politika

Vojenský výbor NATO vyzval k přípravám na „totální válku“ s Ruskem v příštích 20 letech

Civilní obyvatelstvo se musí připravit na totální válku s Ruskem v příštích 20 letech, cituje The Telegraph šéfa vojenského výboru NATO Roba Bauera.

“Musíme pochopit, že naše mírová existence není samozřejmost. A proto se musíme připravit na konflikt s Ruskem. Musíme být připraveni na všechno. Musíme vytvořit systém, který nám umožní vycvičit více lidí pro případ války, bez ohledu na to, zda k ní dojde nebo ne,“ řekl.

Bauer pochválil Švédsko za to, že požádalo občany, aby se připravili na válku předtím, než země formálně vstoupí do Aliance.

“Všechno to začíná tím. Uvědomění si, že ne všechno se dá naplánovat a ne všechno bude v příštích 20 letech dobré,” říká Bauer.

Bauer navíc vyzval k modernizaci průmyslu, aby se zbraně a munice mohly vyrábět rychleji.

zdroj

Předseda koordinační rady pro integraci nových regionů v rámci Ruska Vladimir Rogov označil výzvu šéfa vojenského výboru NATO Roba Bauera k přípravě na možný konflikt za šílenou.

“Šílenství západních elit nemá hranice,” řekl Rogov agentuře RIA Novosti.

Zastavit je může pouze „zaručené pochopení, že v případě konfliktu s Ruskem budou všichni zničeni,“ domnívá se Rogov.

Rogov připomněl koncept „nepřijatelné škody“, který vypracovali západní stratégové během let konfrontace se Sovětským svazem.

Západ zvýšil míru agrese vůči Rusku a nevyvodil ze situace s neúspěšnou ukrajinskou protiofenzívou žádné závěry, dodal Rogov.

V prosinci prezident Vladimir Putin řekl, že Rusko „nemá žádný důvod, žádný zájem – ani geopolitický, ani ekonomický, ani politický, ani vojenský – bojovat se zeměmi NATO“. Putin také označil slova svého amerického kolegy Joe Bidena o plánech Moskvy zaútočit na NATO za úplný nesmysl.

https://russian.rt.com/world/news/1260687-rogov-bauer-nato-bezumstvo?utm_source=smi2

sdílet na

63 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
20. 1. 2024 01:57
Ohodnotit příspěvek :
     

No kónečně! Akorát gumy na praku si musím ještě vyměnit. Jen počkej zajíci!

Albi
20. 1. 2024 02:16

A není brzy začít školit dosud nenarozenou generaci už dnes? Neměli by nejdřív začít s něčím potřebnějším a důležitějším?

Taky by se mohlo stát, že ovce konečně prozřou a odmítnou zbytečně “produkovat” vojáky s minimální nebo i nulovou “trvanlivostí”.

Skolastikus
20. 1. 2024 08:11
Odpovědět  Albi

Kfe bude největší Yankees teroristická organizace cvěta za ta léta, už nyní jsou totálně v prdeli a lidé s z té emerické letargie začínají probouzet ” konečně “. Takže opět jen ” hrdinné ” keci SSA EU, ani ta pověstná kobyla tak dlouho nechcípá.

20. 1. 2024 14:28
Odpovědět  Albi

Nooo vidím to uplně stejně…koupíme od Kima pár prskavek…nacpem je tím bordelem z Temelína…a žádnou další armádu nepotřebujem…každý nám dá pokoj… 😀
Levnější řešení není…

Markýza
20. 1. 2024 15:35

A teď si představte,k jestli to Rusko nebude chtít válčit a na všechny ty falešné vlajky se nedá nachytat………….

20. 1. 2024 16:03
Odpovědět  Markýza

Nenechá. Rusko se “nechá nachytat” jen na takové falešné vlajky, které souzní s jeho cílem. Například věta “…a bude-li to nutné, i deamerikanizovat Evropu”, kterou Putin použil ve dvou svých loňských projevech – ve více projevech ne, asi aby příliš neupozorňoval – by mohla být takovým skrytou motivací “nachytání se” na falešnou vlajku. Netvrdím, jen si tak dumám.
Třeba o tom, jakým způsobem Rusko postupovalo od zamítnutí jejich bezpečnostních požadavků v lednu 2022 po zahájení specoperace v únoru téhož roku.
Ještě krátce před zahájením specoperace Gosudar také tvrdil, když Šmuel pokřikoval že se Rusko rychtuje k útoku na banderstán a že kvůlivá tomu shromažďuje při hranicích vojsko a chrlil přesné termíny, kdyže se tak stane, že je nesmysl, aby nafáral na banderstán, cože by z toho měl…
Ještě v pondělí si dělala některá média ze Šmuela a jeho přesných dat útoku srandičky, v úterý se federace rozšířila o Donbas, a ve čtvrtek hurá na Kijev! A bylo… A trvá doposud. Jak řekl Sun-c: Válka je především důmyslná lest.”

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
20. 1. 2024 16:45

To je pravda, tím mě docela šokoval a popravdě hodně vyvedl z míry. Měla jsem dojem, že mu lze věřit každé slovo, což zjevně neplatí, když jde o nějaké intriky – jenže tam jsem já naprosto nemožná. Můj brácha tvrdí, že jsem mistr světa ve skoku na špek 😀
Pojem “deamerikanizovat Evropu” se mi nelíbí a moc ráda bych věděla, jaká představa za tím vězí.

Pravdomluvny
20. 1. 2024 17:33
Odpovědět  Markýza

Vrátit Evropu do stavu před havlohadrákem…..????🤔
Za mně by to bylo dobré řešení 🙂

Markýza
20. 1. 2024 17:38
Odpovědět  Pravdomluvny

Faj. A jak? Prakticky, krok za krokem. Třeba takové Spojené Království.

Pravdomluvny
20. 1. 2024 22:05
Odpovědět  Markýza

Něco na ten způsob,ale název Spojené království ve mě evokuje nepěkné představy…..

Markýza
21. 1. 2024 09:38
Odpovědět  Pravdomluvny

Něco na jaký způsob? Chtěla jsem přesný postup, jak vrátit Evropu do předhadrákového stavu.

Ladislav 💤
20. 1. 2024 18:24
Odpovědět  Pravdomluvny

Už to začalo! Všmli jste si? Ve všech zrádných TV spustili harašení, Polsko a minipobaltskéludry jsou prý ohrožení Ruskem!
Kampañ se bude pomalu zvyšovat! Bububu ty hrozné Rusko!

Boomer
20. 1. 2024 21:33
Odpovědět  Ladislav 💤

..a proto jim byla v přilehlé oblasti předvedena ukázka světa bez funkčního systému GPS….

Markýza
21. 1. 2024 09:40
Odpovědět  Boomer

Co se stalo? To mi uteklo. Jestli to fakt umějí, tak sláva – to už by snad mohlo Koze schladit hlavu.

Pravdomluvny
20. 1. 2024 22:06
Odpovědět  Ladislav 💤

Serou v síni jako Dolfa po operaci KOLCO 😉

20. 1. 2024 22:22
Odpovědět  Markýza

Jojo, tady se neshodnem. Mě se ten pojem naopak moc líbí, aj ta představa Evropy bez amerického vlivu. Pak by zde mohl být skutečně mír. Spojené království by samo hov-no zmohlo a Německo by se možná zbavilo i vázacího aktu. Vždyť je to tak prosté!
Kdo roze-sírá, ve snaze zabránit spolupráci Německa s Ruskem, bo by tím byl hemegon odhegemonizován, Evropu už přes století? To, čemu se obecně říká americký deep state a čemu já říkám “ti za oponou” – to jest hrstka anglosaskožidovských světových finančníků. A je fuk, zda ta hrstka čítá tucet rodin nebo cca 2000 finančních parazitů ondulujících vzduch, takže vzdor tomu, že výrobní sektor vzzrostl jen o 100%, finanční sektor vzrost za tutéž dobu o 400%. Jak je to možné? Ondulace vzduchu… Londýn mozek, USA svaly.
Já si naopak myslím – ale mohu se mýlit, jako loni s tím šamaněním – že ruský útok je naopak už na spadnutí. A odvozuji to především z toho vlnění že nemá zájem atd. Protože co ve skutečnosti dělá, když vezmem occamovu břitvu a odrbeme z toho všechny ty mašličky, takže zůstane jen podstata? Už druhým rokem úspěšně bojuje v zákopové válce, pod falešnou vlajkou specoperace, proti zemím NATO, by NATO odzbrojil.

20. 1. 2024 22:23

Ale ani to není tak jednoduché. Kdyby se do toho NATO nenamontovalo, mohla to být pouze specoperace. Jenže namontovalo a ze specoperace se tím pádem stala válka proti NATOzemím pod stejně falešnou vlajkou, jako je podpora banderstátu NATOzeměmi ve jménu demokracie. Může za to Gosudar? Jistěže ne! Jiná otázka už je, zda přesně s touto alternativou tým Putin a spol. nepočítal…
Kde tedy je pravda, kde je spravedlnost? Třeba je skryta zde?

Bill Clinton:
„Cílem NATO v budoucnosti je nasadit mírové síly v regionech etnických konfliktů a hraničních sporů od Atlantského oceánu po pohoří Ural.“
Směrnice prezidenta USA Clintona č.j. 13, únor 1992
„… Na přivedení Jelcina k moci jsme utratili mnoho miliard dolarů, ale víc než se nám to vyplatilo, vyřadili jsme konkurenta – Rusko a za zanedbatelné ceny jsme z Ruska odčerpali 20 tisíc tun mědi, 15 tisíc tun hliníku. , 2 tisíc tun „. cesium, berylium, stroncium a mnohé další. Zisk USA za přivedení Jelcina k moci byl více než 5700%. To se ještě nikdy v historii nestalo!“.
(Poselství prezidenta USA B. Clintona „O stavu země“ ze 7. února 1997).

20. 1. 2024 22:24

Henry Kissinger,  poradce amerického prezidenta Richarda Nixona:
„Kolaps Sovětského svazu je bezpochyby nejdůležitější událostí naší doby a Bushova administrativa prokázala úžasné schopnosti ve svém přístupu k tomuto problému… Upřednostním chaos a občanskou válku v Rusku před tendencí sjednotit jej do jediného, ​​silného, ​​centralizovaného státu.

John Major, britský premiér:
„Úkolem Ruska po prohrané studené válce je poskytnout zdroje prosperujícím zemím. Ale k tomu potřebují jen 50-60 milionů lidí.“

Margaret Thatcherová britská premiérka:
“Na území Ruska je ekonomicky opodstatněné žít 15 milionů lidí, kteří slouží studnám a dolům.”

Zbigniew Brzezinský, poradce amerických prezidentů Jimmyho Cartera a Baracka Obamy.:
„Čím menší bude populace na tomto území (SSSR a Rusko), tím úspěšnější bude jeho rozvoj ze strany Západu.“
„Slované – Rusové, Bělorusové, Ukrajinci – jsou nejvzdornější národy na světě. Lze je zničit, ale ne dobýt. Proto je třeba toto semínko zlikvidovat.“ „Hitler byl hloupý kluk, choval se otevřeně. Nebudeme mít stopy.

20. 1. 2024 22:26

George Soros , americký finančník:
„Potřebujeme Ukrajinu JAKO TORPÉDO VE VÁLCE S RUSKEM. Osud občanů této země se nás vůbec netýká.“

https://1url.cz/tuIo0

Albi, dík za tento odkaz. Mělas pravdu – hodí se. Taky jsem si ho uložil.

Na druhou stranu jsem nezaznamenal, že by podobné řeči o likvidaci anglosasů zaznívali nejen z Ruské strany, Kijevskou Rusí počínaje, ale obecně ze slovanské strany v celých jejich dějinách. Zato z germánské a později anglosaské (což jsou opět germáni) zaznívají řeči o likvidaci Slovanů už od dob bratrovraha Karla – zvaného, asiže pro tu bratrovraždu před oltářem, velikým – a to je už dobrých dvanáct a půl století!!!
A že tým Putin spol. mate a mží? A co mu zbývá? Má snad hrát se soupeřem, který hraje zásadně s kartami pod stolem, s kartami na stole? Ve válce, v níž jde o existenční přežití Ruska? Jo a nejde o intriky. Říká se tomu válečná lest.
Takže já Putinovi věřím dál – ovšem s výjimkou, kdy mi něco smrdí válečnou lstí. A neruší mě to. Naopak – byl by kre-tén, kdyby ji nepoužíval. A deamerikanizace? Pokud má být Evropa opět Evropou, nic jiného než se deamerikanizovat jí ani nezbývá. Jenže má na to sama sílu? Nemá. Kismet…

Markýza
21. 1. 2024 09:57

Já chápu Milane, že – a proč – se používá válečná lest. ale jak jsem vám vysvětlila už nahoře – jsem holt mistr světa ve skoku na špek a ruší mě, když někomu věřím (což znamená, že jsem si prakticky jista tím, že dělá to, co říká a říká to, co si myslí) a najednou bum.
Od té chvíle totiž nevím, co přesně mu můžu věřit.
Ovšem jedno věřím Putinovi pořád – že ví, co dělá, proč to dělá a ví to jasně. Navíc mu už nikdo nikdy neupře, že defacto čistým řezem a obratem ruky změnil rovnováhu sil ve světě a všeobecně geopolitické uspořádání.
Co z toho vyleze nevíme nikdo……role spasitele je úplně nahovno, jak vidíme na Americe a Rusové k tomu taky mají sklony, takže já bych naopak byla ráda, kdyby je ti ostatní drželi na uzdě.
Ta rovnováha, kterou změnil, by se musela měnit tak jako tak (je konec tzv Platonského roku a nahazuje se nám tu nová spirála na dalších 26 000 let) ale nikdo nemohl vědět, jak ta změna proběhne a tohle se mi zdá mimořádně, ale mimořádně šikovné.
Jak říkám – stejně nikdo nevíme, co z toho nakonec vyleze ale to, co vzniká, se mému nosu líbí 🙂

Markýza
21. 1. 2024 10:01

Ale máte pravdu, že Rusko nechrastí a nevyhrožuje. Jestli je lepší, že rovnou někam vlítne – to vám nevím, mně to přijde jako prašť nebo uhoď. Toto je zkrátka terén, ve kterém se pohybujeme všichni a někdy jsou výsledky pěkné – jindy ne, s tím si teda taky hlavu nelámu.

21. 1. 2024 15:33
Odpovědět  Markýza

Ale všimněte si jednoho – než někam “rovnou vlítne”, tak dlouho před tím “vlítnutím” varuje, že už dost, že by mohlo “vlítnout”. A když se “dost” nekoná a namísto toho srandičky, tak potom najednou vlny a mžení – viz předspecoperační vlny a mžení že nezaútočíme a co bysme z toho měli – a pak najednou šup a prásk a ze dne na den začne fofr.

Markýza
21. 1. 2024 15:44

No to je pravda.

Markýza
21. 1. 2024 10:03

Já chápu Milane, že – a proč – se používá válečná lest. ale jak jsem vám vysvětlila už nahoře – jsem holt mistr světa ve skoku na špek a ruší mě, když někomu věřím (což znamená, že jsem si prakticky jista tím, že dělá to, co říká a říká to, co si myslí) a najednou bum.
Od té chvíle totiž nevím, co přesně mu můžu věřit.
Ovšem jedno věřím Putinovi pořád – že ví, co dělá, proč to dělá a ví to jasně. Navíc mu už nikdo nikdy neupře, že defacto čistým řezem a obratem ruky změnil rovnováhu sil ve světě a všeobecně geopolitické uspořádání.
Co z toho vyleze nevíme nikdo……role spasitele je úplně na.ho.vn.o, jak vidíme na Americe a Rusové k tomu taky mají sklony, takže já bych naopak byla ráda, kdyby je ti ostatní drželi na uzdě.
Ta rovnováha, kterou změnil, by se musela měnit tak jako tak (je konec tzv Platonského roku a nahazuje se nám tu nová spirála na dalších 26 000 let) ale nikdo nemohl vědět, jak ta změna proběhne a tohle se mi zdá mimořádně, ale mimořádně šikovné.
Jak říkám – stejně nikdo nevíme, co z toho nakonec vyleze ale to, co vzniká, se mému nosu líbí 🙂

Markýza
21. 1. 2024 10:04
Odpovědět  Markýza

Všimněte si těch teček v n.a.h.ov.n.o! Ty jsem musela dodělat dodatečně! Ta mašina to rozezná už i ve spojení s předložkou, nebo co??

21. 1. 2024 15:55
Odpovědět  Markýza

Jo, robo de-bil se učí. Už mi ani na coc-ota a pý-čuse neskočí a že schvaluje. Ani ho-wno už asi nezabere. Tak hol zase starý dobrý vypomlčkovávání, nebo místo pomlček mezery. Je to zkrátka na ho vno.
A jinak dvě roviny – válečná a mírová. Leč i v té mírové, vnitřní rovině, je tým Putin a spol. nucený používat válečných lstí, neb i tam zuří lítý boj – viz ministerstvo financí+Nabiulina+oligarchie+”umělci” a další. Já to sleduji na Cargradu, že tam se o tom, jak probíhá a “kdo vede”, dost dozvím. Z původní těžké převahy páté kolony dosáhl tým Putin a spol. po dvaceti letech současného plychtálního stavu. Teď to už ale nepůjde, pokud má Putin a spol. zvítězit i na vnitřní frontě, jen krůček po krůčku, jako ty dvě dekády. Osobně se kloním k myšlence, že k závěrčné bitvě mezi Putin a spol. a páté koloně dojde bezprostředně po volbách – do té doby jen udržování současné plychty s malými krůčky. Myslím, že po volbách bude prvním krokem změna ústavy z té současné, nadiktované Šmuelem, na už Ruskou. A že první změnou bude podřízení ruské centrální banky – doposud podřízené dle ústavy MMF – ruské Federaci. Hmm… Málokdo to ví, ale víte komu podléhá národní garda Ruska?

21. 1. 2024 16:12

Ne Gerasimovovi, ne ruskému generální štábu, ale jen a pouze Putinovi – on jediný je jejím vrchním velitelem.
https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1rodn%C3%AD_garda_Rusk%C3%A9_federace
A jen on jmenuje jejího velitele, který podléhá přímo jemu. Je o čem dumat, že?
Ale to jsem odbočil. Zkrátka si myslím, že pokud nedojde k nějaké provokaci přesmíru, tak k útoku a odříznutí banderstánu od moře dojde po volbách. Na druhou stranu je ale možné, že si to myslí i KoZa, a že právě proto by k němu mohlo dojít i dřív, protože válečná lest. Mě to vychází tak půl napůl s tím, že jednou se kloním tam, podruhé zase tam. No, uvidíme. Je to těžké. Ještě včera jsem se klonil k neprodlenému útoku, dnes si zase říkám, že útok s aktivním nepřátelským týlem za zády (pátá kolona) je sebevražedná hovadina, večer si zase budu říkat co bych udělal já – při nejbližší vhodné příležitosti zaútočil – no a takhle si vesele bl-bnu nakvadrát. Jojo. Uvidíme. Kismet, jak říkaj machometáni.

Markýza
21. 1. 2024 16:47

Já bych si klidně tipla, že stejně to dělá i VVP. Sice na jedné straně šachy – ale já se pořád přikláním k tomu džudu. Tam taky nemůžete naplánovat, co a jak uděláte – reagujete na protivníka zcela bezprostředně, podle toho, jakej udělá xicht, jak napne ten či onen sval, úkrok……mimochodem, pamatujete si, jak mu jakási ta světová džudo organizace sebrala černej pás? Já si pamatuju, jak mě to strašně rozesmálo a představovala jsem si, jak se asi “odebírá” nějaká schopnost, vědomost a tak. Jako by vám někdo chtěl odebrat schopnost plavat. Nebo jezdit na kole.

Markýza
21. 1. 2024 09:47

No vidíte – Bill vám pěkně naservíroval, proč se do toho montuje NATO.

Markýza
21. 1. 2024 09:46

No já vyloženě toužím po Evropě bez Amerického vlivu! Navíc si myslím, že by si měla chvíli odpočinout někde na periferii dějin, to by nám náramně prospělo.
Jen si prostě myslím, že stroj času ještě nikdo nevynalezl a ani nevynalezne – naštěstí. Navíc ty propady “jako před plyšákem” moc pěkně nevypadají – uvědomíte si to v muzeu v Iraklionu, kde máte vedle sebe věci z období “před” a z období “po”. Nemusí to být takhle drastické, taky není všechno tsunami – ale je to názorné.

21. 1. 2024 16:14
Odpovědět  Markýza

Teď nevím, jaké propady máte na mysli.

Markýza
21. 1. 2024 16:47

Návraty do minulosti.

21. 1. 2024 22:15
Odpovědět  Markýza

Vidi, lego, abeo… – viděl jsem, četl jsem, odcházím…
Já si hodil do překladače, bych udělal dojem.
🙂

Markýza
23. 1. 2024 09:15

Hezky! 😀

Helena
20. 1. 2024 17:43
Odpovědět  Markýza

Myslím, že už je nepodstatné, jestli Rusko nechce válčit. Oni jsou schopní začít bombardovat vlastní území před Ruskými hranicemi SAMI. Jako to udělali v Izraeli-tam si ověřili, že to jde – bylo jim jedno, že to odnesli jejich vlastní mladí lidé na nějakém festivalu. Naopak-bylo to žádoucí, aby mohli okamžitě Gazu rozmlátit na kusy. Podobnost s 11/9 a Irákem čistě náhodná. Vládnou mééédiím, a ta by rozpoutala mazec a hned by byl důvod vovcím vyhlásit doma válečný stav.

Boomer
20. 1. 2024 21:35
Odpovědět  Helena

.. s Ruskem tohle udělat nepůjde, Gaza nemá vlastní sledovací satelitní sítě, Rusko je má…

Jaris.
20. 1. 2024 03:13

Videla jsem tu starsi verzi filmu. Ten konec je trochu jiny, kdy onen velitel nechal v lese, kde kdysi probihal boj s nacky, postavit pomnik padlym divkam s jejich jmeny. Je tam take se svymi uz dospelymi detmi. Moc hezky film.

sergej
20. 1. 2024 03:56
Odpovědět  Jaris.

🙂 Tam je asi krevní skupina tautologa ešlakotkana spamera multinicka bot boota – troglodité z paleolitu, mentální zombie na kapačkách “upírů. etc. jak se kapitáloví sebezaříznou s podlokajníky potentátů, hravě.

Ladislav 💤
20. 1. 2024 05:23
Odpovědět  Jaris.

👍ano, souhlas. 🇷🇺

Pravdomluvny
20. 1. 2024 08:21
Odpovědět  Jaris.

Oba filmy mají poselství pro dnešek 👍

Jaris.
20. 1. 2024 08:35
Odpovědět  Jaris.

Zdravim Smrtaku a na druhou verzi se podivam. 🙂

sergej
20. 1. 2024 03:49
Ohodnotit příspěvek :
     

🙂 Nato? Koller – nato je 80% hnusa ale nechají vycintat “obejdy-u.

Pravdomluvny
20. 1. 2024 08:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Amiokupant a NATO se inspirovali proslovem kulhavého ďábla z 18.2.1943…..deset otázek před vyhlášením TOTÁLNÍ VÁLKY…!!!??!

Frank1
20. 1. 2024 08:55
Odpovědět  Pravdomluvny

Totalni valka proti Rusku uz jede naplno. Jenom se stale schovavaji za Ukrajince a davaji jim vsechno mozne aby Rusovi skodili.

Pravdomluvny
20. 1. 2024 10:21
Odpovědět  Frank1

Ta jede nepřetržitě minimálně od roku 1933 kdy se dostal záchodní cloacou podporovaný malíř pokojů k moci v Reichu 😡

janle57
20. 1. 2024 12:30
Odpovědět  Pravdomluvny

Krafání holandského psychopata o vyhlášení totální války NATO proti RF,může ohromit
pouze takové jako je on sám t.j.Pávka,Jourovou,Zdechlovského,Lipánka a další český
ksindl,tahle banda zbabělců s mizivou morálkou takových jako jsou Italové,Řekové,
Portugalci a další, by si nikdy proti Rusku nic nezačala,na to se mají sakra moc rádi
a pokud by šlo do tuhého,okamžitě začnou pucovat Rusům boty,co dokázaly zbraně
NATO na Ukrajině jsme všichni viděli,pan Putin z nich musí mít hodně velkou srandu,
ale mohl by preventivně,po tlachání tulipána Bauera,přestřihnout datový kabel z Hotdoglandu
a na měsíc vypnout v EU elektřinu,byl by rázem klid do té doby než Trump tuhle
nemožnou bandu sám rozpustí !!

Pravdomluvny
20. 1. 2024 13:06
Odpovědět  janle57

Výstižně a pravdivé 👍

Frank1
20. 1. 2024 08:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Zbabeli sracove v NATO co pricmrdavaji na Ukrajine maji chut do valky.
Problem Evropy je, ze jeji osud urcuji proamericka hovada, ktere do vlad protlacily tajne sluzby zapadu. Lide jenom ziraji co se to deje a nemaji zadnou moznost soucasny vyvoj zmenit. Krome voleb, ale i ty ovlivnuji na Slovensku vrazdou Kuciaka, v Cesku zmenou volebniho zakona pred volbami Zidem Rychetskym, atd.

Velezradne krysy ve vladach v Evrope se chteji za kazdou cenu udrzet u koryta. A EK a Lejno je v tom vsemozne podporuji.
Ven z EU a NATO. Nez bude pozde!

Spam vlasta
20. 1. 2024 09:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Nevidím jediný důvod bojovat proti rusku a trtlové z nata do arény sami ať se předvedou- hrdinové !

Plebej
20. 1. 2024 10:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Doufám jen, že mezi lidem obecným se přece jen najde většina normálních lidiček, kteří se postaví na odpor proti těmto militantním sociopatům reprezentujícím západní způsob “myšlení”.
I kdyby už pro nic jiného tak i jen z důvodu sebezachování a zachování lidstva na Zemi.

Aleš
20. 1. 2024 10:12
Ohodnotit příspěvek :
     

KRIMINÁLNÍ ORGANIZACE NATO A EU.

Pravdomluvny
20. 1. 2024 10:22
Odpovědět  Aleš

Nacistické organizace…..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jura S
20. 1. 2024 11:30
Ohodnotit příspěvek :
     

“SELSKÁ LOGICKÁ OTÁZKA” : No kdyby jsme vyzabíjeli celý vojenský výbor a hNáto zrušili tak se fikaně válce vyhneme…. t o mi připadá rozumné—

Miro 2
20. 1. 2024 11:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Nemůže být pochyb o tom, že NATO je útočný vojenský pakt Západu zejména zaměřený na Rusko (SSSR) už od počátku svého vzniku. Avšak v posledních desetiletích se NATO připravuje na totální válku s Ruskem a po pravdě o území, přírodní bohatství a zdroje, což bude současně 3. světovou a také jadernou válkou. Protože Rusko bude muset ať chce nebo nechce použít také jaderné zbraně. A to bude zkázou pro svět. Protože jak dalo Rusko světu na vědomí, svět nemůže a nebude bez Ruska existovat. Jestliže se do takové války zapojí všechny země NATO, tak se samozřejmě budou na stranu Ruska přidávat jiné země, zejména Čína, Severní Korea, Írán, Irák a další. Válka nebude trvat dlouho a NATO, které má na světomí už mnoha tisíců lidských životů bude mít v podstatě na svědomí i zánik veškerého života na planetě Zemi. Avšak trvat ještě hodně dlouho bude poválečné období úhynu a zmaru. Bude vyplněno Sibylino prorotství, zejména o tom, že živí budou závidět mrtvým. Je třeba si to pamatovat a hlavně v NATO.

Pravdomluvny
20. 1. 2024 12:02
Odpovědět  Miro 2

Jak totální válka dopadla pro nacisty by si měla války chtivá svoloč z NATO pouštět nejmíň desetkrát za den.

Pipa
20. 1. 2024 12:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Vše nasvědčuje tomu, že američani připravují a provokují Evropu na konflikt s Ruskem, přičemž východní Evropa bude nárazníkové pásmo, kterou obětují. Dochází k vymísťování či likvidaci těžkého průmyslu drahými energiemi a k militarizaci rozpočtů včetně nárůstu válečnické rétoriky našich politiků pod diktátem západu ! Branná povinnost je “za rohem”! My si nakonec i to vlastní zničení zaplatíme a US všiváci za mořem budou jen přihlížet ! Zničení ekonomicky silné Evropy je a bylo vždy jejich záměrem.
NATO je náš hrob !

20. 1. 2024 14:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Hahaha za rok jsou v Londýně když budou chtít 😀 Tak jen se připravujte chlapci…

Boomer
20. 1. 2024 18:08
Ohodnotit příspěvek :
     

..Vojenský výbor NATO je politickým poradním orgánem. A v každém štábu při ostrém plánování zůstávají politruci za dveřmi…

Markýza
20. 1. 2024 18:17
Odpovědět  Boomer

No to ale pěkně klamou názvem. Kdo pak rozhoduje to ostré?

Gales
20. 1. 2024 20:10
Odpovědět  Markýza
  • Velitelství NATO: Velitelství NATO se nachází v Bruselu v Belgii.
  • Rada NATO: Jedná se o hlavní rozhodovací orgán. Skládá se ze zástupců všech členů na úrovni velvyslanců.
  • Generální tajemník NATO: Vysoce postavený úředník v čele Aliance. Generální tajemník hraje klíčovou roli při vedení Aliance a reprezentaci NATO na mezinárodní scéně.
  1. Válečné struktury:
  • Vojenský výbor: Skládá se z nejvyšších vojenských představitelů všech členů. Tento výbor poskytuje vojenské poradenství NATO.
  • Vojenská velitelství: NATO má řadu vojenských velitelství, která řídí operace a úkoly. Klíčovými velitelstvími jsou například Velitelství spojeneckých sil pro operace (ACO) a Velitelství spojeneckých sil pro transformaci (ACT).
Boomer
20. 1. 2024 21:31
Odpovědět  Gales

..děkuji.

Markýza
21. 1. 2024 15:48
Odpovědět  Gales

Díky – a co je to propána “zástupce na úrovni velvyslance”?