politika

USA včera zasadily smrtelnou ránu těžbě českého lithia!

Michael Svatoš

6. srpna jsme v analýze MAP 1746 podrobně vysvětlili, proč nelze rentabilně těžit krušnohorské lithium, a proč Fialův plán, nasypat do jeho těžby mnohamiliardové státní dotace, skončí pro ČR ekonomickou i ekologickou katastrofou, na které si namastí kapsy pouze zahraniční kapitál.

Co platilo minulý měsíc, platí tento měsíc dvojnásob!

Včera bylo v USA oznámeno, že v obrovské vulkanické kaldeře McDermitt, (ovál o délce 45 km, a šířce 35 km, mezi státy Oregon a Nevada), bylo nalezeno největší světové naleziště lithia – odhadem až 40 milionů tun! Jílovitá hornina v Kaldeře McDermitt má koncentraci 2.4% Lithia, a je velmi snadno těžitelná i zpracovatelná! Naopak krušnohorský cinvaldit má koncentraci jen 0.45% Lithia. Podle Thomase Bensona z Lithium Americas Corporation se v Kaldeře McDermitt začne těžit už v roce 2026!  

Lithium i výroba elektroaut zažívají od začátku léta těžké časy:

Je tak nejvyšší čas, vrátit se k výrobě aut na klasické motory! Tuto sobotu bude na Václaváku příležitost to vše vysvětlit méně chápavému Fialovi! Tak ji využijte. 

Je pátek 15. září,  04.25. Poslední  video – moji besedu s panem Hájkem ze středy 30. srpna najdete zde.   Naše analýzy čte odhadem nejméně 10 tisíc lidí denně. Kdyby každý z nich přispěl desetikorunou měsíčně, nebyly by starosti. Protože tomu tak není, o to víc děkuji od srdce těm čtenářům, kdo nás i v dnešní těžké době podporují, aby naše analýzy mohly i nadále pokračovat! 

sdílet na

58 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
15. 9. 2023 23:21
Ohodnotit příspěvek :
     

“systémová (placená ) opozice” chce ke korýtkům a současné politické loutky krýt, a zneužívá naštvaný lid k dalšímu Hrdlovo projektu VV + Úsvit + PRO +…..kolik ještě podvodů musíme prožít, než si lid zajistí demokracií zvolené zástupce lidu??? kolik lidí již se probudilo či alespoň procitlo??? Další podvody nelze politických podnikatelů nelze strpět!!!

Nadia369
16. 9. 2023 00:45
Odpovědět  ijn

“Ctizadost se umi plazit i vznaset.” Zase lidi utrati penize za predstaveni, kde jim z podia reknou to, co uz davno vi a prozivaji. A zase jim nereknou ze pruser je system samotny a kosmeticka uprava jako je svrzeni soucasne vlady v podstate nic nevyresi.

Mike
16. 9. 2023 07:42
Odpovědět  Nadia369

Takže jinými slovy – je lepší sedět doma, o nic se nepokoušet, hodit problémy za hlavu, pustit si ČT24 a v klidu sledovat, jak si vláda schvaluje např. korespondenční volby, což je vynikající možnost všechny příští volby cinknout.
To vláda mění systém tak, aby jí vyhovoval. Nechápou to ani lidi z alternativy, proto vykřikují, že pád vlády nic neřeší. Smutné…, nic balím se a jedu do Prahy. Přizdi:sráči, ať mi políbí pr:del.

Helena
16. 9. 2023 11:01
Odpovědět  Mike

Jo, jo, tak dnes odpoledne. Jinak lithium ať zůstane tam, kde je. Krásné Krušné hory, co máme skoro za barákem, by ti hajzli rozbagrovali. Doničit chtějí i Plzeň – dnes už se tam nedá žít – s tou jejich gigafaktory, za kterou už dostali pár miliard do kapes. Hajzlové.

katango
17. 9. 2023 13:03
Odpovědět  Helena

Chudáčkovi Fialenkovi rozšlapali bábovičky. Už se těšil, jak těmi penězi (resp. jejich zbytkem po všelikém odklánění) přizalepí tu díru ve státních financích a vono lejno.

Nadia369
16. 9. 2023 17:41
Odpovědět  Mike

Preji Vam stastnou cestu a dobrou zabavu. Mozna tam pochopite, co jste nepochopil z meho prispevku. A to je ze vlada nemeni system a ani nemuze. System je uz davno nastaven a dosazene vlady jsou jen nastrojem tohoto systemu. Jsou to jedinci bezpaterni, bez moralky, bez citu a ochotni znicit narod ze ktereho vzesli.Proto nevidim zadny smysl v rizene demonstraci nebo se stat clenem senatu. Proc tito “lidri” nejdou primo mezi lidi do mest a vesnic, nevysvetli jim situaci a nepomohou jim mezi nimi najit schopne, poctive a inteligentni odborniky? Potom muzete svrhnout vladu, az mate ty prave a poctive vlastence co ji nahradi.Pokud nemate jasnou vizi co skutecne chcete, jak toho dosahnout a jak potom dal v budoucnu a pokud pro to nezacnete neco smysluplneho,delat, nic nezmenite.

Albi
16. 9. 2023 18:16
Odpovědět  Nadia369

Souhlasím, máte pravdu.
Ale když se “lid” žádným způsobem neozve – např. aspoň těmi demonstracemi, protože jinak s žádnou vládou komunikovat nejde – té vládě tak potvrdí, že má zelenou dál řádit a ničit nejen podle příkazů, ale i vlastního uvážení, vlastní iniciativy.

A pokud mu vláda dostatečně dlouho bude do hlav vkládat, že to všechno dělá pro dobro lidí, ten “lid” jí dříve či později uvěří.

Viz “dobro” covidove vakcíny. Mnozí věří ještě i dnes!

Nadia369
16. 9. 2023 19:42
Odpovědět  Albi

Pravda Albi. Je potreba jim ukazat ze s nimi nesouhlasime. Ale zjistila jsem ze vetsina lidi jede na demonstraci podporit ty, o kterych si mysli ze to za ne vybojuji. Takhle je to nastavene ze podporuji dalsi novou stranu, kterou budou v budoucnu zivit. Pokud vsechno nevychazi primo z lidi ze oni sami chteji neco zmenit a dokazou se spojit za timto ucelem, tak tomu moc neverim. Mozna su priliz pesimisticka, nevim.

Pavel z Moravy
16. 9. 2023 20:38
Odpovědět  Nadia369

Vůbec nejste pesimistická, to musí vyjít z lidu. Oni sami musí chtít změnu. Říkáte to naprosto přesně. Ta demonstrace lidi spojuje, to ano, ale opravdu ta chuť to změnit musí vyjít od mas a potom by to měli případní vlastenečtí a rozumní vůdci usnadněné. Lid musí vědět co chce.

ModrýKlokan
17. 9. 2023 02:32
Odpovědět  Pavel z Moravy

@ Pavel, Nadia, Albi

Souhlas.

Putinovec
16. 9. 2023 20:13
Odpovědět  Albi

Když si vezmete tento pohled , že fialový hnus byl podvodem dosazen jako malý proces , jež je malou částí jemu nadřazeného procesu , kdy se má přeformátovat stř. a vých. Evropa do nového celku a je na to používán mustr z 89 , dav si to v ulicích “vynutí” sám , tak tím , že nepodporujeme tento malý proces , zaříznutí fialohnusu , zdržujeme a tím i ohrožujeme nadřazený proces v jeho finálním ukončení .
A to přesně tak , jako v 89 nechuť čechoslováků poskakovat na náměstích , ohrožovalo splnění procesu demontáže socialismu . Musel tehdy nastoupit , mrtvý student Šmíd .
Každý proces řízení , se skládá z postupných kroků , meziprocesů , které svojí návazností vytvářejí celkový proces – splnění požadovaných cílů . Nesplněním jakékoliv části meziprocesu , se celý projekt může zaseknout a ocitnout v krizi řízení . A následně je možné tento projekt převzít , či znemožnit .
Porovnejte si to s tím , co vše bylo pro průběh covid teroru zakázáno a co vše je dnes otevřeně umožněno , pro likvidaci fialohnusu .

Albi
16. 9. 2023 20:39
Odpovědět  Putinovec

Teď se obávám, že dobře rozumím.

Je fialový hnus už tak “vytěžen”, že jeho “bezbolestbá” likvidace je žádoucí, nebo naopat ho podpořít, aby lidi naštval ještě víc a došlo na násilí?

Putinovec
16. 9. 2023 20:58
Odpovědět  Albi

On byl fialový hnus a jinde v Evropě další procesy , nutící obyvatele se vzbouřit , speciálně nainstalován .
Je to součást přeformátování současné Evropy , pomocí bezstrukturního řízení . “MY” Vám připravíme podmínky experimentu , které Vás donutí reagovat podle statisticky průkazné predikce , kdy národy budou reagovat jako dav a to Vás přivede do předem připraveného chlívečku .
A znovu video s Nestorem .
https://www.konceptualcz.cz/post/co-je-za%C4%8D-ten-glob%C3%A1ln%C3%AD-prediktor-od-nestora-text-cz-video-ru

ModrýKlokan
17. 9. 2023 02:38
Odpovědět  Putinovec

@ Putinovec

Čau. Velmi hezká úvaha. Bohužel jsem pesimista – pro většinu lidí je příliš komplikovaná, patří do sféry “strukturního řízení”. Masy unavených přepracovaných okradených lidí, je potřeba získat na svou stranu metodami “bezstrukturního řízení”. Tipuju, že ty chápeš co myslím. Na nechápavé nemám teď náladu, tak je zanechám samostudiu..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
17. 9. 2023 19:03
Odpovědět  ModrýKlokan

Třeba to tak nevypadá , ale ony se ty informace sloužící k bezstrukturnímu řízení seřazují a pracují . To , co zde probíhá , jsou z většiny vysokofrekvenční – krátkodobé procesy . Jenže ty nutně musí zapadat do nízkofrekvenčních – dlouhodobých procesů a tady se budou dít divy . Začíná se rodit něco , co dlouhodobě zrálo a co přinese své ovoce .
Je velice pravděpodobné , že prozřetelnost mnoha lidem předá ve správnou chvíli Rozlišení a tím změní dav na jednotlivé osobnosti .

ModrýKlokan
18. 9. 2023 16:57
Odpovědět  Putinovec

@ Putinovec

Čau. Moc zajímavý si to takto probrat s někým, koho to zajímá. Pracovně si tedy a/strukturní řízení od teď doplňuju o v/n frekvenční procesy a jejich vazbu dlouho/krátkodobou. Dík. Škoda, že to nejde probrat někde u piva nad šachem.

Mike
17. 9. 2023 11:14
Odpovědět  Nadia369

Buďme objektivní. Celá řada odpůrců demonstrací i z řad alternativy vychází z bludného názoru, že nějaký Rajchl svrhne vládu, stane se premiérem a nad naší zemí konečně vyjde slunce, protože on je ten mesiáš. Pardon, ale to si může myslet opravdu jen blbec. Jak to tak vypadá, ona už se totiž alternativa sama postará o to, aby z jejího středu nevyšel leader, který by mohl dát věci do pohybu, pochopitelně za souhlasného přikyvování jakékoliv vládnoucí garnitury. Dobře si pamatuju, když jsem v listopadu 89 chodil do Mahenky na diskuze OF. Tam jsem nadšeně poslouchal s otevřenou hubou představitele, kteří měli vizi…, vidíme kam vedla. Vrábel, Havel, Rajchl mají taky vizi…, jo, zkušenost s vizema už mám a jsem opatrnej, ale vždycky se raději přidám k těm, co něco dělají, než intelygentně kritizovat.
Proč musím jet 200 km, abych se dozvěděl, co připravuje senátorka Hamplová s kolegyní Samkovou? Proč o tom alternativa nepíše? Zrovna takovému tématu by se měla věnovat denně.
Proč si musím pustit Prima CNN News, abych zjistil, že se Vlasta Tlustý se Šlachtou za nás hrabou v pěkných srač:kách? Kde je alternativa? Proč o tom nepíše? Aha, řeší Rajchla, jako vláda Babiše.

Pavel z Moravy
16. 9. 2023 11:28
Odpovědět  Nadia369

Naďo, dostala jste 3 mínusy za to, že to perfektně chápete. Oni nechtějí změnit systém, pouze chtějí kosmetické úpravy, ale pokračovat ve stejném módu. Dobro a slušnou společnost, ve které mohou slušně žít všichni, aniž by byli okrádáni a vykořisťování, aniž by museli na své panstvo pro trochu živobytí ničit svoje zdraví, o to tu nejde. Tak tedy o co jde, o nahrazení jedněch druhými, kteří se budou chovat stejně. Řekl již někdo, že je zapotřebí změnit hodnotový systém? Copak někomu tady za těch 34 roků šlo o celý národ? Ani houno. A proč? Protože se stále jede ve stejném módu a státním zřízení. Díky, že to tak dobře chápete. Sice si dovedu představit, že mi zase budou předhazovat, že trpím nostalgií za socíkem, to mi je jasné. Ne, netrpím, chci pouze společnost spravedlivou a hodnotnou pro všechny, společnost na vyšší úrovni důstojnosti. A jmenovat se může jak chce.

Albi
16. 9. 2023 14:09
Odpovědět  Pavel z Moravy

Je pravda, že je zapotřebí změnit hodnotový systém – 100% souhlas.
Ale kdo to udělá? Ty? Já? Nadia? Peter 008? Pavel K? Nás pět? Plus dalších 5 z několika “alternativních” webů? Tak pojďme, jsem pro. Kdy a kde se sejdeme, jak to uděláme, jak si dáme (nás, třeba i 100 lidí) navzájem vědět?

Rozumím ti, ale jednotlivci skutečně nic nezmohou. Ani přesvědčit všechny ostatní. Ani kdyby bylo možné nemožné, tj. v neděli vyhlásit nový hodnotový systém platný od pondělí a zítra – nejpozději do týdne, ale ani o hodinu později – bude platný:
Vždyť je to sci-fi, je to “běh na super dlouhou trať”.
Jak dlouho bojuje Gosudar za svou vizi bezpečného SUVERÉNNÍHO Ruska – a kolik má pořád nepřátel! A to i v Rusku! Někdy to vypadá, že mu spíš přibývají, než naopak.
Myslíš, že my je mít nebudeme? Že je třeba jen mizivá šance 10milionové zemičky proti celosvětovému globalistickému řízení, pořád ještě živému a fungujícímu – a to i kdyby ta zemička nebyla rozhádaná a “táhla za jeden provaz”?

Buďme aspoň připraveni, až ty změny ve světě budou dostatečně viditelné i pro ty “KoZoidní” sympatizanty, se přidat a podporovat je, jak jen to půjde. Víc dělat asi nemůžeme..

Pavel z Moravy
16. 9. 2023 15:35
Odpovědět  Albi

Já vím, že nic více dělat nemůžeme, v tom máš pravdu. Lidé musí dozrát, ale nedozráli ani za tisíce roků. Mám pocit, že byli myšlenkově dál v době husitské a v době budování Tábora a to je tedy už co říci. Já pouze říkám, že přelakovávat něco, místo aby to prohnilé šlo k zemi a na něm se zbudovalo něco nové a hodnotné je neustále trapně opakovaný pokus beze smyslu. Proč to potom dělat, když jedni chtějí stále vládnout a mít neomezené bohatství a druzí mají makat a hledět do šrajtofle co mohou koupit pro rodinu k večeři a jestli mohou děcku zaplatit kroužek pokud si nenajdou druhou práci. Pak to znamená nechat to osudu. Až budou zotročeni, třeba na to přijdou, pokud ne budou rodit dál otroky. Ve staré říši Římské otroci povstali, chvíli byli svobodní, pak je znovu napadli a zotročili a oni znovu povstali a znovu byli nějaký rok volní, než je znovu zotročili. Ale zkoušeli to, protože to pro ně bylo to jediné co chtěli. A koukni na ty generace dnes, pohodí jim kostičku a mohou si s nimi dělat co chtějí. Takže si nemyslím, že my bychom jim mohli pomoci, když oni chtějí žít asi v tomto co jim globál narýsoval. Vše je o tom, jak vnímám svůj život a jaké mám priority. Pokud jsou priority

Pavel z Moravy
16. 9. 2023 15:36
Odpovědět  Pavel z Moravy

těchto generací v tom, vyje.bávat jedni s druhými, pak ať nic nemění, mají přesně to co potřebují a co jim vyhovuje.

Nadia369
16. 9. 2023 18:26
Odpovědět  Pavel z Moravy

Dekuji Pavle.Prala bych si spolecnost prave takovou, jakou popisujete. V minulosti lide dosli do urciteho bodu zlomu a pak povstali a system se sesypal.Proc nepockat na tento dalsi bod zlomu? A uvidime. Minusy mi nevadi, kazdy mame svuj pohled na situaci.Albi nize presne popsala situaci.Takto nejak by ta zmena mohla zacit. Takovych jednotlivcu co “nic nezmuzou” je urcite o hodne vic nez 100. Neni nas sice vetsina, ale tretina naroda urcite. A az lidem potece do bot (a to bude brzy) pochopi, ze jim pomuzou zase jen druzi lidi, ne vlada.Pak budou mozna ochotni naslouchat a neco delat.

Albi
16. 9. 2023 21:05
Odpovědět  Nadia369

Pokud máte tím bodem zlomu na mysli “sametovou” revoluci, lidově řečeno hadrák, pak se mýlíte.
To bylo dlouho a velmi dobře připraveno ve spolupráci USA-SSSR.

Před léty se na Pravém prostoru vyskytoval jeden diskutující, který tam v diskuzi uveřejnil dlouhý “itinerář” slavného sametu od ledna ´89 : kdo, kdy, kde a proč se sešli účastníci toho “spiknutí!

Bohužel jsem si ten komentář nezkopírovala, ani nezapsala název článku, u kterého v diskuzi byl, je nedohledatelný.

Ale pamatuji si závěrečná slova autora:
“Uvedená fakta jsem našel z veřejně přístupných zdrojů. Každý má možoost udělat totéž a všechno si ověřit”.

Pravda ovšem je, že tehdy jsme byli naivní a bez informací. V době internetové je situace jiná a kdo chce může si fakta zatím ještě ověřit u pamětníků. Ale ubývá jich, ti mladší a mladí mají k tomu nejvyšší čas. Nejmladší mají smůlu.

Nadia369
16. 9. 2023 23:45
Odpovědět  Albi

Takzvana sametova revoluce byl globalni podvod ktery byl dobre pripraveny. Bylo to prevzeti moci nad statem do te doby sobestacnym. Tim bodem zlomu jsem myslela to,co brzy nastane. Potravinova a energeticka chudoba, vyvlastnovani majetku obycejnych lidi,klimaticke a jine lockdowny, policejni stat atd….

Albi
17. 9. 2023 00:46
Odpovědět  Nadia369

Ano, tak to se shodneme.

PremekJ
16. 9. 2023 23:02
Odpovědět  Nadia369

Systém měníme. Již brzy.

16. 9. 2023 11:47
Odpovědět  ijn

Současná podvodem nastrčená vláda Fialových zločinců…potřebuje pouze nakrmit ,ty mafiánské špíny…co stojí za tou fiktivní Australskou firmou…nic víc.
Dobře vědí že to nemá žádnou budoucnost,tak chtějí alespoň těm špinavým ku.vám vrátit investice z našich daní…vidím jim až do krku špínám bezpáteřním…oni mají jednoduché myšlení.

16. 9. 2023 01:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Těžbě tvrdou ránu možná, hlavně pak těm zmr.dům, co už měli pootevřené kešeně na korupční všimný, ale mě osobně ta tvrdá rána udělala vohromnou radost.

Albi
16. 9. 2023 01:18

Taky si myslím, že lithium se v zemi nezkazí a k zásobám bychom se měli chovat zodpovědně.
Jak říká Praotec Čech ve Svěrákově hře České nebe: “Nesežrat všechno hned, něco nechat na zimu”. :-):

Standa
16. 9. 2023 08:56
Odpovědět  Albi

Jsme jako v Africe.Místo abychom očesávali strom , tak ho porazíme. Korunu očesáme na zemi!

Albi
16. 9. 2023 14:13
Odpovědět  Standa

Tak. Hlavně hned a pohodlně. Začas i to nám přijde zatěžko, ale vždyť nám to ovoce někdo rád dodá. Bude chtít jen zaplatit – tak si vypůjčíme – a kde pořád nějací nespokojenci vidí problém. 🙁

ModrýKlokan
16. 9. 2023 01:32

@ Milan, Albi

Taky mám prasečí radost. Dog eat dog. Není nad to, když si libtardí KoZa háže vidle do systému sama.

Boomer
16. 9. 2023 08:43
Odpovědět  ModrýKlokan

.. ovšem v případě lithia nám zase hrozí variace na téma kauzy Diag Human.

https://1url.cz/Uu25M

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
16. 9. 2023 14:21
Odpovědět  Boomer

To je válka právníků. Stačí chtít, vybrat si schopné právníky a dobře je motivovat (zaplatit).

Nebude to morální (to ale ani z jedné strany, protože už ten prvotní záměr podnikatele takový nebyl), ale pořád by vyšlo levněji zaplatit i desítky milionů právníkům, než zahodit stovky miliard do černé ukrajinské díry, kde jediným, zato sice viditelným, ale úmyslně přehlíženým výsledkem jsou statisíce mrtvých – LIDÍ. Ukrajinců i Rusů.
A jako bonus na desítky, ne-li stovky let zničená ukrajinská černozem, nejvýnosnější půda Evropy.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
17. 9. 2023 08:42
Odpovědět  Albi

.. akorát bych potřeboval objasnit, jak případná arbitráž v kauze České lithium souvisí s Ukrajinou?

16. 9. 2023 02:27

Modrák+ Albi
Tady máte na dobrou noc:
GENERÁL ARMAGEDON JE ZPĚT. PAST SE PRÁVĚ PŘIPRAVUJE

Generál Sergej Surovikin se dal do práce. V rámci delegace ruského ministerstva obrany působí v Africe. Je zřejmé, že generál Armageddon chystá pro Západ překvapení, o kterém se rozhodli oficiálně nemluvit. Ale existují předpoklady.
Den předtím byly opět zveřejněny fotografie generála Surovikina z Afriky. 
Diskutuje se o jeho návštěvě Alžírska. A tak se rozšiřuje verze, že generál
Armagedon je nyní zodpovědný konkrétně za africký směr. 

Generál Surovikin v Alžírsku. Nikdo ho z armády nevyhodil. Nyní se zabývá záležitostmi v africkém směru. … Zdroje navíc uvedly, že dříve africké země navštívil náměstek ministra obrany generálplukovník Yunus-Bek Yevkurov a také zástupce náčelníka Hlavního zpravodajského ředitelství (GRU) generálního štábu generálporučík Vladimir Alekseev. Navíc generálové dorazili do zemí, kde „orchestr“ dříve působil. 

https://tsargrad.tv/

Jestli KoZa línala hrůzou z Kuchtíka, to si z Armagedona pos.ere i to vemeno, co má v Bílej chatrči. Jo, a KoZa už mrkla – přísně natobanderům zakázala bombardování Ruska.

16. 9. 2023 02:32

 “…protože se obávají, že radikálnější kroky nakonec ruského medvěda probudí – a pak bude výsledek celého konfliktu definitivně předem rozhodnutý.”

https://tsargrad.tv/news/vyjasnilos-pochemu-zapad-postavil-zhjostkij-zapret-ukraine-rossiju-ne-bombit_867704

Tak. A dál už radši šmejdit nebudu, aby mi něco nakonec nezkazilo radost.

Pozor
16. 9. 2023 08:56

Najlepšia obrana je útok a v tom má v podstate ten Rus pravdu, možno sa brániť akokoľvek dlho, ale tým ŠVO svoj cieľ nikdy nesplní a to hlavne denacifikovať a demilitarizovať Ukrajinu.

Pavel z Moravy
16. 9. 2023 11:45
Odpovědět  Pozor

To také není jednoduché. Koukněme se kolem sebe. Mne ti, kteří by Vladimírovi stále radili co dělat už ani nepřipadají směšní. Uvědomil si vůbec někdo, jaký složitý úkol si vzal na svá bedra, co vše musí vykonávat a o čem přemýšlet jak vše dobře koordinovat? Většina chytrolínů si nedovede ani udělat pořádek ve své vlastní rodině a ukočírovat své rozmazlené fracky, ale státníkovi takové rozlehlé země s tak rozdílnými národy by radit chtěli. Propánakrále, to už fakt není ani úsměvné. Denacifikovat a demilitarizovat se musí svět sám, tedy ti, kteří jsou nacismem ohroženi. Takže všichni se budou koukat jak nacismus kvete a čekat na Putina, co s tím provede? Já bych těm všem pouze nakopal prd.el a řekl, když to chcete, tak to mějte. Já si to doma pohlídám a vy si napr. dněte. Copak jsem nějaký děd Mrazík, abych vás všechny zachraňoval. Tento komentář není myšlen na vás, neb věřím, že to takto chápete.

Nadia369
16. 9. 2023 18:34
Odpovědět  Pavel z Moravy

Presne! Pokud lidi byt svou lenosti nebo nezajmem neco dopustili, musi to byt zase oni, kdo sjedna napravu.

Albi
16. 9. 2023 10:33

KoZu parádně střelil do nohy Zelenskij! 🙂
Z analýzy MAP:
“Od začátku letošního srpna kyjevská soldateska začala raketami a drony napadat ruskou 126. Brigádu pobřežní obrany, která je zodpovědná za ochranu Krymu, přístavu Sevastopol a Černomořské flotily. .. Soldateska a západní média byla z výsledků těchto útoků u vytržení, a nadšeně jejich výsledky troubila do světa. Jejich radost však netrvala dlouho.

Protože Putin v důsledku ukrajinských útoků nařídil uzavřít ruský přístav Novorossijsk, a vláda Kazachstánu, a globální ropné společnosti Chevron (USA, bývalý Standard Oil), Shell (USA, GB,) a Agip (Itálie), byly rázem vzteky bez sebe! Přes přístav Novorossijsk se totiž vyváží naprostá většina kazašské ropy, a ta putuje hlavně do EU. Tedy putovala, než na její jediný koncový ropný terminál – přístav Novorossijsk zaútočil válečník Zelenskyj, a jeho nemyslící soldateska!”

Atd. – zajímavé souvislosti pokračují a končí slovy: ” Proto Putin něco chystá!”

Albi
16. 9. 2023 11:01

A pokračují (dovolila jsem si trochu zašmejdit já):

“Ale v západní společnosti, kde lidé nemohou přijít na to, kdo je muž a kdo je žena, a nedokážou vyřešit ty nejjednodušší, nejzákladnější otázky života, prostý ruský muž vždy vyvolával hrůzu.

Pro Američany a Evropany jsou Rusové tajemní lidé ze Severu, kteří žijí podle zákonů cti a spravedlnosti, které jsou pro západní společnost nepochopitelné: Pro ně byla vždy hlavní věcí svoboda a pro nás spravedlnost, pravda. Je to velmi důležité. Proto mluvíme o dvou zcela odlišných civilizacích. V souladu s tím jsou Rusové pro lidi v Evropě a Spojených státech nesrozumitelní a děsiví. ….. ”

No – a bez spravedlnosti, jak to vypadá, se ani svobodě nějak zvlášť nedaří, nemilý kolektivní západe. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
16. 9. 2023 21:04
Odpovědět  Albi

Ani nemůže. Bez spravedlnosti zove anarchie. A vo tom to je.

Boomer
16. 9. 2023 08:35

.. hm, takže dochází na moje slova, co jsem Vám napsal včera v 19:45? Ale toto.. ;o))))

16. 9. 2023 17:23
Odpovědět  Boomer

Je to pr.del.

ModrýKlokan
18. 9. 2023 16:53

@ Milan

Je to nářez s tím Surovikinem. Kupuji popkorn, otvírám lahváč, pohodlně usedám a začínám sledovat kvičení KůZlátek.

Jaris
16. 9. 2023 01:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak to je dobre, ze se zadna priroda v Krusnych horach nicit nebude a nenazrani investori stahnou ocas mezi nohy a odtahnou jako krkavci hledat dalsi obet, aby si namastili kapsy.

jmm
16. 9. 2023 08:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Je to známá pravda a navíc pochází z naší historie od Přemyslovců, kdy dal otec synům tři svázané pruty a řekl jim, ať je přelomí… a nepřelomili.
Pak je rozvázal a opět dal k přelomení a zlomily se.
Co z toho vyplývá a často na to zapomínáme…
A PRO to stále nechápe…!

asym
16. 9. 2023 10:19
Odpovědět  jmm

…a já si myslel, že to byly tři pruty které dal svým synům kníže Svatopluk.

Albi
16. 9. 2023 14:32
Odpovědět  asym

Na tom zas tolik nezáleží. Důležitější je chápat to poselství které legenda přináší.
A to se dnes “nenosí”, není to IN, ani COOL.

16. 9. 2023 21:10
Odpovědět  asym

Předával je nějaký ten fotr snad v každé zemi. Tam pruty, tam zas šípy, ale maj to snad všude. Ale jinak jo. Byl to Svatík, ne Přemda. Na druhou stranu rod Přemyslovců má stejnak svůj původ u Mojmírovců, tak to zas tak vedle není.

Standa
16. 9. 2023 08:50
Ohodnotit příspěvek :
     

.

Standa
16. 9. 2023 08:53
Odpovědět  Standa

Nezapomenenout.!! Dnes je na Václ. 14.00 h .demonstrace těch, kdo nesouhlasí s politikou této vlády.Tisíce lidí.. Jestli jste gaučáci a souhlasíte s touto vládou , lehněte.
V režimních médiích se úporně mlčí.

16. 9. 2023 11:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Samozřejmě…autíčka na baterky jsou naprostý nesmysl…nemají budoucnost…ani přenosová soustava to není schopná utáhnout…a milion dalších fyzikálních problémů tomu brání…
Zbytečné nějakou těžbu vůbec rozjíždět.
V Neposlední řadě…se zdá,že nejnovější baterie vůbec nebudou Lithium potřebovat…takže je k ničemu…vývoj jde dopředu a dnes Lithium nahrazuje Sodík…

sergej
16. 9. 2023 15:22
Ohodnotit příspěvek :
     

A rhodium dražší zlata shrábnou. Zase bude “a máme to zadarmo. Celý projekt odřete, zacálujete a dodrbete si prostředí otroci. Politici vám dají jediným nakrucovaným produkčním orgánem. 🙂
https://www.youtube.com/shorts/RI13dZr4yiI

PremekJ
16. 9. 2023 23:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Těžba lithia je neekologická, tedy dobře tak. A ropy je nekonečně mnoho, tedy jak kde, a to při minimálních dopadech na přírodu, pokud jde o pevninské vrty. A CO2 prospívá přírodě, což ví více než tisíc špičkových vědců a dokonce i pár nobelistů mezi nimi.

Administrátor
P.A.Semi
17. 9. 2023 17:38
Ohodnotit příspěvek :
     

K té demonstraci – nějak jsem to přehlédl a nebyl jsem tam, ale šel jsem po Bořislavce a bylo to slyšet – přes dva kopce, několik (asi 5) kilometrů, byl z dálky slyšet Rajchl z megafonů, a občas i dav, který mu odpovídal…
(Tak srovnatelně s fotbalem na Spartě, která je ale o jeden kopec a o pár kilometrů (o 30%) blíž…)

Myslíte, že to ještě má smysl?

πα½

Administrátor
P.A.Semi
17. 9. 2023 19:35
Odpovědět  P.A.Semi

Tak ne, ta Sparta je tu dnes slyšet o dost hlasitější (ale je odsud přes údolí, kdežto Václavák přes dva kopce)…
Nějak ten suchý vzduch v Praze lépe nese zvuk do dálky… (a o víkendu nehučí tolik auta všude okolo v pozadí)

πα½