politika

Stanislav Krapivnik: Rusko by mělo rozdělit USA jako Jugoslávii a zařídit jim nový Vietnam v Mexiku

Kirill Kurbatov autor publikace Ukraina.ru

Západ bude i nadále dělat vše pro to, aby válka na Ukrajině nevyhasla. A pak udělají vše, aby ji rozšířili podél celé ruské hranice. Nemyslete si, že všechno skončí jednou Ukrajinou.

Evropa bude mít čas na přezbrojení a Spojené státy pro ni zůstanou hlubokým týlem a budou na tom vydělávat, říká vojensko-politický expert, důstojník amerických ozbrojených sil ve výslužbě Stanislav Krapivnik.

Hovořil o tom v rozhovoru pro Ukraina.ru.

Stanislave, rád bych upřesnil některé detaily vašeho životopisu. Americkou armádu jste opustil ve chvíli, kdy se začala vážně připravovat na válku s Ruskem. Proč jste v ní vůbec sloužil? Nebylo vám jasné, že Rusko a Amerika budou vždy geopolitickými protivníky?

– Za prvé, odvezli mě do Ameriky když mi bylo sedm let. Vyrůstal jsem tam.

Za druhé, rád bych vám položil protiotázku: a ruskému vedení nebylo zřejmé, že budeme vždy nepřátelé? Dovolte mi, abych vám připomněl, že Jelcin křičel v Kongresu: “Bůh žehnej Americe”. Co můžete chtít od obyčejného člověka, pokud úřady jeho země věřily v americký sen?

Teprve když jsem koncem 90. let začal sloužit na velitelství 18. výsadkového sboru, viděl jsem, co se plánuje a na jaké úrovni.

Nedokážu přesně říct, kdy jsem si uvědomil, že z etických důvodů nemohu zůstat v americké armádě. Ale v roce 2010 jsem natrvalo odjel do Ruska. A od té doby všechny varuji: válka definitivně začne. Nevím kdy se to stane. Ale soudě podle amerického plánování za všech těch 30 let vše směřuje přesně k tomuto.

Víte, někteří lidé se mě stále ptají: “Kdy skončí válka na Ukrajině?” My nebojujeme s Ukrajinou. Bojujeme s Amerikou. Tato válka půjde do konce: buď my je, nebo oni nás.

Jsou tři způsoby jak porazit Ameriku: buď jaderným úderem (a to znamená zničení celého lidstva), nebo v důsledku výměny elit (v to nevěřím), nebo její balkanizací.

Věřím, že můžeme dosáhnout kolapsu Ameriky podle jugoslávského scénáře.

– Jak přesně toho můžeme dosáhnout?

– Velmi jednoduše. Všeobecně se uznává, že Amerika je jedna velká země. Tak to není. Je v ní mnoho trhlin.

Většina obyvatel jihovýchodních států (bývalá Konfederace) žije ve vesnicích a menších městech. Ve velkých městech žijí převážně migranti ze severních států. A domorodé obyvatelstvo věří, že žije jako v okupaci. Nezapomněli na urážky, které jim byly uštědřeny za celých těch 150 let po skončení občanské války.

Havaj vůbec nechtěla být součástí Ameriky. Američané svrhli jejich královnu Liliuokalani a anektovali ostrovy.

A jsou jihozápadní státy. Obecně se jedná o mexická území. Mexiko je chce zpět. Mexičané učí své děti ve školách, že to je Republica del Norte.

A existují také ještě Mormoni. Měli svůj vlastní teokratický stát, ale Američané řekli, že teď je to sjednocená Amerika.

A ještě je tam velmi rozsáhlé území Indiánů z kmene Lakotů. V roce 2007 se podruhé pokusili vyhlásit vznik samostatné republiky. Jestliže v 70. letech při prvním pokusu FBI zastřelila spoustu lidí, nyní je prostě ignorují. Ale tyto nálady nikam nezmizely.

A to ani nemluvím o Kalifornii na západním pobřeží, která bude skvěle žít nezávisle, pokud dostane příležitost.

Stručně řečeno, v Americe je mnoho trhlin, na které je možné tlačit.

– Jak na to můžeme tlačit?

– Stejně jako Amerika vyvíjí tlak na naše trhliny. Už 30 let se snaží rozdělit Rusko. Prostě to v 90. letech aktivně nedělali, předpokládali, že Rusko samo zemře. A teď se u nás snaží vyprovokovat teroristické útoky mezi migranty a etnický nacionalismus v republikách. Můžeme dělat přesně to samé. Jihovýchod a Texas – to jsou jejich nejslabší místa.

V tom samém Texasu už v 50. letech 20. století proběhly studie, podle kterých si 38 % obyvatel přálo nezávislost. Ale tenkrát v Americe bylo ještě všechno v pořádku s ekonomikou a nebyla tam ta všelijaká tolerance.

To, že na těchto slabých místech nepracujeme, je náš problém. Zato nepřítel hledá naše slabá místa. A pokud nejsou, snaží se vytvořit nová.

Amerika usiluje o naše zničení. Mluví o tom přímo. Co je to “dekolonizace” Ruska? Jedná se o jeho rozdělení do 10-40 států. Kreslí své fantazie do map. Pokud si ruští politici a oligarchové dělají iluze, že se s nimi dohodneme, pak se hluboce mýlí. Spojené státy s námi půjdou jednat jedině tehdy, když se k nim doplazíme po kolenou.

Evropané jdou Američanům v patách. Už jim tečou sliny co se týče toho, který kus Ruska komu připadne.

Proč se Evropa v roce 2022 k tomu uchýlila, aby bojovala proti Rusku rukama Ukrajiny? Protože upřímně věřili, že maximálně za půl roku se Rusko zhroutí. Ale něco se pokazilo. Nechtělo se nám rozpadnout. Jejich plány se ale kvůli tomu nezměnily.

Změnit plány Evropy je možné jenom jedním způsobem – udělat to tak, aby se tam k moci dostali lidé, kteří nejsou kapesními politiky Američanů.

– Jaký by měl být výsledek SVO na Ukrajině, aby vedl k této revoluci v Evropě?

– Paralelně se Speciální vojenskou operací musíme vypracovat plány na revoluci v Evropě. Pokud se Evropané snaží vyvolat nepokoje v Rusku, musíme udělat to samé.

Už si musíme sundat ty bílé rukavice. Musíme použít celou škálu měkkých a tvrdých zbraní, které máme. Musíme rozhoupat separatismus v Evropě. Itálii lze rozdělit do šesti různých zemí. Ve Španělsku je to ještě horší. Pamatujeme si, co se stalo, když Katalánsko chtělo nezávislost. Madrid tam přivedl mnoho policistů, včetně ze zahraničí. Všichni byli pod vlivem drog. Tam zbili každého, kdo šel hlasovat v referendu o odtržení.

Opakuji, musíme vyvinout tlak na tato slabá místa. Musíme udeřit tvrději, než oni zasahují nás. Je žádoucí, abychom udeřili jako první.

– Řekněme, že jsme se k tomu rozhodli. Je reálné udělat z Mexika Ukrajinu pro Spojené státy?

– Rozhodně.

Ameriku je třeba zatáhnout do stejné války, do které zatáhli nás. Potřebujeme, aby v Americe začalo stejné krveprolití, aby nemohli zachránit svůj stát. Mexiko se musí stát naší zástupnou silou.

Mexičané si chtějí vrátit část amerických území. A na mnoha z těchto území již tvoří demografickou většinu.

Kam poletí ATACMS s dostřelem 500 kilometrů? Mohou se dostat na okraj Moskvy. Tyto střely jsou od začátku do konce čistě americkým tématem. Ukrajina s nimi nemá nic společného. Američané poskytují rakety, Američané přivážejí rakety, Američané tyto rakety odpalují z “HIMARSu”. A americké satelity je navádějí. Ukrajincům by tak složitou techniku nesvěřili.

Opakuji, Spojené státy vedou přímou válku proti Rusku. Tohle již není proxy. Tohle je válka proti nám a našim dětem.

A to není řečnický obrat. Nezapomínejme, že Amerika je teroristický stát v pravém slova smyslu. Naše děti už hořely v koncertním sále “Crocus”. Moje dcera jako zázrakem zmeškala koncert. Není to poslední teroristický útok. Budou se je snažit zařídit všude, kde to bude možné. Doufám, že se jim to nepodaří.

A já jsem připraven použít jakoukoli zbraň proti nepříteli, který ohrožuje moje děti.

Zmínil jste ATACAMS. Je reálné předat Mexičanům “Iskandery” na stejné ostřelování Spojených států?

– Nepotřebujeme předávat Mexičanům “Iskandery”. Nám úplně stačí vytvořit na hranici Ameriky takové napětí, aby americká armáda musela jít do Mexika, kde je bude čekat směs Vietnamu a Afghánistánu. Potřebujeme takové krveprolití, aby byly Spojené státy vtaženy do tohoto trychtýře.

V americké společnosti už panuje napětí. Jejich životní úroveň za posledních 30 let výrazně klesla. Faktem je, že rozpad Sovětského svazu těžce zasáhl americké dělníky. Protože hrozba světové války neexistovala a americké továrny se začaly stěhovat do zahraničí. Tohle napětí musíme zvýšit vyprovokováním války v Mexiku.

Pokud v Mexiku vypukne válka, Spojené státy budou muset vyhlásit odvod do armády. Dovolte mi připomenout, že do Vietnamu ti, kteří měli peníze, nebyli odvedeni. Do Vietnamu byli posláni většinou ti z chudších poměrů. Ani vyšší střední třída nesloužila. Bohatí nesloužili vůbec. Proto v Americe začaly protiválečné protesty. To je další bolestný bod, na který můžeme tlačit.

– Pokud to neuděláme, podaří se Americe zatáhnout do války s námi země východní Evropy?

– Východní Evropa i tak už s námi ve válce je. Otázkou je, zda Amerika dokáže k válce s námi vyprovokovat západní Evropu. Kolik tisíc Poláků už na Ukrajině zemřelo?

Polsko se mimochodem stalo prvním spojencem Hitlera. Nyní je Polsko „očištěnou“ zemí, protože během války tam zabili všechny Židy a po válce všechny Němce. Prostě se bojí to říct Polákům přímo do očí. A tak se cítí dobře. Jak řekl Winston Churchill – Polák to není národnost, to je profese.

Ano, pro Polsko by bylo lepší, kdyby za ně s Ruskem bojovali Američané. Jsou také velmi záludní. Třeba Lech Walesa, který se zdál být progresivním politikem, se stal absolutním rusofobem. Tito lidé jsou odhodláni jít s námi do války.

– Do jaké míry faktor jaderných zbraní odrazuje Polsko od přímé války s Ruskem?

– Zatím se drží zpátky.

Mimochodem, Spojené státy se teď snaží znovu vyjednávat o raketách středního a krátkého doletu. Pro nás to byla hrozná dohoda, kterou jsme podepsali ještě za Gorbačova. Protože dokument omezoval naše rakety středního doletu a oni měli F-16 a teď F-35, schopné nést jaderné zbraně. Jsou usazené v pobaltských státech a nyní budou sedět ve Finsku přímo na našich hranicích.

Toto letadlo vzlétne a odpálí jadernou střelu na Moskvu. Jaká bude naše reakce? Velmi málo času. A oni to vědí.

Ano, hrozí jaderná válka. Jediná věc, která brání USA v použití jaderných zbraní proti nám, je to, že vrátíme úder. I když nebude Moskva, můžeme je vymazat z povrchu zemského.

Můj názor je tento. Pokud tomu chceme zabránit, musíme z ozbrojených sil Ukrajiny udělat desetimegatunový příklad. A říct jim: “Kluci, přestaňte. Vy budete další.” Jinak nepochopí.

Pravidelně čtu americký tisk. Nejprve psali, že jaderná válka není tak děsivá. A teď už píšou, že jim Rusové nic neudělají, protože Rusům nic nefunguje.

Jsou to úplně zamrzlí lidé. A národ nedělá nic, aby je zastavil.

– Co znamená desetimegatunový experiment?

– Musíme ukázat na nečlenském území NATO, jaké jsou skutečné důsledky použití jaderných zbraní. Aby to viděli na vlastní oči a v hlavě se jim něco vyjasnilo. Nechat je pochopit, co bude s celou Evropou a celou Amerikou.

Mnoho Američanů čte The Washington Post. A tam pro ně píšou následující: „Nemějte obavy ohledně jaderného výbuchu, když se ocitnete v samém centru, zemřete okamžitě, A všichni, kdo budou na okraji, se skryjí v úkrytu. Do 24 hodin radiace odezní a vše bude v pořádku“. Sám jsem tento článek četl. To bylo ještě v roce 2008. Je úžasné, co píšou. A teď je to ještě lepší.

Nyní píší: „Ruské rakety nelétají“ a „Ruští generálové nestisknou tlačítko“… Jako,… neznepokojujte se. A my to musíme udělat tak, aby se začali znepokojovat.

– Takže možná můžeme na USA okamžitě shodit bombu? Vždyť bojujeme s nimi, a ne s Ukrajinou.

– Pokud to uděláme, USA nám to vrátí. A naším úkolem je nedovést věci k jaderné válce.

Když hurá-patrioti křičí: „Hurá, Washington hoří“, zapomínají, že hořet bude i Moskva. Všechny ty rakety nezastavíme.

Víte, když ve středověku bylo zabito pár kovářů a pár rolníků, ekonomika tím neutrpěla. A pokud zničíme Silicon Valley nebo plynová pole, bude to pro Spojené státy katastrofa. A naopak. Pokud Spojené státy zničí nějakou velkou jadernou elektrárnu, která zásobuje Moskvu elektřinou, bude to katastrofa pro nás.

To je slabina každé high-tech společnosti, kdy stačí zničit pár bodů, aby se vše zastavilo.

Takže je potřeba ty idioty přibrzdit.

Opakuji, tohle je můj osobní názor. Možná jsem taky zamrzlý. Ale já bych se tak rozhodl. A myslím si, že v té či oné formě takové rozhodnutí učiníme. Bez obrovského šoku nezabráníme Západu, aby na nás použil jaderné zbraně.

– Jak se budou vyvíjet události na ukrajinské frontě, pokud takové katastrofické scénáře nenastanou?

– Zatím nemám důvod k optimismu.

Budeme postupovat pomalu vpřed. Jednotlivé země NATO budou stále více zatahovány do tohoto konfliktu. Už jsme zničili jednu francouzskou jednotku. Bude jich víc.

V Evropě začne závod ve zbrojení, který již začal. Společnost Rheinmetall opět začala vyrábět tanky. Dostala zakázku na 85 “Leopardů”, což jsou dva prapory. A tento závod ve zbrojení se bude odehrávat na pozadí horké války.

Západ bude i nadále dělat vše pro to, aby válka na Ukrajině neuhasla. A pak udělají vše pro to, aby se rozšířila podél celé ruské hranice. Nemyslete si, že všechno skončí jednou Ukrajinou. Evropa bude mít čas na přezbrojení a Spojené státy pro ni zůstanou hlubokým týlem a budou na tom vydělávat.

V Americe už od 90. let psali, že „potřebujeme novou dobrou válku“. Druhá světová válka byla pro Spojené státy dobrá ne proto, že porazily Hitlera, ale proto, že po Velké hospodářské krizi posílily svou ekonomiku.

Teď chtějí udělat to samé.

Pevně ​​doufám, že vyhrajeme bez katastrofických scénářů. Prostě jsem tak naladěný, protože dobře znám jejich mentalitu. Jsou to úplně zamrzlí lidé.

https://ukraina.ru/20240430/1054786257.html

sdílet na

104 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Standa
20. 5. 2024 04:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Bohužel naše nobilita nás stále více zatahuje do války.A lidé odevzdávají zbraně, což si režim pochvaluje.Měli bychom si uvědomit , že případná mobilizace bude určena k ochraně tohoto režimu a těchto nobilit,těch ,co si říkají politici ( a jsou to američtí pejskové)a miliardářů. V Praze jsme 23. vyhlásili ,,občanskou neposlušnost”, může se zapojit každý místo planého kvákání…… Nyní to bude 28.5.

Standa
20. 5. 2024 04:43
Odpovědět  Standa

Občanská neposlušnost může být prováděna například (ne)účastí na určitých shromážděních, (ne)vyjadřováním se k určitým tématům, odmítnutím emigrovat, odmítnutím amnestie (trvání na řádném dokončení trestního řízení), odmítnutím pracovat (například stávka), paralyzovat řízení lpěním na byrokratických detailech, nevyvíjet očekávané patřičné úsilí nebo invenci, zesměšňovat různé symboly, neuposlechnutím výzvy například policisty, jiným způsobem se z pohledu autorit chovat provokativně či vyjadřovat neloajalitu,neplacením daní…..občan tím usiluje o oslabení režimu.

Gales
20. 5. 2024 10:19
Odpovědět  Standa

A na*rat každý den před úřad vlády.Aby ti zmetci věděli že tu občané jsou.

ModrýKlokan
20. 5. 2024 13:02
Odpovědět  Standa

Správně, tento zločinecký fašistický režim je potřeba sabotovat všude, kde to jde.

Ina
23. 5. 2024 22:20
Odpovědět  Standa

Já bych to viděla tak, že bychom měli začít tím, že si všichni hromadně změníme pohlaví, muži se mohou prohlásit, že se cítí být ženami a dámy opačně. Poté zjistíme, že nám to tak vlastně nevyhovuje, tudíž půjdeme opět na matriku se žádostí o změnu zpět a tak stále dokola – máme k tomu oporu u Ústavního soudu. Všechny ty jejich výmysly dohnat ad absurdum.

Autor
20. 5. 2024 05:28
Odpovědět  Standa

Mno. Ne, že bych to nechápal a nepodporoval, podlše svého, ALE …
Podívejte se všichjni na to, jak vždy protestovli ve Francii, několikrát dokonce kvůli stejnému důvodu – penzím, připomeňte hnutí Žlutých vest .., atd. Uspěli? Bohužel ani v jednom případě ne.
A proč? Protože nebyla skutečná jednota ani mezi protestujícími, protože oproti státu nestála skutečně sjednocená opozice, sjednocení protestující.
V minulosti neměly prakticky nikdy a nikde trvalý úspěch ani krvavé, mohutné “selské bouře” a to i přes jakýsi úspěch v počátku – bez rozdílu civilizace, od starověké Číny až třeba právě po dnešní tu aktivně preotestující Francii.
Uspívá pouze ten odpor, který má pevné vedení, který má jasný, neměnný cíl, reálné sjednocení drtivé většiny protestujících. A nebo uspějí ti, kteří provádí svoje činy za podpory silnméhjo vnějšího faktoru, jako jsou např. barevné revoluce, Majdany. Ani ty neuspějí v tom případě, je-li moc dostatečně aktivní, rozhodná a nekompromisní.
K vítězství musí být jasný cíl a chápání pojmů KDO, CO, JAK a PROČ.
Proto Západ rozděluje společnost v každém státě, a nejvíce u sebe “doma”. Snadno nás pak ovládají.

20. 5. 2024 05:45
Odpovědět  Peter 008

Tento odpor vede Bůh co může být pevnější? 😀

Mike
20. 5. 2024 10:08
Odpovědět  Veny232

Ve státě s osmdesáti procenty ateistů je pán Bůh mimo mísu. V západní civilizaci, kam taky patříme, jsou bohem prachy.

katango
20. 5. 2024 10:55
Odpovědět  Veny232

Vodáci mají úsloví či poučku pro případ převržení lodě -pusť se boha, chyť se lodi!

Tupý hulvát
20. 5. 2024 15:02
Odpovědět  Veny232

Hele,kerej,to mi teda řekni kuva.

Standa
20. 5. 2024 05:59
Odpovědět  Peter 008

….a ČÍM? Nelze nesouhlasit. Režim staví jednoho proti druhému. Jednotlivé profesní skupiny.Železničáře ,lékaře, sestry,zemědělce, důchodce,učitele proti studentům( zajímavé je to se Šefčíkem ,učitelé stojí za níma studenti jsou proti-už jsou dostatečně zmanipulovaní,mohl bych pokračovat.Režim má mocnou zbran-média na manipulace, štvaní, výsměch ,dezinformace,pomluvy, kriminalizaci atd.Organizování mas musí přijít zvenčí.Peníze a informace i vedení také. Svoboda slova už neplatí, za slovo jsou zavíráni občané….důchodce se chystali zavřít kvůli Z na zádech. Raich dostal u soudu pokutu za ,, štvaní.”

Standa
20. 5. 2024 07:34
Odpovědět  Standa

Ještě dodám..Stát nás den ode dne více nutí k tomu, co nemáme a máme číst. Už to chce dokonce vnucovat dětem prostřednictvím Člověka v tísni ve školách. Už ani korunu
na Člověka v tísni, který mezinárodně již dávno není apolitickou neziskovkou! Stát
rozhoduje, co jsou lži, dnes nazývané fake news, ale přitom stále častěji jsou při
lživých zprávách přistižena právě mainstreamová média. Za 30 let jsme se nenaučili
uznávat právo na odlišný názor až tak, že by někteří byli schopni lynčovat v zájmu
svého jedině správného,, demokratického” názoru, jak nám předvádí náměstí. A to už
vůbec nemluvě o presumpci neviny. Svoboda je i o tom, že si budeme číst, co
chceme, ať je to lež, ideologická kampaň, cokoliv. A tato svoboda v České republice i
v Evropě a západním světě končí. Zde jsme úspěšně na cestě k orwellovské
diktatuře.

Pavel z Moravy.
20. 5. 2024 09:07
Odpovědět  Standa

Stando, kdyby zde žila většina občanstva, která by byla duševně vyzrálá, nikdo by nemohl jednoho proti druhému poštvat. A o tom to je, mít vlastní důstojnost a myslet. Jestli to ale v těch lidech není, mohou s nimi manipulovat jak chtějí.

Ladislav 💤
20. 5. 2024 12:39
Odpovědět  Standa

Dokud se nezničí to hnusné 👎USA, nebude nikdy klid na zemi!
Ať zařvou třeba všichni za oceánem, není jiná možnost k míru!
Ty bestie nedají NIKDY pokoj !
Tak a můžete přemýšlet!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Ina
23. 5. 2024 22:29
Odpovědět  Ladislav 💤

Jsou to lidé jako my. Problém nejsou obyvatelé spojených států, ale parazitická skupina finančníků, kteří prostřednictvím tisku dolaru drží pod krkem celý svět. Těm by bylo třeba dostat se na kůži.

Pavel z Moravy.
20. 5. 2024 09:01
Odpovědět  Peter 008

Jelikož tento současný západní tvor ztratil již pud sebezáchovy, nepomůže mu nic. To nakonec asi opravdu skončí jadernou apokalypsou. Ale těm západním občánkům vysvětlí, že nic tak hrozného se nestane, většina přežije a jelikož tento vytuněný současný západní tvor je schopen tomu věřit, jelikož reálné myšlení už u většiny neexistuje, žádný odpor proti současné zdegenerované moci se konat nebude. Není k tomu opravdu dostatek materiálu. Nebo si snad někdo myslí, že by v této naší kolonii mohlo vyjít řekněme 2- 4 miliony lidu do ulic? Ta většina je již tak duševně zmrzačená, že je to absolutně nemožné. Třeba se mýlím, ale na opravdovou rebelii tady nevěřím. Amíci chtějí jednoznačně velký konflikt, o tom žádná, člověk tam ani nemusí žít, aby pochopit, že těmto vládnoucím šmejdům jde o jediné – vládnout celému světu i nadále. Doufám, že jim Rusové a Číňané dají lekci.

Autor
20. 5. 2024 10:44
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Ještě jednou Vám to posílám:
Tady je ten článek o úrovních myšlení:
https://www.pokec24.cz/?s=Je%C5%A1t%C4%9B+jednou+o+%E2%80%9EPrigo%C5%BEinov%C4%9B+vzpou%C5%99e%E2%80%9C

Janaz
20. 5. 2024 13:39
Odpovědět  Peter 008

“Proto Západ rozděluje společnost v každém státě, a nejvíce u sebe “doma”. Snadno nás pak ovládají.” každá palica má dva konce a práve toto je Achilovou pätou aj pre USA.

Albi
20. 5. 2024 14:16
Odpovědět  Peter 008

Petere – a co říkáté větě: “Spojené státy s námi půjdou jednat jedině tehdy, když se k nim doplazíme po kolenou“?.
Podle mne se tady autor fatálně mýlí.
Pokud by to došlo až do takových konců, byla by to přece pro Rusko definitivně konečná.
Ani prašivého psa by USA neodkoply tak, jako poražené Rusko, natož aby se ním obtěžovaly nějak jednalt!

Autor
20. 5. 2024 16:51
Odpovědět  Albi

Rusko nemůže, lépe řečeno nersmí prohrát, pokud chce existovat. Myslím, že má ve článku na mysli , že vůbec se USA nechce s Rusy jednat.
Posuďte – USA podle svého chápání vyhrály, mají svět na talíři, dělají si co chtějí, mají TU globalizaci a tak se rozhodnou jednou provždy podmanit svět. Spustí naplno degradaci vzdělávání, začnou prosazovat společnost “služeb”, tj. prostě forma kolonialismu, jejíž obětí měl být další komunistický stát. Čína. Vždyť přece Sovětský svaz se díky “prohnilosti” zhroutil sám ekonomicky …!
Ale zapomněli na dvě věci: za prvé použiji slova M.Zadornova: “Nedali jsme Američanům zničit Sovětský svaz. Sami jsme ho rozvalili!”
No a za druhé si neuvědomili, jak postupně bude “doodhaleno” v cyklu a USA a Číně, že Číně šlo o získání technologií a rozvoj vlastního průmyslu a že nemají v úmyslu ani náznakem uvolnit svoji moc.
Málokdo sai uvědomuje, že v Číně, než nastoupila moc KS Číny, bylo zabito ve válkách především s Japonskem a vnitřních bojích miliony lidí, možná esítky milionů, ale mnohem více jich zemřelo minimálně předčasně na následky jednak ještě doznívající opiový genocid.
pokr.

Autor
20. 5. 2024 16:56
Odpovědět  Peter 008

A za další i tam byl nedostek jídla, země byla silně poničena, a do toho přišel někdo, kdop chtěl tohle překonat. Pokud by vyhrál Čankajšek, Čína by se nikdy nedokázala pozvednout.
Většina Číňanů už také chtěla aspoň nejaký klid a přes obtíže pro velkou část obyvatel se život postupně začal zlepšovat. Navíc Američané jasně dávali přednost Japonsku, kde měli základny, bojovali v Koreji, Vietnamu …

Albi
20. 5. 2024 17:27
Odpovědět  Peter 008

Děkuji za obsáhlou odpověď.
Tomu cos napsal rozumím a taky to tak nějak i předpokládám.

Jen mě překvapulo, že takovou, třeba i minimální možnost autor – rodilý Rus a přitom dobře znalý americké mentality – třeba jen teoreticky připouští.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Iberiusto
23. 5. 2024 02:06
Odpovědět  Peter 008

Dovolím si ohledně dlouhodobých snah Spojených Států doporučit dvě knihy:
-Michael Sayers a Albert E. Kahn “Velké spiknutí” kde na str.114 je citace s Buletinu Britské průmyslové federace “Sibiř, nejgigantičtější odměna, čekající civilisovaný svět od objevení Ameriky”.Ta kniha je o SSSR a snahách západu o ovládnutí v době mezi WW1 a WW2.
– druhá kniha je od A. Nordena “Tak se dělají války”,
Jsou to knihy , které vyšly po WW2, takže hledejte po antikvariátech.

Tupý hulvát
20. 5. 2024 14:55
Odpovědět  Peter 008

Opravdu nevím, k čemu by bylo ”  reálné sjednocení drtivé většiny protestujících. “.Myslíte třech, nebo třech set tisíc?Obojí je k ničemu.jen se nám smějí a mají pravdu.Musela by se sjednotit drtivá většina NÁRODA!.Aby se to stalo,musejí nastat podmínky,nebojme se vzpomenout na marxismus-leninizmus.Oni měli pravdu,musí býT zle a to není,musí bÝt vůdce, osoba nebo strana,kde je máte?To nejdůležitější je ale MYŠLENKA za kterou lidé půjdou.Zkuste mi nějakou navrhnout,no schválně!Já jí znám,je hodně stará,ROVNOST,SVORNOST ,BRATRSTVÍ!!Z toho plyne společné vlastnictví a spravedlivé rozdělování.Ta už tu ale byla,sami jsme ji odkopli a třicet let ji intenzivně diskreditujeme a pomlouváme.
PROTOŽE JSME K TOMU NEDOROSTLI A MOŽNÁ NIKDY NEDOROSTEME
Představy o nějakém odporu jsou naivní pitomosti a žvásty,lidské vlastnosti nic podobného PODRUHÉ nedovolí,tak jako zničily to poprvé.

Autor
20. 5. 2024 16:35
Odpovědět  Tupý hulvát

Kdo to v naší minulosti doopravdy dokázal? Tam hledejte odpověď.

Tupý hulvát
20. 5. 2024 18:38
Odpovědět  Peter 008

Nechci dlouze polemizovat,ale já odpověď nehledám,myslím,že ji znám.Vzhledem k vlastnostem člověka žádná cesta není.

Pavel z Moravy.
21. 5. 2024 08:46
Odpovědět  Tupý hulvát

On to řekl v románu Kazantzakise Řek Zorbas jasně- V člověka nevěřím. Chceš li mu dobře, vyškrábe ti oči, chceš li mu zle, plazí se před tebou. To je stručná charakteristika. Ta možnost rozvinout slušnou společnost tu již kdysi byla. Jak to dopadlo víme.

EvaK
21. 5. 2024 23:22
Odpovědět  Pavel z Moravy.

No on “Řek” Zorba, který dožil v dnešní Severní Makedonii, kde se řecky nemluví, ale mluví se makedonsky, jazyku podobném bulharštině. Tak asi to Řek nebyl, ale Makedonec.

Ina
23. 5. 2024 22:23
Odpovědět  Peter 008

Problém Majdanů je ten, že jejich výsledek připomíná Cimrmanovu pohádku “Jak chudák do ještě větší bídy přišel”.

stan
20. 5. 2024 08:30
Odpovědět  Standa

Krutě pravdivý článek, v podstatě se s ním 100% shoduji. USA necouvnou před ničím, oni si opravdu myslí, že Rusko je obr na hliněných nohou.Ukrajinou zkusili , jak Rusko zareaguje a tím, že sice Rusko má navrch, tak tím, že válka na Ukrajině postupuje v podstatě pomalu, tak USA mají pocit, že vlastně Rusko na víc nemá.Ale hlavně masakr v Crocusu ukázal, že oni se nezastaví před ničím.Myslím, že je jen otázka času, kdy zase vymyslí nějakou teroristickou akci vůči Rusku.Autor článku má naprostou pravdu v tom, že Rusko musí ukázt svou sílu, protože pokud USA pošlou rakety směr Moskva, tak určitě všechny rakety Rusko není schopné sestřelit. A pak už může být pozdě na nějaký odvetný úder, protože pokud USA zničí Moskvu, tak zničí i řídící centrum. Takže není je jen otázka, kdy to budou chtít USA spustit,armagedon spustil odpočítávání……

jsladin
20. 5. 2024 09:40
Odpovědět  stan

A ty myslíš, že je řídící centrum v Moskvě? Rusko je veliké a skutečné centrum řízení může být kdekoli.

katango
20. 5. 2024 10:59
Odpovědět  jsladin

Určitě je jinde než v Moskvě. Rus není pitomec, ačkoli z této představy KoZa pořád vychází a ve svých výpočtech s tím kalkuluje.

Boomer
20. 5. 2024 13:12
Odpovědět  katango

..určitě není v Moskvě a určitě není jen jedno…

20. 5. 2024 14:17
Odpovědět  katango

Kat + Boo – bingo!

Pipa
20. 5. 2024 13:12
Odpovědět  jsladin

Jak se ukázalo, tak CIA ani NSA nic o stavu ruské armády nevědí! To by asi věděli, že to s tou Ukrajinou nevytrhnou.

stan
20. 5. 2024 15:24
Odpovědět  jsladin

Kéž bys měl pravdu, ale já tím řídícím centrem myslel Putina a ten je prostě v Moskvě.

Albi
20. 5. 2024 17:44
Odpovědět  stan

Ani Putin není nesmrtelný a dobrý vůdce si včas vyhlédne a vychová svého nástupce.
Viz objevení se neznámého Mišustina, nynějšího premiéra. Kdo do té doby vůbec věděl o jeho existenci?

Ve své funkci setrvává do dneška, tedy zřejmě pracuje dobře a přitom stále drtivá většina zná jen jeho jméno a někteří ještě jeho funkci. Myslím, že ptát se na něho na potkání lidí “na ulici”, to jméno nebo funkci by znal málokdo.
Žádná pomluva, žádná diskreditace, prostě “neviditelný kádr”, připomínající situaci neznámého “agenta KGB”, jakéhosi anonymního Putina.

A takových kádrů bude mít prozíravý Putin pravděpodobně dostatek.
“Kdo je připraven, není překvapen“.
A že Putin připraven je, o tom žádná!

20. 5. 2024 18:39
Odpovědět  Albi

Myslí, že si ho už zvolil. Tuším i koho.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
20. 5. 2024 19:54

Tak to jsem ráda, že to nevypadá na nějakou nesmyslnou fantasmagorii. I když přiznávám, že tip zádný nemám a ani mě nějak nenapadlo nad tím uvažovat.

20. 5. 2024 22:54
Odpovědět  Albi

To mě zase jo. Mě napadaj vůbec všeliké věci. Tak třeba jsem po “aktualizaci vlády” pocítil silné rozladění, že žáby na prameni finančních toků, Sulianov a Nabiulina, ve vládě zůstávají. Až po přečtení několika článků, ale hlavně podle závěru jednoho z nich:

“Belousov je osoba, která musí, nikoli slovy, ale skutky, dokončit přesun ekonomiky na válečný základ.”

https://tsargrad.tv/news/sled-vagnera-posle-naznachenija-belousova-ministrom-oborony-vspomnili-slova-prigozhina-pochemu_999952
mě napadlo, že, ač se ta věta tváří všelijak, skrývá se za ní ve skutečnosti vyhlášení války MMF a centrální bance. Protože kdo je to Belousov? Inu, špičkový ekonom, dobře znalý různých kliček, jak devastující politiku centrální banky – a tím i MMF – úspěšně obejít a prosadit svou vlastní.
Zkrátka mě napadlo, že když Gosudar zjistil, že si ještě nemůže dovolit rozdat si to s oligarchií a MMF na férovku, protože válka s NATO a hrozba rozkolísání společnosti, zvolil jinou taktiku. A, jak je jeho zvykem, naprosto nečekanou. Ale třeba se pletu. Tož uvidíme.

Albi
21. 5. 2024 00:07

Přiznávám, že jsem tak nějak doufala, že se zmíníš o koho může jít, ale nechtěla jsem tě k tomu přímo vyzývat, kdyby se ti nechtělo jíít do nějaké spekullace.

A tohle cos napsal mi připadá i víc než velmi pravděpodobné. Takže – dík za tip. 🙂

21. 5. 2024 01:41
Odpovědět  Albi

Tušil jsem to. Tak jsem si řek, že tě drobet nakakám a zmatu. Nemám totiž, co nástupce, na mysli suchardu Belousova, ale mnohem všestrannější, na post prezidenta proto vhodnější osobnost.
Ale abys neřekla. Jo, at se trochu pobavíš. Napřed si klikni sem, na naši ukecanou tetku.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Alexej_Genna%C4%8Fjevi%C4%8D_%C4%8Eumin

A ted si pro porovnání klikni na ruskou:
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%8E%D0%BC%D0%B8%D0%BD,_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%B9_%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D1%8C%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87

A ted ti řeknu něco, co mi asi nebudeš věřit. Že ho zminovala jako možného nástupce ruská média už před lety, jsem před tím, než mě napadlo podívat se co na něj má ruská tetka, to jest ještě před několika minutami, netušil. Ten zbytek, a ještě něco navíc jo, třeba že se po svém jmenování na nový post loučil s lidmi a oni s ním s brekotem – zkrátka bečeli všici – ale tohle fakt ne.
Zkrátka když jsem si řek: “Kohopak si asi Gosudar vybral za nástupce?” a pak procoural tu aktualizovanou vládu, tak mi z toho vyšel, v podstatě jako jedinej možnej, právě on.
Tož uvidíme, dá-li pán a ve zdraví dožijem, jak říkal táta.

Boomer
21. 5. 2024 08:18

..jo, tady se asi zase shodneme, profesní CV toho pána má jeden specifický rys.. kdykoli se kdekoli dělo cokoli, u čeho by selhání mělo fatální důsledky, ten pán se vždycky tak ňák náhodně pohyboval poblíž. A fatální důsledky se neudály…

21. 5. 2024 16:41
Odpovědět  Boomer

Při tom šmejdění po info, bych si udělal obrázek kdo je možný nástupce, mi docvakla ještě jedna věc.
Všiml jsem si totiž, v jak širokém spektru znalostí a řízení byl D. postupně vzděláván – maně mi to připomnělo Batův vzdělávací model – a poté nasazován do terénu.
Až zbývalo poslední zaškolení – řízení většího správního celku. A stal se guvernérem. Jak? Jednoduše – jmenovacím dekretem diktátora širé Rusi, jak by řekl KoZa.
A jak se zhostil svého úkolu? Rozhodně se ctí; zvelebil, na co mu stačili prachy. Navíc, že při loučení D. s Tulou bečeli všici, včetně D., je fakt. Zajímalo by mě, s kolika jinými gubernátory se lidé – a on s nimi – takto kdy loučili.
Až zbýval poslední krok k dovzdělání nástupce zlého diktátora RF – zasvětit D. do řízení složitého sociálního supersystému, jak by řekl politruk. A opět diktátorské jmenování – tentokrát na “asistenta prezidenta RF”. A cože má v náplni práce? Dohled na problematiku vojensko-průmyslového komplexu a zajištění činnosti Státní tady a rozvoj sportu.
Pouze v jednom se ruská tetka mýlí, řekl bych. D., dle mého, není ani tak oddaný Putinovi, jako daleko víc jeho programu
перестройка мира”.

Albi
21. 5. 2024 10:13

Díky.
Já ti v těch politických otázkách věřím, protože abych pravdu řekla, už ruštinu po těch létech zrovna dvakrát nezvládám – kratší text přečtu i rozumím, na delší ovše nemám trpělivost a raději používám překladač, což ale trvá taky dost dlouho, takže tvé informace jsou pro mně daleko lepší a když jsou navíc i s doprovodným komentářem, nemají chybu.

Boomer
21. 5. 2024 08:26

..ten přechod na válečnou ekonomiku nastartoval už Elvira, odvedla kus práce a byla za to mediálně neoblíbená, ale já jí to za zlé neměl. Takové složité procesy mají vždy více fází a s jejich postupem musí dojít i ke střídání kádrů na různých pozicích, takže Bělousov bude tím bičem, který tomu dodá větší tempo.. a Elvira buď mrskne zadkem nebo do něj bude nakopána…

21. 5. 2024 17:02
Odpovědět  Boomer

No, co se týká Nabiuliny, tak tady s tebou nesouzním, ale nemá cenu abysme ztráceli čas zbytečným dohadováním. Známe se, že. Nakonec by z toho vzešlo jalové slámomlácení, protože jak to bylo, a je, může odhalit až čas. Možná se mýlím já, možná ty. To ale ted ani jeden z nás na sichr vědět nemůže.
A jo, Belousou bude dobrej bič. Hádám, že až s ním začne práskat, aby na “svým” ministerstvu pročistil vzduch, tak půjde ještě něco lidí do tepláků, nebo v čem tam dejchaj čtverečkovanej vzduch.

Boomer
20. 5. 2024 20:25

.. a myslím, že to bude voják jako řemen…

20. 5. 2024 22:54
Odpovědět  Boomer

Víc odpovídá Rus jako řemen – ve smyslu vlasteneckém, ne etnické příslušnosti. Ač tedy je Rus. Leč nejen voják. Kdyby to neznělo tak blbě, tak řeknu renesanční voják.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
21. 5. 2024 07:55

..a proč by to mělo znít blbě? Renesanční voják je velice přiléhavé označení.. co třeba Descartes, de Laclos, a v neposledni řadě tež Clausewitz?
Lidé s brilantním myšlením, kteří se v případě potřeby dokázali ohnat i zbraní…

21. 5. 2024 17:13
Odpovědět  Boomer

Blbě, protože když na pojem renesanční, vyskočí na mě malíř Leonardo a Líza. I když, pravda, byl zároven, či spíše především – ale u něj těžko říct, co především -, krom jiného, i autorem různých válečných strojů.

Boomer
21. 5. 2024 17:42

.., a v té širokosti a současně i hloubce záběru spočívala definice renesanční osobnosti, gůgla ani wiki nemaje, musel umět, vědět, znát, hledat řešení, riskovat prohru, padat a znovu vstávat …

skeptik
20. 5. 2024 19:39
Odpovědět  jsladin

I kdyby vyřadili všechna řídící centra, Ruka smrti by přesto odpověděla. Automaticky.
https://1url.cz/FubgU

Autor
20. 5. 2024 10:59
Odpovědět  stan

Bohužel máte pravdu. Ten kdo uznává jen sílu, byť by byl slabý, tak nepřestane, dokud nedostane přes držku.
Sám jsemn se o tom mohl přesvědčit, když jsem začal po škole chodit do učení, které jsem si sám vybral, že dokud takovým nedáte přes čumák, nemáte pokoj.
Byl tam jeden asi o tři čtyři roky starší, několikrát propadl a tak tam pořád byl. Měl kolem sebe kohortu i z těch, ponižoval on i ti “silnější” z té kohorty ty nejslabší nejzbabělejší i ze své “party”. Jednou jsem se prostě už neudržel a vrazil mu, já o hlavu menší, asi dvacet ran rychle za sebou. Kdybych měl více zkušeností stačilo by to, ale nakonec mne zpacifikoval. Spíše se však, jak řekl, snažil uklidnit a abych mu nerozbil nos, než aby se pomstil. Přesto mi otevřeně řekl, že si mne váží a ti kolem něho jsou jen zbabělci se kterými si může dělat co chce a já jediný jsem se mu postavil. Mimo jiné jim namluvil, že je šlechtickým potomkem nějakého rodu.
Ale od té chvíle si už NIKDO NIKDY nedovolil na mne ani křivě podívat a měl jsem pokoj i ve škole, kde se to taky rozkřiklo.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
20. 5. 2024 13:09
Odpovědět  Peter 008

Potvrzuji. Tenhle standardní model fungoval vždy a všude. I na vojně. Pokud jsi se postavil mazákům a klidně se s nima pobil, dalo se to přečkat. Kdo se bál, tak makal, brečel a zvracel do plynový masky.

pedro
20. 5. 2024 15:16
Odpovědět  ModrýKlokan

Šikanoval mě mazák, že wc vydrbat. Nikdy, řekl jsem mu a on že mě zničí do konce vojny. Chytil jsem ho pod krkem a dal mu pěstí. No a pak byl klid. Nevytahuju se, prostě mě urážel. Bylo toho víc, krev tekla, ale byla to skvělá doba, nelituji.

stan
20. 5. 2024 15:30
Odpovědět  Peter 008

Peter , v tomhle máš naprostou pravdu. Já byl bohužel v učení takovej vyzáblej týpek(49 kg), navíc jsem měl zdravotní hendicap,takže si tam na mě taky zased jeden zmrd.Bohužel jsem byl slabej na to se s ním porvat a tak jsem musel učení přetrpět. Ale mám to v sobě dodneška a nezapomněl jsem…
Od té doby nesnáším jakoukoliv křivdu, nebo machrování na slabšího

Pipa
20. 5. 2024 13:10
Odpovědět  stan

To podceňování Ruska se začíná ukazovat jako velká výhoda pro Rusy, takže uvidíme! Oni když musí, tak dokážou zázraky!

Standa
20. 5. 2024 13:43
Odpovědět  stan

Nemáte pravdu. Systém perimet rneboli mrtvá ruka pracuje nezávisle! Na lidech….v případě zničení center v RF.

janle57
20. 5. 2024 10:27
Odpovědět  Standa

Rusko a Čína musí udělat všechno pro to, aby v Hotdoglandu vypukla co nejdříve
občanská válka,finančně i politicky podporovat separatisty z Texasu,aby se konečně
odtrhli,to je cesta k míru na Ukrajině,zániku Eurosajuzu a míru na celé planetě !!

Pipa
20. 5. 2024 13:15
Odpovědět  janle57

Jak se zdá, už se na tom pracuje! Ty hordy migrantů to jen urychlí! Ona to má celá Amerika nahnutý! Na každýho jednou dojde i na ty americký darebáky co si ze světa dělají Klondajk!

Albi
20. 5. 2024 18:01
Odpovědět  Pipa

“…celá Amerika to má nahnutý…”, ale Evropa bohužel taky a mnohem víc.
Evropa je (na rozdíl od USA a Ruska), bezmocná oběť vlastní blbosti, nacházející se mezi dvěma mlýnskými kameny – Západem a Východem. .
A to měla možnost být minimálně neutrální a naopak “hasit” nejhorší oihniska provokací nebo přímo konfliktů.
Ale svou šanci stát se “velkou” a vejít tak do historie lehkomyslně zahodila.

Miro 2
22. 5. 2024 10:58
Odpovědět  Standa

Nebylo by pro znovuzrození republiky lepší, aby se před dalšími volbami do sněmovny spojily všechny opoziční strany v jednu, s jedním předsedou a třeba i s deseti místopředsedy? Tím by byla pětikoalice bezpečně poražena i přes korespondenční volby v cizině a nebyly by zmařeny hlasy voličů proti vládě? Pokud se tohle nestane nic se tady nezmění a opět prohrajeme.

Tom
20. 5. 2024 07:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Zachovej řád a řád zachová tebe! To je Rusko!

Standa
20. 5. 2024 08:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Desetimegatunový experiment ? Taková ….hloupost.Rázem by se proti RF postavily všechny země včetně přátelských.Špatná značka! Propaganda by šílela. Spad po celé Evropě……………..

stan
20. 5. 2024 08:34
Odpovědět  Standa

Víš co je ale paradox? Kdy Ukrajina tuhle možnost měla, tak už možná dneska jsme po smrti . Jde o to, že propaganda by prostě o tom, že Ukrajina vypustila jadernou raketu na Rusko vůbec neinformovala a nebo by to obrátili tak, že Ukrajina se bránila Ruskému útoku.Takže aŤ to vezmeš z jakékoliv strany , tak Rusko vždycky propagandisticky prohraje.

Pipa
20. 5. 2024 13:18
Odpovědět  stan

Počkejme si, ještě není všem dnům konec. Ale jak se zdá, rusofobie bude pro západ likvidační! Je třeba vzít do hry všechny aspekty, včetně drtivé migrace, zejména za mořem!

20. 5. 2024 08:41
Odpovědět  Standa

10 megatun snad nikdo nepoužívá ne? Co já vím,tak nejsilnější hlavice co Rusko má pro bojové nasazení,tak jsou kolem 700 kilotun. U Amíků kolem 500Kilotun pro Tridenty…
10 megatun, to byli jen zkušební pumy…
Ty jsou k ničemu, jsou obrovské,těžké a dají se shazovat jen z bombardérů…myslím,že dnes už tak silné hlavice nikdo ve výzbroji nemá…

Standa
20. 5. 2024 10:06
Odpovědět  Veny232

Nejsilnější americká bomba všech dob – 25 megatun TNT. Mk-41 neboli B41 dosud vyvinutá měla hmotnost 4800 kg a sílu 25 Mt; to se rovná nejvyššímu poměru síly k hmotnosti zbraně, která kdy byla vyrobena. Ve všech případech se jednalo o neřízené (gravitační) pumy nesené bombardérem B-36
————————————————————
SSR-bomba byla třístupňová termonukleární puma o energii přibližně 50 až 58 Mt TNT (210 až 240 PJ). To je ekvivalentní přibližně 1 350 až 1 570-násobku kombinované energie bomb svržených na Hirošimu a Nagasaki. První stupeň využívá štěpné reakce pro kompresi termonukleárního druhého stupně, jehož energie komprimuje třetí, mnohem větší, termonukleární stupeň. Původní plány počítaly s uvolněnou energií ekvivalentní 100 Mt TNT. Od tohoto plánu ale bylo upuštěno, protože by vedl k vytvoření příliš velkého množství radioaktivního spadu, který by z velké části dopadl na obydlené území Sovětského svazu

20. 5. 2024 15:44
Odpovědět  Standa

Jo ,to je wikipedie…ale jak píšu,to byli jen zkušební hlavice…
Ve výzbroji nikdo už takové hračky nemá…jsou nepraktické.
Dnes jsou nejsilnější hlavice kolem 700 kilotun…
Ale většinou se používají slabší…to stačí na vyhlazení jakéhokoli města…
A váží pár set kilo, namísto tun…takže jich unese třeba Trident až 12…
Nad Megatunu myslím 1200 že mají, používá dnes už jen Čína…ale balistická střela nese jen jednu.

me2d44
20. 5. 2024 10:23
Odpovědět  Standa

Jako bývalý voják z povolání (Vaším dialektem – Lampasák) Vás vyvedu z omylu: Zkuste si najít pojem Car-bomba (50-57 megatun) a Sarmat – s ohledem na to, kolik hlavic může (ale nemusí) nést – navíc, co hlavice, to samostatný naváděcí systém. Chcete si to vyzkoušet? A Americké bláboly o tom, že radiace zmizí do pár dní – to se podívejte jen na oblast Černobylu, kde si elektrárna jenom “prdla” – je to neobydlitelná zóna dodnes!

me2d44
20. 5. 2024 10:33
Odpovědět  me2d44

Mimochodem: O – v článku zmiňovaných – Tridentech jsem se učil už koncem 70-tých let na střední vojenské škole! Což znamená, že jsou to “popelnice po záruce” – i když nebezpečné. V raketové technice USA spí spánkem pohřbených – viz jejich desetiletý vývoj hypersonických raket bez výsledku – v rozloženém stavu to funguje, složené to nelétá!! Podivem je, že špičky toho vývoje zpravidla nemají Anglosaská příjmení, ale je tam dost Rusů, Číňanů (viz “Dva američtí vědci se poprali” – Číňan a Číňan (prošlo i na stařinkách.cz- a není otázkou, že s Čínou měli společné jen předky – kterým při migraci pšenka nekvetla).

ryba
22. 5. 2024 18:35
Odpovědět  me2d44

Ten blábol, že radiace po pár dnech zmizí, byl určen právě jen pro ty hloupé amíky.

Antonín Körber
20. 5. 2024 08:37
Ohodnotit příspěvek :
     

..samozřejmě,USA vede přímou válku proti Rusku,poničené lodi v Černém moři je americké dílo,je třeba se nastěhovat do moří a oceánů okolo Ameriky a dělat to samé…kus za kus,potrubí za potrubí….rusové mají velké zpoždění,je ho třeba začít dohánět,to je životní nutnost pro celý svět,za který se skutečně bojuje a né na Ukrajině,kterou je třeba dorazit urychleně..

orinoko
20. 5. 2024 08:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Prostředí, v němž má česka Kopalice zaborenou palici. Co z ní asi tak může vylézt:
https://youtu.be/ja2pSAfUD2A?si=bELUjLbFhzdCLbbd

Autor
20. 5. 2024 09:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Závody ve zbrojení.
K tomu ale potřebujete výkonnou ekonomiku, která bude reálná a ne na papíře s “papírovými”, byť digitálními financemi. A jen pouhé obnovení průmyslu na Západě potrvá dost dlouho na to, aby se Západ vyčerpal přes všechnu snahu “rozbít si držku”. Lidé se tu odnaučili pracovat, nedává se do popředí vědění, znalosti a ani reálné zkušenosti. Celá infrastruktura je na pokraji vyčerpání již dnes.
Pro výrobu potřebujete obrovské množství surovin, erergie. Jak třeba chtějí vyrábět tanky, když mají velké problémy s elektrickou energií, které budou jen narůstat?
Jestliže v minulosti skutečně Západu stačilo “zapnout” a něco si vyrobil, pak dnes je situace opačná. Ani tuny zelených papírků nemohou vyrobit tank, jedině slepením těch papírků. No a 86 kusů tanků, to je už vylepšený tank, který otočením věže zničí sedm ruských tanků naráz?
POHÁDKA. Rusko tohle vyrobí za měsíc. Jen tak.

comment image

NOVÝ MODEL NĚMECKÉHO TANKU – EKOPERDÁL.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
20. 5. 2024 09:40
Odpovědět  Peter 008

To mě připomíná , jak za války měli Britovů nafukovací, gumové tanky na svém území na odstrašení Němců při leteckém průzkumu.

Administrátor
20. 5. 2024 11:05
Odpovědět  Standa

Standa
20. 5. 2024 13:34
Odpovědět  josh-xy

Dík, to je přesně ono!!

Jura S
20. 5. 2024 14:44
Odpovědět  josh-xy

Ten nafukovací tank je supr , to by si děcka vyhrály…. :-))

ryba
22. 5. 2024 18:39
Odpovědět  Peter 008

Ale s tím vzděláním a vzděláváním jsme na štíru i u nás, takže…!

Frank1
20. 5. 2024 09:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko nepotrebuje nic delat. USA se rozpadnou samy od sebe. Kazda rise na vrcholu sve moci se dosud rozpadla. Vzpomenme Kartago, Rim. A USA k tomu maji s dementem na spici, ktery znovu chce vyhrat volby podvodem, uspesne nakroceno.

me2d44
20. 5. 2024 10:53
Odpovědět  Frank1

Budu protestovat! Rusko musí něco dělat: třeba i jen to, že poskytne NADĚJI a systém “já pán, ty pán, musíme se domluvit a spolupracovat”. Dokázat tím, že Anglosaský model je zotročení!

Albi
20. 5. 2024 18:16
Odpovědět  me2d44

Ono je taky dětinské myslet si, že se Kartágo rozpadlo jen tak, zčista jasna a samo od sebe.

Pro Kartágo se hodí, že “Pýcha předchází pád” – zdegenerované a změkčilé bohaté Kartágo prostě podlehlo tehdejšímu “chdšímu” Římu, které muselo ještě “na sobě pracovat”, než mohlo svou rozmařilostí následovalo osud Kartága.
Jo jo – zlato ani dolary jsou nic v porovnání s bohattstvím, vytvářeným prací a nejlépe vlastní.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ryba
22. 5. 2024 18:44
Odpovědět  Albi

Bez práce nejsou koláče!

orinoko
20. 5. 2024 11:15
Odpovědět  Frank1

Při skládání slibu by se mohl posrat blahem. E. Best tvrdí, že kandidovat nebude. Asi tím míní, že bude převeden do kadrovych záloh pro mistrovství světa v prdeni.

Ladislav 💤
20. 5. 2024 11:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Mimo téma, ala musím.
Došel nám do redakce zajímavý e-mail, který považují za vhodné uveřejnit.

Že nebyly mandarinky ani banány? ÚPLNÁ PRAVDA…

Ano, nebylo toho mnohem víc:

1. nebyly Úřady práce

2. nebyla nezaměstnanost

3. nebyli bezdomovci, nikdo nebydlel pod mostem

4. nebyli žebráci, každý musel pracovat

5. nebylo LGBTI a 60 druhů dalších sexuálních orientací

6. nebyli nepracující Romové, nepřizpůsobiví, byli jen cikáni a všichni pracovali

7. nebyly sociální dávky motivující nezaměstnanost a nepřizpůsobivé

8. nebyly neziskovky a podobně parazitující organizace

9. nebyly privatizované nebo zrušené továrny a zničená nebo zprivatizovaná zemědělská družstva

10. nebylo tolik lidí s depresí a úzkostnými stavy (šestinásobný nárůst psychofarmak)

11. nebyli nevítaní přistěhovalci, ubožáčci utíkající před válkou (ve skutečnosti vraždící agresoři)

12. nebyla neúcta k seniorům

13. nebyla neúcta k osvoboditelům

14. nebyla nenažraná bílá mafie ani předražená lichvářská zubařina a nebyly doplatky v

lékárnách

15. nebyly zkorumpované státní orgány a soud

Ladislav 💤
20. 5. 2024 11:56
Odpovědět  Ladislav 💤

16. nebyly zmanipulované volby a intrikářské koalice

17. nebyli debilní politici, co si jen sami zvyšují nehorázné platy (asi odměny za zničení republiky)

18. nebyla šílená EU, která chce zničit Evropu

19. nikdo nerozprodával naši vlast cizincům

20. nikdo nenáviděl svoji „vládu“, tak jako dnes!!!

NEBYLO TOLIK VYCHCANÝCH POLITIKŮ, KTERÝM JDE JEN O KORYTA!!!

21. nikdy jsme neměli tak zdevastovanou a neschopnou armádu, která jezdí jen po světě na

příkazy USA a NATO dělat někomu hlupáky. S půjčenými Gripeny, které nesmí bojovat, je jen

k smíchu Nebyl to něčí záměr???!!

… a spousta dalších vymožeností nenažraného kapitalismu, který směřuje do “velké pr…

(myslím propasti)”

Jak dlouho si necháme srát na hlavu a budeme držet ty ovčí huby?

Líbí se vám článek? Můžete ho sdílet se svými přáteli.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tom
20. 5. 2024 13:13
Odpovědět  Ladislav 💤

…a ano, kdečeho bylo málo. Například pohlaví byla jen dvě. 🙂

Jura S
20. 5. 2024 15:31
Odpovědět  Tom

🙂 a nebylo to málo ? jak diskriminující – samec a samice…

20. 5. 2024 13:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Věř vice Gosudarovi a jeho týmu, Stanislave.

Janaz
20. 5. 2024 13:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Síce je pôvodom Rus a znovu žije v Rusku, ale jeho výchova v USA sa nezaprie. Riešenie vlastných problémov systémom bum-bác, okamžite tasiť kolty a strieľať a až potom,možno, sa na niečo pýtať. Vďakabohu za Rusko a jeho vedenie.

20. 5. 2024 14:21
Odpovědět  Janaz

Přesně tak. Říkám tomuto druhu myšlení, šlehnutému ušáckým vnímáním světa, skotovina. Po Williamu Scottu Ritterovi Jr., který zde občas také zaperlí.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
20. 5. 2024 18:26

Tak.
A hlavně naši jednou “radní” jindy kritici Gosudara by si to měli uvědomovat vč. toho, že i my bychom měli být natolik soudní, abychom si uvědomili, že jsme taky – někdo více, někdo méně – “poznamenaní” tím západním myšlením.

Namlouvat si opak, nikam nevede, jen ke směšnosti. Lepší je se jinému myšlení učit a snsad i naučit, než se jím začneme vytahovat, připraveni se ho opět snadno zbavit, bude-li třeba.

20. 5. 2024 23:05
Odpovědět  Albi

Jo

EvaK
21. 5. 2024 23:44
Odpovědět  Janaz

Ano, má americkou náturu. Až mi vstávaly vlasy na hlavě, Putin sa snaží neeskalovat už tak nebezpečný konflikt a musí přitom porazit KoZu a nezabít moc civilistů.

Jura S
20. 5. 2024 14:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Já bych tu OBČANSKOU VÁLKU v USA neviděl tak, že je do toho třeba šťourat…Ono to půjde samo i za přispění přírody – pár masivních tornád, hurikánů, nějaké protržené hráze, na to rabovačka, začne se střílet a už to jede samo…. 🙂 Vlaky tam vykolejují každý den, nic se neudržuje, mosty na kaši… každý má v baráku arzenál ….. ideální stav….

zuzana
20. 5. 2024 15:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Zelenskyj kritizuje Západ za to, že chce ukončit konflikt

https://aktax.cz/zelenskyj-kritizuje-zapad-za-to-ze-chce-ukoncit-konflikt/

Slovák
20. 5. 2024 15:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Žil som v USraeli 22 rokov, a úplne súhlasím s autorom článku, ktory tam tiež žil a pozná ich mentalitu: SU TO ZAMRZLÍ LIDÉ! Tiež sledujem ich tlac, telegramy, a je to tak, ako píše autor: ” ruské rakety su nepresne, nic tam poriadne nefunguje”! Dokonca mi to predvcerom povedal totalne zamrznutý angličan, tupý ako kôl v plote! Aj ja by som to urobil, trcol jednu 10 megatonovku na Zapadný UkroReich a rozpútal problémy v Mexiku a v Texase!!! V USraeli je cez 60 milionov ” chicanos”= Mexičanov a pozväčša sú zorganizovaný v La Raza= Rasovej organizacii, z ktorej ma “biely odpad ci white niggers”= zdegenerovani potomkovia anglo-európskych kolonistov strach, lebo im sustavne hovoria dookola o ukradnutých územiach, a ze pride doba a bude tam ” obrovské Mexico”!!! A presne to by malo Rusko využiť až do maxima! Ano, je tu faktor žido-chazarov a sionistov v USA, ale aj v Rusku, ako Pita kolona a Prva pri moci! Aj s tým sa treba začat zaoberať, robia vo svete príliš veľa škody a vojen s revolúciami!!! Zatiaĺ ich Putin ochraňuje, na jeho vlastnú škodu!!! Ved tretina genocídnych sionistov pochadza z bývaleho ZSSR!!! A Rusko mohlo zastavit genocídu v Palestíne—

Slovák
20. 5. 2024 15:40
Odpovědět  Slovák

Keby Rusko nepočúvalo domacich chazarov= oligarchov a parazitov držiacich Putina v chazarskej ” chazajke”! Rusko nemôže plnou parou vpred do noveho poriadku sveta, pokiaĺ mu budu tito paraziti hadzať polena pod nohy! Aj Čína si to uvedomuje, kto vlastne vlastní ich banky a veľké finančné inštitúcie! Zatiaĺ tam tiež viacmenej parazitujú a čakaju na svoju dobu a príležitosť kedy začnú udavať chod a smer Čínskej politiky!!! A aj pre taketo dôvody, v Mexiku nastrkujú židovku do prezidentského paláca!!!

Slovák
20. 5. 2024 15:44
Odpovědět  Slovák

Židovský parazit proste vycucal Americkú kravu na kost a kozu, a teraz sa sťahuje na vypasenú Čínsku kravu! A Rusko si preco udržuje Jevrejskú Autonomnu oblast okolo Birobidžanu, ked maju svoje kolónie v Palestine a v Jew Oke City a štate???

Slovák
20. 5. 2024 15:45
Odpovědět  Slovák

Jew Yoke City (Židovske jarmo- mesto, a v celom štate Jew Yoke)…

Albi
20. 5. 2024 18:40
Odpovědět  Slovák

A nemyslíte, že Putin třeba chce jít jinou cestou?
Než ty “svět řídící Chazary” vyvraždit bez zvážení konkrétních vin konkrétního člověka, ukázat jim jiný způsob lidské existence ?
Ale to je práce na staletí, to se nezvládne ani za dvě, tři generace. Zato by to byla změna trvalá a víc než prospěšná.

Včetně té “kospirace” o depopulaci planety ke které nakonec “planeta = příroda” bude muset určitě přistoupit. Žádnému stromu ještě nikdy nedovolila vyrůst do nebe.

A depopulovat se dá i jinak, než nechat narodit plno dětí a ty pak vraždit. Humanitárně – bombami, napalmem, nemocemi a následně vakcínami …..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Palo
21. 5. 2024 11:08
Ohodnotit příspěvek :
     

ale to budu opat umierat ludia , statisice ludi