politika

Stanislav Krapivnik: Pro Trumpa by bylo přínosné, kdyby Rusko kvůli Ukrajině muselo zničit celou Evropu

Trump Evropanům opakovaně řekl: “Nepostavíme se za vás, pokud se rozhodnete bojovat. Ale pokud bojovat chcete, také nebudeme proti”. S žádným mírem na Ukrajině bych proto nepočítal, říká podplukovník americké armády ve výslužbě a vojensko-politický expert Stanislav Krapivnik (Stanislav Krapivnik jako dítě odešel s rodiči do USA a vyrůstal tam. Sloužil v americké armádě. Podle jeho slov, když koncem 90. let sloužil na velitelství 18. výsadkového sboru viděl, co se plánuje a na jaké úrovni. Proto se v roce 2010 natrvalo odstěhoval do Ruska, pozn.red.). 

Hovořil o tom v rozhovoru pro publikaci Ukraina.ru

Kirill Kurbatov

Ruští a američtí prezidenti Vladimir Putin a Donald Trump, v telefonickém rozhovoru, který trval asi 2,5 hodiny, pokračovali v podrobné a upřímné výměně názorů na situaci kolem Ukrajiny. Hlavy států vyjádřily oboustranný zájem na normalizaci vztahů ve světle jejich zvláštní odpovědnosti za zajištění bezpečnosti ve světě.

– Stanislave, kdy bude podle vás jasné, že problém s Ukrajinou bude v roce 2025 vyřešen politickými prostředky? Kdy se ukáže, že jednání ztroskotala a bude nutné bojovat dál?

– To jsou úplně rozdílné otázky.

Ptáte se: “Vyřeší se letos problém s Ukrajinou?” Ale s kým ho můžeme vyřešit? Nyní je jasné, že Trump nemá na své vazaly z „evropské válečné strany“ příliš velký vliv. Chtějí, aby válka pokračovala co nejdéle. Jsou dokonce připraveni zatáhnout do toho své vlastní země. Nechtějí přistoupit na žádný mír, který potřebujeme my (ne příměří).

Navíc to, co nám teď nabízejí, není ani zamrznutí konfliktu. Zamrznutí je, když se všichni zastaví a nedělají nic. Ale nám nabízejí 30denní příměří. A mezitím Ukrajinu vybaví zbraněmi. Řekněme, že to by se ještě dalo nějak vysvětlit. Ale Ukrajině také nabízejí satelitní zpravodajské údaje. Proč potřebujete satelitní informace, když nechystáte novou ofenzívu?

To znamená, že zatím vše běží jako předtím. Všechna ta slova Trumpa v duchu „Chceme mír“ jsou jen slova. Kdyby chtěl zastavit tuto válku, postupoval by jako v případě Izraele a Hamásu. Ve skutečnosti chce vydělat peníze. A Evropanům opakovaně říkal: “Nebudeme se vás zastávat, pokud se rozhodnete bojovat. Ale pokud chcete bojovat, my také nebudeme proti”.

Proto bych nepočítal s žádným mírem.

Víte, prorok naší doby Žirinovskij řekl, že celá tato situace potrvá do roku 2030. Asi měl pravdu. Jen se obávám, že do roku 2030 budou muset naši vojáci posílat domů pohlednice z Berlína, Paříže a Londýna. Protože pokud se v těchto evropských zemích nezmění vláda, svůj postoj nezmění.

– Bude nějaké oficiální prohlášení Moskvy, že jednání o Ukrajině dospěla do slepé uličky? Nebo jednání budou pokračovat ve stejném pomalém režimu?

– Stále budou probíhat jednání a měla by proběhnout.

Ideální variantou pro Ameriku je být neutrální stranou, která prodává zbraně Evropě, která je pak posílá na Ukrajinu. Možná nám dokonce nabídnou, abychom i my něco koupili. Už za první světové války zásobovali všechny strany. Až Britové je donutili vstoupit do války v roce 1918 na samém konci, kdy bylo jasné, kdo vyhrál.

To znamená, že USA budou pokračovat v dodávkách, dobře vědí, že jejich lodě torpédovat nebudeme, protože nechceme jadernou válku. Pro Američany by bylo výhodné uvrhnout Evropany do válečného ohně. Zničená Evropa je pro ně velmi přínosná. A nejde o to, že by ji chtěli odstranit jako konkurenta (to už bylo provedeno), ale že ji někdo bude muset obnovit. USA budou Evropanům poskytovat půjčky a odepíšou všechny své dluhy.

Potřebují velkou evropskou válku.

Poprvé jsem o těchto myšlenkách četl v 90. letech ve Forbesu, kdy to byl ještě skutečný věcný časopis. To znamená, že Američané tuto politiku cíleně provádějí již 30 let. A něco se jim daří. Prezidenti se mění, ale obecný kurz zůstává.

Je tedy jedno, co chce Trump. Protože je to otázka velkých peněz, za které je také zodpovědný.

Amerika má přitom samostatný zájem na vztahu k Rusku, k Ukrajině a bývalým územím Ukrajiny. Americe by prospělo partnerství s ruskými společnostmi při práci na nalezištích. A někteří republikáni mají také pipe dream, nereálný sen – odtrhnout Rusko od Číny, Íránu a KLDR. K tomu je potřeba něčím nás přitáhnout. Proto Trump navrhuje vrátit nás zpět do G8. Potřebujeme to? Proč bychom se měli znovu vracet na Západ? Abychom tam byli v roli bratrance z druhého kolena, kterého zbytek rodiny ani nechce vidět u stolu?

Ale jednání jsou nutná. Konfliktům mezi dvěma jadernými mocnostmi je vždy nejlepší se vyhnout.

– Můžeme se s Trumpem dohodnout na něčem konkrétním ohledně ekonomiky? Řekněme o společné těžbě energetických zdrojů v Arktidě?

– Určitě.

Když jsem byl po ukončení práce v armádě ředitelem zásobování euroasijského oddělení společnosti Halliburton, podporovali jsme vrtání první sondy severně od Archangelska, abychom zjistili, jestli tam něco je nebo ne. Potýkali jsme se s tím, že v Rusku je velmi málo pobřežních platforem, protože tímto problém se nezabývali. Možnosti spolupráce byly, ale byly zastaveny za Obamy (povolil dokončit pouze první vrt). I když každé z těchto nalezišť s čistou, průzračnou ropou, jakou mají Saúdové, má hodnotu 100 miliard dolarů a takových polí jsou tam desítky.

Znovu. Americké společnosti se chtěly podílet na jejich rozvoji, aby získaly 10% zisk, ale když je Obama stáhl, smlouvy byly roztrhány. Samozřejmě by se rádi k tomuto podnikání vrátili. Potřebují jen výmluvu. A záminkou může třeba být jakési prohlášení Trumpa v duchu: “Udělal jsem všechno, co jsem mohl, ale ti pitomí Evropané a ten neotesanec z Kyjeva nás neposlouchají. Ano, vojenskou techniku Evropanům budeme prodávat, ale budeme spolupracovat i s Rusy”.

Americké společnosti už stojí v řadě na návrat do Ruska. Zda je potřebujeme, je jiná otázka.

– Tak na ni odpovězte. Jak přesně můžeme navázat spolupráci s USA v oblasti nerostných surovin tak, aby nám byla prospěšná?

– Pro příklady nemusíme chodit daleko. Stačí si vzpomenout na Čínu. Peking nabídl Američanům levnou pracovní sílu a nízké daně, a výměnou požadoval technologie. Ano, naše pracovní síla není tak levná. Ano, některé technologie již máme. Ale máme nízké daně a velký trh. Populace 150 milionů lidí není tak malá. Navíc naše území prochází téměř celou Eurasií.

A od Američanů můžeme požadovat následující: “Postavte továrny tady, na místě. A dbejte na to, aby se jednalo alespoň částečný výrobní cyklus, a ne, že my budeme jenom nasazovat pneumatiky na přepravu. A dejte nám technologie, které zatím nemáme. Pokud k nám chcete znovu, přijďte, ale za jiných podmínek”.

Osobně bych si dal ještě jednu podmínku.

Ať General Electric, výrobce naváděcích systémů pro rakety, jimiž ukrajinské ozbrojené síly bombardovaly ruská města, buď zaplatí náhradu za tyto škody, nebo odejde na Donbas a otevře tam sociální projekty.

Za takových podmínek můžeme plně spolupracovat s americkými korporacemi.

– Teď o Evropě. Mnohokrát jsme spolu hovořili o tom, že je nelze považovat za nemotorné lenochy. Uveďte prosím nedávné konkrétní příklady toho, jak Evropa účinně provádí politiku přezbrojování.

– Ano, evropským úřadům za to, co napáchaly ve svých zemích se můžeme smát, jak chceme. Nicméně vojensko-průmyslový komplex Německa loni vzrostl o 40 %, ačkoli předtím výrazně klesl. To znamená, že výroba zboží v Německu klesá, zatímco obranná roste. A peníze na přezbrojení Němci mají.

Za prvé, v příštích pěti letech zaujmou uvolněný postoj k rozpočtovému deficitu. Zadruhé „zabývají se investováním z penzijních fondů“ – krátce řečeno, odebíráním peněz důchodcům.

Generální tajemník NATO Rutte najednou prohlásil, že země Aliance by měly zvýšit výdaje na obranu ze 2 na 3 % HDP snížením sociálních programů. A jaký je hlavní sociální program v Evropě? Státní penzijní fondy. Evropské úřady přímo říkají: “Právě teď tyto peníze leží ladem. Využijme je k budoucímu prospěchu – k přípravě na válku”.

A zde bych uvedl jeden příklad z historie.

Mnoho lidí se diví, proč Hitler začal válku v roce 1939, kdy Wehrmacht ještě nebyl plně přezbrojen. Protože v roce 1939 došlo v Německu k prudkému nárůstu inflace. Utratili tolik peněz za mobilizaci ekonomiky, že byli nuceni dovážet spotřební zboží, protože německé továrny nedokázaly vyrobit vše najednou. Proto nacistická věrchuška dospěla k závěru: “Teď, nebo nikdy. Pokud budeme otálet, upadneme do ekonomické recese. A válku v recesi nikdo nezačíná”.

A plně připouštím, že stejnou logikou se může řídit i Evropská unie.

Za prvé už mají problémy s ekonomikou. Zadruhé plánují masivní program přezbrojení v hodnotě 800 miliard eur. To vše samozřejmě vyvolá značné zvýšení cen. Navíc mnoho věcí už ani nevyrábějí. Připravují se na válku.

Ale proč si myslí, že nás mohou porazit? V Kyjevě je zřejmě tolik kokainu, že se rozšířil po celé Evropě.

– Právě se diskutuje o dalším velkém tématu – konfliktu mezi Ruskem a NATO v Pobaltí. Panuje názor, že naše Baltská flotila nebude mít proti NATO šanci, protože bude pod palbou ze všech stran.

– Za prvé, letový dosah naší protilodní střely “Zirkon” je nejméně 150 kilometrů. Ať se NATO pokusí najít ponorku, ze které bude startovat. To je nemožné. Baltské moře je obrovská vodní plocha. Od okamžiku, kdy je vypuštěn, dokud nezasáhne svůj cíl, to trvá méně než dvě minuty. Raketa je nejzranitelnější, když stoupá a zrychluje. Ale když už nabrala rychlost, v tu poslední minutu s ní už nic nenaděláš.

Za druhé, baltská flotila NATO má jeden problém. Jmenuje se „Kaliningrad“. Z Kaliningradu rozstřílíme hypersonickými střelami naprosto všechno. A pokud se Poláci pokusí napadnout Kaliningrad po zemi, polská populace se výrazně zmenší.

Sedí tam Rusové.

Víte, Königsberg byl od samého počátku stavěn jako nedobytná pevnost. Hitler očekával, že vydrží šest měsíců. Ale Rudá armáda odtamtud Němce za dva týdny vyhnala. A i v obraně ztráceli dvakrát tolik než my při útoku. A teď, v případě války s NATO, v Kaliningradu budou sedět Rusové. A my jsme takoví otravové, že se nechceme vzdávat.

Existuje známá fráze: „Ruského vojáka nestačí zabít, musíte ho ještě srazit k zemi”. A ještě bych dodal, že je potřeba ho ještě shodit i ze skály, protože i ze země se může zvednout (smích).

Opakuji, z Kaliningradu všechno rozstřílíme. Není jediný velký baltský přístav, který bychom odtud nemohli zničit. A přes Kronštadt se flotile NATO také nepodaří prorazit. Němci to nedokázali ani v první, ani ve druhé světové válce.

– Vysvětlete ještě jednou, jak budeme schopni udržet Kaliningrad, pokud na něj NATO zaútočí z Polska a Litvy?

– Samozřejmě, že NATOvci mohou Kaliningrad obklíčit. Ale jen za podmínky, že budeme jen sedět a nic nedělat. Ale jak můžeme nic nedělat, když tato hypotetická invazní skupina bude 120 kilometrů od Petrohradu a 50 kilometrů od Pskova? Síly našeho Západního vojenského okruhu se začnou pohybovat přes Pobaltí.

To znamená, že pokud chce NATO dobýt Kaliningrad, bude si muset nějak krýt týl.

A pak bude pro nepřítele také obtížné soustředit síly k průlomu do Kaliningradu, protože na ně budeme střílet jak z Kaliningradu, tak z Běloruska. A pokud Kaliningrad i dnes může vydržet alespoň čtyři měsíce, pak Pobaltí padne rozhodně rychleji.

Ano, máme problém v podobě Finska. Mluvil jsem s Finy a mohu říci, že někteří z nich jsou ve svých hlavách šílení. Jejich ekonomika se rozpadá, ale sní o tom, jak „Rudá armáda zase bude umírat v našich lesích zimou a hladem, a my na ně prostě budeme střílet“.

Ale zaprvé, současné ruské ozbrojené síly nejsou Rudou armádou z roku 1939. Zadruhé nebudeme běhat za Finy po lesích. Jednoduše uzavřeme hranici a pomocí raket zničíme jejich energetickou infrastrukturu. V Helsinkách nebude voda, protože nebudou fungovat čerpadla. Navíc Finsko – to není Ukrajina. Co budou dělat, až přijde zima?

Když to říkám finským válečníkům, naštěstí se jim v hlavě začnou otáčet ozubená kola: “Páni. Ale od té doby uběhlo opravdu skoro sto let”.

Evropská společnost však těmto historkám o slabosti Ruska věří. Začalo to asi před 15 lety, kdy byly z vojenského muzea v Paříži odstraněny exponáty o Krymské válce. Protože když Francouzi naposledy bojovali s Ruskem přímo, měli to těžké. To znamená, že francouzské úřady nechtějí, aby lidé věděli, jak se tehdy dostali do problémů.

– Poslední otázka bude na téma SVO. Naši armádu jsme teď samozřejmě pochválili. Ale jak sami někteří naši bojovníci poznamenávají, Ukrajina teď také nepotřebuje mnoho zbraní, aby udržela frontu. Říkají, že má dostatek součástek pro drony a rakety protivzdušné obrany pro znesnadnění provozu našich tanků a letadel. Jak na to budeme reagovat?

– Předně, s raketami protivzdušné obrany mají velké problémy.

V loňském roce společnost Raytheon zvýšila výrobu střeliva pro “Patriota” až o 10 %. Zdálo by se, oh-oh-oh, no teda. Až na to, že místo 600 jich teď vyrábí až 660. Aby dokázali vyrobit více, potřebují vybudovat plně automatizované továrny. To bude trvat tři roky. Vybudování automatizovaného závodu na výrobu 155mm dělostřeleckých granátů jim trvalo dva roky.

Proč Raytheon vyrábí rakety pro “Patriota” ručně? Jednak proto, že za posledních 20 let jich nebylo mnoho potřeba (militanti z Afghánistánu a Sýrie neměli letadla). Rakety se hlavně prodávaly. Za druhé, ruční montáž stojí více a firmy vydělávají co nejvíce peněz. A teď, když došlo na skutečnou válku, se ukázalo, že rozšíření výroby není tak jednoduché.

Můžete si to spočítat sami. Ročně vyrobíte 660 raket. Na každý cíl potřebujete minimálně dvě střely. A 330 raket vám vystačí na jeden a půl týdne boje. Ve svých skladech mají velmi malé zásoby. Kvůli Ukrajině byli Američané v určitém okamžiku dokonce nuceni koupit od Izraele ty rakety, které byly navrženy k likvidaci. Jak s nimi ještě něco srazí, je samostatná otázka.

Závažnějším problémem jsou drony. Ale za prvé, pouze 20–30 % dronů zaručeně zasáhne svůj cíl. A za druhé, pokud se fronta pohybuje rychle, operátorům UAV to velmi ztěžuje práci.

Drony mohou být efektivní v pozičních bitvách, když je vše v klidu. Ale pokud se fronta převalí jejich směrem, rychle se dostanou pod dělostřeleckou a leteckou palbu. Protože je detekován signál, odkud tyto drony vypouštějí.

Samozřejmě, naši operátoři také umírají. Je to velmi nebezpečné povolání. Nemyslete si, že jen sedíte v teplém krytu a hrajete jako na počítači. Operátoři dronů jsou vystaveni velkému riziku.

Takže pokud začne nějaká seriózní ofenzíva, drony ji nezastaví.

Nyní se fronta ukrajinských ozbrojených sil, sice po kouskách, ale rozpadá. Dříve nebo později budou muset ustoupit za Dněpr. To ale neznamená, že ji překročíme hned vedle Chersonu. Pokud teď začneme postupovat v oblasti Sumy, tak rozšířenou frontu nebudou schopni udržet. Ale Dněpr to je poslední hlavní obranná linie. Nemyslím si, že by vážně počítali s ústupem za Zbruč.

Obrana samozřejmě vyžaduje méně zdrojů než útok. Ale i pro obranu stále potřebujete mobilní jednotky, aby fungovaly jako hasičský sbor a potlačily nepřátelské průlomy. To znamená, že pouze pěchotou bez seriózní západní podpory ukrajinské ozbrojené síly nebudou schopny zastavit naši ofenzívu na celé frontě od Sumské po Záporožskou oblast. Rozdrtíme je s využitím našich výhod v dělostřelectvu a letectví v jejich vlastních zákopech.

Když exploduje FAB, zničí nejen vše živé v zóně dopadu. Způsobuje silnou vlnu podél země, která zřítí všechny zákopy na stovky metrů od zóny výbuchu.

Již jsem se zmínil o bitvách o Königsberg na konci války. Tehdy jsme také na Němce shodili FAB. Ano, tehdy ještě neklouzaly, ale i tak nízká přesnost stačila, aby se hitlerovci vzdali.

Přesto Ukrajinci bojovat budou. Je to smutné, ale z ruské mentality jim zbyla jen tvrdohlavost. Doufám, že se v jejich myslích nakonec záblesk objeví.

https://1url.cz/R1mMK

sdílet na

76 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
20. 3. 2025 06:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Od USA +VB+Francie+ Rf chtějme pomoci doplatit od SRN mírotvorné reparace, ČR je dokonce bez dluhů a máme na rozvoj celé zanedbané infrastruktury,……namísto toho česká politická HOVADA vyhodí 10 miliard Kč za nábor k jisté smrti mladých kluků války proti osvoboditelům RF, to nám vládnou IDIOTI A ZRŮDY!!!

cool
20. 3. 2025 08:20
Odpovědět  ijn

Vyznavači “patříme na západ kultu smrti si svou vášeň proplatí, “pedagogicky.

Tak to prostě je a to tak “melou. Nepřátele si najdou venku ale i doma na záminky. Třeba zákaz ruštiny na školách ale všude se ji učí a aktuálně se tlačí zpátky na ruský trh ve vyžranovech a diví se že jsou nahrazení na ty jejich psychopatické sankce ale od tlamoidů kteří je zbulíkovali na živobytí nedostanou, Ovšem samozřejmě mohli by vědět kdo je udělal bezprizornými a bez bývalých možností prosperovat a i kdo je jejich hubitel.

https://www.facebook.com/people/Ladislav-Vrabel/100087923704145/

stan
20. 3. 2025 14:23
Odpovědět  ijn

Já prostě Trumpovi a USA nevěřím, že upřímně chtějí ukončit válku.Američané si uvědomili, že konflikt kolem Ukrajiny je nástrojem k jejich vyčerpání, nikoli k jejich posílení a tak potřebují oddechový čas. Putin není hlupák a ví, že USA se potřebují nadechnout a to jim Rusko nesmí dovolit.Ukrajina musí být očištěna od nacistů a banderistů, teprve pak může nastat nějaké jednání. A osobně bych byl pro to, aby se pod Rusko vrátila všechna území, která k Rusku vždy patřila,tím myslím třeba Oděsu nebo Dnětropetrovsk.A musí proběhnout novodobý Norimberský(Ukrajinský) proces, kde budou zločinci potrestáni a odsouzeni, a to v čele se zmetkem Zelenským

Helena
20. 3. 2025 18:03
Odpovědět  stan

Máte pravdu. Opět divadlo pro vovce. USA se může formálně vzdát velení NATO, ale pouze formálně. Hra na jakékoliv příměří, jakési parcelování vlivu… to je jen divadlo pro vovce. USA se NIKDY nevzdá pokusů o vydrancování Ruska a BV. Ještě nikdy to neudělali a neudělají. Nenechají si vzít ten megapenězovod z Evropy a ropu a plyn z BV, když v Rusku ještě netěží. Jde jim o životně důležité zisky. Nic tomu nenasvědčuje, v Sýrii, Gaze, ukradině se stále vrší hory mrtvol. A celá ta “zbrojní akce EU” je také jen divadlo pro ještě větší proud prachů do USA. I ždímání čechyše untrmenš se zvětšuje. Válek už se opět snaží přidat do USA penězovodu prachy ze zdravotnictví – musí ty prachy jakýmkoli způsobem narvat do USA – Válek oživil nadstandardy. Za co by se mohlo připlácet?..platit za všechno, to je cíl. Místo hypotéky na byt, si budeme brát hypotéku na zlomenou nohu. Dále bude následovat exekutor a křoví pod mostem.
Vláda vysála rozpočtovou rezervu – ta už je v USA a v Německu. Mají za úkol to tu rychle rozvrátit, ale totálně.
Stejná práce, stejná mzda, ať je to kdekoliv – říká poradkyně ministra, v překladu: čechyše untrmenš budete makat za minimální mzdu všude…

Helena
20. 3. 2025 18:08
Odpovědět  Helena

— Mají za úkol to tu přivést ke krachu, SPOLU TO DOKÁŽÍ.
Zase: sledujme cestu peněz. Co bude mít Evropa ze zbrojení, jaké zisky z toho plynou pro Evropu, nula NIC. Komu ve finále ty prachy ze zbrojení půjdou? Evropě? NE! Do USA. Komu jdou všechny prachy z ČR? DO USA a drobky Němcům. A kam půjdou prachy ze skopčácka, no zase do USA.
Rusové to velmi dobře ví. Proto jsou přesně takovéto podivné, nejasné, nic neříkající články v mééédiích i na alternativě. Protože žádné dohody ve skutečnosti nejsou a nebudou. Co to pro nás, bohužel, znamená, si každý jistě odpoví sám.

Gales
20. 3. 2025 18:57
Odpovědět  Helena

Putin i Trump vědomě lžou. Ukrajinci v Kurské oblasti nikdy obklíčeni nebyli, píše Reuters ……… Maj recht Reuters.Tam žádní ukrouši nejsou tak tam nemohli být obklíčeni.Jsou tam pouze západní žoldáci. A Trump by chtěl dostat pod americké křídla i Ukrajinskou energetiku.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Stan
20. 3. 2025 22:46
Odpovědět  Helena

Heleno,tvoje příspěvky sleduju a rád čtu, protože vidíš většinu věcí podobně jako já. Trumpovi a USA nevěřím a určitě jim nevěří ani Putin. Musel by se zbláznit,aby těm notorickým lhářům a pokrytcům skočil na špek. To jak je dnes svět rozesranej je především zásluha USA . Takže ty mírové iniciativy Trumpa jsou jen trapné tanečky pro blbečky, kteří věří na pohádky

Nevýznamný
20. 3. 2025 20:59
Odpovědět  stan

No, myslím, že hlavním důvodem je dolar, tedy záchraně USA před krachem. Navíc Trump vidí, že UA je de facto pražená… a Trump tímto způsobem elegantně přehodil porážku USA na evropské blby, … USA bez Ruska dolar nejsou schopny zachránit,… a to je celé,… Jen je problém, že u nás žije tolik blbů, kteří opravdu touží po rozpotání války,… No možná proto, že opravdu touží po srovnání Prahy se zemí,…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
brtnik z J.M.
21. 3. 2025 18:53
Odpovědět  Nevýznamný

včera bylo pozdě .

JoFa
20. 3. 2025 06:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Dnes mám zaujímavý článok, ktorý pojednáva o novom spojenectve o ktorom som písal včera-spojenectve mocností US a Ruska. Tento pohľad Strelnikova je zaujímavý aj z môjho uhla pohľadu, pretože pripúšťa, čo som tu už niekoľko krát napísal. https://cz24.news/rusko-a-usa-mohou-spolecne-bombardovat-evropske-mirove-sily-na-ukrajine/
Tento scenár nie je možné vylúčiť, ba dokonca ho považujem, za veľmi pravdepodobný.
SatanEurópa sa nechce vzdať nároku na Ukrajinu pri jej delení a chce si odhryznúť poriadne a preto už majú takmer pripravený vpád na Ukrajinu. Takže US príde zo západu a Rus z východu, aby bol mier. Pouvažujte nad tým, ja s touto myšlienkou súhlasím.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Stan
20. 3. 2025 22:37
Odpovědět  JoFa

JoFa, sorry ale to co píšeš je blbost. Společné bombardování Ukrajiny Ruskem a USA si fakt neumím představit. To by se musel Putin zbláznit a to fakt nehrozí.

All
20. 3. 2025 07:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Začíná zcela nový plán . Trump prohlašuje,že se USA vzdá vrchního velení NATO. Ale jak všichni sledujeme chování Anglie,Francie a jiných zemí pod správou EU Bruselu, válka se konat má . Má pokračovat válečné tažení proti Rusku,ale tak,aby si opět neušpinili ručičky USA. Aby tuto válku vedly evropské země pod tlakem Bruselu,Anglie a Francie a Evropa byla dál likvidována a ničena.A zase, opět ! mají být likvidováni především slované. Slované,slovanské jazyky a slovanská kultura.Vždyť toto opakují stále dookola,tak bylo za I.světové,pak II.světové a chtějí to udělat zase.To oblbování lidí a především u nás nekompetentní vládou Neschopných ve fialově pětce, je už samoosobě katastrofou pro ČR a velkým varováním,kdy fialová vláda podporuje a přímo volá po válce,ničení,vraždění a celkové likvidaci českého národa,kterému odnímá a ničí budoucnost.Naši budoucnost,bez původního jazyka,kultury,vzdělání.

JoFa
20. 3. 2025 07:29
Odpovědět  All

Jste vedle jak ta jedle tentokrát, podobne ako Pepe Escobar minule.
US nemá záujem aby sa delili o korisť s Európou a ani o ďalšie obsadzovanie Ukrajiny Rusmi, to tiež nie je v ich záujme, preto chcú mier čím skôr a za každú cenu a snažia sa intenzívne a EuroNato im to kazí ako som písal vyššie v komentári, dôvod majú.
Takže US ich nepotrebuje, pretože nechce bojovať a ani sa deliť s nimi o Ukrajinu rozumiete? US je tesne pred dohodou s Rusmi, načo by predlžovali vojnu?
GB a Fr nie sú už žiadne veľmoci sú skúpené BlackRockom a Čínou a teda nemôžu nič garantovať ako mylne pretlačil tento hnoj do článku minule VK-áč.
Preto bude dohoda len Rusko-Amerika. Ukrajinské bábky sú úplne mimo všetkého, tam je to už hotovo.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
20. 3. 2025 08:06
Odpovědět  JoFa

A ešte pouvažujte nad ďalšou vecou, ak si židRus vybral za parťáka USžida,ktorému prenechá veľkú časť Ukrajiny, tak si musia byť židoRusi istí, že v US sa nebude meniť o chvíľu moc a dostanú sa tam podobné židokreatúry Deepstatetu a Európy. Z toho vyplýva, že je to v US zrejme dlhodobý stav a na vládu v blízkej budúcnosti a možno aj existenciu Demokratov v US môžeme zabudnúť.

Albi
20. 3. 2025 09:09
Odpovědět  JoFa

A vy pouvažujte nad tím, že Rusko vyhrálo!

Vítěz může být jen jeden – v tomto případě se Trump přepočítal, protože jednak “nestačil” vstoupit do konfliktu včas, aby alespoň vypadal jako spojenec. za druhé není zřejmě natolik chytrý (resp. možná je až příliš “majetkuchtivý”), aby celému světu nepředváděl pokračující všestrannou “pomoc” Ukrajině.
T.zn.: – přes veškerou kritiku a házení špíny na americké demokraty, pokračuje v jimi započatém plánu na krádež ruských surovin!.

Takže jakákkoliv spolupráce ve smyslu – USA na Ukrajině sice prohrály, ale Rusko se jim musí přesto podle zavedeného zbyku podřídit, nepřichází vůbec v úvahu.

Vy i USA+KoZa děláte kolosální chybu: Absolutně nechápete, že Putin do ruského světa-území počítá taky lidi – na rozdíl od zmíněného KoZa vč. už dávno proamericky zblblé Evropy.

JoFa
20. 3. 2025 09:21
Odpovědět  Albi

Ne,ne,ne..a zase ne. To som si myslel aj ja že to dopadne víťazstvom Rusov, ale nebude tomu tak, to som si istý, môže to byť len vtedy ak by Zelenský neprijal mierové dohody a pokračoval v boji až do kapitulácie. Pravdepodne ho aj vymenia a spravia nové voľby na Ukrajine.
Za prvé US prišlo s mierom a teda nejde o to aby boli na strane víťaza, ide o polovicu Ukrajiny a splácanie ukrajinského dlhu a ekonomické záujmy.
Po druhé sám Putin ponúkol spoluprácu pri ťažbe surovín na už obsadených miestach Ukrajiny! A spoluprácu v Arktíde.
Po tretie Putin a RF sa jasne vyjadrila, že akákoľvek prítomnosť mierových eurosíl Nato bude považovaná za agresiu voči Rusku a dal jasne najavo, že bude jednať len s Amíkom, tak o akých ľuďoch ešte hovoríte?
Nikto o podriaďovaní Ruska Amerike tu nepíše, píšem o dohode.
Putin bude argumentovať úspešnosťou SVO a teda v nej nemusí ísť o porážku Ukrajiny.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
20. 3. 2025 10:45
Odpovědět  JoFa

Za prvé – boje ještě neskončily – nevěřte všemu, co Truimp říká – snad jsme už dostatečně poučeni, že mnohá jeho sdělení nedožila večera a ty ostatní jen o málo déle.

Za druhé – kdo? co? je Zelenský, aby rozhodoval? A to platí od začátku – Zelenský byl vybrán ne pro jeho schopnosti – politické nebo vojenské, ale herecké – dostal roli herce a scénář, režii měl a má někdo jiný – jméno po mně nechtějte – nevím. A nutno přiznat, že jako herec byl asi dost dobrý, jenže hra nestála za nic. Prostě propadák.

Za třetí – a vy to snad opravdu nevidíte – nebo nechcete?
Má si vítězné Rusko nechat na své hranice umístit vojska válečnické Evropy???
No to nemyslíte vážně! Vždyť by to byla situace snad horší, než NATO za jeho hranicemi!!! Otevřít těm “mírovým jednotkám” prakticky dokiořán domovní dveře “???

A nakonec – Putin “dal jasne najavo, že bude jednať len s Amíkom, tak o akých ľuďoch ešte hovoríte” ?
O ruských občanech, kterých je Putin zastupitelem, nikoliv vlastníkem!
O ty jde především!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
20. 3. 2025 10:20
Odpovědět  JoFa

SVO bude teda úspešná spôsobom, že Rusi vyčistili polovicu Ukrajiny a Trump sa zaviaže vyčistiť tú druhú, v podstate doma robí podobné.
Takto sa Puťko potľapká po pleci a povie si dobre sme to s tými židákmi urobili a bude zahojený. Zelenského a eurodeepstate skončil, dole od Zuzany je to popísané v článku na Aktax.
Ak si poviete, že však kopu oligarchie z Deep state prešla na Trumpovu stranu, tak je to tak, ale už ich riadi niekto iný, takže v tom je tá zmena. To jetak, keď vám stroskotá globalistický plán a príde nový smer zarábania peňazí a nová príležitosť.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Woodu
20. 3. 2025 10:37
Odpovědět  JoFa

A Putina řídí kdo? RŽK, Moskevské kanceláře FŽO. To jsou asi mimozemšťané. Putin není Stalin a i toho dostali.

Jarek
20. 3. 2025 12:56
Odpovědět  Albi

Nicméně ten postřeh v nadpisu článku, že pro USA by bylo výhodné, kdyby Rusko muselo zničit Evropu kvůli Ukrajině, je pravdivý. A to právě kvůli takovým fašismem prolezlým slepicím jako jsou ty Lejna z EU. V životě nebyly ničím nikomu užitečné, IQ tykve a chtěly by rozhodovat za miliony lidí.. Nikdo je nevolil, jsou nastrčené těmi největšími parchanty planety, kteří za svbé zločiny proti lidstvu měli dávno viset a na světě by byl opět klid a pořádek pro normální lidi.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
PřemekJ
20. 3. 2025 13:56
Odpovědět  Jarek

Pravdivé to je pouze částečně, ve skutečnosti jde pouze o vymýcení chazarskonacistických kořenů eurovrchnosti a jejích podržtašků. Lidé pak pochopí, o co přišli a co mohou dosáhnout bez zločinné vrchnosti.

Nazdar
20. 3. 2025 17:29
Odpovědět  JoFa

Muj Boze, ty jsi blbej!

skeptik
20. 3. 2025 08:11
Odpovědět  JoFa

Amíci nechtějí mír, jen chtějí aby to tak vypadalo. Jsou vychcaní jak mraky.
Rádi pomůžou s jakoukoliv agresí proti Rusku. Stejně jako pomáhali Hitlerovi proti SSSR.

JoFa
20. 3. 2025 08:28
Odpovědět  skeptik

To je jasné, že ak nemôžu vyhrať, tak môžu mať aspoň výhodný mier. V skutočnosti ale vyhrajú viac ako si zaslúžia, pretože:
1. nebudú oficiálne porazení,
2.v očiach sveta budú mierotvorcami
3.a ešte dostanú od židoRusa aj polovicu Ukrajiny aby sa im vrátili investície do vojny- no nie je to terno?
A satanžidopartia z GB,Fr, Ger. dostane houno a budú v strate.
Tak je to židovina alebo nie?
Puťko povie, že porazili spolu Deepstate a tak bude SVO ukončená úspešne a diversanti Deepstate zničení a potrestaní.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
PřemekJ
20. 3. 2025 13:43
Odpovědět  All

EU nemá na válčení s RF, navíc VVP a DJT úzce spolupracují navzájem i s STP. Je tu ještě nezmíněný velmi mocný faktor, který obecně žádné války nepřipouští a jedinou, kterou připouští, je válka za definitivní osvobození pozemské lidské civilizace od jha moci temnoty. Její duchovní složka již byla poražena a nyní vše spěje k porážce ChM, její fyzické mocenské složky.

Nazdar
20. 3. 2025 17:28
Odpovědět  All

Haha, nerozborne NATO, nejvetsi svetovy terorista ztrati sveho mentora USA a vudce. NATO jsou zbrojnosi USA, uskutecnujici jejich politiku. Aby v tech zlocinech ve svete nebyly USA osamoceny, potrebovaly komplice. Dalo jim to pri jejich zlocinech niceni jinych zemi nater mezinarodniho konsensu. V tom spociva uloha prdelku USA, ridicich NATO.

Doosan
21. 3. 2025 23:12
Odpovědět  All

Ušácký plán na dobytí Ruska je pořád stejný, nemění se na tom ani měkké f. Retorické turnaje v mediích o příměří, dohodě, míru, v praxi neplatí. Od pradávna se mluví o něčem, ale dělá se pravý opak, na to mají v Americe patent a zkušenosti s 200 různými válkami atd. Na špinavou práci jsou určeni otroci, Francie, Velká Briánie, Německo, kolonie, a další. USA má vždy “čisté ručičky, oni nic, oni pouze muzikanti”…To bylo, je a bude na tom světě kulatém stále až do zblbnutí, ámen.

standa
20. 3. 2025 07:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Krapivnik má pravdu, když říká, že válka může trvat 2030 . To už bude nejen po Ukr.očištěné od nacismu ,rozdělené mezi Polsko, Rumunsko, Madarsko i Slovensko , ale i po EU+NATO!! .
Zelí prohlásilo, že je optimistické po rozhovoru s Trumpem, že válka skončí trvalým mírem do konce roku ! Pochybuji ( neřekl kterého roku), když zároven trvá na tom, že Rusko musí předat Ukradině všechna dobitá území- Doněck, Luhansk, Záporoží, Cherson i Krym, vyplatit reparace atd. Padl na hlavu kretén !!!!!!!!!!§§§
A, kdyby na to Putin přistoupil ,blížil by se k tomu samému i on!
SVO musí vyhrát.! A nakonec SMRT Ukrajině ( ne Ukrajincům).
Pozn. Český nálet Ukradinců poslat na Sibiř budovat BAM a kdyby jim byla zima, tak na Saharu, tam je teplo a místa dost!
PSS. udělal jsem tam chybu na hledání pro trolla Boo alias ovp68 alias Suchoprda!

Albi
20. 3. 2025 10:52
Odpovědět  standa

Stando, mimo téma, ale prosím – “dobytá území” !

standa
20. 3. 2025 11:58
Odpovědět  Albi

Není to od slova bití ?
Dobytá není od slova být, být ..někde ? Byl jsem tam a dostal jsem bití ! Takový lingvistický oříšek! Jinak díky za poznámku

standa
20. 3. 2025 12:12
Odpovědět  standa

Bytí x bití ..Dobýt s „y“
používáme, pokud chceme říci, že jsme něco získali a stálo nás to velké úsilí. Např. zmocnit se něčeho bojem či násilím: dobýt město, dobýt hrad
či ve smyslu vykopávat předměty ze země:
dobýt uhlí, dobýt pařez
.Dobít s
„i“ signalizuje boj, bití, tlučení stejně jako slova podobná: přibít, nabít, ubít apod. se stejným významem. Dobít se tedy užívá ve smyslu umlátit někoho, usmrtit, utlouci k smrti (dobít zvíře). V přeneseném významu se používá ve spojitosti s elektrickým nábojem (
dobít
baterii), ale i jinými přístroji (
dobít kartu, dobít kredit, dobít telefon
). Sloveso můžeme použít i ve smyslu přestat tlouci, zastavit se:
srdce mu dobilo.
Příklady:

Hradecký hokejový tým

dobyl

Pardubice a ujal se vedení.

Dobyvatel byl dříve člověk, který

dobyl

nové území nebo pevnost.

Kdybys měl u sebe klíče, nemuseli jsme se do bytu dobývat

.

Požádám rodiče, aby mi k svátku dobili kredit v mobilu.

Pytlák srnu nejprve postřelil a poté ji dobil pažbou pušky.

standa
20. 3. 2025 12:14
Odpovědět  standa

Takže dobít srnu je něco jiného než dobýt její les! Unzus!

Albi
20. 3. 2025 15:11
Odpovědět  standa

No právě,
Ale v těch ukázkách se jedná o čas minulý a ty v komentáří máš čas budoucí: “…musí předat všechna dobitá území …

Jde tedy o budoucí čas sloveda “býti” (jsem, byl jsem, budu), ne o sloveso “bít” (biji, biješ, budeš bít). Tedy:

Čas budoucí:
<Území i pevnost dobudu (budu tam žít, bydlet) do týdne.
Čas minulý:

V budoucím čase slovesa “bíti” = tlouci je samozřejmě všude měkké “i”:

Pro srovnání:
<Až dobudeme pevnost, dobijte i všechny zraněné nepřátele.>

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
standa
20. 3. 2025 15:21
Odpovědět  Albi

No, nevím ! Třeba dobil jsem manželku do krve nebo dobyl jsem cizí manželku ? Přitom u souseda nechci být týden ! Takže po jejím dobytí ji můžu pouze dobít do krve ? Takže při jejím tlučení ji sice můžu dobít, ale ne dobýt ! To by se soused zlobil ! V lingvě je k dobytí třeba vynaložit jisté úsilí ! Co,když je povolnější?

Albi
20. 3. 2025 18:08
Odpovědět  standa

Ty si ale umíš komplikovat život! 🙂
Tohle je složitej příklad – myslím, že manželku – ať svou, cizí, nebo sousedovu, zmlátit i dobít lze v podstatě není ztechnický, natož gramatický problém – ale asi u málokoho ve svém okolí bys našel nějaké pochopení – možná snad u souseda by nějaká šance být mohla
Pak ještě druhá možnost – že bys konvertoval k islámu, ale zas nevím, jestli i tam nebude nějaké omezení.

Poradila bych jako nejméně rizikové – “bytí” (ubytování) u souseda, pokud ti dovolí vstoupit a třeba by nemuselo vadit, kdyby jste byli jeden či oba “nebinární” 🙂 🙂 🙂

cool
21. 3. 2025 02:13
Odpovědět  Albi

To je topra češtin gramatik slabikáře ego tautolog, jednoduchých stručných českých vjet, víc nepobere. ŽVÁSTAL 🙂 🙂

Slovan
21. 3. 2025 07:27
Odpovědět  Albi

Hmm, tak tohle já neřeším a taky žiji, tedy ještě ju. Tak jste si pokecali, jen nevím , kdo že vyhrál? 😲🙄🙄🙄🤦‍♂️

Albi
21. 3. 2025 11:26
Odpovědět  Slovan

My jen tak nezávazně kecáme, nejde nám o výhru.
(Že jo, Stando?)

Ty ne? Nebo je to povoleno jen vybraným?
Nějak se v tom přestávám orientovat. 🙂

Slovan
21. 3. 2025 12:05
Odpovědět  Albi

Ale to víš že můžeš, ty můžeš všechno, proč by taky nééé?! Příště tedy více ironie, takhle to vypadalo, že se kumulujete. 🤣 😋 🤣 😋 🤣

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
21. 3. 2025 11:19
Odpovědět  Albi

Složitej, ale jak vidno – umí to, akorát klackuje 😀

P9
20. 3. 2025 07:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Larry Johnson: Od Marata Chajrulina – Ruský plán pro rok 2025
https://kispep.wordpress.com/2025/03/20/larry-johnson-od-marata-chajrulina-rusky-plan-pro-rok-2025/

standa
20. 3. 2025 07:47
Odpovědět  P9

cit:,,odkud mohou postupovat směrem k zásobovací linii města od Pavlogradu a do týlu uskupení AFU na záporožském směru až k Dněpropetrovsku, a to přes oblasti bez silných opevnění.
Čas potřebný k vybudování takových opevnění je jedním z důvodů vytrvalých výzev Ukrajinců k příměří.”
To je celkem jasný záměr Zelí!
Využít ,, příměří” k budování opevněných bodů a přezbrojení Ukr. novými zbraněmi ( proměnit Ukr. v ,, ocelového dikobraza ..Rutte”) a získání dalších vojáků nucenou mobilizací i jejich výcvik, k získání dalších zpravodajských informací k útokům!
Cíl je tedy jasný!
Proto Putin chtěl v podmínkách ,,příměří” zastavit nucenou mobilizaci , zastavit zbrojní pomoc i zpravodajské informace na což Trump nepřistoupil ! Putin přistoupil zase na pouhé neútočení na energetiku a niko-li na infrastruktůru ( přístavy ,mosty, železnice i dálnice sloužící k trasám přísunu vojsk a jejich zásobování.)
P.S.Udělal jsem ta šibku na hledání pro trolla Boo alias ovp 68 alias Suchoprda alias…uvidíme , jak si znovu změní nick!

cool
21. 3. 2025 02:21
Odpovědět  standa

Oslňuj co chtěl gasudar, dělej poradce peršingovi na hradě IQ36 všemi projevy akcí vy bratři v triku. 🙂

Pijack
20. 3. 2025 08:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Marková napsala postřeh týdne – Je paradoxní, jak moc je v nesouladu to, co veřejně proklamujeme a to, k čemu je veřejnost skutečně ochotná. Za těch 30 porevolučních let se pomalu, ale jistě podařilo nejen v mladých lidech zlikvidovat pocit sounáležitosti se svou vlastí a s ochotou za ni třeba i položit život. Tak dlouho nám tloukli do hlavy, že jsme Evropané, tak dlouho se snažili poamerikanizovat společnost, tak dlouho nás nutili vzhlížet k Západu a pohrdat sami sebou, tak dlouho se snažili zlikvidovat naši samostatnou vládu nad čímkoliv, včetně zahraniční politiky, až tu prostě nezbylo podle mnohých nic, co by za to stálo.

Autor
20. 3. 2025 08:32
Odpovědět  Pijack

Já bych vás jen malinko poupravil, protože to co myslím je základ všeho a všech těch změn i u nás po celých de facto 35 let – ničí RODINNÉ VZTAHY a ty byly vždy velmi jednak pevné a jednak nejméně stabilní. Je to sice paradox – jakoby – ale když se podívá každý ve své rodině, uvidí pod tímto úhlem, zjistí jak snadno se lidé i v dávné minulosti rozhádali, ale na druhou stranu je to táhlo “do kupy”. A někdy to vše dobré v rodině závisí doslova a do písmene na jednom jediném člověku.
Ne náhodou pokud “náš” člověk se ocitl na především Západě, a mohl pozorovat život v nějaké rodině, pak občas býval překvapen tím, co by se dalo nazvat – “nedržením rodiny pohromadě” ani v rámci té rodiny. A že jediným poutem bývala touha po majetku. I když pořád rodina i tam byla mnohem víc, než ti “cizinci” kolem nich.

standa
20. 3. 2025 09:14
Odpovědět  Peter 008

To je těžká pravda ! Láska k vlasti ano, ne k režimu! Za tento režim a její představitele bych nebojoval ani mladý!
Nicméně k věci : Tento režim a systém přímo rodiny rozbíjí ! Štve mladé proti rodičům ( neposlouchejte je ,, pamětníky” ,poslouchejte , co Vám říkáme MY )! Štve mladší proti důchodcům ( jsou zbytečnou zátěží společnosti a nejdou s dobou ,režimem”, berou vám podíl z HDP na sociálno) . Bez nich by se vám žilo lépe ,zatěžují vás svou nemohoucností , nemocemi, vzpomínkami, řečmi , co bylo dříve a to se v současné době( nejlepší za 100 let-Fiala) nehodí a na zisk kapitálu nemají vliv.
Rodiny jsou chráněny méně než hnutí LGBT,které jde přímo proti rodinnému životu a které stát a režim podporuje! Včetně dotací na jejich pochody! V TV jsou neustále západní filmy, kde jsou všichni rozvedeni a považují to v honbou za zisky normální !
Rodinná politika a její podpora není !!!.
Režimem nenáviděný Putin vyhlásil obrovský program na podporu rodin !
Udělala to tato vláda?????

cool
20. 3. 2025 10:28
Odpovědět  standa

Zase jedeš svodky slepené ego tautologem, plagiátore.

Pijack
20. 3. 2025 10:53
Odpovědět  standa

V lidských dějinách kdysi platilo, že armádu si platili ti bohatí. Bohatí měli statky a měli čím žoldáky zaplatit. To samé by se mělo vrátit i dnes. Máme hafo miliardářů díky ekonomice, na které se podíleli všichni. Mají majetky a tučná konta. Proč by měli chudí bránit jejich statky? nedává to smysl. Ať dají prachy na zbrojení právě ti novodobí miliardáři. To by byla silná armáda. Zbohatli právě díky těm, kteří tuhle zemi budovali. A to nemá s komunistickou ideologií NIC společného. Když trh, tak tržní chování i v obraně vlasti – resp. v obraně svých majetků.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
20. 3. 2025 10:58
Odpovědět  standa

“Za tento režim a její představitele bych nebojoval ani mladý!”
A tím bys o tu vlast nabeton přišel! Opravdu by sis ji nechal tak jednoduše v podstatě ukrást?

standa
20. 3. 2025 12:09
Odpovědět  Albi

Ten červený puntík jsem neudělal já!
Ovšem k věci ! Logicky! Abych nepřišel o vlast musím před tím změnit režim a představitele! Za Fialu a Pávka bych nebojoval, jak už jsem napsal! Ani za Černochovou , Parkanovou a at si je chrání na prsou někdo jiný!

Albi
20. 3. 2025 15:29
Odpovědět  standa

“Puntíky” nijak nesleduji.

Tak samozřejmě máš pravdu, však oni moc příznivců mít nebudou – ani “mezi svými”.
Ale než ten režim změníš, vlast už možná mít nebudeš. Nakonec všechny revoluce i tzv. osvobozenecké boje nebo občanské války byly proti stávajícímu režimu.
A režim se sám od sebe nezmění a to ani kdybychom pokorně požádali vládu, aby byla tak laskavá …. a třeba kdyby “nás” to nechala zkusila, jestli by přece jenom ….

Jinak s těmi jmenovanými politiky a pod. entitami, se národy vypořádávají až po válce, tj. když už mohou, protože k tomu dost mají moci, jinak se nedá očekávat nějaký úspěch, zato porážku určitě.
Ale rozhodně ne tak, že si každý ukáže na člověka, který mu tzv.”nesedi” a bude se bezhlavě lynčovat, nebo popravovat bez soudu a prokázání viny, jak si to asi mnozí malují. Taky by na to ti “samosoudci” a návrháři – tvůrci seznamů, mohl ošklivě doplatit – ať sami, nebo i se svými rodinami a třeba i “nevinně”.
A být “rehabilitováni” po smrti – nevím, jestli by se to někomu líbilo.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
20. 3. 2025 12:22
Odpovědět  Albi

Ti zbohatlíci by o svou vlast přišli tuplem. Určitě by utekli, ale chudý lid by zůstal doma. Co by si na nich “nepřítel” vzal? Otázka zní ale jinak – kdo je náš nepřítel? Rusko? To bych tě klidně vyvedl z omylu. Rusko totiž náš nepřítel není. Mám ke svému tvrzení 100 argumentů. Zato Němci si na nás dělají choutky už tisíc let. U nich stačí jeden argument a už jsme ho zažili. Nejde ani tak o režim, ale o pocity obyvatelstva, jestli něco ke svému režimu cítí nebo ne. Vůbec se nedivím průzkumům, že bojovat za něco, co už není jejich, je moc neláká.

standa
20. 3. 2025 15:26
Odpovědět  Pijack

Myslím, že ti ,, zbohalíci” by rychle vysublimovali v kolaboranty a přispůsobili se! Kam by chodili?

Pavel z Moravy
20. 3. 2025 15:40
Odpovědět  Pijack

Bratře z Moravy, myslím, že tady na Pokecu není nikdo, kdo by si kdy myslel, že Rusko je nepřítel. Albi určitě ne. O tom je zbytečné diskutovat. Snad jedině nějaký troll by mohl naši jednotu narušit. Haló, haló, je tady nějaký nenávistník Rusů. Ozvěte se. Možná bych o někom věděl, ale nebudu spekulovat bratře.

Albi
20. 3. 2025 15:41
Odpovědět  Pijack

Taky to tak vidím, jen s první větou bych poněkud nesouhlasila.
Ti zbohatlíci by o svou vlast nepřišli – jejich vlastí jsou peníze, majetek – movitý snadno převedou kamkoloiv jinam (zvlášť dnes, kdy peníze jsou jen čísly a nemovitý? Mají styky, budou mít lepší informace o situaci a včas nemovitodti prodají, “drobnější předměty” snadne někam převezou – však oni si poradí!
O ně bych se nikterak nebála. 🙂 🙂 🙂

Pavel z Moravy
20. 3. 2025 17:49
Odpovědět  Albi

Tak je to přece typická plutokracie.

Pavel z Moravy
20. 3. 2025 15:31
Odpovědět  Albi

Standa má pravdu. Musel by se změnit systém a k moci by museli přijít lidé, kteří souzní s národem a jsou skuteční vlastenci. Pokud to zde budou stále řídit tito zrádci národních zájmů, je jasné, že tento národ již pro člověka, který se zde narodil nepředstavuje plnohodnotnou vlast, neboť se stal cizincem ve vlastní zemi, která je plně pod patronací zahraničních korporací a jejich majitelů. A za veškerou tuto chamraď, kterou pod pojmem láska k vlasti spojuje pouze láska k čmrdlíkům nemožno bojovat. Nebudu zde vyjmenovávat tu bandu, která rozkradla naše národní bohatství, je to již bezpředmětné. Většině národa to nevadí, neb předpokládám, že kdyby tam byli oni, dělali by to stejné. Naši lidičkové jsou z velké části už takoví. Je to smutné konstatování, ale pravdivé. Já bych tedy za ně také nebojoval, mohou si případně zaplatit své žoldáčky a nebo i s ekipou své rodinky přifrčet do zákopů. Tu vlast by si nenechali ukrást ti chudí co by nešli bojovat, tu vlast již dávno ukradli ti, kteří ji zaprodali.

Nojo
20. 3. 2025 09:30
Ohodnotit příspěvek :
     

V ústavě SSSR byl článek, že jednotlivé svazové republiky můžou z toho svazu republik svobodně vystoupit. Tato možnost však nebyla nijak procedurálně rozpracována .Nepočítalo se s tím, že by k něčemu takovému kdy došlo. 8. 12. 1991 se v Bělověžském pralese tajně sešli zástupci ruska, běloruska a ukrajiny a sepsali ” dohodu o rozpuštění sovětského svazu “. V tomto ujednání nezmínili odkaz na bod ve stávající ústavě SSSR. Tato dohoda byla následně publikována a ve společnosti nastal zmatek a chaos a toto způsobilo fakticky rozpad sov. svazu. Rozpad SSSR je tedy de jure neplatný. Svaz sov. soc. republik vznikl r. 1922 dohodou zástupců právě těchto tří “republik “. Ruské, Běloruské a Ukrajinské (které předtím ustanovil Lenin ). Velice zřetelně je již delší dobu vidět stále těsnější vazbu mezi ruskem a běloruskem…..teď se hraje o to, aby v ukrajině byla nastolena nebanderovská vláda a jednoduše řečeno, sejdou se tři zakládající státy původního sov. svazu a obnoví původní smlouvu z roku 1922. Vznikne SSSR 2.0. …bez Haliče.
P.S. Originál dohody o rozpuštění SSSR se údajně ztratil.

20. 3. 2025 09:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak nám Fialový Nacisti, začali cenzurovat youtube…. 😀
Už si tam komentář nenapíšeme 😀
Říkal jsem dávno,že je třeba ty Teroristy, pohrobky Nacistů co tu vládnou, pobít do jednoho…

standa
20. 3. 2025 11:34
Odpovědět  Veny232

Kdy se začne? Zapískej!

zuzana
20. 3. 2025 09:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Šach mat pro globalisty?

https://aktax.cz/sach-mat-pro-globalisty/

JoFa
20. 3. 2025 09:56
Odpovědět  zuzana

Výborne to je napísané a ľahko pochopitelné…Súhlas, uvažujem podobne.

20. 3. 2025 10:07
Odpovědět  zuzana

Dokud bude existovat Amerika,tak to bude pokračovat…
Trump je stejná sv.ně jako to co tam vládlo dodnes…
Nezastaví nic…Americe ta válka vyhovuje.

zuzana
20. 3. 2025 10:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Inhalační vakcína nové generace proti COVID-19 vstupuje do fáze 2 klinického testování

https://aktax.cz/inhalacni-vakcina-nove-generace-proti-covid-19-vstupuje-do-faze-2-klinickeho-testovani/

cool
20. 3. 2025 10:59
Odpovědět  zuzana

Však se pochlubili už dlouho že plošně očkovali omikronem na “imunizaci (to určitě) a jak jinak než z chemtráčů? vjedci

Pribinove mesto
20. 3. 2025 11:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Európa je ” broke” Britania v ekonomickom kolapse, a aj Suerkrat z Nemecka a Francuzsky žabožrút napodobne…Žid Ratchild vidi ozdravenie ekonomik skolabovanej Gayrópy jedine cez vojnovy konflikt! Takže dostanú výprask od Rusov a na konci sa zasa vylodí Amerika, aby ich dorazila v nacistickej Gayrópe…

standa
20. 3. 2025 11:49
Ohodnotit příspěvek :
     

,, i jediné slovo vládních představitelů země, do které firmy patří, zpochybňující výsledky druhé světové války, výkon Rudé armády a sovětského lidu při porážce nacismu/fašismu – a jejich společnosti pocítí důsledky. Totéž platí pro památku našich hrdinů SVO.” Putin
———————————————————————————————————————————-
Jde o návrat ,, západních” fy. na ruský trh !Tak , at už Fiala,Pávek, Rakušan, Jurečka atd. drží hubu ! České fy. se nedostanou na ruský trh. A vrátí památku na Koněva na Staromák, obnoví hřbitovy,památníky! A , at už nežvaní!
Co vykládá Lejno, Rutt, Makaron nám může být jedno.
A cit:,,Americké společnosti už stojí v řadě na návrat do Ruska. Zda je potřebujeme, je jiná otázka.” Putin. ..Takže výrok Krapivnika je dost diskutabilní

PřemekJ
20. 3. 2025 13:38
Ohodnotit příspěvek :
     

No, Evropa se rukou její vrchnosti zničí sama a aby se tak nestalo, dříve se EU rozpadne.

Nazdar
20. 3. 2025 17:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Ne znicit Jevrooopu, ale ovladnout ji a dat ji bezpecnost. To muze jen Rusko. Bohuzel, evropske elity u moci jsou vetsinou dosazeny a nikym nezvoleny lidsky povl jako cela Evropska komise a vldy zemi.
Pro ten plan je treba dat dohromady nejlepsi nezkompromitovane hlavy a spolu s Ruskem udelat design. Bez Zidu to nepujde. Bohuzel.

yakozheaby
20. 3. 2025 18:21
Ohodnotit příspěvek :
     

“To znamená, že USA budou pokračovat v dodávkách, dobře vědí, že jejich lodě torpédovat nebudeme, protože nechceme jadernou válku.”
Já už si s tím začínám připada trochu jako obsedant .. ale proto je -mimo mnohé jiné- třeba zabrat pobřeží před Oděsu až k Podněstří. A nechápu, že Rusko deklaruje ochotu to neudělat.

standa
20. 3. 2025 19:56
Odpovědět  yakozheaby

Když mu Zelenský potvrdí , že Doněck atd. zůstane ruský je jasně prohlášeno , že ru. vojska nepůjdou na Oděsu ! Což Zelí neudělá a tak bude Oděsa ruská a i tak jim Doněck, Záporoží ,Luhansk , Krym stejně zůstanou!

Nazdar
21. 3. 2025 09:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Az Rusko bude pripraveno na uvedeni svych sankci proti KoZa, postupne je zavede. Omezi vyvoz surovin, ktere zapad nutne potrebuje. Nasledny rust jejich cen na burze se uz postara o krach na KoZa.
Rusove si vzdy nejdrive nekolikrat promysli dusledky svych opatreni proti KoZa nez je zavedou. KoZa dela pravy opak a pak je musi korigovat. Treba letecky prumysl se bez Titanu z Ruska neobejde.

Nazdar
21. 3. 2025 09:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Nackove v Kyjeve vypovedeli Trumpovi poslusnost. Bombarduji infrastrukturu Ruska dal. Jsem zvedav, co ted prijde se stran Ruska a USA.
Zhyckany ratlik Zelenskij prestal panicka poslouchat.

cool
21. 3. 2025 09:57
Odpovědět  Nazdar

Alzák vždy poslouchal zakanálníky ale už dnes kondomium muslimů commonveltu ušákům nevoní s rozlučkou s dýpstreitem globalistů, jak prosté milý watsone.
Víc v tom nehledejte než 6. století neofeudálů “konvertitů, // se asi podiví.
https://www.youtube.com/watch?v=SO5_QQVYlpA

cool
21. 3. 2025 09:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Kult smrti, no..
https://vk.com/wall662403728_4719
A že prý můžete hádat kdo jsou winsdorové podle místa pobytu za douverskými útesy dnes v muslimském kondominiu.