politika

Rusko odpoví na přesun ATACMS do Kyjeva „kinžalovou“ kontrolou Středozemního moře

„Spojené státy nedávno poskytly Ukrajině ATACMS [rakety] s dosahem 165 km. Věříme, že to výrazně zvýší bojový potenciál Ukrajiny bez rizika pro naši bojovou připravenost,“ řekla 17. října šéfka tiskové služby Rady národní bezpečnosti USA Aidrienne Watsonová.

Je již známo, že k prvnímu bojovému použití raket ATACMS došlo v noci ze 16. na 17. října na letiště v Berdjansku v Záporožské oblasti.

▪️Tato série událostí potvrzuje již známý vzorec: veřejné informace o novém zbraňovém systému, který byl dodán do Kyjeva se zpravidla objevují po jeho prvním bojovém použití nebo po jeho dodání na území Ukrajiny. To zajišťuje jak bezpečnost logistiky, tak efekt překvapení.

Je zřejmé, že Washington udělal další krok ve spirále eskalace konfliktu na Ukrajině. To se děje postupně, ve snaze zopakovat námět s „vařenou žábou“. Existují i ​​střely ATACMS s dosahem až 300 km, ale Američané se zatím omezili na dodávky s dosahem až 165 km. Není pochyb: rakety s dosahem 300 km budou také doručeny – je to jen otázka času.

S největší pravděpodobností budou prioritními cíli ATACMS v rukou ukrajinských ozbrojených sil ruská letiště. Letectvo ruských ozbrojených sil značně narušuje ukrajinskou „protiofenzívu“.

▪️ 
Rusko má celkově jen dvě možnosti. První je přesunutí letadel z dosahu těchto střel, což prodlouží dobu reakce. Druhou je posílení protivzdušné obrany/raketové obrany letišť, větší rozptýlení a umístění letadel do ochranných úkrytů.

V každém případě měnící se povaha hrozeb ze strany nepřítele vyžaduje adekvátní a rychlou reakci. Je také jasné, že dodání další západní „wunderwaffe“ do Kyjeva nepovede k žádné změně situace na frontě.

▪️Pozoruhodné je také to, jak Putin komentoval dodávku ATACMS na Ukrajinu: 

„To je další chyba ze strany Spojených států… Kdyby nedodaly zbraně, mohly by v budoucnu říct: „No, kdybychom dodali vše, co jsme mohli, pak by se situace změnila. Ale to by vedlo ke zbytečným obětem, ale my jsme tak dobří, že jsme to neudělali.” Ale oni to udělali a výsledek nebude žádný.”

A jen stěží lze považovat za náhodu, že jen o pár minut později zazněl z úst Putina ve skutečnosti „reciproční“ krok Ruska: Ruské letecké a kosmické síly přistupují k zahájení neustálých hlídek nad Černým mořem letadly s komplexy “Kinžal”. Hlídkování ruských leteckých sil umožní vizuální sledování a „kontrolu s pomocí zbraní“ toho, co se děje ve Středozemním moři.  A evidentně nejen tam.

Prezident své rozhodnutí oznámil po vyhodnocení akcí USA na Ukrajině s tím, že Spojené státy jsou do konfliktu stále více zatahovány. 

“Navíc, to vše se děje na pozadí blízkovýchodního konfliktu; to vše ohřívá atmosféru,” uvedl Putin. 

“Takže vzali [a] dovlekli dvě letecké skupiny do Středozemního moře,” řekla ruská hlava státu.

“Naše letouny MiG-31 jsou vyzbrojeny systémy Kinžal. Je o nich známo, že mají dosah přes 1 tisíc km při rychlosti 9 Mach,“ připomněl ruský vůdce.

“Varoval jsem, že to není hrozba, ale budeme provádět vizuální kontrolu, kontrolu s pomocí zbraní, co se děje ve Středozemním moři,” odpověděl na otázku, zda by západní země mohly označit prezidentovo prohlášení za “hrozbu”.

Telegram Jelena Panina

Ruské stíhačky MiG-31 budou ve službě nad Černým mořem, aby v případě potřeby zasáhly zařízení odpalující rakety ATACMS převezené na Ukrajinu Spojenými státy. K tomu jim pomohou hypersonické střely Kinžal, které jsou schopny zasáhnout požadovaný cíl v krátkém čase. PolitNavigatoru to řekl vojenský expert, člen hnutí „Jiná Ukrajina“ Jurij Dudkin.

„Vladimir Putin včera řekl, že Rusko na taková opatření důstojně zareaguje, a jako nejvyšší vrchní velitel vydal rozkaz udržovat 24 hodinovou stráž v Černém moři i nad územími v oblasti Krymu, Chersonské a Záporožské oblasti. Tato opatření jsou přesně zaměřena na rychlé zničení odpalovacích zařízení ATACMS a snížení jejich ničivého účinku na nulu.

MiG-31K budou hlídkovat a každý ponese raketu Kinžal s rychlostí 9 Mach, to znamená, že po odpálení ATACMS trvá jen několik sekund, než zasáhne jakékoli odpalovací zařízení, bez ohledu na to, kde se na území Ukrajiny nachází. Je to velmi účinná zbraň, myslím, že se více než jednou osvědčí a všechna odpalovací zařízení těchto amerických raket budou včas zničena,“ uzavřel Dudkin.

https://1url.cz/qulnd

sdílet na

101 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Standa
18. 10. 2023 21:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Je otázkou na, co by byly Kinžaly použity při,, vizuální kontrole”!!

Autor
18. 10. 2023 21:40
Odpovědět  Standa

Byl jste na vojně? Pokud ano, mělo by vás to samo napadnout.
Především na místo, odkud by byly ATACMS odpáleny. Na “přechvácení” je tu případně “klasická” PVO. Ale to není vůbec prvotní účel.
Za druhé – a to je to hlavní – Kinžály mohou doletět až na místa dislokace amerických válečných lodí … které mají být ve Středozemním moři. Tím jim zchladí aspoň trochu “horké tupé americké a izraelské” hlavy.
A za třetí je logické, že budou bránit i samotné Černé moře. Navíc ještě více znemožní přibližování lodí k ruským břehům – jakýchkoli – které by vyslaly “nějaké ty drony” … o další procenta pravděpodobnosti.

Vizuální kontrola není na vojně jenom “pouhé lidské oko”, ale i “všelijaké ty aparáty na všechna spektra”, které sledujete tím okem … nemusíte v případě vizuální kontroly složitě – často – zjišťovat, jestli se nejedná o planý poplach a reagujete rychleji.

eFPe
18. 10. 2023 23:12
Odpovědět  Peter 008

Vííte, ale mají dost nosičů?A bude to ohromně drahé a náročné jak pro posádky tak stroje…jestliže to ale zvýší možnost reakce nebo i předejde útokům na Matku Vlast proč ne

Standa
19. 10. 2023 01:54
Odpovědět  Peter 008

Migy s Kinžaly nemohou napadnout letadlové lodě .Bylo by to otevření III války a jádro by přišlo ke slovu. Přeměnilo by se to v totální válku se stupnováním jaderných úderů a zničení lidstva.Kinžal je bodová zbran( pokud nenese jadernou hlavici).

Gales
20. 10. 2023 10:30
Odpovědět  Peter 008

Putin nenechá nic na náhodě. A pro obranu před agresorem má ,,vytříbenej” vkus. Amík už jen párkrát štěkne jako mopslík a potom už bude nucenej jednat vabank. Hop nebo trop.Záleží na tom kdo bude mít v pazourech ten jejich atomovej kufřík.

jsladin
18. 10. 2023 22:38
Odpovědět  Standa

Největší letadlová loď na světě, je docela velký cíl pro kinžál.

ijn
19. 10. 2023 00:08
Odpovědět  jsladin

na plochu 300x50m snad se trefí

Boomer
19. 10. 2023 18:04
Odpovědět  ijn

..za největší letadlovou loď je už tradičně považována ostrovní říše za Kanálem..

janle57
19. 10. 2023 17:09
Odpovědět  Standa

Pevně doufám,že jsou tyhle MIGY 31 s Kinžaly již rozmístěny na ruských základnách v Sýrii,
hrozně rád bych věděl za jak dlouho se potopí nejnovější US letadlová kraksna G.Ford
až si jí tenhle Kinžal najde,pokud si hotdogové s Izraelem něco v Sýrii začnou.

sergej
18. 10. 2023 21:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak to vypadá že jejich kontinent oceán s moři jak us tvrdí asi už nebude jejich.

Frank1
18. 10. 2023 22:20
Ohodnotit příspěvek :
     

USA dodavaji stale nebezpecnejsi zbrane aby komplikovali ruskou obranu. Uz dopadaji rakety na ruske uzemi. Co je treba udelat? Rychle znicit Ukrose a ukoncit konflikt. Dement Biden zase rozhlasoval, ze Ukrosi vyhravaji. US sracove patri uz do blazince.

Frank1
18. 10. 2023 22:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Dve US flotily ve Stredozemnim mori jsou Kinzaly ohrozene. Ti blbci delaji jako by nic. Jsou to sebevrazi. Az jim letadlovka pujde ke dnu, snad vystrizlivi. U tech kretenu to ale tak jiste neni.

pedro
18. 10. 2023 22:38
Odpovědět  Frank1

Ti primitivní zločinci chtějí použít atomovky, oni mají rozum vypěstovaný debilním hollyúdem. Oni potřebují moc po tlamě, jelikož to ještě nezažili.

eFPe
18. 10. 2023 23:13
Odpovědět  pedro

Myslím, že nezaútočí na Rusy, ale na Sýrii a Írán.
A teprve pak se to pomele. obranná aliance. Opravdu jsem zvědavý, co udělá v případě eskalace turek.

Standa
19. 10. 2023 01:59
Odpovědět  eFPe

V Sýrii jsou Rusové. Také III:ww. Nesmíme zapomenout, že Izrael má v Negavské poušti přez 200 jaderných hlavic.

eFPe
19. 10. 2023 12:11
Odpovědět  Standa

Stando, kam je odpálí? Do negevské pouště? Udělá si úderem na vlastní území neobyvatelnou zem?A pokud to udělá na ostatní arabské sousedy vyjde to jako vylejnalej. Podle mně by se co nejrozhodněji měly za Palestinu postavit Egypt a Turecko, bez jejichž průlivů bude Koza v prdeli a nebude si to konkrétně s těmito zeměmi chtít rozházet navěky.

Standa
19. 10. 2023 21:06
Odpovědět  eFPe

Při jJom Kimpur už chtěli odpalovat jaderné bomby. Situace se , ale ze dne na den změnila.
Taková hloupá logika. Mají USSA jaderné hlavice k odpálení na vlastním území?Nebo Turci? Proč tam USA nyní veze jaderné hlavice na lodích?

Standa
19. 10. 2023 21:47
Odpovědět  Standa

1986

  • Bývalý zaměstnanec izraelského jaderného zařízení v Dimoně Mordechaj Vanunu prozradil britskému tisku, že Izrael vlastní jaderné zbraně. Následně byl Mosadem vylákán do Říma a unesen před soud do Izraele. Za vlastizradu a špionáž byl odsouzen k 18 letům odnětí svobody, z toho 11,5 roku strávil na samotce
  • Jsou uloženy v Negavské poušti.
Mike
19. 10. 2023 19:43
Odpovědět  Standa

Ano, já bych jen připomněl, že Rusové mají těch hlavic 6475, což stačí na trojnásobné roztržení Zeměkoule.

Standa
19. 10. 2023 21:42
Odpovědět  Standa

1986

  • Bývalý zaměstnanec izraelského jaderného zařízení v Dimoně Mordechaj Vanunu prozradil britskému tisku, že Izrael vlastní jaderné zbraně. Následně byl Mosadem vylákán do Říma a unesen před soud do Izraele. Za vlastizradu a špionáž byl odsouzen k 18 letům odnětí svobody, z toho 11,5 roku strávil na samotce.
  • Má je v Negavské poušti.
Boomer
19. 10. 2023 18:06
Odpovědět  eFPe

.. v případě eskalace Turek vyčká a potom se pokusí shrábnout bank..

katango
20. 10. 2023 10:04
Odpovědět  pedro

Jasně, stačí jeden Švarcík, aby jak v Komandu zúčtoval s barákem plným zloduchů.

pedro
18. 10. 2023 22:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Anglosaský bastard nemá už koho vyžrat, tak raději chcípne, ale chce vzít s sebou celý svět!

Pavel z Moravy
19. 10. 2023 09:28
Odpovědět  pedro

Tady se není ale čemu divit. To je jejich mentalita absolutních darebáků. Takto byli vychováni a takto vychovávají z dalších generací stejně odporné darebáky.

Pozor
18. 10. 2023 23:31
Ohodnotit příspěvek :
     

„reciproční“ krok Ruska: Ruské letecké a kosmické síly přistupují k zahájení neustálých hlídek nad Černým mořem letadly s komplexy “Kinžal”.
Tak tomuto skutočne nerozumiem v čom tá reciprocita spočíva? Ukroši ostreľujú ruské územie a ruské mestá a Rusko hliadkuje nad Čiernym morom stíhačkami, ktoré majú zavesené kindžal na trupe. Čo je na tom recipročné?

Pavel z Moravy
19. 10. 2023 09:23
Odpovědět  Pozor

Chápete, že se blíží neodvratný střet a že zdegenerovaný západ čeká pouze na první impuls kdy to rozjet na plno do jaderné katastrofy? Proč asi Putin nezměnil jadernou doktrínu, která je u nich nastavena tak, že oni jako první nezačnou. Co řekl – na jakýkoliv útok ze země nebo moře a oceánu, který během krátkého okamžiku zaregistrují naše systémy dojde k odpálení stovek a stovek raket. Takhle to řekl. Oni Rusové jako první nikdy nezačnou. To si na svědomí nevezmou. Takže si počkají co provede zdegenerovaný západ. Ano, prozatím se zdá, že zápaďáci překračují všechny červené linie, ale kdo z nás může říci, že to vše se západu nesečte naráz. Možná se z toho ještě všichni podě.láme.

Standa
20. 10. 2023 08:29
Odpovědět  Pavel z Moravy

RF nyní odstoupilo od Zákazu zkoušek jaderných zbraní!
Nicméně …cit:,,Co řekl – na jakýkoliv útok ze země nebo moře a oceánu, který během krátkého okamžiku zaregistrují naše systémy dojde k odpálení stovek a stovek raket.”
———-Jak se pozná , co mají rakety za hlavice? Dále -na Rusko nyní létají americké rakety v ukr. rukou a NIC!

All
19. 10. 2023 00:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Anglosasové se svými mnoha organizacemi ( svobodní zednáři,ilumináti,jezuité a mnoho jiných odnoží) jedou podle svého plánu vytvoření ,,Jednoho globálního koncentráku” řízení a ovladání lidstva na Zemi,s kultem Satanismu vypracovaným už před více jak sto lety,Nyní jsou ve fázi rozehry III.svět.války na blízkém východě,kde palestinci se sionisty z izraele jsou pouhými pěšáky v jejich plánech pro eskalaci se zaměřením na Irán ( cílem je Irán) a ostatní země okolo ve veliké řeži a zabíjení všech dohromady.Začali nacismem na Uk a jedovou vakcinací a pokračují podle plánů.Proti nim stojí zejména Rusko,Čína a Kim ze sever.Koreje. Napětí se zhoršuje každým dnem.EU je zahlcena muslimy,kteří tvoří další výbušný papiňák,žel podporovaný i naší spitomělou fialovou vládou,která v podstatě podporuje a spoluvytváří genocidu III.svět.války,je plně na straně globálního satankultu,dystopické společnosti. Tohle jim nemůže vyjít,dobro nakonec vždy vítězí a zlo bude poraženo.Jedni do nebe,druzí do pekla.

ModrýKlokan
19. 10. 2023 00:59
Odpovědět  All

@ All

Mě bude stačit, když naše mafiánské zkorumpované zločinecké politiky pošle soud do basy. Zabavení majetku a doživotní zákaz výkonu činnosti samozřejmě taky.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Honza 1966
19. 10. 2023 08:20
Odpovědět  All

Já teda nevím, ale kristepane, to je opravdu myšleno vážně? To jako je svoboda rozhodování o svém vlastním životě koncentrák? Do roku 89 jsme měli v ústavě takové perly jako: vedoucí úlohu v zemi má KSČ a státní ideologií ČSSR je marxismus-leninismus. To jako byla svoboda? Teď vám nikdo nezakazuje věřit čemu chcete, volit co chcete. Já dostal první kontakt se socialistickou svobodou na ZDŠ, ředitelskou důtku za takovou maličkost, kterou byla černobílá fotka(koupená za 5,- Kčs na kolotočích), zastrčená za igelitovým obalem žákovké. Nebyli na ní Kissáci, ale Floydi. To byla svoboda?

Pavel z Moravy
19. 10. 2023 09:10
Odpovědět  Honza 1966

Teď máte svobodu? A jakou? Popište mi ji. Jestli svobodou myslíte přikyvovaní škůdcům ničícím naši vlast, tak asi ano. Ještě jste příliš mladý na to, abyste asi chápal co je skutečná svoboda.

Honza 1966
19. 10. 2023 11:00
Odpovědět  Pavel z Moravy

A co je skurečná svoboda? Poslušnost vůdcům? Poslušnost nějaké pochybné ideologii? A mladý už bohužel nejsem, bude mi šedesát, za dva a kousek roku

Slovan
19. 10. 2023 11:48
Odpovědět  Honza 1966
jsladin
19. 10. 2023 13:07
Odpovědět  Honza 1966

Tak to je na tobě to nejsmutnější.Tak starý a tak nepoučitelný.

Honza 1966
19. 10. 2023 14:19
Odpovědět  jsladin

A tobě se za minulého režimu líbilo? Člověk si po práci skočil na dvě do hospody a sem tam přišli dva SNB, kontrola občanek a hned listování na stránku s razíktem zaměstnavatele. Důvěřuj, ale neustále prověřuj, nesmíš se dáti špatnou cestou zlákat. Co na té době bylo dobrého? Že se všichni měli stejně, že se musely shánět tak obyčejné krámy jako kolo? Jestli chcete opět obrat směr “všechny síly strany a lidu za další budování rozvinuté socialistické společnosti”, tak budete muset popravit aspoň pět, šest milionů lidí. Jinak kupředu zpátky ni krok nezrealizujete, taková situace jako po druhé světové už nenastane. Komsomol.cz měl, než ho zrušil soud jako extrémisty motto: Socialismus je pro mnohé, ne však pro všechny” a ” je třeba potrestat všechny odpadlíky a zrádce”. Kolik lidí zajímají chorobné myšlenky, v současnosti třeba KSB, DTVR a podobné ptákoviny? Mizivé procento. A co s tím uděláte? Revoluci? K smíchu.

Standa
19. 10. 2023 16:29
Odpovědět  Honza 1966

Běž do háje, Banderovče…hospody byly tehdy plné.! Podívej se na to dnes. Podívej se, chorý mozku, na svůj idol, který dole hájíš!
https://www.expres.cz/zpravy/volyn-volynsky-masakr-polsko-ukrajina-ceska-televize.A180910_160140_dx-zpravy_stes
Dnes je 3x tolik policstů než před r. 89. a na každého , jak je známo, připadá asi 5 konfidentů.( statistika).
Kolik lidí je nyní pro kapitalismus? Je tu nějaká svoboda? NIC.

Boomer
19. 10. 2023 18:15
Odpovědět  Standa

.. no já jsem asi blbej, ale jaksi nevidím kde a jak Honza 1966 hájí ty Banderovce? A že se v socialismu imrvére něčeho nedostávalo, tak s tím mám i já svoje bohaté zkušenosti, i když připouštím, že někomu mohla ke štěstí stačit i jen plná hospoda. A to vám soudruh Lenin furt klavíroval, že je třeba učit se, učit se, učit se a vy futr jenom chlastat a žvanit, tož to se potom nedivte, že to vaši socialističtí koryfejové v “89” organizovaně sametově odpískali..

Boomer
19. 10. 2023 18:52
Odpovědět  Boomer

.. a zase jeden osel, co neumí myslet a myšlené napsat, takže jenom jako cvičená opice za banán mačká červené tlačítko.. ;o))))))))

Standa
19. 10. 2023 20:59
Odpovědět  Boomer

O tobě mám jasnou představu Boomer.
https://www.expres.cz/zpravy/volyn-volynsky-masakr-polsko-ukrajina-ceska-televize.A180910_160140_dx-zpravy_stes

Honza 1966
19. 10. 2023 15:42

,, A zhovívavost k Banderovi? Sám proseděl skoro celou válku v německém kriminále.”
————————————————-
Kdy začala akce Barbarosa a kdy ho pustili! r.1943. Kdy začal vraždit v UPA.?Tisíce lidí…hnusným způsobem…
Nauč se číst Boomer…. Takže to tu máme dva fašouny.
Novotný chce stavět pomník Banderovi( Řeporyje), chlapci přidejte se ! Váš soudruh Hitler zřejmě Vám imponuje. O Leninovi tu ani slovo nepadlo, zato Vaše oslavy Bandery svědčí o Vašem odporném charakteru.

Boomer
20. 10. 2023 15:22
Odpovědět  Standa

..typicky blbé a jako vždy mimo mísu. Stando, vy jste pevný bod v moři zmatků..

Standa
20. 10. 2023 16:07
Odpovědět  Boomer

Ty si odmítáš přiznat fakta. Typické! Nějaký Honza zde adoroval Banderu. Že on nic neudělal , on nic, on muzikant….. Neproseděl skoro celou válku v německém kriminále.Lež!! Byl propuštěn v r. 43 , a vedl největší válečné zločince války( UPA). Důkazy jsem předložil.. UPA a její vůdce byli odsouzeni v Norimberku. Ukázal jsem zvěrstva UPA vedené na národnostech včetně jejich vlastních obyvatel. Kdo to nevidí a znovu obhajuje Banderu má hnusnou povahu. A ty také.
Ty nechápeš záměrně nebo jsi pouze blbý……?

Standa
20. 10. 2023 16:20
Odpovědět  Standa

Dne 22. ledna 2010 byl Bandera oceněn titulem Hrdina Ukrajiny za „obranu národní ideje a boj za nezávislý ukrajinský stát“. Ocenění předal ukrajinský prezident Viktor Juščenko do rukou vnuka Stepana Bandery. Samotné předání ocenění bylo tvrdě kritizováno Evropským parlamentem, Izraelem a Ruskem, jehož tisková agenturaITAR-TASS oznámila, že „ozbrojenci z UPA mají na svědomí množství zločinů, mezi nimi vyvraždění víc než 100 000 Poláků, Čechů a Židů v západní Volyni“. Udělení titulu odsoudili a označili za provokaci také představitelé slovenských protifašistických a odbojových organizací a Sdružením vězňů nacistických koncentračních táborů. Ocenění bylo odsouzeno i Centrem Simona Wiesenthala a Studentskou unií francouzských Židů. Dne 25. února 2010 také Evropský parlament kritizoval rozhodnutí Juščenka ocenit titulem Hrdina Ukrajiny Banderu a vyjádřil naději, že by to mohlo být znovu přehodnoceno.

Boomer
20. 10. 2023 18:00
Odpovědět  Standa

..ty duševní bezzemku, tohle vlákno začal All
 19. 10. 2023 00:02; a moje reakce se týkala vyjádření nicku Honza 1966 v něm a nikde jinde. Tak si to znovu všechno přeslabikuj a udělej si v tom pořádek, advokáte. Tebe bych fakt chtěl jednou jedinkrát slyšet a vidět naživo při výkonu právní praxe.. Monty Python proti tomu slabý čajíček.
Ty než dosmolíš tři řádky, už nevíš kde jsi začal a kde odbočil..

Standa
20. 10. 2023 18:43
Odpovědět  Boomer

Doufám, že se na mě obrátíš v Praze v kanceláři -třeba s tím tvým dopravním přestupkem.Uvidíš mě naživo…. Tebe budu hájit rád. Normálně je u mě v kanceláři konzultace – taxa á 1000/h/Kč , ale retardům dávám slevu. Hlas se na sekretarátu.Hlavně nepij, přijdi střízlivý a čistě oblečený.
Ale pokud půjde o soud, tak ti to napálím podle A.K.
P.S.Maso mi nenos , mám ho dost .. Vejce také ani…,, rybí tuk”!

Velitel
20. 10. 2023 17:10
Odpovědět  Boomer

Statistika věda je, má však cenné údaje, v roce 1989 snědl průměrný obyvatel ČSSR 27 kg hovězího masa, průměrný čech sní ecelých 7kg a za rok už bude výstava hovězího masa čistě putovní záležitost.
V roce 1978 stál průměrný nový rodinný dům 120.000 Kčs. a průměrná mzda byla 2600 Kčs tzn na barák jste vydělal za necelé 4 roky
Schválně za jak dlouho na nový barák vydělá průměrný čech dnes?

Standa
20. 10. 2023 17:47
Odpovědět  Velitel

semdesát procent zaměstnanců pobíralo mzdu mezi 19 320 Kč a 70 247 Kč. V 1. pololetí 2023 dosáhla průměrná mzda 42 249 Kč, v meziročním srovnání činil přírůstek 3 198 Kč (8,2 %). Spotřebitelské ceny se zvýšily za uvedené období o 13,7 %, reálně tak mzda klesla o 4,8 %.
Cena stavby domu se pohybuje mezi 17.000 a 25.000 korun českých za metr čtvereční, typická celková cena bude 1.800.000 – 5.000.000 korun.Vezme nástřel polovinu , ju? 3,5 000 000. ovšem ceny stavebni neustále rostou.I cena ,ktero chce stavební fy. statistka věda je…
takže ročně 42 300 x12 =507 600.takže cca 7let.

Boomer
20. 10. 2023 18:07
Odpovědět  Velitel

.. koukněte na začátek, Honza 1966 psal o shánění kola, já na to reagoval, tak proč sem motáte spotřebu masa, o které ani jeden z nás nepsal ničehož?
To je ukázkový strawman argument. Zkuste něco lepšího.. máte na to.

Pavel z Moravy
19. 10. 2023 18:51
Odpovědět  Honza 1966

Je zajímavé, že z mých kamarádů a měl jsem jich dost nikoho nebuzerovali. A kravin jsme se také navyváděli dost. A to jsem podstatně starší a dospělost a vojna mně zastihla zrovna v době normalizace. A policajti, je zajímavé, že jsem je skoro neviděl a do vojny jsem se pohyboval ve velkých městech. Ale to je přece úplně jedno, každý máme svůj názor a je nejdůležitější zůstat sám sebou. Já byl v socíku spokojený a každému to může být u prd.elky, tak jako mně může být jedno, že někdo spokojený nebyl. Já mu to nevyvracím a ani nemám důvod. To je každého osobní záležitost. Já třeba nyní nemám rád podvraťáky, kteří nás zaprodávají a ožebračují, ale nikomu neberu, pokud je miluje.

petr
19. 10. 2023 21:41
Odpovědět  Honza 1966

No jo, to jsi chlapče nesměl chodit do hospody v pracovní době . Po pracovní době Ti určitě nikdo neprohlížel razítko v občance. Takže s tím nás teda hochu neoslníš. Jestli jsi byl nemakačenko, tak se nedivím, že Ti dnešní život kdy se můžeš válet místo práce vyhovuje.

Honza 1966
20. 10. 2023 06:08
Odpovědět  petr

Od 84 jsem makal v železárnách, vyráběl ocelové konstrukce. Pracovní hodnocení jsem měl velmi dobré, pátou třídu jsem dostal rok po vyučení a ve dvaadvaceti mi už hodili na krk výcvik začátečníků. Ze SSM, kde jsme jako učni byli automaticky všichni, mne vyloučili tak půl roku práce v provozu. Zapomněl jsem napsat, že jsem se od patnácti nestříhal, jen konečky, měl jsem vlasy víc jak do půlky zad, úplně rovné, klasická mánička v džínové bundě s ustřiženými rukávy. Proto jsem byl asi neustále podezřelý protistátní živel.

PatrickStone
19. 10. 2023 22:25
Odpovědět  Honza 1966

Honza, daj si zmerať IQ, či máš aspoň dvojciferné, Američan Stirlic nositeľ Nobelovej ceny za ekonómiu povedal, že keby bývalé soc. štáty pokračovali v socializme aj po 89 roku, tak by na tom boli minimálne 2 krát ekonomicky lepšie ako sú na tom teraz… ale to by tu nemohli potom 30 rokov politici rozkrádať čo sa za socializmu postavilo.

Velitel
20. 10. 2023 17:23
Odpovědět  Honza 1966

V roce 1975 jsme prý byli policejní stát a Gusta Husáků měl na celý policejní stát sahající od Aše po Černou pri Čope 35246 přislušníků SNB v tomto čísle jsou i členové StB. Připomínám, v tomto čísle jsou i policisté, kteří vedli evidenci občanek, pasů, řidičáků což dnes policie nedělá.
Dnes na vás demokraticky jen na území mezi Ašem a Brnem dohlíží 39422 fízlů u policie , 1134 fízlů z BIS a 8800 příslušníků městapa.

Boomer
20. 10. 2023 18:18
Odpovědět  Velitel

.. no a k tomu měl ještě soudruh Husák v záloze 80 000 soudruhů v Lidových milicích, ozbrojené to pěsti dělnické třídy. A já měl na začátku osmdesátých let jako voják ZVS možnost poznat ,co to bylo za zmetky. Dělali jsme jim figuranty při jejich nácviku potlačování nepokojů, ač bylo předem dáno, že se mají chovat slušně, už po chvíli jim kapala pěna od huby a řezali do nás pendreky jako diví. Tož jsme si v pauze domluvili mezi sebou taktiku vlčích smeček a začali jsme je kosit natvrdo, ukázali jsme jim co se po dva roky tvrdé vojny učíme. A ti šmejdi ječeli jako hysterky, že jim teče krev, i nějaký otřes mozku tam byl, bodejď by ne, když ani padat neuměli, ale pendrekiáda jo, ta jim šla ostošest.
Takže klid, takovouhle armádu bijců tenhle režim v záloze nemá.. ;o))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
20. 10. 2023 20:55
Odpovědět  Boomer

Tebe asi málo řezali. Potřeboval by jsi to , ty lháři ,i dnes.
Škoda , že tě neřezali rodiče!Byl by tady klid.
Takže klid !!!. Lháře nemám rád. Tento režim má na to,, těžko oděnce”!Těm jde pendrekaidáda , že.?
No , bodejd, chrání šmejdy a ty figurante ,, šmejde” jsi se zde vyznamenáváš tady a ukazuješ v čím dále lepším světle.

Boomer
21. 10. 2023 07:35
Odpovědět  Standa

.. velevážený pane doktore práva obojího, obvinit někoho ze lži je snadné, unést však tíhu důkazního břemene, to už je jiné kafíčko. Tak mi prosím objasněte, kde a v čem jsem lhal. Školy na to máte, jak nám tu opakovaně tvrdíte, tudíž by to pro vás neměl být problém. A při objasňování račte také mít na zřeteli, že pouhé vaše tvrzení lze jen velmi těžko považovat za důkaz.. ;o))))))))))

S veškerou neúctou věčný a vám věrný oponent Boomer..

Standa
20. 10. 2023 20:46
Odpovědět  Velitel

Myslíte? Dělá.Jste v PČR databázi a stačí se podívat Jo ,holt digitalizace. Evidence jsou sloučené včetně Vašich fotografií.Zapomněl jste na Tr. rejstřík.Mají každý přestupek , jednání u soudu..mají v autech PC s okamžitým spojení na databázi. To ty větší , kde sedí soudružka za počítačem u stolku.

Pavel z Moravy
19. 10. 2023 18:38
Odpovědět  Honza 1966

Jak jste starý jste mi nemusel říkat, vyčetl jsem to z přezdívky. Neodpověděl jste mi. Je pro vás svoboda přikyvování současným zemským škůdcům, kterým jejich zabedněnost a sebestřednost nedovoluje uvědomit si, že existují i jiné názory než ty jejich? Je mi jedno komu fandíte, každý máme svůj úhel pohledu na záležitosti lidské existence. Jestli ale tito současní škůdcové jsou zárukou svobody, no tak to je tedy prča a snad i cena za fór roku. Tak se mějte.

Honza 1966
19. 10. 2023 19:51
Odpovědět  Pavel z Moravy

Zemští škůdci? Pro mne ne. To že komunistický režim znárodnil všem podnikavým všechno, to asi pro vás bylo v pořádku. Současný režim vaše názory pouze ignoruje, minulý za jiné než povolené trestal. A odpověď na otázku, zní: ano, současná svoboda mi vyhovuje, můžu kritizovat, rozhodovat se dle vlastního uvážení. To mi stačí.

Standa
19. 10. 2023 20:43
Odpovědět  Honza 1966

Honza 1966
19. 10. 2023 15:42

A zhovívavost k Banderovi? Sám proseděl skoro celou válku v německém kriminále.Tak znovu fašoune o tvém ideálu.
https://www.expres.cz/zpravy/volyn-volynsky-masakr-polsko-ukrajina-ceska-televize.A180910_160140_dx-zpravy_stes

Standa
19. 10. 2023 21:16
Odpovědět  Standa

Kdy začala Barbarosa a kdy začale UPA-Banderovci vraždit neuvěřitelně brutálním způsobem. Pustili ho r. 43..prý ..cit: Honza na omluvu vraždění…..prý..,, skoro celou válku v německém kriminále” . To už není ani k zasmání!

PatrickStone
19. 10. 2023 22:08
Odpovědět  Honza 1966

Napriek tomu, že už nie si mladý, stále si hlúpy, keď nevidíš ako Európa. musí povinné Amerike lízať zadok

Slovan
19. 10. 2023 11:03
Odpovědět  Pavel z Moravy

S něčím podobným jsem se setkal v pondělí u nás v Kaufu. A mohu ti říci, že žádní mladíci, ale ideoligicky přesvědčení důchodci 75+. Zahájil jsem taktický ústup do rákosí a tam jsem radši tiše funěl, já mátoha tlustá. 🤣🤣
P.S. V úterý jsem ti o tom psal, ale nedošel jsi tam.

Standa
19. 10. 2023 16:31
Odpovědět  Slovan

Oni totiž mohou srovnávat , co bylo dříve a je dnes.Jsi vypatlaný , jako mladá generace, která hltá ideogii, tak max z mobilu.

Slovan
19. 10. 2023 17:37
Odpovědět  Standa

Co to zase meleš za kraviny, já jim věk neberu, ani nemám proč. Oni se do mě pustili že propaguji TO o čem se tu bavíme. Takže bába zřejmě zastánce pětidemolice. CHÁPEŠ??!! My tady společně diskutujeme už nějaký čas a pak mi napíšeš, že jsem vypatlaný.🤦‍♂️🤦‍♂️🙄🤦‍♂️

Standa
19. 10. 2023 21:22
Odpovědět  Slovan

Nemyslel jsem to zle..Ovšem ,,idelogičtí důchodci 75+” nebyli nijak charakterizováni. My jsme také ,, idelogičtí důchodci” nebo budeme! Takže se význam slov mění . Ten názor té baby nebyl formulován.

Slovan
20. 10. 2023 08:18
Odpovědět  Standa

To je pravda, ale už jsem to psal po čtvrté a psal jsem to Pavlovi, proto jsem to nerozváděl, bo jsem si říkal že ví o co GOU. Ale ty bys měl mé vidění už znát, takže proč bych měl něco psát proti “našim” názorům ve kterých se shodujeme tuna všichni. To by nedávalo smysl NÉÉÉÉ.

Pavel z Moravy
19. 10. 2023 19:07
Odpovědět  Standa

To jste Stando nepochopil, že Slovan říká, že se s těmi starými nedá mluvit, že jsou přeformátovaní a tupí jako mladé generace? Takto to myslel, že se musel dát na ústup, aby ho neroztrhali za nevhodná slova vůči dnešním škůdcům.

Standa
19. 10. 2023 21:24
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nevšiml jsem si, že by stará generace byla ,,přeformátována”. Mluvím s nimi a jejich většinový názor je,, at jde tento režim kamsi”!

Pavel z Moravy
19. 10. 2023 19:03
Odpovědět  Slovan

Kamaráde, tam jsem se opravdu nedostal, ale nám to je jasné přece už dlouho, že tady se s tím materiálem nedá nic dělat. Prostě je ta většina totálně přeformátovaná a co také můžeš chtít od lidí, kteří hltají ten šunt z televize a rádia, který jim neuvěřitelným způsobem vymývá mozky. Když tady kdysi kamarád Sizok psal, že 93 % tohoto našeho lidu jsou nemyslící, já to zjemním, on to napsal trochu jinak, myslel jsem, že to číslo je nadnesené. A ono není, dennodenně se přesvědčuji, že měl pravdu. Bodni na to, změnit to nejde, žijme a mysleme tak jak to cítíme a dívejme se jak to jde vše pomalu do kytek. A ani neříkejme, my jsme to říkali a varovali, stejně je to zbytečné. Nemá li problém řešení, starosti nepomohou. Tohle tibetské přísloví se mi moc líbí. Tak se měj.

Slovan
19. 10. 2023 19:37
Odpovědět  Pavel z Moravy

čau hezký večer a veliké pozdravení tvé paní. 🙋‍♂️

skeptik
19. 10. 2023 10:45
Odpovědět  Honza 1966

Doporučuji vám podívat se na filmy Trumbo a Chaplin pojednávající o svobodě v USA.
Svět by se po II.světové vyvíjel úplně jinak nebýt šíření nenávisti vůči SSSR a rozpoutání studené války “demokratickým” Západem.

Jura S
19. 10. 2023 11:43
Odpovědět  Honza 1966

Srčte si dneska k občance fotku třeba Hitlera a u kontroly fízly zjistíte naši “svobodu”, nebo řekněte jako ta učitelka, že ukronacisti si v Kyjevě chodí v klidu do mekáče a že tam válka není….

Honza 1966
19. 10. 2023 12:01
Odpovědět  Jura S

Hitler a neškodná hudební skupina je trošku rozdíl, ne? A hlavní rozdíl je ten, že si můžete svoje nesouhlasné názory, naprosto veřejně publikovat třeba zde, nebo na jamémkoli jiném fóru. Maximálně vám koment admin smázne, nebo dostanete ban, většinou za sprostá slova a za urážky. Vyšetřování budete až když překročíte zákony, třeba jako Čermák, který vyzýval k popravě politiků atd. Za minulého, dle vás svobodnějšího režimu se za jakýkoli nesouhlas s socialistickým režimem trestalo.

eFPe
19. 10. 2023 12:19
Odpovědět  Honza 1966

Honzo kde to žijete?
Tady se vyzývá k podříznutí prezidenta(Zemana) a nic. Tady se veřejně adoruje zločinec, Bandera párty, a nic- tak tohle je svoboda?
Že na druhou stranu nakreslíte na billboard politikovi tykadla a jdete bručet? Že na akce politiků(Babiš) jezdí placení rozbíječi demonstrací, že z veřejnoprávní tv slyšíme jen jeden názor?Že si vezmete na batoh písmeno Z vás potahují po soudech tomuhle říkáte svoboda? Do prdele s takovou svobodou.Komunisti nebyli rudí. Byli zlatí v porovnání s dnešním marasem doma, v mezilidských vztazích, v hospodářství, v zahraniční politice i otázce bezpečnosti.

Honza 1966
19. 10. 2023 15:42
Odpovědět  eFPe

Kolik bylo takových odsouzených za poslední leta? Tykadlář dostal trest veřejně prospěšných prací za poškozování cizí věci, který nenastoupil a tak šel. Kdo nabádal k podřezání Zemana nevím. A zhovívavost k Banderovi? Sám proseděl skoro celou válku v německém kriminále. A oslavování kreatur Lenina, Stalina, Gorrwalda a spol, kteří nechali popravit nespočet obyvatel nic? Narvěte si ten váš socialismus do špic. Nikdy se nevrátí, nikagdá, paňátno? Je vás málo a čím dál tím míň.

Honza 1966
19. 10. 2023 15:42
Odpovědět  Honza 1966

Oprava Gottwalda

Standa
19. 10. 2023 15:57
Odpovědět  Honza 1966
Standa
19. 10. 2023 16:19
Odpovědět  Standa

o rozsudcích smrti přináší publikace Úřadu dokumentace a vyšetřování zločinů komunismu.

comment image

Nejvyšší počet absolutních trestů soudy vynesly v poválečných letech. Ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Seznam zahrnuje období první a druhé republiky, poválečné období let 1945 až 1948, dobu politických procesů i rozsudky vynesené za kriminální činy.

Do seznamu nejsou zahrnuty popravy za německé okupace, kdy byly v pražské pankrácké věznici popraveny gilotinou stovky dalších lidí.

Podle autorů publikace ÚDV bylo například za sedmnáct let, kdy byl československým prezidentem Tomáš Garrigue Masaryk, popraveno šestnáct lidí, z toho čtyři za vojenské trestné činy.

Během pěti let za Klementa Gottwalda to bylo 237 rozsudků smrti, z toho téměř 190 za politické trestné činy. Gottwald přitom udělil osmnáct milostí. Jednu za spáchanou vraždu a sedmnáct za tehdejší protistátní činnost.

Nejvyšší počet absolutních trestů ale soudy vynesly v poválečných letech. Šlo o takzvané retribuční trestné činy (z latinského retributio – vrácení, odplata). Na základě dekretu prezidenta Edvarda Beneše o potrestání nacistických zločinců, zrádců a jejich pomah

Pavel z Moravy
19. 10. 2023 19:12
Odpovědět  Honza 1966

Běžte si trolit ke svým souputníkům, ale já vás tedy nevyhazuji, pouze radím, že tam se budete cítit jako doma. A jinak, vy jste za socialismu skoro nic nepoznal, vždyť jste byl odrostlý tak leda …..Zbytek si doplňte.

Pavel
19. 10. 2023 16:35
Odpovědět  Honza 1966

My to přežijeme, žili jsme spokojeně za socialismu, přežíváme v tomto preudokapitalistickým bordelu a dožijeme v něm. Jinak “paňátno”, díky individuím jako vy se opravdu nikdy nevrátí socialismus ani žádné spravedlivé zřízení ,tak pokud máte potomky začněte je připravovat na život v džungli NWO.

petr
19. 10. 2023 21:52
Odpovědět  Honza 1966

Když nevíš, tak drž pysk a nepředváděj svou hloupost. Při svém věku by sis mohl všimnout soudu s člověkem, který namaloval tykadla na plakát a nebo odsouzení veterána, za to, že vystrčil holý zadek na americký transportér. Skutečně jsi tupý. Rozstříhání prezidentské standarty a hanobení pomníků není poškozování cizích věcí? Byl za to někdo odsouzen? Nezesměšňuj se tady a raději si běž diskutovat na Novinky, tam budeš mít úspěch..

Pablo
19. 10. 2023 15:23
Odpovědět  Honza 1966

Jsem ročník 46 a tedy jsem prožil většinu života v socializmu – ale nikdy jsem se nesetkal s nikým, kdo by měl znalost o věznění za jakýkoliv projevený názor. Je pravda, že jsem se nesetkával s lidmi vašeho typu, jako podnikový řidič velkého závodu jsem se setkával většinou jen s vysokoškoláky na vedoucích místech dalších národních podniků.

petr
19. 10. 2023 21:37
Odpovědět  Honza 1966

Bože kde žiješ? Dnes je svoboda? Za názor se posílá do kriminálu a vyhazuje z práce. Blokují se servery, kde není jen ta jediná pravda a to s tou fotografií ti tak žeru. Nehledě na to jak se to projevilo na tvé budoucí kariéře? Já dostal ředitelskou důtku za rvačku na chodbě a nezanechalo to na mě žádné následky. A na těch třicet tři let v totalitě vzpomínám jako na tu nejlepší část svého života. S tou další žumpou, ve které teď žijeme se to nedá srovnat.

Frank1
19. 10. 2023 10:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Ty stihacky s Kinzaly jsou urceni pro 2 flotily US Navy ve Stredozemnim mori. Zneskodni je v pripade potreby.

Standa
19. 10. 2023 17:05
Odpovědět  Frank1

Raději ne Fr.. Byla by horká válka. Uvidíme, jak se to vyvine.Nicméně další lodě s výsadkáři, nám. pěchotou, obrněnou technikou z USSA míří do Per. zálivu.
Ami teče do bot. Jakmile zaútočí bude poprask v celém světě.
,, Někdo to rád horké.” AMI provokují i Jihočínském, Černém moři , Středozemním moři.Možná, že to,, horké” se jim změní v,, hořké”!
Raději si kupuji agregát a plním sklep zavařeným masíkem!Ale atomovou zimu přežijí pouze Tibetané s jaky…Nová generace lidstva.Nebo Tuarégové na poušti s jejich stády.

ModrýKlokan
20. 10. 2023 00:19
Odpovědět  Standa

To je dobrá reakce. Hlavní je v klidu prakticky žít svůj život. A být vždy připraven vyfakovat každýho režimního votroka.

Burák
19. 10. 2023 12:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdysi na svobodném vysílači vysvětloval jeden vojenský odborník, myslím dokonce ze Slovenska, že vysledování zamaskovaných odpalovacích mobilních zařízení je problém, protože se po odpálení raket ihned přesunou na jiné místo a odvetná palba je již nezasáhne. Tudíž si vysvětluji tuto non-stop hlídku s odjištěnými kinzaly faktem, že je třeba demaskovane stanoviště, ihned po odpálení raket, zasáhnout přesnou střelou. A na to máte možná ani né 20min. Je otázkou jak dlouho jim trvá, než odpalovací zařízení můžou začít přesouvat.

Honza 1966
19. 10. 2023 12:59
Odpovědět  Burák

Střely ATACMS odpaluje mobilní raketomet M142 HIMARS. Vím že MIG 31 má velmi výkonný radar, ale určený k vyhledávání cílů ve vzduchu, vždyť je to záchytný stíhač. Sám o sobě nemá schopnost útočit na pozemní cíle.

Standa
19. 10. 2023 16:00
Odpovědět  Honza 1966

Opět lež. Táhni už odsud, provokatére!A, Kinžal je, co?. Je určen pro útoky na jiná letadla ?

Honza 1966
19. 10. 2023 16:43
Odpovědět  Standa

Mig 31samozřejmě vynese tuhle střelu do velké výšky a vzhledem k tomu že je to extrémně silný a rychlý stroj, dosahuje skoro M3, tak ji dá velkou počáteční rychlost. Ale není to bitevník ani víceúčelová stíhačka typu F15E nebo Su 35S. Takže ji na pozemní cíl aktivně nenavede. A přestaň mne nazývat prasetem, já se snažím vyjadřovat slušně. Nebo si vlastně plkej co chceš hrdino. A těch 237 rozsudků za pět let, 190 za politiku a 19 milostí to byl jako lidský režim, mírnější než teď? A ještě ta oprátka, ta mně čeká? Podkopneš mi stoličku?

Boomer
19. 10. 2023 18:28
Odpovědět  Honza 1966

.. nedávno došlo u armády RF k zásadní reorganizaci jednotek hlavňového a raketového dělostřelectva, při níž bylo řízení palby přesunuto přímo do kompetence baterie, současně s doplněním o systémy přesné detekce paleb protivníka. Tudíž hlídkující letou může provést odpal střely v řádech sekund od zachycení odpalu protivníka, a poté přebírá řízení střely pozemní stanoviště. A sbalit himarsovou palebnou platformu není záležitost v řádu jednotek minut, navíc odpalu předchází jakási detekovatelná komunikace s řídícím centrem.

Honza 1966
19. 10. 2023 20:12
Odpovědět  Boomer

Asi to nějak tak plánují, já jen psal, že MIG 31 nedokáže sám útočit na pozemní cíle a byl jsem nepřekvapivě označen za lháře

Boomer
20. 10. 2023 15:29
Odpovědět  Honza 1966

.. tady se hraje na hesla, na výkřiky do světlíku, relevantní informace zde nemají příliš prostoru. Ale sranda s nima občas je, to zase joóó..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
19. 10. 2023 18:41
Odpovědět  Honza 1966

Blbost, nějak se to tam naklepalo v modré a potom se to zobrazilo.
Plkat, ještě mi dovolte, Vy hrdino současného režimu a obdivovate Bandery,si budu , co , chci než takový , jako Vy,to zakážou!
I potom 237 bylo za Beneše. Neumíte číst? Asi se těšíte na to, co dělali Banderovci(UPA) na české podmínky. Naprosto jste tu kde-koho znechutil. Jsou to vaše názory nebo čtete nějaké příručky?

Boomer
19. 10. 2023 19:14
Odpovědět  Standa

..ty vemeno vypatlané, za Beneše bylo v rámci tzv. Velkého retribučního dekretu vyneseno lidovými soudy 778 trestů smrti, 741 trestů doživotního vězení. Základem byl 1. prezidentský dekret č. 6/1945 Úř. věst. čsl., o potrestání nacistických zločinců, zrádců a jejich pomahačů a o mimořádných lidových soudech, schválený 1.února 1945 exilovou vládou v Londýně. Tvrdší postup však prosazovali komunisté už v rámci Košického vládního programu, což bylo 19. června potvrzeno přijetím Dekretu prezidenta republiky č. 16/1945 Sb.
Já osobně na těch trestech neshledávám nic závadného, byli trestáni váleční zločinci Třetí říše, domácí kolaboranti, zrádci, udavači, na jejich rukách byla česká krev.
Za Gottwalda už šli na šibenici lidi za politické trestné činy.

Neznáš historii země, ve které žiješ, hovado nevzdělané s tlamou nevymáchanou..

Honza 1966
19. 10. 2023 20:16
Odpovědět  Boomer

Aspoň je vidět, jak si tady představují “svobodu”. Trestat, trestat a zase trestat a my na to budeme dohlížet. Vlhké sny

Slovan
19. 10. 2023 20:42
Odpovědět  Honza 1966
Boomer
20. 10. 2023 15:33
Odpovědět  Honza 1966

.. už se těším až si přečtu reakce, budou sice o něčem jiném než o čem jsem psal ale budou od srdce, tady spousta lidí místo mozku používá srdce, ponejvíce o volbách. A potom se diví..

Standa
19. 10. 2023 21:37
Odpovědět  Boomer

Děkuji za příznivé a slušné přijetí mého článku. Děkuji za pochvalu , že můj názor na tebe jsem si udělal správně.

Boomer
20. 10. 2023 15:26
Odpovědět  Standa

.. meleš kraviny, tak se nediv, že tě mám za hlupáka, dvojitý vysokoškoláku. A tvůj názor na mě je mi šumák, lidi tvojí úrovně neberu vážně..

ModrýKlokan
20. 10. 2023 00:22
Odpovědět  Honza 1966

@ Honza

Kámo je kapitalismus. Takže zanechme zbytečných emocí. Když mi tvá oblíbená vrchnost kvalitně zaplatí, tak tobě klidně tu stoličku podkopnu. A budu spát jak mimino, s pocitem dobře vykonané práce pro lidstvo.