politika

Plukovník Macgregor: Ukrajinci se hromadně vzdávají a odmítají bojovat

Plukovník Douglas Macgregor ve vysílání Judging Freedom v komentáři k situaci na Ukrajině hovořil o zvyšujícím se počtu vojáků ukrajinských ozbrojených sil, kteří se vzdávají do zajetí. Ukrajinci podle něj už nesnesou zhoršující se situaci na frontě a vzdávají se Rusku, kde s nimi zacházejí mnohem lépe než v Ozbrojených silách Ukrajiny. Navíc nedávno dokonce i nacistické skupiny, „nejhorlivější zastánci režimu“, odmítly bojovat.

Mohl byste nám poskytnout nejnovější informace o tom, co se děje na Ukrajině? Je pravda plukovníku, že se ukrajinské jednotky vzdávají?

DOUGLAS MACGREGOR, bývalý poradce šéfa Pentagonu, plukovník ve výslužbě: Ano. Ve skutečnosti nyní existuje spousta důkazů o četných případech kapitulace. Domnívám se, že je to proto, že Rusové odvedli velmi dobrou práci při předávání zpráv nepřátelským ukrajinským silám a řekli jim:

„Podívejte, není důvod v tom pokračovat. Nemusíte zemřít. Vzdejte se. Pojďte sem, odevzdejte své zbraně. Nakrmíme vás, postaráme se o vaše raněné a pak s vámi pošleme lidi do záchytného centra. Bude s vámi dobře zacházeno. A jakmile tato válka skončí, všechno se relativně vrátí do normálu, budete se moci vrátit domů“ .

A to značně usnadnilo kapitulaci velkého počtu ukrajinských vojáků, kteří by se jinak cítili povinni zůstat a zemřít.

Nejzajímavější je, že za posledních 24 hodin odmítla bojovat jedna z nejznámějších organizací ukrajinských ozbrojených sil, která používá všechny ty nacistické symboly, které dobře známe. Prostě oznámili vládě: „Víte, už toho máme dost. Už víc nehodláme umírat ve velkém počtu. Nebudeme bojovat”.

Takže kombinace toho, že na jedné straně se lidé vzdávají, protože nevidí smysl proč bojovat, a na druhé straně to dělají (nebo alespoň odmítají bojovat) i ti nejzarytější zastánci režimu, vypovídá o tom, že všechno může skončit dříve, než jsem si myslel.

A mezitím Rusové pokračují v postupu. Pohybují se směrem k Dněpru. A věřím, že během příštích zhruba 45 dnů je uvidíme jak ovládají Charkov a prakticky vše na východ od Dněpru. Kdy překročí Dněpr a vezmou Oděsu, netuším, ale myslím, že do 45 dnů bude to, co jsem právě popsal, z velké části v ruských rukou.

Jak spolehlivá jsou tato prohlášení Rusů vyzývajících ke kapitulaci? Nebo je to něco jako Tokijská Růže? (Tokijská růže byla přezdívka pro rozhlasové moderátorky, které vysílaly japonskou propagandu během druhé světové války. Rozhlasové programy, vysílané po celém jižním Pacifiku a Severní Americe, měly demoralizovat spojenecké jednotky v zámoří a jejich rodiny doma tím, že zdůrazňovaly válečné útrapy, ztráty spojeneckých vojsk a sílu japonské armády, pozn.red.) 

DOUGLAS MACGREGOR: Ne, jsou naprosto spolehlivá. A to je jedna z příčin proč Ukrajinci v mnoha případech souhlasí, říkají, ať už to máme za sebou. Rusové se na rozdíl od západní propagandy chovají velmi dobře ke každému, kdo k nim dobrovolně přijde a vzdá se. Navíc ukrajinští vojáci tam budou pravděpodobně lépe živeni a bude jim poskytnuta lepší lékařská péče než v jejich vlastních jednotkách. Jedná se o spolehlivé informace.

Znovu, pokud si vzpomínáte na rozhovor s prezidentem Putinem, v určitém okamžiku Tuckerovi řekl: „To je víc, než si myslíte. Je to spíš jako občanská válka.” A pak prezident hovořil o obklíčených ukrajinských jednotkách, kde všichni mluvili rusky a kde prohlásili: “Nevzdáme se, protože Rusové se nevzdávají!” Neříkali si Ukrajinci! Takže se tu skutečně děje víc, než si dokážeme představit. A dobrou zprávou je, že si myslím, že se blížíme ke konci tohoto nesmyslného a destruktivního boje.

Datum vysílání: 17. dubna 2024.

https://1url.cz/humTU

sdílet na

67 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
19. 4. 2024 00:59
Ohodnotit příspěvek :
     

KONEČNĚ JIM DOŠLO,….ŽE ZA PROHNILOU ŽIDOVSKOU ZLODĚKSJOU VĚRCHUŠKU UA POLOŽIT ŽIVOT SLOVANÉ NESMÍ…!!!

Helena
19. 4. 2024 09:01
Odpovědět  ijn

Souhlas. A myslíte, že kdyby to Rusko nenechalo dojít tak daleko, možná to nechá dojít ještě dál….,že by to ukroši a celý býv. vých. blok pochopil???? Je to stejné jako s malými dětmi, nepochopí a neuvěří, dokud si na ty kamna nesáhnou a když to dobře dopadne, spálí si prstík, když to blbě dopadne můžou si popálit a zničit celou končetinu.

Jura S
19. 4. 2024 09:23
Odpovědět  Helena

I my v ČSSR jsme naletěli pejzákům, nechali jsme si rozbít stát na dvě půlky, vybrabčit celou energetiku, firmy, vodovody, těžbu surovin …
A teď čučíme jak sůva z nudlí, že nejsou prachy ani pro dědky a báby a pokud nějaký prachy jsou, pošleme je židovi na náboje na zabíjení lidí…. slovanů jako my….
A spolek retardů ještě žebrá na “takčík Tomáš”, “10 000” dronů fest zabijáků slovanů že…

PřemekJ
19. 4. 2024 11:03
Odpovědět  Jura S

Slované se nevzdávají a svých zrádných zločineckých vrzhností se vždy zbaví. Pak bude trvalý mír.

zuza
19. 4. 2024 19:09
Odpovědět  Jura S

zas netreba zo všetkého obviňovať “pejzákov”, možno to bolo čiastočne organizované aj zvonka, ale štát sme si rozbili my sami. A aj tie prvé veľké rozkrádačky štátneho majetku, aj to bolo v réžii najmä našich.

Gales
19. 4. 2024 15:35
Odpovědět  ijn

Klepáky došly a za Slámu na Kravíně se nikomu nechce bojovat.

Jaris
19. 4. 2024 02:21
Ohodnotit příspěvek :
     

K teto tragicke valce nemuselo dojit, kdyby Putin vcas uhasil pozar. Mel k tomu nekolik prilezitosti a neudelal to. Kdyz napriklad Rusove dobyli nejake uzemi, tak z nejakeho zahadneho duvodu museli ustoupit. Zelenskeho mohl davno kreml zneskodnit, ale misto nej je ‘zneskodneno’ nespocet ruskych a ukrajinskych vojaku a valka radi dal. A zidak se chechta, jak se mu dilo dari. 🙁

Pravdomluvny
19. 4. 2024 06:03
Odpovědět  Jaris

Přesně,Vagnerovci mohli dávno vyčistit Banderonacistán a hlavně to jejich Kyjevský hnízdo!!!!!!!Putin slíbil kokaintransce Zelensskymu ochranu před likvidací ze strany RF😡
Stálo to zbytečně životy a my budeme muset Banderonacisty vyhnat po zlém!!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tupý hulvát
19. 4. 2024 08:52
Odpovědět  Pravdomluvny

Škoda,že nemám na Putina email,tady má geniálních generálů jak naseáno!

Boomer
19. 4. 2024 09:04
Odpovědět  Tupý hulvát

.. no, pokud se vám podaří ke spolupráci donutit vás vyhledávač, zkuste třeba toto:

https://1url.cz/iumd9

Tupý hulvát
19. 4. 2024 10:14
Odpovědět  Boomer

Jistě víte,jak jsem to myslel,ale děkuji,netušil jsem,jak je to jednoduché.Zkoušet to nebudu,opravdu se necítím jako někdo,kdo by mohl něco podstatného prezidentu Putinovi sdělit.

Boomer
19. 4. 2024 13:31
Odpovědět  Tupý hulvát

.. jistěže vím, já to jen využil jako vhodnou příležitost k informování veřejnosti…
;o)))))))

Pravdomluvny
19. 4. 2024 15:28
Odpovědět  Tupý hulvát

Blbci bez vlastního názoru,jako seš ty NIKDO NEPOTREBUJE!!!!

Pipa
19. 4. 2024 15:35
Odpovědět  Tupý hulvát

No ten židovskej nácek už jich tolik nemá, protože jim je Rusové úspěšně vymlátili a teď už budou hledat už jen toho posledního !

Jaris
20. 4. 2024 04:00
Odpovědět  Pipa

A z toho mate radost? Pokud ano, jste zruda!

Pipa
20. 4. 2024 22:21
Odpovědět  Pipa

Ano !

Tarantina biela
19. 4. 2024 21:09
Odpovědět  Tupý hulvát

putin vie co robi…je sachista….l

Pravdomluvny
20. 4. 2024 06:20
Odpovědět  Tarantina biela

Kdy byl byl podobný šachista Alexander Makedonský,tak ještě teď jeho potomci stojí u “”””Gordickeho uzlu “””!

Albi
19. 4. 2024 12:43
Odpovědět  Pravdomluvny

MY? A to je kdo?

Slovan
19. 4. 2024 13:06
Odpovědět  Albi

Přece Von a MY. 🙄🤦‍♂️🤣🤣🙋‍♂️

Albi
19. 4. 2024 16:08
Odpovědět  Slovan

No – já jen, že “Pravdomluvný vejtaha” pořád tak úspěšně burcuje do boje, ale nic se nic neděje a ani nevidím, že by šel příkladem!
Keců milion, ale skutek utek´. 🙂

Slovan
19. 4. 2024 16:21
Odpovědět  Albi

Já už se chtěl včera zastřelit, že se mnou nemluvíš kvůli té slepice =dáma. teenagerka = kuřice. 🤦‍♂️
Jinak, tohle ber s rezervou, Pravdomluvný je zřejmě ještě mladý pán pln energie. To jsou tu takový, kteří ti popíší přesný stav bojiště, typy zbraní, místo dopadu, čas dopadu, jestli pršelo, nebo bylo slunečno a ti zase mají výcviky, zkušenosti a stojí v ústraní a opodál. A teď si vyber. Já bych to neřešil, jak se to říká, co se má se stane, asi OSUD. A jestli dovolíš teď si odskočím ke svému o SUDU. 🤣🤣🤣

Albi
19. 4. 2024 18:49
Odpovědět  Slovan

Jestli se ještě od sudu vrátíš 🙂 tak jen k té slepici-kuřici.
Samozřejmě že ne, naopak. Kdybys mi to nepřipomněl, úplně bych zapomněla, že jsem mu chtěla odpovědět. Ale už bylo pozdě, diskuze skoro ukončená a druhý den mě to už nějak nedošlo.
Skleróza – co nadělám. Naštěstí zatím jen občasná. 🙂

Pravdomluvny
19. 4. 2024 18:12
Odpovědět  Albi

Pinda starý Albimindy😃

Pravdomluvny
19. 4. 2024 15:29
Odpovědět  Albi

Tebe se nic netýká…..

Juraj
19. 4. 2024 10:24
Odpovědět  Jaris

….musíš to pochopiť v celom kontexte….ty vo svojom príspevku vyťahuješ záhadné dôvody ústupu z nejakého územia, možnosti likvidácie Zelenského(vraha slovanov)….myslím, že veľa vecí nechápeš…..xixixi
….a čo sa týka židáka?….myslím, že už sa moc nechechtá a pokiaľ by sa chechtal tak cez vlastné slzy

Albi
19. 4. 2024 12:46
Odpovědět  Juraj

Kdyby byla schopná pochopit, nikdy by takovou pitomost nemohla napsat.
A že to není její pitomost první a jediná.

Rajko
19. 4. 2024 10:38
Odpovědět  Jaris

Asi by bylo pro vás vhodné sledovat pořady p.Pjakina, kde vysvětluje chování podpindosníků v Rusku a podporu Emeriky. Další je podvodné jednání KOZA a jiné veletoče

František
19. 4. 2024 14:49
Odpovědět  Jaris

Ten tvůj záhadný důvod je jen v tvé palici. Putin zastavil útok na Kyjev, po podepsání smlouvy se Zelenským na ukončení bojů. Jak slíbil, tak udělal. Ale Angláni to Zelenskému zakázali a přinutili ho pokračovat v boji. Ten podraz stál Putina hodně a musel přehodnotit situaci. Proto došlo k ústupu z některých již dobitých území. Jarisi. Než něco tady napindáš, sežeň si pravé informace.

Albi
19. 4. 2024 18:51
Odpovědět  František

Přesně – za 1+ .

19. 4. 2024 19:47
Odpovědět  Jaris

Židák se chechtá jen když je v rauši: https://www.youtube.com/watch?v=x6iMVASDifg Židák totiž moc dobře ví, že za celé období do chvíle, než Gosudar stáhl svá vojska od Kyjeva a později z pravého břehu Dněpru, a zvolil taktiku zákopové války, bylo vyzmizíkováno cirka 20 000 ukronácků.
Ted jich je vyzmizíkovaných cirka dvacetkrát tolik a zmizíkování ukronácků zdárně pokračuje setrvalým tempem 600 – 700 ukronácků denně – od ledna bylo vyzmizíkováno cca 80 000 ukronácků. No a proto je ten váš zelený židák invére v rauši a JUDr Putin spokojenej, že bude mít v budoucím protektorátu klid na dokončení denacifikace i de iure.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
19. 4. 2024 20:38
Odpovědět  Jaris

K této válce by nedopšlo, kdyby především nebylo nenažranosti, mocichtivosti, egooismu, chtivosti, lakoty a debilismu západní civilizace.
Tečka.
Putin a Rusko jsou tu zcela vedlejší faktory. Pokud by nenašli nepřítele jinde, začaly by “konečně” války mezi sebou. Jen si vzpomeňte na evropský středověk … Ten kdo o tom rozhodl seděl vždycky někde “v té báječné západní civilizaci”!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
19. 4. 2024 21:13
Odpovědět  Peter 008

Záchodní čeho že?????

Tarantina biela
19. 4. 2024 21:08
Odpovědět  Jaris

tomu se rika vojenska taktika, soudruzi pisatele…

Pravdomluvny
19. 4. 2024 06:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Hlavně, ať TA SMRADLAVÁ BANDEROSVOLČ ZMIZÍ Z ČR……DO POSLEDNÍHO.
JE TO ODPAD STEJNĚ,JAKO NACISTI A VŠEM PATŘÍ 9mm ARGUMENTŮ!!!!!

Tupý hulvát
19. 4. 2024 09:00
Odpovědět  Pravdomluvny

Přeji ti z celého srdce,aby až budou chtít tví synové nebo vnuci utéct před fašisty,kteří je ženou násilím chcípnout ve válce,narazili na podobného kreténa jako ty tam, kam budou utíkat.

Pravdomluvny
19. 4. 2024 15:32
Odpovědět  Tupý hulvát

Na území velikosti Francie se neválčí,místa mají v Banderonacistánu dost,TADY TA BANDEROSVOLČ NENÍ VÍTÁNA!!!!!!
Ale ty je máš určitě doma, že se jich tak zastáváš

Pijack
19. 4. 2024 07:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Popularita Kyjevské mafie klesla na 17%. Obyvatelstvo nerezignovalo. Pouze očekává brzké osvobození Ruskou armádou. U nás se nějak usadilo rčení, že 3/4 českého obyvatelstva si přeje ukončení války i za situace, že by Ukrajina přišla o část svého území. Já říkám, že Rusové už o své území přišli právě tím, že se uměle vytyčily hranice Ukrajině, když se oddělovala od CCCP. V té době Rusové netušili, že ona přílišná tolerance přinese dnešní konflikt. Historicky je Ukrajina jenom Lvov a okolí cca 300 kilometrů sem a tam. Tento průzkum je pouze poloviční, protože cenzura nedovolí přiznat, že ta 3/4 prostě Rusku fandí.

Slovan
19. 4. 2024 09:12
Odpovědět  Pijack

No trochu bych to snížil, bo je tu ještě dost magorů co v RF vidí agresora. Ta jedna třetina pablbů tu bude. Podle mého průzkumu jsou to zamindrákovaní páprdové ze 68 a zbytek polašené mládeže, které bych to ani tak nevyčítal, bo jsou pubertální a nepoutaní. Ale ti 68osmíci ti už si informace sehnat mohli. No a srovnat si to v hlavě taky. No a kolik těch fanatiků a pomatenců může být. Pár set po celé ČR? Každý rozumný člověk nechce žádné válčení.

Pavel z Moravy.
19. 4. 2024 09:36
Odpovědět  Slovan

No přidej, přidej. Nenávistniků Rusů tady bude tak pětina národa. Teď nemluvím o příznivcích válčení, těch může být tak melounek, ale o těch, kteří Rusko nenávidí.

Helena
19. 4. 2024 10:41
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Těm nenávistníkům stačí přehodit výhybku ve lžidoČT a na Seznamu, a hned z nich budou nenávistníci západu a milovníci Rusů – tak jednoduché to je!!

Pijack
19. 4. 2024 10:54
Odpovědět  Helena

Mě se to taky tak jeví. Záleží na tom, kdo a v jaké době vlastní ČT a ČRo, nebo ČTK, resp. průzkumné agentury 🙂

Slovan
19. 4. 2024 13:09
Odpovědět  Helena

🤣 🤣 🤣 👍 👍 🙋‍♂️
Asi tak nějak.

ModrýKlokan
19. 4. 2024 18:41
Odpovědět  Helena

@ Helena, Pavel, Slovan, Pijack

Taky myslím… Stačí vyměnit mluvící hlavy a jejich krmení a vše se otočí o 180st. (podle Baerbeckové geometrie o 360st. :-D))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
19. 4. 2024 22:47
Odpovědět  ModrýKlokan

Nikde nevicím mechanika, který ty hlavy vymění.

Pipa
19. 4. 2024 15:41
Odpovědět  Slovan

Pamatuji r.68 v Praze, kdy mi bylo 18 a tudíž mohu potvrdit, že většina těch tzv. ruských okupantů byli Ukrajinci.Ještě se nám s tím hrdě chlubili! Už tenkrát se říkalo :”Ukrajinec horši Rusa!” Jenže tenkrát to byl Sovětský svaz

Slovan
19. 4. 2024 16:27
Odpovědět  Pipa

Tak já je pamatuji taky, tanky technika jezdily přes nás. Od nás jsou tedy byly tankáni ve Strašicích. Veliká kasárna. Tak ono jich tu je spousta že, Západní okruh.

Albi
19. 4. 2024 16:33
Odpovědět  Pipa

Ale, ale Pipo, to využíváte toho, že většina tady – pokud vůbec – r. 68 pamatuje jako malé děcko.
Já jsem pamětník/ce taky a vidím ty věci dost jinak.

Jednak ti “Rusové” byli mimo Rumunů všichni ostatní vč. Němců (DDR). Byli to mladí kluci, kterým nakecali, že jedou zabránit kontrarevoluci a údajně jim ani neřekli kam jednou. Že by se snad chlubili svou národností – tak to vůbec ne.

A jen tak mimochodem – to hlásil československý rozhlas (svobodný těch pár dní, než byl “převeden” pod správnou kontrolu) – varoval, že na severu Čech jsou rozmístěny polské jednotky, které jsou – “mimořádně nervózní” (ten výraz si pamatuji dodnes) a často střílejí bez varování – takže zbytečně neprovokovat!
Ono totiž – nechat se zabít jen z frajeřiny, není žádná statečnost, ale nesmyslnost, k ničemu dobrá.

A poslední věc, možná nejdůležitější – tenkrát jsme vnímali Rusy naprosto jinak, zatímco dnes je to zas úplně jiné.
Až – pokud by nás Rusko vytáhlo z nejhoršího, za nějakých 20 – 30 let na něj zase plivneme.
Jesti se toho dožijete (já už naštěstí ne), vzpomeňte si, co jsem teď napsala.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
19. 4. 2024 18:57
Odpovědět  Albi

Já byl již také téměř dospělý a vůbec si nepamatuji, že by ti kluci něco mluvili. Přes náš Havířov projeli a to bylo vše co mi je známo. A kdyby neprojeli, žili bychom za chvíli v tom co nyní.

Albi
19. 4. 2024 23:04
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Obsadili tanky (asi ve větších městech) každou křižovatku, každý most. A jak jsem psala výše o těch informacích z rozhlasu, tak ten přímo vyzýval občany, aby s nimi mluvili a vysvětlovali, že tu žádná kontrarevoluce neprobíhá a pod.
Takže ano, lidí se kolem těch tanků shomařďovali a “diskutovali”.

Ale máš pravdu že ti vojáci zrovna moc nemluvili.
Odpověděli, nebyli nepřátelští a asi se sami zrovna dvakrát dobře necítili. V cizí zemi, kolem cizí lidi, za situace, o níž nic nevěděli ….. a oni – dva tři kluci a tank!

Za pár dní 2-3 dny? odjeli “do místa určení” a už jsem je nikdy u nás neviděla.
Povídalo se, že do měst v jejich blízkosti směli chodit jen důstojníci a jejich rodinní příslušníci, pokud tam byli s nimi.
Ale to z vlastního pozoerování nemohu ano potvrdit, ani vyvrátit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Aleš
19. 4. 2024 08:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Konečně jim to došlo, že jsou jen oběti ve hře USA a EU.

Boomer
19. 4. 2024 09:09
Odpovědět  Aleš

.. myslím, že to obyčejní lidi vědí už dlouho, jenže zkuste třeba v rámci družstva nebo čety vstát a říct.. kamarádi ve zbrani, já už nehraju, jdu se nechat zajmout! Vsadím se, že vás někdo z nich odstřelí zezadu, ještě než ujdete deset kroků, váhající zmlknou a disciplína v jednotce bude obnovena, pevná jako řemen…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
PřemekJ
19. 4. 2024 11:09
Odpovědět  Boomer

Jenže jejich “velitelé” jsou až na výjimky dost daleko zpět, kam kulky nelétají, a tak se snadno jako celá jednotka domluví a přejdou k Rusům. Nemá jim tak kdo střílet do zad. Proto ty masové přechody na ruskou stranu.

Slovan
19. 4. 2024 13:16
Odpovědět  PřemekJ

Přesně. A také bych tento přemisťovací manévr trochu plánoval a muším taky vědět kdo vedle mě bojuje. To se nedělá hop na krávu a už je tele. Jinak samozřejmě můžou být mezi nimi nastrčený borci, kteří by do zad stříleli. Proto ta příprava. Ještě malý detail, když to časově stihnou než bude po nich.

Boomer
19. 4. 2024 13:35
Odpovědět  PřemekJ

.. velení má i družstvo nebo četa. A ti jsou vybíráni vyššími veliteli. A k likvidaci přeběhlíků staří jeden uvědomělý, vojín, frajtr nebo kaprál..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
19. 4. 2024 15:04
Odpovědět  PřemekJ

To PřemekJ 19. 4. 2024 11:09
Kolego – nevydávejte své touhy za realitu. Ukrajinci to mají slušně ošéfované a těch, kteří úspěšně zběhli k OS RF jsou deítky, nikoli tisíce. Tisíce jsou možná těch střelených vlastními do zad, ale živých dobrovolně přeběhlých je poskrovnu. Někde jsem nedávno četl, že zběhla CELÁ jednotka, ale z textu vyplynulo, že se jednalo o 10 vojclů, kterým se to povedlo.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
19. 4. 2024 18:57
Odpovědět  Boomer

@ Boo

Jak kdy. Takovou věc je třeba v tichosti, inteligentně a včas předjednat. Identifikovat rozumné vojáky a chránit se společně před fanatiky v jednotce.

Taky vysvětlit neinformovaným členům jednotky, že dezerce, případně zrada, je dle zákona spáchána v případě útěku jednotlivým vojákem.

Organizovaná skupina vojáků, i menší jednotka, za odmítnutí boje podle stávajících zákonů, není vinna žádným hrdelním zločinem, jedná se maximálně o jakýsi kázeňský přestupek nedovoleného opuštění místa nasazení. Mám dojem, že to platí i pro přechod na druhou stranu do zajetí. Nevím to jistě a teď se mi to nechce hledat.

Boomer
19. 4. 2024 22:27
Odpovědět  ModrýKlokan

.. no, naše obvyklé vnímání pojmů nemusí být totožné s tím ukrajinským. Jiný kraj, jiní lidé a jejich mravy. U nás jsme nevyráběli Banderovy růžence…

Pravdomluvny
20. 4. 2024 06:24
Odpovědět  Boomer

Ani nekřtil kněz Banderovský bible osazené hákovými kříži 😡……a Banderosvolč v ČR jich má doma určitě plné kufry z dovolenek v Banderonacistánu ☠️

Jura S
19. 4. 2024 10:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Ostatně za vše může prasák Gorby….

PřemekJ
19. 4. 2024 11:13
Odpovědět  Jura S

Tehdy jsem mu tleskal, ale časem mi došlo, o co a za co mu šlo při demontáži lidského systému v Rusku. U nás to bylo podobné – brzy jsem vystřízlivěl z prvotního nadšení z nabyté svobody dělat v mezích mravnosti cokoli, kdy tyto meze mnozí nesdíleli. A nyní s přáteli jsme připraveni takový systém v mezích mravnosti zavést.

PřemekJ
19. 4. 2024 11:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Azov nicméně neujde spravedlivému trestu za svůj otevřený nacismus. Jinak se jednotky VSU nejen hromadně, ale i po malých skupinkách vzdávají a některé pak přechází bojovat na straně VS RF. Květnové vítězství nad fašismem a nacismem se rychle blíží. I šeříky kvetou již nyní.

Albi
19. 4. 2024 12:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Nejzajímavější je, že za posledních 24 hodin odmítla bojovat jedna z nejznámějších organizací ukrajinských ozbrojených sil, která používá všechny ty nacistické symboly, které dobře známe. Prostě oznámili vládě: „Víte, už toho máme dost. Už víc nehodláme umírat ve velkém počtu. Nebudeme bojovat”.

Najednou toho mají dost- až když došlo konkrétně na ně! Když umírali jiní, to bylo OK.
Ještě je otázka, jestli zrovna pro tyto bude platit slib, že až se všechno jakž takž uklidní, budou se moci vrátit důmů. A pokračovat!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
19. 4. 2024 13:24
Odpovědět  Albi

Jó, tady také budou někteří, kteří jsou teď z liberálů a škůdců podělaní blahem řvát, že už stačilo, až ta bída co přijde sedne na ně. Pan Přemek sice hýří optimismem, ale jsem zvědav jak si představuje převýchovu tady těch všech uživatelů blahobytu z neziskovek, poradenských službiček atd. Nechci nikomu sahat do svědomí, ale když natočím nějaké 5 minutové video kupříkladu o chování mladých řidičů v dopravě a shrábnu za něj pár melounků, jakpak se jim bude pak chtít skutečně makat za pár drobných. Bez výchovy nových generací, což je dlouhodobá záležitost jen tak zamávat kouzelnou hůlkou a říci bude dobře. Nu, trochu naivní. Věřím pouze v to, co vidím.

Albi
19. 4. 2024 16:52
Odpovědět  Pavel z Moravy.

…jakpak se jim bude pak chtít skutečně makat za pár drobných…

To víš, že nebude, ale vším se dá člověk poučit. Někteří by mohli zjistit, že vlastní život pro ně bude víc než peníze, když si ještě k tomu za ně nic nekoupí, protože nic nebude a že i chlebem se dá zahnat hlad stejně dobře jako grilovanými kuřaty a burgery z “Mekáče”.
Nebylo by to na škodu. A časem, pokud se budou snažit něco smysluplného dělat namísto jalových keců, by si ten chleba mohli namazat dokonce i máslem. V ideálním případě možná i českým.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
19. 4. 2024 19:12
Odpovědět  Albi

No, ono to uzené nebo špek domácí výroby, dobře vychlazené pivko či štamprlička slivovice vypálené z domácích zdrojů je to nejlahodnější co člověk může pozřít. A ta spokojenost, nasbírat si čerstvé houby na polévku či smaženičku. Tohle ti mladí neznají, tu skutečnou obyčejnou pohodu, bez všech těch šmakulád, kterými je dnes krmí a to myslím i šmakulád duševních. Hony, poutě, veselice, zabíjačky, ty vesnice tenkrát žily. Tak možná zase v příštím vesmírném cyklu, jestli bude. Ale nesmí být človíček za své hříchy převtělen do selátka. Lépe do konzumenta, ale děj se vůle ať kohokoliv. A to jsem prosím ateista.

Bořivoj
19. 4. 2024 21:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Presne tak. Inak účet Ruskej a svetovej (Izrael, Sionisti kontra Irán , Sýria atď.) vojny je nemenný, 10 rokov (2014-2024, konkrétne do trpkého a strašného 15. 08.2024.). Boje skončia až o necelé 4 mesiace, a nastane veľké zúfalstvo po celej Zemi….

Naposledy upraveno$ s uživatelem$