politika

Phil Butler: Vedení Evropské unie oznámilo novou politiku rozšíření Lebensraumu

Phil Butler

Evropské elity mají úžasný nový plán, jak znovu porazit děsivé ruské hordy pochodující do střední Evropy. 

Velcí stratégové EU znovu objevují myšlenku Adolfa Hitlera o Lebensraumu („životní prostor“). Francouzská ministryně pro Evropu Laurence Booneová nedávno pro POLITICO řekla, že jediný způsob, jak bojovat s Putinovou touhou po dobytí, je rozšířit blok EU. Ne, nedělám si srandu.

Podle zpráv se EU připravuje na potenciální vlnu expanze, která by mohla blok rozšířit až o osm nových členů, včetně Ukrajiny a šesti balkánských zemí. Booneová se mnou mluvila po telefonu a řekla:

„Vladimir Putin se kromě svých územních ambicí zaměřuje také na oslabení Evropské unie. To je faktor, který musíme vzít v úvahu a bojovat proti němu.“

Pokud jde o Hitlerův velký plán „Lebensraum“, který nastínil ve své knize Mein Kampf (v Rusku je zakázán), Německá říše by získala moc a kontrolu nad národy na východě, aby je kolonizovala německými osadníky.  Slované, kteří žili na těchto územích, měli být vyhlazeni, zotročeni a vyvražděni. 

A lidé ze Západu se stále diví varováním Vladimira Putina ohledně nacistů na Ukrajině a vytvořením neutrální zóny mezi EU a Ruskem. Rusové a Ukrajinci jsou bratři a Slované, geneticky.

Srbové, Bosňané, Bělorusové a Ukrajinci jsou v hledáčku představitelky EU Ursuly von der Leyenové, které s láskou říkám von der Clucky (protože kdáká, pozn.red.) a jejích nohsledů, západních oligarchů a královských rodů střední a západní Evropy.

Bulhaři a dále Chorvati, Makedonci, Černohorci a dokonce i Slovinci již byli asimilováni do toho, co stále více připomíná Čtvrtou nacistickou říši. Záměrem rozpadu Jugoslávie bylo vytvořit tyto menší, závislé národy s malou nebo žádnou mocí vzdorovat. 

Nechci se pouštět do dávné historie a příběhu Vistula Veneti.

(Vistula Veneti (také Baltic Veneti) byly indoevropské národy, které obývaly oblast střední Evropy na východ od řeky Visly a pobřežní oblasti kolem Gdaňského zálivu. Oblasti, kterou identifikovali Ptolemaios a Plinius. Nejvyčerpávající římské zpracování Veneti je v Germánii od Tacita. Pojmenování se poprvé objevuje v 1. století našeho letopočtu ve spisech starověkých římských geografů, aby odlišili skupinu národů, jejichž způsoby a jazyk se lišily od germánských a sarmatských kmenů kolem nich. Později, v 6. století našeho letopočtu, popsali byzantští historikové Veneti jako předky raných Slovanů 6. až 8. století: Wendenů, Sclavenů a Antů (jižních Slovanů), kteří během druhé fáze stěhování překročili hranice Byzanské říše, pozn. red.) .

Přesto je spravedlivé říci, že římský katolicismus a ortodoxní křesťanství hrají v ukrajinské aféře ústřední roli.

Paralelně s tím se Ursula von der Leyenová nyní chystá vymýtit v současnosti chráněného evropského vlka http://newsstreet.ru/blog/32282.html, protože její prastarý 30letý poník Dolly byl loni zabit vlkem v severovýchodním Německu. 

Ne vážně. Říká: “Koncentrace vlčích smeček v některých evropských regionech se stala skutečným nebezpečím pro hospodářská zvířata a potenciálně také pro lidi”.

Zajímavé je, že se neznepokojovala, než byla Dolly ponechána na pastvině jako zvíře-návnada, kterou má zabít ohrožený vlk. Nyní Ursula řve se silným, zběsilým německým přízvukem a říká: „Chci, aby byli všichni VYMAZÁNI“.

Díky bohu, že Slované nebyli klasifikováni jako smečka nebezpečná pro hospodářská zvířata a lidi! …

OCH … POČKAT! Podle neoconů a západních elit jsou. A na Putina, jako vůdce hltavé a dravé smečky, je zaměřeno více hledí než na Sylvestera Stallone v jednom z těch filmů o akčních hrdinech.

Bez ohledu na to, jak moc tu žertuji, plán Lebensraum týkající se Východoevropanů existuje a vždy existoval.

A konečně, s prezidentskou kandidaturou zaryté technokratky Margrethe Vestagerové v nadcházejících volbách, můžeme očekávat, že odcházející hrdlořezi z hierarchie EU si budou čím dál víc vystýlat svá hnízda (plnit si kapsy).

Navíc se nedivte, až uvidíte dramatickou eskalaci situace na Ukrajině, jakmile bude poslední ukrajinský Slovan na východní frontě roztrhán na kusy.

Protože pokud jde o zbytek východní Evropy, který je již himmlerovským způsobem „germanizován“, mohou být brzy požádáni, aby zaujali pozice v předních liniích, aby bylo zajištěno, že vlast neztratí více půdy. 

Promiňte, ale podle mého názoru, jako amerického historika, geografa a analytika, vypadají nerovnosti, které EU vytváří, jako to, co Hitler nazval „nový řád etnografických vztahů“. To se stalo zde v Řecku, zejména na Krétě, po neúspěchu operace Merkur ve druhé světové válce.

Putin je obviňován z expanzivních záměrů. Mezitím Evropská unie a NATO otevřeně přiznávají rozsáhlé zábory půdy, které hodlají provést. Jak ironické. Rusko bylo opět obviněno z toho, že je cílem a terčem.

Phil Butler je politický vyšetřovatel a analytik, politolog a expert na východní Evropu, je autorem nedávného bestselleru „Putinovi pretoriáni “ a dalších knih. Píše exkluzivně pro online magazín „New Eastern Outlook“.

Pro Pokec24 přeložila Janinna

https://journal-neo.su/2023/09/26/european-union-leadership-announced-new-lebensraum-expansion-policy/

sdílet na

77 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Jaris
30. 9. 2023 02:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Vcera jsem se divala na dvoudilny cesky film z r. 1973 ‘DNY ZRADY’. Je to o podrobnem deni predmichovske zrady. Sovetsky svaz jako jediny nabidl pomoc Ceskoslovensku v pripade valky.
Benes to vsak odmitl, protoze nechtel, aby Ceskoslovensko bylo spojovano s bolsevickym Sovetskym svazem. Stale veril, ze Francouzi Cechy nenechaji v brynde, Chamberlein, ackoliv liska podsita, byl nakonec prevalcovan Hitlerem, ackoliv se snazil Sudety pred nemcoury ochranit. Cesi se projevili v te kriticke dobe velmi statecne a byli pripraveni s helmuty ze sajrajtu bojovat. Problem vsak byl v tom, ze by Cesi jako samotni proti nepriteli byli Nemcoury zmasakrovani. Pritom stacilo, kdyby Benes kyvl na pomoc Sovetu, coz se nestalo, ackoliv se jich na to ptal a dostal kladnou odpoved. Benes proste spolehal na zapadni spojence, konkretne stale basnil o Francouzich. Nakonec ho zapad vypekl a on se uchylil zbabele do Anglie. Po valce se vratil a snad z vycitek svedomi pak vydal Benesovy dekrety, aby se uz nikdy neopakovala sudetska tragedie. Neopakovala? Expanzivni ambice Nemcouru nikdy neutichly. Mejte se pred nimi na pozoru. Nejjistejsi Helmut je mrtvy Helmut.

Standa
30. 9. 2023 03:52
Odpovědět  Jaris

Naprostý souhlas.
Ovšem nejdříve se musíme vypořádat se ,, Helmuty” doma!

30. 9. 2023 05:31
Odpovědět  Jaris

Srolovat dolů na památný proslov ministra propagandy, proč jsme odmítli pomoc od CCCP.
https://www.myjsmetonevzdali.cz/temata/konec-ceskoslovenska-a-druha-svetova-valka/mnichov-a-druha-republika/Hugo Vavrečka o pomoci SSSRArchiv Československého rozhlasu | 30. 9. 1938 Československý ministr propagandy Hugo Vavrečka vysvětluje, proč vláda nestojí o pomoc SSSR

Hugo Vavrečka? Nejmenoval se jeho vnuk Václav Havel?

Jaris
30. 9. 2023 09:07
Odpovědět  primak

Stranka nebyla nalezena 🙁

romry
30. 9. 2023 09:41
Odpovědět  Jaris

https://www.myjsmetonevzdali.cz/temata/konec-ceskoslovenska-a-druha-svetova-valka/mnichov-a-druha-republika/ .. a tam skoro az dole (5-tý odspodu) je:
Hugo Vavrečka o pomoci SSSRArchiv Československého rozhlasu | 30. 9. 1938Československý ministr propagandy Hugo Vavrečka vysvětluje, proč vláda nestojí o pomoc SSSR

Jaris
30. 9. 2023 13:51
Odpovědět  romry

Diky!

Pijack
30. 9. 2023 07:32
Odpovědět  Jaris

Máme tady Trojského koně – v podobě rodiny Kolářů. Starej Kolář se činí na Hradě, kde nabídl Američanům lempla a lampasáka PePu. Mladý Kolář už stihl zbourat sochu Ruského generála, jehož národ zachránil Čechy od likvidace a dál se snaží šířit Rusofobii na celém mainstreamu. I když je to viditelně rodilý kokůtek a nevzdělanec s gestapáckými geny, nic to nebrání politické galerce, aby jeho dezinformacím zabránila. Několik dalších rodinných klanů, které obdivují “Německou kulturu a historii” se systematicky snaží o zrušení dekretů Beneše (Halíci, Fiala, Řepoprase atd…).

anbar
30. 9. 2023 08:43
Odpovědět  Pijack

nezapomínat ještě na jednoho Trojského koně…generální tajemník rajchl rozbíjí vlasteneckou frontu

30. 9. 2023 16:37
Odpovědět  anbar

Bingo!

Evžen
8. 10. 2023 13:47
Odpovědět  anbar

Přesně,pozor na Rajchla! Nejdřív jsem mu věřil ale při jedné protestní akci se mi vybarvil jako technik moci, děkuji nechci!

Lenka
30. 9. 2023 08:54
Odpovědět  Pijack

Myslím, že někteří už mají v chodbě sbalené kufry……. A ta doba přijde….

Jaris
30. 9. 2023 09:13
Odpovědět  Pijack

A vite, co je na tom nejzajimavejsi, ze vsechny ty kreteny, co jste vyjmenoval jsou zidaci, tedy krome bezpaterni korouhvicky pavka.
Po 89.roce se do vlady dostali zide. Ceskou republiku zidi na kusy rozsapali jako poddajnou ovecku. Vse, co vybudovali nasi predkove po II.sv.valce zmizelo, bylo ukradeno, prodano, zbourano, zasmeleno a pres to vsechno bohatstvi CR zbyly akorat astronomicke dluhy a ostudna servilita Nemecku, Bruselu a USA.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
anbar
30. 9. 2023 08:39
Odpovědět  Jaris

 František Halas
Zpěv úzkosti – úryvek

Zvoní zvoní zrady zvon zrady zvon
Čí ruce ho rozhoupaly
Francie sladká hrdý Albion
a my jsme je milovali

Pole naše křičí Zrada
Lesy naše hučí Hanba
Řeky naše šumí Zrada
Hory naše bouří Hanba  

anbar
30. 9. 2023 08:44
Odpovědět  anbar

dnes jsme pokročili, co z výše jmenovaného je ještě NAŠE ??

30. 9. 2023 19:39
Odpovědět  anbar

Přece ta hanba, ne?

Albi
30. 9. 2023 19:57

Milane u vedlejšího článku jsem tě požádala o pomoc Milan ze Zahrady Čech , jde o dlouhé články a málokdo by si to celé přečetl a zdá se mi to dost důleýžité. Mohl by ses na to podívat?

Jedná se o nový pokus Lichtenštejnska dostat zpět pozemky, které mu byly zkonfiskovány v Československu v roce 1945 na základě výsledků 2. světové války,

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
1. 10. 2023 02:38
Odpovědět  Albi

Ježíšmarjá si té prosby všim až teď! Jenže to není na chvíli. A přitom to stojí za to. Ale teď, takhle nahonem, nevím co a jak s tím.
Sakra práce. Uvidím, zda mě něco napadne.

Lenka
30. 9. 2023 08:51
Odpovědět  Jaris

I kdyby Beneš kývl, “velká válka” by stejně přišla. Ne hned, ale časem určitě a byla by mnohem horší než ta II.SV. Navíc, ideály komunismu, měly velice těžké začátky i po roce 1948 – pro spoustu lidí nepředstavitelný svět ( zestátnění, kolchozy, družstva). Až naše generace nyní může srovnávat to, v čem vyrůstali naši předci, 70. – 90. léta našeho dětství a agresivní, nenažraný a nezodpovědný kapitalismus po roce 1989.

Jaris
30. 9. 2023 09:38
Odpovědět  Lenka

S tim, ze se schyluje k valce se pocitalo.Kdyby byval Benes tvrdohlave neodmital pomoc Sovetskeho Svazu, mohla byt valka ukoncena driv a bez dalekosahlych nasledku.Rika se, ze Hitler se prave vyzbrojil v Ceskoslovensku. Beha mi mraz po zadech, kdyz vim, ceho jsou nemcouri schopni.

Albi
30. 9. 2023 10:37
Odpovědět  Jaris

Myslíš? Beneš – titán? Schopný se svou asi miliónovou armádou zabránit naplánované světové válce?

Jsem zásadně proti zlehčování schopností našeho národa, jak se děje dnes, ale názory na něj (národ), by měly být pokud možno vyvážené.

Pod chvályhodnou obranou jeho odvahy a připravenosti nevzdat se a bojovat (do posledního Čecha, Moravana, Slezana? – aby se zdejší necítili ukřivděni) se OPĚT skývá jeho nespravedlivá kritika, tentokrát projektována do “zbabělosti” osoby dr. Beneše a jeho nekonečné viny za 2. světovou.

Přece to západní mocnosti nenechají na sobě, když Češi, Moravané a Slezané ji víc než ochotně přijmou.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris
30. 9. 2023 14:00
Odpovědět  Albi

Je to otazka nazoru. Ja jsem presvedcena, ze s pomoci SSSR, by Nemec byl zavcas porazen. Pozar se musi hasit hned v zarodku Rothchild – Nerothchild. Oni zas tak vsemocni nejsou. Nakonec to stejne byli Soveti, kteri Hitlerovskou neohrozenou armadu rozsmelcovali nacimprcampr.

Putinovec
30. 9. 2023 18:06
Odpovědět  Jaris

On to nebyl jen Němec , ale i Polák , Maďar a Anglosas . Hitler měl pro západ udělat stejnou službu , jako svého času Napoleon . Když vidíte jen Německo , tak vidíte jen konec velice dlouhé řady .

30. 9. 2023 17:26
Odpovědět  Albi

Albi, ne-e. Německý generálštáb byl proti obsazení sudet a kdyby ben-ešeda nedemobilizoval, ale šprajcnul se a šel do toho, zbavili by Hitlera moci a izolovali by ho. Rozkazy k tomu už měli předpřipravené. Takže Hitler to vzal hop nebo trop. A díky ben-ešdovi mu to vyšlo. Asi před pěti lety jsem to četl na internetu, vše ozdrojované, ale nenapadlo mě zkopnout si to a uložit, an jsem nepředpokládal, že to gůgl později vyzmizíkuje.
Ale i tak jsme měli šanci – Kratochvíl někdy asi před půlrokem udělal perfektní rozbor a analýzu tehdejší situace, a to jak z vojenského hlediska, tak geopolitického, a měli jsme na to Němce odrazit. Určitě je to buď na tv Bureš nebo na Svobodném rádiu dohledatelné, ale nechtěj to po mě. Krom jiného – úspěšný útok předpokládá, resp. v té době předpokládal – nejméně trojnásobnou převahu. A tu Němci neměli ani omylem. Navíc byli nedostatečně vyzbrojeni – to až u nás se dozbrojili. Jenže kdyby toto bylo řečeno na plnou hubu, celý svět by nám dával za vinu, že druhá světová byla rozpoutána naší vinou, protože naše zbraně. Takže i komáři raději razili tuhle mantru mnichovské zrady a rukamalomení a jak opuštěni a že krvavá porážka atd. Takže tak.

Putinovec
30. 9. 2023 18:15

Spousta lidí zapomíná na vnitřní pátou sudetskou kolonu . Tu by měla Česká armáda neustále v zádech . Nezapomínejte na to , že Hitler v Mnichově mluvil i za fašistické Polsko a Maďarsko . A věřte tomu , že Anglie by je podpořila , protože Hitler byl jejich kůň , na začištění SSSR . Tak , jako svého času Napoleon , který anglosasům začistil Evropu od místních elit a plně odlidnil Francii , čímž z ní po staletí bojů mezi Anglií a Francií , udělal anglosaský ocásek .
Československo bylo podporováno jen jako vykrmená husa , pro hospodářský a válečný rozjezd Třetí fašistické říše .
A později Československo je využíváno pro ekonomiclou stabilizaci Čtvrté fašistické říše EU .
A to vše pořád pod řízením anglosaských zrůd .

30. 9. 2023 20:13
Odpovědět  Putinovec

Co jsem chtěl říci, to jsem řekl a mlátit tu prázdnou slámu nehodlám. Pouze tolik ještě.
Desetimilionové okupované Československo – počet obětí 365 000.
Osmačtyřicetimilionové (tedy více než čtyřikrát početnější než ČSR) válčící Spojené království – počet obětí 450 400.

Vyjádřeno v procentech.
Válčící Spoj. krá. 0,94% (!!!) obětí.
Neválčící ČSR 3,17% (!!!) obětí.
Tedy čtyřikrát početnější válčící Spoj. král. 3,3 krát méně obětí na hlavu než neválčící ČSR!

Tolik k těm koldokola kecům o tom, jak bychom na to doplatili, kdybychom se nepos-rali. Pravda, třeba by obětí bylo jednou tolik, ale! Ale zůstala by nám hrdost a rovná záda a nevyrostlo by u nás to, co vyrostlo! Otrocký, zlomený národ, s jedinou hodnotou – všemu se přizpůsobit, jakékoli zvůli, a za každou cenu přežít!
Ještě že Žižka a naši předci vycházeli z jiných počtů. Být jako my, už bychom pár století neexistovali. Oni v těch počtech totiž, na rozdíl od nás, měli započítanou i nezlomnou hrdost, odvahu, a bojovné srdce.
Jdu od toho. Národ, který odmítá za svou svobodu bojovat až do těch hrdel a statků, si ji nezaslouží. Howgh!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
30. 9. 2023 20:48

Tak Srbsko je v současnosti v podobném postavení , jako tehdejší Československo . Co myslíte , můžou případný válečný konflikt Srbové jako národ přežít ?
A o tom to je , o přežití národa .

30. 9. 2023 21:46
Odpovědět  Putinovec

Jo. A kdyby do toho přežití národa dle václava nehodil jeho brácha Boleslav vidle, nebyl by nějaký český trojnárod už přes tisíc let a zmizeli bychom z dějin stejně jako polabští Slované. Srbové? Přežijí. Nebudou na to totiž dle mého sami. Tak jako ani my bychom na to nebyli sami, kdybychom se šprajcli a postavili na odpor.
Ale uvidíme. Dle mého přežijí.

Jaris
1. 10. 2023 01:54

jsem stejneho nazoru, Milane.

1. 10. 2023 04:52
Odpovědět  Jaris

Dík za podporu. Jak to není o Židech/židech, tak se celkem shodnem.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
30. 9. 2023 20:04

Nevěř na pohádky.
Podařilo se Rusku zabránit ukrajinské nenávisti?
“Nenech svůj Majestát cloumat nechutí k Benešovi”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
30. 9. 2023 21:33
Odpovědět  Albi

Na jaké?

Albi
30. 9. 2023 23:19

Co na jaké? Nerozumím.

1. 10. 2023 02:43
Odpovědět  Albi

Pohádky.

Albi
30. 9. 2023 10:27
Odpovědět  Jaris

“Pritom stacilo, kdyby Benes kyvl na pomoc Sovetu….”
Nestačilo. Rotschildy a spol. bylo rozhodnuto o válce a přes to vlak nejede a nikdy nepojede.
.Pokud se to prezentuje celá desetiletí tak, jak píšeš, pak je to účelově a úmyslně upraveno a fakt, že lidé to přijali za nezpochybnitelnou pravdu neznamená, že jednak to tak skutečně bylo a za druhé – zas už je někdo chytrý “až na půdu”, a ví, co si kdo myslel / nenmyslel, ale hlavně – kdyby dr. Beneš VĚDĚL, co váíme my dnes = jaký bude skuttečný průběh a končný výsledek, jistě by se rozhodl jinak. Pak by ho dnes kdokoliv obviňoval místo ze zbaběkosti, z “obětování národa”- to kdyby Německo ČSR “převálcovalo”, a pište si, že by to udělalo.
Navíc dnešní kritikové Benešovu zodpovědnost neměli – nebo snad ano? V tom případě tedy nesou zodpovědnost “za národ” i dnes. A kde je? Nikde ji nevidím – jen spolupráci na zkáze Evropy.
K té pomoci SSSR – Benešovo vlastní vysvětlení proč odmítl: obával se, že pomoc SSSR by byla možná jen jako třeba pomoc Španělsku – a víme, jak Španělsko dopadlo, že?

30. 9. 2023 18:19
Odpovědět  Albi

Jo. A v roce 1943 už sovětskému velvyslanci I. Majskému statečně bublal v Londýně do ouška, že by si uměl Československo představit jako jednu z federativních republik SSSR. Načež později poslal svého důvěrného přítele, agenta NKVD Z. Fierlingera, do SSSR pro rozumy, načež v Moskvě 29.3. 1945 sepsán Košický vládní program (Kléma na něm v Moskvě makal od r. 1944), načež tento po příjezdu ze SSSR předložen v Košicích 5.4. ke schválení. Na to se rádo zapomíná, že. Přičemž skutečnost je taková, že ben-ešeda vždy, když se ocitl v ohrožení, znal jediné řešení – zahnout kramle. Tak to dělal za monarchie, a tak to udělal i za první republiky, o jejíž konec se zasloužil. Jistě, měl zásluhy. Jenže svou malicherností a zbabělostí tyto své zásluhy anuloval. Za mě by si zasloužil jeden řád za pomoc při budování Československa a dvě šibenice za zradu. První za demobilizaci, druhou za útěk. A plivanec za zbabělost.Ještě něco:
Rotschildy a spol. bylo rozhodnuto o válce a přes to vlak nejede a nikdy nepojede. Ještěže Gosudar a spol. mají na to, přes co vlak nikdy nepojede, jiný názor… Či se snad mýlím? Oni jsou rotčildi v současném dění nevinně? To není jejich vlak?! Takže tak.

Albi
30. 9. 2023 20:11

Ty srovnáváš SSSR s pidizemičkou jménem Československo?
Obklopenou ze západu fašistickým Německem, ze severu fašistickým Polskem, z jihu Rakouskem anektovaným Německem a Hortyho fašistickým Maďarskem?

30. 9. 2023 20:44
Odpovědět  Albi

Co jsem chtěl říci, jsem řekl.

Albi
30. 9. 2023 23:25

Já taky.
Škoda, že vůbec neuvažuješ “pana Globálního”. Ten se tu neobjevil teprve před 30 – 50 léty, ale mnohem, mnohem dřív.

Ale raději toho necháme, jo?

1. 10. 2023 02:50
Odpovědět  Albi

A to víš jak, že neuvažuju? Melu tu o něm, a jeho nejstarším segmentu Vatikánu, co chvíli. Ostatně kdo byl podle tebe za tou Ludmilinou a Václavovou kolaboraci? Ale ani Globál není všemocný, jak mu dokázal Boleslav, poté další našinci, a v současnosti Gosudar.

1. 10. 2023 13:30

Oprava ! Oprava! Oprava!

Jsem osel! Korunovanej.

Sovětskému velvyslanci v Londýně, Ivanu Majskému, Ben Ešeda zašvidral do ouška, že raději sovětský režim než nacistický a že by do budoucna souhlasil i s federativním poutem se SSSR v listopadu 1939 (zdroj – paměti Ivana Majského) – ne tedy v roce 1943 .

V r. 1943, v prosinci, dvanáctého, totiž ben-ešeda uzavřel dvoustrannou smlouvu “o přátelství, vzájemné pomoci a poválečné spolupráci mezi Československou republikou a Svazem sovětských socialistických republik” a mě to jaksi splynulo.
Dnes se mi to však ten rok 1943 nějak nezdál, skřípalo mi to zkrátka, protože mi někde v pozadí blikalo, že ten rozhovor z Majským proběhl krátce po ben-ešedově vydání republiky, jíž přísahal věrnost, Němcům v plen. Tak jsem najuknul do studie, kterou jsem si na tohoto intrikána během let pořídil a skřípalo mi to právem.
Čiže oprava co se týká faktografie, ne však co se týká ben-ešedovi neosobnosti. Takže tak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Staník
30. 9. 2023 10:34
Odpovědět  Jaris

Polsko a Maďarsko zákazalo vstup sovětských vojsk přes svoje území. Sověti nám tak nemohli pimoci, aniž by předtím tyto dvě země nemuseli vojensky napadnout. Neměli jsme se SSSR společnou hranici. Pojud by se tak stali, byl by Sovětský svaz obviněn ze zahájení II. sv. války, i když faktickým agresorem by stále bylo hitlerovské Německo. Analogie se současnou Ukrajinou či rozpadem Jugoslávie čistě náhodná…

Albi
30. 9. 2023 13:52
Odpovědět  Staník

Přesně tak. A ani tak dlouho netrvalo a je z toho obviňován stejně – od prokapitalistické “sametové revoluce”.

Pavel z Moravy
30. 9. 2023 17:47
Odpovědět  Albi

Já nevím, ale to je všechno šíleně sporné a nyní je každý chytrý. Je to analogie s Putinem. Zase jsou takoví, kteří budou tvrdit, že kdyby zakročili proti Majdanu v roce 2014 a pomohli Janukovičovi, toto by se nestalo, aniž by zvážili další okolnosti, které by z toho vyplynuly a navíc připravenost na celý zdegenerovaný západ ještě taková nebyla. Kdyby nebyl Putin zakročil teď, tak by ty republiky na Donbase a v Luhansku banderovci se svými banderovskými přátelíčky ze západu převálcovali. A zase by mudrlanti, říkali, že Putin a Rusko je v tom nechali. Uvědomuje si někdo jakou mají tito státníci zodpovědnost a to za celý národ. Většina má zodpovědnost pouze za rodinu a koukněte jak dopadne třeba výchova děcek. Toto kdyby nesnáším, vždy se musím nějak rozhodnout a tito velcí státníci to mají o to těžší. Beneš byl intelektuálně úplně někde jinde než nějaký kupříkladu Havel a musel se rozhodovat buď a nebo. Možná měl přijmout pomoc Rusů, ale my nevidíme, jaká byla tehdy situace. Frantíci, Britové a další, co by udělali, ke komu by se přidali? Ví to někdo s jistotou, na čí straně by stáli? Vždyť těmto lidem nelze věřit ani pozdrav. Beneš byl velký státník a alespoň mne to osočování

Pavel z Moravy
30. 9. 2023 17:53
Odpovědět  Pavel z Moravy

našich velkých osobností se.re. My jsme měli v historii obrovsky velké osobnosti a ještě si necháme po nich plivat. To stejné se týká středověku a husitských vůdců, to stejné se týká našich obrozenců, to stejné se týká třeba Fučíka, Svobody a jiných. Myslím, že každý by si měl říci, jak bych se choval já, kdybych byl v takové situaci, konfrontován s takovým problémem? Aha, to už je potom jiné. A teď na závěr ,KOHO MÁME DNES?

Albi
30. 9. 2023 20:17
Odpovědět  Pavel z Moravy

Stoprocentní souhlas!
Ono se dobře kritizuje, když už známe nejen průběh i konec, ale ne-li všechny, pak většinu tehdy neznámých informací.
Tu podobnost se současnou situací přece musí každý vidět.
Kdybychom měli zprávy jen z našeho mainstreamu, bylo by to ppochopitelné, ale takhle?

David
30. 9. 2023 21:45
Odpovědět  Pavel z Moravy

Prosím vás, zanechte těch husitských mátoh, to je nejedlovsko-jiráskovská historie, uvědomte si, že husité vyvraždili tenkrát cca 10% českého národa.

Pavel z Moravy
1. 10. 2023 12:46
Odpovědět  David

Co předcházelo vzniku husitského hnutí, to víte chytrolíne? Nebo budete raději srovnán germánskou šlechtou do latě?

David
1. 10. 2023 20:32
Odpovědět  Pavel z Moravy

Co následovalo, to asi víte také, že ano. Rozvrat, a to takový, že nakonec i sami husité stanuli proti sobě, aby zachránili České království.

30. 9. 2023 18:27
Odpovědět  Albi

Skutečně? Můj děda a po něm můj otec, stejně jako celá moje přízeň, včetně sprostého strejdy Jozefa, a hafo jejich vrstevniků a mých sousedů, a to jak komárů, tak antikomárů, ben-ešdu obviňovali za zbabělosti a zrady po celý svůj život. Což jaksi s hadrákem nekoriguje, řekl bych.

Boomer
30. 9. 2023 20:12

.. Beneš byl především pletichář, osobní kontakty, osobní úsluhy, drobná vydíráníčka, to však může fungovat jen v malé politice. V té velké je to k ničemu, až silný bouchne do stolu..

30. 9. 2023 21:09
Odpovědět  Boomer

O ben-ešedovi jsem si svého času, protože doma tohle, venku tamto, ve škole zase něco jiného, vypracoval pro svou potřebu celou studii, abych si ujasnil jak to všechno bylo. (Podobné studie jsem si ostatně vypracoval o více osobnostech našich dějin; Ludmilou a Drahomírou počínaje, L. Svobodou konče. A léta jsem si je, vždy když jsem narazil na nějaké nové nfo, doplňoval.)
Takže když tvrdím, a už před hadrákem jsem tvrdil, že ben-ešedova zbabělost je přímou příčinou mravního úpadku českého národa jako celku, neříkám to jen tak z voleje abych byl originální, či abych jen tak z plezíru někomu oponoval.
Hm… Sranda je, když porovnám jeho osobnost s osobností Gustíka. A pouze jeden z nich mi z toho srovnání vychází jako státník. Schválně hádejte který. … Správně. Přičemž bych byl mnohem raději, kdyby to bylo naopak.

Albi
30. 9. 2023 23:44

Znovu a už opravdu naposled opakuji, že ti z celé analýzy vypadl fenomén – pan Globální. Děláš stejnou chybu jako ostatní, protože za “panem globálním” vidíš jednu konkrétní a stále stabilní osobu (rodinu nebo skupinu), ale ne celého “pavouka příčin a důsledků.
.Vidíš dílčí kousky mozaiky a její ostatní části neuvažuješ.
Jenže ono to tak jedoduché není – ani na vysvětlení, ani na pochopení.

Pravda tvé rodiny, která se může dobře orientovat v každém okamžiku války, není rozhodují v kotextu světa. Nebo snad měla k dispozici úplně všechny potřebné informace?

Válka byla světová, ne nějaká pohraniční šarvátka.

1. 10. 2023 03:43
Odpovědět  Albi

A já znovu a znovu opakuji, že nevypadl. Že o něm v jenom kuse nemelu, neznamená, že s ním ve svých úvahách nepočítám. Akorát že Globála nemám za téměř něco nadpřirozeného a všemocného. Navíc, ať už si o Globálním Pjakin, Rychtaříková a další apoštolové KSB myslí a tvrdí cokoli, nejedná se o “něj”, ale o “ně” – přičemž složení “jich” (mimozemský původ mimochodem vylučuji) v čase nestabilní a měnící se, stejně jako jsou Moc a Měšec v čase nestabilní a “stěhující se” tu tam, tu onde. Nejstarším segmentem Globála je v současnosti Vatikán a KoZa je jeho dítko, leč už i jemu zvoní hrana. Jdu od toho, málo prostoru.
P.S. Ale toto:Děláš stejnou chybu jako ostatní, protože za “panem globálním” vidíš jednu konkrétní a stále stabilní osobu (rodinu nebo skupinu), ale ne celého “pavouka příčin a důsledků…”sis mohla vskutku odpustit, když zrovna já tu v jednom kuse melu o “mnohojedinosti” Globála, včetně toho, že “není boha kromě kauzality”.
A toto: “Vidíš dílčí kousky mozaiky a její ostatní části neuvažuješ,” rovněž. K čemu ten atak?
No, aspoň že víš co uvažuji a co nikoli a že ty to vše vidíš v celé složitosti a že to dokonale chápeš. Dík za info, že válka byla světová.

Boomer
30. 9. 2023 14:48
Odpovědět  Jaris

.. tzv. Benešovy dekrety i vydávala čsl. exilová vláda v Londýně už v průběhu let 1940 – 1945. Po válce proběhlo jejich dodatečné schválení/ratihabice Prozatímním Národním shromážděním republiky Československé.
V dubnu až říjnu 1945 československá vláda přijímala dekrety na podkladě Košického vládního programu, který připravovali komunisté v Moskvě od roku 1944.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
30. 9. 2023 18:28
Odpovědět  Boomer

No kónečně! Aspoň někdo že tu ví, jak to bylo s Košickým programem…

Boomer
30. 9. 2023 19:40

.. já se snažím uvádět jen fakta, tady se snažím být nekompromisní a nestranný, padni komu padni. Výklady příčin a následků už musí každý sám a zde panuje absolutní volnost z mojí strany..

Albi
30. 9. 2023 20:20

A ty jsi snad proti Dekretům??? To ti nevěřím!

30. 9. 2023 21:35
Odpovědět  Albi

A tvrdím, či tvrdil jsem snad někde, že jsem proti nim?!
Kdysi jsem zde asi dvakrát utrousil, že jediné, co kdy Beneš po osmatřicátém roce vykonal pro republiku dobrého, byly právě benešdekrety. Které, dle mého sice nebyly zrovna čistého původu, protože právně vzato vydané prezidentem/neprezidentem, ale to jen námi a de.bilem, páč jinak je bráním do roztrhání těla.
Albi, jsi mimo. Když jsem se zmínil o Košickém programu, zmiňoval jsem to v souvislosti s ben-ešedovou zásadovostí a osobními vlastnostmi, kdy jednou SSSR fuj fuj, a pak jim leze do řiti, takže leze do řiti zároveň anglosasům a v nemlich stejné době sovětům, přičemž po celý ten čas, od samého počátku, L. Svobodovi a jeho armádě házel klacky pod nohy.
Tak jo, když jinak nedáš. Dva řády za zásluhy. Ten druhý za benešdekrety. A dvě šibenice. Aspoň je to vyrovnané. A plivnu až se nebudeš koukat.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
1. 10. 2023 00:02

Necháme si každý svou pravdu, stejně na tom houby záleží.

Ale vzpomeň si na to, až budou něktetří stejným způsobem a ze stejných pohnutek, nedostatku nebo informací, navíc ex post, v klidu, bez nebezpečí a osobní zodpovědnosti, hodnotit třeba Gosudara.

Sice na jiné úrovni, ale stejným způsobem. Jednou “hosana”, podruhé “ukřižuj”. Vybere si každý to své.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
1. 10. 2023 04:39
Odpovědět  Albi

Stejným způsobem?! Jaké jednou hosana a podruhé ukřižuj?! Co tvrdím, tvrdím o ben-ešedovi už přes půl století! A pokud mi už chceš něco vyčítat – kde o ben-ešedovi tvrdím nepravdu?! Kde?!
Utekl vždy, když dostal bobky? Utekl.
Odmítl sověty z důvodů, které v rozhovorech neustále ad hoc obměňoval dle tazatele? Odmítl a obměňoval (jednou strach z bolševismu, podruhé jak dopadli Španělé, potřetí to nešlo z geopolitických důvodů a že kudy atd.).
Lezl, přesto že ho zradili, anglánům do pr-dele? Lezl.
Lezl ve stejné době dop-rdele sovětům? Lezl.
Házel od samého počátku Svobodovi klacky pod nohy? Házel.
Byl malicherný a mstivý? Byl.
Byl státník? Nebyl!

Jó, spoluzaložil Mafii – a pak zahnul kramle, zatímco jeho manželku za jeho aktivity několikrát věznili a Scheinera, Rašína, Kramáře, Červenku a Zamazala zašili, přičemž posledním čtyřem napařili trest smrti.
Státník? Konspirátor, to jo, tady zásluhy měl – ale státník? K tomu mu scházela jak odvaha a pevný charakter, tak myšlení státníka. Lavírování a ad hoc kamarádčoft tu s tím, tu z oním, tu se všemi, jsou snad atributy státníka?
Jak ti tyhle pucle pasují do obrazu státníka, když, jak výše tvrdíš, vnímáš souvislosti?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
1. 10. 2023 01:04
Odpovědět  Jaris

@ Jaris

Nemel kraviny o těch Benešových dekretech. V podstatě to byly prováděcí předpisy rozhodnutí vítězných Spojenců o odsunu Němců v celý Evropě. Buď piš přesně pravdu, nebo raději mlč. Takto jsi pouze na straně těch liberálních fyjalových prasat, který podvratnou kolaborantskou kampaň proti dekretům vedou už dlouhý leta.

Jaris
1. 10. 2023 02:07
Odpovědět  ModrýKlokan

Zrejme jste mi nerozumel. Samozrejme, ze s Benesovymi dekrety souhlasim a jeste vice souhlasim s odsunem Nemcu z Ceskoslovenska po valce.

ModrýKlokan
1. 10. 2023 14:33
Odpovědět  Jaris

@ Jaris

Tak to pardon, jde tedy o nedorozumění. Jen stále chci upozornit na extrémě důležitou skutečnost.

Součástí taktiky kolaborantů s fašisty z EU, je důsledně předstírat, že Benešovy dekrety bylo jakési československé domácí kutilství a předstírají a zamlčují skutečnost. Že šlo o nedílnou součást politiky vítězných mocností k vypořádání se s fašouny v celý Evropě a zamezení masakrům, občanské válce a budoucí nové válce na území Evropy, opět z viny němců. V tomto vede už 30 let západ a naši domácí zrádci a kolaboranti v čele s Fyjalovým démonem mediální psyschologickou operaci, válku proti Slovanům.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
30. 9. 2023 07:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Američané se zase vměšují do věcí, do kterým jim nic není. Včera vyzvali Srbsko, aby stáhlo od hranic s Kosovem své vojenské jednotky. Co je sakra amíkům do toho, jak si Srbsko rozhoduje o své vlastní zemi ??? Co zase strkají čumák do zemí v Evropě? Momentálně rypákují v Sýrii, vyhrožují Číně, nasomrovali se k Rusku na Ukrajinu a teď zase Srbsko. Nějak zvyšují agresivitu… a to se může? Rusko se brání a nesmí. Amíci mají svou zemi za oceánem, ale tady mohou. Kdo je tady agresor?

Jaris
30. 9. 2023 09:51
Odpovědět  Pijack

Poslechnete si noveho Pjakina z 25.9. 23. Tam to krasne vysvetluje. Jde o snahu hnUSAku otevrit dalsi frontu, aby oslabila Rusko. Karabach se nepovedl, protoze Putin tu lest zkorumpovaneho Pashiana prokouknul a pro zaprodanou proamerickou Armenii nehnul prstem. Nyni je dalsi slabinou Kosovo-Srbsko, kde to stale doutna a hnUSAci se snazi opet vyprovokovat Rusko, ktere v tomto pripade bude muset nejakym zpusobem Srbsku pomoci.

Pendergast
30. 9. 2023 13:46
Odpovědět  Jaris

Jojo Srby by už Putin asi nemohl ignorovat.

Staník
30. 9. 2023 16:35
Odpovědět  Pendergast

Těžko říct. Rusko je jediná země, možná s Čínou, která může pomoci Srbsku, aby Kosovo bylo nadále jeho srdcem a to i vojensky, nejen v RB OSN. Bohužel Vučič buduje dobré vztahy s USA a EU. Takže jde opačným směrem. Rusové ho v tom mohou bez problémů nechat, stejně jako v tom nechali Arménii. Nemyslím si, že z toho budou sami Srbové bůhvíjak odvázaní… Kosovo se bez podpory USA a EU takjakotak samo dlouho neudrží a fifníky už došly. Na Balkáně je všichni nesnáší, viz fanoušci v Rumunsku, Řecku apod.

Albi
30. 9. 2023 20:28
Odpovědět  Staník

To tedy Rusové v tom Srbsko nechat nemohou a “bez problémů” už teprve ne.
Přečtěte si Pjakina – je to součást pro USA tolik potřebné dnešní porážky Ruska!
Přesně jak píše Jaris.
https://pjakin.blogspot.com/2023/09/otazka-odpoved-v-v-pjakina-ze-dne_29.html

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
1. 10. 2023 05:05
Odpovědět  Albi

Jéééé! To jsem rád že se v něčem shodneme!

unor 2022
30. 9. 2023 08:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Evropska unie je podraz na svobodny a demokraticky svet uz ve svem puvodnim zameru. Vyvojove nic nikam nesklouzlo. Prubeh veci je jen najezdova rampa aby se nevrazilo do zdi.
Takze nebude moznosti nez navrat k Rusku a vychodu vseobecne. I pod dohledem SSSR jsme meli nakonec vic svobod nez dnes.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
unor 2022
30. 9. 2023 09:01
Odpovědět  unor 2022

A o mnohe o ktere jsme prisli pak jen diky vlastnim lidem. Ne SSSR.

30. 9. 2023 10:57
Odpovědět  unor 2022

Souhlas. Vždycky, když slyším, že to či ono posejřili komunisti. A co že to bylo za lidi? Přišli snad odněkud z Marsu? Tak jako za Protektorátu, tak i dne, lidi, co využili (využívaj) situace a svého postavení, známostí ke svému prospěchu. A vůbec je nezajímá, že škoděj. Později se z toho šikovně vyvlíknou a dokonce to hoděj na jiné.

Boomer
30. 9. 2023 19:43
Odpovědět  primak

.. jakoukoli myšlenku dokáží pos*at jen lidi, kteří si ji začnou ohejbat podle vlastního mustru ku vlastnímu prospěchu. Kvalita myšlenky je částečně badatelná už na její odolnosti proti ohejbání, ale každý materiál má svoje meze pevnosti v ohybu..

Gales
30. 9. 2023 10:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Vyšetřovací výbor amerického kongresu zahájil ve čtvrtek 28. září 2023 první fázi impeachmentu amerického prezidenta Joe Bidena, který je podle Jamese Comera, předsedy komise, obviněný z korupce v době, kdy byl viceprezidentem USA ve vládě Baracka Obamy, a rovněž je obviněn z praní a legalizace špinavých peněz pocházejících z Číny od lidí napojených na čínskou rozvědku a Komunistickou stranu Číny.

Obviněno je celkem 9 lidí z Bidenovy rodiny a jeho příbuzenstva, kteří se všichni podíleli na prodejích a zajišťování prodejů Joea Bidena jako značky. Celý business fungoval na bázi super-lobbingového stroje, který šlapal jako hodinky dlouhá léta. Joe Biden prodával totiž sám sebe, své služby, svůj vliv v roli viceprezidenta a účtoval si za to obrovské peníze. Nedělal to ale napřímo sám. Obchody dojednával nejen jeho syn Hunter, ale i další rodinní příslušníci Bidenovy rodiny a příbuzní.

PremekJ
30. 9. 2023 15:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Kolik má asi Hitler reinkarátů, když to zkoušejí znovu a znovu a dostanou na řiť znovu a znovu? Kdo seje vítr…

Jura S
30. 9. 2023 15:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Prej bude sbírka “Kindžal pro Brusel”, tak jako byl “tank tomáš”… na tančík jsem samozřejmě nedal ani halíř…. na ten “brusel” bych ale peněženku votevřel…

Frank1
1. 10. 2023 10:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Uz i Hitler prece hlasal, ze Nemci maji jenom tehdy ve svem vyvoji jako narod budoucnost, kdyz rozsiri sve uzemi, ktere je pro ne male.
Vysledkem jeho prohrane valky byla ztrata ohromnych uzemi na vychode, ktere patrily pred valkou Nemecku. SNR pak ukazala, ze k vyvoji zadne rozsireni uzemi nepotrebuje a stala se i na mensim uzemi i bez NDR ekonomicky i politicky lokomotivou Evropy.
Tak to dopadne znovu, protoze cela Evropa je nucena zapomenout na svou minulost. Valku vyhral Hitler a naciste. Rusove jsou fuj, proto zadne vzpominky na jejich padle vojaky pri osvobozovani zdegenerovane Evropy. Pomniky pryc, zadne kvetiny! Vsechno Rusum zabavuje, hanobi je, totalni sankce na ne uvaluje, krade jejich aktiva v bankach, pomlouva je kde muze. Oficialni EU, kterou nechceme, protoze nam byla vnucena je to, loutka zloducha USA.