politika

Noční můry Anglosasů

Hazardní geopolitičtí hráči Západu zvyšují sázky ve své protiruské agresi prakticky každý týden.
Ministerstvo obrany USA potvrdilo předání Zelenského režimu vysoce přesných reaktivních střel GLSDB, píše 1. února Politico s odkazem na anonymní úředníky. Očekává se, že nová vysoce přesná raketa dlouhého doletu dorazí na bojiště již ve středu:

  • Datum příspěvku 6. února 2024

Ředitel CIA William Burns nedávno zveřejnil svůj článek “Rozvědka a státní politika”. To je ten případ, kdy by bylo lepší být zticha, ale ješitnost zvítězila. Materiál přímo demonstruje obavy americké politické scény, v nichž strach není projeven ani tak vůči Rusku a Číně, jako vůči Vladimíru Putinovi a Si Ťin-Pchingovi, kteří by podle Williama Burnse měli být odstraněni.

O tom v autorském sloupku uvažuje Alexej Muratov, jeden z vůdců hnutí Doněcká republika a strany Jednotné Rusko v DLR.

… Nejdůležitějším momentem celého článku ředitele CIA lze nazvat jeho odklon od reality a přehlídku omylů amerických politických elit obecně. Vždyť Burns nehledě na to, že se Rusko za poslední rok stalo vedoucí ekonomikou Evropy, je stále přesvědčen o tom, že “ruská ekonomika zažívá dlouhodobé neúspěchy”.

Domnívá se také, že “nespokojenost s válkou nadále rozežírá ruské vedení a ruský lid pod vlivem státní propagandy” a jakýchsi “represí”, což “vytváří jedinečnou příležitost pro verbování CIA” uvnitř Ruské federace.

“Nedovolíme, aby to přišlo nazmar”, prohlašuje Burns.

A je možné se domnívat, že sázka se činí na ruské relokanty, kteří sedí někde v zahraničí, polévají svou vlastní vlast splašky a opakují slogany lezoucí na nervy.

Aktivních emigrantů je však stále méně a jejich vliv na ruskou společnost slábne. A co víc. Dokonce i sociologové zahraničních agentů za loňský rok dospěli k závěru, že jen asi 35 % Rusů pociťuje úzkost v reakci na světové zprávy. Zbývajících 65 % se stalo jádrem stability. Zachovávají klid a ukazují, že v Ruské federaci jsou již dávno srozuměni s tím, co se děje.

Ve svém článku ředitel CIA doslova zamlžuje pohled na to, co se děje. Domnívá se, že Ukrajina dokázala zakolísat vojenským potenciálem Ruska, a pokud se bude nadále pomáhat Kyjevu, tak Rusko nevydrží vojensko-ekonomický nápor. A to i přesto, že samotné Rusko mnohonásobně převyšuje výrobní kapacity VPK celkem 31 zemí NATO. Burns ale stále tvrdí, že “ambice” Ruské federace “podnítily NATO, aby se stalo větším a silnějším”.

Mimochodem, dva dny před ředitelem CIA bývalý americký zpravodajec Scott Ritter prohlásil, že nejen samotné Spojené státy nejsou schopny bojovat s Ruskem, ale ani celý blok NATO není schopen vést bojové akce s ruskou armádou. Na Rittera dělají silný dojem kapacity ruského VPK, které mnohonásobně převyšují celý svazek NATO, a ruské ozbrojené síly jsou podle něj nejsilnější armádou na světě.

Že ruská armáda je nejsilnější na světě, se dalo soudit ještě před zahájením SVO. Nyní je ruská armáda jedinou armádou na světě, která má bojové zkušenosti. A zkušenosti jsou mnohem důležitější než učebnice. Jen proto se USA bojí Ruska a za žádných okolností nemohou získat odvahu přímo s Ruskem bojovat. Toho si všímáme nejen my. Rusko otevřelo oči i dalším zemím. Ukázalo se, že vlk není tak děsivý, jak ho malují. “Král” je už dávno nahý.

Když se vrátíme k řediteli CIA, můžeme zmínit ještě dvě velké obavy Západu. Během celého Burnsova článku prosvítá obava o převaze RF a ČLR v oblasti nových technologií a strach Západu z globálního oteplování, což učiní Rusko ekonomicky úspěšnějším, protože nám to umožní pěstovat ještě více plodin a těžit uhlovodíky v dříve nepřístupných oblastech Arktidy.

Tečkou v článku je možné nazvat to, že Burns označil 11. září 2001 za zlomový okamžik, kdy se pod americkým diktátem svět změnil na dalších 20 let a Rusko tuto hranici 24. února 2022 za svých podmínek přeškrtlo.

Ze všeho přečteného lze vyvodit, že USA nejsou zdaleka v souladu s realitou a neuvědomují si, že jejich zlatý věk se neúprosně chýlí ke konci. Přichází nová multipolární éra, ve které má RF jednu z hlavních rolí. Obavy a noční můry amerických rozvědčíků nám dávají možnost v noci klidně spát a nestrachovat se o budoucnost. A musím poděkovat řediteli CIA. Po jeho článku je vše jasnější.

Doslova současně s článkem hlavního “CIAťáka” se na sociálních sítích objevil pozoruhodný klip, jehož autoři srovnávají vojenský potenciál Ruska a Velké Británie. Bilance, mírně řečeno, není ve prospěch Anglie. Není divu, že po staletí raději škodili Rusům cizíma rukama.

Michail Rjabov

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

sdílet na

112 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Albi
7. 2. 2024 21:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Politika USA (+ celého KoZa) připomíná rozmazleného chlapce, kterému se zalíbila propagační fotka auta a on ho chce a chce a chce… a nedá si vysvětlit, že vysněné autíčko je jen fotografie a v hračkářství prostě není.

A co není, to mu nemůže koupit ani tatíček oligarcha.
Natož když ten oligarcha většinu majetku vložil do špatných investic!

7. 2. 2024 21:31
Odpovědět  Albi

Ono to stejně nemůže nic změnit…to je jen na teroristické utoky do Ruského vnitrozemí…

Pavel z Moravy
8. 2. 2024 10:14
Odpovědět  Albi

Na aeronetu je co Tucker Carlson pronesl ze střechy hotelu Four Seasons v Moskvě před rozhovorem s Putinem, 6.2. 2024. A už je na seznamu nepohodlných osob a v ukrajinském seznamu Mírotvorce. A my čekáme na volby, které budou řídit grázlové. To je jako kdybych kuně nebo lasičce svěřil dohled nad kuřátky.

Gales
8. 2. 2024 10:35
Odpovědět  Pavel z Moravy

comment image

Ladislav 💤
8. 2. 2024 11:24
Odpovědět  Gales

👍👍👍👍

komoří Lang
8. 2. 2024 12:57
Odpovědět  Gales

Ocelovej chlap! Šel do toho prsssama!

Pravdomluvny
9. 2. 2024 08:08
Odpovědět  Gales

Vesmírná……

Frank1
8. 2. 2024 13:50
Odpovědět  Albi

Koza o nic nejde. Vydelava, ostatni se zadluzuji, bohaci bohatnou. A ze nekde umiraji lide v nesmyslne valce, kterou KoZa nevyhraje je jim putna.

7. 2. 2024 21:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Vysoce přesná 😀 Jen když funguje GPRS 😀
Ještě že není superchytrá…jako Trumpův Tomahawk.
Ještě dnes bloudí po poušti

ANTIUKRAJINEC
8. 2. 2024 05:41
Odpovědět  Veny232

Já bych na revanš dodal Sýrii,Iráku,Jemenu apod. nějakou podobnou přesnou a silnou ruskou alternativu těch raket,aby měli čím bombardovat americké vojenské základny na blízkém východě & izrael-ono by to západ myslím brzo přešlo🙂To by bylo první,co bych na místě Rusů udělal👍

Ladislav 💤
8. 2. 2024 06:51
Odpovědět  ANTIUKRAJINEC

Ti už to dávno mají od 🇮🇷! Brzo použijí.

Pavel
8. 2. 2024 08:34
Odpovědět  Ladislav 💤

Pravdu díte vždy ,když řeknou, že něco dodají, je to dávno už na Ukrajině. Nedivil bych se, pokud by ta pekárna u Belgorodu byla dílem těchto nových tzv. chytrých bomb. Hutiové již měli mít dávno podpůrnou skupinu “hudebníků” s pokročilými zbraněmi schopnými potopit nějakou tu kocábku Britů či ušáků. Nejlépe západní výroby od “ukrů”,tak aby nemohli vyskakovat, že je to práce Rusů. Stejně jako to západ praktikuje již dva roky na Ukrajině. Ukrajina dodává jen maso pro děla a maximálně nějaký šmudla zmáčkne tlačítko,zbytek je vše dílo západu! Od výběru a načasování úderu na cíl přes zadání souřadnic a jeho navedení!

stan
7. 2. 2024 22:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Burns je nepoučitelný. Byl velvyslancem v Rusku a ani v nejmenším nepochopil ruskou duši . Burns je vzorovým ztělesněním Západu. Krutost a nenávist postavena na piedestal , zabít, zničit, zlikvidovat…..to je přesně slovník Západu, respektive slovník těch, kteří Západ ovládají a tvoří takzvanou elitu. Ale elitu čeho? Elitu šmejů, podrazáků, křiváků, hajzlů, kde tou nejlepší odměnou je právě někoho zničit, zabít , zlikvidovat.

me2d44
8. 2. 2024 11:11
Odpovědět  stan

No, nebudu Vám tolik oponovat, ale víte, jak se po železnici přepravuje náklad na Ukrajinu?? Z vlastní zkušenosti vím (byl jsem v tehdy , že je to přes “překladiště” na hranicích (ruský a ukrajinský rozchod kolejí je asi o 15 cm širší, než evropský). Pro Rusy by nebyl problém tato překladiště vyřadit z provozu. Ale pak – pro styk s Evropou by je draze museli budovat znova – má to smysl??? Něco zničit – to je zpravidla snazští, než něco vytvořit – obojí vyžaduje určitou úroveň “inteligence” – ovšem, v prvním případě negativní a v druhém pozitivní. Osobně: když nemusím, neubližuji, není-li jiná cesta, umím i rukou zabíjet….

me2d44
8. 2. 2024 11:30
Odpovědět  me2d44

Ještě na okraj: chcete-li poučení, pak ▷ Rozchod koleje – Česká Wikipedie (czech.wiki) – tam poznáte, že to na kolejích není legrace…

Frank
8. 2. 2024 00:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusové se chlubí svými přesnými a účinnými raketami, tak proč dodávky zbraní na Ukrajinu nelikviduje ještě před dodáním na frontu? Proč dávno nezlikvidovali všechny dopravní uzly, kterými mohou ukroši dopravovat na frontu zbraně, které zabíjejí ruské vojáky? Proč jim Rusové stále dodávají ropu a plyn? K čemu jsou stále ty tisíce mrtvých vojáků na obou stranách? A anglosasové se jen chechtají, jak se dva slovanské národy navzájem likvidují.

Jaris.
8. 2. 2024 00:55
Odpovědět  Frank

Neni dovoleno. Putin neni vsemocny.

Pravdomluvny
8. 2. 2024 08:04
Odpovědět  Jaris.

Proč by nebylo?????Je jen na něm,zda bude ničit železniční i letecké trasy po kterých se do Banderonacistánu zbraně dopravují.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
zdendulka
8. 2. 2024 08:51
Odpovědět  Pravdomluvny

když ono se pořád ještě obchoduje a zboží je třeba zasílat po železnici atd adt atd.. Česko má ruský plyn (od Slováků), taky ropa jde už přímo… ono to není o “znič co vidíš”… a jak vesele obchoduje Amerika s Ruskem, to je na dlouhé vyprávění….

Ladik
8. 2. 2024 10:02
Odpovědět  zdendulka

Obchod má přednost před životy vojáků i civilistů? To ať pak jdou k šípku.

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 12:15
Odpovědět  Ladik

Inu, bohužel má… A “k šípku” kvůli vám kvůli tomu nepůjdou…
πα½

Petr C
8. 2. 2024 12:40
Odpovědět  Ladik

To by to musel Putin chodit rakety odpalovat osobně. Copak nevíš o jejich páté koloně? Ani guvernéři, ani státní úředníci, ani generální štáb neposlouchají jeho příkazy a sabotují. Dávno jsem pochopil Stalina, proč nechal před válkou postřílet tolik vysokých důstojníků a ještě to bylo málo. S nimi by Rusko nic nevyhrálo. A totéž by potřeboval dnes udělat Putin, ale všichni tihle lidé mají důležité funkce a v sebeobraně by zničili celé Rusko. Putin musí být trpělivý a o všech zradách si nechat vše zaznamenat a zároveň vychovávat na vojenských školách nové budoucí guvernéry, generály a státní úředníky. Pak jednou přijde zlom nebo to možná proběhne opatrně a pomalu a postupně a dojde k výměně a rusové budou mít konečně klid a vše pevně ve svých rukách. A pak se západ (a naši zrádci s nimi) nebude stačit divit.

Albi
8. 2. 2024 12:51
Odpovědět  Petr C

Přesně tak. Dík, že jste jim to pokusil vysvětlit.
Ovšem to by někteří museli pochopit ruské myšlení a zřjmě je to nad jejich síly.

A opět se Gosudarovi radí co by měl – neměl protože je to podle nich zřejmě neschopný blb. 🙁
Už mi s těmi radami pěkně “brnkají na nervy”.

Petr C
8. 2. 2024 13:32
Odpovědět  Albi

No i mně to docela trvalo a musel mi to povědět Pjakin, proč to nejde rychleji. O to větší respekt mám k Putinovi, jakou má trpělivost, jaký to musí být dříč i hlava otevřená….

Albi
8. 2. 2024 16:23
Odpovědět  Petr C

Tak to jsem na tom stejně
.
Myslím, že jde o to – Rusové tohle (až na výjimky – 5.kolonu – to mají “v krvi”, my, asi trochu přece jen “cinknutí” tím západním myšlení, jsme se to museli naučit. 🙂

8. 2. 2024 13:22
Odpovědět  Ladik

Teď jsem všiml, že už za mě odpověděl Petr C. Takže tak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
9. 2. 2024 08:08
Odpovědět  zdendulka

Proč RF podporuje dobrovolně Banderonacistán??????

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 01:02
Odpovědět  Frank

Inu, protože Ruští oligarchové po té železnici přes Ukrajinu dosud vyvážejí zboží do Evropy, tak si ji nechtějí zničit, a ani EU ji nechce nechat zničit, a Ukrajinci musí držet hubu a dál nechat vozit ruské suroviny po železnici do Evropy… A totéž pro trubky s plynem…

To bylo někdy tak před rokem, prý tehdy “dosud největší Ruský úder raketami”… Celých několik hodin trvalo, než se to opravilo…

πα½

komoří Lang
8. 2. 2024 01:05
Odpovědět  Frank

Tohle mě kdysi napadlo taky a ne jenom mě. Ukrajinci totiž převážejí válečný materiál opravdu jen po paru vagonech, navíc v noci, a skoro vždy je připojí mezi ty civilni, jako štít. A použít tak drahou raketu na rozbití železniční tratě nebo silnice, by byly vyhozené peníze, protože oprava by nezabrala víc než pár dní. Proto Rusové sledují tyhle dodávky až do místa jejich soustředění. No a dál už to určitě znáte, jak kinzal tu a tam zničil tolik a tolik tun munice a tolik A tolik desítek kusů techniky a to už se vyplatí. No a taky vím, že Anglosasove se už dávno nechechtaji.

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 12:17
Odpovědět  komoří Lang

Technicky vzato, určitě ta železnice někde vede přes most, který by byl ideální místo na zablokování… Tedy kdyby ji všechny strany nepotřebovaly…

πα½

komoří Lang
8. 2. 2024 12:55
Odpovědět  P.A.Semi

To by ale pro Rusy zase znamenalo hledat kudy povede druhá trasa. Není to tak jednoduché vystopovat ty transporty, zvlášť, když probíhají jen v noci. Pro Rusy je opravdu nejlepší volba vystopovat ty velké sklady a ukrytá seřadiště a ve vhodnou dobu tam poslat raketový pozdrav. A jednou, dvěma raketami zničí několik vlaků naráz. No a tak pořád dokola.

Autor
8. 2. 2024 08:14
Odpovědět  Frank

Jednoduše. Pokud zničíte kolej, půjde to jinudy a třeba jinak. A pak kde budete hledat informace? Koleje se dají prostě a jednoduše nahradit, opravit a prakticky by to nemělo žádný vliv na nic, jen je to “malý posuv v čase” a nic víc. To byste musel pokaždé trefit zároveň i vlak s vybavením na frontu. Jen by to stálo jinak hodně raket.
Pokud ale půjdete do reality, pak Rusové toho zničili tolik – a toho mnohem cennějšího a mnohem dražšího – že by to mělo vyplout na povrch samo. Důležité je ničit drahé nenahraditelné vybavení protivníka, ne něco, co lze celkem snadno nahradit.
A navíc je tu stálé nedorozumění – Rusové nejdou všude za každou cenu, jak Putin hned na počátku prohlásil, že oni zasahují jen LEGITIMNÍ vojenské cíle a pokud ničíte železnice, je to sice legitimní vojenský cíl, ale co když zasáhnete civilisty. TO JE TEN rozdíl.- Pokud vyprovokujeme jako Západ Rusko a oni půjdou proti nám, tak TADY SI TAKOVÉ SERVÍTKY ROZHODNĚ BRÁT NEBUDOU V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ!
Pokud něco, pak si představte, jak byste chtěl skutečně postupovat, kdyby jste museli takhle bojovat třeba – já nevím – o východočeský kraj nebo severomoravský kraj, kde by mohli žít i vaši příbuzní …

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Evžen
8. 2. 2024 08:22
Odpovědět  Frank

Rus ví co dělá!Tak za prvé nechce se chovat barbarský a za druhé šetří si kvalitní zbraně pro možnou válku s agresivním západem…!

zdendulka
8. 2. 2024 08:54
Odpovědět  Evžen

přesně… nemá cenu ničit statisícové cíle raketami za desítky milionů….

me2d44
8. 2. 2024 11:40
Odpovědět  Evžen

Teď budu drsný, břídile: Kdo je barbar? ten, kdo vědomě žene lidi na jatka, nebo ten, kdo je šetří??? (jsem bývalý voják z povolání – a držel jsem se zásady, že o podřízené se musí pečovat /někdy i proti jejich vůli/, ale musí mít to, co ke službě, přežití a spokojenosti potřebují. Možná jsem byl “jeden z mála”, ale vojáci si mě pamatovali ještě 10 let!

Albi
8. 2. 2024 12:53
Odpovědět  me2d44

Asi jsi Evžena špatně pochopil – vždyť v podstatě myslí – píše totéž co ty.

pan Pávek
8. 2. 2024 16:53
Odpovědět  me2d44

… jakože ještě 10 let řvali ze spaní?

Pavel
8. 2. 2024 08:45
Odpovědět  Frank

Nevšiml jste si po začátku SVO, jak se zvýšila intenzita zaplachtovaných kamionů od nás na Slovensko. Čím myslíte, že to vozí, vlakem nebo letadly? Prd, civilními kamiony, proto, když Pšonci a Slováci zablokovali hranice na Ukrajinu, začali mít “ukrové” problémy s municí. Střílejte drahé rakety či bombardujte letadly jednotlivé kamiony. To je jako jít na mouchu s kanónem! Na internetu bylo nejedno video, jak dokonce Ukrajinci dováželi munici v sanitce! Západu nic podlého není cizí! Vedení této války ze strany západu je nejšpinavější a nejpodlejší válkou v dějinách.

František
8. 2. 2024 09:17
Odpovědět  Frank
  1. Rusko potřebuje přísun USA zbraní po částech k rychlému zničení. Kdyby zbraně přišly všechny najednou, bylo by to těžší a velké ztráty na lidech.
  2. Putin není darebák jako USA. Plyn je pro obyčejné Ukrajince. Ženy, děti starce. Putin není žid jako Netanjahu, aby lidem zavřel vodu, plyn.
  3. Kdyby byl Purtin jako Bidet, Už by Ukrajina neexistovala.
stan
8. 2. 2024 11:13
Odpovědět  Frank

Franku, dobrá připomínka. Taky to nechápu, že Rusko nezarazí přísun plynu a ropy.Přijde mi to jako taková hra na schovávanou.Přitom není ani žádná odveta za civilní cíle, které ukronacidsti s oblibou vyhledávají.Být Putinem já, tak udělám to, že zlikviduju železnice, silnice, letiště, zastavím přísun ropy a plynu a na Bankovou v Kyjevě hodím preventivně několik humanitárních kindžálů.Myslím, že Západ by kvičel jak pominutej, ale v chvíli by se držel za prdel, aby se z toho nepřiposral. Amyslím, že by ještě rádi zasedli USA k rokovacímu stolu.

8. 2. 2024 13:44
Odpovědět  Frank

Tož dumejte proč. Třeba na to přijdete.

Albi
8. 2. 2024 16:26

Myslíš, že na to “dumání” mají? Resp. že se snaží? Pořád melou jedno a to samé.

Mike
8. 2. 2024 15:53
Odpovědět  Frank

Je třeba rozlišovat. Plyn i ropa jsou sice ruské, ale prodávají je soukromé společnosti na základě nějakých smluv. Do toho jim ani Vladimír nemůže mluvit, notabene, jsou to prachy. Rusko je dnes kapitalistická země víc, než celá EU i se všema těma dotacema dohromady.
Za další. Ničit infrastrukturu jako železnice, silnice ap. je hodně krázkozraké. Kam by Koza ty zbraně navozil? Do pobaltských zemí, do Polska (?) které ve své hluboké nenávisti k Rusku s láskou vykácí lesy a udělají tam muniční sklady. A naházet tam Kinžály by znamenalo napadnout zemi NATO.
No a za poslední. Pokud část slovanů propadne fašismu, který míní šířit a obhajovat, tak takové slovany nechť veme čert – je mi líto.

Albi
8. 2. 2024 16:28
Odpovědět  Mike

Je to tak. 1+

10. 2. 2024 14:10
Odpovědět  Mike

🙂

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 00:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Ohledně teze v článku, že prý “Nyní je ruská armáda jedinou armádou na světě, která má bojové zkušenosti.”

To je evidentně blud…
Co třeba Ukrajinská armáda, nebo Izrael, nebo Arabové v Sýrii a Iráku a Hamás v Palestině, nebo Jemenci?

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
sergej
8. 2. 2024 06:36
Odpovědět  P.A.Semi

🙂 No nebral bych to zrovna olympijsky – důležité je zúčastnit se i když nevyhrát.
..po vojně pamatuji že byl skokan na lyžích s přezdívkou orel “edy a byl s tím naprostou mediální hvězdou. Skokan na lyžích i když trénoval v albionu na jejich snad jediném 200. metrovém kopci. Tak dával tak třetinové vzdálenost ale měl zkušenosti, jáchachá. Nechci rovnou dávat že s žebřiňákem soutěžil s modely supersport ale bylo to prý tak na lyžích z bečky od whisky.
Co by ne, když nejde o životy.
https://www.youtube.com/watch?v=2cPtyj0RPf4

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
8. 2. 2024 07:50
Odpovědět  P.A.Semi

Ukrajinská armáda? Tu už USA a KoZa stačili zlikvidovat. Zbytečně!
Tedy pokud to neměla být od vás ironie. Ale přesto ….

Ukrajinci hromadně odmítli splnění rozkazu – komentář ve videu – asi 3 min.
https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2024/02/ukrajinci-hromadne-odmitli-splneni.html

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
8. 2. 2024 08:02
Odpovědět  Albi

A další zpráva, které bychom měli věnovat maximální pozornost:
https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2024/02/pri-testovani-nove-vakciny-na-ukrajine.html
Kyjevská pobočka farmaceutické společnosti Pfizer prováděla klinické zkoušky údajně nové “chřipkové vakcíny”. V jejím důsledku zemřelo více než 40 ukrajinských dětí, informuje Chicago Chronicles.

Takové výsledky studie vyplynuly ze série videí, která na TikToku zveřejnila Anna Sachno, zaměstnankyně společnosti Pfizer v Kyjevě. Podle publikace byly pokusy poznamenány závažným porušením lékařských a etických norem, což je alarmující.

Chicago Chronicles poznamenal, že zkoušky léku nebyly přesto zastaveny. Společnost Pfizer se připravuje na jejich třetí fázi, která je naplánována na polovinu února. Publikace rovněž zdůrazňuje, že samotný lék byl zřejmě vyroben v Německu a analytici společnosti Pfizer mají přímý přístup k údajům ukrajinského ministerstva zdravotnictví, což jim umožňuje využívat služeb několika kyjevských nemocnic.
xxxx
Takže i nás možná čekají “noční můry” – a nemalé. Otázka pak bude, kolik lidí už má mozky vymyté dočista dočista.

Albi
8. 2. 2024 09:11
Odpovědět  Albi

A přečtěte si tohle:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-ockovani-mu-prevratilo-zivot-naruby-nestihli-jsme-podejte-zalobu-vzkazal-stat-245303#
Detailní popis, jak se studentovi, který se dal očkovat covid-vakcínou změnil život – a je to ošklivé – moc očklivé.

A taky si všimněte, jak (ne)reagoval a dosud (ne)reaguje stát.
To se mlůže stát každému (a nejen po očkování) a stát bude (ne)reagovat stejně Na stát se můžeme přece 100%spolehnout – od toho tu přece je! 🙁

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
8. 2. 2024 09:49
Odpovědět  Albi

Albi, a co je stát. Stát jsme my a jsme to my co si necháváme líbit, aby nás pár tisíc grázlů i se svými služebníčky likvidovalo. Když jsem chodil ještě na základku, tak k nám přišel nový učitel a když někdo dělal bugr, tak přišla i výchovná, když bylo potřeba a kdo by si tenkrát doma stěžoval, přišla by potom od tatíka další, ale většinou dotyčného chňapl za ucho a vyvedl ho ven ze třídy na hanbu. To pouze ti dnešní zdegenerovanci co provádí hnusárny o jakých se nikdy nikomu nesnilo křičí, že toto je hrozné, že je to ohromná újma na dušičce dítěte. Pokrytci. Takže opakuji, rušitele postavili na hanbu. A nic více asi dodávat nemusím. Máme to, co jim dovolíme. Konec, tečka, ámen, mlýnek uzavřen.

Ladik
8. 2. 2024 10:08
Odpovědět  Pavel z Moravy

Stát je organizace k prosazování zájmů vládnoucí třídy

Pavel z Moravy
8. 2. 2024 10:30
Odpovědět  Ladik

Ne, Ladíku, měli jsme kdysi Národní shromáždění, které se scházelo tuším dvakrát do roka, ale nechci kecat, nevím to přesně, ale tito lidé normálně pracovali a za tuto činnost brali nějaké všimné, nevím kolik, nemám o tom povědomí. Ale statisíce a dobrá a teplá místečka si nerozdávali, tak jako tito současní. A myslím, že tam neprobírali 150 pohlaví a jestli muž může rodit nebo ne. Probírali dozajista situaci v hospodářství, sociální oblasti a obranu země. Nechránili grázly, kteří nás zaprodávali a zemi drancovali. Oni byli opravdu naši zástupci. Tyto tvory co tam jsou nyní nelze komentovat. Člověku je z nich na blití. Stát je tu od toho a jeho vládnoucí složka předně, aby pečoval o svůj národ a lid. Ne o svoje příbuzenstvo a svoje požitky. A jestli to ti, kteří to mají v popisu práce nedělají, tak ať táhnou o dům dál, třeba do nějaké tramtárie. Jestli jim to ale lid důrazně neřekne, tak ať se nediví, že si tito lidé budou dělat co chtějí. Takže nářek je úplně kontraproduktivní. Házím na to bobek, tady se s tím stejně nedá nic dělat. Otroci chtějí zůstat otroky, tak k čemu slova.

Albi
8. 2. 2024 13:07
Odpovědět  Pavel z Moravy

S tím jistě všichni souhlasíme.
Ale JAK to může udělat jednotlivec? Všechno je v tom KDYBY…. . Tím začíná každý i sebelepší nápad.

Noobody
8. 2. 2024 19:46
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle, dal jsem Vám “-” i přes to, že celkem přesně popisujete stav v NS ČSSR před Plyšem.

Bohužel Vám zásadně uniklo to podstatné. To, že tehdy poslanec Národního Shromáždění ČSSR, stejně jako poslanec Nejvyšší Sovětu SSSR a dnes europoslanec EP neměl a nemá žádnou legislativní iniciativu!!! Poslanec byl a v EP znovu je, oprávněn pouze hlasovat pro, proti a chvilku kecat k tématu. Tedy poslanec byl a v EP znovu je, pouze hlasovací loutkou, která ne/schvaluje návrhy zákonů. Tehdy předkládané – občany nevolenými – ministertvy (neboť byla uzákoněna vůdčí úloha strany a ministři byli jmenováni předsedou vlády na návrh ÚV KSČ/KSSS). Ke schválení do EP jsou návrhy předkládány úředním aparátem jednotlivých EK, které úkoluje opět nikým nevolená Evropská rada. Jaká témata a jakým způsobem budou EK zákony připrqavovat si soudruzi rozhodnou na shromáždění ER, kdy její šéf(ka) přednese zadání od globaslistů a rozdělí úkoly jednotlivým šéfům EK.
Takže před Plyšem za socíku, stejně jako dnes v EU, není ani náznak demokracie. Tehdy o všem rozhodovala komunistická strana, která měla politicko-mocenský monopol a alespoň zde v ČSSR prosazovala politiku národního socialismu
./.

Noobody
8. 2. 2024 20:18
Odpovědět  Noobody

./.
mírně šmrnclou socialismem internacionálním.

Dnes má EP stejný charakter, poslání a formu jako někdejší parlamenty socialistických zemí. Ty fungovaly na základě “široké politické jednoty Národní fronty”. V EP je také pseudodemokracie, neboť je ustanoveno několik samostatných politických usjkupení – “frakcí”. Ve skutečnosti euroskeptičtí a národně orientovaní poslanci shromáždění ve frakci “Identita a demokracie” slouží jen jako fíkový list zakrývající skutečný bolševický a neomarxistický charakter EP. Za socíku byl nosnou ideologií M-L, v EU je jedinou správnou a veřejně prezentovanou iodeologií Kulturní Neomarxismus.

Obávám se však, že výše uvedeného nemá schopnost utřídit (nejen) Váši dezorientaci v pojmech. Na jednu stranu zde velebíte někdejší bolševický parlamentarismus a na druhou plivete na totéž v EU při čemž Vám nejvíce vadí systémová korupce použitá v odměňování EP. V naší zastupitelské demokracii máme podobné problémy, ale oproti EP jsme zde celkem vzorem demokracie, protože výsledek voleb je dán tím, jak která partasj je schopná a ochotná ke spolupráci a dohodě. Pětidemolici pro její praktickou politiku z duše nesnáším, ALE osvědčila výrazně lepší
./.

Noobody
8. 2. 2024 20:25
Odpovědět  Noobody

./.
orientaci v legislativě a mnohem větší vůli po uchopení moci a řízení státu, než současná opozice. My v opozici bychom si z nich měli vzít mustr!! Vypíchnout co nás spojuje, hledat a nacházet společná témata, společné zájmy a v soukromí bez emocí konzultovat témata kontroverzní s cílem nacházet dohodu a s tím pak jít před lidi. Ten ryze pravicový individualismus je právě v boji se současnou Pětidemolicí (zastupující zájmy globalistů) ten nejhorší možný scénář, na jehož základech nelze žádnou skutečnou, stmelenou a úspěšnou opozici vybudovat.

Johan
9. 2. 2024 18:33
Odpovědět  Pavel z Moravy

Máte pravdu, můj strýc byl poslanc FS a normálně pracoval v TOS Hostivař. Bral za to něco kolem 4,500 korun a měl tramvaj zdarma. Ty peníze byly v hrubém. Kolik to bylo čistého, nevím a ani mě to moc nezajímalo. Byl to ale komunistickej fanatik.

Slovan
9. 2. 2024 18:49
Odpovědět  Johan

Mladý muži, za to nyní je to tam samá jasná mysl, kolik svazáckých nástěnek jste stačil olepit, jako příbuzenský kádr. 🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️🙋‍♂️

Autor
8. 2. 2024 10:30
Odpovědět  Pavel z Moravy

V těch školách je jeden problém, ,že dnes prakticky nenarazíte na muže na základních školách, kteří by si tohle klidně dovolili. Je tu převaha žen a pak liberální “osnovy”… dodržované v zájmu kartiéry … jak učitelů, tak ředitelů škol.

Albi
8. 2. 2024 13:02
Odpovědět  Pavel z Moravy

A my snad můžeme zakročit a zakázat třeba to očkování?
Můžeme postižené odškodnit?

Tat “pyramida možností” funguje všude stejně.

Jedna věc je, co můžeš ovlivnit ty sám
Co ovlivnit nemůžeš – musí dělat obce.
Co nemůže obec (obrana země, energetika, dopravní cesty, zdravotnictví, školství …. etc – patří do povinností a pravomoci státu!

Co ty – my v tom asi tak můžeme udělat? Stavět svépomocí dálnice? Školy, nemocnice, jaderné lektrárny?

Pavel z Moravy
8. 2. 2024 13:56
Odpovědět  Albi

Propánakrále Albi, co tady tito škůdci za 2.5 roku z toho co jmenuješ udělali? Lautr houno. Tak k čemu nám jsou? Aby se napakovali i se svými klany? A ti předcházející tady vybudovali co, ti Kalouskové, Topolové a podobní. Já mluvím o tom, že můžeme zrušit účty, přestat platit kartami, nechodit do jejich mekáčů, nějací čeští obchodníci ještě obchůdky vlastní a ignorovat je ve všem co je možné. Já vím, že to s miliony lidí nejde, že je v této zemi naivní myslet si, že toto by zdejší lid uskutečnil. Tak potom pouze říkám, ať se všichni smíří s tím co tady je, nekňučí a jsou rádi, že je nechají vůbec dýchat a ať otročí dál. Jiné řešení potom není. Volby nemají žádný smysl, v tomto stavu v jakém se nachází tato společnost je to směšná avantýra pár zazobanců, kteří si s námi vytřou. Za ucho je nevytáhneme na hanbu, tak to trpme a buďme v poho. To je můj názor, možná radikální, ale je to opravdu jako přemlouvat jak to řekl jeden ruský poslanec Kanibaly, aby ty děti a lidi nejedli. A nakonec, staří budoucnost nemají a ti co ano, ať si s tím tedy poradí. Přece jim nebudou pořád staří umetat cestičku. Komu se chce, ať to dělá. Já jen říkám, proč se tady pořád naříká, když tedy není řešení.

Albi
8. 2. 2024 16:33
Odpovědět  Pavel z Moravy

A co s tím můžeme udělan my? Druhé “lautr houno”.

Píšeme každý o něčem jiném. Že vláda škodí kudy chodí, to přece nerozporuji. Píšu o kompetencích – o tom, jak jsou organizovaná všechna “společenství” na světě,

Pavel z Moravy
8. 2. 2024 18:29
Odpovědět  Albi

No, my jedinci samotní nic. Vždy je to o síle lidu. Proto mluvím o nespolupráci, ale rozebírat to tady nebudu. Vždyť by to téměř stejně nikdo nedokázal, když je na všem závislý. Takže je zbytečné naříkat, co Markéta Svetrová a co Janička Tanková zase provedly, co kulihrášek ze sociálních věcí a druhý chytrolínek na obraně, jak jsou nekompetentní, jak námi opovrhují apod. To je zbytečné fňukání, máme je tam, národ si je zvolil, neví jak je odvolat, oni si mezitím připraví svoje další voliče a nejen ty z ciziny, ale další mladá děcka, která budou mít voličské právo a je vymalováno navěky. Nu a my to tady dožijeme a naše děti a jejich děti a další děti zde budou žít ve společnosti jakou preferují i se svými 150 pohlavími, nějak vegetit, třeba v bídě a otročit na panstvo, ale bude to jejich život, který si zvolili. Takže jestli s tím můžeme udělat lautr i třetí houno, tak se netrapme a nechme je potom být.

Pablo
8. 2. 2024 12:00
Odpovědět  Albi
Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 12:35
Odpovědět  Pablo

(Pfizer jsou šmejdi a Ukrajinci také…)

Je zajímavé, jak sem dáte vedle sebe odkaz na ruské médium, citující američany, přímo, ale na anglickojazyčný originál dáte místo toho odkaz na globalistický Google…

πα½

Pablo
8. 2. 2024 13:05
Odpovědět  P.A.Semi

Máte to nějaké popletené – ten Google je překladač, jelikož angličtinou nevládnu. Ta stránka je “chicagochronicle”, na kterou ukazuje ten ruský web. Zkusil jste tu stránku otevřít, předtím, než jste mě začal mentorovat?

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 19:12
Odpovědět  Pablo

No právě… Google je globalista, v pozadí nejhorších podrazů…

Je to jak bajka o čápovi a lišce… Já zase nemůžu otevřít stránku na Google…

πα½

Albi
8. 2. 2024 13:14
Odpovědět  Pablo

Za sebe (nikoho nenutím mít názor stejný) – věřím tomu.
Převážně – dnes snad vždycky – ty nejhorší “dezinformace” (ve skutečnosti informace) se dříve či později ukážou pravdivé.
V tom jediném se dá těm šmejdům věřit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Vlado71
9. 2. 2024 10:45
Odpovědět  Pablo

To je čo za link? Nejaký náhodný článok z náhodnej stránky?
Akože klamstvom chcem dokazovať klamstvo iných?
https://chicagochron.com/index.php/2024/02/06/controversial-pfizer-vaccine-trials-on-children-raise-concerns-in-ukraine/

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 12:29
Odpovědět  Albi

Jestli myslíte, že Ukrajinskou armádu “stačili zlikvidovat”, tak proč ještě nejsou Rusové v Kyjevu, ale ani v Avdějevce a v Časov Jaru, a ve Slavjansku? A s kým se tam tedy vlastně perou?
(tedy zničili jim armádu celkem dost, ale ještě ne dost na to, aby byl bojům konec…)

To bychom teprve viděli, jak tam někdo prohlašoval, že Ukrajinci přestanou bojovat proti Rusům a obrátí se proti Evropě… Pořád ještě vypadá Ukrajinská armáda bojeschopnější, než naše, Slovenská, Rakouská, možná i než Německá…
Nevím, jakou armádu mají Maďaři…?
Poláci asi budou militantní dost, ale zatím bez vážných zkušeností, kromě těch, které získali Polští vojáci při bojích na Ukrajině…

(ohledně toho “hromadně odmítli splnění rozkazu” – bylo jich 20, nebo 100, nebo třeba i tisíc? V půl-milionové armádě? Pěkné gesto…)

πα½

Albi
8. 2. 2024 13:27
Odpovědět  P.A.Semi

Musím se opravit – myslela jsem, že bude jasné, jak jsem to myslela.
Zlikvidovala je sama ukrajinská vláda na příkaz USA – do posleního Ukrajince, v tom jsou velmi úspěšní. Jen ten výsledek nějak neodpovídá jejich přání.

A že je ukrajinská armáda bojeschopnější, než naše – to ano, však taky žádnou nemáme a ten směšný kabaretní zbytek “bojuje za Prahu” úplně jinde než doma.

Jenže – došli lidé (dnešním jazykem “lidské zdroje”) – už si o tom štěbetají i vrabci na střeše. Vždyť přece už žádají “západní” vlády, aby ukrajinské muže ve vojenském věku státy, do kterých utekli štandopéde posílali na ukrajinu!.
Otázka je, jestli jim ty státy vyhoví. Zatoím jim to možná Spojené státy nepřikázaly.
A kdyby ano – myslíte, že by si naše vláda troufla odporovat?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 19:21
Odpovědět  Albi

Ona bohužel ještě není ta Ukrajinská armáda zlikvidovaná dost, jak by bylo potřeba, jak bychom si třeba i přáli (pro brzké ukončení toho konfliktu), a jak to vypadá ze čtení některých článků…

A kdyby od nás začali deportovat ukrajince na Ukrajinu, tak odsud velmi rychle utečou ještě dál… A to by pro naše hospodářství byl problém, protože by tu zmizeli zedníci a další profese, které tu teď dělají… Proto jim zdejší vláda “slíbila”, že je nevydá, “hlavně buďte v klidu a dál tu pracujte”…
(a také by pak velmi těžko obhajovali přijímání “azylantů” z Blízkého Východu a z Afriky…)

A že naše armáda “bojuje jinde než doma” – někde bojové zkušenosti získají, je lepší, že je nemusejí získávat tady… (třeba v Afghánistánu – svinstvo proti Afgháncům, ale ostrý výcvik našich vojáků se nám hodí… jedna věc je, co je fér, a jiná věc je, co komu prospívá a proč…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
sergej
8. 2. 2024 20:00
Odpovědět  P.A.Semi
zdendulka
8. 2. 2024 07:53
Odpovědět  P.A.Semi

pane, ukrajinská armáda je dneska složena z úplně jiných lidí než před dvěma roky… ti důchodci a studenti co zbyli, to nevytrhnou…. morálně zdecimovaní a k boji donucovaní lidé nejsou armáda. Takže kde jsou ti zkušení ukrajinští bojovníci, co jsou momentálně bez vrchního velení ?

Pravdomluvny
8. 2. 2024 08:05
Odpovědět  zdendulka

Usraninská havěť NENÍ ARMÁDA!

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 12:44
Odpovědět  Pravdomluvny

Snižováním prestiže protivníka de-facto snižujete i prestiž Ruské armády, proč je ještě nevyřídili… Není to tak jednoduché, jak to vypadá…

πα½

katango
10. 2. 2024 11:09
Odpovědět  P.A.Semi

Sun Tze by vám vysvětlil, že to je právě naopak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 12:43
Odpovědět  zdendulka

A proti komu tam vlastně ještě ti rusové bojují ?

To je i “morálně zdecimovaní důchodci a studenti” pořád ještě zadržují u Avdějevky, u Časov Jaru, v Charkovské oblasti, a podél celé té fronty?

Máte tu naivní představy… Pročpak asi ?!

(a jak se to liší od toho, když Seznam a podobná propaganda velmi podobně pomlouvala Ruskou armádu, jací to jsou ubožáci…?)

Protože nechápete dost Bias oslavných článků z Ruska a myslíte si, že vám přinesou Celou Pravdu, ale tu nikdo nepíše, všichni to zkreslí svou perspektivou…

Tož jistě že jako kanónenfutr nabírají už i důchodce a studenty, což ale neznamená, že jim nezbylo dost vojska na (prozatím ještě) účinnou obranu… Jasně, každým dnem už to padne a zhroutí se jim ta obrana… Akorát že “každým dnem to padne” trvá už od konce loňského léta, když se jim zhroutila protiofenziva…

(Pro méně chápavé – také bych si přál, aby to už padlo a skončilo, a jsem čím dál víc zklamaný, jak se s tím rusové pářou a proč je ještě neporazili?! Protože to není tak jednoduché, jak to ze čtení zdejších zpráv vypadá…)

πα½

8. 2. 2024 13:50
Odpovědět  P.A.Semi

Ukroúřady se nemůžou dopátrat 4 000 000 mužů v produktivním věku. Prostě zmizeli. Není kec, ale fakt.

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 19:26

Pravda je tak někde uprostřed…

Docházejí jim lidé, přišli nejméně o 500 000 vojáků, spousta chlapů radši utekla a nemají kde nabírat další, ale pořád ještě jim nevím kolik ale asi několik set tisíc vojáků zbývá… Což není dost, ale není to zas tak málo…

πα½

Boomer
9. 2. 2024 17:08
Odpovědět  P.A.Semi

.. čím více vedlejších úkolů mohou svěřit povolancům bez kvalitnějšího výcviku, tím více jim zůstává zkušenějších vojáků pro první linii, především v exponovaných úsecích. Jenže se sami dostanou do pasti, ve které uvízla branná moc III. říše. Obzvláště výrazné to bylo u Luftwaffe, kde sloužili staří mazáci s desítkami sestřelů do roztrhání těla a vyčerpání počtů, ačkoli byli doplňováni nováčky, u nichž ovšem předchozí výcvik byl stále kratší a tudíž měli větší ztráty než stará garda.

10. 2. 2024 14:15
Odpovědět  P.A.Semi

Ne e, není někde uprostřed. Tohle je info z banderwebů od banderstatistiků, ne z propagačních ruswebů.

Albi
8. 2. 2024 16:45
Odpovědět  P.A.Semi

Není problém Ukrajinu zlikvidovat, jenže – žijí tam jejich “příbuzní”, se kterými staletí žili v jednom státě a budou tam žít (aspoň ti kteří přežili) i nadále.

Je žádoucí tu ukrajinskou nenávist ještě přiživovat?

Autor
8. 2. 2024 08:31
Odpovědět  P.A.Semi

O Ukrajině psali jiní, ale postavte teda proti sobě to, co jste vyjmenoval a posuďte sám. Nejen že jsou nějaké boje, ale také jejich intenzitu, rozsah a reálné výsledky. A souvislosti.
Jediní, kdo by mohl vydržet srovnání jsou DNES ti Arabové, ale s tou nuancí, že to by byla HODNĚ široká koalice. A to není snadné ukočírovat. V Sýrii Rusové nastavili rovnováhu, zbytek si musí Sýrijci “udělat sami”.
Bál bych se být ve válce proti severokorejcům.
A když už, pak bych uvažoval o íránské armádě a ne o írácké armádě. Té íránské nechybí velení, víra, nadšení pro pomstu, ale chybí jí minimálně pro zatím reálné zkušenosti z velkých a rozsáhlých bojů.

8. 2. 2024 13:53
Odpovědět  P.A.Semi

To jsem si na první dobrou taky říkal. Pak jsem se ale nad těmi ostatními armádami zamyslel. A už si to neříkám.

Mike
8. 2. 2024 17:49
Odpovědět  P.A.Semi

Ukrajinská armáda je jako kdejaký fotbalový klub anglické Premier laegue – stáhni z něj cizince a zůstane akorát masér a podplacený sudí.
Nebýt zbraní a pytlů plných prachů, co jim tam amíci a EU posílají, žádná ukrajinská armáda by už dávno neexistovala ,nehledě na to, že už verbují i nevidomé, paraplegiky a těhotné ženy.
Izraelská armáda jsou hrdlořezové. Zatím jsem neslyšel nic o tom, že by Hamásu zasadili likvidační úder, ale o genocidě civilního obyvatelstva jsem toho slyšel poměrně dost. Postřílet děti, ženy a starce by zvládl i můj pes, kdybych mu přivázal samopal na hřbet.
O pošťuchování v Sýrii, Iráku a Jemenu se bavit nebudu. To není válka, ale lokalizované bojůvky.

Pavel z Moravy
8. 2. 2024 18:36
Odpovědět  Mike

Správně pochopeno. O Ukrajině bez té pomoci celého NATO bychom dávno nevěděli, o zabíjení civilistů v konfliktu v Palestině je jasno a víme všichni oč tam jde a tam jinde to jsou opravdu lokalizované bojůvky.

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 19:31
Odpovědět  Mike

Ohledně Izraele – zase je to tak někde uprostřed… Oni pár tisíc těch bojovníků Hamásu zlikvidovali, při přestřelkách ve vylidněném městě… (prý se to odhaduje na 20% bojovníků Hamásu? nevím jistě…) (že by to bylo spravedlivé ani nenaznačuji…)

Jenže Židi se hrozně bojí vlastních ztrát, tak v tom nepokračují a hledají, jak se z toho vyvlíknout bez velké ostudy… Vraždit civilisty a bourat jim domy na dálku je jednodušší, než bojovat proti bojovníkům zblízka v jejich vlastním městě…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 19:35
Odpovědět  Mike

Ohledně Ukrajiny a “Nebýt zbraní a pytlů plných prachů” – prachy nebojují, bojují vojáci… Ani zbraně (zatím!) nebojují samy…

Oni většinu těch peněz krátkým obloukem recyklují americkým (a českým a bulharským) zbrojařům, zejména finanční “pomoc” z USA ani USA neopustí, peníze tečou ze státní kasy zbrojařům, a na Ukrajinu putují zbraně, z nichž tam část rozkradou a prodají, a část použijí…

πα½

PENNYS
8. 2. 2024 07:09
Tupý hulvát
8. 2. 2024 09:16
Odpovědět  PENNYS

Takže ten přepis,který tady koluje a který je mi podezřelý je tedy co?To by přece byla pitomost,vydat přepis předem.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
8. 2. 2024 10:46
Odpovědět  Tupý hulvát

To je podvrh. Potvrzeno.

zdendulka
8. 2. 2024 07:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Díky za krásný článek 🙂

Pavel z Moravy
8. 2. 2024 09:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Když mne budou chtít zdegenerovaní sousedé napadnout a vnucovat svoji vůli( USA i EU), musím být ve střehu a musím své obraně věnovat tolik prostředků kolik je potřeba. Dnes se jasně ukazuje, že pro Rusko není jiná cesta než kvalitně vyzbrojit svoji armádu. Nic jiného jim ani nezbývá. Tedy čím sofistikovanější zbraně bude Rusko mít tím lépe. Protože i kdyby parchanti rozpoutali 3. světovou válku, budou končit. Včera píše Aeronet.news jak v Horním Rakousku v Bad Ischlu otevírali před dětmi a jejich rodiči evropské město kultury na tento rok představením Pandemonia ze Satanské bible. Nazí herci na jevišti se sypali pudrem. Hra má zdůraznit jak zde zůstane minimum lidí, kteří se budou sypat popelem zemřelých. Jako přídavek ty děti dostali zpěv transvestity Conchity Wurst. Nu, může být tato západní společnost i s amíky ještě více zdegenerovaná? Může, říkám já. Proto se Rusové držte sakra daleko od tohoto sajrajtu, protože je známo, že nákaza se rychle šíří. Kdo mi nevěří ať si přečte článek i s obrázky na AE. A toto nám tady v Evropě vládne a tady se lidé stále spoléhají na nějaké volby. Svatá prostoto.

Pijack
8. 2. 2024 10:37
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ale je známo, že výsledkům voleb už nevěří 60% lidí (nikoliv voličů). A to je varovné zjištění. A k tomu popelu z lidí – viděl jsem to taky. Větší hnus už opravdu k vidění není. A vsadím gatě, že těmi kdo přežijí budou Rusové. Mají výhod několik – nezdegenerovali, jsou doma a umí přežít i bojovat. Těmito atributy se KOZA chlubit nemůže, protože jejich svět je infikován směsicí idiotizmu a výkalů.

Pavel z Moravy
8. 2. 2024 10:55
Odpovědět  Pijack

My bychom mohli tady ty škůdce porazit jedině absolutní nespoluprací. Nemusím říkat co by to obnášelo, to ať si každý rozebere sám. Kdyby toto v Indii neuskutečnil Mahátma, tak by tam dodnes jako černá ruka řádili okupanti z Británie. Tady k tomu ale nejsou podmínky a je tady pohodlný a většinově nemyslící lid. Tady je hotovo a vymalováno aspoň na sto roků dopředu. Volby jsou iluzí pro naivky.

komoří Lang
8. 2. 2024 12:31
Odpovědět  Pavel z Moravy

Domnívám se, že lidí k nespolupráci by se našlo dost, ne-li většina, pokud by tady ovšem byl ten Mahatma (velký duch). NEJDŘÍVE se tedy musí objevit
ten morálně čistý člověk, který by dokázal strhnout svými činy a být všem příkladem. A ne naopak. Ale my se tím nemusíme trápit, protože už kdysi někdo řekl, že člověk, jako Gándhí, se rodí jednou za 1000 let. Takže jak říkáš Pavle, tady je hotovo.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
8. 2. 2024 14:14
Odpovědět  komoří Lang

Nu, musím říci, že jste to zdůvodnil velmi dobře a asi to cítíte jako já. Jsem tomu rád, že to někdo vidí podobně jako já a hlavně, že chápe jak říkáte, že by se musel objevit morálně čistý člověk, který by byl hoden následování. Pouze mám obavy, že tady by mohl být i ukamenován, protože by mu nemuselo být odpuštěno, že je tak jiný a dobrý. Jiný, ve smyslu morálním. Jiných je tady dost, to se tady dokonce ve velkém to jinotajství pěstuje. Takže asi sdílíte stejný narativ, tady je hotovo. Já říkám, že optimista bych mohl být, kdyby náznak změny v chování lidu byl natolik povzbuzující, že by byly předpoklady, že ten zdejší človíček dozrál. A to zde není, takže žádné lepší už nebude. Nejsem pesimista, myslím si o sobě, že jsem realista. Každý to ale může vidět jinak. Tak se mějte.

komoří Lang
8. 2. 2024 16:16
Odpovědět  Pavel z Moravy

Někde sem četl Pavle, že když oslovili Gándhího, jestli by přijel na sympózium, kde by se sešli všechny významné osobnosti a pomohl sestavit listinu lidských práv, tak s díky odmitnul se slovy, že by to spíš viděl na listinu lidských povinností. Byla to zase jedna z jeho geniálních odpovědí. Dnes by takového člověka, jak píšete, ukamenovali.
Tak zase někdy, a hezký den.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
komoří Lang
8. 2. 2024 10:45
Odpovědět  Pavel z Moravy

dobře řečeno Pavle.

Pijack
8. 2. 2024 10:16
Ohodnotit příspěvek :
     

On ten název sám v sobě je tak trochu yntelygentní. CIA – ve volném překladu znamená “Centrální inteligence agentů” 🙂

To tady byl jednou na Hradě taky takový ynteligent, nějaký Vašek Flaška, který snil o CML – Centrální mozek lidstva 🙂 Pamatujete?

Existence toho je skvostný důkaz nadřazenosti a neomylnosti. Už samotné slovo “Centralizmus” svědčí o tom, že si někdo uzurpuje právo rozhodovat za jiné a řídit je. Pak by mne zajímalo, co je na těchto lidech tak inteligentní, když defacto přirozenou inteligenti potírají. Prostě centralisté… a je fakt pikantní, že zrovna ONI se pojmenují na liberály a demokraty. Smíchy bych se fakt posraI 🙂

zuzana
8. 2. 2024 11:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Polští zemědělci se připojí k evropské vzpouře masovou blokádou

https://aktax.cz/polsti-zemedelci-se-pripoji-k-evropske-vzpoure-masovou-blokadou/

Administrátor
P.A.Semi
8. 2. 2024 12:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Doporučil bych jako inspiraci článek na InfoKurýru s pár videi, jak se bránit proti Dronům:
https://www.infokuryr.cz/n/2024/02/07/rusti-vojaci-bojuji-s-ukrajinskymi-drony-holyma-rukama/

Že před dronem je dobré se schovat mezi stromy, a že se dá v nouzi srazit holí, a když máte štěstí, tak nevybuchne, nebo aspoň vybuchne na délku hole daleko a ne přímo na těle…

Protože tady vrahounský šmejd Vetchý vybuduje výrobní kapacitu na výrobu vražedných dronů, Ukrajinská válka za chvíli skončí, a co s tou výrobní kapacitou na vražedné drony potom? Budou i nás tady oligarchové jednou lovit AI drony…!

πα½

Frank1
8. 2. 2024 13:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Je to zavod lharu v USA a branicich se Rusum proti sankcim a utoku KoZa na Rusko.
Lhari posilaji stale nebezpecnejsi zbrane a rikaji, my nic, to Ukrajinci. Rusove delaji dosud jakoby to polykali i s mocuvkou lzi.
Jednou se Rusove dostanou do takove situace, ze solichacka bud prestane nebo zajdou sami.

Miro 2
9. 2. 2024 13:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak co na to říct, že Vladimír Putin a Si Ťin-Pching mají být podle Williama Burnse (CIA) odstraněni? Že tohle jsou vždy silná prohlášení a že by to tentokrát už nedopadlo pro USA dobře. Protože Rusko i Čína není Irák nebo Írán a jsou to chtě nechtě velmoci. Je to celkem jasné. Tento podlý čin atentátníků by byl Rusy a Číňany považován za napadení svých zemí od USA bez nutnosti prověřování, ve kterých hlavách se to zrodilo. A pak by v různých městech USA zřejmě padaly mrakodrapy a rostly by tam na obloze obrovské hřiby radioaktivních mračen a umíraly spousty lidí. To by si potom americký lid asi něco konečně uvědomil o svých politicích.

Noobody
9. 2. 2024 14:47
Odpovědět  Miro 2

Nikoli, americký lid by si neuvědomil lautr NIC! NAOPAK by cítil takové akty jako své napadení (2. Pearl Harbor) a taková akce by jej jen stmelila proti označenému agresorovi. Lid by žádal satisfakci jako po 9/11 a to by tutově znamenalo rozpoutání 3.WW!!!

Americký lid chce žít v klidu a proto vždy žádal praktickou politiku izolacionismu a volil politiky, kteří mu to slibovali. Že byl lid ojebán jako vždy a všude je na snadě:

  • K zapojení do 1.WW museli politici naložit civilní parník Lusitanie municí a přes varování Německa jej jako právoplatný vojenský cíl nechat potopit, aby následnmě deklarovali, že Němci bezdůvodně vraždí americké občany.
  • Pro zapojení do 2.WW cíleně vytvořili ropné embargo na Japonsko a to bylo nuceno kritický nedostatek ropy řešit vojensky, pokusem zničit USA tichomořskou flotilu. Ačkoli prezident Rooswelt měl od rozvědky již 4.12.41 důvěryhodné info o cílech japonského útoku, tak pro získání veřejného souhlasu k zapojení do války vydal pokyn námořnoctvo NEVAROVAT a žádná aktivní obranná opatření NEČINIT!
  • V zájmu globalistů napadenout kohokoli a kdekoli ve světě OS USA byl vymyšlen plán na vystavení bianko šeku. Jako False Flag operace

./.

Noobody
9. 2. 2024 15:04
Odpovědět  Noobody

./.
byla 11.9.2001 uskutečněna destrukce WTC 1, 2 a 7 + penetrace Pentagonu pod smyšlenou legendou útoku sil “MEZINÁRODNÍHO TERORISMU”. Tím vznikl univerzální důvod pro vyslání vojsk USA a jejich vazalů kamkoli je globalisté, přes své páky v CIA, nasměrovali.

Jak vidíte, tak lid USA je stejně chytrej, akční a hrdej, jako jsme my tady v E. Rád a ochotně skočí na jakýkoli špek předložený vládou, zvláště když je podepřený propagandou závislých mainstreamových médií. Ač je v USA mnohem více nezávislých, kvalitních a svobodných novinářů než zde, kteří veřejnosti předkládají svá investigativní zjištění v nespočtu periodik a webových stránek, tak úroveň společenského vědomí je naprosto srovnatelná se stavem zde. Prostě všude je to velmi stejné a globalistické elity se nás nemusí vůbec obávat. Všude je mnohem více bekajích ovcí, co se nechají ochotně stříhat a klidně i podřezávat, než nezdolných a bránících se beranů!!

Miro 2
12. 2. 2024 12:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Američani mají zálibu v odstraňování důležitých osob ve světě, které jim vadí a to i včetně některých svých presidentů. CIA je zločinecká organizace, která dokonce po sobě “uklízí” své vlastní lidi, jen aby se veřejnost nedozvěděla jaká svinstva CIA podniká, údajně na ochranu demokracie USA. Jenže všchno se může obráti proti podle pořekadla, kdo jinému jámu kopá sám do ní padá.

18. 2. 2024 00:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Milan ze Zahrady Čech