politika

Nebezpečné, na to Rusové nepřistoupí. Drulák ztrhal plán s Ukrajinou

09.04.2024 20:30 | Rozhovor

Diskutuje se o možnosti, že by se Ukrajina mohla vzdát území, která kontroluje Rusko. Za to by se pak mohla stát členem NATO. Podle profesora Petra Druláka je ale takový scénář příliš optimistický. „Podle mého soudu je myšlenka, že by část Ukrajiny měla být členem NATO, poměrně nebezpečná a pro Rusko též nepřijatelná,“ říká. Upozorňuje, že na Ukrajině mohou být tací, kteří se s takovým stavem nesmíří a budou chtít konflikt opět rozdmýchat. A to si uvědomují jak v Rusku, tak v NATO.

Foto: Hans Štembera
Popisek: Petr Drulák

Pane profesore, jak víme, slovenské prezidentské volby vyhrál Peter Pellegrini, přestože průzkumy i mezi lidmi opouštějícími volební místnosti tvrdily opak. Z Prahy znějí místy velmi ostré hlasy, že se ze Slovenska stane proputinovská země. Jak celé ty volby vnímáte?

Osobně vnímám jako pozitivní, že vyhrál Peter Pellegrini. Představuje sice středového liberála, není žádnou velkou nadějí pro vlastenecky orientované kruhy, ale z druhé strany při srovnání s Ivanem Korčokem představoval menší zlo. Předvolební kampaň Pellegriniho přinutila si ujasnit, kde jsou jeho voliči a možná i kde on sám stojí. Vidím naději, že bude pokračovat v linii, díky níž porazil Korčoka.

Druhá věc je reakce liberálně-progresivistických kruhů v Praze a Bratislavě, kterou nelze označit jinak než jako masovou hysterii. Ztratily soudnost a chovají se, jako by se jim hroutil svět. Přitom Pellegrini je člověk, který byl premiérem, a i kdyby se jakkoli posunul, nemůžeme od něho očekávat nic moc radikálního. Bude pokračovat v umírněné politice. Je paradoxní, že ti progresivisté mu ještě loni na podzim nabízeli premiérství, koalici s Progresivním Slovenskem a viděli v tom záchranu slovenské demokracie. O několik měsíců později se Pellegrini stává prezidentem a oni to vidí jako armageddon. Reakce těchto lidí nejsou otázkou pro politologa, ale pro psychiatra.

Premiér Robert Fico po volbách řekl, že Západ bude chtít za zvolení Pellegriniho Slovensko potrestat. Pokud by tomu tak bylo, jaké páky může použít?

Existuje řada možností, ale týká se to hlavně Evropské unie. Nečekal bych, že se volba slovenských občanů promítne do jakýchkoli bilaterálních vztahů. Ani s evropskými státy, ani s USA. Nezapomeňme, že jedna z prvních cest ministra obrany Kaliňáka vedla do USA, kde se setkal s ministrem obrany, aby potvrdil atlantické směřování Slovenska. 

Zato Evropská komise má spoustu možností, jak škodit. Jedna se týká blokování různých evropských fondů. Budou hledat každou záminku, aby řekli, že je ohrožena slovenská demokracie. Brutální čistky a porušování zásadních pravidel právního státu, které předvádí v Polsku Tuskova vláda, nezanechává v Bruselu jedinou odezvu, ale kdyby si Slováci dovolili jen desetinu toho co Tusk, mají dávno zablokované všechny evropské fondy. 

Druhá věc je, že členské státy EU potřebují čas od času vyjednat nějakou výjimku nebo vstřícnost od bruselské vrchnosti. Pokud je to od vlády, která jde Bruselu na ruku a odpovídá jejich krevní skupině, jsou vstřícní, a pokud je tam vláda jiná, vstřícní nejsou. Bruselské elity se chovají jako imperiální vrchnost, kdy si tito nevolení úředníci osobují pravomoci, jaké nikdy neměli mít, a systém jim je poskytl. Slovensko může očekávat nejrůznější obstrukce ve chvíli, kdy bude v Bruselu něco chtít.

Italský deník La Repubblica píše o západním plánu na ukončení války, podle kterého se Ukrajina vzdá části území, které už neovládá, a výměnou za to se „zbytková“ Ukrajina stane členem NATO. Podle italského deníku by šlo o způsob, jak vyrazit z rukávu trumf Trumpovi, který takové řešení sám nastínil. Jak reálné to celé je?

Ukončení bojů a nastolení míru bude doprovázeno tím, že Ukrajina ztratí část svého území. To už je téměř jisté. Otázka je, jak velkou část území ztratí, a to trochu záleží na tom, jak dlouho se ještě bude bojovat. Jak nasvědčuje současná situace, čím déle se bude bojovat, tím bude část území, která připadne Rusku, patrně větší. Toto si uvědomuje každý, kdo se nenechal úplně zaslepit ideologií. Je dobře, že i ve vysokých kruzích NATO jsou lidé, kteří si tohle uvědomují. 

Otázka je, jaký bude statut zbytkové Ukrajiny. Vnímám jako velmi optimistické ze strany plánovačů NATO očekávat, že by zbývající Ukrajina byla členem NATO. Nejsem si jist, že je pro Rusko přijatelné o něčem takovém vůbec uvažovat. Může se to samozřejmě stát součástí jednání a širších dohod mezi Ruskem a Spojenými státy, nicméně si nejsem jistý, že si většina evropských států NATO přeje mít zbytkovou Ukrajinu v Alianci. Bude hrozit, že část Ukrajinců nebude s dohodou spokojena a budou se v určité chvíli snažit vyprovokovat nový konflikt s Ruskem, což by ve chvíli, kdy Ukrajina bude v NATO, znamenalo konfrontaci Ruska se zeměmi Aliance včetně Spojených států. Podle mého soudu je myšlenka, že by část Ukrajiny měla být členem NATO, poměrně nebezpečná a pro Rusko též nepřijatelná.

Takže by se případná dohoda mohla zaseknout na členství „zbytkové“ či „nové“ Ukrajiny v NATO?

Nevím přesně, co ten západní plán obsahuje, co všechno chtějí Rusku nabídnout. Pokud se to ale podá stroze, že si Rusko nechá, co už dobylo, a zbytek Ukrajiny vstoupí do NATO, nepřijde mi to realistické. Nedokážu si představit, že by na to Rusko při jednáních přistoupilo.

Když jsme u Ukrajiny a Ruska, lidovci vyzvali svého bývalého šéfa Cyrila Svobodu, aby zvážil odchod ze strany, anebo se přestal vyjadřovat způsobem, který podle nich KDU-ČSL poškozuje. Předsednictvo strany tím reagovalo na výzvu ministra Hladíka, který navrhoval Svobodovo vyloučení za údajně proruské názory. Sám máte s vyhazovy za svá veřejná vystoupení zkušenosti. Je toto podle vás srovnatelný případ?

Tento příběh mi přijde skutečně zábavný, protože nepovažuji Cyrila Svobodu za přesvědčeného obránce svobody projevu. Je to člověk velmi konformní a v posledních letech se jako komentátor CNN Prima NEWS pouští do výroků, které se jemně odchylují od mainstreamu, a tím možná vzbuzuje určitou nevoli. Lidová strana se také posunula, a to neuvěřitelným směrem. Byla to strana, která tradičně sdružovala pragmatiky s komunální zkušeností, něco jako STAN. A lidovci podobně jako STAN získali přesvědčení, že potřebují nějakou ideologickou vzpruhu, a stali se z nich naprosto dogmatičtí obhájci bruselské ideologie, a to ve všem. Boha a katolickou církev, se kterou byli spojeni, nahradili EU a NATO. Cyril Svoboda zachoval původní pragmatismus a z tohoto hlediska do té strany asi opravdu už nepatří, protože se z ní stala zvláštní sekta. 

Chci dodat, že je něco jiného, pokud je někdo vyloučen ze zájmového sdružení či z politické strany a když někoho vyhodí z práce. I kdyby ho nakonec vyloučili, nebude to pro Cyrila Svobodu představovat existenční ohrožení jako například pro paní učitelku Bednářovou a řadu dalších. V tom je zřejmý rozdíl.

sdílet na

136 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ModrýKlokan
9. 4. 2024 23:40
Ohodnotit příspěvek :
     

S diplomatem Petrem Drulákem je fakt skvělej a výjimečnej rozhovor o politice, válce, geopolitických souvislostech i jeho vyhraném soudu, na blogu e-novináře Tomáše Lukavce. Žádná omáčka a okecávání, žádný dojmy, vše k věci, svižně, informovaně, včetně nových či neobvyklých a zákulisních pohledů na věc. Od začátku do konce, hodina a půl, dá se dodívat, pro mě výjimka, tak dlouhý videa nikdy nesleduju. Tady to stojí za to.

https://www.youtube.com/watch?v=PINIiNSNj98

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ijn
10. 4. 2024 08:25
Odpovědět  ModrýKlokan

VŠE JIŽ BYLO DO OMRZENÍ ŘEČENO NAPSÁNO, ČINY CHYBÍ, …… SRN nám dluží 16 500 mld. Kč a nikdo z politiků (i prof. Drulák) jednat v Berlíně nechce, válka je téma, příště ufouni?!?

Pijack
10. 4. 2024 09:29
Odpovědět  ijn

Němci nám dluží, ale přesto se náš lampasák a potkan PePa z Hradu rozhodl věnovat jim část našeho pokladu (korunovační kříž). Ještě to nikdo neřekl nahlas, takže tvrdím, že proti Česku běží několik arbitráží. Můžeme tedy počítat s tím, že potkan PePa udělal krok k tomu, aby tento poklad někdo zabavil jako protihodnotu škody projednávané v arbitráži. Například Diag Human… Máme na Hradě svini !!!!

jsladin
10. 4. 2024 09:54
Odpovědět  Pijack

Kříženou s prostitukou.

Markýza
10. 4. 2024 08:50
Odpovědět  ModrýKlokan

U Lukavce to často stojí za to, profi moderátoři by jej měli bedlivě sledovat, jak to dělá. A tenhle je o to lepší, že si zřejmě chlapci sedli.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 13:13
Odpovědět  Markýza

@ Markýza

Taky myslím, viděl jsem tam řadu zajímavých lidí. Lukavec cestuje a zpovídá i český expatrioty v cizině.

Pavel z Moravy
10. 4. 2024 10:21
Odpovědět  ModrýKlokan

Klokánku, ty jsi ještě mladší generace. Všechno ukazuje na to, že budete li chtít přežít tuto degen západní společnost, budete muset odejít. Oni si totiž covidovou totalitou vyzkoušeli kam až mohou zajít a ověřili si, že dvě třetiny lidí jsou pod jejich kontrolou. V Británii plánují uzavření letišť, do určité doby zákaz konzumace hovězího a skopového masa a do konce roku 2050 konec výstavby bytů. A myslím, že o to stejné půjde v degen EU a půjde také ještě o další zvrácenosti. A hlupáci jim na to kývnou. Bohužel, je jich většina. Tohle asi bez vzpoury nikdo nezlomí. A tady teď žijí ve většině generace srá.čů, s nimi nepočítej. Přizpůsobený otrok svému údělu se již za svoje práva nepostaví. Kluci a holky, budete se muset rozhodnout.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
10. 4. 2024 13:23
Odpovědět  Pavel z Moravy

Čau Pavle, to je náhodička, asi karma. Před pár dny jsem s jedním známým na toto téma mluvil. Bývalý český voják, působil v misích AČR, NATO, či jako žoldák, již od začátku 90.let. Řada jeho spolubojovníků žije už roky venku a jsou v kontaktu, nebo se navštěvují.

Někteří se chtěli vracet i když nemusí a žijí si v klidu a pohodě, kvůli rodině, známým, stesku, ale po seznámení s aktuální situací tady doma v ČR to zatím odpískali.

Vhodné lokality podle jejich zkušeností a tvrzení jsou např. Nový Zéland, Thajsko. Bohužel podle něho je vhodná a potřebná částka pro přesídlení aktuálně cca 8 milionů Kč, ne míň. Pro zařízení trvalého pobytu a práce či podnikání.

Takže zatím mám smůlu. Kdybych mohl už odsud zmizím dávno.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
10. 4. 2024 13:46
Odpovědět  ModrýKlokan

Tak teď ještě dopovím jednu věc, která mi leží na srdci. Dnes při návštěvě o něco málo starší švagrové jsem se ujistil, že jsem měl pravdu, když jsem tvrdil, že alternativci by museli jezdit po zemích českých a moravských a seznamovat lid se svými pohledy na zdejší situaci. Švagrová mi potvrdila, že většina starých nemá internet a když ho má, stejně alternativní weby nesleduje. Sama také o ničem neví, pokud ji s něčím neseznámí syn. A ten, věk kolem 55 roků říká, že jeho spolupracovníci o nějaké alternativě nic neví. Takže musím oponovat paní Heleně, která mi psala, že lidé jsou informovaní. Paní Heleno, nejsou. A jestli mezi lid opozičníci jezdit nebudou a mluvit s nimi nebudou, ať to sbalí. Volby projedou. Úplně zbytečně se obelháváte a je to zbytečné. Nevím, ale je hloupost nevidět realitu a tvrdit něco, co neodpovídá skutečnosti. Toto naše občanstvo je nejlínější a nejméně myslící tvorstvo Evropy. A nemusí se nikdo urážet. Je zapotřebí si nalít čistého vína.

Slovan
10. 4. 2024 14:01
Odpovědět  Pavel z Moravy

Mohu jen potvrdit, byl jsem dnes u nás na rynku a potkal jednu známou věk cca 77. Ptala se mě na zdraví a přešli po chvilku na politiku. Tak jsem ji nakrmil hlavu, že jen zírala, ale to bych nedělal nic jiného. Lidi neví.

Honzas
10. 4. 2024 14:39
Odpovědět  Pavel z Moravy

Už i zeman kdysi prohlásil že u nás je 30% lidí dementních. A má pravdu předsedo!!!!!

ModrýKlokan
10. 4. 2024 14:47
Odpovědět  Honzas

Někteří jsou i letadlo. A já například jsem vyspělá modrá plyšová bytost z planety Osho z galaxie v Andromedě. Tak si na mě dejte bacha, nebo z vás udělám králíky.

Boomer
10. 4. 2024 14:52
Odpovědět  ModrýKlokan

.. no když už to musí být, tedy ať jsem plemene belgický obr.
Děkuji předem.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 15:08
Odpovědět  Boomer

V tom bude nějakej podraz. Že ty budeš Boo chtít vobskočit ty vostatní mrňavý? Pro takové labužnictví mám pochopení, tak se žádosti vyhovuje.

Boomer
10. 4. 2024 15:46
Odpovědět  ModrýKlokan

..děkuji i za ostatní následně “postižené”…

Albi
10. 4. 2024 16:02
Odpovědět  ModrýKlokan

Klokane,
mohla bych místo králíka být slepice? Nejlépe zmoklá?

10. 4. 2024 16:14
Odpovědět  Albi

Proč ne žabka? Princ by ti dal hubana a byla bys princezna!

Pravdomluvny
10. 4. 2024 16:33

A teď tu o Karkulce 🤓

ModrýKlokan
10. 4. 2024 17:11

A kde jako dneska sežene prince? Ještě k tomu hetero?

Albi
10. 4. 2024 18:30

Ten titul zmoklé slepice byl udělen mně a jen mně jistým sádrovým trpajzlíkem.

Jsem na něj patřičně hrdá, protože blbek, krav, i obyčejných slepic a pod. je plno, ale zmoklá jen já.
Tak si hlídám, aby mi ho nikdo nezcizil. 🙂

Kdo co je/byl sádrovej trpajzlík ti případně a líp než já, vysvětlí Markýza nebo Slovan. 🙂

Markýza
10. 4. 2024 18:43
Odpovědět  Albi

Hele nevysvětlím, mně to už asi vyšumělo.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 17:10
Odpovědět  Albi

Albi tak to by nešlo, z toho se nevykroutíš. Boo jako belgický obr chce ojet roztomilé malé heboučké chlupaťoučké králíčky. Žádný slepice, natož zmoklý. S těma by si neužil.

Albi
10. 4. 2024 18:33
Odpovědět  ModrýKlokan

Škoda.
A nemáš bráchu – Klokana jiné barvy a sympatií k jinému zvířectvu? 🙂

ModrýKlokan
10. 4. 2024 18:55
Odpovědět  Albi

Já vojedu i zmoklou slepici. Mluvil jsem předtím o Booovi, ten si objednal belgickýho obra. :-D)))

Pravdomluvny
10. 4. 2024 16:31
Odpovědět  ModrýKlokan

Před válkou jsem o tom mluvil s našim okresním panem hejtmanem……🤓

ModrýKlokan
10. 4. 2024 17:39
Odpovědět  Pravdomluvny

Ruhe! Habt – acht!
Kdo je mrtvej, ať se do tří dnů hlásí u korpskommanda, abych mohl řádně vysvětit jeho mrtvolu!
Abtreten!

Pravdomluvny
10. 4. 2024 18:50
Odpovědět  ModrýKlokan

Vykropit, verstehrn?

ModrýKlokan
10. 4. 2024 18:57
Odpovědět  Pravdomluvny

Ja ja richtig, vykropit, mea culpa… už to nejde editovat…
Ale jde to editovat pořád 😛

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
10. 4. 2024 20:42
Odpovědět  ModrýKlokan

Wien sonst,Schatz 🥳

ModrýKlokan
11. 4. 2024 15:26
Odpovědět  scipio

@ Scipio

Nejde. Buď po uplynutí času nějakýho deadline, nebo po zápisu nového parametru, asi udělením lajku od dalšího sledujícího, se možnost editace a příslušné plovoucí menu editační funkce deaktivuje. V komentářových funkcích se objeví místo editace, plovoucí menu funkce pro skrytí odpovědí.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
10. 4. 2024 17:45
Odpovědět  Pravdomluvny

Jasně jsem vám vojíne Wahrhaftigu řekl, že se s tím pitomcem nemáte bavit!
Abtreten!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
10. 4. 2024 18:51
Odpovědět  ModrýKlokan

Maul halten,feldkurát.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
10. 4. 2024 19:04
Odpovědět  Pravdomluvny

Das ist ein Skandal, jak to mluvíte se svým nadřízeným vojíne Wahrhaftigu? Půjdete k raportu a sofort s marškumpačkou na pozice u Jampolu! Pane feldwebel, odveďte ho do basy naší garnizony! Abtreten!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
10. 4. 2024 20:44
Odpovědět  ModrýKlokan

Sicher,Schatz 🥳

Tom
10. 4. 2024 00:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Omlouvám se, že to nesouvisí, ale četl jsem zajímavý článek na ruském webu mk.ru
Titulek: Ukázalo se kde a jak teroristé CROCUS zemřou.
Je to popis vězení pro teroristy s doživotními tresty. I muslimové tam musí sekat dobrotu, jinak přísný trest.
Ten článek je ze včerejška. 9.4.

Albi
10. 4. 2024 01:08
Odpovědět  Tom

Zatímco s muslimy začína být průšvih v Německu – a Berlín prý nekoná!
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-nemecko-v-pozoru-islamiste-pripravuji-chalifat-40466992
Posláním Muslim Interactive je šířit islám – v tvrdě úderné verzi. Vystupuje proti USA, proti Izraeli, proti demokracii, proti ženám. Vše má dospět ke vzniku teokratického státu, v němž je vše podřízeno náboženství.

Berlín mlčí. ZatímProč ale nejsou taková pochybná islamistická setkání zakázána nebo zrušena? Odpověď je prostá: úřady na celostátní úrovni sdružení nezakázaly, takže setkání jsou považována za soukromá. Vzhledem k tomu, že organizace působí po celé zemi (hlavně v Severním Porýní-Vestfálsku a Berlíně), je za to odpovědné spolkové ministerstvo vnitra. A to se zatím drží při zemi.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
10. 4. 2024 06:15
Odpovědět  Albi

Protože je měl Fricek likvidovat už od počátku 50.let 20.století.
Do Evropy ten odpad muhamr@@@@dánskej NEPATŘÍ A NEPATŘIL!!!!!!
Bitva o Vídeň 1983 to jasně dokazuje!!!!

pedro
10. 4. 2024 08:05
Odpovědět  Pravdomluvny

1683

Pravdomluvny
10. 4. 2024 16:35
Odpovědět  pedro

Překlep, omlouvám se,psal jsem po paměti….a výsledek není k chlubení 😡

skeptik
10. 4. 2024 08:25
Odpovědět  Pravdomluvny

Brečíte sice hezky ale na špatném hrobě. Kdyby jim dal fašistický KoZa pokoj, tak byl klid. To nejsou muslimské státy kdo vyvolává konflikty a napadá státy Koza pod různými záminkami jako například šíření demokracie.

Pavel z Moravy
10. 4. 2024 08:59
Odpovědět  skeptik

Těm tady to nevysvětlíte, že to vše je způsob vyššího řízení a že určité kruhy chtějí zlikvidovanou Evropu a k tomu si najali svoje katy. Jak jim můžete vysvětlit, že by tady žádná imigrace nebyla, kdyby se oni sami, tito vládnoucí degeneráti z Bruselu na tom nepodíleli. To, že samotní muslimové by neměli sílu se zde na evropský kontinent infiltrovat jim nevysvětlíte. Je to stejné jako se škůdci u nás doma. Kdyby úmyslně nerozkládali zemi, žádný rozkladný proces takového charakteru jaký probíhá nyní by tady nebyl. Ti lidé nevidí ty vyšší zájmy, které určité kruhy na tomto rozkladu mají. Je to marné vysvětlovat, raději si dát panáka, ať z toho člověk nemá bolení hlavy.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 16:37
Odpovědět  skeptik

Muhamtdy napadala KoZa už v 11. století?!!!!!

skeptik
10. 4. 2024 19:25
Odpovědět  Pravdomluvny

V 11. století ještě nic takového, čemu by se dalo říkat KoZa, neexistovalo, takže to dá rozum že nenapadal.
V té době to byla křesťanská církev která vedla křížové výpravy proti muslimům.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 19:39
Odpovědět  skeptik

No nevím Skeptiku. Sleduju cvrkot, nemám na to papíry, ale řekl bych amatérsky, že je možné, považovat útvar, zvaný od 15. století Svatou říší římskou národa německého, který existoval od 10. století, za KoZa.

Samozřejmě koexistovali a soupeřili spolu papežové a císaři. A společně či zvlášť vedli a financovali křížové výpravy. Nejen proti muslimům. Velká otázka je pouze v interpretaci: kdo koho vlastně napadal.

Takže mi není vůbec jasný smysl tvého příspěvku. Komu tím prospěješ?! :-D))))

skeptik
10. 4. 2024 20:09
Odpovědět  ModrýKlokan

Proč řešit kdo koho napadal v 11. století?? Řešme kdo koho napadal ve 20. a 21. století.
Mně to zas až tak humorné nepřijde.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 20:18
Odpovědět  skeptik

Právě proto jsem reagoval. Nechápu proč a co tím řešíte. Takže vlastně teď souhlasím. A humor je koření života.

skeptik
10. 4. 2024 20:26
Odpovědět  ModrýKlokan

Jestli nechápete, tak si přečtěte moji první reakci tolikrát, až to pochopíte.

ModrýKlokan
11. 4. 2024 15:43
Odpovědět  skeptik

Já jsem reagoval na tvůj koment 19:25. Tvoje první reakce 8:25 nebyla na totožné téma. Proč si mám něco opakovaně číst, když sám nechápeš o čem se bavíme a místo abys odpověděl, další řečnickou otázkou se mě dětinsky snažíš urazit? Ty si o sobě myslíš, že jsi neomylné božstvo? Už jsi s tím byl u doktora? Dal ti na to nějaký prášky?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
10. 4. 2024 20:46
Odpovědět  ModrýKlokan

Gott mít Uns 🙈

Pravdomluvny
10. 4. 2024 20:45
Odpovědět  skeptik

A dělala dobře.
Jen to měla vzít pořádně a důsledně,pak bychom dnešní starosti s tím odpadem neměli ☠️

ijn
10. 4. 2024 08:29
Odpovědět  Pravdomluvny

oni si je Helmuti připravují jako kanonfuter na Slovany, to je to pangermánské vidění světa,…..s židy za oponou a v pozadí našimi českými emigranty……!!!

ModrýKlokan
10. 4. 2024 13:39
Odpovědět  ijn

@ ijn

Hodně zajímavá a důležitá poznámka. Podceňovaná. O něčem podobném mluvil Drulák v rozhovoru pro Lukavce, jak jsem dával odkaz nahoře.

V té části jak mluví o tom, že vedení EU, Macron a Lejnová, nejsou jen plně ovládané loutky z City of London a USA. Ti naši EUtopičtí magoři válkou na UA získali vítr do plachet a chtějí ji samostatně využít, za jakoukoliv cenu, kterou samozřejmě zaplatí obyčejní lidi.

Pro vedení EU, či ty co za nimi stojí skrytě, má sloužit válka k překonání odporu vlastních občanů evropských států ke sjednocení do federace, či podobně centralizovaného superstátu.

Drulák to vidí jako hlavní důvod válečného fanatismu těchto (j)elit a považuje to za extrémně nebezpečné a aktuální. Udělají cokoliv, jakoukoliv sviňárnu, aby si zachránili zadky a vytvořili novou centralizovanou říši. Budou najímat cizince do policie, armády, prostě cokoliv. Rakušan už hodil první balonek.

Tak se těšme přátelé, jízda teprve začíná.

Albi
10. 4. 2024 16:05
Odpovědět  ModrýKlokan

Ještě je tu šance, že jim Putinovo Rusko stačí včas hodit do plánů vidle.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 16:37
Odpovědět  ijn

Nepřipravuje, sám bude o své bytí připraven!!!!

Albi
10. 4. 2024 18:37
Odpovědět  Pravdomluvny

To nedává smysl – Fricek si je sám aktivně dováží, tak je přece nebude ničit.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 18:52
Odpovědět  Albi

Bože můj,to je dílo…..

Albi
10. 4. 2024 20:54
Odpovědět  Pravdomluvny

Taky si myslím. A nejen dnes. 🙂

Pravdomluvny
11. 4. 2024 18:51
Odpovědět  Albi

Voni a myslet?!!!!
Kvadratura kruhu je pravděpodobnější 🥳

Tom
10. 4. 2024 07:34
Odpovědět  Albi

Když jsem Albi, podobné zprávy před pár lety ještě čítával, nebo viděl na videu, jak muslimové nebo černoch mlátí ženu, že odmítla jít s ním na kafe, tak mi to skazilo celý den.
A to nemluvím o znásilňování a vraždách. Vím co dokáží,vím co chtějí a vím, že už s tím nic neuděláme.
Doprejes-li nemoci čas, je pozdě se pak shánět po léku.

Mik
15. 4. 2024 17:41
Odpovědět  Tom

Četl jsem tam take podobné nazory ale trochu jste to upravil. Nezapomeňte že Rusko je mnohonarodnostni země. Nejde to že ti teroristé jsou muslimové. Jde o to že i mezi spoluvezni budou vlastenci ochotni potrestat ty kteří zaútočili proti vlasti.

10. 4. 2024 01:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Mě fascinuje ten optimismus, že po skončení specoperace bude vůbec ještě nějaká “zbytková ukrajina” existovat co stát. Ale je dost dobře možné, že se tak protektorát na historickém území hetmátu Bohdana Chmelnického bude nazývat.

Albi
10. 4. 2024 02:16

To mě taky, ale to není optimismus, to je umíněnost.
Přece mají pořád svá Pravidla a ta jsou pro všechny ostatní přímo božím zákonem.
A teď si někdo dovolí je tak ignorovat.

Tupý hulvát
10. 4. 2024 06:51
Odpovědět  Albi

Všimněte si,že to nerozporuje ani ,možná i váš,oblíbený Drulák a jen se mu nezdá členství v NATO,že bychom jim POTOM MUSELI pomáhat.Ten člověk není na mé straně,nepřipouští,že ta krize JE PLÁNOVANÝM VÝTVOREM západu.Je to chytrý lhář,který si svým lavírováním možná připravuje budoucnost,pozor na něj.

Putinovec
10. 4. 2024 08:33
Odpovědět  Tupý hulvát

Ten , kdo řídí procesy , si musí předem připravovat řídící kádry , pro různé možné scénáře změn , které se týkají supersystému .
V politice to funguje tak , že připravuje podmínky pro vznik takových stran které bude mít pod svým řízením a to tak , aby volič – tele , měl pomyslný výběr , při svém rozhodování .
Vyber si co chceš , stejně to bude fungovat , v kolejích dané Koncepce řízení .
Stejně se postupuje při výběru kádrů , kdy je předem jasné , že ten současný marast telátka , která spoluvytvářejí supersystém , budou tolerovat pouze určitou dobu , než systém řízení přejde do krize .
A proto jsou s předstihem vytvářeni kádři , nejlépe takovou formou , kdy jim daný režim ubližuje , aby telátko mělo snadný výběr toho , kdo ho odvede na jatka .
On se Tupý hulvát trefil , Drulák je připravovaný pasený kádr , generačně parazitické mafie , která se snaží převzít část řízení v daném supersystému a být tak pasená , ze strany klanů – mafií vnější politiky .
Když budete chtit podobný příklad , tak se podívejte na Fialu . Celoživotní příslušník brněnského parazitního klanu , pasený vnější sudeťáckou klikou .

Putinovec
10. 4. 2024 08:39
Odpovědět  Putinovec

Tito adepti – kádři , jsou připravovaní v takovém množství , aby bylo možné zdánlivě uspokojovat možnou aktuální potřebu supersystému – nemyslícího davu .
Chcete monarchii , démonkradcii , Velkého Vůdce , mraxismus , jen si vyberte . Všude Máme pro Vás připravené kvalitní Krysaře , který Vás povede právě tam , kde Vás potřebujeme mít .

Pavel z Moravy
10. 4. 2024 09:08
Odpovědět  Putinovec

Velmi dobře řečeno. Naprostý souhlas.
.

Tupý hulvát
10. 4. 2024 08:57
Odpovědět  Putinovec

Zajímavé,ale já si myslím,že svět je jednodušší.

Albi
10. 4. 2024 10:59
Odpovědět  Putinovec

Že se Tupý hnát trefil – to snad nemyslíš vážně!

To jako měl vykřikovat – pryč z NATO, pryč z EU – a do týdne hotovo?
Hezké to je a souhlas, ale tak jednoduše to nejde a ty bys to měl vědět nejlépe.

Mám konkrétní otázku: KDO je podle vás dvou ten, který by to mohl zařídit, i kdyby nakrásně byl na pozici premiéra nebo prezidenta a dokonce měl za sebou i těch neuskutečnitelných 80% národa?
A když se nepodaří do měsíce viditelné kroky alespoň nastartovat – zas to bude jen mluvka, který si buduje jen svou kariéru?

Vyčítáme alternativě, že se nedokáže spojit – tady je vidět názorně proč ne. Vždycky bude někomu někdo vadit, nikdo nebude vyhovovat všem.

Putinovec
10. 4. 2024 11:36
Odpovědět  Albi

Odpověď na otázku , kdo by uměl vstoupit z pozice vnitřní politiky desetimilionového státu , který nemá žádnou zdrojovou stabilitu , do řízení globální politiky a toto řízení převzít , je Nikdo .
Politika je umění možného . Vidět probíhající objektivní řízení , chápat jakým způsobem je toto řízení vykonávané a připravovat si procesy , které mi umožní na nějaké úrovni , do tohoto řízení vstoupit .
Je potřeba pochopit tu skutečnost , že problémy jsou záměrně vytvářeny , aby ten , Kdo je vytváří , mohl obyvatelům supersystému přinášet řešení problému a tím si zajistil generační podřízenost supersystému , svému řízení .
Já netvrdím , že Drulák a spol jsou Naši nepřátelé . Ale nejsou ani přátelé .
Oni budou aktivně pomáhat bourat dodělávající systém , ale ne z lásky , ale pro své zájmy .
Tyto “kádři” jsou pečlivě vybíráni . Jedním z důvodů , proč jsou zařazeni do seznamu výkonných kádrů budoucnosti , je jejich stroj psychiky . Musí to být typ psychiky démon , který umožní plně využít jejich schopnosti .

Putinovec
10. 4. 2024 11:44
Odpovědět  Putinovec

Vzpomeň si na základy KSB . Myslíš si , že fašistická vláda na Slovensku , padla ze svých plně obsazených a nedobytných výšin jen tak ?
Globální politika zde přetlačila politiku vnější . Ale z pozice globální politiky je jim ukradené , zda během jejich procesů řízení celé Slovensko vyzdechá .
Protože je Fico potřebný , pro nově rekonstruovanou východní a střední Evropu , v rámci Přestavby mocenských center řízení a zároveň je to ostřílený politik , který je schopen řídit , bylo mu svěřeno vytváření jednoho z ostrovů , jejichž spojením a připojením dalších částí Evropy – států , se bude vytvářet nové politické uskupení .
A v rámci možností tohoto řízení , může Fico pracovat pro Slovensko . Kdyby nebyl schopný kádr , který je zrovna v kurzu , tak by nedokázal vnější politiku nikdy sám přetlačit a to ani s podporou , celého pětimilionového národa .
Ani by si neškrtl .

Albi
10. 4. 2024 12:20
Odpovědět  Putinovec

“Oni budou aktivně pomáhat bourat dodělávající systém , ale ne z lásky , ale pro své zájmy“.

To je snad samozřejné. My to snad taky chceme dělat pro své zájmy, pro svůj prospěch.
Jinak souhlasím, že současné národy, které se ani nebránily nechat se rozhádat, nemají šanci, natož pak ty naší velikosti a – bohužel – i totální podřízenosti.

Jednoduše bych to zkrátila na “žij a nech žít“.
Ale my právě proto nerozumíme Rusku, ke kterému se momentálně – a pro co jiného, než pro “své zájmy” hlásíme. A divíme se, že “nepřeválcoval” Ukrajinu z jedné vody načisto, a do týdne hotovo – bez výběru..

Co se p. Druláka týká, myslím, že proti jeho pohledu na otázku řešenou v článku nemůžeme mít žádnou výhradu. Jen nám chybí ta dryjáčnická vyjádření, která se tak často objevují v různých diskuzích, nejen těch “alternativních”, včetně těch nesmyslných požadavků (německé reparace apod.)

ModrýKlokan
10. 4. 2024 14:19
Odpovědět  Albi

@ Albi

Myslím, že asi díky změnám počasí poslední dny, do toho dávají Putinovec a Tupý hulvát víc emocí, než je zdrávo. No a do rány jim teď padl za oběť Drulák. Snad je to dočasný stav, rozkopou si stoličku či rozmlátí klávesnici a přejde je to. Chce to panáka a zdravotní procházku. Držím modré chlupaté palečky ať se zadaří.

Albi
10. 4. 2024 19:20
Odpovědět  ModrýKlokan

No Putinovec asi ne.
.
Jak píše o tom Slovensku – že fašistická vláda na Slovensku nepadla ze svých plně obsazených a nedobytných výšin jen tak – tak to samozřejme nerozporuji, ale myslet si, že nezáleží na Slovensku, s tím už mám jisté potíže.
Tím ale netvrdím, že to není pravda, tolik do toho zas nevidím.

Každý sebemenší státeček je v tom “převádění” světa na jinou kolej (jiný směr a tím i k jinému cíli) potřebný a vítaný.
Však ani Putin nedělá rozdíly ve velikosti území nebo populace. A každý milion, který se podaří sebrat z “akčního okruhu” KoZa dobrý.

Nakonec – na rozdíl od “demokratického” Západu, Putinovi záleží víc na lidech, než na území.
Ale o to území nesmí přijít právě kvůli svým lidem.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 14:13
Odpovědět  Putinovec

Podle mě tvá tvrzení nejsou konsistentní. Odporují si vzájemně.

Markýza
10. 4. 2024 20:57
Odpovědět  ModrýKlokan

Ale zato konzistentně.

ModrýKlokan
11. 4. 2024 15:52
Odpovědět  Markýza

@ Markýza :-D))))))))))

To se ti povedlo…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mik
15. 4. 2024 17:52
Odpovědět  Albi

No určitě někdo, kdo má svý léta a proto mu už budováni nějaké kariéry nepřipadá aktuální.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 13:58
Odpovědět  Putinovec

@ Putinovec

Nesouhlasím, možná by sis měl přečíst či odsledovat nějaký Drulákovy rozhovory a až potom o něm vynášet tyhle “zasvěcený” soudy. Proč tě vůbec zajímá politika? Proč o ní píšeš? Podle tvýho příspěvku to vůbec nemá smysl. Baví tě dělat nesmyslný věci? Jsi taky loutka supersystému?

Asi ne, že? Jinak bys o tom nepsal. Proč by zrovna Drulák nemohl uvažovat jako ty? Se vzpamatuj. Takový obecný absurdní řeči nikdo nepotřebujeme číst a poslouchat.

Jasně, že “je všechno v pudeli”, všichni to víme, nepotřebujeme to ještě slyšet vod tebe nebo nějakýho jinýho guru.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 4. 2024 15:47
Odpovědět  ModrýKlokan

Křivdíš mu. Je na na našem břehu. Ty, z mého pohledu úlety, jsou dány tím, že vše poměřuje z hlediska učení KSB a za jakýmkoli děním, jak čistě náhodném, tak, z hlediska fungování lidské pospolitosti zákonitém, protože takovej už člověk zkrátka je a tak lidské společenství od nepaměti funguje, vidí dlouhé ruce Globálního prediktora.
Někdy s Putinovcem z celého srdce srdce souhlasím a jindy… Škoda mluvit.
KSB na místo starého dobrého pánbíčka nainstalovala Globálního prediktora a hotovo. Vše je nadále předurčeno, akorát že namísto pánbíčka to od šerého dávnověku diriguje mysteriózní temná síla GP, v mírné nadsázce řečeno.

Albi
10. 4. 2024 16:37

KSB není žádný pánbíček ani náboženství, je to prostě globální řízení, což je podle definice informační proces.
A informuje se podle záměru – dobrý-špatný.
A prostě se pro to vžil název globální prediktor (GP), což mnoha lidem zní moc tajemně, tak za tím hledají ty “temné síly”. A hledat budou donekonečna, pokud se nedozvědí jeho jméno, adresu, bydliště, životopis a přesný popis jeho funkce, což je, jak jistě uznáš nesmysl.

I Gosudar je globalista, ovšem mnohem schopnější než KoZa a s naprosto rozdílnými úmysly a z těch potom i vycházející výsledky.

10. 4. 2024 18:34
Odpovědět  Albi

Inu, jsou definice a definice. Dle mé, zcela soukromé definice, má atributy sekty. Proto jsem si ostatně KSB v zahradě své mysli už před časem přesadil ze záhonku “Co když”, spolu s “Tvořivou společností”, “AlatRou” “Gesarou/Nesarou” a dalšími manipulativními spolky, na záhonek “Novodobé sekty”.
Pravda, trvalo mi to dva roky – ale už jsem ti říkal, že si názor neutvářím ajn cvaj – ale koncem minulého roku definitivně přeřadil. No a?
Ty trvej na svých pozicích, já na svých. Akorát to na mě nezkoušej s nějakým “hledáním temných sil” s bydlištěm a adresou atd. – dobře víš, jak to myslím. A pak. Hledat je nemusím – sami lezou na povrch.
Pokud si ale chceš osvěžit pamět jak to myslím, klikni si sem: Albi
a přečti si celé vlákno poctivě až dolů. Aspon se nebudeš muset uchylovat k trikům s bydlištěm a adresou.

Hupert
11. 4. 2024 08:54
Odpovědět  Albi

Mám za to, že informační proces je nástroj globálního řízení a pokud mluvíme o globálním řízení, sedí nejspíš za globálním volantem nebo rajčáky globální řidič, pokud vůz není řízen jen generátorem náhodných směrů.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 16:45

Chápu Milane. Četl jsem od Putinovce hodně příspěvků a rozumím jeho postoji. Myslím, že jsem ho nijak extrémně nenapadl, nevím kdo to je, ale jeho virtuální postavu znám a nemám s ním problém.

Jsme na netu, anonymně, je to vostřejší, on to asi určitě snese. Tak jako já a ostatní, kdo ne, už tady není a chodí na procházky.

Dneska mě trochu rozpumprlíkoval Pravdomluvný a Tupý hulvát s těmi útoky na Druláka, Kremelským válečným poradenstvím a úplně nelogickými konstrukcemi. Putinovec zachytil sekundární tlakovou vlnu.

Já se s ním můžu bavit dál úplně normálně a v klidu, pokud on bude chtít. On si ale jede svou linii, tak jako řada z nás, a nemusí považovat za nutný provozovat rozsáhlý debaty a vysvětlování. De vo prd. Snad nevyteče jak Pravdomluvný na jiným článku. Tomu vytekly asi nejen nervičky. Velmi zábavné. Stačily mě k tomu dvě věty nerozvité. :-D)))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
10. 4. 2024 11:08
Odpovědět  Tupý hulvát

ad Tupý hníát

Jak nerozporuje? Vždyť hned v úvodu článku říká:
„Podle mého soudu je myšlenka, že by část Ukrajiny měla být členem NATO, poměrně nebezpečná a pro Rusko též nepřijatelná,“

To jako vadí, že mluví jako diplomat, kterým nakonec i byl a ne jako agresivní představitelé KoZa? Proto je hned nepřítel a pracuje jen na své kariéře?

Pavel z Moravy
10. 4. 2024 14:07
Odpovědět  Albi

Já nevím, ale ať kdokoliv začne používat nějaké obezličky a nevyjádří se úplně přesně a na rovinu, není to můj šálek kávy. Jestli banderovci pronásledovali a ničili své spoluobčany ruského původu, tak byli banderovští parchanti a jakákoliv obezlička, která je má omluvit je slabostí dotyčného člověka, který i při svém dobrém náhledu na věc má za úkol zmírnit svůj kritický pohled a trochu se náprotivné straně zalíbit. Když je něco černé, tak je to černé, ani hnědé či černohnědé. S takovým lavírováním jsem akorát za falešňáka. A takovému člověku já nevěřím. Ale Putinovec má pravdu. Tito lidé jsou pečlivě vybíráni. Ne, že by byli tak dokonalí, ale proto, že jsou vhodní pro nadcházející systém.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 14:32
Odpovědět  Pavel z Moravy

To nechápu o kom mluvíš Pavle. Drulák se s tím moc nepáře, vyjadřuje se přesně a na rovinu a obezličky nepoužívá. Jako profesionální diplomat pouze mluví dost slušně a zdvořile. Jinak se tvrdě soudil a šel proti Zamini a tomu dementovi Lipánkovi. Zastupovala ho nějaká senátorka, Zwyrtek-Hamplová myslím. Dva soudy už vyhrál.

Zatím vše nasvědčuje tomu, že je čestný profesionál. Není politik. Podle Putinovce a Hulváta mu ale nemáme věřit, protože “by mohl” udělat někdy v budoucnu něco nekalého – a proto asi máme věřit těm co již něco nekalého udělali v minulosti? Nebo co? Co to je za nesmysly?

Proč se lidi vyjadřujou o někom, o kom nic neví? Přitom si stačí z netu pustit pár Drulákových rozhovorů a seznámit se s jeho názory. Potvrdí určitě to co o něm píšu. Je to autentický, schopný a užitečný člověk, žádná neschopná loutka.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
10. 4. 2024 16:39
Odpovědět  ModrýKlokan

1+++

Pavel z Moravy
10. 4. 2024 18:34
Odpovědět  ModrýKlokan

Mám rád, když se mluví opravdu na rovinu, ale teď nenarážím na Druláka, ale myslím to všeobecně. Buď mám takový názor nebo onaký. Vem si právě to zmiňované Rusko. Jestli byly ty oblasti, které šel Putin ochránit předtím trvale napadány banderovci, tak je nefér od kohokoli kdo do toho vidí se vždy otřít o Rusko a dát tam tu obezličku o agresi. Potom si již na něho musím dát pozor, neboť mi to přijde, že se snaží si vylepšit image u těch jinak smýšlících. Agrese by to byla, pokud by šlo o napadení naprosto klidného státu. Pak by se dalo mluvit o imperiálních choutkách. A tyto obezličky často používají i ti, kteří mluví jinak rozumně. A to mi vadí. Jak říkám, buď černá nebo modrá, lavírování se mi nelíbí. Zrovna tak se mi nelíbilo oslovování zápaďáků v plné krizi s Rusy slůvkem partneři. Partner nedělá úmyslné podrazy, pokud je dělá, je nepřítel. A to je přitom ta situace Ukrajina Rusko možná mnohem složitější než si myslíme, neboť my přímo do kuchyně tohoto konfliktu nevidíme.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
10. 4. 2024 23:33
Odpovědět  ModrýKlokan

Vzpomeňte si na Jourovou . Jakým způsobem byla nasunuta do své pozice a jak od té doby tato fašistická bestie dokázala uškodit .
Byla davu prezentovaná jako oběť režimu , dav ji litoval a později se nestačil divit , co pomáhal stvořit za zrůdu .
Když jsem výše napsal informaci o tom , že se jedná o stroj psychiky démon , protože právě ten je u těchto kádrů potřebný , tak to nebyla náhoda .
Aby Vás ještě Drulák nepřekvapil .

Pavel z Moravy
11. 4. 2024 08:58
Odpovědět  Putinovec

Jo, jo, důvěřuj, ale stokrát prověřuj. Většina na to ale neslyší.

ModrýKlokan
11. 4. 2024 16:04
Odpovědět  Putinovec

@ Putinovec

Ďourová jasně, ta nechutná krysa Vasilisa byla ovšem podle veřejně dostupných údajů vyrobena tragickou personální politikou Andreje I. Statkáře.

Z informací co zatím mám, je Drulák autentická osoba s vlastní subjektivitou, ne něčí kádrový produkt jako komisařka Ďourová.

I když nic proti kádrům, již báťuška Generalissimus Stalin, vítěz nad německým nacismem a fašismem říkal, “Kádry řeší vše”, případně “Není člověk, není problém”. :-D)))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 4. 2024 15:12
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jenže, Pavlíku, i diplomatů bude třeba. Není sice můj šálek kávy, ale k čemu vylévat s vaničkou i dítě? Mám k němu mnohé výhrady (ruská agrese atd.), ale vidím tam i klady.
Rozhodně Drulák nepřekračuje meze mé tolerance natolik, jako inkvizitor Koller. S Drulákem si budoucí vládu vcelku dobře představit dokážu, s Kollerem ne. Ledaže by v ní zastával funkci ministra pravdy, nebo prezidenta Policie bdělosti. Pak jo. Ale to by se muselo postavit hafo pracovních lágrů a než bychom se nadáli, byla celá Bohemie jeden ohromnej pracovní lágr.
Vlastně těch možností, jak se tak doba začala řítit kalupem, už moc není. Vidím vlastně jen dvě možnosti – Buď SPD, nebo Stačilo. A i ty dvě se začínají, jak tak jde čas a ANO s SPD kují pikle obvyklé i neobvyklé, valem smrskávat na jednu. Jinak další statisíce propadlých hlasů.
Můj názor je, že na lídra, vůdce čehokoli, Drulák nemá, čímž je pro náš břeh neškodný. Má však, a bohatě, na republice prospěšného ministra zahraničí, poradce vlády, velvyslance atd. To nestačí?
Vezměme si příklad z katolického Slovenska. Koho si zvolili za prezidenta?
Gaye. Katolíci – a do čela státu si zvolili gaye! Jak je to možné? To už nechám na tvé úvaze.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 16:31

@ Milan

Zdravím a souhlas s tvým komentem.

Off topic: nemůžu najít tu tvou debatu, myslím, že se Scipiem, o historii Slovanů, genetice a tak. Takže jsem ti chtěl jen dát tip.

Na blogu D-fense dal letos v zimě čtyři články o nejnovějších hypotézách pohybu Slovanů před cca 1.500 lety a jejich průchodu a usidlování z východu obloukem přes Polsko, Německo a Čechy na jih, Hildigsovi a Sámovi, Srbech a Chorvatech, Sklavinech a Antech, … autor jménem “ScythianAres” – podle toho vyhledáš.

Nepolitický, nepředpojatý, velmi zajímavý, řekněme odborně popularizující historie, včetně diskuse pod články. Tamní diskuse nejsou nijak redakčně moderovány. Doporučuju.

Najít se dá rychle, těch článků tam není tolik co tady.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 4. 2024 19:47
Odpovědět  ModrýKlokan

Ta debata? Klikni semka:  scipio

10. 4. 2024 22:10
Odpovědět  ModrýKlokan

Díky. Je to ale dlouhatánskost, tak si uložil odkaz.

ModrýKlokan
11. 4. 2024 16:14

Nechápu, kdo sem pod podobný “technický” komentáře, jako teď s Milanem, dává ten minus? To musí bavit.

Nebo žeby nějaké tajné kódované sdělení esoterických zasvěcenců z orbitální stanice Archontů a Reptiliánů – Somnabulla XB One? :-D))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
11. 4. 2024 17:30
Odpovědět  ModrýKlokan

Já už si zvyk a když ho pod něčím naprosto neutrálním nemám, tak si dělám starosti. jestli se neštastníkovi něco nestalo.

Markýza
11. 4. 2024 18:36
Odpovědět  ModrýKlokan

Ale žádné tajné kódy. Veřejně leč anonymně projevená nechuť k autorovi, s komentáři to nemá nic společného. Můžu rozdávat, kdyby to někomu chybělo.

Albi
10. 4. 2024 16:41

Naprostý souhlas.

10. 4. 2024 19:22
Odpovědět  Albi

S tebou je aspon prča. Jen počkej až narazíš na můj koment na tvůj koment, co jsem spáchal před cca hodinou. To ti bude pánečku dekl nesouhlasně nadskakovat. 🙂

Albi
10. 4. 2024 21:19

a) Ten naprostý souhlas platil tvému pohledu na slovenskou současnost.
b) Výše, kam jsi ně navigoval – taky souhlas, necháme si každý svůj názor.
V podstatě si stejně myslíme oba zhruba totéž. Lišíme se pouze v názvech a časech (dobách).

Nevím přesně kdy a jak byla vytvořena Církev svatá katolická, tedy Vatikán, ale jistě jako první existovala nějaká prvotní organizace, tedy “sekta”, ale můžeme předpokládat, že kolem +/- nového letopočtu.

Židé (Izraelité, nikoliv zde oblíbení Chazaři) počítají svůj počátek od “stvoření světa” (ono to bylo spíš opačně – napřed byl “stvořen svět” a pak se objevili Židé, tedy když nepočítáme ty předchozí ostatní za lidi, což se v různých modifikacích děje i dnes).
A ta doba od “vzniku” světa i Židů je 5.000 let.
To je k tomu rozdílnému času.

Ale já nebyla ani u jednoho z těch jevů – stvoření světa ani Vatikánu – takže se hádat nemohu.
Je mi líto, že jsem tě zklamala. Tak třeba příště. 🙂
.

Albi
10. 4. 2024 21:20
Odpovědět  Albi

PS: Podívala jsem se na ten odkaz – pamatuji si ho.

10. 4. 2024 22:15
Odpovědět  Albi

Dyk vím. A nezklamala. Akorát jsem se musel žulit, když jsem narazil na tvůj souhlas s tímto a uvědomil si, co jsem napsal vejš.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Hupert
11. 4. 2024 20:16

Pravděpodobně byli všichni, co ho volili, katoličtí duchovní.

Markýza
10. 4. 2024 14:41
Odpovědět  Albi

Ale teda Tupý hníát se ti poved 😀 😀 sorry všem, Hulvát je hulvát, tomu to vadit nemůže. Ale je to fakt vtipný!

Tupý hulvát
10. 4. 2024 16:11
Odpovědět  Albi

Lžete si do kapsy,celá tato krize je o přibližování NATO k Rusku a jeho ohrožení.A tenhleten šíbr blábolí o nebezpečí a o tom,že se to Rusům nebude líbit.On si evidentně myslí,že ta banderovská banda má na to členství právo.Neřekne,vždyť je to nesmysl,jsou nepoučitelní,stále dělají totéž,jsou to blázni.Ne on žvaní o tom,že by to bylo nebezpečné,museli bychom jít na pomoc.On tvrdí,že je Rusko agresor,ne že se brání.Je na americké straně,ale jen to říká skrytě.

Pravdomluvny
10. 4. 2024 16:40
Odpovědět  Tupý hulvát

Mimořádně 👍👍👏

Pavel z Moravy
11. 4. 2024 09:00
Odpovědět  Tupý hulvát

Mám podobný pocit. Je to ale jen pocit.

ModrýKlokan
10. 4. 2024 13:48
Odpovědět  Tupý hulvát

@ Tupý hulvát

Podle tvé logiky jsi lhář především ty. Nebo my všichni. Co to meleš za nesmysly? Za prvý je tvůj příspěvek logicky úplně zmatený: jak jsi na to přišel, jaká je tvá strana, jak víš co si myslí Drulák, co nerozporuje, proč vadí že nemá rád NATO? Otázky, samé otázky. Pozor na tebe :-D)))

Navíc prvoplánově lžeš. Drulák nikde nerozporuje, zda se jedná či nejedná o plánovanou krizi západu, tohle téma míjí, je to profesionální diplomat a politické filosofii a ideologii se vyhýbá. Není to politik.

Bezdůvodně tedy meleš nesmysly. Nebo máš nějaký důvod? Někdo si tě najal? Živíš se zaséváním nenávisti? Co Ropuška, dá ti medajli?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 4. 2024 14:32
Odpovědět  scipio

Hetmanátu, čárka, když už. A velké Há na počátku.
Takhle: “Hetmanátu, když už.” Když už chcete rajtovat na překlepech a podobně. A pak. Já si to můžu dovolit, páč jsem lopata a ne zdělanec, rajtující ne na obsahu, ale na formě.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
10. 4. 2024 14:43

No a já nevím, co to je, ani jedno, ani druhé, leč nevadilo mi to v pochopení smyslu 😀

Markýza
10. 4. 2024 15:29

Tak jsem se zeptala Wiki – to fialovej gůgl ještě nezašantročil, abych to musela překládat do polštiny.
A bude to Wojewódzstwo – možná Zakarpackie, nebo tak něco. Mně se tahle verze stejně líbí nejvíc, protože si myslím, že jestli by někdo dokázal ukroušům vymlátit z palic banderismus, tak Pšonci, protože jejich přesvědčení je hluboké a povaha rázná 😀

10. 4. 2024 16:03
Odpovědět  Markýza

Vám možná líbí, ale bejt Putinem, tak ze sousedství rusofobního pšonska, navíc člena NATO a tudíž možnosti základen NATO hned za humny, bych nebyl zrovna odvázanej.
Jo, k tomu Hetmanátu. Je to ten vyblitě červenej flek uprostřed vrchní mapky:
https://cont.ws/@slavikapple/2215057
Všimla jste si data v tom článku?

Markýza
10. 4. 2024 17:52

Tím se teda myslí Kyjev?? Jo všimla.

10. 4. 2024 19:41
Odpovědět  Markýza

Ale kdepák! Kyjev je zcela mimo – na mapce ten kroužek na půl jedenácté vlevo nahoře – a měl hlavní město stěhovací: napřed Čyhyryn, pak Baturyn, a nakonec Hluchiv. Ale to už neměl automii, páč zradili velikého Petana a tak jim ji ořezal a navrch jim ještě přenes hlavní město z Baturina do Hluchiva.

Markýza
10. 4. 2024 20:07

Já tam prostě mám jen jeden jediný kroužek, a to ten Kyjev. A to tu brejlím do té mapy pět minut, jestli něco nevykoukám. Na půl jedenácté je nějaká orlice dvojhlavá a ta je ve čtverečku!

10. 4. 2024 22:31
Odpovědět  Markýza

No dyk jo. A ten hetmanát je ten vyblitě červenej flek vprostřed a celej ten zbytek jsou podarky napřed Impéria a pak SSSR. Takže pokud vůbec může bejt řeč o nějakém “historickém území” tzv. ukrajiny, je to ten flek a ten se tím také myslí. Žádný Kyjev – ostatně Kyjevská Rus a ne Kyjevská ukrajina, žejo.

Markýza
10. 4. 2024 18:48

Nojo, jenže to bude muset trvat na nárazníkové zóně, pracovně a pro srozumitelnost zvané Ukrajina, plné supernasraných poražených a brutálně zchudlých banderovců. Kuda sjuda? Třeba nám poradí Jarinoko?

10. 4. 2024 19:42
Odpovědět  Markýza

Proto sichr protektorát. Třeba to bude slout jináč, ale bude to protektorát. Nebo nic – jenom oblast Federace pod správou Moskvy. Putin a spol. nejsou de-menti, aby si za humny pěstovali líhen frustrovaných zmetků lidského rodu.

Woodu
10. 4. 2024 05:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Tyhle skvělé nápady asi vymýšlí MP3 s Medou a šílenou gerontoknihovnicí.

orinoko
10. 4. 2024 08:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Velmi dobře si vzpomínám na exaltovane výkřiky kvalifikovaných idiotu všech generaci po výhře Zemana u nás, že urychleně emigruji. Obří škoda!! , nestalo se tak.
Teď mají další příležitost. Nejen na Slovensku.

Markýza
10. 4. 2024 08:53
Odpovědět  orinoko

To je mejnsrýmovej standart už od zvolení Trumpa – vždycky skutek utek.

Tupý hulvát
10. 4. 2024 09:01
Odpovědět  orinoko

Na jiném webu prý opakováním nudím,ale nedá mi to.
Jen připomenu,že ti “progresivisté”na Slovensku nabízeli panu Pellegrinimu PREMIÉRSKÉ KŘESLO,pokud nepůjde s panem Ficem do koalice!!
Svoloč je pro ně lichotka.
Tak proč by emigrovali.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
TTT
10. 4. 2024 09:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Jak je vidět, názory na politické dění u nás i v zahraničí se dají vyjádřit kultivovaně a přesto dostatečně jasně. Není třeba hrotit vše do extrému a urážek. Co se týče Ruska, těžko si představit, že ve chvíli, kdy už má desetitisíce padlých vojáků i civilistů a evidentně postupuje na západ, hodí vše za hlavu a obětuje vše za nějaké sliby. K tomu nemá Putin nejmenší důvod a teror na předměstí Moskvy ho v tom jen utvrdí. Navíc by to byl jen odklad do dalšího konfliktu a posílenou Ukrajinou. Rusku bude postupovat minimálně ke Dněpru a jistě si vezme i Oděsu a černomořské pobřeží, aby se propojilo s Moldavskem. Podle některých vyhlášení ruských politiků ale chce armáda dojít až k západní hranici s Polskem. Je to zřejmě v jejich silách, i když to znamená ještě spoustu lidských životů na obou stranách.

PřemekJ
10. 4. 2024 12:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Petr Drulák nejen tímto získává přirozenou autoritu diplomata, který brzy zasedne v Černínském paláci na nejvyšší pozici. Že je ČSL sektou, je patrné již dlouho, kdy se tato sektostrana nevyjádříla k prohlášení českých katolickým biskupů k bezbožné politice Vatikánu, načež obrátil i Vatikán, aniž by si toho sektostrana všimla. Ostatně EU i NATO se zákonitě rozpadnou, protože se nedrží ani těch ideálů, jimiž byly tyto instituce založeny.

Albi
10. 4. 2024 13:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Něco jsem pro vás našla – článek je delší než pověstné Lovosice, ale zajímavý a zvlášť některýám “radikálním” by mohl poopravit pohled na Čechy – vyvrací manipulátory zavedené a všude často opakované mantry.
https://bornova.pub/2024/opakuji-nacistickou-propagandu-i-lide-na-alternative/
Ale je doplněn mnoha obrázky, tak pokud nemáte výdrž na přečtení, projděte si alespoň ty obrázky.
Jeden na ukázku:

comment image

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 4. 2024 16:07
Odpovědět  Albi

Tleskám! Hlavně tomu, že už jsi vykoumala, jak propasírovat obrázky do diskuze. Bravo!

zuzana
10. 4. 2024 14:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Ukrajinská energetická firma Burisma spojená s Hunterem Bidenem financovala teroristické útoky v Rusku

https://aktax.cz/ukrajinska-energeticka-firma-burisma-spojena-s-hunterem-bidenem-financovala-teroristicke-utoky-v-rusku/

ModrýKlokan
10. 4. 2024 15:04
Odpovědět  zuzana

@ Zuzana

To bude u Bidetů mrzení. A u Dudáckých, Sikorských a Morawieckých polonioameričanů taky. Prdelky jim budou cvakat osmičku roxor.

zuzana
10. 4. 2024 15:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Molekulární genetik vysvětluje, jak byly navrženy mRNA vakcíny, aby ovládly lidskou mysl

https://aktax.cz/molekularni-genetik-vysvetluje-jak-byly-navrzeny-mrna-vakciny-aby-ovladly-lidskou-mysl/

Pavel z Moravy
10. 4. 2024 17:47
Odpovědět  zuzana

Vždyť se na tu většinu očkovanců podívejte. Ti přestali absolutně myslet. Tvrdím to tady 2 roky a to nejsem žádný molekulární genetik. Proč by to jinak do všech lidských jedinců chtěli tak narvat? Ta většina očkovanců je již beznadějná, nejde s nimi mluvit.

Hupert
11. 4. 2024 20:29
Odpovědět  Pavel z Moravy

Bohužel ti musím dát za pravdu, jediný z mých synů se nechal zvachcínovat a při poslední naší, řekněme debatě o situaci, mi sdělil: ” Otče, měl bys sledovat místo alternativy hlavní zpravodajská média, abys pochopil, kde je pravda.” Do rána jsem z toho plakal a zvracel.

Frank
11. 4. 2024 00:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Proč by se měl Putin spokojit z nějakou částí Ukrajiny, když ji může mít celou? Je jasné, že na podobné mírové rozhovory Rusové nikdy nepřistoupí. Předpokládám, že mají docela čerstvou zkušenost s minskými dohodami. Zkrátka denacifikace a demilitarizace dočista. Jiná cesta pro Rusko asi není. A gosudar zcela jistě ví, co má dělat. Mimochodem, v roce 1968 sem vtrhla vojska Varšavské smlouvy, až na výjimky, a pak nastala docela chmurná doba doba normalizace. Ale nikdy nám pak sověti nezničili průmysl, jak to učinili skopčáci po roce 1989. Co tady patří ještě tomuto státu? A stále je jim to sviním málo. Celý ten slavný západ nás vždy bral jako podřadnou slovanskou rasu a my se jim klaníme a myslíme si, že s námi opět nevyjebou.

Pavel z Moravy
11. 4. 2024 09:05
Odpovědět  Frank

Současným mladým přeformátovancům, cirka do 50 let nic nevysvětlíte. Tupost těchto generací a neochota myslet je jim již daná. S nimi jsme skončili. Zbytečně si kdokoliv dělá jakékoliv naději. Tady je konec.