politika

Nebenzja: Izrael jako okupující země nemá právo na sebeobranu

Izrael jako okupující země nemá právo na sebeobranu, to je potvrzeno rozhodnutím Mezinárodního soudního dvora v roce 2004.

Toto prohlášení učinil stálý zástupce Ruska v OSN Vasilij Nebenzja.

Zároveň zdůraznil, že Rusko uznává právo Izraele na zajištění své bezpečnosti, ale ta může být plně zaručena pouze tehdy, pokud existuje spravedlivé řešení palestinského problému.

„Neupíráme Izraeli právo bojovat proti terorismu. Ale bojujte s teroristy, ne s civilisty,“ uvádí RIA Novosti slova stálého představitele.

Nebenzja také řekl, že Rusko vyzývá k zastavení krveprolití na Blízkém východě.

Kromě toho uvedl, že  v pásmu Gazy se odehrává katastrofa biblických rozměrů.

https://1url.cz/LuaOe

sdílet na

67 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Aragonit
2. 11. 2023 00:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Áno Izrael práve rozpútal katastrofu biblických rozmerov a satanistom presne o toto ide chcú rozpútať vojnu vojen

Autor
2. 11. 2023 00:27
Odpovědět  Aragonit

Jestli válku válek, tak si zvolily hóóódně blbej okamžik.
Zničili si armády, doslova nutí svoje odpůrcew se spojit, nejsou s to dlouhodobě zajistit zásobování svých armád vším potřebným, ztratily mnoho kompetencí pro výrobu i velmi důležitého zboží, ničí potravinovou svoji soběstačnost, zničily jednoho svého spojence – EU, která nebude s to podstatněji přispět k té jejich válce válek a hlavně nemají trůn pro Luccifera (či jak si ho nazvete). A hlavně mají nedostatek energií skoro všeho druhu. Špatnou infrastrukturu.
Hmmm, to teda ta jejich biblická válkja válek je zřejmě bitva klacky a pazourky …jenže jejich nepřítel přichází s něčím jiným …
Já je nepodceňuji ani náhodou, ale také nemají to hlavní – za co bojovat! “Zbytekjk světa” bude bojovat – dříve nebo později o svůj život, o své rodiny o své děti. Tihle zničili u sebe i význam rodiny, pout lidí k sobě navzájem, takže jediné za co mohou bojovat jsou peníze, chladné, šustivé , kterých se nikddo nenají a nebo za svého Lucifera. No a tomu se stejně nikdo nezavděčí …
Takže jestli jim jde o tohle, pak jsou to prostě nemyslící volové.

Albi
2. 11. 2023 01:19
Odpovědět  Peter 008

“…peníze, chladné, šustivé…” zanedlouho ani tím se nebudou moci těšit.
Ty peníze budou neosobní nuly v počítarčích.

Jaris
2. 11. 2023 03:10
Odpovědět  Albi

Joj! A to se bude svindlovat ostopero. Milion sem. miliarda tam, jeste usetri na tisku papirovych $ hajzliku a drobne hodi do smaltovny.

Standa
2. 11. 2023 03:47
Odpovědět  Albi

Pořád to bude platidlo.

Albi
2. 11. 2023 06:08
Odpovědět  Standa

To ano, ale takové neosobní, nešustivé, tedy ani k duši Harpagona žádnými zvuky nepromluví a žádná radost z něho nevyzařuje. 🙂

All
2. 11. 2023 07:19
Odpovědět  Standa

Jestliže ale peníze ztratí na hodnotě a jsou bezcenným papírem,podvodem a klamem,nabízí se bartrový,nám dobře známý ,,výměnný obchod”,něco za něco. A ty biliony papírků nebo i biliony nesmyslných čísel v počítačích jsou pak jen k smíchu,nenajím se jich ,neobuju,neobleču a číslama z počítačů si ani nezatopím v kamnech.Až potom ti blbové si znovu uvědomí,že největší hodnotou je um a pracovité lidské ruce,ale jsou už tak zmamlasovaní,že už ani neví,na co je mají.

Albi
2. 11. 2023 12:27
Odpovědět  All

1+

Slovan
2. 11. 2023 13:26
Odpovědět  All

Jan Werich to v Císařův pekař zpívá přesně, ten zas dělá tohle, ten zas toto a dohromady uděláme moc. Podle dementů bolševická pohádka. 🤣🤣🤣

Pavel z Moravy
2. 11. 2023 13:47
Odpovědět  Slovan

Ta slova jsou vskutku nádherná, ale jejich hloubku parchanti nepochopí, neb by jim neumožňovala okrádat bližního svého i když to mají i v desateru. Ale co nějaké desatero, odříkám 3 otčenáše a zdrávasy a jdu s pomocí boží odírat své bratry a sestry. Přece co je v rodině se počítá a ti movití musí mít více a více, jakpak by žili? O zelňačce, bramborové kaši a sekané? Ten obyčejný človíček je fakt trouba když může věřit na pohádku o kapitalismu. My, co nic nemáme a nic neznamenáme, ze století do století jdem. Také správná Werichovina. Kujwa, ten by dnes nestačil kulit oči v čem a s jakými škůdci tu dnes žijeme. Pěkný den a opatruj papoušky.

Slovan
2. 11. 2023 13:52
Odpovědět  Pavel z Moravy

🤣 Jó jak píšeš, ten by valil bulvy. Ale jmenovče, když už jsem zmínil tu pohádku a koneckonců i ostatní z té doby, cítíš v nich to “lidství”? Až by se chtělo člověku brečet. No jo, je to dávno. Pozdravuj paní.

Pavel z Moravy
2. 11. 2023 16:08
Odpovědět  Slovan

To jsi trefil tím nejsprávnějším slovem- lidství. Cítím to tak jak ty a fakt je člověku neuvěřitelně smutno. Manželka děkuje a také pozdravuje.

Slovan
2. 11. 2023 18:44
Odpovědět  Pavel z Moravy

😊 😊 🌹 🌹 😊 🍀

Standa
2. 11. 2023 03:47
Odpovědět  Peter 008

,,za co bojovat”.??? Dokud budou peníze,( nebo jejich eqivalent a je jedno jestli to budou lastury či kamínky) vliv a moc bude se lidstvo vybíjet do pravěku. Nakročeno má.
Takový ,, kontraktor” , žoldák nebo voják České armády vstupující do ní bud za karieru, peníze (ty šustivé), nebo z přirozeného sadismu a chtění zabíjet v zahraničí- pochybuji , že by chtěl bránit svou vlast- a Za peníze se on, jeho rodina nají.
Základní podvědomý primitivismus lidstva se nezměnil od opiček , Kopčema ,křížových válek po dnešek. Nějaké pozlátko civilizace nezmění ,,silnější vyhrává”! Je to v zadním mozečku, pokud ho český voják má. Taková Černochová asi nemá nic. Proto je ministriní MO za ODS!

2. 11. 2023 09:20
Odpovědět  Peter 008

Lucifer není Satan. Na to pozor. Lucifera považuje církev za padlého Anděla…
Ale podle Sumerských textů se jedná spíše o Enlila…bratra Enkiho našeho stvořitele…oba jsou synové Anna…což je nejvyšší Král v hieararchii…
Enki je Biblický Bůh,to on stvořil Lidstvo jako dělníky. A Enlil je zase Biblický Lucifer, který lidi neměl rád,přesto to byl on co daroval Lidem ornou půdu,atd což je celkem záhada,vlastně nám hodně pomohl…nakonec nás ale smetl potopou bez souhlasu Anna a byl za to potrestán.
Za to Satan to je Bestie z pentagramu. Opak Boha, opak Světla…samotná Destrukce.
Není to syn Boha…
Je to složité já vím…protože Bible je až pozdější text, už v mnohém nepřesná a upravená. Teprve se Sumerskými texty dává smysl. Sumerské tabulky jsou jako dodatek, výklad Bible…a v mnohém se dost liší ve významu při srovnání s tím,jak ty příběhy všeobecně chápe lidstvo díky církvím…
Bible vykládá Boha Stvořitele jako nejvyššího Boha…ale podle Sumerských textů je náš Bůh Stvořitel pouze bratrem Lucifera a oba mají vyššího Otce. Ovšem Podle mladších akkadských a babylonských mýtů An daruje svému synovi božskou moc a Enlil se tak stává hlavním bohem vykonavatelem.

2. 11. 2023 09:25
Odpovědět  Veny232

Takže podle Sumerů vlastně Bůh předal svou moc Luciferovi a to včetně správy nad Zemí… 😀 To Annův syn Enlil Galaxii vládne…Biblický Lucifer, nositel světla v překladu…společně s Enkim naším stvořitelem…v roce 2012 se vedle BBC objevil mimozemštan s diskem a na něm je napsáno že NABU se vrací na Zemi. Nabu je písař Bohů…velice moudrý…
Všechno to podle Sumerů dává prostě ztracený smysl…nejsou to jen pohádky jak to vyznívá z Bible, protože je strašně osekaná a spousta důležitých výkladů tam chybí.

José
2. 11. 2023 12:21
Odpovědět  Veny232

Sumerská říše vznikla 4000 let př,n.l., židé přišli na území dnešní Palestiny zruba 500 let poté co zanikla, okolo roku 1500 př. n.l. Vzhledem k tomu, že Sumerská kultura ovlivnila i své okolí, mohla židovská kultura vycházet i z těchto pramenů, ale Bible samotná je podstatně mladší.

2. 11. 2023 17:43
Odpovědět  José

Ano správně,pro to raději vycházím ze Sumerských textů…

jiří
2. 11. 2023 16:36
Odpovědět  Veny232
José
2. 11. 2023 12:10
Odpovědět  Veny232

Lucifer, tj. Světlonoš byl původně seraf, patřil k nejvyšším z andělských kůrů. Pro svou pýchu byl svržen a nemůže se již nazývat Luciferem, neboť v něm již žádné světlo není. Je nyní satanem či ďáblem, jak chcete. Není nikoho vyššího než Boha, který je od věků a na věky, vše ostatní, vše viditelné i neviditelné je jeho stvořením. I andělé a každý z nich se v danou chvíli měl rozhodnout pro Boha. Lucifer a spousta dalších se rozhodli proti a proto byli svrženi.

2. 11. 2023 12:22
Odpovědět  José

To je právě Biblický výklad,ale není správně…

Aragonit
2. 11. 2023 16:59
Odpovědět  José

Asi tak a Luciferiáni súčastne vládnu západnej civilizácii resp. Satanisti v najvyšších kruhoch moci neustále prevádzajú svoje krvavé rituály a obety a vedú svet ľudí politikou USA stále bližššie ku záhube veľmi cielene
https://aragonit11.blogspot.com/2023/10/zasadni-video-ktore-muze-doslova-zmenit.html

Putinovec
2. 11. 2023 11:02
Odpovědět  Peter 008

Je zde i druhá možnost . Ten kdo Ví a Chápe více , je dovedl krok za krokem , ke krizi řízení .
Můžeme si k tomu přidat i to , že skončil uměle vytvářený fašismus , o nedotknutelnosti vyvoleného židovského národa . Už teď jsou v pozici vyvaleného národa .
Což jim jen prospěje , protože tak budou mít plnou možnost najít v sobě člověka . A nebo pokračování slepé uličky , končící zkompostováním .

Albi
2. 11. 2023 01:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak jistěže má Izrael “právo na zajištění své bezpečnosti”, ale to Palestina přece taky.
Jako ostatně každý národ a nemělo by to být závislé na dovolení nějakého samozvaného protektora.

Jaris
2. 11. 2023 03:24
Odpovědět  Albi

Izrael jako statni utvar nema pravo na existenci na okupovanem uzemi Palestiny. Izrael a Judsko zanikly pred +-2000lety. Je to stejne, jako by se Cesi dnes domahali uzemi Polabskych Slovanu.
Samotny historicky Izrael vznikl dobytim Kanaanu a vyvrazdenim okolnich kmenu. Stale se zde dela jakysi rozdil mezi ‘hodnymi’ biblickymi zidy a spatnymi soucasnymi zidy. Zid bude vzdy vetrelec a dobyvatel. Zid odedavna jen valcil a podroboval si jine narody. Nebyli to zadni mirumilovnici.To praktikuje zid dodnes.
Pokud chce mit svuj vlastni stat, at se prestehuje do autonomni oblasti Birobidzan.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
2. 11. 2023 06:20
Odpovědět  Jaris

I Židé jsou lidi a někde bydlet musí. Pokud se vbudou chovat přátelsky a solidárně sdílet s Palestinci “strasti i radosti” života, mají právo!

Velitel
2. 11. 2023 07:42
Odpovědět  Albi

Pokud se vám násilím nastěhuji na vaší zahradu, v druhé etapě vám na ní zničím studnu a ve třetí vás vyženu z vašeho domu s tím, že jsem žid a musím někde bydlet jsem zvědav jak solidárně pak budete sdílet strasti a radosti život v tom oploceném rohu, kdysi vaší zahrady.

Putinovec
2. 11. 2023 11:07
Odpovědět  Velitel

Řekl bych , že Albi myslí ten systém řízení národů , který funguje v Ruské Federaci .
Buď si příslušníkem jakéhokoliv národa , ale uvědom si , že musíš brát ohledy i na ostatní . Jinak půjdeš z kola ven .

Albi
2. 11. 2023 12:57
Odpovědět  Putinovec

Přesně. Děkuji, žes rozuměl.

Jaris
2. 11. 2023 11:18
Odpovědět  Albi

No vzdyt jsem to psala, ze Birobidzan je zidovske autonomni uzemi a zrovna nedavno je tam zidi zvali, aby se tam zidi z Izraele prestehovali. Navic zidi jsou rozseti po celem svete a vetsina nechce o prisidleni do Izraele ani slyset. V hostitelskych zemi zapadu se citi jako ryba ve vode. Na kom by v Izraeli parazitovali?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
2. 11. 2023 13:23
Odpovědět  Jaris

Myslím, že by se třeba i přestěhovali, ale “sionistická společnost” o ně nejen nestojí, ale přímo je odmítá.
Už jsem tu dávala odkaz na slova rabína Weisse, který citoval Chajima Weizmanna, prvního izraelského prezidenta :

“Chceme, aby šli s nami iba tí najlepší mladí židia. Chceme iba vzdelaných židov, ktorí vstúpia do Palestíny a ich cieľom je zvýšiť kultúru. Ostatní židia budú musieť zostať tam, kde sú, a čeliť akémukoľvek osudu, ktorý ich čaká. Tieto milióny židov sú iba prach na kolesách histórie a možno budú musieť byť odfúknutí. Nechceme ich pustiť do Palestíny”.
https://zemavek.sk/rabin-weiss-za-holokaustom-antisemitizmom-a-izraelskym-terorom-stoja-sionisti/

Být spravedliví je dost obtížné a někdy téměř nemožné. Ale aspoň se pokusme. Jinak se snižujeme na úroveň těch Izraelců, které sice právem kritizujeme, ale myslíme podobně a pravděpodobně bychom se v některých případech i stejně chovali.

Standa
2. 11. 2023 03:33
Odpovědět  Albi

To je stejné “právo na zajištění své bezpečnosti”,,jako měli Hitlerovci při okupaci Československa.Např. v Lidicích.Museli se přece bránit proti ,, banditům”!Co , kdyby tam nějací byli.

Albi
2. 11. 2023 06:26
Odpovědět  Standa

To si pleteš nepřátelský úmysl s dobrým soužitím a spoluprací domorodců s novým příchozím.

Já přece neobhajovala izraelskou nadřazenost a jejich “božský” původ, ale stejné právo na bezpečnost a stejnou povinnost tu bezpečnost přiznat a zajistit i jiným – tedy Palestincům.

Standa
2. 11. 2023 09:42
Odpovědět  Albi

Albi pleteš si pojmy s dojmy.
cit”,,úmysl s dobrým soužitím a spoluprací domorodců s novým příchozím.” …To Izraelští židi někdy měli.???? 2/3 Izraele jsou na okupovaných územích arabů.. Arabové nahnaní do gheta Gazy obehnaným 6m zdí s ostnatým drátem nyní bombardovaní i v utečeneckých táborech , včera Džama..a něco….se bránit musí. Nejsou to ,, teroristé.!
Znovu cit”,,úmysl s dobrým soužitím a spoluprací domorodců s novým příchozím.” ..
Domorodci? To máš na mysli Indiány v S. Americe, Astéky v Jižní Americe,kteří dopadli , jak dopadli.,,Dobré úmysly jsou dlážděnou cestou do pekla”
Ostatně ,,dobré úmysly “měla i současná vládní soldateska v Čechách. Ale nějak se to zvrtlo. Všechno je jinak.,, Mysleli jsme to dobře , ale dopadlo to , jako vždycky.”!
Co je dobré soužití ,, domorodců s novými příchozími”?Otrocky poslouchat?
Němci chtěli s Čechy také dobrou,, spolupráci”!
Mě to připadá, jako vřed. Spolupracuj s ,, nově příchozím”!Vyšší princip!
.https://www.facebook.com/milujemeceskyfilm/videos/z%C3%A1v%C4%9Bre%C4%8Dn%C3%A1-%C5%99e%C4%8D-profesora-m%C3%A1lka-franti%C5%A1ek-smol%C3%ADk-z-filmu-vy%C5%A1%C5%A1%C3%AD-princip-1960-re%C5%BEis%C3%A9/1701066616583140/

Pavel z Moravy
2. 11. 2023 10:26
Odpovědět  Standa

Prvotním cílem našich škůdců bylo, je a bude sloužit cizím zájmům a devastovat naši kolonii. Nikdy to dobře nemysleli, neb byli pověřeni úkolem likvidace naší vlasti. To by mělo být zřejmé už každému. Tak už přestaňte s tím, že to mysleli dobře. Nehodí se takhle dezinformovat i když vím, že většina jen tak pro zábavu opakuje podobné fráze. Tihle všechno dělají s určitým cílem, ke kterému se zavázali. Howg.

Putinovec
2. 11. 2023 11:20
Odpovědět  Standa

Lidé se hádají o své kousky pravdy . Ale z objektivního pohledu , jsou ty “pravdy” malou částí lži .
Nechtějte rozsuzovat to , co bylo cíleně vytvořeno k nepokojům , masakrům a hádkám , mezi každým zúčastněným . Hledejte řízení toho , kdo tyto objektivní skutečnosti záměrně vytváří . Někdo tuto situaci zavinil tím , že Izrael byl vysazen do území muslimů . Někdo záměrně rozsévá muslimy do zbytku světa . Někdo předpřipravil procesy , které vedly k vzniku Izraele a rozsívání muslimů .
A výsledkem nesmí být to , že se jednotlivci či skupina hádají o svůj kousek lži .
Naopak , je potřeba vyhledávat systém , který toto cíleně vytváří , struktury , které tento systém používá k řízení globálních procesů a Ty , kteří tvoří hlavu tohoto systému .
Jinak budeme pořád v pozici toho , kdo stále hasí požáry , místo snahy o to , najít podpalovače .
Uvědomte si všichni , že Ten kdo toto řídí , statisticky předpokládá , že se budeme hádat . Kdo se hádá , ten ztrácí čas , energii a přehled .
Vyhrát se dá jedině tak , že se budeme názorově shodovat a to způsobem , že si ujasníme priority našich životů , které budeme společně budovat a prosazovat .

Pavel z Moravy
2. 11. 2023 14:12
Odpovědět  Putinovec

Nu, tak teď jste to řekl perfektně a srozumitelně, tak nějak jak o tom hovoří Vladimír Putin. Jenže málo lidí toto pochopí a nebo bude chtít pochopit a to je ten bludný kruh. Víte, ti co takto uvažují by spolu nažívali v absolutní pohodě, ale mnoho lidí takto žíti nechce. Jestliže je mým cílem krást, loupit a vraždit tak bude pro mne duchovní společnost znamenat nebezpečí. I při nejlepší vůli se to prokletí lidstva být zlý ke svým soukmenovcům asi nedá zlomit. Stále zde bude skupina lidí toužící po moci, mamonu a bezpodmínečné nadvládě. Ten lidský celek není a asi nikdy nebude natolik zralý aby pochopil, že všichni spolu musíme žíti v souladu. Vždyť my nejsme první, kteří to takto chápou, byli zde osobnosti, které se pokoušely o totéž a vidíme výsledek.

Albi
2. 11. 2023 13:50
Odpovědět  Standa

Samozřejmě že je na nově příchozím, aby se choval prátelsky a slušně – což ti v tebou uváděných případech nejen nepředstírali, ale naopak hlasitě a důrazně prohlašovali.
Totéž Izraelci v Palestině.

A obsahem toho, co jsem psala mělo být, že nově příchozí musí RESPEKTOVAT zvyky i víru “domorodců”, domorodci zas jejich, ale nesmí nikdo z nich porušovat zákony země, do které dobrovolně přišli.
To, že Evropa v tomto ohledu dělá všechno špatně a navíc úmyslně špatně, není chybou té teorie.

Takže – vyjadřuj se k teorii, ne k případům záměrně špatných úmyslů.

Aleš
2. 11. 2023 07:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Dejte palestincum stát a zítra budou chtít i zbytek Izraele, nikdy.

Velitel
2. 11. 2023 08:08
Odpovědět  Aleš

Máte to nějaké pomíchané, co svět světem, posledních cca 500 let stojí a záznamy v zemských deskách pamatují nic jako Izrael neexistuje a dané území obývají Palestinci.

2. 11. 2023 09:34
Odpovědět  Velitel

I ta Gelda Meirová, co byla premierkou Izraele, žila před válkou v “Palestině”:
“Ve 23 letech tato Američanka původem z carského Ruska imigrovala s manželem do mandátní Palestiny, kde se postupně propracovala od práce v kibucu až do nejvyššího vedení jišuvu.” https://cs.wikipedia.org/wiki/Golda_Meirov%C3%A1

A zde je její pohlednice, co poslala přátelům do Tel Avivu – ne Izrael, ale “Palestina”.

Palestine-Golda Meier.jpg
Velitel
2. 11. 2023 10:47
Odpovědět  primak

Většího sionistického zločince než je tahle příšera z Kyjeva jste už nenašel?
Toš si to shrňme, to se jako narodíte v Kyjevě, pak si na 15 let zajedete do USA, pak si zajedete do v té době už Brity okupované Palestiny, kde již řádí britský Lord pro kolonie, kterého přímo řídí žid Rotschild, na cizi půdě se tam 13 let pokoušíte budovat sociálistiký ráj, no nejde to, tak si na 14 let odskočíte do Moskvy, abyste se pak už jako okupant vrátila do nelegálního státu, který jste si založila na okupovaném území a zbytek života, to je ca 30 let se věnujete vyvražďování původních obyvatel.
Si děláte prdel nebo to myslíte vážně?
Ja vám povím jiný příběh, byl jsem jako součást mise OSN, která na Západním břehu řešila ničení studní. Stojíme v údolí na Západním břehu a mluvíme s místním Palestincem, jehož rodina v údolí už 450 let pěstuje olivy, ví přes 400 let zpět kdy kdo z jeho předků tam co vybudoval, zasadil, který strom atd. Majetková práva toho chlapa jsou zapsaná v zemských deskách, které vedli a uznávali turečtí sultáni, uznávali je i ti Britové, ale židům a Izraeli jsou u prdele a tak mu jeho kopec obsadili židi co tam bydli za plotem a berou peníze od Izraele za to že tam sedí

3. 11. 2023 16:32
Odpovědět  Velitel

Asi si mně, chrabrý veliteli, špatně pochopil. Můj skrovný příspěvek neměl dokázat, že tam židi žili už před válkou, ale že tam před válkou existovala Palestina. Což mnozí říkají, že žádná Palestina neexistovala.

A já si pamatuji ze svých dětských let, že se říkalo, jo, ty tady už nebydlej, ti se odstěhovali do Palestýny. Nikdy jsem neslyšel, odstěhovali se do Izraele…

Takže malou radu si dovolím, chrabrý veliteli, příště než se rozohníš spravedlivým hněvem, přečti si to radši dvakrát, třikrát.

Pavel z Moravy
2. 11. 2023 10:19
Odpovědět  Velitel

Aleš je provokatér.

Standa
2. 11. 2023 13:43
Odpovědět  Velitel

On, Aleš, bude brzy tvrdit , že krajina okolo Řípu byla odevždy německá a my tu nemáme , co dělat.Protože Čehůni budou chtít ( asi , údajně , podlle jeho duševní poluce)i zbytek Německa!..chicht .. mám pocit , že v jeho hlavě s něco rodí…
Jaký ,, Izrael”? Umělý útvar. Nafujující se nádor na tváři planety.
Ještě větší ostuda je před světem je chování ,, české ” soldatesky na Staroměstském náměstí včera při oslavě vyvraždování Arabů.Půlka vlády.Aleš má v hlavě , asi,míchaná vajíčka! ŠKODA vajec.

Aleš
2. 11. 2023 14:08
Odpovědět  Velitel

Tak mě jmenuje jediného palestinského krále a palestinskou historii cca 2000 let zpět ?

Standa
2. 11. 2023 14:34
Odpovědět  Aleš

Palestina (z řeckého Παλαιστίνη; latinsky: Palaestina; hebrejsky: אֶרֶץ יִשְׂרָאֵל, Erec Jisra’el, dříve také פלשתינה Palestina; arabsky: فلسطين, Filastín) je název historického území na Blízkém východě, který se poprvé objevuje u Hérodota, avšak oficiálně používaný od roku 135 n.l., který se používá k popisu geografické oblasti mezi Středozemním mořem a řekou Jordán. V Bibli je označována jako Země izraelská (Erec Jisra’el‎),používá se také označení Svatá země nebo Země zaslíbená. Historicky je Palestina jižní součástí rozsáhlejšího území nazývaného Kanaán.
Jako geografický a apolitický výraz může být ve svém širším významu zmiňován ve spojitosti se starověkou Palestinou, oblastí zahrnující současný Stát Izrael, Izraelem okupované území po šestidenní válce, řeku Jordán a části Libanonu a Sýrie. V současných pojmech může zahrnovat také oblast, kterou dříve zahrnoval Britský mandát Palestina a dnes oblast zahrnovanou Izraelem, Západním břehem Jordánu, Pásmem Gazy a Východním Jeruzalémem.
Použití tohoto pojmu v kontextu izraelsko-palestinského konfliktu získává politický význam a hranice tohoto území jsou předmětem sporů. Britský mandát Palestina, je svěřený Společností národů!

Aleš
2. 11. 2023 18:18
Odpovědět  Standa

Kde je ten palestinský kral ? A 2000 let palestinské historie ? V té citaci nikde. Jsou to arabové a Šalamoun byl podle Vás asi muslim.

Jaris
3. 11. 2023 05:25
Odpovědět  Aleš

Ne vsechny narody na BV meli krale jako hlavy statu. Take se domnivam, ze historie Palestincu se umyslne pozidovsku zastira. Wikipedie vam mnoho nepovi. Chtelo by se na historii Palestincu zeptat primo jich. Mozna bychom byli prekvapeni, co vse se zamlcuje nebo zastira ve prospech zidaku.

3. 11. 2023 16:39
Odpovědět  Aleš

A Američani měli krále?

Standa
2. 11. 2023 14:54
Odpovědět  Aleš

Jeden debil se mě tu ptá na palestiského krále!! Klidně se může podívat( pokud umí číst), kdy se se Izraeliti naklepli do arabského území.Z Egypta.Měli v Egyptě nějakého krále?Prostě vyvraždili ..židé… toho ,kdo jim přešel pod ruku.Kannáány.Mojžíš údajně přinesl 10 desek z hory.Vytesaných ze žuly…..chicht…měl tam měl , asi ,stádo mezků.
Židovští králové jsou známí, z Bible. Židé vše ostatní zničili. Kumránské svitky …fake…mám je v Praze v knize.
Aleši , běž do kamsi , kam si nedosáhneš anatomicky, na pozadí.

Aleš
2. 11. 2023 18:22
Odpovědět  Standa

Debila si nech hlupaku pro svou matku.
Je to země židů a historická archeologie to potvrzuje.

Jaris
3. 11. 2023 05:30
Odpovědět  Aleš

Jenze dnesni okupanti zijici v Izrahelli nejsou zide, ale 97% naplavenina chazarskych zidu, kteri nejsou a nikdy nebyli semite.Jsou turkicko tatarskeho puvodu.

Standa
3. 11. 2023 05:53
Odpovědět  Aleš

Sice jsem tě nejmenoval, ale jsem rád , že si tu nabídku přijal.

Standa
2. 11. 2023 19:52
Odpovědět  Standa

Nezdá se ti,ma.ore, že perští králové byli Arabové, turečtí sultáni byli arabové a , že Palestina je umělý název ze slova Peleštínští?
Nezdá, že ? Nic si s toho nedělej. Je to pouze tvoje mozková disfunkce.

Standa
3. 11. 2023 06:05
Odpovědět  Standa

Za vlády Sethi I. a Ramesse II. byli Židé považováni za otroky. V deltě Nilu, v zemi Gošen, kde se usadila Jákobova, pracovali na výstavbě měst Piramesse a Pitom. Mojžíš byl vychován jako Egypťan, ale poté, co byl svědkem toho, jak jeden Egypťan udeřil Izraelce, se vzbouřil. Mojžíš musel uprchnout, aby se vyhnul spravedlnosti. Útočiště nalezl v midjánské zemi na jihovýchodě Palestiny, kde se oženil s dcerou knížete Jitra – Siporou. Když faraon zemřel (pravděpodobně se jednalo o Ramesse II.) vrátil se Mojžíš do Egypta.
Bůh se pomstil MerenptahoviMojžíš po návratu do Egypta pak se svým bratrem Áronem předstoupil před faraona, kterým byl pravděpodobně Merenptah. Požádal ho, aby jejich lid nechal odejít do pouště, kde bude uctívat svého Boha. Faraon se rozhněval a robotu Židům ještě ztížil. Ani na druhý pokus Mojžíš s Áronem neuspěli. Bůh se pomstil tak, že seslal na Egypt deset ran Egypských. Asi ty debile myslíš , že to byl Bůh.Blahoslavení chudí duchem.
Bůh nevedl svůj lid “cestou směřující do země Pelištejců” (tuto cestu podél Středozemního moře používaly armády při taženích do Palestiny a Sýrie), ale “přes poušť k Rákosovému moři” – tím je myšlena oblast Rudého moře. Pokr.

Standa
3. 11. 2023 06:30
Odpovědět  Standa

Faraon se ale v čele své armády vydal pronásledovat Židy.
Když Židé z dálky slyšeli rachot egyptských vozů a dusot koní, přeměnil se Bůh v oblakový sloup, který oslepoval jejich pronásledovatele. Když došli Židé ke břehu, rozdělil Bůh moře prudkým východním větrem a mezi dvěma hradbami z vody přešli uprchlíci moře suchou nohou. Když za nimi vešli Egyptští, moře se nad nimi zavřelo a navždy je pohltilo.Kdo tomu věří,at tam běží. Je mi tě líto,Aleši, že se tady veřejně zesměšnuješ!
A jejich Kristus. O něm se objevily první zmínky 300 let po jeho údajné smrti a vzkříšení.Jestli věříš na vkříšení, ( nebo neposkvrněné početí) či na Zem Zaslíbenou ( kým)kde židé vyvraždili Kanaánské, tak jsem hrdý, že jsi ochotně přijal přezdívku deb. l.Ostatně je to sice lékařský pojem z oboru psychiatrie, ( není tedy urážkou),ale celkem přesně vystihuje tvou psychiku.
Tebe si nechat zarámovat a vyvěsit v Bohnicích..

3. 11. 2023 16:38
Odpovědět  Aleš

A víš, že třeba Švýcaři neměli žádného krále ani před 100 lety, ale přesto jsou pyšni na své Švýcarsko? Ale radši se jich neptej, jak se jmenovali ti, co tam bydleli pár stovek let předtím, aby Tě neklepli. O jiných “národech” v Evropě – o nichž mnozí nechtěj slyšet, že by byly nějakej “národ” – ani nemluvě…

anbar
2. 11. 2023 08:49
Odpovědět  Aleš

v mládí pád na hlavu ? Stačí srovnat mapy z 1947 a současné, legitimní je požadavek odchodu izraele ze všech okupovaných území a náhrada škod, že jedna retardovaná ministryně války vyzývá k odchodu z OSN je na diagnozu

Standa
2. 11. 2023 08:51
Odpovědět  Aleš

Legitimní požadavek!

Mike
2. 11. 2023 08:53
Odpovědět  Aleš

…což potvrdila tisíciletá historie. Kam se podíváš, všude samej Palestinec, i my jsme vlastně Palestinci, všichni, celá planeta…, ne ty vole, s takovýma lidma se fakt z místa nepohnem.

Standa
2. 11. 2023 13:44
Odpovědět  Mike

Všude samý ukáčko!

2. 11. 2023 09:25
Odpovědět  Aleš

A nemyslíš si ty náhodou, že se ti Palestinci vecpali do Izraele a vystrkujou teď ty Izraelce ven?

Karel
2. 11. 2023 08:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Židi ve své mstivosti, nenávisti a touze vyhladit Palestince, jsou schopni těch nejhorších válečných zločinů a zvěrstev. Není mi jasné, proč je civilizovaný svět nezastaví. A už vůbec nechápu jejich podporu ze západu.

Jaris
2. 11. 2023 11:31
Odpovědět  Karel

Mysleli na to dopredu a do vlad, neziskovek a medii dosadili sve lidi, kteri za sekely prodaji svuj narod bez zmrknuti oka. Budou lhat a tvrdit opak, aniz by se zpyrili hanbou.

José
2. 11. 2023 12:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Politika Izraele je vyloženě špatná. Palestince utiskují, staví osady na jejich území, činí z nich občany druhé kategorie, jsou pro ně jako obtížný hmyz, který je nutné vyhubit. Palestinci také nejsou žádní beránci, jednou za čas jim dojde trpělivost a zaútočí a Izrael odpoví ještě většími represemi a brutalitou a tak to jde stále dokola, nikdo nepochopil, že násilí plodí násilí.
Když už se zdálo, že by se obě strany mohly dohodnout na příměří a na nějaké formě společného soužití, objevil se Hamás, který Izraelci ponoukali a vyzbrojovali proti Arafatovi a určitě počítali s tím, že se Hamás nakonec postaví i proti Izraeli. Oni si vlastně vytvořili nepřítele, aby pak proti němu mohli bojovat. Myslím, že kdyby nebylo Izraele, nebylo by ani islámského terorismu.
Jsou mi odporné jak útoky teroristů, tak brutální odveta Izraele. Právo na obranu není právem na někom páchat genocidu. Začínám si ale myslet, že tohle, co vidíme nesmí Izraeli jen tak lehce projít a že musí zaplatit daleko vyšší cenu.

Standa
2. 11. 2023 14:57
Odpovědět  José

Správně,, kdyby nebylo Izraele”!!!!???
Nádoru!