„Málokde se dočtete.“ Jaroslav Štefec zmínil hrozby, o kterých se nemluví
20.05.2023 18:45 | Reportáž
REPORTÁŽ „Já ti zaplatím volby, a ty mně dotace. Takto se naše společenské žití degraduje a stáváme se obětmi parazitismu,“ popisoval ekonomickou prosperitu Česka ekonom Vítězslav Pilmaier na besedě v Brně. „Často se také stává, že se tříštíme v otázce zda odejít z EU ihned, nebo ne. Já jim odpovídám: Seděl jsem v sekretariátu RVHP, když se rušila RVHP. Dolů nás dostaly Klausovy reformy.“ Týmy už se totiž snaží zpracovávat novou společenskou nabídku. Druhým hostem byl bezpečností analytik Jaroslav Štefec. „V současné době je v ČR odhadem více než půl milionu migrantů z Ukrajiny, značná část jsou muži, kteří viditelně se nechystají bojovat za svou milovanou vlast, kolébku lidské civilizace, jak se tvrdí v ukrajinských učebnicích,“ říká Štefec. Hrozbu vidí v tom, že mafiánské struktury začínají prorůstat naším politickým systémem.
Foto: Daniela Černá
Popisek: Bezpečnostní analytik Jaroslav Štefec a ekonom Vítězslav Pilmaier na besedě v Brně
Atraktivní hosty nabídla sobotní diskuse v Brně. Na veřejné setkání přišli elitní ekonom Vítězslav Pilmaier a známý bezpečnostní analytik Jaroslav Štefec.
Mikrofonu se nejdřív chopil Vítězslav Pilmaier. „Před Brnem jsme se dostali do kolony. Pokud by to byl jediný problém v tomto státě, uvítal bych ho,“ předeslal za smíchu publika. Hovořil o tom, že postupně začínají probíhat stále větší diskuse, co dělat proti „osmikoalici“. On už totiž nepoužívá výraz pětikoalice, ale „osmikolka“. „V mých očích hraje už tu úlohu, kterou začal hrát sám Fiala, když sestavoval pětikolku. Ta byla sestavena v roce 2021 v březnu v Kroměříži, kam si politiky pozvali velcí bojovníci Milionu chvilek a přečetli jim instruktáž, kterou četli z materiálů americké ambasády, kde jim řekli, jak jít do voleb. Ani by na to nepřišli, tohle dát dohromady sami. Museli jim poradit Američané,“ shrnul. Konstatoval, kdo jsou čí posluhovači. A pak se vrátil k ekonomice.
„Ekonomika jde dolů. Jsou nastartované procesy, kdy to cítíte na výdajích, které se nafoukly o inflaci. Teď vláda připravila ještě balíček, abychom měli větší kondici. Mladým řekli, že jim důchodci žerou peníze. Místo toho, aby se mladí naštvali, že důchodcům nedávají peníze, tak jim vůbec nedošlo, že nás budou muset živit. Tedy pokud jsou slušně vychovaní,“ poznamenal. Konstatoval, že jsme přišli o průmysl, takže jsou vidět už jen torza, která už se nedají obnovit. To samé se dělo v zemědělství, kdy byly uměle vytvořené statky, soukromé statky. Co je horší, že naše podnikatele naučili na dotace. „Já ti zaplatím volby, a ty mně dotace. Takto se naše společenské žití degraduje a stáváme se obětmi parazitismu,“ zhodnotil Pilmaier.
Ekonom Vítězslav Pilmaier na besedě v Brně
Digitální peníze jsou dobrý sluha, ale špatný pán
Strach, který v nás nabudili, je nenormální. Zvlášť děti pak mají podle Pilmaiera jasno a rychle přebírají vše, co je jim předkládáno. „Snažíte se být stále ve střehu, a vedle toho se hroutí finanční systém. Chtějí nás mít pod kontrolou. Digitální peníze jsou dobrý sluha, ale špatný pán. Pokud vám mají pomoct ve vztahu k obchodu, službám a podobně, to je v pořádku. Jestli mají sloužit jen k vaší kontrole, jestli už jste si nekoupili moc chleba atd. To je konstrukce, která už je popsána. Že někteří bojují proti digitálním penězům, to je proto, že nás chtějí dostat do svěrací kazajky, abychom byli poslušní,“ upozornil.
Je potřeba řešit čtyři základní mocenské prvky
Štefec zmínil, že má velký problém se šířením informací. Veřejnoprávní média se změnila. Dřív byla od toho, aby konfrontovala moc, co dělá, zda plní programy atd. Dnes se to obrátilo. „Média se stávají hlásnou troubou moci nebo vypouštějí testovací balónky. Tedy zkoušejí, jestli jsou něco lidé schopní přijmout. A pak to vláda udělá. Média už neslouží kontrole, jak bychom to my voliči potřebovali, ale slouží výkonné moci. Proto vznikají různé iniciativy, které říkají, že je potřeba pořešit čtyři základní mocenské prvky, a to výkonnou moc, soudnictví, zákonodárnou moc – a že to vše by mělo být kontrolováno další mocností – a to jsou média. Všechny tyto prvky jsou v rukou úzké skupiny, proto vzniká inciativa, jak porazit tento systém,“ oznámil.
Už narazil na skupiny lidí, kteří hledají řešení mimo tento politický systém. Někteří fungují dobře v samozásobování, vyměňují si potraviny, zakládají si družstva na řemeslnou výrobu, ale ani tak se systému, který existuje, úplně vyhnout nemůžou. „Říkám jim, vyberte si člověka, který se nenechá zkorumpovat, tomu dejte program, co chcete prosazovat ve svých obcích.“ Tohle se snažíme zpracovávat, abychom mohli předložit nějakou nabídku. Kam přijedu, všichni mají stejné problémy.
„Je potřeba, aby nastala změna v celoevropské geopolitice. Jako Česká republika se můžeme o něco snažit, ale musíme se i spojovat s těmi, kteří mají stejné problémy jako my s EU a s NATO. Často se také stává, že se tříštíme v otázce, zda odejít z EU ihned, nebo ne. Já jim odpovídám: Seděl jsem v sekretariátu RVHP, když se rušila RVHP. Dolů nás dostaly Klausovy reformy,“ dodal. Předpokládá, že firmy, které u nás vydělávají miliardy, se nás budou držet jako klíště.
Pokud hapruje ekonomika, nemůže být zajištěna bezpečnost
„Základem jakéhokoli bezpečného systému je dostatek zdrojů. Pokud hapruje ekonomika, nemůže být ani kvalitně zajištěná bezpečnost,“ uvedl Štefec. Upozornil, že když Francouzi koupili naše cukrovarnictví a když skončily smlouvy, tak odvezli vybavení, zbourali ho, aby se nedalo použít ani vybavení. Bezohlednost, která panuje, k takovým úvahám nabádá. „Málokdo si to dovede představit, co je vlastně bezpečnost. Hlavně se musí cítit bezpečně lidé. Cítí se bezpečně, když vědí, že mají práci, peníze, když vědí, že nehrozí válka, že mohou chodit ven i v noci. Vnímání začíná až na nejnižší úrovni a končí na úrovni mezinárodních států.
Jsme prakticky v situaci, kdy se nikdo necítí komfortně a bezpečně. Systém je skutečně hodně složitý. Máme obrovské podstavy policistů. Chybí jich celorepublikově sedm až osm tisíc. Pokud by se vyskytl nějaký zásadní problém, reálný průšvih, nebudou ho schopní zvládnout. Např. neřízená migrace ať, už z východu nebo z Blízkého východu. V současné době je v ČR odhadem více než půl milionu migrantů z Ukrajiny, značná část jsou muži, kteří viditelně se nechystají bojovat za svou milovanou vlast, kolébku lidské civilizace, jak se tvrdí v ukrajinských učebnicích,“ říká Štefec.
Analytik Jaroslav Štefec před publikem. Foto: Daniela Černá
Nezvládnutá migrace je podle Štefce opravdu problém. „Problém je hlavně v tom, že parta, která tu jezdí v pozlacených autech, si přitáhla mafiánské struktury, a co je nejhorší, začínají prorůstat našim politickým systémem. To je obrovské riziko. Navenek se to projevuje ‚věčnou láskou k Ukrajině a k ukrajinskému lidu‘,“ podotkl.
Vše považuje za katastrofu pro ukrajinský lid. Stát de facto zaniká. „Odešly odtamtud miliony lidí do zahraničí, stovky tisíc padly na bojištích. Ti, co tam zůstávají, žijí v obrovském strachu z budoucnosti, navíc mají obrovské informační embargo na jakékoli jiné než oficiální informace. Lidé si ani nedokáží představit, co se děje, a žijí v bublině, že vedou válku za celou Evropu, kterou prý vlastně založili. To jsou informace od ukrajinských přátel,“ poznamenal.
Roste kriminalita imigrantů. To se dočtete málokde
Mezitím pokračuje migrace z Blízkého východu a z Afriky. Nikdo nesleduje, jak se tady koncentruje muslimská komunita. „Málokde se dočtete, že roste kriminalita imigrantů. Celé to vzalo úplně jiný směr. Vláda Petra Fialy se pokusila nejdřív zmocnit bezpečnostních struktur. Nejdřív administrativně, teď věcně. Realita je taková, že vyměnili náčelníka generálního štábu, vrchního velitele armády i policejního prezidenta. Tím získali vliv na všechny bezpečnostní složky včetně hasičů, a to i dobrovolných hasičů, kteří jsou navázání,“ připomněl Štefec. V Česku tak vznikly jakési struktury, které jsou mimo naše právní struktury. Štefec upozorňuje, že nechce paušalizovat a někteří Ukrajinci jsou na tom špatně – ale nemálo z nich pohostinnost České republiky zneužívá.
Česko se chlubí tím, že z pohledu na velikost státu je největším donátorem, co se týká války na Ukrajině. Válka na Ukrajině je pro Evropu neštěstí. „Jejím prostřednictvím se snaží Spojené státy nahradit obrovský ekonomický propad, který vznikl v USA po odtržení dolaru od zlata a neskutečném tištění dolaru jako prostředku úhrady. Spojené státy žily z toho, že dolar je mezinárodní měna, začaly toho zneužívat – a dolar začaly používat jako bič. Začaly trestat státy, se kterými oni nesouhlasili, blokovali jejich rezervy a uvalovali na ně sankce. Jenže existuje velká skupina velkých zemí, které mají v současné době téměř dvě třetiny populace, kterým se to nelíbí. Ačkoli si to málokdo uvědomuje, válka na Ukrajině se nevede na bojišti. Je to tvrdě probíhající válka na poli ekonomiky a energetiky. Je stále více států, které nechtějí přistoupit na represe, na sankce. Sankce dopadají spíš na nás, než na Rusko,“ konstatoval. Spojené státy si podle Štefce nenechají snadno sebrat pozici hegemona. „Směřuje to k obrovskému průšvihu,“ řekl.
Podepsání smlouvy ministryní obrany Černochovou se Spojenými státy je nad jeho chápání. „Ano, 108 máte, ale nikdo vám nedal pověření, abyste znovu zavázali Českou republiku, aby tady znovu byly zahraniční základny. Potichu se tu vytvářejí základny pro armádu USA,“ upozornil. A ptá se, proč kupujeme F-35, vrtulníky… a že, ani by se nedivil, pokud „by si koupili ještě letadlovou loď“.
Veřejné setkání, na které přišly desítky lidí, pořádala brněnská občanská iniciativa Svítíme proti Fialově tmě a válce. Zatím iniciativa svítila v Brně proti válce mezi 19. a 20. hodinou několik pátků, také u Morového sloupu a na Náměstí Svobody. Teď již několik týdnů před Nejvyšším správním soudem.
Jediné nám známé ve vesmíru vesmíru místo pro život člověka a američané a jejich přisluhovači nám jej zničí.
https://href.li/?https://www.facebook.com/pravdyhledac/videos/194487153491001/
?w=600&h=516
To není Miss Universe?
Ta si prdnout do balonku, tak bude Čína čučet !
Tehle cerne becce chybi bavlnikove plantaze. Tam by nemela cas porad zrat a jeste by byla uzitecna
Ta by jim sežrala i tu bavlnu! Typická Ami!
A ta arogance jak z ní čiší a takové k nám přitáhnou jejich vojáci
chtějme doplatit reparační nároky od SRN ve výši 15 000 mld. Kč v dnešní hodnotě (zatím bez úroků) viz https://www.youtube.com/watch?v=JOZZzGt1wqU
Peněz se nenařereme a navíc nejenže by skončily v cizích kapsách, ale nestačily by ani na splacení našich bilionových dluhů. Bylo by dobře přestat omílat pohádky ovčí babičky o reparacích a začít vymýšlet co dělat, aby se národ probudil dřív, než jako “černý dělník na amerických plantážích”.
Upozornění pro ty, které by lákalo vysvětlit mi, že u nás nemáme plantáže a americké plantážníky – je to přirovnání budoucího, rychle se blížícího stavu společnosti, charakterizovaného vztahem Američanů k Čechům.
Američané si myslí, že jíme dřevěnými žlícemi( pokud vědí , kde je Česko ). Pokud by nabídli Černochové ponorku koupila by jí na Slapy.Nějak by se to omluvilo ,, ruskou hrozbou” od serfařů!Ti na to totiž se. ou!
Česká judistrikce zde na Ami neplatí!
Smrt Ukrajině!
Už jsem o tom psal, budou volby je třeba přesvědčovat, argumentovat!
Známý jel do ameriky a tam mu bývalý spolužák ukazoval že má barevnou televizi, ještě tu bednu a navíc pod hadrovým futrálem. 🙂 Kdo ví co si myslí.
Přesně tak, reparace by skončily v těch správných kapsách, tak jako tam končí většina dotací. Albi, moc se toho dělat nedá. Probuzený jedinec je ten, který začne používat to co má mezi ušima bez nápovědy jiných. Všichni jsme to dostali do vínku. Přes 30 roků zpracovávají globalisté neoliberálního ražení mladé k obrazu svému. Jak to potom změnit přes noc? A spousta starých lidí je bez informací, sledují jen to co jim navykládají v TV a rozhlase. To co my si zde říkáme a o čem diskutujeme je pro ně absolutně neznámá věc. Jestli je to v tom, že jsou líní myslet, nebo to, že jako staří už prostě na ty sítě nemají, neb by se to ani nenaučili, nevím. Vím ale z mnoha případů, že si neporadí ani s jednoduchým mobilem. Pro ty zemské škůdce, kteří to tady řídí jsou lehkou kořistí. A teď bez sarkasmu, kolik nás je trochu vědomých- 10 %? A lze s tím potom něco dělat? Na mladé nespoléhejme, jsou přeformátovaní, pohodlní a je jim ve většině jedno komu budou sloužit. Národ a vlast jim nic neříká. Toť bohužel stav naší vlasti.
Malý dovětek Albi, bez změny systému to nevyřešíme. Tu změnu ale musí chtít většina. Pěknou neděli přeji.
Přesně. Dokud se nezbavíme té demoliční pětičlenné čety, ani zázrak nám nepomůže z bahna na pevnou zem.
Hlavně je třeba se zbavit těch loutkovodičů.
Nejlepší kdyby šlo vzít obojí “jedním vrzem”. Hodně času by se ušetřilo pro rekonstrukci.
Tak znovu a pomalu – demoliční pětičlenná četa x systém – to ani z daleka není totéž.
Možná, ale hrají to win-win.
Vystoupit z EU
Máš pravdu, ale zdá se mi, že nám paradoxně pomáhají stoupající ceny – hlevně energií. Všimla jsem si že se v mainstreamových diskuzích začíná zvyšovat počet protivládních názorů. A dokonce se to už začíná projevovat i v cinknutých průzkumech.
Takže předpokliádám, že lidi budou čím dál víc přístupní naslouchat důvodům, proč nevolit v jakýchkoliv příštích volbách členy pětidemolice.
Víc asi dělat nejde, než jim připomínat na čí konto takový stav připsat, aby do voleb nezapomněli.
Nechci vám brát naději, ale “volby” jsou pouhá iluze, že lze něco změnit. Vláda a opozice = rub a líc stejné mince.
To se nestalo ze dne na den, to je postupný vývoj od r.89.
Byla doba, kdy volby ještě mohly něco změnit. Ale to by ČR nesměla mít cca 50% ovčanů volících Klause, Topolánky, Nečase, Kalousky.
Mark Twain kdysi řekl: Kdyby jsme mohli volbami něco změnit, tak by jsme nesměli volit.
V překladu z inkluzivštiny do češtiny to je “Kdybychom mohli volbami něco změnit, tak bychom nesměli volit”. Většina tu je za vlastence a správné Čechy, ale někteří tu češtinu przní až běda! Skoro jako novináři a politici!
Výš než na volby nedosáhneme. Kdyby pětihlavá saň neměla jistotu stoosmičky, tolik by si dovolit nemohla a taky nedovolila. Pak by ani Signalistovi nepomohla jeho oduševnělá tvář a laskavá slova, kterými kdekoho oblbne.
Dnes na nás s přehledem dělá dlouhý nos a hafo lidí to ještě baví, tleská mu a věří každé slovo.
na reparacích se lze domluvit záborem německých aktiv v ČR, nakonec stejně ŠKODU AUTO změní na válečnou výrobu, tak účel reparací byl odradit válečné štváče a jejich nohsledy od rozpoutání války..== hlavní cíl, který musí být prosazen, proto je vítězové vyhlásili, ….proto jsou nutné i s mediální diskusí prosadit,……plaťte holoubci (Helmuti) za své omyly, nebo Vám zestátníme vše německé za to, že jste válkychtivý ….Merkel to řekla jasně potřebovali jsme čas na vyzbrojení AFU!!!!!!!!!!!!
Pokud by i reparace získali, na obnovu země a pro lid nepůjdou. Copak nevidíte kdo tu celých těch téměř 34 roků vládne? Tak kdo by asi s nimi disponoval? To je čirá fantazie.
Na volby už nevěřím. Nezapomeň na generační výměnu během těch čtyř let. To jest každé čtyři roky jde poprvé volit více zmasírovaných a vymaštěných idi-otů, než v těch předešlých.
Jediná jakž takž reálná šance “zevnitř” by byla generálstávka nebo (myslím, že ten irský výraz a co znamená znáš) troscud. Jenže na generálstávku není vůle a troscud bez mediální pozornosti je k ničemu.
Ostatně svého času to s troscutem zkusili, a před zraky celého světa, na óbrswini Tacherovou – a jak dopadli…
Co tedy zbývá? Osvobození 2:0…
Už vyrůstají další přeformátovaní a sluníčkáři od Šoroše si je už pohlídají a zaháčkují. To je teď samý Aspeňák, kam se člověk podívá. My bychom si museli najít zaslíbenou zem. Mnoho starých lidí není vůbec v obraze, nejsou na sítích, nerozumí tomu a ani nechtějí, což se ani nedivím, takže nemají žádný přehled. A mladé generace, nač to opakovat. Já se již smiřuji s tím, že to tady nějak doklepu, likvidovat si poslední zbytky zdraví pro tuto společnost nemíním. Jestli se udějí nějaké světové změny, které vývoj otočí a to také u nás, dobře, ale spoléhat na to je jako, že se zítra probudím a bude mi 20 let. Vím, že to zní odevzdaně, že by měl člověk stále bojovat, ale to platí víceméně pro věkové kategorie 30- 50. V těchto letech už by měli lidé být zralí a vědět co chtějí. A jestli chtějí toto, staří šedesátníci, sedmdesátníci a ještě starší pro ně v tom případě nemohou nic udělat.
Pavle. Já jsem z vesnice.Co kdyby se začaly na vesnicích tvořit družstva nebo by se prostě lidi začli sdružovat, kvetl by barter, tzn, Já dovezu odvezu seniory k doktorům, nebo pohlídám, já pohlídám děti upeču bábovku, já umím porýt zahradu já rozumím stříhání stromků atd atd.
Asi si to idealizuju, ale mohla by to být cesta.Třeba i k tomu jak překonat bariéry mezi generacema.Když jsem se v roce 1973 narodil, coby prvorozený jak syn tak vnuk, tak babička měla něco přes 40 poznal jsem i prababičky. A bylo to nádherné dětství. Dneska nezřídka máte čtyřicetileté rodiče, které měli jejich rodiče taky po třicítce, a ty babičky i dědové už v takové formě nebudou.
Prostě nekoukat do mobilů, ale povídat si.
A potom, jestli si lidé najdou k sobě cestu, sami poznají, co je v životě důležité, na jakých hodnotách opravdu záleží, a žádné média nedokážou toto zlomit.
Pak už si sami zvolíme tu správnou cestu. I ve volbách.
Vystihnul jste to naprosto přesně. Je to cesta, příklady jak se říká táhnou, kéž by vás bylo s takovým smýšlením a laskavým srdcem více. Můj syn je ročník 74 a měl také kouzelnou prababičku, tedy moji babičku. Je zajímavé, že babičky jak tak sleduji jsou pro děti to nejkrásnější co v dětství mají. Když na svoji babičku vzpomínám, tak se slzou v oku. Ony všechno zvládaly, jak po pracovní stránce, tak si dokázaly na úřadech vše vyřídit a ještě se věnovaly vnoučkům a většinou i dědulům. Prázdniny u babičky na Hané, to je nezapomenutelné. Je opravdu škoda že ta klidná doba, kdy se lidé k sobě chovali až na výjimky dobře a pomáhali si je pryč. Mamon, chamtivost a závist zvítězily. Třeba to ale jednou takoví jako vy změníte. Držím palce.
Tak to i bylo a byl to i základ communismu v indiánských communitách než zjistili, že tam lidi žijou a oni z toho nic nemají.
Albi ze zemí jako slovensko se profláklo že mají prý ze s,r.o. prý ze zaměstnance 1 600€ měsíčně /korporátní kartičky děti nemají/, nepochybuji že v L.T.D. u nás je to bleděmodrým. Tak si to přepočítej že to nemají ani političtí zaprodanci. Asystém dluhu je o tom že se žije na zvětˇšující dluh až pozor – do války. Potom zase staví na zelené louce s negramoty, zkušené vybijí.
Šestnáct tisíc € zisku.
cit:,,Už narazil na skupiny lidí, kteří hledají řešení mimo tento politický systém. Někteří fungují dobře v samozásobování, vyměňují si potraviny, zakládají si družstva na řemeslnou výrobu, ale ani tak se systému, který existuje, úplně vyhnout nemůžou.”!
———————-
Tento systém se musí zničit silou! Kdysi jsem na ,, Nezávislé diskuzi” nick Real”….( Než ho Patrik kvůli mě zrušil)psal to samé ,, vyměním kolo za pytel brambor “a rozpoutala se celkem živá diskuze!
Nyní nabízím živého Ukrfaš. za prase na zabíjačku.Nabídka je do vyprodání zásob Ukr.!Je dost prasat?
Dokud žijí lidé jako Vy, kteří si umějí udělat srandu ze všeho a přitom jít dál – tak Český národ nezahyne 🙂
ZULAJKAFRAL raichlády, brutopýrace kadlace. 🙂 Vic si ze snu nepamatuji ale to nevadí protože to vidíte na vlastní “bulvy, že jo. Odkaz tedy ne, nenene, ne!
Time cca. 57:50
2023-05-19 – Hovory při víně s hostem Karlem Světničkou 270. díl – 117 min. | Svobodný vysílač CS (svobodny-vysilac.cz)
Na rozdíl od odkazu kde vám slovák poví že korporátníci berou každého zaměstnance o 16 000€ měsíčně. …kdo z vás to má poblitici taky, nó? DIVNÍ KRAY
V jednom nebo druhém.odkazu, taktykláti a kdo z vás se nepovažuje za tydýt tak dobře, hohou hou. °!° °!°
TV Světlo Aliance sedmnáct vysílal(a) živě. | By TV Světlo Aliance sedmnáct | Facebook
TV Světlo Aliance sedmnáct vysílal(a) živě. | By TV Světlo Aliance sedmnáct | Facebook
Prof Staněk – Kudy z krize – velmi ostrá slova 19.5.2023.
https://odysee.com/@Petrburestv:3/prof-stan%C4%9Bk-kudy-z-krize-velmi-ostr%C3%A1:1
Martin Koller vojenský analytik – Vystoupení ve Vracově 19.5.
https://odysee.com/@Petrburestv:3/martin-koller-vojensk%C3%BD-analytik-2:9
Zdeněk Jandejsek – Bude dostatek potravin? Tvrdá data.
https://odysee.com/@Petrburestv:3/zden%C4%9Bk-jandejsek-bude-dostatek-potravin:3
uuufffffff…… to je síla…… ale díky za to, před pravdou se oči nemají ani přivírat….
Kdo je připraven, není překvapen.
Ano – ale kolik lidí to uslyší? Kolik lidí to uslyšet vůbec chce?
A uslyší-li, kolik jich pochopí?
Petr Hampl – krize západu a pád současné moci – jak se připravit?
https://odysee.com/@Petrburestv:3/petr-hampl-krize-z%C3%A1padu-a-p%C3%A1d:5
Díky za odkaz. Dobré shrnutí i dobrá rada na konci, jak se můžeme připravovat už dnes.
Moje řeč, kdo to vůbec chce slyšet a kdo to chce chápat?
Je to v prd-deli s tou pohadrákovou generací. Ta všeobsáhlá tupost davu mě děsí. Tedy děsila. Teď u ne. Teď už nezbývá, než čekat. Ne na zázrak, ale na zásah. Ach jo.
Mně už také neděsí. Jestli to skutečně jde stále po spirále, tak si tato děcka pro sebe připravila nový otrokářský řád, podle Tytlerova kruhu po apatii a závisti přichází právě otroctví. Apatie je v celé společnosti v tom nejvyšším stádiu a závist asi trvalá. Jediná naděje je opravdu Rusko. Pokud by se podařilo Putinovi a jeho vrstevníkům znovu zmobilizovat lid a přesvědčit ho, že ty základní lidské hodnoty jsou jednoznačně pozitivem pro národ, možná, že by se to uchytilo i jinde. I když zde u nás s tím jak mladé generace vypadají a smýšlí, neboli lépe řečeno nesmýšlí je to asi beznadějné. Přesně tak, nezbývá než čekat.
Ani se radši neptej…
A je to tady! Zalužnyj přišel o ptáka, okrajinci o Bachmut a Zelenáč o iluze.
Sláma u kravína….
Já to taky někde zahlídla. Že byl Zalužnyj raněn do ftáka. No chudák…to má za věrnou službu blbýmu komikovi!
Takhle pracují Zákony Stvoření, nebo-li Paní Karma. Jejich účinky jsou čím vidět čím dál rychleji, kdysi to bývalo v řádech několika inkarnaci, dnes nejdéle v řádech let. U vyspělejších jedinců i okamžitě.
NATO poprvé od studené války vypracuje válečné plány pro boj s Ruskem
https://aktax.cz/nato-poprve-od-studene-valky-vypracuje-valecne-plany-pro-boj-s-ruskem/
Hm… Akorát že než od vypracování válečných plánů dojde k realizaci a po té k viditelným výsledkům oné realizace – to jest postavit a znovuobnovit výrobní komplexy (sehnat odborníky, co by to vyprojektovali, ono znovuobnovili, a jiné, co by postavili) a pak rozjeli zbrojní výrobu (a sehnat k tomu kvalifikovaný personál, od ředitelů po dělníky) takovým tempem, aby se aspoň přiblížili kvalitě a tempu ruské zbraňové výroby, trvá v reálu minimálně sedm let. A v tomto směru mají Rusové za á minimálně osmiletý náskok (cca od r. 2015) a za bé po celých těch sedm let “realizace západních plánů” budou Rusové nejen chrlit své zbraně stejným tempem jako doposud a ještě je za pochodu vylepšovat (přesně jak to dělají doposud), ale ještě mohou přejít na válečnou ekonomiku a několikanásobně zvýšit tempo, bude-li to třeba. Mají tedy stejnou šanci, jako my tu pohadákovou, že když si utáhnem opasky, za deset let dohoníme Němce.
P.S. Nemluvě o zásobách starých zbraní, které stále ještě mají a které, rovněž za pochodu, inovují, jako jsou například ty klouzavé bomby co byly původně normálními bombami. Mají k tomu, na rozdíl od záchodu, zdroje, odborný personál, i vědecký tým v současnosti dle mého nejlepší na světě, jak ukazují výsledky jejich práce. (A v Soledaru sklad se zbraněmi pro milion vojáků, který získal do své moci Kuchtík.)
Ale a hlavně – mají zbraň nejsilnější: motivaci obránců Svaté Rusi!
No a to vše mě naplňuje jak optimismem – že to záchod pros-ere – tak pesimismem – že, aby to záchod nepros-ral, sáhne k atomřešení. A pak to pros-erem všici. Celé lidstvo.
Takže tak. Ach jo.
No vidíš – a část západních (j)elit, zdá se mi, že dost velká a všichni naši rusofobové se utěšují, jak Rusko krachuje vojensky i ekonomicky a usuzují tak podle vzteklých reakcí ruských emigrantů.
Skoro bych se vsadila, že až jim jejich milovaný Západ v nouzi nejvyšší sebere jejich z Ruska vyždímané prachy, obviní z toho Putina.
Mimochodem – včera už byl přeložený nový Pjakin. Věnuje se hlavně dronu nad Kremlem – to je nový a zajímavý pohled, ale bohužel je opět zbytečně rozvláčnuý a často odbíhá k tomu, co už řekl.
Ale jestli jsi ještě nečetl, ten dron za to stojí. Zajímalo by mě, jak to uvidíš ty.
Rozvláčnost mi už nevadí – a kór ta otitulkovaná. Ta se dobře odklikává. Ta mluvená hůř, ale už jsem se vytrénoval.
Tak na to jsem zvědavej, jak s tím dronem. Jestli byl můj tuch aspoň drobet v reálu, nebo jestli jsem byl totálně mimo. Ale juknu na to až v noci.
Tak už jsem to zkouk.
V kostce. Právě to, že zareagovala až vnitřní obrana, mě vedlo k úvaze, že se jedná o chuligánský teroristický, resp. provokační útok. Navíc na koleně vyrobenými drony. Že prostě ty drony byly vypuštěny sakra hodně zblízka, před linií vnější obrany, počítáno od Kremlu. A že proto ho sundala až vnitřní obrana Kremlu. (Mimochodem, proč nikde nepadla zmínka o těch dvou postavách, ausnegrecht v době sundání dronů, skotačících na střeše; proč žádný humbuk a konspiračky kolem toho?! Tobě to nesmrdí? Gosudarovi zatejkalo, tak šli vyměnit plát?! Jdu od toho)
Ta hypotéza “průzkumu bojem” mně, abych nekecal, ani nepřišla na mysl., neb je kostrbatá až hamba. Skřípe. A kór v podání politruka. Už jen proto, že dle něj není důležité, zda drony odstartovaly z dááálky, nebo někde poblíž. Není důležité u průzkumu bojem, kolik linií obrany musíš překonat?!
Zkrátka a dobře tím tvrzením, v návaznosti na “průzkum bojem”, dle mého dělá politruk z lidí bl-bečky. Ono je toho víc co mi v tom nesedí, ale nač se v tom patlat.
Takže si furt myslím, co jsem si myslel, a že toho politruk vhodně využil a že ke knoflíku štupuje kabát válečné propagandy. A celkem se mu to daří – viz volání po Smerši. Tož mu v tom přeju úspěch a nehnidopišné posluchače.
Co se týká Kuchtíka a jeho orchestru, tak tady s politrukem beze zbytku souhlasím. A mám radost, že v tom jsme se, myslím my dva, co se týká Kuchtíka a jeho role, v podstatě shodovali. Já si navíc akorát ještě myslím, že to tepání do generálštábu, co hnízda vlasovců, je po dohodě s Putinem a spol. Gosudar, jako státník a vyvažovací prvek, tu možnost, ukázat: “ten, ten, tamhleta, tenhle a tahle banda, a tamty všiváci taky, a ještě tihle, jsou zrádci!” nemá.
(Tedy má, ale je takové pořekadlo: “Post zavazuje.” A post hlavy státu by měl vyzařovat důstojnost; majestát. Což si Gosudar plně uvědomuje a řídí se tím. Porovnej si Putina s Bidenem, Trumpem, Baťkou a třeba Sultánem. “Majestát” plechovýho cirkusu…)
Kuchtík, jako zdánlivě neřízená střela, tu možnost ale má. A kór, jak si myslím já, když je to s požehnáním. Jak nejlíp ostatně ukázat na swině, než zdola?
Vox populi, vox Dei.
Hm… Tak to tak vypadá, že někdy okolo mých jmenin se něco semele.
„Nic nezbylo“: Zelenskyj přiznává ztrátu Bachmutu
https://aktax.cz/nic-nezbylo-zelenskyj-priznava-ztratu-bachmutu/
卐elensky
Co Akta….on to přebral i mejnstrým!
Děkuji moderátorům za časté neuveřejnění mých příspěvků. Chápu, že mne chcete chránit a proto přistupujete k cenzuře mých zmatených výroků.
Pokud mé konstatování že:
Zalužnyj přišel o pinďoura, Ukravina o Bachmut a Zelenáč o iluzi výhry je nepravda, také to vysílá jistý signál…
Bachmut padl a je definitivně celý obsazen ruskými oddíly.
https://cz24.news/bachmut-padl-jevgenij-prigozin-v-poledne-oznamil-kompletni-obsazeni-celeho-mesta-a-nasel-se-zaluzny-uz-vime-co-se-s-nim-stalo-video/
„Obnova jde velmi dobře“ — lidé řekli, jak se jejich město změnilo rok po osvobození.
https://cz24.news/video-presne-pred-rokom-bol-oslobodeny-mariupol-mesto-vstava-z-popola/
Viděla jsem fotky z Mariupolu – fantastické. Něco takového bychom nestvořili snad ani za chudou socialistickou pětiletku a za soukromého bohatého kapitalismu si to nedovedu představit už vůbec.
https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2023/05/pred-rokem-skoncila-nejvetsi-bitva-svo.html
Až ke konci článku Nejdřv je plno záběrů zničeného města.
Se ti divím. To je přece úplně typický pro prohrávající zemi, že buduje dálnice a mosty, nebo spojení s Indií mimo Suez přes írán, a sem tam obnovuje nějaké to město a staví a staví a buduje a buduje. A při tom ještě bokem válčí. To víš, bejt supervelmoc jako USA, tak by si to lajznout nemohli.
Úžasné co ti lidé dokážou. Hluboce smekám, protože ono to není jednoduché se z toho po psychické stránce dostat.
Ale Rusové stále pozitivně překvapují. I ten článek je napsaný tak hluboce lidsky. Díky Albi za odkaz.
No to je právě to, s čím se nikdo na tom našem západě neráčil zabývat – ruská psýcha. Neráčili se a teď se divěj. Takových “odborníků na Rusko”! Kdyby ty dolary zaplatili mně, řekla bych jim to – jenže to by mi zase nevěřili. Dobře jim tak; to nejdůležitější ze všeho přehlídnou jak širé lány.
Albi, dik za tuto informaci. Ruskou dusi nelze porazit a to je nase nadeje.