politika

Kyjev, město ve válce

Na Twitteru se pod tímto videem otevřel portál do pekla! 

Vedle videa jsou až tři‼️anotace, konkrétně vysvětlující tupým občanům, že město Kyjev je velmi daleko od fronty a jeho obyvatelé si také chtějí odpočinout od dřiny v bazénu s koktejlem v ruce. 

Ale vysvětlení situace nezabránilo uživatelům zanechat tisíce naštvaných komentářů – od „vraťte nám peníze“ po „proč nám sakra naše média lžou?“ A ačkoli zastánci Ukrajiny si otevírali ústa na ty, kteří byli pobouřeni tím, co se děje v „hlavním městě válčící země“, objevují se další rozzlobené komentáře, lidé opravdu nechápou – za co jejich lídři utratili miliardy dolarů?!

PS. Na jediném účtu má toto video téměř deset milionů zhlédnutí a sdílely ho již stovky dalších blogerů.

sdílet na

73 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Jaroslavem
14. 8. 2023 02:54
Ohodnotit příspěvek :
     

A přesně takhle by to bylo i tady. Děti demobolševického sajrajtu by se koupaly v bazénu a děti těch chudých ve vlastní krvi . Má to být přesně naopak. Chcipat mají děti politiků, úředníků a soudců. Ty to vymysleli,ty mají trpět

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 09:59
Odpovědět  Jaroslavem

Už mně s tím demobolševismem se.rete. Komu proboha nadbíháte. To ten Kličko a jiní jsou demobolševici? Udělejte si pořádek v historických souvislostech. Kolik demobolševiků dle vašeho vyjádření nacházíte kupříkladu ve smetánce naší dnešní společnosti? Nebo jsou to parchanti, kteří využili příležitost? Staří, slušní komunisté, kteří makali na stavbách mládeže a jinde by v tomto nikdy nejeli. Mladí haj.zlíci možná. To už je ale taková společnost. Co podsunujete těmito svými komentáři? Tak potom hrdě do toho, řádně to vše rozeberte, ať vidím jak to s těmi vašimi demobolševiky je. A co ti demokapitalisté, neopomenul jste je nějak?

zdena
14. 8. 2023 10:12
Odpovědět  Jaroslavem

Bolševik, Jaroušku, je ten, který má převahu – koho je víc – tedy člen většiny. “Bolšoj” – veliký, “bolševiky” – většinoví členové uskupení.

Pavel K
14. 8. 2023 11:06
Odpovědět  zdena

….a jéjej tak to já mám doma toho druhého. 😥

karči
14. 8. 2023 11:48
Odpovědět  zdena

zdeno či zdeničko!
Bolševik není od slova bolše (je nás nejvíce, nýbrž od slova boleje-více lidem!!!).
A lidi na to v Rusku v roce 1917 slyšeli a rozuměli tomu (na rozdíl od vás).
Vy jste typický slouha malé hrstky páníšků (cca 20 milionů jevrejců), které ovládá jeden kmen turkických chazarů (cca 3 miliony zrůd). Přeji vašim potomkům ať se dožijí totální (globální) vlády (otrokářství) chazarů. Pak pochopí o co se na začátku 21. století bojovalo (ne o zdroje-ty jsou ovládnuty, ale o oroky na náhradní díly).

14. 8. 2023 18:18
Odpovědět  karči

Tak to nebylo.
To jen politruci KOB+, v touze přehmatová bolševická e-e kopnout pod koberec a nablejskat bolševismu svatozář, to tak vysvětlují. Jinak nic proti KOB+, ale jsem už příliš starý pes na to, abych naskočil na “účel světí prostředky” a nechal si vymydlit mozek, byť i v zájmu dobré věci.
Cožpak jste už zapomněla děják? To co tam stálo je pravda a učili se to v celém sovětském bloku, včetně SSSR.

Cituji: “Pojem „bolševik“ je používán od 2. sjezdu Ruské sociálně demokratické dělnické strany v roce 1903, na kterém se strana rozštěpila na frakci radikálních tzv. bolševiků (doslova „majících většinu“) a ostatních tzv. menševiků (doslova „majících menšinu“).

Výjimečně wiki nekecá – skutečně se tak stalo a v dějepisech celého waršpaktu to tak i stálo!
Vždyť zapojte úsudek – potom by pojem menševik, dle téže logiky, znamenal, že bolševici chtěli dobro více lidem, kdežto menševici chtěli dobro méně lidem?!
Není tudíž podstatné, kolik bylo bolševiků po sjezdu, protože před sjezdem nebyl v Rusku jeden jediný bolševik – a jak by také mohl, když pojem bolševik vznikl až po sjezdu?

Podstatné bylo, a je, kdo měl většinu na onom socanském sjezdu v r. 1903! Howgh!

Oldrich
14. 8. 2023 13:49
Odpovědět  zdena

No, nevim jak to bude s vasi definici, ale bolsevicka revoluce mela za nasledek umrti desitek milionu rusu. Bolsevici byla definitivne mensina utiskujici vetsinu. Demo bolsevik docela vyzdvihuje paradox toho, ze demokraticky tyran (bolsevik) je representant soucasnych vladnich struktur.

Noobody
14. 8. 2023 22:21
Odpovědět  Oldrich

Zvykejte si pane Oldřichu na (-) palečky.
Tady se pravda nenosí, ale odměňuje soudružským stmelením proti jejímu nositeli. tady se hraje podle Klémova hesla: “Kdo nejde s námi, jde proti nám!!

Přes to (právě pro to) – vítejte na palubě!

Pavel K
15. 8. 2023 08:06
Odpovědět  Noobody

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🙄 🙄 👎 👎

Staník
15. 8. 2023 07:52
Odpovědět  Oldrich

Jasně, psali to tenkrát v západním tisku a řekl to Solženicyn, tak to musí být pravda, vo tom žádná. Stejně tak VVP je největší satan na planetě, protože o tom píšou stejná média.

Juraj
15. 8. 2023 10:00
Odpovědět  Oldrich
  1. kde sa rúbe drevo, tam lietajú triesky.
  2. bolševici, je menšina – nábeh na klamstvo, po vašom Hoax
  3. demobolševik – vymyslený výraz jedným outrapom tu v diskusii a vy sa na to chytíte, ako malý chlapec
  4. ” paradox toho, že demokraticky tyran (bolsevik) je representant soucasnych vladnich struktur.”….reprezentant súčasných vládnych štruktúr je prisluhovač, ktorý prisluhuje takým, ktorý podporujú to, čo môžeme všetci vidieť od roku 1989 doteraz.
Juraj
15. 8. 2023 09:35
Odpovědět  Jaroslavem

demobolševického sajrajtu?……..co to je demobolševický sajrajt?….troubo

josef
14. 8. 2023 06:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Hm tak tohle cenzura nezvládla! Inteligence cenzorů je asi obrazem politiků, kteří ji úkolují.

Me Two
14. 8. 2023 07:11
Ohodnotit příspěvek :
     

no tak hlaně že bylo tolik potřeba zavřít tu učitelku

Vladimír
14. 8. 2023 08:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Nejchytřejší Ukrajinci jsou za hranicemi (ti úplně nejchytřejší v Rusku), ti hloupější v Beach Clubu, a ti nejhloupější na frontě. Tak to má být. Kdyby ti v zákopech zmoudřeli, vždycky můžou ty v Beach Clubu postřílet a mít klid, ale to se asi nestane.

Pavel K
14. 8. 2023 08:38
Odpovědět  Vladimír

Tak co bude či nebude rozhodně židovstvo, kterým se daří vracet úroky nacistům z II WW. Pokud možno co je fašounský šup a front. Geniální.

Pavel
14. 8. 2023 20:54
Odpovědět  Vladimír

Na frontě nejsou ti neihloupější,tam jsou ti, kterých se chtějí “ukrové” zbavit! Rusko jazyční Ukrajinci z východu a národnostní menšiny. NATO s USA si řeší na Ukrajině oslabení RF a “Ukrové” naháněním “kanonen futru” na ruskou obranu etnicky čistí Ukrajinu! To je ta nesvinštější válka za strany západu a Ukrů v dějinách lidstva!!!Jsou ještě horší než “náckové” za II.světové!

Markýza
14. 8. 2023 09:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Blahořečen budiž Tim Berners! Jestli jsi ještě naživu chlapče, musíš pukat pýchou a štěstím.

Noobody
14. 8. 2023 09:56
Ohodnotit příspěvek :
     

V době rozvinutých a hromadně používaných informačních technologií doufat, že se informace o reálné situaci ve státě nedostane ven, je opravdu hodně naivní. Blbé je, že tuhle naivitu, zaslepenost a ohnutí hřbetu před politickým zadáním prokázala naše policie a st. zastupitelství v případě učitelky Bednářové. Těžko se pak divit, že jsou soudy přetížené, když ani st. zástupce není schopen (ochoten) rozhodnout o tom, že se trestný čin nestal, neb popis reality nemůže být trestný!!

Nebo naopak je to důkazem toho, že systém vymáhání práva je zoufale zpolitizovaný a poplatný vládní garnitůře, místo aby byl nestranný a nepolitický? Že by další nezpochybnitelný důkaz o bolševickém ovládnutí a propojení všech tří “nezávislých” principů demokratického státu (moc zákonodárná, soudní a výkonná) pod jednu (vládní) hlavičku? Vždyť takhle bezvadně to tu fungovalo po celý socík pod vedením KSČ! Nebo že bych kecal?

Gales
14. 8. 2023 10:56
Odpovědět  Noobody

Zlatí komunisti.Ti budovali pro lidi a ne proti nim. A válku odsuzovali….

Noobody
14. 8. 2023 12:12
Odpovědět  Gales

A pro to měla vojska VS útočnou doktrýnu a plány na vojenské ovládnutí Západní E. Proto se ještě v 89. budovaly na Šumavě zpevněné cesty pro rozvinutí tankových pluků do praporních, rotních a četních proudů. Kdyby se budovala ženijně zpevněná obrana proti útoku ze Z, tak bych s Vámi souhlasil. Že se budovaly cesty pro co nejrychlejší rozvinutí pluků do útočných sestav, tak musím prohlásit, že nemáte pravdu!

Obdobná situace je patrná v rozmístění a aktivit Rudé Armády před 22.6.1942, ze které komunističtí propagandisté vytvořili mýtus o nepřipravenosti RA na válku. Ano, RA nebyla připravena na válku v obraně, ale zaujala postavení a její aktivity byly směřovány k zahájení útočné války v 1. týdnu července 1942. Hitler svým preventivním úderem zastihl RA v poslední fázi příprav a díky tomu došlo k její porážce, bezprecedentnímu ústupu a zajetí cca 3,5M Rudoarmejců do konce roku.

Gales
14. 8. 2023 12:20
Odpovědět  Noobody

Zachránit ČSSR před imperialisty bylo posláním. Jak vidno ze situace na Ukrajině,i nutností.

Pavel K
14. 8. 2023 14:20
Odpovědět  Gales

👍 👍 👍 👍

Noobody
14. 8. 2023 15:38
Odpovědět  Gales

Imperialisti byli především soudruzi komunisté a jejich doktrýna internacionalismu v diktatůře DT = vývozu bolševické revoluce do celého světa na pásekch sovětských tanků.
To se jim také celkem dobře dařilo. Po VŘSR ovládly šavlí, revolverem a nagajkou Rusko + přilehlé země = SSSR = 1/6 světa. Po 2.SV až do 89.se jim podařilo podřídit si nejen Ostblock, ale i Čínu, Vietnam, Kambodžu, Laos, S.Koreu, Kubu, Nikaraguu, Angolu, Quineu a další země v Africe = cca 1/3 světa. On tam nevládl ani Chruščov, ani Gorbačov, ale vlády byly SOVĚTSKÉ, řízené z Moskvy, nepanovala tam žádná soudružská dohoda, ale tvrdý diktát Moskvy. A kdo se vzepřel, ten byl nedemokraticky zpacifikován, byť byl členem paktu VS – viz. NDR, PLR, MgR, ČSSR. Jen Jugoška s Titem to hráli na plichtu s oběmi stranami a dařili se jim lavírovat až do rozpadu na jednotlivé státy a do války

Máte v poválečných dějinách nějaký příklad, kdy by se vůči svým “soudruhům” z NATO vojensky ohnaly USA a že by USA diktovaly svým “vazalům” jejich politiku??

14. 8. 2023 18:36
Odpovědět  Noobody

Bla… bla… bla… ty asi nebuděš nejjasnější hvězda na stromku, viď troldo. Začínáš k mantrám plácat i slabomysnosti.
“…a že by USA diktovaly svým “vazalům” jejich politiku??

Noobody
14. 8. 2023 20:47

Blafounku Milane,
vím že na Tebe nemám, také po tom nijak netoužím. Ale jestli si chceš poměřovat znalosti, analytické a predikační schopnosti, tak se neunavuj blafáním a mistrováním, ale piš k věci a o problematice.

To co tu zatím předvádíš je hodno propadajícího žáka 2. ročníku učebního poměru básník – uzenář, ale já jsem přesvědčen, že más na víc. Tak se neboj to předvést, ostych ani skromnost nejsou na místě!

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 19:31
Odpovědět  Noobody

Prosím vás, nechte si to školení pro nějakou vyšší třídu vzdělanců než jsme my. Já myslel, že jste člověk, který se umí povznést nad osobní pocity nenávisti k systému, ale bohužel to bych asi chtěl po vás moc. Máte svoje názory, máte, prosím ponechte nám naše. Já vám spílat nebudu, ale to komu fandíte a koho ve vašich příspěvcích vyzdvihujete, nebudu raději říkat obdivujete, mluví za vše.

Noobody
14. 8. 2023 21:05
Odpovědět  Pavel z Moravy

Promiňte, nerozumím Vám.
Vy se snad domníváte, že mám schopnost Vám i vám ostatním, něco vyfouknout? Jedno zda z hlav či compů, na víc přes externí internetový přístup? To jako opravdu myslíte vážně?

Já se naivně domnívám, že diskuse na POKECU je SVOBODNÁ výměna názorů, informací, postojů a pod, která podléhá pravidlům a kontrole admina. Jestli Vy tu máte propachtovaný palouček jen pro své názorové soudruhy nevím, z toho, co tu psal admin, to však nevyplývalo.

Když nade mnou lámete hůl, tak mne to sice netěší, ale nemohu s tím nic dělat. Jako nemohu nic dělat se svým stylem psaní, světonázorem, zkušenostmi, zvyky. Právě pro to, že je to vše tak hluboko zažráno, jako u každého seniora. Holt starého psa …. Já se také nesnažím Vás mermo mocí předělat, ani Vám, ani nikomu jinému nevyčítám, že Vaše zkušenosti i názorové ukotvení je jiné, než moje. To je ta diverzita, která udržuje lidstvo v pohybu, vytváří neklid, aktivitu a život. To je co nesnášíte a na co jste si nezvykli. Proto jsem tu nedávno psal o líných kaprech ve vyhřátém rybníku socialismu a sklidil za to hromadu odsudků a vulgarismů.

Psal jsem, že se snažím o max. NADHLED. Ten tu mezi diskutéry dost chybí!!

Pavel z Moravy
15. 8. 2023 16:13
Odpovědět  Noobody

Já nic nepsal něco o tom, že nám něco chcete vyfouknout, kde to čtete? A dále vám přece říkám že vaše názory jsou vaše názory a moje jsou moje. A už vůbec nechápu proč říkáte, že jste si myslel o pokecu, že na něm probíhá svobodná výměna názorů, a proč by také ne, vždyť probíhá. To, že s vašimi názory nesouzním, neznamená, že nediskutujete. Teď nerozumím zase já vám, ale čert to spral.

Noobody
15. 8. 2023 19:36
Odpovědět  Pavel z Moravy

To byla reakce na Vaše:”Máte svoje názory, máte, prosím ponechte nám naše.”
Svobodnou diskusi si opravdu nepředstavuji plnou vulgarismů, nadávek a výpadů adhominem. To samozřejmě neplatí na Vás, ale na spoustu jiných, kteří sice mnoho neznají, argumentačně jsou jaloví, ale odsudek si neodpustí.
Rozdílnost názorů je naprosto v pořádku a bylo by podezřelé, kdyby si dva lidé notovali ve všem!

Pavel
14. 8. 2023 21:23
Odpovědět  Noobody

V Německu nejsou od r.1945 do dnes žádná “US” vojska, neexistuje “kancléřský pakt” a němci si vlastně přáli, aby jim Britové spolu s “amíky” odstřelily Nordstream a poslali německou ekonomiku do kytek! Všechny mimo americké vlády v zemích NATO jsou nezávislé,suverénní a pracují jen pro blaho svých občanů!!! Jako fialový hnus u nás a Ze-leho junta na Ukrajině! Nechte se vyšetřit!

Noobody
14. 8. 2023 22:34
Odpovědět  Pavel

Jo, máte pravdu a tu nijak nezpochybňuji. Co si Němci přáli ohledně Nordstreamu fakt nevím (asi jak kdo), ale intenzita a utajenost vyšetřování napovídá, že výsledek bude stejně zfixlovaný, jako vyšetřování 9/11.

Můžete mi říct, proč nasazujete ten sarkastický tón? Vy si opravdu nedovedete představit, že kritik židobolševického řádění internacionálních komunistů nemusí nutně adorovat kapitalismus??
Jak jednoduché a prostinké černo – bílé (1/0) myšlení to máte?

14. 8. 2023 18:29
Odpovědět  Noobody

Zase jen manipulace, mantry a floskule, fašistického politruka, viz: “…Hitler svým preventivním úderem…”
Aspoň si pořádně přečti Mein Kampf, když už tu chceš obl-bovat s preventivním úderem.

Noobody
14. 8. 2023 20:28

Milane, když nevíš, tak nemel!
Kdo ví, nebo se alespoň snaží vědět, tak se zamyslí,- než vysloví soud. Ty na to moc nejsi, viď?

Slyšel jsi někdy o projevu Stalina ze dne 18.8.1939 před soudruhy z 3.KI a vybranými členy ÚV KSSS? Tím jim precizně vysvětlil, že SSSR má protahovat a do autu zahrát jednání o spojenctví s GB a Fr. S Hitlerem má být však smlouva o neútočení podepsána, neb tak bude mít Hitler volné ruce k válce proti Západu. A v pravý čas, až se Hitler vyčerpá, nastoupí z východu RA a osvobodí – obsadí celou Evropu. Tím SSSR naplní svou světodějnou úlohu spočívající ve vývozu (internacionalizaci) socialistické revoluce.

Údajně pro to, že se tento úkol podařilo splnit jen částečně, nevelel vítězné přehlídce na Rudém náměstí Stalin, ale ŽUKOV.

Noobody
15. 8. 2023 18:10
Odpovědět  Noobody

Njn, pravda nevoní a za pravdu jsou (-) body. Místo hledání pravdy se nešmakující komenty škatulkujou a mínusujou.
Pak je tu ještě jeden, co trpí jakousi poruchou osobnosti a ten napere (-) pod každý můj koment co si přečte. Co s takovýmto materiálem můžete dělat?

Pavel
14. 8. 2023 21:15
Odpovědět  Noobody

Kde jste ty útočné plány viděl?! Za své vojenské kariéry (42 roků) jsem prošel od čety, roty,praporu až na velení ZVO a o žádných plánech ovládnutí západu jsem nikdy neslyšel! Cvičili jsme útok i obranu,ale vždy na našem území a žádné cvičení nemělo námět překročení státní hranice! Vždy se jednalo o obranu našeho území včetně přikrytí státní hranice!!!Když víte kulový,tak tu neplkejte takové hospodské nesmysly!

Noobody
14. 8. 2023 22:47
Odpovědět  Pavel

Vy jste byl bojař? Ti plánovali výcvik ve VVP a zodpovídali za úroveň připravenosti vojsk. ZVO v žádném případě nebyl GŠ a bojaři neměli oprávnění k seznamování s PTZD plány činnosti vojsk za mimořádné situace, natož za války. Bojaři byli předurčeni plnit velitelské funkce v “B” a “C” útvarech, takže jejich úroveň informovanosti byla poněkud “jiná”.

Váš odsudek je poplatný Vaší úrovni poznání a nesvědčí o dostatečné informovanosti, ani velitelské představivosti.

Juraj
15. 8. 2023 10:19
Odpovědět  Noobody

….pane, vy sa nehanbíte za to, čo ste tu zosmolil vo svojom diskusnom príspevku?

Noobody
15. 8. 2023 13:07
Odpovědět  Juraj

Váš dotaz je tak všeobecný, že i kdybych se náhodou cítil býti povinován ke studu, tak opravdu netuším zač.
Za pravdu se není třeba stydět, zvláště ne, když jste jen glosátorem, nikoli aktérem , nebo iniciátorem událostí.

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 11:28
Odpovědět  Noobody

Zkusil jste to již někdy probrat i z jiného úhlu pohledu. Nebo pořád je to od vás ta stejná rovina. I Venca by se možná nad tím , co se zde děje zamyslel, být ještě mezi námi. Pěkný den přeji, moc pěkných nás už nečeká s tím co tady řádí. I morová rána by asi byla pro tuto zemi lepší než to co zažíváme. Je fakt, že individuální svoboda, když zabředne v davu, tak se ztratí. Jednotlivci už ztratí své úsudky a chovají se jako to ostatní stádo. Chtějí to co mají všichni v tom stádu. Tak to funguje ať je zde jakákoliv společnost, kapitalistickou nevyjímaje a o té dnešní tržně a neoliberálně orientované, jak je honosně nazývaná, pocházející z předcházejících lumpů těch vašich kapitánů kapitalistického průmyslu ani nemluvě. Tak jak to je, odkud se ta banda těchto chroustajících mocichtivých grázlíků rekrutuje? A to, že se k tomu přifařili I někteří bývalí grázlíci socialismu, na tom není nic divného. Prostě grázlíci všech zemí, všech odstínů barev a vyznání se spojili. Ale, že by tomu vévodili ti z bývalého východního bloku, to by měl být i silný šálek kávy i pro ty nejotrlejší nenávistníky socíku. Počítat mezi ty socík partajníky třeba von LEJNO nebo u nás třeba Kalouska, nu tak?

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 11:29
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ten by vám dal. A vidíte jak tomu třeba s paní Němcovou dnes fandí.

Noobody
14. 8. 2023 12:34
Odpovědět  Pavel z Moravy

Snažím se dívat na problémy nezaujatě, tedy z co nejvyššího nadhledu. A to je evidentně pozice, která je tady na POKECU nezvyklá, vzbuzující nepochopení a útočnou averzi. Nemůžete říct, že nemám pravdu, že lžu (i když se o to pár jedinců pokouší), ale vaše vnitřní ukotvení vám nedovolí souhlasit. A tak jsem tu oznčován za kapitalistu i když můj kapitál spočívává ne větším vlastnictví toho, co má i 90% zdejších občanů. Nepochopení logicky vzbuzuje podezření a obavy, takže někteří frustrovanější vypouští svůj vnitřní přetlak pomocí vulgarismů.

To co píšete má hlubokou logiku a nejsme v žádném zásadním rozporu. Já na rozdíl od Vás však netrpím “stařeckým sentimentem” a snažím se vidět problémy z co nejvýše možného nadhledu. Díky tomu si možná uvědomuji i souvislosti, které Vás ani nenapadly, protože se soustředíte na “jevové” otázky a já i na ty ideové. Grázlíci jsou individuální problémy , nikoli systémová nastavení i když s jejich působením a na jejich úspěchu záleží každá rudá revoluce. Proč rudá – protože každá socialistická revoluce byla revolucí v provedení lumpenproletariátu, který svou náhle nabytou moc a beztrastnost reflektoval v krvavém revanši. Viz Rudé Gardy ve 45.

sizok
14. 8. 2023 13:23
Odpovědět  Pavel z Moravy

Že na tu “doktrÝnu” reaguješ.

14. 8. 2023 18:38
Odpovědět  sizok

On si Pavlík rád pokecá chirími troldy.

Pavel z Moravy
14. 8. 2023 19:46

Já si myslel, že se každému má dát šance. Neboj moc dobře vím, co zde psal a koho zbožňuje. Nu ale spletl jsem se a už to balím.

Pavel K
15. 8. 2023 08:17
Odpovědět  Pavel z Moravy

Hezkýýýýýýý jste ho zase nakrmili. hezky. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Markýza
14. 8. 2023 15:05
Odpovědět  Noobody

Já bych to viděla, že bé je správně – tudíž paní soudkyně, která paní Bednářovou nakonec zprostila obžaloby, je vlastně dizidentka……..že je trochu hrdinka, to mě ovšem napadlo už rovnou při vynesení jejího verdiktu.

Noobody
14. 8. 2023 15:46
Odpovědět  Markýza

Ano, na lidech neohnutých, hrdých, vážících si své i cizí svobody spočívá NADĚJE, že stav osobní svobody a tolerance k druhým a jejich názorům může zůstat zachován ještě dost dlouho. I ten Fialový, Vykulený a Afro hnus nakonec netlačil až tak moc na pilu, když zavedl 25.2.22 cenzuru nepohodlných webů, ale nic není vyhráno!! Stále se snaží prosadit jen ten jeden autorizovaný pohled na realitu a každý, kdo se jim postaví je v existenčním, profesním, nebo dokonce trestně právním ohrožení.

Pavel
14. 8. 2023 21:07
Odpovědět  Noobody

U nás je nějaká demokracie?! Absolutní cenzura ve všech mediích,zmanipulovaná a vládě poplatná justice, totálně zpolitizované školství,neschopné odbory, za pomoci médií zlikvidovaná opozice, vládní moci poplatné zákony včetně na míru upraveného volebního zákona.Mimo ozbrojených bojůvek a koncentráků, vše jako v Německu po r.1933! Prostě obyčejný fašismus!

Markýza
14. 8. 2023 22:53
Odpovědět  Pavel

Tak zas nepřehánějte. Já vím, Neptun v Rybách vás štengruje – postavte se mu jako chlap! 😎

Noobody
14. 8. 2023 23:09
Odpovědět  Pavel

Mno, že vláda má takový záměr vcelku nepochybuji. Že k tomu má dostatečně silný aparát ve 108 poslancích víme oba. Že moc výkonná a soudní je poměrně jasně poplatná politickému zadání a ne zákonosti, cítíme asi všichni. Že mainstreamová sdělovadla razí jediný autorizovaný názor, informují selektivně, o lecčems vůbec a jiné téma je cupováno na hlásky, je zřejmé. Co jsem si však zatím nevšiml je, že by Vás, nebo mne tady někdo cenzuroval, že byste o zásadních problémech musel mluvit šeptem a jen s důverně známými. To fakt NE!!

Vím, že nás na demošce monitorují, pomocí UI identifikují, ke každému zakládají složku, kterou policie, BIS a možná i další, průběžně plní info, aby je vpříhodné době využili. Ale to se děje ve VŠECH státech bez rozdílu systému. Souhlasím, že se tu šrouby okatě utahují a systém vykazuje autokratické znaky, ale přirovnat jej k Německu po r. 33 považuji za hóóódně odvážné, až nebezpečně lživé! Žádné křišťálové noci, ani Noci dlouhých nožů se nekonají, natož zákazy výkonu povolání a pod. Co jste dělal na VUMLu, když tohle nevíte?

Já si myslím, že situace je srovnatelná s roky 85-89. Cítíme nesvobodu, průběžné fízlování, ale jinak celkem pohoda.

Pavel z Moravy
15. 8. 2023 16:47
Odpovědět  Noobody

Pro vás pohoda, to chápu.

Noobody
15. 8. 2023 17:51
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ne, pro mne to pohoda opravdu není! Ale já zde hodnotím události s oním VELKÝM NADHLEDEM, tedy jak skutečnost asi vnímá většina společnosti.

Kdyby se společnost ubírala dle étosu většiny zdejších diskutérů, tak už by hořela města a měli jsme tu rudou revoluci. Hromady mrtvých a řeky krve. Revolucionáři by ani netušili kam chtějí dojít, čeho a jak dosáhnout, ale ta beztrestnost davu a možnost vybít si svou frustraci na týrání jiných je tak lákavá, že by ji těch pár umírněných svým křikem nedokázalo přebít.

To je to obrovské nebezpečí návratu krvavých jatek (VŘSR,…), které si dovedu představit a před kterým varuji.

Pavel z Moravy
15. 8. 2023 16:52
Odpovědět  Pavel

Tak likvidace památníků rudoarmějců, instalace památníku Vlasovcům, nadbíhání sudeťákům a omluvy a různé další aktivity těch pravdoláskařů už začínají připomínat 30 léta v Německu. Myslím, že daleko od toho nejsme. Ještě chvíli a všichni kdož si myslí, že to je stále ještě v pohodě uvidí skutečnost jaká se nebude líbit.

Noobody
15. 8. 2023 18:04
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pomníkyv ČR likvidoval Hitler i Gottwald, máme v tom velkou tradici. Nedávno v USA shazovali pomníky konfederačním vojevůdcům, zůstal jen pomník gen. Alberta PIKKEa. A ten jen pro to, že to byl Velekněz a světový vůdce Svobodných Zednářů.

Proč myslíte, že za Hitlera, Gottwalda i Koláře padali pomníky? Protože všichni jsou reprezentanti socialistických systémů. Národní, internacionální, nebo neomarxističtí. V USA shazovali pomníky, když byli u vlády levicoví Demokraté. Socialisté (levičáci) totiž nemají dostatek sebevědomí, aby se povznesli nad nepodstatné a revanš je jim vlastní.

unor 2022
14. 8. 2023 10:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Zrudnost Ukrajiny v cele sve krase.
Na jedne strane statisice zemrelych, desitky tisic s protezami koncetin, miliony ktere se nestiti nechat se zivit praci jinych a dalsi statisice zijicich jako by se nic nedelo.
Ukrajina jako tezko popsatelny hnus.
A za nas .. ceska vlada s ni.

sizok
14. 8. 2023 10:05
Odpovědět  unor 2022

Typická okrajina.
Luxus a hlad. Bude to i u nás. Viz dnešní michalapetr.

J.Sladin
14. 8. 2023 10:41
Odpovědět  unor 2022

Nejvíc mě štve, že jim to nedobrovolně platíme z nám ukradených důchodů.

zdena
14. 8. 2023 10:08
Ohodnotit příspěvek :
     

To je prostě jenom obraz lhostejnosti těch lépe postavených Ukrajinců k těm ubožákům, co museli narukovat a bojovat právě za tyhle bohorovné floutky….

Noobody
14. 8. 2023 10:44
Odpovědět  zdena

Nemyslím si, že v obdobné situaci by se Češi chovali zásadně jinak! Většinou platí, že košile je bližší kabátu a největší zábavu vyvolá neštěstí druhých. Oni ví, že co si neužijí dnes, tak už možná zítra nebudou moci a tak žijí dle Horatiova “Carpe diem”. Zvláště, když vláda nevydalla restrikce na zábavu a shromažďování, jako to v souvislosti s Heydrichiádou platilo v protektorátní ČR.

Já je neodsuzuji, protože bych se choval stejně. Zvláště jako mladý, který neví dne ani hodiny, kdy jej seberou a pošlou bojovat. Být dítě vyvolených, které si je svým postavením a ochranou před frontou jisté, bych se vůbec neomezoval, ale naopak, bych si své výlučné postavení plně užíval! Mladí totiž neznají pravdivost přísloví “Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, ….”, “Poslední kapkou přeteče pohár”, “Jak se do lesa volá,…”, nebo novodobé: “KARMA JE ZDARMA!”

Autor
14. 8. 2023 12:55
Odpovědět  Noobody

Jste prostě zbabělec. Když byste se choval naprosto stejně. A jdete s tím na trh …. to mluví samo za sebe.

Noobody
14. 8. 2023 15:58
Odpovědět  Peter 008

Nechte si své soudy pro ty, které opravdu znáte!!

Rozdíl mezi realistou a zbabělcem je asi jako mezi hospodským “trenérem” nároďáku a jeho skutečným trenérem. Ten jeden ani netuší, ale všechno dobře “ví” a snadno poradí, protože ho to nic nestojí. Ten druhý má co dělat, aby si poradil, protože ví všechno, musí rozhodnout a za rozhodnutí nést odpovědnost.

Vím že se vám tu mnohým nelíbí, když vám někdo šlápne do vašich kroužků, nebo nedej bože do báboviček. Ale zvykejte si, že svět opravdu není černo – bílý, jak byste jej naivně chtěli mít. Malovat si skutečnost na růžovo opravdu není cesta pokroku, ale cesta naivních idealistů, co si při první kryzové situaci vyprázdní střeva do vlastních gatí.

sizok
14. 8. 2023 13:24
Odpovědět  Noobody

Jsi naprostý hlupák, doktrýno.

Pavel K
14. 8. 2023 14:24
Odpovědět  sizok

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
a netolerantní.

Pavel z Moravy
15. 8. 2023 16:23
Odpovědět  Pavel K

Pavlíku, Pavlíku, tys nám to říkal. Ale to my ne a ne. Chceme kecat a pak to tak dopadá. Starého psa novým.kouskům nenaučíš. A my staří psi bezzubí pořád rafáme jako mladá štěňata.

Pavel K
15. 8. 2023 18:43
Odpovědět  Pavel z Moravy

😊 😊 😊 😊 😊
Tak to by mě ani nevadilo jen si plácejte, ale je to jako flašinet furt dokola. Ale třeba je to zdejší roztleskávač diskuzí. Má pro to talent, já kdybych napsal kravinu tak max. dvě reakce, ale tady je to štrůdl. 🤣🤣🤣🤣🙋‍♂️

Noobody
14. 8. 2023 16:09
Odpovědět  sizok

Dokonalost je odpuzující. Chtěl jsem se Vám jen trochu přiblížit a zase špatně!
Nevadí, dám Vám ještě mnoho šancí ukázat, že VY jste ten geniální.

sizok
14. 8. 2023 16:32
Odpovědět  Noobody

Dělej si, co chceš, doktrýno.

14. 8. 2023 18:43
Odpovědět  Noobody

Však si ho také plně užíváš, fašounku. Adoruješ Hitlera a hájíš židoburžuje, že tady ti nehrozí, že by ti někdo rozkopnul budku.

Noobody
14. 8. 2023 20:32

Milánku, Ty asi nevíš co meleš a s kým mluvíš. Buď rád!!

Gales
14. 8. 2023 10:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Já se těm Ukrajincům ani nedivím že od nás jezdí do Kyjeva na dovolenou.

Hanka
14. 8. 2023 11:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Na palubě Titaniku se tančilo a hrál k tomu orchester

Noobody
14. 8. 2023 16:03
Odpovědět  Hanka

Je to tak!! Jenže co byste mohla udělat lépe, než do nebe/pekla odejít zvesela a s muzikou?

Hrůzné bylo, že posádka neodemkla průchody mezi palubami a v podpalubí utonula spousta lidí, kteří mohli mít naději na záchranu. Pravda, jen naději, ale ta osudová jistota a nemožnost volby je pro mne deprimující.