politika

Jurij Podoljaka: Budoucnost Ukrajiny na jednom obrázku

Dovolte mi připomenout těm, kteří zapomněli (nebo neznají) ten příběh: Dívka je herečka. Na jaře 2022 ji nacisté v Mariupolu najali, aby hrála roli údajně „těhotné ženy, která byla zraněna, když Rusko bombardovalo porodnici“.

https://www.pokec24.cz/krize-ukrajina/konasenkov-podrobne-rozebral-nacisticky-fejk-o-ruskem-bombardovani-porodnice-v-mariupolu/

Navíc to udělali tak hloupě, že to bylo téměř okamžitě odhaleno.

Dívka byla spolu s dalšími obyvateli města osvobozena. A nyní podepisuje podporu kandidatury Vladimira Putina. Často se mě ptají, co se stane po našem vítězství s Ukrajinou, kde nás dnes nemají tak rádi. Všechno bude přibližně takto… Jako s touhle holkou z Mariupolu…

t.me/yurasumy/12664

sdílet na

37 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
21. 1. 2024 20:59
Ohodnotit příspěvek :
     

státy, které praktikují nacismus NESMÍ EXISTOVAT, == SDĚLENÍ CIVILIZACE

Pravdomluvny
21. 1. 2024 22:10
Odpovědět  ijn

Musí následovat osud Kartága…..

Trojta
22. 1. 2024 00:36
Odpovědět  ijn

To jsme, bohužel, teď i my☹️😪

Albi
22. 1. 2024 01:22
Odpovědět  ijn

ijn, Pravdomluvný, Trojta
Pochopili jste vůbec smysl napsaného?

Pravdomluvny
22. 1. 2024 06:14
Odpovědět  Albi

Je čas odhodit rukavičky i soucit s NACISMEM,je to jasné?!!!!

Albi
22. 1. 2024 07:23
Odpovědět  Pravdomluvny

A likvidovat celé státy – lidi vinné, nevinné, všechno jedno – vezměme to šmahem?
Jo – je mi to jasné.
Víte – jediné štěstí, že jsou to jen počád stejné přiblblé výkřiky, které k ničemu nevedou a taky je nikdo vážně nebere a brát ani nebude.

Vy tak maximálně dokážete přivlastnit si ruské (slovanské) vítězství a pak desetiletí (do příští války) hrdě fňukat, jak jste jako ubohé slovanské oběti trpěli a žádat svět o nikdy nekončící soucit a (ničím nezasloužený) obdiv. k neexistujícímu hrdinství.

Mimochodem – kdepak leží ty vámi “odhozené rukavičky”? Nebo jste ještě žádné neodhodil? Proč ne?


Pravdomluvny
22. 1. 2024 11:19
Odpovědět  Albi

Kdo mě nezná mě nesoudí a názor hlupáka mě nezajímá.

Markýza
23. 1. 2024 09:17
Odpovědět  Pravdomluvny

A vice versa 🙂

22. 1. 2024 12:27
Odpovědět  Albi

Albi, neblázni – státy nejsou národy! Tzv. Ukrajina jako stát sice zanikne, ale Malorusové zůstanou – stejně jako zanikla třetí říše, ale němci nás dodnes se-rou, nebo když nově znikla Jugoslávie, ale národy které ji tvořili nikolivěk.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
23. 1. 2024 00:23

Článek je o holce, která – nevíme, jestli byla donucena, nebo jí zaplatili – aby sehrála propagandistickou roli. A ona pak v bezpečí bez obav podepsala podporu prezidentu Putinovi.
Závěr článku: “Všechno bude přibližně takto… Jako s touhle holkou z Mariupolu…

A tři první reakce, s tématem článku vůbec nesouvisející, tedy napsané jen z dnešní “revolucionářské módy”:
(1) státy, které praktikují nacismus NESMÍ EXISTOVAT, == SDĚLENÍ CIVILIZACE
Odpovědi na první komentář:
(2) Musí následovat osud Kartága…..
(3) To jsme, bohužel, teď i my.
Na to jsem se pouze zeptala, jestli pochopili smysl článku.
A Pravdomluvný mě poučil, že je čas odhodit rukavičky i soucit s NACISMEM.
xxxxx
Co tohle má společného s národem?????
Jde přece o lidi bez ohledu jakého jsou etnika, barvy kůže, náboženství, jazyka, bydliště, státní příslušnosti .. na rozdíl jak po tom volají ti současní hrdinové momentálně se nacházející v relativním bezpečí.

23. 1. 2024 18:32
Odpovědět  Albi

Byla donucena a víme – viděl jsem pár videk o tom, jak to celé bylo. Natočila je a hodila do placu bezprostředně po osvobození Mari-upol-u. Aj na alternativě, a hlavně v rus-kých médiích, byla ta vidka, i se o tom dost psalo v intervjů s ní, jak to ve skutečnosti bylo. Takže Pod-oljak dobře ví, jak to tehdy ve skutečnosti bylo, ale neodolal a drobátko si zamani-puloval. A z holčiny, která byla skutečně v jináči a která toho moc na výběr neměla, když na ni úka-čka zatlačila, udělal cosi prodejně slizkého. Mezi tou holčinou a tzv. ukra-jinci je setsakra rozdíl, řekl bych.

A jinak jo – státy které praktikují naci-sm-us nesmí existovat. Opakuji – státy. Vyjadřoval jsem se jen k první větě tvé reakce. A jo – je třeba odhodit rukavičky a pryč s nacisty! On jak Žižka, tak Svoboda, který to od něj přebral, dobře věděli, proč šli do boje s heslem: “Bijte, zabijte, nikoho něživte!” Nebo snad vážně věříš, že stačí sednout s nácky ke stolu a nacismus pod vlivem humanistických plků zčistajasna vymizí a z nácků se stanou dobrodějové lidstva? 

23. 1. 2024 18:33

Jo, a ty pomlčky jsou jen paranoia. Najednou mi de-bil odmítal zvařejnit příspěvek, tak jsem to vypopmlčkoval, a uložil do wordu, no a pak už jsem se nemoh dostat na pokec vůbec. Až ted, před pár minutama. Ale už se mi nechtělo to odpomlčkovávat. 

Albi
23. 1. 2024 23:00

No – myslím, že si nerozumím., Pravděpodobně to písemně neumím vysvětlit, protože v základu jsme na “jedné vlně”.
Já přece nehájím nácky a banderovce, ale “obyčejné” Ukrajince.
Protože ti byli a jsou ještě i teď vystaveni takové dlouhodobé VÝCHOVĚ.
Nevíme, jak bychom na tom v takovém případě byli my.
Píšu o těch anonymních nenávistných výzvách k vraždění – a to těmi, kteří se jinak hlásí k “ruskému světu“, přitom uvažují čistě “anglosasky“: kdo nejde s námi, je proti nám – zlikvidovat!

Zatímco to “ruské” je – nemusíš jít s námi, jdi jinou cestou, ale stejným směrem.
Ne konkurence (a hned likvidace), ale spolupracovat (a navzájem si neškodit).

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
24. 1. 2024 14:34
Odpovědět  Albi

Právě proto odlišuji státy – to jest státní zřízení těchto – a etnika, národy, těchto států. Takže za mě ano – státy, to jest státní zřízení těchto protilidských států – zlikvidovat a tím národy, etnika těchto kvazistátů, osvobodit.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Bety
22. 1. 2024 13:22
Odpovědět  Albi

Také mám dojem, že vámi kritizovanému splývají lidé určité národnosti či víry v jedno.
To jsou stále výkřiky ve smyslu – každý muslim je hajzl, každý chazar je hajzl – skoncovat s nimi. Mě to zní nacisticky, tak co by si počal, kdyby ho stejný horlivec jako je on zahrnul do toho plánu likvidace nacistů?
Nějak mu úplně ušlo, že ta v článku zmiňovaná dívka dost radikálně změnila názor.
To se mladým lidem dost často stává, když trochu zmoudří.

Markýza
23. 1. 2024 09:21
Odpovědět  Bety

Kdyby ho někdo zahrnul do plánu likvidace, to by nebylo ono. Já bych mu spíš přála, aby mu – dejme tomu – nějaký Ukrouš nebo Ahmed – třeba zachránil dítě, nebo jeho…..to jsou nejlepší ranky osudu! Už jsem to viděla a pohled na to je k nezaplacení 😀

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
karči
22. 1. 2024 16:03
Odpovědět  Albi

Likvidovat státy vůbec neznamená likvidaci obyvatelstva, pouze odstranění jelit od satanské moci.

Bacon
22. 1. 2024 23:35
Odpovědět  karči

Stát je státnost + území, majestátné vody a vzdušný prostor, ve kterém se šíří výhradní moc státu a obyvatel žijící na daném území.
Stát jako funkce je takovým samosprávou společnosti, která zajišťuje rozvoj nebo alespoň přežití národa bez ztráty kulturní identity v trvalém působení vnějších faktorů.
Pokud státní uspořádání země svým fungováním nezajistí roli ochrany národa a jeho kulturní identity, znamená to, že země má státnost, ale nemá stát, protože nemůže využívat své zdroje v souladu s potřebami svých národů národ, což znamená, že země žije v otevřeném státě (nebo skryté) koloniální závislosti.
státy … mají zajišťovat to co nelze zajistit na nižší úrovni. Tedy správněji, jen to co nemūže zajistit nižší úroveň je vhodné delegovat výše

– role státu – utváří ( nebo taky ne) prostředí, které zaručuje rovné příležitosti pro děti, bez ohledu na příjem rodičů, a vytváření příjemného životního prostředí pro seniory
mají zajišťovat to co nelze zajistit na nižší úrovni. Tedy správněji, jen to co nemúže zajistit nižší úroveň je vhodné delegovat výše.

  • a toto chcete likvidovat?
Markýza
23. 1. 2024 09:22
Odpovědět  karči

Já bych řekla likvidovat ty či ony ideologie a postoje. Ať je jasno a nevylejvá se s vaničkou i dítě.

Albi
24. 1. 2024 22:51
Odpovědět  Markýza

To se ale lokviduje jedině výchovou, ne plošným vyvražděním.

Honzas
21. 1. 2024 21:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Komedianti všichni pro někoho hrajou, hlavně když dostanou zaplaceno. Vetchý nám to vysvětlí. On bojoval proti komunismu ve světle ramp zatímco ostatním přidělili lopatu. Dnes si hraje na spravedlivého komunistobijce a shání peníze na válku. Hlupák!!

katango
21. 1. 2024 22:25
Odpovědět  Honzas

Jo, přesně tak. Vetchý je kretén.

Oy Vey
21. 1. 2024 22:54
Odpovědět  katango

ta jeho frkola se mi nelíbí – není to ten vyvalenej?

Jaroslavem
22. 1. 2024 04:48
Odpovědět  katango

Vždyť na něj taky dojde,nakonec ho sejme nějaký Čech,a s ním všechny demobolševiky

Pravdomluvny
22. 1. 2024 06:15
Odpovědět  Jaroslavem

Ten sere v síni, už nevyhlašuje, že se sám ubrání komukoliv na ulici…..🤓

Slovan
23. 1. 2024 09:37
Odpovědět  Pravdomluvny

Ale zřejmě se na svoji dnešní roli připravoval, bo se mrkni jak vypadal ve třiceti a jak vypadá dnes, je nadělanej jako dort.

Pravdomluvny
22. 1. 2024 06:15
Odpovědět  katango

Je to lidský ODPAD 👎

Markýza
23. 1. 2024 09:23
Odpovědět  Pravdomluvny

Kdežto vy jste lidský dopad. No, hlavně že víme, kdo je kdo, neboli hůishů.

Frank1
22. 1. 2024 09:24
Odpovědět  Honzas

To neni jen Vetchy, brankar Hasek, Holubova, Sverak a jini. Sverak byvaly ucitelsky nevi kde je pravda. Ve svych srandickach na divadle se dela chytrakem. To je traga! Pamatujme si ty zm.dy!

Pravdomluvny
21. 1. 2024 22:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Proto říkám:
SE ŽÁDNÝM BANDERONACISTOU V ČR ANI V EVROPĚ ŽÁDNÉ SLITOVÁNÍ!!!!!!😡😡😡😡

Tupý hulvát
22. 1. 2024 07:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím,že jí po tom osvobození měli zavřít na pár let.

Frank1
22. 1. 2024 09:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Podvod na podvod za cilem ocernit Rusy. Ti jsou ovsem pravy opak toho, co o nich proamericky zloduch na Ukrajine rozsiruje.

Pavel z Moravy
22. 1. 2024 10:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Měli jste tady společnost, která se slušně starala o lidi. Postavila jim domy, dala práci, podporovala rodiny, léčila je atd. A ono se jim to nelíbilo. Teď je zde společnost, která obzvláště ty staré a bezbrané okrádá, to co ty dřívější vyprodukovaly, postavily a našetřily rozkradla a rozkrádá a s lidmi zachází jak s onucemi. Já bych se proto rád takové společnosti pouze zeptal, co vůbec chcete, víte to lidé? Mám obavy, že to většina ani dnes neví. Jen se mít moc dobře, ale v jakém systému a s jakým hodnotovým žebříčkem, to bude asi problém. Vždyť zde ještě nikdo nepředstavil společnost, která bude mít vizi a která bude pracovat pro dobro všech. Socialismus se o to i se svými chybami pokusil a byl znectěn. Přitom ještě nikdy v minulosti žádný systém neudělal pro lidi tolik co on. Co se tedy bude budovat, jaká bude ta ideální společnost, zničilo se to co bylo dosud nejhodnotnější, takže teď vymyslíme co a obzvláště v tomto stavu v jakém se společnost nachází. Ti lidé po 48 makali a dřeli jako koně, aby něco zbudovali, čekáte to i od těch dnešních rozmazlenců. Dejte stranou růžové brýle, to jako tenkrát už nikdy nebude. Není k tomu potenciál. Konec, ámen, finito, mlýnek uzavřen.

Slovan
22. 1. 2024 10:12
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle ono možná jim nic jiného nezbude, budou mušet oprášit archivy a shlédnout pár socialistických Týdeníků z dřívější doby, jak jen to ti naši tátové a dědové dělali. Jinak vychcípou. No a jestli radši někdo chcípne hlady, nebuď mu pak bráněno, co stakým materiálom. To je k ničemu.

Jura S
22. 1. 2024 10:26
Ohodnotit příspěvek :
     

dotaz, čí je to tam památník a jaké je to město ? Dík za info…

Boomer
22. 1. 2024 12:37
Odpovědět  Jura S

Kyjev, památník Matky vlasti…
..a jen pro pořádek, stojí tam od roku 1981 a změnili jen ten znak na štítu, místo sovětského je tam trojzubec.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jura S
22. 1. 2024 12:58
Odpovědět  Boomer

Díky…