politika

Jan Schneider: Většina politiků z Fialovy vlády by dala přednost úspěšnému atentátu na Trumpa

14.07.2024 22:35 | Monitoring

„Být Bidenem, tak to okamžitě složím,“ radí současné hlavě USA Joeu Bidenovi po atentátu na jeho protikandidáta Donalda Trumpa bezpečnostní analytik Jan Schneider. Pro pořad Aby bylo jasno komentoval též „dvojí hodnocení“ atentátu na Trumpa a slovenského premiéra Roberta Fica s tím, že našim politikům prý nevěří ani současné rozhořčení nad událostmi v USA. „Většina z vlády by dala přednost tomu, aby byl ten atentát zakončen úspěšně,“ zaznělo.

Sdílej

Foto: Aby bylo jasno
Popisek: Jan Schneider v Aby bylo jasno

Schneider k atentátu na amerického exprezidenta Donalda Trumpa poznamenal, že je ještě příliš brzy ke konkrétnímu zhodnocení, k čemu přesně došlo, jelikož bližší informace přinesou až nadcházející dny. „Takže budu hodně opatrný,“ nastínil bezpečnostní analytik.

Zajímavé je podle něj především to, jaké malé zranění během střelby Trump utrpěl, přestože mohl atentát na něj dopadnout tragicky. U některých Američanů to podle Schneidera může evokovat, že šlo o „boží vůli“. „Skutečnosti to až k tomu vede, protože ta shoda okolností, proč nebyl zasažen, je naprosto neuvěřitelná a klíčová. V takovém národě, jako je Amerika, kde hodně věří všelijakým mýtům, pohádkám a jsou hodně nábožensky založení, tak být Bidenem, tak to okamžitě složím, protože nemám šanci proti takovému člověku, na kterého vlastně ‚ukázal Boží prst‘,“ zmínil.

Kromě toho, že by podle Schneidera mohla do amerických prezidentských voleb promluvit víra Američanů, tu pak je otázka samotného zabezpečení Trumpova mítinku. Podivné podle něj je, že bezpečnostní složky nevyužily k zajištění lokality drony. „To pokládám za nevysvětlitelnou okolnost. Ten dron by okamžitě toho atentátníka lokalizoval a k ničemu takovému by nesmělo dojít. Ta opatření ochranky jsou nesmírně drahá, a když si porovnáte oproti tomu několikadolarovou investici do dronu, tak to nedává dobré vysvětlení,“ upozornil.

Dále jmenoval, že na atentátníka na místě mnozí návštěvníci Trumpova mítinku upozorňovali ochranku již minuty před střelbou. „Ta ochranka o něm věděla a zastřelila jej několik vteřin potom, co střílel. Čili bezprostředně potom. Tam ta prodleva mezi jeho střelbou a jeho zastřelením byla skutečně minimální.“

Někdejší zpravodajec BIS Jan Schneider také následně okomentoval reakce české politické reprezentace. „To dvojí hodnocení atentátu na pana Fica a na pana Trumpa je diametrálně rozlišné. Nicméně musím dodat, že já těm naši politikům nevěřím ani to jejich rozhořčení nad atentátem na Trumpa, protože si myslím, že většina z nich, z té vlády, by dala přednost tomu, aby byl ten atentát zakončen úspěšně,“ zaznělo.

Hodnotí, že Trump ukázal, že je v nesmírně dobré kondici, jelikož reagovat po postřelení gestem jako on, by podle bezpečnostního analytika jen tak někdo nezvládl. „Když to porovnáme s kondicí starce Bidena, kterého mi je – musím říct – líto. Starého člověka by neměli trápit…,“ pronesl, že by současný prezident USA už ani „neměl mít řidičák“.

Kdo je atentátníkem, by pak prý veřejnost vědět nemusela. „Tvrdím mnoho let, že je atentátníkům třeba upřít jména a tvář,“ řekl analytik s tím, že zveřejnění jména útočníka jej proslaví a vznikne i riziko ze strany fanatiků pro jeho rodinu, která s jeho útokem nemusí mít vůbec co dočinění. „To jméno a tvář potřebují trestněprávní orgány pro vyšetřování a já nevím, k čemu to těm lidem je,“ řekl.

Kromě atentátu na Trumpa Schneider zhodnotil též výsledky summitu NATO. Nakolik byl prospěšný pro napadenou Ukrajinu, se podle něj i přes pochvalná slova jejího prezidenta Volodymyra Zelenského hodnotí těžko. „Myslím, že Zelenskyj je už brán jako poměrně otravný žebrák, který neustále něco požaduje a chová se poměrně neurvale,“ zmínil, že ukrajinskému prezidentovi se nemusela dostat na summitu taková pozornost, jak on sám zpětně tvrdí.

Hlavním motivem summitu NATO mělo být „hromadné pozorování“ současného amerického prezidenta Joea Bidena. Spojenci podle mínění analytika chtěli skrze účast na summitu zjistit, jak na tom Biden je a co od něj čekat. „Myslím, že ty delegace tam jely zkoumat to celé prostředí a atmosféru,“ pronesl.

Ukrajině podle něj hrozí, že ji Západ „odstřihne a pověsí Rusům na krk“, jelikož prý ví, že „nejhorší je mít zhroucený stát na svých hranicích“. Může tak podle něj nastat varianta, že Rusové budou muset zemi nakonec ze svých zdrojů obnovit, aby se z ní „nestal druhý Irák“.

Delegace včetně té české v čele s prezidentem Petrem Pavlem si podle něj „umetají cestu k Trumpovi i skrze návštěvu The Heritage Foundation – konzervativního think-tanku, který má blízko právě k americkému exprezidentovi. „Asi tu situaci velmi realisticky vyhodnotily,“ shrnul krok části delegací a českého prezidenta Petra Pavla bezpečnostní analytik.

Zdroj : Parlamentní Listy

sdílet na

179 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
15. 7. 2024 01:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Hm… Fico útok naštěstí přežil. Trump ho rovněž přežil. Tak si říkám – budou mít takovou kliku i otcové zakladatelé budoucí Středozemě, alias Mezimoří, také Viktor s Andrejem a Kicklem? Jen mě to tak napadlo…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris
15. 7. 2024 03:46

Poslechla jsem si posledniho Pjakina a velmi me prekvapilo, kdyz rekl mimo jine, ze Fico rozhodne neni prorusky.
To me dost na Ficovi zklamalo.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
15. 7. 2024 07:33
Odpovědět  Jaris

Nevím co je špatného na tom, že se někdo přiklání k Rusku. Vůbec mne neuráží, když nás nazývá proruskými někdo, kdo je vzteklý Ukrofil. Fandím Rusku stejně jako většina Slováků a dnes se ukazuje, že i 75% Čechů. Být Ukrofilem by mě přivedlo do pakárny. Fandit Kyjevskému režimu může už jen psychopat. Fico určitě psychopat není 🙂

Jaris
15. 7. 2024 13:05
Odpovědět  Pijack

Pochopil jste vubec muj komentar? Samozrejme, ze neni nic spatneho na tom, kdyz nekdo sympatizuje s Ruskem. Pjakin jasne rekl, ze Fico sympatizant RF neni. Ja jsem byla presvedcena, ze Fico JE prorusky. Proto me to zklamalo, ze neni.

Pijack
15. 7. 2024 13:20
Odpovědět  Jaris

Jasně že pochopil. Proto jsem také přidal k věci svůj komentář 🙂

Albi
15. 7. 2024 17:23
Odpovědět  Jaris

Jenže Jaris – že není proruský, to řekl Pjakin, což ještě nemusí znamenat, že je to pravda. Ruský pohled na slovenského politika nemusí být absolutně shodný s českým, nebo dokonce ani slovenským.
Takhle se tvoří “pověst” politika. Někdo špatně pochopí nebo špatně interpretuje a na pověsti politika za pár dní nezůstane nit suchá.

Mimochodem – Pjakina jsem taky poslouchala. A vaše věta by správně měla znít – místo “To me dost na Ficovi zklamalo” – “Tím mě Pjakin dost zklamal“.
Pokud byste ovšem do té doby Fica za proruského považovala. Pokud ne, měla byste být naopak ráda, že jste ho správně odhadla.

Pijack
15. 7. 2024 18:13
Odpovědět  Albi

Myslím si to samé, ale v tom horku se mi nějak nechce o tom psát 🙂

15. 7. 2024 18:27
Odpovědět  Pijack

Těch 75% Čechů schrastils kde? Moc rád bych tomu věřil, ale spíše to vidím jako přání otcem myšlenky.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tupý hulvát
15. 7. 2024 09:11
Odpovědět  Jaris

Proruský politik nebude dělat ostentativní společné zasedání s ukrajinskou vládou ihned po zvolení.Co vás proboha překvapilo?

Jaris
15. 7. 2024 13:07
Odpovědět  Tupý hulvát

Ale ja nic takoveho nepisu…

Tupý hulvát
15. 7. 2024 16:22
Odpovědět  Jaris

A tohle je co?
 velmi me prekvapilo, kdyz rekl mimo jine, ze Fico rozhodne neni prorusky.”

Pavel z Moravy.
15. 7. 2024 09:53
Odpovědět  Jaris

Uhrík od republikánů komentoval, že jinak někteří ze Smeru mluví doma a jinak mluví a také se chovají v náručí EU na půdě v Bruselu. Tam těm eurokratům jdou někteří na ruku. A je to vidět. Nevím co na to Fico a Blaha, ale to není náš problém. To je potom jejich morální blamáž. Pokud to tak zůstalo, tak jsem docela potěšen, že Konečná řekla, že raději zůstane s Dostálem mimo frakce, aby nezradili to co voličům slíbili, pokud se nemohou se svými názory k nikomu připojit.

15. 7. 2024 19:15
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Ne jejich, ale jeho – Ficova. Blaha je, ač ve stejné straně, dle mě tedy, jiná krevní skupina. A jo – mě tím ukecaná Katka taky potěšila.
Akorát mám, při znalosti svých pappenheimských, zkrušující pocit, že vovčani naskočí na piár, který si dělá bureš na patriotech pro Evropu, a nedojde jim, že ač se patrioti profilují v čase “ted”, týká se to času “bylo”. Jinak řečeno, my, občané a vovčané, už nijak nemůžeme ovlivnit dění v eurosajuzu.
Můžeme však, a to natřikrát – senátní, krajské a parlamentní volby – ovlivnit dění v čase “bude”, aby to příští “ted” nebylo tak obludné, jako to současné, u nás doma; v Bohemii.
Ještě jinak řečeno, bojim bojim, že vovčani zkrátka a dobře naskočí na tu burešovu piárovou reklamu s patrioty a namísto vlasteneckým SPD či Stačilo!, to rozjásaně hodí čechoslovakorusínskému oligarchoví burešovi s nasliněným prstem a heslem hamty hamty at mám víc než tamty, protože komu není shůry dáno, v apatice už nekoupí, páč apatika byla vykradena – tím míněno, že ze školství bylo vykradeno kritické myšlení aby KoZa mohl přikročit k velkovýrobě de-bilů, zvaných vovčani, takže se bublina stávajících, už postarších vovčanů, neuvěřitelným způsobem nafoukla.

Pavel z Moravy.
15. 7. 2024 20:42

Právě proto, že je Blaha jiná krevní skupina a skutečný chlap, tak by bylo zajímavé slyšet co si o tom všem myslí. Tak jsem to myslel.

15. 7. 2024 21:19
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Tak to jó. Škoda, že má ted fofr, že si proto jeho názory těžko vyslechnu na tv Bureš. Ale říkal Skála v posledním strýmu, že Blaha měl o Ficovi od počátku pochybnosti.

Vlastimil Čech
15. 7. 2024 17:58
Odpovědět  Jaris

Mimo téma:  https://www.facebook.com/lubogergel/videos/945108006841914/
Obřad ukrajinského vojenského pohřbu.

15. 7. 2024 19:19
Odpovědět  Vlastimil Čech

Video už není dostupné
Odkaz může být poškozený nebo bylo video odebráno.
Můžete omrknout další videa nebo se přihlaste na
facebook.com a pak odkaz navštivte znovu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
15. 7. 2024 18:23
Odpovědět  Jaris

Ani jeden z nich – Fico, Orbán, Babiš, Kickl, stejně jako Trump – není, a nikdy nebyl, proruský.

Albi
15. 7. 2024 22:58

O to snas ani nejde. Důležité je, aby byli pronárodní.
A ve vztazích (nejen) k Rusku neutrální, objektivní a hlavně škodolibě nikmu neškodilt.
Totéž my, ale kde ty loňské sněhy jsou!

Jaris
16. 7. 2024 08:17

Samozrejme, Milane. Byt v dnesni silene dobe na strane Ruska znamena, ze jste vyrazen ze spolecnosti jako dezolat.

Pipa
15. 7. 2024 20:12
Odpovědět  Jaris

Ale to pořád nic neznamená!

Autor
15. 7. 2024 08:44

??? S Polskem? Víte, co to pak minimálně pro budoucnost znamená? A Poláci by se zcela jistě a rádi takhle připojili s chutí, i kdyby je nikdo nezval. A jako vždy by se dokonale přetvařovali. Oni mají jako Anglie jen jediný cíl, žádné přátele, jen taktické spojence.
No nevím, nevím. Tak nějak jsem k podobným plánům pesimisticky naladěn. Kromě jiného by to znamenalo skutečné obnovení Rakouska-Uherska s jednotnou a jedinou vládou, mocí. Protože pak by stačilo, aby byli jen takové rozdíly v vládách a jejich skutečných cílech jako čistě dnes a … sbohem šátečku. Vítej Žaláři národů ….

Gales
15. 7. 2024 13:43
Odpovědět  Peter 008

Další sfině v sukni a s mocí…………. Estonská premiérka Kaja Kallasová v pondělí ráno podala demisi. Informuje o tom tamní televize ERR. Kallasová tak učinila v souvislosti se svou nominací do čela evropské diplomacie, kterou ještě musí posvětit Evropský parlament. Vystřídat by tak měla dosavadního šéfa Josepa Borrella, který tuto funkci zastává od prosince 2019.

15. 7. 2024 15:02
Odpovědět  Peter 008

Já snad zminoval i náčelníka pšonska? Opakovaně tu jako největší zmr-dy Evropy, s největším rozvratným potenciálem, a to už po staletí, jmenuji chocholy, pšonky a chorvaty.
Za druhé soudím, že spolupráce středoevropských národů je nutná, jinak nás KoZa převálcuje – spolupráce právě bez těch jmenovaných. Namísto nich raději Srby – které pro změnu my, Češi co národ, opakovaně zrazujeme – a Slovince, kdyby pro nic jiného tak pro vyváženost sil Uhrů, Germánů a Slovanů v tom spolku např. při hlasování. Pak by nehrozilo, že by Slované (Slováci, Češi, Srbové, Slovinci) v něm, zastupující 23,7 mil. občanů, byli přehlasovány Madary a Rakušany, zastupující 18,6 mil. občanů, kdyby je náhodou napadlo spojit své síly k tradiční vyje-bávce se Slovany.
Právě z těch důvodů, aby se projekt Mezimoří či Trojmoří, zminovaný pšonky už před stoletím, který se přes Orbána právě nyní snaží uvést do života “ti za oponou” – proč asi jel Orbán, jako za posledním, při své tzv. mírové, ve skutečnosti zakládací misi, za Trumpem, že -, nerealizoval jako Rakousko-Uhersko 2, ale překlopil se do neutrálního obranného společenství středoeropských národů, kterému pro sebe říkám Středozem.

15. 7. 2024 15:16

P.S. Jednotná a jediná vláda? A to proč? Počítá snad BRICS do budoucna s “jednotnou a jedinou vládou”? Rozhodně, a to z dobrých důvodů, o kterých myslím netřeba se šířit, nepočítá. Proč by nemohla být budoucí Středozem, jak tomu říkám, postavena na stejných principech?
Vyváženost – to je oč tu běží. Všehny dveře jsou, právě ted, v této chvíli, otevřené. Ale pozor – dlouho nebudou. Pokud jimi nyní neprojdeme, mohou se před námi zabouchnout. A pak skončíme, v tom lepším případě, v Rakousku-Uhersku 2., nebo, v daleko horším případě, v evropském chalífátu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
15. 7. 2024 17:02

Narážím především na to, že Polsko se svými touhami má velice podobnou geografii “své expanze”.
EU také hned neměla byrokratické centrum, jediného “centra”, ke kterému se vzhlíží. Bylo to společenství především pro obchod a co se z toho vylouplo. Je to prostě zákon vývoje každého spojeného celku. Pak udržet nezávislost a suverenitu a přitom zůstat ve svazku je obtížné. I když ani jedno nemáme ani teď.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
15. 7. 2024 21:22
Odpovědět  Peter 008

Obtížné, ale ne nemožné.

Mik
16. 7. 2024 13:40
Odpovědět  Peter 008

Byla by také ještě možnost plnohodnotného členství až po uplynutí určité doby, řekněme 10 let. Až by bylo zřejmé kam vše směřuje.

Albi
15. 7. 2024 17:37

Jenže – členové BRICS vč. dalších nově přijatých členů, dobrovolně a podle vlastního rozhodnutí přijali ruskou mentalitu = bolševismus = ruský přístup ke společnému životu, nikdo je k tomu nenutil.

My máme tradice přece jen poněkud jiné – u nás by to fakticky byla EU-2, momentálním názvem R-U, Středozemě, Mezimoří, Trojmoří – změnil by se jen název, ale praxe zůstala stejná.

15. 7. 2024 20:56
Odpovědět  Albi

Žádnou ruskou mentalitu nepřijali.
Čtyři mentality zakládajících členů BRICSu, tj. mentality Brazílie, Ruska, Indie a Číny – ke kterým se později přidala jihoafrická mentalita, takže se po deseti letech původní BRIC změnil na BRICS -, se dohodli na jiném modelu uspořádání, než je ten stávající, euroatlantický. A začali ho uvádět do života. S ruskou mentalitou, natož s bolševismem, to však nemá co dělat.
To je to samé jako ondyno s tím střetem ohledně globálního prediktora-korektora.
Kdy jsem tvrdil, že dle mého, globální prediktor-korektor, coby tisíciletý hybatel s počátky u egyptských žreců, jak ho prezentuje KSB a tlačí Pjakin, neexistuje – co však existuje, že je, staré jako sama lidská civilizace, finančně-politické klouzavé spojenectví (kterému říkáme “ti za oponou”) co do obsazení proměnné v čase, avšak od cca čtvrtého století s “trvalkou” Vatikán.
Králové, finančníci a politici umírali a noví se rodili, říše se hroutily a jiné vznikaly, smlouvy vznikaly a zanikaly, leč Vatikán zůstával. Vatikán, který učení KSB ignoruje.
No a ted tu máme Orbána, který, jak už delší dobu upozornuji, usiluje o založení
 Středozemě, Mezimoří, Trojmoří – fuk jak to nazveme.

15. 7. 2024 20:58

Kdy hrozí, jak rovněž už delší dobu upozornuji, namísto neutrální, demokratické Středozemě, model Rakousko-Uherska 2. Politruk za tím vidí globálního prediktora, nu a já právě ono finančně-politické klouzavé spojenectví, s trvalkou Vatikán.
“Hluboký stát” Vatikánu jsem za tím sice tušil od počátku, bohužel jen tušil – nemohl jsem to dokázat. Proto jsem to nezminoval. Jenže to se včera změnilo. Proč právě včera? Inu protože včera zde: https://www.armadnymagazin.sk/2024/07/14/86733/ vyšel článek, z něhož vyjímám toto:

Nová krajně pravicová skupina Viktora Orbána Patrioti pro Evropu není ničím jiným než habsburskou koalicí… … …kterou Orbán formuje, se podezřele shoduje s obrysy bývalých habsburských zemí: Rakouska, Uherska a Čech…
V případě potřeby… … …má Orbán k dispozici dokonce i Habsburky, které může přivést k jednacímu stolu. Byl by to Eduard Habsbursko-Lotrinský, pravnuk císaře Františka Josefa I. Eduard v současnosti působí jako vyslanec Budapešti u Svatého stolce.

Ta náhoda! Tak Éda je vyslancem ve Vatikánu! Ale kdepák, za tím je globální prediktor, žádné uskupení, které papá jen zastřešuje, fungující ve Vatikánu už půldruhého tisícileti…

15. 7. 2024 21:13

A jestli byla, nebo nebyla, EU 2, záleží jen na nás, na nikom jiném! Na tom, koho si zvolíme!
Jo, a jaké tradice máš na mysli? Tradice husitské, kdy nás nedokázal nikdo zdolat, tradice doby temna, tradice předválečné, kdy jsme namísto boje demobilizovali, tradice válečné, kdy Svoboda, přes všechny klacky, které mu Beb Ešeda házel pod nohy, vydupal ze země armádu a probojoval se přes Duklu, či tradice předešlé, kdy se čeští legionáři probili přes celý SSSR až do Vladivostoku, nebo tradice pohadrákové, kdy držíme hubu a krok způsobem, že jak doba temna, tak normalizace, jsou oproti tomu vrcholem svobody a kdy se-rem při zdi a když už demonstrace, tak abysme proboha nikoho nepopudili?!
To není o tradicích, ale o úpadku kritického myšlení, ztrátě odvahy, defétismu, a průvanu mezi ušima!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 09:49

Milane, souhlas. Nic více k tvému komentu nemohu říci. Pouze toho Beneše trochu pochop.

17. 7. 2024 12:54
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pochopit neznamená souhlasit! Kdyby Ben Ešeda nezlomil národu páteř, neměli bychom víc válečných obětí – srovnej počet obětí na hlavu v neválčícím protektorátu a počet obětí ve válčící Británii – a nebyli bychom za šakovské pos-rance Evropy a tam kde jsme! Howgh!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
stan
15. 7. 2024 09:20

Všichni uječení litbarti by opozici či oponenty nejraději komplet zlikvidovali. Jejich demokracie v praxi je, souhlasíš se mnou-fajn. Máš jiný názor….jsi dezolát, ruskej šváb, chcimír a nejlépe tě zlikvidovat. Bohužel tenhle litbardí mor je rozlezlej po celé Evropě a taky v USA,Kanadě. Bohužel tím ničí a otravují život celé planetě.

romry
16. 7. 2024 07:23
Odpovědět  stan

jen opravím slovo)) libtard se píše správně)) liberalní retard to znamená)))

stan
17. 7. 2024 07:56
Odpovědět  romry

Romry, dík za upozornění, jak sem rozjetej , tak po sobě nekontroluju co píšu.

Markýza
15. 7. 2024 09:21

Jestli se probrali andělé strážní, jak to vypadá, tak možná. Ale víte, co by to bylo za srandu, další jeden – dva zpackané atentáty na nelibtardy?

15. 7. 2024 16:29
Odpovědět  Markýza

Hele, a to by mě zajímalo, zač máte ty minusy. Co myslíte, nemaj andělé od Big Bosse v sobotu a neděli příplatky? Že se pak jako víc snažej.
Fico to schytal ve středu, a málem to nepřežil, a plechová huba v sobotu, a jen mu to cvrnklo o ucho.

Pavel z Moravy.
15. 7. 2024 10:41

Myslím Milane, že momentálně je zajímavější k čemu se chystá ekipa škůdců. Cíl – Maximálně prodražit a zničit lidem životy. Fialova vláda chce v tichosti schválit český Green deal, píší na https:// cz24.news. A jelikož tě považuji za moudrého chlapíka tak určitě víš, že parta A nebo parta B se tak moc od sebe neliší. Až přijde parta, která se ještě do ničeho nezapletla, potom je možné začít věřit. Ale já těmto převlékačům kabátů nikdy věřit nebudu.

Pavel z Moravy.
15. 7. 2024 11:04
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Omlouvám se, ale jedna otázečka? Ty věříš Babišovi? Nebo si jenom pragmaticky říkáš, že by to oddálilo nevyhnutelné? Tedy kolaps české země bez ekonomiky, se zemědělskou produkcí nic moc a s obrovským dluhem. Vždyť já tady na Severní Moravě jím jenom zemědělské produkty z Polska. Kujwa, vždyť já prakticky ani nevím co je česká zelenina a ovoce. Přestávám už fakt těm lidem rozumět, většina z nich je tady roky tahá za fusekle a oni jim pořád věří. Kurdyna, kde je těch 6 roků tzv. bídy a potom ten blahoslavený ráj s ODS a stranami lidu? 35 let je v prd.li a tady je hůř než kdy bylo. Typickou potravinu ubohých chuďasů jako jsou brambory prodávají i za 30 Kč kilo. Když komouši zvedli cenu brambor ze 30 na 40 haléřů, to byla hrůza. Tak si teď přepočítejte na procentech o kolik více dáte za tuto běžnou potravinu. Co tu kdo vůbec řeší, jenom darebáky, pro které jsme nickami. Ámen.

František
15. 7. 2024 12:49
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Také nechápu, proč tolik lidí věří Babišovi. Vždyť ten lotr souhlasil s naší likvidací. Na soudu s Pfitzerem v USA bylo řečeno, že všechny vlády, i ta Babišova, byly informovány o pravém účelu očkování, DEPOPULACE. Babiš byl hlavní propagátor u nás. On zřizoval očkovací centra i po nádražích. A báječně na nich vydělal miliardy. Proto se jako nenechal zvolit, aby případné “průsery” padli na jiného. A pak Putin rázem skončil pandemii a začaly se objevovat důsledky očkování. A Babiš začal řvát, že on za nic nemůže. Nechal se prý navést Německem. A, světe div se, mu naši ovčani uvěřili, a místo do kriminálu za Vlastizradu, si ho ještě chtějí znovu “ZVOLIT !!!. Kdy už se konečně odrazíme ode dna té ukrutné B L B O S T I !!!”

j.sladin
15. 7. 2024 13:12
Odpovědět  František

Blbost 90% občanů ČR, NEMÁ DNO!

cool
15. 7. 2024 17:45
Odpovědět  j.sladin

Jsou vzorní žáci, co je psáno to je dáno. “Autoritami

Slovan
15. 7. 2024 13:18
Odpovědět  František

👍 👍 👍 👍 👍 👍
Je to až neuvěřitelné kolik lidí si přeje návrat Babiště. Opravdu neuvěřitelné vybrakované ouce. Ale on to UMÍ, jede přesně podle mustru chyťte zloděje. Není to dlouho při zdejší “krvavé” debatě právě o něm, jsem tuna uvedl jak privatizoval. Konkrétně v Bechyni a okolí. Stačí se zeptat místních.

Pavel z Moravy.
15. 7. 2024 16:48
Odpovědět  Slovan

Umí to, ale není sám. Ale je v tom přeborník. A jinak ťukl jsem ti plus a ono to zároveň prásklo i mínus. Proč, ví jen admin a pánbůh.

15. 7. 2024 21:32
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Náhoda. Už se mi to taky stalo. Já to ted ozkoušel a prásklo mu to jen plus.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
15. 7. 2024 16:51
Odpovědět  Slovan

Ty jsi se ptal? Nebo mluvíš za ně?,,vybrakované ofce” jsou asi všichni, co s tebou nesouhlasí, že? Ubohost v tvé domácí kuchyni u Ordinace v růžové.. v ČT1.z tebe mluví až sem.Co jsi dokázal TY?

Standa
15. 7. 2024 16:37
Odpovědět  František

Frantíku, kecáš ideologické nesmysly z ČT 1. Běž si diskutovat na Seznam .CZ ! To , co píšeš patří do pohádek z dílny Šafra( Reflex)!
Podívej se na WC na svého frantíka a pokecejte si tam!

Standa
15. 7. 2024 16:43
Odpovědět  František

Jak nějaký vůl ví ( mluvím a píši o tobě),že Babiš …osobně zřizoval očkovací centra? Osobně si myslím, že když blb mluví o blbosti ostatních je TUPLOVANEJ!

Albi
15. 7. 2024 18:10
Odpovědět  Standa

Mnohým stačí mít jednoho a dokonce “úředně usvědčeného” škodiče.
Je to jednodušší, snadno zapamatovatelné a nikdy nemůže dojít k omylu.

František
15. 7. 2024 19:05
Odpovědět  Standa

Jestli si nepamatuješ, jak Babiš nutil k očkování, tak jsi opravdu vůl. TUPLOVANEJ

Slovan
15. 7. 2024 19:12
Odpovědět  František

Fando ser na něj, je to babišovec kovaný a prská okolo sebe a rozdává mínusy. Se zřejmě od toho svýho kamaráda ideově nakazil. Králíkárna upocená.

Standa
16. 7. 2024 08:06
Odpovědět  Slovan

Prdlačku, osle. Vždy KSČM s Konečnou. Víš prd a hodnotíš ostatní podle sebe. Smutné podívání.Tragické….Já mínusy nerozdávám. Jak můžeš takhle lhát?Soudíš podle sebe…asi se mi díváš pod prsty na klávesnici. Jsi lhář!!Vezmi se s Pekarovou a Fialou za ruce a skočte z mostu.!!! A vypláchni si držku!

Standa
16. 7. 2024 08:00
Odpovědět  František

To si tedy nepamatuji. Jistě dáš písemný důkaz. Nebo nám tu lžeš!!! S těmi ,, voli” si šetři na doma. Stejně to tu vykřikuješ pouze proto, že na tebe ,tak doma volají!

Albi
15. 7. 2024 18:01
Odpovědět  František

Ale proboha – musíte mít pořád jen jednoho zločince, škodiče, zloděje…. ? Jiný neexistuje?

Jediný Babiš – proti ministerstvu zdravotnictví, všem lékařům, kteří dobrovolně a navíc za peníze “očkovali” jak o život koho jen se jim podařilo ulovit a zastrašit? Všichni hygienici, všichni farmaceuti, imunologové, biologové a ostatní vědci? Ty všechny postavil Babiš “do latě”?

Takový primitivismus tu hlásáte!
Divíme se, co lidí JIM na ty covidové žvásty skočilo.
Ale jim podobní, zmagoření jen jiným “povinným” názorem (např. antiBabiš) těm “covidovým” nadávají!!!

Slovan
15. 7. 2024 19:14
Odpovědět  Albi

Vidíš? a já bych nikdy neřekl že nás proti sobě postaví nějaký oligarcha. Už asi fakt stárnu.

Pavel z Moravy.
15. 7. 2024 21:05
Odpovědět  Slovan

Asi to nemá cenu rozebírat. Ať si ho zvolí a mají klid. Šestikolka na věčné časy a my si alespoň nebudeme dělat těžkou hlavu. Vždyť to za to nestojí. Dnes je člověk tady, zítra tu již být nemusí. Do prd.ele s treskou.

Albi
15. 7. 2024 23:57
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To není o volení – nevolení Babiše nebo kohokoliv jiného.

To je o primitivismu, na který s rozběhem skáčou mnozí diskutující – bohužel i tady, kde by snad měli mít přece jen širší rozhled a vlastní názory – bez mainstreamových nanipulací.

A pokud často píšeš o “duševně vyprázdněnám” národu, pak k takovým patří i mnozí zdejší diskutující primitivové, kteří stejně jako druhá část národa ochotně přijala jako původce všeho zla v republice vládou dodaného Babiše v dárkovém balení.
V porovnání s ním je PePa, premiér a Černochová …. přímo nevinnost sama.

A to je taky asi ten hlavní důvod Babišovy pořád uměle přiživované všemohoucnosti.

Pavel z Moravy.
15. 7. 2024 21:00
Odpovědět  Albi

Hergot, on byl premiér vlády. Jeho bylo rozhodující slovo. On se mohl poradit se všemi jako tedy odborníky, jak z jednoho tak z druhého tábora. K čemu potom tu vládu řídil? A jestli se chtěl zavděčit Kalouskům a podobným, že jim půjde na ruku, tak mohl tušit, že ho zneužijí. To samé v případu Vrbětice. To samé, když rozdávali restauratérům prašule, nevím tedy jak na tom byli, ale, že by zrovna oni zkrachovali při cenách jaké v pohostinství jsou, no nevím. A potom toho krásně libtardi využili, aby řvali, že zadlužil zemi. Ale měl vědět, že toto je ušité proti němu. Za covidovou totalitu je ale zodpovědný on a jeho parta. Lékárníci také kdysi řvali, že bez 30 Kč poplatku zavřou krám a jak si žijí.

Albi
16. 7. 2024 00:08
Odpovědět  Pavel z Moravy.

….on byl premiér vlády. Jeho bylo rozhodující slovo“.
To si děláš legraci, žejo?
O léčení snad rozhodují a poslední slovo mají lékaři příslušných oborů a ne politik, i kdyby byl premiérem.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 10:09
Odpovědět  Albi

Sakra, to jsi zapomněla, že rozhodli o povinné vakcinaci lidí nad 60 let, která se měla spustit tuším v únoru, nevím to přesně a Válek to potom zrušil. A s kým se ten tvůj oligarcha radil, s kterými lékaři, pouze s těmi, kteří tvrdě vyžadovali opíchání tím sajrajtem. Koho poslouchal kvůli Vrběticím, zase jen ty co ho přivedli na tzv. ruskou stopu. Znovu opakuji, dle mne se potřeboval zavděčit současné vládnoucí pětikolce, tak dělal vše, aby si je udobřil. Mohl tušit, že ti ho mez sebe nikdy nevezmou. Ale svými kroky se znemožnil u těch jako já, kteří mu předtím ani tak nic moc nevytýkali. Jeho bohatství je mi u prde.le. Ale po těchto krocích u mne skončil. Jako chlap by pouze mohl říci jak to vše bylo. A stejné je to i se Zemanem. Klaus se svojí ideologií netajil, je jasně kapounská, tržní, či jak se tomu říká, prostě je čitelný, ale svůj. Zatímco Zeman zklamal a každý ví proč. Nač to rozepisovat. Nejsem ale příznivcem nikoho z nich, ten současný je absolutní tragédie. Klaus krom toho, že sliboval po 6 letech ráj na což mu mohlo pár naivů skočit jinak ale držel svoji buržoazní linii a netočil se jako na obrtlíku. Já ho kupříkladu podpořil písemně při tom, když nechtěl podepsat Lisa

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 10:13
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Lisabon. Jestli byl umanutý, nebo věděl co přijde, spíše se mi ale zdá pravděpodobnější ta druhá varianta. Já kapitalismus nevolil a nevolím, ale pořád lépe když je někdo čitelný a vím co od něj mám čekat. Zeman mne zklamal, neboť jsem ho volil a o Babišovi jsem ti řekl své.

Slovan
16. 7. 2024 11:15
Odpovědět  Pavel z Moravy.

👍 👍 👍 👍 👍
Nezdá se ti kolego že se tuna stahují mračna a začíná se vyjasňovat. Já tedy radši roztaženo, ehmm, tedy zataženo. Horka nemám v oblibě, sahá na mě zubatá a potím se až na žlučníku. Brrr.

Standa
16. 7. 2024 11:56
Odpovědět  Slovan

Ze soudního lékařství vím, že se žlučník nepotí.Pokud nemáte koliku, ale to se potíte všude.Nicméně , tady na chalupě je vlaze a blaze.Je jasno…polo…

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 12:23
Odpovědět  Slovan

Jo kamaráde, já to tak v životě již párkrát poznal. Nejdříve jdeš s bratry do boje a pak zůstaneš sám. Oni nakonec přijmou vše a ty zůstaneš sám a jsi pro smích. Oni nakonec přijmou všechny ty jejich tečky, CBDC i čipy do paže či palice a na odpůrce budou koukat přes prsty. Jen té většině pak nepřipomínat co říkali. To už mne snad ale mine. Ale jak jsem ti psal včera, nic si nevyčítej, ty za nic nemůžeš, nic moc neovlivníš tak jako já. Nikomu nic nedlužíme, není proč brát na sebe vinu. MY SAMI MYŠLENÍ LIDÍ NEZMĚNÍME. NENÍ PROČ SE TÍM TRÁPIT. Měj se.

Standa
16. 7. 2024 11:53
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Každý ví? Já ne! Vysvětlete vaše domněnky…s argumenty ,prosím!!

Autor
16. 7. 2024 13:54
Odpovědět  Albi

Nevím kam to přesně šoupnout. Ale každý zapomíná, že jsme součástí EU a ta EU se rozhodla z toho udělat kovidový masakr. Musel by to být velmi silný premiér, aby se dokázal tomuto tlaku a výhrůžkám postavit. Mimochodem v Bělorusku na kovid celkem kašlali a Lukašenko to sice pak zavedl, ale pokud vím, tak očkování bylo nepovinné. Jiné informace jsem na to nezískal, ale mohu se plést. Zavedl to víceméně proto, že mu to umožnilo také – znovu – obehrát běloruské nacisty a opozici.
Že to bylo umělé se muselo stát jasným velké části lidí okamžitě po zrušení, jen tak shodou okolností při vypuknuí SVO. To by se pak poslušným Ukrajincům špatně válčilo v maskách a rerspirátorech – ti Orkové z Ruska by je mohli přece nakazit! A tak to pro tentokrát odpískali.
A pokud hledat skutečné viníky, tak to jsou TI VĚDCI, KTEŘÍ UMOŽNILI VÝROBU TĚCH SMRTELNÝCH VAKCÍN. Oni a jejich VLÁDCI. Za vším prostě hledejte pýchu, pocit nadřazenosti, touhu po obrovském zisku a zároveň obrovskou hloupost Západu.
Myslí si i teď, že svět ho bude poslouchat, ale Západ překročil tu čáru, odkud není návratu. Jestli to bude trvat rok, sto let … ale je s ním konec.

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 16:28
Odpovědět  Peter 008

Nevím Petře, buď jsem chlap a budu se podle toho chovat a také podle svého svědomí, nebo mi řeknou ať stáhnu kalhoty a brod je přitom ještě daleko, ale já uposlechnu, protože nemám svůj názor a důstojnost. Tedy jsem vlastně zbabělec, který se zaštiťuje druhými.

15. 7. 2024 21:29
Odpovědět  Albi

Jasněže, spasitel bureš. Aspon že jsem to předjímal, že, aniž si to možná uvědomuješ, brodíš na burešův břeh a že k němu, možná, konvertuješ. Takže mě tvé reakce už nepřekvapují. Nebo že bych se mýlil? Komu to hodíš o příští troje volby? SPD, Stačilo!, nebo ANO?
To jen abych věděl, na kterém břehu stojíš.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
16. 7. 2024 00:27

V poslední době, pokud nejde o rozbor světové politické situace, kde zůstáváš pořád dobrý, se mýlíš dost často.

Stojím na břehu (není a nikdy to nebyl břeh Babišův), který jsem si zvolila sama a nepotřebuji k tomu žiádné schválení.

A i když jsem nikdy nebyla Babišova “fanynka”, neznamená to, že budu vždycky “tancovat, jak si někdo (vláda) pískne“.
Ani tady ne, i kdyby bych zůstala jediná.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
16. 7. 2024 03:26
Odpovědět  Albi

Tvrdíš ty. Že se mýlím. Dobrá tedy. Takže za
a) vznik patriotů je sice fajn, ale vznikly na základě eurovoleb, a my to, jakým způsobem budou patrioti v eurosajuzu konat, či naopak nekonat, už žádným způsobem ovlivnit nemůžeme . Shledáváš na této úvaze něco mylného? Pokud ano, co konkrétně?

b) Blíží se trojí domácí volby, jejichž výsledek ovlivnit můžeme, čímž ovlivníme v čase “bude” dění všedního dne (daně, podnikání, průmysl, postavení zaměstnanců, školství, sociální funkce státu atd. atd.) u nás, v Bohemii. Jiný bude “život všedního dne” většinového občana – protože o toho tu, kurwa, jde!!! – v případě vlády koalice ANO+fízlpartaj+Turci+ODS, naprosto jiný v případě koalice ANO+Stačilo!+SPD+Trikolora. Shledáváš na této úvaze něco mylného? Pokud ano, co konkrétně?

c) Mistr Jan: Pravda je jen to, co jest dobrem všech – čili Pravda je jen to, co jest dobrem pro většinu. Bude koalice ANO+fizlpartaj+Turci+ODS usilovat více o dobro pro většinu, nebo více o dobro pro své zájmy? Dle mého rozhodně více o dobro pro své zájmy a většině utrousí jen držhubné drobky, jak tomu už bylo za vlády jak ODS, tak ANO. Shledáváš na této úvaze něco mylného? Pokud ano, co konkrétně?

16. 7. 2024 03:28

d) vzhledem k oprávněnému předpokladu opětovného upozadění zájmů většinových občanů, zmíněnému v bodě c), je proto dle mého názoru nutné upnout všechny síly k tomu, aby, v senátních, krajských a parlamentních volbách, vlastenecké strany a hnutí se sociálním programem, stejně jako strany a hnutí s programem sanace rozvrácené ekonomiky i společnosti, to jest SPD + Trikolora + Stačilo!, získaly co největší počet hlasů. Je tato úvaha mylná? Pokud ano, v čem konkrétně?

Závěrem: Tvrdím, že čím více voličů naskočí na Babišův reklamní piár související se založením patriotů – kteří patrioti mají své místo a své úkoly v eurosajuzu, ne však v naší domácí politice – a čím méně hlasů proto získají shora jmenované vlastenecké strany, tím hůře pro život všedního dne většinového občana. Mýlím se ve svém tvrzení? Pokud ano, tak v čem?

P.S. Jistěže mohou vzniknout jiné koalice. Mění to však něco na tom, že čím více hlasů získají vlastenecké strany a hnutí, tím lépe pro většinového občana?

P.P.S. Tož si stůj na svém břehu, tvoje věc. Já jen že to začíná připomínat čím dál víc jeden břeh kolem dokola, protože ostrov, na kterém stojíš s klackem a mlátíš kolem sebe hlava nehlava.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
16. 7. 2024 07:50

Je zajímavé , jak ignoruješ KSČM., navolili si Europarlament, tak ho máte, jaký je.Nejraději by jste vlezli Americe do…řiti , na každé radnici máte vlajku EU a USSA!

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 10:27
Odpovědět  Standa

Sakra Stando, o čem to sakra mluvíš. Pořád meleš cosi o EU, Americe o jakémsi vlezdoprdelkovství, králíkárnách apod. Vždyť ty to máš celé úplně nějaké pomotané. Milan je vlastenec jakých je tady velmi málo. Myslím, že volil do EU Stačilo, tak jako já, protože jsme teď nevolili SPD. Zatím nevím, že bychom volili někoho jiného. Přečti si to vždy po sobě, abys si to ujasnil, co vlastně píšeš a jaké pí.čoviny na druhé patláš. Věříte Babišovi a tzv. patriotům, tak věřte. Vždyť vám to nikdo nebere. Nebuďte ale tak podráždění, když druzí zmíní, že nás chtěl nechat povinně nabodnout a že mu třeba i proto nevěříme.

Slovan
16. 7. 2024 11:54
Odpovědět  Pavel z Moravy.

🤣
Ten je snaf ještě horší než já, taky si to po sobě málokdy přečtu. Ale s ním začíná být celkem legrace, prská okolo sebe jako kobra indická. 😲🤣

Albi
16. 7. 2024 12:58
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Jestli je někdo podrážděný, pak jste to hlavně ty a Milan.
Standa pouze poukázal na to, že “vlezdoprdelkovství” zůstavá stejné, ať lezeme do jakékoliv prdelky.

Momentálně ze všech sil pomáháte vládě omlouvat Babišem tristní výsledek jejího ročního “vládnutí” kterým zdevastovala republiku ve všech směrech víc a rychleji, než se podařilo Covidu s Babišem dohromady.

Co by asi udělal na jeho nístě např. Fiala, věrný nohsled USA, které tu covid-plándémii naplánovaly a řídily?

Mimochodem – mohl bys napsat, jak reagovali na covidovou plándémií tehdejší premiéři všech ostatních zemí? A nezmiňuj Bělorusko – k jeho postoji neexistuje žádná věrohodná zpráva, analýza nebo zdroj. TAK je Bělorusko bezvýznamné, že se mohlo úspěšně schoávat ve stínu Ruska a řídícími “orgány” plándémie být ignorováno.

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 13:34
Odpovědět  Albi

Už jsi Babiška, chápu. Že tě ale ti globalisté dostali, tenhle ten oligarcha je právě jeden z nich. Měj se.

17. 7. 2024 13:19
Odpovědět  Albi

Takže stalo se přesně to, co jsem ohledně tebe před týdnem šamanil – zde prosím: Už jen čekám, kdy i jedna z našich kolegyn zde k němu otevřeně konvertuje. Možná si to ale ani sama neuvědomuje, že už brodí na jeho břeh. Pavel z Moravy. a už na tom burešbřehu jsi, i když plno úkroků bokem, jakože tvoje věc a tvůj břeh a podobný plky.
Tolik k mému častemu mýlení se v poslední době.
Podráždění? Přečti si laskavě své vlastní jeduflusné mentorkomenty, kdy si nevidíš do tlampače a urážíš vpravo vlevo, a pak teprve tu něco žvástej o podráždění.

P.S. Žvaníš sice zdánlivě smysluplně, ale stále ještě jsi mi nedala konkrétní odpovědi na mé konkrétní otázky stran mého častého mýlení se, které jsem ti položil ve své re v 03:26-28
Takže kde se konkrétně mýlím?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
17. 7. 2024 14:08
Odpovědět  Standa

Ach jo…

Standa
16. 7. 2024 08:13
Odpovědět  Albi

Albi, to nemá cenu. primitivovi ukázali v ČT nepřítele, jemu se to zahnízdilo v lebce a nyní bude tuto provládní mantru opakovat do zblbnutí.

Boomer
16. 7. 2024 10:16
Odpovědět  Standa

.. jo, to máte těžký, holt některým lidem nevysvětlíte, že premiér sice z titulu vládu řídí, ale neovládá. Podobně to měli s generálním tajemníkem ÚV KSČ, na kterého se v hospodských debatách svedlo kde co, i když byl v podstatě jen viditelným reprezentantem politbyra, které mělo kupříkladu za Husáka 10 členů…

Standa
16. 7. 2024 11:21
Odpovědět  Boomer

Tak Babiš může za Covid a Fiala nemůže za snížení důchodů, zvyšování daní, inflaci, devastaci všeho včetně zdražení piva. Vláda by podle Švejka padnout, ale vysvětlujte to zdejším dutým palicím.Pětikolka řádí i tady na Pokecu.

Spam orinoko
16. 7. 2024 12:18
Odpovědět  Standa

Kdyby nefungovala Praha v době lockdownu, tak jsem se snad zbláznil. V prosinci chlastani ve studiu s kámošem, který přilétl z USA úplně prázdným letadlem. – Fotky.
Od ledna oficiálně otevřený Šeberák a Pizzerie Kačerov, kde se rozsvěcoval nápis: Rouskari všech zemí, polibte mi prd@l.
Teprve později Jindrichuv Hradec, Pelhřimov, Veselí a Vlkov nad Lužnicí, Kutná Hora.

https://youtu.be/l4CCweIKEfE?si=oGldz4HfBfLB7dll

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 12:46
Odpovědět  Standa

Ty asi fakt neumíš číst anebo si to srovnat v hlavě. Jasně tady píši, že já a Milan jsme volili Stačilo a kamarád Slovan, můj jmenovec konstantně volí SPD. Chceš to hláskovat? A jestli vy volíte ANO, je to vaše věc sakra. A pindy, že Babiš nic, on je takový andílek, který musel uposlechnout libtardí zdravoťáky, jinak by nemohl premiérovat si nechte vy mudrlanti pro sebe. Všichni víme jak si je vodí na provázku. Proč asi tenkrát nechtěl SPD do vlády a vzal si raději svého věrného Hamáčka. Odpověz si sám. Takže mne sakra nepřirovnávej a nezařazuj k nějakým zemským škůdcům. Ale ty budeš napadat druhé stále, to mi je jasné. Tak když ti to dělá dobře, posluž si.
.

Standa
16. 7. 2024 17:55
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Asi ti budu muset říci můj názor na tebe. Číst to nemusíš! Jsi do sebe a svých canců tak zamilovaný, že nevnímáš jiné názory. Nauč se číst.!!! Babiše nevolím, je pravičák.Volím Konečnou, ale proti vašem lžím na Babiše se musím ohradit…. padni, komu padni. Konečná je ve Spolu….Pouze ty tu meleš neustále svou naučenou mantru z ČT1.Hájil bych i tebe , kdybys nebyl takový narcis a měl alespon někdy pravdu!
Oslavuj si Pavka na Hradě , Nerudovou , Fialu po libosti!

Slovan
16. 7. 2024 18:09
Odpovědět  Standa

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 Nevím že by Pavel činil to co mu vnucuješ, Bbejt tady Boobr ten by ti dal do vožralý lojový koule a sklepního poživače lihovin. Dneska bude asi prča.
Alkohol podávaný v malých dávkách – YouTube

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 19:51
Odpovědět  Standa

Já nerad někoho urážím, ale tobě asi rozum odešel do rozporku, jinak to není možné. Už jsi tady někdy četl, že bych někoho z tvých jmenovaných tady někdy oslavoval ? S tebou končím, protože na tohle fakt nemám. Ty vůbec nevíš co píšeš. Něco takového stupidního tady fakt vypotí málokdo. Tak se opatruj v matičce měst a měj se.

Albi
16. 7. 2024 13:10
Odpovědět  Standa

Babiš může nejen za Covid – i za důchody, obří nesplatitelný státní dluh – dokonce i za to, že zrušení jím zavedeného EET nepřineslo žádný efekt, naopak. 🙂
https://denikalarm.cz/2022/12/eet-konci-vysledky-nezname-zbyl-jen-pocit-marnosti/
Místo analýzy slohovkaBohužel máme v ruce místo analýzy několikastránkovou fabulaci, v níž se operuje s asi pěti náhodně vybranými čísly a několika odhady.

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 13:41
Odpovědět  Albi

Co tady vykládáš o důchodech či EET. Zmiňoval to tady někdo, dává mu to tady někdo za vinu? Vím, že ve většině provozoven a o knajpách ani nemluvím už nedávají ani potvrzení o platbě, pokud si o to neřekneš. Takový je již člověk. Tu likvidaci EET by měli zaplatit ti co ji zrušili. Ti by toho ale museli zaplatit.

Slovan
16. 7. 2024 14:47
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle naprosto přesně řečeno a od tebe popsáno a hlavně podáno tak aby co bylo každému jasné. A ten příspěvek výše je super pro takové, kteří nechtějí pochopit. Já si myslím že nám pouze Albi jen nerozumí, nebo je vytočená, že se jí o víkendu nepovedla svíčková. Je tu ještě jedna možnost, ale tu si necháme na jindy.

Standa
16. 7. 2024 18:02
Odpovědět  Slovan

Co jsi uvařil TY, kromě jalových řečí.???Nech si to na NIKDY!

Slovan
16. 7. 2024 20:23
Odpovědět  Standa

Hele Stando, ty jsi zase nějakej dneska chytrej, nejsi náhodou posranej? Jinak vaření je můj xx dej kobylám, to ti povídám…..

Albi
16. 7. 2024 16:49
Odpovědět  Pavel z Moravy.

“...dává mu to tady někdo za vinu“?
Ano, dává! Že tu o tom ještě nebyla zmínka nic neznamená – nepíšeme román na pokračování!

A proč jsem to napsala – protože jsou věci – a je jich čím dál víc, prakticky všechno, na co Fialova vláda jen prstíčkem sáhne – které zvorala, nadále v tom úspěšně pokračuj, ale nezapomene za každým svým průšvihem skloňobvat Babiš, Babiš!

Ještě jeden příklad, o kterém se tu taky nepsalo a o kterém asi ani nevíš:
Fiala se před pár dny někde vytahoval, jak se mu podařilo “Restartovat Česko” – podle kterého jsme se měli stát evropským ekonomickým tygrem”-
Výsledek? Za rok – od r. 23 – se ČR ekonomicky propadla o 11 bodů – mnohem víc než za “covidové” krize!
Ale vy jste se tu zabetonovali v tom, že Albi je holt Babišovka, když chce vidět ty vládní kiksy (protože nic jiného za pětikolkou vidět není) a nehází všechno podle vládního přání automaticky na Babišovu hlavu.

Tak jo – klidně si to myslete. Vypovídá to víc o vás než o mně – jak snadno přes všechny zdejší krásné proslovy si právě vás může jindy kritizovaná vláda namazat na chleba, kd ykoliv se jí zachce.

Standa
16. 7. 2024 18:06
Odpovědět  Albi

Vládní kiksy jim nesmíš připomínat. Holt milují Fialu, Pávka, Pekary, Vystrčila….proti gustu žádný dišputát. Brečí tady a hledají nepřítele….prý to při tom nadávání nějak,, doklepou”! Nic neudělají, je jim všechno jedno….

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 20:12
Odpovědět  Standa

Postihlo tě nějaké zatmění mozku ? Vždyť ty tady bohapustě lžeš a vymýšlíš si.

Slovan
16. 7. 2024 20:24
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Neplaš ho, začíná to být zajímavé. 🤣🤣🤣👍

17. 7. 2024 13:25
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Dutoleb nelže – jen trolí.

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 20:10
Odpovědět  Albi

Albi, omluv mne, ale zdá se mi, že s tebou je diskuze již zbytečná. Škůdci zemští absolutně dokončili výprodej této země. Toto tady diskutujeme již přes 2 roky. A co by jsi chtěla více slyšet. Někdo si je zvolil. Všichni víme co tady provedli. Ale to neznamená, že sednu na lep pěkným současným kecům oligarchovi Babišovi. Jestli ty ano, je mi to fuk a už se o tom s tebou více bavit nebude. Dle mne je to zbytečné dělat kvůli němu rozbroje. Člověk žije chvíli a obzvláště v dnešní době mně připadá trapné se stále o těchto věcech dohadovat. A mimochodem, já jim všem psal tedy Babišovi i všem jeho ministrům, že se ofajzrovat nenechám. Neodpověděl nikdo krom Havlíčka, který mi zkráceně napsal, že je to nutné. Ten pravděpodobně usoudil, že je nejvíce zdravotnicky zdatný mi odpovědět. A už ti na současné škůdce i Babiše a jeho ekipu prd.ím. Mysli si co chceš, já ti názor neberu a měj se.

Slovan
16. 7. 2024 20:26
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Jako bych u toho byl, lépe bych to nenapsal, eště ýe tě mám.

Boomer
17. 7. 2024 08:53
Odpovědět  Albi

.. nerozčilujte se, mezi Babišem a Fialou je zásadní rozdíl.. Babiš je opravdu hodně bohatý a netají to, kam se kouknete, tam má nějaký majetek, který mu vytváří zisky/další majetek.
No, Fiala sice taky nebude úplná socka, jenže jeho bohatství není tak viditelné a proti Babišovi je naprostý “čučkař”.

Takže Babiš má smůlu, je to jasný “kapoň” a to se zde netoleruje…

17. 7. 2024 14:51
Odpovědět  Albi

“Ale vy jste se tu zabetonovali v tom, že Albi je holt Babišovka”
…vy padá to jako e-e, mluví to jako e-e, smrdí to jako e-e, ale není to e-e. Co je to?

Standa
16. 7. 2024 18:01
Odpovědět  Albi

Albi , ti zaslepenci nevidí, neslyší. Proč asi krachovaly hospody, když měly přiznávat tržby. Je to marný , je to marný, je to….některým moravákům od Pavlovic to nevysvětlíš!
Koudelka , který stvořil fámu o Vrběticích za nic pro ně nemůže-mlčí a nadávají Babišovi.Je to ubohost.Hledají si nepřítele. mě je to jedno, alespon se vyřádí tady a nebijí doma manželky, jak je u nich zvykem. Pustí si Ordinaci a je pokoj…

Albi
16. 7. 2024 19:02
Odpovědět  Standa

Jo jo, máš pravdu.
Aspoň bude ta Ordinace k něčemu dobrá. 🙂

A co se týká EET – opět se ukazuje, že se očekávaný kladný efekt jaksi nějak nedostavil. .
https://denikalarm.cz/2022/12/eet-konci-vysledky-nezname-zbyl-jen-pocit-marnosti/
EET skončilo, ale nikdo neví proč. Stát čtyři roky sbíral data, ale neumí z nich nic vyvodit. A tak se zrušení EET opírá především o fakt, že ho zavedl Babiš a neprůstřelnou formuli, že už podnikatelé nebudou sprostými podezřelými, jak to vysvětluje ministr financí Zbyněk Stanjura.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
16. 7. 2024 20:29
Odpovědět  Albi

Albi hezký večer a zítra je taky den. 🙋‍♂️

17. 7. 2024 14:45
Odpovědět  Boomer

Tož nás pouč, privatizační kapitálisto, kdo dle tebe vládu řídí.
Nebo žeby žeby? Že by Pentagram? A bureš a všici jeho předchůdci, co šmuelovi poskoci, pravdos-ráčem počínaje, za jásotu vovcí, od hadráku jen juchali a tančili podle jeho not?
Pak ale v čem máš, při tom svém rádoby vlasteneckém plkání, problém? Že se nám nelíbí, že tančí podle not Pentagramu?
Tož tancuj, tancuj, vykrůcaj, vykrůcaj, notky od šmuela poslůchaj, poslůchaj… ale ty kydy si nech pro svou krevní skupinu. Je to tvůj tanec, “vlastenče”.

Boomer
17. 7. 2024 18:03

.. zakyslý staříku, už zase píšeš i jiném, než jsem napsal já?! Ale jak tak koukám, shodneme se aspoň v tom, že vláda je poradní orgán a pokud ji někdo řídí, rozhodně to není pouze a výhradně Babiš. To by byla diktatura. Musíte si najít jiného generálního viníka. Takže asi strejda Šmuel, že… ;o)))))

Milane, na rovinu.. už začínáš na moji osobu reagovat tak debilně, jako mnozí jiní před tebou. Ti blbci jsou schopni dát mínus, i kdybych napsal že Marx, Engels, Lenin a Stalin byli spásou lidstva, jen proto, že to napsal Boomer. Tož kráčej vytčeným směrem k totálnímu zesměšnění sebe sama.

Jo, a kde jsi přišel na nějakou moji privatizaci kapitálu? Pouze bylo vráceno to, co tvoji předkové ukradli mým předkům. A bylo to vráceno pěkně poničené, co jste s tím ku*wa dělali, socialističtí lemplové?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
18. 7. 2024 00:29
Odpovědět  Boomer

Nereaguji na tvou osobu, ale tu na úvahy tvé osoby, tu na výtrusy tvé osoby. Jo, a o tom de-bilním reagování a totálním zesměšnění, plus úkrocích bokem a podpásovkách ve tvém případě – viz moji předkové, o kterých víš howno -, bychom si mohli pobublat.
Běž se radši najíst. Začínáš kecat z hladu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ijn
15. 7. 2024 12:51
Odpovědět  Pavel z Moravy.

uvědomujeme si, že po dobu projevu bylo na střechách v okolí cca 10 ostřelovačů Federální ochranky,…. na jednu střehu vylezl 20 letý kluk s puškou+optikou a 3-5x vystřelil na expresidenta Trumpa, střelec neměl zábrany a strach o život, zcela zhypnotizován střílí do lidí,……jak budou agenti potrestáni, kolik let za profesní selhání dostanou, vždyť mohl být DJT po smrtí, …….!!!!!

přípravu jednání střelce neviděli??? přes 6 minut před střelbou volá divák: “na střeše je člověk se zbraní”, nic se nestalo….ochranka nekonala…. čekala až bude DJT zastřelen ???

Co to s námi hrají za představení národní vrazi=politici??? Kolik obětí nevinných civilistů vakcínou válkou hladomorem ještě POLITICI způsobí???

Např. M. Benda se již 360 měsíců válí po lavicích PSP ČR a dostal na odměnách 72 miliónů Kč, komu a jak prospěl??? Takový systém jsme si vypracovali!!!!!!!!!!!

15. 7. 2024 15:40
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Ale no tááák. Na tos přišel jak? Že mu věřím? Že zminuji možnosti, nemá s důvěrou co dělat. Ale a hlavně – eurovolby jsou už v čase “bylo” a co se v eurosajuzu bude odehrávat, je už mimo naše možnosti. Kostky byly volbami vrženy a my s tím už nic nenaděláme, kdybychom se do vejšky pos-rali.
V blízkém čase “bude” nás však čekají senátní a krajské volby, potom parlamentní – a tomu bychom měli věnovat svou pozornost! Kdo s kým a proč, a koho jo a koho ne a proč.
A jinak – co si myslím a v co – naivně – doufám, jsem shrnul vejš do odpovědi agentovi 008.
Vypadalo by poněkud blbě, kdybych ti to sem zkopnul, tak si tam naroluj.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
15. 7. 2024 16:39

Já ti to řeknu takhle, já už většině, neříkám, že všem, co prošli zdejším politickým prostředím senátu, parlamentu a veškerým tím státním aparátem nemíním v žádném případě věřit. Stále se chlácholit že budou další volby, pak zase další volby. Na tohle už nehraji. Buď přijde někdo s jasnou vizí co s tímto marasmem provést, nebo se zaobírat další oblbovačkou nemá cenu. Víš, teď jsem četl nádhernou větu – Jak krásný je člověk, když je člověkem.

15. 7. 2024 16:47
Odpovědět  Pavel z Moravy.

No, řekl bych, že uskupení Stačilo! tu vizi má. I osobnosti schopné ji prosadit – ovšem za podmínky, že budou zvoleni.

Albi
15. 7. 2024 17:12

Osobně se domnívám, že celý “atentát” na Trumpa mohla být spíš připravená mediální fraška pro jeho podporu = zdůraznění jeho “nebezpečnosti” pro podporované blbiny typu LGBTQ+, gender, migrační turistiku apod. .

A taky z toho důvodu, že mi to silně připomíná “scénář” akce na pražské univerzitě. Tam k tomu bylo nutné přidat pro větší zastrašující efekt i několik mrtvých. 🙁

Standa
15. 7. 2024 18:02
Odpovědět  Albi

Osobně si to myslím od začátku. Ale svůj účel to plní. V Emerice se přidalo také pár ..trefených ..ale odneslo to pouze ucho u Trumpha-ha-ha .Výrazné, ,významné, nepoškozující u voličů bodujících.

Viking
15. 7. 2024 18:56
Odpovědět  Albi

Plácáš hovadiny. Proto mu špičkový sniper škrtnul ucho, byl to plán. Ty vole, to nevymyslíš.

Albi
15. 7. 2024 20:06
Odpovědět  Viking

Že by ve Státech už spolu se vzděláním klesala i kvalita střelců?
A jak jste přišel na “špičkového snipera”? Napsali to mainstreamoví novináři?

Nesvědčí to “škrtnuté ucho” spíš o “neumětelství” střelce, nebo i o té naplánované výstraze – “dej si pozor, hlídáme si tě“?

Joe Arp
15. 7. 2024 20:12
Odpovědět  Albi

Blbneš bábo i s právní kloakou, stačilo málo a z výstrahy by byla smrt, běžte střílet na pouť z praku.

Albi
16. 7. 2024 00:34
Odpovědět  Joe Arp

Tak to taky mělo vypadat.

Standa
16. 7. 2024 08:28
Odpovědět  Albi

No ,jo špičkový musel být. Sice mu bylo 20 let a voko měl z Kašparovi krávy , blbou špuntovku ,ale trefit se na 150m do ucha pro výstrahu se musí umět.Chicht….
Líbilo se mi , jak trumpeta předvedl okamžitě skvělou robinzonádu na zem.

Albi
16. 7. 2024 13:14
Odpovědět  Standa

🙂

Pavel z Moravy.
15. 7. 2024 21:17
Odpovědět  Albi

Albi, ono ale líznout mu ucho asi není vůbec jednoduché. V Srbsku je takový zvyk, že když jde ženich za nevěstou a přijdou k jejímu domu, vrata jsou zavřená a na vratech je připevněn dlouhý klacek na jehož vrcholku je připevněné jablíčko. To jablíčko musí někdo z těch příchozích sestřelit anebo alespoň střelou olíznout. Velmi často se prý stalo, že ženich odjel bez nevěsty, protože to není vůbec jednoduché. Proto říkám, že olíznout mu střelou ucho asi nebylo tak jednoduché, aby se mohlo říci, že to snad mělo být plánované. Ale to všechno my nemůžeme vědět a dedukovat, to je tedy pěkná blbost.

15. 7. 2024 22:38
Odpovědět  Albi

Jsou tam podivnosti – jako to, proč ne drony – takže to mohl bejt – a zřejmě také byl – umetenej prostor k atentátu a atentátník se blbě trefil. Zkrátka si nemyslím, že by to bylo piárové jen jako, aby z Trumpa hvězda, spíš si myslím, že naostro a že atentátník břídil. Nebo třeba zrovna fouklo – to je taky možný. Kdyby se trefil, tak třeba měli tu odloženou občanskou válku už ted.

P.S. Právě mě napadlo podívat se, komu ku prospěchu.
1) Alentátník se trefí – z Trumpa mučedník republikánů .
2) Atentátník se netrefí – z Trumpa hvězda republikánů.
Komu tedy více ku prospěchu – trampovcům, nebo dementovcům? Jenže za
3) Jenže co když “objednatelé” ani ti, ani oni, ale kalkul “toho/těch- vzadu” – , majících už dezolátního stavu USA a hrozby atomválky plné zuby a počítající s tím, že když trefí, z Trumpa mučedník a na jeho místo Kennedy a demokrati utrum a konec ukroválky, a když netrefí, tak z Trumpa hvězda a demokrati utrum a konec ukroválky, v obou případech konec rozkladu USA a hrozba atomválky aspon pro tuto chvíli zažehnána?
Nějak se mi začíná tohle svrbění zamlouvat. Ale třeba si budu zejtra, až vstanu, myslet, že bl-bnu mimo a vidím věci kde nejsou a naopak.

15. 7. 2024 22:53

Jo, a podobnost se strřelbou u KU dle mého názoru jen optický klam – jiná motivace.

Albi
16. 7. 2024 00:51

A co ta informace, že na “atentátníka” několik minut předem upozorňovali lidé a žádná akce, žádná kontrola se nekonala?
Náhodní civilisté to viděli, ochranka ne? Divné!

Jinak – motivace mohla a jistě byla jiná, ale to nevylučuje provedení okopírované z americké praxe. Přece jenom se střlením politiků mají své letité zkušenosti.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
16. 7. 2024 03:54
Odpovědět  Albi

Dyk o tom mluvím – umetenej prostor k atentátu. Ke kterému umetení se logicky vztahuje i to opakované, a ignorované, upozornování na střelce.

Standa
16. 7. 2024 08:38

Je zajímavé, že za ním lezl policista po žebříku a když viděl flintu , tak se pakoval.Upozornil někoho z ochranky ? No, atentátník je mrtví a tak případ je u konce, zapomente. Ještě se zjistí , že byl registrovaný volič demokratů a je vymalováno.Už pouze zbývá , aby se inspiroval Fiala ( nejméně populární premier ve světě )a zkusil si PR oživit podobně .Doufám , že v tomto případě to nebude ucho , ale mezi uši! K tomu dopomáhej…..

Jaris
15. 7. 2024 03:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Samozrejme, ze smrt Trumpovi nepreji. To se zase primitivni amici, kteri rozumi pouze sile, jednou predvedli!
Zasnu vsak nad tim, kolik lidi je presvedceno, ze Trump zachrani nejen Emeeriku, ale rovnou cely svet! Bude to probihat stejne jako v Trumpove prvnim prezidentstvi – nic mu nebude dovoleno. Pokud se stane prezidentem podruhe, bude mit z toho poradny uzitek akorat teroristicky Izrael. Nedivila bych se, kdyby zidi naridili Trumpovi, a on to udela velmi rad, aby vojensky prispel k dobyvani dalsich BV uzemi pro Izrael. Dokonce to vidim jako zazehnuti jiskry na BV ke 3.sv.valce.

Autor
15. 7. 2024 08:29
Odpovědět  Jaris

Dá se dodat, že Trump chce udělat Ameriku takovou JAKÁ UŽ BYLA. Pokud to někdo nechápe, to znamená, že by se také nemělo NIC měnit na tom, kam odtékají “přebytky” v podobě (neo)koloniálních dávek.
Nikde jsem nezaznamenal, že by chtěl např. “zcela překopat” kvalitu vzdělávání, přitom to je základ jakýchkoli poctivých změn i v rámci systému.
Západ nasazuje všude “demokracii”, tj. krátká volebnmí období a u skutečné moci omezení v počtu mandátů, což znemožňuje skutečný postupný a dlouhodobý rozvoj státu. Použili to např. u Nšmecka po První sv. válce, kde se měnila moc a vláda de facto každý rok a do příchodu Hitlera to byla nejen hyperinflace, ale i permanentní politická krize. Pak Hitler – Spasitel.
Ale jak v Anglii, tak v USA jsou sice volby, ale volí se de facto jen to, kdo a která skupina bude mít momentálně větší příjmy. Jinak směry a cíle se nemění po staletí jako třeba u Anglie.
To, že jedna skupina zachtěla “trvalou moc” po “konci historie” je dáno tím, že má v “průměru” v rukách největší ovládací finanční páky a tím moc.
Zkrátka v USA a Anglii je autoritářský systém, který mění “oblek”, ale ne “tělo”. Klasická a vzorová totalita.

Pijack
15. 7. 2024 08:39
Odpovědět  Peter 008

Poslední větu vytesat do kamene !!!!!!!!!!

Albi
15. 7. 2024 18:17
Odpovědět  Pijack

Přesně tak!
Přidávám se, výstižně vybraná slova, pojďme tesat (= důkladně zapsat do paměti).

Standa
16. 7. 2024 08:41
Odpovědět  Albi

Nejen to. pětikolka se chová obdobně. Na věčné časy a proto ,, korespondenční hlasování”!

Albi
16. 7. 2024 13:20
Odpovědět  Standa

Tomu se říkává “tonoucí se i stébla chytá” – pětidemolici se bohužel podařilo dosáhnout na pořádný trám.

Gales
15. 7. 2024 09:12
Odpovědět  Peter 008

Pokud nemá obecný lid možnost odvolat vládu která jde svým rozhodováním proti němu,pak žádná demokracie neexistuje. Slovo demokracie se používá pouze pro ohlupování lidí vládnoucí chuntou.

Ladislav 💤
15. 7. 2024 11:53
Odpovědět  Gales

👍👍👍👍👍👍tady se rozbujel fašismus a to i v celé Evropě! Už to ani neskrývaj!

Slovan
15. 7. 2024 19:22
Odpovědět  Gales

Gales VY sou hlava, přidávám se 👍👍👍👍👍
Jsme tu jak debilové na pasece a jen čumíme jak nám uletěly včely.

Pavel z Moravy.
15. 7. 2024 21:31
Odpovědět  Slovan

Nenadávej si, ty víš o co jde. Víš jaké % lidí nemá vůbec povědomí co se děje a ani nemají zájem vědět co se bude dít. Jejda to je většina. A co s tím.prosím tě jako chceš dělat. Nebuď na sebe nasr.aný, nic s tím neuděláš. 1 % ovládá lidi, 4 % tomu jednomu procentu slouží a 5 % lidí se snaží probudit zbytkových 90 % populace. A ty 4% co těm vládcům slouží těch 5 % probuzených deptají a napadají, špiní a pomlouvají, případně odstraňují. A dobře to na necenzurovanapravda.cz končí. Nechápeš to, tak spi dál. A tady to nechápe většina. Tak si přestaň nadávat. TY VÍŠ A ZA DRUHÉ NENESEŠ ODPOVĚDNOST..

16. 7. 2024 05:03
Odpovědět  Slovan

Není divu, že de-bilů čím dál víc. Když vypotím swinárnu já, tak pár pokecálistů sice nas-eru, ale jinak se nic neděje. Avšak když ji vypotí někdo, kdo ze své profese ovlivnuje, je to ve svém dopadu daleko, daleko horší.
Zrovna včera tohle vypotil jeden tzv. vlastenecký analytik:
“…bude lepší ve volbách volit Patrioty a další vlastence, protože Orbán je možná příliš malý a příliš slabý, aby sám něco změnil, ale s Babišem, Le Pen, a dalšími to je síla, kterou nelze zastavit…”
https://www.michalapetr.com/
Jaké, kurwa, patrioty, kteří navíc nejsou stranou, ale frakcí?! Vidíš tu někde stranu patriotů kterým bureš spolu s Le Pen přecedují a která jde u nás do voleb?! Takže co ve skutečnosti puchejř říká, jaká swinárna za tím, jaké poselství?!

Ve skutečnosti vtlouká vovcím do hlavy klíny: Volte bureše, volte ANO!

A aby toho nebylo málo, dá to ten syčák pro sichr do posledního odstavce, protože přesně tam kvůlivá snadnějšímu zapamatování si patří sdělná myšlenka. Nebo že by to s těmi patrioty jen drobet popletl a na konec to šoup náhodou? Jo. A já to ted také náhodou drobet popletl a proto mám za uchem hoblík a po zádech mi jezdí buldozer.
A už pitomci naskakují…

16. 7. 2024 05:25

A navíc a hlavně – frakci patrioti pro evropu a její práci už nijak neovlivníme, ani počet anáků ve frakci, a tím jejich “sílu”, jak o tom bublá trpajzlík, at už by ANO u nás získalo 60%, nebo u nás ve volbách propadlo – viz eurosajuzský příběh ukecané Katky, kdy KSČM sice propadla, ale “sílu” a pozici KK v eurosajuzu to nikterak neovlivnilo.
Zato u nás doma, v Bohemii, počet poslanců ANO v parlamentu, a tím jejich sílu, a tím dopad této na nás, náš život kurewsky ovlivní.
Hm… Tak mi ti analytici, kterým můžu podmíněně věřit – nepodmíněně nevěřím nikomu, ani sobě ne -, nějak ubejvaj…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 10:48

Vím, že to není moc dobrý přístup, ale věříš, že to již pomalu začínám mít u prde.le ? Přečetl jsem toho z historie dost, abych pochopil, že bojovat proti tuposti je ten nejsložitější úkol a že většina ve své lenosti a pohodlnosti nikdy do hloubky problému nejde. Ve všech historických epochách je to prakticky stejné. Je tady většina, která jako stádo bez vlastního přemýšlení vezme to, co jí pohodí, pak ti vládci, kteří to takto mají rádi a potom těch pár co přemýšlí, ale nikterak to nemůže ovlivnit a dělá si s tím starosti. Říše přicházely, padaly a rozkládaly se a človíček zůstal stejný. A stejný je i dnes. Vím, že Hawking říká něco jiného, ale Einstein řekl, že vše je dáno a určeno, jak výbuch atomové bomby, tak pohyb ķřidélka mouchy. A na rozdíl od Hawkinga pravil, že Bůh kostky nevrhá. Kdo má pravdu nevím, ale jedno vím jistě, vše se stále po spirále opakuje a většinu těch, kteří nechtějí zapojit svoji mozkovnu do toho nedonutíš.

Slovan
16. 7. 2024 12:23
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pánové to mi nedělejte, beru vás jako starší bratry, kteří mě vždycky vytáhnou z průšvihu, ale když už i vy začínáte polevovat, je zle.

17. 7. 2024 14:58
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Když tak sleduji to dění kolem, tak se přikláním k Hawkingovu názoru, včetně toho, že při tom navíc občas fixluje.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
16. 7. 2024 12:21

Hlavně neklesat na mysli a věřit že se vše přece jen v dobro obrátí.

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 14:35
Odpovědět  Slovan

Neklesám neklesám, pouze si tak pro sebe povídám. A připíjím ti na zdraví excelentním pitíčkem značky Unicum z Maďarska ( bylinky ) na tvoje zdraví a pohodu.

Slovan
16. 7. 2024 14:57
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Teď už to nezachráníš. 😊

Pavel z Moravy.
16. 7. 2024 14:31

Až dnes jsem si to přečetl, jo nenápadně se naznačuje že bude nejlépe volit Babiše. Vlastenci opět ostrouhají a korouhvička může rozdávat dárky. A tady na Pokecu už má přátel dost. Joj, to bude prd.el neskutečná.

17. 7. 2024 15:15
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Když nic jiného, aspon můžeme onlajn krok po kroku sledovat jak funguje manipulace, kdy se nechají zblbnout i lidi, u kterých bych přece jenom předpokládal jistou konzistenci.
Kapitálista, stejně jako noobody (a pár dalších), jsou jasný od začátku, ale přece jen mě občas někdo překvapí, jako třeba Albi. Tedy jak se to vezme. Překvapila mě její schopnost používat podpásovky a úkroky bokem, to jsem od ní fakt nečekal, ale tahle konverze už ani moc ne. Nějak pozapomněla na učení KSB jehož je – nebo byla? – věrnou vyznavačkou a definici davoelitarismu. Jenže to ani sama sobě nepřizná.

Pavel z Moravy.
15. 7. 2024 10:09
Odpovědět  Peter 008

Všichni stejní vlci, pouze s jinou barvou kůže. A mimochodem, změnit něco znamená vrátit se ke skutečným hodnotám a morálce, protože ta tvoří základ společnosti. My děti, vyrůstající v padesátých letech jsme museli mít úctu k rodičům, starým lidem, učitelům atd. To bylo samozřejmostí. Nebyli jsme andílci, to ne , ale toto byl základ morálky. A když jste ještě chodili na mši a farář na vás metal hromy a blesky, tak jste žádné surovosti neprováděli a věděli jste co je možné provádět a co ne. Již dávno nevěřím, ale začít s výchovou ke skutečným hodnotám je zapotřebí v dětství, tím může společnost jedině získat. A kdo chce ať tomu věří, kdo ne, ať se tomu třeba směje. Ale ať se podívá proč je ta společnost tak bezohledná a sobecká. Nějakou příčinu to má.

Pijack
15. 7. 2024 10:58
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Příčina je jasná – lidstvo je přemnožené. To znamená, že je na světě i víc blbů a buzerantů. K tomu se hlasitě přihlásili další mutanti mnoha pohlaví a ti užívají příliž mnoho svobody na úkor těch normálních. Ještě v minulém století byla homosexualita v Anglii trestný čin a zavíralo se za ni. Více narostl hřebínek lemplům, kteří zjistili, že politika je vynikající šolich, kde nemusí za nic odpovídat. Proto taky vyrábí zákony, které ničemu nepomáhají. Tudíž morálka upadá. Mno, jsme ve stadiu dobrovolně vzývané debility a kolektivní neodpovědnosti. Potomci bývalých “kapitalistů” už nevědí co bohatství obnáší za dřinu. Narostly dědictvím mraky bohatých kartelů a kast, takže členové nechtějí o něj přijít a platí si ty politické vyžírky. Jde to ruku v ruce – kdo nepatří mezi nás, ten nám musí sloužit. A stádo už necítí ke svým zemím úctu jako cirka před 200 lety. Protože přijmou raději servilní chování než osobní prosperitu na smysluplné práci… Je těch následků čím dál víc.

Pijack
15. 7. 2024 07:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Schneiderův rozhovor je brilantní. Schneider citoval několik “významných” postav v USA – např., že USA potřebují válku jako sůl. Musí mít totiž armádu stále vycvičenou a bojeschopnou… Ale já tvrdím, že tu válku potřebují na svém vlastním území. Žádný jiný stát nevede válku na cizím území, natož někde na druhé straně zeměkoule.

Ostatně v zemi plné násilí není atentát na Trumpa překvapením. Doufám že volby vyhraje. Ovšem zapomíná se na jednu věc. Všechny podobné atentáty lze spojit nitkami vedoucími do CIA. Kdyby se vovce trochu namáhaly, musely by zcela shodné indicie zaregistrovat a pochopit. Stejné znaky můžeme sledovat i v masakru na Fildě. Nejde ani tak o samotného vykonavatele (střelce), ale o metody a následky (výsledek), čímž odkazuji na “neschopnost” odhalovat pozadí. Všechno se svede na motivaci a frustrace střelců… ale účelově se zapomíná na metody, které se zabývají vyhledáváním střelce, jeho schopnosti, manipulace, testování – až do konečné fáze likvidace / jedno kdo ji provede – většinou jsou to zapojené bezpečnostní síly, které vykonávají jen naučený postup a jejich velitelé nemají ani tušení, jak a koho zabezpečovali (viz. pochůzky policistů v budovách Fakulty)

Boomer
15. 7. 2024 08:53
Odpovědět  Pijack

.. střelec nezvolil zbraň adekvátní palebnému úkolu, stejně jako v případě střelby na fakultě. Amatéři… naštěstí.

Pijack
15. 7. 2024 09:22
Odpovědět  Boomer

No právě. Normální střelec by zvolil efektivnější zbraň, tudíž lze předpokládat, že mu zbraň byla “poskytnuta”. Ona ta kamufláž je jedna z metod loutkovodiče. Střelec uvěřil, byl zmanipulován. Vše se dá logicky vysvětlit. Zvláště v zemi, kde sehnat efektivní zbraň není problém:-)

Pijack
15. 7. 2024 09:24
Odpovědět  Boomer

Třeba takový Šakal byl pouze zaplacen, ale uvažoval sám, tudíž jeho sniperka dávala smysl.

Boomer
15. 7. 2024 21:55
Odpovědět  Pijack

.. Šakal byl románová fikce.

Tupý hulvát
15. 7. 2024 09:28
Odpovědět  Boomer

Myslíte tím ráži jeho AR 15?Nikde jsem to zatím nezaregistroval. Případně děkuji.

Boomer
15. 7. 2024 21:56
Odpovědět  Tupý hulvát

.. ta zbraň není na něco takového vhodná, na tak důležitý precizní výstřel potřebujete dlouhou a těžkou hlaveň, nejlépe se závěrem mauser, výtečnou volbou je Steyr SSG-69.

JoFa
15. 7. 2024 17:20
Odpovědět  Boomer

To ale znamená, že strelci sú vyberaní podľa “vierovyznania” a nie preto aby cieľ účinne zlikvidovali, skôr je to hra na náhodu-manipulácia s idiotom. ten náš písal básničky a žena z Ukrajiny, SBS-kár= ľahký vytipovaný poskok pre čokokľvek. Ten americký bol strelecký antitalent, šikanovaný na škole, samotár, looser https://cz24.news/kdo-presne-byl-thomas-matthew-crooks-strelec-na-trumpa-prekvapujici-informace/

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
15. 7. 2024 22:25
Odpovědět  JoFa

.. k možnosti výběru střelců se nemohu a nechci vyjádřit, nemám dost informací a novinářské spekulace neberu jak relevantní zdroje.
Ten slovenský měl prostě štěstí, že Fico udělal fatální chybu, a ochranka na prudkou změnu schématu nemohl efektivně reagovat.
Ten americký? O co mu šlo, proč to udělal? Počítal s tím, že ho chytí? Jaké bylo schéma ochrany? Kolik měla pásem, kolik různých subjektů do ní bylo zapojeno? Jak spolu komunikovaly, jak měly rozdělené sektory? Pokud chtěl opravdu zabít, proč si v zemi, kde můžete získat jakoukoli zbraň, vybral zrovna tuhle? Střílet z něčeho takového na budoucího presidenta je urážkou majestátu budoucího presidenta!

Opravdový slukař nechodí na lov se samonabíjecí zbraní, to by bylo pod jeho úroveň, ti nejlepší používali jednušky malé ráže, uměli totiž střílet a toto “umění” není dáno každému…

JoFa
16. 7. 2024 13:43
Odpovědět  Boomer

Ja sa v zbraniach nevyznám, tak si dovolím s vami súhlasiť, ale je tam aj ďalšia veĺmi podivná vec, ak si pozrriete to video kde sú zachytení tí dvaja snajpri, tak sa obaja dívajú tým istým smerom pred strelbou a sledujú niečo-niekoho aj to je divné, pretože logicky, by mali sledovať jeden jeden smer a druhý zase opačný, tu to tak nie je.
VK preberá moje komenty a píše, ale toto som mu nenapísal, tak to bude asi až tento piatok. https://cz24.news/bylo-to-spiknuti-donald-trump-mel-skoncit-jako-jfk-policejni-sniperi-meli-strelce-na-musce-celou-dobu-ale-cekali-na-to-az-strelec-trumpa-zastreli/ Občas sa musí trafiť vo svojich predpovediach. Smile..
Toto čo má v článku som písal včera, tu nižšie..Smile.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
15. 7. 2024 17:12
Odpovědět  Pijack

Súhlasím, že Schneider vystihol chyby, ktoré sa ukázali ako kĺúčové a nečinnosť ostreľovačov pred streľbou je veľmi podivná, keď sa dívali presne v smere strelca. Je naozaj podivné, že pri streľbe už bol atentátnik okamžite identifikovaný a likvidovaný. Ako teda vedeli odkial je streľba, museli ho tam vidieť už pred.
Šíri sa vsprávach fáma o zranení Trumpa sklom z telepromptu, čo považujem za blud, keďže Trump bol tvárou otočený doprava v smere odkiaľ sa strieľalo počas 1 výstrelu, nemohlo ho žiadne sklo do odvráteného ucha zasiahnuť, čítačka je vpredu ak vôbec bola.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
16. 7. 2024 14:03
Odpovědět  JoFa

VK v článku píše, že sa lekli, no ja som o tom posune snajpra pri prvom výstrele dozadu, toho čo kĺačí, písal už 14.7. tu v odpovedi Jiřímu https://www.pokec24.cz/krize-ukrajina/vudce-statu-nato-navrhuje-ukrajine-cestu-k-miru/#comments
Takže pozdrav pre VK-áča a tú jeho satanbandu bádateľskú. Aspoň vy ostatní viete, že vás tu čítajú a sledujú mnohí, o ktorých ani netušíte. Tak píšte rozumne a anonymne !

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
15. 7. 2024 09:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Vzpomněl jsem si na film Odstřelovač (hlavní role Mark Wahlberg). Byl to sice film Hollywoodské provenience, ale krásně vystihl, jak se dá snadno zakamuflovat účel atentátu.

Horňák
15. 7. 2024 10:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslíte že i občané ČR budou mít to štěstí, že i jejich premier nebo jiný člen vlády přežijí útok šílence?

Jura S
15. 7. 2024 13:46
Odpovědět  Horňák

Já si myslím že premiér Pydlaja takové štěstí mít nebude, Bůh ho určitě nemiluje (jako Trumpetu) a naopak že bude mít pekelnou smůlu, nekdo z jeho ochranky se bude “drbat na koulích, čistit zbraň” a dojde k nečekanému výstřelu…..
No sakra, “lidovec” Baudyš střílel ve vládním speciálu, https://cs.wikipedia.org/wiki/Anton%C3%ADn_Baudy%C5%A1
Ale i Agrofrku se to vymklo :
https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/396090-vystrel-par-metru-od-babise-gibs-potvrdil-co-se-v-letadle-stalo

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
15. 7. 2024 17:00
Odpovědět  Jura S

Zřejmě v okolí Pávka raději mají nařízeno mít v pistolích pouze slepé!

Boomer
15. 7. 2024 22:33
Odpovědět  Jura S

..nechtěný/nečekaný výstřel? Nic takového neznám! Ale znám výstřel způsobený nesprávnou manipulací s palnou zbraní. Palná zbraň není hračka…

Horňák
15. 7. 2024 10:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Je normální že se v západním světě řeší volby přes optiku zbraně?

zuzana
15. 7. 2024 10:32
Ohodnotit příspěvek :
     

NATO a mýtus občanského míru

https://aktax.cz/nato-a-mytus-obcanskeho-miru/

StrejdaJára
15. 7. 2024 10:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Někteří politici 5-6 koalice a další veřejně známé osoby atentáty na Fica a Trumpa ve svých prohlášeních výslovně neodsoudili, a nevyjádřili svůj osobní postoj, ale jen opakovali obecně uznávaný názor, že se jedná o odsouzeníhodný čin nepatřící do politiky ….

Pijack
15. 7. 2024 11:29
Odpovědět  StrejdaJára

Přesněji – opakovali floskule o zděšení a že chtějí diskutovat “konstruktivně” viz dement Jakob. ONI ani netuší co říkají. Samé bláboly, protože se bojí říci vlastní názor. A kdyby měli vlastní názor, mohl by je někdo označit nějakou nálepkou. I politici jsou stádo a v našem případě to stejné stádo bučelo.

katango
16. 7. 2024 09:27
Odpovědět  Pijack

Náhodou, Markét se vyjádřila, že kdo seje vítr, sklízí bouři. Někde jsem to četla.

zuzana
15. 7. 2024 11:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Maďarský prezident Orbán odhalil Sorošův plán na nahrazení Evropanů nelegálními migranty

https://aktax.cz/madarsky-prezident-orban-odhalil-sorosuv-plan-na-nahrazeni-evropanu-nelegalnimi-migranty/

Vlastimil Čech
15. 7. 2024 17:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Mrzí mne, že se více probírá Trumpovo ouško, než doslova tisíce mrtvých ukrajinských a ruských odrostlejších kluků.
Ten americký vrah ze střechy zabil člověka, ale telegrafuje se Krvavému Uchu.
A co ten velkovrahoun z Prahy, pořád nic?
Řekl bych, že si z nás obyčejných lidiček někdo z věrchušky dělá blbečky…

Vlastimil Čech
15. 7. 2024 17:46
Odpovědět  Vlastimil Čech

Takže asi takto:  https://www.facebook.com/lubogergel/videos/945108006841914/
ještě pořád je Trumpovo ouško nejdůležitější věcí na světě?

katango
17. 7. 2024 11:50
Odpovědět  Vlastimil Čech

Ouško je kousínek od mozku.

cool
15. 7. 2024 17:49
Odpovědět  Vlastimil Čech

Řeší zadání co jim dají jak UI a ne jako bytost, degradace která je ale sežere ale to jim nikdo neřekl a neřekne z businessmanů.

Albi
15. 7. 2024 20:14
Odpovědět  Vlastimil Čech

1+++

Pipa
15. 7. 2024 20:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Převlíkat kabáty umí ten darebák a knírač na hradě excelentně! Snad mu to jednou někdo všechno spočítá!

RasPutin
15. 7. 2024 21:31
Ohodnotit příspěvek :
     

hehe
https://t.me/absurdnisvet/76181

cool
15. 7. 2024 22:31
Odpovědět  RasPutin

To je fotomontáž? 🙁