politika

Izrael je opojen beztrestností

Izraelské letectvo zaútočilo na íránskou ambasádu v syrském hlavním městě Damašku. Íránská média uvedla, že mezi oběťmi útoku byl generál IRGC Mohammad Zahedi.

Izraelská armáda zaútočila na íránskou ambasádu v Sýrii. Podle ministerstva obrany SAR byl útok na íránskou diplomatickou misi v Damašku veden z Golanských výšin.

Uvádí se, že íránský velvyslanec Hossein Akbari a jeho rodina nebyli zraněni. Obětí útoku se však stalo šest lidí. Podle íránských médií byl jednou z obětí generál IRGC Mohammad Zahedi.

Izrael překročil „červenou linii“ úderem na diplomatickou misi. Politický expert Tsargardu Andrej Perla zdůrazňuje, že po této zvůli Izraele by mohla následovat světová válka.

“Izraelská armáda se zřejmě zbláznila. Její akce by mohly způsobit světovou válku. Také podotknu, že městečko Megido se nyní nachází přesně na území státu Izrael (hora Megido je podle knihy Zjevení místem kde se mají shromáždit všechna vojska k poslední bitvě na konci světa – pozn.). Jednoduše řečeno, tohle nedělali ani nacisté. Dokonce i Američané, kteří omylem zasáhli čínskou ambasádu během bombardování Jugoslávie, se omluvili,“ řekl Perla.

Expert zdůraznil, že Izrael zjevně cítí svou beztrestnost. A to by se nestalo bez pomoci Spojených států.

Izraelci ztratili smysl pro realitu a jsou opojeni beztrestností. Spojené státy jim poskytují beztrestnost, ale poslední měsíce ukázaly, že ji poskytují mizerně: nedokázaly zabránit 7. říjnu a také nedokázaly zajistit vítězství nad Hamásem. Nyní je otevření druhé velké fronty v Palestině naprosto nevyhnutelné – proti Izraeli bude minimálně zasahovat Hizballáh a oddíly dalších podobných organizací z území Libanonu a Sýrie. Ztráty Izraele v této válce budou nesrovnatelně větší než ty, které již utrpěl 7. října a v Gaze. To vše v tom lepším případě. Pokud izraelská vláda alespoň nějak kontroluje situaci a rozumí tomu, co dělá, – poznamenal Perla.

Politolog se však domnívá, že může nastat jiná situace – pokud by izraelská armáda dostala volnou ruku.

Existuje další prognóza. Vychází ze skutečnosti, že izraelská armáda se “odpoutala” od jakékoli kontroly vlády. A jednají na vlastní pěst. Pak – pokud si nepropočítali situaci – útok přijde ze samotného Íránu. Ještě horší je, pokud útok na Damašek nenaplánovali Židé v Izraeli, ale Američané v USA. Pak tu máme provokaci nejen války, ale světové války, uzavřel Perla.

https://dzen.ru/a/ZgrpZOS4FwZ3S8O0

P.S.

Mluvčí Izraelských obranných sil (IDF) Daniel Hagari vysvětluje izraelské údery na íránský konzulát v Sýrii: “Podle naší rozvědky to není konzulát ani velvyslanectví.”

“To je ta samá rozvědka, která prospala útok 7. října 2023?”Maria Zacharova

sdílet na

117 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Jaris.
3. 4. 2024 01:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Divim se, ze sousedni staty s Iranem uz davno nelegalni okupantsky Izrael nesrovnaly se zemi. Nikdo jiny na BV bordel nedela jen prokleti zidaci. Zadne stromy vsak nerostou do nebe.

Noobody
3. 4. 2024 11:39
Odpovědět  Jaris.

To Jaris. 3. 4. 2024 01:23
Von se blbě rovná se zermí stát, který zvítezil ve všech předešlých vzájemných konfliktech, má jaderný arzenál, ač se o něm nezmiňuje, je daleko militantnější a disciplinovanější, než všechny státy kolem a k tomu má deklarovanou i faktickou podporu USA.

Se divím, že se divíte.

Jaris.
4. 4. 2024 04:49
Odpovědět  Noobody

Tak sila okupantskeho Izraele spociva hlavne ve vojenske a obrovske financni podpore USA. Tento teroristicky stat take podporuji zapadni staty, proto se zidaci citi silni v kramflecich. Jakmile jim tu podporu odeberete,opet sezdesene budou schovavat po pudach a sklepich.Krvavy Izrael ma na svedomi hory teroristickych utoku, ktere dosud nebyly potrestany, ale to neznamena, ze v budoucnu nebudou.

Noobody
4. 4. 2024 07:12
Odpovědět  Jaris.

To Jaris. 4. 4. 2024 04:49
Do písmene podepisuji!
Poměrně přesně víte, jak se věci mají, jaké je rozložení sil, jaké jsou možnosti jednotlivých aktérů, jaká je mentalita obyvatel Izraele a přes to ta, mně nepochopitelná, otázka ve Vašem prvém komentu?
Dokud bude trvat ochrana Izraele ze strany USA, tak se na realizaci plánu “Velkého Izraele” a genocidě Arabů směřující kjejich vyhnání z Gazy, nic nezmění!!! Jedinou změnu může přinést aktivní zapojení velmocí (RF, Čína, Indie) na ochranu Arabů a prosazení jejich zájmů. To by však znamenalo fyzickou likvidaci Izraele a skutečné rozběhnutí 3.SV, což si zatím ještě nikdo oficiálně nepřeje.

Boomer
4. 4. 2024 09:47
Odpovědět  Noobody

.. já osobně zapojení kohokoli na ochranu Arabů nepředpokládám, zásadním problémem je nekompatibilita jejich náboženství, které je současně státní politikou. Kamkoli přijdou, tam chtějí měnit pravidla podle svého, to není dobrá vizitka pro navázání přátelských vztahů a vzájemné podpory.
Jejich částečná podpora může být využita jen účelově, v přesně stanoveném rámci, “..nenechat vyhynout, nedovolit přemnožení…”

Pravdomluvny
4. 4. 2024 16:27
Odpovědět  Boomer

Pregnantní hodnocení toho xindlu tlukoucím palicí o tebich.

Pravdomluvny
4. 4. 2024 16:25
Odpovědět  Jaris.

V dvou Šestidenních válkách muhamrdy podporoval CCCP a Izrael přesto zvítězil.

3. 4. 2024 04:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Dlouho jim to nevydžží. Vysrřízlivěj z toho rauše dřív než zelenina.

Jaris.
3. 4. 2024 07:44

…a budou vriskat antisemitismuuus!!!!!!!! My takovi chudaci, kterym vsichni ublizuji, co svet svetem stoji, jak my k tomu prijdem, ze nas nikdo nema rad. No mezi nami, my vas taky radi nemame a tak si delame to, co nam zlibi. USA jsou nase a stoji za nasimi zady, tak zadne obavy nejsou na miste. Intriky, valky, revoluce a prevraty, to je pro nase usi skvela zprava, ze prichazi doba zni a my si opet financne trochu prilepsime.
A kdo by se nam v tom snazil zabranit, skonci jako, ehmm, trouba Kennedy.

Helena
3. 4. 2024 09:47
Odpovědět  Jaris.

Nosatí nic neumí krom jedné věci, ve které jsou naopak excelentní – manipulace lidí.

Noobody
3. 4. 2024 11:45
Odpovědět  Helena

To Helena 3. 4. 2024 09:47
O umění manipulace není spor. ALE dovolil bych si tvrdě nesouhlasit s druhou částí Vaší myšlenky. Česnekáři umí sakra moc a podceňováním jejich schopností a dovedností jen připravujete půdu pro přijetí vlastní porážky.

Helena
3. 4. 2024 12:06
Odpovědět  Noobody

Česnekáři toho moc neumí a HLAVNĚ: makat nechtějí. Při toulání na pomezí židovského území – pracovali tam jen arabové, židé se zlatými mobily, ale špinaví a smradlaví se tam jen naparovali.

Noobody
3. 4. 2024 14:41
Odpovědět  Helena

To Helena 3. 4. 2024 12:06
Nikdy jsem tam nebyl a osobní zkušeností nedisponuji.
Co však vím je, že o osidlování Palestiny Židy se zasloužil za 1.SV Brit Lord Balfour a že otázka židovské státnosti byla v meziválečném období řešena všemi evropskými státy. Nakonec se o přesídlování tisíců Židů do pustin Palestiny zasloužil AH a jeho program přesídlení německých židů vytvořením německým státem podporované instituce HAAVARA.
Nejen němečtí židé přicestovali do naprosto panenské krajiny v Palestině, kde výhradně svou prací vybudovali nejprve komunitní osady – kibucy, které museli bránit proti Arabům. Z velké části byla půda zakoupena od Arabů, částečně byla věnována Britskou správou Palestiny v souladu s Balfourovou deklarací.

Na základě jakých info se dopouštíte zcestné generalizace “makat nechtějí”?? Žijete v Čechách? Co byste řekla o naší mladé generaci? Nebylo by to náhodou totožné??
Česnekáři toho umí sakra hodně!! Mrkněte na jména těch, kteří se kdekoli podíleli na jaderném výzkumu – cca 70 % to jsou ONI. Podívejte se na jména a xichty MAJITELŮ bank, korporací, ve vedení, států, EU, OSN, WHF, …… světoví umělci, lékaři, vědci – zase převážně ONI.

NEPODCEŃOVAT!!!!!!

Helena
3. 4. 2024 18:21
Odpovědět  Noobody

Krásně jste to nevědomky napsal: myslíte majitele bank-ti co se půjčkami a následně lichvářskými úroky dostali k majetku?, korporací-co okrádají lidi z každého rohlíku?, ve vedení států-Fiala dosazen k okrádání občanů?, EU-parta nevolených zlodějů a ničitelů,lékaři-starý Bourla, veterinář-majitel Pfizeru, co vymyslel kovidvrahcínu? To se vám tedy fakt povedlo :))) To myslíte-jakože makají? :))) To je: lstí a klamem !! Ale rozhodně ne práce.
To se vám fakt povedlo !!! Máte 100% pravdu.

Noobody
3. 4. 2024 20:41
Odpovědět  Helena

To Helena 3. 4. 2024 18:21

Omyl – žádné nevědomky!! Přesně to jsem měl na mysli. ONI jsou nejen chytří, ale především vychytralí, nejen schopní, ale všeho schopní a také bezskrupulozní, licoměrní, cílevědomí, usilovní, ….. Proto můj koment končí výzvou: “NEPODCEŃOVAT!!!!!!”

Ano – makají a neznají odpočinku. Makají pro zisk a větší slávu vyvoleného národa. Bohužel na úkor nás – Gójů. A my Gójové jsme tak hloupí a zaslepení, že se jim smějeme, protože místo svých svalů používají mozek, aby zapojili cizí svaly, místo vedení válek je za ně vedou a umírají jiní. Ono není umění něco vyrobit, ale je obrovské umění výrobek se ziskem prodat. A umění vydělat pebníze ONI ovládají úžasně!!

Místo neproduktivního pošklebobání by bylo mnohem lepší od NICH něco užitečného pochytit. Třeba tu jejich chytrost a schopnost ji využívat ve svůj a národní prospěch, jako to umí ONI. Pak bychom se asi měli mnohem lépe, netrpěli energetickou kryzí, neposílali patrony s bojovou technikou Banderovcům a nevládla nám tu s tichou podporou mlčící většiny Fijalová Pětidemolice!!! Za tohle si totiž svou hloupostí, leností, odevzdaností a neakceschopností můžeme převážně sami!!

Helena
4. 4. 2024 10:41
Odpovědět  Noobody

Myslíte pochytit od nich tu nenávist, krutost, lakomství, absolutní neúctu až nenávist k lidskému životu, lichvu, vykrádat, drancovat a nechat tam chcípat pracující, co na ně dělají? Tak přesně to, tady nikdo nejméně tisíc let nechce. My dokážeme věci vymyslet a také vyrobit a také prodat. Aniž bychom u toho uvrhovali ostatní do neštěstí a zmaru. A to oni neumí a nikdy neuměli !! Proto nás tak nenávidí !!

Noobody
4. 4. 2024 14:41
Odpovědět  Helena

To Helena 4. 4. 2024 10:41

Paní Heleno – nevkládejte mi do úst to, co napadá Vás. Já o ničem takovém ve svém komentu NEPÍŠI!! Kde jste to vyčetla ze slov:
“Místo neproduktivního pošklebobání by bylo mnohem lepší od NICH něco užitečného pochytit. Třeba tu jejich chytrost a schopnost ji využívat ve svůj a národní prospěch, jako to umí ONI.” ???

Budu dělat, že Vám věřím v tom, co všechno umíme a jak jsme dobří. Pak mi ale vysvětlete, jak je možné, že nám v republice, kde bylo všechno všech, najednou nepatří skoro nic. Jen pár lidí jako Koláček, Tykač, Sekyra,… si namazali kapsy a ten zbytek je na tom o něco lépe naž za socíku, ale výrazně hůře, než se mají ONI. Jan je to možné, když jsme tak schopní, chytří, výkonní, čestní, pravdomluvní a vůbec lepší, než ONI?!?!? V čem a kde je ten pes zakpán, když jsme stejně šikovní a schopní, ale máme se výrazně hůře??

Monty
3. 4. 2024 06:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Ano ,oni se tím ŽIDÉ ještě chlubí ! Všechny ty ,kteří je zkritizují nazvou spolupracovníky teroristů,protižidovskými a sdělí ,že oni žádné rozhodnutí jiných poslouchat nebudou ..A jelikož oni , jsou loutkovodiči ,vše je O.K.

Monty
3. 4. 2024 06:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Jen pro zajímavost ..

Podle společné zprávy Světové banky a OSN utrpělo pásmo Gazy škody na kritické infrastruktuře odhadem ve výši 18,5 miliardy dolarů v důsledku vojenských operací zahájených Izraelem v odvetě za bezprecedentní útok Hamasu ze 7. října. 

Slovan
3. 4. 2024 07:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Co to může být charakterově za národ, když provádí tyhle swynstva a nechává sprchovat vlastní lidi, za účelem pozdějších intrik. Satanstvo.

Róbert
3. 4. 2024 10:10
Odpovědět  Slovan

Talmud

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
3. 4. 2024 11:49
Odpovědět  Slovan

Síla Talmudu, náboženství, tradice, dlouhodobý plán k ovládnutí lidstva, diaspora, holokaust jako karabáč a memento rasové křivdy.

Slovan
3. 4. 2024 14:30
Odpovědět  Noobody

To je ale šílené, nemorální a úchylné. To je jasný podpis, že to režírují stále ti jedni Satani.

Frank1
3. 4. 2024 10:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Izrael pacha na uzemi Syrie teroristicke utoky na iranskou ambasadu.
Na uzemi Gazy provadi genocidu obyvatelstva, protoze ho povazuje za sve uzemi. Pritom svou zemi Izrael ukradl Palestincum, puvodnim obyvatelum pred vznikem Izraele.
Jak tyto zlociny Izraele mohou skoncit? Znicenim Izraele. A opet tam zahynou nevinni lide, kteri za zlociny sve vlady nemohou. Jako vsude na KoZa, propukne-li valka.
Jsou to pouhe hry sionistu v Londyne s Gojimy a Zidy. Ty neskonci, dokud nebude City of London vypalen a srovnan se zemi.

Jaroslav
3. 4. 2024 11:54
Odpovědět  Frank1

Franku, správně, zahrávají si i se židy, jako za 2svv kde způsobili holokaust kdekoho včetně židů a teď jsou všichni kromě jich vinni genocidou a navíc mají zaklínadlo. I když se u nás holokaust nikdy nepopiral, všiml jsem si po převratu že se začal zdůrazňovat s mnohem větší vehementnosti, jako snad nejdůležitější událost oné války.

ModrýKlokan
3. 4. 2024 12:10
Odpovědět  Jaroslav

Dobrej postřeh, mám to taky tak. Ti bastardi prostě z moci, peněz a šílenýho náboženství prostě zblbli. Nějaká vyložená záhada to není.

Administrátor
P.A.Semi
3. 4. 2024 11:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Tyhle fašistické bestie se chovají až podezřele brutálně, je jim úplně jedno, co si o tom “svět” myslí, a že na hodně dlouhou dobu dopředu ztratili veškerou reputaci, je konec jejich lžím…

Tedy až na to, že to vypadá, jako by se chovali, jako kdyby žádné “dlouho dopředu” už být nemělo, že jim na našem mínění vůbec nezáleží, protože stejně vědí, že nás brzy nějakou epidemií nebo jadernou válkou vyhubí?

Jak už ve WEF ohlásili, že připravují nemoc “X”, 20x účinější, než Covid, mezitím diktatura WHO pod vedením komunistického teroristy sloužícího eugenickým oligarchům, nyní připravuje “smlouvu”, kterou ovládne všechny státy, a nařídí vám příště vražedné očkování mnohem důkladněji, prostředky na tvrdé vydírání už mají, u nás třeba připravený “pandemonický” zákon…

Prostě se ta židácká teroristická mafie chová až podezřele, že jí vůbec nezáleží na tom, co si o tom myslíme a budeme myslet a říkat ještě dlouho…

πα½

Jaroslav
3. 4. 2024 11:58
Odpovědět  P.A.Semi

Tu nemoc mají jistě již “na skladě” a čeká se na výsledek 2 probíhajících válek, jestli se povede je rozšířit… pokud ne, tak se vypustí Kraken. To bychom ještě rádi vzpomněli na covid, jaká to byla chřipecka

Noobody
3. 4. 2024 12:07
Odpovědět  P.A.Semi

To P.A.Semi 3. 4. 2024 11:02

Máte pravdu, kam se na ně hrabe AH při svých válečných taženích Evropou. Ta současná brutalita v Gaze je snad srovnatelná jen s brutalitou rudých bolševiků za VŘSR a následující OV, kdy se takto bezohledně rvali o moc při likvidaci kléru, kapitalistů a veškeré židobolševické opozice. Tehdy měli velmi dobře spočítáno, že brutálním terorem, horami mrtvol a řekami krve neviných, zastraší ruský národ a zlomí mu morální vaz, což se jim bohužel bezezbytku povedlo! V případě vyvoleného národa je etnicita ve spojení s bestiální brutalitou signifikantním prvkem. Jako k vyvoleným patří cynická bezskrupuloznost, vytrvalost, cílevědomost, bezprecedentní úskočnost a schopnost včasného převlékání kabátů.

Standa
3. 4. 2024 12:52
Odpovědět  Noobody

Odkud jsi to opsal ,vole? Z příručky ?

Helena
3. 4. 2024 13:15
Odpovědět  Standa

Dejte si raději štamprli, než ztrácet čas a energii s duchem “Ygorka”. Což nepoznáte stejný styl psaní? Mějte se kráááásně :)))

Standa
3. 4. 2024 21:07
Odpovědět  Helena

Díky! Štamprdli bohužel nemám, ale pokusím se Noo a BOO ignorova! Je mi z nich zle! Včetně Ygorka!!…magorka, ….

Noobody
3. 4. 2024 13:21
Odpovědět  Standa

To Standa 3. 4. 2024 12:52

Zdravím chytráka Staníka. Na to, abych opisoval jakékoli příručky fakt nemám čas, natož chuť. Že se Vy spokojíte s komančskou propagandou z dějepisu ZDŠ je Váš problém, s tím bych se nechlubil.

Helena
3. 4. 2024 14:16
Odpovědět  Noobody

Ale no tááák, dnes už není třeba cokoli opisovat-jste 100 let za opicemi?, dnes to stačí zkopírovat, přece, no. Nic víc umět nemusíte – a je to dobře poznat, to umíte :)))))

Noobody
3. 4. 2024 15:39
Odpovědět  Helena

To Helena 3. 4. 2024 14:16
Helenko, docela jste mne rozesmála. Nikdy jsem Vás z toho ctrl+c a ctrl+v nepodezříval, ale když jste se k tomu tak hezky přiznala ….

3. 4. 2024 13:20
Odpovědět  Noobody

Ten morální vaz se ti moc poved. Hm… a co tobě zlomilo schopnost vlastního myšlení a úsudku? Nebo máš tu absenci vlastních myšlenek vrozenou a proto jsi nucen hejkat floskule a fráze a šroubovat rádoby intelektuální ptydepe, by tě okolí mělo za zdělance?

ModrýKlokan
3. 4. 2024 13:33

@ Helenka, Standa, Milan

Noubááády načerpal bjehem zimního spánqu energyjy a opjet to rozěl na plný kchoule.

Noobody
3. 4. 2024 14:08

To Milan ze Zahrady Čech 3. 4. 2024 13:20
Drahý Milane, také se Tě neptám na blbosti, abych Tě nepřiváděl do rozpaků.
Máš-li výhrady a co vytknout věcnému obsahu, tak do toho a per do mě!! Fakta Ti i dalším místním “zdělancům”, rád předložím, nebo odkazy uvedu.
Tohle vaše hejkání pasáčků hus mne nebere. Na to, abych se po.ral při povykování místních pitomců, jsem příliš starý a moc velký solitér.

Helena
3. 4. 2024 14:53
Odpovědět  Noobody

Ježkovy voči, jak oni se vždycky odkopou, stále stejné výrazy, stále stejný styl, stále stejné věty. Stále stejný těžký, tuhý, rádoby odlehčený hovorový styl.

Joe Arp
3. 4. 2024 15:17
Odpovědět  Helena

Suchoprdí gymnastika, sestava přímo na kozí spartakiádu v Šervůdu.

Slovan
3. 4. 2024 15:31
Odpovědět  Joe Arp

Když to tam čtu tak se mohu podělat smíchy. Voni si myslí že to píšu já. Magoři.Ále nechme je přitom.

Noobody
3. 4. 2024 15:45
Odpovědět  Joe Arp

To Joe Arp 3. 4. 2024 15:17
No nekecej Joe, to jsi ty, co nastavuje hnědku Jiřímu v Šervůdu před Hlavákem? To je tedy odhalení, to sem fakt nečekal.
Skoro takové překvapení, jako když jsem asi po 48. ulovil na PP Holínkův další kriptonick. Gratuluju!!

Joe Arp
3. 4. 2024 16:04
Odpovědět  Noobody

To víš osle, možná by ses měl vrátit zpátky mezi své debily na PP, kriplnicku. Nebo páníšek rozšiřuje pole agitace a budou nové prac. příležitosti ve vaší neziskovce?

Noobody
3. 4. 2024 16:33
Odpovědět  Joe Arp

To Joe Arp 3. 4. 2024 16:04

Joe, nač ty podebrané émoce?
Vono Ti snad není vhod, že si Tě takhle spojím s Tvými úchylárnami na PP?
No, nedivím se, já bych na sebe, být ve Tvé kůži, také pyšnej nebyl!! Ale to víš – karma je zdarma a každýho si najde.
Tak se neupejpej a osol to i tady tak, jak se předvádíš na PP.
Jak jsi vtipnej, veselej i když trochu oslizle hnusnej.
Jen se vokaž kámo ve své pravé podobě.
Neboj, tady se Ti nikdo pošklebovat nebude.
Tady jsi mezi svými.

A neměj péči. Moje néziskovka jsem já, neb sám sobě pán, víš Joe?

Joe Arp
3. 4. 2024 16:45
Odpovědět  Noobody

Začátek: To …. datum, hodina je velmi signifikantní. Vzpomínám, že to skutečně jeden oslizlý úchylák na PP užíval kriplnicku, tak na tu tvojí karmu, jinak se vykdákej co libo.

Standa
3. 4. 2024 17:22
Odpovědět  Noobody

Tvoje ,, karma ” je chcípnout na rakovinu!

Noobody
3. 4. 2024 20:13
Odpovědět  Standa

To Standa 3. 4. 2024 17:22
Radši se statrej o své zdraví, ať nespadneš do jámy, co bys nejradši vykopal druhým.

Standa
3. 4. 2024 20:32
Odpovědět  Noobody

O své zdraví se ,,startreji” asi více než ty. Bež k psychoušovi!

Noobody
4. 4. 2024 00:41
Odpovědět  Standa

To Standa 3. 4. 2024 20:32
Tos mne Stando potěšil, že o své zdraví tak dbáš. Alespoň v psychiatrické léčebně budou mít práci jen s Tvou hlavou. Přeji Ti, ať se jim práce daří!

Joe Arp
3. 4. 2024 23:47
Odpovědět  Noobody

Na základce pamatuju tlustého nemotorného chlapečka, několikrát se v hodině uprd a vždy se pohoršeně ohlížel po spolužácích. No nicméně ho dotlačili na inženýra vzpomínáš?

Noobody
4. 4. 2024 00:35
Odpovědět  Joe Arp

To Joe Arp 3. 4. 2024 23:47

Se Ti Joe divím, že o sobě mluvíš v třetí osobě. Zkus to napsat normálně, jak Ti zobák narostl: “Na základce jsem byl nemotorný, tlustý …..”

Boomer
4. 4. 2024 10:02
Odpovědět  Noobody

.. jenže by musel pokračovat.. a dotáhnul jsem to jen na šoféra autobusu, poté co mi nevyšlo podnikání se zámečnickou výrobou, dvoje nepasujíc vrata a ocitnul jsem se v pr*eli, tedy vlastně za volantem. Ale nakonec mi sebrali i ten profesní průkaz řidiče, anžto jsem při pravidelném školení zmastil testy a taky neprošel dopravně psychologickým vyšetřením. A teď flusám kudy chodím a strašně mě se*ou lidi, co si ze mě dělají šoufky… nejhorší je Boomer. Jo, kdybych moh, tak ho utopím na lžíci vody, jenže nemůžu, přes pivní a bůčkový airbag už si ani na pindíka nevidím, takže pranice s bývalým paragánem nepřichází v úvahu, to by nedopadlo…

Joe Arp
4. 4. 2024 10:28
Odpovědět  Boomer

Mýlíš se Suchoprde, vždy jsem toužil se ti aspoň přiblížit a hřát se na výsluní tvé milosti. Mám tě vlastně rád, jsi důkazem, že na tom nejsem duševně zas tak špatně (parakotoul stále pilně trénuji).

Joe Arp
4. 4. 2024 10:41
Odpovědět  Boomer

Ještě k tomu pronásledování a flusání opičáčku. Laskavě zalistuj ve své kartotéce a zjistíš, že, když jsem sem přišel okamžitě jsi na mě nastoupil s provokativními kecy, ač jsem si tě nevšímal, protože jsem z PP věděl žes narcistní blbec! To jen tak pro pořádek. Jak do padáku fouká, tam letí, to znáš theorektiku, že!

Joe Arp
4. 4. 2024 10:06
Odpovědět  Noobody

Infantilní reakce inženýre.

Noobody
4. 4. 2024 14:49
Odpovědět  Joe Arp

To Joe Arp 4. 4. 2024 10:06
Joe, potěšil si mne tím, že si své mpožnosti uvědomuješ. Tak se kurňa pochlap a když to o sobě víš, tak ty infantilní reakce nepiš. To snad zvládneš, né?

3. 4. 2024 21:17
Odpovědět  Noobody

Do rozpaků? Na to nemáš.
Věcný obsah? Ten u tebe postrádám. Akorát faktůprosté fráze a floskule. Či považuješ “brutální teror, hory mrtvol a řeky krve neviných” za fakta? Hele, neradils za “pandemie” jurodivému Flegrovi? Podle těch hor mrtvol bych za to moc nedal.
Rudí bolševici? Oni byli barevní? Rudí, modří, bílý a tak? Ale chápu. Když tam našroubuješ adjektiva, má to jinou pumprdenci.
P.S. Moji předci po mašli žili na Volyni, než před Josifem, aby neskončili na Sibiři, vzali čáru do staré vlasti, nicméně ty hory mrtvol a řeky krve nevinných trénuj na myšleníprosté svazáky své krevní skupiny. Krev nevinných tekla také, jistěže (např. mě dědu zastřelili banderovci), tak už to za války holt vždy bylo, je, a bude, ale a hlavně tekla krev vinných. A stejně chruščovové přežili…
Josifa bylo dost, o tom bych ti mohl vyprávět z první ruky, z deníků matky a bábrle, ale daleko víc bylo zm-rdů, schovávajících se za sovětskou moc a páchajících kurewstva. Bábrle se svým smyslem pro zkratky to vyjádřila tak, že Stalin byl satanáš se svatozáří. Satanáš za cestu k cíli a svatozář za cíl. Měl by sis od Solženicyna občas odskočit k objektivnějším zdrojům.
Prej solitér. Ha ha ha!

Noobody
3. 4. 2024 22:29

To Milan ze Zahrady Čech 3. 4. 2024 21:17

Milánku, netlachej kraviny, abys nebyl za vola!

Jestli si nikdy nečetl dějiny Ruska a spolu se Staníkem bereš info z keců soušky dějepisářky ZŠ a filmu Čapajev, tak se nediv, že jsi úplně mimo!! Asi jsi nikdy neslyšel o hladomorech na Ukrajině ve 30. letech, ani o akcích soudruhů s horoucím srdcem a naprosto čistýma, leč po ramena krvavýma, rukama. Nic Ti neříká slovo Katyň, Kronštadtská námořní vzpoura, použití chemických zbraní Tuchačevským proti obyvatelům Tambovské oblasti, krutosti rudých páchané na církevních osobnostech obého pohlaví, krutosti v táborech nucených prací Gulag a td. a td.
Proč se tu pasuješ do role “Gurua pokec.24”, když Tebou prezentované neznalosti o chování rudých židokomančů na Rusi za VŘSR, OV až do vypuknutí VVV jsou více než obludné?!?!
Hochu – buď jsi opravdu Neználek a hlupák a pak mohu jen doporučit – dovzdělej se! Třeba četbou Zubova a jeho dvousvazkových “Dějin Ruska”, jinou postsovětskou historiodrafií Ruska a SSSR, nebo třeba “Černou hnihu komunismu”, která se explicitně zločiny komunismu zabývá.
Nebo pravdu znáš a pak jsi zralý na pořádných pár facek za oblbování a lhaní!!

Mám Tě dost!

Boomer
3. 4. 2024 22:49
Odpovědět  Noobody

..no tak nebuďte na brigadýra zlej! On by to mohl nastudovat, znát, ale nechce se mu.. to já na něm doslova žeru. Ty jeho křivolaké slovní průjmy bez ladu a skladu, o ucelených myšlenkách nemluvě…

Joe Arp
3. 4. 2024 23:43
Odpovědět  Boomer

Jekyll a Hyde, nebo jinak, který teď? Docela průseraříš moudrá sovo!

Boomer
4. 4. 2024 10:11
Odpovědět  Joe Arp

..Pepiku, co to, co to, co je s tebou? Nějak ti dochází humor. Něco se ti zase nepovedlo? Joó, dopravně psychologické vyšetření řidičů, to je mazec… ale na bicyklu snad můžeš, ne?! Tuhle jsem viděl jednoho pantátu na takové šikovné elektro tříkolce…

Joe Arp
4. 4. 2024 11:01
Odpovědět  Boomer

Já věděl, že poradíš, ale bacha na to cos viděl, v zatáčkách bejvaj takový velký zrcadla a když jedeš blízko kolem……..

Boomer
4. 4. 2024 14:14
Odpovědět  Joe Arp

..Joe, s psychotesty ti neporadím, to musí každej sám za sebe, on totiž i průměrný testující pozná, že testovaný je mimoň..
Ale představ si, byli jsme nakupovat víno na jihu Moravy, na mě vyšel los řidiče a v jedné vesnici mě málem dostal bilboard vedle kruháče.. koukala z něho soudružka Konečná, jako živá, akorát tím grafickým programem o dost pohlednější.. sem se tak leknul!

Standa
4. 4. 2024 14:42
Odpovědět  Boomer

Máš raději soudruha Fialu, že? Je to na tobě znát! Je Černochová svobodná? Já ti ji dohodím! Ty jsi , bohužel, také, jako živý! Co s tím uděláme?

Slovan
4. 4. 2024 13:48
Odpovědět  Joe Arp

Joe, zase vymýšlíš brigadýre, ty nejsi schopen pochopit, že se mohou sejít ve “stejnou” dobu, dva “skoro” stejní diskutéři, kteří mají na věc úplně, ale úplně stejný názor?
No totok, hmm, hmm to jste mě nepotěšil, ale ani já vás nepotěším, máte to za jedna. 🤣🤣🙄

Boomer
4. 4. 2024 14:15
Odpovědět  Slovan

.. nebuď drzej na brigadýra, poskoku!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
4. 4. 2024 19:07
Odpovědět  Boomer

Ty voříšku skákavý. Mňauk, mňauk.🍺🍺

Joe Arp
4. 4. 2024 17:09
Odpovědět  Slovan

Pavle, jsem rád, že máme nad sebou dozor a pevnou ruku, jinak by jsme lezli po stromech jako vopice! Kluk toho má hodně tak si vzal výpomoc, nějakýho Nikoho, taky dobrej řemen, brzy už budem šlapat jak ODS u nich v Jalový Díře (dobrej oddíl).

Slovan
4. 4. 2024 19:04
Odpovědět  Joe Arp

Joe, tak se pořádně začti do těch jejich příspěvků. Mám tě za chytrýho kluka, ty kluku ušatej. Dávám ti dva dny na vyhodnocení, pak dej vědět. 🤣🤣🙋‍♂️

Joe Arp
5. 4. 2024 09:32
Odpovědět  Slovan

Není třeba dvou dnů, vím dávno, že tu řádí Persil dočista, dočista. Dva v jednom!

ModrýKlokan
4. 4. 2024 01:22
Odpovědět  Noobody

Profesor František Hájek a Dr. Markov po válce odvolali svoje původní podpisy na závěrečné zprávě vyšetřovací německé válečné komise v Katyni jako vynucené. Sesbírané důkazy neodpovídaly původnímu nadiktovanému závěru o vině SSSR. Důkazy ve skutečnosti ukazovaly na němce, jako pachatele.

Noubády zase žvaní až se práší za kočárem.

Noobody
4. 4. 2024 13:26
Odpovědět  ModrýKlokan

To ModrýKlokan 4. 4. 2024 01:22
Výborně, strašně mile jste mne překvapil, že VÍTE!! Konečně někdo, kdo má zájem o skutečné poznání, nikoli jen tlachání!

Kdo řekne A, měl by vědět i o B,C,… Doufám, že víte, co znamená “pravda vítězů” a jak snadno se strachem ohýbá hřbet/názor každého, na koho vítězové zaklekli. A věřím i tomu, že Vám dochází, proč spousta vojáků zahraniční odboje po válce a r.48 raději na vždy opustilo republiku, než by snášeli šikanu a perzekuci komunistické bezpečnosti a soudů, které se s nimi ani trochu nemazaly. Totéž lze soudit i o prof.Hájkovi a Bulharském patologovi Markovovi, kteří jediní z 12ti přítomných patologů odvolalo svůj podpis pod ohledacím protokolem německé vyšetřovací komise vedené prof. doktorem Buthzem.

Ke Katyni:
Patologové Hájek i Markov podepsali spolu s dalšími 10 ti neněmeckými patology závěrečný protokol o ohledání exhumovaných těl z masových hrobů v Katyni. Komise byla sestavena německou okupační správou, protože meznárodní Červený kříž se odmítl vyšetřováním zabývat. Výkopům a ohledání těl byli přítomni i spojenčtí váleční zajatci v čele s americkým plukovníkem Johnem van Vliet juniorem a kapitánem Donald B. Stewartem.
./

Noobody
4. 4. 2024 13:55
Odpovědět  Noobody

./.
Tito důstojníci odmítli závěrečný protokol podepsat, Němci je za to nijak neperzekuovali a oni se v zajetí dočkali konce války. Buthzova komise ukončikla práci počátkem června 43 z hygienických důvodů, neboť prostor byl napaden množstvím hmyzu a podmínky pro práci komise a pomocníků pro exhumace se staly nesnesitelné.
15.4.43 v rozhlasovém vysílání z Moskyvy se Kreml vyjádřil k nálezu mrtvol v Katyni, že se jedná o německou vinu, cílenou provokaci a odmítl jakoukoli účast sovětských složek či osob na masakru. Polská vláda byla o situaci informována Polským červeným křížem, který se spolu s polskými odborníky a zástupci veřejnosti zúčastnil části exhumací a žádala sovětskou stranu o vysvětlení. Na to 20.4.43 Stalin rozvázal styky s polskou exilovou vládou v Londýně a zrušil uznání její legitimity ze strany SSSR.
K vyšetření případu sověti po obsazení území v září 43 ustanovili vlastní komisi vedenou gen.MUDr. Burděnkem, do které však nepřizvali žádné nezávislé zahraniční osobnosti a práci ukončili v lednu 44.

V.r.1990 přiznal Gorbačov, že šlo o zločin stalinismu a v 2010 Medveděv zpřístupnil elektronické skeny dokumentů:
https://1url.cz/0rODY
https://1url.cz/Qu8VN

Noobody
4. 4. 2024 14:14
Odpovědět  Noobody

Dokončení:
V témže roce Ruská duma schválila rezoluci o odpovědnosti Stalina a sovětského vedení za Katyň. V r.2011 prezident RF Medveděv ke Katyňskému masakru řekl: „Odpovědnost za tento zločin nese tehdejší vedení Sovětského svazu. Snahy o nějaké jiné verze se neopírají ani o historické dokumenty, ani o morální důvody.“

V rámci souzení Německých válečných zločinců při Norimberském procesu se sověti snažili svalit svou odpovědnost za vraždy polských důstojníků a inteligence na Němce. Po prvých výsleších svědků a předložení dokumentů obhajiovy však vedoucí sovětský prokurátor Ruděnko, na doporučení ostatních žalobců a po konzultaci s Kremlem, žalobu vůči Němcům za Katyň stáhl z programu jednání soudu:
Norimberk – Poslední bitva 2009, David Irving

Dovolím si Vás požádat o zdrženlivost a uvážlivost při vyjadřování hodnocení mé osoby. Celkem se mne dotklo Vaše urážlivé, znevažující a argumenty nepodložené nařčení:
“Noubády zase žvaní až se práší za kočárem.”
Děkuji.

Boomer
4. 4. 2024 14:16
Odpovědět  Noobody

..hm, to se zase dozvíme, že jde o podvržená falza dokumentů, false flag operaci, Gorbiho zradu a jánevímcoještě.
I kdyby nějaký přímý účastník z řad NKVD vstal z hrobu a na kolenou se kál ze svých vin, zdejší socialističtí přizdis*áči budou ječet, že je koupenej, podplacenej, držej ho za koule, a zase false flag.
Konspirace na e-ntou…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
4. 4. 2024 14:03
Odpovědět  Noobody

(_!_)

Noobody
4. 4. 2024 14:57

To Milan ze Zahrady Čech 4. 4. 2024 14:03

Fakt jsem netušil, že jste takový mistr autoportrétu. Móóóc se vám povedl. Až se potkáme, tak Vás jistě hned poznám. Krásná práce – gratuluju!

Slovan
4. 4. 2024 20:19
Odpovědět  Noobody

Nezapomeňte se mu podívat zpříma do očí, to je důležité.

Standa
4. 4. 2024 14:49
Odpovědět  Noobody

Na facky jsi zralý ty. Proč tu lžeš? Víš , co dělali bělogvardějci s Kolčakem , a vojsky z tehdešího ….západu Jak české legie vraždily, násilnily po Rusku. Zubov je ideologický a patologický lhář! Jako ty!

Noobody
4. 4. 2024 16:27
Odpovědět  Standa

To Standa 4. 4. 2024 14:49
Zdravým mudrlanta a chytráka Standu.
Mudrlante – kde a v čem LŽU?? Co se nestalo, kde přeháním, kde lživě uvádím cokoli?? Piš a ARGUMENTUJ – chytrráku!!!
Tys v mém komentu něco četl o bělogvardějcích, či legiích? Néé? Tak proč odcházíš od tématu a skáčeš jinam? Aha, nevíš co napsat, tak jedeš stylem: “Američani také týrali černé otroky”. Tak tohle zkoušej na ty, co nic neví a budou ti to baštit, hňupe.
Zubov je profesorem historie, napsal spoustu prací a především – není závislý na ideologii. Není dokonalý, ale kdo je?? Máš-li jasnou výhradu k některému z jeho tvrzení, tak sem s ní. Jinak drž klapačku, protože jen svými bezobsažnými slinty zasíráš diskusy!!

Pravdomluvny
4. 4. 2024 17:48
Odpovědět  Noobody

On byl u amiokupanta otrokem před jejich občanskou válkou někdo jiný????🤓

Boomer
4. 4. 2024 19:46
Odpovědět  Pravdomluvny

.. Indiáni, ale práce jim moc nešla, tak byli nahrazeni černochy…

Pravdomluvny
4. 4. 2024 16:34
Odpovědět  Standa

A Romanceva vynecháš????

Administrátor
P.A.Semi
5. 4. 2024 19:57
Odpovědět  Noobody

Ohledně “Noobody 3. 4. 2024 22:29” – celkem souhlas, až na to, že Katyňský masakr spáchali spíš asi Němci, mimo jiné i protože tam byly použité kulky s německou ráží…

πα½

Boomer
5. 4. 2024 21:05
Odpovědět  P.A.Semi

.. ozbrojené složky obou zemí velmi čile spolupracovaly už od třicátých let, Němcům to umožňovalo obcházet mnohá zbrojní omezení spojená s vývojem a výrobou zbraní, uvalená na Německo po prohrané první světové válce.
U střely není ani tak důležitý výrobce, ale zbraň ze které byla vypálena, ta na ní zanechá stopy pro každou zbraň typické.. profil vývrtu, jeho rozměry a orientace stoupání drážek a polí. Ruské silové složky používaly spousty trofejních zbraní.

Noobody
5. 4. 2024 22:14
Odpovědět  P.A.Semi

To P.A.Semi 5. 4. 2024 19:57 + Boomer 5. 4. 2024 21:05

Pánové, typ použitých zbraní a značka výrobce nábojů je naprosto irelevantní informací. Zbraně byly pouhým nástrojem brutálního vyvražďování válečných zajatců a nemají jinou hodnotu, než pomocné iondicie, která však hovoří pro jednu i druhou variantu. Raději věnujte svou pozornost přečtení jedné bakalářky, ve které se autorka velmi poctivě a důkladně zabývá Katyňským masakrem – viz:
https://1url.cz/Ru89V

Naproti tomu předkládám k seznámení i práci prof.Hájka “Důkazy Katynské”, na níž se výše odkazuje “ModrýKlokan” a srovnejte si sami v hlavičklách, kde je pravda – viz
https://1url.cz/Ru89j

ModrýKlokan
4. 4. 2024 01:16

Jen poznámka: Solženicyn po osobní zkušenosti na západě taky otočil a začal kritizovat západ, socialismus obhajoval.

Boomer
4. 4. 2024 10:21
Odpovědět  ModrýKlokan

..inu, měl těch osobních zkušeností mnoho, přemnoho.. z křesťana na marxleninistu, za Stalina v gulagu, s Chruščovem se objímal, něco málo disidentoval, i na Západě němnoško pobyl, nic nepasovalo.. ale vším čím, byl, jistě byl rád…

Standa
4. 4. 2024 15:38
Odpovědět  Boomer

Zapomněl jsi dodat tvé otočky, slepičáči. Nebo otočky P.P. na Hradě . Nejdříve nebyl u StB poté byl , poté nebyl v KSČ ,pak byl , ale nesouhlasil( předseda místní organizace na 3 . správě vojenské kontrarozvědky, pak souhlasil s Chartou 2000 slov , ale nepodepsal , a, jak říká pouze v duchu pod peřinou( prý kvůli kariéře) …. u StB s konspiračním bytem u nás ve Vršovicích. Dnes-…šel do důchůdodu v 57 l. a dnes prosazuje posun důchodů dokolo 70 l. Když vstupoval do KSČ bylo mu 22 let ( prý mladická ,, nerožvážnost”) dnes prosazuje volební právo od 16 let.Nacistický jenerál na Hradě, co nakupuje stovky kontejnérů 155 mm za naše peníze pro Nacistický režim.Běž sbírat vejce slepičáři!!!

Noobody
4. 4. 2024 16:48
Odpovědět  Standa

To Standa 4. 4. 2024 15:38
Mudrlante Staníku, co to je za novátorský počin, že druhému vyčítáte chování kohosi úplně jiného??

To o té Vaší schýze jsem včera nemyslel tak úplně doopravdy. Spíše to byla taková nadsázka a dloubanec. Jenže dnešními komenty ke mně a k Boomerovi bohužel potvrzujete, že mé včerejší kecy jsou aktuální realita. Nemám radost z toho, jak dokonale jsem se strefil.

Nerad se dopouštím nevyžádaných rad. Přes to si jednu dovolím a ve svém nejlepším zájmu mne poslechněte: Běžte se léčit, člověče!

4. 4. 2024 14:11
Odpovědět  ModrýKlokan

Dyk vím. Ale těch šedesát milionů které měl Džugašvili v gulazích vyvraždit neodvolal. Jen pro pořádek – Souostroví Gulag mám v knihovně, ale to neznamená, že sežeru všechno co tam píše – třeba zrovna těch šedesát melounů. Tady mu nenávist zatemnila rozum. Ale například kvóty a způsob jak je plnili, aby stav otroků neklesal, zase pravdě odpovídá. Ale i reálie života v gulagu.

Noobody
4. 4. 2024 14:26
Odpovědět  ModrýKlokan

Velmi, ale skutečně velmi zjednodušené až manipulativní tvrzení. Solženicin byl především RUS, co bezmezně miloval Rusko a bez Ruska nemohl být. Domnívám se, že jste od něj nikdy nic nepřečetl, protože takového zjednodušení by se člověk znalý zřejmě nedopustil.

Pravdomluvny
4. 4. 2024 16:34
Odpovědět  ModrýKlokan

Solženicyn neuznával ani existenci pseudostátu Usranina.

Pavel z Moravy
3. 4. 2024 11:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Nic z toho by nebylo, kdyby 89 tého nebylo.

Noobody
3. 4. 2024 11:51
Odpovědět  Pavel z Moravy

To Pavel z Moravy 3. 4. 2024 11:19

Ale no tak, pane kolego, neblbněte!!!

Standa
3. 4. 2024 12:59
Odpovědět  Noobody

Hýzl nemá právo někoho nazývat ,, kolegou”!
Asi se máte ,, nejlépe za ,, 30 let” , jak prohlásil Fiala ( asi kradete), , ale občané ČR s tím většinou nesouhlasí!

Noobody
3. 4. 2024 13:23
Odpovědět  Standa

To Standa 3. 4. 2024 12:59
Ale kolego Staníku, nejste Vy poněkud infantilní – blbej?

Pravdomluvny
4. 4. 2024 16:37
Odpovědět  Noobody

Gorbi í zesral co.mohl a to vše,díky lezení do amianálu a pohrdání vlastním lidem.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaroslav
3. 4. 2024 12:02
Odpovědět  Pavel z Moravy

Správně, a proto jsem vděčný našim osvoboditelům z před 56let. Tehdy nám pomohli také uk k tomu že jsme nedopadli jako oni dnes. Také nám verbovaci že zahraničí slibovali kapitalistické nebe na zemi

Standa
3. 4. 2024 13:07
Odpovědět  Jaroslav

Když to tak popíši , tak někteří se dnes mají , jako v ,, u kapitalistcikém u nebe na zemi”!
A ti vládnou!

Standa
3. 4. 2024 17:32
Odpovědět  Standa

kapitalistickém….

Pavel z Moravy
3. 4. 2024 17:11
Odpovědět  Jaroslav

No v tom 68 to byl podobný rukopis, ale žily tehdy přece jen jiné generace. Generace se zkušenostmi kapitalismu první republiky, obyčejné a prosté chudiny a velkokapitálu. Ten obrovský majetkový rozdíl a ta bída, kterou ta většina trpěla byla příčinou toho, že lid byl tehdy mnohem obezřetnější. Ti osmašedesátníci, kteří se tenkrát zaštiťovali budováním socialismu s lidskou tváří chtěli provést přesně to co se pak uskutečnilo v 89. A zrovna tehdy byl presidentem A. Novotný o kterém si myslím, že byl rozumný člověk, za něhož nás nikdo nijak nedusil. Zarážející je, že ti kteří tak kritizují socík, nekritizují tento systém, který lidu rozkradl národní bohatství, zaprodal ho svým loutkovodičům do ciziny a doslova si přisvojil veškeré rozhodovací právo jak zacházet s touto populací. Najednou to těmto lidem nevadí. Je jasné na které straně barikády působí. Takže Jaroslave, mně bylo v tom 68 roce 17 let a jsem rád za to, že jsem dalších 21 roků mohl žít v klidu a pohodě. To je totiž nenahraditelné. A je mi jedno co si kdo o tom myslí. Každý vidíme věci ze svého úhlu pohledu a já na tom svém nic měnit nebudu.

Standa
3. 4. 2024 12:54
Odpovědět  Pavel z Moravy

Škoda, že nepřijeli v 89., jako v r. 68! Od té doby ČSSR padá do žumpy!

3. 4. 2024 13:06
Odpovědět  Standa

Dobře že nepřijeli. Nenáviděli bychom je. Takhle má naše potomstvo ještě šanci. Nemusím doufám rozvádět, jak to myslím.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
3. 4. 2024 17:33

Milane, prostě jednoduše řečeno, tito dacani nám ukradli naši zemi. Určitá vrstva populace je s tím smířená a dokonce tomu fandí, neboť se dostala k lizu. To budou stále ty stejné rody, které za vším vidí pouze svůj zisk, kapsy plné čmrdlíků a nyní ještě svými loutkovodiči pojištěné vládnutí. A ten zbytek, jehož určitá část už nemá žádnou důstojnost je porobena. My s tím již nic neuděláme, my jim tu důstojnost nevrátíme. A jak více jim chceš vysvětlit, že se řítí do záhuby, když jim nefunguje pud sebezáchovy. A ty rody nahoře huj a dole fuj budou vychovávat stále stejné typy jedinců jako jsou jejich rodiče. S těmi se nedá uspět. Tam to již výchova zmršila. Ale jsou i ty rody, kde se ještě výchova k hodnotám ctí, ale kolik jich dnes je, to asi nikdo neodhadne. A nevím jestli ten počet těch moudřejších bude stačit na kvalitní změnu. Nás to ale asi již nezastihne.

Standa
3. 4. 2024 17:44

Pouze podotknu , že zde v r. 68 byli hlavně Ukrajinci( mimo němců, Poláků atd).! Rusové tu tehdy nebyli! Ale nacistické UkrFaš dnes milujeme . Právě jim posíláme z Dukovan stovky tun na jejich jaderku.A v Dukovanech si to opět zaplatíme z našich peněz.

Jaroslav
4. 4. 2024 00:52
Odpovědět  Standa

Doufám že jim pošle Danuše nefunkční palivo od westinghousu. Ukr se ho také snažila použít, čili mají své zkušenosti s tímhle “kvalitním” palivem.

Noobody
3. 4. 2024 13:29
Odpovědět  Standa

To Standa 3. 4. 2024 12:54

Vy opravdu budete ta tupější tužka v penálu, že?
Vono jde dost blbě přijíždět někam, odkud právě odjíždíte. To jen trpící schýzou to tak mají v hlavince, že dokážou smotat do sebe naprosto protichůdné děje a pak jim vychází hóódně nesmyslná realita, kterou ohrožují okolí. Běžte se léčit člověče!

Standa
3. 4. 2024 17:38
Odpovědět  Noobody

Jak vidím s volem se nedomluvíš! Jaké,, protichůdné děje”? Tobě se něco děje v hlavě? Asi ano, místa tam máš asi dost! Běž políbit prd..zadek na Hrad nacistovi , abys tu už neprudil! IQ tykve, ,že?

Noobody
3. 4. 2024 20:16
Odpovědět  Standa

To Standa 3. 4. 2024 17:38

Běžte se léčit člověče!

Boomer
4. 4. 2024 10:23
Odpovědět  Standa

..no tedy Stando, takhle se veřejně vyjadřuje študovaný právník? Dyť vás za to můžou zavřít!!!

Prodost
3. 4. 2024 15:48
Ohodnotit příspěvek :
     

Expert zdůraznil, že Izrael zjevně cítí svou beztrestnost. A to by se nestalo bez pomoci Spojených států.” K tomu pouze, že USA a Israel jsou spojité nádoby. Proto malý odstaveček z přednášky Benjamina H. Freedmana z roku 1961:
A jaký je důvod? Důvodem je, že zde ve Spojených státech mají sionisté a jejich souvěrci úplnou kontrolu nad naší vládou. Z mnoha důvodů, které jsou příliš četné a příliš složité na to, abych je zde v tuto chvíli rozebíral, rád odpovím na otázky, které toto tvrzení podpoří – sionisté a jejich souvěrci vládnou Spojeným státům, jako by byli absolutními monarchy této země.”
K tomu bych ještě dodal, že vývoj nezastavíš, proto mají dnes kontrolu nad každou nadnárodní organizací, počínaje OSN/UN,WHO, WEF, ICC, atd. Zkrátka vším, čím lze světu poroučet a vládnout.

Pavel z Moravy
3. 4. 2024 17:38
Odpovědět  Prodost

To, že sionisté vládnou USA a přes ně i většině dalších zemí je zbytečné diskutovat. Tak to prostě je. Ale je možné, že se to po přeformátování světa alespoň částečně změní.

Kelly
3. 4. 2024 21:38
Ohodnotit příspěvek :
     

doufám, že jim to Irán spočítá 10 za 1.

Pravdomluvny
4. 4. 2024 16:24
Ohodnotit příspěvek :
     

V Německu muha@@@@mradánský ODPAD pobodal čtyřleté dítě.
Když se ten ODPAD(a tak se chovají muhamtdi v 99.9%)neumí chovat a žije ve středověku,pak tedy středověký trest…… veřejně ukamenovat!!!!

Joe Arp
4. 4. 2024 16:47
Odpovědět  Pravdomluvny

No jestli to byla holka a požádal jí o ruku a ona odmítla, tak se nediv, oni to tak mají a nemůžou si pomoct.

Pravdomluvny
4. 4. 2024 17:51
Odpovědět  Joe Arp

Jdou škodná od počátku věků…..a škodná se LIKVIDUJE!
Výjimkou a snad jednou v jejich bezvýznamný existenci byl Saladín,byť byl dobyvatel.
Být na místě Izraelců postupuji s větší razancí.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$