politika

Foreign Affairs: Západní představitelé doporučili Kyjevu „kopat zákopy a zabíjet co nejvíce Rusů“

Před dodáním zbraní ozbrojeným silám Ukrajiny západní partneři Ukrajiny vyzvali kyjevské úřady, aby „kopaly zákopy a zabíjely co nejvíce Rusů“ než konflikt skončí, píše časopis Foreign Affairs s odkazem na ukrajinského ministra obrany Alexeje Reznikova.

“Ptali jsme se: „Můžeme mít Stingery?“, na to nám řekli: „Ne, kopejte zákopy a zabijte co nejvíce Rusů, než to skončí,“ cituje ukrajinského ministra autor článku Gideon Rose.

V srpnu stálý představitel Ruska Vasilij Nebenzja na zasedání Rady bezpečnosti OSN prohlásil, že oficiální představitelé kyjevského režimu otevřeně vyzývají k zabíjení Rusů.

Dodal, že západní země nejenže toto vše neodsuzují, ale také pomáhají ukrajinským speciálním službám vycvičit podvratné sabotéry k likvidaci nežádoucích.

https://russian.rt.com/ussr/news/1161351-reznikov-zapad-ubiistvo-russkih?utm_source=smi2

sdílet na

53 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Luboš
15. 6. 2023 00:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Proč byl převod F-16 na Ukrajinu schválen až nyní?
Američané chtějí dále prodloužit válku a vydělat na tom. A mluvíme o opravdu obrovských ziscích. Každá F-16, kterou Nizozemsko nebo Dánsko pošlou na Ukrajinu, bude muset být nahrazena nákupem nových amerických F-35. A zatímco budou umírat další Ukrajinci a Rusové, do Ameriky budou proudit peníze umožňující jí zmírnit probíhající ekonomickou krizi. A Evropa? Ta stále „přijímá objednávky“. Věřím ale, že mnoho Evropanů už začíná chápat, že byli oklamáni. Pro NATO je hlavní hrou moc a peníze, nikoli ochrana Ukrajiny nebo Evropy. Věřím také, že pokud se lidé budou snažit pochopit, co se opravdu děje, zjistí, že Ukrajina vlastně nic nevyhrává, ale jen ztrácí. Umírají mladí muži, jsou ničeny další a další budovy a továrny, zatímco normální lidé mají těžký a smutný život.

Pavel
15. 6. 2023 08:30
Odpovědět  Luboš

Tuším, že to řekl plk. McGregor “NATO je vězení pro Evropu” slouží výhradně k zajištění US zájmů a jeho přítomnost v Evropě brání nezávislé politice Evropských zemí! Navíc tvrzení, že je obraná aliance je výsměch zdravému lidskému rozumu! Pokud se podíváte na statistiku rozpoutaných válek po II.sv.válce ve světě 75% jich vedlo NATO či jejich jednotlivý členové!!!Politici, kteří nás zatáhli do tohoto kriminálního paktu by měli po ukončení Ukrajinského konfliktu sedět na lavici obžalovaných vedle “Ukronácků”! Již nikdy “socani” do vlády!

Autor
15. 6. 2023 11:11
Odpovědět  Pavel

Za První republiky se těm “socanům” také říkalo “sociálfašisté”.

Albi
15. 6. 2023 11:14
Odpovědět  Pavel

Pardon – ale vláda je pravicová! Alespoň to o sobě prohlašuje.
Ne že by “socani” byli snad lepší, ale plivání na ně je jen rouška, zakrývající pravicovou špínu..

skeptik
15. 6. 2023 12:37
Odpovědět  Albi

Socani byli lepší o dva parníky!
Než se je podařilo rozložit zevnitř.

Pavel
15. 6. 2023 16:19
Odpovědět  Albi

Sociální demokrati snad dělali levicovou politiku?Vždy to bylo pouze druhá parta z rozpadlého OF. Bohumínským usnesením a koaliční smlouvou s ODS se odkopali, že s levicí nemají mimo názvu nic společného! Do NATO nás zatáhla vláda soc.dem!!!

Albi
15. 6. 2023 20:58
Odpovědět  Pavel

Pišme tedy o konkrétních straných a negeneralizujme. Největší slovo v průběhu těch víc než 30let měla ODSka – a ta se prezentuje jako pravicová a velice jí vyhovuje, že její politické čachry a její žalostné neumětelství při řízení státu místo ní odnese nějaká virtuální levice..

Vanja
15. 6. 2023 16:52
Odpovědět  Luboš

hlavní fígl je, lubošku, v tom, že ušáci nedovedou vyrobit ani F16 ani F35 bez čínských součástek, takže ušákům, jde o odzbrojení evropy, pak si nechají zaplatit od evropanů za nové dodávky, kterých se v evropě nikdy nedočkají. tak ušáci vlastně spolupracují s ruskem na odzbrojení evropy, která dodá na ukrajinu zbrojní šrot k ruskému sešrotování.

Best
15. 6. 2023 19:57
Odpovědět  Luboš

A na co jim budou dolace,ktere casem budou bezcenne!

Frank
15. 6. 2023 01:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Takže je jisté, že Ukrajina zemře po meči a brzy přestane existovat.

ijn
15. 6. 2023 02:00
Odpovědět  Frank

a nacisté se rozpustí do EU Ukrajinizace “vnuky” potěší….. nastoupí Slované a budou-li zachraňovat Evropu, toť otázka!!!!………. Ale nic jiného jim nezbývá, a proto sláva Rusi za osvobození, zopakujete další ????

Albi
15. 6. 2023 11:18
Odpovědět  ijn

Do posledního Rusa? Osvobozovat někoho se stejným výsledkem, až se “oklepáme”? To těžko, však to Gosudar řekl natvrdo – “K čemu je nám svět, ve kterém nebude Rusko”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
15. 6. 2023 07:39
Ohodnotit příspěvek :
     

To naše nic nedělání, přihlížení a čumění do blba nás jednou může hodně mrzet. Rus si pamatuje hodně a my takhle svým přístupem zrazujeme. Musím se smát, když spousta lidí na připomínku, že jim dlužíme za záchranu životů a vlasti, lidi odpovídají, že to už je dávno zkrátka se to už nepočítá. Lidi nedělejte to, je to chyba. 🙏😥😢🙏

Pavel K
15. 6. 2023 07:48
Odpovědět  Pavel K

Ještě, jedem můj příbuzný kovaný ODS a prý pravicově založený mi řekl po volbě na Hrad, jak je spokojený s výsledke. Já mu na to říkám a ty jako pravičák, to ti nevadí, že jste si zvolili komouše a rozvětčíka vycvičeného NKVD? Odpověď zněla, že to nemohu takhle brát. Já šel do vrtule a jako kardiak jsem si musel vzít prášek za korunu…….. Přitom je to chytrý muž a žádný mladík to taky není. Zkrátka takové lidi tu máme a ti nás teď vedou do propasti.
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

Gales
15. 6. 2023 09:43
Odpovědět  Pavel K

Pokud mu to bude vynášet,je schopen prodat i svoje děti.A o tom to je.O charakteru.

Pavel K
15. 6. 2023 10:01
Odpovědět  Gales

Máš pravdu Gales, děti neprodá o ty se hezky stará, někdy bych řekl až moc!! Hlavně tomu staršímu leje do tykve tyhle sračky, jako že nás osvobodila spojenecká vojska, SPD je fuj a ODS Fialu mají za modlu. A JE TO PŘESNĚ TAK, JAK PÍŠEŠ, ZROVNA TEĎ MU TO VYNÁŠÍ. ANO ZROVNA TEĎ, ALE MÁM POCIT, ŽE PŘES TU JEHO CHYTROST SI NEVĚDOMUJE, ŽE BUDE TAKY ZÍTRA. 😥😥🙏🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🙋‍♂️

Autor
15. 6. 2023 10:50
Odpovědět  Pavel K

Být chytrým ještě neznamená být moudrým nebo rozumným.

Bohužel ač si tohle pamatuji nejméně 25 let, už nevím kde přesně jsem to četl. A od koho nebo odkud to pak pochází.

To osvobození. Na západě všichni MUSÍ věřit, že bojovali Američané a Anglkie PROTI Hitlerovi a Rusové – Sověti – byli jenom kompars. Japonci zase věří, že atomovky na ně shodili Sověti. Když tu byly základny SSSR, tak to bylo špatný, ač se o nás skoro vůbec nezajímali, ale základny USA a NATO jsu plně v pořádku a mají PLNÉ právo kontrolovat všechno, i kolik jehel máme doma.

Asi pět šest let po listopadu (bez uvozovek a velkého písmene) jsem náhodou jednoho svého synovce “musel” poslouchat, jak to všechno bylo, i v době kterou jsem už zažil. Nevím jestli je to učili nebo to ten synovec někde “jen” vyčetl (tomu ale moc nevěřím – prakticky dobrovolně nečte, jen toho Pottera), tak mi do očí tvrdil, že Kennedyho zabila KGB a STB. O dalších “obvyklých” obratech historie ani nemluvě. Ovšem sestra, jeho matka, je také asi z dílny “SPOLU” a směřovala, jak je asi vidět k tomu dlouho. I když jsem ji nejméně z její vůle 20 let neviděl. Prý ze mne dostávala záchvaty, ale hlavně nedostala můj dům.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
skeptik
15. 6. 2023 12:45
Odpovědět  Peter 008

Myslím že v úterý běžel v TV film o tom, jak za II. světové se hrdinná finská armáda postavila agresorovi – SSSR.
Takže tomu dávám pár let a bude se tvrdit a točit filmy jak se Hitler postavil agresorovi Stalinovi.

Pavel K
15. 6. 2023 16:40
Odpovědět  Peter 008

Peter já vím, musel jsem to takhle napsat aby nějaký hnidopich si nemyslel, že chytrým závidím. Tak to už vůbec ne. Někdo být méněchytrý být musí, kdo by pak pracoval. že. 😊 Co se týče toho informování mládeže, tak tady je to jasné, to je záležitost otců, dědů a společnosti. Že se tak neděje vidíme že je špatně. Když to někdo fláká doma, tak to musí společnost napravit. V mém případě je to velmi těžké (nebudu stopro) sám, a to je ta začínající chyba, že já něco jako děd povím a tatínek vyvrátí úplný desinformační blábol, protože je to proamerické. A já jsem nahraný, jak magnetofonový pásek. Není to tak dlouho cca 3 měsíce co mi tuna doma řekl že lžu, fracek jeden. Byla návštěva nechtěl jsem vyvolat skandál.

Jaris
15. 6. 2023 10:49
Odpovědět  Pavel K

No tak tady nejde o zadneho chytreho muze, Pavle. Mozna ma znalosti ve svem oboru, ale to hlavni – selsky rozum – mu chybi.

Pavel K
15. 6. 2023 19:14
Odpovědět  Jaris

Jaris, samozřejmě ale o tom se tu dokolečka bavíme,je chytrej ale do společnosti nepoužitelnej. 😥😊🤣🙋‍♂️

Autor
15. 6. 2023 10:55
Odpovědět  Pavel K

Paradoxy já miluji. Ti, kteří na to mají nakonec nejvíce doplatit, to nejvíce podporují. Takových znám dost i ve svém okolí. A zdražování se jich jakoby netýká, na benzín, jak říkají pořád peníze najdou, platí kartou, aby se nezdržovali, neustále čumí – steně jako mladí – do mobilu, aby kontrolovali “byznys”.

Rattus
15. 6. 2023 11:39
Odpovědět  Pavel K

Stalo se mi totéž.S dovětkem No a co,já také byl komunista.

Pavel K
15. 6. 2023 16:42
Odpovědět  Rattus

Kolego prosím výše to už vysvětluji. Jinak hlásím potkaní výřad, do posledního ukrajince, ehmm čo to trepem za chujoviny, boha jeho, (potkana), šmejdi jedni. Si přijdou na starého mariňáka. Tótak. 🤣 🤣 🤣 👍 🙋‍♂️

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Karel
15. 6. 2023 08:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Nahraďte slovo Rus slovem žid a máte skvělou Goebbelsovu nacistickou propagandu. Svět a zejména západ, se z ničeho nepoučil. Touha vyvraždit některá etnika je v zápsdní společnosti stále v popředí.

Markýza
15. 6. 2023 11:21
Odpovědět  Karel

Ano, mně taky fascinuje ta obnovená touha a schopnost nenávidět. Kde se to jen bere?

pája
15. 6. 2023 23:07
Odpovědět  Markýza

Dobrá otázka. Neumím nenávidět, nejde mi to. Proto mě asi fascinuje ta touha, dá se nasměrovat kamkoliv. Chci znát odpověď. A já dostanu co chci. Nechci moc, nechci peníze, chci jen vědět jak se věci mají. A lidi:)

Frank1
16. 6. 2023 09:50
Odpovědět  Markýza

Ucel sveti prostredky. Aby mohli Rusko znicit, vyvolaji nenavist ke vsemu ruskemu, aby jejich krutost nenarusil soucit se zabitymi 20 miliony Rusu a deti pri invazi do Ruska 1942. O tech zlocinech ovsem mlceli.
Ted vidime nove vydani. Namisto nenavisti k Zidobolsevikum za Hitlera je pestovana rusofobie, lzi a zamlcovani uspechu Ruska.
Jde to tak daleko, ze vsude na zapade rusi koncerty Rusu, Ukrajinek z Donbasu, przni klasicka slovanska dila jako Labuti jezero, Rusalku, atd. Je to centralne rizene z Londyna, tahle ruska nenavist a odmitani vseho ruskeho.

Markýza
16. 6. 2023 14:00
Odpovědět  Frank1

VYVOLAJÍ – to je klíčové slovo. Znamená, že tam někde musí být. Nemůžete vyvolat něco, co není.
Přemítala jsem o tom, protože mi to fakt leží v hlavě – nenávist je defakto zhrzená láska, žejo. Zrazená, nepřijatá, nepochopená. Takže fajn – nenávist v českém prostoru bych měla vysvětlenou. Poláci to možná mají podobně – ne a ne se nějak srovnat se svými city k Rusům.
Ale kde se bere v anglosasech, na to jsem teda nepřišla.

Standa
16. 6. 2023 14:12
Odpovědět  Markýza

Vaše argumenty jsou neuchopitelné. Co máte vysvětlené u Čechů a Poláků?

Markýza
16. 6. 2023 16:37
Odpovědět  Standa

To je volný tok myšlenek. Neuchopujte, nořte se 🙂
Co mám vysvětleno? No tu zhrzenou lásku u Čechú a ambivalenci u Poláků.

pája
17. 6. 2023 20:31
Odpovědět  Markýza

Vyvolám tedy lásku v anglosionistech. Asi bych měl víc úspěchů s deštěm na Sahaře, ale za pokus to stojí.

Pozor
15. 6. 2023 09:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Už sa len opakujem ako aj mnoho iných, prečo to Rusi dovolia? Už na začiatku vojny mali zabrániť dodávkam zbraní a munície na Ukrajinu, tým, že by zničili (aj opakovane) železničné a cestné prechody z EU na Ukrajiny, následne by zničili všetky strategické železničné a energetické uzly, mosty a tunely na západnej Ukrajine a všetky možné letiská, ktoré môžu príjmať ťažké nákladné lietadlá. Keby toto Rusi urobili hneď na začiatku, tak už dávno by bolo po vojne a ušetrili by množstvo životov ruských vojakov ale aj civilistov.

Pavel z Moravy
15. 6. 2023 09:48
Odpovědět  Pozor

Snad víte, že je tam spousta zrádců, kteří mají svoje osobní zájmy a profitují ze svazku z globálními západními grázly. Proč neříkáme my, kdybychom si zvolili do vedení vlasti slušné lidi, žili bychom jinak. To je prostě cesta na kterou se národy vydaly a neví co je na konci. Chtěli v 89 kapitalismus, ano chtěli a teď po 30 leté cestě mohou srovnávat. Někomu se ta cesta líbí, někomu ne. Někomu nevadí, že jsme přišli o samostatnost, žijeme v kolonii a jedná se s námi jako s méněcennými otroky, mají svoje čmrdlíky a to jim stačí k sebeuspokojení. My druzí víme, že jsme to prosrali. A i ti moudří Rusové vědí, že třeba udělali chybu, ale mají ve svém týlu spoustu zrádců a to není jen tak s tím něco udělat. To vše se časem vykrystalizuje. Takže říkat měli to a to, my měli také udělat to a to a přitom neudělali. A tak složité jako Rusové jsme to neměli. A to je celé. Jen můj názor.

Albi
15. 6. 2023 11:31
Odpovědět  Pavel z Moravy

Správně, Pavle.
A topící se napřed musí SÁM pokusit zachránit, pak je možné mu pomoci. Jinak stáhne pod hladinu i záchranáře.
A ti na “loďce” se baví přihlížením a sázením, který z nich prohraje.. Momentálně se cítí být “v suchu”, ale jak dlouho? Někteří se už naštěstí začínají bát.

Pavel K
15. 6. 2023 10:27
Odpovědět  Pozor

A můj názor je zase takový, že ani jeden tuna z nás víme akorát veliké kulové jak to tam chodí a hlavně že bušíme do klávesnice moudra. Nemyslím to zle, radši to napíšu bo je málo lidí, kteří pochopí moje myšlenkový pochody. 🤣 🤣 🤣 Žejo pane Boomer. 🤣 🙋‍♂️
Ta kritika padá samozřejmě i na moji klávesnici, vůbec si neumíme představit hrůzu války a ani si to nepřejte. Ale děláme svým netečným čuměním a hraním na vlastním písečku vše proto. Ano, ano!! Já sú chromý už jak starý býk, ale alespoň burcuji lidi ve svém okolí, có, kam zrovna vlezu. Ono je to celkem i zábava, když jste mezi nejlépe cizími lidmi a teď spustíte. Čumí nejprve na vás jako na kostelní myš a v očích jim vidíte, hele blázen. Fakt je to prča a já se dobře bavím. Zrovna včera jsem byl u svého ošetřujícího Dr. tak přindu a všichni na hubách ty camtáky. V čekárně jak ve skleníku a jakpak si mlaskali. Jedinej já bez roušky, pochopí to někdo? No a ve finále moc nechybělo a poslal jsem je…..jó přesně tam. Že se nepovedla operace L kyčle to je netankuje, ale cholesterol a cukr řeší. Proč asi?? Ale na prosbu proč mi nedají 3 stupeň ID to ne!! Nemám nárok. A na vrátnici mě taky nechtějí protože jsem kardiak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
15. 6. 2023 11:08
Odpovědět  Pavel K

S těma moudry máte pravdu, ale aspoň se většinou zde snažíme se orientovat. Někdo lépe, někdo méně dobře. Njhorší co je, je to když člověk jen hledá potvrzení svého názoru a nic víc.
Jeden z mých dědů, prohlašoval, že není důležité “jen” něčeho dosáhnout, ale že je důležitá snaha a to směřování NĚKAM.
U doktora mám podobné zkušenosti, i když jsem tam byl jen s potvrzením pro zaměstnavatele o tom, že jsem vůbec naživu a že mohu pracovat. Samá rouška. Ale zase ta doktorka byla jediná za poslední léta, která si nenaintalovala jako praktický lékař nějaké to protikovidní plexisklo, co jsem za tu dobu poznal díky zaměstnavateli. Ostatně z obchodů je neubrali ani náhodou. Jo a druhý lékař – návštěva ze stejného důvodu – ten zas vzal moje papíry, něco tam psal a razítkoval a celou dobu tvrdil, že majitelé podniku jsou samí žiďáci, hlupáci, debilové a ještě jednou žiďáci. Jeho slova.

Pavel K
15. 6. 2023 16:50
Odpovědět  Peter 008

Peter nemá cenu už dál něco psát, je to přibližně stejné jako to co jsem vám napsal výše. Já už si někdy připadám jako dement tyhle záležitosti rešit, jak už jsem dnes někde napsal jsou to často humorné zážitky, jak lidi reagují. Se i zasmějete. Hezký zbytek dne. 👍 🙋‍♂️

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
15. 6. 2023 17:15
Odpovědět  Pavel K

Já myslím Pavle, že konáš moc dobře. Budeš se vždy moci na sebe podívat s hrdostí. A člověk si má vážit sám sebe, je to důležité. Pro ty škůdce jsme nedůležití, ale pocit, že jsme ještě neztratili lidskost a uvědomnění si toho, že se jim rozumově určitě vyrovnáme a přitom nemusíme zrazovat je nesmírně hřejivé. Zdravím tě do ZČ.

Pavel K
15. 6. 2023 19:18
Odpovědět  Pavel z Moravy

Děkuji Pavle, to potěší. Možná ještě o mě někde uslyšíš i uvidíš. Někdo musí zvednout ten vhozený ručník do RINGU.

Pavel z Moravy
15. 6. 2023 17:10
Odpovědět  Peter 008

Jak se říká Petře, není až tak důležitý cíl, ale cesta. Já to vidím tak, že cíl nemůžeme bez cesty objevit. A cesta by nám mohla ten cíl nakonec zhmotnit. Třeba by se vlivem dobré cesty nakonec zrodilo takové společenství, které by vyhovovalo většině. Dnes nevíme ještě přesně jaké, ale nějaké takové lidské a spravedlivější. Žít a nechat žít a neprosperovat s chudoby druhých. Jo, je to sen, ale snít se snad smí, jinak by to stálo úplně za prd.

Janka
15. 6. 2023 14:28
Odpovědět  Pozor

imho, Rusi idu step by step……aby sa NATO nezapojilo prilis skoro so vsetkym, co maju, nespustili vojensku ekonomiku, ale odzbrojovali sa a ekonomicky oslabovali. Vojna je len jedna stranka veci, hlavnou zbranou Zapadu je dolar a bola kultura. Celym tym LGBT, BLM apod.+oficialne sirena nenavist ku vsetkemu ruskemu ale tento aspekt vplyvu minimalne na Rusko vyrazne oslabili. Teraz je na rade dolar a ani to nebude do roka. Ale ak Pentagon bude musiet zdvojnasobit svoj rozpocet po porazke UA, bude to jednym z klincov do rakvi

Frank1
16. 6. 2023 09:55
Odpovědět  Pozor

Mas kratkej nos, ktery nevidis. Rusove chteji zivou silu i vyzbroj Ukrajiny maximalne znicit tim, ze se zakopali a likviduji v obrane ukrajinske utoky v pomeru 1:10 az 1:20. Kdyby nedodavali pohonne hmoty Ukrosum a znicili jim nadrazi, jak by se Ukrosi dostali k obranne linii s tanky a obrnenci. Tlacili by tanky?

Gales
15. 6. 2023 09:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Holt se snaží vytvořit mezi Slovany citové nepřátelství.Měli by za to chcípnout.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
15. 6. 2023 10:04
Odpovědět  Gales

To už se jim přes prachy a hmotné statky povedlo. Někteří z nás už to jejich lichvářské myšlení mají a není jich zase až tak málo.

Albi
15. 6. 2023 11:35
Odpovědět  Gales

Je na nás, abychom se nedali, jenže i to málo co můžeme, neuděláme.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris
15. 6. 2023 11:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Zrovna momentalne bezi reportaz o ukrajinizaci na skolach. Mluvi o tom skolak, jak je ve skole nuti ucit se ukrajinsky, jak tem parazitickym ukrajincatum vychazet vstric a podobne. Tyhle vlezdoprdelske pedagogy by meli vyhodit ze skoly s okamzitou platnosti. To ti Cesi jsou tak skutecne neschopni, ze sve deti uci jakesi podlejzani cizim spratkum? To se nenajde zadny rodic, aby zasel do skoly a udelal tam ‘coromoro’? Kde to jsme? Snad k sakru stale zijete ve VLASTNI (ikdyz zadluzene) zemi a kterykoliv cizinec, ktery vstoupi do CR je povinen se prizpusobit zakonum a v prve rade se naucit jazyk hostitelske zeme. Tak to totiz chodi ve vsech normalnich statech.

Pavel z Moravy
15. 6. 2023 17:25
Odpovědět  Jaris

Jaris, ale ne v kolonie typu ČR. Kdybych byl já mladý otec a ti pedagogové by se takto chovali a to ještě nemluvím o těch nových hodnotách, které tam vyučují, dítě by muselo takovou školu opustit a pak by se ukázalo při případném soudu jak to skutečně s právem v zemi vypadá. Ale jejich dnešní rodiče všechny tyto hodnoty asi vyznávají také, takže asi tak. A nejhorší je, že již jsme cizinci ve vlastní zemi a většina to přijala.

zuzana
15. 6. 2023 12:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Putin: Západ musí přestat dodávat zbraně Kyjevu, pokud chce konflikt vyřešit

https://aktax.cz/putin-zapad-musi-prestat-dodavat-zbrane-kyjevu-pokud-chce-konflikt-vyresit/

Albi
15. 6. 2023 15:19
Odpovědět  zuzana

A opravdu chce ten konflikt vyřešit? Když má jen jedno řešení a to je to ruské?

Frank1
16. 6. 2023 09:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko proti celemu zapadu, ktery peni vztekem, ze Rusko vzdoruje! Jeho vyroky nechci zde komentovat. Rusove vedi, ze musi porazit sveho nepritele, ktery je mu smrtelne nebezpecny. Co musi Rusko tedy udelat, aby bylo v bezpeci nadlouho tady nechci psat. Dovtipte se!

Frank1
16. 6. 2023 09:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Valka bude pokracovat az do vyprazdneni zbrojnich skladu na zapade. Potom nastane obdobi miru, ktere zase preplnene sklady ukonci. Jejich zidovsti majitele pak zazehnou novou valku. Je to mozne jen tak, ze ovladaji politiky i media. 90 % lidi veri mediim a politikum. Proto to tak dopada. A ten kolobeh bude trvat, dokud nebude moc Zidu zlomena!

Frank1
16. 6. 2023 10:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Zapad se bez jedineho vystrelu zmocnil v 90 letech zemi vychodniho bloku a zaprahnul je pro sve zajmy proti Rusku a do valky na Ukrajine. Dosahnul toho rozvracenim Ruska skrze naivni ruske zradce Gorbaceva a opilce Jelcina za Perestrojky, kteri zrusili Varsavskou smlouvu. Rusove pak odesli. V Nemecku jsou od valky Americane porad.
I na Ukrajine financovaly USA Majdan, aby skrze vyzbrojeni Ukrajiny premohl Rusko, kdyz videli, ze za Putina neni vnitrni rozvrat Ruska mozny.
Ani valka na Ukrajine se nevyviji dobre a zmena zvenci nefunguje.
A tak zradcove Nabiulina a Oreskin navrhuji privatizaci Ruska. Proc, nemusim snad vysvetlovat. Vite jak dopadla kvuli vstupu do EU vynucena privatizace Ceska. Nepatri nam uz ani voda, zisky plynou do zahranici, jsme ohromne zadluzeni. A ted musime jeste podporovat valku na Ukrajine, kterou vedou USA a NATO.
V Rusku naopak musi byt provedeno znarodneni majetku oligarchu, kteri si ho nakradli za perestrojky. Zadna nova privatizace za natistene papirky a sliby zapadni hyen.