blogpolitika

Fialův “Červený Hrádek” odstartoval dominový efekt rychle se blížícího politického pádu 

Skoro jako by se už teď zdálo, že zlo (nyní již bývalé) “pětidemolice” právě spustilo proces vlastního sebepožírání… 

Vzpomínáte si, když nepřátelské kruhy soustředěné okolo poctivého, leč některé procesy brzdícího Miloše Jakeše, započaly na Červeném Hrádku jeho vlastní (sebe)diskreditaci? Pokus odstranit (změnám překážejícího) nepohodlného soudruha nakonec po sérii dalších událostí ve finále vyústil v pád celé vlády a odstartoval přechod k transformaci celého systému. Možná, že se nám dějiny (v bledě modré stranické barvě) dnes znovu opakují. Snad jen s podstatnou odlišností, že tentokrát by (pro změnu) ta změna už mohla být, doufejme, změnou k lepšímu… 

Rozdíl mezi Milošem Jakešem a Petrem Fialou je zde zcela zásadní. Zatímco Jakeš zůstával ve svých názorových postojích zásadově konzistentním člověkem a poctivým pracovníkem myslícím na blaho své země, Petr Fiala nejenže není názorově konzistentní, ale není ani osobně poctivý, natož pak férový vůči svým vlastním spolu-vládním činitelům. O loajalitě vůči zemi, jíž vládne, pak u Fialy nemůže být už vůbec řeč! 

Způsob, jakým se “distingovaný slušňák” pracovně rozešel se svým “dredatým melody-boyem” ve vládě, by byl možná srovnatelný se zkratovitým jednáním nezralého puberťáka, jenž nesebere dostatek “chlapské odvahy” při oznámení rozchodu své první lásce, a napíše jí “kopačkovou” esemesku či se s ní rozejde po telefonu. 

Všimněme si však jedné podstatné věci. Ačkoli Fialova “pětidemoliční četa” vystupovala navenek zcela protinárodně a protilidově, dovnitř působila jako naprosto sehraná “pěti-partaj”.  Jako sehrané bratrstvo kočičí pracky, jehož účelovou kamarádskou jednotu a schopnost podržet nejednoho průšvihového ministra mu mohly závidět všechny opoziční subjekty.  Zejména pak subjekty známé svými dosavadními zkušenostmi se schopností zaříznout kolegu z vlastních stranických členů i schopností nevolit svého vlastního kandidáta na Hrad. 

Ale teď se cosi zásadního mění. Fialová monotónní jednota v profesorově vládě už je ta tam. A “kopačky pirátským soudruhům” rozklížily nejen židli pod samotným Fialou, ale přímo odstartovaly i řetězcový dominový efekt, jenž bude se vzrůstající parlamentně předvolební nervozitou víc a víc akcelerován. 

Do toho se přidá pár Brutů, Tlustých i Kalousků, z vlastních i nevlastních řad, s procesem systematického vrážení kudly do zad, jež bude přiživováno z kmotrovsko-podnikatelských kruhů i z Institutu Václava Klause. Fialu pak ve finále sundá jeho vlastní partaj a bude vymalováno. Domeček z karet se začíná hroutit a politické a celospolečenské změny již čekají přede dveřmi.

Ostatně, jak už jsem napsal v jednom ze svých předchozích příspěvků: Kdo seje vítr, sklízí bouři. 

A ještě jeden biblický bonmot přidávám na samotný závěr, aby to ve svém celku nevyznělo tak moc partajně:

Vláda hříchu pozná svůj pád… 

Marek ADAM 

sdílet na

307 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
P9
6. 10. 2024 10:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Caitlin Johnstone: Nikdy si nenechte od vlády říkat, kdo jsou vaši nepřátelé

https://kispep.wordpress.com/2024/10/06/caitlin-johnstone-nikdy-si-nenechte-od-vlady-rikat-kdo-jsou-vasi-nepratele/

Ladislav 💤
6. 10. 2024 10:22
Odpovědět  P9

Chtěl jsi říct od Fylajové zločinecké pavlády!
Těm nevěřím ani dobrý den!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ijn
6. 10. 2024 11:24
Odpovědět  Ladislav 💤

pořád opakuji: prokázané naplnění sk.p. tr.č.§272 Obecné ohrožení tím, že nechali zelené psychopaty ztěžovat a odmítat stavbu protipovodňových Nové Heřmínovy, aby dosáhli divočiny povodní + požárem + kalamitou == odlesněný Hrubý Jeseník a rychlý nástup povodně,

Fialova vláda bez odpovědnosti musí skončit v base odst.3. sazba 12-20 let!!!

milan
6. 10. 2024 13:52
Odpovědět  ijn

a tem zelenym teroristum nechat vsecky skody ktere vznikli kvuli jim zaplatit a je jedno jak

PremekJ
6. 10. 2024 20:35
Odpovědět  ijn

Tak se i stane a nejen díky těmto paragrafům. Otevřená spolupráce s neonacismem a podpora mafií (organizovaného zločinu) je také trestná.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Antonín Körber
7. 10. 2024 06:48
Odpovědět  ijn

..jak do toho zapadá to zrušení trestu smrti a nákup těch obřích evakuačních letadel,jak to všechno SPOLU koresponduje..

Ina
7. 10. 2024 11:58
Odpovědět  Antonín Körber

Co jeden zákonodárný sbor zruší, může nový obnovit. No a ta představa, jak někteří z nich visí drápky za zatahující se podvozky startujících letadel, podobně, jak jsme viděli v Afghánistánu…

Gales
6. 10. 2024 17:59
Odpovědět  Ladislav 💤

Dopadne to tak že Kuba bude dělat ODS šéfa a spojí se s Babišem. Vsadím boty.

ModrýKlokan
6. 10. 2024 18:28
Odpovědět  Gales

Na to bych vsadil taky.

PremekJ
6. 10. 2024 20:38
Odpovědět  Gales

Ti ale skutečnou potřebnou reformu neučiní. Potřebujeme mravnost, sociální ohleduplnost a lidskou vzájemnost společně s odpovědnou svobodou vědomých lidí.

Tupý hulvát
7. 10. 2024 08:46
Odpovědět  PremekJ

KDE BYSTE TAKOVÉ LIDI VZAL?

Ladislav 💤
6. 10. 2024 10:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Mimo pirátské udavačské téma:

Kursk Bulge, 5. října: Jak jeden Iskander zabil 80 militantů, 12 obrněných transportérů a 5 pickupů ukrajinských ozbrojených sil
Komik a narkoman Zelensky tvrdohlavě sní o tom, že se dostane do „Vesyoloye“ – líbí se mi to jméno. Banderovci se tam ale nesmějí

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jarek
6. 10. 2024 15:35
Odpovědět  Ladislav 💤

No do “Veselého” se banderovci nedostanou , ale možná ti co byli doma hodní a poslouchali , než je strhli do dodávky a dodali na frontu co by kanonenfutr , se dostanou do nebe. Banderovci půjdou opačným směrem dolů. Ale Zelebuk má šanci , ten si šlehne lajnu a je Veseloy na to tata.

PremekJ
6. 10. 2024 20:40
Odpovědět  Jarek

Ten skončí na šibenici, jen co navštíví svůj zahraniční majetek půjde do klepet a následně do Gitma.

Jarek
7. 10. 2024 17:52
Odpovědět  PremekJ

A to by měl být ještě rád, protože může skončit mnohem hůř.

katango
6. 10. 2024 10:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Připadá mi, že Fialův králíček mnohonásobně převáží celý Jakešův projev.

jak jsem četla, Fialenko mezi prostý lid, například předvolebně, nechodí. Ovšem pokud by šel, řekla bych, že je přímo povinností na něj mnohohlasně zařvat, ať udělá králíčka.

Pijack
6. 10. 2024 10:40
Odpovědět  katango

A není sám. Mě vždycky uzemní např. diskuze v TV, kde usednou vysocí yntelygenti typu Kovářové (STAN) Jakoba. MPA nebo De Croa, kteří začnou unisono horovat proti komunistům před 35 lety, kteří stříleli migranty na hranicích 🙂 Panenko skákavá, jim opravdu stačí nadávat na něco, co už je dnes úplně mimo. MPA třeba ani netuší, že Vasil Biľak byl také krejčí pánských sak. Ta podobnost je omračující s tím, jak sama je klasifikovaná prodavačka mobilů 🙂 Kovářová je klasika Husákových žen s trvalou na hlavě 🙂 A Jakob zjevný dement už podle ksichtu. Halt výkvět liberální yntelygence 🙂 🙂 🙂

orinoko
6. 10. 2024 11:07
Odpovědět  Pijack

Mnozí jsou bojovníci, když už to nebolí. Takový náboženský smradoch Halík byl socialistický nastenkar. Vzorny. Jasanek hadr. Gule od Mamule. Zplozenec bolsevickeho pekla, typický vexlak, veřejný penis.
Bolsevismus je metoda vládnutí. Typická pro současný normalizační režim v Práglu.

milan
6. 10. 2024 14:48
Odpovědět  orinoko

napred si zjisti co to slovo znamena v Rusku a rustine nevim esli si tak nasrany nebo protibolsevicky protoze kdyby jich nebylo tak v r 1917 by Rusko neexistovalo oni su jeho zachranci to slovo je o ruske povaze a neni to zadna strana komunistu tam bylo ze zacatku tak 10 procent to slovo se ted pouziva tam kde by nemelo

orinoko
6. 10. 2024 16:51
Odpovědět  milan

Kvůli tvým problémům já nebudu měnit terminologii. Vládní kopalice má většinu tak ci onak. Takže bolše. Bez ohledu na zájmy lidí jsme všichni narazeni do smrdlaveho emero rekta a ty budeš platit emericke dluhy.
Čapajev by ti to vysvětlil velmi lapidarne. Kolem a kolem: kdyby nějaký homo nevylezl z Afriky, tak na světě nejsou lidi.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
milan
6. 10. 2024 22:25
Odpovědět  orinoko

zadna odpoved je taky odpoved a to o bolsevikoch nemam ze sebe ale od Pjakina

Tupý hulvát
7. 10. 2024 08:55
Odpovědět  orinoko

Problémy máš ty, ne on. Používáním špatného termínu buď úmyslně lžeš, nebo jsi nevzdělaný tupec, tak si vyber.

Jarek
6. 10. 2024 15:54
Odpovědět  orinoko

A samozvaný “kněz”a regulerní blb , který nikdy nedokázal doložit své vzdělání a nikde není vedena jeho “kanonizace” či jak tomu říkají. Jen šašek a režimní vymývač mozků ,jakých ke studentům pustily polistopadové vlády do škol spoustu a skutečné pedagogy perzekuují.

PremekJ
6. 10. 2024 20:42
Odpovědět  orinoko

Mamulův mopslík to byl a nyní zobe z ruky vatikánským satanistům.

Antonín Körber
7. 10. 2024 07:30
Odpovědět  orinoko

..zdroje nápravy spočívají jedině v Lidových soudech..

skeptik
7. 10. 2024 19:00
Odpovědět  orinoko

Bolše znamená více, takže bolševismus je vláda většiny. A co je vláda většiny? Přece demokracie. Současný normalizační režim nemá s demokracií nic společného. Má hodně společného s fašismem.
Jedna teorie co je fašismus říká, že fašismus je poslední vývojové stádium kapitalismu.
Podle toho, co KoZa předvádí na Ukrajině, jak podporuje banderonacisty, se teorie stala realitou.

6. 10. 2024 12:48
Odpovědět  Pijack

Jen taková perlička. Na saka vasku nepouštěli, páč je kurwil. Dobří souzi vyštourali, že má ve výučáku poznámku “Nepúštat na saká!” tak to roztroubili a za zády mu pak říkali Nenasaka nebo Japonec. Mám dojem že to provařil Skála, ale možná to byl jiný soudruh, to si už nepamatuju.

Markýza
6. 10. 2024 14:20

Já znám Došito sakó.

Jan Vok
6. 10. 2024 20:39

Tento fakt koloval již dlouho před hadrákem.

7. 10. 2024 00:33
Odpovědět  Jan Vok

Jo, ale pak to potvrdil myslím že Skála. Nebo někdo jinej, ale už po hadráku. Před tím jsem si myslel, že je to fór.

Jarek
6. 10. 2024 15:46
Odpovědět  Pijack

Tyhle blbky s hlavama v řiti nepřátel lidu česka už nikdo nebere vážně. Jejich kecy to už není ani blbá propaganda , třeba z neznalosti nebo chorobného ,či placeného fanatismu,to
už je diagnóza. A´t se jdou slípky podívat v Práglu do muzea SNB , po kom se na hranicích
v 50sátkách střílelo. Většina těch jejich “migrantů” se brzy vracela zpět jako agenti na které
je cvičili na druhé astraně v lágrech kde je drželi. Ostatně ochranu hranic měli všechny země a některé mnohem tvrdší. A dnes se k ní chce spousta států vracet. Slušným,normálním lidem totiž nevadí , že musí na hranici ukázat pas. To vadí zase jen hajzlům a gaunerům.

ModrýKlokan
6. 10. 2024 19:04
Odpovědět  Jarek

Někde jsem vyšťáral, že na hranicích ČSSR zabili cca třikrát víc našich kluků od Pohraniční stráže, než zlikvidovali oni těch agentů. Mrtvých byly stovky. Ovšem proti 370 000 občanů ČSR zavražděných za války Němci, to byl čajíček.

Pohraničníkům šlo o život a střílelo se z obou stran. Tak bacha na liberální propagandu a lži.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jan Vok
6. 10. 2024 20:45
Odpovědět  ModrýKlokan

Kamarád v práci sloužil na čáře a potvrdil, že nejčastěji utíkali ti po kterých šli policajti například řezníci a jiná zlodějská verbež

Markýza
6. 10. 2024 14:19
Odpovědět  katango

Já Červený Hrádek milovala. Zvláště bojlery v halách. Ale uznávám, že králíček konkuruje zdatně! A jestli Piotr půjde předvolebně mezi lid, bude to zajisté lid velmi pečlivě vybraný a prověřený přesně kvůli tomu, co tu píšete 😀 😀 Jéžiš, já to přímo vidím a už se řehtám……stejně se určitě najde někdo vzadu v davu, kdo to zařve.

ModrýKlokan
6. 10. 2024 15:49
Odpovědět  Markýza

Proslulý projev generálního tajemníka ÚV KSČ Jakeše, z kulturáku v Červeném Hrádku v Plzni, se samizdatově distribuoval na magnetofonových kazetách, pokud si dobře pamatuju v délce tak cca 20 minut, a v českém vysílání podvratného amerického rádia Svobodná Evropa v Mnichově.
Pochází z uzavřeného “neformálního” setkání stranických funkcionářů dne 17.7.1989, nešlo o veřejný projev. Projev byl improvizovaný, pan Jakeš ho neměl připraven. Trval ve skutečnosti 30 minut a následovaly odpovědi na dotazy v délce 36 minut.
Výsledná samizdatová i rádiová distribuce projevu byla sestříhaná tak, aby pana Jakeše zesměšnila. Byla to klasická mediální diskreditační manipulace. Podvod a psyops, jako propagandistická příprava veřejné diskuse před plánovaným převratem v listopadu 89. Realizátoři této zpravodajské akce byli Petr Smrčka, Antonín Dekoj, Jindřich Polák (ČT), Josef Vohryzek, Alexandr Vondra a Milan Schulz (redaktor Svobodné Evropy).
Schůzi, projevu a diskuzi na Č. Hrádku předcházel masakr na náměstí Tchien an men, zahájení distribuce opoziční Gazety Wyborcza disidenta Adama Michnika v Polsku, Budapešťský pohřeb vůdce povstání 1956 Imreho Nagye…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
6. 10. 2024 16:32
Odpovědět  ModrýKlokan

Tak pozor pozůrek, Klokane. Právě jste taky přispěl do podvratného média! No, já jsem pana Jakeše tak nějak zažila nejen v projevu na Hrádku. Vaše filipika je moc hezká, ale mně bohužel nepřesvědčíte stran jeho schopností a inteligence. Navíc si bojlery v halách chovám jako rozkošnou vzpomínku. Mimochodem, jsem ráda, že “zpravodajská akce” vynechala dotazy….docela živě si to dovedu představit.

ModrýKlokan
6. 10. 2024 16:59
Odpovědět  Markýza

To není filipika Markýzo, pouze holá fakta. Pan Jakeš nebyl trénovaný rétor, to je evidentní fakt, mediální výcvik za socialismu velmi podceňovali. Co vím, tak pan Jakeš byl inteligentní a poctivý člověk, to mi stačí, dnes jsou tyto vlastnosti u českých politiků galakticky nedosažitelným mýtem.

Taky si zkuste představit, jak před auditoriem bez přípravy a spatra, hodinu smysluplně přednášíte a odpovídáte na dotazy. To blábolení by ani nebylo k smíchu. Jakeš by v tom dnes strčil do kapsy nejen politiky a novináře, ale dle mé zkušenosti i akademiky z fakult.

Ta sebranka co se dnes vysmívá Jakešovu satirickému mediálnímu obrazu je trapné hejno kvokajících opeřenců.

Vy jste vůbec veselá kopa. Podle vašeho textu považujete za směšné i sousloví “zpravodajská akce”. Je vůbec něco čemu se ve svém životě nesmějete? Co když napíšu “jogurt”, taky se smějete? Víte co jsme si na základce o takových říkali? Kdo se směje neví čemu, podobá se…

Pijack
6. 10. 2024 17:41
Odpovědět  ModrýKlokan

Máte pravdu. Z Jakeše udělali blbečka tzv. “osmašedesátníci”. Většina z nich seděla v KSČ a když na ně nezbylo koryto, tak bojovali (slovy Pitharta) proti KSČ takříkajíc zevnitř. To se vždycky pokálím smíchy 🙂 Tihle pitomci neměli koryto právě proto, že byli pitomci a nic neuměli. Pozůstatek té doby je Vondra – coby dokonalý infantil.

ModrýKlokan
6. 10. 2024 18:21
Odpovědět  Pijack

A udělali to fakt profesionálně. Dneska se tomu asi říká vytvoření mediálního/internetového “memu”. Drží se dodnes.

Pěkná sviňárna ovšem byla, že to nikdo z nás nevěděl. Dnes vytvoříte a distribuujete na sociálních sítích různá satirická zesměšňující videa jako chytlavé memy, a kdo není úplný blb tuší, že jde o na počítači uměle vytvořenou komickou satiru.

Tehdy nebylo zjevné, do jaké míry byl materiál profesionálně sestříhán a prostě si každej začal myslet, že generální tajemník Jakeš je blb a ten zveřejněný záznam je autentický. Když si poslechnete celý nesestříhaný záznam, tak je jasný, že šlo o sofistikovanou mediální operaci.

Vláda tehdy vlastně fungovala v režimu krizovýho managementu, museli být na nervy. Kromě toho co jsem psal předtím, tak před schůzí v Č. Hrádku taky ten ubožák Gorbačov zradil všechny socialistické země ve Štrasburgu při zasedání Rady Evropy. Prostě je vyřadil z dosavadní sféry podpory a spolupráce se Sovětským Svazem. Konec tzv. “vměšování”.

A bylo vymalovaný. Se divím, že Miloš Jakeš vůbec byl schopnej mluvit a neseklo to s ním.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
6. 10. 2024 18:39
Odpovědět  Pijack

Ten dobytek Vondru nemůžu ani cítit.

katango
7. 10. 2024 11:26
Odpovědět  ModrýKlokan

No to se divím, ten smrdí i z fotky.

ModrýKlokan
8. 10. 2024 12:31
Odpovědět  katango

:-D))))

Markýza
6. 10. 2024 18:17
Odpovědět  ModrýKlokan

No já myslela, že “zpravodajská akce” byla legrační právě vám, tak to vidíte.
Vy to asi nejste s to postřehnout, ale já fakt přesně vím, čemu se směju. A ano, jsou věci, kterým se nesměju – ovšem tady na Pokecu se takových moc nenajde.
Mimochodem – “to není (filipika/pomluva/kritika/ výpad – potřebné doplň), to jsou fakta” je překrásná větička. Dá se to použít vyloženě univerzálně, viďte.
Nicméně při vší úctě – je to zkrátka VÁŠ názor na Milouše Došito. Názor, neboli to, jak ho vidíte vy. Já například považuju za fakt, že – dejme tomu – nebyl nejostřejší tužkou v penále…..a co teď? Jak se tato dvě “fakta” porovnají?

ModrýKlokan
6. 10. 2024 18:50
Odpovědět  Markýza

Průhledně překrucujete zjevně jasná vyjádření, svoje i moje, a zaměňujete fakta za názory. Na této manipulativní úrovni nehodlám diskutovat.

orinoko
6. 10. 2024 19:37
Odpovědět  ModrýKlokan

Booomer by ji už vysvětlil, zač je toho zida.

ModrýKlokan
6. 10. 2024 20:03
Odpovědět  orinoko

Bůůů po diskusi s P.A.Semi na článku Jsme zasuaní teroristé práskl dveřma.

Prej už sem nikdy ani nepáchne, Pokec prej nedodržuje GDPR a je to tady samej retard :-D)))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
orinoko
6. 10. 2024 20:17
Odpovědět  ModrýKlokan

Vždyť byl vypraskan i odjinud a musel si založit vlastní web. Za roky se nic nezměnilo. Sebestredny, zvanivy slimejs, jehož rozbory vždy končí u Zdi nářků. Kmenové ustrojeni nedovolí jít na podstatu Bena Guriona. A teď ještě ty rány boží, kdy Izrael do války vede polský konvertita, vliv tam má barman z Kisineva, a TRUMPfajkslova dcera má zida za manžela. Příkladny pytel blech. A co s ním?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
6. 10. 2024 21:46
Odpovědět  orinoko

Snad si tentokrát ukousli příliš velký sousto a zadusí se tím, bastardi.

Markýza
6. 10. 2024 20:37
Odpovědět  ModrýKlokan

Naopak. překrucujete vy a to je jasný fakt.

ModrýKlokan
6. 10. 2024 21:47
Odpovědět  Markýza

A konkrétně překrucuju co?

Markýza
7. 10. 2024 13:51
Odpovědět  ModrýKlokan

Všechno 😉 A to je fakt.

ModrýKlokan
8. 10. 2024 12:33
Odpovědět  Markýza

Trochu dětinská odpověď. To je tak složitý pro Vás odpovědět konkrétně, co přesně překrucuju?

Markýza
8. 10. 2024 17:40
Odpovědět  ModrýKlokan

Fakta jsou fakta, Klokane, to se nedá svítit.

Tupý hulvát
7. 10. 2024 09:14
Odpovědět  Markýza

Sprostě lžete,jako elektrotechnik jistě věděl co znamená BOJLER!
“Od roku 1937 začal pracovat jako montér v Baťových závodech ve Zlíně, kde současně navštěvoval Vyšší průmyslovou školu elektrotechnickou (součást Baťovy školy práce).[6] V roce 1944 absolvoval s vyznamenáním.[7]

Markýza
7. 10. 2024 13:55
Odpovědět  Tupý hulvát

Sprostě lžu o čem? Snad abyste byl jasnější, ne? Takhle je to jen výkřik do tmy. Možná si pamatoval tak dobře, co je to bojler, až mu skočil do těch hal, co my víme. Byly bojlery v halách? Byly, tak o čem tu soptíte?

ModrýKlokan
8. 10. 2024 12:36
Odpovědět  Markýza

Bože tak se na chlastačce s kámošema ze strany přeřekl. Účelově to tajně sestříhali pracovníci ČT nebo redaktoři Svobodné Evropy, aby Miloš Jakeš působil v záznamu jako blbec.

Ina
8. 10. 2024 16:05
Odpovědět  Tupý hulvát

Vědění, co je bojler, ještě nevylučuje přeřeknutí. Vždyť takové přeřeky se stávají i profesionálním moderátorům. Silvestrovské pořady jsou jich pak plné. Jenomže ve vhodné úpravě se z komického přeřeknutí udělá příklad toho, jaký je mluvčí debil…

Jaris
8. 10. 2024 09:41
Odpovědět  ModrýKlokan

Nj Markyza. 😀 Ta ma mysleni obracene naruby. Ja jsem pana Jakese sice nezazila, ale jeho projev a interview s Xaverem jsem videla. Jakes mel prehled a ackoliv se jeho projev jevil jakkoliv jednoduchy, mel stoprocentni pravdu. Mluvil srozumitelne, ze tomu musel kazdy rozumet, coz se o dnesnich nafoukanych politicich rici neda.

Slovan
8. 10. 2024 09:50
Odpovědět  Jaris

Tady máte, to víte tohle se dnešním prozápadně smýšlejícím kolaborantům nelíbí. Mamon na jednu hromadu, pro pár lidí a ostatní ať si trhnou. Nejlépe je to vidět na jejich odpovědích na naše názory, co nejvíce z nás udělat debili.Takhle tu přemýšlí ta soví trojka.

MILOŠ JAKEŠ: KAPITALIZMUS a NENAŽRATOSŤ SA RAZ SKONČÍ – YouTube

Ina
8. 10. 2024 15:51
Odpovědět  ModrýKlokan

On je problém v možnosti srovnání. Tenkrát mi Jakeš připadal jako idiot a dost upřímně jsem ho nesnášela. Dnes mám ovšem možnost ho srovnat se současnými třeskutými intelektuály a tak nějak svůj tehdejší názor začínám přehodnocovat.

ModrýKlokan
9. 10. 2024 16:25
Odpovědět  Ina

Moj cesta byla podobná :-))

Rukikurin
6. 10. 2024 22:57
Odpovědět  ModrýKlokan

Také jsem někde kdysi četl, jak se po hadráku Jakešovi smáli, že si kupuje nejlevnější maso. Tenkrát to byl ještě bůček. Asi jim nedošlo, že neměl takové prebendy jako dnešní fujtajblíci. No a lidem také ne

Slovan
7. 10. 2024 20:43
Odpovědět  Rukikurin

Teď tu čtu na Woll streatt jak při hadráku při demošce v 89 v popředí nesli transpajenty estébáci, by jedem blil, jak nás ojebali.

Jaris
8. 10. 2024 09:45
Odpovědět  Rukikurin

Hlupaci se vetsinou smeji nespravnym lidem.

Jarek
6. 10. 2024 15:57
Odpovědět  Markýza

Já jsešm zvědav do koho náš “akdemik zbytečných věd” a Poseltův sudeťácký podporovatel
bude rýpet , když Hanička už se na nás dívá s nebe.

Markýza
6. 10. 2024 16:33
Odpovědět  Jarek

Já nerozumět jazyk váš kmen. Co řikala?

Jarek
6. 10. 2024 17:02
Odpovědět  Markýza

No pro ty z jiného kmene. Jakeš ve svém “historickém” projevu ,mimo jiné mluvil o tom jak se má Hanka Zgorová

Markýza
6. 10. 2024 18:09
Odpovědět  Jarek

Á pravda! Řekněme taková Hana Zagorová….kolik to brala? 😀

Markýza
6. 10. 2024 18:18
Odpovědět  Markýza

A děkuji za překlad.

Jaris
8. 10. 2024 09:47
Odpovědět  Jarek

Sislalka Zagorova se za socialismu mela skvele.

Ina
8. 10. 2024 15:46
Odpovědět  Markýza

Jakeš byl trochu jednodušší, ale věřil tomu, co říkal. A jednou jsem ten projev slyšela nesestříhaný a docela to dávalo smysl – vysvětloval tam některé věci, například důvody toho socialistického rovnostářství (vzniklo to po válce, kdy nic nebylo a bylo třeba všechny nakrmit, obléknout a ubytovat, takže se dělilo, co bylo, tak, aby dostal každý). A plánovali od toho postupně ustupovat, aby se více projevila zásluhovost. Neměla jsem ho ráda, měli jsme po šedesátém osmém problémy kvůli politickým čistkám (táta nebyl jako Petr Pavel, okupaci nazýval okupací a nikoli pomocí spřátelených vojsk).
Zaostávali jsme technicky, to je pravda. Druhou stranou té pravdy ovšem bylo, že jsme tu vyráběli všechno, od jehly po lokomotivy, zatímco dnes už nám nepatří ani voda ve vodovodním potrubí. Je třeba si uvědomit, že k západním patentům jsme neměli přístup kvůli železné oponě, takže co jsme potřebovali, museli jsme si vynalézt my, nebo někdo z ostatních členů soc. bloku. Koneckonců, ani dnes jsme si moc nepomohli. Pokud u nás někdo náhodou něco vymyslí, zpravidla z toho profituje někdo ze spřáteleného západu, zatímco my utřem nos…

Albi
8. 10. 2024 20:12
Odpovědět  Ina

Jste vzácně objektivní, Ino. To se tu často nevidí.

Bety
6. 10. 2024 15:36
Odpovědět  katango

No vaše a hlavně další reakce na Jakeše zmiňovaném v článku vysloveně hledají dehonestující drby na Bilaka ( o kterém se tam nikdo nezmiňuje).
a neexistující paralely k bolševismu.
V článku se píše: Zatímco Jakeš zůstával ve svých názorových postojích zásadově konzistentním člověkem A POCTIVÝM ČLOVĚKEM MYSLÍCÍM NA BLAHO SVÉ ZEMĚ ….
Prostě byl poctivý komunista na rozdíl od podrazáků, kteří u komunismu JEN BYLI.
Teď tam máme takové, KTEŘÍ MYSLÍ JEN NA SVÉ BLAHO. a zdá se dobře nám tak.

katango
6. 10. 2024 15:47
Odpovědět  Bety

Můžete mi napsat, kde ve svém příspěvku hledám dehonestující drby na Biľaka?

orinoko
6. 10. 2024 16:59
Odpovědět  katango

Že se diviš? Každý nejdříve tasi emoce a pak teprve hledá důvod, proč vystřelil. Tento kripl národ je ještě ke všemu precitlively. A plínky zásadně nemění.

Bety
6. 10. 2024 17:32
Odpovědět  orinoko

Orinoko, možná jsem na něco přecitlivělá. Ale když ty reaguješ na kladnou zmínku o Fučíkovi tím, že se vytasíš s drbem že někomu chodil za ženou, tak je mi na blití.

orinoko
6. 10. 2024 19:10
Odpovědět  Bety

Tak jest, pravda bolí. A to ještě přidám, jak na školeních strany večer posilneny alkoholem nahé soudruzky tahaly za provázky pode dveřmi, přičemž netusily, čí úd je konci toho kterého provázku. Vy jste netykavky jak katolíci.

věra
8. 10. 2024 11:23
Odpovědět  orinoko

Ta hra s provázky se jmenovala Limpopo a protože jsem měla známého v NUslích,tak o tom vím,sebrali tenkrát jednu paničku,která těmto “hráčům” propůjčovala vilu a samozřejmě i aktéry.Dostali všichni paragraf “příživnictví “

Bety
6. 10. 2024 17:25
Odpovědět  katango

No promiň, ale že by ses ho zastala se taky říct nedá – a napsala jsem – hlavně další.

katango
7. 10. 2024 11:29
Odpovědět  Bety

Za prvé, netykejte mi. S váma si tykat nechci.

Za druhé, nevím, proč bych se ho měla zastávat. Můj postoj k němu je naprosto neutrální.

A pokud se jedná o hlavně další, nevím, proč to adresujete mně.

Bety
7. 10. 2024 20:20
Odpovědět  katango

Tak pardon, prostě jste byla pod tím první a opravuji : Promiňte, pokusím se na VÁS příště nereagovat.

katango
7. 10. 2024 23:23
Odpovědět  Bety

To budete hodná.

Já jsem nemocnej člověk, já se nesmím rozčilovat (pravil nejspíše pan Načeradec v Mužích v ofsajdu).

Ina
8. 10. 2024 14:54
Odpovědět  katango

S tím králíčkem by měl být ale opatrný, určitě by to neměl zkoušet v Senátu, aby si ho stahovač králíků nespletl.

katango
8. 10. 2024 23:36
Odpovědět  Ina

Tohohle by na rozporku jen tak lehce nepověsil.

Pijack
6. 10. 2024 10:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Proč jsou všichni překvapení a znechucení až 3 roky po volbách??? Vždyť kdo byl při smyslech a sledoval před volbami to Fialovo nemehlo, tak musel od něj slýchat věty typu – “Budeme podporovat a pomáhat těm sebevědomým, úspěšným, bohatým a podnikavým, kteří nás táhnou na západ”. Osobně jsem se zhrozil nad myšlenkou, kdyby to myslel vážně a opravdu tak řídil celou ČR a její ekonomiku. A on to opravdu splnil. Byl to jediný volební slib, který dodnes naplňuje… od těch ostatních 99% slibů. Grázl, podlý a sebestředný podvodník opravdu podporuje ty bohaté a loutkovodiče, včetně Německa a EU. Ostatně, nějak se stalo zvykem, že se zde vždycky dosadí ti hloupí a servilní, protože jdou na ruku jejich věřitelům. Horší je, že tomu většina společnosti ještě fandí. To samé se týká i ANO. To je sestava těch, kteří se nevešli ke korytu minulých partají.

Albi
6. 10. 2024 11:15
Odpovědět  Pijack

No – nevím kde jste od Fialy takové věty slýchal, v jeho předvolební kampani ale nebyly. Neboť internet stále uchovává např. tyto a mnoho podobných:
A dodívejte se do konce .- není to dlouhé, ale s těmi přibývajícími minutami čím dál zajímavější.
https://nase-pravda.net/wp-content/uploads/2024/09/2024-09-29-02.mp4?_=1

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
6. 10. 2024 11:38
Odpovědět  Albi

No, slyšel jsem to od něj mnohokrát. Vždy rutinně přikryté v ostatních větách. Prostě naučený žvanil. Je šumák, jestli to mektal na ČT nebo na jiných sjezdech 🙂

Albi
6. 10. 2024 15:14
Odpovědět  Pijack

To je a nic proti tomu.
Jen vám nevěřím, že jste tohle všechno věděl, znal a správně “analyzoval” už ze slov v jeho předvolební kampani.

Zrovna tak, jako do písmene nevěřím všem těm řečičkám tady, jak už všichni tehdy viděli a věděli, že komunisti stát vedou dobře a úspěšně. A jak jste už tenkrát všichni horoucně milovali Sovětský svaz, .

“Komunismus” nás tehdy svými politickými nezajímavými řečmi – proslovy, školeními, povinným pracovním kádrováním, posudky “z místa bydliště” při každé žádosti o cokoliv apod. otravoval všechny – a často se mi zdálo, že i ty “školící” i kádrovací papaláše. pomyšlení!Takže o lásce a uznání nebyloi tehdy ani pomyšlení!

Což vy – šedesátiletí (a mladší) mladíci jste už nezažili, tedy nemůžete posuzovat.
A tedy ani toho Fialu (a mnohé jiné) odhalit podle jeho jistě pečlivě připravených slovech.
Vždyť chtěl vyhrát, ne? Takže i ty “rozhovory” měl dobře připravené a každé slovo natrénované!

katango
6. 10. 2024 15:54
Odpovědět  Albi

Pro mne byl nedůvěryhodnej vždycky. Za pozornost stojí i jeho tvrzení před nějakými těmi lety, že až bude premiérem, tak…Jako by to měl už od někoho slíbený.

https://www.novinky.cz/clanek/domaci-fiala-ods-bude-vladnout-nic-jineho-si-nepripoustim-40311091

Albi
6. 10. 2024 17:01
Odpovědět  katango

No a co jako?
To když někdo chce vládnout (ať tak, nebo jinak), má snad v kampani fňukat – “já bych chtěl vládnout, hoďte mi to, aspoň to zkusím, vím, že mi to moc nepůjde, ale snad se mi povede, že budete všichni spokojení“???

Ve kterých volbách a ve kterých zemích neprezentují kandidáti svou vizi výhradně kladnými slovy a nezamlčují ty horší nebo i objektivně, tj. bez jejich viny, špatné?

Myslíte když Putin kandidoval naposled na prezidentdký post, že Rusům soustavně říkal – bude hůř, budeme mít válku, spousta našich mladých padne a není vyloučeno, že můžeme i prohrát?

Nebuďte naivní – to je záklod politiky a politici do ní jdou dobrovolně, nikdo je k tomu nenutí. Jaký by tedy měli zájem, aby neuspěli?

standa
6. 10. 2024 17:23
Odpovědět  Albi

Tak mě vysvětlete, proč tam jdou přímo cpou,Proč do své kampaně dávají i bačkůrky svých dětí ?! Pracovat pro blaho občanů?

Albi
6. 10. 2024 20:47
Odpovědět  standa

No proč asi? Hlavně pro peníze a svou – do jisté míry mocí nad jinými. Pro jejich ego to postačí.

V neposlední řadě pak i z touhy po popularitě – být “céélebritou”, vidět se v TV a na fotkách. Nejlépe barevných a na první stránce v časopisech.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
7. 10. 2024 11:30
Odpovědět  Albi

Tohle řekl v lednu 2020. Nikoli v rámci předvolební kampaně.

Pavel z Moravy.
6. 10. 2024 15:56
Odpovědět  Albi

Je mi 73 + a že by mne kdy nějací komunisté buzerovali. Ani náhodou, nenech se vysmát. Jo, jedině vojna. Ale mysli si co chceš.

Albi
6. 10. 2024 17:20
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Nemyslím si, vím to.
A to jsem nijak buzerovaná nebyla. Jen jsem se povinně musela zúčasňovat těch školení a ideologických přednášek. Protože je “někdo nahoře” naplánoval.

A povinně proto, že – jak jsem tu před pár dny psala – jsem byla zaměstnaná na pozici tzv. “křoví”, které se účastnit muselo, aby sál nezel prázdnotou: Ti “angažovaní”, kteří náhodou zrovna nebyli vybráni jako školitelé, se vždycky mohli vymluvit na “nutnou práci”. My – křoví – ne.

Uvolňovat se to zvolna začalo až tak na začátku 80. let.
Talže mě prosím neškol, když jsi ty nejhorší doby prvních 10-15 let prožil jako předškolní, nebo sotva školu začínající dítě a o situaci nemůžeš mít ani ponětí.
Což ale naprosto neznamená, že dnes po zkušenostech tu nevidím jinak. Jen nejsem ochotná škrtnout ty negativní věci. Byly a vymazat se nedají.

standa
6. 10. 2024 17:27
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Vojna měla něco do sebe( nebyl jsem tam). Viděl jsem slováky, kteří nevěděli , co je to čistit si zuby, skládat věci, mýt se( nejen slováky) a tam je to učili . Včetně sebekázně. Tam se tomu říkala ,, buzerace “. Ale to může říci každý adolescent, že ho ve škole buzerují, když se musí učit.

milan
6. 10. 2024 22:35
Odpovědět  standa

ono taky nebylo prijemne kdyz mazak vylil kybl mazlaku vodu a ted delej a smal se v posteli ja mel tu smolu ze my sme meli mazaky madarske cikany co si mysleli ze vsecko mozu no nemohli ale bylo to huste dva tam dostali na ctyri roky oloveny samopal a v zivote sem bazantom nic takoveho nedelal

věra
8. 10. 2024 11:35
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Vám je 73+a mě je osmdesát šest a něco,také jsem neměla s komunisty žádné problémy,pokud se člověk choval v normě a nevyváděl,tak si nikoho nevšímali,myslím esembáky.Je pravdou to,že platy mohly být větší,ale zase oproti tomu byly ceny mírné, včetně poplatků za bydlení atp.

František
6. 10. 2024 16:16
Odpovědět  Albi

Albi, já jsem 65+ a náš svět před rokem jsem nesnášel, hlavně ta povinná školení a schůze, že jsem ve všech žádostech musel lhát, schůze domovních důvěrníků. Vojska Sovětského svazu jsme nesnášeli taky, ale do styku jste se s nimi dostali jen v místech jejich základen. Ale byl jsem jim vděčný za osvobození, protože bez toho bychom tady nebyli. Ani mí rodiče, ani já.
V socíku jsem žil 30 roků, takže srovnávat můžu. Došel jsem k závěru, že v mnoha okolnostech jsme se dostali na stejnou úroveň, jako před revolucí. V mnohém je to násobně horší, ačkoliv si to většina lidí vlastně neuvědomuje, protože je jim to podáváno salámovou metodou, kousek po kousku. Kamery, rozpoznávající obličeje, na každém kroku, šmírování telefonů, dobrovolné přihlašování do různých aplikací, digitalizace, likvidace průmyslu, genové inženýrství pomocí injekcí, atd., atd. Většina si to neuvědomuje a k poznání dojde, až bude pozdě.
A Fiala? Toho jsme prokoukli po pár měsících, když jsme zjistili jeho minulost a prohlédli si jeho dřívější fotky bez brýlí, vlasů a bez vousů. Mně stačila ta jeho dozadu ustupující slabošská bradička.

František
6. 10. 2024 16:17
Odpovědět  František

Před rokem 1989.

Ina
8. 10. 2024 16:25
Odpovědět  František

Jsem asi stejně stará a mám zcela stejnou zkušenost. Kdybych v osmdesátém devátém tušila, do jakého svrabu se dostaneme, tak bych místo mrznutí na Letné radši seděla doma na zadku. Jenomže tenkrát jsme byli naštvaní na komanče kvůli neustálé politické buzeraci, neustálým politickým školením, dobrovolně povinným akcím, kterých se ti poddajnější účastnili, aby děti neměly problém studovat apod., volbám, kde vám dali jeden hlasovací lístek a “vyberte si”. NO, teď máme na výběr, ale jen z toho, co nám kdosi předvybral, takže ono je to vlastně jedno. Volte vlevo, volte vpravo, směr se stejně nemění…

standa
6. 10. 2024 17:19
Odpovědět  Albi

Nejhorší , Albi, bylo, že se muselo povinně pracovat, že? Povinné školení v práci dnes je a někde si ho platíš ,, povinné pracovní kádrování” ..ty jsi povinně kádrovala? Dnes je na to personální odd. nikoli kádrové,atd.
K tomu povinnému školení , abych tě vyvedl z iluzí. Můj kluk přestoupil v září do jiné práce a obden má v ten jeden den anglinu, němčinu , španělštinu a k mezi tím v ten obden odborná pracovní školení.Proti francouštině se už tvrdohlavě postavil a má jet do konce roku na měsíc do Francie. Dokonalé vysávání , exploatace člověka. Je to na palici.
Ty posudky měly něco do sebe. Na některé pracovní zaměření by byly potřebné i dnes. Jinak se každý lúzr dostává do státní správy.

Albi
6. 10. 2024 21:24
Odpovědět  standa

Víš co Stando – a ostatní?
Mně je úplně fuk co si o mně myslíte, jste prostě směšní s tou dnešbí demonstrativní (= falešnou) příchylností k Rusku (ta je v pořádku, i já jí “trpím”), kterou automaticky vztahujete i na trockistický – “postalinovský” Sovětský svaz a který Stalinovi následovníci a Putinovi předchůdci dovedli až téměř k likvidaci.

A co se týká těch rádoby vtipných poznámek ke kádrování, schůzování a školení – nehodnoť věci, o kterých nic nevíš a ani vědět nemůžeš srovnáváním se svou situací v jiném časovém období nebo a nepředhazuj mi, jako bych dnešní režim považovala za lepší a nebo ho dokonce obhajovala.

katango
7. 10. 2024 11:31
Odpovědět  Albi

Mně je taky fuk, co si o mně myslíte.

Albi
7. 10. 2024 14:16
Odpovědět  katango

??? Kde jsem o vás něco takového napsala? Fakt si nevzpomínám, pokud se vás osbně něco dotklo, omlouvám se, ale to, na co reagujete, se týkalo výhradně Standy.

Pro příklad:
“Nejhorší, Albi, bylo, že se muselo povinně pracovat, že?”
Co o tom Snada a kdokoliv jiný ví? A co si to vůbec dovoluje?
Víte, co např. bylo sehnat místo v jeslích, abych mohla jít pracovat??? A to v době, kdy matečská byla pouhých 6 týdnů a žádné až tři roky!!!

Co o tom takový Standa ví? A co z toho, jak jsem mu odpověděla urazilo vás?

katango
7. 10. 2024 23:25
Odpovědět  Albi

To bylo míněno obecně, omlouvám se.

Mně je totiž úplně jedno, co si o mně kdo myslí. Ba co víc, tato otázka mne obvykle ani nenapadne. Je to velmi osvobozující. Doporučuji.

Bety
6. 10. 2024 19:49
Odpovědět  Albi

Víte Albi, propaganda jim fakt nešla, ale posudky z místa bydliště na mě nikdo nikdy nechtěl. Jestli vy jste padla zrovna na někoho, kdo byl buď vůl, nebo hůř chtěl co nejvíc lidi otrávit…
Nějaké nudné školení sem tam, to bylo všechno.
Ale po 89 nastoupilo školení od rána do večera, to jste nevnímala ? A už mě fakt nebaví, že i tzv. Alternativa považuje za nutné v tom pokračovat, to asi aby věrozvěsti jediného možného životního stylu měli jistotu, že se už žádná forma socialismu neujme.
Není směšné, že se po jedné straně vyžaduje aby byla bez chyb i chybiček, zato
druhé projde všechno ?

Albi
6. 10. 2024 22:00
Odpovědět  Bety

Já si nevymýšlela – netvrdím, že to tak bylo všude, v “naších” organizacích” to tak bylo a léta.
Po r, 68, když začala normalizace, jsme např. měli povinné školení (nudné opakování novinových úvodníků vlastními slovy “školitele”) každý měsíc. S kontrolou účasti = podpisem na prezenční listině.

A stav tzv “buzerace” se samozřejmě léty měnil, takže 50.léta nemůžeme srovnávat s koncem let osmdesátých a “tuhost režimu” dva tři roky před “vstupem v r. 68 (kdy se začal viditelně rapidně lepšit) se situací po r. 69 a nástupem “normalizace”.

Omlouvám se, ale zdejší “znalci” – tehdy často “frekventanti” mateřských školek, mě nebudou poučovat, jak to tenkrát bylo mezi obyčejnými lidmi! Obyčejnými – a těch byla drtivá většina.
Komunisty tehdy nebral nikdo, mluvit proti nim se ale taky nikdo neodvažoval..
Neznala jsem situaci ani mezi komunisty, ani mezi znárodněním postiženými. V mé rodině – a ani v širším příbuzenstvu – nebyl žádný komunista a nikomu nic nesebrali, protože nebylo co.

A ta situace až do r. 89 byla taková, jakou jsem prožívala a vnímala – už dávno mimo “mateřinku”. 🙂

Bety
6. 10. 2024 22:43
Odpovědět  Albi

Proboha kde jste to pracovala ? Já jsem něco takového nejen nezažila,
ale ani jsem o něčem takovém neslyšela. A nejsem “frekventant”, bohužel.

Albi
7. 10. 2024 15:08
Odpovědět  Bety

Ale v tomhle komentáři nejde ani tak o zaměstnání, ale spíš o tehdejší politickou situaci.
A tehdejší pohled na komunisty a SSSR byl u většiny lidí takový, jak jsem popsala. Něco jiného se mluvilo na veřejnosti, něco jiného doma nebo mezi přáteli.

A těch několik let “uvolňování” režimu před “vstupem” bratrských vojsk (nevím, nakolik je můžete pamatovat), vypadaly tak nadějně, do poslední – doslova minuty – žádná známka, že by to tak nemělo pokračovat.

Až najednou ráno 21. srpna…… a všechno se vrátilo nejen zpět, ale za pár měsíců zas pod kontrolu, zas “kádrování” (= dnes se tomu říká lustrování), dokonce vyhazování z KSČ (horší varianta = vyloučení, druhé bylo “ukončrní členství”), vyhazování z práce (resp. přesouvání na jiné pracovní pozice, protože práce byla tenkrát povinná, ale zas nějakoá práce byla vždycky zajištěna, nehrozuilo bezdomovectví (tenkrát nebyli ani eekutoři).

Tak co na to Standa a spol? Opravdu se mohou divit, že jsme k SSSR nijak neplanuli láskou? Ovšem po vyhubení Rusů jako škodné zvěře nikoho ani nenapadlo pomyslet, natož vyzývat – na rozdíl od dnešních “humanistů”.

Bety
7. 10. 2024 21:52
Odpovědět  Albi

Asi na ten osmašedesátý nemáme zcela stejný pohled. Možná jiná společenská třída? Já jen vím, že můj otec byl sice zpočátku rád, že se mají dít změny k lepšímu, ale pak se mu to čím dál tím víc přestávalo líbit. až se mu to přestalo líbit úplně.A mé dvě kolegyně v mé první práci se najednou začaly předhánět v tom, z jak movité rodiny pocházejí se zřetelným podtextem, že jsou něco lepšího než ten obyčejný póvl. A bylo i leccos jiného. Například návrhy, že by se k nám mělo vrátit 300000 Němců, aby nás ekonomicky pozvedli ,a škoda, že Američani došli jen do Plzně. a že už jsme byli Rusům vděčni až moc dlouho….. Sice mě tehdy spíš zajímali kluci, ale když vypukl rok 89 ,90 velmi silně mi tehdejší dobu připomněl.
Takže si dnes na rozdíl od vás myslím, že to tehdy vypadalo tak nadějně pro předchůdce Klause, Havla a spol., ostatně mladý Havel se vykecával v BBC a celý Západ se o nás tak moc zajímal…

standa
8. 10. 2024 07:10
Odpovědět  Albi

Albi , nevím kolik mrtvých atd. bylo po,, okupaci” či ,, bratrské pomoci” záleží na úhlu pohledu. byl jsem v té době pro některá děvčata již starý( záleží také na úhlu), ale řádili jsme na diskotékách ještě v r.85.
K věci. Dlouhodobé inplantování myšlenek, že na Západě je vše růžové se vrylo do mozečku mnoha lidí. Snad z toho vyrůstají, ale je to těžké. Propaganda šílí a salámová metoda ukrajování výhod ,, demokracie ” pokračuje od cenzůry po kádrování pardon personalizace. Nenávist k Rusku kvůli r. 68 je touto propagandou neustálezesilována a někteří lidé ji bez vlastních úvah podléhají. Takže , Rusové na těch tancích nebyli , byli to vesměs ukrajinci, které dnes milujeme, v polibyru , který o ,, invazi” rozhodoval byl jedinný Rus a ten byl proti Nebo se zdržel , nyní nevím). Vím, že 21. 8. je čr ? médiích sklonováno od května. Zato jsou naši nejlepší Němci a o jejich invazi se nepíše, nemluví!.. pokr.

Slovan
8. 10. 2024 07:22
Odpovědět  standa

Je to tak jak píšeš stando, já byl taky z blblej na kvadrát, co se týče vysněného vším oplývajícího Západu. Bylo to ale hlavně kvůli beagbítu, to je ta hlavní příčina. Auta a jiné matriální věci mě tenkrát moc nezajímali. No a patnác let zpět jsem začal nabývat jiného názoru na RF a dění okolo. Ale to je snad normální vývoj.

standa
8. 10. 2024 07:25
Odpovědět  standa

opr. nejlepší přátelé Němci pokr…ani o 5letech okupace, o 300000 mrtvých Čechů+Slováků, o zničení české státnosti, poté poněmčení českých podniků, za desetibilionové škody za které jsme nic nedostali a to vše za 5 let.
Co zničili sověti za dobu , kdy tu byli? Všechno nám zůstalo…
Chápu, že v r.68 jste snila o tanyny, pestrých šatech , ..lákavé pozlátko… a co máme dnes ( nebo ČR) po 30 letech,, demokracie”.
Kdo může vzpomínat a tím srovnávat má jasno!
Nedávno na náměstích pěla 17.11. pěnice Kubišová.
,,necht vláda věcí tvých
se ti navrátí.
O ,lide navrátí…
Navrátili se ty věci , ty tisíce podniků, strategických surovin a všeho?
Co byli rozdány , ukradeny, prodány ! A Němci nejlepší přátelé?
Článek o tom , Nenechme si diktovat své nepřátele”, bych změnil na,, Nenechte si diktovat své přátele”!!

Slovan
8. 10. 2024 07:34
Odpovědět  standa

stando kolikrát tohle bylo připomenuto. To co bylo v 89 myšleno se bohužel neuskutečnilo, ba naopak a nebyli jsme schopni to zastavit. Proč? Protože tenkrát to vše drželi komunisti na uzdě a socialističtí človíčci si každý hrál na svém písečku a to nám zůstalo dodnes a o chod státu se tenkrát starali komáři. Po 89 jsme si na písečku hráli dál a nevšímali si že nám šikovní kolaboranti rozkrádají stát. Bum a jsme v otvoru.

standa
8. 10. 2024 08:38
Odpovědět  Slovan

Důležitá otázka je,, co bylo v 89 myšleno”, jak je psáno.
Myšleno kým? Těmi , co to řídili ze Západu, Havlem, církvemi @ spol.( skutečné zlaté tele pro ně) nebo těmi, kterým byly jiné myšlenky předkládány k uvěření ( věčné fiktivní zlaté tele)
Ti první nebyli a nejsou zklamáni a ti druzí…….realita je zde….

Slovan
8. 10. 2024 09:55
Odpovědět  standa

Omlouvám se, myslel jsem naši společnost. Né západáky. Nás.

Albi
8. 10. 2024 19:43
Odpovědět  standa

A proč to adresujeě mně?
Zvala jsem snad armády VS v r. 68 do republiky já?
Organizovala jsem snad Listopad 89?
Účastnila jsem se rozprodeje národního hospodářství cizákům?
Lobbovala jsem za víc než 30leté splácení “církevních restitucí” – navíc s každororčně plně započítanou inflací?
Vlastním a prodala jsem následně já třeba ČKD, Škodovku, ostravské doly a hutě?
Zlikvidovala jsem české sklenářství a jabloneckou bižuterii, dala příkaz ke zbourání cukrovarů, zařídila i likvidaci takové maličkosti jako jsou drožďárny? (Víš – víte vy ostatní – že i droždí už léta dovážíme?

Zvu sem snad dokonce Sudeťáky?

A kde jsem se jen zmínila, že tu Sověti něco zničili v té době, po kterou tu byli???
(Nemohl by sis zas na chvíli vybrat jinou oběť k demonstrování svých fantasmagorií?)

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Ina
8. 10. 2024 17:12
Odpovědět  standa

My jsme nikdy Rusy rádi neměli, kvůli vpádu vojsk v 68. Jenomže to znamená, že jsme se s nimi nebavili, že bychom si je nezvali domů, že bychom s nimi nešli na pivo, ne to, že bychom chtěli, aby je někdo vymazal z povrchu zemského. To současné šílenství mě deptá, tolik nenávisti nemůže vést k ničemu dobrému.

Albi
8. 10. 2024 19:56
Odpovědět  Ina

Přesně tak.
Jenže vyprávějte to dnes někomu, kdo nechápe, proč jsme Rusy nevelebili jako oni teď a jiní naopak v 68 s nimi kolaborovali, aby je dnes obdařovali názvy “ruSSáci”.

A každý si na tom vystavěl svou vlastní ideologii a totální nepochopení až k nepřátelství k tomu druhému.
Platí pro alternativní i mainstreamové diskuze.

Albi
8. 10. 2024 19:22
Odpovědět  standa

Nebyli to “většinově” Ukrajinci, už jsem to tu jednou psala.
Byly to skupiny vojáků všech armád Vašavské smlouvy včetně menšího množství z NDR – mimo Rumunska, které se odmítlo zúčastnit.

(Mmch – taky zajínavé: Rumuni odmítli a nic se nestalo. Dnes USA zavelí a fialovci se postaví do haptáku a poslechnou nejen bere slova, celí nadšení, že mohli posloužit.)

Že je dnes Ukrajina v jiné pozici než v r. 68 neznamená,že je nutno podle vládních zvyků měnit skutečnoat!
Jestli je to moc složité, tak “profesorka” to prvňáčkům” vysvětlí:

Ukrajina byla v r. 68 jednou ze svazových republik, které tvořily “jeden svaz“!
Svaz sovětských socialistických republik pod vedením Moskvy!

Srovnej Československo – dvě samostatné republiky, navenek vedených Prahou!

Je to dostatečné, nebo budete do nekonečna pořád omílat ty Ukrajince?

Albi
8. 10. 2024 01:17
Odpovědět  Bety

Pardon – těmi “frekventanty” jsem myslela tehdejší děti, absolvující právě MŠ nebo maximálnwě “nižší dva ročníky” ZŠ, ale dnes přesně vědí, kdo, co, kdy, proč,a jak se něco stalo před půl stoletím. 🙂

Markýza
6. 10. 2024 14:24
Odpovědět  Pijack

Protože se museli přesvědčit, že uhlazená mluva a dobře ušité sako charakter nedělá. Někteří jsme to věděli, jiní ne – ti to ovšem už vědí taky. Většinou, tvrdé jádro samozřejmě zůstane. Mně to náhodou připadá jako velmi poučná lekce. Mimochodem, velice pěkně o tomhle mluví Hampl tady
https://1url.cz/l13L7

Albi
6. 10. 2024 15:18
Odpovědět  Markýza

Jo – ale taky až po 3 létech!
Pijack píše, že pn tohle všechno poznal už z jeho předvolební kampaně. Něco takového by si v tom čase jistě ani Hampl nedovolil tak jednoznačně tvrdit.

katango
6. 10. 2024 15:59
Odpovědět  Albi

Stačilo poctivě sledovat denní tisk – viz můj odkaz výše. Nebo ty manévry s Fialou jako předsedou ODS. Pomalu ještě v tý ODS nebyl a už byl předsedou. A ty předvolební fotky! Fiala maluje byt a přitom si na štaflích čte (asi nějaké filosofické dílo). Fiala dělá legraci koukaje přes takové světle modré masivní brýlové obroučky. Fiala v saku opékající si buřta. Fiala s ansámblem v nějakém tom vědeckém parku pro děti, všichni visící na lanech jako stádo opic.

orinoko
6. 10. 2024 17:03
Odpovědět  katango

Jasně vybraná persona stejně jako hradní ptakopysk. Ze všeho nejdříve takový dobytek musí prokázat , že bude držet vytycenou lajnu. Svět chce být klaman.

standa
6. 10. 2024 17:32
Odpovědět  orinoko

Propíchl to Zaorálek před lety na sjezdu ČSSD. Začal tam hovořit o naší úloze v NATO a o generálu P.P. v NATO a někdo do něj strčil a řekl ,, mlč ,to je náš budoucí president”!

Albi
6. 10. 2024 17:30
Odpovědět  katango

Jo – a už tehdy jste všichni věděli,že bude podporovat válku Zelenbského, bude ruinovat státní rozpočet víc než kdokoliv před ním, půjčovat si na zbraně pro Ukrajinu, bude se chlubit, jak nám zajistitl plyn očištěný od “ruské stopy” – minochoderm podívejte se na dnešní článek – stačí si přečíst první odstavec, dál je to ztráta času:
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-dovoz-ruskeho-plynu-do-evropy-roste-je-proste-levnejsi-40491532#

Já ODS nikdy nevolila, ať byl předsedou kdokoliv, tedy ani Fialu, ale tohle není o sympatiích, to je o nepodložených “věšteckých” schopnostech – bohužel přicházejících “ex post” = až když nám je 30let potvrdilo.

Pijack
6. 10. 2024 17:50
Odpovědět  Albi

Nepřekrucuj věty, které nezazněly. Psal jsem jasně větu – “Budeme podporovat sebevědomé, úspěšné a bohaté… bla bla bla… Prostě takto Fiala žvanil.

Markýza
6. 10. 2024 18:25
Odpovědět  Albi

No o válce na Ukrajině nikdo tehdy nevěděl, čili nikdo nemohl predikovat, co udělá Fialenko.

Albi
6. 10. 2024 22:21
Odpovědět  Markýza

A mohl.
Minimálně od Majdanu v r. 2014 už bylo snad každému jasné, na které straně budeme, dojde-li ke konfliktu. Navíc se právě tehdy začalo opatrně začalo naznačovat, že Putin chce “zabrat celou Evropu”. Cio to mohlo být jiného, než pozvolná příprava jak na rusko-ukrajinské vztahy nahlížet?

Takže otázka byla jen kdy se tak stane a ne kdo je zrovna prezidentem. A i Zeman, kterého tady mají za Putinova poskoka dokopali k tomu, že sice do Moskvy na oslavu ruského vítězství ve 2.sv. přijel, ale na veřejnosti ve společnosti Putina se vystoupit neodvážil.

katango
7. 10. 2024 11:33
Odpovědět  Albi

Ne.

Všichni si mohli všimnout, že to je narcistický psychopat s nevalným intelektuálním vybavením.

Albi
7. 10. 2024 15:14
Odpovědět  katango

To uznávám, že jsem taky mohla, ale mě tedy nijak extra celá ODSka nezajímala, takže ani nějakému Fialovi věnovat větší pozornost mě nenapadlo.

8. 10. 2024 20:56
Odpovědět  katango

Jo

Markýza
6. 10. 2024 18:24
Odpovědět  katango

Nojo, to s tím malujícím Fialou, to vyplodilo spoustu vtípků. Ale spoustě lidí přišel i v těchhle situacích jako “slušnej člověk.”

Pijack
6. 10. 2024 17:47
Odpovědět  Albi

Tak sorry, ale škoda, že si nedělám archiv vlastních názorů na jiných diskuzních fórech. Tento poznatek jsme už veřejně šířil před skandálním podrazem Rychetského, aby se lempl Fiala dostal k moci. Nebudu tě přesvědčovat. Prostě jsem to tak vnímal, tvými slovy analyzoval. Hádat se není mým životním stylem.

ModrýKlokan
6. 10. 2024 19:19
Odpovědět  Pijack

Podle mě jim to Pijacku nemusíš podrobně vysvětlovat. Každej s mozkem v hlavě koho to zajímalo aspoň trochu, poznal a zjistil si předem, co je Pijala za hňupa. Stejně jako v případě dalších šmejdů v politice. Na to nemusí být nikdo delfská věštírna.

Kdo má v hlavě seno tak to ovšem nepochopí a zase se bude divit jakýho blba zase zvolil. Jéééééé to je fešák, toho volýýýým. Škoda mluvit.

Markýza
6. 10. 2024 18:22
Odpovědět  Albi

To netuším, Fialenka jsem nesledovala, abych se přiznala. Ale že seš to ty, tady jsem ti našla, že Hampl ho sledoval – a komentoval. A dovolil.
https://1url.cz/n13zj

milan
6. 10. 2024 14:53
Odpovědět  Pijack

no dobre ale kdyz na toho prodavace titulu tak koho to vis ty a my ale co zbytek a aby sme zrusili tento fas spolek tak koho volit ten nekdo nema tolik volicu aby nase hlasy nepropadli

Administrátor
P.A.Semi
6. 10. 2024 10:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Inu, Piráty “popravil” Lid v krajských volbách, ukázali, že už toho mají dost… Takže slizský Fiala zavětřil, odkud vítr fouká, a našel odvahu tu ostudu vymést i shora…

Povinná “digitalizace”, která je nevyzkoušená a není tam přechodné období, kdy jsou povolené obě možnosti zároveň, je diletantismus a arogance moci
A už se to snaží napravit a obnovují to zkušební období, kdy je možné použít obě varianty, vybrat si…

(na mě to působí, jako že i ti úředníci tu digitalizaci nechtějí, a když vám něco nařídí a chcete dokázat, jak to nefunguje, tak to pak fakt nefunguje…? ale podrobnosti neznám a jen tak usuzuji z pár námitek…)

πα½

Boomer
6. 10. 2024 11:04
Odpovědět  P.A.Semi

..P.A.Semi, co takhle se chvilku věnovat poště došlé na kontakty :admin@pokec24.cz; info@pokec24.cz ? Něco vám tam visí! To mám požádat Hospodina, aby vám moji žádost poslal urgentně prostřednictvím nápisu na Slunci?!

Jaká hra se tady hraje?

Administrátor
P.A.Semi
6. 10. 2024 11:59
Odpovědět  Boomer

Mně nechodí email na admin@pokec24.cz, já jsem tu pomocný ajťák… Mám přístup do databáze a na změny pluginů, ale admin je tu někdo jiný (důchodce, který není ajťák, proto jsem se sem takhle mohl vetřít, protože to občas pomáhám nahodit, když se něco pokazí… a tahám tu ho*vna z koše, kam padají díky různým filtrům “čeká na schválení”… neberte ajťáka zadarmo, že… i když jsem takový kibic…)

viz https://www.pokec24.cz/nezarazene/jsme-zasrani-teroriste/#comment-201307

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
6. 10. 2024 12:06
Odpovědět  P.A.Semi

..děkuji za odpověď, a prosím o protekční intervenci z vaší strany u toho skutečného ajťáka. Kontakt na něho snad máte…;o)

Administrátor
P.A.Semi
6. 10. 2024 12:37
Odpovědět  Boomer

Ale jak sem píšete další komentáře, tak v nich je zase ten email… Máte ho uložený ve vašem prohlížeči…

πα½

Boomer
6. 10. 2024 12:52
Odpovědět  P.A.Semi

.. už nebudu psát žádné komentáře. Přestávám existovat pro pokec24.cz. Stačí to takhle?

jiří
6. 10. 2024 14:09
Odpovědět  Boomer

No konečně bůůůmře, máš palec.

Markýza
6. 10. 2024 14:26
Odpovědět  Boomer

Nechte toho……to už mi tu zbudou poslední dva, se kterými se dá diskutovat a semtam někdo náhodně!

orinoko
6. 10. 2024 17:05
Odpovědět  Markýza

My se tu dokážeme pohadat sami mezi sebou i bez buuuuuVOLU!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
6. 10. 2024 18:26
Odpovědět  orinoko

Vy se hádejte s kým chcete. Já chci diskutovat a jak jste sám poznamenal – s vámi to moc nejde.

ModrýKlokan
6. 10. 2024 18:56
Odpovědět  Markýza

Dobrej fór – “já chci diskutovat” :-D)))))

orinoko
6. 10. 2024 19:17
Odpovědět  ModrýKlokan

Takhle se jednou prorvala Maria Zacharovova, když chtěla pozvat do televize k diskusi Navalaneho. Naprostý úlet. Šéf ji to rozmluvil.

Jaris
8. 10. 2024 10:00
Odpovědět  Markýza

Ale markyzo, vy neumite diskutovat. Vy leda tak tlachate neco o sardinkach.

orinoko
6. 10. 2024 17:07
Odpovědět  Markýza

Včera jsem seděl v kině s markýzem de Sade.

Markýza
6. 10. 2024 18:27
Odpovědět  orinoko

To byl brácha. Jste celej? Máte uši? Radši si to zkontrolujte. Ne že byste zrovna uši potřeboval – ale tak kvůli estetice.

orinoko
6. 10. 2024 19:13
Odpovědět  Markýza

Další kýbl emocí, jejichž původ mnohdy dli někde úplně jinde.

Markýza
6. 10. 2024 20:36
Odpovědět  orinoko

Co jste proboha čekal??

orinoko
6. 10. 2024 21:02
Odpovědět  Markýza

Santu Klause?

Markýza
7. 10. 2024 14:26
Odpovědět  orinoko

A osud vám přidělil Markýze de Sade…………ach Orinoko, to vypadá jako celý osud kostce!

Albi
6. 10. 2024 15:23
Odpovědět  Boomer

To ale nic neřeší – měl byste nějak zjistit, které slovo (věta) se systému znelíbilo, protože jen kvůli vaší adrese vás přece zčista jasna nezablokoval.

Boomer
6. 10. 2024 15:43
Odpovědět  Albi

..systém mě nezablokoval, to pozor! Jen se mi po delším zkoumání vykreslil jako krajně podezřelý… a jak jste možná sama poznala, dovedu sbírat kamínky do mozaiky.
To je vše, co k tomu jsem ochoten uvést… my individualisté už jsme takoví, každému dopřáváme ať se spálí kdy, kde a jak chce.

Zkuste vložit příspěvek bez těch dvou spodních řádků…;o))

katango
6. 10. 2024 16:00
Odpovědět  Boomer

Hele, nechoďte pryč! Moc by se mi stejskalo.

Joe Arp
6. 10. 2024 16:31
Odpovědět  katango

Neplačte děvčata, on přikluše. Dávám mu tak “týden, dva”, ovšem pod jiným nickem. Přece nenechá doma jen tak zahálet kouzlo osobnosti a břitký úsudek.

standa
6. 10. 2024 18:15
Odpovědět  Joe Arp

,,Poznáš je podle ovoce”.
A, když Markýza tak naříká může si zjistit , kam se Boo stěhuje a jít tam za ním. Vlastně by to bylo přínosné. Totiž všichni ostatní tady jsou pro Boo troglodyti a mdlého rozumu. Pro Markýzu asi také a prý zde zbudou jedinní dva, kteří nejsou.Přece se Marky nebude zdržovat s ostatními( takovými hlupci) a klesat na jejich úroven. Vyjádřila se tak? Vyjádřila.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

orinoko
6. 10. 2024 19:18
Odpovědět  standa

Velmi trefna poznámka.

Markýza
6. 10. 2024 20:34
Odpovědět  standa

Nikoli. Vyjádřila jsem se tak, že mi tu zbydou dva a semtam ještě někdo, se kterými se mi dá diskutovat. Takže “asi” bylo správně Staníku. Asi znamená, že si nejste jist a nejste si jist velice správně.

Slovan
7. 10. 2024 17:54
Odpovědět  Markýza

Co mě to zkurvenééééé a zaassrannéé slovíčkaření připomíná. Omlouvám se VŠEM, ale myslel jsem, že už po PP nenarazím na magory, co ze sebe budou dělat nadlidi a vysmívat se druhému, jako děcka, že tam má hrubku, dvě nebo tři. Podle mě jsou to takový co doma musí držet hubu a pak chodí buzerovat druhé do diskuzí na net. Vylít si vztek. Už jsem to tu psal, tak ještě jednou pro ty HOOWNAA, co si myslí že jsou ELITA národa. Potkal jsem ve své profesy pár velice chytrých lidí, co v životě něco dokázali, hotový KAPACITY!! NIKDO!! NIKDO z nich mi nikdy nedal najevo, že on se čtyřmi tituly je něco víc než já, obyčejný umrněnec, co mu dělám rekonstrukci nemovitosti. Ba naopak měl jsem jejich obdiv a úctu. Jeden z nich byl nedávno zesnulý Pavel Klener, špičkový, mezinárodně uznávaný onkolog. A další, přísahám, že nikdy na tyto lidi nezapomenu a mám hezkou vzpomínku. Přísahám na svoji čest a na tu já jsem velice háklivý.

Markýza
7. 10. 2024 18:49
Odpovědět  Slovan

Nemluvím o hrubkách, mluvím o významu. Všiml jste si? Nevšiml……….Jestli je ovšem význam toho, co říkáte nepodstatný, řekněte mi prosím, proč pak mluvíte?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
7. 10. 2024 21:26
Odpovědět  Markýza

Napsal jsem slovíčkaření a za tím si stojím. Standu chytáte na ASI a ze mě děláte opět blba že nevím co je to význam. Důležité konkurenta odpálit a udělat z něho hlupáka. To je kvalita diskuze. Pak je pro vás snadno úzká na vás podobný. Já tu mám třeba diskutérů spoustu na rozdíl od vás. Ale že všichni co nejste spokojeni tu zůstáváte, co?
To jsou stejně naučené kecy boomerovské vyškolené skvadry, rétoriky na pintlich ale na pintlich stejné, vycvičení internetový diskuziní vojáčci.

Albi
8. 10. 2024 01:44
Odpovědět  Slovan

Pavle, poradím.
Nejlépe by bylo všechny takové odtud vyhodit. Máte tu novou kvalifikovanou sílu – Orinoka.

Je tu sotva pár dní a už rozhoduje, kdo má odsud “vysmahmout”. A nejlépe ti, ktetří tu jsou tři, čtyři roky (někdy i víc).

Ale neboj, možná sis jen nevšiml, už se k tomu nějakou obu schyluje.. Rychle to tu “pravoprostorovatí”.

Škoda. Býval to dobrý web, .

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
standa
8. 10. 2024 10:04
Odpovědět  Albi

O ,, vyhazování” tu přece nejde , Albi.O tom píšete pouze vy.Jde o to, že pokud s vámi někdo nesouhlasí nejste schopni diskutovat a uchylujete se ke slovním hrátkám. Jeden uražený odešel , vy pláčete a jste tím uražené také.A, když vám někdo logicky nabídne ,, tak to udělejte, také tak ” považujete to za vyhazování.
Ostatně Semi to řekl jasně . Boo , když psal , že je to,, jeho poslední odpověd , a, že už tady nikdy… a že odchází , tak mu odpověděl,, tak vypadni”! Pouze mu potvrdil jeho přání! Je to špatné?

Albi
8. 10. 2024 16:27
Odpovědět  standa

Semi je, řekněme dobrovolným “zaměstnancem” tohoto webu – když sám napsal, že je pouze “ajťák” na odstaňování havárií a nežádoucích poruch systému a Boomerovi pouze slušně doporučil jeden z postupů, lterým může svůj problém vyřešit, pokud je zde nespokojený.

Orinoko sem přišel jako návštěvník a chová se jako majitel. Trochu (velký) rozdíl, že?

Aspoň se Stando snaž rozlišovat!
To platí i pro diskuze o židech, o minulém režimu, o původcích všech válek, kdy odmítáte “aktery” dělit na pány, kteří rozhodují a na jejich – svým způsobem “poddané” – kteří nerozhodují nic, ale nakonec povinně “jdou se svou kůži na trh” – a vy je pak v diskuzích házíte do jednoho pytle.

Na to člověk nemusí být “profesorkou”, ani “doktorem obojího práva”, aby takovou jednoduchost pochopil.

Markýza
8. 10. 2024 16:43
Odpovědět  standa

Ne? A já si až dodnes myslela, že “vysmahni” je ekvivalent “jdi pryč, vypadni, zmiz”.

Slovan
8. 10. 2024 10:13
Odpovědět  Albi

Však už jsem ti to před časem psal, že to tu najíždí na PP zvyky. Ale co se týče orinoka, tak snad nechceš, abych ti já vysvětloval proč to napsal. Ale jo, já mám za to, že to napsal ve stylu eufórie, jako když někdo vypustí něco z “huby” ještě ji má otevřenou, mozek mu mezitím zareaguje a už to nemůže zastavit “spolknout” to slovo. A když už tak ukazuješ, tak jak se ke mě choval ten, co ho momentálně bráníš? CO? To bylo v pořádku, že jo. Normál. A Markýza se tetelila blahem, jak mě suchoprd utřel. Jsou tu tací, že by si neměli stěžovat na reakce druhých, natož moralizovat. Já mám čisto na stole, a když už jsem byl zlý, tak jedině jako protireakce. A ty to moc dobře víš.

Albi
8. 10. 2024 16:34
Odpovědět  Slovan

Tobě se nedá nic vymlouvat a vysvětlovat – obava, že by tě kámoši tvé “krevní skupiny” přestali jako kámoše brát, je až moc silná.

K Orinokovi – ten nick znám i od jinud, takže tvoje vysvětlení je možná správné ale mě se jeví jinak.

Slovan
8. 10. 2024 17:37
Odpovědět  Albi

Až mě odpovíš na co jsem se tě ptal ve dvou příspěvcích pak se můžeme bavit dál, doteď máš nějakej divnej metr. Jestli jsi už odpověděla (nebyl jsem tam) ber tuto výtku za bezpředmětnou.

Markýza
8. 10. 2024 09:31
Odpovědět  Slovan

Slovane. Udělat z někoho hlupáka není tak snadné, jak si myslíte. Velice snadno se ovšem dá podpořit, když ze sebe někdo dělá hlupáka sám. To jde hezky samospádem.

standa
8. 10. 2024 10:14
Odpovědět  Markýza

Máte pravdu. A hlupáci , když není po jejich uraženě odcházejí!
A vykřikují,, už nikdy”!

Albi
8. 10. 2024 16:52
Odpovědět  standa

Stando – tobě a ostatním to snad vadí?
Vadilo, když tu byl a vadí, když odešel?

Nebo proč se tady vede taková diskuze o ničem?

Joe Arp
8. 10. 2024 18:32
Odpovědět  Albi

Jestli jsi to ovšem špatně nevyhodnotila, my se tu pouze, zcela nepokrytě pošklebujem vašim tryznám.

Slovan
8. 10. 2024 10:19
Odpovědět  Markýza

Suchoprdí řečičky, nimlich. To už mužu jít na Novinky, tam je přesně taková diskuze, trumfnou protivníka za každou cenu. A kdyby tu byl odraz, tak s americkým úsměvem. Teď jsem dokoukal video Prima 360, moderátorka nenechala Maříkovou domluvit jednu větu, a Detox mluvila dlouho plině s americkým úšklebkem. Jak typické pro Aspeňáky.

standa
8. 10. 2024 09:44
Odpovědět  Markýza

V asi nevíte či nechápete nebo chápat nechcete.Jestliže někdo místo diskuze a smysluplné odpovědi napíše , že se píše byste místo by jste a nicjiného k tématu jiného nemá , je otázkou , kdo je ,,rozumu mdlého”.Žádný ,, význam” v tom , prominte, nevidím. Vy ano ? Vy se zde hadrkujete o TY či VY a vám tedy význam řečeného uniká.Není to Ty nějaké pošlapané ego?

Markýza
8. 10. 2024 11:46
Odpovědět  standa

Ano, handrkuju. Tykání je totiž v řeči české chápáno jako určitá důvěrnost a když dovolíte – s kým budu důvěrná nebo ne, bych si ráda určovala sama. Tykat jinému (ženě zvlášť) jen tak, protože já jsem ten borec ledoborec a můžu si tykat komu chci, je hrubost a humpoláctví. Pak se ovšem nemůže dotyčný divit, že mu to oplatím, že? Protože ono to tykání má ještě jeden význam – takový ten policajtský. Demonstrace moci se tomu říká.
A ještě jedna věc. pokud já jsem opravovala někomu mluvnici, pak jen velice zřídka a jen když mě z toho opravdu zabolely oči – což jsem i tak vysvětlila.

ModrýKlokan
8. 10. 2024 13:44
Odpovědět  Markýza

Od úsvitu věků a vytáčeného internetu, je společenská norma na internetu tykání. Především na anonymních diskusích.

Když někomu automaticky ze zvyku naskočí vykání, tak to nevadí, tolerujeme to. Absurdní diskuse a vynucované vykání je mimo internetovou společenskou normu, je to chucpe, trapné.

Společensky vhodné je pouze “vis a vis” nabídka jednomu konkrétnímu adresátovi – “Mohli bychom si vykat?”.

Pokud nabídka není vyslyšena, či ji protějšek poruší, jedinou společensky přijatelnou reakcí je přehlednutí bez komentáře a vlastní pokračování ve vykání. Případně ukončení komunikace.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
8. 10. 2024 23:45
Odpovědět  ModrýKlokan

Tykání je adekvátní v případě, že uživatelé jsou něco jako spiklenci. Médium je nové, uživatelů je málo a jsou to nadšenci. Při současném masovém rozšíření internetu se o spiklenectví dávno nejedná.

Mně taky vadí, když se mi tyká. Ostatně, jak kdysi kdosi napsal, ty vole se říká daleko líp než vy vole.

ModrýKlokan
9. 10. 2024 16:35
Odpovědět  katango

Možná nechápete, že tady nejste Vy osobně, ale Váš virtuální obraz, který o sobě tvoříte. Anonymně.

Vykejte si a tykejte jak chcete. Podstatné je, že debata na toto téma a vynucování Vámi preferovaného způsobu na ostatních je trapné a společensky nevhodné. Nepatří to sem.

Takové věci si řešte v reálném životě osobně. Zde je jiný svět, přinášející jiné komunikační kvality, v reálném světě nedostupné. Nepoučené vnášení nesmyslů jako absurdní diskuse o vykání, narušuje a znehodnocuje jiné kvality.

To co Vám individuálně vadí (např. tykání), je irelevantní. Máte dodržovat společenské normy daného prostředí. Případně je mlčky ignorovat.

Pokud to stále nechápete, těžko pomoci a nemá smysl pokračovat.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
8. 10. 2024 13:27
Odpovědět  standa

Když někdo machruje se dvěma vejškama, tak by jeho psanej projev měl podle toho vypadat! Já jako zedník si můžu dovolit nedělat za tečkou či čárkou mezírky – ale dělám je – a můžu psát lidomluvou až do alelujá, Slovan jako zedník může dělat hrubky, ale ty, kterej tu ze sebe děláš vzdělance, bys měl mít gramatiku v malíčku! Což nemáš.
A když už to perlíš o egu, tak bys měl vědět aspon to, že NIKDO se sebeúctou by se nikdy nesnížiil k tomu, aby si pumpoval ego dvěma vymyšlenejma vejška jen proto, aby se povýšil nad ostatní. A když už se tu chceš povyšovat, tak se, namísto těch plků, raději douč gramatiku a pravopis, abys – ty, coby zdělanec se dvěma vejškama pracující v ohromném advokátním kanclu, bys zajisté napsal “aby jsi” – tu nebyl za prolhaného pitomce.

Slovan
8. 10. 2024 17:42

No abych byl upřímný na zedníka mi připadáš moc chytrej a písemný projev z mého pohledu jako od parakotoulu. Jedině, jestli nemáš průmku, jako můj soused od naproti, má průmku a makal se mnou.

8. 10. 2024 21:10
Odpovědět  Slovan

Už jsem to tu psal – lopata volbou. Však taky doma řevu plno. Co jsem studovat chtěl, nepovoleno, bo z kulackýho rodu, navíc z baptistické rodiny, takže ideologocký podvraták, a co povoleno, s tím jsem soudruhy poslal do… Jo tam. Tedy neposlal. Jen naznačil kam si takové nabídky můžou strčit.

Joe Arp
8. 10. 2024 19:26

Převzal jsi agendu Suchoprda a vedeš si zdatně!

standa
8. 10. 2024 09:56
Odpovědět  Markýza

Váš problém je asi v tom :
,,se kterými se mi dá diskutovat”. Vám ,, se dá diskutovat ”
pouze s těmi, kteří s Vámi bezvýhradně souhlasí.To ovšem není diskuze, ale přitakání.Zamyslete se nad svým egem ! Takto se sebevědomí nedá zvyšovat!

Markýza
8. 10. 2024 11:47
Odpovědět  standa

Tak teď jste mě vážně pobavil 😀 😀 Zrovinka vy!

Slovan
8. 10. 2024 12:20
Odpovědět  Markýza

Vždyť to říkám furt, když Vy inženýra, tak MY doktora. 🤣🤣🤣

8. 10. 2024 14:21
Odpovědět  Markýza

Správně mluví standa! Sebevědomí se odjakživa zvyšuje vejškama – čím víc tím líp – a žvaněním!
Fandím a držte pozice !!!

P.S. Jukněte prosí ještě semka  Markýza , máte tam zopár odpovědí. Né žeby to bylo tak důležitý, to jen abych neměl pocit, že jsem si v noci kecal sám se sebou.

Markýza
8. 10. 2024 16:44

Máte tam odpověď. Fur tvrdím, že tu chybí soukromé zprávy – tam by se neztrácela nit.

8. 10. 2024 21:19
Odpovědět  Markýza

Jo. Před chvílí tam byl. A zanechal odpověd. Opět.

Slovan
8. 10. 2024 17:52

Vidíš Milane až sem jsme to dotáhli kvůli jednomu namyšlenému volovi, který si tady znás dělal prdell, kdy se mu zachtělo. Však to tu napsal že ho to baví nassííraat lidi. Jestli vám tu chybí ty jeho manuální rozbory VŠEHO NA CO SI JEDEM VZPOMENE, tak co je to pak za POKEC? Pak je tu člověk jak na nějakém školení, doučování, nebo na nějaké rekvalifikaci něčeho druhu uplatnění v pracovního zařazení, kuurrwaa. Mě praskne snad voooocass. Ještě mě řekni Albi mi není schopna co říci, kdyby ti tu vykřikoval tvoji identitu, kde bydlíš, jak se jmenuje tvoje žena, že jsi zasranej invalidní mrzák co ubírá ze sociálního a určitě jsem na něco zapomněl. Taky bys ho chválil?

8. 10. 2024 21:18
Odpovědět  Slovan

No a proto jsem ho rád nasí-ral. Abych mu upumpnul ego. A on zase mě. Rád nasí-ral.

Slovan
9. 10. 2024 20:15

No tos mi toho Milane moc nevysvětlil, a co se týče toho proč jsem tu, tak rozhodně ne proto abych se tu s někým hádal a navzájem ho na…sííí rral. To mě nebaví. Jó, když ta situace nastane, tak se muším bránit, ale rozhodně si v tom nelibuji.

Albi
8. 10. 2024 17:08
Odpovědět  Markýza

Mně taky – i když ti nechci brát “slávu”, o jakou jistě nestojíš.

Oni si snad opravdu nevšimli, že své chyby tady vyčítají tobě!!! 🙂 🙂 🙂

Markýza
8. 10. 2024 17:33
Odpovědět  Albi

Klidně bych ti ji přenechala, ale to by byl pěkný danajský dáreček 😀 Nevšimli, ale to je docela běžné a navíc se s tím nedá nic dělat.

8. 10. 2024 14:02
Odpovědět  standa

A to se mi na tobě líbí. Že ty svoje howna ještě rozplácáš. Ty tu něco bublej o sebevědomí, kašpare.

A jen tak naokraj – Markýza vyjádřila co vyjádřila a adresovala to boombardákovi. Boombardákovi!
Dokonce se to ani netýkalo názoru, ale jen a výhradně jeho. Co komu z ostatních do toho tudíž bylo?! Howno! Co po tom bylo tobě? Ještě větší howno! Ale přesto jsi nelenil a okamžitě sis přiložil polínko. Proč?
Protože jsi vícejedinej troll – což jsem zde mimochodem napsal krátce poté, co ses zde zjevil – s úkolem reozes-írat diskuze. A, moc bych za to nedal, před tim jsi/jste je rozesí-rali pod nickem Indický běžec NR, kde také fungoval tým pod jedním nickem, a také složený z troldů různého stupně vzdělání a kognitivních schopností – což jsem zde tehdy rovněž napsal.
A nyní se, spolu s ještě pár dalšími, o totéž, co se vám povedlo na NR – zazdít diskuzi – pokoušíte na Pokecu24.

A ještě něco. Mě se po boombardákovi rovněž bude stejskat, páč byl důstojný protivník a byl – je – přes všechno své sobectví a těžkou namachrovast, vlastenec.
Na rozdíl od tebe měl ale boombardák své lepšolidství vyfutrované znalostmi a rozhledem, i když svět viděl skrze kapitalistické idee.

Albi
8. 10. 2024 17:11

Musím souhlasit, napsal jsi to dobře.

Slovan
8. 10. 2024 17:56

Vidíš jak jsme jenom tu názorově rozpolceni a pak se tu bavíme o něčem, úplně na hoouwoo. Jak to pak může dopadnout u voleb a společenském životě.

Joe Arp
8. 10. 2024 18:18
Odpovědět  Slovan

Kuře našlo svoje zrno, přej mu to, zas bude ve střehu a ne zahnívat při slámomlácení. Jo, když je těžce namachrovanej, sobeckej, lepšolida vyfutrovanej příručkama je o.k. Ovšem polemizoval bych s tvrzením, že podobně charakterově vybavený jedinec je i vlastenec, možná ve významu vlastnit!

Albi
8. 10. 2024 18:54
Odpovědět  Joe Arp

Tak nezáviď. Když se nebueš věnovat přehnané kritice ostatních a zaměříš se ví na sebe, taky se můžeš postupně dopracovat úspěchu.

Milan se ho nedopracova “mlácením slámy” tj. 100x poslušným opakovaáním “pokrokových hesel”, aby získal pochvalu od vašeho “cercle d’amis”.

Joe Arp
8. 10. 2024 19:23
Odpovědět  Albi

Jsem ti nesmírně zavázán, že jsi mi ukázala cestu k sebezdokonalování, ale to už jsem tu kdysi, od kohosi četl. Druhým odstavcem jsi, jak umíš jen ty – mimo, tam to nebylo o jakémsi 100x. Poslední dvě slova neznám, ale mohl bych si asi kdesi vyhledat, ale proč, je to jen zase ukázka pozice lepšolidí, né. Možná když jsi brousila zadkem židli v jakési instituci (sama si sdělila), cítila jsi se také markýzou de Brié. Jestli jsem vše, tak né závistivý!

Albi
8. 10. 2024 21:44
Odpovědět  Joe Arp

A zase – píšeš o něčem, co tě míjelo na kilomety daleko.
Výaz “lepšolidi” používáte vy “všeznalci” nesprávně.
Ale vysvětlovat ti to nebudu, najdi si to, ty přechytralej, sám.

Ale ještě naposled – už mě to totiž přestává bavít.
Výraz “cercle d’amis” (kroužek přátel).jsi snad i ty mohl identifikovat jako výraz francouzský a určtě alespoň tušíš, že existuje něco jako překladač.
To jen na vysvětlení, že “profesorka” francouzky neumí, ale i ona – totální blbka dle tebe – ten překladač našla, používá ho. a netají se tím, aby se vytahovala neexistujícími znalostmi jako někteří – jistě jmenovat nemusím 🙂

Někdy to zkus taky – a titul “profesora” ti víc než ráda přenechám, resp. pokusím vnutit a přidám i DrSc.

Abych ti to ulehčila, tady máš ten překladač jako dárek: Ciao !
(To je italsky.sbohem) Za domácí úkol si to ověř!) 🙂
https://translate.google.cz/?sl=cs&tl=fr&text=krou%C5%BEek%20p%C5%99%C3%A1tel&op=translate

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
9. 10. 2024 19:11
Odpovědět  Albi

No vidíš, že to jde česky “kroužek přátel”! Pindy okolo překladače a dalšího jsou zbytečné!

Albi
8. 10. 2024 19:02
Odpovědět  Slovan

Jenže ty si to “sjednocení” představuješ jako bezpodmíněný souhlas se vším, co vyblijou tvoji přátelé a ty.
Jiným je to ovšem přísně zakázáno.

Kde je pak nějaký rozdíl mezi “vládními” příkazy a těmi vašemi?
Kde je prostor k diskuzi, když jste převzali vládní “myšlení”,které připouští jen názor, na kterém jste se dododli vy a přítomnost jiných vás přímo uráží?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
8. 10. 2024 21:23
Odpovědět  Slovan

Jo

Albi
6. 10. 2024 22:30
Odpovědět  standa

A měla pravdu? Měla!!!!!!!!!!!!!!!!

ModrýKlokan
6. 10. 2024 18:57
Odpovědět  Joe Arp

Někdo nám musí tu laťku pořádně nasadit… Bůůůů, vrať se, my už budeme hodný!

Joe Arp
7. 10. 2024 10:12
Odpovědět  ModrýKlokan

Hodný, Klokane za sebe to slíbit nemůžu, z narcistních, samolibejch psychopatů mám vyrážku. Jinak vím, že prd*el.

Albi
7. 10. 2024 15:20
Odpovědět  Joe Arp

Těžká konkurence, co! 🙂

Joe Arp
7. 10. 2024 16:09
Odpovědět  Albi

V hospodě u Tří babiček, neblbni mi hlavu.

Albi
8. 10. 2024 22:22
Odpovědět  Joe Arp

Neboj – víc už to nejde! 🙂

orinoko
6. 10. 2024 17:06
Odpovědět  katango

Já Ti ho směle nahradím. Ljubju tebja.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
6. 10. 2024 17:30
Odpovědět  orinoko

Tak to se ti těžko povede! Musíš být v okolí všemi obdivovaný, zdravý, sebevědomý, mít Wiki a příručky v malíčku, drandit po vlasti České na růžovém motu zn. Dněpr s polepy Kawásaki, pít cououvéé špačky ozobané u krbu s věrným Žerykem a huriskami u nohy, neomylně najít každého oponenta na mapě a ve svodkách, a pozor IQ 140+ neklesající ani v krutých mrazech! Šlechtická výchova samozřejmostí a těžký narcizmus jako bonus. Parakotoul od nepříjemného odhalení, jako fík!

Markýza
6. 10. 2024 18:28
Odpovědět  Joe Arp

Džou Džou…..jak se může někdo takhle dokonale netrefit ani jednou? Máte fascinující talent, skutečně.

Joe Arp
6. 10. 2024 18:39
Odpovědět  Markýza

Sádko, Sádko…. díky za uznání, od nejostřejší tužky v penále (pokec) hned po Suchoprdovi samozřejmě, to potěší madam! p./s., něco pro orgasmus – ;o)))))))))

Albi
6. 10. 2024 22:32
Odpovědět  Markýza

Vypadá to, žes jim pořádně dupla na jejich ego. 🙂

Markýza
7. 10. 2024 09:44
Odpovědět  Albi

A ke všemu mi to ani není líto 😎

katango
7. 10. 2024 11:37
Odpovědět  Markýza

Je to legrace, jak na všechno naskakujou.

Joe Arp
7. 10. 2024 15:56
Odpovědět  katango

Nechápeš smutná princezno, že to děláme pro vás, snažíce se trochu rozptýlit váš srdcervoucí žal. Guru vás nechal svým “odchodem” stát před Wikisámoškou vědění a sprostě vám ukradl pětikačku do vozíku. Jelikož jste unešeny máte tutáč Stokholmský syndrom, chápu, študovaní byli vždy trochu jiní, takový citlivý. A já bych toho orinoka nezatracoval to bude sekáč, nejen, že se nezakecá, ale ani z boje neuteče.

Slovan
7. 10. 2024 17:57
Odpovědět  Joe Arp

Tvl nesserrmě ještě řekni že umí parakotoul a vezmu roha taky. :-)))))))

katango
8. 10. 2024 23:49
Odpovědět  Joe Arp

Mohl byste mi to přeložit do úředního jazyka?

Joe Arp
9. 10. 2024 19:14
Odpovědět  katango

Myslíš do ptydepe, brnknu Veclovi.

Albi
7. 10. 2024 15:23
Odpovědět  Markýza

Ještě aby bylo! Je to naopak jasné vítězství. 🙂

Joe Arp
7. 10. 2024 10:14
Odpovědět  Albi

Profesórka, “čo si predstavujetě pod hentým ego”?

Markýza
7. 10. 2024 14:05
Odpovědět  Joe Arp

To je posunutý význam. Ego (nebolí já) znamená v původním smyslu tu dospělou a racionální část člověčí psýchy, což samozřejmě v tomto případě není ani omylem. Bohužel se ten výraz posunul do významu, který čeština označuje jako pýchu – v případě, o kterém mluví Albi, bych řekla spíš nafouknutý balonek. Protože ona i ta pýcha může mít rozměr, který u komunikace vaší skvadry rozhodně postrádám.

Joe Arp
7. 10. 2024 15:58
Odpovědět  Markýza

Nejen, že nejsi profesorka, ale tomu co říkáš nerozumím a navíc mě to uráží!

Markýza
7. 10. 2024 16:01
Odpovědět  Joe Arp

Džou! Varovala jsem vás už jednou – NETYKEJTE MI. Nebo začnu tykat já vám a nebudete mít ego pošlapáno – vy nebudete mít žádné.

Joe Arp
7. 10. 2024 16:06
Odpovědět  Markýza

Souhlas, do toho, já tykám i prezidentovi, jako Jágr, ovšem bez hokejky. Pokud máte problém pí. kněžno nereaguj, já se přidám!

Slovan
7. 10. 2024 18:04
Odpovědět  Joe Arp

Kde je napsáno že je to ženská. Ale to netykání mají v klubu.

standa
7. 10. 2024 16:31
Odpovědět  Markýza

Právě nyní poněkud hystericky dokazujete, že to vaše ego se cítí pošlapáno.Ty nebo Vy nebo ty by jsi či tybys, hacky , carky v diskuzi nerozhodují … rozhodují pouze , jako argumenty pro vašeho odešlého guru , pro kterého jsou všichni ,, mdlého ducha”.. Vždy pouze mlžil. Tím si to ego zvyšoval.

Slovan
7. 10. 2024 18:03
Odpovědět  Markýza

Pozor sivá holubičko, něco jiného je mít “namyšlené” ego a něco jiného být na sebe hrdý a stát si za svým, být tolerantví atd. Zkrátka nebýt sswyně!! Jo omlouvám se že jsem prolomil bobříka mlčení. Vono mě to za čas přejde.

Markýza
7. 10. 2024 18:50
Odpovědět  Slovan

Ano, to je. Proto jsem to říkala. Tolerantní….neříkejte mi, že tušíte, co to je??

Slovan
7. 10. 2024 21:29
Odpovědět  Markýza

Jistě, ale až to druhé, to první se nás netýká. Vy to moc dobře víte a míč máte v autu.

katango
7. 10. 2024 23:28
Odpovědět  Markýza

Souhlasím. Je to tak,jak píšete.

Slovan
7. 10. 2024 10:15
Odpovědět  Albi

Tak když už mě na to moje ego bylo tak strašně dupnuto, tak ti muším pochválit, sice pozdě ale přece, jaká že jsi to dobrá hééérečka, že jsem na tebe mušel změnil úsudek, po těch cca sedmi letech. Kdy jsi snámi srdnatě bojovala po boku, proti těm Langrům, Holínkům, Skeptikům a dalším názorovým kapitalistickým protivníkům, a tihle zdejší jsou stejní, možná dost i stejní. Byla sranda, tolik jsme se nasmáli i právě takovým kravinám, které zde najednou nemusíš a odsuzuješ, jako by pod tvojím JÁ už nebyl ten upřímně tolerantní člověk, nýbrž někdo na vysoké diskuzní úrovni, jako ti zdejší hogo fogo, komu houwno nesmrdí…… však víš koho tím myslím.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
7. 10. 2024 10:29
Odpovědět  Slovan

Správně sis všiml boombrovatění lehce závislých. A taky tu roli hraje snaha být přijat do klubu “vyvolených”.

Albi
7. 10. 2024 15:36
Odpovědět  Joe Arp

Vidím, že máme konečně stejný názor, to mě tedy překvapilo. Zrovna jsem totéž napsala Pavlovi-Slovanovi.

Joe Arp
7. 10. 2024 15:44
Odpovědět  Albi

Vlasto, to má být Dívčí válka, co? Tak řádně vyhlásit prosím!

Joe Arp
7. 10. 2024 15:59
Odpovědět  Albi

Kdybys byla připravená, nebyla bys překvapená.

Albi
7. 10. 2024 15:33
Odpovědět  Slovan

I já musela mnoho úsudků změnit. Tak to v životě chodí. Bohužel.

Jenže někdo se bojí být odsouzený kamarády, tak jim raději vždycky a na všechno kývne, jiný zas kamarádství nepodmiňuje absolutním souhlasem.

Slovan
7. 10. 2024 16:21
Odpovědět  Albi

Vážěná přítelkyně ještě furt, já rozhodně nebudu dělat z tvých momentálních názorů závěry. Ale muším se ohradit k tvým úsudkům mojeho JÁ, které jsou mylné a nezakládají se na pravdě. Ano, jen idiot nemění názory, ale PK byl a je furt stejný problémový nedavno osnačený vámi milovaným Boomerem odbojový buřič. Áno, áno, takhle mě tu před nějakým týdnem označil. A když jsme milá zlatá u toho mravního počínání, tak mi pověz co říkáš na jeho ataky na moji osobu a jak tu vykřikuje moji identitu v domění, jak mě rozhodí. Že jsem mrzák, chcípák, tlustá olejová koule atd. Viděla jsi i mě, že bych někdy něco takového někomu z diskutujících psal? Nó co ty na to, není to podpásovka, když jsem byl podveden PP a byla zveřejněna moje identita, kterou do nyní určitý druh pološílence využívá. To jen abyste měli vy tři královny jasno. Jediný kdo se k tomu vyjádřil byl standa, který k tomu řekl své, za což mu děkuji. A když já začnu být sprostý, tak to je obyčejně tehdy, když ze mne začne někdo dělat blba. To vlastně kecám, to mě nevadí, chtěl jsem říci ponižuje, to nemám rád. Ahoj a hezký podvečer.

Joe Arp
7. 10. 2024 17:10
Odpovědět  Albi

Tak finále, jsme tu všichni anonymní (až na ty odhalené bisotíkem), takže o jakém kamarádství tu přednášíš? Pokud je na stejné vlně dobrý, pokud kecá sprdnu a NAOPAK.

Slovan
7. 10. 2024 10:22
Odpovědět  Joe Arp

Zapomněl jsi na několik monitorů před sebou a mít zašifrovaný IP adresy. PROČ ASI?!
🤣 🤣

Joe Arp
7. 10. 2024 11:00
Odpovědět  Slovan

Tak já sumarizoval záliby a karakter, ty zmiňuješ vedlejšák ( přilepšení k důchodu).

katango
7. 10. 2024 11:36
Odpovědět  orinoko

Ja těbja neljublju.

S Boomerem jsem se často pohádala, s lecčím jsem nesouhlasila, ale chybět mi bude.

Joe Arp
7. 10. 2024 12:01
Odpovědět  katango

Jako pacoš?

Slovan
7. 10. 2024 12:45
Odpovědět  Joe Arp

🤣 🤣 🤣 🤣

katango
7. 10. 2024 23:30
Odpovědět  Joe Arp

Já už jsem v.v. (ve výslužbě).

Markýza
7. 10. 2024 14:00
Odpovědět  katango

Jo, jenže s ním se dalo hádat tak, aby to k něčemu vedlo. Jak tomu říkáte? Konstruktivní/destruktivní?

Joe Arp
7. 10. 2024 16:02
Odpovědět  Markýza

Obráceně, od destrukce ke konstrukci a teprve pak destrukce, velmi zjednodušuješ pravidla diskuze!

Markýza
7. 10. 2024 17:55
Odpovědět  Joe Arp

Varovala jsem tě, ty upocená myšice. Varovala jsem tě – nedbal jsi, celý Zelenský. Ty kokote zvadlý, neschopný, bohu nemilý, lidem protivný, málo hezký skoro nic. Koleda koleda viď ty špulko mezi ušima. To je pořád pleskání ušima, šoupání plochýma nohama – užitek z tebe žádný.
A nezkoušej mi to oplatit, neexistuje nic, čím bys mě TY mohl urazit. Jen si budeš játra plácat jako vždycky.

Joe Arp
7. 10. 2024 18:05
Odpovědět  Markýza

;o))))))))))), boží, chcu tě za ženu!

Markýza
7. 10. 2024 18:11
Odpovědět  Joe Arp

Ani tohle ne, ani to Džou. Nemáš zkrátka mušku a vždycky mineš. Smiř se s tím.

Joe Arp
7. 10. 2024 19:11
Odpovědět  Markýza

U ženy prý ne znamená ANO, nepostrácívám naději, jste diamant, který já vybrousit k dokonalosti. Mušky tu nemáme pravda, jen v létě.

Joe Arp
7. 10. 2024 19:16
Odpovědět  Joe Arp

A všimni si jak si rozebíráme harém Suchoprda. Orinoko šílí po katangu ( nevím co na ní čte, jsi o třídu výš, asi propadla) Albi už šilhá po Slovanovi, no tak dej si říct a netrap otrapu!

Slovan
7. 10. 2024 19:19
Odpovědět  Joe Arp

Ale Joe, stárneš, paní má na mysli ty španělské, jj bude tě to stát pětikilo, ale bach s jídlem roste chuť. Ať nepřijdeš o barák.

Joe Arp
7. 10. 2024 19:28
Odpovědět  Slovan

KAMARÁDE jdi do sebe, Albi tě sleduje okem harpyje, jen tě sezobnout! Barák mi vzal exekutor (dle otíkovýho archivu) tak se někde potřebuji usalašit, ale neřikej to Sádce!

Markýza
7. 10. 2024 19:27
Odpovědět  Joe Arp

Klidně postrácívej , ty nevybrousit nic. Mineš neznamená ano, to opravdu ne. A pokud nějaké “ne” může znamenat “ano” tebe se to týkat nebude Džou. Opravdu, ale opravdu nebude.

Joe Arp
7. 10. 2024 19:55
Odpovědět  Markýza

Moc složité být pro Apostolka, on poradit v poradovně!

Markýza
7. 10. 2024 20:57
Odpovědět  Joe Arp

Vždyť používám jazyk tvůj kmen! Ba tě dokonce citovat! Jak možno ty nerozumět? Nerozumět nic, ubohý ty.

ModrýKlokan
8. 10. 2024 13:29
Odpovědět  Markýza

Ja ti moc topře rosuměla ty bila krasafica, ponjevadš ja studovala v Československa i brousila česka bila cholka. Ja přijmout te do sfeho kmene okahbitě. Ty pudeš brousila diamant a muši muj kmene brousila tě. Ktyš ty byla moc pržebrousena, oplachovat katschenka ty v ocean za otlifa saroveň s vemloudice.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
8. 10. 2024 14:28
Odpovědět  ModrýKlokan

Až na to, že jsem nemluvila s vámi. Džou by tomu měl rozumět – ne vy.

ModrýKlokan
8. 10. 2024 14:58
Odpovědět  Markýza

Se tak neupejpala bila šena. Džou i ja urostla muši s Afrika tomu společně rosumjela oba dva.

Jestlifa ty chtěla, mi tvoja diamanta přžebrousila oba spolelčna, že kašda šena by kvičela spokojenost. Moja vemblouda nykdi sy nestěžofala.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
8. 10. 2024 17:00
Odpovědět  ModrýKlokan

Málo platný neznámý soukmenovče z Džibuti, obstarožní intelektuálové už nemají buňky na nenáročnou legraci. Musíme zbořit jurty a přesunout se na vážná témata, kde jim budeme svým osobním šarmem, rozhledem jak z Kilimandžára důstojnými přispěvateli do planého mudrování. A hlavně spisovně (o houně, nevadí), hlavně spisovně!

Joe Arp
8. 10. 2024 16:34
Odpovědět  Markýza

Apostolek byla postava Landovského ve filmu “Já truchlivý bůh”, nebohá ty.

ModrýKlokan
9. 10. 2024 17:12
Odpovědět  Joe Arp

Kunderův originál ze Směšných lásek jsem četl, ale ten film už si skoro nevybavuju. Byl myslím v trezoru a dávali ho až v režimu dnešní Nejlepší Progresivně Uvědomělé Kapitalisticky Zářivé Společnosti. To už jsem si Kopeckýho exhibice moc neužíval. Čas oponou trhnul…. :-D)))

Joe Arp
9. 10. 2024 19:22
Odpovědět  ModrýKlokan

Nádhera, to byl Lanďák ještě normální, stejně jako v Utrpení ml. Boháčka.

ModrýKlokan
9. 10. 2024 23:44
Odpovědět  Joe Arp

Tááák, tyhle starý bijáky mě nikdy neomrzí. Když to reprízujou tak to vždycky sleduju :-))))

ModrýKlokan
8. 10. 2024 13:22
Odpovědět  Markýza

Jen ty neržikala, dokud neposnala oprafdofa muš s Afrika. Ja tě vibrousyla, že ty kvičela roskoš jako muja tuaregska vemblout.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
8. 10. 2024 13:19
Odpovědět  Joe Arp

Mi, urostlá muši s Afrika, brousit diamant i šena ot ránicho otlivu do přiliva za měsiček. Una matata, pole pole, jak rzikame po svachilski. Svachilska šena nesna slovo nein.

ModrýKlokan
8. 10. 2024 13:11
Odpovědět  Markýza

Hééééézkááááá práce Domino Andělů, jen do něho lumpa jednoho, ať kvičí, buď svá!

A nechoď pod cenu, Joa šacuju, že ocení pořádný sadomaso :-D)))

Jen bacha, ať se nezavzdušníš, pan instalatér by ti musel vypustit bublinu…

8. 10. 2024 14:07
Odpovědět  katango

Jo. Mě tu taky ten těžkej namachrovanec bude scházet.
Když nic jiného, bystřil mi rozum a udržoval mi ho v pohotovosti.

Markýza
8. 10. 2024 14:33

A já ty vaše dohadovačky moc ráda četla. Takhle si představuju důstojný souboj dvou jelenů – ne to, co tu předvádí Džouskvadra.

Joe Arp
8. 10. 2024 16:38
Odpovědět  Markýza

Tak tady je nějaká Džouskvadra a mafie Tří babiček? No to jsou mi novinky. Jelen bývá paroháč, to jsi je moc neuctila. Čauky, už mě nebavíš.

Markýza
8. 10. 2024 17:39
Odpovědět  Joe Arp

Jelen je v první řadě král lesa. No tak ne Džouskvadra, tak Staní skvadra. Nebo Klokaní.

8. 10. 2024 21:34
Odpovědět  Markýza

Z nějaké knížky od Steinbecka. Otec se synem na poli. Najednou se v dálce mihne na dvorku ženská postava a fotr hurá za ní:
“Kam letíš, táto?”
“Za mámou.”
“A proč?”
“Abych ji nas-ral.”

Markýza
9. 10. 2024 20:31

😀 😀

orinoko
6. 10. 2024 17:04
Odpovědět  Boomer

Vysmahni, nadržený nosale.

Pijack
6. 10. 2024 12:01
Odpovědět  Boomer

Nic si z toho nedělej. Já taky neodpovídám na meily i 14 dní, mnohdy úplně zapomenu. Je to lidské, neplánovité 🙂

Pijack
6. 10. 2024 12:00
Odpovědět  P.A.Semi

Já bych to shrnul jednou větou – “Fiala zavětřil, otočil korouhvičku, ale politologické poučky neznají pojem “daňový poplatník”, tudíž tápe, mektá nesmysly a tuší, že bude poskakovat sem a tam jako vyplašený králíček na louce” 🙂

milan
6. 10. 2024 14:58
Odpovědět  Pijack

trochu drahy kralicek

milan
6. 10. 2024 13:43
Ohodnotit příspěvek :
     

ja si pana Jakese moc vazim on neprevlekl kabat jak mnoho byvalich soudruhu a vazim si ho taky proto ze nikdo nevi co a cim si musel projit po 89 kolik nenavisti druhy by to asi nevydrzel muj nebohy otec s nim byl ve styku i po 89 a byl mladsi a prece ho pan Jakes prezil otec byl rocnik 36

milan
6. 10. 2024 13:50
Ohodnotit příspěvek :
     

a este poslanec sklada pred nastupem do funkce tzv poslanecky slib mimo jine tam je ze budu ze vsech sil pracovat pro blaho obyvatel a je skoda ze to delaji presne opacne proc neni poruseni tohoto slibu trestny cin a zbaveni funkce kdyz vojak sklada slib a porusi ho tak za to moze jit az ke zdi ale ted teda ne ale trest vyfasuje ake Pavkovi by ta zed slusela

jiří
6. 10. 2024 14:16
Odpovědět  milan

A myslíte, že má nějaký “pos(r)lanecký” slib význam, když jsme CZ Ltd.?

katango
6. 10. 2024 16:01
Odpovědět  milan

Poslanec snad není obyvatel?

Pijack
6. 10. 2024 17:53
Odpovědět  milan

A to ještě nevíš, co všechno musí “budoucí” poslanec slíbit šéfům strany, aby ho zapsali na kandidátní listinu. To se řeší za zavřenými dveřmi s igelitkou plných peněz. A pak se ještě udělá soukromý zápis a máš ho !!! kompro se vždycky hodí.

Jaroslavem
6. 10. 2024 14:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Přísahám bohu, že se těším, až tomu zku.rvys.ynovi někdo tu jeho dutou lebku prostřelí

marie
7. 10. 2024 01:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Fiala je šmejd. Osobně ho neznám. Nikdy bych člověka neodsoudila. Ale pokud je takhle těžce ve veřejné funkci??? a zrádce??? mám pocit, že ho můžu odsoudit. JE TO ŠMEJD!!! PROČ? patolízal, zrádce, udavač, a jeho stará? ho asi doma terorizuje. Jinak by nemohl být takovým patolízalem, vlastizrádcem a udavačem……

Tupý hulvát
7. 10. 2024 08:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Přečetl jsem první odstavec. Používat sprostotu sestříhanou z projevu Jakeše který ho měl diskreditovat na tomto webu, je lumpárna nebo pitomost! Nemohu autorovi věnovat svůj čas.
Mimochodem pan Jakeš byl původním povoláním elektrikář, jistě znal význam slova BOJLER.

katango
7. 10. 2024 11:39
Odpovědět  Tupý hulvát

Jo, někdy se přeřekne každej. Je to normální.

Poznámka: toto není ironie ani sarkasmus!

Markýza
7. 10. 2024 14:07
Odpovědět  katango

Je to samozřejmě normální, ovšem Jakešův přeřek byl natolik svérázný, že prostě utkvět musel. Dodnes vidím, co mi při tom naskočilo – takové ty dloouhé plechové haly, kde se řady bojlerů ztrácejí v šeru. To prostě nevymažu 😀

Joe Arp
7. 10. 2024 16:18
Odpovědět  Markýza

Nemaž, není nad to, mít pro co žít!

Slovan
7. 10. 2024 18:10
Odpovědět  Joe Arp

Joe, já se tomu taky smál, bylo mi třicet. Parchat, když jsem v jeho dehdejším věku, tak vidím jak je snadné se přeřeknout. Trefně jsi napsal, že tím žije dodnes. A vůbec víme kolik jí je? Tak vidíš.

Joe Arp
7. 10. 2024 19:35
Odpovědět  Slovan

Podle toho jak je drzá to bude mladá holka a chodí na komp k fotrovi. Jen se dala do spolku s lidmi, kteří jí kazí. Snažím se jí zachránit!

Slovan
7. 10. 2024 21:39
Odpovědět  Joe Arp

Je to možný, už si potkal takhle sprostou holku? Ženská které je kolem sedmdesáti se tu s námi takhle bude hádat a kdoví kolik je suchoprdovi. Navíc používají stejné hlášky které jsem slyšel poprvé zde a jen od těch dvouch. Ten jouda by použil hned argument o dvou stejných názorech. Třeba ty nicky obsluhuje i sám, voni zase tak dobře neplatí. Tihle smradi na PC píšou rychle.

katango
7. 10. 2024 23:32
Odpovědět  Slovan

To se asi nepohybujete mezi zdravotnickým personálem. My jsme sprostí všichni, holky i kluci. Akorát se snažíme utajit to před pacientama.

Slovan
8. 10. 2024 10:26
Odpovědět  katango

A taky tam na noční šoustáte kámen cihlu.

katango
8. 10. 2024 10:55
Odpovědět  Slovan

To šoustání mne jaksi minulo.

Momentálně maj zdravotníci na nočních tolik práce, že jsou rádi, když urvou chvíli spánku. Ono taky zkuste šoustat, když jste už třetí den v práci, bez řádného odpočinku, a ještě vám den v práci zbývá.

To, že se už neslouží tzv pasonetky (pátek+sobota+neděle plus ještě pondělí jako normální pracovní den) není pravda.

Slovan
8. 10. 2024 15:53
Odpovědět  katango

….ááá mlžíte, chlap když je nadupaný, tak v ňom hučí do minuty a za pět minut je povšem. :-))))
Nedávno tu byla sousedka pro cibul, že ji došla. Moje ručky chobotničky byly všude než si tu cibul vzala a jakpák mi začal votejkat, když je to cizí. Bej to o pár let dříve, tak je na pračce. Nevím jak vy všichni, ale tyhlety nečekané akce jsou nejlepší. Nic, nic, a najednou, mladá paní, je tam, jóó, tak to si můžeme tykat. :-)))))))

katango
8. 10. 2024 23:52
Odpovědět  Slovan

Nejsem chlap, tak nevím. Ale když už únavou skoro nevidíte, tak to ve vás nejspíš hučet taky nebude.

8. 10. 2024 14:23
Odpovědět  Slovan

Závidíš, vid…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
8. 10. 2024 15:44

Jó to víš že jó, kdoby nezáviděl, suchej dovnitř mokrej ven, dej nám pán Bůh dobrej den.