politika

Dokončit práci Stalina. Putin konfrontuje Netanjahua s hotovou věcí. Další nabídka bude horší

GEOPOLITIKA CIVILIZACÍ

Dobrý den, drahá ruská civilizace. Vladimir Putin hovořil s Netanjahuem. Zajímavá událost, zvláště s ohledem na nedávný projev ruského diplomata Poljanského, který velmi vážně promluvil k izraelské delegaci.

Řekl to přímo do očí. Diplomat Polyanskij v OSN.

Nikdo neví, o čem mluvili, ale my se přikláníme k názoru autora kanálu Игра-в-бисер, který předpokládá, že Putin Netanjahuovi nastínil budoucí uspořádání v regionu a ve světě, a v důsledku toho i postavení Izraele v novém světovém řádu. Rádi bychom toto téma rozvinuli. Úvahy jsou následující:

Za prvé, závislost Izraele na Spojených státech je totální. Hegemon přitom slábne a pokud Izrael zůstane pod křídly Spojených států, ztratí spolu s Amerikou svou pozici. Washington – na světové scéně a Tel Aviv – na Blízkém východě. Předpokládám, že přesně tohle Netanjahuovi nastínil Vladimir Vladimirovič. To znamená, že otázka je v tom, nakolik oslabený Izrael vstoupí do nového světového řádu. Totálně oslabený, silně oslabený nebo středně oslabený, ale stále s možností zaujmout své místo.

Za druhé, naši čtenáři vědí, že Putin staví blízkovýchodní svět na sedmi zemích – Turecku, Saúdské Arábii, Íránu, Kataru, Izraeli, Číně a Rusku. Není zde místo pro Američany a Brity, což je principiální postoj. A samotný Blízký východ se buduje jako vyvážený region, kde není dominantní síla v podobě jedné země – všichni tak relativně mírumilovně koexistují. Je jasné, že ke konfliktům dojde, ale otázkou je počet a rozsah těchto konfliktů. Podle Putinova modelu budou omezeny na minimum. 

A co je nejdůležitější, Blízký východ se mění v jednu souvislou obchodní, dopravní, logistickou a investiční zónu, v samém centru nového světového řádu. To je blízkovýchodní svět podle Vladimira Putina. 

Netanjahu má tedy stále na výběr, ale otázkou není jen to, že zastaví své kroky v Gaze. Záležitost je mnohem komplikovanější, jedná se o začátek plnohodnotné spolupráce v rámci Blízkého východu, samozřejmě s bezpečnostními zárukami. To umožní Izraeli zaujmout své přísně určené místo v novém světovém řádu, ale bude se muset rozloučit se Spojenými státy. Věříme, že přesně tato otázka byla nastolena. 

Když se nad tím zamyslíme, je to velmi blízko tomu, co plánoval Stalin, když navrhoval vytvoření Izraele.  Potřeboval spojence na Blízkém východě. Stalin ale nestihl své plány realizovat. Nyní Putin, i když v trochu jiné, ale stále podobné formě, realizuje stalinský model.

A za třetí, je jasné, že Netanjahu má plné právo odmítnout. Věříme, že nedávná návštěva Putina Blízkého východu a letadla, která ho demonstrativně doprovázela, mohly být zcela jasným náznakem na vážnost okolností.

Turecká média, včetně seriózních, uvedla, že několik stíhaček ruských leteckých sil, které přiletěly s Putinem do SAE, nezamířily do Moskvy, ale do Íránu. Navždy – v rámci spolupráce Moskvy a Teheránu. Smlouvu nikdo neviděl, ale různé zdroje uvádějí plus/mínus jedno číslo – 50 letadel. Íránci pro ně mimochodem už postavili podzemní hangáry.

Putin a Raísí:

Írán tak získá paritu s Izraelem ve stíhacích letounech. A pokud vezmeme v úvahu dominantní převahu Teheránu nad Izraelem v UAV, pozice Tel Avivu se stává velmi nezáviděníhodnou.

Počet stíhaček v Íránu a Izraeli podle FireGlobalPower:

Nikdo neví, co Netanjahu zvolí, ale jedna věc je jasná – každý další návrh Putina je vždy horší než ten předchozí. Je lepší souhlasit teď.

Všechno dobré.

Pro Pokec24 přeložila Janinna

https://1url.cz/ruCmQ

sdílet na

93 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
4. 1. 2024 01:01
Ohodnotit příspěvek :
     

VVP je národní frajer všech SLOVANŮ, přísedící válečný ž/Ž fanatik….!!! Co naše loutky politické čeká…??? Světová ostuda, jako jediní (politici=ministři fialové vlády) zabavili osvoboditelům ČSR diplomatické nemovitosti získané Benešovým darem za osvobození a zařazení ČSR na stranu vítězů s oprávněnými reparačními nároky prosazenými vítězi II.WW Francií + SSSR + USA + VB podepsané příkazní smlouvou dne 21.12.1945 tak, že Německo a jeho nástupci (dnes pouze SRN) zaplatí ČSR (a jeho nástupcům dnes = ČR + SK)

……..dnes pouze ČR má pohledávku 306 mld. Kčs v úrovni měny Kčs 1938 ( Kčs/měnové zlato k r. 1938, 1000 Kčs = 31,21 gramů Au=== 9 550 260 kg Au, dnes cca 14 biliónů Kč po SRN,……..nelze zaměňovat s deklarací z r. 1997 že jsme se nároků k SRN zřekli, to by se museli zříci vítězové příkazní smlouvy a prohlásit ji za neplatnou…..!!!. Politici = MZv nám veřejně LŽOU…..!!!!!

pokud by ČR a její diplomacie vyjednávala od SRN doplacení reparačního nároku vůči ČR po r. 1993, byla by ČR dodnes bez dluhů,……. a ještě by zbyly finance na důchody + rozvoj národního školství, + i podpora výchovy mládeže ke kolektivním sportům, byl by MÍR v Evropě UDRŽEN !!!

ModrýKlokan
4. 1. 2024 01:07
Odpovědět  ijn

Je potřeba vystoupit z NATO a EU, nebo jenom z NATO, a EU zcela přetransformovat, tak aby ze současné podoby EU nezůstal kámen na kameni.

Nebo založit ekonomickou unii východoevropských zemí z bývalých socialistických zemí RVHP.

Západní jevropa se může v podobě chalífátů vrátit do středověkého feudalismu sama. Já bych jim v tom nijak nebránil.

ijn
4. 1. 2024 01:28
Odpovědět  ijn

Lze uvažovat 14 000 mld. Kč/20 let = 30 mld.Euro ročně od SRN,….. a splátky lze urychlit zpětvzetím řady aktiv subjektů ze SRN na území ČR podnikajících,….. např…….dle strategických priorit významných pro fungování státu, např. obchodní řetězce a jejich nemovitosti, spoje, energetika, plynárenství, logistika, aj.,……..k široké diskuzi musí dospět veřejná mírotvorná diskuze občanů např. referendem chceme MÍR či VÁLKU, k dosažení míru jsou i reparace a diplomacie,…. k vyvolání válek je zbrojení ( i nákupem útočných tryskáčů, namísto obrané letky L159 domácí české výroby …..)….. občané musí rozhodnout v referendu a vyvážené kampani k referendu v HSP vedené.

Prodost
4. 1. 2024 10:10
Odpovědět  ijn

Váš komentář explicitně potvrzuje to, že se ti (ONI), kdož stojí v pozadí “moderních” dějin nejprve museli zmocnit tvorby peněz (dolaru), aby mohli zahájit ony “moderní” dějiny. Kolik času potřebovali k rozpoutání Velké války (1. světové) od oné události? Zhruba půl roku. Ostatní (další) už snad všichni znají (mohou znát) z dějepisu. Jenom nad tím asi jaksi vůbec nepřemýšlí. Jinak by dospěli logicky k poznání, o co JIM jde. Z toho jasně plyne to, že pokud se lidstvo nezbaví TĚCH, kdož se ukrývají za tvorbou peněz, na Zemi nebude nikdy klid ani pořádek. Dnes je svět JIMI dotlačen do situace, kdy to přímo bije do očí.

ModrýKlokan
4. 1. 2024 01:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Nevím jak rusko/izraelská politická transformace připadá ostatním, myslím, že půjde pro většinu lidí o nenápadnou nepodstatnou zprávu. Já mám ale takovej neodbytnej pocit, že tohle je naprosto neočekávaná informační bomba.

Zcela novým způsobem to osvětluje globální politiku a pohled na ruskou dlouhodobou politickou strategii.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
4. 1. 2024 10:19
Odpovědět  ModrýKlokan

Určitě se jednalo o tom aby Izrael a Palestina byly samostatnými státy.

ModrýKlokan
5. 1. 2024 18:56
Odpovědět  Gales

To je pravděpodobný. Já jsem měl spíš na mysli, že izraelci dostali na výběr: buď skončit, nebo se stát spojenci RF.

katango
4. 1. 2024 11:53
Odpovědět  ModrýKlokan

Mám týž pocit. Gosudar nedělá nic nahodile a bez plánů v plánech jiných plánů. A bez rozmýšlení na opravdu hodně tahů či her dopředu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
4. 1. 2024 01:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Škoda, že to není, co mu skutečně řekl, ale pohádka nebo odhad nějakého ruského bloggera, kteří bohužel obecně příliš často fantazírují, a skutečnost je nakonec jiná…

Putina nikdo (nebo jen málokdo) neodhadne dopředu…

(ono by to mělo úplně jinou váhu, kdyby tam bylo nějak oficiálně, co mu vlastně řekl… takhle to je jen “odhad bloggera”… ale analýza je to celkem dost dobrá, jak by to mohlo být… jenže pak se nic neděje (Izrael si dál vraždí a dolar stále ještě nezmizel), a hm, byla to jen fantazie, sorry… nebo ještě za čas, doufejte a čekejte…)

πα½

ijn
4. 1. 2024 01:38
Odpovědět  P.A.Semi

kdo chce zhroucení světa??? a všechny své zločiny zahladit válkou??? a včas se postavit na stranu vítězů??? kdo nezná historii, musí si ji prožít už bez intrik a veletočů,….!!! Probíhá dle plánů VVP a odzbrojení NATO=EU je více než jisté….!!! Pouze PePa nechápe a po Euro volá…! Náš klaun na Hradě.!

Pravdomluvny
4. 1. 2024 05:55
Odpovědět  ijn

To NENÍ nás clown 👎👎

Mee Twoo
4. 1. 2024 09:23
Odpovědět  Pravdomluvny

To není NÁŠ clown.

ZMann
4. 1. 2024 08:30
Odpovědět  ijn

PePa chápe, ale musí poslouchat svoje páníčky.

Ladislav 💤
4. 1. 2024 13:09
Odpovědět  ZMann

Ten? Nechápe nic! Jinak by ze sebe nedělal blbce!

Hmm
4. 1. 2024 20:20
Odpovědět  Ladislav 💤

On ho nemusí dělat, on je.

anbar
4. 1. 2024 22:21
Odpovědět  Ladislav 💤

mají na něj založenou složku a kdyby se náhodou (jako že ne) chtěl postavit na zadní, připomenou mu některé detaily ze života agenta pávka

Pipa
4. 1. 2024 16:27
Odpovědět  ijn

On je to spíše než klaun takový aportující “knírač,” takovy mopslík oblizující americkýho páníčka !

Jaris
4. 1. 2024 05:06
Odpovědět  P.A.Semi

Take si to myslim, Semi. Navic je to Izrael a celkove mezinarodni zidi, kteri diktuji dnesnimu svetu sve plany a maji pod svou nadvladou a vlivem jak USA, EU, tak i Rusko.
Putin uz delsi dobu bojuje proti ukrajinskym invalidum, zenam, starcum a teenagerum a neni schopen je definitivne porazit a ukoncit ten sileny masakr na obou stranach. Je posetile domnivat se, ze podle tohoto clanku bude Putin diktovat podminky Satanyahuovi. Nebude to spise obracene?
Jak je mozne, ze zidovska bestie Zelensky je stale na svobode a nepotrestan za valecne zlociny, zatimco je mu umozneno vrazdit vesele dal s pozehnanim USA, EU i RF? Proc RF alespon netipne Ukrajine dodavky ropy a nezlikviduje trasy, kudy proudi zbrane na Ukrajinu.
Spolehat a chlacholit se myslenkou na nejake odzbrojovani zapadu je nebezpecne a slabomyslne, jelikoz se lepsi a smrtelnejsi zbrane vyrabeji dal, obzvlaste, kdyz si USA suroviny koupi od Ruska sankce nesankce.

Janaz
4. 1. 2024 08:27
Odpovědět  Jaris

Ešte že v Rusku riadia politiku väčší lúmeni než ty.

katango
4. 1. 2024 11:57
Odpovědět  Janaz

Jaris by chtěla, aby Rusové vlítli na Ukrajinu a všechno zmasakrovali až do doby kamenné. Na toto téma už jsme tu vedly (my dvě) polemiku.

Já si myslím, že by to byla velká blbost a že by to bylo velice, ale velice neprozíravé. Rozepisovat se nebudu, už jsem tak učinila.

Pavel z Moravy.
4. 1. 2024 15:47
Odpovědět  katango

Rusko si buduje pověst rozumného a solidního partnera. Ty národy, které nechtějí věčně sloužit těm silným vítají politiku kdy nebudou muset před druhými ohýbat své hřbety. Touto politikou porozumění a vzájemné úcty si je získají. O tom žádná. S kým půjdu, s tím kdo mne chce stále vykořisťovat a vyhrožovat nebo s tím, kdo se mnou bude jednat jako rovný s rovným. A to Rusové chtějí. Samozřejmě, že jsou vojenskou velmocí, ale to těm státečkům, kteří s nimi budou obchodovat a spolupracovat nevadí. Ti jednoznačně chápou, že je to prostě gigant, ale ten kdo je nebude zneužívat. Kdyby udělali, to co dělají amíci druhým národům, tak by byli úplně stejní a navíc by se ty národy od nich odvrátily. Putin není bl.b, aby toto nechápal.

Jaris.
5. 1. 2024 03:35
Odpovědět  katango

Nic takoveho jsem NIKDY nemela na mysli. Lzete, Katango, az se vam od huby prasi.
Byla jsem vzdy pro rychle ukonceni valky, aby bylo co nejmene obeti a naopak se zachovala hlavni infrastruktura. Pokud ma nekdo kuprikladu rakovinu, nebude ji chirurg smidlat po kousicku, a to jako zdravotnice jiste vite. Stejne je to, kdyz vam zacne horet barak, tak nebudete hasit jen jednu mistnost, ale pozar se budete snazit uhasit jednorazove, aby skody byly co nejmensi.

katango
5. 1. 2024 11:51
Odpovědět  Jaris.

Ále houby. D-ivila jste se, jakto že Putin, který má takové zbraně, jaké má, na Ukrajinu nevlítne a nevybombarduje ji celou. Já jsem vám odpověděla, že by byl blbej, kdyby to udělal, protože by ho Ukrajinci nenáviděli a uchýlili by se k partyzánské válce. Že Ukrajinci musí sami poznat, že Rusko je jejich záchrana. A že Putin si rozhodně nechává dost zbraní pro případnou válku s KoZou.

To se vám taky nelíbilo.

Jestli jedna z nás lže, až se jí od huby práší, já to nejsem.

katango
5. 1. 2024 12:02
Odpovědět  katango

Jaris
2. 12. 2023 23:28

Odpovědět  jiří
To neni dobra zprava o dalsich zbytecnych obetech konfliktu. Musim se pozastavit nad tim, ze Putin se neustale chlubi novymi excelentnimi zbranemi, jake svet jeste nevidel a nezazil, a pritom se s Ukrajinci bojuje stale jak za krale Klacka. Proc tedy ty zbrane Putin nepouzije, aby ukoncil konflikt a Ukrajince polozil na lopatky a tim i cely zapad. Takhle se valka stale prodluzuje a zbytecne umiraji Slovane na obou stranach. Divne mi take prijde odstraneni ruskych vlastencu Prigozina, Surovikina a Strelkova, ktery bruci v base. Zacinam mit podezreni, ze Putin neni to, co si vetsina lidi o nem mysli v kladnem slova smyslu.
,,,,,,,,,,,,
0
-5

katango
3. 12. 2023 01:36

Odpovědět  Jaris
Proč ty zbraně nepoužije? Protože není blbej. Za prvé – takhle mu západní zbraně vozej až k hranicím a Rusové nemusí plýtvat naftou a někam jezdit a vystavovat se nebezpečí. Prostě si počkaj. Za druhé – položí Ukrajince na lopatky a ti spustí záškodnou a partyzánskou činnost. Oni musí cítit, že Rusko je pro ně záchrana a ne hrozba. Za třetí – probíhá demilitarizace NATO, to taky nenajdete na ulici.

katango
5. 1. 2024 12:04
Odpovědět  katango

A za čtvrté – nelze vyloučit, že KoZa zaútočí a to by byl blbej, kdyby se zbavoval nejmodernějších zbraní. Teď mu stačej ty obyčejné, proč by plejtval těma super, když nemusí. A ty super jsou o moc dražší.

Jaris
3. 12. 2023 08:24

Odpovědět  katango
No, nesouhlasim s vami, Katango. Zapad bude neustale vyrabet nove efektivnejsi zbrane na zabijeni jak Rusu, tak Ukrajincu. Tak se Rusko vystavuje perpetualnimu nebezpeci a obavam se, ze nakonec Putin pristoupi na primeri, coz i podle Pjakina znamena kapitulace a budouci katastrofu pro RF.
Pokud ma nekdo napriklad rakovinu, musi se vyriznout co nejdrive a cela. A ne zpusobem, ze dnes urizneme jen kousek a za tyden dalsi,protoze i ta rakovina takovymhle pizlanim zesili a obet nakonec zabije.Jaris
3. 12. 2023 08:24

Odpovědět  katango
No, nesouhlasim s vami, Katango. Zapad bude neustale vyrabet nove efektivnejsi zbrane na zabijeni jak Rusu, tak Ukrajincu. Tak se Rusko vystavuje perpetualnimu nebezpeci a obavam se, ze nakonec Putin pristoupi na primeri, coz i podle Pjakina znamena kapitulace a budouci katastrofu pro RF.
Pokud ma nekdo napriklad rakovinu, musi se vyriznout co nejdrive a cela.,

katango
5. 1. 2024 12:05
Odpovědět  katango

Jaris
3. 12. 2023 08:24

Odpovědět  katango
No, nesouhlasim s vami, Katango. Zapad bude neustale vyrabet nove efektivnejsi zbrane na zabijeni jak Rusu, tak Ukrajincu. Tak se Rusko vystavuje perpetualnimu nebezpeci a obavam se, ze nakonec Putin pristoupi na primeri, coz i podle Pjakina znamena kapitulace a budouci katastrofu pro RF.
Pokud ma nekdo napriklad rakovinu, musi se vyriznout co nejdrive a cela. A ne zpusobem, ze dnes urizneme jen kousek a za tyden dalsi,protoze i ta rakovina takovymhle pizlanim zesili a obet nakonec zabije.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
5. 1. 2024 12:06
Odpovědět  katango

Jsem presvedcena, ze vetsina Ukrajincu jiz vystrizlivela a pochopila, kdo je jejich uhlavnim nepritelem – chazarska klika a prolhany zapad, nikoliv Rusko. Odrazi se to na moralce ukrajinskych vojaku, kteri uz nechteji proti Rusku bojovat.Putin kdysi rekl, ze pokud je bitka nevyhnutelna, je treba uhodit prvni. Tak to bylo provedeno s Krymem a zapadu akorat spadla uzasem brada az ke kolenum a byl pokoj. Proste tohle umele prodluzovani valky, kdy muzou byt usetreny zivoty vojaku temi ruskymi hogofogo zbranemi, se mi vubec nelibi, protoze to nikam nevede. Je to proste nesmyslna zabijacka.

katango
5. 1. 2024 12:07
Odpovědět  katango

2 Jaris. Toliko k tomu lhaní.

Jaris.
6. 1. 2024 04:49
Odpovědět  katango

Dalo se cekat, ze se me budete snazit odstrelit mymi komentari. To obvykle pavlacove drbny maji ve zvyku. Ale dala jste si praci. To se ocenuje. 😀
Ovsem NIKDE v zadnem komentari nepisu, ze by Ukrajina mela byt vybombardovana do doby kamenne. To jste si tam pripsala sama, lharko.
Stale si stojim za tim, ze konflikt mel byt ukoncen co nejrychleji, aby ztraty byly co nejmensi. Nekolikrat k tomu melo Rusko nakroceno. Strelkov, Prigozin, Surovikin, Utkin jsou rusti vlastenci, kteri ze zahadnych duvodu byli odstaveni, ackoliv meli kyjevskou zidackou vladu skoro v hrsti.

katango
6. 1. 2024 21:44
Odpovědět  Jaris.

Nějak ztrácíte glanc, pokud jste ho někdy měla. Co je na tom, že jsem vám připomněla vaše vlastní slova, pavlačovitě drbnovitého? To si od vás mám nechat líb5it osočení ze sprosté lži? S tím jděte do prdele, milá Jaris.

katango
7. 1. 2024 10:59
Odpovědět  Jaris.

Milá Jaris, ztratil se mi tu příspěvek, ve kterém vás posílám do přesně definovaných míst, tak znovu:

Takže připomenutí vašich komentářů je pavlačové drbání? Kdybyste se radši podívala na to, co jste psala, než mne začnete obviňovat ze sprostého lhaní.

Pokud nesmím na takovou insinuaci reagovat, a to fakty (milá Jaris!), znamená to, že si mám nechat všechno líbit?

K tomu vybombardování: čím Rusové útočí? Dělostřelectvem, což se v běžném jazyce nazývá bombardováním. Pod- i nadzvukovými raketami, což je též bombardování v pravém smyslu slova. A co se vybombardování do doby kamenné týče? Co si myslíte, že zůstane po Iskanderech, Kinžálech, Kalibrech, natož po Solncepecích. V lepším případě poušť. V tom horším krajina, kde už nebudou lidé a kde stovky let nic neporoste.

Možná by to chtělo více přemýšlet, než něco napíšete. A než někoho začnete nazývat (sprostým) lhářem, milá Jaris.

Jo, zapomněla jsem na Geraně. ty slouží nejen jako klamné cíle k zahlcení protiraketových systémů, ale i k bombardování, jelikož nesou nálože, které pak shazují třeba na tanky. Tanky nemají nahoře žádné zvláštní opláštění, takže je to taktika velmi účinná. Milá Jaris!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
5. 1. 2024 12:13
Odpovědět  katango

.. tedy vy bruslíte na velmi tenkém ledě!

Většina místních diskutujících vůbec netuší, jak snadné je zpětné vyhledání jejich jednotlivých příspěvků. A protože neovládají ani tu triviální kouzelnou formulku pro vyhledávač, šmahem vás obviní z fízlování a vedení nějakých bobtnajících složek…

A rázem spadnete do stejné škatulky jako Boomer nebo Chvojkovice Brod…

katango
5. 1. 2024 13:51
Odpovědět  Boomer

Mně to je jedno, kam spadnu. Řídím se slovy jednoho z hrdinů Soudniček Franty Němce.

“Já se snesu, já s lidma vyjdu. Ale ublížit se mi nesmí! Já jsem hroznej, když se mi ublíží!”,

Boomer
5. 1. 2024 13:55
Odpovědět  katango

.. s tímto přístupem rád souhlasím.

Evžen
6. 1. 2024 08:35
Odpovědět  katango

Tomuto názoru dávám přednost a dodávám že Rus není barbar tak se chová Anglosas nebo German!

Editor
4. 1. 2024 16:23
Odpovědět  Janaz

Veškeré znalosti Jaris o judaismu vychází z Protokolů siónských mudrců z dílny carské tajné policie, spisku z 19. století a z podobných pramenů. Dodnes nebyla schopná odpovědět na jednoduchou otázku. Kde vzali Židé v diaspoře ve středověku prostředky na tvorbu bohatství a základy peněžnictví a proč se toho neujal nikdo z křesťanů, když je to tak výdělečné odvětví. Mohl to dělat kdokoliv.

Administrátor
P.A.Semi
4. 1. 2024 17:15
Odpovědět  scipio

Kde vzali Židi prostředky?

V drobném z lichvy…
Ve velkém z Britské východo-indické společnosti, a z trojúhelníkového obchodu: do Afriky tretky, do Ameriky otroky a do Evropy cukrovou třtinu…
(naprostou většinu lodí s Afrikými otroky vlastnili Židé, i když asi polovina kapitánů Židovských nebyla… a ovšem pak obchod s otroky v USA vedli převážně především Židé…)

V USA se zmocnili veškerého tisku, když postupně zlikvidovali konkurenci dumpingovými cenami (asi jako u nás Metro zdarma prakticky zlikvidovalo skoro všechny tištěné noviny) a převzali…

A ovšem v USA zejména Mafie, Chicago i California, byly a jsou Židovské (Meyer Lansky aspol), a pak to posunuli o level výš a vlastní Military-Industrial Complex…

A naposled se tedy napakovali na Ukrajinské válce, a těsně před tím na Covidu, což také byl především Židovský podnik, oni měli ty vaxxíny a všechno okolo připravené už předem…

πα½

Editor
4. 1. 2024 17:29
Odpovědět  P.A.Semi

zejména před Kolumbovou cestou otrokářské lodi do Ameriky… Středověk končí právě objevením Ameriky a v té době již Židé ve většině Evropy prosperují. Kolonizace Ameriky začíná v 17. století a tehdy většinu otrokářských lodí vlastnila britská šlechta a ta za Stewartovců opravdu nebyla židovská. Proboha, od zničení Prvního chrámu Babylonem se na Židy hází lichva. Od zničení Druhého chrámu za Flaviovců a pádu Masady je kompletní národ v diaspoře, až do novověku nesmějí Židé vlastnit půdu ani provozovat většinu řemesel a přitom neustále vytvářejí bohatství a provozují peněžnictví, lékařství, obchod, klenotnictví. Proč tohle nedělali křesťané a nevydělávali na tom. Pro křesťany neplatila omezení co smějí a nesmějí. Kdo dovolil, že Židé přes pogromy a další ústrky bohatli? Základem je, že získané prostředky neutráceli za nesmysly jako honosná panská sídla, honosné církevní stavby, které jsou zcela v rozporu s původním křesťanským učením. Tam se musí hledat základ úspěchu a bohatství. Neplýtvat prostředky na zbytečnosti. Mimochodem, kde vzali na počátku diaspory, tedy na trvalém útěku, základní kapitál na tu počáteční drobnou lichvu ???

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
4. 1. 2024 18:19
Odpovědět  scipio

Mýlíte se, otrokářské lodě vlastnili především Židé…
Viz https://johnkaminski.info/pages/articles/who_brought_the_slaves_to_america.html
velmi kvalitní článek…
(a začíná tím, jak ze Španělska a Portugalska vyhnali Židy, kteří se usadili v Holandsku a založili tam tu východo-indickou společnost…)
(ostatně on s Židy nebyl takový problém v té době, kterou nazýváte “středověk”… pro mě středověk končí asi až Francouzskou Revolucí, ale hlavní problém s Židy nastal až poté, co v Německu opustili Ghetta a vmísili se do společnosti…)

Ohledně Amerických Mafií, viz také kvalitní ale dlouhý článek:
https://www.unz.com/runz/american-pravda-the-power-of-organized-crime/
(a k tomu další články ze série American Pravda, akorát bývají většinou dost dlouhé…)
(k tomu poznámka, že Ron Unz je Američan Ukrajinsko-Židovského původu, možná proto mu prochází to, co na své stránce zveřejňuje… a je krom-obyčejně férový a velmi sečtělý, dělal mimo jiné archiváře Amerického tisku, i když vzděláním je Fyzik…)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
4. 1. 2024 18:21
Odpovědět  scipio

Kde vzali na “počátku diaspory” prostředky?

Vzhledem k tomu, že Ashkenazi jsou potomky Chazarů a Ukrajinců a konvertité z našich vlastních lidí třeba po Bílé Hoře, a nějak podobně i v Polsku, tak prostředků vždycky měli celkem dost…

S původním biblickým etnikem nemají Ashkenazi společného téměř nic, dokud ve 20. století nepřešli z Jiddish na Hebrejštinu, tak dnes mají společný aspoň ten jazyk…

A především ty prostředky a gigantickou moc získali proto, že spolu dobře drží dohromady proti nám, kdežto my jen zmateně pobíháme, nejsouce si vědomi, kde je vlastně nepřítel a před čím se máme bránit…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Editor
4. 1. 2024 21:39
Odpovědět  P.A.Semi

A znovu, v době, o které píšete dávno Židé ovládali peněžnictví. Jejich jediná konkurence padla 1312 zákazem Templářského řádu, který do té doby ovládal evropské peněžnictví. Teorie o konvertitech z řad pobělohorských uprchlíků opravdu nedává časovou souvislost.

Administrátor
P.A.Semi
5. 1. 2024 01:37
Odpovědět  scipio

To s pobělohorskou dobou vysvětluje, odkud máme ty židy tady… Jinde mají své konvertity…

Jenže ve středověku to byli drobní lichváři a pár větších bank, ale tou východo-indickou společností a trans-atlantickým obchodem s otroky se rozrostli do gigantického finančního impéria… A uchvácením tisku a pak s filmem začali demagogizovat a cíleně kazit obyvatelstvo…

Takže já píšu o době od středověku do dneška, ono to bylo postupně, a čím dál víc a horší…

(pokud si pamatuji, Rothschildové zakládali své bankovní impérium v 17. nebo snad v 18. století?)

viz https://pi-alpha.org/Nikolay_Starikov__Episodes.pdf
česky na Zvědavci https://zvedavec.news/autori/1154-nikolaj-starikov/
(ten tam kupodivu nemá Rothschildy, ale má tam Bank of England…)

πα½

Jaro Jaroslav
5. 1. 2024 00:24
Odpovědět  P.A.Semi

Metro zdarma zlikvidovalo všechny tištené noviny? Takovou pytomost by nenapsal ani hloupy pákoš aneb hinduš…Jseš trouba..

Administrátor
P.A.Semi
5. 1. 2024 01:38
Odpovědět  Jaro Jaroslav

Kuš, když jste v Londýně a prd víte, co se děje v Praze…
πα½

Jožko
5. 1. 2024 08:17
Odpovědět  P.A.Semi

Prvé “nekresťanské” peniaze zarobili na obchodovaní so slovanskými
otrokmi, kde centrum obchodu na západ bola Praha a na juh, aj k moslimom bola Budapešť. V jazykoch cieľových oblastí naše obecné pomenovanie znamená-otroci. Trvalo to mnoho storočí. Mocní, zdraví chlapci na prácu a dievčatá hlavne do ich bordelov. Vlastene to tak funguje dodnes, ba v ešte horšej podobe viď UA. Sme otroci ich peňazí.
Pretože nikdy nedodržia dohody tak naoplátku východoslovanské kniežatá, ktorí z tohto tiež dočasu prosperovali rozvrátili chazarský kaganát. A to “nemali robiť”- je to dedičný hriech už cez tisícročie.
Opäť záleží na Kyjevskej Rusi ako to dopadne, inak rozhodujúca porážka Chazarov bola v Belgorode.
Je to najstaršia mafia prepisujúca dejepis-históriu, vyrábajúca verejnú mienku, vládnuce štruktúry a financujúca všetky svinstvá a vojny. So svojimi spoluviníkmi sa vedia dohodnúť, dokiaľ ich neodrbú a nakoniec nezničia. Sú ako oheň-dobrý sluha, ale zlý pán.

Pravdomluvny
4. 1. 2024 17:18
Odpovědět  scipio

Protože Žid to měl panovníkem oficiálně povolené.

Editor
4. 1. 2024 17:40
Odpovědět  Pravdomluvny

Takže problém byl ve vladařích, nikoliv v Židech samotných. Dělali, co směli. A patrně to dělali dobře, protože prosperovali a prosperují dodnes. Základní přírodní zákon. Přežívá nejschopnější. Tím ale nutně nemusí být nejsilnější, ale je jím nejchytřejší.

Administrátor
P.A.Semi
4. 1. 2024 19:03
Odpovědět  scipio

anebo nejlépe sjednocení…

Editor
4. 1. 2024 21:40
Odpovědět  P.A.Semi

kdo bránil křesťanům ve sjednocení a neplýtvání na zbytečnosti jako nákladné chrámy a sídla nobility?

Administrátor
P.A.Semi
5. 1. 2024 01:41
Odpovědět  scipio

Chrámy nejsou “zbytečnosti”… To je to, co mělo přesah přes hodně generací, dnes to jsou ty největší architektonické poklady…

Tož rolníci by jistě radši stavěli stodoly a plnili si břicha, ale je potřeba velká Říše s osvíceným vladařem, aby chápal, co je důležité a co je přesahuje, duchovně, symbolicky…
A co z nich dělá lepší lidi, postupně…

πα½

Editor
5. 1. 2024 14:57
Odpovědět  P.A.Semi

honosná sídla nobility a honosné chrámy ke slávě Jošuy z Nazaretu zcela odporují učení, které právě on hlásal. Hromadění zlata, uctívání ostatků a další podobné konání se blíží k uctívání Zlatého telete. Nic z toho neslouží jeho původním ale jen a pouze pohodlí a pýše církevní i světské hierarchie. Oproti tomu prostota synagog ve srovnání s katedrálami a mešitami ve vší jejich lesklé nádheře a vychloubačnosti je názorným příkladem, jak účelně využívat prostředky. Nakonec, jak to řekl? parafrázuji, znesvětili jste chrám mého otce bohatstvím a nádherou … a nakopal je do řití …

Jaris.
6. 1. 2024 05:03
Odpovědět  scipio

Protestantske kostely jsou vybavenim velmi skromne.
Nakonec dnesni majestatni chramy a katedraly goticke a barokni doby jsou dokladem, ze v tech dobach kvetlo umeni po vsech strankach. Jsou svedectvim nadhernych del architektury, malirstvi, socharstvi, hudby, ktere se nam dochovaly dodnes. Proti tomu jsou zidovske synagogy tmavou zatuchlou stodolou bez jakehokoliv smyslu pro krasu. Navic z ni sala negativni energie.

Editor
6. 1. 2024 20:32
Odpovědět  Jaris.

V té době o kterou jde protestanství ještě neexistovalo. To bylo ještě před Lutherem.

Pravdomluvny
4. 1. 2024 20:23
Odpovědět  scipio

Tři pruty Svatoplukovy…..

Editor
5. 1. 2024 00:48
Odpovědět  Pravdomluvny

chytří se spojí, pitomci se hádají mezi sebou a dopadnou, jak dopadnou.

Jaris
4. 1. 2024 23:26
Odpovědět  scipio

Ach jo, Scipio. Vy jste v teto otazce tak naivni. Krestane meli lichvu zakazanou, zatimco zid Stareho zakona lichvu mohl na nezidech praktikovat, ale nesmel ji pouzivat u zidu. Prostudujte si knihu Leviticus z Bible. Budete moudrejsi.

Editor
5. 1. 2024 00:37
Odpovědět  Jaris

Plácáte nesmysly. Templáři byli křesťané a peněžnictví až do zákazu a zničení řádu provozovali velmi úspěšně na úrovni bankovnictví cca 19. století včetně jakýchsi “cestovních šeků”. Naivní jste Vy. Pořád jste nevysvětlila, jak došlo k tomu, že národ v diaspoře, neustále na útěku měl základní kapitál pro podnikání v peněžnictví a nikdo jiný ne. Nesmysl o zákazu půjčování na úrok jasně vyvrací existence finančních služeb Templářů. Něco si o tom konečně přečtěte krom Bible, kde celý Nový Zákon není nic jiného než sbírka podobenství a vizí čtyř jurodivých. A nakonec perlička, většina těch nejbohatších rodin jako Rockefellerové, Rotschildové a další původně londýnské jsou dávno křesťany. Mimochodem, dodnes nikdo nový zákon neproškrtal a všechny banky co jich je na světě v křesťanských rukou ty úroky solí jak jen to jde! A pořád ještě jste nevysvětlila, proč si tedy křesťané od Židů půjčovali, on je k tomu snad někdo nutil?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
5. 1. 2024 01:47
Odpovědět  scipio

Spousta otázek na zatemnění a vnesení nepochopení a zmatku (confusion)…

Někde je prostě vzali… postupně nahromadili… není to podstatné pro pochopení problému…

Že každý mohl být Šmejd a Podvodník a postupně zbohatnout, ale jen Židi to dotáhli k dokonalosti, není validní argument…

(ohledně R&R, že by byli křesťané, je jen pomluva, nebo jejich podvod…)
(a ovšem nějakou kompenzaci si ty banky zaslouží, ale je otázka, dokdy je přiměřená a odkdy je to vykořisťování… a když banky přestanou půjčovat řemeslníkům, škrtí ekonomiku, jako třeba Nabiulina v Rusku…)

πα½

Editor
5. 1. 2024 10:54
Odpovědět  P.A.Semi

aha, když není logická odpověď, označí se otázky za zatemňování a tvorbu chaosu. Goebbels tleská!

Administrátor
P.A.Semi
5. 1. 2024 11:28
Odpovědět  scipio

Opakujete tu svůj nesmysl: “jak došlo k tomu, že národ v diaspoře, neustále na útěku měl základní kapitál pro podnikání v peněžnictví”. To je jen falešná otázka na zatemnění pochopení…

Byli vyhnaní z Chazárie a odešli s majetkem. Konvertovali k nim naši (a němečtí) kupci… A nahromadili majetek v průběhu středověku postupně, protože spolu drží dobře pohromadě proti nám, a protože jejich mentalita je založena na Lži a Podvodu, a Podvod často přináší Profit, dokud nespadne klec, nevyženou je, a ti zas začnou jinde…

Ohledně Templářů – a vy víte, jestli půjčovali na úrok ?

Větou “celý Nový Zákon není nic jiného než sbírka podobenství a vizí čtyř jurodivých” jen prokazujete svoji mentální nedostatečnost, že nemáte na to to pochopit, že jste se ani příliš nesnažil… (Nový Zákon jsou i epištoly, nějak jste zapomněl na Pavla a další…)

πα½

Editor
5. 1. 2024 14:48
Odpovědět  P.A.Semi

bez úroku půjčovat nejde, jsou s tím náklady. Zejména v případě Templářů, kteří měli de facto “pobočky” po celé Evropě i v Jeruzalémě. Na certifikáty podobné cestovním šekům vypláceli cestovatelům peníze, aby nemuseli vozit hotovost. Z čeho by se to hradilo jiného, než z úroků. O zákazu půjčování na úrok nikde v Leviticu není ani zmínka, jediné, co tam je je neoprávněné a nespravedlivé obohacování. Půjčovat a tratit nedává smysl ani podle víry. Půjčování na úrok není lichva. Lichva je půjčování za nehorázný úrok. Úrok pokrývající náklady a generující drobný zisk není lichvou.
Mimochodem, Chazarská říše vznikla a existovala až několik set let po pádu Druhého Chrámu a Masady a tedy po odchodu do diaspory. Kromě toho Chazaři byli turkické kmeny, nikoliv židovské.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris.
6. 1. 2024 05:14
Odpovědět  scipio

Leviticus 25:35, 36 se zminuje o urocich a lichve, ktera nesmi byt aplikovana na soukmenovce. To znamena, ze na nezidu urok a lichva je pripustna. To je nekde tez v Bibli napsano, ale nechce se mi to hledat.

Editor
6. 1. 2024 20:37
Odpovědět  Jaris.

Leviticus 25:36 Nebudeš od něho brát lichvářský úrok, ale budeš se bát svého Boha. Tvůj bratr bude žít s tebou.
Leviticus 25:37 Své stříbro mu nepůjčuj lichvářsky, na poskytované potravě nechtěj vydělávat.
Nikde není psáno, že se nesmí půjčovat na úrok, jenom nesmí být přemrštěný. Prodávat nejde bez tvorby zisku. Jak všichni vědí, Roubíček, prodělek je hodně špatnej kšeft, nedělaj to!

Administrátor
P.A.Semi
6. 1. 2024 10:54
Odpovědět  scipio

S bankami máte pravdu…

Chazaři byli turkické kmeny, přesně jako dnes Ashkenazi…

Ti původní Židé byli semité a byli jako palestinci a syřané a iráčané tmavé pleti…. Ti světlí tam jsou podvodníci…

πα½

Editor
6. 1. 2024 20:44
Odpovědět  P.A.Semi

takže je to jasné. Do diaspory odešli Židé dávno před vznikem Chazarské říše a tudíž Aškenaziové nejsou semiré, jsou turkického původu a tudíž etnicky nejsou Židé v diaspoře. Jenom přijali judaismus jako náboženství.

Jaro Jaroslav
5. 1. 2024 00:20
Odpovědět  P.A.Semi

Dolar ještě nezmyzel a ty taky, troubo…

Administrátor
P.A.Semi
5. 1. 2024 01:51
Odpovědět  Jaro Jaroslav

Myslím, že tyhle záměrně debilní výlevy nenávistného vzteku budu mazat…
Panáček těžce nese, že jsem mu rozmetal astrologické a numerologické bludy, tak se pokouší mstít touhle špínou… Možná už je příliš opilý touhle dobou…

Mt12:35 Dobrý člověk z dobrého pokladu vynáší dobré, a zlý člověk ze zlého pokladu vynáší zlé.

Víte, děláte si ostudu tím, co z vás leze za špínu…

πα½

Editor
5. 1. 2024 10:55
Odpovědět  P.A.Semi

Mazat, mazat, mazat. Rakušan by tleskal!

Administrátor
P.A.Semi
5. 1. 2024 11:37
Odpovědět  scipio

Já přemýšlím, jestli se mi snaží dokázat, že některý xindl je prostě v diskuzích nutné mazat, že i “free speech absolutism” by měl mít nějaké hranice?

On není takový debil, i když slovák ví, že “zmizel” nebo “pitomec” se píše s měkkým i… Roznesl jsem mu “odbornými” argumenty jeho pyšné a chvástavé teze, tak se teď zkouší mstít, že mi pod každý příspěvek připíše nějakou takovouhle podobnou špínu, jak gramaticky, tak mentálně, která je navíc i pod jeho úroveň…

Nebo se mě opileckými kecy (tuhle mě zkoušel obviňovat ze “4. cenové skupiny”, pravděpodobně jako tříska a trám?) snaží stáhnout na tuhle úroveň, abych mu sprostě nadával? Ne, na takovou úroveň se nenechám dotlačit…

(a ovšem já vím, že to píše ze stejného mobilu jako ty komentáře předtím, ale nemůžu vědět, jestli mu ho někdo nesebral a nesnaží se ho touhle špínou kompromitovat?)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
5. 1. 2024 11:44
Odpovědět  P.A.Semi
Pravdomluvny
4. 1. 2024 05:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Je fakt, že Putin si to s muha@@@@dy rozházet nechce,ale Turecko je bude slabý článek jakéholiv spolku.

4. 1. 2024 07:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Izrael přestane existovat…zbytečně se tím trápit.

Jaris
4. 1. 2024 09:13
Odpovědět  Veny232

Zajimalo by me z ceho tak soudite. Ackoliv bych si prala, aby Izrael nadobro zmizel z mapy,a aby zidi byli za genocidu Palestincu probihajici od r. 1948 potrestani, tak zatim nevidim, ze se tak stane. Ma za sebou totiz udernou pest USA. V Izraeli take zije spousta ruskych zidu, tudiz se domnivam, ze i Rusko by onen teroristicky stat v nutnem pripade podrzelo. Samozrejme, ze Palestinci se stali obetnim berankem. Svet na ne kasle. Je to strasliva nespravedlnost, ale jak to vypada, tak Palestinci o svou zemi prijdou.

Pravdomluvny
4. 1. 2024 09:33
Odpovědět  Jaris

Za “”””genocidu””””palestinců,kteří před i po válce chtěli tvz.Velkou Sýrii může může malá Anglie a Francie,NE IZRAEL,tomu ti výše jmenovaní lhali úplně stejně!

Administrátor
P.A.Semi
4. 1. 2024 17:18
Odpovědět  Pravdomluvny

Máte to nějaké popletené, především Israel tam má v plánu Greater Israel sežrat podstatný kus Sýrie a leccos dalšího…

Viz nedávný článek od Jane Kaufman, jako obvykle velmi kvalitní analýza:
https://www.infokuryr.cz/n/2024/01/02/jane-kaufman-zalozeni-vetsiho-izraele-vyzaduje-zbavit-se-palestincu/

πα½

Pravdomluvny
4. 1. 2024 20:26
Odpovědět  P.A.Semi

Muha@@@@mrdi měli před druhou světovou válkou slíbená území a chtěli si založit tzv.Velkou Sýrii…..a slibovali jim ti ještě v roce 1947 malá Anglie i Frantíci.

Pravdomluvny
4. 1. 2024 09:30
Odpovědět  Veny232

I vy Sibylo…..a zrovna kvůli vám.

Putinovec
4. 1. 2024 08:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Netanjahu , tak jako micron , šulc a další , jsou jen dosazené figurky , nějaké generačně parazitické skupiny – mafie . To k nim Putin směřuje svoji nabídku , ultimatum .
A protože v těchto případech Putin záměrně postupuje podle známého scénáře , dohodněme se na podmínkách , které budou oboustraně výhodné , tak nebude až tak těžké odhadnout , jeho varování .
Buďto se podřídíte novému uspořádání světa a rozložení sil , nebo Vaše parazitická mafie přestane existovat . Ne Rusko , ale celý zbytek světa , si na Vás společně došlápne a mnozí s velkou chutí .
Je to ta součást procesu , kdy je nějaký nástroj řízení přeskupen , jsou pozměněny jeho cílové
parametry , kterých má dosahovat a násladně je zařazen , jako součást řízení jiného subjektu .
Takhle Putin řídí mafii v Rusku , posledních 20 let . Buďto se přidáte , nebo pocítíte následky svého rozhodnutí .
Mimochodem , Stalin používal podobný způsob řízení , ale ten se mohl opírat o ideologiii , kterou si sám pozměnil z původního mraxismu .

Frank
4. 1. 2024 10:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Putin si s celým slavným západem pěkně vytírá zadek.

Gales
4. 1. 2024 10:11
Ohodnotit příspěvek :
     

O co na Ukrajině jde? Bez zahraniční intervence se totiž Zelenský u moci neudrží. A proto bylo rozhodnuto ve spolupráci s partnery z českého ministerstva zahraničí, že Praha nebude Ukrajincům bránit v používání českých raketometů k páchání a rozsévání terorismu v ruském pohraničním městě s cílem vyprovokovat Rusko ke zrcadlové odvetě na ukrajinské město. To má být záminkou na vyvolání veřejné mediální objednávky na vyslání mírových sborů na Ukrajinu s cílem udržet Zelenského u moci. Jakmile Zelenský padne, Ukrajina se začne totiž setrvačně a mocensky znovu orientovat k Moskvě. Tomu se nedá na Ukrajině, která je etnicky rozpolcená mezi ruský a západní svět, v podstatě vyhnout. A tomu chce západ zabránit. Proto ty teroristické útoky českými a ukrajinskými raketomety mají takovou důležitost.

Přemek
4. 1. 2024 11:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Přesně tak. Ostatně to nebude Netanjahu, kdo bude o věci za rok rozhodovat, ten bude v lepším případě v klepetech.

Pavel z Moravy.
4. 1. 2024 11:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Už se tvoří bloky, tak jak to je v knize Orwella 1984. Teď jde o to, kam bude náležet naše země. Jestli k těm chudým co nebudou nic vlastnit, ani svoje myšlení a nebo k těm dalším. Ale ani tam nemám jistotu co ten plebejec bude mít vůbec za práva. Až se opravdu zruší nerovnost mezi lidmi, potom jsme vítězi, ale k tomu je ještě daleko. K té alespoň částečné rovnosti musí ale lidé dozrát. Řeknu to mazaně, třeba někdy, ale také třeba nikdy. Prostě takový je koloběh života a jak by řekli Číňané cesta nebes. A to my moc neovlivníme. Buď jako lidstvo vyzrajeme nebo také ne. To je prostě lotynka. Tak proč si s tím dělat těžkou hlavu. Hurvajs by se zeptal, taťuldo, jak se dělá těžká hlava, to se do ní nasype písek nebo kamení? A Špejbl by odpověděl, ne Hurvajsi, to ty mi děláš těžkou hlavu z toho co vyvádíš. A my si také děláme zbytečně těžkou hlavu. Nemáme na to co bude vliv. Je to prostě cesta nebes.

Putinovec
4. 1. 2024 12:03
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Určitý nezanedbatelný vliv zde je . Tvoří se informační prostředí , které statisticky ovlivňuje možnost provedení , či odmítnutí nějakého scénáře . To se potom zobrazí v řízení supersystému – státu , států , či lidstva jako takového . Tak dochází k výběru scénářů , který si daný supersystém může zvolit .
Takže zde vzniká ta možnost VÝBĚRU , která je vyvaléným velice nepohodlná .

krůtí brko
4. 1. 2024 12:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusové mají jen tři skutečné spojence: Bělorusko, Írán a Severní Koreu. Tyhle země dostanou vše, co potřebují v oblasti bezpečnosti. Litovat mohou jen toho, že byl Putin (i Medveděv) dlouhá léta zakoukaný do Západu a spojoval s ním osud celého Ruska, přičemž k prozření došlo až v posledních pár letech.

Ladislav 💤
4. 1. 2024 13:13
Odpovědět  krůtí brko

👍 prozření vždy přichází až na stáří! I my jsme zjistili po tomto zku******m kapitalismu, že to byl zlatý socialismus!

Pavel z Moravy.
4. 1. 2024 16:07
Odpovědět  Ladislav 💤

Tak Ladislave, já necinkal a pro kapitalismus bych necinkal nikdy. Kdyby z toho minulého systému bývalo bylo vzešlo něco slušnějšího, tak dobrá. Mně se ale převratoví aktéři nelíbili a svůj šestý smysl mi dal za pravdu. Samozřejmě, že na stáří to zase vidí člověk trochu jinak, ale když člověk trochu uvažuje, měl by zbystřit, když se něco tak zásadního děje. I dnes by měl být člověk nanejvýš opatrný než vynese nějaké soudy co a jak a to i v rámci těch, kterým fandí. Důvěřuj, ale prověřuj. To je asi to nejdůležitější zjištění na stáří. Alespoň se mi to takto jeví.

krůtí brko
4. 1. 2024 19:59
Odpovědět  Ladislav 💤

Dodnes jsem vděčný Husákovi a spol za to, že jsem dětství a kus mládí prožil v relativně normálním světě.

Pavel z Moravy.
5. 1. 2024 09:52
Odpovědět  krůtí brko

No já určitě také i když jsem asi podstatně starší. Vychovali jsme děti v normálním prostředí, prožívali jsme pěkné chvíle i s kamarády a přáteli bez stresů a takových negativních jevů, které jsou dnes běžné.

Slovan
5. 1. 2024 10:15
Odpovědět  Pavel z Moravy.

No to si jsi dovolil moc, jít přizdisráčsky režimem, hrbit se a poklonkovat. Měl by jsi se za tu pohodu vlastně stydět a obden mrskat devítihlavou kočkou. Se za tebe stydím. Tvl, mám či nemám? Ale radši sichr jo, možná i to nebude stačit. 🤣🤣🤣🙄🍀🌹🙋‍♂️

Ladislav 💤
5. 1. 2024 10:57
Odpovědět  krůtí brko

👍

Pavel z Moravy.
4. 1. 2024 15:59
Odpovědět  krůtí brko

Írán a KLDR jsou skuteční spojenci, jako bratři. Čína s Ruskem je sňatek z rozumu, Indie to hraje mazaně, alespoň mně se zdá, že jí vyhovuje profitovat z obou stran. Nu a ten zbytek, prostě se kloní na tu stranu, která se jeví býti za chvíli na piedestalu. Ono od poražených většinou všichni utíkají. Je to už takový nepsaný zákon. A naše malá protektorátní zemička a pár podobných, na těch moc nezáleží. Nemají nic moc co ovlivnit. A my s naším průmyslem už vůbec nic.

krůtí brko
4. 1. 2024 19:59
Odpovědět  Pavel z Moravy.

jj souhlas

Frank1
4. 1. 2024 14:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Izraelsky Sionista je rizen z Londyna a ridi sam i USA. Proto zadne navrhy Putina neprijme. A tim smeruje Izrael ke sve likvidaci, protoze rozpadem USA zanikne i Izrael. Nikdo ho uz neochrani, je se vsemi sousedy znepratelen. Ti naopak bazi po jeho porazce, kterou mu nejen slibuji, ale i pracuji na ni.

Jaris.
5. 1. 2024 03:53
Odpovědět  Frank1

Kissinger kdysi rekl, ze Izrael do deseti let prestane existovat. Ma to vsak zpozdeni uz dva roky. Pokud se USA zhrouti, zachrannou ruku poda Izraeli Rusko. Jsem o tom presvedcena, protoze dnesni RF federaci ovlada RZK( rusky zidovsky kongres) a ti sve vrstevniky nenechaji padnout. Putin je zcela pod dohledem techto cernych havranu a musi skutecne opatrne balancovat na lane, aby si je neznepratelil. Putin proste neni svrchovany vladce Ruska, jak bychom si prali. Jeho pravomoci jsou omezene prave touto cernou hydrou.