politika

Děsivý precedens

Alexej Anpilogov: Západ „utlumí“ vyšetřování výbušnin umístěných v libanonských pagerech

17. září vybuchly tisíce pagerů v Libanonu a Sýrii. Jen v Libanonu bylo zabito nejméně 12 lidí a 3000 zraněno.

Dříve bylo oznámeno, že izraelská zpravodajská služba Mossad mohla umístit malé množství výbušnin do 5 tisíc pagerů, které si šíitské hnutí Hizballáh objednalo od tchajwanské společnosti.

Podle Reuters získala izraelská zpravodajská agentura Mossad během výroby přístup k pagerům Hizballáhu. 

Účast Mossadu na explozích pagerů potvrdily i zdroje The New York Times. Podle publikace byla do bezprostřední blízkosti baterie zařízení vložena pouze jedna unce (asi 28 gramů) výbušné látky, která byla následně odpálena zvýšením teploty baterie. 

Podle Al Monitor musely izraelské zpravodajské služby odpálit pagery dříve, než bylo plánováno. Proto neexplodovala celá várka, ale jen tři tisíce pagerů. K masivní detonaci zařízení mělo dojít ve vhodnější chvíli – například před začátkem velkého útoku.

Izraelské zpravodajské služby plánovaly operaci hromadného odpálení pagerů v Libanonu jako první úder ve válce proti Hizballáhu, ale předčasné načasování operace bylo určeno obavami, že by ji Hizballáh mohl odhalit, uvedl ve středu deník Walla s odkazem na izraelské a americké představitele..

Americké ministerstvo zahraničí uvedlo, že Washington nebyl zapojen do masových detonací pagerů členů hnutí Hizballáh. Ve stejnou dobu, jak uvádí Axios s odkazem na zdroj, izraelský ministr obrany Yoav Galant zavolal svému americkému protějšku Lloydu Austinovi několik minut před začátkem výbuchů v Libanonu. Podrobnosti jejich rozhovoru nejsou známy.

Libanon důrazně odsuzuje izraelský kybernetický útok

Detonace pagerů v různých částech Libanonu byla ze strany Izraele aktem agrese, řekl ministr informací Ziyad Makari.

„Předseda vlády informoval ministry o primárních zjištěních vyšetřování; kabinet ministrů potvrdil své odsouzení izraelské agrese, která představuje nebezpečný zásah do libanonské suverenity a přímý zločin,“ zdůraznil.

Počet obětí úterní detonace zařízení v Libanonu je 12 lidí, zraněno bylo nejméně tři tisíce. Na internetu se mezitím objevila informace, že operaci schválil izraelský premiér Benjamin Netanjahu.

Ve středu došlo v jižním Bejrútu k několika dalším explozím. Jeden z nich na pohřbu čtyř obětí včerejšího útoku (tří členů Hizballáhu a dítěte zabitého při úterním útoku), uvádí BBC. Kromě toho byli tři lidé zabiti v důsledku detonace bezdrátových zařízení ve městě Soghmore v údolí Bikáa ve východním Libanonu, uvádí Al Jazeera. Na sociálních sítích kolují záběry zachycující dnešní výbuchy. Na tomto pozadí Hizballáh pohrozil Izraeli spravedlivou odpovědí na „exploze“ pagerů v různých oblastech Libanonu.

Bejrút opět zasáhla vlna explozí spojených s různými druhy elektroniky. K detonacím docházelo jak v autech a motocyklech, tak v rukou samotných uživatelů. Místní média vyzývají každého, kdo má zařízení s lithium-iontovými bateriemi, aby je okamžitě vypnul a držel se od nich dál.

Tchajwanská společnost Gold Apollo již popřela, že by se podílela na vytvoření pagerů, které explodovaly v Libanonu.

Ředitel Gold Apollo, Xu Qingguang, popřel  účast tchajwanské společnosti na výrobě pagerů, které explodovaly v Libanonu, a poukázal na to, že zařízení AR-924 vyvinula a vyrobila evropská společnost, uvádí  portál CTWant.

Tchajwanská společnost Gold Apollo uvedla, že nemá nic společného s výrobou pagerů objednaných radikálním libanonským šíitským hnutím Hizballáh. V Tchaj-peji upřesnili, že uzavřeli smlouvu se společností BAC Consulting KFT registrovanou v Budapešti, podle níž BAC může používat tchajwanskou značku, ale produkty vyrábí samostatně.

“Model pageru AR-924 vyrábí a prodává společnost BAC. Poskytujeme povolení k používání ochranné známky pouze pro naši značku a nepodílíme se na vývoji ani výrobě tohoto produktu,” uvedl Gold Apollo v prohlášení zveřejněném ve středu 18. září. 

Následně podezření padlo na maďarskou společnost BAC Consulting. Jak ale řekla generální ředitelka společnosti Christiana Barsoni-Arcidiacono, tento výrobce pagery také nevyrábí, uvádí TASS. Firma podle ní dříve spolupracovala s Gold Apollo.

Alexej Anpilogov: Vyšetřování detonace pagerů by mohlo vrhnout stín na pověst celé Evropy.

Výbušniny bylo možné tajně umístit do pagerů pouze ve výrobních podmínkách. V blízké budoucnosti však nebude možné najít viníka, protože by to mohlo ohrozit pověst celého kolektivního Západu, řekl expert Alexej Anpilogov listu VZGLJAD.

„Verze s pagery upravenými ve fázi výroby vypadá mimořádně věrohodně. To by mohlo minimalizovat rizika poškození zařízení, které si zachová své uživatelské funkce, a také by to umožnilo s maximální jistotou skrýt skutečnost, že do jeho útrob byly umístěny výbušniny,“ řekl Alexej Anpilogov, prezident Fondu podpory vědeckého výzkumu a rozvoje občanských iniciativ.

„Takovou operaci mohou tajně provést pouze lidé, kteří mají neuvěřitelně vysoké technické dovednosti. Avšak je krajně nevýhodné přiznat se jménem společnosti ke spoluúčasti na této operaci. V tomto ohledu je zcela pochopitelná reakce Tchajwance z Gold Apollo: obvinění, která proti nim byla vznesena, by dokonce mohla přispět k uzavření společnosti,“ řekl Anpilogov.

„Jejich tvrzení, že zařízení byla vyrobena v Evropě, však může být také pravdivé. V tuto chvíli nikdo nepřizná svou vinu: může se z toho stát obrovský skandál, který poškodí pověst celého technologického sektoru v regionu,“ domnívá se Anpilogov.

„Navíc i mimo kontext situace s konkrétním výrobcem může to, co se stalo, vrhnout stín na celou EU jako celek. Přeci jen se bavíme o nelegálním dovozu výbušnin a také o vytvoření podmínek pro úpravu pagerů na montážní lince,“ argumentuje odborník.

Podle jeho názoru je teoreticky možné najít viníka toho, co se stalo.

„K tomu je však nutné zapojit do vyšetřování celní struktury několika zemí najednou: Libanon sám se s tímto úkolem nemůže vyrovnat. I podle zbytků výbušnin se dá určit místo její výroby,“ dodává.

„Tato stopa může být ještě důležitější než značka společnosti na zařízeních. To však nikdo neudělá. Už jsme viděli, jak horlivě západní státy přistupovaly k vyšetřování exploze Nord Stream. Objasnit situaci pro ně prostě není výhodné,“ říká Anpilogov.

„Sdělení o skutečných zákaznících a pachatelích sabotáže bude v západním světě vnímáno jako toxické. Země, které tuto operaci podpořily a kryly, obdrží „nálepku státního terorismu“. Spojené státy a EU proto vyšetřování zpomalí a nedivil bych se, kdyby po nějaké době označily vhodného viníka,“ domnívá se odborník.

„Je docela možné, že velmi brzy v západních médiích uvidíme prohlášení o „ukrajinské stopě“. Situace je bohužel odsouzena k maximálnímu umlčení. I když Libanon toto téma nastolí na zasedání OSN, Bejrút nemá prakticky žádnou příležitost „protlačit“ začátek rozsáhlého vyšetřování,“ uzavřel Anpilogov.

https://vz.ru/news/2024/9/18/1287918.html

Děsivý precedens

Bývalý americký zpravodajský důstojník Edward Snowden řekl, že výbuch pagerů v Libanonu vytváří hrůzný precedens.

„Kdyby v továrně vložili výbušniny do iPhonů, média by si mnohem rychleji uvědomila, jaký hrůzný precedens se dnes vytvořil. Nic to nemůže ospravedlnit. Tohle je zločin. A kvůli němu se svět stal pro všechny nebezpečnějším, napsal na své stránce na sociální síti X.

Nové zbraně hromadného ničení

Alexandr Širokorad

17. září vybuchly tisíce pagerů v Libanonu a Sýrii.

První otázka pro zní: kdo spáchal tak ohavný zločin?

Protože mnoho obětí patří k hnutí Hizballáh, většina pozorovatelů ukazuje na Izrael, dle latinského rčení: “Cui bono?” („Kdo má prospěch?“). Prozatím se zdržím odpovědi. Mohou být zapojeny také USA, nebo také skupina zemí: Izrael, USA, Tchaj-wan, atd.

Ale v žádném případě se nejedná o dílo padoucha nebo šílence, ani okrajových organizací, ale jde o klasický státní terorismus – na operaci byly vynaloženy statisíce dolarů.

Druhá otázka je, jak mohly pagery explodovat? Předpokládá se, že buď došlo k explozi lithiových baterií nebo do nich byly umístěny výbušniny. V každém případě byl výbuch iniciován elektromagnetickými impulsy ze vzdálenosti desítek nebo dokonce stovek kilometrů. Ano, jsou známy minimálně desítky náhodných explozí baterií. To často vedlo k požárům, ale nikdy s tak ničivými následky.

V Libanonu a Sýrii se ale tisíce pagerů, které explodovaly, používaly dlouhou dobu. Nemohlo se zabránit pádu na podlahu nebo jinému mechanickému poškození. Klima je tam více než horké, baterie přehřáté. Ale z nějakého důvodu nevybuchly.

To vše naznačuje, že do baterií byly zavedeny gramy výbušniny a byla instalována mikropojistka. Výbušnina může být ve formě prášku, pasty nebo tekutiny.

Nyní je pro lidstvo nejhorší, že politici a jimi ovládaná média „utopí“ tento teroristický útok během událostí izraelsko-palestinské války. Tato válka trvá už sto let. Vznikla bezprostředně poté, co do Palestiny dorazili první židovští osadníci.

Navíc na rozdíl od USA a jiných zemí nepřišli podnikat, ale vytvořit židovský stát s vlastní armádou. A tato válka by v žádném případě neměla být spojována s explozí pagerů.

17. září 2024 se objevila nová hrozná zbraň, srovnatelná ve své ničivé síle pouze s atomovou bombou.

Ve skutečnosti, když můžete vyhodit do povětří pager, proč byste nemohli použít stejný postup k vyhození iPhonů, smartphonů, tabletů a dalších zařízení. Mají větší baterie, a proto tam lze umístit více výbušnin a následky budou mnohem horší.

Můžete také na dálku vyhodit do vzduchu notebook. A totéž platí pro lithiové baterie v elektromobilech. Představme si noční výbuch v podzemním parkovišti 20patrové budovy. Zbytek aut začne hořet a detonovat – dům se zřítí.

Co třeba výbuch mobilního telefonu nebo jiných zařízení na palubě dopravního letadla? Nebo elektronických zařízení na podporu života pro města? A co elektronická zařízení velení a personálu strategických jaderných sil? Atd., atd. Takto může explodovat vše.

Co dělat? Je třeba požadovat, aby politici a novináři tento problém nespojovali se stoletou palestinskou válkou.

Co přesně může udělat Rusko? Nejprve požadovat mezinárodní vyšetřování teroristického útoku. A pokud Spojené státy a jejich satelity odmítnou, provést to pomocí vnitrostátních prostředků.

Po odhalení viníka požadovat nejpřísnější potrestání všech zpravodajských důstojníků a členů vlády zločineckého státu/států zapojených do operace. A samozřejmě zavázat zaplatit velké odškodnění všem obětem, stejně jako lékařským službám Libanonu a Sýrie – jak za fyzickou, tak za morální újmu.

A pokud to viník odmítne udělat, pak je minimálně nutné přerušit diplomatické styky a předat technologii jaderných zbraní Íránu a Saúdské Arábii. Proč Saúdská Arábie? Aby se poměr sil na Blízkém východě nezměnil.

Co když začnou explodovat pagery a iPhony v Rusku? Poslat jeden P-36, kterému se na Západě říká „Satan“, do teroristické země. Deset speciálních nábojů po 750 kilotunách je pro malý stát docela dost.

Zkráceno, celé zde: https://svpressa.ru/war21/article/430031/

sdílet na

93 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
standa
19. 9. 2024 06:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Je to jednoznačně akt terorizmu. A to státního. ,,S teroristy se nevyjednává” Teroristický stát Izrael a jeho satelit USSA musí být potrestán.

standa
19. 9. 2024 06:22
Odpovědět  standa

§ 312e
Podpora a propagace terorismu(1) Kdo veřejně podněcuje ke spáchání teroristického trestného činu, nebo
kdo veřejně schvaluje spáchaný teroristický trestný čin nebo pro něj veřejně vychvaluje jeho pachatele, bude potrestán odnětím svobody na dvě léta až deset let.
(2) Odnětím svobody na tři léta až dvanáct let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku, bude potrestán,
a) kdo ke spáchání teroristického trestného činu nebo trestného činu účasti na teroristické skupině (§ 312a) zjedná jiného,
b) kdo jinému poskytne informace nebo výcvik týkající se výroby nebo používání výbušnin, zbraní, nebezpečných látek nebo materiálů obdobné povahy anebo jiných obdobných metod nebo technik pro účely spáchání teroristického trestného činu,

standa
19. 9. 2024 06:23
Odpovědět  standa

c) kdo získá informace nebo si osvojí dovednosti týkající se výroby nebo používání výbušnin, zbraní, nebezpečných látek nebo materiálů obdobné povahy anebo jiných obdobných metod nebo technik za účelem spáchání teroristického trestného činu, nebo
d) kdo sám nebo prostřednictvím jiného za spáchání teroristického trestného činu poskytne nebo slíbí odměnu nebo odškodnění jinému nebo pro jiného anebo na takovou odměnu nebo odškodnění pořádá sbírku.
Takže pečlivě sledujme naše vládní činitele!!!

Ladislav 💤
19. 9. 2024 06:50
Odpovědět  standa

👍👍👍👍Myslíš, že Fylajovi nacisti s hradním potkanem umí číst?

Gales
19. 9. 2024 09:02
Odpovědět  standa

Holt židáci jsou machři na obchod.Nabídli k prodeji pagery v akci dva v jednom.No neber to.

pepa
19. 9. 2024 07:47
Odpovědět  standa

Standíku nezapomeň , že jsi ještě včera popíral průběh druhé světové války a obviňoval židy (nás) z druhé světové války. Jaký , že je to paragraf. A teď když tyhle maniaci utočí na vesnice v Israeli tak budeš o někom říkat, že je terorista . Vůbec nechápu co děláš u pc a nejsi už v Libanonu abys pomáhal těm objetím údajného teroristického útoku .-) Jinak věřím ,že teď když vozili ty teroristy do nemocnice má Israel možnost udělat jejich kompletní databázi a nebude to vůbec složité. .-)

Pepan
19. 9. 2024 07:56
Odpovědět  pepa

Potrefená husa se ozvala že, dnes už je jasné všem normálním lidem, že všechno to nejhorší pochází od židů. Jejich mamonem omezené myšlení je schopno vymyslet kde co jen aby se zbavili lidí kteří jim stojí v cestě za mamonem a vládou nad světem.

Pepa
19. 9. 2024 08:29
Odpovědět  Pepan

Víš, že máš pravdu v tom,že zidi umí hospodařit. Ty budeš určitě chudák co si nemohl koupit ani být za 40 tis po 89 roce. Přestaň hulit chlastat a začni dělat víc než 3 hod denně jak to děláš do teď. A ještě v jednom máš pravdu Židů dali svět hodně a co dostali jen takové kriklouny jak jsi ty. Kolik má ten svět Nobelovych cen bez Židů? Víš co je základ po ranni stolici vždy sprcha.

standa
19. 9. 2024 08:49
Odpovědět  Pepa

Nauč se číst , pepo! Ženejsi v izreli zasřelit si nějaké palestiské dítě, ženu atd.
Tak ČTI!!!

pepa
19. 9. 2024 09:10
Odpovědět  standa

Že nejsi v Palestině a neděláš to židům Standíku ?

Spam orinoko
19. 9. 2024 11:35
Odpovědět  pepa

Že jsi ve vepřové foltynove řiti? Tam osipane nevadí?

standa
19. 9. 2024 09:15
Odpovědět  Pepa

Jak se Ty vlastně živíš?. Žid se dělat nenaučí. Asi lichvou a nadávkam, že?
Co dali židé lidstvu?

Pepa
19. 9. 2024 11:04
Odpovědět  standa

Třeba atomovou energii. Moulo

Spam orinoko
19. 9. 2024 11:20
Odpovědět  Pepa

A vyzkoušeli ji na zaponcich. Dneska zarazenych v řiti. Ale hlavně: žid stvořil sám sebe jako nadstavbu, přičemž nápad ukradl v Egyptě.

pepa
20. 9. 2024 11:43
Odpovědět  Spam orinoko

Ten Egypt je ,ale nádherná země , že tam nežiješ .-)

orinoko
19. 9. 2024 09:48
Odpovědět  Pepa

Hasbara s pagery na webu.

JoFa
19. 9. 2024 13:47
Odpovědět  Pepa

Pepo je to asi dva či tri roky nazad čo dostal žid umeleckým menom Bob Dylan nobelovku za literatúru a ked ho porovnám s rovnakou cenou so Solženicynom, tak rozdávanie nobeloviek práve židia ovládli a rozdávajú to ako cukríky svojim.
Ku cti Dylenovi slúži, že ju odmietol, ale či ju nakoniec prevzal, to neviem.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Zrzek
19. 9. 2024 15:02
Odpovědět  JoFa

Když už Solženicyn, tak si přečtěte jeho knihu ,,Dvěstě let pospolu”.

JoFa
19. 9. 2024 15:48
Odpovědět  Zrzek

Pokiaľ viem, tak Solženicyn bol vyhranený voči židom a táto kniha bola židmi skôr bojkotovaná, ale nečítal som ju.

JoFa
19. 9. 2024 15:53
Odpovědět  JoFa

Porovnal som éru udeľovania nobelových cien pred a potom.

Boomer
19. 9. 2024 16:49
Odpovědět  JoFa

..Nobelovka je silně zpolitizovaná, jazýček vah se vychyluje dle potřeby a “společenské objednávky”. Být Nobel naživu, vyhodil by to hnízdo do luftu….

Zrzek
19. 9. 2024 20:50
Odpovědět  JoFa

To jsem nechtěl zpochybńovat, To byla jen poznámka bokem.

pepa
20. 9. 2024 11:45
Odpovědět  JoFa

Že jsi zrovna uvedl kultůru .. A ne Atomovou energii , biochemii , medicínu atd..

standa
19. 9. 2024 08:09
Odpovědět  pepa

Něco k věci, čti!židovské osobnosti a židovské organizace po celém světě krátce po nacionálněsocialistickém nástupu k moci v roce 1933, začali Velkoněmecké říše a jejím vládcům vyhlašovat „svatou válku“.

Židé, kteří měli velký vliv na politiku Spojených států a následně i Velké Británie, a to především ve věcech ekonomických, zajistili Německu obchodní embargo a bojkot německého zboží. Některé světové noviny měly v roce 1933 na předních stranách „Židé vyhlašují válku Německu“, následně slovní i jiné útoky přibývaly:

„Judea vyhlašuje Německu válku! Židé celého světa, spojte se! Bojkotujte německé zboží! Demonstrujte!“ – všechny hlavní titulky Daily Express, 24. března 1933.

standa
19. 9. 2024 08:13
Odpovědět  standa

Izraelský lid celého světa vyhlašuje Německu obchodní a finanční válku. Čtrnáct milionů Židů stojí pospolu jako jeden muž ve vyhlášení války Německu. Židovský velkoobchodník opustí svou firmu, bankéř burzu, obchodník svůj obchod a nemajetný člověk svůj prostý dům, v rozkazu připojit se společně do svaté války proti Hitlerově lidu.“ – Daily Express, 24. března 1933.

Každý z Vás, z Židů a Nežidů, který dosud nevstoupil do této svaté války, nechť tak učiní hned a tady. Nestačí nekupovat zboží z Německa. Musíte přerušit veškeré styky s obchodníky, kteří prodávají německé zboží nebo podporují německé lodě… musíme zničit Hitlerův režim a přivést německý lid k rozumu tím, že zničíme jejich zahraniční obchod, na němž závisí jeho přežití.“ – Samuel Undermeyer, v rádiovém vysílání na WABC, New York, 7. srpna 1933. Samuel Untermeyer byl židovský vůdce a blízký přítel prezidenta Wilsona a Roosevelta.

standa
19. 9. 2024 08:20
Odpovědět  standa

Bernard Baruch se připojil k Samuelu Untermeyerovi a volal po válce proti Německu: „Zdůrazňuji, že porážka Německa a Japonska a jejich eliminace ze světového obchodu by dala Británii obrovskou příležitost ke zvětšení zahraničního obchodu v objemu i zisku.“ – Barnard M. Baruch, „The Public Years“, strana 347 (New York: Holt, Rinehart and Winston, 1960). Bernard Baruch, syn německého Žida, byl poradce prezidentů Wilsona, Roosevelta a Trumana.

„Toto vyhlášení války proti Německu, jsme nyní povýšili na „svatou válku“. Tato válka skončí zničením Německa.“ Dr. Franz J. Scheidl, Geschichte der Verfemung Deutschlands.

Válka v Evropě je v roce 1934 nevyhnutelná.“ – H. Morgenthau, ministr financí Spojených států, Hearst Press, září 1933 (také citováno v „The Palestine Plot“, B. Jenson, strana 11 (vydáno Johnem McKinleyem, 11-15 King Street, Perth, Skotsko).

standa
19. 9. 2024 08:25
Odpovědět  standa

V boji proti Německu je už několik měsíců zapojena každá židovská komunita, každá konference, ve všech syndikátech a každým jediným Židem na celém světě. Je důvod věřit, že naší úlohou v tomto boji je zvláštní význam. Vyvoláme duchovní a materiální válku celého světa proti německému úsilí stát se jednou velkým národem a aby získalo zpět svá ztracená území a kolonie. Ale židovským zájmem v první řadě je úplné zničení Německa. Pospolu i jednotlivě, německý národ je hrozbou pro nás Židy.“ – Vladimir Jabotinsky, zakladatel židovské teroristické skupiny Irgun Zvai Leumi, v „Mascha Rjetsch“, leden 1934 (také citováno v „Histoire de l’Armée Allemande“ Jacques Benoist-Mechina, část IV, strana 303).

„Hitler nechce válku, ale my mu ji vnutíme, ne letos, ale brzy.“ – Emil Ludwig Cohn v Les Annales, červen 1934 (také citováno v jeho knize „The New Holy Alliance“).

standa
19. 9. 2024 08:32
Odpovědět  standa

„My Židé přineseme Německu válku.“ – David A. Brown, národní předseda Židovské sjednocené kampaně, 1934 (citováno v „I Testify Againts The Jews“, Robert Edward Emondson, strana 188 a v „The Jewish War of Survival“, Arnold Lees, strana 52).

„Chceme vyvolat hlubokou nenávist k Němcům, k německým vojákům, námořníkům a letcům. Musíme je nenávidět dokud nezvítězíme.“ – Lord Beaverbrook (citováno v „Niemals!“, Heinrich Goitsch).

„Je zde pouze jediná síla, která se opravdu počítá. Je to síla politického nátlaku. My Židé jsme nejmocnější lidé na světě, protože tuto moc máme a víme jak ji použít.“ – Vladimir Jabotinsky, Jewish Daily Bulletin, 27. července 1935.

„Před koncem roku, bude složen ekonomický blok z Anglie, Ruska, Francie a Spojených států, který srazí ekonomický systém Německa a Itálie na kolena.“ – Paul Dreyfus, „La Vie de Tanger“, 15. května 1938.

standa
19. 9. 2024 08:40
Odpovědět  standa

3. května 1938, se noviny American Hebrew chlubily, že mají Židy v předních vlivných pozicích v Británii, Rusku a Francii, a že tito „tři synové Izraele, pošlou nacistického diktátora do pekel.“ – Joseph Trimble, The American Hebrew.

„Německo je náš úhlavní nepřítel číslo jedna. Je naší povinností vyhlásit mu znovu bez milosti válku. Každý si může být jist jednou věcí: My tuto válku povedeme!“ – Bernard Lecache, prezident Mezinárodní ligy proti rasismu a antisemitismu, v novinách Droit de Vivre, 9. listopadu 1938.

„Válka je nyní navrhována za účelem židovské hegemonie nad světem.“ – brigádní generál George Van Horn Mosely, The New York Tribune, 29. března 1939.

standa
19. 9. 2024 08:40
Odpovědět  standa

„Chtěl bych potvrdit co nejzřetelněji, že prohlášení, které jsem já a mí kolegové učinili v několika posledních měsících, a hlavně minulý týden: Židé stojí při Velké Británii a budou s ní bojovat na straně demokracie. Přejeme si, aby tomu tak bylo v naprosté shodě s britským jednáním a proto musíme najít své místo, v oblastech velkých i malých, pod řízením Jeho Veličenstva. Židovská kancelář je připravena zahájit okamžitá opatření pro využití židovské pracovní síly, technických schopností, zdrojů a dalších potřebných věcí.

standa
19. 9. 2024 08:50
Odpovědět  standa

Chaim Weizmann, prezident Světového židovského kongresu, ředitel Židovské kanceláře a později prezident Izraele, London Times, 5. září 1939, a také London Jewish Chronicle, 8. září 1939.„Milion Židů, kteří žijí v Americe, Anglii a Francii, severní a jižní Africe, a nesmíme zapomenout na ty co žijí v Palestině, všichni jsou odhodláni Německu přinést vyhlazovací válku do úplného konce.“ – Central Blad Voor Israeliten“ v Nizozemí, 13. září 1939.

„Přestaňte mluvit o mírových podmínkách! Rozbijte Německo na kousky!“ – The Daily Herald, číslo 7426, 9. prosince 1939.

standa
19. 9. 2024 08:50
Odpovědět  standa

„Židé berou tuto válku jako válku svatou.“ – The Daily Herald, číslo 7450, 1939 (citováno v „Reichstagsbrand, Aufklärung einer historischen Legende,“ od U.Backese, K.H.Janßen, E. Jesse, H. Köhler, H. Mommsen, E Tobias).

„I když Židé nejsou s vámi v zákopech, jsme s vámi morálně. Tato válka je naší válkou a vy bojujete s námi.“ – Schalom Asch, Les Nouvelles Litterairres, 10. února 1940.

standa
19. 9. 2024 08:53
Odpovědět  standa

Už mě nebaví Pepo psát něco totálnímu ignorantovi. A něco vyhledávat!

Pepa
19. 9. 2024 08:47
Odpovědět  standa

Bavíme so obchodní válce a ne vyhlazování obyvatelstva. Nebo v tom nevidím to co mě text nařizuje vidět.

orinoko
19. 9. 2024 09:50
Odpovědět  Pepa

Nejhorší je mít neZIDA u výfuku . Akné je svinstvo.

Pavel
19. 9. 2024 10:11
Odpovědět  pepa

no tady čtu že už v roce 1933 vyhlásil židovský kongres válku německu https://en.metapedia.org/wiki/Judea_Declares_War_on_Germany můžete mi k tomu něco říci a to byl adolf teprve cca 2 měsíce u moci nebyly žádné lágry žádné pogromy žádné norimberské zákony a židi řvali že se musí dolfy a jeho pakáž zlikvidovat proč asi

Pepa
19. 9. 2024 11:08
Odpovědět  Pavel

Asi proto že je to národ který se z nikoho nepo.. a že si do nich na ulici už jen tak někdo nekopne.. vime. Jo radši bejt žid než zaprdenej cechacek

Spam orinoko
19. 9. 2024 11:43
Odpovědět  Pepa

Jo, Čecháček zaprdenej je, to není problém. My nevidirame svět osudem, který teď nosálové aplikuji na jiné. Izrael by nemohl existovat v módu, především válečném, kdyby nebyl futrovan ze všech stran v rámci vydírání. Halič, IzraHELL , stejná politbyra stejných chazaru. Podpantoflak Bibi, to je dílo. A co ty? Kolik máš boostru proti vašemu covidu? Co demonstrace, dobrý?

pepa
20. 9. 2024 11:48
Odpovědět  Spam orinoko

A co se děje tady když máš takový přehled o ekonomice Israele? Tady už jsi jen otrokem, ale spokojeným. https://nekrm-hydru.cz/ Koukni kolik těch zaprděných čechů bojuje .-) směšné

Pavel
22. 9. 2024 12:28
Odpovědět  Pepa

no ale já jsem nikde nezjistil proč ti židi jim tu válku vyhlásili

Markýza
22. 9. 2024 14:36
Odpovědět  Pavel

Na to vám stačí Wiki. A proč vyhlásili tuhle válku, to si snad proboha pamatujete, ne?

Spam orinoko
19. 9. 2024 11:32
Odpovědět  pepa

Vesnice v Izraeli? Socialistické kibuce? Na nakradené půdě na Západním břehu Jordánu? Co vy jste za prasata, to se hned tak nevidí.

pepa
20. 9. 2024 11:49
Odpovědět  Spam orinoko

Půlka čechů sedí na němcké půdě co jste to za prasata . Kradete zem Němcům a ještě je vraždíte.

Jaromír
19. 9. 2024 13:44
Odpovědět  standa

A požidovčené Rusko zas ukludňuje Irán, a naďalej chráni chazarskích teroristov, pričom tretina kolonisyov je proamo z Ruska!

Putinovec
19. 9. 2024 07:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Je zajímavé sledovat to plácání prolhaných geblsovek . O Hizballáhu padají informace , jako o teroristické organizaci . Ale že se nejen tímto teroristickým činem vyprofiloval židovský stát k označení teroristický stát Izrael , který používá státní terorizmus po celém světě , o tom ani muk .
Zřejmě se i zde bojuje za Nás , tak jako u Kábulu , jak by řekl prašivec Zeman .

Pepa
19. 9. 2024 07:52
Odpovědět  Putinovec

Hizballáh nebo Hizbulláh (arabsky حزب الله‎; česky Strana Alláhova neboli Strana Boží), celým názvem také Al Muqáwamat ul Islámíjatu fí Lubnán (arabsky المقاومة الإسلامية في لبنان‎, česky Islámský odpor v Libanonu) je libanonská šiítská politická a teroristická organizace existující od roku 1982.

standa
19. 9. 2024 09:02
Odpovědět  Pepa

Němci říkali partyzánům na okupovaných územích ,, banditi”. Židi říkají ,, teroristé” a dej si ten google za klobouk. Ani němci zavražili tolik žen aa dětí za tak krátkou dobu, jako Izraelci! ! Židovstvo se to naučilo dobře, mělo dobré učitele! Jak se lišilo Waršavské gheto od Gazy!

pepa
19. 9. 2024 09:12
Odpovědět  standa

Pokud si vezme nůž a běhá po ulici tak je to co ? Fanatik ,oběť víry nebo nemocný jedinec jak nás tady oblbuje LGBP tisk

orinoko
19. 9. 2024 09:51
Odpovědět  pepa

Kde Žid, tam nebezpecno.

standa
19. 9. 2024 13:02
Odpovědět  pepa

Bombardovat ženy a děti, ničit rovnou celé čtvrtě není židovský fanatismus? Bible je plná židovských vražd, válek, agrese…..

Spam orinoko
19. 9. 2024 13:35
Odpovědět  standa

Byl jsem zhrozen, když jsem četl, o co Žid opírá svojí existenci. Je to tisíckrát horší než křesťanský horror o přibití člověka na kříž. Židovky tancovaly nad těly mrtvých nepřátel a zpívaly: lepší dvě kulky mezi nohami než jedna v hlavě.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
pepa
20. 9. 2024 11:56
Odpovědět  Spam orinoko

Byl jsem zhrozen o co opírají češí své majetkové právo na domy a půdu původních Němckých obyvatel. A jak je vraždili kvůli jejich majetku .

pepa
20. 9. 2024 11:54
Odpovědět  standa

A není ta historie , krásná. Vraždění dětí jde i čecháčkům 1945 odsun Němců z jejich půdy odstřelování jejich domů a ničení katastrálních map. Už se těším jak budeš křičet vše vraťte Němcům . Bože ty to vidíš.

Putinovec
19. 9. 2024 09:35
Odpovědět  standa

S trollem nemá smysl ztrácet čas . Svojí vlastní chybou mu dáváte zbytečný prostor pro zvratky . Já už dlouhodobě řeším trolly tak , že jejich zvratky prostě nečtu . Je to jednoduché a zároveň tak troll přichází o svoji příležitost , jak se zviditelňovat pomocí cizí hlouposti .
Ono ne nadarmo se říká : Když člověk čte exkrementy trolla , tak se chová jako hlupák .
Když mu odpovídá , tak už hlupákem je .

orinoko
19. 9. 2024 09:53
Odpovědět  Putinovec

Jenže oni je sem budou sypat i bez reakcí. Není troll jako troll, Hasbara foltyn jede svoji strategii. U konkurence už se projevil. To byl ficak.

standa
19. 9. 2024 13:08
Odpovědět  Putinovec

Víte …Mýliti se je lidské, ale setrvávat v omylu je hloupost Odpověděl jsem Pepa , nějakému Pablovi argumenty, aby ostatní zjistili,. kdo je to vlasně fanatik. Siutace je jasná. Jsme pro ně pouze gojími. A budou tady lhát a lhát, obhajovat genocidu…skutečně je třeba je ignorovat!

Pablo
19. 9. 2024 11:37
Odpovědět  standa

Citací anglosaských a hitlerovských zdrojů z předválečné doby si zvyšujete své ego? Palestina a Judea jsou ve válce nejméně 2500 let – a vy dnes jako cvičená opice opakujete a propagujete hitlerovskou demagogii! Za všechno špatné můžou židi, viďte?

Spam orinoko
19. 9. 2024 12:46
Odpovědět  Pablo

Špatně, máš kouli. Pět mínus. Přesně je to takhle: U všeho špatného žid nikdy nechybí. Ať tak či onak.

standa
19. 9. 2024 12:55
Odpovědět  Pablo

To jsem nepsal. Je ovšem jisté, že vy neumíte číst. Je to vícezdrojové( jestli tušíte, co to je(( o tom se dá s úspěchem pochybovat)).Je to výtah s dobového tisku a citátů atd.prý podle vás.propaganda a vy informace popíráte, dá se tedy pochybovat o vašem zdravém rozumu včetně uvažování. Asi to máte v životě těžké! Inkluzivní vzdělání? Takže si to zřejmě neumíte ověřit- při vašem vzdělání. Nějaká mozková disfunkce, že?

Spam orinoko
19. 9. 2024 13:39
Odpovědět  standa
Naposledy upraveno$ s uživatelem$
pepa
20. 9. 2024 11:52
Odpovědět  standa

Ha ha , už jsem ti to psal , ty musíš mít nějaký problém .-) Kolik zabili Češi Němců jen tak. A kolik půdy jim zabavilo ? Doufám, že budeš stejně aktivně bojovat o vrácení půdy Němcům .-)

orinoko
19. 9. 2024 09:57
Odpovědět  Pepa

Nakopeme Palestincům prd@l! Gdopak to řekl? Terorista Ben Gurion. A dodal: Jim se to líbit nebude, mně by se to také nelíbilo.
Není nad hovada, když lezou do diskuse se zluklym máslem na vlastní palici.

Josef K
19. 9. 2024 08:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Larry Johnson: Izrael se zavazuje k válce v Libanonu v plném rozsahu

https://kispep.wordpress.com/2024/09/19/larry-johnson-izrael-se-zavazuje-k-valce-v-libanonu-v-plnem-rozsahu/

Pavel
19. 9. 2024 08:34
Ohodnotit příspěvek :
     

jen tak pro srandu králíků se zeptám kdo by si dnes po této zkušenosti koupil telefon rádio tablet počítač grafiku procesor auto …. a jiné elektronické zboží které bylo vyrobeno v naší vyspělé svobodné demokratické společnosti a riskoval tím že mu to pšoukne myslím si že budeme svědky velkého propadu výroby ano po této srandičce bude dost lidí a společností kteří nebudou pokoušet své štěstí ohledně silvestrovské prskavky doma toto se obřezaným opravdu nepovedlo

Autor
19. 9. 2024 08:44
Odpovědět  Pavel

Nebudou. Lidi jsou nepoučitelní. Takž nadále budou kupovat to, co jim zaplkňuje všechen volný čas. Bez toho by umřeli zcela učitě, s tím bácnutím jen možná …

standa
19. 9. 2024 09:11
Odpovědět  Pavel

mi

JoFa
19. 9. 2024 14:03
Odpovědět  Pavel

To je veľmi dobrý príspevok a dodám ešte článok https://www.armadnymagazin.sk/2024/09/18/91338/ a ak môže buchnúť smartfón či tablet, tak by to mal niekto otvoriť a pozrieť či tam nie je niečo čo môže explodovať. Myslím si že preťažená baterka to asi nebude a je tam ešte niečo pridané a to sa dá nájsť, no a akonáhle sa tam nájde výbušný materiál, tak to je na medzinárodný súd o terorizme a obrovský škandál a likvidácia firiem výrobcov takýchto zariadení.
Na druhej strane sa batérie a ich kapacity stále zvyšujú a telefóny a aj notebooky či tablety sú zatavené a neviete sa tam dostať a preťaženie takej batérie už môže byť nebezpečné. Jednoznačne súhlasím so Snowdenom, že je to precedens a sme v ohrození všetci!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
19. 9. 2024 16:59
Odpovědět  JoFa

.. na vlastní oči jsem zažil explozi baterie v digitálkách, majitel se pokoušel vyměnit baterii a šel na to nůžkami, čímž tu baterii ukázkově zkratoval. Z hodinek mu zbyl jen ten kovový rámeček s páskem, na stole bílý flek a bíle obarvené prsty, které ho pár minut brněly… a přezdívka Ticháček( podle pyrotechnika z filmu Trhák).

Boomer
19. 9. 2024 17:07
Odpovědět  Pavel

.. no, zkuste mi uvést jeden rozumný důvod, proč by měli výrobci štandopéde instalovat 28 gramů trhaviny do nejméně stovek milionů zařízení vámi vyjmenovaných?
Tož to já su klidný v temto ohledu…

Burák
19. 9. 2024 11:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Mám rovněž americký telefon a je na pováženou, jestli si takovou věc nechat. Co když budou chtít zlikvidovat nějakou buňku nepřátel a číslo kohokoliv z nás se na seznamu objeví omylem?? Ani to nemusí být úmysl ale může se to stát. Navíc mít u sebe mobil s výbušninou pro jakékoliv havárii asi také nebude moc bezpečná.🥴

Spam orinoko
19. 9. 2024 12:51
Odpovědět  Burák

Mám také emeriku!!! U výfuku. Seberte jim zamrazene žrádlo a společne pracky u kontejneru na odpad, a ten xindl do půl roku vychcipe.

katango
19. 9. 2024 11:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Možná trochu OT.

Co mne zarazilo – svým dronům dávali Rusové něžná květinková jména. Ten nejnovější, jak jsem četla, pojmenovali Harpyje (resp. Garpyja). Tak mi to přijde takové vypovídající o mnohém. Harpyje je vrcholový predátor.

Markýza
19. 9. 2024 12:44
Odpovědět  katango

Ajaj. To bylo pořád – vylez medvěde, ty srabe a najednou harpyje. Malé opičky bojte se.

Spam orinoko
19. 9. 2024 12:51
Odpovědět  katango

Ty ještě žiješ, chytrá Horákyně?
Bodejť by ne, když celý název tvoří částečně chlapske žihadlo.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
19. 9. 2024 13:37
Odpovědět  Spam orinoko

Chlapské žihadlo. Tím asi myslíte pinďoura, jo? Jen se ke mně nedoneslo, co má společného s orlem. Jakže druhé největší, nebo co?

Spam orinoko
19. 9. 2024 13:53
Odpovědět  Markýza

No jasně, vždyť to, holky, znáte. Tak za 1/ Oba jsou z čeledi ptactva. Za 2/ Oba jsou v klidu, dokud nenastane tělesný biochemický proces. 3/ Hlad různého typu je součástí života. Potrava, potomci.
Život je nutno konzumovat prostřednictvím konkrétního děje. A u vás ženských se toho děje habaděj.
To by mohl být název pro nový ruský dron: Habaděj. Ten …a ta Harpyje.

Markýza
19. 9. 2024 14:10
Odpovědět  Spam orinoko

A jo ták. To ovšem může být klidně strnad či vrabec 😎 nebo třeba sup, když teda velkej fták. To zase nemusíte s orlama….nojo, musíte, já vím.

Spam orinoko
19. 9. 2024 14:40
Odpovědět  Markýza

Mám kamaradku, která se v mládí až tak nezinyrovala a říkala mi: Hele, z některých šel až strach.
Jiří Žáček: Který muž má ehm zvící toporu, u toho vždy ženy najdou oporu.
Jeden sexuolog pravil, že dvojice zvládala sex i s délkou celé 2 cm. No nevím… Spíše mi konvenuje: Dokud jazyk prsty máme, soulože se nelekame.

Markýza
19. 9. 2024 18:11
Odpovědět  Spam orinoko

No já vám nechci brát iluze- nikdy jsem to kamarádům neměřila, ale jak jsme tak jezdívali na vodu, nešlo si nevšimnout všech těch velikostí od kolibříků po ty orly. Nicméně – děti měli všichni a protože hlavně k tomu to máte, tak jsem usoudila, že je to nejspíš šumák. Z hlediska evoluce, vývoje, zachování rodu a tak.

orinoko
19. 9. 2024 18:48
Odpovědět  Markýza

Jasně, vždyť si rozumíme.

Boomer
19. 9. 2024 18:52
Odpovědět  orinoko

..no a to mi teda povězte, kde staří už latiníci přišli na tu poučku o jistotě matky a nejistotě otce, když genetiky tehda nebylo?

orinoko
19. 9. 2024 22:07
Odpovědět  Boomer

Moudrost života. Stopu hada na kameni a muže v ženě nelze s jistotou dohledat. Kdysi…
Dneska jsme dál.

katango
19. 9. 2024 15:51
Odpovědět  Spam orinoko

Drápy velikosti drápů medvěda grizzlyho mne teda nerajcujou.

orinoko
19. 9. 2024 18:02
Odpovědět  katango

Mám medvědy rád. Obzvlášť ruské. O ženských platí totéž. I když třeba ruské nejsou.

Boomer
19. 9. 2024 18:32
Odpovědět  orinoko
katango
19. 9. 2024 15:50
Odpovědět  Spam orinoko

Mohl byste mi to přeložit do jakžtakž srozumitelného jazyka?

Odkaz na harpyje, s mou otázkou nesouvisející:

https://youtu.be/rQRkUavzTTM?si=O1qY3-fDcoD55p4_

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
orinoko
19. 9. 2024 18:10
Odpovědět  katango

Zhlédl jsem. Ve vší současné až hysterické vážnosti jsem se pokusil o trochu humoru. Toť vše.

Markýza
19. 9. 2024 18:13
Odpovědět  katango

Tak já došla k “není to člověk, převlečený za ptáka?” a vzhledem k příspěvků Orinoka jsem lehla popelem 😀 😀 I takové jsem už viděla….převlečené za vlastní ptáky.

orinoko
19. 9. 2024 18:55
Odpovědět  Markýza

Vždycky jsem měl rád chytlavé ženské. Hlavně se jich nebát. Jedna zkoušela, jestli by mě udusila vlastním pohlavím v pozici a la koníček. Pořád jsem dychal. V rámci experimentů jsme blbli a neměli s tím problém. “Pojď si někam zalizt,” pravila mi jedna, když jsem se choval cudne.

https://youtu.be/r_OTAK7KuZk?si=dFFQYGynW6-BphZC

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Burák
19. 9. 2024 14:33
Odpovědět  katango

Mě se ten název líbí, protože je z řecké mytologie a tu já moc rád. Ještě, že alespoň Řekové neblbnou s rušením pravoslavné církve. Fascinuje mě, jak každému vadí, že spadá pod ruský patriarchát. Ale že naše církve rovněž spadají pod Vatikán nikoho nese-re. Že už musím být sprostý.

Administrátor
P.A.Semi
19. 9. 2024 18:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Je to zajímavé, kdo (z Německa? Židi v Reuters!) šíří dezinformaci, že to bylo údajně vyrobené v Maďarsku?

Viz dobrý investigativní článek AE News: https://www.infokuryr.cz/n/2024/09/19/izraelsky-mossad-zrejme-ve-spolupraci-s-americkou-cia-provedly-teroristicky-utok-proti-civilnimu-obyvatelstvu/

»Přijímače rádiové signalizace “Gold Apollo AR-924” pocházejí od tchajwanské společnosti “Gold Apollo”. Podle agentury Reuters Gold Apollo tvrdí, že nevyrobilo pagery používané při explozích v Libanonu, že šlo o výrobky pouze používající jejich značku, ale byly vyrobeny v Evropě. Konkrétně je prý vyrobila maďarská BAC Consulting KFT, která má licenci od taiwanské firmy Gold Apollo. Jenže maďarská firma to popřela. Zajímavostí je, že pagery vyrábí i další firma s názvem „Apollo Electronic Paging Company“ z USA. Web společnosti byl ale nedávno převeden do režimu offline. Odkaz na archiv společnosti Apollo Electronic Paging Company uvádí, že tato společnost pochází ze Severního Hollywoodu v Kalifornii.«

Administrátor
P.A.Semi
19. 9. 2024 18:10
Odpovědět  P.A.Semi


»Generální ředitelka maďarské společnosti BAC Consulting Cristiana Barsony-Arcidiacono však americké televizi NBC News řekla, že její společnost se společností Gold Apollo spolupracuje, ale pouze jako reseller a obchodník bez vlastních továren, skladů a prostor. Pagery nevyrábí. “Já pagery nevyrábím. Jsem jen zprostředkovatelka. Myslím, že jste to špatně pochopili,” «

——
Tedy Židé v Reuters se to snaží svést na falešnou stopu osočováním Maďarska…!

πα½

Administrátor
P.A.Semi
19. 9. 2024 18:21
Odpovědět  P.A.Semi

Ohledně technického spekulování v poslední části článku:

V zařízeních prý byly 3 gramy plastické výbušniny Pentrit (PETN). Takže pád na zem nehrozil výbuchem. Prý to bylo zařízené tak, že dostaly “toxickou” zprávu, ale teprve když se ji někdo pokusil otevřít (tedy měl na tom ruku), tak to vybuchlo…

(to se také píše v tom článku VK, AE News…)

πα½