politika

Cherson — „tajná diplomacie“ ohledně SVO

Jelena Panina

Je nutné pochopit logiku událostí okolo Chersonu. Nyní je zvykem ze všeho vinit ministerstvo obrany a generální štáb: nekoupili, neobjednali, nepřipravili. Ale armáda využívá možností ekonomiky a my máme tu, která vznikla po kupónové privatizaci.

Offshore oligarchie nikam nezmizela, změnily se pouze postoje – z absolutně neloajálních na relativně loajální.

▪️Ukrajina také vznikla jako oligarchický stát. Přechod od socialismu ke kapitalismu nemohl aplikovat jiné schéma řízení – třída kapitalistů nevznikla, stejně jako neexistoval legální systém pro její fungování.

Třída velkých vlastníků v obou zemích se ustálila a stínové dohody mezi nimi se tak po dlouhou dobu staly základem politiky Ruska na Ukrajině.

Zelenskij se dostal k moci na oligarchické Ukrajině. Nyní pod tlakem Spojených států na Ukrajině dojde ke znárodnění (Náš zdroj v OP řekl, že znárodňování majetku ukrajinských oligarchů bude pokračovat, je to jeden z požadavků Spojených států. Kancelář Zelenského se tomuto scénáři dlouhou dobu snažila vyhnout, ale v říjnu jim představili striktní rámec – pokud chtějí i nadále dostávat finanční pomoc od Západu, pak by majetek oligarchů měl přejít pod kontrolu státu). 

Koncentrace peněz v rukou státu během války je nezbytným krokem. Válka vyžaduje peníze a tiskařský stroj vyčerpal své možnosti. Je nutné znárodnit toky, nikoli emise.

Nyní se ruská oligarchie nemá na Ukrajině na koho obrátit s návrhy na příměří. Znárodnění tam uzavírá éru oligarchie jako faktoru ovlivňujícího politiku. Státní aparát, který hospodaří se státním majetkem, byť nekrade o nic méně než oligarchové, není politicky subjektem.

▪️Pokračování války si nevyhnutelně vyžádá znárodnění v Rusku.

Všechny vyspělé země tak postupovaly v obdobích velkých válek (a naše SVO už dávno přerostla ve velkou válku s NATO). Budeme muset centralizovat válečnou ekonomiku a vše, co pro ni pracuje. Bez ohledu na to, jak to oddalujeme, rozhodnutí bude muset padnout.

Kvůli tomu naši oligarchové nyní rozvinuli tak zběsilou aktivitu, že pochopili, že dalších šest měsíců pokračování SVO a „Sauronovo oko“ si jich všimne a vyrazí po nich?

Země si jistě položí otázku: proč v době války strategická průmyslová odvětví vlastní soukromé osoby a navíc z války profitují? Proč tyto osoby mají komerční zájmy, které jsou v rozporu se zájmy státu? A proč jejich osobní zájem vždy vítězí nad tím národním?

▪️Po Chersonu se v TG objevila hláška: “Courchevel porazil Cherson.” Je to tak?

Politicko-ekonomická logika války zjevně převážila nad vojenskou. Oligarchická ekonomika a politika, která ji chrání, nemůže vyhrát války.

Veškerý nátlak na prezidenta ohledně požadavků o mír za jakýchkoli podmínek je realizací požadavků oligarchie a s ní spojené byrokracie úředníků. Z „kapitánů byznysu loajálních prezidentovi“ se oligarchát stále více stává pátou kolonou. Agentem globalistů v Rusku. A úředníci, kteří mu slouží – je šestá. Jejich pozice vůči SVO byla vždy neloajální.

Znárodnění znamená ztrátu peněz nejen pro oligarchy, ale i pro s nimi spojené nejvyšší představitele, jejichž peněženkami jsou oligarchové.

Jak poznamenal A. Fursov:

“Oligarchické, finančně závislé a surovinové Rusko nemůže vyhrát bitvu o suverenitu.” K tomu bude muset být provedena mobilizace, jejíž nedílnou součástí je znárodnění.

▪️Offshorová aristokracie nikam neodešla. Skryla se a nyní stále aktivněji požaduje od prezidenta uzavření míru za jakýchkoli podmínek.

SVO každý den přibližuje nevyhnutelnost znárodnění a oligarchie dělá vše proto, aby tomu zabránila.  Čím déle SVO trvá, tím méně takových příležitostí. To znamená, že tlak na vládu ohledně uzavření míru bude jen narůstat a bude pocházet pouze od velkého finančního kapitálu. A ten je zaměřen na transfer moci v roce 2024, při kterém má šanci udržet si své pozice.

V tom je smysl veškeré „tajné diplomacie“ ohledně SVO a to si musíme uvědomit.

Jelena Panina

Pro Pokec24 přeložila Janinna

https://t.me/s/EvPanina

sdílet na

132 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Helena
11. 11. 2022 07:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Nu tak zase – přemýšlejte!! Znárodnění? Co to bude v reále znamenat!! Žádná obnova Ukrajiny se konat nebude!! 1. “válka”….2. znárodnění…3. PRIVATIZACE…./odkoupí např. Bidenovo synáček a jeho kumpáni… Nepřipomíná vám to něco? ČR: 1. válka…2. znárodnění ….3. PRIVATIZACE …PODOBNOST ČISTĚ NÁHODNÁ. PŘEMÝŠLEJTE.

pav-el
11. 11. 2022 08:09
Odpovědět  Helena

Přemýšlejte vy. Stát by bojoval za národní zájmy, leč peníze zadržují oligarchové! Proto je nutné v takové situaci znárodňovat! Hezký den!

Helena
11. 11. 2022 08:32
Odpovědět  pav-el

N Ukrajině existuje a existoval nějaký stát? Pokud vím, už dlouho tam existuje smečka dosazených loutek, které si silně nakradli a teď-dosazeni amíky do “vlády” nechávají krást amíky.
Tam nikdy žádný stát nebyl a nikdy nebude. Jen teď se amíkům zachtělo majetků těch oligarchů a jediná legální cesta, jak oligarchy okrást o majetky je: nechat je zprivatizovat amíky, ovšem – aby to šlo prodat, musí nejdřív znárodnit.

Martin23
11. 11. 2022 09:00
Odpovědět  Helena

Řeč je o Rusku.

Helena
11. 11. 2022 09:07
Odpovědět  Martin23

Ovšem o majetcích v Rusku si můžou amíci a jejich kumpáni akorát tak nechat zdát. Na to jsou amíci malý páni.

Martin23
11. 11. 2022 09:23
Odpovědět  Helena

To přeci není o Amících. Nadnárodní elity neboli oligarchy nelze spojovat s určitým státem. Je to množina mimo státy a hlavně množina bojující se státy o moc.

Bohužel vůbec nechápete, co se děje. A to nemyslím ve zlém.

Ve druhé světové válce spolu bojovaly státy, a oligarchie se musela podřídit.
Dnes je situace opačná. Státy neustále ztrácí moc a svět řídí oligarchie.
A ta rozhoduje, kde a jak se bude bojovat.
No a samozřejmě si ve válce nebude kazit kšefty a rozbíjet majetek.

Takže tady máme válku na Ukrajině, kde mohou umírat lidé, kde se může ničit technika, ale zásadně se nesmí ničit průmysl, infrastruktura a nesmí se kazit kšefty.

No a o tom to je.

Helena
11. 11. 2022 09:41
Odpovědět  Martin23

To máte pravdu, tady vůbec nejde o státy. Jde tu o ÚZEMÍ, kde má oligarcha své gró majetku. A na tom území chtějí nedotknutelnost svých majetků. Na území Ameriky, Anglie, Německa oligarchové-nebo-chcete-li superboháči-mají všechno-ale i to je jim málo-chtějí víc a víc, proto očumují Rusko a slintají chamtivostí. Tamní ruští superboháči to ví, a proto nedají Putinovi padnout. PŘEMÝŠLEJTE!!

Helena
11. 11. 2022 10:17
Odpovědět  Martin23

Ještě-představte si, že jste superboháč, máte na nějakém území několik firem-nebo třeba diamantový důl, které vám to superbohatství zajišťují, máte tam několik paláců, kde žije vaše rodina. Budete podporovat převrat, bojůvky v okolí svého majetku? Nebudete. Protože svou firmu, nebo důl nedáte do kapsy a neutečete a protože převrat nebo bojůvky vám výdělek stopnou-nehledě na nebezpečí ztráty života.

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2022 10:23
Odpovědět  Martin23

Velmi dobře vysvětlené…

Tady nadávají na “Amíky”, protože Putin a Rusové obecně hovoří o “Sojediněnyje Štáty”…

A je i tak o něco polit-korektnější psát “Nadnárodní elity neboli oligarchy”, než napsat, že to jsou převážně Židé se svým ultra-rasismem, podle kterého se k nám chovají…

πα½

Martin23
11. 11. 2022 09:27
Odpovědět  Helena

Navíc těmito válkami zase státy ztrácí moc a oligarchie vydělává.
Cílem toho, co probíhá již desítky let je svět řízený na jiných principech než je národní stát.

A lidi by se na toto měli připravit, protože podle mne je to nevratné.

Pavel K
11. 11. 2022 10:20
Odpovědět  Martin23

Nikdy nejde nic podle plánu, vždy spadne kamínek do soukolí. Co takhle, když to tedy víme ty oligarchy vyprášit z kožichu.

Albi
11. 11. 2022 11:28
Odpovědět  Martin23

lidi by se na toto měli připravit– JAK?
Lidi to mohou tak maximálně vzít na vědomí – ale co to pomůže? Připravit se, tomu bych rozuměla ve smyslu něco proti tomu udělat. Bránit se.
Jinak je to jen taková “knížecí rada”, kavárenské filozofování. K ničemu.

Martin23
11. 11. 2022 16:08
Odpovědět  Albi

Já vám nic neradím.
Jen konstatuji, že státy za několik desítek let prostě nahradí jiná forma organizace společnosti.
Osobně to považuji za tragedii a slepou cestu, ale nemám důvod se domnívat, že to skončí jinak.
Tím vám tedy i zároveň říkám, že žádná obrana neexistuje.

Gene
11. 11. 2022 16:20
Odpovědět  Martin23

Staty jsou uz stejne jen pro dekorum. V podstate jim vladne financni oligarchie, armada a policie slouzi k jejich ochrane.
Boj proti systemu by byl v podstate jednoduchy, jenze to by musela vetsina lidi drzet za jeden provaz, coz se nikdy nestane. System take vi co mu je nebezpecne, proto vytvari podminky, aby mezi lidma vznikala vzajemna nevrazivost.

Janaz
11. 11. 2022 20:31
Odpovědět  Gene

Na tvojom a aj predchádzajúcich komentoch vidno, že vás dostali tam, kam chceli. Hodili ste flintu do žita, vzdali ste sa a prijali ich plán. Gratulujem! /irónia/

Gene
11. 11. 2022 21:51
Odpovědět  Janaz

Spis vas. Uslysite slovo Putin a budete blahem upostet do trenyrek. Copak si neuvedomujete ze bordel je tam i tam? Tak bohata zeme a vlastni lide jsou okradani snad jeste vic nez na zapade. Podivejte se na zidovsky vliv, ktery ma sve koreny uz devatenacteho stoleti. Ze nejvetsi oligarchove tam jsou ve vetsine lide stejneho plemena. Myslite ze se k Rusum budou chovat lip? Putin byl vyhlasen nejbohatsim presidentem sveta. https://richestinfo.com/richest-presidents-world-forbes/
To ze se koukam kriticky na obe strany, je znameni toho ze mne dostali?

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2022 22:28
Odpovědět  Gene

Já jim to o Putinovi nevěřím, Forbes nejspíš lže… (Nebo je to podložené něčím jiným, než že to hlásná trouba WallStreet bez jakéhokoliv doložení tvrdí?)

U jiných jejich seznamů nejbohatších lidí, kde na prvních místech jsou Elon Musk, Jeff Bezos a Bill Gates – ale oni v těch seznamech neuvádějí Šlechtu… A navíc třeba Rothschild papírově vlastní jen nějakou drobnou firmičku v ceně pár milionů (někde jsem to před časem četl, už nevím kde), kdežto všechno je to ovládáno skrze “anonymní” fondy jako Blackrock a Vanguard atd…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2022 23:04
Odpovědět  P.A.Semi

Viz, co píše poměrně dost rusofobní Wikipedia:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Putin#Personal_wealth

Oficiálně má Putin pár milionů rublů…
V Panama Papers nebyl, ale byli tam nějací lidé, o kterých oni tvrdí, že jsou Putinovi přátelé… Putin je přítel s kde-kým významným v Rusku, což je celkem dobře…

Jsou různé pomluvy, že prý má 2 miliardy dolarů, které Kreml (Peskov) vyvrací…

Takže tvrzení Forbesu, že by měl Putin 60 miliard dolarů, je totální rusofobní hoax a lež…

πα½

12. 11. 2022 04:17
Odpovědět  P.A.Semi

I kdyby měl, who cares? Jiní maj víc a co dělaj pro lidi? Lítaj do vesmíru a kupujou jachty a van Goghy.

Pro nás a celé lidstvo je důležité, co pro nás dělá, že chce zatočit s tím celým kriminálním systémem.

Gene
12. 11. 2022 06:54
Odpovědět  P.A.Semi

Take to beru s rezervou. Co se tyce BlacRock a Vanguard jsou vzajemne propojeny a cely ten financni system je jeden velky kruh, kdy par tech nejvetsich se vzajemne vlastni. Vsechno to je jeden velky podfuk.
Rikalo se ze se Rusove zbavuji Rothschildu, ale ti tam porad maji kancelare.

Jaris
12. 11. 2022 11:17
Odpovědět  P.A.Semi

A i kdyby Putin vlastnil ty miliardy dolaru, jachty, zamky a buhvi co jeste, tak si to zaslouzi.

Pavel z Moravy
12. 11. 2022 09:13
Odpovědět  Gene

Vstoupím vám do diskuze svými chabými vědomostmi. O Fideli Castrovi lhali také, až se jim prášilo od huby a málokdo ví, že jeho plat byl minimální, protože Fidel říkal, že vlastně vše potřebné ať cestuje kde cestuje dostane. Dary, které různě dostal všechny rozdal, to co si pouze ponechal byly knihy. Podobný osud sdílel CHE Guevara, když byl ministrem na Kubě, chodil dobrovolně makat na různé brigády, poněvadž to považoval za přínos revoluci a nedělal to pro prachy. Takové lži a desinformace, které na něho kálela domácí argentinská a amícká banda, pomluvy toho největšího kalibru budou vždy působit na nepřemýšlící lid. To jim těmto západním grázlům jde, zotročovat jiné národy, o Latinské Americe je zbytečné ze strany amíků hovořit, ale to jim nestačí. Oni musí ještě veřejnost desinformovat a lhát takovým způsobem, aby to ty jejich ovce sežrali i s chlupy. Vždyť úplně stejný způsob zavedli tady. Které slovo z tisíce pronesených u této domácí šlechty je pravdivé. Asi ani to první, tedy pozdrav. Nu a oligarcha = plutokrat. Plutokrat nemá národnost, národnost plutokrata = prachy a majetek. V tomto systému se vy obyčejní lidé nikdy mít dobře nebudete, alespoň ne vy poctiví.

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2022 16:31
Odpovědět  Martin23

Inu, kdyby se jim to povedlo, bylo by to “nevratné”, ale jestli je to “neodvratné” není zatím nijak jisté…

Je také dost možné, že Národy zvítězí nad Globalistickým Drakem…

πα½

Pavel z Moravy
11. 11. 2022 10:36
Odpovědět  Helena

Ovšem ti olgarchové to nehorázným způsobem ukradli svému lidu, protože na Ukrajině byl obrovský průmyslový potenciál vybudovaný ať se to komu líbí nebo ne za SSSR. U nás v naší malé kolonii to vše proběhlo úplně stejně.

Pavel K
11. 11. 2022 08:40
Odpovědět  pav-el

Tak žádní oligarchové nemají nikdy vzniknout. Je tu stát a jeho občani (majitelé) a přes to vlak nejede. Někdo může žrát koňské vejce, někdo nemá na rohlíky, musí je potom krást a pak jsou všichni z toho zděšeni. 🤣🤣🤣🤦‍♂️

Martin23
11. 11. 2022 09:15
Odpovědět  Pavel K

Ve skutečnosti je dnes svět ve dvou válkách.

  1. Státy Západní civilizace vedou se zbytkem světa boj o zdroje a levnou sílu. Jinak řečeno Západ si chce udržet kontrolu nad zbytkem jako nad koloniemi a na druhou stranu se kolonie chtějí vymanit.
  2. Státy bojují proti globálním elitám. a ty je nutné pochopit, že národní státy jako subjekt a základní prvek světa, tento boj prohrává. Velmi dobře to je vidět třeba právě na EU, kde národní státy ztrácí neustále svou moc nad oligarchií, která stále více rozhoduje, co budou a nebudou státy dělat.

Ukrajina je jen epizoda. Nebýt situace tak složitá, tak RF převálcuje Ukrajinu během pár týdnů.
Ale vést boje se státem, kterému sám dodávám suroviny, mám zakázáno ničit infrastrukturu, to je problém.

A já bohužel nepředpokládám, že by se to v Rusku kvůli konfliktu na Ukrajině změnilo. Také ho ovládá oligarchie a podle mne neexistuje řešení jak to změnit.

Pavel K
11. 11. 2022 10:28
Odpovědět  Martin23

Připouštím že to může být tak jak píšete. Jako logiku to má, ale také jsou to velmi blízké národy, taky třeba ruská stratégie může být založena jinak než ta amícká. Někam vletět, rozbombardovat to a basta. Proč tedy amíci ničí vše kam vlezou a rusové ne? Amíci nedostávají pokyny od oligarchů co mohou a co ne? 😲 🙋‍♂️

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jo Fa
11. 11. 2022 17:02
Odpovědět  Martin23

Všetko je možné zmeniť na Zemi, je to v našej moci. Máte veľmi dobré komenty, ale nesúhlasím s tou rezignáciou.

Helena
11. 11. 2022 08:41
Odpovědět  pav-el

Jo – a u nás to jede stejnou cestou, jen na “válečné znárodnění” si netroufnou, tak to berou přes nesplatitelnost energií-to zasáhne všechno a všechny. Exekuce a následné dražby za hubičku přesunou majetky našich dosud bohatých podnikatelů do pazourů nýmandů a amíků, skopčáků. Taková privatizace 2.0

Jan
11. 11. 2022 09:36
Odpovědět  Helena

Znarodneni chrani zajmy statu a jeho obyvatel. Na zisku a ekonomice se nezivi soukrome firmy a osoby i v zahranici jako v privatizaci, pri ktere se zmocnili za pakatel vyrobnich prostredku a zdroju zeme. U nas kapitalismus byl vyvlastnenen a system se drzel. Nebyl zadluzeny, vsechno nam patrilo. Politicky byl ten system pod tlakem SSSR podporou tezkeho prumyslu a zanedbavanim spotrebniho prumyslu. K tomu zakaz cestovani a embargo ze zapadu a nevrazivost zapadu. System nebyl tak efektivni jako v privatizaci, protoze na vedoucich mistech sedeli (nepracovali) namisto odborniku politicti aktiviste KSC, majici neskutecnou moc. Lide meli kde bydlet a co jist, nebyly zasahy do jejich zivota mimo omezovani nabozenske svobody a nuceni chodit na brigady a vzyvat KSC.

Jan
11. 11. 2022 09:37
Odpovědět  Jan

Admin zde neumozni napsat vse co jsem chtel a tak pokracuji osekanym zbytkem:
Ten system byl vymenen a vse zprivatizovano, nepatri nam ani voda. Zisky plynou do zahranici, nejsou doma investovany a chybi doma. Investice ted generuji zisk soukromym vlastnikum, proud stoji 4 x vice nez je vyraben v elektrarnach, ktere jsme vybudovali. Jejich uzitek maji akcionari na zapade, vlastnici podily a parazitujici na nas.
Sakra lidi, chrapete uz uplne?
Podminkou vstupu do EU byla prece privatizace. Nikdo vam nerekl, co to bude pro vas znamenat a dodnes nechapete, proc je vse tak drahe.

Burák
12. 11. 2022 09:07
Odpovědět  Jan

Lidí chtěli ty krámy že Západu, to jest trh a mnozí chápou, jakou cenu stát a společnost zaplatila ale je jim to fuk, protože si žijí dobře. Většinou se jedná o lidi, kteří stále něco kupují a jejich život se točí jen kolem materialismu. Bohužel mám poslední dobou pocit, že jich je více jak polovina ve společnosti. Socialismus se měl upravit a důležitá odvětví měli zůstat v rukou lidu. Spousta lidí říká, že se mělo povolit podnikání v malém. To ale bylo od 87 roku povoleno, můj otec tehdy dokonce dostal od státu bezúročnou půjčku na Avii. Panečku to byla podpora živnostníkovi, né jako dnes, kdy Vás chce každý oškubat. Dokonce tehdy dostal něco jako živnostenský list. Rád bych ho doložil ale po smrti tatínka zmizeli všechny jeho dokumenty, asi se to vyhodilo. My jsme skutečně mohli být ekonomickým tygrem Evropy ale to by nás nesměli prodat Západu jako levnou kolonii. Myslím ale, že celá EU je založená na vykořisťování slabších. Vymysleli si to pěkně. Vemte si, že pokud by v ČT začali vysílat proti EU, okamžitě přijdou o licencí k vysílání. Mají všechno a teď chtějí i další otroky z Ukrajiny.

Helena
11. 11. 2022 09:52
Odpovědět  Jan

Máte pravdu, to trvalo ale 40 let než k privatizaci=rozkradení došlo! Teď za 30 let se zase nějaký ten majetek nastřádal – u mnoha lidí a jejich firem velký majetek – proto by to rádi znárodnili-OVŠEM OBRATEM BY TEN ZNÁRODNĚNÝ MAJETEK ZASE ZPRIVATIZOVALI/do pazourů jejich a kámošů/ – rozumíte – žádný rozvoj a budování národního majetku by se NEKONAL !! Okecali by to zase nějakou krizí. A vovce by to spolkly. Tady se místo znárodnění, majetky seberou exekucemi za nezaplacené energie-to vovce spolknou.

Pavel z Moravy
11. 11. 2022 11:03
Odpovědět  Jan

Musím vám to rozporovat, na vedoucích místech byli většinou odborníci, kteří pocházeli z oboru, kteří dříve než obdrželi nějaký post, prošli celým výrobním procesem. To, že asi bylo výhodné mít stranickou knížku je jasné. Převážně to ale řídili lidé odborně vzdělaní. Jinak by to tady kleklo vše za okamžik. A co se týká toho náboženství, tak to je pouze taková tradice jedna paní povídala. Protože rodina byla pobožná, musel jsem chodit do náboženství v první a druhé třídě základní školy, ač jsem to nesnášel. Nikdo nám nedělal žádné problémy ani s tímto ani s chozením do kostela. A to jsme žili ve velkém městě, kde bylo straníků, kteří o nás a jiných rodinách určitě věděli dost. Takže se nezlobte, ale tyto kecy mne vždy pořádně vytočí. Již dávno nemám s církví nic společného, ale tyto řeči mne opravdu vytáčí. Už toho opravdu nechte, KSČ člověk vzývat nemusel, většina národa asi ani nevěděla kdo je v politbyru a kdo je jaký ministr. My dělníci jsme příteli pracovali, žili a bavili se. A to byl tak pohodový život, o jakém se dnešním mlaďochům ani nesní. A ve straně jste vůbec být nemusel, abyste normálně slušně žil.

Pavel z Moravy
11. 11. 2022 11:09
Odpovědět  Pavel z Moravy

Prosím vás, o socialismu mohou vykládat lidé, kteří ho prožili a to pozitivně nebo negativně, dle toho jak se kdo v té společnosti cítil. Ale aby ji hodnotila dnešní dvacetiletá, třicetiletá děcka, to je skutečně úsměvné. Dokonce i mému synovi, kterému bylo v době převratu 15 roků doporučuji, aby se zdržel komentářů ohledně socíku, protože a to ať se nikdo nezlobí, tato děcka o socialismu věděla kulové.

Janaz
11. 11. 2022 20:35
Odpovědět  Jan

Nedrístaj! Ako efektívny je systém s privatizovaním majetku štátu vidíme po 30 rokoch! Keby to takto viedli za socializmu, tak sa po 48. nevybuduje ani kilometer ciest a nepostaví ani psia búda!

Albi
11. 11. 2022 09:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak abyste věděli, největším parazitem jsou – důchodci!
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-rozhovory-kdyz-cesko-chudne-meli-by-chudnout-i-duchodci-rika-hampl-218943#
Ponechme sranou, že politici cpou lidem do hlav, že ty tzv. krize jsou “dopuštěním božím” a nikoliv umělým konstruktem, na kterém se právě politici víc než aktivně podílejí.

Ten název článku zní logicky – když všichni chudnou, proč by neměli i důchodci?
Ale neměli by solidárně s národem chudnout i politici? Ti nepatří do národa?
A chudnou snad, nebo si takhle náhodou ke svým platům 150.000+ naopak přes 20.000 přidali? A za co? Na co sáhnou, to skončí katastrofou a to spíš dřív než později.

Helena
11. 11. 2022 09:20
Odpovědět  Albi

A hned dalšími parazity jsou miminka.

Albi
11. 11. 2022 09:30
Odpovědět  Helena

Jo – a našli by se i mnozí jiní – třeba nemocní a invalidé – to jsou zas pro změnu nejspíš simulanti, co si myslí, že by měli dostat zadarmo stejnou péči jako bohatí. Před pár dny nějaký ..píp … přišel opět s nadstandardy.

A tady koukněte, jak naše vláda “chudne”.
https://www.michalapetr.com/map-1506-politik-kralem-cech-kmanem-fiala-zvysuje-platy-ceskym-politikum-nad-uroven-zapadni-eu/
…. Fialoví politici jsou v čele evropského žebříčku nejvíce odtržených politiků od reality! Ale premiérovi Fialovi to nevadí! A protože sám zažil život za podprůměrný plat vysokoškolského profesora, tak doporučil obyčejným lidem, aby se nestyděli, chodit si pro sociální dávky. ….
Na rozdíl od belgického předsedy vlády, který se nebál a platy politikům snížil, se Fiala vymluvil, že by stanovení výše platů politiků raději nechal na expertech, kteří se problematikou platů dlouhodobě zabývají. Atd.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
František
11. 11. 2022 11:55
Odpovědět  Albi

Fialův bratranec je na Ukrajině, kde působí ve finančním odboru, kde se ztrácejí miliardy z pomoci západu. Proto Fiala tlačí naše peníze na Ukrajinu a jezdí se tam radit se svým bratrancem. Ten je již obžalován z 30 trestných činů.

jiří
11. 11. 2022 20:59
Odpovědět  Albi

comment image

Pavel z Moravy
12. 11. 2022 09:26
Odpovědět  Albi

Albi, prosím, kdo je to ten Fiala? Nějaký oligarcha ze západu nebo nedej bože ze CIA. Já totiž nevidím, že bychom zde měli někoho kdo se stará o stát. Nebo ten člověk a celá domácí ekipa pracuje na Ukrajině? Omlouvám se, že jsem tak natvrdlý, ale já zde nevidím, že by nás tady řídila nějaká domácí ekipa, já je měl za Bruselany řízlé amíky.

Markýza
11. 11. 2022 20:04
Odpovědět  Helena

No ta vůbec! A ještě to prdí, planetu metanem zasírá………..

Gene
11. 11. 2022 14:26
Odpovědět  Albi

Mne by spis zajimalo co udelal clen Aspen institutu pro Cesko. Podle zivotopisu je to paraziticky svab.

Vega
11. 11. 2022 19:32
Odpovědět  Albi

K platu si přidali víc, než je průměrný důchod v ČR. Kdyby si aspoň nechali tyhle žvásty.

Markýza
11. 11. 2022 19:59
Odpovědět  Albi

Právě jsem dostala meil s výpočty – snad se vejde:

dnes jsem si po delší době zapnul televizi a opět slyšel , co stojí stát důchodci a jak budou zatěžovat stát v budoucnu.
A jelikož jsem nikdy nikde neslyšel co stojí stát platy našich moudrých nahoře, tak jsem se rozhodl si to spočítat sám.
Čísla jsem našel na internetu, doufám, že jsou správná, koneckonců si to můžete zkontrolovat sami.
Počítejte prosím se mnou, zda jsem někde neudělal chybu.

Nevejde, tak dávám nadvakrát.

Markýza
11. 11. 2022 20:01
Odpovědět  Markýza

Počítám ZÁKLADNÍ platy, BEZ náhrad a ostatních výhod a prebend.měsíčně, před nynější valorizací:
 ————-
prezident …………………………………………………………………………………………… 252 700
premiér ……………………………………………………………………………………………….203 600
1.místopředseda vlády……………………………………………………………………….  174 800
místopředseda vlády………………………………………………………………………….. 174 800
12 ministrů po 144 600 …………………………………………………………………..  1 735 200

Markýza
11. 11. 2022 20:01
Odpovědět  Markýza

senát a parlament mají dohromady 281 členů z toho :

předseda senátu ……………………………………………………………………………………203 600
1.místopředseda…………………………………………………………………………………….144 600
3 místopředsedové po 144 600 …………………………………………………………….. 433 800
předseda parlamentu…………………………………………………………………………….. 203 600
 1.místopředseda……………………………………………………………………………………144 600
 4 místopředsedové po 144600…………………………………………………….. ..     578 400
 18 předsedů výborů po 106 700 ………………………………………………………….. 1 920 600
 a zbývajících 252 poslanců a senátorů po 75 900………………………………  19 126 800

Markýza
11. 11. 2022 20:03
Odpovědět  Markýza

měsíční náklady celkem…………………………………………………………………….. 25 297 100
 za ROK … 25 297 100 x 12…………………………………………………………….. 30 3 565 200

 slovy TŘICET MILIARD TŘI MILIONY PĚTSET ŠEDESÁT PĚT TICÍC DVĚSTĚ korun pro 297 lidí.

 K tomu myslím není co dodat.

Tak muselo to být na několikrát, ale je to zato výživné, že.

Pavel K
11. 11. 2022 21:01
Odpovědět  Markýza

Víte ale že se najdou “obyčejní” lidé z našich řad, kteří vám za toto jsou schopni ještě vyčinit, že jim to snad závidíte a že to můžete jít dělat taky. Blbost kvete. Píšu vám to proto, že jsem to několikrát zažil a okusil na své osobě. Po mé kritice těch zaprodanců mě bylo řečeno, že to mohu jít dělat taky a že závidím. 🤦‍♂️👎🙋‍♂️

Markýza
12. 11. 2022 08:07
Odpovědět  Pavel K

Ale jo, asi jsem si taky něco takového vyslechla, jenže je mi to jedno.
Maximálně oponuji výrokem starořeckého filosofa (bohužel se mi vykouřilo, kterého) – že zdravá obec je ta, jejíž nejbohatší člen má nanejvýš pětinásobek toho, co ten nejchudší.

Pavel K
12. 11. 2022 09:47
Odpovědět  Markýza

Tak to by se u nás asi velice těžko zjišťovalo, bo zastupitel městečka bývalá KSČ rezerva a kádr, ty firmy a pozemky okolo obce nikdo nespočítá. A prachy? To nemá cenu počítat. A je tm bratru dobře pět volebních období, jojó ty kontakty se vždy zhodnotí do budoucna. Zkrátka na rozdíl ode mne jsou vše…..schopní.

Pavel z Moravy
12. 11. 2022 09:35
Odpovědět  Pavel K

Nu, těmto by to nevadilo, oni jsou ze stejného hnízda. Prostě urvat kde co jde. Nějaká slušnost je většině tohoto národa cizí. Řeči, kdyby jsi tam byl ty, dělal by jsi to stejné ukazují na úroveň těch lidí a celého národa. A tudíž zde musím říci svůj názor. Nad touto společností a tímto lidem lámu hůl. Jinak se ale všem, kteří zůstali ještě lidskými cítícími bytostmi za toto hodnocení omlouvám, mám ale pocit, že moc jich nebude.

Pavel K
12. 11. 2022 09:58
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ahoj, tak nějak co jsem napsal výše Markýze. Ještě dodám, ale jo oni nejsou blbí, tam kde mají být jsou slušní( ale zkus někdy přejážet) je po slušnosti. Mají konekce, známosti, ví na koho se obrátit ku prospěchu obce. Potud je to vše OK, ale oni samozřejmě při tom všem samozřejmě nezapomínají také na sebe. Myslím tím vedlejšáky, já si v zaměstnání také nedělám svoje osobní kšefty a výdělečnou činnost. Od toho mám plat. A toto je od komunální politiky až na Hrad. Ale to už je život, jak říkají moji chytří spoluobčané, TY KDYBYS TAM BYL, TAK TO BUDEŠ DĚLAT TAKY. Tečka nemá cenu dál něco rozebírat. Morálku napraví jedině zas nějaký Armagedon.

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2022 21:10
Odpovědět  Markýza

A nyní si k tomu vemte, že byste jim to skrouhnuli na polovinu, a rozdali to důchodcům…
15 miliard děleno 3 miliony důchodců děleno 12 měsíců = přidali by vám 416 Kč na důchodech měsíčně…

Kolik vám letos (nebo na příští rok) přidali ?

Pavel K
11. 11. 2022 21:25
Odpovědět  P.A.Semi

No ONI plánují že uberou, natož přidat, že musíme také nést ekonomické zatížení válkou.👎👎🤦‍♂️🤦‍♂️💩💩

Markýza
12. 11. 2022 08:12
Odpovědět  P.A.Semi

To se mě moc ptáte :-))) já jsem děsný lempl na peníze a začnu si všímat, až když mám na účtu deset dní před výplatou prázdno.
Ale já vím, že by to moc nepomohlo – mě vadí ty kecy v kleci.
Ale je pravda, že pět tisíc ročně mi rozhodně nepřidali :-))

12. 11. 2022 04:22
Odpovědět  Markýza

Ale nakonec tyhle čísla nejsou to podstatné, náklady na jejich činnost a jejich udržování je daleko větší. Kolik asi stojí to cestování, ochranka atd?

Markýza
12. 11. 2022 08:12
Odpovědět  primak

To se tají, v našem vlastním zájmu. Aby to s námi neseklo :-))

Pavel z Moravy
12. 11. 2022 09:44
Odpovědět  Markýza

Paní Markýzo, všichni víme a není to tajemství, že tento národ skončil. Jen to lidé nechtějí vidět. Vyzvoněno, vyklíčováno, vyrabováno. Nějaký spasitel Fidel netoužící po majetku – zvoláno, že není, zvoláno, že nebude, vždyť co by to bylo za člověka, který by neměl majetek. Byl by vůbec hoden shlížet na zdejší zazobané smrtelníky jejichž jediným smyslem života je zisk. Proto říkám, je vymalováno.

Markýza
12. 11. 2022 14:22
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle. Jestli tento národ něco umí zatraceně dobře, tak je to zmrtvýchvstání. Já se o něj nebojím.

Jaris
12. 11. 2022 11:22
Odpovědět  Markýza

To je silene a nemoralni!!!

Markýza
12. 11. 2022 14:23
Odpovědět  Jaris

Co? Jak je to tu rozházené, nejsem schopna najít, na co mi odpovídáte.

Gales
12. 11. 2022 17:45
Odpovědět  Markýza

Za Husáka brali ministři kolem 11000 hrubého.Zlatí.

Jan
11. 11. 2022 09:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Clanek popisuje problem Ruska a proc ta prapodivna valka tak pokracuje. S nepratelskou patou silnou kolonou v zemi neni mozne napnout a soustredit sily jak je treba. Oligarchove byli dosazeni americkymi zidovskymi poradci za Perestrojky a jsou to vylucne Zide. Pracuji proti Rusku, maji penize na uplaceni, ovlivnovani a ovladaji i vetsinu medii. Putin doma zdaleka nevyhral a neni nahodou, ze nejel do Bali. Prevraty se organizuji vzdy, kdyz sef neni doma!
Buh zehnej Rusku a ochranuj Putina.

Helena
11. 11. 2022 09:26
Odpovědět  Jan

Nemyslím, že by v Rusku byla tamní oligarchistická 5. kolona proti Putinovi. Tihle ruští židáci jsou rádi, že mají Putina. Být tam prezident feťák zelenina, tak o své megamajetky přijdou natošup a spadnou do chřtánu feťákovo dodavatelům koksu a jeho pasákům amíkům. PŘEMÝŠLEJTE!! V téhle válce nejde o ideje-ty slouží jen jako zástěrka-JDE TU O MAJETKY-O VELKÉ MAJETKY!!

Pat
11. 11. 2022 09:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Nepřestává mne udivovat, jakými kravinami se dají omlouvat fatální neúspěchy na Ukrajině.
Jestli mají v Kremlu jen podržtašky co praktikují a po ostatních vyžadují fanatický potlesk nad ruskou mocí, a každé fiasko oslavují coby geniální taktiku hodnou šachového mistra, tak už je celé Rusko v (_!_)

Ps.: Nepochybuji, že zdejší podržtašky s potřebou slepě oslavovat ruskou moc, mně za takovýto názor roztrhají na kusy.

Pedro
11. 11. 2022 09:38
Odpovědět  Pat

Všichni na tebe serou.

Albi
11. 11. 2022 09:41
Odpovědět  Pat

Znamená to, že byste doporučil SVO ukončit s tím – zaválčili jsme si, bylo to fajn a pojďme se zas “přátelit”? Když permanentně nevítězíme, tak už nás to nebaví?

Pat
11. 11. 2022 10:39
Odpovědět  Albi

Naopak

Albi
11. 11. 2022 11:51
Odpovědět  Pat

Tak o jakých “fatálních neúspěších” se zmiňujete?
Byly všechny bitvy 2. světiové vítězné?
Je vůbec možné naplánovat jakékoliv střetnutí do detailu, když se situace mění z hodiny na hodinu?
Uvědomujete si, že v takových válkách bojují minimálně dvě strany, dvě armády, ale většinou je těch bojujících subjektů víc a každý se nějak rozhoduje a s každým rozhodnutím se nějak mění celková situace a to pro obě strany?

A že my můžeme jen komentovat co se stalo, ale velitelé musí predikovat co se může stát a co do toho průběhu může zasáhnout a jaké to bude, nebo může mít mít následky?
Po bitvě je každý generálem. Dokonce i úplný laik nebo ti, kteří se nikdy nezúčastnili ani žádné klukovské rvačky.

Gene
11. 11. 2022 14:52
Odpovědět  Albi

Cela akce je prozatim spis neuspesna, nez uspesna. Byla podcenena uz od sameho zacatku. Spousta kluku byla obetovana, skoro pro nic za nic. Podle ruskeho tisku jsou ukrainsi vojaci v rozkladu, tak jak to ze postupuji? Cim dele to trva, tim vic se Ukrainci zdokonaluji v pouzivani zapadni techniky a te techniky tam jen pribyva. Cim dal vic to vypada ze ukol byl vylidnit Ukrainu, aby se tam mohlo zabydlet jine etnikum. A take rozvratit Rusko, na cemz pracuje jejich vlastni vlada. Uz se mi to nelibilo od roku 2014, kdy Rusove zavahali a s nacisty nezatocili, ale asi nebyli pripraveni na zapadni sankce. Meli sedum roku na pripravu a vycisteni vlady od pate kolony. Neverim ze by byli tak blbi a nevideli nebezpeci co jim hrozi. Na zacatku teto invaze meli potencial Ukrainu smetnout z cesty, ale ted bude jen hur.

David
12. 11. 2022 15:28
Odpovědět  Gene

Celá ukrajinská armáda je v rozkladu, to slyšíme a čteme od března tohoto roku. Vypadá to ale,
že je to prudce nakažlivé, protože se nakazila i ta ruská a je na tom úplně stejně. Jsem zvědav, s čím přijdou, až budou vyklízet další a další území, zvlášť jsem zvědavý na Krym.

Pavel K
11. 11. 2022 10:12
Odpovědět  Pat

Já Pavel K nemám vás ani nikoho jiného pořebu trhat na kusy. Proč? To dělají jiní psychicky labilní myšugéros. Když jsem napaden, tak se bráním a dokážu být jak dlaždič. Ale k tématu, už tuna jiní kolegové diskutéři několikrát napsali, že udržet takovou velikou zemi s tolika národnostmi a aby to šlapalo není hup na krávu a už je tele!! Tak vezměte v potaz, že občas něco nejde jak má jít, no!! Dál už to znáte, tak já podržtaška, která fandí Gosudarovi Vám přeje hezkého možná slunečného dne a jako bonus pěkný víkend. No a když už jsem v tom rozdávání, co mě udělá , když to popřeji všem diskutujícím na pokecu. Ahojky a pevné nervy. 😊 😊 🙋‍♂️ 🙋‍♂️ 🍀

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pat
11. 11. 2022 10:44
Odpovědět  Pavel K

Podržtašky vyžadující absolutní loajalitu se projevují celkem jasně a stále stejně jednoduše, jako ten první trouba v reakci na můj příspěvek. Nevztahovat prosím na všechny diskutující.
Ovšem v Kremlu se čím díl více podobají politbyru ze Sev. Koree.
Konstruktivní kritika se tam nenosí, a podržtašky vyžadují pouze absolutní oddanost.
A to je cesta do záhuby.

Per
11. 11. 2022 11:12
Odpovědět  Pat

A ti politici v ČR se chovají jak? Jako podržtašky EU nebo dělají samostatnou politiku nezávislou na přání USA, EU nebo Ruska či Ukrajiny.
Tak jak to tedy je podle tebe!
Vysvětli, ty rozumbrado!

Pavel K
11. 11. 2022 13:38
Odpovědět  Per

👍 👍 👍 👍
Tak!! To mě honem nenapadlo a tohle je cesta do záhuby. 🙋‍♂️

Gene
11. 11. 2022 15:01
Odpovědět  Per

Pripada mi jak by elita vse vsadila na jednu kartu. Znicit do ted nam znamy svet, zmenit hegemona, posunout vse o par stovek roku dozadu, i tu populaci a s te zbyvajici nadelat nevolniky. Celou tu hru hraji jen proto, aby se zbavili poslednich patriotu.

Albi
11. 11. 2022 11:59
Odpovědět  Pat

Za války je loajalita potřebnější než jindy.
Takový odborník a nevíte to?

František
11. 11. 2022 12:01
Odpovědět  Pat

A proto stojí 80% Rusů za Putinem, co? Za to u nás může 10 000 voličů zvolit předsedu senátu, podržtašku EU.

Pavel z Moravy
11. 11. 2022 11:27
Odpovědět  Pavel K

My se v těch hrátkách moc nevyznáme, ale jedno je jisté. Kdybychom byli v kůži Surovikina nebo Putina, co bychom udělali. Nechali bychom tam lidi Chersonu a ruské vojáky, pokud by nebyli řádně zásobováni a hrozila by katastrofa, že budou zlikvidováni. Grázlové ze západu a nic jiného nejsou, se těšili na nový Stalingrad. To by jim srdíčko plesalo, kdyby mohli vypatlanou západní veřejnost informovat o zničení ruské armády v Chersonu a co likvidace ruského obyvatelstva tohoto města při případném dobytí Ukrajinci, nebo zničení přehrady a zatopení města. To se to kecá z obývacích pokojů, ale jak by si to lidé jako Surovikin zodpověděli? To, že tam mají v Rusku buržousty pracující pro globalisty je jasné. Vždyť my jich máme také hafo a to jsme malá země. Všichni tito plutokraté hrabou pouze pro sebe a zaprodávají svoje země. Proč by mělo být Rusko vyjímkou? Ale, alespoň má vlastence Putina, koho máme my?

Pavel z Moravy
11. 11. 2022 11:32
Odpovědět  Pavel z Moravy

Také Pavle ahojky a díky jak jsi to vyjádřil. Já jsem také bezvýhradně s Gosudarem a ruským lidem. A nějaké západní a naše podržtašky ať mně políbí.

František
11. 11. 2022 12:05
Odpovědět  Pavel z Moravy

Putin je naděje celého světa. Nebude-li Putin, nastane konec civilizace na Zemi.

Pavel K
11. 11. 2022 13:40
Odpovědět  František

Fando, asi tak!! 👍 🙋‍♂️

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
11. 11. 2022 13:42
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle, podívej se na Seznam, málem mě šlehlo, když jsem to otevřel. Na tom Zápasě jsou všichni už fakt jebnutý. Je to hádanka, schválně jestli přijdeš na tžo co myslím. 🤣🤦‍♂️🙋‍♂️

Gene
11. 11. 2022 15:04
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nemyslite ze o tady tom meli myslet predem? Cele to zacina smrdet vic a vic.

Jaris
11. 11. 2022 23:34
Odpovědět  Pavel z Moravy

Moc hezky a logicky komentar, Pavle.

Albi
11. 11. 2022 11:54
Odpovědět  Pavel K

Podepisuji, Pavle K přimyslete si několik palců nahoru – neumím je sem vložit. 🙂

Pavel K
11. 11. 2022 13:45
Odpovědět  Albi

Vy zase umíte vkládat odkazy a já se přinám ještě neumím. Chtělo by to nějakou mladou aby mě vzala za ručičku a vysvětlila mi to. 🤣🤦‍♂️🌹🙋‍♂️

jiří
12. 11. 2022 20:46
Odpovědět  Pavel K

comment image

Pavel K
12. 11. 2022 21:14
Odpovědět  jiří

😲 😋 😋 😲 😲 👍 👍
Nádhera, škoda, že je mi už tolik.

Bigo2
11. 11. 2022 15:20
Odpovědět  Pat

Kdo by trhal na kusy ubohého slabiducha, který nic nechápe a který nemá dostatečnou mysl na to si uvědomit, že Rusové nehodlají provádět to, co Západ a především Murkia běžně provádí když jde do války – kobercové bombardování velkoměst bez ohledu na obyvatelstvo atd. – prostě teror! Kdyby tak Rusové postupovali vyhráli by do týdne.
Jenže oni tak bojovat nemůžou, naopak, musí se snažit o co nejnižší oběti civilních obyvatel, kteří jsou z velké většiny ruského původu.
Takže jen blb se jim posmívá a má za to, že prohrávají… Jen blb nechápe, že Ukrorujna se právě propadá do doby před elektrifikací a její pád je definitivně zpečetěn. Není kam chvátat.
Jediné čeho je třeba se obávat, je pátá kolona, která je v Rusku u moci na všech úrovních – je to tam přesně stejně jako v Česku nebo na Slovensku – verbež na všech úrovních moci, která má v rukou média, policii, soudy, prukuraturu atd!
Držme Putinovi palce!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gene
11. 11. 2022 15:46
Odpovědět  Bigo2

A obetovat vlastni je spravne? To co pisete je sice pekne, ale to teda Rusove nemeli zacinat valku, stylem jak ji zacli. Valka vzdy prinese nestesti a cim vic ji prodluzuji tim vic ho bude.

Bigo2
12. 11. 2022 01:46
Odpovědět  Gene

Další slabiduch, který ani neví, že to, co probíhá na Ukrorujně není válka…

PENNYS
12. 11. 2022 11:08
Odpovědět  Bigo2

Jediná záchrana zeměkoule před “ZÁPADNÍM ZLEM” je V.V.Putin!Jsem stejného názoru
máte:10000000000000000000000000000000000000000000% PRAVDY

Eva
11. 11. 2022 15:45
Odpovědět  Pat

Jaké neúspěchy? Ukrajina už nemá ani vlastní velitele, bojují tam Angličané, Američané a hlavně Britové. To jsou úspěchy? Že jejich lidé jsou u nás, v Polsku, Maďarsku, v Pobaltí a domů se nehrnou?
A komu jsme vlastně ty zbraně posílali? Rusku posílá zbraně kdo?
Neposílá snad celý západ Ukrajině zbraně a peníze na chod státu?
Víte proč je taková šílená inflace? Asi ne, jinak by jste vy rozumbrado takové pindy nepsal.
Pokud to nechápete, zeptejte se rodičů, určitě jsou nadšení z cen.

Markýza
12. 11. 2022 14:26
Odpovědět  Eva

Komu jsme ty zbraně posílali, to tuhle proflákli Finové.

https://echo24.cz/a/SEu8w/zpravy-zahranici-zbrane-ukrajina-konci-podsveti-kriminalita-finsko-vysetrovatele-maji-podezreni

Ne že by to jednu nenapadlo hned na začátku….při pověsti, kterou Ukrajina má.

Markýza
11. 11. 2022 20:07
Odpovědět  Pat

Nefanděte si tolik. Masařku taky netrhám na kusy, nýbrž vyhazuju z okna. Ale ta je pravda užitečná.

Bigo2
11. 11. 2022 14:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Tohle je zajímavé téma. Myslím, že to Ruské znárodnění mobilizací bude začátek socializace! Rusové na socialismus nezapoměli a je to jediná možná budoucnost. Domnívám se, že to je skrytý cíl veškerého letitého Putinova snažení. Občas to i přiznává, když mluví ve smyslu, že pád SSSR bylo to nejhorší, co se mohlo stát.
Nevíme ještě jak by se socializace prováděla a vypadala bez vůdčí strany a ideologie a je jasné, že je k ní potřeba diktatura, ale věřím, že Putin a jeho lidé to mají promyšlené.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
11. 11. 2022 16:05
Odpovědět  Bigo2

Bigo, skutečně jste to vysvětlil dokonale. I já mám velmi dlouhou dobu pocit, že president Putin i když se vyjádřil, že socialismus se již nevrátí, přesto pracuje na nějaké podobné formě řízení. Všechny jeho činy k tomu vybízí. Myslím, že jste trefil hřebík na hlavičku. Pořád si myslím, že s kvalitními lidmi se dají dělat zázraky, ale nesmí vládnout kupa zrádců a zaprodanců. V naší vlasti působili špičkoví odborníci v různých oborech, věřím, že Rusové si nás považovali a teď jsme dopadli takto. Pouhá kolonie amíků a Bruselu, bez možnosti sami sobě si vládnout a sami si budovat svoji vlast a řídit si svoje životy s hodnotami, které jsou nám blízké a ne ty stupidity, které západní země dalším zemím vnucují. Podle mne, toto je náš národní konec.

Staník
11. 11. 2022 19:09
Odpovědět  Bigo2

Podle Simpsonových by měl být na tuším 70. sjezdu OSN, což vychází na podzim 2024 už vystupovat SSSR. Měla by však pod něj patřit třeba i Skandinávie, Slovensko, část Rumunska. Tak uvidíme. Pán Bůh neřídí naše kroky, ale Simpsonovi Pána Boha :))). To jen tak pro odlehčení.

Jo Fa
11. 11. 2022 16:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko nepotrebuje žiadne znárodnenie, Rusko potrebuje zbaviť sa nosatých vo všetkých riadiacich štruktúrach štátu !!! Potom bude vojna taká ako má byť a nie táto politická fraška. Ukrajinskí oligarchovia sa presunuli do Európy, tak koho by tam znárodňovali? Jediné čo dobre na Ukrajine funguje, je obchod so zbraňami, ktoré im dodáva západ. Otázka je, aký na tom má podiel Ruská a Americká oligarchia? Citujem z článku: “ Země si jistě položí otázku: proč v době války strategická průmyslová odvětví vlastní soukromé osoby a navíc z války profitují? “ Ktorá vojna bola bez toho, aby na tom neprosperovala nejaká skupina soukromých osob?

Jo Fa
11. 11. 2022 16:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Už ma tu tá cenzúra na Pokec nudí, nepoužil som nič čo by niekoho znevažovalo a ani vulgarizmy, no môj príspevok čaká na schválenie. Toto vám príde ako sloboda prejavu? Seriem na takú slobodu, užite si totality …

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2022 16:42
Odpovědět  Jo Fa

Používáte špatný proxy-server (Opera VPN ?), který používali i trolové, takže je zablokovaný, a musí se to ručně schvalovat, což chvíli trvá, než si toho někdo všimne…

πα½

Jo Fa
11. 11. 2022 16:50
Odpovědět  P.A.Semi

To nie je vôbec špatný server, určite preferujete google, kde o vás všetko majú ako na tácke. Už nie…Aj troll má svoje práva a aj keď napíše hnoj, je to jeho právo. Ja nechcem spoločnosť, kde sa nemôže vyjadriť každý. To čo kto napíše, je jeho obraz. Aj s takými sa musíme vysporiadať-nie som chorý libretard, ale ak chceme nie čo, čo má budúcnosť, aj trollov musíme akceptovať, veď naša spoločnosť ich stvorila-sú to naše deti!

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2022 18:30
Odpovědět  Jo Fa

Proč si myslíte, že máte “Právo” sem něco psát ?
Že to jde ještě neznamená, že na to máte nějaké vymahatelné právo…

Víte, na osobní urážky, opakované podvody a záměrné lhaní za účelem rozeštvávání tu “Právo” prostě nemají…

Trochu analogické mě napadlo:
Víte, třeba křesťané mají jedno z hesel: “Pokoj lidem Dobré vůle”… A co tedy lidem Zlé vůle? Víte, pokoj lidem zlé vůle by bylo spolupachatelstvím jejich zločinů…

πα½

Jo Fa
11. 11. 2022 18:45
Odpovědět  P.A.Semi

Vaše tvrdenie nijak nevyvracia to, že naša spoločnosť vytvára ľudí, ktorí majú tú -zlú vôľu a teda sú jej súčasťou. Ak budeme vidieť svet len našimi očami a povzbudzovať sa len tým “správnym názorom”- zbavujeme sa zodpovednosti, za tých, s tým zlým názorom-pritom sú to rovnakí ľudia ako my, iba rozmýšľajú inak. Aj názor úplného idiota má a musí mať v spoločnosti hodnotu, ak nie, je spoločnosť unipolárna a teda chorá a to je to proti čomu dnes bojujeme. Mýlim sa?

Administrátor
P.A.Semi
11. 11. 2022 20:21
Odpovědět  Jo Fa

Tady nejde o to, že by byl třeba ten Trol-1 Přemek hloupý… On je velmi inteligentní a ví, jak ty zdejší lidi nas-rat nějakou trefnou lží a naopak ukázat, jak jsou ti zdejší diskutující hloupí, když si myslí, že on je hloupý proto, že lže…

A je nejspíš najatý, někým placený, nebo je to totální psychopat, že to zkouší pořád dokola…
Někdy do září tu nasbíral přes 10,000 mínusů, to je deset tisíc nas-raných lidí… To tu měl i příspěvky se 70 mínusy…

Víte, je tu soukromý Klub, něco jako Hospoda… Když budete v hospodě opakovaně urážet a podvádět a chovat se sprostě, tak vás po nějaké době vyhodí, a příště vás vyhodí rovnou od dveří…
A je tu pak klid k diskusi…

Tady máte na ukázku smazané příspěvky… To “Trol-1” je všechno jeden chlap… (jenže z toho není vidět, na co odpovídal…)

Pak tu jsou další trolové, kteří jsou spíš jak opilci – různé negramotné nadávky, ale takoví se dají normálně vyhnat…

πα½

Clpx148947_crop.jpg
Pavel z Moravy
11. 11. 2022 17:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Tedy musím říci, že jsem četl dnešní AE a příspěvky, je tam mnoho příspěvků ze Slovenska, ale už se tam zase oprašují lockdowny a ty další sračky a zdá se mi, že ti lidé jsou čím dále více vystrašení a porobení. S nimi si snad budou moci opravdu vytřít, tak to na mne působí. Žádná důstojnost, odpor a právo žít svobodně a postavit se té zasra.né totalitě z těch příspěvků nečiší. Spíše něco, jako tady mne máte a dělejte si se mnou co chcete. Sakra, mojí vlastí je důstojnost, vládou chlapství a moje země se jmenuje svoboda. Co mi udělají, zbaví svéprávnosti nebo nějak zlikvidují? Už jsem opravdu z té přizdisráčské společnosti unavený.

Jo Fa
11. 11. 2022 18:29
Odpovědět  Pavel z Moravy

Aeronet čítajú rovnakí vylízanci ako prispievajú do ich fóra. Keď si prečítaš komenty tu https://www.infovojna.bz/article/mezi-moskvou-a-nato-je-zrejme-dohoda-o-stazeni-ruske-armady-z-chersonu-a-ukrajinci-dostali-z-nato-zakaz-strilet-na-stahujici-se-ruskou-armadu-neco-se-deje-a-kyjev-i-moskva-zacaly-mluvit-o-mirovych-rozhovorech-a-o-rozdeleni-ukrajiny-zatimco-zelensky-u , tak je tam hneď vyvrátené základné tvrdenie v článku že: citujem: “stahující se Ruská armáda ze severního břehu Chersonu nečelila žádnému ostřelování a útokům jako tomu bylo v minulosti v Charkovské oblasti, mlčely ukrajinská děla, mlčely i raketomety HIMARS a Ruská armáda se v klidu stahovala přes Dněpr. ” v komente je hneď odkaz na https://ria.ru/20221111/pvo-1830704045.html, kde je aj video, že tomu tak nebolo…

Pavel z Moravy
12. 11. 2022 10:05
Odpovědět  Jo Fa

Jo, já vím, že po nich při tom odchodu stříleli. A jen tak na okraj, i když mně je to jedno, kdo mi může dát mínus za to, že člověk chce, aby všichni byli důstojní a nestali se otroky. To už snad musí být edině přeformátovanci a otroci. Nevím, to je na mne starého dědka už moc.

Paulen
11. 11. 2022 18:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Svoboda slova je top prioritou na našem portálu https://cekni.to – naším cílem je vytvořit co nejrozmanitější zájmové komunity a umožnit v rámci nich i mezi nimi svobodnou diskusi bez cenzury, jako alternativu k Facebooku na Slovensku a v Čechách.

Navíc jsme bez reklamy, podporujeme anonymitu (registrace je možná bez emailu) a běžíme na open source.

11. 11. 2022 19:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Nevím, pokud Rusko stáhne své jednotky výměnou za jednání, mohu si to vysvětlit jen dvěma způsoby.
První z nich je, že Rusové jsou neuvěřitelně naivní. Vždyť 35 let jsou svědky slibů kolektivního Západu, které jsou během krátké doby všechny porušeny – nerozšiřování NATO, odstup od dohod o raketách středního doletu, aby je mohli rozmístit USA podél hranic s Ruskem, statisíce ozbrojených nacistů z NATO podél ruských a běloruských hranic, neustálé snahy o barevné revoluce v zemích bezprostředně sousedících s Ruskou federací, dosazováním nacistických vlád v těchto státech a vytvářením konfliktů a nepřátelských nálad proti RF, drancováním nerostného bohatství a zotročováním jejich obyvatel, vydíráním, vraždami, převraty.
Tím druhým pak je, že RF a Čína trpí velkými problémy a nejsou schopni pokračovat v boji za svoji národní svébytnost a vytvoření spravedlivějších vztahů mezi zeměmi a národy. Pak se ptám, proč tuto akci Rusové zahajovali a nechali tam zabít nebo zranit desítky tisíc vlastních lidí? Jak se pak kterýkoliv ruský představitel může do očí podívat vlastním lidem? Copak se nepoučili dostatečně ze své vlastní historie? To nechápou, že jen posilují nepřítele a dávají mu čas, který nemá v momentální situaci. Co nastane na Ukrajině? Copak si myslí, že tam bude vláda, která bude neutrální a nevstoupí do žádné aliance? Jak vůbec může někdo jakkoliv brát vážně slova západních představitelů? Vždyť desítky let tu neslyšíme nic jiného než lži a ideologické bláboly.

David
12. 11. 2022 00:15
Odpovědět  pavelpe

Přesně tak, situace se bude opakovat, ale Rusko už znovu nezaútočí a bude čekat, až zaútočí jiní, pak bude zničeno.

Pavel z Moravy
12. 11. 2022 10:20
Odpovědět  pavelpe

My asi nevíme o co vlastně v globálním měřítku jde. Už jsem to zde dával několikrát, samotný Fidel se mnohokrát vyjádřil že Rusové jsou až přespříliš diplomatičtí, což je asi na škodu. S těmito západními grázly se musí jednat pouze z pozice síly, oni na nic jiného neslyší, ale pořád si myslím, že opuštění Chersonu je lepší než nový Stalingrad v Chersonu na který se tak těšila celá tato banda na západě, aby o tom mohla psát, lhát a připravovat zdejší lid na ještě horší časy než jsou teď. I přesto, jak jsem řekl, že je jejich diplomacie kontraproduktivní se mi nechce věřit, že by nevěděli, že grázlové budou stále útočit na jejich způsob života, jejich zdroje a že je to bude neustále ohrožovat. Že by byli opravdu tak naivní, se mi nechce zdát. Potom by v tom bylo úplně něco jiného a to světový komplot mocných. To ale ukáže brzký čas.

Boomer
12. 11. 2022 13:23
Odpovědět  Pavel z Moravy

.. zkusme se na věc podívat z perspektivy principů opotřebovávacího způsobu boje a jeho dopadů:

  • dlouhodobý poměr lidských ztrát je 1:7 ve prospěch Ruska.
  • náklady na doplnění ztrát materiálních budou pro Rusko nižší než u protistrany, protože plyn, ropu a další potřebné suroviny mají z vlastních zdrojů.
  • ukrajinská infrastruktura je značně zdevastovaná, nástup zimy odhalí skutečný stav, už jen pozvání Ukrajinců na zimní pobyt v ČR cosi napovídá.
  • některá opatření Centrální banky Ruské federace silně připomínají řízený přechod k válečné ekonomice.
  • demonstrativní odchod západního kapitálu z ruské ekonomiky nezpůsobil takové ztráty, jaké byly předpokládány, dokonce se zdá, že ruská ekonomika na tom získala, výrobní kapacity totiž nejsou koberec, aby je bylo možno srolovat a odvézt na Západ, navíc zisk tím okamžikem zůstává v Rusku(kupř.Saint-Gobain..).
  • obě strany využijí zimní zklidnění situace(bude-li nějaké..) po svém a dle svých možností
Pavel z Moravy
12. 11. 2022 18:29
Odpovědět  Boomer

Dávalo by to vše logiku, souhlas.

David
11. 11. 2022 23:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Paní Jelena Panina by nám místo bezobsažných prdů a drbů měla vysvětlit jak a kdy bude Rusko znovu obsazovat Cherson, o kterém nedávno Putin tvrdil, že je ruský a že jej Rusko nikdy nevydá. Sešel se měsíc s měsícem a hle, po velkých ruských vítězstvích přichází taktický přesun do předem připravených pozic.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
12. 11. 2022 08:16
Odpovědět  David

Když chcete přiláat králíka, který vám zdrhnul, musíte couvat. víte?

Boomer
12. 11. 2022 13:00
Odpovědět  Markýza

.. v noci odpálili vratové závěry zdymadel na Kachovské přehradě. Tím je lodní doprava na Dněpru odříznutá od moře..

volfik
12. 11. 2022 16:25
Odpovědět  Boomer

Můj názor – právě odstřelování Kachovské přehrady UK je zřejmě důvod vyklizení Chersonu. I když se Rusku daří likvidovat většinu úroků na přehradu, určitě je již dost poškozená a hrozí protržení. Vyklizením Chersonu se vyhnuli zatopení (což byl zřejmě hlavní cíl UK) a zároveň tím UK ztratili důvod přehradu odstřelovat. Teď musí hodně přemýšlet, jestli Cherson obsadí, protože Rusko může následně dodělat jejich práci a obsazený Cherson vyplavit.

Gene
12. 11. 2022 17:06
Odpovědět  volfik

Take s tim pocitam. Nekde jsem cetl ze uz je stejne poskozena.

Pavel K
12. 11. 2022 17:44
Odpovědět  Gene

Nechte to koňovi, ten má větší hlavu. 🤣🤣🤣🙋‍♂️

Boomer
13. 11. 2022 09:10
Odpovědět  volfik

..no a ve světle těchto okolností bych se ani moc nedivil, kdyby se Cherson přes zimu stal něčím takovým jako “demilitarizovaná zóna”.

Boomer
12. 11. 2022 13:02
Odpovědět  David

.. přes zimu se mohou ukrajinské úřady pustit do budování nového Chersonu.

PENNYS
12. 11. 2022 11:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Povinnost občana tohoto státu(?),POVINNĚ NEVOLIT! ZBYTEČNÝ SENÁT,PROTILIDOVÁ VLÁDA!!!
 kdyby volby něco změnily, už dávno by je zrušili. 
Viz:fy.Jalová demoliční sebranka!!!

PENNYS
12. 11. 2022 17:30
Ohodnotit příspěvek :
     

ČESTVÉ ZPRÁVY:Ruští bojovníci ze speciálních jednotek nechali na dveřích jednoho z bytů speciální ironický pokyn pro ukrajinské vojáky, který zároveň paroduje poznámku rodičů pro rozpustilé děti a pokyny pro zlobivého psa.
Má šest bodů:
“Nehryzte nábytek.
Neserte se na podlahu.
Neobtěžujte kolemjdoucí.
V noci neštěkejte.
Zavírejte dveře pevněji – průvan. Ukliďte, až se vrátíme.”

photoRossia.jpg
Pavel K
12. 11. 2022 19:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Jak se říká tomu pánovi co to tuna má na starosti? Žalovat by se nemělo, to né, ale na občanské upozornění musím občansky nahlásit invazy škůdců, kteří tu mínusují, jako by jim šlo život. Není tu taky můj kamarád z PP můj ňunísek Tučnáček, co šuká do otvoru místního Jiřího. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️