politika

Československo jako Ukrajina? Jan Schneider zasadil ránu. Pavlovi, Foltýnovi, ale i dalším

24.08.2024 18:45 | Monitoring

„Améba, která se vleje tam, kudy teče proud.“ Bezpečnostní analytik Jan Schneider nešetří kritikou českého prezidenta Petra Pavla v souvislosti s připomínkovými akcemi k 56. výročí okupace Československa vojsky Varšavské smlouvy. Projekci sloganu „Běž domů, Ivane! Go home Russia!“ na zdi sídla Úřadu vlády považuje za „dětinskou“ a „lampasáckou“ akci. Geopolitický kontext tehdejších událostí a současného konfliktu na Ukrajině je prý totiž zcela odlišný. Postoje současných vládních politiků pak podle Schneidera nejlépe vystihuje někdejší výrok socioložky Jiřiny Šiklové, která kdysi v televizi prohlásila, že se „raději bude mýlit s Amerikou, než mít pravdu s Putinem.“

Sdílej

Foto: Hans Štembera
Popisek: Bezpečnostní analytik a komentátor Jan Schneider

Tento týden vláda spustila připomínkové akce k 56. výročí invaze vojsk Varšavské smlouvy do Československa projekcí sloganu „Běž domů, Ivane! Go home Russia!“ na zdi sídla Úřadu vlády. O kampani, která srovnává sovětskou invazi do Československa v srpnu 1968 s ruskou invazí na Ukrajinu v únoru 2022, promluvil bezpečnostní analytik, publicista a signatář Charty 77, bývalý ředitel kanceláře Vlády České republiky pro zpravodajskou činnost, zpravodajec BIS a nositel státního vyznamenání za zásluhy Jan Schneider v pořadu Jsme ve válce na youtubovém kanálu Aby bylo jasno moderovaném Janou Bobošíkovou.

Podle Schneidera se „zcela opomíjí geopolitický kontext roku 1968“. Analytik připomíná schůzku tehdejšího amerického prezidenta Lyndona B. Johnsona se sovětským premiérem Alexejem Kosyginem v Glassboro, kterou v červnu 1967 pomohl dohodnout československý zpravodajec Miroslav Polreich a která odstartovala proces strategického odzbrojení, jenž vyvrcholil v roce 1972 podpisem smlouvy SALT I. Okupace Československa v srpnu 1968 prý tento proces jednání a sbližování obou velmocí nijak nenarušila. Jednou z podmínek strategického odzbrojení bylo totiž taktické vyrovnání amerických a sovětských sil v Evropě, k němuž měl přispět mimo jiné právě přesun části sovětských vojenských sil na území ČSSR. Tehdejší československé fantazie o vojenské neutralitě prý do takového uspořádání nezapadaly. „Z geopolitického hlediska se nemusíme tvářit, jak hrozně jsme byli tehdy důležití a jak hrozně po nás skočili, ale že jsme byli vzpříčenou sirkou v geopolitickém dění,“ uvádí Schneider. Analytik zde připomíná slova amerického diplomata Henryho Kissingera, který dříve uvedl několik důvodů, proč Spojené státy tehdy na okupaci nereagovaly. Kromě již zmíněných rozhovorů o strategickém odzbrojení Američané ctili Jaltské dohody. Sověti navíc podle Kissingera nebyli jediní, komu se tehdy nezamlouvala československá třetí cesta „socialismu s lidskou tváří“. Spojené státy podle Kissingera nechtěly, aby socialismus ukázal, že je reformovatelný.

Jan Schneider dále vysvětluje, že zatímco na přelomu 60. a 70. let minulého století docházelo k uvolňování napětí mezi oběma tehdejšími světovými velmocemi, v roce 2022 v předvečer ruské invaze na Ukrajinu, byla situace přesně opačná. „Cíleným rozšiřováním NATO přes mnohá a mnohá varování Ruska se naopak to napětí cíleně zvyšovalo a cíleně se zvyšuje,“ míní bezpečnostní expert. „Až do té míry, že jsou používány západní zbraně k útoku na Rusko a dokonce se přehlíží i možnost ukrajinského útoku na sklady jaderného paliva v kurské elektrárně,“ dodává. „Prostě mám pocit, že Rusko je nyní provokováno nejrůznějšími způsoby, aby bylo vyprovokováno k nějakému kroku, na který by mohlo být mediálně poukazováno jako na ruskou agresi,“ myslí si publicista.

Podle vládního zmocněnce pro strategickou komunikaci plk. Otakara Foltýna se kampaň Můj osmašedesátý zaměřuje zejména na přiblížení toho, jak občané prožívali okupaci ve svých každodenních životech. „Vzhledem k tomu, kdo sedí na Hradě, to považuji za mimořádně nešťastné, protože když pan prezident Pavel začne vykládat o tom, jak on prožil osmašedesátý rok, tak to je skutečně trapas nad trapas,“ míní Schneider. „Tato vláda, jak se říká, lže tak, že ani opak není pravda,“ dodává analytik. Projekci protiruských sloganů na zdi Úřadu vlády považuje Schneider za typ akce, která je „dětinská“ a „lampasácká“ zároveň. Petra Pavla by si prý vážil více, kdyby se snažil se svou minulostí „poctivě vyrovnat“, zamýšlel se nad tím, v čem tehdy měl nebo neměl pravdu a hledal argumenty pro a proti. „Tenhle chlápek nemá kontury. To je taková améba, která se vleje tam, kudy teče proud,“ míní Schneider na adresu současného českého prezidenta a bývalého komunistického rozvědčíka, který podle svého vlastnoručně psaného životopisu z roku 1987 sovětskou okupaci vítal. Pavlovo působení v prezidentském úřadu považuje analytik za znesvěcení Pražského hradu. Postoj současných vládních politiků pak podle něj nejlépe vystihuje výrok socioložky Jiřiny Šiklové, která kdysi v televizi prohlásila, že se „raději bude mýlit s Amerikou, než mít pravdu s Putinem“.

Prezident Pavel, který v nedávném rozhovoru pro server Novinky uvedl, že obnovení plné kontroly Ukrajiny nad jejím územím je iluzí, však podle Schneidera vidí současný konflikt realističtěji než „mnozí další váleční štváči“. Analytik si myslí, že důvodem tohoto prezidentova postoje může být, že Pavel je „spíše napojen na americké kruhy a nikoli na ty britské“.  Zatímco Američanům prý jde zejména o byznys a v principu se tedy dohodě s Ruskem nebrání, Britové podle Schneidera chovají fanatickou nenávist ke všemu ruskému.

Zdroj : Parlamentní Listy

sdílet na

140 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Autor
24. 8. 2024 20:35
Ohodnotit příspěvek :
     

A co budou dělat, když se ukáže že Kamala Harrrris se narodila ne americkým rodičům a ani ne na území USA … ? Pokud by se o ukázalo pravdou, byl by to obrovský skandál nepředstavitelných rozměrů.

Ijn
24. 8. 2024 21:21
Odpovědět  Peter 008

V USA podvody ve volbách budou naprosto běžné,….každý kandidát bude zvolen 75-80% voličů!!! Občanská válka podvody vyřeší, $ zanikne, Americký sen končí, …EU podojená na krev, … !!!

ČR se omlouvá osvoboditelům=RF, zabavuje majetek oligarchům ČR!!!
Požaduje po SRN 17 000 mld Kč reparací, a zestátňuje aktiva subjektů SRN na území ČR!!! SPFond vyrovnává penze s okolím EU, max penze 35 000 všem, ceny nesmí být zvyšovany, elektřina zdarma…!!!

Pouze nám chybí 20 vůdců…!!!

David
24. 8. 2024 22:25
Odpovědět  Peter 008

Totéž se tvrdilo i o Obamovi…

Jaroslav
25. 8. 2024 08:03
Odpovědět  David

Jak se říká “na každém šprochu pravdy trochu “. Mezi námi, kde se kdo narodil není to nejdůležitější. Vůl zůstane volem i když se narodil v U. .

orinoko
25. 8. 2024 13:02
Odpovědět  scipio

A kanala amrdol se narodila na Jamajce .

Jarek
25. 8. 2024 13:53
Odpovědět  orinoko

Jeden z rodičů byl z Jamajky a druhý z indie.

Pipa
25. 8. 2024 19:00
Odpovědět  Jarek

Vždyť taky vypadá jako bastard !

Slovákára= člov
25. 8. 2024 10:53
Odpovědět  Peter 008

Ani nie! Židozednáři to vymyslia ako s Obamom z Kene! Vyrobia mu falošný rodný list! To je tam už bežná prax Votescamu!!

Slovan
25. 8. 2024 12:32
Odpovědět  Slovákára= člov

Přesně a jak jednoduché, všude fake kam se oko podívá a co potom ty “demokratické” volby? Né, to tupý voliči. Fšechno cinklí. To je už v celku humorné.

Jarek
25. 8. 2024 14:01
Odpovědět  Slovákára= člov

V USA není poctivého nic. Země je ukradená původním obyvatelům ,žádný ” americký národ” jak rádi říkají, neexistuje,protože jsou jen potomci kolonistů bůhví odkud,kteří postupně anektovali území severní ameriky a zbytek přistěhovalci. Peníze se tisknou když je potřeba jak lístky na fotbal a ničím nejsou podložená a USA jsou nejzadluženější zemí světa s vnějším dluhem hodně více než 100% HDP země. To, je pane “hegemon”,že? Jakříkají číňané. Papírový tygr.

Jarek
25. 8. 2024 13:51
Odpovědět  Peter 008

Bylo to již zveřejněno. Rodiče jsou jeden z Indie a druhý z nějakého ostrova. Neměla by tedy mít právo kandidovat podle ústavy státu na prezidentku. Ale to neměl ani Obama který se narodil v Mombase v Keni a rodné doklady mu zfalšovalo až CIA s tím, že se narodil na Havai. Všeobecně se to vědělo, ale přesto prezidentoval.

Honzas
25. 8. 2024 22:03
Odpovědět  Jarek

Je to jako z Planety opic

Pennys
25. 8. 2024 16:06
Odpovědět  Peter 008

Vubec nic by se nestalo Uss už mělačerneho islamistu , po americkych městech se prochazeji ruzné individua, černy zlutí bíli červení a dokonce i mimozemštane.

Slovan
24. 8. 2024 21:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Děkuji za článek a za video. 👍👍👍👍
Pán to popsal to pán moc hezky. Až tak hezky, že mě z toho bylo velice smutno.
Proč smutno? Protože půlka národa tomu ze své blbosti tomu tleská a ta druhá půlka možná nesouhlasí, ale co je neštěstí, mlčí!! Tvl co to tam je za lidi ve vedení státu, já bych se hanbou propadl až do západního německa. Můj kamarád mi při debatě na toto téma řekl, kdyby tenhle zločinec měl špetku cti, tak si jako voják prostřelí hlavu. Je to hnus v jaké době žijeme.

25. 8. 2024 01:41
Odpovědět  Slovan

Kdyby si šlo tak 200 000 těch mlčochů 7.9. ve 14 hod. zamlčet na Letenskou plán, tak by z nich byl aspon nějakej užitek.

Pavel
25. 8. 2024 03:27

Při vší úctě, opravdu si ještě pořád myslíte, že hulákání na náměstích k něčemu vede? Co se změnilo, za těch skoro 35 let díky demonstracím? Lautr nic. A že jich bylo……

orinoko
25. 8. 2024 05:10
Odpovědět  Pavel

Je to mustr, příklad. Lze i jinak. A pitomci hned dopředu vědí, že je to na kulové. Tvoje psaní je také na kulové, věříš tomu?

Slovan
25. 8. 2024 07:14
Odpovědět  orinoko

Pánové, bylo by dobré do začátku se alespoň nehádat a respektovat názory druhých i když třeba není nejlepší. Nikdo nechce násilí, ale přijít na demonstraci hafo lidí je už povinost. Ale na druhou stranu souhlasím s tím, že občas pár otcovských přes žrádlo není na škodu, když někdo zlobí a jinak to nejde. Hezké ráno všem a sovám dobrou noc. 🤣

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Helena
25. 8. 2024 08:43
Odpovědět  Pavel

To “hulákání na náměstích” je převelice důležité. Tam právě lidé zjistí, jaké obrovské množství lidí si myslí to samé co oni. Vymění si názory, vyslechnou jiný náhled a tam se právě naučí spojovat si dohromady to co se dělo, děje a díti bude. A hlavě zjistí, že vládnoucí smrdutá pařáta jsou: M É D I A . Ověřeno vlastní zkušeností za kovidteroru.

Joe Arp
25. 8. 2024 09:02
Odpovědět  Helena

Tak skoro vždy souhlasím s tím co píšete, ale ti na demoškách vědí proč tam jsou a mají stejné názory, nemusí si nic objasňovat, osobně ověřeno, chodím skoro na všechny. Pochybovačům rozumím, statisíce frantíků týdny v ulicích, dokonce střelba gumou do lidí a Makron stále u moci, někde je chyba, že. Za Nečase 200tis. lidí na V.N. a připrcatělej Benda se jim v ČT úspěšně vysmíval.

Helena
25. 8. 2024 09:14
Odpovědět  Joe Arp

Máte pravdu. Samozřejmě, že lidé na demonstracích vědí proč jsou tam, ale je neocenitelnou zkušeností, že tam zjistí, že se svým názorem vůbec nejsou sami. Získají tam kontakty, získají tam třeba i podnět kde si co vyhledat…

orinoko
25. 8. 2024 13:06
Odpovědět  Helena

A hlavně: Veřejný nesouhlas má jiný dopad než jalove zvaneni.

Boomer
25. 8. 2024 13:33
Odpovědět  orinoko

.. jenže veřejný nesouhlas je prostě jen veřejná deklarace nějakých postojů, které vyvolení přednesou z tribuny .. a která po vyčerpání předem stanoveného programu končí “rozchodem do ubikací”…

Byly doby, kdy lidi stáli před bouřkou na kopci a pod vedením pana faráře zažehnávali mraky a hlavně blesky. Úspěšnost ovšem nic moc, až jiný farář(občanským jménem Václav Divíšek..) zkusil něco jiného, pojmenoval to Machina meteorologica. A ono to fugovalo, prokazatelně.

Takže to chce radikální výměnu “duchovních pastýřů”, spolu se změnou i myšlení a konání stáda…

25. 8. 2024 17:05
Odpovědět  Boomer

A kde jinde se mají lidé o hnutí Jasan a jeho postojích dozvědět, a že situace je řešitelná a že záleží jen na nich, na voličích, než na nějakém předvolebním srazu přímo od nich?
Kolik lidí o hnutí Jasan, co myslíš? A kolik i z těch, co o nich ví, jaký mají program?
A že by to skutečně šlo, poslat vládu a spol. do tepláků a začít sice od minusu, ale být v dohledné době jako stát ze sra-ček venku? I na alternativě je to bída k uzoufání.
Jak se ostatně ukazuje i zde.

Boomer
25. 8. 2024 20:50

.. kolik lidí vědělo o činnosti Tří králů? Základem úspěšné konspirace je trojka, víc ne. Masová demoška, která končí rozchodem na ubikace, je kokotina, organizovaná Jidáši…

26. 8. 2024 14:32
Odpovědět  Boomer

Co tě furt bere rozchod na ubikace? Asiže to bude ve vnímání – ty vidíš poloprázdnou sklenici a rozchod na ubikace, já poloplnou a rozchod k volebním urnám.
Takže tak

Boomer
26. 8. 2024 14:58

.. no, to bude asi tím, že já už delší dobu trpím nutkavým pocitem, že volby, případ od případu, díky mnohým voličům končí čím dál tím větším fiaskem pro voliče.
O víkendu jsem toho dost najezdil a ty zonerem vylepšené xichty na bilbórdech, slibující už zase nápravu minulých chyb, mi připadaly známé právě z minula, a bylo mi dost blivno…

26. 8. 2024 19:12
Odpovědět  Boomer

No právě. Je proto třeba voliče seznámit s řešením. A tím nemyslím seznámení, jak začali demošky kurwit ti různí sebeprezentující se rádoby “vůdci” už na té druhé demošce. Víš – nebo možná nevíš – já hned tak na něco nenaskakuju. Ale to, za čím jde Jasan, mi přijde průchozí. Ted už jen aby o tom vědělo i voličstvo. Jenže kde; od koho se to má dozvědět?
Já totiž nevnímám tu demošku na Letné jako většina, včetně tebe – jako demošku. Já ji vnímám jako sezmamovací sraz vlastenců s nabídkou řešení. Takže tak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
26. 8. 2024 19:52

.. no, když myslíš, že to půjde, tak tě nebudu zrazovat. Já vidím možný prostor pro změny až někde daleko před námi, a to ještě musí nejdřív dojít k zhroucení té Babylonské věže jednotné v rozmanitosti…
A to nespekuluji o dalších problémech, které nás čekají. Jenom si nemyslím, že se protistrana vzdá jen tak, pod tlakem okolností, když už mají našlápnuto do finále, že pokorně skloní hlavy a zašeptá.. odpusťte, chybovali jsme, odcházíme.
Tak kulový, a pos*aným navrch, řekl by možná tvůj sprostej strejda… ;o)))

27. 8. 2024 00:27
Odpovědět  Boomer

Aha, proto si nerozumíme. Přece nejde o to, zda si myslím, že to půjde, ale o to, že beru za svou povinnost udělat všechno v rámci svých možností pro to, aby to vyšlo, byt bych i měl pochybnosti.
To máš jako s rvačkou. Vidím týpka a vypadá nebezpečně. A se-re se do mě. Zkouknu ho a říkám si – sakra chlapče, vypadá to, že na něj nemáš. Asi dostaneš po držce. A co jako? Tak dostanu – ale musím udělat všechno pro to, abych nedostal – a když už dostanu, tak aspon ne zadara.
Ergo – spíše to, u vědomí znalostí svých Pappenheimských, opět nevyjde – to ale neznamená, že se už dopředu zes-eru a vzdám a neudělám vše pro to, aby vyšlo. Takže tak.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
27. 8. 2024 13:13

..máš v té svojí rvačkové logice zásadní mezeru, Milane. Pokud se rveš sám za sebe, odsí*áš to sám za sebe. Ale pokud chceš zvednout rebelii, musíš myslet i na ostatní, co do toho třeba půjdou s tebou.. takže už předem musíš vědět, co je nutné udělat, aby vás nezastavila první dávka ze samopalu.
Strategie musí být podepřená taktikou a nesmíš kalkulovat s pojmem “.. no to by přece neudělali!! Páč voni to přece udělali už vícekrát dříve, tak si to zvopáknou klidně zase.

Vzpomeň jak dopadl první Ádův pokus, neslavný Pivní puč. Naivita se snoubila s nepřipraveností na více variant.
Máš vést lidi k vítězství, ne k průseru, to je základní princip zodpovědnost za jiné, to není čutání hadrákem na plácku za kravínem, ale superliga…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
27. 8. 2024 15:02
Odpovědět  Boomer

Ále no tááák. Jaks přišel na to, že uvažuji ve stylu “oni by to přece neudělali?” Naopak – co jsem na světě, vždy čekám od protivníka to nejhorší; nejspíš i kroky, které protivníka ani nenapadly. Hele to nemá vejšku. Já ping, ty pong…atd. Co jsem chtěl říci jsem řekl a na slámomlácení nemám čas. Musím zadělat na chleba a pak vyluxovat a vytřít. Zavři oči, odcházím ;o)))

Boomer
27. 8. 2024 17:32

..nojo, jak už je tvým zvykem, cokoli proti čemu nenajdeš argumentaci, je slámomlácení. Ať ti chleba kyne, dědku…

standa
27. 8. 2024 17:46
Odpovědět  Boomer

S Milanem se nemá smysl o čemkoliv diskutovat! To je neustále,, Proč bychom něco dělali,stejně nic neovlivníme,nějak dožijem, necháme to na jiné”Už ho ani nekomentuji. Taková to rezignace pomáhá…KOMU!??
,, Zadělá na chleba a vytře” celá jeho duševní pozice !

Boomer
27. 8. 2024 17:57
Odpovědět  standa

.. no, zas až tak zlé to s ním není, teda někdy.
Prostě beru na vědomí, že je spousta lidí, kteří nemají zkušenosti s vedením jakékoli skupiny, necítí/nikdy nepocítili váhu zodpovědnosti za druhé, a tak nechápou, že je ve stejném případě násobně těžší vést, než zodpovídat jen za sebe.
Když to zjednoduším, z vlastního života vědí, co to je zodpovídat jako cyklista za sebe, ale nedovedou si představit, co je to za tíhu táhnout vlak plný lidí, nemuseli se vyrovnávat se situacemi, v nichž byly na správné rozhodnutí vteřiny a chyba se netolerovala…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
27. 8. 2024 19:06
Odpovědět  Boomer

Ha ha ha! O co méně o mě a mém životě víš, o to více žvástů. Tož pumpuj, pumpuj.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
27. 8. 2024 17:58
Odpovědět  standa

Tak tady prrrrr, to v tom kanclu chlastáte celej den? Nějak jsi zabloudil v diskuzi.

27. 8. 2024 18:38
Odpovědět  standa

Co tu žvaníš za hovadiny?! Aspon si přečti o čem se s kapitálistou přu a kdo tvrdí že nic nemá cenu, cancoure užvaněnej.

27. 8. 2024 18:56
Odpovědět  Boomer

Jakou argumentaci? Já o možnosti revolty za použití zbraní šmejdů prostřednictvím voleb, ty úkrok bokem a o revoluci a už do toho suneš taktiku a odpovědnost a mohli bychom tu jalově plkat a měřit si pindoury do aleluja. Na to fakt nemám čas ani náladu. Nejsem nikdoš, abych si tu pumpoval ego tapetováním odlehlých, leč o to rozvláčnějších, kravin, které nemají s původním předmětem sporu – sraz vlastenců na Letné a seznámení s možným řešením sraček – nic společného. Takže čau.
Chleba už hotovej, vytíraní odloženo pro nedostatek argumentace k takovému úkonu.
Tak zas někdy, dědku čekateli. Ale neboj, dočkáš se, než se naděješ.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
petr
28. 8. 2024 21:07

Na voličích záleží kulový. Proč si myslíte, že si odsouhlasili korespondenční volby? Vyrobí si tolik voličů, jako FED vytiskne nekrytých dolarů. Jak říká Pitkin, vo,vo vo tom to je.

29. 8. 2024 00:20
Odpovědět  petr

Bodejt ne, když každej předpos-ranec uvažuje jako ty. Korespond. volby přidaj tak půl mega hlasů. Když všichni předpos-raní žvástalové zvednou pr-del od PC a namísto jalových poraženeckých žvástů půjdou k volbám, tak jsou i s korespond. volbou v pýči. Jenže to je na tebe moc složitej početní úkon, že. A navíc je tak pohodlné sedět na řiti, blbě kecat, a pak skuhrat “já to říkal.” Je mi z takových týpků jako ty na blití.

Joe Arp
25. 8. 2024 15:54
Odpovědět  orinoko

Veřejný nesouhlas je milý zlatý jalové žvanění bez dopadu na konkrétní situaci, to potvrdila i moudrá sova! Lidi na demoškách čekají, řekl bych na povel k útoku na Bastilu, což ovšem je v této kurvadobě skoro nemožné!

Slovan
25. 8. 2024 16:08
Odpovědět  Joe Arp

No to já znal jednoho, co takhle při bouřce si vzal měděnou tyč, vyběhl na kopec a začal chytat do brašny blesky. A né že ne. 🤣

Albi
25. 8. 2024 16:24
Odpovědět  Joe Arp

Buď všechno nebo nic, že?
Tak jen potvrďte naší vládě, že jí nic nehrozí!
Že je všechno v pořádku, protože ono se chce na “slovních vlastencích“, aby se namáhali demonstrovat svůj nesouhlas a něco třeba i riskovali.

Stačí, když v diskuzích vládě vynadAjí, znectí ji, protože se to k nedonese – a hrdina dnešní doby je klídku a bojuje a bojuje do zničení klávesnice. někdy i počítače samého..

Zato v diskuzích – to se to střílí, to se to vyhazuje z oken či z vlády, zabíjí, popravuje, deportuje na Mírov – jen to sviští.

Joe Arp
25. 8. 2024 16:37
Odpovědět  Albi

?????? Babi bacha je horko, a s kosou za rohem je chápání psaného těžší.

Albi
25. 8. 2024 19:13
Odpovědět  Joe Arp

??????? Některým nářečím nerozumím.
Šlo by to česky? U nás totiž bylo krásných 22st.
Takže problém v chápání vidím u tebe.
Jestli to chceš vysvětli tzv. “pro blbé”, tak:

“Lidi na demoškách čekají, řekl bych na povel k útoku na Bastilu, což ovšem je v této kurvadobě skoro nemožné!”
Kdyby na svou tehdejší situaci aplikovali tvůj komentáč, stáli a čekali by tam dodnes.

Joe Arp
26. 8. 2024 08:21
Odpovědět  Albi

Problém je, že oba mluvíme o tom samém a nerozumíme si. Jistěže by tam stáli dodnes, ale……

Slovan
26. 8. 2024 18:34
Odpovědět  Joe Arp

Já mám přesně ten dojem, přitom by stačilo se nějak domluvit. 😊

Boomer
27. 8. 2024 13:51
Odpovědět  Albi

..ono je to furt dokola.
Představme si, že jsme už vyrazili vrata Bastily.. a co dál? Pro začátek mi stačí prvních třicet minut, leč zatím mi nikdo nedokázal odpovědět. Takže? Stojím stranou a demošky, na podporu snažení nedůvěryhodných lidí a neuskutečnitelných nápadů, mě nezajímají, stejně tak můžu hulákat na kopci za dědinou, místo trmácení se na Letnou. Výsledek stejný, náklady nižší, rizika téměř žádná, pokud si tedy nestrhám hlasivky, už tak mám hlas skoro stejný jako Leonard Cohen…

Joe Arp
27. 8. 2024 18:06
Odpovědět  Boomer

Dostudoval jsi dějiny frantíků k vyraženým vratům? Seber odvahu a pokračuj, pro šlechtěného nic příjemného.

Boomer
30. 8. 2024 20:05
Odpovědět  Joe Arp

.. nejde o to, co se tenkrát v rámci tehdejších poměrů, zvyklostí a možností dělo ve Francii, jde mi o to, co by se jako mělo dít u nás ve stejné situaci.. takže jsi ve Strakovce, pajduláci s bouchačkama u vylomených dveří jsou na lopatkách..co budeš dělat dál, komu a co zavelíš, když to vedeš a jsi zodpovědnej? A včil mudruj, chytrolíne.
Dodnes nemáte šajna, proč to 6. ledna 2021 dopadlo blbě v Kapitolu, na co dojeli…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
25. 8. 2024 17:06
Odpovědět  Albi

V Rusku jim říkají klávesoví vlastenci.

Albi
25. 8. 2024 19:15

Ď za nový výraz.

Boomer
25. 8. 2024 20:55
Odpovědět  Albi

..až/když bude někdo chtít něčím pohnout, rozhodně by to neměl ventilovat na internetu. Tady je fíčusů, co by mohli, kdyby mohli, ale že nemůžou, jenom bečí, že už jsou staří, ať mladí napraví, co oni staří zku*wili…

Joe Arp
26. 8. 2024 08:28

Bez urážky a ty jsi neklávesový, nebo jako tady, my všichni?

26. 8. 2024 15:00
Odpovědět  Joe Arp

Ne. Rozdíl je v tom, že jsem, na rozdíl od pouze klávesových vlastenců, aktivní i MIMO klávesnici PC. Ani ty, pokud vím, nejsi klávesový vlastenec. Proč to tedy vztahuješ i na sebe? Pro pocit, že se vyvyšuju? Sice nevyvyšuju, ale nic s tím nenadělám.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
26. 8. 2024 15:24

Nevztahuju, ani si nedovoluju tě kárat, jen mi přišlo logické, že pokud sedíme u “kláves” a jsme na tomto webu, jsme všichni klávesoví vlastenci, protože to je tu celý náš manévrovací prostor, bohužel. Pokud by jsme si své dojmy volali, byli by jsme nejspíš vlastenci telefonní. Spousta příspěvků zde bez mimického kontaktu, vypadá bohužel někdy chybně jako útok.

Slovan
26. 8. 2024 18:41
Odpovědět  Joe Arp

Hezky popsáno a vysvětleno, souhlasím. Jen se zeptá, protože jsem prostý vesničan, jak by jsi to TU komunikaci popsal, kdyby jsme si davali kouřové signály. Vím někteří nemají kopce, já jich tu mám dost, tak můžeu nějaký půjčit.
Nó tak jsem se snažil být zase humorný, tak aspoň pořeji hezký zbytek dne. 😊😊

Joe Arp
27. 8. 2024 08:16
Odpovědět  Slovan

No, Pavle není to blbej nápad, to by jsme byli asi totálně zkouřený vlastenci. Nicméně by se to, kvůlivá emisním povolenkám dost prodražilo.

Slovan
27. 8. 2024 08:23
Odpovědět  Joe Arp

Nene!! Ty už zase myslíš na to opojení být zkouřený. V tom to případě bychom byli VYkouření. Ježiš, co jsem to zase napsal. No nic, víš jak to myslím? 😊

Joe Arp
27. 8. 2024 09:00
Odpovědět  Slovan

Ty to úmyslně zamotáváš, jak bys, jako kvalitně vykouřený chtěl vypouštět dým? A co na to Jan Tleskač???

Slovan
27. 8. 2024 10:41
Odpovědět  Joe Arp

Ještě neznám ale rád bych. Můžeš mi to domluvit?

26. 8. 2024 19:39
Odpovědět  Joe Arp

Ale to mě klído pído kárej, to unesu. Kór když to bude pravda a k věci. Protože jsi pravdu měl – uniklo mi, resp. neuvědomil jsem si, že je třeba to upřesnit slůvkem “pouze” – tedy pouze klávesový vlastenci. Jenže v Rusku, kde jsem to vzal z diskuzí – tedy z diskuzí na ruswebech – to maj bez toho “pouze”.
Máš pravdu i stou mimikou, případně gesty – já to tady skutečně vnímám jako pokec, třeba v hospodě, kdy člověk sice taky leccos pustí z huby, ale při tom se ušklíbne či zaxichtí, nebo to doprovodí gestem, takže ten naproti hned pochopí, že je to jen štengr a rejpne si na revanš, aby to srovnal.
A jinak – byl jsem jen na dvou demoškách a po té druhé, když si tam “vůdci” začali vlastenectví privatizovat a masturbovat si ega a že jen to jejich vlastenectví je to pravý vlastenectví jsem to vzdal.
To až ted zase šmíruju, jak se z Masarykova nádraží dostanu na Letnou MHD. Takže tak.

Slovan
26. 8. 2024 20:23

👍 👍 👍

27. 8. 2024 00:36
Odpovědět  Slovan

🙂

Joe Arp
27. 8. 2024 08:24

To je velkej problém, když se na pódium začne sápat Jirka Kapsa Paroubek, člověk vidí, že tohle nepůjde. Rajchl vypadal slušně, než nabral posily Haška, Vacka, Drbačku….to už jsme fakt jen čumílkové před manéží. Jinak přesně, i to “ušklíbnutí” změní obsah sděleného. Jak vidíš Vrábela, přestože se stáhl ze světla ramp?

27. 8. 2024 15:32
Odpovědět  Joe Arp

Pozitivně. Ale na Velkou Hru, byt i jen v našem malým rybníku, jako sólista nemá. Možná by bývalo nebylo na škodu, kdyby Jasan organizací toho sletu vlastenců na Letné pověřil právě jeho.
Samo že by v tu ránu začal ohromnej humbuk že je podvodník a dluhy tam a onde a kdesi cosi a jeduflusy – jenže právě to by mohlo být, coby negativní reklama, ku prospěchu věci. Lidi ještě nazapomněli, že největší demošku na Václaváku zorganizoval právě on.
Krom toho si nemyslím, že na Letnou přijdou ti, kteří věří majnstrýmu, ale právě ti, kteří mu nevěří, takže po nich jeduflusy stečou.
Svým způsobem se Vrábel tou zářijovou demoškou zapsal jako značka a mohl by přitáhnout i část mlčochů “ze zvědavosti”, co se bude dít. Možná by to byla chyba a sázka do loterie, ale kdyby to záviselo na mě, organizací sletu na Letné bych pověřil právě jeho. Jenže Jasan má nejspíš bobky z těch možných jeduflusů a že by je to poškodilo. Takže tak.

Joe Arp
27. 8. 2024 18:10

Bobky mají možná i z konkurence na posty. Přes proklamace se spousta “lídrů” třese na korýtko, bohužel. V tomto směru se distancovala Majerová, instinktivně jí věřím.

27. 8. 2024 19:29
Odpovědět  Joe Arp

Hm… V tomto směru Vrábel podle mého nikoho neohrožuje. Spíš sázím na bobky z jeduflusů. A jééje – začínám slámomlátit.

Joe Arp
27. 8. 2024 19:50

Slámomlácení je tu v podstatě celá diskuze odshora dolů, tím bych se netrápil, nebo ti přijde, že tu řídíme světaběh?

Pavel z Moravy.
26. 8. 2024 14:12
Odpovědět  Albi

To je chceš kujwa vodit za ručičku? Buď mají mozek tam kde ho mají mít a nebo v per.deli. Nedělej z těch lidí nesvéprávná mimima..

Markýza
27. 8. 2024 15:00
Odpovědět  Joe Arp

Na počátku je slovo, Džou. Vždycky.

Joe Arp
27. 8. 2024 18:13
Odpovědět  Markýza

Ano a pak hned klackem po palici, to je pak pro krysy jediný argument.

25. 8. 2024 16:36
Odpovědět  Joe Arp

Dění se od té doby v čase posunulo, řekl bych.

Joe Arp
25. 8. 2024 16:41

Dobře a kam a u koho? Ničeho jsem si nevšiml, ale pouč.

25. 8. 2024 19:23
Odpovědět  Joe Arp

Nevšiml? Pak by to bylo ztrátou času…

Joe Arp
26. 8. 2024 08:26

Díky, jinak tu máš rozumů ke všemu hafo. To otřepané “ztráta času” je hezkej oslí můstek do ztracena, tak mi rovnou napiš běž do…., a vím na čem jsem.

26. 8. 2024 15:31
Odpovědět  Joe Arp

Jistěže do ztracena. K čemu ztrácet čas slámomlácením a pindouroměřením? Ale dobře.
Z vnějšku se sice na eurosajuzu zdánlivě nic nemění, ale uvnitř něj vzrůstá odpor. A to tak, že markantně. Eurosajuz dnes zdaleka není předkovidovým eurosajuzem, i když se tak stále ještě jeví. Sice se vyhýbám pokud to jde některým výrazům, ale výstižnější – a hlavně stručnější – ekvivalent v češtině nenacházím. Uvnitř (nejen) eurosajuzu vzrůstá synergie odporu – jen si vezmi tento rok. Proto také eurosajuz v dohledné době max. dvou let řachne. Copak to nevnímáš?
Pouč? A to jako proč? Rozumů hafo? Co tě škrábe? Proč ty jeduflusy? Neřekl bych, že tu trousím více než ostatní – včetně tebe. No nic.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
26. 8. 2024 15:52

Tak nějak mi to přijde stejné, svině zabetonované ve vládě, co si pozvou amíky a ukry na cvičení, jsem přesvědčen, že hlavně k “udržení pořádku”. Lejno trůní na nejvyšším hajzlu, kolem ní opět její fanclub. Pokud má něco řachnout, tak jako skoro vždy v dějinách shora (těžko že), pokud zdola, tak kýble marné krve. A zas ten “útok”?, lidi co blbnete! Kujva já vás snad budu muset pokaždý zapudrovat.

26. 8. 2024 19:58
Odpovědět  Joe Arp

Tak sleduj tu srandu až bude banderstán kapitutulovat – i když tedy není jasný, kdo by měl tu kapitulaci podepsat, páč od pozítří už nebude v banderstánu nikdo legitimní, kdo by ji podepsal.
To uvidíš cvrkot, až začne krátce po kapitulaci natobanderů beton pod těmi kotrmelci uvnitř vládního bunkru praskat.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
27. 8. 2024 08:49

Mám dojem, že tady o nějaké podepisování nejde, ani se s ním nepočítá. Ušáci vědí, že takovou příležitost, zabojovat si mimo vlastní území pro hegemonii, u blbečků, kteří tomu ještě tleskají už nedostanou. Natahali do EU atombomb, a protože potřebují i depopulaci Afriky, která pro Putina není primární cíl, nalákali mladý skunky do EU. Putin jim to spláchne s blbejma evropanama jedním vrzem dočista, dočista jak mistr Proper! Vládní bunkry budou tou dobou možná už prázdný. Co ty na tuhle fantasmagorii?

27. 8. 2024 15:35
Odpovědět  Joe Arp

Že je to jedna z možností.

Markýza
27. 8. 2024 18:01

Saglasna, palec hore. Njn, to máte jako na vodě – někdo holt necejtí spodní proudy.

Slovan
26. 8. 2024 09:06

Milane to snad nemyslíš vážně, tady Joe má pravdu, co se posunulo. Jó možná se někde něco děje, ale pochop, kdo vidí až do kuchyně. Ale když si tak notuješ s moudrou sovou, která ví úplně všechno na světě, tak šup a ukažte nám to sráčům při zdi stojící. Sám tu bouchá do klávesnice, pomlouvá “starce” co plakají že nemůžou, ale sám, když umí nepřítele znehybnit do tří vteřin, co skáče padákem, mrská kotouly, jezdí treky na kole a já nevím kolik ještě aktivit, se zmůže jen na TO!! že tuna vyhrožuje bezvýznamnému důchodci. Tak kdo je potom větší sračka?!! Mrzí mě to, že tohle píšeš.
Jó já vlastně zapomněl, co tu nedavno i napsal, že “ho baví provokovat”. Nó co na to napsat, když někdo chodí na net provokovat, co vás napadá lidičky, có?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
26. 8. 2024 14:20
Odpovědět  Slovan

Jestli se bavíš o moudré sově, tak čekám na co spekulativního a odvážného přijde. Já ale zapomněl na jednu zásadní věc on má důchod a je mu hej. Páníčci ve službách kapitálu se o něj starají a zbytek lidí je mu pfff.

.

Slovan
26. 8. 2024 14:30
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Pavle co má nebo nemá mě visí u voka. Ale už to přehání, že my máme jít do přední linie. Však tu napsal že ho baví hecovat, ale sám to přijmout neumí. Ále sserruu na něj. Jen mu nevěřím ani pozdrav, myslím to co tu píše.

Boomer
26. 8. 2024 19:02
Odpovědět  Slovan

pro: Slovan; 26. 8. 2024 09:06

..to máš tak, joudo, já žil a stále se snažím žít život na plné pecky. Užíval jsem si vždycky tak, abych mohl i zítra, pozítří.. ne mnoho, ale mnohé! Žádné žraní ovarů a chlastání levných patoků až do padnutí. No, a taky přesvědčení, že žena má právo být v posteli s chlapem co vypadá a chová se jako chlap, ne jako upocená lojová koule se smradlavýma nohama.
Takže jsme každý tam, kde jsme.. ty obrážíš doktory, já krásy světa. Tož každý svého osudu strojvůdcem. Nebo cvičme v rytme? ;o)))))
A nekňuč, můžeš si za to sám, lopato…

https://www.youtube.com/watch?v=vk98HzA6QhQ

Slovan
26. 8. 2024 20:19
Odpovědět  Boomer

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 👍 👍 👍 👍 👍 👍

Joe Arp
27. 8. 2024 18:15
Odpovědět  Slovan

Nikdy nevěř nikomu, komu je přes šede!

25. 8. 2024 16:25
Odpovědět  Pavel

Beze vší úcty, mám váš názor za názor jednoho z majnstrýmem zpracovaných defétistů líných myslet i konat, s mottem “nic se nejí tak horký jak se to uvaří”, odevzdaně čekajících, až to za ně “někdo” vyřeší, i díky jimž se nic nezměnilo a jsme tam, kde jsme.
Jakých demonstrací? Vím jen o jedné hodné toho jména. Jo, a o jakém hulákání tu plkáte? Máte na mysli tyátr milionu chvilek, či co? Ostatně už jen užitý výraz “hulákání na náměstích” je vypovídající.
P.S. A když už jsme u toho – jinak zní hulákání padesáti tisíc a naprosto jinak hulákání dvou set tisíc, přičemž se každý další “hulákací sraz” – po vašem, po mém demonstrace – navýší o polovinu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
25. 8. 2024 19:17

1+++

Slovan
25. 8. 2024 09:45

Zbožné to přání. 😊

25. 8. 2024 17:07
Odpovědět  Slovan

S tímhle postojem jo

Slovan
26. 8. 2024 09:13

Já už jsem svůj postoj Milane snad napsal, neříkej že NÉ?!! A ne jednou, protože tuna sice mají gramatiku v pořádku, ale s pochopením psaného už je problém, pak hned střílí aniž by se alespoň pro pořádek zeptali, než zahájí palbu. Psal jsem že zdravotně nic moc a že mám “fyzicky” odslouženo, teď mám na mysli ÚČAST na takových akcích. Doufám žes pochopil? ANO!! Jsou tu teď mladší, jak říká napadávaný kolega Pavel z Moravy.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
26. 8. 2024 14:49
Odpovědět  Slovan

Omlouvám se, nemyslel jsem osobně tvůj postoj. Vím jak na tom jsi. Měl jsem napsat s dopředu poraženeckým postojem, na který mnoho našinců naskočilo.

Slovan
26. 8. 2024 14:58

Se nic neděje, to je jen prvotní moje reakce, nemysli si že mě to všechno neesseree. A jak. Nedavno jsem tuna dostal vynadáno, že zrovna kvůli takovým jako já jsme v (_!_). Musel jsem držet hubu, bo měl pravdu, tedy ne úplně ale měl. Taky jsem za kritiku poděkoval.

26. 8. 2024 20:02
Odpovědět  Slovan

🙂

Jiří
24. 8. 2024 21:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Rok 1968 byl upozorněním Sovětského svazu ,že nedovolí žádnému soc.státu k samostatné politické cestě ,protože zkušenosti s Hitlerem a jásajícími davy i v Československu atd. dávají předpoklad k zradě socialismu a rok 1989 to potvrdil.Fašismus ovládl Česko a to je sice smutné ,ale ukazuje jací voliči jsou smýšlení.

Bety
24. 8. 2024 22:51
Odpovědět  Jiří

Dnes dost lidí říká, že nás ruská okupace na dalších dvacet let uchránila před těmi, kteří nám vládnou dnes, nehledě na dvacet let klidného slušného života.
Okupace Německem, která byla skutečnou okupací (vládli nám Němci, poroučeli nám Němci, úřední řečí byla němčina, v brněnských lokálech byli vývěsky Čechům, židům a psům vstup zakázán a co hlavní zabili okolo třistatisíc našich spoluobčanů) jakoby neexistovala. A co se týče naší starší historie raději ani nemluvit. Teď nás sice neokupují přímo, ale de fakto jsme jejich kolonií.
Jak se jim sakra povedlo všechno tak překroutit, že skutečným okupantům lezeme do pr.dele??

orinoko
25. 8. 2024 05:13
Odpovědět  Bety

Co je to za dotaz? Jak? Plebsu postavili skatule konzumu. A blebs ještě honí fiktivní slevy.

Slovan
25. 8. 2024 07:29
Odpovědět  orinoko

Už jsme takový národ, je to lidská slabina honit statky a mamon. Zatřepali nám pozlátky, třpytívými výdobytky a lap a měli nás v hrsti. Prachy, prachy. Lidstvo je na mamon nemocné a česneková parta to moc dobře ví. Ty slevy v marketech je národní sport. Ale na druhou stranu při těch platech může se někdo divit? Jó znám lidi, kteří mají slušný příjem a chodí nakupovat do frcu. Jj ty peníze. Jednou v mládí, když jsem fňukal nad málým příjmem, mi jeden pán řekl. Chceš peníze? Tak si je musíš nechat. A pravdu měl. 🤣

orinoko
25. 8. 2024 13:13
Odpovědět  Slovan

V Rakousku tolik debilu denně v chrámu konzumu k vidění není. Debilní cizek má nákup za smysl života. Ta ostuda tehdy v Letňanech v polích, kdy báby v predsmrtne křeči doběhly k namalovanému platnu a tam zhebly vzteky, je v živé paměti.
Běžím s hovnem proti platnu, do plátna to hovno zatnu.

Slovan
26. 8. 2024 15:02
Odpovědět  orinoko

Plastic, DG 307. 🤣

Bety
25. 8. 2024 15:24
Odpovědět  orinoko

To jsou ti měšťáci v nás. Prachy a postavení je nade všechno. Staletí to v nás pěstovali. Proto nebylo divu, že po nastolení režimu kde prachy a postavení něměly mít už svůj význam naši disidenti utíkali k těm, kde ten potenciál viděli bez ohledu na to,
že to donedávna byli ti nejhorší okupanti.
A ten přezíravý postoj k Rusům dost možná pramení z toho, že co se týče kořistění nejsou jaksi na výši, což se hodnotí jako neschopnost toho správného postavení dosáhnout. Nevykradli tady banky, depozitáře, sklady… prostě neměli tu správnou civilizační úroveň a proto to jsou primitivové.
Jistě, trochu se vylepšili – oligarchové a ta ostatní svoloč jsou koneckonců jejich součástí – ale jsou v silném podezření, že ten bolševismus v nich pořád dříme. Proto je potřeba toto nebezpečí správného civilizačního rozvoje umrtvit a to doslova.

Slovan
25. 8. 2024 16:04
Odpovědět  Bety

Bingo!! A nechci dělat kozy, tohle tu píši pořád, chamtivý, nepřející maloměšťáci závidící i to suché z nosu, tomu druhému. Tak, to je přesný obrázek naší společnosti. Běžně k vidění v mém okolí. Když vy inženýra, tak my doktora. Jak (_!_) na hrnec. Nastavme si zrcadlo, kam jsme to tou honidbou být západní a na úrovni dopracovali. 🤣

Slovan
25. 8. 2024 20:27
Odpovědět  scipio

Se mi to tak chtělo, já mám různé nápady. 😊

Albi
25. 8. 2024 16:36
Odpovědět  Bety

Tady Bety nejspíš házíš mnohým ..píp.. pověstné perly.

Všimni si, s jaou chutí v odpovědích na svůj??? národ plivou a opakováním potvrzují všechno, čím nás nazývali a dodnes nazývají naši bývalí pánové (R-U), poté skuteční okupanti (nadlidé) a nakonec sama naše demokratická vláda!

Jaris
25. 8. 2024 05:36
Odpovědět  Bety

Vetsina lidi tomu tak chtela. Domahali se stejnych veci, jako meli lidi v Nemecku. Amerika byla vzor tehdejsi mladeze. Smutne je, ze tahle de/generace prosustrovala veskery statni majetek, ktery jejich rodice a prarodice leta tezce budovali. Zije se na dluh. Nyni je kdysi sobestacna CR zavisla na dovozu ze zapadnich zemi, ktere je berou na hul.

Jan
25. 8. 2024 13:30
Odpovědět  Bety

Všechno špatné způsobuje závist, závidíme pracovitým, že si dokázali svou prací udělat život hezčí tím, že něco zbudovali a poctivě pracovali na úkor svého volného času , závidíme lumpům, vyčúrancům a zlodějům jejich majetky. Závistivci se vždy snaží dostat na úroveň ne těch pracovitých, ale na úroveň těch co svou sprostostí, vyčůraností a okrádáním druhých zbohatli. Proto nedržíme spolu jako kdysi, kdy sousedé si pomáhali jeden druhému, ale myslíme jenom sami na sebe. Proto je tolik zloby a korupce mezi lidmi i národy.

Albi
25. 8. 2024 17:03
Odpovědět  Jan

Jednou – už hodně dávmo, v začátcích budování našeho kapitalismu – jakýsi podnikatel napsal: “Velké peníze nemůžete naspořit, ty musíte vydělat”.
Jak se “vydělávají velké peníze” už víme, bohužel pozdě, ale ono by to vyjde nastejno.

Mimochodem – naše všeho schopná vláda nám stejně vyčíslí, že téměř každý je už dávno minimálně milionářem. Hodně k tomu dopomohla inflace.

Máte auto? I to standardní pod půl milionu nejspíš nekoupíte (snad ojeté, těžko řící v jakém stavu), ceny bytů podle výměry nějakých 100-120 tis za m2.

Máte domek? Ten menší (před Covidem) 6 mil.,Kč (+ nějaký další milion, dva, tři? za úpravy a opravy -konkrétní příklad ze sousedství). Dnes by to bylo kvůli inflaci jistě víc. Kolik stojí nechat si postavit DŮM na tzv. “zelené louce”, netuším. To už běžní lidé asi ani nedělají.

A hotovo – jste milionářem, i kdybste na chleba neměl!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Bety
25. 8. 2024 20:19
Odpovědět  Albi

Moc dobře napsáno.
Ale pozor na dluhy! (To až nebudete mít na ten chleba). BlackRock se už postará, aby vás ty miliony moc netížili. Když v Německu mohou dostatvíc jak milion pokuty za zabití vosy, nevíte dne ani hodiny kdy se proviníte proti nařízení o kterém nemáte ani tušení, no ne?

Albi
25. 8. 2024 20:51
Odpovědět  Bety

To je pravda, na nedostatek dluhů a příkazů si opravdu nemůžeme stěžovat.

delnas
24. 8. 2024 23:07
Odpovědět  Jiří

Ano,
fashismus ovladl nejen CZ ale vetsinu zapadniho sveta….
Proto jeden z hlavnich ukolu SVO je de-nacifikace…dohoda mezi supervelmocemi…..

Tonda
25. 8. 2024 07:51
Odpovědět  Jiří

Píšete naprosté hlouposti. 68 rok odsouhlasili ukrajinští členové politbyra, právě proto, aby měli amíci na našem území v budoucích desetiletích náboje do propagandy proti Rusku. Když se hlasovalo o invazi, byl v politbyru jediný Rus a ten hlasoval proti invazi. Jásající davy v Československu nemají s Čechy nic společného, je potřeba si uvědomit, že v té době žilo v naší republice více než 3,5 milionu Němců! To oni jásali, my ne. Těch 15 lajků jen dokazuje, že žádná demonstrace nemá smysl, jste ovlivnitelní jak malé děti, jakoukoliv demonstraci, která přeroste přeberou jiní, protože nemáte ani základní znalosti dějepisu. Učte se a silně podporujte ty chytré ve svém okolí, jen tak máme šanci.

orinoko
25. 8. 2024 13:16
Odpovědět  Tonda

To je salakvarda. Tematicky možná olymPYJske kruhy. Na Vaclavaku hajlovali Češi, umělci si to dokonce nacvicovali.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Tonda
25. 8. 2024 22:37
Odpovědět  orinoko

Ne nehajlovali tam češi, hajlovali tam němečtí spoluobčané. Umělce nepočítám, to není dostatečně velký vzorek, abych podle toho kádroval celý národ. Stejně jako není možné posuzovat ČR podle pár liberálních křiklounů.

standa
25. 8. 2024 08:13
Odpovědět  Jiří

At žije Národní fronta v podání Spekulativní Pětikoalice.,, Ted už máme , co jste chtěli”

Slovan
24. 8. 2024 21:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Omluva že to není zrovna k článku, ale trochu jo. 😊

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Kolaps-Zhrouceni-U-Pokrovsku-jde-pro-Ukrajince-do-tuh

All
24. 8. 2024 22:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Dobře si pamatuju rok 1968,bylo mi 18 roků.Tenkrát jsem nic nechápal,jen jsem hledal odpovědi. Od tohoto roku jsem se začal intenzívně vzdělávat i mimo školství,samostudiem,nepřestávám už 54 let.Absolvoval jsem i VS,ale mnohem více jsem se naučil sám,sám od sebe.Fialová klika i s hradním barevným kokrhelem je nemoc padlých mozků,padlých na hlavu.Ukázka,jak velmi snadno pro peníze jde lézt do každé řiti. Nemáme vládu,nemáme presidenta,máme jen padlé na hlavu,co volili největší lenochy,co nic neumí a jen dělají,že jako něco dělají.Hovnivály posluhující násilí,podvodům a válce.To nikdo nechtěl jak v r.68,tak v r.89.Nyní jsme ve stavu katastrofy ve vztahu k budoucnosti,kdy lidé vyměnili osud svých dětí a národa za pouhý ,,košík žrádla” ze samoobsluhy a čučení do mobilů a do blba.Doslova zločín se páchá na dětech ve školství,jak mají vymývané mozky od pitomců,co je dnes učí. Lži a lži. Budou to mít velmi těžké,ale mnozí z nich se probudí,protože jsou mladí a budou hledat taky odpovědi sami za sebe. Sami,nic jiného jim nezbude až olizávači zadků zmizí z té katastrofy co způsobili a půjdou do pekel ke zpovědi svých fialových hříchů.

delnas
24. 8. 2024 23:10
Odpovědět  All

all, moc pekne napsano…bohuzel tohle predelat vezme desitky roku…..

Pavel z Moravy.
25. 8. 2024 07:08
Odpovědět  All

Vzpomínáte si na prorocká slova Rasputina k carevně ? Nikdo nechtěl věřit co se bude dít až bude lid totálně ožebračemý a schudnutý. Rasputin říkal jaká krvavá lázeň přijde. Mám obavy, že tato naše vlast se z toho již nedostane. Nejsem sice Rasputin, ale jsme ve stejném módu.
.

standa
25. 8. 2024 10:00
Odpovědět  Pavel z Moravy.

RF NEní ! Pod vedením p. Putina se postavilo ne nohy. Proto ho po Jelcinovi, tak nenávidí!
Musíme postavit někoho, kdo bude podobný Putinovi a vyhodit P.P. do Lvího příkopu, ale lvy už tam nejsou. Jinak bych se se chutí díval, jak by se s nimi probíhál po výběhu.Škrabe se po zdích a trhají mu kanady a zoufale volá,, CIA, poslej vrtulníky”!

Pavel z Moravy.
25. 8. 2024 13:42
Odpovědět  standa

Já nemluvil o Rusku, ale o naší zemi. Však si počkejme, ani 20 krát víra naše nás již nezachrání. Tato země je již absolutně mrtvý projekt. Jedině poctivost a upřímnost by to tady mohla změnit. K tomu tady ale není materiál a komunisté už vám nepomohou. Většina je zavrhla, tak někdy snad za 2000 let. Mějte se.

.

Burák
25. 8. 2024 09:47
Odpovědět  All

Jsem znatelně mladší ale plně souhlasím. Má matka odsuzovala 68 rok rovněž i jako pedagog, přitom jako matka samoživitelka by po úspěšném převratu nebydlela s dětmi v bytu 3+1. My by jsme nechodili na 10 kroužků, nejezdili by jsme na letní tábory skrz ROH a dovolené do Bulharska nebo Jugoslávie. Těch hradů a zámků co jsme prošli. Dnes musíte mít 5tis, aby jste se podívali s celou rodinou na zámek. A samoživitelky? Dle údajů jich bydlí někde 160000 v nějakém nouzovém bydlení. Jejich děti určitě nechodí ani do hudebního kroužku, nikdy neviděli moře a jejich matka rozhodně neuvidí nikdy Karlovy Vary, aby si tam odpočinula. Na tyto argumenty sice mlčela ale stejně si myslela své, protože byla přilepená k televizi, kde jí a mnohé další důkladně programují. Dnes to mají díky tzv vychytralým telefonům i daleko jednodušší. Lidí by se měli vzpamatovat a začít vnímat o co převratem v 89 přišli. Ideologie se nenažeres.

Boomer
25. 8. 2024 21:00
Odpovědět  scipio

Vanitas vanitatum, omnia vanitas .

Debilové, prznící mateřštinu, by chtěli měnit svět k lepšímu?!

Smutná to burleska…

Boomer
27. 8. 2024 13:40
Odpovědět  Boomer

..tož hoši, a včil pěkně na rovinu! Co vás pobouřilo víc? Burleska nebo debilové? ;o))))))))

Stan
24. 8. 2024 23:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Když vidím jak postupně dochází k tomu, že permanentní nenávist k Rusku se stále více a více stupňuje,tak to vidím tak, že válka NATO s Ruskem začne v polovině roku 2028. Bohužel není cesty zpět, protože Evropa a USA budou postupně chudnout a jediné co je může zachránit je napadnout Rusko, prorazit ho a pak totálně vydrancovat. Pokud by se jim to povedlo,tak pak prorazit Čínu bude jednodušší

Burák
25. 8. 2024 09:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Jako vždy, dobře napsané i když bych měl jedno doplnění. Pan Schneider tvrdí, že se současnou krizí na Ukrajině rok 1968 nemá nic společného. Dá se s tím souhlasit ale jedna věc tu je. On o tom málokdo ví ale tehdy se krom jiného jednalo i o produktovodech do Itálie, kde měli zejména v USA pocit, že bude moc závislá na Rusku. No neopakuje se neustále historie??? Stále se ti američtí a britští hajzlove cpou do záležitostí jiných zemí. Mimochodem, rok 68 měl tehdy naší zemi zničit, aby tento hlavně plynovod nebyl. Vemte si ale kolik jsme jako budovatel plynovodů a ropovodů měli za tento průtok. O to vše nás chtěli připravit. Ti naši slavní dnešní spojenci nechtěli, aby naše země na Itálii jakkoliv profitovala. Takoví jsou a dodnes odvádějí pozornost od jejich prasáren hloupou propagandou o údajné okupaci. Ať raději ukončí vlastní okupace mnoha zemí, včetně Německa nebo Japonská a ještě mnoha kolonií.

Slovák
25. 8. 2024 10:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Českí politici…Už chapete že sú zradcovia a kolaboranti preto že majú neslovanske gény az 80% obyvateľov Česka? Preto aj ten rusofóbný kolotoč zradcov…Na Slovensku je to trocha lepšie, no rodí sa tam generacia libtardov a buzerantov! Košice Pride to dokazal, ako aj ine Pridy! Čo potvrdzuje že už len Očistec sveta zachráni ľudstvo pred samoskazou!

Pavel z Moravy.
25. 8. 2024 13:49
Odpovědět  Slovák

Nic jiného nepomůže příteli. Ale ta většina to nechce slyšet.

zuzana
25. 8. 2024 11:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Maďarsko se opět rozchází se Západem: Ukrajinský útok na Kursk je „chybou“

https://aktax.cz/madarsko-se-opet-rozchazi-se-zapadem-ukrajinsky-utok-na-kursk-je-chybou/

Slovan
25. 8. 2024 12:37
Odpovědět  zuzana

To Jiřince praskne močák a bartošek z toho dostane cintavku. Jó mohl bych pokračovat ve výpisu adeptů na kolaps.

zuzana
25. 8. 2024 12:39
Ohodnotit příspěvek :
     

WEF varuje, že přichází „éra šokujících událostí“

https://aktax.cz/wef-varuje-ze-prichazi-era-sokujicich-udalosti/

Pavel z Moravy.
25. 8. 2024 13:53
Odpovědět  zuzana

Ať varuje Zuzko, když nemají hlupáci v hlavě, ať mají alespoň v prde.li..

zuzana
25. 8. 2024 15:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Anthony Fauci, který se podílel na uvolňování GMO komárů, hospitalizován se smrtelným západonilským virem

https://aktax.cz/anthony-fauci-ktery-se-podilel-na-uvolnovani-gmo-komaru-hospitalizovan-se-smrtelnym-zapadonilskym-virem/

ladik
25. 8. 2024 18:11
Odpovědět  zuzana

Když ne revoluce, tak ať je alespoň vezme čert!