politika

Bylo nutné počkat na akt přímé agrese…

Ruský prezident Vladimir Putin včera vysvětlil, že „povolení Kyjevu udeřit zbraněmi dlouhého doletu“ nejsou ničím jiným než přímou účastí zemí NATO v konfliktu, což by znamenalo válku mezi NATO a Ruskem, protože ukrajinská armáda sama není schopna udeřit těmito systémy západní výroby. To je možné pouze s pomocí zpravodajských dat ze satelitů, kterými Ukrajina nedisponuje, jedná se o data výlučně ze satelitů NATO a letová zadání pro tyto raketové systémy mohou ve skutečnosti provádět pouze vojenští zástupci zemí NATO.

Русские Знаки

Ve vzduchu je cítit napětí, situace připomíná vtip ze sovětské éry.

Kmen Papuánců-kanibalů zajal skupinu sovětských turistů během jejich cesty africkou džunglí.

Překladatel říká: dnes vás všechny sníme, ale máme takovou tradici – váš vedoucí může vyslovit vaše společné poslední přání. O milost žádat nemůžete, ale všechno ostatní je možné.

A všichni se podívají na důstojníka KGB SSSR, který doprovázel skupinu, a který je navzdory vedru oblečený v koženém plášti.

A důstojník říká: “Naše poslední přání je toto – padnu na všechny čtyři a vůdce vašeho kmene ať se přede všemi rozběhne a vší silou mě nakopne do zadku.” 

Všichni jsou překvapeni, včetně vůdce kmene a překladatele.

Vůdce říká: “No, to je nejpodivnější poslední přání ze všech, koho jsme snědli, ale když si to přejete, splním ho.”

Rozběhne se a zasáhne.

Důstojník vstane, otře se, rozhlédne se po přítomných a zeptá se: “Viděli všichni, jak mě praštil?”

Pak si rozepne plášť, pod nímž má nabitou pušku Kalašnikov a začne metodicky, jednoho po druhém střílet, až kmen lidojedů vystřílel.

Na konci zázračné záchrany mají naši turisté jen na jednu otázku: “Ale proč, proč jste je hned všechny nezastřelil, soudruhu majore, vždyť jste celou tu dobu měl u sebe Kalašnikov?”

“Chápu vaši nedočkavost, ale podle Charty bylo nutné vyčkat na akt přímé agrese.”

Nepochybujte o tom, že tomu tak bude i v současné geopolitické situaci. Jde o hru nepřítele na nervy v době napínavých zákulisních jednáních o rozdělení sfér vlivu ve světě po skončení horké fáze konfliktu.

Je zřejmé, že náš úder musí být nečekaný, odzbrojující, silný a asymetrický a zároveň absolutně právně opodstatněný, jako v tom vtipu. Vždyť náš Vladimir Vladimirovič je důstojník KGB s právnickým vzděláním.

https://aftershock.news/?q=node/1421068

Peskov: Putinova slova o úderech hluboko do Ruska dorazila k adresátům

Prohlášení prezidenta Vladimira Putina o důsledcích úderů hluboko do Ruska dosáhla zamýšlených adresátů, uvedl tiskový tajemník hlavy státu Dmitrij Peskov.

„Není pochyb o tom, že prohlášení dorazilo k adresátům,“ cituje TASS Peskova.

Zdůraznil, že Putin učinil velmi důležité, mimořádně jasné a jednoznačné prohlášení, které neumožňuje dvojí výklad.

https://vz.ru/news/2024/9/13/1287040.html

sdílet na

Souhlas
Upozornit na
108 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Albi
13. 9. 2024 22:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Moc povedený vtip!
Zdejší Putinovi “poradci” to ovšem ohodnotí úplně jinak. 🙂 🙂 🙂

Boomer
13. 9. 2024 23:04
Odpovědět  Albi

.. hranice mezi nutnou a nepřiměřenou obranou může být v praktickém životě velmi diskutabilní, problém totiž spočívá v posouzení/určení okamžiku, kdy útok doposud přímo hrozící se stane útokem trvajícím. Jisté však je, že útočník je z principu svého konání vždy o něco napřed, a tudíž i ve výhodnějším postavení, oproti konání a postavení napadeného.
Dalším zásadním problémem se následně stává adekvátnost obranné reakce.

A včil babo raď…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
14. 9. 2024 00:57
Odpovědět  Boomer

Já tím myslela slova “…úder musí být …. zároveň absolutně právně opodstatněný.”, připomínající situace, kdy většina bývá přímo osobně dotčena, že někdo napíše (osloví) nenáviděnou osobu běžnou frází “Vážený pane (paní) XY…. ” s tím, že takové oslovení mu nenáleží.

A tady dokonce Rusko čeká na přímou agresi, když na rozdíl od KoZa je v situaci, kdy může “hodit atomoovku” kdykoliv a kamkoliv. Bojí se “právních” následků?
Pak by mohlo ztratít naše sympatie. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Bety
14. 9. 2024 09:56
Odpovědět  Albi

Potíž je v tom – “Viděli to všichni ?” Oni to vidět nechtějí, nechtějí vidět to, že budou sežráni., nechtějí vidět to, že jim velí lidojedi.

Boomer
14. 9. 2024 10:13
Odpovědět  Albi

..dilema zda a proč Rusko čeká na jistou agresi, je zajímavým náměrem pro diskusi. Vy jste hned na začátku vyhmátla zásadní problém.. Rusko má, oproti dalším účastníkům konfliktu, výhodu v tom, že může výrazně zúžit okruh možných cílů na vlastní území. Protivník ale může/musí čekat úder kdykoli a kdekoli ve zbytku světa. Za současného stavu a míry dostupnosti technologií bych na protiruské straně velmi úzkostlivě zvažoval, zda se do tak riskantního podniku vůbec pustím, díky jaderným ponorkám a hypersonickým zbraňovým systémům se svět “jaksi zmenšil”.

Markýza
14. 9. 2024 16:31
Odpovědět  Boomer

Však to taky vypadá na velice úzkostlivé zvažování. Alespoň z americké strany. A Finsko nakonec taky bleskově zvážilo 😀

Markýza
14. 9. 2024 16:33
Odpovědět  Markýza

Mimochodem, Kirsch má jedno úžasný videjko, kterak se Zelina rozlítil a už se vofrňuje, že je KoZa poseroutka. A nařizuje Slípidžouovi, kam a kdy má dorazit. No však se pokochejte.
https://www.youtube.com/watch?v=0xKDClbEH1Q

Jarek
14. 9. 2024 12:33
Odpovědět  Albi

No tady nejde o právní následky podle vašeho pochopení , ale o soulad s mezinárodním právem. Takže rozhodování je už usnadněno tím, že USA a jeho slouhové rukama banderovké chunty ukrajiny již dlouhodobě vedou zločinné teroristické útoky proti civilnímu obyvatelstvu na ruském území a zkoušeli co rus snese. A očividně to, že rusko se chová rozumně, jako hlupáci považují za slabost ruska. Jsou hloupí jako ten nešťastník Řehka v čele té trapné skvadry ,která byla armádou české republiky, než byla zbavena zbraní a vojenské techniky, ve prospěch těch nešťastných ukrajinců hnaných
banderovskou bandou. A napadení ruska zbraněmi zemí NATO a ovládanými vojáky NATO i když z ukrajinského území / i když ani to už není pravda, viz třeba Finsko a pobaltské státy/ , je z hlediska mezinárodního práva buď nevyhlášená válka USA a NATO proti rusku., a nebo terorismus , ať se schovávají za nešťastnou ukrajinu kterou
si vybrali a odsoudili ji k zániku ,jak chtějí. A ruská reakce je prostě nevyhnutelná i podle dosavadní vojenské doktríny ruska. To ví každý kdo má něco v hlavě a nežije na těch blábolech tajtrlíků z maistramu

Tupý hulvát
14. 9. 2024 10:11
Odpovědět  Boomer

Tu definici jste nepochopil, je jedno, zda je útok přímo hrozící nebo trvající. Oboje zakládá právo na přiměřenou obranu.
Nutná obrana je takové jednání, kterým je odvracen přímo hrozící, nebo trvající útok na zákonem chráněný zájem nebo na určité subjektivní právo.”

Boomer
14. 9. 2024 11:09
Odpovědět  Tupý hulvát

.. tu definici chápu velmi dobře i z vlastní zkušenosti, ono posouzení stupně ohrožení možným útokem bývá případ od případu jiné, někdy velmi subjektivní. Vždy musí být slyšeny obě strany, obě strany nesou svoje důkazní břemeno, a posouzení důkazní hodnoty a míry předložených důkazů přísluší soudu.

Jarek
14. 9. 2024 13:31
Odpovědět  Boomer

Jo máte pravdu. Dokazování má pak takové drobné nuance. Když brokovnicí
zastřelíte útočníka který útočí bejsbolkou, nebo nožem, abyste uspěl ve svém důkazním břemenu , nesmí být střelen do zad. Ono už na vojně platilo, že pokud voják hlídal muničák , někdo mu tam lezl přes plot , tak oprávněné užití zbraně platilo tehdy , pokud spadl dovnitř a ne vně plotu. Jen tak na odlehčení.

Markýza
14. 9. 2024 16:41
Odpovědět  Jarek

A do zadních kolenou jo? Já jen tak pro jistotu. Ne že bych měla brokovnici – já mám vlka.

Boomer
15. 9. 2024 13:55
Odpovědět  Markýza

..v zájmu vaší vlčice se v tomto směru držte zpátky, aby vám ji nechtěli utratit jen proto, že pokousala někoho, kdo vám připadal jako útočník, jenže u soudu to nedokážete prokázat. Nejlépe je neocitnout se v situaci, v níž by muselo nebo mohlo dojít k obraně z vaší strany.
A žijeme v zemi, kde i na vlastním ohrazeném pozemku s výstražnou cedulí POZOR PES! musíte mít psa zabezpečeného tak, aby nemohl ublížit případnému “nezvanému návštěvníkovi”. On totiž návštěvník třeba neumí číst, nebo si zrovna nevzal brejle, nebo byla tma, nebo (dík rodičovské výchově..) nedokáže posoudit nepřijatelnost svého chování.

Kde jsou ty časy, kdy “i hloupé dítě” vědělo, že přes cizí ploty neradno loziti, obzvláště když za nimi štěká pes.

Jakmile společnost organizovaně nectí soukromé vlastnictví, když bez skrupulí a organizovaně okrade určitou část svých občanů, bývá už těžko se vrátit k normálu, který po generace ctili předkové.

Tupý hulvát
14. 9. 2024 14:21
Odpovědět  Boomer

No asi ne, když řešíte kdy skončí jeden a začne druhý a při tom je to jedno! Že se to musí vyšetřit to jste tedy objevil Ameriku.

Boomer
14. 9. 2024 16:23
Odpovědět  Tupý hulvát

.přiznám se bez mučení, že význam vašeho vyjádření mi v toto případě uniká.

Vyšetřování je pouze prvním krokem, důkazní řízení až tím dalším, a konečné posouzení tím posledním. Vám asi právní definice, spojené s dokazováním, nic moc neříkají…

Tupý hulvát
14. 9. 2024 19:48
Odpovědět  Boomer

Zřejmě nevíte, co jste napsal:
 problém totiž spočívá v posouzení/určení okamžiku, kdy útok doposud přímo hrozící se stane útokem trvajícím”
To je to vaše hledání, kdy skončí první a začne druhý..CELOU DOBU PÍŠI O TOM, ŽE JE TO NESMYSL, JE TO JEDNO zda útok přímo hrozí nebo trvá. A si je to moc složité….

Boomer
15. 9. 2024 12:29
Odpovědět  Tupý hulvát

.. no, asi s tím nemáte osobní zkušenost, takže vy si myslete svoje a já se přidržím svých zkušeností.
Možná by vám prospělo hlubší studium vyjádření odborníků v tomto směru, týkající se již uzavřených soudních kauz. A pozor, ty právní rozbory jsou opravdu dosti složité…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
standa
14. 9. 2024 17:04
Odpovědět  Boomer

Musíme definovat pojem,, preventivní obrana” , kterou Ami používají k útokům na jiné státy!

JoFa
14. 9. 2024 17:20
Odpovědět  standa

Ak doteraz nikto proti nim nezasiahol, tak si tú definíciu vytvárajú sami a preto je to ako je, ale pomery moci sa zmenili a budú sa meniť aj definície.

Boomer
14. 9. 2024 17:33
Odpovědět  standa

..to už je mimo rámec mého příspěvku. Já ten princip uvedl jen pro ilustraci, jak může být cosi takového jako je dikce § 29, Tr. zákona, posuzováno subjektivně, případ od případu, soudce od soudce.

V případě skutečné války je soudcem vítěz. A tím se dostáváme k definici, že válka ukončená příměřím je zárodkem války následující.

15. 9. 2024 14:58
Odpovědět  Boomer

Sory jako, ale už to vaše akademické slámomlácení mimo realitu nejsem s to jako nevidět a tím méně přežvýkat a strávit.
Protože to, zda na ten který skutek lze, či nelze, aplikovat zákon o nutné obraně, odevždy provždy záleželo, záleží, a záležet bude, na interpretaci a uvážení toho kterého soudce, začasté, bohužel, v rozporu jak s literou zákona, tak s “duchem zákona” – poprostu s obecným principem spravedlnosti.
Taková byla realita za všech vlád a režimů co kdy byly a tak tomu bude i nadále. Howgh!
A ted do mě!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
15. 9. 2024 15:28

.. Milane, z mojí strany souhlas, když si všechna moje vyjádření k této věci přečteš pozorně, zjistíš, že stojíme na stejné parketě. Zákon cosi praví, ale výkladem toho “co zákon praví v konkrétním případě”, je pověřen soud. Začneš-li s obranou příliš brzy, projedeš to u soudu, začneš-li příliš pozdě, ryješ držkou o beton na místě. A rozeznat ten správný okamžik, tu jemnou, tenkou linii? Na to v reálu příliš času nebývá…

P.S.
.. pokud mě paměť neklame, něco o tom z praxe víš. A přiznám, že já taky, držkou jsem o beton neryl, ale potom to bylo doslova o fous a v průběhu dokazování mě kolikrát napadlo.. že jsem raděj nevzal nohy na ramena, dokud byl čas a prostor. Ovšem povaha tomu bránila, nohy na ramenou vždy jenom dámské… ;o)))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
15. 9. 2024 22:03
Odpovědět  Boomer

Neklame, vím – za totáče dvakrát vysvětloval, napotřetí šoupli do tepláků – vyndal mě z nich aminou šašek zloláska. Všechno sebeobrana, páč jsem nikdy fyzicky nezaútočil jako první. Však jsem si taky ty “násilné paragrafy” řádně našprtal už na vojně.
K tomu perlička, cituji: “je pravdou, že na obžalovaného zaútočil poškozený zezadu, je však nutno vzít v úvahu, že obžalovaný zneužil své fyzické dispozice dané jeho pracovní profesí nakladače, jehož činnost sestávala v nakládce padesátikilogramových pytlů cementu do vagonů… bla… bla… bla….”
Přitom je chudák poškozený o deset čísel větší a byl tehdy o dvacet kg. těžší než já… A k tomu měl upito a na sobě uniformu milicionáře – čímž to ostatně začalo, když jsem se do něj před celým pohostem halasně navezl, že tuto uniformu, kterou mu propůjčil pracující lid naší socialisttické vlasti, svým chlastáním v této zostouzí a pracující třídu tím uráží…atd. atd. – prostě jsem jel.
Ale neprásk mě ten bejvalej milicionář, ale soužka hostinská, takto důvěrnice SNB.
Ale co moh chudák připos-raný poškozený jiného dělat, než na mě podat žalobu, když na něj zatlačili a řekli mu že at se nebojí že mě napad, že se mnou zametou,

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
15. 9. 2024 22:23

ale jestli ji nepodá tak…!
Jo, a ta souška soudkyně, Judr. Dagmar Švecová, pak byla po mé pohadrákové stížnosti, podané necelý měsíc po mém návratu z NVÚ Oráčov, adresované demokratce a ministryni spravedlnosti Dagmar Burešové, za trest vykopnuta z okresního soudu v LTM na … … odvolací soud v UL.
Takže tak.

Boomer
16. 9. 2024 09:41

..no jo, on tě jenom tak jaksi decentně napadl, ovšem ty ses okamžitě a střelhbitě bránil doslova brutálně, aniž bys předtím učinil sebemenší pokus o přátelské urovnání drobného sporu. Tak tohle taky znám… ;o)))))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
16. 9. 2024 21:50
Odpovědět  Boomer

Tak nějak. Baj baj ;o)))

Nadia 369
13. 9. 2024 23:10
Odpovědět  Albi

No , pokud se neco opravdu semele, tak stejne jako v tomto starem vtipu bude vsem na svete konecne jasne kdo to zacal a kdo to vsechno dokonci. Vse ma sve hranice, i trpelivost s idioty.

delnas
14. 9. 2024 01:58
Odpovědět  Nadia 369

Ano, tak jako USA pred mnoha lety…Znicili Hirosimu a Nagasaky aby””zahranili tisice lidskych zivotu….
Tak se dnes ceka na RU aby vyrovnali skore……a cekalo se na spoustec….
a voila…kdo to obskace ? nemci,Polaci ci Rumuni??
Usa urcite ne s temi je to dohodnute….

JoFa
14. 9. 2024 08:16
Odpovědět  delnas

To je dobrá úvaha, podľa mňa rovnako to nebudú USA ale mám svoj tip a bude to Británia, útok bude raketový a zasiahne strategické vojenské ciele prípadne flotilu. Útok bude dostatočne razantný aby odstrašil ostatné krajiny. Koledovali si o to už dávno.
VK-áč má dnes v článku zopár zaujímavých info https://cz24.news/rusko-uderi-na-zeme-nato-a-nikoliv-na-ukrajinu-rusky-velvyslanec-v-rade-bezpecnosti-osn-vasilij-nebenzja-varoval-zapadni-velmoci-co-se-stane-pokud-zacnou-na-ruske-vnitrozemi-padat-zapadni-rakety/
Citujem: “Takže to vypadá tak, že to skončí na bedrech Londýna, který jako jediný dovolí střílet rakety na Rusko, ale USA budou jako mimo.”

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
14. 9. 2024 16:10
Odpovědět  JoFa

Prečo si to myslím, pretože Britom ide o všetko a preto túto vojnu od začiatku podporujú a nechcú skončiť a Gargamel britský záujem výborne vystihol vo videu tu v čase 1:28:34 https://www.youtube.com/watch?v=AKxcHA7efFk&t=5317s
Ak majú US dohodu s Ruskom / MMF a Brics, tak čo má Londýn?- Nič… a tu je existenčný problém satanLondona.
Ruskí a Americkí židia práve odstavili židosatanLondon. Je to židovská vojna od samého začiatku.
Ak vystrelia čo i len jednu raketu dlhého doletu na Rusko, tak Británia bude zničená Ruskom. Amík/Pilát/ si umyje ruky..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
14. 9. 2024 17:05
Odpovědět  JoFa

Jediný progres u židov vidím v tom, že odmietli ten židosatanLondonský global systém a snažia sa zachrániť, opäť síce len sami seba, ale… Tragédia je, že to trvalo viac ako 2000 rokov, kým prišli na to, čo je pre svet to lepšie.

Jarek
14. 9. 2024 13:36
Odpovědět  delnas

No být amíkama na “dohodu” bych moc nesázel.Ostatně oni také ještě žádnou nedodrželi. A rus už vypravil “admirála gorškova” s jadernými zirkony do atlantiku a
jaderné ponorky tam brousí už dlouho. A že tam “spí” i nějakekej “poseidon” poblíž
pobřeží ,se povídá také.

JoFa
14. 9. 2024 17:17
Odpovědět  Jarek

Amík nemá moc na výber, zachraňujú seba ako všetci.

Pavel z Moravy.
14. 9. 2024 09:36
Odpovědět  Nadia 369

My potřebujeme dostat zde v Evropě, o této zemi nemluvě všechny ty zdegenerpvané parchanty od moci. Ivo Budil.podal návrh. Teď záleží na zbytku, jak se k tomu postaví. Již teď by ho někteří odsoudili, kdo je, co je a co tím sleduje. Já bych takovým řekl, jak asi uvažujete vy, tak posuzujete druhé. Jen Milan tady správně pravil – my musíme lidi spojovat.

Nadia 369
14. 9. 2024 12:50
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To je pravda Pavle. A Milan ma naprostou pravdu. Lidi nemuzete lamat prez koleno, ale muzete jim ukazat jinou cestu. Tak to delam ja. Kdyz se ptaji co si myslim reknu to, co si myslim. Co s moji odpovedi udelaji je uz na nich. Nekdo moudry kdysi rekl “Muzes privest kone k potoku, ale nemuzes ho donutit, aby se napil. Myslim, ze vsechno ma svuj spravny cas, pak se veci podari a zmeny muzou nastat. Proto budme trrpelivi a mezitim spojujme lidi.

Helena
14. 9. 2024 13:33
Odpovědět  Nadia 369

Přesně tak to dělám i já. Když řeknu svůj názor, někdo se směje, někdo nadává, kroutí hlavou a obrací oči v sloup… A ejhle za nějaký čas slyším z jejich úst svoje slova. Přecházím to v duchu úsměvem a říkám: ty jo, ty máš pravdu.

Nadia 369
14. 9. 2024 13:38
Odpovědět  Nadia 369

Napadlo vas treba ze Putin, kdyz udela varovne prohlaseni k vladam ostanich “nepratelskych” statu mluvi ve skutecnosti k obycejnym lidem techto statu? Myslim ze se diva na jednotlive staty z urovne toho, jaci tam ziji lide a ne jejich proradne vlady. On neni neinformovany hlupak a moc dobre vi, ze vetsina naroda techto statu nesouhlasi s valecnou politikou svych vlad. Dava tim lidem prilezitost aby svym vladam dali najevo ze nechteji a nebudou valcit a nesouhlasi s tim, co vlady provadeji jejich jmenem. Prikladem je ukrajina. Mohl je hned nazacatku zbombardovat zpet do doby kamenne a zlikvidovat pulku naroda. Neudelal to.

Helena
14. 9. 2024 13:49
Odpovědět  Nadia 369

To mne napadlo hned. Proto mají lžiméédia tak často bobříka mlčení, dnes těsně před volbami to jistí déšť.

13. 9. 2024 23:41
Odpovědět  Albi

Elegantní výkop na anglosaskou půlku hřiště, žejo? A to nemluvím o tom kurským blafáku. Ten taky vyšel parádně.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
14. 9. 2024 06:16

Mám tady lahůdku, gůgl vám nenajde ani ten kanál, natož videjko. Kde to ta holka ulovila netuším, ale tady to máte:
https://www.youtube.com/watch?v=RpG7mFXyRaA&t=9s

Markýza
14. 9. 2024 06:44
Odpovědět  Markýza

Minuta 16 – Ritter to pregnantně shrnul, vyloženě mě to pobavilo, ta představa.

Albi
14. 9. 2024 09:41
Odpovědět  Markýza

Snad nejlepší perla z rozhovoru. To se nedalo přehlédnout. 🙂

Albi
14. 9. 2024 09:36
Odpovědět  Markýza

Paráda. Kdes to ulovila ty?
A všimla sis, že za tím videjkem následuje další, vypadá taky zajímavě: “pohled z druhé strany” – pro vyvážení. 🙂
Rozhovor s jakýmsi “Bratříčkem” (neznám) před rokem:
https://www.youtube.com/watch?v=M7MYMYNEWqU
Já se ještě nedívala, ale pod ním jsou zajímavé diskuzní postřehy, že teď váhám, jestli mám nebo ne. 🙂

Ukázka:
Chvilku jsem poslouchal ale nedalo se to , vetsi dementy jsem fakt dlouho nevidel 🙂 , ty predikce bratricka jsou jen jeho mokrej sen , ostatne jako vsechno co vypousti z huby 🙂

Kluci proč se ptáte kluka co prodává rohlíky a nezepta te se lidi co dělají v doplomacii a 15-20roku a mají zkušenosti, znalosti-to je jako ptát se zednika jak se operuje srdce. Když budeš chtít zrestaurovat jaguara zeptáš se Filipa Turka ne někoho kdo rok opravuje auta občas v garáži po práci…Kluci…tohle je doufám jen nějaký žert že?

hahahaha, kluci kluci kluci, jak moc jste se ve všem mýlili…. vše co jste zde sdělovali byla čistá desinformace… pan camper už je na cestě k vám.

Boomer
14. 9. 2024 10:23
Odpovědět  Albi

.. ten rozhovor je starý dva roky, ale hned na začátku v něm padla zásadní připomínka.. nutnost přechodu Ruska na válečnou ekonomiku a sjednocení velení. Centralizace struktury velení už byla provedena a válečná ekonomika v současném Rusku jede na plný plyn, tudíž úvahy obou pánů jsou z kategorie “předvčerejší noviny”…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
14. 9. 2024 14:38
Odpovědět  Boomer

Aha – tak toho jsem si vůbec nevšimla. Každopádně, Ritterovo shrnutí ruských postojů by se mělo tisknout a vyvěšovat.

14. 9. 2024 17:44
Odpovědět  Markýza

Boombardák myslí to vidko od Albi, to od vás je ze včerejška.

Markýza
14. 9. 2024 17:52

Marjá….asi budu musez koukat na data, co 😀

Boomer
15. 9. 2024 12:31
Odpovědět  Markýza

.. no jo, ono to řazení příspěvků a reakcí na pokecu je poněkud zmateční…

Markýza
14. 9. 2024 14:37
Odpovědět  Albi

Na Litterate, tuším to tam dala Ema. Napřed jsem to nechala povlávat, že si to najdu na trubce, ale ani prd, tak jsem to zase našla a raději si to uložila.

Markýza
14. 9. 2024 14:40
Odpovědět  Albi

Bratříček bývával docela zajímavej, ale pak nějak upadl do mustru “chudák Ukrajina….já jsem taky chudák, já to chápu” takže od té doby je pro mě nestravitelný. Vyloženě zesvazákovatěl.

14. 9. 2024 14:35
Odpovědět  Markýza

Těším, těším. Ted musím k vocazdejším výrobcům uhlíkovejch stop, tedy ke kydanům (ti by mě zrichtovali, kdyby věděli, že jim řikám kydani) pro brambory, cibul a rajský (mimochodem za 29 kaček) a pak si to vychutnám.

14. 9. 2024 17:47

Tak brambory za 19,90. Tak si koupil víc goldenů – taky ze Zahrodočech.

Markýza
14. 9. 2024 17:52

My si je tu nosíme z pole, taky budu muset zajít.

Boomer
14. 9. 2024 18:38

.. škoda, že to mám k tobě tak daleko, mám rajčat neúrekom, 5 odrůd a už nevím co s nima. To by byla krása, kdybych s nima po tobě házel(zadara) a volal.. koukněte na něho, jak je rudej…

15. 9. 2024 01:25
Odpovědět  Boomer

To by byla paráááda! Hned bych vyrazil se sítkou na motejly.
Rajský jsou totiž ovoce, který mám nejraděj. Tak jich vždycky o sezónu musím zbouchat co to dá, aby mi céčko vydrželo do další sezóny, páč dovoz nekupuju a cpát se furt zelím a pod. se mi nechce.

Boomer
15. 9. 2024 12:38

.. u nás přebytky usušíme nebo zavaříme, v zimě potom papáme, ale letos je fakt nadúroda, no a teď tím deštěm praskají. V zimě nekupuju v krámech nic, co v té době u nás normálně neroste..

Albi
14. 9. 2024 12:42

Milane, mimo téma, ale nechci čekat, až se tu najde nějaké vhodné.

Dnes na Novinkách další důkaz Medvěděvovy “spolupráce” s Gosudarem – jak rozeštvává a přikrmuje i na dálku a u nás nenávist k Rusku a Gosudarovi zvlášť – jako by jí nebylo dost.

To sem dávám hlavně proto, až se tu zas objeví u méně myslících, ale hlavně neznalých to nadšení nad jeho ostrými slovy jakoby proti Západu, ve skutečnosti tím škodící Rusku a nám samozřejmě taky.
Stačí si pročíst pár výroků z diskuze, jak to působí na ty rusofobní závisláky i přesto, že už i na mainstreamu bývají sem tam krotké informace, vyvracející pořád stejné “předvčerejší” zaručeně pravdivé zprávy.

Určitě to nějakým způsobem ovlivní i naše volby příští rok, zvlášť když se mezi kandidáty objeví Stačilo a “komunistka” Konečná!
https://www.novinky.cz/diskuze/zahranicni-evropa-medvedev-britanie-pujde-ke-dnu-pokud-to-bude-potreba-nase-hypersonicke-strely-ji-pomuzou-40487798

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
14. 9. 2024 14:32
Odpovědět  Albi

Hergot, děvčata, dnes se činíte. Jeden odkaz ty, druhej Markýza, a já mám zrovna “vařící den”. Aspon že jsem si gargamela protrpěl už včera. Samo, že mě zase nas-ral. Začiná dorůstat Kollerovejch kvalit. Dokud se drží své profese paráda a pošušňáníčko, ale jak začne bruslit mimo, děs běs. Ne tedy vždy, ale většinou.
I když, pravda s výjimkami, jako třeba zrovna dnes, nebo převčírem.
Tak, a mažu na nákup. Sobota je totiž nejlepší – celkem volno, že víkend, a hafo čerstvýho ovoce a zeleniny připravenýho na neděli, až se budou luftáci vracet z chalup Prahy.

Markýza
14. 9. 2024 16:28

Aspoň pořád nenadává. Já už na to začínám být alergická.

14. 9. 2024 18:34
Odpovědět  Markýza

Taky pravda 🙂
Musím se zase naučit cenit si maličkostí. Proto ostatně sleduji politruka otitulkovaného, ne nadabovaného. Jak na mě vyletí tikulky, v nichž kmitnou symboly vlajek a touha amíkům otročit a lízat jim zadky, tak prskám jak křeček a klikám jak o život. A to u dabingu nejde.
Je přece jasné, že ruští podpindosníci, jak je Pjakin tituluje, netouží ušákům otročit a lízat jim zadky. Ve skutečnosti touží stát se součástí anglosaského vykořistovatelského systému. Zkrátka se chtí, spolu se “západními partnery”, spolupodílet na kořistění (nejen) Ruských zdrojů – a to je podstatný rozdíl, řekl bych.
Akorát mi je záhadou, proč ten primitivismus hlásá. To má skutečně tak zatemněno, že to nevidí? Nebo má své publikum za pitomce a “touha otročit” mu přijde údernější, protože odpudivější?
Mě to vlastně ani tak nenasí-rá, jako spíš uráží, že má publikum za tak jednoduché organismy. Na druhou stranu zase má cenné info z dění ve vnitřním Rusku. Takže sobotu co sobotu v noci co chvíli klikám na Irenu, zda ho už otitulkovala. Jojo. Za všechno se holt platí.

Markýza
14. 9. 2024 19:37

Jo, s tím vám nepomůžu, už dlouho ho neposlouchám. Nějak mi začal jít na nervy.

15. 9. 2024 01:30
Odpovědět  Markýza

To mě taky, proto to klikání, ale co čoudelkovci vymázli cargrad, tak kde jinde se dozvědět, co se vrbí v Rusku?

Boomer
15. 9. 2024 12:44

.. co blbneš, cargrad běží normálně, zrovna včera tam byl přímý přenos z jednání BRICS v Moskvě, problém bude u tebe. Kolikrát už jsem ti psal, abys nebyl škrťa a svěřil to odborníkům?

15. 9. 2024 15:08
Odpovědět  Boomer

Nemyslím vidka, ale tištěný Cargrad. Tenhle:

https://tsargrad.tv/

Odborníkovi svěřil přeinstalaci z w11 na w10 a spokojenost. Leč ani tak se na cargrat nedostanu ani na tomto PC, ani na dědkoj, kde mám w8,1. Takže tak.
Schválně pošli odkaz přes který na něj chodíš ty, co to u mě udělá.
Předem dík, třídní nepříteli ;o)))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
15. 9. 2024 15:41

Myslíte stati, psané články nebo máte předplatné z PNS? 🙂
Jestli myslíte kolonku stati – pak to “nějaNk” blbne, ale to bude chyba na straně provozovatele webu nebo tak. Bacha!! Když jsem to nechal delší dobu, pak se to “znormalizovalo”, ale hóóóóódně pomalu.
Občas se to stává. I tady byly přece pokusy “vylepšit” fungování webu.
Mohu dát jen jinou adresu na dzen – https://dzen.ru/tsargrad.tv
kde dávají jestli ne všechny články, pak aspoň ty důležité podle nich. To se ovšem také načítá poněkud déle, ale zatím bez chyb.
Ještě je jedna možnost,. že pokud máte prohlížeč Firefox, že je to monmentální chyba samotného prohlížeče, mám ho rovněž.

15. 9. 2024 22:44
Odpovědět  Peter 008

Díky móóóc !!! Paráda! Tenhle odkaz mi funguje!

Prohlížeč google a vymázlo se mi to zároven na obou počítačích a nedostanu se na to ani přes edge a seznam. Hm… Ještě to zkusím na druhým PC na opeře, to mě zatím nenapadlo.
No nic, aspon že takhle to jde. A, kupodivu, nenačítá se mi to dlouho, ale docela fofrem. Ještě jednou dík.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
15. 9. 2024 15:52

.. no tak ten jsem přes tvůj odkaz otevřel teď a bez problémů.
https://tsargrad.tv/

Pochop, že tvůj počítač by měl/ může/ musí dělat to, co ty mu přikážeš a neměl by/ nesmí dělat to, co ty mu nedovolíš/zakážeš.

Markýza
15. 9. 2024 18:49
Odpovědět  Boomer

Mně taky.

15. 9. 2024 22:43
Odpovědět  Boomer

Mě se tam zjevuje toto:

Vaše připojení není soukroméÚtočníci se mohou pokusit ukrást vaše údaje na webu tsargrad.tv (například hesla, zprávy nebo informace o platebních kartách). 
Další informace o tomto upozorněnínet::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID
Zapněte rozšířenou ochranu a získejte nejvyšší úroveň zabezpečení Chromu

Moc hodný lidi. Maj o mě holt starosti, bych nebyl okradenej…

Jak se na nastavení leze vím, až TAK blbej zase nejsem, a už jsem si to prolustroval, ale bojim bojim, abych nevyhodil něco, co jsem vyhazovat neměl.
Ale myslím, že je to v něčem jiném. Proč mi přestal z hodiny na hodinu fungovat na obou PC, přičemž na ten s w8,1 žádné aktualizace nechodí, páč už není podporovaný?
Vím, že de-bil nesmí dělat co nechci, ted ještě vědět pod čím to je “nechci” zašitý, žejo. Nerad bych si nas-ral do hnízda tím, že z bl-bosti – neb jsem v tomto PC oboru bl-bej – a má bejt? – vyhodím i něco potřebnýho. Naštěstí ale funguje ten odkaz od P008, takže dobrý. A dík.

Slovan
15. 9. 2024 17:26

Milane mě se to otevírá v pohodě, hned.

Boomer
15. 9. 2024 17:52

.. Milane, seber odvahu, vypni počítač, znovu zapni, nádech výdech, přihlas se do systému a potom klikni levým tlačítkem myši na levý dolní roh monitoru, kde máš takové modré okýnko-symbol Win..otevře se ti tam roletka(seznam..) a z toho vyber až skoro dole ozubené kolečko, otevře se ti Nastavení, ber jednu položku po druhé odshora dolů a zakazuj, zakazuj, občas podumej na co ty funkcionality potřebuješ a zda je vůbec potřebuješ. A neměj strach, kdykoli to můžeš zase stejným způsobem povolit.. abys šmejdovi fakt ublížil, musel bys odinstalovat nějaké programy a to se dělá jinde.

Dupni si, Evžene, no jen si dupni… ;o)))))))

JoFa
15. 9. 2024 18:07
Odpovědět  Boomer

Na tsargrade je zamietnutý prístup amerických IP- čiek, takže prepnúť VPN by malo tiež pomôcť.

JoFa
15. 9. 2024 18:22
Odpovědět  JoFa

A možno je Milanko v Amerike a píše tu, u provokatérov by ma to neprekvapilo.

15. 9. 2024 22:30
Odpovědět  JoFa

A možno je Joblý Falus cocot plechom obitý do hnoja zapichnutý

Boomer
15. 9. 2024 18:22
Odpovědět  JoFa

..záleží na tom, jaký prohlížeč používá, ve Firefoxu je VPN přímo, u jiných si je nutno VPN nainstalovat.. a zaplatit, u těch free je problém v malém rozsahu a mají různá omezení.

JoFa
15. 9. 2024 18:30
Odpovědět  Boomer

Keď máte zahradu Čech v Yellowstone Lake , tak to tiež nebude fungovať.

15. 9. 2024 23:03
Odpovědět  Boomer

Moh bych si ho nainstalovat, otravuje mě s tím vyskakovací okénko, ale cosi se kolem VPN, jak jsem zachytil, vrbí, tak radši ne.

Boomer
16. 9. 2024 09:49

..Opera má VPN taky v základním balíku, stejně jako Ohnivá liška. Z e změn v Nastavení nemusíš mít strach, ty jenom vybrané funkce vypneš, ale v regálu ti zůstanou pro případ, že si to někdy rozmyslíš, potom jenom klepneš Zapnout/Povolit…

15. 9. 2024 23:01
Odpovědět  Boomer

Radši to nebudu škrábat. Aspon zatím.

15. 9. 2024 23:05

Díky všem za snahu a pomoc.

P.S. Aj Joblému Falusovi, aby se necejtil odstrčenej.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
14. 9. 2024 16:11
Odpovědět  Albi

.. zkuste to vše brát jen jako propagandistické tanečky, obě strany se snaží udržet svoje lidi ve varu a protivníkovy v obavách. Hlas lidu bývá uváděn jako hlas boží, ale uvažte, kdo má v této situaci na obou stranách blíž k pozici a pravomocem boha? No, obyčejní lidi to rozhodně nejsou a nebudou….

14. 9. 2024 18:47
Odpovědět  Albi

Jediný, ale skutečně pouze jediný, maličkato z maličkata pozitivní moment, je ta vedlejší rovina jeho žvástů:
“Tak tohle by nás (svět) čekalo, kdyby Putin prohrál volby.”

Helena
13. 9. 2024 22:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusům se do aktu odpovědi na přímou agresi evidentně nechce i přesto, že NATOteroristi již otevřenou válku na ukradině proti Rusku dávno vedou. A je to pochopitelné, protože si dokáží představit ty následky. Proto usazm.d Blinken s kámošem přijeli na ukradinu, možná i jadernou bombičku přivezli zelofetce, aby ji sám odpálil v Kyjevě nebo u rus.hranic a hodit to na ty jaderně netečné Rusy. To by bylo sousto pro západní mééédia, to by rozjelo protiruské nálady-jedna radost. Typická práce usaizralondýn.tajných služeb. USáci s izralondýnem by si v bezpečné vzdálenosti mnuli ruce a chechtali by se na celé kolo. A šou by mohlo začít. Bohužel-dokud Rusové neuchopí skutečnost – že dokud opravdu nebude průliv mezi Kanadou a Mexikem a místo Londýna mořská hladina – nikdy na této modré planetě nebude klid.

Honza
14. 9. 2024 08:40
Odpovědět  Helena

Tohle není počítačová hra. Styl uvažování “už nás dost dlouho serete, tak pozdravujte v pekle”, je velmi krátkozraký. Představte si, že lidstvo na Zemi je jako mnohonárodnostní posádka v ponorce. V jednotlivých sekcích (státech) žijí různé národy. A vy navrhujete, aby se někde v rámci té ponorky, vybouraly příčky a vyhladili obyvatelé té sekce. Chápete, co by to způsobilo celé ponorce a jejím zbylým obyvatelům? Ano, v naší “ponorce” jsou parazité, kteří nás stovky a tisíce let vysávají a zabíjejí, ale řešením není tu ponorku zničit. Myslím, že moudré hlavy mají plán (v Rusku, i jinde), jak parazita porazit a nezničit při tom Lidstvo. Nechme je pracovat a házejme zdechajícímu parazitovi, resp. jeho pohůnkům v podobě našich “elit”, klacky pod nohy. To je asi to nejjednodušší, co teď můžeme dělat.

Helena
14. 9. 2024 09:54
Odpovědět  Honza

No tak, zálivy a jezera na místě, kde jsou schovaní ve svých obetonovaných rezidencích ti největší škodiči planety Země – to by šlo, ne? A ten Londýn, pakistánskoindický okres asi nikomu chybět nebude.

Boomer
14. 9. 2024 10:27
Odpovědět  Helena

.. i v Londýně či kdekoli na světě můžete najít slušné lidi a právě oni jsou ti nejméně chránění. A to je problém dnešních válek.
Kdokoli z nás může přijít na řadu… my jsme ty kolaterální ztráty!

Helena
14. 9. 2024 11:22
Odpovědět  Boomer

Máte pravdu. Mám na mysli místa, kde jsou soustředěni ti největší zemští zm.di. A těch je sakra hodně. Ve všech malých zemích světa by na ně bylo hoodně vidět, jsou tam, kde je prostor a mají kolem sebe betonové hrady a ne všem na očích. A pak tam, kde mají technické zázemí s možností osobního kontaktu-některé rozkazy nelze vytelefonovat či emailovat – např. City o.London. Nejvíc jich je jistě v USA, kde mají své rezidence, možná i v Austrálii, ale i tam by byli hoodně nápadní. Protože jediné čeho se opravdu bojí je jejich vlastní utrpení a smrt, protože zde na Zemi mají všechno, všechno, o čem se lidu ani nezdá, proto odtud nechtějí odejít do pekla.

Boomer
14. 9. 2024 11:36
Odpovědět  Helena

.. a právě v diverzifikaci nejvyšších řídících bodů je ten problém. Každý systém má několik úrovní, ty jsou už rozptýleny, s početně silnějším personálním obsazením po celých 24 hodin, z toho vyplývá nutnost střídání personálu. A to už nemůžete udržet v naprosté izolaci. Můžeme je mít za humny…

14. 9. 2024 14:34
Odpovědět  Boomer

Ajajajaj! Musím souhlasit! Ale bolííí to!

Boomer
14. 9. 2024 16:14

.. no, žes to ty, snadná pomoc, Kyselý dědku:

https://1url.cz/r1G05

14. 9. 2024 19:04
Odpovědět  Boomer

Hlavně bud na sebe opatrnej, když máš všechno nej:
https://www.youtube.com/watch?v=l3EW1r3mjJE

Boomer
14. 9. 2024 19:15

..však to znáš.. tisíce děkovných dopisů! ;o))))))

Markýza
14. 9. 2024 16:53
Odpovědět  Boomer

Připomíná mi to, když byl v Praze Moskevský orchestr – tuším opery. Táta s nima hrál a přišel s očima navrch hlavy, jaký jsou to prý slušní a normální lidi! Rusáci! No on se psal rok 72, nebo tak nějak 😀

Boomer
14. 9. 2024 18:45
Odpovědět  Markýza

..tak nějak si myslím, že se ani teď nezměnili.

https://1url.cz/l1GvV

14. 9. 2024 19:27
Odpovědět  Boomer

Zato my jo

Albi
14. 9. 2024 10:47
Odpovědět  Honza

Nejen Helena si neuvědomuje, že i ona je v té sekci s parazity, které žádá plošně vyhladit. Pak by našla ten žádoucí klid, jenže k čemu jí – mrtvé – bude?

Boomer
14. 9. 2024 11:12
Odpovědět  Albi

.. z Heleny by mohl být dobrý voják, ten pocit, že se jí umírání nebude týkat, už má…

Prisámvačku, tohle je vtip, nic jiného!!! ;o))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
14. 9. 2024 16:46
Odpovědět  Boomer

1+++
Však ta moje připomínka smrti byl taky jen příklad, aby myslala i na sebe, když už jí na jiných nezáleží.

Rukikurin
14. 9. 2024 11:26
Odpovědět  Honza

Velmi hezky napsané. Mně osobně se těžko daří věřit, že všechno má svůj čas, i když boj proti hydře trvá již desetiletí a my jsme informováni jen několik let nazpět. Silou mocí se držím víry a myslím že nejsem sám. Hlavně držet palce bojovníkům světla

Markýza
14. 9. 2024 16:54
Odpovědět  Rukikurin

Zeptejte se sekvojí, co je to čas 😉

14. 9. 2024 19:26
Odpovědět  Markýza

Nebo rovnou do háje Pando. Sice už pomalu umírá, ale měl by o čem pokecat, za těch 80 000 let co pamatuje. Třeba jak se o něj popralo megatherium s mastodontem a zezadu ho oždiboval kůn a tak.

Markýza
14. 9. 2024 19:54

Do čeho že to?

15. 9. 2024 01:35
Odpovědět  Markýza

Překlep – ne “do háje…”, ale “rovnou háje Pando”:
https://www.novinky.cz/clanek/veda-skoly-nejtezsi-zijici-organismus-na-svete-pomalu-odumira-40248027

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Lubek
13. 9. 2024 22:53
Ohodnotit příspěvek :
     

No ale to je trošíčku dejom, nie myšlienkou podobný “náš” ftip.
Spadne lietadlo, prežije američan, Rus a Slovák. Zrovna spadli na ostrov ľudožrútov. Náčelník, stále po očku sledujúci posledný model iPhone, povie.
Dám každému z Vás dve sklenné guličky. Ak mi do zajtra ukážete, čo som ešte nevidel, tak Vás nezjeme. Inak, MediumRare, BIOzeleninka, bude z Vás hostina.
Na druhý deň ide náčelník do prvej chatrče k američanovi. Ten sa sústredí a sklenné guľky začnú meniť farbu.
“To som už videl, Ideš do kotla”
Ide do druhej chatrče. Rus sa sústredí, sklenné guličky menia farbu a začnú sa vzdášať do vzduchu.
“To som už tiež videl, Ideš do kotla”
Ide do tretej chatrče k Slovákovi. Po chvíli vyjde von, drží sa za čelo, krúti hlavou a vykrikuje :”To som ešte nevidel, to som ešte nevideeeel! Jednu guličku stratil a druhú mu vraj ukradli, Nemá nič! To som ešte nevideeeel….”

Autor
13. 9. 2024 23:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Právě. Celou dobu se tady snžím upozorňovat na to, že nehledě na stav a morálku Západu Rusko PROSTĚ MUSÍ POSTUPOVAT PODLE MEZINÁRODNÍHO PRÁVA, jinak ztratí podporu většiny světa. JInak se nemůže podařit mnohopolární svět, který by mohl být jiný.
Jsou záležitosti, které nemohou být dělány prostě jinak a nic nezáleží na tom, že tomu nerozumíme, protože nebereme v úvahu všechny okolnosti.
Američané si to chtějí zjednodušit – a skoro to tak již fungovalo – že co si pomyslí, je zákon. Samozřejmě jen pro ostatní.
Západ sice má dost výzbroje a zbraní, ale v současné době nedokáže držet krok ve zbrojení, zlikvidoval si základní podmínky k tomu – průmysl je slabý, lidé nejsou ochotni ve většině případů bránit něco, co jim tak jako tak bere všechno, co mají. Kromě všelijakých liberalistických menšin a rusofobů. Nabvíc Západ vsadil na jiné záležitosti, než na velký ozbrojený konflikt. Amerika se přesvědčila, že nemá vojenskou sílu na to, aby ovládala celý svět. Ale vystřízlivění jí teprve čeká.

Waffen EU
comment image

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pennys
14. 9. 2024 10:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Kreml je podle všeho na základě zpravodajských informací již informován, že USA i Velká Británie již souhlasy se střílením západních raket na Rusko vydaly, protože ta reakce Kremlu i velvyslance Ruska v Radě bezpečnosti OSN potvrzuje, že karty již byly vyneseny a leží na stole, takže mediální tance Bílého domu o tom, že žádné povolení nebylo vydáno, jsou podle všeho jen zastíracím manévrem a zřejmě snahou o uklidnění domácího publika a především Američanů, kteří za dva měsíce budou volit prezidenta.TO JE PŘÍSPĚVEK S KTERÝM SOUHLASÍM

Dorotík
14. 9. 2024 11:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Mezinárodní mocenské a velmocenské vztahy jsou pro plebejce složité – chybí relevantní informace. Válku na Ukrajině je možné vnímat z několika úrovní. 1. Ta nejjednodušší, propagandistická, že Rusko je agresor, který bezdůvodně a protiprávně napadl Ukrajinu. Humánní USA a celý západ musí Ukrajině pomáhat, nepřímo se na této válce podílet, vést ji – nejde jen humanitární pomoc, ale především vyzbrojování, spoluúčast na vojenských operacích, jichž samotná Ukrajina není schopna. Dnes Ukrajina je jen “potravou pro děla”, samotné vojenské operace jsou plánovány a vedeny z USA a NATO. 2. Přemýšliví a znalí ale vědí, že USA a NATO se tak “tlačily” na hranice Ukrajiny s Ruskem a připravovaly výpad do Ruska, že Rusku nezbylo, než takové hrozby za 5 minut 12 zastavit a odvrátit. Pokud by Rusko nevpadlo na Ukrajinu, tak zřejmě by už dávno dopadlo jako Jugoslávie, Irák, Libye, Sýrie, Afghánistán. 3. No, a spekulativní úvaha říká, že Rusku mohl vojenský tlak USA, zprostředkovaný Ukrajinou i vyhovovat, protože si tak mohlo bez problémů ukousnout a přisvojit tu část Ukrajiny, která je bohatá na suroviny, průmysl, energie, … a vyfouknout ji tak západu. Zkrátka v klidu využilo příležitosti.

slav
14. 9. 2024 14:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Otázka znie. Ak dôjde k aktu otvorenej agresie NATO voči Rusku (a k tomu aktu už došlo), má Rusko pod plášťom a použije kalašnikov t.j. neatómovú zbraň, alebo atómovú zbraň. Je potrebné vystrieľať celý kmeň, stačí zastreliť náčelníka alebo len vystreliť dávku do vzduchu t.j. udrieť na niektoré miesta napr. USA základne v Sýrii, lietadlové lode USA na blízkom východe prostredníctvom Hutiov a ospravedlniť sa? Nebolo by to na území NATO! A neurobil by to priamo Rus!