Tam by je stříleli. Člen ODS žádá po Václaváku tvrdé zákroky
Analýza:
ze sítí:
Sobotní demonstrace na Václavském náměstí, kde se podle mnohých pozorovatelů sešlo daleko víc lidí, než 70 tisíc, které uvádějí média, nenechává v klidu ani odpůrce této akce a obhájce vlády Petra Fialy (ODS). Řeč je třeba o střelbě do demonstrantů, odsuzování atentátu na Heydricha, či porovnání plného Václaváku se shromážděním na podporu Třetí říše.
Známý politický komentátor Alexander Mitrofanov na svém twitteru neváhal porovnat sobotní protivládní demonstraci se shromážděním z období 2. světové války, když v den konání zmíněné demonstrace zveřejnil fotografii plného Václavského náměstí s komentářem „3. července 1942 slibovalo na Václavském náměstí věrnost Třetí říši mnohem víc Čechů.“
3. července 1942 slibovalo na Václavském náměstí věrnost Třetí říši mnohem víc Čechů. pic.twitter.com/n3J5Z2MRTY
— Alexandr Mitrofanov (@AlexandrMitrofa) September 3, 2022
Aby bylo jasné, jak se na demonstrující dívá, dodal v dalším tweetu ještě větu:
„Kdyby tento dav získal moc, dostanete na výběr 3 možnosti: 1. Jít do jeho služeb. 2. Emigrovat. 3. Nechat se zlikvidovat.“
Vážení, kteří zde vyslovujete soucit s davem na Václaváku a kritizujete výrok @P_Fiala:
— Alexandr Mitrofanov (@AlexandrMitrofa) September 3, 2022
Kdyby tento dav získal moc, dostanete na výběr 3 možnosti:
1. Jít do jeho služeb.
2. Emigrovat.
3. Nechat se zlikvidovat.
Nebyl ale sám, komu řádně svolaná demonstrace dělala vrásky na čele. Přidal se k němu třeba i známý jezdec trabantem a veřejný aktivista Dan Pribáň. I ten použil pro svůj komentář k protivládní demonstraci příměr z dob nacistického Německa. Tentokrát neváhal napsat, že lidé, kteří přišli v sobotu na Václavák by protestovali i proti atentátu na Heydricha.
Lidé, kteří se dnes sešli na Václaváku, by protestovali proti likvidaci Heydricha, protože jim následné kroky nepřátelského státu vůči naší zemi komplikovaly život a dožadovali by se spolupráce s nacisty a klidu na práci.
— Dan Priban (@DanPriban) September 3, 2022
„Lidé, kteří se dnes sešli na Václaváku, by protestovali proti likvidaci Heydricha, protože jim následné kroky nepřátelského státu vůči naší zemi komplikovaly život a dožadovali by se spolupráce s nacisty a klidu na práci.“
Ani on nezapomněl přidat ještě další komentáře, kde označil demonstranty mimo jiné za kolaboranty a šmejdy a pro jejich setkání našel místo pojmu demonstrace slovo dementstrace.
„Nemohla by být veřejná setkání dezinformátorů, lhářů, frustrátů, kolaborantů a dalších šmejdů označována jako ‚dementstrace‘, čímž by došlo k významovému oddělení od ‚demonstrace‘?“
Nemohla by být veřejná setkání dezinformátorů, lhářů, frustrátů, kolaborantů a dalších šmejdů označována jako "dementstrace", čímž by došlo k významovénu oddělení od "demonstrace"?
— Dan Priban (@DanPriban) September 1, 2022
Stranou nezůstal ani člen ODS a kandidát do komunálních voleb v obvodu Brno-sever Bronislav Šimoník. Ten podle asistenta poslance Jaroslava Foldyny (SPD) Waltera Krafta umístil na sociální sítě text, ve kterém nazval demonstranty lůzou.
„Pokus si budeme před lůzou, co se dnes představila v Praze ustupovat a podělávat se z ní, tak se můžeme rovnou na nějakou svobodu a demokracii vykašlat,“ napsal a vyjádřil tak svoji představu o demokracii.
Člen vládní strany (ODS) volá po střelbě do demonstrantů. Zajímalo by mě, zda by sám unesl pouhou facku. Fotku toho "drsňáka" si můžete prohlédnout ve vláknu. pic.twitter.com/oNAW98UsFb
— Walter Kraft (@walterkraft6) September 4, 2022
„Pokud budeme tak, jak to činí některé mediální mrdky, pořád hledat paralely s komunistickým režimem a furt strkat hlavu do zadku, mají to zmrdi z dnešního Václaváku vyhráno,“ přidal ještě.
„Ve standardních demokraciích se stát s tímto dobytkem nikde nemazlí. Ve Francii klidně žluté vesty rozeženou třeba i střelbou. V Británii se Thatcherová s IRA taky nemazlila,“ nazval dále demonstranty dobytkem a poukázal na vhodné řešení střelbou.
„Každá demokracie je tak pevná, jak si dokáže poradit se zmrdy, jako byli dnes na Václaváku,“ zakončil svůj apel občanský demokrat.
Těm, kteří si mysleli, že o demonstraci neinformuje dostatečně ani Česká televize a porovnávali její zpravodajství z podobných demonstrací, které ale pořádal spolek Milion chvilek pro demokracii, kdy ČT informovala takřka v přímém přenosu v živých vstupech a ve speciálním studiu, zřejmě nabídli vysvětlení také redaktor a moderátor pořadu reportéři ČT Marek Wollner. Ten na svůj twitter umístil v souvislosti se sobotní demonstrací citát Gustava Le Bona.
Davy nikdy nežízní po pravdě, odvracejí se od skutečností, které se jim nelíbí, a zbožňují raději klam, kdyz je oslňuje. Kdo v nich umí vzbudit iluze, ovládne je velmi snadno; kdo se je snaží iluzí zbavit, stane se vždy jejich obětí.
— marek wollner (@MarekWollner) September 3, 2022
Gustave Le Bon.
Na něj ale reagoval bývalý člen Pirátů Ondřej Dostál s tím, že některé projevy investigativy ČT jsou zcela důvodně kritizované Radou ČT a vyzval Wollnera k vyváženosti.
„Takže více vyváženosti bych prosil. Až budete soukromou osobou, můžete si psát co chcete.“
Ten ale reagoval zmínkou o nevhodné kritice mladších vůči starším a konstatováním o „umírání na barikádách“.
„Tak naposledy. Nerad bych se dožil doby, kdy mi budou generačně mladší ‚obhájci svobody‘ zakazovat citace klasiků. Proto jsem ‚na barikádách neumíral‘,“ napsal Wollner.
Tak naposledy. Nerad bych se dožil doby, kdy mi budou generačně mladší “obhájci svobody” zakazovat citace klasiků. Proto jsem “na barikádách neumíral”.
— marek wollner (@MarekWollner) September 4, 2022
Dostál si ale stál za svým.
„Citát o ‚davu‘ je sice hezký, ale v kontextu probíhající diskuse, mírně řečeno, poněkud nevyvážený. Jste jen o 12 let starší, to není rozdíl generace. A ‚na barikády‘ se posledně šlo i za svobodu slova a názorovou pluralitu. Ne za dichotomii ‚hloupý dav – moudří vůdci‘,“ uzavřel Dostál.
Dodejme, že podpis Marka Wollnera lze nalézt i pod výzvou k rezignaci, kterou zorganizoval spolek Milion chvilek pro demokracii a kterou vyzýval k rezignaci minulou vládu, proti které svolával podobné demonstrace, jako byla ta sobotní na Václavském náměstí.
Každý ať si tedy udělá obrázek sám.
foto:tweeter
Je normální,že si prasata chrání korýtka. Bohužel mají smůlu v tom,že na každou svini se vaří voda.
Ty všechny,kteří s Fyajlovou vlastizrádnou pětidemolicí souhlasit by měli vystěhovat do Banderostánu…..tam je přece vrchol evropské demokracie,ni?!
💤♎1* ****************** přesně! Návrat nežádoucí!
Všimni si té nenápadné manipulace vlastizrádců, kterou opakovaně používají.
Na té fotce z protektorátu nejsou spontánně demonstrující Češi, ale pod hrozbou sankcí nahnaní Pražáci, kdežto nyní (3.9.) se demonstrace zúčastnili čeští občané ze všech koutů republiky i za cenu drahého jízdného. Troufám si dokonce tvrdit, že i kdyby nebylo 40% Václaváku znepřístupněno, byl by Václavák beze zbytku zaplněn.
Zvlášť na té prvně uveřejněné fotce je poznat, jak se to množství, které se na náměsti nedostalo, přelévá do bočních ulic. Dokud jsi tu o tom nenapsal, nijak zvlášť mě na to nic neupozornilo, ale je to tak.
Takže žádných 50 – 70 tisíc a to jen proto, že ty počty zapřít a udělat z nich 500 lidí jednoduše nešlo.
No a pozůrek. Začla jsem hledat cosi jako “plný Václavák”, propracovala jsem se k jakémusi přehledu téhož a o plyšáku byl takhle nějak plný, že. Boční ulice nacpané zhruba do půlky. Ofiko odhad? 300 000 lidí!!
Já vám dám, sedmdesát…….máte pravdu,Albi, je to zjevně nejmenší akceptovatelné číslo.
Ctná aristokratko, jenže o klíčemazvonění nebylo uzavřeno 40% plochy Václaváku, takže se tam vlezlo těch klíčníků o 70 – 80 tisíc víc. Můj střízlivý, to jest podhodnocený odhad, i s ulicemi, je někde mezi 180 – 220 tisíci.
40%? To jste kapku přehnal, ne? Teda taky jsem hned netvrdila, že jich tam bylo těch 300, jen, že to ten prostor pojme, takže rozhodně ne 70. Ale jo, kolem těch 200 říkal kdekdo, prý tam lítal i dron, tak tak nějak to být mohlo.
Počítal jsem to od Příkopů po Jindřišskou ulici a odpočítaný 40%tní odhad byl z celkové plochy od Příkopů ke koni. Ale teď si ověřím, zda, a jak, jsem se sekl. Jdu na to.
Hotovo. Takže od Příkopů ke koni 675 – 680 metrů, od Příkopu k Jindřišské 320 metrů – čiže ve skutečnosti 47,% usebrané plochy!.
Od Příkopů pouze ke koni proto, že nad koněm policie, oddělující “naši” demonstraci od “protidemonstrace” vládních zoufalců na schodech muzea, nervózně žmoulajících žlutomodré vlajky. Takže tak.
Představ si… … … už sis to představila? Představ si, že jsem v sobotu v noci ještě zabrousil na rusweby, kde o tom, že se všichni demonstrující na Václavák nevešli a proto jich byli i plné ulice v přilehlém okolí, také psali! Jenže jsem zapomněl na kterém a jsem líný to dohledávat, že si před vypnutím vždy mažu historii a těch ruswebů tu mám napráskáno devatenáct. To by bylo příliš náročné pídění.
Na jiných ruswebech opisovali jeden od druhého těch 70 000, ale na tomto uvedli 80 000 (podle mého podhodnocený odhad) lidí na Václaváku a další v přilehlých ulicích – tady se odhadu vyhnuli. A celý ten článek byl nestranný a objektivní – včetně signálovi reakce. Prostě podali informaci – nic víc.
Pro mě z toho vyplývá, že měli info buď přímo od nějakého našeho účastníka, nebo mají u nás svého vlastního zpravodajce, protože na ten počet (80 000), ani na ty ulice, jsem nikde jinde nenarazil.. Což vlastně může být jeden a ten samý člóbrda. Což je dle mého jen dobře. Aspoň ten obraz o nás nebude tak jednobarevný, jak se díky našim vládním ničitelům jeví.
Joooooo,o tomhle Goebels 24-nacistická havlovize reportáž neodvysílá.
Ze zpravodajských úniků a telefonních odposlechů vyplývá, že na hlavní čučkárně v pražské Nárožní ulici, centrále BIS, Bezpečnostní informační služby podpraporčíka Michala Čoudelky, zavládlo po sobotní demonstraci zděšení. Zděšení z toho, že se ji nepodařilo potlačit a paralyzovat. Ale nedělejme si iluze. Čučkaři se třeba postaví na hlavu a do konečníku si nasypou klidně tunu koksu, aby fialové pětizmrdy u vesla udrželi. Boj bude náročný.
Na BISku kakám, ale k poslednímu srpnu nám prý Rusko, pardon i Slovensku zaslalo spešl nótu, že když jsme tak aktivní a pomáháme UKá, takže se stáváme přímými účastníky konfliktu a může se stát že nás napadnou. Že by se vyplnilo na co v koutku mysli si říkám už několik let zpět, ten 89 byl jen jako a domluva zněla že si to vezmeme za třicet let zpět. Takový výmněný obchod. Teď vám pomůžeme vytrhnout tžrn z paty, ale pak to koukáte vrátit. Bujná fantazie má zelenou. Blááázen, hoďte na něj sítě. 🤣 🤣 🤣 🤦♂️ 🤦♂️ 🙏 🙏 💩 💩 🙋♂️
Je to až moc bujná fantazie.
Nikde v tom nevidím neoddiskutovatelný fakt, že v Rusku došlo k výměně vedení a tím i k ke změně ideologie.
Navíc “na šachovnici” není jen Rusko a USA a navíc se poměry ve světě mění téměř ze dne na den.
A to je dobře nebo špatně. Škoda že nejsme mladší, jen vzpomínky už zůstávají. 🌹😜😂😂🙋♂️
Všechno se ztrácí, vzpomínky zůstanou 👍👏🙋
To se teprve uvidí. Každopádně – síla a energie je na jejich straně – a teď nemám na mysli energie jako plyn a elektřina. Ale energii lidí.
Myslím, že se demonstrace povedla, když tyhle svině tolik kvičí. Chtějí demokracii, ale každý jiný názor než jejich, zakazují. Zavádějí totalitu, nacismus, ač sami evidentně nechápou, označujíce za ně vlastence. Dehonestace, odosobnění, střelba, vodní děla, “řezání” a vlastně jakékoli násilí. JJ, tatíček Masaryk, co nechal střílet do demonstrantů jejich vzorem. Je mi z těch hajzlů na blití. Ta hloupost, arogance, oni už se ani se svojí nenávistí neschovávají. Neskutečný lidský odpad. Uvidíme se opět 28.9.
Byl jsem na sobotní demonstraci. Byla to demonstrace slušných lidí a proto se mi nelíbí Váše vyjádření o sviních. Mimochodem toto bylo údajně oblíbené rčení mafiána Krejčíře a s ním bych se určitě nechtěl srovnávat.
Stejně tak se mi nelíbí a udivuje mne jasnozřivost Mitrofanova a Pribana, kteří prezentují své dementní vyjádření, které prezentují jako názor demonstrantů. Proč jeden a druhý nepřišli na demonstaci a tam mohli vidět a slyšet a pak teprve jako žurnalisté informovat.
Tak komentáře Mitrofanova a Pribana lze zařadit mezi GOEBELLS NEWS.
To nedopadne dobře.
Jak u nás tak ve světě.
Všichni se radikalizují a každý věří ve svatý grál své pravdy, který jim má dává právo spasit svět klackem.
Kdo teď může volit ODS? Buď naprostý hlupák nebo příznivec nacismu jako takového.
Kdo předpokládá, co se může stát, ten volí hlavou.
Obávám se, že je fiala v rámci udržení “demokracie” schopen povolat bezpečnostní složky
státu. Vůbec si neuvědomuje vážnost situace.
A, ano, na každou svini se vaří voda.
Tak se podívej na Prahu, kde v průzkumech nyní vede SPOLU. Když se podíváš na strukturu voleb minulý rok, zjistíš, kde volili lidi současnou vládní pětidemolici. Problém ani tak není, že nebudeš volit současnou pětidemolici, ale koho vůbec volit. Babiše? Vždyť to je stejné v bleděmodrém. SPD? Ti žijí ve své bublině a ostatní jsou pro ně rozbíječi opozice. Naopak, SPD rozbíjí všechny snahy o sjednocení opoziční platformy. Okamura odmítl vystoupit na demonstraci, jejich hlásná trouba – Kapalovo svobodné rádio – 29.8. označil v relaci s europoslancem Davidem (který hlasoval v EU parlamentu, že 2. válku rozpoutalo Německo a SSSR) demonstraci za rozbíjení opozice, protože oni jsou “jedinou opoziční stranou v PS”. Právě naopak, byť se neshoduji s některými řečníky, není jiná šance než spojit všechny vlastenecké síly. A naopak mě serou právě ti, kteří se snaží tohle drobit, a je mi jedno, zda se jedná o Smetanu z KTV nebo Okamuru z SPD. Dokud Okamura nepochopí, že jeho volební potenciál nikdy nepřesáhne 10-12% a jeho koaliční potenciál se současným establishmentem je 0, potud pro mě představuje hrozbu vlasteneckých snah.
Bohužel,předseda Okamura se sobotní neúčastí moc “””nevycajnoval”” a jestli nepřestane blbnout,bude ho třeba vyměnit….Radim Fiala by mi seděl jako předseda víc.
Pane Pavle, píšete nějak tak, jako by jste mi viděl do duše. Škůdci zemští jsou jasní, ty už nemusíme identifikovat..Teď musíme skutečně zjistit kdo je ten pravý vlastenec a komu jde o národ. A abychom se trochu lépe rozlišili, budu psát pod přezdívkou Pavel z Moravy.
Oba Pavlové – vidíte i do mé duše. :-
A jsem přesvědčena, že i do duší mnohých tady. díky váš názor
Pavle, při vší úctě, se dvěma výroky ostrý nesouhlas.
1) SPD je jediná vlastenecká strana v parlamentu, je tudíž logické, že před volbami žádala o podporu a o netříštění vlasteneckých sil. Můžeme tu stokrát mlít mantry (nemyslím to osobně!) o bublině a egu, ale fakt je, že pokud by se vlastenci před volbami neroztříštili do pidistran, nepropadlo by tolik hlasů a byli bychom nyní někde úplně, ale úplně jinde. Za to, jak volby dopadly, nemůže dle mého Okamura, ale primárně lídři pidistran (v touze po volebním příspěvku) a jejich voliči (z loajality ke svým lídrům, namísto loajality k národu).
2) Doktor David hlasoval jak hlasoval proto, že v opačném případě by to bylo ještě horší. Na NR a ve SR o tom podal obsáhlé vysvětlení a musím říci, že jsem mu dal za pravdu, ačkoli před tím jsem na něj dštil síru a oheň pekelný. V podstatě to byla fikaná past a volba mezi špatným a ještě horším.
V jedné věci s vámi naopak souhlasím – Okamura neměl odmítnout vystoupení. Co neměl – nejenže neměl, neměl na to, vzhledem ke svým voličům, právo!
Tady je právě rozdíl mezi státnickým a partajnickým myšlením. Doktor Skála a jeho “široce rozkročené” myšlení, a Okamura a jeho politikaření.
Val
To jsem zvědavý, jestli doktor Skála svým široce rozkročeným myšlením dokáže sehnat aspoň těch 50 tisíc podpisů, když už do čela jeho vlastní strany, natož pak do sněmovny, ho to dostat nedokázalo. Což Okamura říct nemůže. Sice má ten volební potenciál 10-12%, jak psal Pavel, ale co by za něco podobného široce rozkročený doktor Skála dal, že?
Se zbytkem Vašeho příspěvku absolutní souhlas.
Problém je v tom, že plantážník Filip KSČM dokonale rozes-sral a protože Skála je jaký je – to jest svůj – nadělal si ve straně – myslím její vedení – hafo nepřátel.
Jeden příklad za všechny. Před lety byl dr. Skálovi – tedy KSČM přes dr. Skálu – nabídnut televizní kanál za milion korun. A doktor Skála celý natěšený pelášil na vedení strany a zčerstva tam nabídku zvěstoval.
Plantážník na to, že k čemu to straně bude a vrtichvosti to odkývali, že má soudruh Filip pravdu, že k čemu bude straně nějaký televizní kanál. Tak jim Skála předestřel svou vizi, že ne pouze straně, ale že je to šance pro celou opozici. A bylo to definitivně v pr-deli.
Co jim potom dr. Skála řekl, o tom, jak je jeho zvykem, nemluví, ale že si získal habaděj nepřátel a okopávačů kotníků ve vlastní straně, o tom žádná. Prostě KSČM je rozdělená a veškerá stranická disciplína je od plantážnikových neblahých dob v nenávratnu. Konečné zřejmě už došlo kdo je kdo ve straně, jenže je už pozdě – nejhůře odpouštíme druhým vlastní malost. Navíc by dr. Skála v KSČM, pokud by dostal příležitost, rychle vyvětral – a o to tady jde. Mám dokonce dojem, že ho podporuje více nestraníků než straníků.
Jo, a aby nedošlo k omylu – hadrák jsem strávil v NVÚ, kam mě komáři poslali na převýchovu, bych nezlobil, takže komár nejsem a nebyl jsem. Leč rozpoznám schopného, poctivého člověka, ať už z jakékoli strany.
A vůbec – pokud si někdo, kdokoli, myslí, že bez levice tím lépe, půjde tato republika do prd-dele tím rychleji, byť by i tato vláda padla. Vyváženost – to je oč tu běží. A vždy běželo. Je to danost, přírodní zákon. Jakýkoli nevyvážený systém se zhroutí. Neznám v dějinách ať už živé či neživé přírody jediný případ, kdy by nevyvážený systém fungoval.
Jéééé! To vypadá jako bych metoroval! To ne. Je to spíše ekvivalent uvažovaní nahlas. Prostě názor. Takže tak.
P.S. Jo, a minulý týden (26.8.) jsem já, do hadráku antikomár, jel na setkání s diváky TV Bureš ve Štětí pouze a jen proto, abych mohl hodit podpis pod kanditaturu dr. Skály, čímž jsem se stal třiatřicátým přítomným (mimo pořadatelů a hostů, pánů Pilmaiera, Noveského, Krejčího, Valenčíka, Korose, rozumí se).
Nejen dr. Skála – aj já, co bych za to dal, aby se komunista dr. Skála stal prezidentem. To jsou hol ty paradoxy.
Člověk nemá zestárnout dokud nezmoudří…..
J.Werich,Sůl nad zlato
Milane, v KSČM byl ještě další vzdělaný a sečtělý chlap a to Miroslav Ransdorf a i když do nich nevidím, také to tam neměl zrovna jednoduché. A pan Grebeníček, kterého dehonestovali kvůli otci nebyl žádný poskok kohokoliv, byl svůj a proto byl tenkrát také ve straně na odpis. Přitom jako historik, člověk s přehledem. To je jenom takový můj pohled zpovzdálí, neboť jsem celoživotním vyznáním nestraník. Z tohoto úhlu pohledu se mi zdá, že je svět lépe čitelný. Ono tenkrát tu stranu převzala prakticky pražská buňka a dále je to bez komentáře. A o tom vyváženosti systému, to je absolutně jasné. Je to tak jak říkají Číňané, jsou dva protipóly, Jin a Jang, které musí být v rovnováze středu aby organismy a vůbec vše na planetě dobře fungovalo. Navíc i v Jinu je kus Jangu a v Jangu kus Jinu. Když některá složka příliš zmohutní a vychýlí rovnováhu a ta druhá ji nestáhne, organismy umírají a stejné je to v celém kontextu vesmíru. Proto je udržování rovnováhy tak důležité. Také jsem se rozkecal, tak raději končím.
Doktor Ransdorf už, bohužel, není mezi námi. Proto jsem ho nejmenoval. Ale že měl mou hlubokou úctu, o tom žádná.
Co se týká Grebeníčka, poctivě přiznávám, že v jeho případě jsem trpěl “předsudečnou nedůvěrou” právě kvůli jeho otci, ač uznávám, že nemohl říct: “Fotr byl pěkná swině, měli by ho pověsit:” V tom případě bych ho měl navíc ještě za bezcharakterního zmetka. Jsou holt věci, kdy rozum říká jedno, srdce druhé, a nic s tím nenadělám.
Tříštení extrémní pravice je pro demokracii v ČR moc dobře. Okamura je nakonec pragmatik.
(_!_)
F73+A52+F22+F100+F102+F200+F600+F800+G10+N393…..
Možná by jsi měl ze své přísnosti trochu slevit. Nakonec to dopadne i když dobře, stejně ne ideálně.
Rozpor je zdroj vývoje. Bude se kácet les a tak budou odletovat třísky.
Víme moc dobře,kdo za to může,od babylonu přes vatikán,chazary a jejich bankéře až po londýn a washington.Ropáci,co odrovnali Nikolu Teslu a jejichž stovky milionů automobilů denně vytápí města,vzduch,planetu.Jezdí nesmyslně sem a tam,střílí z kulometů a shazují bomby.Prach z gum aut pomáhá rozpouštěl ledovce a navíc nás krmí jedy,vakcinují jedy,nanojedy pouští z oblohy,píši jedovatě a otevřouli hubu,zase jen jedovaté lži,podvody.Hmyzí ropáci,samozvaní bohové smrti a skázy planety Země.Přeobrazili se do kultu satanismu,tito hmyzí Ne-lidé.
Je vtipný, že je to právě Evropa pod vedením Německa, která by se ráda vymanila ze zajetí ropné lobby. Ta stejná Evropa, to stejné Německo, které je i zde tolik ostrakizováno a je mu/jí nasazována psí hlava. A pak tady napíšete tento trefný příspěvek a přesto, že je v duchu toho, co vlastně tvrdí Německo, tak za to dostanete tolik plusů. Moc tomu nerozumím, jak to funguje v lidských myslích.
All nepíše o Německu, ale o “ropácích”, kteří bohužel dnes vedou Německo. To je dost rozdíl.
Největší problém a nejen Německa je, že všichni se bojí vystoupit proti nesmyslům z jejich dílny a nechají sebou bez odporu “cloumat” nevzdělanými psychopaty.
Aha, tak to jsem příspěvek od “all” pochopil jinak. A to z toho důvodu, že “ropáci, kteří oddělali Nikolu Teslu” nevnímám jako vládnoucí třídu současného Německa.
Ale nemám tolik sebevědomí samozřejmě, abych dělal mluvčího “all” a psal, jak co přesně myslel. Snad se vyjádří sám.
Tak vládnoucí třída Německa…….spíš celé zeměkoule.
No já nevím….možná by se i někdo rád vymanil, ale jednak se obávám, že za tím spíš byl kšeft jak brno a druhak i vymaňovat se musí s jistým rozmyslem. A ten u toho tedy citelně postrádám. Z celého slavného vymaňování se nám tu zabetonovala akorát nová ideologie – tak si to nepředstavuju.
Ale u nás se teda vymaňuje půlka vesnice – firmy, co dodávají soláry a tepelná čerpadla tu mají vyložené žně.
Též zvažuju aspoň bojler na solár….a kdyby k tomu přišoupli ještě sporák……….
Jak jinak to může dopadnou,když si menšina uzurpuje právo na věčnou vládu,znásilní právo “upraví” volební podmínky ovládne veškeré mocenské prostředky a neustále utahuje šrouby!. Dostali jsme se do bodu který Marx charakterizoval citátem:”proletariát nemá co ztratit,pouze své okovy,dobýt může celého světa”. Tento režim není na rozdíl od “socíku” reformovatelný! Bez revoluce se jej nezbavíme! Proto je u nás v právním řádu zákaz” třídního boje” !Bez něj se nelze osvobodit. Pokud si někdo myslí že ano, je naivka a bude mít tu “oprátku na krku” na věky!Vývoj jde po spirále, v 89 jsme se vrátili o 100 roků zpět, teď máme šanci se opět vrátit na vzestupnou část!
Pavle, naprostý souhlas, pouze jedna malá úprava. K tomuto pochopení musí ale společnost vývojem dozrát sama. Nelze nic nařízovat, protože člověk každá nařízení vnímá jako útok proti své osobě. Znal jsem mnohem staršího člověka, výborného kamaráda, starého komunistu, kterého krédo bylo, s lidmi musíš stále mluvit a vysvětlovat jim a nic nevnucovat. Podobně se pokud vím k tomu stavěl i Zápotocký, nech je až k tomu dojdou sami. A když jsou skutečně dobré příklady, tak dojdou. Důležité je žít tak, jak to hlásám a lidé přijdou. Jinak naprostý souhlas, v roce 89 jsme se dostali o sto roků zpět. Kdo není povrchní a je vnímavý a viděl nějaké filmy z USA, Británie a jiných kapitalistických zemí z 60- 70 let, tak musí připustit jak kvalitativně lepší život vedla naše společnost. Snad to lidem jednou dojde.
Takhle to dopadá, když se do prázdnoty po vymytém mozku naleje nová doktrína a pomýlené názvosloví. Třeba že fašismus je demokracie. A že pravda je jen jedna, což je to, co si myslím já.
“Demokraté” promluvili. “Slavný Dan Přibáň” ničitel životního prostředí, ukazuje, co si představuje pod pojmem demokracie.
Tak toto jsou ti nadějní demokraté. Demokracie bude a to jen ta naše. Kdo s takovou demokracií nesouhlasí, bude odvržen a zavržen.
Připadá mi, že už je to stejné jako v těch letech, kdy se budoval socialismus. Lidé nabrali správný vítr do plachet, pochopili, že vítr fouká nyní správným směrem a po této cestě se vydali.
Takže, takoví ohromní “demokraté” jdou jen s tím správným větrem.
A ještě k Přibáňovi.
Atentát na říšského protektora rozmlouvali dr.Benešovi sami Angličani, že atentát nemá žádného smyslu. Jen dr.Beneš se chtěl zviditelnit v očích exilové vlády. Nic jiného. Dr.Beneš byl totiž nejhorším ministrem zahraničí, jakého kdy ČR měla. A to je fakt.
a co nedouceny hajny
Ten to nahradil “modrou krví”.
Mimochodem, to “Per-ovo” hodnocení dr. Beneše, že samotní Angličané (buďme opatrní bezmyšlenkovitě informace nejen jich samých, ale i jejich příznivců, zvlášť pak dnešních) mu rozmlouvali ten atentát, ale on se “chtěl zviditelnit v očích exilové vlády”, bych brala s velkou rezervou, případně odmítla vlůbec.
Naopak o Benešovi je známo, že téměř všechny prognózy, které předkládal anglické vládě se splnily.
Atentát nebyl nejlepší řešení.
Pro nás Čechy ano.
Tu haldu mrtvých Benešovu připosranost neomlouvá 👎
Já bych vás chtěla vidět na jeho místě.
Ale o tom nevedu řeč: mluvím o tom, že – abych zase citovala klasičku – “svět není sestaven z atomů, ale z příběhů”. A tomuhle příběhu se může rovnat nejblíže v čase tak hejtman Žižka.
Neměl se vůbec orientovat na Francii a Anglii, následky jsme v podobě 360 000mrvych spoluobčanů museli nést sami.A malá Británie si naše mrtvé letce ještě nechala královsky zaplatit 👎
To je můj názor,nic proti Vám 👍
To neměl. Ale zase – ráda bych vás viděla na jeho místě. Však si to zřejmě vyčítal do konce života. Ono teda na výběr moc nebylo ani mezi těma válkama – nebo moc: vůbec nebyl výběr. A kdyby se pustil válčit, bylo by těch mrtvých řádově víc. Zase je pravda, že to na duši našich mužských nechalo dost otřesné stopy.
Za sebe si neumím představit, jak bych se rozhodla….všechno bylo špatně.
Super. 1*
Snad jste nebyl jeho blízký spolupracovník, když to tak dobře všechno víte. Snažil bych se o něm dozvědět co nejvíce a potom bych vynášel soudy. Je snad absolutně jisté, před čím nás varoval, to snad nechcete zpochybňovat. A přečtěte si také něco o bratrech Dullesových, to jednomu hodně otevře oči. A na závěr jedno pěkné přísloví- chválím li něco čemu nerozumím, je to chyba, ale ještě horší je když to haním.
Tak,oni stále jen mění své vývěsní štíty,cedulky prolhanosti,myslí si,že tím jednoduchým trikem budou dobře skryti.Jedni a ti samí,co mění vývěsky,názvy,pak nové sliby,sliby a slibování. Jen ty měnící se cedule politických stran,co jich stále je a za nimi mafiáni,ssající hmyz,odpad,tlupa zvířat.Zdechláci,štítící se poctivé práce.Kupříkladu tchajwanec olizovač nebo blouzniví svetrníci .
Svetrníci to mě hezký pobavilo,to budu používat, můžu?
Blouzniví svetrníci :-))))) to je skoro obrozenecky poetické!
Svetrníci se mi taky moc líbí. Počkám si až se nikdo nebude koukat, anebo až někdo zhasne, a pak svetrníky čajznu.
Nemusíte – zjevně se budou množit jako myši :-)))
Jo – mně taky. Myslím, že se to rychle ujme. 🙂
Všichni shora uvedení mluvčí “demokracie” požaduji tvrdý zásah proti takovým demonstracím, jako byla 3. 9. 2022. Byla jsem tam, slyšela o čem se mluvilo. Vždy jsem byla přesvědčena, že demokracie je o dialogu, rozpravě a názorových výměnách. Není tomu tak. Zde demokracie žádá vyloženě totalitní, by přímo fašistické řešení. Umlčení silou. Uvědomují si to ty uřvané huby, že takto mluví jen člověk, který nedokáže na jiný názor reagovat jen výhružkami, nikoli argumenty.
v89 jim ty demonstrace nevadili
“Vždy jsem byla přesvědčena, že demokracie je o dialogu” – budete se muset přelogovat. Letošní podzimní móda už dávno směřuje k jiným podzimním barvám. Taková hnědá a modrá v kombinaci se žlutou jsou ty pravé. 🙂
Nechte toho :-))) Ukrajinským přítulníkům mám momentálně nejvíc zazlé, že mi úplně zhnusili kombinaci modré a žluté.
Barvy jsou v tom nevinně. 🙂
No právě – tím hůř!
Říkávávalo se: “Zelená a modrá, pro blázna dobrá,” i když jsem to nechápal – tráva je zelená, obloha modrá, byl snad Big Boss cvok? S novým úslovím: “Žlutá a modrá, pro zmetky dobrá,” už takový problém nemám.
Jéžiš………….Mitrofanov, Trabant a dokonce Holaprdel Novotný? To snad ani nejsou důstojní protivníci. Taková ňafající čivavata? Nějakej Bronislav, ten mi už vůbec nic neříká. Jen ten Wolner. A není to málo, Antone Pavloviči? 🙂
Blbce(výše uvedené(máme,chybí nám Dostojevští!
Nech toho ty pakistánče z Bohnic Lenine Prc
F73+A52+F22+F100+F102+F200+F600+F800+G10+N393…..👎👎👎👎👎
A mně se ten Bronislav Šimoník zrovna líbil. A moc.
„Pokud si budeme před lůzou, co se dnes představila v Praze ustupovat a podělávat se z ní, tak se můžeme rovnou na nějakou svobodu a demokracii vykašlat,“ napsal a vyjádřil tak svoji představu o demokracii”.
a) Přiznal, že se z ní podělal, dokonce až vyděsil. A určitě nebyl jediný.
b) Dal jasně a nekompromisně najevo, jakou demokracii a svobodu tu máme. Ta nám musí stačit, na jinou nárok nemáme. Ta je určena výhradně “bratrstvu kočičí pracky”.
Nikomu by to ten zkurvysyn do očí neřekl!Dokonce ani té staré paní,která stála vedle mě a které táhlo dobřě na 80roček.
Právě proto to národu sdělil v jemu (jim) nakloněném médiu, aby “nedošel nějaké fyzické úhony”. Slova nebolí. 🙂
Máte pravdu.Hned se mi vybavila písnička Dana Landy Andílek,ta na něj sedí,jak prdel na hrnec!
Neznala jsem, pustila si – fakt pěkný!
A trefný.-)
No ano, je takovej roztomiloučkej, blbec. Ale KDO to vůbec je?? Blbci byli, jsou a budou. Doukd jsou to blbci – nýmandi, ještě dobře.
Zatím nevím, ale pro své zviditelnění udělal už hodně udělal.
Myslím, že má potenciál dosáhnout nebo dokonce přesáhnout věhlas řeporyjce.
A jak vypadá? protože kontrfé – to je velká Holoprdelnikova devíza!
Nejhorší lůza,poslanci a vládo zlodějů,vlastizrádců,kolaborantů,korupčníků,mafiánů,fialů hadrových loutek,pemprs min.zahr. i pemprs bláznivé pekari,jste vy, koalice pětky ne-lidí,ale odporného hmyzu.Kam nás dovedla ODS, TOP 09 a ostatní bzučící hmyz,sající naši krev,ssající naši energii z elektráren,které jste nepostavili a které patří jen a pouze občanům ČR,ne zhovadilým hmyzím hejnům,kradete naši vodu,kradete a ničíte vše,jen abyste sáli,hmyzové,i za cenu fašistické podpory nacistů-vyznavačů kultu satana. Vaše politické strany jsou jen sekty satanistů a vyvrhelů společnosti ,nic jiného nejste a dějiny vás už nyní soudí.Kam šlápnete,tam po vás ani tráva neroste,ssající hmyze.
Nevím co ještě říci, vy jste to řekl za nás za všechny. Věřím, že se dočkají spravedlnosti. Však ty mlýny melou, možná pomalu, ale až přestanou úplně, až nebudou mít čím a co, pak tu bude takový rachot, že těmto uřvancům bude lépe, když se zdekují.
Skoro mám dojem, jestli není Fialka na výplatní pásce Kremlu. Že mu svou nečinností tak pomáhá.
Bohužel, v tomto případě s tebou musím souhlasit, ukrohlupáku.
Ten to dělá zdarma, andílek……:-)
To je skutečně síla. Pane Istváne, můžete reagovat. Nebo zde již právo spadlo do žumpy a hnije?
předsedkyně hnutí Trikolora Zuzana Majerová Zahradníková, podle které by vláda měla ukončit protiruské sankce a zastavit dodávky zbraní na Ukrajinu. Bývalý poslanec Lubomír Volný (Volný blok) zase vyzval ke spolupráci národoveckých sil. Mezi řečníky byl také třeba prezidentský kandidát KSČM Josef Skála.Mnozí demonstranti si přinesli české vlajky a transparenty s hesly proti EU, NATO, premiéru Petru Fialovi, Zelené dohodě pro Evropu a odmítavému postoji vlády vůči Rusku.
Sobotního protestu proti vládě se účastnilo 70 tisíc lidí (podle jiných zdrojů 150 tisíc). Organizátoři po jejím ukončení uvedli, že pokud vláda nepodá demisi do 25. září, vyhlásí nátlakové akce. Další protest plánují organizátoři na 28. září.
ty taky stojiš v koloně MASAKUKO Okamuro ??
S přibývajícím věkem ubývá soudnosti a geniality,že Metuzaléme?!
Stalin tam mluvil na tebe-TRUBKO
-Nauč se číííst – než vjedeš pod vlak – jo ty nemáš auto Uaz …vid.
S přibývajícím věkem ubývá soudnosti a geniality,že Metuzaléme?! Číst a rozumět psanému textu Kaminský -Havle je mimo tvé rozlišovací schopnosti!!!!
!!!!! … psych psych
Okamžité referendum o vystoupení z EU a NATO a to bez výmluv jak nás to bude bolet a písemná záruka, že toto referendum uskuteční, má strana která to prohlásí můj a manželčin hlas. Ale pouze písemně, před kamerami.
Fíky za reakci. Jistě, to je smysluplné a k tomu, či k rozpadu EU a zůstane tvrdé jádro, dojde. Na toto téma EU uvedla, že bychom museli vracet podporu, kterou nám EU vyplatila. Ale my jí platíme už dlóóuho více, než nám posílá a posílala.
Opravuji překlep: Díky za …
Jo? A co by asi tak dělala, kdybychom nezaplatili?
Abych citovala klasika (totiž klasičku): Nevyhnutelným údělem Evropské Unie je krach. Nejasná je pouze výše škod.
Zajímavý spojení skorofašounků a komoušů. Spojuje já láska k Rusku, asi.
F73+A52+F22+F100+F102+F200+F600+F800+G10+N393…..a tebe láska k flašce, amiokupantům a pornoJandoPutnovo dýmce míru!!!!!
!!!!! … psych psych
A proč by zrovna mně mělo zajímat to,že jsi léčen????
Z toho názorně každý vidí jakou zrádcovskou odpornou stranou je ODS a její přisluhovačská
podržtaška TOP 09,která by se nerozpakovala přes jejich ideologickou úderku pražský
čummobilský spolek Milion chcanek na demokracii,začít klidně občanskou válku v téhle zemi,
ve skutečnosti je to sebranka zbabělců,která před naštvanými lidmi se rychle uteče někam,
kam na ní lidový soudce Lynch nedosáhne,všichni si je ve svém okolí zapamatujte
až se bude účtovat,v roce 1945 se s udavači také lidi nemazali.
💤♎ Celý ten fašisticky slepenec pětihnoje, postavit mimo zákon, včetně ÚS! Novej únor a vše nakradeno po 89 znovu znárodnit!
No Rychetzský měl už dávno úřadovat z Mírova,to je pravda.
Svými názory a postojem jen dokazují jak jsou ideologicky zpracovaní, a že mají podivné představy co je demokracie.
Demokracie jim vyhovuje jen když se jim to hodí, libují si v Západním kolektivním fašismu.
Njn, východní totalitu tady holt nikdo rozumný nechce.
Ano, nechce, ale to neznamená, že budeme eurohujeři jako ty, ukrohlupáku.
Hněv ldu je strašná věc. Buďte rád, že se vše zatím řeší klidnými = demokratickými prostředky.
Konec konců, vždyť Vám osobně a Vám podobným nikdko nebrání, aby jste organizoval souběžně, nebo mírně posunutou protidemonstraci. Otázka je účast a možnost dostat “pár facek”. Takže pro Vás bude bezpečnější poštěkávat od boudičky pod ochranou páníčka. Možná bude i kostička, nebo šlupička od salámku.
Přemýšlel jen při chůzi, a chodil velmi málo.
Západní taky ne. Ani severní a jižní.
Njn, tak tu máme eurosajuzkouj. Tož mlaskej, mlaskej, dokud můžeš.
Přibáň a Wolnerka a ten idiot Šimoník, nemá cenu na ně reagovat !
Ale má,nebudou si otvírat držku,jak jim vlastizrada dovoluje.
Stovky milionů automobilů a letadel nám vesele denně topí,jsou to kamna,co ohřívají planetu.Ropáci už přes 100 let si mastí kapsu ostošest.Nikola se podívá z nebe,řka máte ,co jste chtěli,oslíci oslů,na antigravitaci čumíte,akorát když se vám postaví péro mezi nohama,ale dokola melete,že to jsou hormony a nevíte, co i lidská krev váže. Vaši politici už nemají ani rozum,ani to péro,proto tak ssají a touží po vaší krvi.
Technická – to o té antigravitaci a postaveném péru řekl Nikola Tesla. Je vidět, že nebyl žádný suchar, ha, ha.
Kdepak – víte, co nejvíc ohřívá planetu? Beton. Měla jsem infra mapu světa, ale při reinstalaci počítače mi zmizla a už ji nemůžu najít. Naše milá zeměkoulička tam vypadala, jako když má beďary – veškerá velkoměsta svítí rudě.
Jo a solární pole…..teda, ta ohřívají fakt usilovně.
OD SAMETOVÉHO PŘEVRATU VZNIKLO,ZLO:
CELOSVĚTOVÁ OSTUDA ČESKÉHO NÁRODA- Největší škůdci polistopadového vývoje
ODS, TOP 09, STAN.KDUČSL a souručenství Pirátů
Těmto stranám s okamžitou platnostíZÁKAZ ČINNOSTI!!!!!!!!!!!!!
Zaorat i s jejich příznivcema deset metrů hluboko a na tom místě pak postavit kafilerku.
Nechci být válečný štváč! Ale pokud jsme pro ODS a jejich pětikolku “ZMRDI” – jak se vyjádřil Wolner, tak si v senátních a komunálních volbách pětikolka nezaslouží ani plivanec, natož hlas!!!
Bude dost blbých, kteří je budou zase volit…..
Kdyby tu byl někdo ze senátního obvodu Mělník – tak za ten prosím kandiduje Ivan Noveský. Já jsem těsně za hranicema toho obvodu, což mě dost naprdlo.
To už volá po defenestraci!! V historii to máme vyzkoušeno – i když cepy, halapartny a sudlice se už nepoužívají, pád na hubu stačí z prvního patra!!!
Eurohujerska ŽUMPA se odkopává více a více. Věřím, že jsou schopni i vraždit a časem i začnou, pokud neskončí vláda temnoty SPOLU.
Proč si to myslím ? Jeden nich už při youtube přenosu z Václavské náměstí 3.9. v chatu vyzval k zabíjení demonstrantů použitím granátu. Jmenuje se Vašek Bárta. Další to z pseudonymem Jolly Joker oficial schvaloval.
Tato země je ovládnuta zločinci a rozdělena na zmanipulováné a nepodvolené. Bohužel.
Pravdu nevidí a nenávist šíří jen euro ŽUMPA.
nikdy sem driv nechapal otce moji kamaradky ktery prozil prvni republiku kdyz rikal boze chrante s demokracie a ted vidim jakou mel pravdu a mimo jne uz zase by demokrati chteli strilet do lidi jak v 1 republice asi jim je to vlastni maju ti v genech
Vyzývat k zabíjení, to je za hranou. Co dělají příslušné orgány a pro koho tu vlastně jsou? Pravdoláskaři se ukazují v tom nejodpornějším světle. Můžeme za to ale i my, nechali jsme to dojít do tohoto stádia.
To víte: pravda a láska musí zvítězit. Musí! Kurvadrát!
Dement nadává do dementů… to nevymyslíš, to umí vypěstovat pouze uvědomnělá pokroková společnost… certifikovaný retard soudruh Dan Pribant vymyslel nové slovo “dementstrace”… asi fakt účinný prášky
Mitrofanova mám už na seznamu dávno. Ten čas přijde. Může se to zrádcovské prase spolehnout.
V letech vlády Tupolánka byl Mitroffanoff celkej normální,ale pak,jako správná korouhvička přešel na druhou stranu a “”””PROZŘEL””””,což z něj dělá špínu typu Šafra,Fištejna,Stehlíkové a dalších.
Je vidno, že ODS je jen nevolitelná banda kreténů a idiotů.
Bohužel řada Pražáků to ještě stále neví.
V Praze je to žumpa,tak jaký div,že havlo💩💩💩💩💩čky z žumpy tahá své zasTUPCE?!
Nejen Pražáků.
To jistě,ale jinde taková kumulace debilů,jako je v Praze není…. možná v Brně,tam mají Broňu 🤮
V Praze jenejvyšší koncentrace blbů z celé republiky, protože je tam posílají voliči z celého státu. Z každé vesnice se do Prahy dostávají největší svině a idioti. Zejména pak z katolické Moravy a Jižních Čech.
Přesně z toho důvodu rozlišuji na Pražany a Pražáky
I zde mezi diskutujícími mají své zástupce.
Své zasTUPCE mají v podobě tebe,bývalá myslící z NR.
Ovšem, v okamžiku, kdy Babiš sní o koalici ANO s ODS, tak je nevolitelné i ANO. Když se někdo spřáhá se zlodějem, sám je zloděj! A za ODS se toho rozkradlo nejvíc – víc, než komunisti stačili znárodnit!!!
Urodilo se zdarma na Twíteru – béééé – hi fi sony. 😀 —- Nikdo přeci neřekne,že do planety zatéká voda a je sucho… jako když Rusove těží plyn nonstop.
Vztah k hlupákům se neustále zlepšuje. Představte si, že ještě ve Švejkově době pro blbost superarbitrovali.
ty z Bohnic neoslníš – ale snaž se políbit si p r Del
Vztah k hlupákům se neustále zlepšuje. Představte si, že ještě ve Švejkově době pro blbost superarbitrovali.👎
tak si vem ABÍČKO – tam jsou kurzy četby pro Deža
ABC je tvoje zkratka havlolejnolahvárenská propagando 👎
Napsat 3 písmena…. tak ty si kkk rva profesor ABC.
Vztah k hlupákům se neustále zlepšuje. Představte si, že ještě ve Švejkově době pro blbost superarbitrovali.👎👎👎👎
Není. Tohle je jiný kr-etén.
Je to kretén stejné matkosestry,jejíž bratrootec neudržel ptáka v poklopci.
Zatim jsem tu nečetl – povídání- na co můžete krásně zanedlouho umřít.
————– a neni to člověk by řekl mráz – něco drsnějšího.
tak jako důchodce z Twittru
Alexandr Mitrofanov by holou rukou přemohl ozbrojené Fašisty… tak i zdejší honiči fašistů 😀
Dos havlokokotos v jednom 🤪,to má čOUDelka zásobárnu BEZmozků 👎
čumíš na text jak Coooo coo t XL – JÁ VIM.Neboj nic.
Je s podivem, že do tvé prázdné hlavy se toho pořád nejmíň vejde!!👎
Napiš sem vtip ty opičko- jak umíš číst i bez Toulenu
.Umim ti odepsat i na co umřeš ty Zš Méne F88
Myšlení chodí různými cestami, ovšem tobě se úspěšně vyhýbá!!!!!
Lev prci … za spamování jsi seděl kde ???
Myšlení chodí různými cestami, ovšem tobě se úspěšně vyhýbá!!!!!😁
bud v klidu Uchyláčku a zajed si do ZOO
Myšlení chodí různými cestami, ovšem tobě se úspěšně vyhýbá!!!!!😁
!!!!! … psych psych
!!!!! … psych psych
!!!!! … psych psych
Blbost je velký dar, činí člověka šťastným,viď?!
Ubožáčku, Váše projevy pouze signalizují, že neexistuje tak velké kladivo, aby se zdravý rozum vtloukl do hlavy idiota jako jste Vy..
Ubohost argumentů “pozice” je očividná. Srovnávat vynucenou akci v roce 1942 a tuto demonstraci, navíc za zcela jiným účelem je tak ubohé, že by normálně ani nestálo za to na to reagovat, kdyby ti “inteligenti” nebyli u koryta.
Ještě se mi líbila poznámka, že “za to nebojoval na barikádách”. Na jakých? V “listopadu”? Kdy to bylo dopředu připravené? Protože kdyby se to nestalo, vyprovokovalo by se cosi mnohem mnohem krvavějšího, než byl falešně zabitý “student”.
Ta dnešní degradace školství je nutná z jejich hlediska nejen pro lepší ovládání davů, ale především pro zastření jejich myšlenkové ubohosti. Díky všem účastníkům a hlavně za to, že se nenechali vyprovokovat k nějaké neprozřetelnosti.
A k citaci Le Bona. Sám jsem jej několikráte využil, a tak dobře vím, že Le Bona je nutno, stejně jako všechny myšlenky a vědecké práce, chápat v celkových souvislostech materiálu, či knihy.
Kromě jiného Le Bon uváděl, že když bude o stejné záležitosti rozhodovat 40 vědců nebo 40 uklízeček, výsledky budou přibližně stejné! Takže Le Bon chápal dav poněkud jinak,než podle “onoho” citátu ódésesáka (není chyba pravopisu). Naopak. Stejně jako onen ódésesák uvažovali právě nacisté a fašisté, dnešní liberálové takto uvažují teď.
Oni jsou ve skutečnosti oním “pohádkovým” nahým králem! Nemají žádnou sílu než zákony, které psali pro sebe jejich předchůdci, nemají nic než tu manipulaci. Absolutně nic. Čím dříve a lépe to pochopíme, tím dříve nastane jejich konec.
jak to, že takto nereagovali zmínění pánové v době, když tam svolali demonstraci Chvilkaři ?
To nebyla svoloč, která chtěla demisi tehdejší vlády ?
Udivuje mne jasnozřivost Mitrofanova a Pribana, kteří prezentují své dementní vyjádření, které prezentují jako názor demonstrantů. Proč jeden a druhý nepřišli na demonstaci a tam mohli vidět a slyšet a pak teprve jako žurnalisté informovat.
Oba pisálci ukázali, že žurnalistiku nedělají, ale placenou propagandu ve prospěch naprosto neschopné skupiny politiků, kteří s demokracií a svobodou nemají naprosto nic společného.
Demokracie začíná diskusí, to jsou slova MASARYKA.
Tak komentáře Mitrofanova a Pribana lze zařadit mezi GOEBELLS NEWS.