nezařazené

Stávají se z nás zrůdy?

To člověka, který nerozlišuje lidské životy na „nižší“ a vyšší“ nutně musí napadnout – při halasné podpoře genocidy, prováděné izraelskou armádou nejen v Gaze, ale za pomoci tzv. osadníků i na Západním břehu Jordánu. Evropské vlády, a především vláda USA, razí heslo o „právu Izraele na obranu“, doslova za cenu tisíců životů civilistů. A tomu se říká hodnotová politika. Lidské životy si nejsou rovny – kdypak se to tu razilo naposledy?

Na facebooku mám z tohoto důvodu dokonalý shadow ban, takže tam si píšu vysloveně sama pro sebe. Nejsem nadšená z vraždění v Gaze, což je dnes povinné. Cukrberk si to ohlídá. Je až děsivé, jak dlouhé mají sionisti – zdaleka ne vždy Židé/židé, ale sionisti, často američtí evangelikálové, dlouhé prsty. Protože v Gaze, jak by řekl Zeman, se bojuje za Prahu. No já si to nemyslím. Bojuje se za zbytky lidskosti. Navzdory všem, kdo pořád dokola opakují mantru o nenávistném islámu. Protože čím se pak lišíme, že?

Odpůrci masové imigrace se dělí na dvě skupiny. Ta první ví, že nekompabilita lidí z naprosto odlišného prostředí s lidmi, kteří tu žijí po staletí, je nepřekonatelná a vznikají paralelní společnosti, což nepřispívá k míru ani blahobytu a nutně vede ke konfliktům, jak názorně vidíme na území, dnes známém jako Izrael, či v západní Evropě. Ti lidé se tu ale nevzali z ničeho nic, jejich tah na Evropu je důsledek amerických “válek o zdroje” a americké geopolitiky.

Ta druhá skupina prostě nenávidí muslimy, a to až tak, že někde v podvědomí doufají – jinak to vysvětlit nejde – že je Izraelci vybijí. Asi zhruba miliardu, ty dva miliony v Gaze pak určitě. Považují je, stejně jako šílená izraelská vláda, za zvířata.

Tak to ale určitě nedopadne. Jedině že by svět skutečně nechal Izrael, aby v koncentráku zvaném Gaza zabil každou živou duši. Pravděpodobnější je, že v určitém bodě izraelských jatek Egypt a Jordánsko povolí a Palestinci odejdou do těchto zemí. Kam pak asi půjdou dál, je celkem jasné.

Nekritická podpora státu Izrael v jeho úsilí co nejvíc Palestinců zabít a zbytek vyhnat, je tedy poněkud krátkozraká. Ale co byste chtěli od pravičáků, včetně “vlastenců”. Přemýšlení a domýšlení následků není jejich silná stránka, jak v ekonomice, tak v mezinárodních otázkách. To vše okořeněné nutnou dávkou nelidskosti.

sdílet na

75 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Standa
20. 11. 2023 17:27
Odpovědět  x-13

cit”:Bývalý izraelský velvyslanec v OSN s bývalým náměstkem šéfa Mossadu vyzvali ve Wall Street Journalu k tomu, aby si země kolektivního západu přerozdělili všechny Palestince z Gazy, protože západ má prý k Palestincům morální obligace a musí jim zajistit prosperitu a rozvoj! Takže už je jasné, proč Fialův ministr vnitra hlasoval v červnu na Evropské radě pro Migrační pakt, ve kterém jsou skryty povinné kvóty!—————————————————-
PRO BOHA , u JEHOVY!
Pravda leze na povrch!!!! i tady v Čechách? Židé zde opět…nejsem proti mravenečkům , ale proti mraveništi. bude i zde na Čechy od židů obrácená Křištálová noc? … bude i na Čechy platit i na nás?Pošlou nás židé na Sibiř? Nebo židé postaví nové Osvětimy pro Čechy? Učili se to dobře.

Helena
20. 11. 2023 18:20
Odpovědět  x-13

My ale nepatříme ke kolektivnímu západu. Nikdy jsme nevykrádali arabské nebo africké země, ani žádné jiné. Nikdy jsme kvůli surovinám, majetkům, územím nevyvražďovali domácí obyvatele.
My jsme k tomu přišli jako slepí k houslím. NE! My nejsme kolektivní západ. To je nám jen těmi sviněmi u vlády vnucováno. Je to přesně naopak. MY JSME PRO ZÁPAD TO SAMÉ, CO JSOU PALESTINCI!!! Nejsme pro ně lidé, nejsme pro ně ani smrduté lejno, ani zrnko písku-nejsme pro ně NIC,NIC,NIC!! Proto s námi zachází jak s podřadným, života nehodným póvlem. Proto nám napálí ceny za energie, daně, doslova zakážou žít!!! A ještě se u toho budou bavit a smát. Proto nás zabijí šílenými cenami, Palestince rovnou zamordovali, nás zamordují pomalu a bolestně. Ukradnou nám všechno, všechno. Kdo nepochopil, že Gaza=Česká republika, to pochopí v lednu.

Bety
20. 11. 2023 19:22
Odpovědět  Helena

Máte pravdu, ale já bych to rozšířila. Pro ty, jež Západem vládnou jsou VŠICHNI kdož nepatří mezi smetánku míň než to smrduté lejno, včetně obyčejných občanů jejich zemí.
Samozřejmě jim namluvili, že jsou něco víc, protože pak líp poslouchají, a bez nějaké vojenské síly to nejde. Co měli třeba prostí Španělé ze zlata uloupeného Inkům? Nic!
Co měli Angličané z toho, jak byla vykradena třeba Indie? Měli sotva co do huby, ale hřálo je pomyšlení, že jejich vlast je pánem světa!
Všichni lidé jsou si rovni, ale to jejich Rozděl a panuj bohužel stále funguje. Jakmile
jedna strana začne označovat ty druhé za zvířata má to od nich naočkované! Taková
myšlenková vakcinace a tu je třeba odmítnout jako covid!

Helena
20. 11. 2023 19:34
Odpovědět  Bety

To také není pravda. Všichni obyčejní obyvatelé západu pohodlně žili z vykrádání svých kolonií – ze surovin, na tom drancování se podíleli, nestyděli se tam válčit, vraždit, nechávat domorodce i jejich děti zničit těžkou prací v jedovatých podmínkách, nechávat umírat je bídou a nemocemi a všechno to vydrancované bohatství dopravovat na západ. Kdyby nevydrancovali kolonie, tak i ti obyčejní občané západu ještě dnes žijí na stromech. A protože kolonie jim zabouchly dveře – vrhli se na nás.

Bety
20. 11. 2023 22:57
Odpovědět  Helena

Víte, já je neomlouvám. Jen si myslím, že to funguje na principu domácí a venkovní otrok. Na takové plantáži byli otroci, co sloužili v domě vyšší kasta a cítili se nadřazení těm, co dřeli na poli tak, že se k nim nechovali dobře a zájmy svého pána brali za vlastní natolik, že opak brali jako urážku jich samotných. A abych to neomezovala na černé otroky, takové služebnictvo anglické šlechty se chovalo jak je známo z literatury stejně. A dnes se tak chová i naše vláda. My jsme ti venkovní, které je třeba držet zkrátka, aby byl pán s nimi spokojen.
Proto říkám, že ROVNOST mezi lidmi je jedna z nejpodstatnějších věcí, které bychom se měli držet. Za socíku to s ní nebylo dokonalé, ale rozhodně o moc lepší, než je to dnes.

Helena
21. 11. 2023 08:21
Odpovědět  Bety

Rovnost mezi lidmi je utopie a nesmysl. Ale to, že se někdo cítí jako Bůh a jako nadřazen ostatním, mu nedává právo ostatním ubližovat nebo je zabíjet. A když se někdo cítí být Bohem, a proto si myslí, že může ubližovat a zabíjet – není to Bůh, ale prachsprostý VRAH.

Bety
22. 11. 2023 17:38
Odpovědět  Helena

Rovnost je možná utopie, ale stojí za to o ni usilovat. V tom ostatním se s vámi nehádám, souhlasím a myslím si, že to z předešlého bylo zřejmé. Jen jsem se snažila aspoň zčásti vysvětlit, jak je tento pocit nadřazenosti pěstován – a pak využíván.

All
20. 11. 2023 20:47
Odpovědět  Helena

Tak,nikdy jsme ke kolektivnímu západu nepatřili,nikdy.A to,že nás politici a jejich ůředníci oblbují kvůli penězům,majetkům a hownodělání spolu s kolaborací a nejvyšší zradou páchanou na občanech je jiná.Nyní nám vládnou zločinci a zločinecké politické organizace a protože se infiltrovali i do školství,které silně zdegradovalo i se soudci a armádou,tak už jen a jen lžou a lžou a kradou.Proč bychom měli jinak už několik bilionů dluhů a tolik zvráceností od magorů jako je fiala s pětikoalicí,tolik zmetků,hromady odpadků a opichávali nás vakcinačními jedy nadnárodních satangrázlů,toto vše způsobili politici ODS,TOP,KDUČSL,ANO i ČSSD a další a všichni,kteří tyto podvodníky volili a volí.Nejsme žádným západem a nikdy západu patřit nebudeme,protože každá zvrácenost jednou skončí.

sizok
20. 11. 2023 21:04
Odpovědět  All

Ale ne, patřit tam jisto jistě budeme. Počet hlupáků v populaci je
naprosto stejný. U nás možná o něco vyšší a proto máme takovou vládu,
jakou si zasloužíme.

sizok
20. 11. 2023 21:09
Odpovědět  All

Jinak řečeno, hlupákům mohou vládnout zase jenom hlupáci.

Pavel z Moravy
21. 11. 2023 10:33
Odpovědět  sizok

Nu, ta hrůza je v tom, že ta většina se v té otrocké roli cítí jako doma. Tím, jak je přeformátovali a dostali se jim do jejich mysli jim postupně vymazávají minulost a vzpomínky a vkládají to co potřebují k tomu, aby je dokonale ovládli. A tak jak píše Bety, že otroci, kteří sloužili přímo v pánově domě se považují za něco více než ten otrok sloužící na poli, to stejné je i v naší společnosti. Značná část populace si myslí, že je něco mnohem více než ti druzí, záleží v jakém okruhu se kdo pohybuje a přitom dostali třeba stejné vzdělání. Ale jeden chytl jak se říká vítr do plachet a ne, že by třeba byl chytřejší, ale fikanější jak se dostat k veslu a už je z něj pak ten”” tzv hodnotnější” tvor. Ale kapitalistický způsob myšlení musel do těchto konců vyústit, tomu se nelze absolutně divit, to je v podstatě tohoto systému, možná v podstatě každého systému, ale zde je to velmi zřetelné. Ke změně by muselo dojít radikální změnou myšlení lidí, ale to nepůjde, proto zůstaneme v tom v čem žijeme, tedy v chaosu a barbarství. A jestli se někdo pokusí o kvalitativní změnu, bude opět v brzku rozcupován. Proč, to si každý domyslí.

Joe Arp
20. 11. 2023 21:21
Odpovědět  All

Podle západu patřili, tak jako k baráku patří popelnice.

Autor
20. 11. 2023 22:05
Odpovědět  All

Musím vás maličko opravit. jako samostatný stát jsme byli za První republiky součástí kapitalistického světa a podíleli jsme se na vyzbrojování některých zemí pro boj proti Sovětskému svazu. Vládnoucí strany takovou politiku prováděly. Za druhé za Rakouska jsme byli součástí země, které byla součástí stejného světa.
Pravda jinak jako národ jsme nebyli pro Západ nic jiného než Kacíři.
A moc se nepleťme, za První republiky i u nás byly zisky z kolonií, byť “jen” přeprodejem koloniálního zboží. To, že jsme neměli kolonie není až tak podstatné, i když z tohoto hlediska máme my skutečně čisté svědomí.
A po “listopadu” je to jasné. I my jsme využívali levné suroviny z Ruska – teď vidíme, kam jsme bez těch levných surovin došli.
Ano, máte pravdu v tom, že naše tradice nejsou prozápadní, jsou slovanské. Vzpomínám si na slova nejspíše Drtiny (nevzpomenu si prostě, kdo tak se případně omlouvám, ale ta slova byla pronesena) která pronesl před volbami v r.1946, že naše politika se určuje umístěním země a měla by teda být prozápadní.

Jaris
21. 11. 2023 00:36
Odpovědět  Peter 008

Dobra pripominka. Prvni republika byla skutecne kapitalisticky system.

21. 11. 2023 09:00
Odpovědět  Peter 008

Však jsme se také po válce (2.sv.) zasloužili o vznik Izraele, pěkně jsme je v vyzbrojili před 1948 a i pár let po. A pak za dalších let došlo k tomu, že se to jejich vyslanectví v Praze – na Letenské pláni od Hradčan – kompletně zapečetilo a dům zůstal zavřený na dlouho, kdy ho zas otevřeli?

Jaris
21. 11. 2023 00:32
Odpovědět  Helena

Pokud si pamatuji, tak Cesi meli socialismu plne zuby, coz se nakonec potvrdilo mohutnou ucasti na Sametove revoluci. Vetsina lidi si prala patrit na zapad a sdilet zapadni ‘hovnoty materialismu a demokracie’. Hrnuli se do EU a do NATO. Na vsechno ruske se zacalo plivat, tank 23 byl zesmesnen ruzovou barvou, rusti vojaci byli prinuceni odejit s despektem ceskeho obyvatelstva, zacaly se odstranovat sochy pripominajici cokoli ruskeho, prepisovat ulice a vubec dejiny2.sv.valky.
Nejhorsi na tom je, ze statni majetek, co nashromazdili nasi rodice a prarodice nechali privatizovat, rozumej rozkrast, cizaky. Doslo to az tak daleko, ze Cechum nepatri ani voda. Srovnavat vsak Gazu s CR je ponekud prehnane. Nikdo Ceskou republiku nebombarduje a obyvatelstvo nevrazdi. Palestinci nemuzou za to, ze je terorizuji zidaci. Cesi si za dnesni situaci mohou sami, protoze dobrovolne otevreli brany k rodinnemu stribru a nechali si ho rozkrast privatizaci. Nemusim snad pripominat, ze privatizace zneuzili predevsim zidaci.

Helena
21. 11. 2023 10:06
Odpovědět  Jaris

Zkusme pohled z 2. strany: v 89 měli lidi komoušů plné zuby-to je pravda, že toho západní tajné služby pěkně využily k majdanu 17. 11. 89 – to už dnes víme, tenkrát byli lidé v blažené nevědomosti o tom. co je západ za svinstvo a že pro ně nejsme NIC, NIC-jen nelidé vhodní k okradení. A dnes už také víme proč ten majdan zorganizovaly. Přesně pro to, co popisujete – rozkradení všeho majetku v ČR. Vida – i v Nigeru se poučili o tom, co je západ opravdu zač, poučme se také.

Pavel z Moravy
21. 11. 2023 11:24
Odpovědět  Helena

Heleno, nebo jim někdo nalil do hlav, aby měli komoušů plné zuby? V tom je totiž rozdíl. Já v práci do toho dne nezaregistroval debaty o komouších a že je nemohou lidé ani cítit. U nás se tedy obyčejný dělný plebs bavil kam pojede s rodinou na výlet, jestli mu dobře šlape auťák, co potřebuje někdo na opravu chajdy apod. Buď jsem žil ve zvláštním dělnickém prostředí, to nemohu posoudit, ale u nás se politika nerozebírala a s odstupem času nemohu přijít na to, proč by najednou někdo chtěl mermomocí naráz takovou změnu, když ten obyčejný lid si žil svůj běžný život, ne sice královský, ale normální a běžný. A tím je řečeno vše. Toto prostě bylo dávno předtím připraveno určitými kruhy a teď se prostě pouze potřebovala najít stafáž. No a to už tahle sorta lidí umí, vždyť je v tom školená. Tak takhle to asi bylo s rolí dramatika, kterého málokdo znal.

.

Helena
21. 11. 2023 12:14
Odpovědět  Pavel z Moravy

No, naše rodina si s nimi užila! A úplně kvůli blbostem-jeden příbuzný emigroval, rodiče bezpartijní, “nedělnický” původ, pak zarach na studium. Ale potkali jsme i statečné lidi, kteří i se nebáli být normální a potkali jsme i takové jako je Pávek – absolutně bezpáteřní, bezcharakterní, lační aby mohli ublížit. Toho když vidím, otvírá se mi kudla v kapse. Protože všechno je jen a jen v lidech. No, a pak tihle hajzlové okamžitě nalezli do ODS.

Pavel z Moravy
21. 11. 2023 10:56
Odpovědět  Jaris

Já myslím, že dobře zmákli tenkrát hlavně ty mladé studentíky ve věku, který náleží k těm bouřlivým rokům lidství a pak se k tomu přidala tzv. kulturní fronta, která ucítila zlaté tele, které by se pro ně dalo naporcovat. Vím, že v tom byli i starší a dělníci, ale z velké části si myslím, že to byla taková ta podpora ze zvědavosti, jako když neutrální fanoušek jde na fotbal a přirom nefandí ani jednomu. Říkat, že si tady tehdy 60 letí lidé a více přáli kapitalismus myslím neodpovídá moc skutečnosti. Někteří samozřejmě ano, ale jaké %, to je těžko říci. Ale malá města a dědinky vůbec nerozhodovaly, rozhodla vůle velkomožného velkoměstského panstva a ten zbytek se tak nějak k tomu přifařil. V našem městě žádné velké ovace neprobíhaly, pár stovek lidí z toho počtu byla absolutně zanedbatelná část. Prostě, musí si velkoměstští ( Praha, Brno, Plzeň, Ostrava atd ) přiznat, že rozhodli oni. Malá 10- 20 tisícová města nerozhodla. Ale já mohu posuzovat pouze z hlediska svého města, to přiznávám a to, že já tedy kapitalismus nechtěl, to už jsem tu ale několikrát zmínil. Proti covidovému teroru na demonstraci hnutí PES také přišlo pouze pár set lidí a šlo jim také o hodně. To, že pak odpůrce

Pavel z Moravy
21. 11. 2023 11:06
Odpovědět  Pavel z Moravy

komunistů volili, je již jiné. Vlasti, Marie povídala, že zkusí volit to OF, co ty? Tak já asi také. Tak nějak podobně to mohlo probíhat, vždyť ta většina nevěděla do čeho jde, ale když to říkal ten i onen, tak já přece také nezůstanu pozadu. Vždyť je to typická reakce běžné populace. Stačí jim bohužel něco předhodit a mocní mají vyhráno. Stáli fronty na vakcinaci, dokonce znám případy, že se obávali, že přijdou pozdě a nedostane se na ně a to již měli v sobě 2 šmakulády. Až se bude stát na čipování a podobné zhovadilosti tak mne to také neudiví.

Ladislav 💤
21. 11. 2023 11:01
Odpovědět  Helena

👍 přesně tak, ten hnusný a zlodějský západ nás nikdy nepřijme mezi sebe! To jen divadélko !

Eva
20. 11. 2023 17:31
Ohodnotit příspěvek :
     

To nejsou lidé!

Standa
20. 11. 2023 17:54
Odpovědět  Eva

Evi, takto bych to nenapsal. Jsou to také lidé.Jsou svoji. Nás za lidi nepovažují! Jsou s Adama a Evy, a jsou vyjimeční. Jiní než ostatní .Myslí si to , ale jsou lidé.Vyvraždůjí celé věky všechny ostatní.,,Býble svatá” o tom hovoří..realistitky.
Vraždění dětí , stařen , starců , bombardování nemocnic v Gaze hovoří samo za sebe.Vyvraždují sami své ,,rukojmí”! Mají pocit , že ovládají svět!

Gales
20. 11. 2023 18:21
Odpovědět  Standa

Bible – starý zákon.To je o nich.

Jaris
21. 11. 2023 00:48
Odpovědět  Standa

Problem vidim v tom, ze Cesi jsou az prilis servilni, specielne k zapadnim zemim. Misto, aby je brali jako rovny s rovnym, jim vzdy pochlebovali a snazili se vnutit do jejich prizne. To samozrejme u tech zapadaku vzbudilo k takovemu podlezani pohrdani.
Pri mych navstevach Cech to bylo do oci bijici. Stacilo pozorovat obsluhu v restauraci jak dava prednost cizim. Listky do ND byly pro turisty a kudlav kapse se mi otvira, kdyz si vzpomenu jak ve Zlate kaplicce sedeli v sametovych kreslech hlucni zapadni vandraci v dzinach. U nich doma by takove hulvaty do divadla nepustili. Proto vam radim, abyste kazdeho zapadniho nafuku rovnou setreli za jeho vyvysenecke chovani. A ono to fakt funguje.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
20. 11. 2023 17:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Já nechápu, proč se do věty v názvu vkládá otazník. Vysvětlení je prosté – Anglosasové a židé byli největší zrůdy již od pradávna. A dokonce větší zrůdy, než kanibalové v Pacifiku. Protože i ten kanibal zabil člověka a sežral jen kvůli tomu, že měl hlad a chtěl se najíst. Když hlad neměl, tak nelovil. Anglosasové i židé zabíjeli systematicky kvůli majetkům, územím, bohatství a bylo jim jedno, jestli vyhubili celou vesnici a nebo celé národy. Jen chci podotknout, ač nejsem katolík, že to byli právě židé, kteří ukřižovali Krista. Určitě hladem netrpěli.
Já jen aby si to všichni pamatovali.

Standa
20. 11. 2023 18:09
Odpovědět  Pijack

A Farizejové zde nejsou? V Čechách.180 v v PS!
————–,,Anglosasové i židé zabíjeli systematicky kvůli majetkům, územím, bohatství a bylo jim jedno, jestli vyhubili celou vesnici a nebo celé národy. Jen chci podotknout, že..
———————————————————————————————————
Zde je celý národ na dně.ČThraje habadůru a národ mlčí.

Standa
20. 11. 2023 19:12
Odpovědět  Standa

108 , omlouvám se!

sizok
20. 11. 2023 21:06
Odpovědět  Pijack

Musím doplnit, Kristus byl také žid.

Jaris
21. 11. 2023 00:58
Odpovědět  sizok

Jezis Kristus nebyl zid, ale podle Pisem Svatych, syn samotneho Boha. Marie byla podle dnesnich znalosti pravdepodobne surrogate matka. Jezis byl v zidovske rodine vychovan, jak bylo v proroctvi predpovezeno.

Jaris
21. 11. 2023 00:54
Odpovědět  Pijack

…pridejte take Francouze, Spanely a Portugalce – taky pekna vrazdici havet.

21. 11. 2023 09:16
Odpovědět  Pijack

Zjistěte si kolik je mezi vládnoucí britskou třídou lidí s izraelským pasem, anebo aspoň s židovským původem (oni to moc rádi nezveřejňujou). Jak maj potom hlasovat pro příměří v Izraeli?

Gales
20. 11. 2023 18:25
Ohodnotit příspěvek :
     

U nás se řve jenom když Rusové podobné zrůdy likvidují.

anonym
20. 11. 2023 18:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Vidim, ze se pani Kunstekove dobre dari hecovani lidi k nenavisti.
Jen tak dal! To vzdy vede ke skvelym zitrkum, ze?

Helena
20. 11. 2023 18:51
Odpovědět  anonym

To není hecování k nenávisti. Naopak-je to pobídka k uvědomění si- my nepatříme k těm vrahům. To jen vrahy dosazená vláda čítající pár desítek lidí si ukradla méédia a ty troubí do světa jejich vražedné výkřiky a dávají jim prostor pro vrahy lhát a ty lži vydávat za stanoviska České republiky. Dávají jim prostor pro několik slov věznit lidi, aby ostatní zastrašili, abychom se báli říkat pravdu. Tahle “vláda” není vláda ČR.

anonym
20. 11. 2023 21:53
Odpovědět  Helena

O vlade zadna. Ale pani Kunstekova nadrzuje jednem vrahum, a stve proti druhym vrahum. Odporne.

anonym
20. 11. 2023 23:56
Odpovědět  Jana Kunšteková

Haha. To vy se cpete do mist, kde jsem uz dlouho. Rozestvala jste Litterate, ted stvete i na Pokecu. Kam priste? Abych vedela, cemu se vyhnout…

Boomer
21. 11. 2023 09:09
Odpovědět  Jana Kunšteková

Stávají se z nás zrůdy; Jana Kunšteková;20. 11. 2023. “Bojuje se za zbytky lidskosti.”

..ovšem v případě takového spravedlivého boje považuji jeho zahájení povražděním neozbrojených účastníků hudební párty a braním rukojmí za stejnou zhovadilost, jaká je přičítána protistraně.

Boomer
21. 11. 2023 13:46
Odpovědět  Jana Kunšteková

..neuhýbejte od hlavního tématu vašeho vašeho článku do sféry demagogie. Smrt je stejná pro každého, bez ohledu na počet mrtvých. Civilizované společnosti právo usmrcení už dávno delegovaly do pravomoci legalizovaných osob.. ozbrojených sborů a státního kata.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
22. 11. 2023 08:13
Odpovědět  Jana Kunšteková

..to tvrdíte vy, Jana Kunšteková. Já pouze definoval úzus našeho civilizačního okruhu, dokonce kodifikovaný zákonem.

Jaris
22. 11. 2023 04:13
Odpovědět  Boomer

Boomer, vy jste jeste nepochopil, ze slo o nechvalne znamy ‘false flag’? Vam neni jasne, ze po takovem opevneni a super digitalni ochrane se kterou se zidaci chlubili, ze slo o podvod ze strany Izraele? Jednoduse cely ten utok byl zprostredkovan zidaky. A nejedna se jen o prvni pripad. Zidak je mistrem lzi a podvodu.

Boomer
22. 11. 2023 08:16
Odpovědět  Jaris

.. pokud to tak chápete vy, je to vaše věc. Mě do vašich úvah netahejte, já si vytvářím úsudky na základě svých preferencí…

Boomer
21. 11. 2023 09:02
Odpovědět  anonym

.. na diskusním fóru neexistuje nic takového jako domovské právo nebo princip mazáctví.

Jaris
21. 11. 2023 00:59
Odpovědět  anonym

Anonymku, vy take nemate rad pravdu, ze? Proto jste si take dal prezdivku anonym.

Boomer
21. 11. 2023 09:12
Odpovědět  Jaris

..a jak se tedy jmenujete vy, coby milovnice pravdy?

anonym
21. 11. 2023 17:00
Odpovědět  Boomer

Ale toz. Ja tady jedu uz tradicne jako anonym. Je to podle pravidel. Co to ma spolecneho s pravdou ci nepravdou?

Boomer
21. 11. 2023 17:35
Odpovědět  anonym

.. no, toho já se právě snažím dopátrat u nicku Jaris. Jsem totižto obyčejný venkovan a tudíž mi její logika nedochází…

katango
21. 11. 2023 23:26
Odpovědět  Boomer

Dyť žije v zemi, kde choděj vzhůru nohama!

Jaris
22. 11. 2023 04:27
Odpovědět  katango

To ovsem muzu rici i ja o vas 😀

Markýza
22. 11. 2023 08:19
Odpovědět  Jaris

Ále nemůžete, však se koukněte na mapu, kdo je tam nahoře, a kdo dole!

Boomer
22. 11. 2023 08:37
Odpovědět  Markýza

.. no a zouplna nejsměroplatnějc je to vidět na té koulovité mapě, co jí zdělanci říkají globus. Akorát teda nechápu, proč tu koulovitou mapu pojmenovali po nějakým hypermarketu…

Tupý hulvát
20. 11. 2023 18:56
Ohodnotit příspěvek :
     

Tu otázku myslíte vážně?
Britové v Indii,v Africe,Američané a Indiáni,černoši,Japonci a Korejci,Španělé a Indiáni,Francouzi v Africe,Češi a Rusové dnes,……vždy,všude byli a jsou LIDÉ ZRŮDY ODJAKŽIVA, většina!
Když chtějí něco získat na úkor druhých,něco ukrást,tvrdí,že ti druzí jsou zvířata,podlidi,že je mohou zabít.
Mimochodem je to důvod krachu socializmu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
unor 2022
20. 11. 2023 21:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Jeden je sice spise agnostik jako cisty verici ale vez lide izraelsky a proizraelsky, ze tve pocinani Buh (fyzikalni zakony) nalezite ztresta. Kniha je otevrena na strance tretiho Newtonova zakona.

Karel
20. 11. 2023 21:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Židi dehumanizují lidi ve světě a dělají z nich zrůdy podobné jim samým. Nechápu, že si to lidé nechají líbit.

anonym
21. 11. 2023 03:31
Odpovědět  Karel

A dehumanizace islamem, to se vam paci?

21. 11. 2023 09:10
Odpovědět  anonym

Že islamové dehumanizujou? Takovej blbej kec, co si někdo na ně najde. A řežou hlavy, že?
Jako by křesťani nehumanizovali. Kolik že milionú v posledních 100 letech dehumanizovali?

BTW, potom co jim (islamistům) je od “humanistů” po staletí uštědřováno, kdo by se divil?
Když jsi Palestinec a laskaví okupanti tě připravili o x členů tvé rodiny – a jistě žádným hezkým “připravením”, jak se budeš cítit? (sklapneš kufry?)

Markýza
21. 11. 2023 09:37
Odpovědět  primak

Tak moment: křesťani dehumanizujou, machometáni dehumanizujou, předpokládám, že i hinduisti – proč tedy židé nemůžou dehumanizovat? Dehumanizuju já, dehumanizuješ ty – dehumanizací živ jest tento svět 😎

Boomer
21. 11. 2023 13:49
Odpovědět  Markýza

..každý jen tu svou, má za jedinou…

Markýza
21. 11. 2023 14:48
Odpovědět  Boomer

Kdyby jen to……kdekdo potřebuje satanáše, to je horší.

Boomer
21. 11. 2023 09:18
Odpovědět  Jana Kunšteková

..pokud by v nemocnici, v souladu s dikcí mezinárodních konvencí, nebyl jediný ozbrojenec, jediná zbraň, jakákoli velitelská nebo logistická struktura jakékoli ozbrojené síly, tankové jednotky by nemocnici obsadily bez boje, bez sebemenšího poškození a ztrát. A jen hovado bez svědomí si umístí svoje palebné postavení v blízkosti školy…

Boomer
21. 11. 2023 13:44
Odpovědět  Jana Kunšteková

.. vás ani mě nemá kdo o čem přesvědčovat, dokud se nemůžeme přesvědčit sami na místě a to na obou stranách. V názorech na věc se neshodují ani tzv. novináři a my dva jsme příliš vzdálení od bojové zóny, tudíž odkázaní na to, co nám kdo nakecá a čemu budeme ochotni věřit! Bojovníci Hamásu nejsou legální a řádně označená armáda s oporou v zákoně, z pohledu vojáka jde jenom o partu různě vyhastrošených civilistů, kteří se volně pohybují v prostoru se zbraněmi. A nosit si “po práci” domů vercajk v podobě samopalu a RPG je jasným poznávacím znakem teroristů, kryjících se za vlastní rodinné příslušníky a bezbranné civilisty obecně. Tito “obránci Gazy” se bez ostychu pustili i do Fatahu, svých bratří ve zbrani a v boji o moc jim tekla stejná krev. Ani mluvčí Hamasu se netají s tím, že jejich bojovníci jsou všude, za každým rohem, na každé střeše, v každém okně…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Helena
21. 11. 2023 14:28
Odpovědět  Boomer

Ale no tak. Samozřejmě, že do toho nikdo úplně nevidí. Dá se ale hodně domyslet:
-USA v řiti a zoufale potřebují suroviny – přes ukr.se jim Rusko nepodařilo vybrabčit, Rusko nic zadarmo nedá – tak usáci ukecali Izrael, aby jim poskytl bratrskou pomoc a umožnil USA BV vydrancovat-áále jak na to: osvědčená usáckožidovská finta: operace pod falešnou vlajkou, aby měli záminku začít válku v Gaze a vymlátit to tam do posledního živáčka, pak začít těžit a šábnout se s USA. Umělá záminka: Izraelci udělali jakýsi fesťák u palestinských hranic – v tu chvíli se Mossad zrovna nekoukal, sami si postříleli mlaďochy na fesťáku-no a záminka-důvod k zuřivé válce jak prase, co? No a ve válce je přece dovoleno všechno, ne?

Boomer
21. 11. 2023 14:30
Odpovědět  Helena

..nechoďte na mě s domněnkami a nějakým domýšlením něčích pohnutek v situaci, kdy umírají lidi!!!!!
Děkuji…

Helena
21. 11. 2023 15:07
Odpovědět  Boomer

Dobře nedomýšlejte, skládejte si události jako pucle.

Boomer
22. 11. 2023 08:44
Odpovědět  Helena

pro: Helena, 21. 11. 2023 15:07

.. ano, pokusím se skládat dle vašeho doporučení a laskavého svolení. Jen jsem si všimnul, že puzzle má takové zvláštní specifikum.. můžete poskládat dílky tak, aby do sebe tvarově zapadaly, aby dohromady tvořily daný rámec obrázku a přesto vám může vyjít obrázek/neobrázek takový jakýsi zmatený, na němž má třeba kočička očička na pr*ýlce…

Pavel z Moravy
21. 11. 2023 11:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Nu, někdo, tedy pan globální to rozehrál velmi dobře. Rozděl a panuj a vyvolej nenávist mezi lidmi. Lépe si je potom srovnáš do té otrocké řady. Takže ať jedni nadávají na ty, druzí zase na ty a my se je mezitím pokusíme zlikvidovat všechny. Ale tak okatá podpora jedněch to je opravdu silné kafe. Jak víme, tak Ukrajinci umisťovali a asi umisťují své vojenské zdroje blízko obytných budov nebo do nich, své jednotky taktéž a to právě znemožňuje ruským vojákům zásah v obydlených oblastech a jiných objektech civilního charakteru. U Rusů by to bylo tragické, kdyby bez milosti takové objekty zlikvidovali, ale ne už tak u Izraelců. A to je ten problém této západní společnosti. Někdo je více a někdo méně hodnotným tvorem. Jestli tento zdegenerovaný západ za každou cenu odsuzuje Rusko, potom musí i Izrael. A pokud to nedělá, tak je vinen stejně jako samotný Izrael. Pokud toto budou dělat i Palestinci, tak to je samozřejmě úplně stejné. Nemůže se přece měřit různým metrem jen kvůli tomu, že někomu fandím a druhému ne. Ale Izrael je samozřejmě stát se svým spojencem USA a dalšími patrioty ze západu samozřejmě asi jiné hodnoty pro kapitál tohoto západního impéria, zatímco nějaká Palestina?

PENNYS
22. 11. 2023 09:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Stávají se z nás zrůdy???ANO je to tak staly se z nás zrudy,že jsme se nechali Oblbnout a dovoliliaby nám vládli ZRUDNÍ POLITICI!