nezařazené

Právní jistoty a ochrana, kterou by měl český stát poskytovat nám, občanům, kteří financujeme jeho chod, se stále rychleji vytrácejí.

Jaroslav Štefec – sítě

Od počátků komunistického hnutí byla svatým grálem komunistů idea, že jednou, v daleké budoucnosti, až budou lidé dostatečně vyspělí, budou pracovat ve prospěch celku a všeho bude dostatek, dojde k zániku státu jako instituce, řídící všechny naše kroky.

Ani ve snu by mě nenapadlo, že se dožiji její realizace a proces zániku státu budu moci nejen sledovat na vlastní oči, ale že se bude odehrávat in natura ve státě, v němž žiji. Rozpad českého státu, charakterizovaný postupující paralýzou jeho právních a bezpečnostních schopností a struktur, je totiž stále zřetelnější, a navíc viditelně akceleruje.

Právní jistoty a ochrana, kterou by měl český stát poskytovat nám, občanům, kteří financujeme jeho chod, se stále rychleji vytrácejí. Státní orgány stále zřetelněji inklinují spíše k zajišťování okamžitých ekonomických zájmů parazitických skupin, ovládajících politickou sféru než k zajišťování našeho „přežití“ aspoň do příštího století.

Hlavním důvodem tohoto stavu je dnes již desítky let probíhající systematická destrukce schopností státních institucí. Mnoho lidí, včetně těch, kteří se užuž vidí ve sněmovních lavicích, se domnívá, že stát řídí politici a kýžené společenské změny lze dosáhnout jejich výměnou. V tom se hluboce mýlí.

Chod státu totiž neřídí politici, ale státní úředníci. Ti se musejí starat, aby instituce, které je platí, fungovaly co nejlépe a plnily vše, co se od nich čeká. Aby policie zajišťovala bezpečnost našich domovů a městských ulic, aby čeká armáda byla schopna zajistit ochranu našich hranic a území státu, aby byl dostatek léků a kvalitních potravin, aby školy vychovávaly vzdělané mladé lidi, aby bylo dostatek financí na důchody, sport, opravy silnic … V tomto kontextu vyznívají slova Andreje Babiše, že stát musí být řízen jako firma, naprosto jasně a jednoznačně správně.

Problém vzniká, když se do politiky dlouhodobě dostávají stále méně vzdělaní a politicky, mravně i morálně stále více bezcenní a neschopní lidé, kteří se domnívají, že stát jsou oni a “stoosmička ve sněmovně” jim dává právo chovat se v Čechách a k Čechům stejně, jako svého času činili oni přísloveční Braniboři. Zvláště když jsou si jisti podporu sil, které je na jejich posty vyzvedly se záměrem zajistit si za tučné prebendy poslušné loutky. Ať už domácích, nebo (spíše) těch zahraničních.

Pokud je toto hloupnutí politické scény navíc doprovázeno i hloupnutím státní správy, spočívající v nahrazování kvalifikovaných lidí, kteří vědí, jak řídit jejich resorty, aby fungovaly a plnily to, co se od nich očekává kamarádíčky, jejichž jedinou starostí je vybavit si kanceláře za milióny a urvat co nejvíce ze státních peněz, nad nimiž jim jejich funkce dávají moc, stát přestává fungovat. Potraviny zdražují, léky chybí, nakupují se nesmyslné zbraně bez vztahu k zajišťování obranyschopnosti státu, narůstá šikana občanů, o peníze jsou bezostyšně obíráni ti nejslabší a (aspoň zdánlivě) bezbranní …

Je vůbec možné tento (o)bludný kruh rozetnout a existuje z něho cesta ven? Věřím, že ano, ale nebude krátká. A je otázkou, jestli nám vůbec bude umožněno se po ní vydat. Už dávno totiž nejsme strůjci svého osudu. Stali jsme se pouhými figurkami v šachové hře na válku, která hrozí přerůst ze zatím pouze virtuálního prostředí primitivních představ a propagandistických blábolů našich tzv. „politiků“ do reálného světa. Na válku, která není ani v nejmenším v našem zájmu a jejíž přípravu nám diktují úplně jiné síly, než je partička zmíněných zoufalých neumětelů, zasedající ve Strakově akademii. Budeme se s tím muset prostě poprat.

A na závěr jedna myšlenka, pocházející z nepřekonatelného Ottova slovníku naučného. Tam pod rozsáhlým heslem „stát“ můžete najít mimo jiné tato hluboce pravdivá slova, velmi přesně vystihující současné směřování naší zemičky uprostřed Evropy:

„Která forma státu jest relativně nejdokonalejší, nelze s určitostí říci; pro dnešní dobu bylo by možno pouze voliti mezi monarchií a republikou (aristokracií a demokracií), ježto teokracie má pro nás význam jen historický. V té příčině již Aristoteles dovozoval, že jak monarchie (kterou on nazýval královstvím), tak i aristokracie a demokracie jsou stejně dobré a oprávněny, jen když vláda se vykonává se zřetelem na blaho celku. Pokud však se vládne jen ve prospěch jednotlivce, resp. jednotlivých tříd či skupin, jest nespravedlivá a sluší ji zavrhnouti, neboť monarchie takto provozovaná zvrhuje se v tyranii, aristokracie v oligarchii a demokracie v ochlokracii (hrůzovládu).“

sdílet na

114 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Standa
20. 9. 2023 19:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Zajímavé. cit:,,I když prý Duda složitou situaci sousední země chápe, musí jednat hlavně v zájmech Polska, které by v opačném případě mohla Ukrajina ve své snaze o záchranu stáhnout do vody s sebou.
Na Zelenského slova Varšava reagovala i předvoláním velvyslance. Náměstek polského ministra zahraničí mu předal „důrazný protest“ a upozornil ho, že „nátlak na Polsko přes vícestranná fóra“ není metodou, jakou by oba státy měly řešit spory.
Problémové obilí…Duda svými slovy reagoval na momentální napětí mezi zeměmi, které se týká již déle trvajících problémů s vývozem ukrajinského obilí. Zatímco Evropská komise se rozhodla neprodloužit zákaz jeho dovozu do unijních zemí sousedících s Ukrajinou, který vypršel minulý týden, Slovensko, Polsko a Maďarsko v embargu pokračují.:
Dotaz! V čím zájmu jedná Sauron v Temném hradě nad Prahou?

Standa
20. 9. 2023 19:44
Odpovědět  Standa

V Českém zájmu?Našich potravinářů?

Gales
21. 9. 2023 09:33
Odpovědět  Standa

V čortovo hrádě strašá.

katango
21. 9. 2023 10:22
Odpovědět  Gales

A venku pršá. Jaj jaj jaj, tam pršá. Teda teď a tady ne, ale když u nás pršá, říkáme právě tohle.

Gales
21. 9. 2023 16:46
Odpovědět  sergej

Zázračná meducína pane Hrábě.Všechna horkost se z něj vypářila,jen to zasyčálo.

katango
21. 9. 2023 18:43
Odpovědět  Gales

To víte, zahraniční slovenský lék.

sergej
21. 9. 2023 15:19
Odpovědět  Gales
Gales
21. 9. 2023 09:38
Odpovědět  Standa

Polsko zastavilo dodávky zbraní na Ukrajinu! Mezi Polskem a Ukrajinou vypukla agrární válka kvůli zákazu dovozu ukrajinské zemědělské produkce na polský trh! Líbánky mezi Varšavou a Kyjevem skončily a Ukrajina zažalovala Polsko, Maďarsko a Slovensko u Světové obchodní organizace! Evropská unie zákaz neprodloužila, a tak hrozba pesticidní mouky a salmonelových kuřat z Ukrajiny je opět zpátky!

ModrýKlokan
21. 9. 2023 12:28
Odpovědět  Gales

@ Gales

Zdravim. Tady můžeme sledovat typickou případovou předvolební studii, dokonale účinné masové manipulace voliči.

V Polsku se blíží volby, Duda a Mazowiecky je chtějí vyhrát. Většina normálních Poláků má UA dost, jako lidi u nás. Proto polská vláda lže, až se trhá asfalt. Zelenskyj s nima drží basu a tváří se uraženě, aby celá záležitost byla věrohodná, jsou domluveni.

Po vyhraných volbách samozřejmě okamžitě objeví “vážné” důvody, proč znovu komplexně Ukrajinu vykrmovat a všechny “zákazy” pšenice a zbraní na Ukrajinu, odvane povolební vítr z hor.

U nás přece toto divadelní představení dávají politici s velkým úspěchem každé volby. A voliči volí jako voli, jak znovuzrození bez paměti politi živou vodou, pořád dokola předvádí orgie naivity. Snad takto v Polsku s odstupem, pochopí víc lidí, jak to funguje a začnou adekvátně reagovat.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
21. 9. 2023 15:15
Odpovědět  ModrýKlokan

Taky je možné že pšontci chtějí zabrat kus Ukrajiny a přeci tam nebudou cpát zbraně které budou použité proti nim. Ale pšontci mají zbraní dost a,asi,ten důvod bude ,,víceúčelový”.

tupý hulvát
21. 9. 2023 13:17
Odpovědět  Standa

V zájmu pravdy,lásky,svobody,demokracie,svobody lhát,západem vytvořených pravidel,humanity a jejího bombardování,v zájmu práva napichovat poražené na bodák,………..!?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
21. 9. 2023 15:42
Odpovědět  Standa

A má benderstán ještě co vyvážet , nebo se zde hraje jiná hra , jejímž cílem je naopak cosi do benderstánu dovážet ? Kolik obilí mohl letos benderstán sklidit , když jeho osevní plocha je podstatně menší , počet pracovníků je menší a konec konců , patří ta půda ukradině , nebo nadnárodním zvráceným zločincům ?
On ten “obilní” tlak je především proto , aby RF zase couvlo a ztratilo tak další část morálního kreditu u ostatních národů . Ono totiž nejde o Rusko takové , ale o to , jak ho ostatní národy sledují a jaké naděje do něj vkládají .

Albi
21. 9. 2023 17:22
Odpovědět  Putinovec

Někde jsem četla, ze ukrajinská půda už patří USA. Nevím jen, jestli ji koupili, nebo ukradli.
V každém případě na tom moc nezáleží. Když se tak efektivně zbavili obyvatelstva, k čremu jim bude půda? Staří a váleční invalidé toho moc nezvládnou. Bůh ví, kdy a jestli se jim jejich zemi podaří “zalidnit”.

Putinovec
21. 9. 2023 17:38
Odpovědět  Albi

Ale oni už je přece mají .
https://echo24.cz/a/HEEer/komentar-smigol-italie-meloniova-migrace-lampedusa-je-teprve-zacatekplati-smutna-pravda-ze-jedinym-zpusobem-jak-zastavit-migraci-je-nasili
Tady se začínají sčítat účinky jednotlivých protilidských agend . To co bude afrosebrankou vytlačeno z jewropy , se pošle na východ , dle plánů , které už propadoval jeden Rakouský Adolf .
V minulosti a to i nedávné , bylo západem určené množství obyvatel , které budou potřebovat na otrockou práci . Nejníže laťku nastavila Thatcherová , když veřejně prohlásila , že jim na oblasti SSSR bude stačit 30 milionů obyvatel – otroků .
Jinak tu půdu si virtuálně pro sebe kradou nadnárodní zmetci – internacistická mafie , takže ti , kteří pomocí lichvy zkupují celý svět .

Slovan
20. 9. 2023 20:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Svůj osud si zasloužíme vyžrat až do dna. Svoji nečinností a ležérností ke svému státu si nic jiného nezasloužíme. Dosud jsme se tu napadali komu komunisti sebrali fabriku, nebo grund i s kozincem, teď se jedná o celou zemi. Čest.

Pavel
21. 9. 2023 03:06
Odpovědět  Slovan

Tak delej cinnost a nekric.Slovane.

Slovan
21. 9. 2023 08:35
Odpovědět  Pavel

Jó další radil, tak JÁ si mám jít pálit prsty zase za druhé, včetně tebe!! Dobrej vemrdd, ale vážený já už se v 89 spálil, byl jsem zbytečně aktivní a ostatní číhali schovaní za bukem a čekali jak to dopadne a pak ti s ostrými lokty a dobrými kontakty to vzali do svých rukouch. Kde si byl zalezlí v 89 ty?

Standa
21. 9. 2023 13:07
Odpovědět  Slovan

Nebudem si říkat , kdo naletěl a kdo ne ..tehdy…já ne ! Bylo mi jasné, co je kapitalismus zač.
Kdo je zalezlý DNES. Všichni! Bojí se o práci, rodiny, budoucnost a velké NIC!!
Jenom kvokají , ale potichounku. I tady a skutek utek.

Albi
21. 9. 2023 17:24
Odpovědět  Standa

Přesně.

Slovan
21. 9. 2023 17:50
Odpovědět  Standa

Kvokají nekvokají, především jsou líní a vymletí. No a co se týče diskuzí, no to jsou jen silácké výkřiky, ale až se to zesserre to bude pofírung.

sergej
20. 9. 2023 20:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Revolucionáři popřeli i komunistickou “pravdu že dětmi nezatopíš a staří nehoří. Dětem zatopili a vydusili je tlamolepy i když stále šlo od odborníků že dětí se kovid netýká, (asi jenom rodin v kongresu bustiče a zaměstnanců big pharmy) holt covid chunta. No a někde musí brát na válku s ruskem že jo. I dřív nabízeli lidem jednooborové ZDROJE JSOU “soustruháty na 3 000% workolickými fachidioty jedno samourčených titulů prací druhými takřka od vztyčení vysíracího stožáru – všichni to říkají ale teď už se zdá že se do toho opřou bez vytáček, vládou záhub.

sergej
20. 9. 2023 20:47
Odpovědět  sergej

Tak ale premiér řekl že jsme ve válce ale byla to metafora, tak jsem se vyjádřil jeho citací a metaforou, no.

Bety
21. 9. 2023 12:00
Odpovědět  sergej

Bill Gates se vyjádřil, že zisk z akcií Pfizeru ( nakoupil jich hafo v roce 2019) byl dvacet ku jedné.
Teď Pfizer prorokuje, že v blízké budoucnosti onemocní rakovinou každý třetí člověk a už plánuje další akci na zbohatnutí v podobě snad další vakcinace. Zajímavé, že?
Jinak mě fakt vytáčí, jak se pořád operuje s tím, co prý komunisté chtěli či nechtěli udělat k omluvě toho, co jejich oponenti skutečně dělají dnes a denně.

Pavel z Moravy
21. 9. 2023 13:48
Odpovědět  Bety

Jo, kdyby alespoň tak debilně opět po 34 letech nezačal s tím co zamýšleli komunisté. Jak mohu takovému člověku věřit, který nedokáže pravdivě a upřímně popsat situaci po 34 letém vládnutí těchto grázlů a zase musí připomínat dávnou minulost. Komunisté začínali kurdyna po válce s čím? Tito parchanti začínali s nezadluženou zemí a slušným průmyslem a zemědělstvím. Toto co zde je, je vaše vina, nikoho jiného, vás novátorů kapitalismu všech pokryteckých tváří.

Albi
20. 9. 2023 21:17
Ohodnotit příspěvek :
     

“….ař budou lidé dostatečně vyspělí, budou pracovat ve prospěch celku a všeho bude dostatek ….” – zatím ovšem jedeme černým močálem s pohadrákovým vedením a učením přesně opačne včetně toho – “všeho bude nedostatek”. A od bílých skal spolehlivě směrem k černé propasti.

Jenom politiků, “hrabošů” ze státního a parazitů utěšeně přibývá z důvodů, které říkat nahlas není povoleno….

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
21. 9. 2023 07:39
Odpovědět  Albi

Vyzobáno z ruswebu:

Chazin: Putin se připravuje na rozsáhlou obnovu elity

Nebezpečí rostoucích socioekonomických problémů v Rusku může přimět prezidenta země V. Putina, aby co nejdříve provedl restrukturalizaci elity. Mluvil o tom ekonom Michail Khazin, uvádí… s odkazem na rozhlasovou stanici „Moskva mluví“.
Ruský vůdce naprosto dobře chápe, že pokud zástupci liberálního křídla elity zůstanou na svých postech, v Rusku nedojde k hospodářskému růstu. Navíc v takových podmínkách bude vždy existovat hrozba nové krize.
Aby bylo dosaženo udržitelného tempa rozvoje; vysvětlil Khazin; je v Rusku nutné provést skutečnou „revoluci“ elit… … Noví lidé na klíčových pozicích budou muset začít napravovat dlouhodobé chyby (ha! ha! ha!) svých předchůdců, které neumožňovaly státu rozvoj. Úředníci se zejména musí přestat snažit vyhýbat odpovědnosti.
https://deita.ru/article/541513

Šojgu přijel do Íránu posílit vojenské vazby

Ruský ministr obrany Sergej Šojgu je v Teheránu… … Účelem návštěvy je posílení vojenských vazeb mezi Moskvou a Teheránem.
https://deita.ru/article/541476
Jedna věc je jistá. Bez KoZy by ta spolupráce rozdílných systémů tak rychle neprobíhala. 

Boomer
21. 9. 2023 13:59

.. obměna elit je periodickým dějem. Připadá mi, že Putin se na základě analýzy známých příčin i následků rozhodl pro jeho radikální usměrnění.

21. 9. 2023 18:31
Odpovědět  Boomer

Jeden se furt učí. Tak třeba starý dobrý čistky slují nově obnova a hnedkonc to zní líp.

Gales
21. 9. 2023 09:43
Odpovědět  Albi

Komunismus opět přijde do módy.Nebude to ale hnutí které vzejde z ,,Vítězství pracujícího lidu” a spojení proletářů všech zemí ale bude to nutnost pro život na zemi. Bude se tomu říkat optimalizace výroby a spotřeby.

Albi
21. 9. 2023 17:29
Odpovědět  Gales

Tak.
Slovo komunismus by stejně bylo dobré vymazat ze slovníku a nahradit nějakým novým. Ta optimalizace je dobrý nápad, chtělo by to ale nějaký lidový dobře zapamatovatelný a nezporofanovaný jednoslovný název.

Karel
20. 9. 2023 21:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Díky proukrajinské vládě je bezpečnost v Česku čím dál horší. Až vyměníme vládu a Ukrajinci odtáhnou, bude líp.

Standa
20. 9. 2023 23:27
Odpovědět  Karel

Problémem je , že tu brzy bude více Ukr. než Čechů.Rodí se rychle jako myši a my je živíme.
……..,,Vyměníme vládu”? Jak ?Kdy…..? Jedině násilím! Jinak se tu budou rodit stejně rychle , jako Ukr…..myslím parazity na nás parazitující v pol. stranách v pětikoloce….Piráti 3% -4 ministři, Topinky 2,5 % , …Pekarová , předsedkyně atd.KDU-3% Rakušan a Kdo je vlastně Jurečka? …vůl.
Myslím si , že s těch stovek tisíců Ukr. dětí v českých školách se pokusí zdejší režim vyrobit alternativu k českému obyvatelstvu a vojáky.Tato vláda NEZASTÁVÁ české zájmy.
Myslíte, ŽE UKRAJINCI ODTÁHNOU?

Zmatený
21. 9. 2023 13:11
Odpovědět  Standa

Kdyby to nebylo k pláči, bylo bylo celkem úsměvné. Piráti – členská základna cca 1200 osob! ovládá 4 ministerstva a k tomu asi polovina z nich dostala nějaké státní korýtko. Ovčan na to čumí jak na jojo a vůbec mu to není divné :o). Kur*va to je ale materiál, s tímto chcete nějakou změnu? Finance tu řídí elektrikář, sněmovnu prodavačka telefonů, hospodářství bankovní úředník a sociální věci traktorista. Má ještě někdo chuť tady v tom paskvilu zůstat? Aso jen hň.up nebo masochista…

Albi
21. 9. 2023 17:35
Odpovědět  Zmatený

To by až tak nevadilo, kdyby si sehnali opravdu kvalitní tým odborníků a spokojili by se být jen “tváří” rezortu.
Ale oni/ony si myslí, že sežrali/y všechnu moudrost světa a nikdo na ně nemá. Nakonec všichni jsou “stoosmičky” – a kdo je víc?

Albi
21. 9. 2023 17:31
Odpovědět  Standa

🙂 🙂 🙂 Ten Jurečka se vám povedl !!!

Frank1
20. 9. 2023 21:33
Ohodnotit příspěvek :
     

K pravni ochrane obcanu patri i jejich ochrana pred nebezpecnymi lecivy. Ta za plandemie neexistovala. Ctete o nebezpeci sajrajtu od Pfizera:
https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/biolog-prinasi-zjisteni-masivni-kontaminace-dna-ve-vakcine-od-pfizeru/

sergej
20. 9. 2023 23:11
Odpovědět  Frank1
Autor
20. 9. 2023 23:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Vzpomněl jsem si na to, co málokdo vůbec ví. A také je to to, co neustále umožňuje sebeklam a podvody. V událostech kolem února 1948 byl Gottwald s Kopeckým u Beneše, probíhalo setkání a Gottwald řekl tezi, díky níž vyhrál (ne rozhovor, ale politické úsilí): “Pane prezidente, my komunisté máme takovou zásadu, že hodnotíme podle činů a ne podle slov, viď?” a podíval se na Kopeckého. Ten přikývl.
Když jsme jako celek hlupáci po celém “kolektivním Západě”, tak si celý kolektivní Západ zaslouží to, co ho proto nevyhnutelně čeká.
Ale říkat, nebo naznačovat, že my jsme jediní takoví blbci je prostě neznalost, hloupost, pitomost, degradace, idiocie …
Víte proč se lidé snaží vyjadřovat “cenzurně”? Protože se přetvařují, proto mohla mít úspěch tahle zápaďácká naprosto falešná tolerantnost. Jedno necenzurné slovo, i víc, na správném místě, ve správnou chvíli, správným “oponentům”, řeší mnohdy roky zbytečných “válek” i válek. Stejně je to, navzdory absencím ve slovních, jeden z prvních okruhů, které se člověk z cizího jazyka MUSÍ naučit, jinak nechápe tu cizí řeč ani náhodou …
Lidé “mluví” sprostě tehdy, když mají sprosté myšlenky a to i když mluví spisovně.

Autor
20. 9. 2023 23:20
Odpovědět  Peter 008

Ještě jen tak mimochodem – poslední slava, tak TA OCHLOKRACIE JE TO, CO JE OZNAČOVÁNO ZA VLÁDU LIDU!
Takže Ottův slovník byl a je proti vládě lidí … závěry si dělejte sami.

A znovu odkazuji na výše mnou připomenutá slova pronesená v přítomnosti E. Beneše.

21. 9. 2023 02:21
Odpovědět  Peter 008

Petře, nemáte pravdu. Ochlokracie má s vládou lidu společného asi tolik, jako svoboda s anarchií, protože předpona „ochlos“ se vztahuje k lidu v jeho neuspořádané, chaotické, zmatené a brutální verzi – na rozdíl od předpony „démos“, která popisuje lid jako klidnou a rozumně uvažující jednotku. Demokracie je tedy vláda lidu, která se odehrává v rámci dodržování právních předpisů, které občané pro sebe stvořili.

Rozhodnutí vycházející z lidu musejí mít logický základ, aby se o nich dalo diskutovat. K tomu je potřeba, aby občané byli vzdělaní, měli přehled a uměli rozumně uvažovat.

Jakmile však dojde k tomu, že lidé přestanou uvažovat logicky a převládnou u nich vášnivé debaty, jestliže tedy bude demokracie stržená masou do chaotických vln, hrozí riziko jejího přerodu v ochlokracii. Jinak řečeno v lůzovládu. (Proč je v překladu použit pojem hrůzovláda nevím.)

Starověký řecký politik Polybios uvedl, že vztah mezi ochlokracií a demokracií odpovídá vztahům mezi tyranií a monarchií nebo oligarchií a monarchií – ve všech případech jde o prohnilou formu daného způsobu vlády.

21. 9. 2023 02:22

Nejlépe je možné si ochlokracii představit na případu Velké francouzské revoluce, kdy v prvních dnech revoluce v roce 1848 dav ovládl ulice. Zde se bezpochyby jedná o učebnicový příklad ochlokracie.

https://www.politicky-slovnik.cz/mezinarodni-vztahy/ochlokracie-aneb-kdyz-vladne-luza/

Sory jako, ale musel jsem. Sice jsem to věděl, ale politický slovník to vysvětlil za mě, a lépe.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
21. 9. 2023 06:09

Já jsem jen poznamenal tohle, protože tohle nejčastěji se uvádí jako “pravá vláda “lidu””. Vím, že je to k ničemu – jako pojem – stejně jako demokracie, autokracie, ochlokracie atd. protože jednak je to pokaždé jiné a jednak proto, že ani jeden pojem z “filosofie” (natož slovníků) neodpovídá žádné realitě.
Západní demokracie byla a je – pokud to za to budeme podmíněně považovat – pokaždé jiná a jiným způsobem. Ovšem souhlasím – výjimečně – s otci zakladateli Ameriky, že demokracie je nejhorší způsob možné vlády. Což neobělí žádný jiný způsob ani o vlásek!
To je problém toho, že lidé nedokáží správně pojmenovat a ani se nenechat zmanipulovat. A pokud jde o ty revoluce, mnohem spíše by to byl čistý teror, než cokoliv jiného. Navíc, co zde uvádíme, vše je “říznuto” dědictvím západní civilizace. Velice těžko si dokážeme představit skutečné chápání například takových záležitostí v Číně s její dlouhodobou civilizací. K čemu by to vedlo. Tím nenaznačuji ani to, že by to bylo nějak moc lepší.
Takže sice vás chápu, ale pak to musíte také vysvěštlit těm, kdo pojem ochlokracie používají v takových souvislostech.

Autor
21. 9. 2023 06:16
Odpovědět  Peter 008

Tady si můžete vše přečíst jinak skvělou definici:
Skutečným překladem pojmu „vláda lidu“ by byl termín Ochlokracie (sociální systém ve Spartě). Ten je ale zaužívaný pro vládu davů – nevědomých, elitami zmanipulovaných mas. Např. podporou státních převratů, tzv.“barevných revolucí“, ve formě demonstrací organizovaných neziskovkami řízenými ze zahraničí.
https://www.slovanstvi.cz/temata/co-je-demokracie/

A hlavně si přečíst na těchto stránkách “něco” o Slovanech.

Nelze jen tak měnit to, co kdo řekl, napsal protože pak se z toho již doopravdy stane galymatyáš. Já sám, jak možná víte, pojem demokracie vůbec nehájím, ale respektuji, ale nepoužívám, protože se raději vyjádřím “opisem”, pokud to jde.
Je to také daň za to, že si necháváme měnit významy doslova před očima. A nejen v politice!
Jinak příjemný den.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
21. 9. 2023 06:44
Odpovědět  Peter 008

Mám jednu otázku, která z námi všeho uvedeného vyplývá:

Jak pojmenujeme správně ten systém, kdy skutečně si budou lidé vládnout “sami”, a hlavně budou chápat a mít odpovědnost nejen za sebe, ale i v rámci společnosti?

Ale ne, že demokracie.

21. 9. 2023 07:57
Odpovědět  Peter 008

V důsledku vykradeného pojmosloví ho nelze jednoslovně a přitom srozumitelně pojmenovat.

Boomer
21. 9. 2023 08:39

..pánové, zkuste upřít svůj bystrozrak směrem k historii Athénské demokracie, jejíž funkční principy rozvinul pro naši současnou potřebu John Burnheim pod názvem Demarchie.

Jen ve zkratce, jde o princip správy společnosti formou náhodně vybraných skupin rozhodovatelů. Dva základní rysy máte zde:

  • 1. trvání na tom, aby byly jednotlivé oblasti politiky podřízeny vzájemně nezávislým orgánům, které by vyřešily problémy s jejich koordinací spíše vyjednáváním nebo rozhodčím řízením než diktátem shora. Smyslem je napravit vadu stávajících demokracií, v nichž se problémy řeší spíše podle mocenských strategií politiků než podle podstaty případu;
  • 2. výbor odpovědný za každý politický orgán by měl statisticky reprezentovat ty, kteří jsou nejvíce ovlivněni jejich rozhodnutími. Panuje naděje, že by to vedlo k lepším rozhodnutím, nejen k zbožným přáním populistického překrucování.
Putinovec
21. 9. 2023 15:35

Prolidský systém , kde jsou všem lidem bez rozdílu uspokojovány jejich životní potřeby a zároveň je každému umožněno plně rozvinout svůj jedinečný geneticky daný talent , ku prospěchu všech .
Takže takový systém můžeme jako identifikaci nazvat PROLIDSKÝM .

Albi
21. 9. 2023 17:45
Odpovědět  Putinovec

Bohužel ale se nikdy nepodaří vymýtít závist a sobectví – podstatu pravicového individualismu.
Přestože se ví a je celou historií lidstava potvrzeno, že člověk je “stádní typ”.

tupý hulvát
21. 9. 2023 14:03
Odpovědět  Peter 008

Navrhuji UTOPIE,nic takového není možné.

21. 9. 2023 07:21
Odpovědět  Peter 008

Nejblíže k demokracii měli v zaznamenaných dějinách vzato kolem a kolem pouze severoamerické indošské kmeny. Tedy většina z nich. Valná. Evropská demokracie jako taková, antikou počínaje, ve skutečnosti nikdy neexistovala. S hodně přivřenýma očima by se ta antická ještě dala nazvat demokracií vnitřního kruhu, a to i když zcela pomineme otroky. Jinak vím jedno – mnoho kuchtíků zkurwí polívku.

Jak to řek (ve zkratce)l Si nějakému ušáckému žvástalovi, když mlátil pantem o hnusech autokracie – než se ve válce demokracie na něčem usnese, autokracie už koná. Ve zkratce a volná interpretace. Ve skutečnosti to vyznělo spíš jako že než se demokracie rozhoupe, je už po válce a demokracie poražena. Škoda, že jsem si to nezkopnul, ale ten smysl to mělo. Ale to bychom tu mohli o přednostech toho či onoho slámomlátit týdny a týdny a stejně by to k ničemu nevedlo.

Vy arumenty, já argumenty, a jen zbytečná ztráta předkremačního času. Osobně jsem přesvědčen, že bez osobní, jakož i hmotné odpovědnosti politiků a možnosti jejich odvolání, je to všechno o ničem. To je jako když čtu všechny ty plky různých horlitelů o svobodě. Taky přeju hezkej den.

Boomer
21. 9. 2023 08:44

..a měl pravdu te soudruh Si.
V pátek nejvyšší výbor vydá rozhodnutí a v pondělí už i ten nejmenší výboreček v nejzapadlejší části země dle rozhodnutí koná, jinak by taky mohl brzy skončit na stadioně..

21. 9. 2023 15:24
Odpovědět  Boomer

Jistěže měl. Ale fakt mě mrzí, že jsem si to nezkopnul.

Albi
21. 9. 2023 17:50

I takhle to bylo dobré, srozumitelné a pochopitelné.
Jméno autore není ž tak podstatné, důležitá je myšlenka a hlavně její pochopení.

sergej
21. 9. 2023 09:42

Na a máme vládu lůzršlechty dýpstejtu NWO bidetizace šwábismu? Díky nosičům mozku v ruce digitální demence chovanců inkluzek – mají na displeji a jsou in a cool. 🙂

Pavel z Moravy
21. 9. 2023 13:57
Odpovědět  sergej

Výborně Sergeji, vyjádřeno jak má být, stručně, přesně a jasně. Pánové si dali práci s vysvětlováním, ono je to sice užitečné, ale tvoje vysvětlení je srozumitelné každému smrtelníkovi, který pobíhá po pokecu..

ModrýKlokan
21. 9. 2023 12:43

@ Milan

Čau Milane. Mě stačí pozorovat vládní politiky, veškerou současnou vrchnost i jejich voliče. Vzorová ochlokracie, tupá sebranka a bezcenná parazitní lůza. Prostě česká oslokracie.

21. 9. 2023 15:55
Odpovědět  ModrýKlokan

Čus. Oslokracie nééé! To by byla velká křivda, když osel je nejinteligentnější z koňovitých. Jen bychom ho tím urazili. Co takhle dodokracie, když už je u nás většinově dodů neurekom? Nebo ještě líp – drontokracie. To je ono! To má panečku jinou pumprdenci, než nějaká ušmudlaná dodokracie. A zní to docela světově, žejo?

Albi
21. 9. 2023 17:54

A co takhle blboun nejapný? Ale neumím z toho vytvořit jednoslovný název. To bych nechala zdejším “nápaduschopným” 🙂

Francin
21. 9. 2023 04:14

V sionských spisech se chválí, že nám byla záměrně podstrčena demokracie vázána na slova Řecka slova demos a kritos. Ve skutečnosti žádná demokracie tedy vláda lidu neexistuje a nikdy v minulosti ani neexistovala. Případný nadšený demokrat může veřejně sdělit v kterém státě za posledních dvě stovky roků vládl či vládne lid. Lid pouze volí své tzv. zástupce do parlamentu, a tito zástupci si během jednoho měsíce uzurpuji veškerou moc a to jak zákonodárnou tak i prostřednictvím politických stran moc výkonnou i soudní, Výsledkem je potom stav, který prožíváme i v současné době. Výjimka z tohoto podvodu na lid neexistuje v žádné zemi světa. Příkladem demokracie byla vždy dávána Anglie. Má snad někdo vážně přesvědčeni, že tam něco takového existuje reálně ?

sergej
21. 9. 2023 09:47
Odpovědět  Francin

Zastupitelská ano ale to mnohdy ani neví falze flagisté pokud si nějakého pol pota nedosadí, že jo jako se pochlubila cia.

Zmatený
21. 9. 2023 13:15
Odpovědět  Peter 008

Mám pocit že ochlokracie se u nás už brzy změní na chochlokracii, pokud se tak již nestalo…

Albi
21. 9. 2023 17:56
Odpovědět  Zmatený

🙂

Pavel
21. 9. 2023 03:12
Odpovědět  Peter 008

Oboji vlada a opozice jsou proticesky. Z toho potom se muze odvozovat , vselijaka poskozeni hospodarstvi a dalsi skutky proti statu narodu.
A Rajchlove a Vidlaci jsou pod nynejsim maskovanim pro vsema deseti a velmi bezohledne.
Jejich zvoleni bude mit stejnej dopad , jako zvoleni Zelenskeho v U..

Standa
21. 9. 2023 03:28
Odpovědět  Pavel

Múžete , alespon trochu srozumitelně( což Vám většinou nejde) osvětlit Vaše názory proti např. Pepovi Vidlákovi?
Nebo např. Váš nenávistný názor na SPD či KSČM? Jste příkladem toho, proč se lidé nemohou sjednotit.

Per
21. 9. 2023 08:39
Odpovědět  Standa

Ano, taky bych rád věděl, proč jste proti jmenovaným.
Vy jste vlastně proti všem, pokud to nebude podle vás.
Směrováno na Pavel

Slovan
21. 9. 2023 08:46
Odpovědět  Standa

Nick Pavel má zřejmě v držení horší Já, jinak si to nelze vysvětlit. Dnes zřejmě ten kdo má noční.

21. 9. 2023 16:22
Odpovědět  Slovan

Ale lze. Jeden z těch Pavlů co se pohybujou na Pokecu je našinec s diakritikou, no a tenhle emigrant má deb-ila bez ní a u jména ty dvě šipky, což značí, že vzal čáru a už není vocazdejší.
Takže dva Pavlové, žádná schíza. Důkaz? Stačí projet diskuzi zde: https://1url.cz/Duq5w . Asi pátý shora je Pavel našinec, no a toho migrujícího najdeš, když si klikneš sem:  Gales

Albi
21. 9. 2023 18:12

Tomu nerozumím, vzdyť ty taky neěříš Rajchlovi. Jiný zas Vidlákovi, já třeba někomu úplně jinému (jen momentálbě nevím komu) atd.
Takže Pavel nevěří těm dvěma, možná i dalšm s čím byste souhlasili, tak oč vlastně jde?

Slovan
21. 9. 2023 19:04
Odpovědět  Albi

Jestli mě mozkovna pobírá, tak o podání. Není podání, jako podání. Můj názor. 😊

22. 9. 2023 16:38
Odpovědět  Slovan

Bingo Pavlušo!

22. 9. 2023 16:41
Odpovědět  Albi

Jak napsal Pavlík – o podání. A Vidlákovi taky nevěřím, když už jsi to naťukla.

Zmatený
21. 9. 2023 13:20
Odpovědět  Pavel

Že vy nemáte rád židy o)

Albi
21. 9. 2023 18:16
Odpovědět  Zmatený

🙂 Mohu se zeptat, podle čeho poznáte žida???
Možná, že se s ním sejdete někdy na pivu a dobře si pokecáte a ani nevíte, že je žid.
Předpokládám samozřejmě, že na pivo nechodíte s Rotschildovic rodinou. 🙂

Slovan
21. 9. 2023 19:09
Odpovědět  Albi

Albi velice jednoduše, kluci když jdou spolu na pivo, tak někdo dříve, někdo déle, se stejně pak potkávaji na toaletách.No tam si koukají po pinďourech, kdo ho má většího. Je to všude stejný, nó a tam by se to mělo poznat né?!! 🙄🙏🤦‍♂️

Frank
20. 9. 2023 23:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Stále je v našem státě velká množina idiotů, kteří budou zase volit šmejdy z pětidemolice. Zkrátka komu není rady, tomu není pomoci a bohužel podle toho také dopadneme.

sergej
21. 9. 2023 01:38
Odpovědět  Frank

Ona je nějaká kolonie v euálu kde se žije hůř? I ta cestovatelka po ukr dostala stopku když napsala omylem bez schválení agenturou pro dezinformace že si tam juchají proti našim lidem. 🙂

21. 9. 2023 02:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Jaké: “Právní jistoty se vytrácejí,” dopyči už? Ty zde už neexistují, jenže to na plnou hubu nikdo neřekne!!!
Co se vytrácí, je naděje, že snad ještě nějaké existují – ne jistoty. Ty buď jsou, nebo nejsou. Pakliže jsou, jedná se o právní systém. Pakliže nejsou, jedná se o všechno možné, jen ne o právní systém.
Rád bych znal jednu jedinou tzv. “právní jistotu”, která je u nás jistá. Jednu jedinou (!!!) “právní jistotu”, o které lze říci – ano, toto se nezmění, toto je jisté.
Já žádnou takovou neznám. Ani jednu. Žena buď těhotná je, nebo není. Jistota buď jistotou je, nebo není. Howgh!

Standa
21. 9. 2023 03:22

Právní jistota?Z praxe znám jednu.
,,SOUDY JSOU NEZÁVISLÉ, ALE SOUDCI JSOU ZÁVISLÍ!”

21. 9. 2023 05:12

Ve fofru zblbnul. Oprava: “…o které lze říci – ano, toto se nezmění, toto je dané ústavou a proto jisté.”

Standa
21. 9. 2023 03:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Dnes se dozvídám, že není správné bránit
vlast, je lepší se sebrat a odejít vyklidit prostor pro
(přemnožené) nově příchozí Ukrajince. To samozřejmě
neznamená, že nechci pomoci potřebným lidem. Učili
mě, že mám být velkorysý, laskavý a štědrý.
Pokud někdo o pomoc požádá a já mohu pomoci,
mám to rozhodně udělat. A udělám to i když mne
to stojí vlastní síly, peníze, čas a třeba musím i
trochu riskovat. Děláme to všichni, pokud ovšem
ten, kdo pomoc potřebuje, si ji nevynucuje silou a
nechce víc, než mu můžeme dát Zelenskyj!!!. A nerozhodují o tom
byrokrati, ale naše srdce. Nelze pomáhat všem,
může se stát, že na to naše síly nestačí. Neplavec
nemůže skočit pro topícího se, ani kdyby nakrásně
chtěl. Pomoc někomu je záležitost našeho svědomí.
Pokud někomu z jakéhokoli důvodu pomáhat
nechci, neudělám to. Je to mé nezadatelné právo.

jirik
21. 9. 2023 06:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Pro ty, kteří se zajímají o odevzdání korporátních dokladů a rodného listu korporaci česká republika
videa a pdf lze stahnout
https://ulozto.cz/shared/folder/VHvsjTeNQFke#!ZGRmMQR2AQNkAzAwLwOwMJEzBJSxA2IeEySEG1qKnmywEmN0MD==
*****
ze setkání s mojmírem a renatou hodina sedm minut video

Sláva rodu a dieržaví – Mojmír a Renáta Ponertovi, Drahotuše 16.9.2023
https://www.youtube.com/watch?v=Mf0E8gzMGQI

21. 9. 2023 07:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Eva
21. 9. 2023 09:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Je mi srdečně jedno jak se státní zřízení jmenuje.
Já si přeju žít v zemi, kde ti, kteří jsou ve vedení rozumí svému oboru, kde nejvyšší nemá IQ tykve, kde zejména mlaďoši nepohrdají prací rukou.
Kde muž je chlap a žena je žena a pokud je jí dopřáno tak i matka.
Kde nepliveme jedovatou slinu po přátelích a nehrbíme se před zločinci.

Pavel z Moravy
21. 9. 2023 10:03
Odpovědět  Eva

Paní Evo, ani nemusíte dělat velké rozbory a řekla jste to zde nejlépe ze všech.

Standa
21. 9. 2023 10:52
Odpovědět  Eva

Někdy mám pocit, že moudří lidé si z nás dělají šoufky a imbecilové to myslí vážně.

Zmatený
21. 9. 2023 13:23
Odpovědět  Eva

Jednou se určitě dočkáte. Teda, pokud se dostanete do nebe…

tupý hulvát
21. 9. 2023 14:33
Odpovědět  Eva

Přejete si poručit větru dešti,to máte blbý.

Pavel z Moravy
21. 9. 2023 17:40
Odpovědět  tupý hulvát

Alespoň si přeje slušnou společnost, která by většině asi nevoněla.

Pavel z Moravy
21. 9. 2023 09:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Nezměníte systém, nezměníte nic. Nevychováte důstojné a zralé lidi, budete mít chaos a grázly u moci. Vyměníte jedny zprofanovance za druhé jako se to zde děje již 34 roků od převratu, budete mít bídu, svrab a neštovice. Všechna moudrá slova mohou jít do prde.le, když se řízení ve státě ujmou lupiči. A ti jsou zde již celou dobu od převratu. Pěkný den přeji.

Slovan
21. 9. 2023 09:29
Odpovědět  Pavel z Moravy

No to nechápu, jak tu mohou být moudrá slova, když tu nejsou moudří lidé. 🤦‍♂️🙄
A ti co se považují za “moudré” podojili co se dalo. 😥

sergej
21. 9. 2023 09:56
Odpovědět  Slovan

? ..mají ty co dávají buďme jako oni. A po nás potopa.

Tak jako titanik to tu jede na náraz od pozvratu ne že nebude ale kdy i když se dá říct že díru už udělal klaun institut skořápkář a kolik se jeho utahovači opasků na blahobyt odrazilo ode dna?
Ti co jezdili s ním mňoukat?
https://www.youtube.com/results?search_query=václav+klaus+chikago
https://www.youtube.com/watch?v=zK87uDviI7M

sergej
21. 9. 2023 10:01
Odpovědět  sergej

Ty vole 🙂 bleskurychle vydrbali adresy se “šperkem z odkazu.
https://www.youtube.com/watch?v=amtiYOmQzy8
Tak ono se říká že čert nikdy nespí.

Pavel z Moravy
21. 9. 2023 09:59
Odpovědět  Slovan

Tak když to vezmu za celek, jaké človíčky jsme si vychovali, takové máme. Kdysi jsem zaznamenal jedno pěkné moudro – Přiváděli bychom na svět děti vychované, kdybychom sami byli vychovaní. To, že lidé přiváděli na svět děti ve většině vychované platí ještě tak pro dobu před 50 roky, dnes stěží. Jak mohou sebestřední a egoističtí sobci přivádět na svět rozumnou generaci? Nu a o tom to je. Hodnotový žebříček, kampak se nám poděl? Vlci ho sežrali!!.

sergej
21. 9. 2023 10:15
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ziskovci je tak ždímají že děti vidí leda ve výtahu. 🙂

Vychovají je neoliberálové 123. pohlavní a neziskovky nesouměřitelně bohatých malou domů, adrenochromisti na sednutí na lep. Vlastně ti operují s orgánovými ambulancemi na ukr.

tupý hulvát
21. 9. 2023 14:41
Odpovědět  Pavel z Moravy

To už tady bylo.,měli jsme perfektní školství zadarmo,relativní dostatek všeho,levné dovolené,bydlení skoro zadarmo,energie také.Byla jistota práce,stát pitomcům nedovolil nasekat dluhy,byly plné hospody,všude nějaké akce,výstavy,v malém městě každý týdem dva plesy,na čaje jsem jezdil dvakrát týdně!A jak to dopadlo?
Ne ne,museli by se vyměnit lidi.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
tupý hulvát
21. 9. 2023 14:47
Odpovědět  tupý hulvát

V plesové sezoně.

Pavel z Moravy
21. 9. 2023 18:03
Odpovědět  tupý hulvát

No jo, ale bylo to, akorát jsme opomněli pohlídat grázly, kterým to, že jsme si takto žili nesmírně vadilo, ať už byli z jakýchkoliv sfér a odkudkoliv. Lidi nevyměníte, musíte je leda vychovat. To asi nejde, nač to rozebírat, tak hurá do chaosu a bordelu. Vždyť oni takhle vlastně chtějí žít, tak k čemu se nasírat. Podle Tytlerova kruhu začíná pomalu otroctví. Do kebulí těch mladších generací a také starších nevidíme a také k čemu. Já bych pouze rád dožil ve společnosti trochu důstojné, ale když to není možné, tak nač to řešit. Člověk může na stará kolena žít důstojně alespoň sám a tak to je asi to nejlepší, co může sám udělat, alespoň pro sebe. Ale jinak nevím, proč by paní Eva měla být naivka, jestli je chtít žít v něčem slušném naivita, tak potom nač tady rozebírat všechno to co děláme. Není lepší si pak zahrát třeba oko se zdevalvovanou korunou a vybodnout se na to? Nebo ležet s knížkou zabořenou v nose, hltat moudra, která budou asi vždy k hounu. Tak nevím.

zdendulka
21. 9. 2023 10:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Nedá mi to a zapojím se do nesmírně zajímavé diskuze o způsobech vlády… Osobně se domnívám, že pokud bude zákony dovoleno hromadit bohatství bez konce, klid nebude nikdy. Ti, co nahrabou největší balík, budou vždycky chtít vládnout podle sebe a zkorumpují penězi nebo výhodami své okolí. Proto se domnívám, že je nutné zamezit hromadění majetku nad určitou částku (xy milionů) a bude po válkách. Prostě na to nebude nikdo mít a bude se tedy hledat jiné řešení. A teď se moc těším, jak to schytám – to si zase počtu a hlavně : hodně se dozvím 🙂

Pijack
21. 9. 2023 10:37
Odpovědět  zdendulka

Ti bohatí, kteří ovládají svět už takový zákon za pomoci svých peněz smetou se stolu, takže nikdy nevznikne. Ale neklesejte na mysli. Proti takové zvůli už lidé vymysleli způsob a občas ho také použijí. Je to krvavá revoluce. Třetí cesta neexistuje. Nevěřte na sametové pověry a podobné zhovadilosti.

Karel
21. 9. 2023 10:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Rozpad státu sledujeme všichni s hrůzou. Jakou budoucnost nám chystá nacistická Fialova vláda nastolením bezprávní totality po vzoru nacistů? Dožijeme se snad opakování rychlosoudů a každé ráno bude vysílat rozhlas zprávu, že za schvalování ruské SVO byli zastřeleni: a následuje výčet jmen vlastenců. To fakt nechci. Pryč z EU, pryč s vlastizrádnou Fialovou vládou. pryč s totalitou.

Jura S
21. 9. 2023 10:28
Ohodnotit příspěvek :
     

S manželkou (zdravotní sestra a učitelka) já jako stavební inženýr (remomovaný specialista) jsme se dohodli, že zvážíme, zda prodáme všechny nemovitosti a nekoupíme si vilu někde v Rusku… zbavit se pětikulčáků, babiše, gryndýlu, homoklád a žít mezi normálními lidmi…

Pavel z Moravy
21. 9. 2023 14:12
Odpovědět  Jura S

Celkem logická úvaha, ale u nás jak říká zdejší kamarád Milan, u nás předkremačních už jaksi neuskutečnitelná.

Vladimír
21. 9. 2023 11:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Nakonec skončíme jako na Divokém západě – občané města si budou platit svého šerifa. Na to fakt stát nepotřebujeme.

zuzana
21. 9. 2023 12:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Q) The Storm Rider: Zprávy ze dne 20.9.2023

https://aktax.cz/q-the-storm-rider-zpravy-ze-dne-20-9-2023/

zuzana
21. 9. 2023 12:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Migrační krize může způsobit kolaps EU

https://aktax.cz/migracni-krize-muze-zpusobit-kolaps-eu/

Jura S
21. 9. 2023 12:32
Ohodnotit příspěvek :
     

No já myslím, že dobrý je nový právní plán pana Řeporyjského starostu, člena ODS jeho slova : vyvlíct v noci čechy na ulici, podříznout, zabít děti… důležité je, že pan ministr Rakušan takový plán neodsoudil (je rakušan asi) . No mě to nevadí, pokud se to dle ODS a Řeporyjí bude konat jen v čechách (my jsme Slezané) pod vládní záštitou a zastřešením 4 hvezdičkového generála PePa, který jako voják doufám zajistí, aby ani jeden čehůň neprchl do SLEZSKA ! Tak si tam děléte v tom “cajzlhradu” co myslíte a co myslí ODS řeporyje… ale sem nelezte, do dostanete tak do tlamy, že musíte postavit u hranic Slezska plot… jinak dostanete zas…

Jura S
21. 9. 2023 13:09
Odpovědět  Jura S

PŘÍKLAD EU PRASAT – “novinářů” :V Čachticích na Slovensku trefil kulovnicí fízl ženu na 120 m, že jako čistil “lauf” , ocas tam ji šmíroval přes puškohled a navíc měl v komoře náboj, jen za to by měl dostat trest SMRTI !! Byl to tvůj kvér ? Jo. Na dvorek a ke zdi ! Pravidla držení zbraně jsou jasná, vždy prázdný zásobník a komora při jakékoliv manipulaci mimo střelnici či lovecké stanoviště !! i t brokovnice se musí nosit zlomená !!

tupý hulvát
21. 9. 2023 15:10
Odpovědět  Jura S

Jak to mají dělat držitelé zbraní na obranu?Já to vím,ale víte to vy?

Jura S
21. 9. 2023 15:26
Odpovědět  tupý hulvát

Já to vím, v případě nošení (skryté, nesmí být vidět) může mít zbraň v zásobníku náboje, ne ovšem natažená (u pistolí). U koltů plný bubínek, samo nenatažený kohoutek. Ovšem kolego, KULOVNICE není obranná nýbrž lovecká dlouhá zbraň, která se např nenosí do LÍDLU že… :-))) nedělejte ze sebe blbce, lovecká zbraň se čistí v garáži, sklepě s vyndaným závěrem… nebo jste rval vytěrák proti kulce ?

Boomer
21. 9. 2023 18:45
Odpovědět  Jura S

..dovolím si vás opravit, podmínky nošení zbraně jsou zákonem jasně vymezeny, mimo jiné nesmí být nošena viditelně, ale to je vše. O zákazu náboje v komoře u krátkých zbraní nebo natažení či nenatažení bicího ústrojí ani zmínka. Existuje několik systémů jištění nabité a natažené palné zbraně proti nechtěnému výstřelu, které poskytují zbrani tzv. pádovou jistotu.

Pijack
21. 9. 2023 19:45
Odpovědět  Boomer

Správná připomínka. Já to řeším ale trochu jinak. Moje “skrytá” zbraň není registrovaná, takže v případě potřeby a nouze na mě nepřijdou 🙂 Jak by mohli, když není v registru, že… Jen blbec se zaregistruje a pak má celý život bobky, že na něj strýček Sam dohlíží. To musí být strašný duševní vopruz 🙂

Boomer
22. 9. 2023 12:12
Odpovědět  Pijack

.. no já tuhle slyšel, že je prý hodně lidí, kteří mají zbrojní průkaz, to aby měli bezproblémový přístup ke střelivu a na střelnici.. a současně mají stejné železo nelegálně, to kdyby náhodou nějakou vládu zase napadlo jim ty legální posbírat.
Lidi jsou koumáci..