Piloti kolabují ve vzduchu – sedm případů za březen 2023
Linka TAROM RO-7673 TSR-HRG z Temešváru (Rumunsko) do Hurghady (Egypt) byla odkloněna: 30letý pilot měl bolesti na hrudi a zkolaboval za letu 25. března 2023 – 7. incident pilota tento měsíc.
K dalšímu nebezpečnému incidentu došlo 25. března 2023 na palubě letadla rumunské letecké společnosti TAROM. První důstojník, 30letý pilot, cítil bolest na hrudi a ztratil vědomí, uvádí Makismd.
Boeing 737-800 letěl z Temešváru (Rumunsko) do Hurghady (Egypt) se 184 cestujícími na palubě. Incident se odehrál v bulharském vzdušném prostoru. Posádka nahlásila ztrátu vědomí pilota a požádala o nouzové přistání.
Letadlo bezpečně přistálo na dráze v Bukurešti asi 80 minut po startu.
Po poskytnutí lékařské pomoci kapitán nabyl vědomí a nyní je v nemocnici.
Boeing zůstal na zemi asi 90 minut, pak znovu pokračoval v letu.
Tento měsíc je to sedmý incident s piloty. Dříve:
– 22.03.2023, krátce po startu, pilot Southwest Flight (let WN6013 LAS-CMH) ztratil vědomí. Let byl odkloněn, protože pilot zkolaboval krátce po vzletu, nahrazen pilotem jiného než jihozápadního původu (klikněte zde)
– 18. března 2023 nastala stejná situace při letu letadla TS739 FDF společnosti Air Transat. Pilot omdlel asi 200 mil jižně od Montrealu (klikněte zde)
– Dne 13. března 2023, hodinu a půl po startu letadla Emirates Flight (let EK205 MXP-JFK), se pilot cítil špatně. Let byl ukončen; (klikněte zde)
– 11. března 2023 pocítil pilot letadla United Airlines (let UA2007 GUA-ORD) bolesti na hrudi. Po nouzovém přistání byl let ukončen (klikněte zde)
– ve stejný den, 3.11.2023, pilot British Airways omdlel v káhirském hotelu a zemřel. Airbus A321 měl podle plánu letět z Káhiry do Londýna (klikněte zde)
– 3.3.2023, Virgin Australia Flight, VA-717 letící z Adelaide do Perthu, byl nucen nouzově přistát, protože první důstojník dostal 30 minut po startu infarkt (klikněte zde)
Letecké společnosti a letecké regulační orgány tyto situace nevysvětlují. Snaží se nedělat si reklamu.
To mají z toho, že jsou nezodpovědní dezoláti,kteří věří ruským dezinformacim a nenechli se očkovat min 4 dáfkama.
Samozřejmě to nemá nic společného s povinnou vakcinací. To přece nemůže být pravda, že? Piloti určitě už dlouho předem měli všichni srdeční potíže a fikaně se vyhnuli zdravotním kontrolám. Ale pfajzrjed?? Né, né, né.
Špatně jste “odmaskoval” svoji ironii, takže jste zůstal téměř nepochopen.
😆 😆 😆 😆
Nebo měli smůlu, příp. nedali úplatek a dostali pouhé placebo. 🙂 🙂 🙂
v ČR žádný proces za úmrtí v důsledku vakcinace naše prohnilá justice nepřipustí??? Vojtěch se nám chechtá z Finska, Rymula+Chlíbek si užívají odměn, jak se bránit zločinnému spolčení, pokud mají bílé-mafie nakradeno i na privátní ochranku???
Tím, že dotyčný/ná podepsali “papír” před tečkou, se vzdali veškerého nároku na odškodnění a stali se dobrovolníky “vakcinačního” experimentu. Na základě tohoto podpisu, odmítají pojišťovny v Německu, vyplácet životní pojistky pozůstalým.
Dezoláti, kteří nutili očkování, kubkové, flégrové, novotní a další, by měli denně létat pouze s očkovanými piloty. Tam i zpět. Nejlépe místo MHD. Auta zakázat.
Tito dezolati by misto letani letadlem meli letat z okna budov s pristanim na betonu.
Slátanina.
Šoup jsem vám sem minus, aby se vám neudělalo želé, že na vás každej sere.
To, že článek je slátanina lze prokázat tím, že o případech zdravotního selhání pilotů není na odborných serverech zabývajících se bezpečností letového provozu ani zmínka – např. Aviation Herald nebo Aviation Safety. Kromě toho doufám, že v budoucnu se začnete vyjadřovat slušně.
Budeš mít lehký průběh a nezemřeš. Vakcína je bezpečná. ..odmaturuješ a odpromuješ, big pharma zadarmo a z lásky k penězům vám to zařídí zadarmo (na dluh otrokáren) Ps. v závorce je kontrolní otázka pravda nebo lež. Tamto je jasné, reklama kšeftu..
Ale neříkejte to nahlas – obchodní tajemství.
Chapu, ty nic jineho nez srackomety nectes a nevis, ze podlehaji cenzure…
Není zmínka?Proč asi?.Přemýšlej.
😆 😆 😆 😆 🙋♂️
Až se stane pojem slátanina slušným výrazem zhodnocení proč ne? Pravda, i potom ale nebudu k trollům zrovna slušnej. Jsem už takovej. Vaše doufání je v tomto směru tudíž jen planou nadějí.
A jinak – o nadúmrti jdoucí do statisíců není rovněž v majstrýmu nikde ani zmínka. Přesto existuje a nabírá švunk.
A budou si tím odrazovat cestující, ne?
Pamatujte, že peníze jsou AŽ na prvním místě. A platí to vždycky a pro každého kšeftmana, ať šéfuje aerolinkám, nebo prodává u silnice ředkvičky..
Milane, nech ho být, kdo nechce vědět, neví. Jiná krevní skupina, dnes je jí naše země plná.
To není pouze jiná krevní skupina, ale troll.
Z hlediska faktů možná, z hlediska malinkého dílečku mozaiky jen potvrzuje to, co je jasné, zvyšuje se nebezpečí úmrtí i těch co by měli být vzorem zdraví. To je podmínkou pro získání licence pilota a její udržení. Jiná otázka je pečlivost těch prohlídek.
Otázka informačního potvrzení – už bychom si měli zvyknout, že jednak se mnohé neříká, když se to nehodí, zvláště posledních 33 let a pak když to někdo na internetu změní, vymaže, kdo si jde do záložního archívu a hledá “starou” informaci? Navíc to není často tak jednoduché, stačí “malinkatá digitální” změna a nenajdete nic. I když to tam třeba ještě je. Ale i odtud se o dá smazat.
Jednou jsem takto ze zvědavosti něco hledal a našel až po hodně dlouhé době a náhodou.
Když na to před 2 roky ti znalí upozorňovali a mluvili o tom co se bude dít s očkovanými piloty a že budou nakonec aerolinky zaměstnávat pouze neočkované, tak to byl hoax, že vy mezinárodní zločinci. Buďme rádi, že my v sobě ten sajrajt nemáme, už bychom se někde ze záhrobí dívali jak tady ta zvrácená a zdegenerovaná Evropa a amíci kráčí do pekla. Kur.va, že to ale zdejší národy nechaly dojít do takových sra.ček v jakých to je, to je skutečně výkon. Hlavu tady mají plnou teď všech těch zvráceností a šíleností, nu však baba Vanga jim osud předurčila.
Cenzurovana zapadni media zamlcuji nadumrtnost a zdravotni problemy po ockovani. To se projevuje i ve zdravotnictvi, kde lekari takova poskozeni odmitaji pricist ockovani!
Poskozeny musi vyvijet neustaly tlak, aby dostal vysetreni, ktere ma pricinu odhalit. Media pak takova poskozeni oznacuji za neobycejne vzacna!
Lze se, podvadi, zamlcuje, neinformuje se verejnost. WHO toho vyuziva a chce zavest diktaturu opatreni, ktere pak musi staty vsude zavest pri vypuknuti pandemie. Bude to diktatura firem, ktere vyrabeji vakciny a korumpuji WHO.
Málo teček…..
Napsal jsem, že článek je slátanina. Uvedu příklad: u letu TS739 je v odkazu uvedené toto: “According to The Aviation Herald, the March 18th incident took place aboard Air Transat flight TS7…”. Problém je v tom, že na stránkách Aviation Herald není o tomto letu a kolapsu pilota ani zmínka. Co dodat? Jaká je tedy relevantnost článku? Ukazuje se i úroveň diskutujících, kteří jakýkoliv jiný názor neřeší argumenty, ale okamžitě začnou nevybíravě napadat osobu s jiným názorem. Jsem penzionovaný dopravní pilot s více než třicetiletou praxí a prolítal jsem celý svět. Přestože u žádného incidentu nebyla uvedena příčina zdravotního selhání – všichni jste spustili svoje hnojomety naplno. Komu a čemu tím prospějete? Každé zdravotní selhání pilota za letu musí provozovatel ohlásit, je ustanovená komise, která případ řeší (včetně lékařských posudků – zdravotního vyšetření pilota nebo pitevní protokol) a závěrečná zpráva je pak zveřejněná na stránkách úřadu daného státu a je odeslaná na ICAO, případně další instituce – např. EASA nebo IATA. Tyto zprávy jsou dnes přístupné komukoliv. Můžete být úplně klidní – ke zdravotnímu selhání pilotů dochází po celém světě a s politikou nebo očkováním nemají nic společného. Na závěr jedna perlička k letu WN6013: “Let byl odkloněn, protože pilot zkolaboval krátce po vzletu, nahrazen pilotem jiného než jihozápadního původu.” Je mezi diskutujícími někdo, kdo něco ví o “jihozápadním původu pilota”?
Zdravím Vás pane Kellere. Nechtěl bych se s Vámi pouštět do odborných polemik ohledně létání, ale možná jste si nevšiml, kolik změn se ve světě, právě kvůli tzv. vakcínám, v posledních 3. letech událo. Jak se snaží zodpovědné orgány a komise měnit zavedené postupy a pravidla, v souvislosti s povinnou vakcinací a jejich nepříznivých dopadů na širokou světovou populaci. Přepisují se učebnice, nenápadně se mění definice různých nouzových stavů, atd. Nenapadlo Vás, že i Vámi zmiňovaná pravidla o povinném reportu zdravotních selháních, mohla být těmito událostmi ovlivněna?
Zde například, Váš kolega pilot, popisuje pouze některé tyto jevy.
https://necenzurovanapravda.cz/2023/01/sokujici-odhaleni-pilota-elity-si-zadaji-aby-jejich-letadla-pilotovala-vyhradne-neockovana-posadka-video/
Bohatí nechtějí očkované piloty! Proč?
“Joshi Yoderovi z US Freedom Flyers volají bohatí podnikatelé a manažeři korporací, kteří chtějí, aby s nimi létala neočkovaná posádka. Bývalý pilot Jetstar Alan Dana to odhalil v rozhovoru s Marií Zeee .”
Pravda je dcerou času. Nedá se umlčet, uvěznit, zničit, nakonec vyjde najevo. Ukazuje se, že zhoubné účinky všech vládami prosazovaných, nesmyslných a naprosto devastačních nařízeni, si vybírají svoji krutou daň. Za celý svůj život jsem neviděl ani jednoho vrcholového sportovce, který by zkolaboval přímo na “place” (fotbalisti, basketbalisti, tenisté). Nikdy jsem ani neslyšel, že by dítě pubertálního věku dostalo infarkt myokardu, dnes velmi častý jev. Toto vše je velmi alarmující a ukazuje to na jednu skutečnost: úřadům a institucím se již nedá věřit, stejně tak jako médiím a vládám. Vše je organizováno a řízeno z těch nejvyšších pater, těmi nejbohatšími, kteří nemají ani ty nejmenší zábrany, poslat miliony na smrt.
Ale jinak s Vámi naprosto souhlasím v tom, že se naprosto neumíme chovat. Ta agresivita, to věčné napadání za rozdílný názor, urážky, mnohdy dost nevybíravé a většinou bez argumentů, se mi opravdu ze srdce protiví.