nezařazené

Otevřený dopis ministrovi kultury ohledně Korunovačního kříže

otevřený dopis, v Praze dne 24. června 2024

Vážený pane ministře,

žádám Vás tímto o sdělení, zdali v případě, že by Ministerstvo kultury bylo znovu požádáno o souhlas s vyvezením národní kulturní památky Korunovačního – Ostatkového kříže mimo hranice ČR, tak zdali by vydalo souhlasné stanovisko. Z hlediska vysoké důležitosti, kterou Korunovační kříž pro naši zemi má (jak symbolické, duchovní či kulturní, tak z hlediska základů naší státnosti), je jistě namístě, aby ministr zasáhl do schvalovacího procesu. Celá kauza vyvezení Korunovačního kříže na výstavu do Drážďan, navíc v den výročí okupace Německem, vzbudila velké veřejné pobouření, statisíce lidí se o tuto kauzu zajímalo, více než 7 tisíc lidí veřejně podepsalo Výzvu za navrácení Korunovačního kříže zpět do ČR (viz narodniproud.cz/vyzva), 8. 5. na Hradčanském náměstí proběhla demonstrace na podporu návratu Korunovačního kříže (youtu.be/3ereBRkX4rE). Podle veřejně dostupných informací kurátor výstavy Jiří Fajt pravděpodobně připravuje jeho další vyvezení na jiné výstavy. Navíc bylo (na základě nesouladu mezi zjištěnými skutečnostmi z Ministerstva kultury a Celního úřadu) na celý postup vyvezení Korunovačního kříže podáno trestní oznámení na Policii ČR.

odůvodnění:

Nejvzácnější český národní a církevní předmět – Korunovační – Ostatkový kříž, který nechal zhotovit Karel IV., a který obsahuje ty nejcennější křesťanské relikvie (dřevo z Ježíšova kříže, trny, část hubky, ost. sv. Anny, sv. Jana Křtitele atd.) – byl se souhlasem Svatovítské kapituly odvezen na půl roku na „světskou“, „uměleckou“ výstavu do Drážďan (spolu s více než 100 dalších artefaktů Svatovítského pokladu, včetně Svatováclavského meče). Povolení k vycestování ze země vydalo Ministerstvo kultury do 29. 9. 2024, nicméně kurátor výstavy Jiří Fajt (bývalý ředitel NG) se nechal slyšet, že plánuje cestování celé výstavy Svatovítského pokladu do dalších zemí (mluví se o Vídni, Paříži a New Yorku) v následujících dvou letech. Celou výstavu při zahájení „posvětili“ například prezident Petr Pavel či kardinál Dominik Duka, ještě navíc v den výročí německé okupace 15. března letošního roku.

Celá tato akce je velmi nešťastná z mnoha důvodů. V prvé řadě se jedná o Korunovační kříž, který sloužil ke korunovaci českých králů. Dlouho byl nedílnou součástí korunovačních klenotů a přestože není uchováván přímo se Svatováclavskou korunou v korunní komoře, neměl by vůbec opouštět Pražský hrad. Karel IV. právě pro uchovávání tohoto kříže a dalších korunovačních klenotů postavil hrad Karlštejn.

Odvezení Korunovačního kříže do Německa spustilo velkou vlnu nevole, výzvu za navrácení kříže veřejně podepsalo již více než 7 000 lidí, na Hradčanském náměstí proběhla demonstrace za jeho navrácení, které se účastnily stovky lidí. Společnost pobouřilo i to, že církev, které je tento kříž kvůli obsahu církevních relikvií a ostatků svěřen do péče, by o něj měla řádně pečovat i vzhledem k jeho důležitosti vůči české státnosti. Nikoho by nenapadlo vystavovat mimo naše hranice, navíc na půl roku, Svatováclavskou korunu. A Korunovační – Ostatkový kříž má pravděpodobně pro naší zemi ještě větší význam.

Avšak z hlediska náboženského jsme na půl roku mimo naše hranice nechali odvézt pro každého křesťana úplně nejposvátnější předmět, který nemá obdoby po celé Evropě. Něco, co bychom u nás měli sami uctívat a mít ve vážnosti. Něco, co by mělo sloužit každému věřícímu v jeho duchovnosti i ochraně. Karel IV. každý rok 14 dní po Velkém pátku nechával Korunovační kříž vystavovat pro věřící a z celé země se k němu konala procesí. Sám kardinál Duka s tímto křížem celebroval na Velký pátek v době kovidu kvůli pomoci celému českému národu. Právě v této době, kdy nedaleko od nás zuří válka, ve které je naše země také zapojena, by tento kříž měl být k dispozici našim věřícím a v případě nutnosti by měl být i použit k modlitbám a k ochraně nejen věřících, ale všech lidí na českém území.

Další důvod k pobouření veřejnosti je ten, že celý akt účasti našeho prezidenta na vernisáži v Drážďanech bez odpovídajícího diplomatického protějšku, a předání nejcennějšího státního předmětu do Německa, se dá vyložit jako symbolické podřizování se našemu západnímu sousedu. Od mnoha návštěvníků této výstavy, kteří ji navštívili v různé časy, máme potvrzeno, že vyjma vernisáže je o ní minimální zájem. Denně navštíví výstavu řádově jednotky, či nižší desítky lidí. I celá výstava je pro Svatovítský poklad dehonestující, „umělecká“ díla současných (celkem neznámých) autorů – fotografie, objekty a videa – mají temnou a destruktivní energii. Svatováclavský meč je dokonce vystavován tak, že kříž, který je „vyfrézován“ v čepeli, je hlavou dolů. S předměty tak vysoké duchovní hodnoty je zacházeno jako se střípky nějakého starodávného vymřelého kultu (Výstava nese název „Fragmenty…“).

Vzhledem k téměř nulové návštěvnosti by bylo sice nejvhodnější, kdyby se Korunovační kříž vrátil na naše území dříve než v září. Ale je pravdou, že to je až příliš optimistická varianta. Nicméně doufám, že velmi bedlivě posoudíte myšlenku, že po ukončení drážďanské výstavy by se Korunovační kříž měl vrátit na Hrad a žádné další cestování by již neměl podnikat. Nejen dokonce letecky přes oceán, ale ani po evropských zemích. Tento kříž by jako křesťanský ale i národní poklad a klenot měl již natrvalo zůstat na Pražském hradě.

Se srdečným pozdravem

Ing. Václav Hrabák

úvodní signatář Výzvy za navrácení korunovačního kříže

tel: 603 743 049

vaclav.hrabak@volny.cz

přílohy:

Webové stránky Výzvy za navrácení korunovačního kříže s podpisy signatářů: narodniproud.cz/vyzva.php

Video ze shromáždění za návrat Korunovačního kříže (8. května 2024) youtu.be/3ereBRkX4rE

Rozhovory s historikem Petrem Bahníkem o Korunovačním kříži youtu.be/39tEzQxLhZA a youtu.be/OmClqBIv-w4

sdílet na

Souhlas
Upozornit na
41 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
JoFa
25. 6. 2024 13:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Ja nikdy nepochopím, ako ste mohli súhlasiť s vyvezením národného klenotu mimo hranice. Ak sa vám vráti nejaký fejk, tak sa potom nečudujte, dnes sa dá vytvoriť veľmi verná kópia, dúfam, že kompetentní znalci, majú indície, ktoré sa nebudú dať sfalšovať.
Orginál si najskôr objednala tá satanistická partia v Nemecku pre svoje okultné rituály. Prečo musel byť orginál na výstave, ktorú takmer nikto nenavštevuje? Zase konšpirujem?

JoFa
25. 6. 2024 13:48
Odpovědět  JoFa
Pijack
25. 6. 2024 13:58
Odpovědět  JoFa

Sny nemají s budoucností NIC společného. V hlavě máš HD a říká se tomu mozek. Jen v mozku mohou existovat procesy a zkraty milionů podnětů… takže harddisk mozek si udělá svoje, aniž by byl ovlivněn jeho spícím majitelem… a možná si na něco po probuzení vzpomene. Ostatně nevzdělaní lidé rádi vymýšlí, aby byli zajímaví a světoví – věštci, zvěrokruhy, bláboly, pořekadla, mýty…. slouží to jen jako krmení pro ovce 🙂

Gales
25. 6. 2024 18:37
Odpovědět  JoFa

Jo,jo.Některé děje ze snu se vyplní. A některé ne.Například když se mi zdá o cihle zlata tak po probuzení není nic.

laco
28. 6. 2024 11:32
Odpovědět  Gales

snář současný: http://www.medo.cz

Jura S
25. 6. 2024 15:48
Odpovědět  JoFa

DOVEZE SE POZLÁTKO FEJK… to snad tak bylo od počátku jasné, proč jinak by se posílal ORIGINÁL !!!!

ijn
25. 6. 2024 19:20
Odpovědět  Jura S

Diag Human může zabavit a ČR vydírat za uznané podvody s krevní plazmou vobřezanými soudci……už vidíme kam, naši političtí zrádci směřují vývoj

Viking
25. 6. 2024 21:34
Odpovědět  JoFa

Tohle jsem napsal hned první den té zrady. Ale Čechům je to jedno, bojí se už i sami sebe.

Pavel
27. 6. 2024 22:28
Odpovědět  Viking

Nikdo z akademickych pisalku, vam nikdy napsal a nenapise , ze Benes a Masaryk utekli a nechali jako darek nacistum nase korunovacni klenoty..
K britum utekli rovnou ,ktery nas zradili nezapomneli udelat obrovske dluhy ,abysme my vsichni meli a museli zradcum ,co nejvice platit po valce.
Za boj nasich Legii ve Francii , nas co nejdriv pospichali franc nacisti zradit.

Antonín Körber
26. 6. 2024 09:38
Odpovědět  JoFa

..zde jde o mnohem více,protože se jedná o symbol naší státnosti…ministerstvo kultury zde hraje jedinou roli,že je trestně odpovědné..takže vůbec nevíme,jak se s tím vůbec náš stát vypořádá,jestli jsme ještě vůbec nějaký stát?..copak takhle se může chovat prezident?,on není žádný všemocný generalisimus !..

Pijack
25. 6. 2024 13:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Panenko skákavá !!! Jaký dopis ?. Má vůbec smysl psát nějaké dopisy tupcům? A ještě oslovení – Vážený pane ministře 🙂 🙂 🙂

Těmto neurvalým psychpatům s absencí špetky úcty k národu spíš patří dát několik po tlamě, nejraději bejsbolkou… a ještě prý Vážený pane ministře… To si ten pisatel u mě vykoledoval označení “lokaj” !!!

Slovan
25. 6. 2024 14:28
Odpovědět  Pijack

Co se nasííírááš? Vždyť si o to říkáme, se podívej okolo sebe, komu to vadí? Komu!!
No a my co o tom alespoň trochu uvažujeme se tuna hádáme a vyčítáne, kdo byl větší komunista. Tak ještě jednou dostáváme TO o co si už dlouhou dobu říkáme, výprask ze kterého se jen tak nevyhrabeme.

Pijack
25. 6. 2024 15:02
Odpovědět  Slovan

Já se tak nějak moc nenasírám. Spíš se tomu lokajovi směji a v duši s ním pohrdám. Je dobré pohrdat takovým ohebným prosebníčkům. Nemají v sobě ani špetku sebeúcty. Zato každý, kdo se probudí a začne s těmito slimáky pohrdat, ucítí sám na sobě, co je to sebeúcta. Je to krásný pocit. To mi věř.

Slovan
25. 6. 2024 16:56
Odpovědět  Pijack

Tvoje emoční prožitky nezmám, ale i kdybys jsi měl hezké prožitky, tak kdoví jak to s tím Křížem dopadne. Ale ono tady jako se vším. To není sranda kam jsme to nechali dojít. Takže pohrdat jimi můžem ale věř mi zase ty, že Jim je to u (!). Tihle tvorové si neváží vůbec ničeho, jen sami sebe a vidiny mamonu. Co se týče nassrranosti, tak to jsem, ale snažím se to co nejvíce potlačit, bo si tím škodím a uvědomuji si to. Můj zdravotní stav už není na nějaký odboj a většině spoluobčanům je to fuk. Tak si musím uvědomit na co mám a nechávám to plavat, jde to ale těžko.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
25. 6. 2024 15:30
Ohodnotit příspěvek :
     

Ježíšmarjáááá! Namísto maximálně deseti ostrých odsuzujících vět, jen samé kecy kecy kecy, navíc v uctivém předklonu. Šašci.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
anonym
25. 6. 2024 19:03

Je ten kriz jeste pravy? Kdyz se krade z podstaty, ani korunovacni klenoty nebudou chraneny.
Taj to chodi, kdyz jsou u moci deprivanti.

25. 6. 2024 20:36
Odpovědět  anonym

Tak to bych taky rád věděl.
P.S. Jsi to ty, Věruško? Jestli jo – stojí to u vás taky tak za howno jako u nás? Myslím zdražování všeho atd. atd. a všeobjímající bl-bost většiny občanů.

anonym
25. 6. 2024 21:46

Jsem, Milanku. Obcas sem jeste nakouknu. Jo. Pokazde, kdyz jdu nakoupit, tak uz je zase drazsi. Zhruba stoji potraviny dvakrat tolik, nez pred casem. Tezko rict, jak je to s tou blbosti. Ja ctu lidi, co se ptakovinam, jako je ptaci chripka u krav, vysmivaji. A ne lidi, co se dohaduji o tom, na kolik je vlastne Joe dementni, a ze to snad neni zas tak zle. Budeme mit debatu, mezi Trumpem a Brandonem — lidi se zajimaji jen o to, co nakonec do te polmrtvoly napumpujou, aby vypadal zive. 🙂

25. 6. 2024 23:18
Odpovědět  anonym

Takže stejně jak u nás… 😀

Albi
25. 6. 2024 23:31

Má se snad vyjadřovat jako hulvát? To by byla výborná ukázka úrovně národa, to ti tedy povím.
Mají nás za póvl a my jim to ještě potvrdíme???

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Kolemjdoucí
26. 6. 2024 08:04
Odpovědět  Albi

A co si kdo pomůže poníženou suplikou? Navíc vůči tomu, kdo má sám plechovou a sprostou hubu ? Změní něco gramatická pozice lokaje, ono snad jeho blahorodí začne s lůzou komunikovat ?
Naopak, z těchto projevů submisivity se chytají ti deprivanti za pupky, a existují 2 způsoby, jak to řešit, přičemž jeden z nich je konfiskace jejich osobního, rodinného i příbuzenského majetku ( jde o mafii ) … Druhý byl zmíněn výše, přičemž lze kombinovat s vazební “odměnou” – což je z říše sci-fi …
Tak …

26. 6. 2024 13:18
Odpovědět  Albi

Máš vskutku zajímavé rovnítko mezi ostrým a odsuzujícím a hulvátským vyjadřováním. Být stručným a úderným – lepší pojem mě nenapadá – je dle tebe výrazem hulvátsví?! Ale že se namáhám…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
26. 6. 2024 15:39

Ano, namáháš se zbytečně. A od tebe mě to víc než nepříjemě překvapilo.

Všichni si tu právem stěžujeme, jak se nedokážame sjednotit, jak jsme rozhádaní, Pavel z Moravy píše soustavně, jak jsme jako národ “duševně vyprázdnění” – a co my, alternativa? Samé plané výkřiky, to by nám šlo, ale podpořit někoho, kdo se snaží alespoň něco správného udělat, toho máte za lokaje jen proto, že k oslovení přidal obecně používanou frázi “vážený”, že mu ostře nevynadal – proč? za co? za to, že mu netykal? za to že se ozval? – měl snad mlčet?

Došlo vůbec někomu, že to byla oficiální žádost, která musí mít nějakou formu a ne nějaký soukromý dopis, který si ministr ani nepřečte?
A místo aby měl nějakou podporu, třeba mail s poděkováním a souhlasem, dostane se mu jen urážek a označení za šaška s “uctivým předklonem”.
Naštěstí to on číst nebude, ale hodně to vypovídá o nás – a není to nic pěkného, to si piš!

Fakt to tu už není pomalu ke čtení. Až na pár diskutujících – tak v řádu “nižších desítek” (do kterých počítám i tebe) – jde o samé fráze, pitomé rady, a plané sny – o restitucích a podobvně.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
26. 6. 2024 19:22
Odpovědět  Albi

Kecy… kecy… kecy… A nic než kecy. Zase začínáš s podsouváním, jako ondyno s tím sadourem? Já někde píšu o vynadání? A kde konkrétně? Ty si vážně myslíš, že když protest rozhňácáš do mnohoslovné žvanivosti, kdy se rozbředne, že to s někým pohne? Že to skutečně přečte – ne jen tak prolétne a vy mě taky? Ale jak říkám – že se vůbec namáhám.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
26. 6. 2024 20:05

Klidně kecy, když chceš..
Došlo ti (i ostatním) alespoň to, že vůbec nevíme, kdo to rozhodl a jaké pravonoci má k tomu ministerstvo kultury? Ale unisono za to odsuzujeme autora pouhé žádosti o informace, protože ministrovi kultury nenapsal “deset ostrých odsuzujících vět”?
Proč, když nevěděl, kdo to spískal, jestli a jak se ministr v té věci angažoval. Ten tón může použít až kdyby mu ministerstvo neodpovědělo, ne dřív.

Mohou se přidat i ostatní – vsadím boty, že nikdo z vás neví jestli a jakou roli v tom ministr hrál a jestli o tom vůbec věděl!
Dokud mi tohle nevysvětlíš, pak nemá cenu dál o tom cokoliv psát.

K tomu “sadourovi” – nemýlím-li se, jedná se o tu fotku, resp. fotomontáž údajného hrdinského hajlujícího ukrajinského invalidy.
To byla jen rychlovka tzv. “z jedné vody načisto”: Dnes, pokud bys měl zájem ti to rozeberu tak, že nenajdeš protiargument, za to ti ručím.
Najdi nějakou už uzvřenou diskuzi, abychom tu nezabírali místo, prohlédni si fotku znovu (já si ji pamatuji) a můžeme se to toho pustit hned.

Jura S
25. 6. 2024 15:35
Ohodnotit příspěvek :
     

tupý dopis…
Již jen oslovení patolízalské : “VÁŽENÝ PANE MINISTŘE…” co to je ??? Sakra, již v úvodu “poklonkovat” ? jako vy si ho vážíte ??
Pokud někým nemám dlouholeté dobré obchodní vztahy, tak co bych to tituloval jinak než “Ministře–toho a toho”….
A tykej mu … jak jsi starší…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
25. 6. 2024 23:33
Odpovědět  Jura S

Viz odpověď Milanovi výše.
Opravdu výborný nápad – takovým hulvátským projevem si získávat “úcti” !

Vás doma neučii slušnosti – nebo máte dojem, je snížit se na úroveň toho, kterým pohrdáte vás nějak šlechtí?
Trochu myslete, už se to tady nedá ani číst.

Kolemjdoucí
26. 6. 2024 08:08
Odpovědět  Albi

A Vy se domníváte, že tzv.”slušností”, jejíž míru, podobu, použití, určují ti degeneráti, že se s její pomocí “proslušníte” k čemukoliv ? Maximálně k vyšší míře opovržení…
Nesniižujte se, neponižujte – oni Vám to zajistí sami …

26. 6. 2024 13:25
Odpovědět  Albi

Viz má odpověd výše. Žvaníš, navíc mimo mísu, jen proto, aby sis povzneseně zamentorovala.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
26. 6. 2024 15:48

Detailní odpověď taky výše.
A nezměním na ní ani slovo, ať mě označíš za co chceš – neurazím se, ani kdybys chtěl.

26. 6. 2024 19:36
Odpovědět  Albi

Aj na to se vztahuje re 13:25

Albi
26. 6. 2024 22:23

Beru na vědomí a nevadí ni to, myslím si o tom své. 🙂

27. 6. 2024 00:50
Odpovědět  Albi

Taktéž

Jan
25. 6. 2024 16:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Korunovační – Ostatkový kříž, který obsahuje ty nejcennější křesťanské relikvie (dřevo z Ježíšova kříže, trny, část hubky, ost. sv. Anny, sv. Jana Křtitele atd.) – 
——————————————————————————————————————————
Přiznám se, že mám dost pochybnosti o reálnosti různých relikvií prezentovaných po světě……nedokážu si představit, že by se někde našly dva tisíce let staré zbytky z Ježíšova kříže nebo trny z jeho prýkoruny, údajné kosti svatých atd. Jednak pochybuji, že v době kdy byli Křesťané v té době pronásledováni, že by se podařilo tyto artefakty zachránit a že by se tím v té době někdo vůbec zabýval a už vůbec ne, že by nepodlehly procesu přirozeného tlení a biologického rozkladu. Spíš mám pocit, že nějaký vykuk vždy někde ulomil kus větve nebo trs šípkového keře a pak to draze prodal s tvrzením “že to získal ze svatého hrobu”. Takoví spekulanti balamutící naivní důvěřivce byli vždy a jsou i dnes, jen se prodávají například auta “s nestočeným tachometrem, nikdy nebouraná, zázračné prášky na hubnutí atd.”

Jura S
25. 6. 2024 17:34
Odpovědět  Jan

Ale, ale … my to víme že Ježíšek nikdy neexistoval, mám taky doma “kupónovou knížku” jejichž “svatého početí zisku pro všechny ovcany” jsem se taky nikdy nedočkal… Ale chráním ji jako relikvii ODS – SVATÉHO Venci Klause a Vaška Veškrny…

Viking
25. 6. 2024 21:31
Ohodnotit příspěvek :
     

V Čechách se nenajde jediný vlastenec, hrdina, který by zburcoval národ, co se tu děje. Nejsem rodilý Čech, jen ženatý tady, ale být jim, jdu do toho. Nestydíte se za sebe? Berou vám zemi, děti, státnost. Češi se neumí spojit proti zlu a ztratí všechno. Smutné.

Pavel z Moravy.
26. 6. 2024 09:08
Odpovědět  Viking

Jo, Vikingu, ono je to těžké. Pokud do toho nevstoupí mládí, staří o berlích s tím již nic neudělají i když i spousta z nich má přeformátované vědomí. Nevím odkud ze severu jste, ale kupříkladu od svého syna vím, jak výborné to bylo ještě v devadesátkách když jezdil do Švédska za obchodními partnery a koukněte se dnes. Jak si dnes tyhle mladé generace co vstupují do dospěláckého života nebo již v něm jsou ustelou, tak si opravdu lehnou. Staří lidé nad 60 roků již žádnou změnu neprovedou. Jsou většinou nemocní a už nemají sílu něco měnit. Ne, že by nechtěli, ale opravdu při svých problémech nemohou. A o rady jak vidno omladina nestojí. Tady tato rozmazlená určitě ne. Vždyť je rodiče vozí do školy autíčkem i když bydlí od školy 500 metrů. Pro naše generace byla slova starých lidí, tedy dědečků, babiček a i jiných dospělých lidí téměř posvátná. Nikdy bychom si nedovolili se jim veřejně posmívat. A nyní, bohužel společnost dorazila ke svému morálnímu rozkladu. Jak z toho ví málokdo. Jedině znovuobjevení lidských hodnot s tím může pohnout. Kdo s tím ale začne?

Slovan
26. 6. 2024 12:48
Odpovědět  Viking

Hezky napsané ale trochu zbytečné. Já mám stejné pocity, ale nikoho okolo sebe nevidím, kdo by povstal a bouchl do stolu. Jsme příliš zahleděni do sebe a svého majetku a na druhých nám vůbec nezáleží, natož na státu. Tohle se tu pěstuje dobře od 68 roku, když se náckům a židovstvu nepovedl puč, majdan v ČSSR.

Albi
26. 6. 2024 16:01
Odpovědět  Slovan

Nepřeháněj – žádný “puč” tu nebyl – na to ještě tehdy nebyla doba “zralá”. Ten přišel až v listopadu a ani to nebyl žádný puč jen taková lidová veselice – chyběly jen kolotoče, houpačky a lochneska.

Dokonce i Karel Kryl pozdější kritik, jim na to zpočátku naletěl. Myslím, že jsem to už jednou odkazovala, tak znovu:
https://www.youtube.com/watch?v=_dZhCrzVs3s#utm_content=organic&utm_term=K.%20Kryl%20Branibo%C5%99i%20v%20%C4%8Cech%C3%A1ch&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam.cz
A poslechni si ji až do konce – ten odpovídá tomu, jak Čechy vnímal jistý veliký “vlastenec a humanista” Vašek.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
26. 6. 2024 20:43
Odpovědět  Albi

Co platné, když mu tenkrát málokdo rozuměl, málo
kdo mu věřil a ještě jsme se tomu smáli. Jak kruté.

Antonín Körber
26. 6. 2024 09:19
Ohodnotit příspěvek :
     

..okamžité navrácení je samozřejmost,..jenže došlo k daleko horším věcem,došlo k hluboké urážce všech občanů naší vlasti a o to horšímu znesvědcení tohoto symbolu naší státnosti,což je nutno považovati za nebývalý trestní čin,který by byl ve slušných dobách potrestán trestem smrti….tedy je nutno požadovati nápravu,což je veřejná hluboká omluva všem občanům naší vlasti a samozřejmě zde musí proběhnout proces znovuvysvědcení…Postrádáme zde vyjádření se Církve svaté,která zde hraje velmi podivnou a zvláštní roli…takovou ostudu snad naše historie ani nepamatuje,protože toto hraničí srozpuštěním církve svaté u nás,protože nemůže státi na takových základech….něco takového mohlo napadnout jen opravdu spiklené prohnilé a choré mozky…Jsou věci,co se může a co ne,toto rozhodně nemůže ani nikoho napadnout!!!…

26. 6. 2024 12:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Nakonec budou viset vedle toho kříže…žádný strach…ten se o sebe umí postarat…
Stejně jako ta Rudá Fangle Peršanů.
https://www.youtube.com/watch?v=3k4MQEVIWII