nezařazené

Ostřelování civilní oblasti v centru Doněcku – rozhovory s místními lidmi – VIDEO

sdílet na

66 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
6. 4. 2022 00:05
Ohodnotit příspěvek :
     
Tak jsem se pídil, kdo je Patrick Lancaster. A hned na začátku jsem narazil na Manipulátory. Zkráceno:**Patrick Lancaster, americký novinář ve službách separatistů*Jan Cemper
 3.4.2022*Facebookem se nyní šíří reportáže Patricka Lancastera z Mariupolu a dalších míst. Reportáže se snaží nabudit dojem za agresi ve městě je zodpovědná ukrajinská armáda a AZOV.
Je tedy nutné si představit, kdo Patrck Lancaster je. Už od roku 2015 se staví na stranu Ruska.
Například ve svém projevu pro Russia Today (RT) v únoru 2015 Lancaster řekl, že současný
ukrajinský prezident Petro Porošenko je nepřítelem lidu. Od roku 2016 vytvářel reportáže z bojových akcí separatistů. Stál za zrodem mnoha nepravdivých teorií o sestřelení letu MH17.
Tedy pádu letadla civilního letu, který 17. července 2014 sestřelili separatisté ruským
protiletadlovým systémem BUK.***Pak už jsem se nepídil. No uznejte - značka Manipulátoři a jako štemp Cempler, to už má nějakou váhu! Jak Cempler prohlásí něco za lež, mám vždy jistotu, že se jedná o fakt.

ladislav
6. 4. 2022 01:52

Tak to Vám akorát věřím, Manipulátoři jsou prolhaná verbež.

6. 4. 2022 02:22
Odpovědět  ladislav

Přečtěte si ještě jednou poslední řádek, ju? Možná jsem tam měl ještě napsat “… a naopak. Prohlásí-li něco za pravdu, mám vždy jistotu, že se jedná o lež.
Nebo v posledním odstavci uvodit větu: “No uznejte… atd” důrazným varováním: WARING! POZOR! Následuje SARKASMUS !!!

Pijack
6. 4. 2022 07:56

No, tak tím se přece Cemper odhalil do morku kosti. Popisuje sám to, co chce na druhé straně cenzurovat… takže jeho vyvracení je potvrzení pravdy o Ukrajinských nacistech. Oni jsou někdy ta sluníčka tak vylízaná, že se označí správně za manipulátory 🙂

Albi
6. 4. 2022 12:36
Odpovědět  Pijack

Taky jsem se divila, jak se mohli tak prozradit. Moc toho v hlavně asi mít nebudou. 🙂

6. 4. 2022 17:48
Odpovědět  Albi

Jo. Samuraj se nám zparchantil a začal politikařit už někdy přede dvěma roky. Jenže komu jinému jsem mohl hodit hlas, bez obav že propadne? Kdyby vedl KSČM J. Skála, hodil bych hlas jim. A je mi fuk, že mě komáři, v době jeho působení v KSČ, dvakrát zašili že jsem je zlobil. Jedno vím jistě. Skála by (a s ním celá KSČM), hlasoval proti. Vlastně by se mi nejvíce líbil jako premiér. Že je proruský? To není. Je ale silně… jak to říci… protikorporativní. A tuhý vlastenec, při tom otevřené mysli s nemalým politickým rozhledem. Jojo. Taky před třemi dekádami nečekal, že napíšu co jsem právě napsal. Nojo, no.

adam
6. 4. 2022 08:53

Cemper je duševní mrzák, ten je politování hodný,..i když, média nás nás učí být bezcitní.
V tomto státě a nejen v tomto se cenzuruje pravda. To je divné, ne?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Alfa
6. 4. 2022 10:50
Odpovědět  adam

Cemper sám v minulosti zmanipuloval nějaká fakta, protože si chtěl obhájit nějaké svoje vyvrácení nějaké manipulace. Dávno to uznal jako chybu a dnes všude uvádí zdroje. Nechápu kde vidíte problém. Lidi všeobecně nevidí rádi, kdyý jim někdo vyvrací jejich milované bludy a vyvraceči dezinforamcí a hoaxů upadají v nemilost. Nechápu, kde se bere ta záliba být oblbován dezinformacemi.

Albi
6. 4. 2022 12:45
Odpovědět  Alfa

Když se chce, tak se najdou zdroje, které podle potřeby vyvrátí či potvrdí cokoliv chcete. A pokud se takové nenajdou, ty stávající se dají vždycky trochu upravit.

Vysvětlete třeba, jak je možné, že na Ukrajině vraždí výhradně Rusové. Co dělají Ukrajinci s tím množstvím smrtících zbraní, které jim soucitná Evropa dodala a dodává nadále?

Alfa
6. 4. 2022 13:24
Odpovědět  Albi

Proboha co by s tím asi tak dělali? Všiml jste si, že jsou pod útokem? To jsou otázky tohleto. Ale já vím, co chcete naznačit…

Albi
6. 4. 2022 15:28
Odpovědět  Alfa

Tak jinak.
Co podle vás Rusům na Ukrajincích tak vadí, že je “napadli”? Stačí krátce uvést důvod. O tom zatím nikde nepadlo jediné slovo.

Alfa
6. 4. 2022 15:57
Odpovědět  Albi

Jak už jsem tu psal, nejpravděpodobnější se mi jeví ten plyn na Donbase a u Krymu. V tomto článku je o tom zajímavé video:

https://www.e15.cz/nazory/zena-polevajici-muzske-rozkroky-belidlem-jako-ukazka-ruske-propagandy-1388393

Albi
6. 4. 2022 18:08
Odpovědět  Alfa

Jen tak – z čista jasna? Nemůže ten dlouhodobý důvod být tento (zkopírováno z jiné diskuze):
“…vyjádření generálního tajemníka NATO o tom jak doposud západ „pomáhal“ Ukrajině:
„Podporujeme ji mnoho let, vycvičili jsme tisíce členů ozbrojených sil, kteří nyní bojují. Vybavujeme ukrajinskou armádu mnoho let a poskytujeme jí podporu tak, že dnes jsou schopni se dobře bránit,“
Jinými slovy: Mnoho let jsme Ukrajinu přetvářeli v neoficiální základnu NATO”

Albi
6. 4. 2022 18:11
Odpovědět  Albi

A ten důvod, proč “vpád” přišel 24. 2. 22 byl nepochbně tento:

https://www.pokec24.cz/krize-ukrajina/ruske-ministerstvo-obrany-zverejnilo-originaly-ukrajinskych-rozkazu-s-plany-na-pripravu-utocnych-operaci-na-donbasu/

PS: Co myslíte, rozhodli to Ukrajici sami, nebo jen plnili přání svých pánů a “spojenců”?

Alfa
6. 4. 2022 18:27
Odpovědět  Albi

Hm, zajímavé. Jsou ty dokumenty pravé? Proč se s nima Rusko neohánělo o měsíc dřív, aby okamžitě ospravedlnit svůj útok ? Nepřijde Vám to podezřelé?

Albi
6. 4. 2022 20:34
Odpovědět  Alfa

Ne, nepřijde.
Protože ty dokumenty získalo ne za 5, ale za 1 minutu 12.
Nebo si snad myslíte, že znepřátelené strany si navzájem s předstihem předávají zprávy a tajné informace.

Alfa
6. 4. 2022 11:44

Zamysleme se. Je většina obyvatel západního světa (a vlastně celého světa) schopna rozeznat ukrajinštinu od ruštiny? Je běžný obyvatel schopen bleskově rozeznat rusko BVP od ukrajinského? Řekl by vám ruský obyvatel Mariupolu neco lichotivého o ukrajincích? Na všechny otázky je odpověď NE a už jenom to nabourává důvěryhodnost výpovědí ve videu.

Albi
6. 4. 2022 12:58
Odpovědět  Alfa

A naopak. Chcete být rádoby nestranný/á, ale nejste.
A že banderovská Ukrajina není zrovna vzor demokracie, jak nejen její představitelé hlásají asi nevíte. Zkuste si na internetu najít něco o banderovcích, které jsou dnes obdivováni a oslavováni.

Alfa
6. 4. 2022 13:30
Odpovědět  Albi

Banderovci, fašisti. Podle mě to vůbec není o nějaké denacifikaci. Spíš bych v tom viděl ten plyn co našli před deseti lety na Donbase a u Krymu… A Rusové vyslali do světa takových za vlasy přitažených prohlášení (nejen letos, i v minulosti), že je těžké uvěřit tomu, že jsou všechna pravdivá. Třeba to, že havárii Kursku zavinilo plavidlo NATO (si najednou loni jeden ruský admirál vzpoměl, že se tam tenkrát nějaké pohybovalo). A Lancaster leta žije v Doněcku, vzal si za ženu Rusku a píše pro ruské noviny… Takže tak. Ten ještě dostane od Vladimira vyznamenání…

Alfa
6. 4. 2022 11:51

Připomělo mi to video z ukrajinského dětského tábora. V pozadí UA vlajky, děti měly vlaječky na trikách a hajlovaly. Akorát jsem nebyl schopen rozpoznat, jestli to video bylo natočené na Ukrajině nebo v Rusku.Chápete kam tím mířím? Nepřijímejme nekriticky každou hloupost, která se k nám dostane, používejme mozek, než to budeme šířit dál. Což bohužel spousta fanoušků dezinformací nedělá a sdílí a sdílí…

Albi
6. 4. 2022 13:17
Odpovědět  Alfa

Jistě, to bychom měli.
Ale v první řadě by to měla dělat vláda/vlády a jí/jim věrná média.
Ukrajinci nejsou takoví beránci, jak se nám cpe do hlav a nejsou obětí Ruska.
Miniimálně 8 let vyzýval Putin k dialogu, ke spolupráci. Jak na to reagovala Ukrajina, navázaaná na USA?

Pláčete dobře, ale na špatném hrobě.

Alfa
6. 4. 2022 13:38
Odpovědět  Albi

A proč je vyzýval k dialogu? Nelíbilo se mu, co se děje na Ukrajině? A co je mu do toho? Neustále se snaží mít vliv nad zeměmi bývalého východního bloku, včetně nás. Jím sponzorované weby budiž důkazem. Nelíbí se jim, že se jejich původní vazalové otáčí na západ. Snaží se rozvrátit naše společnosti a na Ukrajině se mu to možná povedlo.

Léta harašil zbraněma u svých západních hranic, aby donutil zejména Ukrajinu investovat do obrany, čímž nepřímo oslaboval ukrajinskou ekonomiku. Geniální tah, jako musím říct, že manipulace Rusům jde dobře.

Alfa
6. 4. 2022 15:22
Odpovědět  Alfa

Víš jak říkali Němci za druhé světové Rusům? Untermenschen – podlidi. Velmi trefné označení. Tenhle národ nikdy světu nic užitečného nepřinesl. Je to jenom čerpací stanice, která si hraje na stát. A víš co? Okupace ruskými vojsky nebyla jen v roce 1968, ta první přišla v roce 1945. Jim nešlo o to nás osvobodit ale získat kontrolu nad naším územím. Byl to pro ně takovej bonus k porážce Německa. Nechápu, jak s touhle svoločí může někdo sympatizovat. A teď se třeba vzetkni, ruskej švábe. Hlavně ať ti nepraskne cévka.

Albi
6. 4. 2022 16:19
Odpovědět  Alfa
Alfa
6. 4. 2022 17:08
Odpovědět  Albi

Lidi odmítají mainstream s tím, že je prolhaný a pak se hrabou v takových žumpách jako je třeba Protiproud. Na Protioroudu taky napsali, že divadlo v Mariupolu si Ukrajinci odpálili sami a že Moskva prohlásila, že v tu dobu tam žádné jejich letadlo neletělo. Žádný odkaz na to prohlášení, žádný zdroj. No, ale když to říkala Moskva, tak to musí být pravda, že jo. Novinařina jak stehno. Prdlajs. Účelové lži, aby přitáhli fanoušky dezinformací. Tyhle weby Vám akorát věší bulíky na nos a rejžujou z reklam. Smiřte se s tím, že tady pravdu nenajdete. Ještě že západní představitelé, ať jsou jakýkoli, mají víc rozumu než tahle vaše sorta lidí, co na tyhle sračky leze.

Albi
6. 4. 2022 18:17
Odpovědět  Alfa

Tak dobře – ale napište mi, jak vy víte, že to bylo jinak. Jaký zdroj je pro vás naprosto věrohodný?
Vysvětlete, proč Ukrajina nechce povolit vyšetřování momentálně nejvíc diskutovaného masakru v Buče?
Proč nechce povolit na Ukrajinu vstup pracovníků Mezinárodního červeného kříže, Amnesty International, Human Rights?
Byli li to Rusové, kteří ty všechny zločiny způsobili, měla by to Ukrajin jen uvátat – ale pravdpu je opak.
Nezdá se vám to ani trochu podezřelé?

Alfa
6. 4. 2022 18:31
Odpovědět  Albi

Nechce povolit? Jak to víte?

Co se týče věrohodnosti, tak mainstream píše jen část pravdy, ostatní napíšou částečně pravdu a zbytek si vymyslí (vylžou) .

Albi
6. 4. 2022 20:38
Odpovědět  Alfa

Z informací RB OSN. Je to ddostatečně věrohodné?

René
6. 4. 2022 21:44
Odpovědět  Alfa

ztráta času, popře vám i kdyby jste ho tam poslali, takový člověk nechce diskutovat, jen chce usvědčit oponenta z rusofilství, aby si tak mohl obhájit své ignorování stále intezivnější kognitivní disonance, tento jev, kdy člověk lže sám sobě i druhým, objasňuje tzv. teorie kognitivní disonance, kterou Elliot Aronson, emeritní americký psycholog a autor knihy The Social Animal, považuje za nejvýraznější teorii sociální psychologie vůbec.
 

Lékořice
7. 4. 2022 05:44
Odpovědět  René

Naprostý souhlas.

ladik
10. 4. 2022 15:24
Odpovědět  René

Přesně takhle se chová k pravdivým informacím celý západní “civilizovaný” svět. Nevidí, neslyší, nevnímá. Vysvětlování je zbytečné. Zde platí jen radikální řez. A ignorovat tupce.

René
6. 4. 2022 21:44
Odpovědět  Albi

… Lidé obecně upřednostňují soulad.
 Paradoxně právě touha po souladu vede k tomu, že se nepravda vydává za pravdu. Neracionální skutky se kvůli preferenci určité vnitřní rovnováhy odůvodňují rádoby racionálními argumenty.
Člověk navíc lpí na svých přesvědčen

Burák
6. 4. 2022 18:33
Odpovědět  Alfa

No, Rusko rozhodně nevypouští tolik fejků jako země lží Západ. Kolik že zemí doplatilo na později prokázané lži Západu??? Já jen, že naposledy kdy se pokusil soud v Hagu předvolat americké vojáky ke slyšení o zvěrstvech v Afganistánu, byli americkou administrativou vyhlášeny sankce na jednotlivé hágské soudce a ani jednoho vojáka jim na vyšetření případu nedodali. A lidi jako vy tyhle informace nevnímají, protože si vlastního svinstva západní média nevšímají, takže to asi bude lež a soudní dvůr se zbláznil a USA vyhlásili sankce na soudce mezinárodního soudu jen tak z nudy. Hold žijeme v totalitě jednoho názoru.

ladik
10. 4. 2022 15:17
Odpovědět  Alfa

Ty fašoune! Tak říkali i nám.

Albi
6. 4. 2022 15:48
Odpovědět  Alfa

A nepletete si to náhodou s kolektivním Západem?

6. 4. 2022 17:15
Odpovědět  Alfa

Tak se nám tu naklonovali dutolebí trolíci. Jediná možnost – ignorovat. Uvažuji i o dávání plus lajků, namísto mínusových. Že by se na ně boss mračil, kdyby na ně normálové sr-ali a ignorovali je a ještě by sbírali plusy. To bychom ale museli všichni táhnout za jeden provaz. Což se nestane; vždy nějaký nas-raný normál na ty provokačky naskočí. I dikce a styl alfa howna je mi povědomá z NR. Hlavně ten závěr s cévkou. I tam se vyznačoval omezenou slovní zásobou. Jak říkal sprostej strejda Josef: “Vraž vola do fraku, stejně bude bučet.” Dělají si tu zkrátka naši nedovzdělaní hnědouši nové hnízdo.

ALFO HALÓÓÓ! Sovětská – ne ruská vojska. Hele, smrkáči, neva že tě mám za ubohé trapno?

Alfa
6. 4. 2022 17:29

Co je to NR?

A kolik slov by mělo být ve větě, aby pisatel nebyl obviněn z nedostatečné slovní zásoby?

6. 4. 2022 23:48
Odpovědět  Alfa

Výjimečně zareaguji přímo, protože máš, rovněž výjimečně, pravdu. Takže oprava.
I tam se vyznačoval omezenou fantazií při aplikaci své slovní zásoby. Nyní dotaz – jak to, že ti není známo, že počet slov ve větě nemá se slovní zásobou nic společného?

Burák
6. 4. 2022 18:22
Odpovědět  Alfa

On si vlastně dnes každý najde informace, které vyhovují jeho pohledu ale to neznamená, že je to realita. Kam se poděl svobodný přístup k informacím? A kdo rozhoduje o tom, co je ruská propaganda a co ne? Mě je líto ukrajinců, protože prohráli vlastní zem. A rozhodně né díky Rusku. Veškerou jejich půdu nevlastní Rusko ale naopak Západ. Udělali si z Ukrajiny obyčejnou kolonii a jelikož Ukrajinci pohrdají, dřou je víc, jak nás. Dělal jsem v zahraničí, tak vím o čem mluvím, protože si mě pletli s Ukrajincem. A když zjistili, že jsem Čech, jejich přístup se zlepšil i když stále mi dávali na vědomí, že nejsem jejich. Nechápu jak se stále může někdo cpát na Západ. Jsme prostě národem idiotů.

Alfa
6. 4. 2022 19:03
Odpovědět  Burák

Při tom cpaní se na západ vycházím že zkušeností naší země se spoluprácí se SSSR. Co nám to přineslo? Dodnes si neseme následky. A teď se podívejte na rozdíl mezi bývalým východním a západním Německem. Východní je na tom dodnes hůř než ti co byli se západem. A my nemůžeme být neutrální a samostatnou zemí a s východem už to zkoušet nechceme.

Albi
6. 4. 2022 20:47
Odpovědět  Alfa

Přineslo nám to např. žádné bezdomovce, žádné exekutory, žádné snížení kvality vzdělání, žádný problém s energiemi, žádný hlad – maximálně fronty a – jak se dnes hezky říká – občasný výpadek zboží, ale věštšinu potravin jsme si dokázali vypěstivat samui a bez banánů se přežít dá. A ten občasný výpadek nám už taky slibují. Dočkáte se ui vy.
Vyráběli jsme všechno od špendlíku po velké invetiční celky a závody jako Škoda nebo Zetor, mají ve světě ještě dnes dobrý zvuk, i když firmy samé naši západní “partneři” coby konkurenci zlikvidovali rychleji než rychle.

Alfa
6. 4. 2022 22:02
Odpovědět  Albi

Akorát že tak jak to vedli soudruzi to bylo dlouhodobě neudržitelné, oni to věděli, proto to tak snadno pustili. V osmdesátých letech se strana rozdělila na dvě názorová křídla, jedni chtěli reformu pozvolnou, druzí radikální. Vyhráli ti druzí. To prosím říkal v rozhovoru sám Jakeš.

Burák
6. 4. 2022 18:27
Odpovědět  Alfa

Problémem Západu jsou přemnožení paraziti. Jakékoliv suroviny si mohou koupit ale oni je chtějí zadarmo a v tom je ten problém. A každý ví, že bez ruských surovin nebude ekonomika EU. Všechny ty kecy o osvobození od ruské závislosti jsou žvásty. Oni vědí, že bez těch surovin nemohou za několik desetiletí přežít. Proro očekávám nový pokus o ruské suroviny. Jen idiot si myslí, že jim o to nejde. Bez surovin není ekonomika a z reciklátu si rozhodně nepostavíte špičkovou techniku, která je ale pro další rozvoj nezbytná.

Albi
6. 4. 2022 12:34

Hahaha – Jan Cemper – génius, nad kterého není. Jen jedním očkem se podívá a hned pozna fake, dezinformaci.
Nejlepší doporučení pro Patrika Lancastera, jakého se mu mohlo dostat. 🙂

6. 4. 2022 18:20
Odpovědět  Albi

Všimněte si především jedné, velice podstatné věci, která mnoha lidem, žel, uniká. Argumentace. Co dělá mužoid cemper? Nevyjadřuje se k videím a reportážím, zda jsou či nejsou pravdivé, ale k jejich AUTOROVI !!!
A jo, přesně tak jsem to myslel. Ondyno, ještě před nástupem fašistické kliky k (bez)moci, tedy ještě před cenzurou, jsem se pídil po alterwebech, bych zjistil zda a jak manipulují a také abych měl vícero zdrojů. No a naklikl jsem si Manipulátory, že jako budou mít přehled. A taky jo. Měl jsem je tam všechny hezky naštosovaný. A navíc jsem se pobavil. Ale i s Hlídacím čoklem je sranda. Už jen ty titulky. Klidně by se to mohlo jmenovat: “Jak si Hurvajs představuje válku.”

6. 4. 2022 04:28
Ohodnotit příspěvek :
     

ČERSTVÁ ZPRÁVA z Politnavigatoru ( politnavigator.net ), čas 3:58 mosk. času:
“Důstojníci NATO z Mariupolu se dostali do kontaktu s ruskými vojáky – žádají o propuštění.”

Měl by ses za ně bažináku přimluvit.

ladislav
6. 4. 2022 05:06

Mě vytočila zmínka o manipulátorech. Ty nemůžu ani cítit. Na ten politnavigátor se mrknu.

6. 4. 2022 18:20
Odpovědět  ladislav

🙂 🙂 🙂

TAKNĚJAK
6. 4. 2022 07:12
Ohodnotit příspěvek :
     
  1. vla3tovka kter8 se nebojí říct PRAVDU”

„EU média lžou. Já byla v Moskvě!” řekla politička ANO v den vstupu ruských vojsk na Ukrajinu. Válku odsoudit odmítla

TAKNĚJAK
6. 4. 2022 11:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Neustálé cpání Ukrajiny americkými a evropskými zbraněmi
Musí Rusko směle prohlásit, že zničíme raketami jakýkoli náklad, který nám bude při překračování polsko-ukrajinských hranic podezřelý jestli z USA nebo Česka.VŠE ZNIČÍME!!! 

TAKNĚJAK
6. 4. 2022 11:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Okrajinský Khomedijant, pobírá od západních státu “30 MILIONU dolaru denně. aby neukončoval válku s Ruskem!!!

Alfa
6. 4. 2022 13:24
Odpovědět  TAKNĚJAK

Zdroj?

TAKNĚJAK
6. 4. 2022 20:09
Odpovědět  Alfa

poslíček Ušáka??? tvé názory tomu odpovídají

Alfa
6. 4. 2022 20:23
Odpovědět  TAKNĚJAK

Si piš. Taky mě ta to královsky platí. Kolik chodí vám z Kremlu, ruští trollové?

Františe
6. 4. 2022 16:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Vážení diskutující. Máte to v hlavách trochu neuspořádané. Věřit, nevěřit, komu ano, komu ne. Kdo pozorně sleduje souvislosti dění na Ukrajině a v EU, snadno pozná, že mnozí z vás používají převzaté informace a bez znalosti souvislostí papouškují cizí slova. Dle mě je ale třeba rozvážit, komu ta propaganda slouží. Myslíte si, že Rusové jsou tak hloupí, provedou třeba tu Puč, nebo jak se ta vesnice jmenovala, nechají všude ležet mrtvoly? Měli přece dost času uklidit, ne? Ale oni odjeli, v klidu a až po čtyřech dnech dorazila Úkáčka a našla tu pohromu. To myslíte vážně, že Rusové nechali západním štváčům takové trumfy? aby mohli řvát do světa ruské zločiny? Tomu může věřit jedině zarytý rusofob. Vážení. Uvažujte hlavou o tom, komu ty fejky slouží. Pak odhadnete, kde je pravda.

6. 4. 2022 18:25
Odpovědět  Františe

Dokonce týdny!!! dle snímků špióndružic!!! A lidi kolem nich ty týdny jen chodili, mrtvolky netlely, nepáchly a nerozkládaly se – prostě takovej normální život…

Burák
6. 4. 2022 18:42
Odpovědět  Františe

Mě přijde, že se už nikomu myslet ani nechce. Zdroje můžou být rúznorodé ale člověk musí zapojit vlastní selský rozum. Jenže k tomu je potřeba mít i celkový obraz situace a ten má opravdu málokdo. Však kolik lidí v ČR má IQ přez 120? Vždyť slaboduchý jedinec nedokáže ani uvažovat ve více rovinách a ještě by jsme po něm chtěli porovnávat a znát historii. Spousta opiček jen opakuje to co slyší z tlampačů a vydává to za jedinou možnou pravdu, aby se mohl alespoň na chvilku cítit chytrým:o)) Když už nám dnešní doba něco dala, tak odhalila spousty idiotů mezi námi, kteří se nejprve nechali zapíchnout vakcínou a nyní by nejraději vyrazili na rusa.

Burák
6. 4. 2022 18:42
Odpovědět  Burák

Jdu si raději pustit Švejka, protože Hašek žil prakticky identické době a jeho dílo vzniklo právě na bázi antirusismu tehdejší rozdělené společnosti.

Alfa
6. 4. 2022 19:38
Odpovědět  Burák

Zatímco antivaxeři jsou elita naší inteligence 🙂

Albi
6. 4. 2022 20:58
Odpovědět  Alfa

Ano. Ti jediní nenaletěli na kecy “odborníků” – protože mysleli.

Slepá víra v odborníky je největším nepřítelem pravdy
– Albert Einstein
(komentář:
Neboli jak vám dnes vláda a média říkají “věřte odborníkům”,
je to velmi špatná rada a Albert to prokouknul už dávno.
Pravdy se nedopátráte tak, že budete věřit “odborníkům”,
ale tak, že budete samostatně myslet.)

Alfa
6. 4. 2022 21:16
Odpovědět  Albi

Tak naletěli jiným kecům. Třeba že za pět let po vakcinaci nám to spustí rakovinu. A jinym nepodloženým blabolům.

7. 4. 2022 03:55
Odpovědět  Alfa

No, však ony se za pět let podloží. Nebo máš z budoucnosti jiné informace, ó veliký proroku? A když jsem u toho - tchyně mojí dcery a dcera se nechali tajně "ovak-cin-ovat". Půl roku po "vak-ci-naci" do té doby zdravá tchyně zemřela na zčistajana propuknuvší rakovinu - od diagnostiky do smrti Jarušky tři měsíce - a dcera, zdravá jak řípa, která byla objednaná na zcela běžnou operaci, tuto málem nepřežila a následně musela prodělat další TŘI operace protože po propuštění z nemocnice do týdne krvácení. Že by to chirurgové třikrát zku-rvili?! Proč je nezažalovala? Z jednoduchého důvodu - zeť a jeho táta by se tak dozvěděli o tajné "vak-ci-naci". Jsem totiž jediný kdo o ní ví.

7. 4. 2022 04:30

Že se vůbec obtěžuji. Zajisté se jednalo o náhodu. Prostě dvě baby se nechaj tajně, aby antiva-xeři v rodině (což jsme všici – nevěděli) “ova-kcin-ovat”, a pak jedna z nich do vánoc zemře na raka – nebo spíš na rychloraka, neb takový fofr není normální – a druhá do těchže vánoc vánoc jen s velkým štěstím díky několika transfuzím přežije. Jo, a já toho děsně smrtelnýho co-vida překonal ive-rme-ktinem a acylpyrinem. Jako ostatně postupně celá rodina. Všici bez následků, ač já nadváha, mírně nadcukr, a nadvěk. Také náhoda. Stejně tak je náhoda, že Indie vymetla “pa-nde-mii” Ive-rm-ekti-nem a v Africe ji rozchodili. Jedna tečka… druhá tečka… třetí tečka… pátá teč… Tečka.

Albi
6. 4. 2022 20:54
Odpovědět  Františe

Když ta zpráva byla tak pitomá, že by to přímo uráželo, kdybychom o tom diskutovali.
Ale shrnul jsi to výborně. Nevím, jakou kombinací kláves dát palec nahoru, tek místo něj 🙂 🙂

TAKNĚJAK
6. 4. 2022 19:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Podepisujme petice” comment image&id=2176
Blokování webů! Půjde to k soudu a pak… Nepříjemná zpráva pro Fialu s Rakušanem.

7. 4. 2022 00:27
Odpovědět  TAKNĚJAK

Tak už řádí cenzor i tady, jak jsem právě zjistil. . Zřejmě alf-aho-v-nova krevní skupina, páč jsem zrovna reagoval na jeho ubohosti.