blognezařazenévideo

„Odmítám se dívat.“ Co předvedla moderátorka ČT na Okamuru, zvedlo lidi ze židle

Vy migraci podporujete, já ji nechci. Takto shrnul Tomio Okamura debatu s redaktorkou České televize Terezou Řezníčkovou. V úterý večer hájil plakát s ozbrojeným imigrantem, kvůli kterému jej policie žádá vydat k trestnímu stíhání. A hned úvodní otázka přiměla i některé otrlé diváky okamžitě přepnout.

Žádost policie Sněmovně o vydání Tomia Okamury podle mnohých nejen přinese SPD několik procent navrch, ale také by mohla nastolit téma předvolební kampaně. Plakát s „chirurgem z dovozu“ je podle jedněch zavrženíhodným rasismem, jiní jej ale vnímají jako nadsázku, která upozorňuje na problém v Evropě zcela nepochybně existující.

Toho si podle mnohých je vědom i sám předseda SPD. Jeho první tiskové prohlášení, reagující na zprávu o policejní žádosti Markétě Pekarové Adamové, bylo v tomto směru zcela jednoznačné: „Ztrouchnivělé elity ztrácejí půdu pod nohama. Hnutí SPD je jako jediná skutečně opoziční síla opět pod útokem – tentokrát mě chtějí vydat k trestnímu stíhání za to, že říkám, co si myslí miliony Čechů. A proč? Protože se odvažujeme v kampani poukazovat na důsledky masové migrace,“ napsal.

V bezprostřední reakci projevila i řada jeho kritiků názor, že Okamurovo trestní stíhání je chybou, která mu v předvolebním roce pomůže.

Navíc prostor, který dostane při jednání Sněmovny o jeho vydání a následně u soudu, bude využit k debatě o tématu, kvůli kterému jej státní zástupce chce stíhat: o plakátu, na kterém je vyobrazen černoch s nožem v ruce a šíleným výrazem ve tváři.

Další plakáty SPD

Podle jednoho pohledu jde o rasismus, podle druhého o upozornění na reálně existující problém. V posledních dnech se řešil v Německu, kde migrant saúdského původu vjel s automobilem do davu na vánočních trzích a zabil pět lidí, stejně jako v Británii, kde se intenzivně hovoří o kauzách pákistánských gangů znásilňujících chudé britské dívky. Jejich činnost měla systematicky krýt policie i státní zastupitelství, kde v té době působil i dnešní premiér Keir Starmer.

Bez ohledu na to, který pohled upřednostní orgány činné v trestním řízení, bude velmi důležitý verdikt voličů, vyslovený začátkem října. A ohledně jejich postoje podle mnohých začíná být jasno už po několika hodinách.

„Obávám se, že jsme svědky dalšího projevu kolektivní debility nové aristokracie. Opět otevřeli konflikt, na kterém nemohou vydělat,“ říká pro ParlamentníListy.cz sociolog Petr Hampl.

V případě SPD se podle něj nedalo vyloučit, že si jeho hlasy rozeberou další opoziční strany. „Když mu ve vedení kampaně nezabrání, tak mu jen udělají reklamu a připoutají pozornost k tomu tématu,“ myslí si sociolog.

Tématu už se chopil například ministr zdravotnictví z TOP 09 Vlastimil Válek. „Rasismus je jedna z nejodpornějších věcí, jak může jeden člověk přistupovat k druhému. Použít jej navíc k politické kampani, ještě k tomu totálně vylhané, už je pak odpornost na druhou. Proto nikoho nepřekvapí, že tuto cestu zvolil zrovna Okamura,“ napsal na sociální síť společně s výzvou, ať se neschovává za poslaneckou imunitu.

Podle Hampla tak politické elity dělají všechno špatně. Díky tomu se migrace zcela jistě stane volebním tématem, což bude znamenat, že ministr vnitra Rakušan bude muset vysvětlovat, jak to bylo s jeho souhlasem pod unijním migračním paktem a co to pro nás bude znamenat. V atmosféře, kdy ze západní Evropy chodí zprávy o nezvládnuté migraci na denní bázi.

„Na druhou stranu, jsou to chyby méně děsivé, než když stejní strategičtí géniové vedou válku s milionem mrtvých,“ uzavírá sociolog Hampl.

„Odporný dotaz“…

Jak bude téma Okamurova trestního stíhání jeho oponenty pojímáno, ukázal už jeho první televizní rozhovor po žádosti o vydání. V Interview ČT24 jej vedla Tereza Řezníčková a „vykopla“ dotazem, jestli je Okamura rasista.

„Podíval jsem se na první necelé dvě minuty záznamu. Dál se jako divák dívat odmítám. Nemohu tedy a ani nechci pořad hodnotit. První otázka moderátorky je, podle mého soudu, koncipována principiálně špatně! Jde totiž o to, co je to rasismus?! Nikoli o to, zda se daný host, politik za rasistu považuje, či nikoli. Je to špatně položená, formulovaná otázka! Indikuje principiální nepochopení tématu a pojmu ze strany moderátora a redakce. Vnímavější a kritické publikum pak může právě takové omezené pochopení společensky vysoce závažné věci a tématu od dalšího sledování rozhovoru a pořadu odradit,“ řekl k tomu pro ParlamentníListy.cz mediální expert Jozef Ftorek.

Moderátorka se následně Okamuru snažila přerušit, když vysvětloval, na co měl plakát upozornit. „Prosím vás, neskákejte mi do řeči! Já tady popisuji plakát, za který mi hrozí vězení. Takže tohle je pro Českou televizi nepříjemné, že o tom chci mluvit? Nepohodlné, že mi hrozí tři roky vězení za to, že jsem kritizoval migrační pakt?“ ohradil se poslanec.


Pak se moderátorka v reakci na jeho slova o nárůstu statistik znásilnění ptala, jestli ví, kolik znásilnění ročně spáchají čeští občané. „Tento dotaz je opravdu odporný. A já vám řeknu proč. Protože vy tím bagatelizujete oběti, které tady vůbec nemusejí být,“ vzkázal Okamura redaktorce.

Její vedení rozhovoru nakonec shrnul slovy „vy tu migraci podporujete, my ji nechceme“, proti čemuž se moderátorka ohradila.

https://www.parlamentnilisty.cz

Stanovisko Trikolory k policejní žádosti o vydání Tomia Okamury

Trikolora považuje policejní žádost o vydání předsedy SPD Tomia Okamury k trestnímu stíhání, odeslanou Poslanecké sněmovně, za absurdní, ba přímo skandální. Vzhledem k tomu, že parlamentní volby jsou už na dohled, zcela evidentně se jedná o hanebný předvolební útok a zlovolný pokus o kriminalizaci lídra opoziční parlamentní strany.

Kriminalizovat předsedu politické strany za to, že v předvolební kampani varuje před nebezpečími, která občané vidí prakticky dennodenně v televizním zpravodajství, či za to, že kritizuje vládu za její politiku, která jde přijetím migračního paktu těmto nebezpečím naproti, namísto aby před nimi naši zemi a naše občany chránila, je aktem té nejproradnější politické zvůle. To vše za situace, kdy přesun nekompatibilního obyvatelstva z problematických zemí do EU pokračuje, vnější hranice EU nikdo nebrání a vnitřní neexistují, návratová politika nefunguje a jediným smyslem migračního paktu je distribuovat migranty i do zemí, kde ještě v nadkritickém množství nejsou.

Krev na nožích nelegálních migrantů je realitou, stejně jako jsou realitou a faktem „no go“ zóny západoevropských velkoměst, stejně jako jsou realitou a faktem statistiky o vysoké kriminalitě nelegálních migrantů, stejně jako jsou realitou a faktem počty jimi zavražděných, zmrzačených, znásilněných a okradených, stejně jako je realitou a faktem kulturní a náboženské ustrojení naprosté většiny nelegální migrace.

Zavírat před tím oči je zbabělost a pokrytectví, umlčovat ty, kteří realitu svobodně a otevřeně pojmenovávají, je v rozporu s ústavním pořádkem České republiky, zaručujícím svobodu projevu, a kriminalizovat ty, kteří mají oči otevřené a nepostrádají ani vůli a odvahu proti evropské sebevraždě něco dělat, je politický zločin.

Trikolora, 9. 1. 2025

Může jít o obrázek 3 lidé a text

sdílet na

141 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
ijn
9. 1. 2025 15:15
Ohodnotit příspěvek :
     

proč Okamura nekomunikuje s občany,…. a pouze přes média,….. a na kontakt ani jeho asistenti nejsou dostupní,….. ani jiných SPD politiků měla SPD ve volbách snahu odrýt reparace a neudělala NIC NIC NIC………JSOU SPD SYSTÉMOVÁ OPOZICCE???

Slovan
9. 1. 2025 16:08
Odpovědět  ijn

Kdyby každý jezdil tak jako on. No a v TV ho vidí spousta lidí najednou. Taky je to asi velice časově náročné.

Joe Arp
9. 1. 2025 16:26
Odpovědět  ijn

Až jim udáš souřadnice určitě tě doma navštíví, na mítink bys musel vytáhnout pérdel z bivaku. Témat jako reparáty ( a momentálně důležitějších) jsou desítky, ty je ovšem prosadíš naráz!

Albi
9. 1. 2025 18:10
Odpovědět  Joe Arp

1+++

JoFa
9. 1. 2025 17:50
Odpovědět  ijn

Pre Okamuru je to výborná reklama a zrejme si uvedomuje, že títo blbečkovia po nástupu Trumpa skončia a jeho proces bude smeten ze stolu. Okamura je poloviční filipínec a japonec, ale to neznamená, že je blbej…

JoFa
9. 1. 2025 17:54
Odpovědět  JoFa

Pozri sa na nášho blbečka, prišiel na to, že Elektrinu Ukrajine vypnúť nemôže a tak sa vyhráža stupídnou sabotážou pomoci chudákom Ukrajincom u nás /nemyslím tie Ukrajinské oligarchické hovädá, čo sem prišli/. Je to chuj a robí ramena a nemá z čoho, nafúkaný blb. https://www.hlavnespravy.sk/slovensko-moze-ukrajine-zastavit-vsetku-humanitarnu-pomoc-tvrdi-fico/3780434

JoFa
9. 1. 2025 17:55
Odpovědět  JoFa

Rusi Ficovi už v podstate vyšli v ústrety a tu je riešenie https://cz24.news/bloomberg-rusko-v-roku-2024-doviezlo-do-eu-rekordne-mnozstvo-skvapalneneho-plynu-je-ovela-lacnejsi-ako-z-usa/, takže chujko sa hrá na geroja pred našimi ľuďmi, zrejme si myslí, že sú všetci na jeho úrovni myslenia.

Joe Arp
9. 1. 2025 18:09
Odpovědět  JoFa

Takže dovoz zkapalněného, po likvidaci rour je pro nás lepší, že ty radíš Čaputovej, hej, keď má své dny?

JoFa
9. 1. 2025 18:15
Odpovědět  Joe Arp

V momentálnej situácii, je to jediné výhodné riešenie, aké chceš ponúknuť ty? Dovoz lacnejšieho skapalněného ruského je výhodné riešenie.

Joe Arp
9. 1. 2025 18:20
Odpovědět  JoFa

Obnovit, zničené potrubí, kopnout uša a jejich přisluhovače do řiti, pro začátek!

JoFa
9. 1. 2025 18:54
Odpovědět  Joe Arp

Zbombardujú to Ukrajinci dronmi a čo potom? Znova obnovit a znova zbombardovať?
Veď to robia na Americký príkaz, Ukrajina už o ničom nerozhoduje. Keď zlikvidovalo NSII. tak plynovod je problém?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
9. 1. 2025 20:05
Odpovědět  JoFa

Už 14. ledna jede ddo USSA Václav Bartuška, zmocněnec pro otázky energetické bezpečnosti,“ sdělil Drake s tím, že energetika bude s nástupem Trumpa jednou z hlavních priorit.

„Víme, že Trump bude chtít, abychom nakupovali více amerického plynu, což nám vzhledem k našemu pokusu být nezávislí na ruské energii vůbec nevadí. Naopak to chceme,“ poznamenal. ”

—–Ano, chceme americký ,nekvalitní za to dražší plyn!
Pomůže nám to všem !Od domácností po průmysl a národní hospodářství. Vzhůru dolů. Jsme přece na straně Ukrajinských nacistů!

JoFa
9. 1. 2025 20:32
Odpovědět  Standa

Stando, si tu jeden z mysliacich. Prvá otázka je, či vôbec je ten skapalněný US plyn americký a nie ruský, pretože bridlicový americký je nielen menej kvalitný, ale je problematické ho aj získavať technicky- má to aj ekologické dopady.
Druhá, čo urobí vaša nová vláda? Nad touto starou, by som hodil rukou.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
me2d44
10. 1. 2025 11:21
Odpovědět  JoFa

No, u té staré bych já uplatnil především trestní zodpovědnost: když předseda vlády vyjádří na libovolném fóru, že je Ukrajinec, tak je to VLASTIZRADA bez přívlastku – a to Fiala udělal….. ( i když má pod palcem i Justici – doživotí na hradě – Mírově – je minimální trest!!)

me2d44
10. 1. 2025 11:24
Odpovědět  me2d44

Dodatek: aby nás, daňové poplatníky , nestál tak moc, tak na den čtvrtku cheba a 2 litry vody – a makat od rána 12 hodin (+ zabavení nakradeného majetku!!!)

Slovan
10. 1. 2025 11:57
Odpovědět  me2d44

Lidi jsou tupý hovada a je jim všechno jedno. Hrozná doba.

Albi
10. 1. 2025 16:54
Odpovědět  me2d44

Jestli tohle Fiala opravdu prohlásil, pak je dokonce tak neschopnej vymyslet něco nového, neotřelého a musí krást i citáty světovývh osobností. Trapné u politologa, protože to byl J.F.Kennedy, který řekl “Jsem Berlíňan” při příležitosti sjednocení Německa..

Standa
10. 1. 2025 18:11
Odpovědět  Albi

Prohlásil ! Zdokumentováno. Právě tak Vystrčil, ten je zase Tchay-wanec!
My tu máme samé,, světáky”!

Karel
11. 1. 2025 10:31
Odpovědět  Albi

Jestli to Kennedy neřekl náhodou v případě blokády západního Berlína Sověty, při které NDR se postavila slavnou Berlínskou zeď.

Slovan
11. 1. 2025 11:03
Odpovědět  Karel

😋 😊 👍 👍 👍

ovp 68
11. 1. 2025 19:14
Odpovědět  Albi

..jauvajs!!!!

Pavel
10. 1. 2025 17:23
Odpovědět  Standa

Paní Šiklová z pražské kavárny měla bonmot:” raději se budu mýlit s USA, než mít pravdu s Ruskem”. Takže naše jelita “raději zdechnou s USA, než žít v míru s Ruskem”! Slovy klasika : kdyby blbost nadnášela, tak se tu naši politici vznáší jako holubičky.

Slovan
10. 1. 2025 17:36
Odpovědět  Pavel

Doufám že se ta stará čarodějnice vaří v kotli.

katango
11. 1. 2025 17:19
Odpovědět  Slovan

Rudá fena byla pěkná svině.

me2d44
10. 1. 2025 11:10
Odpovědět  Joe Arp

No, kdysi tekl plyn rourami. Ukrouši to zastavili – bez ohledu na to, že je to bude bolet (pár miliard U$ ročně). No a Rusi přešli pro Evropu na LNG – proto ten poslední útok ukrajinců na přístav, z něhož se do Evropy expeduje. Že je doprava po moři dražší, to so spočítá i dement….

Albi
9. 1. 2025 18:21
Odpovědět  JoFa

“Bez ohledu na to, který pohled upřednostní orgány činné v trestním řízení, bude velmi důležitý verdikt voličů, vyslovený začátkem října”.
Platí pro ČR – na rozdíl od vás já předpokládám a přeji si slovenský výsledek 🙂

Po prosincovém setkání s ruským prezidentem Vladimirem Putinem v Kremlu se slovenský premiér Robert Fico (Směr-sociální demokracie) dva týdny neobjevil na veřejnosti a komunikoval pouze přes Facebook, kde zveřejňoval svá videa. Ta podle odborníků dosahují až podezřele vysoké návštěvnosti.. ….
Na Facebooku má Fico 314 tisíc sledujících, což je na poměry politika dost, nicméně na poměry celebrit je to průměr. Zarážející je ale počet reakcí pod příspěvky. !!!
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-fico-ma-na-facebooku-podezrele-rekordni-cisla-40503406#
To není proti vám, ani proti vaší averzi k Ficovi, máte své informace a pohled na situaci – to je moje naděje pro ČR = pro skupinu “dezolátů a sviní” a neutrální = mlčící většinu. 🙂
I když si uvědomuji, že ani mnohým z “dezolátů a většiny” to taky možná “nepůjde pod nos”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
9. 1. 2025 18:50
Odpovědět  Albi

Ja len nechcem, aby ste skĺzli do stavu, že ktokoľvek kto zakričí proti tomu čo máte, bude pre vás vyslobodenie, to čo sa deje v Amerike prichádza ako vyslobobodenie, ale na druhej strane to silou presadzuje svoju pozíciu, ktorú chce ešte viac posilniť a to musíte vidieť, pretože práve to imponuje voličovi rozhodnosť, neomylnosť konať a MAGA -čo je nemožné v danej situácii!
Vysvetlivky pre Joe a partičku: Make Am. Great Again…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
9. 1. 2025 19:41
Odpovědět  JoFa

Poslechni ty partičko, kam my sklzněm nech na nás, budeme rádi kdybysme sklzli aspoň na úroveň Fica, tvoich varování fakt netřeba!

JoFa
9. 1. 2025 20:35
Odpovědět  Joe Arp

Mal by si chcieť viac, aspoň ja by som chcel.

Slovan
10. 1. 2025 12:56
Odpovědět  JoFa

Hele ty vylezprdelko, víš co se říká v Čechách? KDO CHCE MOC, NEMÁ NAKONEC NIC. KDO SE SMĚJE NAPOSLED, TEN SE SMĚJE NEJVÍC. KDO JINÉMU JÁMU KOPAL, POTOM UKLOUZL NA LEDU, BO HULÁKAL DO LESA, AŽ SE MU UCHO UTRHLO.

A teď si vyber. Nemáš taky nějaký diplom? Jen jsem zvědav, čistě vášeň.

Standa
10. 1. 2025 18:16
Odpovědět  Slovan

Nějak mě to něco připomíná! ANO, teto Kateřino!
,,Kdo jinému jámu kopá sám do ní padá” To platí na současnou vládu!

Helena
9. 1. 2025 20:53
Odpovědět  Joe Arp

Což nevidíte, že toto přišlo a neustále chodí jen zas.rat? Vždy když se kdekoli objeví zvláště trefný a pravdivý článek, objeví se též zasí.rač? Jak to poznáme? Zas.rá diskuze vždy 1 či 2 větami v jednom komentu, aby zaplevelil co nejvíce prostoru a odradil od čtení názorů. Nebo plácá o mimozemšťanech, nadpřirozenu, prostě cokoli, co odradí od čtení a přemýšlení a jen každého nasštve.

katango
10. 1. 2025 11:21
Odpovědět  Helena

Já to roluju. Vždycky to tu má tři čtyři óóóbrdlouhé příspěvky jeden za druhým s nulovou informační hodnotou.

Slovan
10. 1. 2025 12:59
Odpovědět  katango

Já už nemám kde. 🙄😲😭

Slovan
10. 1. 2025 12:58
Odpovědět  Helena

Heleno a že jich je i na PP. 🤣🤣😋🙄🤦‍♂️🙋‍♂️

JoFa
9. 1. 2025 19:46
Odpovědět  JoFa

Ja vám poviem, čo by ste mali urobiť, ale nebude sa vám to páčiť, Zvolte všetci Babouše, ten získa mandát na zmenu ústavy a máte šancu ho prebrať západu a presvedčiť, aby konal v prospech Čiech. Ak mu tam navolíte vlasteneckých cocotov ako je u nás SNS a úplatných šmejdov z KSČM,SPD a KK tak sa nikam nepohnete a čakajú vás pozičné boje vo vláde ako u nás. Čítajte Slovensko a poučte sa, máte páku na Babouše a program pre Česko? Ak nie, tak jste v pr deli ako my.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
9. 1. 2025 20:22
Odpovědět  JoFa

Víťazstvo v demokracii nie je navoliť 5-6 strán do parlamentu a čakať, že niečo zmenia, ale nájsť schopnosť zmeniť ústavu a systém, aby demokracia bola vôbec možná a ak nie je možná, musíte zvoliť iný systém napr. tú monarchiu, čo som písal. Ak budete donekonečna voliť 5-6 strán a meniť ich obsah, tak sa rovnako nezhodnú ako na začiatku. Začarovaný kruh idiotov, ale nie politikov ale VOLIČOV !!!

Albi
9. 1. 2025 20:40
Odpovědět  JoFa

Máme-li “páky na Babouše” nevím, ale program pro ČR ano. Jen dostat “od vesla” ty všechny pro- americké, -Eurounijní – -ukrajinské.
A hrát, jak jen to půjde “ty pán, já pán” tj. nehopdnotit člověla podle výšky konta a navíc ještě podle sympatií. Protože za těmi sympatiemi politickými se často skývají sympatoe “obecné” – někomu,mu se líbí americká příroda, americké mrakodrapy, anglické královské dynastie, …. a poč ne? To neznamená 100% podporovat jejich politiku, navíc proti vlastnímu národu.

P.S. Trumnpovi od začátku až do dneška – a myslím, že ještě dál – až “k hořkému konci” ani věřit nebudu. Přes všechna jeho divadelní vystoupení – svým způsobem odpovídajímu těm Zelenského. Silné řeči a nic za nimi.
Nic přínosného pro Evropu, natož pro nás.

K té změně Ústavy – je jedno, jakou máme, když ji vláda stejně nerespektuje – ani Ústavu, ani rozhodnutí Ústavního soudu – a jak by mohla,. když o všem rozhoduje vládní smečka za podpory (nebo příkazů?!) EU – USA?
Tudy cesta nevede.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
9. 1. 2025 21:21
Odpovědět  Albi

Ak by ste postupovali ako som písal, tak vaša alternativa nemusí pracovať na viacerých stranách, ale stačí zapracovat na Babišákovi a to je levnejší a míň práce. Je to úhel pohledu na situaci, ale to je už na vás, už i tak jsem moc radil a radilové jsou setnuti, protože: My víme jak se to dělá a už vúbec nepotřebujeme poradu od Slováka. Tak do toho jinoši!

delnas
10. 1. 2025 01:13
Odpovědět  JoFa

Jen do toho….to je to posledni co potrebujeme….Vidim, ze i v CZ prihoriva…
Dnes jsem se po bazenu a saune zastavil na “”shoping centru…a ouha… pani asi 50 -60 let…bila rasa..zadni cmoudi……rvala na chlapka ktery ji upozornil , ze tam nema parkovat…..
kdyz jsem ji ukazal,ze se ma zklidnit tak mi ukazala zdvizeny prst” cili… cu-aka…Takze i u nas v Canade zacina nekterym prihorivat koudel u prd.le…a to jsou pouze zacatky

Mia Markýza
10. 1. 2025 03:42
Odpovědět  JoFa

Jofa, zlatko, počúvajte sa. “Ak byste postupovali, ako som písal”…….viete vy, o čom to vlastne rozprávate? O miliónoch myslí a každá tá myseľ má svoje “ako postupovanie”. A niet jediného dôvodu, prečo by sa akákoľvek z nich mala držať vášho “ako som písal”, alebo hoci aj akéhokoľvek iného.
Vy hádam viete? Taký dôvod? Jednoducho rozprávate o niečom, ako je obrovská rieka, vykrikujúc “keby ste postupovali, ako som vám povedal, už by inakade tiekla”. Sám touto riekou súc.
Samozrejme nie iba vy.

JoFa
10. 1. 2025 09:18
Odpovědět  Mia Markýza

Vy ste ma nepochopila, Babiš vo voľbách vyhrá, či to bude ako píšem alebo nie a váš národ to chce, ale je rozdiel s akým náskokom pred ostatnými, to znamená, že Češi ho zvolia opäť ako my Ficka, lenže Babouš môže dostať oveľa silnejší mandát a môže meniť ústavu a ak mu tá vaša alternatíva podhodí ľudí vhodných pre zmenu, tak máte šancu niečo zmeniť. Ak tam budú prisluhovači a eurohujeri západu, tak nespravíte nič ako my. Ani Fico nič ešte nedokázal, zatiaľ len kopa rečí a momentálne chce od Únie aby riešila problém plynu, čo určite nebudú a ponúknu Ficovi svoj samozrejme drahší. Fico má riešiť náš problém a nie EU. EU pre nás nič neurobila, len nám komplikuje život byrokraciou a vydieraním. Všetci to vieme, len Fico nie. Niekto mu nakukal, že je veľký politik a on sa na neho začal hrať. Rieši,rieši, ale nevyrieši nič..

Mia Markýza
10. 1. 2025 09:21
Odpovědět  JoFa

Neřešte to. Byly čtyři ráno a koukám, že jsem byla přespříliš filosofická.

JoFa
10. 1. 2025 10:19
Odpovědět  Mia Markýza

Ja vám to nemám za zlé, ale upresním čo som tým všetkým chcel zdôrazniť.
U nás ako aj u vás predpokladám existujú tzv. preferenčné hlasy, ľudia pri volbe strany volia aj osobnosti z volenej strany na kandidátke a toto využila SNS pref. hlasy, aby sa dostali niektoré osobnosti do SNS a SNS do parlamentu a Danko úplne znemožnil starým členom aby sa dostali do parlamentu s SNS.
To isté ponúkam vašej alternatíve, pozbierajte odborníkov a tí sa dostanú na kandidátku ANO a keďže Babouš vyhrá s veľkým náskokom, tak podporíte Babouše vo volbách a dostanete aj svojich ľudí /odborne zdatných a nezapredaných západu/ do vlády-chápete?, iba tak niečo môžete zmeniť a ústavnou cestou.
Pre jednoduchých to znamená sledovať kandidátku ANO pred voľbami a ak sa tam objavia vaši odborníci, tak voliť ANO a označiť ich pri hlasovaní !

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ovp 68
10. 1. 2025 10:45
Odpovědět  JoFa

..no, nerad bych chladil vaše nadšení, ale stran těch odborníků mám zkušenost.. po letech jsem se setkal s kamarádem emigrantem, na Západě se hravě uchytil ve svém oboru(průmyslová elektronika..) a v devadesátých letech tady zastupoval jednu velkou korporaci. Dost mě tehdy sr*ly hromadné “výprodeje rodinného stříbra” a nevěřícně jsem zíral na ty tzv. výhodné kontrakty.
Jeho reakce.. no co se divíš, při našem obratu si tady můžeme koupit každého, je to jen otázka ceny. A tím “každým” rozumíme opravdu každého, bez výjimky!

JoFa
10. 1. 2025 11:03
Odpovědět  ovp 68

Uznávam, mamon je slabost a satan ponúka vždy tú ľahšiu cestu, ale potom máte prehnitý celý národ, keď neviete nájsť 30 alebo 50 slušných ľudí, za ktorých sa oplatí zabojovať.
To je potom zbytočné sa o niečo aj snažiť, keď to takto vidíte. Vždy je aj druhá cesta, iba ju treba hľadať a nájsť-to je tá ťažšia.

ovp 68
10. 1. 2025 13:13
Odpovědět  JoFa

.. lidi do politiky nehledá národ, lidi do politiky určení/vybraní jsou jen národu někým představeni, podsunuti ke zvolení a ti co neplní stranickou linii, promptně taky zase odsunuti. Politické strany jsou jen dobře kamuflovaná zájmová uskupení, ad hoc vytvářená spojenectví elit, které se nerozpakují po dosažení stanovených nebo možných cílů tato uskupení demontovat a opět účelově vytvořit jiná. A je jim šumafuk, co si o tom kdo myslí, pokud myslí, neboť pro ty co myslí, není volební systém konstruován…

JoFa
10. 1. 2025 13:56
Odpovědět  ovp 68

Súhlasím a preto hľadám a ponúkam riešenie nižšie. Ste to schopní realizovať alebo máte lepšie. 35 rokov je dosť dlhá doba, aby ste si uvedomili, že niečo nefunguje nemyslíte?
O zmene systému hovoria mnohí, Robejšek,Blahynka,Hnízdil,Svatoš a ďalší, ale národ pořád čumí do bedny na seriály a je mu to u ..
Až keď je to už moc ostré, tak si zase niekoho zvolia /Babouše/ a budou na to sr.át dál…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
10. 1. 2025 10:49
Odpovědět  JoFa

Ak sa vám toto podarí, tak ostatné strany sú bezpredmetné a nevolitelné a zbytočné. Revolúciu s malými stranami nespravíte, to vám dúfam dokázalo 35 rokov samostatnosti.
Vládne zlepence sú len stratou času.
Tá královská koruna pre Babouše by bola silnejší tlak na neho, ale dá sa to aj touto cestou, čo som popísal.
Ak si to uvedomíte, tak už táto forma volieb je zmenou systému, len to musíte pochopiť a zrealizovať.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
10. 1. 2025 18:45
Odpovědět  JoFa

Prosím,JOFA, neplette do toho slováky obecně , jako takové! Tahle paušalizace je trapná! Nemluví se zde o slovácích , ale o některých trapných a ublížených entitách, které jsou zřejmě i na Slovensku trapné.

Petr
11. 1. 2025 08:56
Odpovědět  JoFa

Seš debil! Myslíš že Aspeňák bude kopat za ČR? To by byla jen výměna jednoho zmetka za druhého.

Albi
9. 1. 2025 21:00
Odpovědět  Albi

P.S. Zapomněla jsem dodat – abyste si nemyslel, že vycházím jen z momentální situace, nebyla jsem pro rozdělení naší repunliky a v době ještě před volbou prezidenta Zemana jsem
“nalas psávala”, že nejlepší varianta by byla společná republika s prezidentem Zemanem a premiérem Ficem. (Dnes dodávám – mohlo by to být na střdačku.)
A myslím si to dodnes, přesto, že mnoho bývalých sympatoizantů Zenam zklamal.

Jenže i “odolný” politik-státník potřebuje cítit za sebou. podporu – a tu Zeman neměl – nezařídil očekávaný “záztak na počkání” a to mnohé odradilo a proto to vždycky dopadne stejné.
Zázraky se prostě dějí jen málokdy a pracovat se málokomu chce, když mu ničení “sype” víc a ještě k tomu bez rizika.

Mia Markýza
10. 1. 2025 04:06
Odpovědět  Albi

No vidíš a já jo. Poloslovenka. Oni Slováci mají jinou duši, než my a zasloužili si ji pěstovat po svém. Nic naplat – s námi v jednom státě byli pořád mladší braček – při vší snaze ze všech stran a chca – nechca.

Albi
10. 1. 2025 08:02
Odpovědět  Mia Markýza

No – taková ukázka českého šovinismu mě vždycky štvala. A trvá to dodnes.

Mia Markýza
10. 1. 2025 09:24
Odpovědět  Albi

On je to přirozený šovinismus, Albi a musí časem vyšumět sám – čemuž podle mě velmi dopomohla i slovenská samostatnost.

Albi
10. 1. 2025 10:53
Odpovědět  Mia Markýza

No – po 35 létech nějak žádný pokrok nevidím. Jen tím mnozí Češi dávají najevo svůj mindrák.

Ale z “jiného soudku” – podívej se, co jsem našla v diskuzi na jiném webu – sice pozdě, ale i tak aktuální. . 🙂
https://az247.cz/petr-fiala-inicialy-pf-2025-vidim-uplne-vsude-je-to-jasny-dukaz-ze-lide-chteji-abych-vladl-dal/

JoFa
10. 1. 2025 11:06
Odpovědět  Albi

Dobrý vtip, a ani som to neotvoril.

katango
10. 1. 2025 11:23
Odpovědět  Mia Markýza

Byli mladší bratříček, na kterého šly peníze od staršího bratra.

Mia Markýza
10. 1. 2025 12:00
Odpovědět  katango

To je sice pravda, ale peníze nejsou všechno.

katango
11. 1. 2025 17:22
Odpovědět  Mia Markýza

Mně by to bývalo ani tak nevadilo, ale mladší bratr chtěl pořád víc a víc a přitom ještě kousal do ruky, co ho živila.

Standa
9. 1. 2025 19:40
Odpovědět  JoFa

Není nad dálkový tanker dodaný po Dunaji do Nadmar.

me2d44
10. 1. 2025 11:04
Odpovědět  JoFa

No, dodám – na co je Ukrajině nějaká “humanitární pomoc (složená z tanků, granátů, raket)”, když už dneska Ukravína žene na jatka i mladé kluky (nasazení Zelí-jugend je za rohem)?

me2d44
10. 1. 2025 19:01
Odpovědět  JoFa

No, chtělo by to myslet: doprava plynu plynovody stála prakticky jen to, že se musela zaplatit obsluha. Doprava LNG vyžaduje: mít na obou stranách terminály s obsluhou, u dodavatele zařízení na zkapalňování plynu, u odběratele zařízení na uvedení plynu do použitelného stavu (s obsluhami), flotilu lodí (s posádkami), které ten plyn budou přepravovat, a ochotu jedné strany odebírat a druhé (i přes sankce) posílat. Každopádně – co bude levnější? Plyn trubkou s minimální obsluhou, nebo plyn dodávaný tankery? To si spočítá i nezletilec ve školce….

Joe Arp
9. 1. 2025 18:07
Odpovědět  JoFa

Ty vemeno, jediný blbeček (doufám) na Slovači jsi ty, ty se z toho Fica jednou pos*ereš, doufám, že se ti při tom tvém vrcholném vzepětí natrhne pr…!

JoFa
9. 1. 2025 18:18
Odpovědět  Joe Arp

Ty to nechápeš, si ako tí Briti, čo sa vrhli na Muska ako záchrancu Británie, ale to nebude záchrana, ale totálne otroctvo -americké, to je nepochopenie budúcnosti.
Podľa mňa by si nemal voliť, takí ako ty to zase len do..ú.

Joe Arp
9. 1. 2025 18:23
Odpovědět  JoFa

Žvaníš, koukni na Protiproud, na středeční rozhovor Hájka se Svatošem!

Slovan
9. 1. 2025 18:35
Odpovědět  Joe Arp

Mám to Joe na liště, chci na to jít. Včera jsem zhlédl asi cca 10 min. Mám tam ještě Skalu. Nestíhám, když se tu muším hádat s histerkami. Se ti i zároveň divím. Ale tvůj boj, nezávidím. Ale to už jsem ti psal a zřejmě nepochopil. 🤣😋🙄🙏

JoFa
9. 1. 2025 18:43
Odpovědět  Slovan

Počuj vlezdoprdelka, mohol by si raz konečne mať aj vlastný názor, ktorý si obhájiš? Štekáš, len vtedy keď máš za chrbtom pivára Joa, inak píšeš komenty na mne, niekomu druhému.
Opalcujte si to tu a jděte do pr..e. Argumenty žádné!!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
9. 1. 2025 20:19
Odpovědět  JoFa

Jofa ty somár, čo to tu trepeš, zdutý pes. To že napíšu JoeOVI, že to mám na liště a chci se na to podívat, tak štěkám, jsem vlezdoprdelka atd. Můžete se tam v tom vašem kaclu už konečně dohodnou a odpovídat mě jen JEDEN!! Vždyť je to už tak trapné jako vaše existence. Dokolečka, prý Argumenty, vožalové, pivní nádoby a jiné a jiné nálepky. SÁM VÁŠ VELIKÝ GURU mě tu vštěpoval do lebeně, že nejsem schopen pochopit, že dva různí lidé můžou mít na stejnou věc, mít stejný názor.A VY VŠICHNI JAKO NA POTVORU SE TOHO NEDRŽÍTE. TO SE BUDE ŠÉÉÉF ZLOBIT.

Mia Markýza
10. 1. 2025 03:49
Odpovědět  Slovan

Zde zdena z kanclu: dva lidé a každý jiný názor, Slovane 😎
Ale přiznávám, že dva lidé můžou mít klidně i stejný názor, proč ne……..a sdělím vám ještě jedno sladké tajemství: nemusíte. Se hádat – ani s hysterkami, ani s nehysterkami – s nikým. 😉 Nemusíte lautr nic.

Slovan
10. 1. 2025 09:38
Odpovědět  Mia Markýza

Taky to nedělám, toho jste se snad při své dokonalosti ráčila všimnout. Já mám celkem lidi rád, jsem družný a nemám sebemenší problém se spřátelit s úplně cizím člověkem. To je vidět i zde na Pokecu, na PP jsem se dokonce spřátelit taky s dvěma pány, znám je dokonce osobně a jsme i ve spojení.Proto já nemám problém mít spousty přátel se kterými, když je čas, si po telefonu pokecám. Jednou za čas, samozřejmě. A ti, kteří se hned při prvním střetu a výměně slov chovají nadřazeně či to má dokonce i arogantní nádech, tak od těchto lidí jdu pryč. Dělal jsem přes 40 let pro lidi, tak už jsem trochu i vyštudovaný psycholog a nedobrého člověka dokáži odhadnout skoro na jeho první otevření huby.
Tohle mě snad vy, při svě inteligenci nebudete vyvracet, že to tak není, že je to jinak.
Když jste tak všímavá, můžete mě uvést alespoň jeden nick, se kterým bych tu na Pokecu vedl takové oblepování lidských vlastností a diagnóz, kokotské řečičky jako s vámi, nebo s tím druhým, moc dobře víte koho tím myslím. Uveďte jeden jediný nick. Děkuji. P.K.

Mia Markýza
10. 1. 2025 09:39
Odpovědět  Slovan

Pardon pardon. To vy jste říkal, že se musíte hádat s hysterkama 😛

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
10. 1. 2025 11:12
Odpovědět  Mia Markýza

Jak opět příznačné, hlavně neprohrát diskuzní souboj. Vy jste snad nakonec ještě sportovní typ.
No ano ano napsal, no á? Že jste si to vztáhla na sebe, tak za to určitě mohu taky já, jak jinak. Nó ale když už jste to nakousnula, vy jste zrovna Ta, a snad i jediná, s kým se tu takhe debilně dohaduji o slovíčkách. Ale na co jsem se já vás ptal výše, tak nato jsem, jak jinak, odpověď nedostal. 😊🤣

Mia Markýza
10. 1. 2025 09:55
Odpovědět  Slovan

Aha. Koukněte, Slovane – to vy se tu vofrňujete nad středo a vysokoškoláky. Já se nad rukamapracujícíma nefofrňovala nikdy – a pokud si vzpomínám, ani Scipio ne. To je ovšem taky arogance, když dovolíte.

katango
10. 1. 2025 11:26
Odpovědět  Mia Markýza

Ještě jako nemajetný začínající lékař (za socialismu, kdy měla dělnická třída o dost vyšší platy než my) si vybavuji postoj oněch majetnějších vyučených. Dívali se na nás skrz prsty kvůli tomu, že jsme neměli peníze, ale současně nám záviděli.

Slovan
10. 1. 2025 12:43
Odpovědět  katango

katangóó, nó jistěéééé!!
Tak jste si splnili svůj sen a máte ten hentý kapitálizmuz. A co? Dobrý? Už jste bohatá, měla byste podle toho co uvádíte, nuju!! 😊
No asi máte jinakší zkušenosti, ale v mém případě z dob bolševika šlo povětšinou o boj, jak a co na stavbě, nebo fabrice udělat, bo to z toho kaclu viděli trochen jinak než my dělnická lůza. Penize se až tak neřešily. Možná občas nějaká hláška z dělnického davu padla, ale spíše šlo o pracovní postup, bo měli páni inženýři zaprášená okna z kabclu a moc na to neviděli. 🤣🤣🙏🙄🤦‍♂️

Standa
10. 1. 2025 19:06
Odpovědět  Slovan

Lékaři ten boj- u vás na stavbě nebo ve fabrice- neměli u každodenního boje o léčení pacientů?
Jistý rozdíl tu byl, když jste ošidili cement , tak vám to spadlo a stavělo se od začátku.
Když lékař zásadně ošidil pacienta a on zemřel znovu se začít nedalo!
Kromě toho katango nikdy nepsala , že preferuje,, ten hentý kapitálizmuz.”Nebo , že je bohatá!
Podle vás je škoda, že žili projektanti a inženýři?Asi jste chtěli stavět podle svého!

Slovan
10. 1. 2025 19:16
Odpovědět  Standa

Ále Standóó?!
Tvl kde já píšu že katango preferuje kapitalismusJen si stěžuje že za bolševika se jim dělnická třída smála, tak jsem odepsal, že teď mají ten kapitalismus. Panebože.

katango
11. 1. 2025 17:23
Odpovědět  Standa

Děkuju, že jste se mně zastal.

Standa
10. 1. 2025 19:26
Odpovědět  katango

Ono je to už tady zase. Víte kolik si vydělá takový truhlář, klempíř,zedník… denně, když k vám přijde na chalupu. Á 300 a více za hodinu a na ruku. Neříkám , že to kolikrát zfušuje( často), ale práci v hodinovce si natahuje , jak chce.( mezi tím si odjede tu pro šroubky,nástroj či čokoli-nebo je vyžebrá na vás )Započítá vám do času i , když odjede na hodinu na oběd! O dopravě á 25 /km tam a zpět ( cena taxi) ani nepíši.
A dostat ho tam znamená prosit , ponižovat se atd. Má totiž napjaté, plné termíny a spoustu práce!Musíš přeplácet!

Joe Arp
10. 1. 2025 20:14
Odpovědět  Standa

Stando a teď zas vezmem právníky, 2000.-/hod ten levnější, rada?, čumí do knih, natahuje. Když má něco sepsat, aby sis na to vyběhal hypotéku! 🙂 🙂

Slovan
10. 1. 2025 20:32
Odpovědět  Joe Arp

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Joe přewsně tak, ale voni mají ten glejt.

Slovan
10. 1. 2025 20:38
Odpovědět  Standa

No Stando mohu potvrdit. Loni v létě jsem měl pozvaného elektrikáře (výkvět řemesel) a účtoval si 550,-kč h. A nic jsem nenadělal. Já dělal cca okolo r. 2017 řemeslo za +- za 200,- h. Jenže hele ty barde, musíš taky říci, že bude hůř. Ty řemeslníci nejsou, tak se nediv, že si tolik berou na hodinu. Mušíš za Fialou.

Petr
11. 1. 2025 09:08
Odpovědět  Standa

Stando a víš kolik mu z těch 300 kč zůstane po zaplacení daní a pojistného? Věř mi, ž zaměstnanci s pevným platem jsou na tom daleko lépe. Vím to z vlastní zkušenosti 20 let podnikání, 13 státní zaměstnanec.

Slovan
11. 1. 2025 10:23
Odpovědět  Petr

Ano!! Dnes mi zrovna psal ráno bývalej parťák a brečel, že to prý zase zvednuli a platí osmičku měsíčně.

Slovan
10. 1. 2025 11:30
Odpovědět  Mia Markýza

Heleďte se, Kouněte atd. to také o něčem svědčí, ten důraz při oslovení, hmmm. Vidíte a už zase lepíte a lepíte. Vy jste zajisté určitě také měla v mládí na starost nějakou tu nástěnku, že jó. Opět mi podsouváte, že se vofrňuji nad vysokoškolákama, jak jste legrační.
To že napíšu kritiku, na což mám právo i když se to týká určité skupiny, že vládu, senát a vůbec celé řízení chodu státu vedou vysokoškolsky vzdělaní lidé a ne “dělný lid”, je snad pravda, kterou byste mi asi jak koukám chtěla vyvracet. Jste legrační. No a jak to tu vypadá, po dobu 35 zpět muší vidět i největší blbec a vy mě napíšete takovou humoresku, že je to u vás taky AROGANCE. V tom případě jste jasná, měla byste navštívit odbornou pomoc.
JOE!! kDE KURRWA JSI, VEZMI SI JI.

Joe Arp
10. 1. 2025 15:52
Odpovědět  Slovan

Tak to máš smolíka, ztratil jsem dálkový ovladač, nemůžu pro tebe nic udělat, ale když dráždíš vlka, musíš pak vylézt na strom a házet po něm šišky, pokud jsi vylezl na listnáč jsi barde v prd*eli. 🙂 🙂

Slovan
10. 1. 2025 19:19
Odpovědět  Joe Arp

Na tento příspěvek ti jen odpovím, že tě nechápu a namě tyhkle rady neplatí, já jsem neskutečný hovado. Ani nevíš co mi to dá práce se udržet. Zdar Ty okřídlený šípe.

Pavel z Moravy.
9. 1. 2025 19:44
Odpovědět  Slovan

Ser.te na Trumpa, ten hraje svoji vlastní hru. Takovou tu mafiánskou. Buď půjdete se mnou, nebo se do vás pustím. A dohadovat se tady o této společnosti je ujeté. Rozklížená a zdegenerovaná Evropa je totálně v dupě. Vždyť to sakra téměř všichni ví, A řešení tady nikde není. Jaký systém by tady měl být? A myslím si, že když něco pronesu, tak bych to měl dodržet. Když Fico prohlásil, že jim zastaví elektřinu, tak to měl udělat nebo to neříkat.

JoFa
9. 1. 2025 19:51
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Aspoň niekto… Vy musíte uvažovať ako Češi a nie ako Slováci, my si s Fickom už poradíme, ale vy ste na ťahu a premýšľajte! Viď môj koment hore pre Albi. Sociálna demokracia v stave akom je krajina /je jedno či vaša alebo naša/ je absurdum. Musíte mať pravicu a tvrdé opatrenia na záchranu ekonomiky, ale nie tie americké, ale české, no a takí ľudia sa musia dostať Baboušovi do “postele”.

Albi
9. 1. 2025 21:26
Odpovědět  JoFa

Jenže JoFa – kdo správně definuje pravici-levici? Vždyť je v tom už dávno takový guláš, že se v tom nejde jednoznačně orientovat-
.
Dnes jakékoliv ZLO je onálepkováno jako “levice”, DOBRO “pravice” – a záleží jen na vyjádření – politiků, filozofů, řečníků. Co si z toho občan má vybrat – samoizřejmě dobro, což je ve skutečmnosti často zlo, ale přesto musíme “fandit” pravici. A opovažte se někdo tvrdit, že žádný “levicováý” názor, nápad, doporučení je dobrý – bez seznámení s ním a důkladného rozboru se musí okamžitě odmítnout, protože takový prostě dobrý být nesmí!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
9. 1. 2025 21:38
Odpovědět  Albi

Pravica mi evokuje opatrenia, ktoré nie sú populárne, ale majú budúci ďalší dosah na zlepšenie situácie štátu, to je spojené so sociálnou výhodou, ale nie je taká, akú by rozhádzali socialisti-ľavica.
U nás robí ľavica to čo pravica, ale tvária sa, že je to pre ľudí, ale tí majú zdraženie, ktoré je pravicové a nutné.
Problém je v tom, že značnú časť z toho ešte rozkradnú a to myslím celú vládu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
9. 1. 2025 22:35
Odpovědět  JoFa

Ano – s tím 100% souhlasím.

ovp 68
10. 1. 2025 11:00
Odpovědět  JoFa

.. zkuste si představit vývoj ekonomiky bez dotací. První reakcí by byl celkový ekonomický propad, potom by dle mého následoval sociální kolaps, no a nakonec možná pomalé vytváření nových hodnotových vztahů, především ceny práce a všeho s tím souvisejícího…

Dotace jsou Pandořinou skříňkou každé ekonomiky, bez ohledu na její politickou orientaci, či spíše proklamaci.

JoFa
10. 1. 2025 13:02
Odpovědět  ovp 68

Ak myslíte eurodotácie, tak ste otrokom klamstva. Vy ste asi nevidel video Z.Kollára o dotáciách. Pozrite si a pochopíte. Tu je: https://www.youtube.com/watch?v=85Jt-ir5cXo&t=335s

ovp 68
10. 1. 2025 13:18
Odpovědět  JoFa

..nikoli, prostě jen považuji za státem organizovanou zlodějnu jakékoli saturování výdělečných činností z peněz, které ty výdělečné činnosti nedokáží vydělat. A to jsou z principu dotace.

JoFa
10. 1. 2025 13:32
Odpovědět  ovp 68

Ale máte aj nevýrobné odvetvia štátu, ktoré musíte saturovať a to je školstvo, zdravotníctvo a dôchodkový systém. Tzn. že na to treba zarobiť a preto štát musí byť podnikateľ, aby to dokázal a nie lichvář a podporovať iných, aby to robili za neho a len ich potom zdanil-to je špatně, pretože každý sa bude snažiť z daní uniknúť a štát reakciou na to bude zdaňovať nové a nové veci= totalita !
Ak bude štát získavať zisk so svojich podnikov, potom môže robiť charitu nevýrobným odvetviam=socializmus.
Z pohľadu štátu saturovať činnosti výrobné, ktoré nie sú ziskové je alogické a teda chybou a zodpovednosťou politických vládnych štruktúr. To je vlastizradná a protištátna činnosť a treba to zadefinovať v zákone a dodržiavať zákon-súdy sú ďalší problém štátu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ovp 68
10. 1. 2025 17:05
Odpovědět  JoFa

.. vámi jmenovaná “nevýrobní odvětví” stojí mimo moji úvahu. Ale dovedu si představit jejich rozdělení na dvě větve(striktně oddělené, jasně definované..), jednu mandatorní a druhou postavenou na komerční bázi, ale obě zásadně s možností volby, do které se chce občan zapojit. A jasná, dlouhodobě neměnná pravidla, stejně tak i garance(vynutitelné!!) pro každou větev! To jsme zatím nedokázali, každý pokus skončil zlodějnou v mandatorní i komerční větvi. Sáhnout si na cizí peníze je pro šmejdy nesmírně lákavé a dotace jsou jednou z nejlepších možností..

ovp 68
10. 1. 2025 10:54
Odpovědět  Albi

..dnes asi jediným kvalifikovaným atributem pravicovosti či levicovosti politického sytému pro mě zůstal jeho vztah k veřejným penězům a jejich získávání a správě. A jak tak koukám, široko daleko skutečnou pravici, hodnou toho označení, nenacházím.

A pokud jde o občanské svobody, je to v řiti absolutně, a to ještě AI nosí plenčičky. Líp už bylo…

Petr
11. 1. 2025 09:15
Odpovědět  JoFa

Pravice ukázala za minulých 35 let co dokáže, ty mudrlante. Jen krást, švindlovat a sekat dluhy. Nic jiného neumí.

Slovan
11. 1. 2025 10:26
Odpovědět  Petr

Souhlasím, jen bacha nejsme už na PP, přepni si logomet. 🤣🤣🤣

JoFa
9. 1. 2025 18:40
Odpovědět  Joe Arp

Čo mi predhadzuješ Svatoša, ja ho čítam, ale to neznamená, že všetko čo napíše, je súhlas. Mám vlastné uvažovanie, Svatoš je len jeden zdroj z mnoha..

Joe Arp
9. 1. 2025 18:51
Odpovědět  JoFa

Čítaj, čítaj chalan.

JoFa
9. 1. 2025 19:04
Odpovědět  JoFa

Na vás len bič a palicu, rozum ste potratili …Berte si Fica do Čiech, dal by som vám ho aj hneď. Tlčhubov tam máte už aj tak dost, ten zo Slovenska sa tam u vás stratí.

Joe Arp
9. 1. 2025 19:19
Odpovědět  JoFa

No však ses tu ztratil jako prd!

JoFa
9. 1. 2025 20:12
Odpovědět  Joe Arp

Hráte sa tu už 35 rokov na demokraciu, ktorá nefunguje, tak čo? Navolte si tam zase 6 strán a nech sa dohadujú a kľudne ďalších 35 rokov bordelu- tak vám treba.

Albi
9. 1. 2025 21:40
Odpovědět  JoFa

Ignorujte je, JoFa,
Tady se povoluje jen jedna nábožná píseň. A kdo třeba jen nemá tzv.”hlas”, měl by povinně mlčet – jak rozhodl velekněz a sbor věřících 🙂

ovp 68
10. 1. 2025 13:22
Odpovědět  Albi

.. vystříhejmež se tedy čtenářů jediné knihy! ;o)))

Janaz
9. 1. 2025 22:15
Odpovědět  JoFa

Tlcubba jofa, čo keby si sa odsr..al mimo Slovenska?

JoFa
10. 1. 2025 09:22
Odpovědět  Janaz

Zrejme ti to ako to je vyhovuje na SR, zasmradíš a zase zmizneš. Libtrolka.

JoFa
9. 1. 2025 20:53
Odpovědět  josh-xy

Dobré video na zasmiatie. Citujem Fica “Riešil som a chcem riešiť.!” A v ďalšej časti
kúsok ďalej “Pri pohľade na EÚ sa obávam, že sa rozpadne skôr, ako si vôbec vieme predstaviť.”
Fico sa pasuje na reformátora zmeny prístupu Únie k ukrajinskému tranzitu vzhľadom na deficit, ktorý tým vznikne a pri tom hlási, že sa EU rozpadne čoskoro. Cocot. EÚ a reforma? S Muskovou AFD možno a potom bude Fico konečne v Jadre, ale amerických análistov.
Ja na tom nič vlastenecké nevidím, máme plynu už dosť, ale riešime problém EÚ? Ficovi úplne jebe.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ovp 68
10. 1. 2025 17:13
Odpovědět  JoFa

..no, postoj EU k ukrajinskému tranzitu se v reálném čase může radikálně změnit ve dvou případech:

  • změna vlastníka všech větví Nord Stream, kdy nejpravděpodobnějším nabyvatelem bude subjekt s domicilem v jurisdikci USA.
  • konec Ukrajiny jako suverenního státu v parametrech, které známe z map a učebnic.
Slovan
10. 1. 2025 12:48
Odpovědět  josh-xy

👍 👍 👍 👍 👍 👍

Janaz
9. 1. 2025 22:09
Odpovědět  JoFa

Poradím ti, vezmi lopatu a choď robiť, pretože inak tvoja existencia stojí za ho….o.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Janaz
9. 1. 2025 22:11
Odpovědět  JoFa

Poradím ti, zober lopatu a choď robiť, pretože inak tvoja existencia stojí za ho….o.

JoFa
9. 1. 2025 18:11
Odpovědět  JoFa

Keby som bol dobrý mimozemšťan, tak zablokujem Arktídu pre všetky krajiny sveta-neutrálna zóna, to čo sa deje teraz je pozičný boj na celej planéte. Vys..t sa na všetkých, nech aspoň niečo ostane nedotknuté a nezničené židomamonom . Vyzývam pozitívne mimozemské civilizácie aby si zobrali kúsok našej planéty Arktídu a užili si náš svet a ukázali týmto blbečkom, čo je úcta a láska k svojej Zemi-Zemi, ktorá nás živí a toleruje/zatiaľ/. https://www.armadnymagazin.sk/2025/01/09/tato-ilustracia-zrozumitelne-vysvetluje-preco-chce-trump-kanadu-a-gronsko/

Administrátor
P.A.Semi
10. 1. 2025 02:15
Odpovědět  ijn

Zase reparace?
Protože nejsou Šmejdi a Debilové, tak se do toho také nemíchají…?
(“Šmejdi” nebo “Debilové” proto, že by tím způsobili mnoho zla a problémů…)
πα½

Nevýznamný
10. 1. 2025 12:11
Odpovědět  ijn

Kontaktovat je můžete, odpoví. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že asistentka p. Vícha za 2 dny, pan poslanec za týden, podobné zkušenosti i s Foldynou,…

Viking
9. 1. 2025 15:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Je ošklivá, proto se těší na migranty?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jarek
9. 1. 2025 16:45
Odpovědět  Viking

Hlavně vymetená hlavička,jako všichni ti redaktůrci maistramu co przní to řemeslo na které se dali. Žádná pravda, žádný vlastní postřeh, jen to co jim napíšou a poručí,aby se ptali a říkali.Takoví novináři na klíček.Natočí je, oni odkdákají co jim řekli a pak zase zvadnou a čekají na další povel a natočení.
Divím se,že se politici kteří mají vlastní názor a vidění světa s těmito šašky na klíček vůbec baví. Dyť je to ztráta času a naprosto zbytečné. Když někdo musí tvrdit, že” černá je bílá” ne proto,že by byl barvoslepý ,ale protože mu to nařídili a nestydí se sám za sebe, je to prostě ubožák a blb a s takovými se bavit je ztráta času.Vždy je třeba si uvědomit , že tihle kašpárci budou papouškovat řeči kohokoliv, kdo bude momentálně mít tu “jedinnou pravdu”. Jsou to onuce a smrdí
pro jakýkoliv režim. A ta blbka stejně jako ten přihřátej hošan Pospíšil , ani netuší
jak posloužil tou blbostí SPD před volbami a v podstatě jim zaplatil kampaň o
jaké se jim ani nezdálo.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
11. 1. 2025 17:26
Odpovědět  Jarek

Barvoslepý černou od bílé spolehlivě rozpozná.

Pijack
9. 1. 2025 17:56
Odpovědět  Viking

Citát týdne:

Mnozí čeští politici mi stále více připomínají holuby, Podělají co můžou a nesmí se střílet.

Joe Arp
9. 1. 2025 18:57
Odpovědět  Pijack

Holubi připomínají naše politiky, slétají se tam, kde se jim nasype a sr*át odletí do vlastního hnízda! 🙂

Jarek
11. 1. 2025 12:59
Odpovědět  Pijack

No nevím, holub je schopen být na rozdíl od politika i užitečný,třeba ten poštovní. A přez to,jsou často stříleni právě proto,že všechno poserou. Třeba památky a pomníky. A nebourali či nepoškodili náhodou tihle “politici”nějaké?

Putinovec
9. 1. 2025 15:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Je to proces likvidace žido anglosaských ideologií . Tím pádem je to i součástí tomuto nadřazeného procesu likvidace EU a s tím v tandemu likvidace NATO .
Takže je to projev globální politiky v hranicích vnitřní politiky jednotlivých států , kde v důsledků otřesů řízení se bude rozpadat celá struktura EU .
Okamura zde musí mít krytí z globální úrovně , což znamená , že pokud bude proti němu veden proces , začnou na aktéry jednotlivých klanů vypadávat kostlivci ze “skříní” , jako sousto pro generální prokuraturu .
Přímo to souvisí s kauzou Starmera , kdy záměrně sít pedofilní elity nechává znásilňovat děti .
A očekávam , že v brzku bude zvednuta podobná akce v USA . Jedním řezem bude zlikvidovaná řídící elita satanistických klanů .
On Igor mříž neutekl zbytečně , cítí deratizéra .

Putinovec
9. 1. 2025 15:28
Odpovědět  Putinovec

Ten požár v pedofilní továrně na sny v holivůdu , je jasným znamením a varováním Hoří Vám za perdelí .

Slovan
9. 1. 2025 16:11
Odpovědět  Putinovec

2X 👍👍👍👍

Mia Markýza
10. 1. 2025 03:52
Odpovědět  Putinovec

A víte, že bych řekla, že jo? Jen bych nejspíš měla rozdílný názor na to, co či kdo nás varuje.

Jarek
9. 1. 2025 16:58
Odpovědět  Putinovec

Oni ho cítí tihle loutkoví paňáci všichni a jejich čich zostřuje každou zprávou odkudkoliv že “jejich strana” prohrává a ty se teď množí jak houby po dešti. Každý náznak změny ve světě ,každá prohra v jimy vyvolaných konfliktech, prostě vše co ukazuje na to, že se obyvatelé světa probouzí a pracují na tom, aby ty snahy o mrvení světa byly napraveny a svět byl vrácen do normálu z toho hnusu poslední doby ,jim svírá srdce protože vědí, že se blíží jejich konec.A v tom strachu a panice dělají chyby a svůj konec jen přibližují.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
10. 1. 2025 11:30
Odpovědět  Putinovec

Ona ta rozsáhlá akce kolem P:Diddyho už přináší a zcela jistě ještě přinese řadu odhalení. Pokud mu senila nedá ještě prezidentskou milost. Ta se teda týká jen federálních zločinů, možná lze nalézt i nějaké zločiny nefederální, to nevím. Ale divila bych se, kdyby tu nebyly zvažovaný i postupy pro tenhle případ.

All
9. 1. 2025 17:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Už několik let jsem se nepodíval na žumpu české TV,proč taky,abych sledoval pitomečky s vygumovanými mozky ? A ostatní programy nejsou o moc lepší.

Pijack
9. 1. 2025 18:04
Odpovědět  All

Já to bohužel sleduji, ale přísahám, že je mi z ČT špatně od žaludku. Jen kvůli tomu, abych měl proti nim argumenty o jejich podlosti a válce proti vlastním divákům. Ale třeba už Moravce nemohu vidět ani 5 vteřin. Tam jsem to vzdal. Hovnó podle mě nesmí patřit na obrazovku. Poslední moje sonda do struktur ČT je následující:

Souček = buzerant
Moravec = buzerant
Pospíšil = buzerant
Vostal = buzerant
Cibulka = buzerant
Merunka = buzerant
atd… atd… atd…

Už chápeš, kdo nám chce v zemi skrze ČT vládnout? A to ještě nemohu doložit, jestli je Koudelka pedofil. A ke všemu slouží ČT k přerozdělování koncesionářských poplatků mezi své oddané aktivisty a agitaci. A jsou to miliardy ročně.

Slovan
9. 1. 2025 18:24
Odpovědět  Pijack

No když vidím ten úlisný úsměv, tak ten je jetej. 😋🙄😲🤮🤮

Pijack
9. 1. 2025 18:44
Odpovědět  Slovan

Já když vidím Rakušana, tak už ho vidím na šibenici. Ty jeho vykulené bulvy !! On totiž každému oběšenci vylezou bulvy z důlků stejně jako má Rakušan už teď. On mrtvý a ještě to nevědět 🙂 🙂 🙂

Slovan
9. 1. 2025 20:23
Odpovědět  Pijack

POZOR!! Jsou i jiné meódy, kdy tě vyběhnou očiska. Eff. 🤣🤣😋🙄🤦‍♂️

Jura S
10. 1. 2025 17:49
Odpovědět  Pijack

“On být Ropušan “ZOMBIE”, bulvy se mu již vyvalit, jak vylízat z rakve !!! :-))
Ono “černé pytle někomu předčasně věšeti – zlého osudu dříve se dočkati” …

LadyZa
9. 1. 2025 19:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Nevíte někdo jak se ta krááááááva jmenuje ?!

Administrátor
P.A.Semi
10. 1. 2025 02:19
Odpovědět  LadyZa

Co třeba umět číst, kromě sledování videa?
Je to na druhé řádce textu (první odstavec, je tučně)

πα½

cool
9. 1. 2025 19:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Co dodat.
https://www.facebook.com/100087923704145/videos/465955009890613/

Jura S
10. 1. 2025 17:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Je mi zcela JEDNO, zda to byl rozhovor s Okamurou,
ale “mUrderátorka” Tereza Řezníčková se ukázala jako totální blbka… Toto platím ?!!! doma, ve firmě, a ještě snad v TELEFONU budu cálovat tyhle hnoje ? Od nějaké “fňukny” z Aspenu ???
ta prostě pravdu “Umorduje”, votočí, překlopí, orotouje a ozcadlí… aby se jí to hodilo do “kádrového profilu uvědomělé feny Aspen ynstytutu jewžichů!…..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$