nezařazené

“Nicht schießen!” Na ukrajinské frontě byl zničen Leopard s německou posádkou

Ruská armáda v zóně Speciální vojenské operace zničila tank Leopard s posádkou z Bundeswehru.

Vojáci ruských ozbrojených sil zničili tank Leopard převezený na Ukrajinu s německou posádkou složenou z vojenského personálu německých ozbrojených sil, oznámil RIA Novosti velitel průzkumné skupiny operující v Záporožském směru, s přezdívkou Legenda.

“Když jsme zastavili jejich další “útok” a zničili (zničili pomocí ATGM) Leoparda, přesunuli jsme se ke spálenému tanku. A zjistili jsme, že mechanik-řidič tanku byl vážně zraněn, a zbytek zahynul. Mechanik, když se probral a uviděl nás, začal křičet “nicht schießen!” (nestřílejte – pozn. red.),“ řekl velitel skupiny.

Legenda zdůraznil, že umí dobře německy.

“Řidič zničeného tanku několikrát řekl, že není žoldák, ale voják Bundeswehru a celá posádka byla z jedné roty,” dodal.

Zpravodajský důstojník objasnil, že zatímco německý voják dostával první pomoc, pojmenoval svou brigádu a její umístění. Velitel dodal, že když vojáka Bundeswehru vyslýchal, lékař jejich průzkumné skupiny řekl, že Němec ztratil hodně krve a má vážná zranění.

“Zeptal jsem se doktora, jak dlouho bude žít, a doktor odpověděl – ještě pár minut. Řekl jsem Němci, že zranění je příliš vážné a nemá šanci na přežití. Řekl, že velmi miluje své dítě a manželku a lituje, že souhlasil, že sem půjde. Začali jsme ho připravovat na evakuaci, ale ztratil vědomí a po pár minutách byl „dvě stě“ („náklad 200“ – zabit v akci – pozn.) “ řekl Legenda.

Jak sdělil velitel průzkumné skupiny, nejprve byl trochu překvapen, když ve zničeném tanku našel Němce.

“Ale pak jsem byl dokonce rád, že nezáleží na tom, jaká posádka sedí v Leopardu – ukrajinští militanti nebo němečtí vojáci, výsledek bude stejný: německé tanky budou hořet a americké tanky budou hořet stejně, i když je budou řídit „Američané“, řekl Legenda.

Apeloval na západní instruktory, aby přemýšleli, než půjdou zúčastnit se bojů pro ukrajinské ozbrojené síly.

“Ať vlastní hlavou přemýšlejí – o dětech, manželkách – než půjdou bojovat s Rusy,” uzavřel zpravodajský důstojník.

https://ria.ru/20230923/tank-1898197755.html 

Stojí za zmínku, že Poláci již na Ukrajině nenávratně ztratili 10 až 12 tisíc lidí.

Jak bylo uvedeno více než jednou, NATO již dlouho na Ukrajině používá svůj personál pod rouškou „dobrovolníků“ a „žoldáků“. A Němci zde nejsou výjimkou.

Takže nastává klasika – na Ukrajině zabíjet Němce v německých tancích. Hodně zabitých Němců – vítězství je blíž.

https://colonelcassad.livejournal.com/8654932.html

sdílet na

37 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pavel z Moravy
23. 9. 2023 20:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Tady už přece nemůže nikoho nic překvapit. Myslím si, že Rusy už vůbec ne. Celá jejich země snad kromě nějaké páté kolony ví, proti komu stojí. A to je ještě posílí.

Putinovec
23. 9. 2023 20:30
Odpovědět  Pavel z Moravy

Uvidíme , zda se Němcům , Polákům a dalším národům probudí historická paměť a zašlapou fašismus i s fašisty do země .

Autor
23. 9. 2023 20:38
Odpovědět  Putinovec

Historická paměť. To není dobré v těchto případech.
V podstatě ta jejioch historie je právě TA válka proti Rusku, Němci a ani Poláci de facto nebojovali proti nacismu. Vždyť původní plán byl, že Německo spolu s Polskem pod vedením Pilsudského budou bojovat proti SSSR.
A co se týče odporu nacismu, tak opět v obou zemích to bylo podobné – potlačování takové opozice a především komunistů.
Tady u nás zase málokdo ví, že Beneš pomáhal vyzbrojit mezi válkami Rumunsko v rámci malé dohody pro boj proti Sovětskému svazu.

Boomer
23. 9. 2023 20:38
Ohodnotit příspěvek :
     

.. očekával bych, že reapatriace tělesných ostatků této posádky proběhne z ruské strany s patřičnou důstojností. Za účasti sdělovacích prostředků, aby nemohl být nikdo obviněn z nepatřičného chování..

sizok
23. 9. 2023 21:02
Odpovědět  Boomer

Ne, němci vše popřou.

Boomer
23. 9. 2023 21:07
Odpovědět  sizok

.. příbuzní asi těžko, obzvláště matka s dětmi. Pokud dojde k oficiální identifikaci mrtvých, kupříkladu prostřednictvím Mezinárodního červeného kříže, jenom hodně otrlá hyena by to chtěla popřít.
Ti chlapi měli s vysokou pravděpodobností nějaké pojištění, tudíž případný únik informací z pojišťovací společnosti by měl hodnotu hory zlata, poseté brilianty.. a s největší perlou na vrcholu.

https://1url.cz/HuEuT

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
24. 9. 2023 10:25
Odpovědět  Boomer

Oficiálně utonuli při koupání.

Boomer
24. 9. 2023 10:29
Odpovědět  Gales

.. to jako že jim netěsnil dekl na věži, napršelo dovnitř, ale posádka ještě neměla splněno, tak vytrvali až nepřetrvali ?

Standa
25. 9. 2023 05:32
Odpovědět  Gales

Neměl dvojité vlněné plavky!

Pavel
24. 9. 2023 12:35
Odpovědět  Boomer

sice nevím kdo v tom tanku seděl ale stačí si vzpomenout na první zlikvidované leopardy rus pouze oznámil zničili jsme to a to celý západní tisk řval je to lež po pár dní ukázaly fotky videa bradley to samý patrioty v dubovém háji v kievě to samý challenger já bych osobně počkal jestli je to propaganda nebo fakt pokud tak zemřeli opravdu němci ofiko členové bundeswehru tak se to provalí na 110%

Slovan
23. 9. 2023 20:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Když jsem to dočetl, tak mě i jich bylo “líto”. Kolik mladých lidí tam už zbytečně zemřelo, to je neskutečné. A přitom se furt ozývají ti váleční šmejdi jak je třeba pokračovat. Kde je spravedlnost, že ti mladí lidé muší umírat za zájmy prašvých anglosaských dědků a vobřezanců.

Boomer
23. 9. 2023 20:52
Odpovědět  Slovan

.. no, zrovna tihle nemuseli.
Podle Grundgesetz(německá obdoba ústavy..) je Bundeswehr přímo podřízen parlamentu, a pokud ten nedá souhlas, nesmí ani jeden německý voják vkročit na území mimo členské státy NATO.

Takže akési čudné toto a budě to mať následky..

Aleš
23. 9. 2023 21:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Němec na východní frontě podruhé kaput. Idioti.

unor 2022
23. 9. 2023 21:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak to se Nemcum zase neco podarilo.
To je jako dalsi stempl na dokument o opravnenosti ruske SVO.
Byt soucasti zapadu znamena byt soucasti prolhane bandy podvrataku. Uz neni zadnych pochyb o tom, ze stojime na spatne strane.
Tedy pokud chceme patrit ke slusnym lidem.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Ferko
23. 9. 2023 22:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Jsem zvědavý, kdy tam Černochová s Řehkou naženou násilím naše vojáky, stažené z Mali, protože dobrovolně tam nikdo nepůjde, snad jen pár magorů, hrajících si na Ramba. Pokud si pamatuji, tak do Afgoša byly dobrovolné pořadníky do misí. Jenže tam byli zašití na základnách a bojovali proti arabům v sandálech. Za těžké prachy. Ukrajina a boj proti Rusům, to je jiné kafe.

Dag
23. 9. 2023 22:17
Odpovědět  Ferko

Spíš chteli do skutečně akce a dobře placené… No,do venkovanů se přeci jen střílí snadno…

Boomer
24. 9. 2023 08:59
Odpovědět  Ferko

..pro nižší šarže to byl pěkný vejdělek, pro vyšší totéž a navíc štráfek za bojovou misi, potřebný ke kariernímu postupu. Než to ti pastevci pokazili..

Velitel
23. 9. 2023 22:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Četl jsem už Ruský originál, ale moc tomu nevěřím a to ze dvou duvodů
1. Průzkumníci by museli být úplně vylitý, mit v ruce takový matroš a nepublikovat ho s fotkami posádky, číslem útvaru a fotkami tanku. Z mezinárodního a vnitro německého pohledu by to byla mega akce, kterou by s nadšením prověřil německý tisk a pokud by to byla pravda tak by to Scholz neustál. Aby němečtí tankisté znavu umírali u Charkova by mu neprošlo.
2 Leopard je původní označení toho co se dnes označuje jako Leopard1, to je tak z druhé poloviny 50 let , poslední tanky tohoto typu vyřadil Bundeswehr v roce 1996. Jinak řečeno, v Bundeswehru není dnes nikdo kdo by s tím rutině uměl jezdit a hlavně těžko by našli pitomce co si sedne do takového šrotu s 105mm kanonem a potáhne na Rusa v tanku se 125mm dělem.

unor 2022
23. 9. 2023 22:28
Odpovědět  Velitel

Jiste pochybnosti tu jsou. Lec zapad dokazal predevsim v posledni dobe veci, nad kterymi, jak se rika, zustava rozum stat.

Autor
23. 9. 2023 23:07
Odpovědět  Velitel

No, nemohu to vědět určitě, ale kdo by věřil třeba tomu, že na straně Ukrajiny velí a radí mnoho důstojníků NATO apod.? A dnes o tom pochybuje málokdo! V podstatě jen ti, kteří věří každému žvástu v médiích … Ostatně záhadná úmrtí důstojníků NATO a Západu pokračují … už dlouho nebyly vrtulníky a dovolené takj nebezpečné …
Jeden za druhým umírají dobrovolníci ze zahraničí na straně Ukrajiny – z USA, Polska atd. atd. od nás byli takoví přímo s povolením prezidenta, pokud se nepletu, nebo proti tomu nic neměl …že?
A že by si tam nesedli? Velitel – to je odkaz na nejspíš důstojnickou hodnost, že – řečnická otázka – takže jak je to na vojně? Volná diskuse, či disciplína? A kolik dobrovolně povinných akcí jste zařizoval z titulu své funkce? Že nebyli sebevražedné? Také nejspíše odměna může být úplně jiná, mnohem vyšší. Např. vyšší hodnost … jak se říká frčky.
Ostatně kdo by věřil tomu, že se lidstvo nechá oklamat, obalamutit, podvést, ochc(.)ati naprosto nefunkčním očkováním? A že si nechá vnutit nemoc, která je skrz naskrz podivná …?

Boomer
24. 9. 2023 09:18
Odpovědět  Peter 008

..asistovanou sebevraždou smrdí každá bojová akce, u níž je reálný předpoklad přímého kontaktu s nepřítelem.
Co si asi tak mohli myslet dvacetiletí mládenci, kteří byli v rámci základní služby v ČSLA připravováni u SHpz na vyhledávání a ničení ZHN, v operační hloubce až 600 km na území protivníka? Že pro ně po splnění úkolu přijede autobus? Nebo zvednou ruce a plně se oddají do laskavé péče Mezinárodního Červeného kříže?
Jedním z cílů výcviku vojáka je také utvrdit ho v přesvědčení, že jeho kule ještě nebyla ulita, jinak by totiž ani nevystrčil palici ze dveří..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Velitel
24. 9. 2023 12:06
Odpovědět  Peter 008

Že tomu velí lidé z NATO, tedy především amici a britové je věc o které nikdo nepochyboval, bylo to jasné jak Rusum tak každému kdo ví jak to chodí. Důvod, průzkum, výběr cílů atd. to zajišťuje NATO, dokonce i sofistikované zbraně jako slavný Patriot maji s vysokou pravděpodobností NATO obsluhu. Nicmně ona životnost důstojníka v bunkru u Lvova nebo obsluhy Patriotu v Kyjevě je řádově vyšší než životnost posádky tanku v přední linii. Takže důstojníci jsou nositeli pravomocí a dovedností ,které NATO nechce předat ukrošům. Obsluha Patriotu je tam protože je to drahý a komplexní systém , který může obsluha na cvičení řídit po roce, ale naostro třeba po dvou letech a tak nic jiného nezbývá. POsádka tanku a ještě k tomu tanku, který německá armáda vyřadila v minulém století je o něčem jiném. Riziko smrti je o několi řádů vyšší a německá posádka má protu ukro jedinou vyhodu, umi si přečíst nápisy v tanku, ale tak nemji zažitý stjně jako ukroši. Chápal bych to u Leopardu 2, tam by šlo říci německá posádka má vycvik, bude pepší než ukro.
K armádě a dát to rozkazem. Ano v ramdě se nediskutuje, ale zároveň platí, že ani do oficiálních zahraničních misí nechodí řadový vojáci na základě

Velitel
24. 9. 2023 12:07
Odpovědět  Velitel

rozkazu, ale dobrovolně a jsou motivováni finančně. Kdežto v tomhle případě by šlo o nezákonnou operaci, o nasazení německé armády v zahraničí může v SRN rozhodnout jen parlament a ten nerozhodl, tutíž nikomu nelze ani teoreticky rozkazem nařídit, aby tam jel bojovat. Řeší se to tak, že se voják svlékne z uniformy a jede jako soukromník, ale to je z jeho jeho rozhodnutí ke kterému ho armáda nemá jak donutit.
Asi by našli jednotlivce ochotné tam kvůli penězům a dobrodružstvi jen v Leopardu 2, ale v leopardu 1 je to sebevražda. Nicméně připusťme, že by i šli lidi jsou různi,  hlavní problém je chování Rusu. RF vyplácí prémie za každý zničeny Leopard, respektive i za jiné tanky, ale ty západní mají vyšší premie. Proč mediální obraz a pak problémy na zbrojním trhu pro zá Kozu. Moci dokázat, že to řídí němci by byla diplomatická, politická a mediální atomovka. Výsledek tvrzení bez jediného důkazu a podrobnosti, kterou by šlo ověřovat. Chápu, že to nenatáčel od začátku na to každy nemá čas a náladu, ale nevyfotit pak ty mrtvé „Němce“ nemít ani fotku tanku, jeho výrobní číslo a nezveřejnit info odkud jsou když uvádím, že mi to řekl, krajně nevěrohodné.

Velitel
24. 9. 2023 12:08
Odpovědět  Velitel

Výsledek, většina na západě to bude ignorovat a i ti co by to rádi ověřili nemají nic v ruce. Německá vláda to popře a mydlo končí . S fotkami mrtvol a číslem útvaru by už zítra bylo jasné, kdo to byl a jaké bylo jeho oblíbené jídlo. Lavrov by so mohl vychutnat němekého vůdce v OSN, AfD by chtělo jeho hlavu, poud by bylo zveřejněno bližší místo brzy by byli mapky jde byli Guderianovi tankisté v 42 a kde tihle v 23. Ja bych za tuhle story da vc než za zničenou plechovku z doby jde jsem ještě nebyl na světe.

Boomer
24. 9. 2023 19:55
Odpovědět  Velitel

.. inu, pokud opravdu k “zapečetění Leoparda” došlo, vsadil bych svoje oblíbené martensky, že už běží na plné pecky mašinerie k jeho řádnému zajištění sakumpikum i s obsahem. Takovouhle gotesovou hauptrefu by si Rusové rozhodně nenechali sebrat pod nosem.
Zatím se všechny ty minulé fejkňůs po čase změnily v tvrdou realitu..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
tupý hulvát
24. 9. 2023 00:13
Odpovědět  Velitel

Pochybnosti mám také,ale nikde nevidím jasnou a přesnou informaci o jaký typ tanku se jednalo,ani v uvedeném ruském odkazu.

Boomer
24. 9. 2023 09:04
Odpovědět  Velitel

..pokud je zpráva pravdivá, je to tak výbušný materiál, že jeho perfektní propagandistické zpracování bude chtít pečlivou dokumentaci a perfektní načasování. A ti mládenci, co tank zapečetili, budou slavní.

Vnutit protivníkovi místo, čas a způsob boje, tři základní předpoklady úspěchu.. © Clausewitz

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Dag
23. 9. 2023 22:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Proboha,proč tam lezli?To jako safari,zastřílime si naživo?Budd vzrůšo a peníze? Fakt nechápu.Anebo uvěřili story o strasnych Rusech a hodné ukrajinské vládě?

Albi
24. 9. 2023 03:06
Odpovědět  Dag

Nejspíš obojí – bude safari, zastřílime si naživo. Bude vzrůšo, peníze a my obdivovanými hrdiny, vítězícími nad zlem”.

No – a jsou z nich anonymní “neznámí vojíni”. To asi naivní internetové mládí nečekalo.

konzerva
24. 9. 2023 08:31
Ohodnotit příspěvek :
     

V Ruské armádě nesmí mít sebou průzkumníci sebou mobily a podobné věci. Tudíž maximálně video záznam na helmě daného vojáka. Možná snímky nebo video existuje, ale to použijí později.

Plebej
24. 9. 2023 09:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Pokud je informace o přímé účasti příslušníků Bundeswehru v bojích proti ruským jednotkám pravdivá, měl by se ruský ministr S. Lavrov diplomtickou cestou oficiálně dotázat německé vlády, zda-li vede proti Rusku válku, když se jí na straně ukro-nacistů účastní německá armáda.
A podle německé odpovědi pak věc popřípadě předat ruským armádním kolegům k nediplomatické odpovědi.
Předané Němcům přesně a citlivě (nebo raději citelně).

katango
24. 9. 2023 12:28
Odpovědět  Plebej

Citelně i čitelně.

Markýza
24. 9. 2023 17:21
Odpovědět  katango

Čitelně….to je těžký: mně připadalo čitelné všechno, o čem Putin meldoval dávno před válkou, ale Koze to čitelné nepřišlo.
Možná neslyší azbuku, nebo co.

katango
24. 9. 2023 17:34
Odpovědět  Markýza

Ano, pro mne to taky čitelné bylo. Jen koza se blbě tlemila, jako že je blbej a že se s takovým podčlověkem bavit nebudou. Matně si vybavuji, že buď gosudar nebo někdo vysoce postavený utrousil, že se teda začnou dít věci, až se bude koza divit.

Markýza
25. 9. 2023 18:46
Odpovědět  katango

No to je pravda. Když jsem viděla ty nadřazený xichty, tak jsem si už léta říkala – to neděláte dobře, Jaromíři. Jenže přesvědčit se tak jako tak musí sám, žejo.
Přesně jak psal kdesi Boomer: jojo – kouřej, chlastaj a žerou pirožky. Jenže pak ty miliony dokouří, dopijou vodku, obujou ty gumový sandále a zvednou zadky……..

Hmm
25. 9. 2023 10:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Já se domnívám, že je to celé zpravodajská hra ukrošů. Vymysleli a podstrčili srdceryvný a laciný příběh se smrtí mladého německého tankisty jen pro to, aby až se to chytne, mohly Rusy obvinit ze lži.

Boomer
25. 9. 2023 12:16
Odpovědět  Hmm

.. takže počkáme na oficiální svodku Konašenkova.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$