nezařazenépolitikavideo

Můj novoroční projev – Andrej Babiš


sdílet na

59 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Ladislav 💤
2. 1. 2024 15:39
Odpovědět  josh-xy

👍to by byl pane prezident? Elegance, chytrost a ne ten gumový plastový paňáca!

2. 1. 2024 16:31
Odpovědět  Ladislav 💤

Raději premiér. To by dokázal víc.

Jura S
2. 1. 2024 16:02
Odpovědět  josh-xy

Pan Skála i když zrovna nehýřím sympatiemi k sračkám fousáčům-hipisákům Marxovi a Engelsovi, je chlap s charisma a obrovskými vědomostmi a břitkým úsudkem, který věci umí pojmenovat…. Má prostě “koule” býčí velikosti, což u našich “pětikulčích” politiků by deset laborantek hledalo koule velikosti pylového zrna tejdny! :-))

Pravdomluvny
2. 1. 2024 16:12
Odpovědět  Jura S

Znáte ho osobně???

Jura S
2. 1. 2024 16:24
Odpovědět  Pravdomluvny

Bohužel osobně ne, ale sleduji poslední rok jeho diskuse na netu. Je o 14 roků starší než já… ale v lecčems měl pravdu, “ukradený sameták”, vykradený průmysl, gryndýl… názory o T.Baťovi atd, atd… S ním bych na “pivko” šel a určitě by to byla fajn debata…

Pravdomluvny
2. 1. 2024 16:52
Odpovědět  Jura S

Je v soukromí dost sebestředný……

Pavel
2. 1. 2024 17:00
Odpovědět  Pravdomluvny

to se u chytrých lidí stává

Pravdomluvny
2. 1. 2024 18:12
Odpovědět  Pavel

A od kdy????

Boomer
2. 1. 2024 19:23
Odpovědět  Pravdomluvny

..to vy nemůžete vědít, pane chrábě, vás se to netejče!

Pravdomluvny
2. 1. 2024 22:15
Odpovědět  Boomer

Vás už vůbec ne, Herr König

Boomer
2. 1. 2024 22:31
Odpovědět  Pravdomluvny

.. přesně tak, hochu, přesně tak! Já si totiž svoje soukromí chráním, pasivně i aktivně. A hlupáčky nechávám bezradně přešlapovat před vrátky.. není vám tam zima?

2. 1. 2024 17:13
Odpovědět  Pravdomluvny

A to víte jak? Já na něm ve Štětí tu sebestřednost nějak nepozoroval. A vlastně co to melete za bl-bosti? V životě jsem neviděl politického sebestředa, který by od počátku tvrdil, že mu jde o spolupráci všech vlastenců se všemi vlastenci od leva přes střed doprava, ne o jakési výsostné postavení, a toto také striktně dodržoval.
Dochází vám vůbec, že Skála je jeden z mála politiků. který si plně uvědomuje skutečnost, že “post zavazuje”? Ale že vůbec ztrácím čas s někým, kdo si zvolí nick Pravdomluvný. Tu “pravdu” o sebestřednosti máte odkud? To bych byl fakt žádostiv zvědět, kam chodí pravdomluvní pro rozum…

Pravdomluvny
2. 1. 2024 18:15

Býval jste moudřejší,ale má změna z Wojciechowski na tuhle z vás udělala jiného….
Inu,jak je libo, já vím svoje a nikomu svůj názor nevnucuju.
Měj se Zahrado 😎
P.S.
Pan Ransdorf mi byl lidsky bližší.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
2. 1. 2024 20:31
Odpovědět  Pravdomluvny

Lidsky bližší… Třeba takovej Kubera mi byl lidsky blízkej svým jedovatým smyslem pro humor a recesi. A co to panečku bylo za zmetka. Teď díky jemu vznikají kolem Teplic mikrochalífáty, který se pochopitelně rozrostou, když ten vykulenej zmr-d schválil ten migrační eurozákon. Se-ru na lidský bližší. Třeba zrovna David. Působí jako suchar bez emocí, co si drží všechny na distanc a jeho monotónní verbální projev je, že by jeden plakal, ale při tom je to statečnej a poctivej chlap. Nad formou jeho podání mluveného obsahu sice fyzicky trpím, ale zato nad obsahem jásám.
A jinak jsem furt stejnej. Ani moudřejší, ani bl-bější. I dřívávejc jsme se placama kousli, a někdy dost hodně.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
2. 1. 2024 22:16

Ty chalifaty jsou tam od roku 1998.

3. 1. 2024 12:30
Odpovědět  Pravdomluvny

No dyk.

Jura S
2. 1. 2024 17:18
Odpovědět  Pravdomluvny

má i čuráčí pydlajovy brejličky ? :-))

Pravdomluvny
2. 1. 2024 18:24
Odpovědět  Jura S

Voní je mají???

Petruše 68
2. 1. 2024 17:28
Odpovědět  Pravdomluvny

Vy u něj bydlíte nebo jedna paní povídala?

Pravdomluvny
2. 1. 2024 18:27
Odpovědět  Petruše 68

Jsem snad buzna,abych bydlel s chlapem?!

2. 1. 2024 17:01
Odpovědět  Jura S

Já bych zase šel móóóc rád na pivčo s Jurečkou. Že bych si s ním hodil na hajzlíku takovej soukromej pokec. Sakra, to by mi stálo ten průs-er, až by to naprášil.

Albi
2. 1. 2024 16:26
Odpovědět  Pravdomluvny

Vy ano?
Nám stačí ho častěji sledovat. Momentálního premiéra nebo prezidenta asi tady málokdo zná osobně, zato ale “po ovoci” = řeči je poznáme celkem spolehlivě. U nich se nějaké překvatení nečeká.

2. 1. 2024 16:52
Odpovědět  Albi

Až budeš mít náladu, jukni ještě na ty cocotový instrukce pro budoucnost, ju? Máš tam ode mě odpověď.

Albi
2. 1. 2024 19:17

Dík, měla jsem to v úmyslu, jen jak skouknu diskuzi tady.

anbar
2. 1. 2024 17:14
Odpovědět  Pravdomluvny

ano, sbíral jsem pro něj podpisy, bohužel na politické scéně se to hemží samými generálními tajemníky(Rajchl, jeho mluvčí Vacek, “z východu k nám nepřišlo nikdy nic dobrého, pakt nato a eurokoncentrák jsou super, není důvod vystoupit), kteří nedokáží zkrotit vlastní ego pro zájem dolních 10 mega. Volte STAČILO.

2. 1. 2024 16:49
Odpovědět  josh-xy

Jéééé! Díkýýýý!
Ještě že jsem roloval dolů a netahám dříví do lesa. Ale drobátko dřívího přece jenom přidám. Udělejte si čas a jukněte i sem, ju? https://1url.cz/SuCgR
Je to sice pětadvacetiminutovka, ale dá se to. Pan Skála se sice s tím jejím projektem rozchází, ale to neva. Furt lepší, než to hodit Dotačnímu Oligarchovi – o vládošmejdech nemluvě.
Vlastně je fuk zda to hodíte koalici Stačilo, SPD, nebo budoucí koalici, kterou se, doufejme, panu Skálovi a spol. podaří vytvořit. Protože ve finále, pokud se dostanou do parlamentu, stejně budou muset všichni, včetně ANO, spolupracovat.
Jo, ANO by se mohlo scuknout s částí ODS, protože Oligarcha je jakej je, ale to by byla politická sebevražda, a tak bl-bej přece jenom není. Ale kdyby se do parlamentu protlačily další dvě uskupení – to Konečné Stačilo a to budoucí pana Skály – a získali by dohromady přes 10%, bylo by to přece jenom jiné, než současných 10% espéďáků. Nezapomeňte, že je kde brát – vždyť přes milion hlasů propadlo! To už by Oligarcha nemohl přehlížet jak družstevní lány a sr-át na ně jako se-re na SPD. Že Oligarcha shrábne hafo hlasů o tom netřeba pochybovat, ale je třeba, aby ho někdo držel za koule.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
2. 1. 2024 17:05

..asi tak nějak to vidím taky, nebylo by dobré se zbavit Babiše, ale je nutno mu zvětšit kouli na noze, aby si nemohl moc vyskakovat. A bacha na ty novátory, ať to voliči zase nepos*rou jak minule. Ten milion hlasů v kanálu nás ještě bude stát biliony…

2. 1. 2024 17:34
Odpovědět  Boomer

Doufejme, že nejsme sami, kdo to tak vidí. Osobně bych zavedl POVINNOST volit, jako to bylo za první republiky.
Jo, teď se na mě vrhne plno mudrlantských žvanilů, ale ono to chce domyslet do konce, co by to změnilo, až by se alibistická vždy mlčící a vždy remcající většina musela vymáčknout. A pak – jak jsem jinde napsal: “Post zavazuje”. A status voliče snad není post?! Nebojovali naši předci a předkyně (úlitba feministkám – čau baby 🙂 ) za právo volit?
A tím nemyslím jen nějaký papírový boj, ale skutečný boj! Tak kde bere mlčící většina tu drzost na svou přední občanskou povinnost, to jest na volby, zvysoka sr-át?! Oni hadrákoví šmejdi dobře věděli, proč jako první zrušili povinnost volit. A ovce nad tím projevem “demokracie” jásaly a hurááá! a demokracie! a sláva! a svoboda!
Blil bych.

Autor
2. 1. 2024 18:00

Povinnými volbami moc nevyřeší. Podívejte se na Řecko, nevím jestli dnes, ale ti měli povinné hlasováni pokud si pamatuji a výsledky? Nic moc.
V Rusku, v souvslosti s podporou SVO na jedné straně a liberály na druhé se o tom diskutuje také a dost, kdo by měl mít právo hlasovat. A není to jednoduché. Jak třeba poznáte liberála, který “jen” pro ně hlasuje a jinak “drží mordu”?
Na jedné straně jsou ti, co stojí v přední linii a na druhé ti, co dělají vše proti tomu. Teď před pár dny byl velký skandál s tzv. “Nahým večírkem”, kde provokovali všelijací ti “lepší lidi”. Mimochodem i hodně vytížení a známí herci atd. Prakticky všechny velké televize v Rusku, pokud to bylo jen trošku možné je prostě vyřezaly z novoročních programů (za ně jsou královské honoráře), protože lidi se doslova vzbouřili a pořádně naštvali. A mezi tím je i to, že by neměli mít právo určovat budoucnost země. Ale proti tomu stojí to, že zase jiní křičí o svobodě a přitom se vždy pasují do role vlastenců. Tam se jim říká “turbopatrioti”.
Znáte Hvězdnou pěchotu, ten film o boji proti mimozemským broukům? Tam mají právo volit pouze ti, co sloužili Federaci (Zemi) a jiní to právo nemají. Tak jak?

Boomer
2. 1. 2024 19:38
Odpovědět  Peter 008

..bývaly doby a kraje, v nichž bylo volební právo odvozeno od plněné daňové povinnosti. Černým pasažérům pak zbývalo jen maul halten.. dobře či špatně? Babo raď!

Do hospody bez peněz nelez.. to bývávalo u nás na venkově na cedulce nad výčepem…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
2. 1. 2024 20:49
Odpovědět  Peter 008

Zda vyřeší nebo ne, se dá dokázat pouze praxí. Jinak je to jen jalové slámomlácení co by bylo, kdyby bylo. Já mám jiný názor než vy, ale jak říkám – jen slámomlácení. Krom jediného: Účastnit se voleb by mělo být občanskou povinností, ať už by pak dopadly jakkoli. Takhle je to remcající většina bez povinností, co jen čeká na pečený holuby do huby, že to povinnost státu, jim ty huby nakrmit. A oni nic, oni jen práva, ale povinnosti? Fůůůj! Takový vošklivý totalitářský slovo. Proto přece neklíčemazvonili, aby měli kromě práv ještě povinnosti.
Tvrdím a trvám – není až tak podstatné, jak by první povinné volby dopadly, ale je podstatné, aby se na správě státu podíleli všichni občani. A volby se správou státu sakra úzce souvisí!

Boomer
2. 1. 2024 19:33

.. tož kurňa prrrrrr koně, hospoda!
Zrušení volební povinnosti neházejte na hadrákové šmejdy! Volební povinnost, v našich končinách platící od roku 1920, zrušili de iure soudruzi v roce1954, páč už měli posichrováno společenské klima s volební povinností de facto, ale to už je jiná rozprávka, že…
Já tu i tam pastuji volební povinnost i s právem bílého lístku dlouhodobě a vytrvale, ale je mi to platné jak zimník mrtvému.
A nejvíc proti tomu dnes piští tací, co za komárů chodili k volbám nech*ačky, ale manifestačně, anžto si nechtěli zahnědkovat kádrový profil…

Ků*wa, to zas bude rok!

2. 1. 2024 20:57
Odpovědět  Boomer

Nojo, kurwa. Já si vlastně, díky tomu jak mě s urnou pokaždé týden naháněli, ani neuvědomil, že byly za totáče “dobrovolné”. Někam jsem to zasunul či co. Ale to je fuk. Na té volební povinnosti trvám, až už by první povinné volby dopadly jakkoli. Kdyby zvítězila pětidemolice v povinných volbách, myslíte, že by měla šanci zvítězit i v dalších? Ale takhle?

Tupý hulvát
2. 1. 2024 19:16
Odpovědět  Boomer

Ano,to je světýlko naděje,aby nám Babiš zase neblil o Vrběticích a nenasazoval podobné,jako jourová.

anbar
2. 1. 2024 17:18

34 let vymývání mozků při školním vzdělání nese zkažené ovoce, vůbec jim nedochází, že ty dluhy budou splácet oni

3. 1. 2024 12:33
Odpovědět  anbar

…a jejich děti a vnuci.

Putinovec
2. 1. 2024 18:06
Odpovědět  josh-xy

Skála načal důležitou informaci . Když se rozhlédnete po té bídě , která všude kolem vzniká a snaží se telátka natáhnout do staronových kabátů a recyklovat tak ten odpad znovu na vizi pokroku , tak je potřeba říct , trhněte si , hňupové .
Tohle je Naše země , My zde budeme určovat , jakým směrem Naše země bude kráčet .
Ty svoje politické – parazitické strany , si strčte do zádele . Síle obyvatel ČR , musí vycházet zdola nahoru . A to takovým způsobem , aby každý kdo škodí , mohl být okamžitě odstraněn a potrestán , pouhým Naším rozhodnutím a činností .

KarelDar
2. 1. 2024 15:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Babiš už dokázal, čeho je schopný. Jenom ať táhne do díry, ze které vylezl! Jeho projevy mě už dlouho nezajímají, je to lhář!

anbar
2. 1. 2024 17:19
Odpovědět  KarelDar

třešničkou na dortu bylo schválení okupační smlouvy babišovci

zuzana
2. 1. 2024 15:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Západní sankce proti Rusku podcenily ekonomickou sílu Moskvy

https://aktax.cz/zapadni-sankce-proti-rusku-podcenily-ekonomickou-silu-moskvy/

Pijack
2. 1. 2024 15:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Četl jsem si opakovaně několik projevů pana Putina z poslední doby. Pak jsem si je v duchu porovnal s jalovými referáty našich ústavních čuníků (činitelů) – Vystrčilem, Fialou a teď i s lampasáckým fešákem PePa. S čistým svědomím mohu prohlásit, že i kdyby tihle tři naši poslušně štěkající mopslíci přednesli ještě tisíc referátů, tak se nikdy nevyrovnají intelektem s jediným odstavcem jakéhokoliv projevu Ruského presidenta Putina. Ani československé mektání Babiše na tom nic nezmění, protože to pouze dokresluje marnost a zoufalost české politiky. Tak to dopadne, když si koloniální mocnosti dosadí do vlád “spojenců” nevzdělané a vycvičené poskoky. Všichni naši ústavní čuníci těmi poskoky jsou – včetně vycvičeného Koudelky z ústavu BIS a ustájeného stádečka státních zástupců včetně krmelců na Ústavním soudě.

Ode dneška už budu jen sledovat projevy státníků jako je Putin. Na poštěkávání mopslíků nejsem zvědav. Nic mi nesdělí, ničím se neobohatím, nic mi to nepřinese. Nejsem ničí slouha.

jmm
2. 1. 2024 16:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Skálu beru….!

miro
2. 1. 2024 16:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Dobře to řekl a díky němu jsme se měli lépe, stávající stádo idiotů tuhle zemi zruinuje, nech vypadnou i s ukrouši na Ukrajinu.

x-13
2. 1. 2024 18:27
Odpovědět  miro

Záleží co vnímáte pod pojmem lépe. Lépe než za těchto šmejdů? To jistě jo, ale jinak to fakt hitparáda nebyla. Důchodcům dával vlastně co ze zákona měl, díky tomu se domníváte, že to snad dotoval ze svého. A jinak bylo fajn, covidový teror, který většinou omlouváte tím, že to tak bylo všude. ČR předem objednala 48 milionů vakcín proti covidu pro 10,7 milionů lidí včetně dětí. Babiš byl premiér! Porušování Ústavy ČR, porušování zákonů, omezování svobod občanů, počátky cenzury na internetu a udávání….to si myslíte, že ta jeho vláda v tomto neměla paprče? Až tak dokážete být lidi naivní? A vážně od tohoto člověka čekáte změnu? On je stejný jako tihle, ale umí to mnohem lépe hrát. Inteligentněji, no a možná i tohle vše je součástí této pro nás tragédie. Nastolení antiruské hysterie počínaje Vrběticemi s teroristy Čukem a Gekem, nulová odezva vlády při sundávání Koněva a jiných památníků osvoboditelům Rudé armády, taktéž nulová odezva při výstavbě památníku nacistům vlasovcům. Babiš byl v té době premiér, neřekl na nic ani popel, korouhvička.
V opozici teď odsouhlasilo ANO okupační smlouvu s USA jak dobře napsal anbar…Babiš?

x-13
2. 1. 2024 18:30
Odpovědět  x-13

A Charanzová, Jourová a další v EP….to nevíte co tam tito jeho opakovaní nominanti dělali a dělají?

Boomer
2. 1. 2024 19:47
Odpovědět  x-13

..tož kdo se dnes zaobírá čtením výstupů z EP? K dispozici jsou, ale lidi už přivykli krátkým a úderným titulkům i s obrázky z BLESKu.. která s kterým a za kolik…

x-13
2. 1. 2024 19:57
Odpovědět  Boomer

to nevíte co tam tito jeho opakovaní nominanti dělali a dělají?”
To byla řečnická:-), obávám se, že většina těch jeho voličů to ví, což je celkem mazec

Boomer
2. 1. 2024 20:08
Odpovědět  x-13

.. no, já bych si troufnul tvrdit, že většina jeho voličů nemá ánung, co se v Bruseli pytlíkuje…

x-13
2. 1. 2024 20:51
Odpovědět  Boomer

Jestliže jej opoziční voliči viní, že ve většině případů něco jiného on říká a něco jiného jeho europoslanci dělají v EP, ba dokonce vyloženě ČR svými hlasováními a projevy škodí, nebo-li prosazují omezování svobody atd., pak by se měli jeho voliči zajímat, zda jsou tato tvrzení pravdivá nebo ne. Co tam tedy ta Jourová s Charanzovou společně s ostatními europoslanci za ANO dělají…zajímat by se měli o to více, když tyhle “lži” nešíří mainstreamová média a strany pětidemolice dnes tedy vládní strany, dříve opoziční. Tento stav totiž trvá dlouhodobě a jak jsem psal, ti europoslanci úspěšně kandidovali za ANO opakovaně. Tudíž s nimi byli v ANO navýsost spokojeni.

2. 1. 2024 16:57
Ohodnotit příspěvek :
     

A kdo stál z Červeným svetrem za pultíkem,a lhal o Vrběticích až to šišlalo? Kdo vyhostil diplomaty? Na přání páníčků za Oceánem? A začal tak tuhle bídu?
Kdo tam už před Majdanem posílal zbraně Nacistům? Jak jste se sami přiznali už několikrát…
Kdo tam vůbec organizoval a financoval ten Majdan? Přes čí ambasádu to šlo? Že tam takové špíny jako Dědek, Křetínský atd…nakupovali půdu jak šílení? Odkud měli echo? Že se de na Rusa a určitě se vyhraje…když jako poslušné děvky poslouží…a splní proroctví,že jen Slovan může porazit Slovana? Co?
Ty máš s tou svou sektou ANO kouřit Cikána hned ve vedlejší cele vedle Fialky…
A kdo to ještě nepochopil,tomu není pomoci..
Tenhle Blekota tu 8 let lhal lidem deně do ksichtu…a jeho partička v EU a v parlamentu,zatím připravovala tuhle bídu..
Pokaždé udělali opak toho,co Babiš říkal..a lidi mu to dodnes žerou..páč jim na dluh rozdával.
To je pro ně malé + a tak mu to hodí…demence toto. Už fakt nevím že lidi nemají mozek nebo co…
Nikdo si nepoloží tu otázku jak to všechno začalo…pak ty souvislosti nejdou přehlédnout..
Jak po třech letech najednou vyběhnul Lhář Babiš před pultík a oznámil nám ten příběh Čuka…
Plánovali to.

Tupý hulvát
2. 1. 2024 19:59
Odpovědět  Veny232

Tak hrozné to není,i když částečně máte pravdu.Je ale vidět,že propaganda antibabiš,která je z části lživá ovlivňuje i lidi,ktteří chodí sem.Ta nenávist,která nemá reálný důvod jen papouškování médií z vás jen kape.V podstatě se chováte jako ti,které kritizujete.Oni jsou totiž URVÁLKOVÉ na obou stranách,bohužel.Chybí vám uměřenost,střízlivost a rozmysl.

3. 1. 2024 08:07
Odpovědět  Tupý hulvát

Bohužel papouškuješ jen ty, Burešovo lži…jinak jsi asi slepý,když nevidíš jak ta svině lže kudy chodí…
Když nevidíš,že je to falešná opozice…jako dřív ČSSD A ODS… Jedna strana která rozkradla naší zem…
Tak dnes je to pětidezolé a Burešova sekta…rozděl a panuj…to na vás jednoduché ovce stačí…
Jak se tvůj Guru vylže z přípravy a financování Majdanu? Tedy teroristického aktu vůči cizí zemi? Když to sami několikrát přiznali,jak podporovali Nácky ještě před 2014…?
Jak jsem psal…Koblihožrouti jsou uplně stejně tupá hovada jako voliči Fialky…
Bureš jim na dluh rozdal pár frfnáků…a budou mu tu prolhanou prdel líbat třeba do skonání světa…přitom to byl jejich plán, měli s Fialkou plán dávno dopředu…
Myslíš že až vyhraje volby že po nich půjde? 😀
Podívej se na Fica,to je Bureš II. Co sliboval před volbama?
A co dnes? Pevné NATO, s EU na věčné časy…
Čas smíření…odpuštění…nebudem se mstít…
A takto mluví o masových vrazích, co utloukli generála ve vazbě…
Místo aby už je benga táhli za nohy z baráku…
Všechno jsou to podvodem nastrčené kreatury…pro hloupé ovce.
Cizí loutky…

Gales
2. 1. 2024 17:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Projev je projev.Podle skutků poznáte je.Žádnej vydiratelnej člověk by se neměl cpát do politiky.Ve vlastním ale i státním zájmu.

unor 2022
2. 1. 2024 17:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Je podstatny rozdil mezi komunistou Skalou a byvalym komunistou Babisem.
V neprospech Babise. A to znacny. Babis je jen lhar.
Ale ani Skala nedokazal otevrene rici, ze nase budoucnost a vetsi nezavislost nez ma CR dnes bude stat a padat s budoucnosti Ruska.

zuzana
2. 1. 2024 17:51
Ohodnotit příspěvek :
     

WEF vzkazuje, že setkání globalistických elit v Davosu 2024 je především o „důvěře“

https://aktax.cz/setkani-globalistickych-elit-v-davosu-2024-je-predevsim-o-duvere/

jirik
2. 1. 2024 18:27
Ohodnotit příspěvek :
     

V Odese boli zasiahnuté sklady palív a mazív. Boli zlikvidovaný štyria aktívni príslušníci BND a sedem dôstojníkov českej armády. Boli zničené dva radary francúzskej výroby.

https://sk.news-front.su/2024/01/02/predbezny-suhrn-vysledkov-utokov-na-objekty-ukrowehrmachtu/

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
TTT
2. 1. 2024 23:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Projev dobrý, ale lecos mi na Babišovi vadí. Byl na začátku protiruské kampaně, když se nechal nahnat Koudelkou do kauzy Vrbětice, která odstartovala protiruské akce u nás. Od začátku téhle kauzy už uplynuly skoro 3 roky a NIC (!!!) konkrétního se nevyšetřilo. Pokud by byly nějaké důkazy, asi by bylo možné začít soudy s “ruskými agenty”, ale nic takového neprobíhá. Babiš se dopustil mnoha chyb, které se potom obrátily proti němu. Měl odstranit Koudelku, řešit českou televizi a účast v zahraničních misích armády. Také náš boj s Covidem byl chvílemi zmatečný a určitě se dal řešit často jinak (omlouvá ho, že nikdo na světě nevěděl, co a jak dělat). Přesto je Babiš v porovnání s Fialou téměř geniální politik. Věřím, že pro Česko může udělat mnoho dobrého. Nemá ovšem cenu představovat si ho jako nějakého Jánošíka. On sám je miliardář a nikdy mu nebude dělat problémy přijímat zákony výhodné pro nejbohatší občany v Česku i pro nadnárodní firmy. Nepřekvapí mne, když se po volbách dohodne na vládnutí s ODS. I když ho volit nebudu, je pro mne přijatelnější než stávající vláda lemplů a neumětelů.

Kvetak
4. 1. 2024 08:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Dobry den, pane Babisi

I ten nejpropracovanejsi a nejlepe predneseny projev znehodnoti spatne udelane video a to Vase spatne je. Myslim, ze clovek ve Vasem postaveni ma na to, aby takovouto praci sveril odbornikum a ne nejakemu amateru. Protoze prispevky maji omezenou delku, tak jen v kostce:

  1. Tocit na vysku je domenou ‘cumdomobilu’, kteri si mysli, ze vsichni na video koukaji jen na mobilu, tak ze na normalni TV se musi do ‘kanten’ dal prazdne pruhy.
  2. Pokud nekdo pronasi projev do kamery, pronasi ho k divakum a proto je tady povoleno koukat primo do objektivu, ale nesmi koukat porat jen dopredu, kdyz ho bere jina kamera. Proto je na studiovych kamerach to cervene svetlo, aby se akter otocil na tu kameru, ktera ho prave zabira, jinak mluvi chvili k divakovi, chvili do prazdna.
  3. Nikdy nesmi byt strih ‘pres osu’, tedy nelze zabirat scenu jednou zleva, jednou zprava a uz vubec ne, aby byla prace takhle sestrihana, tedy zleva rovnou doprava a pak zpet. To same je prace se zoomem. Nelze zoomem ‘pumpovat’ tam a zase zpet, to muze zpusobit az treba i kinetozu.

Preji Vam v pristich volbach uspech a neudelejte znovu tu chybu, ze se date dohromady s nekym, jako byli socani…

Kvetak