nezařazené

MoA: Trumpova přepracovaná „dohoda“ s Ukrajinou je vnuceným nevolnictvím

27. března 2025

Trumpova administrativa chce Ukrajinu donutit k nekonečnému nevolnictví za platby a zbraně, které jí dříve dodala Bidenova administrativa bez jakýchkoli podmínek.

Magnát hedgeových fondů a americký ministr financí Scott Bessent (znovu) sepsal „dohodu o nerostných surovinách“:

Americký ministr financí Scott Bessent ve středu uvedl, že Ukrajina může příští týden podepsat hospodářskou dohodu …

„Předali jsme dokončený dokument o hospodářském partnerství, (který) v současné době Ukrajinci posuzují, a doufáme, že příští týden přejdeme k plnému projednání a možná i k podpisům,“ řekl Bessent.

Trump v pondělí uvedl, že očekává brzký podpis americko-ukrajinské dohody o sdílení příjmů z ukrajinských kritických nerostných surovin.

(Bývalý) ukrajinský prezident Vladimir Zelenskyj přijetí dohody ocenil (strojový překlad):

Prezident Volodymyr Zelenskyj uvedl, že Spojené státy nabídly Ukrajině novou verzi dohody o nerostných surovinách . Během tiskové konference , zdůraznil, že otázka ukrajinských jaderných elektráren v ní není.

„Pro americkou stranu je to velká kompletní dohoda, z kroků, které byly podniknuty dříve. Rámcová dohoda, vzpomeňte si, a po rámcové dohodě se vypracovává plná dohoda. Nyní americká strana nabídla naší straně velkou dohodu se vším všudy, jejich vizi,“ řekl Zelenskyj.

Dohoda, viz níže, je vším jiným než „nabídkou“.

Zelenskij měl podepsat dřívější „rámcovou dohodu“. To by umožnilo později otálet s jejím prováděním. Nyní bude tlačen k tomu, aby podepsal detaily.

Nová „velká dohoda od píky“ je pro Ukrajinu „hororem“ (strojový překlad):

Nová verze dohody o nerostných surovinách mezi Ukrajinou a Spojenými státy, v níž, jak uvádí ZN.UA, chce nyní americká strana kontrolovat nejen těžbu kovů vzácných zemin, ale všech nerostných surovin Ukrajiny a infrastruktury spojené s jejich těžbou, počítá s neomezenou kontrolou USA nad ukrajinskými surovinami a s právem veta Američanů na jejich těžbu Ukrajinou. Spojené státy přitom neposkytují žádné bezpečnostní záruky a takový monopol by měl být „platbou“ za již poskytnutou americkou pomoc Ukrajině, uvedl lidovecký poslanec Jaroslav Železňak.

„Tento dokument jsem včera obdržel od našich představitelů, nejedná se o konečný dokument. A doufám, že ukrajinská strana bude požadovat a dosáhne jeho podstatných změn. Ale text, který jsem viděl, je přímo hrůza. Všech 18 částí … to už není rámcové memorandum o záměru (které bylo před skandální schůzkou v Oválné pracovně). Tohle je velmi velká a velmi jasná dohoda. A není to v naší režii,“ napsal ve svém telegramu.

Právní text má 60(!) stran. Jeho hlavní body jsou podle Železňaka tyto (strojový překlad):

  • Fond řídí pět osob, z nichž tři jsou ze Spojených států a budou mít plné právo veta;
  • Mluvíme o všech nerostných surovinách, včetně ropy, plynu a nevyužitých ložisek na celé Ukrajině;
  • hovoříme o těžbě prováděné jak veřejnými, tak soukromými společnostmi;
  • peníze fondu budou okamžitě převedeny na zahraniční měnu a vyvedeny do zahraničí. Pokud by se náhle z nějakého důvodu něčeho nedostávalo ukrajinské straně, Ukrajina zaplatí navíc;
  • Příspěvek USA – pomoc, která je nám poskytována již od roku 2022 (podle Kielského institutu se pomoc USA Ukrajině v letech 2022-2024 odhaduje na 119,7 miliardy dolarů).
  • Spojené státy se mohou rozhodnout, že na tom vydělají. Současně budou z fondu dostávat „tantiémy“ nejprve (a až pak Ukrajina) +4 %.
  • Dohoda bude platit po neomezenou dobu
  • Změny dohody nebo její doplnění jsou možné pouze se souhlasem Spojených států;
  • USA mají přednostní právo na všechny nové infrastrukturní projekty a právo veta při prodeji zdrojů jiným zemím.

Tato „dohoda“ je čistým vydíráním a loupeží. Zavazuje Ukrajinu na neurčito. Odradila by také od jakýchkoli investic do jakýchkoli přírodních nalezišť na Ukrajině. Neexistuje žádná šance, že by ukrajinský parlament takovou dohodu ratifikoval.

Čemu se tedy divíme: Proč se Trumpova administrativa vůbec obtěžuje?

Vložil b dne 27. března 2025 na 15:35 UTC

Překlad Deepl

Zdroj + https://kispep.wordpress.com

sdílet na

Souhlas
Upozornit na
108 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pijack
28. 3. 2025 10:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdo s čertem činí… či jak je to pořekadlo. Já na ty pořekadla moc nejsem 🙂 Ale soudružka Decroax hlásí, že SPOLU stojí na té správné straně. Já bych řek, že stojí na velké, na WC 🙂 Ale jinak… když jsou Banderovci vylízaní od morku kosti a paktují se s někým, kdo je evidentně schopen zrazovat ve chvíli, když jim smlouvy nevyhovují, tak ať se proboha nediví. Oni ti Banderovci nikdy nepřekypovali rozumem. Místo aby se snažili vycházet se sousedem, tak hledají “partnery” z druhého konce zeměkoule. Už jen to je schíza. A přitom svou mozkovou nedostatečnost oslavují probouzením dřívějšího “spojence” Hitlera. Co čekali, když i Hitler je opustil, když je už nepotřeboval. Ty jejich mozky, to musí být materiál. Vědí co je může čekat a přesto dělají chyby opakovaně. Mohli bojovat proti CCCP, ale to by asi nešlo, protože jim režim vyhovoval… ostatně své “hrdinství” prokázali u nás v roce 1968, když nás okupovali. No, že jsme to nepochopili už ani my, je otázka našich onucí – dělají stejnou chybu, opět si našli “spojence” a přátele z Ruska ztratili. Takže ta pomoc Ukrajině je z naší strany (WC) asi internacionální dík za osvobození z roku 1968. Tak lepší kabaret plný humoru neznám 🙂

Tupý hulvát
28. 3. 2025 10:18
Odpovědět  Pijack

Že zrovna vy netušíte, co znamená slovo okupace jsem opravdu nečekal.

Pijack
28. 3. 2025 10:23
Odpovědět  Tupý hulvát

Tak to vím. Já jsem jen slovo “okupace” vyměnil schválně za slovo “osvobození” … v r. 1968 🙂

skeptik
28. 3. 2025 16:25
Odpovědět  Pijack

Okupace není totéž co invaze.

Helena
28. 3. 2025 16:48
Odpovědět  Pijack

Je jedno jak tomu kdo říká. Tohle všechno bylo USA započato v r. 2014, když USA udělaly majdan a začaly na ukr. vraždění na Donbasu/Donbas=suroviny/, aby se ukrválka rozšířila na vpád do Ruska/suroviny/. Rusko se zatím nezdařilo, tak vlezou na ukr., tam budou drancovat a stepovat kolem ruských hranic. Jakmile se to bude hodit, opět se pokusí o vpád do Ruska. Proto Zelefet dostal rozkaz z USA zastavit plyn a ropu do vých. Evropy, USA nechtějí, aby vých. Evr. platila Rusům. Potřebují, aby platila jim. A vida-zadařilo se, sice ruský plyn a ropu berem, ale platby jdou amíkovi. Amíkům je jedno, jestli vých. Evropa bude jimi zbídačena, okradena, vyloupena a nakonec vyslána na akci Vpád do Ruska. Nejsme pro ně nic, nic, nic. A podle toho s námi zachází. Proto uměle nechávají krachovat jednu fabriku za druhou, abychom byli nuceni všechno kupovat od západu. I proto slintavka, kulhavka, ptačí chřipka atd.
To co chtějí tak jasně na ukradině, chtějí i od nás. Zakusíme osud Iráku, Sýrie a všech zemí drancovaných západem. Proto jsou Pyjalodozimetři držení stále u moci, plní rozkazy na 1, jen mají dovoleno méédia jako jet proti Trumpovi. Ale ve skutečnosti se nic nezměnilo.

Pijack
28. 3. 2025 16:54
Odpovědět  Helena

Sakra kurnik šopa svatá Nefertiti himl hergot… jak vy to Heleno děláte, že s Vámi musím neustále souhlasit 🙂

Tohle je trefa do terče. 100 palců nahoru !!!

Stan
29. 3. 2025 11:31
Odpovědět  Helena

Heleno, dávám ti jako vždy za pravdu. Trump není žádný mírotvůrce,ale normální zloděj… vše pro USA. Kdyby Rusko bylo vojensky slabé,tak už dneska začnou lítat rakety na Moskvu. Ale to že Rusko je dnes silné,tak se USA neodváží zaútočit, protože by to mohl být jejích konec. Tak proto vymyslel taškařici s mírem. Naštěstí Putin není idiot
A ti kteří věří n nějaký rozkol mezi USA a EU jsou naivní……. takové divadelní představení pro masy

Pipa
29. 3. 2025 11:32
Odpovědět  Helena

Ono to vlastně započalo hned po r.1990, kdy si Američani uvědomili, že jsou jedinými vládci světa!

Jarek
29. 3. 2025 07:52
Odpovědět  Pijack

Obě slova jsou užita nevhodně. Vojska Varšavské smlouvy, jejímž členem Československo bylo , na pozvání řádně zvolené vlády splnila svou smluvní povinnost a pomohla zabránit převratu. To je prostý fakt. Cokoliv jiného jsou prostě jen rozdílné politické pohledy, které ne vždy vychází z reality,mezinárodního práva a jsou jen projevem politické orientace toho kdo je předkládá.

Pipa
29. 3. 2025 11:34
Odpovědět  Jarek

Máte pravdu.V tu dobu ještě platily smlouvy uzavřené po 2.sv.válce! Československo podle nich spadalo pod Ruský vliv.

Jarek
29. 3. 2025 17:43
Odpovědět  Pipa

Síš je správně, že bylo řádným a plnohodnotným členem Varšavské smlouvy
se všemi právy i povinostmi.A tenkrát se dohody ještě dodržovaly.

Noobody
29. 3. 2025 21:11
Odpovědět  Jarek

To: 29. 3. 2025 07:52

Tak to každý máme jinou historii. Pokud se dobře pamatuji a to se vsaďte, že sakra dobře pamatuji, tak vláda ČSSR NIKOHO nezvala! Oněch 99 zaměstnanců pražské Pragovky,kteří zaslali dopis ÚV KSSS a kterým Moskva zdůvodňovala invazi 21.8.68, zajisté nebyla vláda! Proto žádná vojska VS nemohla plnit jakési Vámi vyfabulované fiktivní závazky! To co tu trousíte je sprostá lživá demagogie a pomaloučku začínám chápat co libtardi myslí slovem dezinformace!

Kurńa řekněte mi kolegové diskutéři, zda jste tak hloupí, zaslepení, důvěřiví, neschopní či líní si něco přečíst, nebo alespoň ověřit, že skáčete na jakoukoli blbost. Pak se nedivte, že když neznáte ani naši vlastní nedávnou historii, že jste odkázáni k tomu si ji zopakovat. A protože takových chytráků je v národě zřejmě většina, tak si to opáčko odsereme všichni!!

Pipa
29. 3. 2025 11:30
Odpovědět  Pijack

Z vaší logiky vyplývá, že dnešní Německo je stále to Hitlerovo nacistické! CCCP už přes 30 let neexistuje.

Jarek
29. 3. 2025 07:44
Odpovědět  Tupý hulvát

Okupací je když někdo násilím a proti vůli vlády a občanů obsadí cizí stát. A okupaci se nedá nazývat když spojenecké armády smluvního obraného společenství na pozvání regulérní zvolené vlády,splní svou smluvní povinnost a pomohou při likvidaci pokusu o převrat řízeného zvenčí s úmylsem přetáhnout tu zemi pod křídla NATO, tedy paktu protistrany. Tolik z pohledu mezinárdního práva. Tomu čeho se Ukrajinci účastnili tehdy u nás, se v jejich případě doma zabránit nepodařilo, fašismu, protože byl podpořen 5 miliardami z USA a cizími diverzanty a vrahy se na “majdanu” podařilo zvítězit a následky nese Ukrajina dodnes.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
standa
29. 3. 2025 08:08
Odpovědět  Jarek

O Maidanu a jeho cílech se vědělo předem. Byli tam navezení ostřelovači s Polska, Estonska a Gruzie, kteří z hotelu pálili na všechny ! Policii a na jiné složky státu a demonstranty .Cíleně se to svedlo na ty složky !
Pálilo se z prvního patra hotelu. Příznačné je, že ve druhém patře na to přihlížel Schwanzenberg, který tam přiletěl večer , aby se ráno podíval na plánovaný masakr!

Noobody
29. 3. 2025 21:19
Odpovědět  standa

To: 29. 3. 2025 08:08

Kdo že o Majdanu věděl předem mimo těch, co jej připravovali? Vy staníku, nebo snad ukrajinská kontrarozvědka, nebo kdo?? Že jste nedal echo Moskvě, nebo alespoň Janukovičovi co se chystá a čeho se má dosáhnout.
Škoda že jste mlčel!! Víte kolik stovek tisíc životů jste mohl zachránit, kdybyste nelelkoval, blbě nežvanil na webu, ale efektivně konal!
Nakonec lze dedukovat, že jste trestně odpovědný, neb jste neinformoval a nezabránil trestnému činu přípravy války!

Spam oldrich
29. 3. 2025 16:24
Odpovědět  Jarek

Slovo okupace je naprosto presne definovano v USA. Nemyslim, ale nevim to uplne presne, zdali mezinarodni pravo s definicemi velmoci v jejich pravnim radu uplne koreluje. Tady se clovek dostava na tenky led. The Law of War ke stazeni na DoD (Dep. of Defense)

Jarek
29. 3. 2025 17:48
Odpovědět  Spam oldrich

No z USA bych si moc mustry nebral.Ti za celou dobu své existence cca 280 let nedodržely jedinnou smlouvu, úmluvu,či jakýkoliv závazek. A mají i své svérázné pojetí mezinárodního práva, práva na sebeurčení a lidská práva vůbec.Takže jednoduše řečeno, USA jsou velmi špatný příklad pro dodržování čehokoliv.

Woodu
28. 3. 2025 10:49
Odpovědět  Pijack

Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění.

Pijack
28. 3. 2025 10:54
Odpovědět  Woodu

Tak, zapamatuju. Dík 🙂

Nevýznamný
28. 3. 2025 12:15
Odpovědět  Woodu

Jj. Fialů a další demenry mám také rád…. No, obávám se, že to nejhorší máme před sebou,… a zřejmě to nebude ani válka, ani naplnění proctvi o srovnání Prahy se zemí, ale ti Ukrajinci… Uvědomují si vůbec čeští dementi, že, jestli sem pustí nějakou tu stotisícovku ukrajinských vojáků, že končíme? Nemáme ani policii, ani vojáky, ani zbraně,… oni zbraně mají, budou totálně frustrovaní a až plně pochopí, že Západu sloužili po celou dobu jako bezcenný spotřební materiál,… No, jak se asi budou chovat,.. co myslíte?

Petr C
28. 3. 2025 12:36
Odpovědět  Nevýznamný

Těm, komu záleží na Ukrajině, ti nikdy neodešli. A ti co se toulají po celé Evropě, jsou dobrodruzi a různé pochybné existence. Těm na Ukrajině nikdy nezáleželo. Nám nehrozí velký organizovaný boj, ale spíše útoky různých mafií a zlodějských skupinek. Ale ani v tomto případě nebude o co stát. Prakticky nám zničí dosud relativně klidný život v naší zemi.

Pijack
28. 3. 2025 13:01
Odpovědět  Petr C

Taky si myslím. Ovšem neuškodilo by, kdyby nějaká skupina Banderovců předvedla čecháčkům na Václaváku nějaké krvavé překvapeníčko. Samozřejmě aby těm Ukrajinským blechám z Práglu konečně předvedli, komu vlastně pomáhali. Vystřízlivění České duše je na pořadu dne.

sizok
28. 3. 2025 18:48
Odpovědět  Pijack

Obávám se, že se mýlíte. Podle průzkumů, chce z ukrajiny po válce
odejít dalších 10 milionů lidí. Kam pujdou? Do německa, do kanady,
do ameriky? Ne, tam jich mají plné zuby. Skončí zde, v polsku, česku
a slovensku. Jenom v polsku je jich už 5 milionů, u nás milion. A co až
jich tu bude dva miliony, tzn.20% obyvatel. To si domyslete sami.

Gales
28. 3. 2025 14:31
Odpovědět  Nevýznamný

Bomba. – Lubomír Volný na televizi Bureš.- https://www.youtube.com/watch?v=Oh5ifFvmNhg

Pipa
29. 3. 2025 11:36
Odpovědět  Nevýznamný

Za vlastní stupiditu a fanatickou Rusofobii draze zaplatíme!

Mia Markýza
28. 3. 2025 13:46
Odpovědět  Pijack

To bude brácho nějakej vesmírnej zákon. Amíci mocmocmocinky chtěli zdroje Ruska, žejo? Tak mocinky, že aby přestali votravovat, dostanou aspoň tu Ukrajinu……ještě jsem zvědavá, jak se k tomu postaví Vlad.

Pijack
28. 3. 2025 13:56
Odpovědět  Mia Markýza

Vlad Narážeč by to vyřešil podle jemu známém patentu – narážením na kůl 🙂 Ten Ruský Vladimir má rád mír, klid, život… a umí si mír chránit, to zase jo. Bůh nám ho na zemi seslal. Ta prasata z KOZA potřebují čas od času vyprášit kožich. Vladimír to zvládne, s tím jsem si jist jakože popletolog Péťa po volbách zmizí jako pára nad hrncem 🙂

Čokoládové zmrzlině třikrát zdar !!!

Mia Markýza
28. 3. 2025 14:15
Odpovědět  Pijack

Zmrzlině nazdár! Čokoládovou já nejraděj.
On VVP tuhle někdo nazval Vladem a mně se to moc zalíbilo. Ne že by teda narážel na kůl – jen razance toho jména. Mně se moc málokdy přihodí, že takříkajíc v úctě skloním hlavu – s Putinem se mi to už párkrát stalo. Muromec se může jít zahrabat a myslím si, že už teď mu říkají Veliký. Teda Vladovi, samozřejmě.

Pijack
28. 3. 2025 14:21
Odpovědět  Mia Markýza

Vladimir Veliký 🙂 Tak z toho radostí mrazí v zádech. Takový ten vznešený pocit hrdosti a opravdovosti. Z toho by uvřískaná slépka Barbara Tachecí z Radiožurnálu chytila kopřivku a záchvat vzteku 🙂 🙂 🙂

Mia Markýza
28. 3. 2025 14:30
Odpovědět  Pijack

Nech Barboru Barborou. Nám v Čechách nepřísluší mít tak rozlehlé pocity….věř mi. Jsem Ruska pouze ze čtvrtiny a přesto mi to občas dělá potíže, ta rozlehlost. My jsme tu v kotli, v tyglíku. Jak Rusům přísluší šíře, nám přísluší hloubka 🙂
Předevčírem říkala moje kranioterapeutka, takto nesmírně zcestovalá žena, že když cizinec přijede do Prahy (a je to aspoň mírně vnímavý cizinec) jak prý ho to zaskočí. Opravdovost, síla a hloubka.

standa
28. 3. 2025 14:53
Odpovědět  Mia Markýza

No, jo, ty ceny! To je síla, hloubka a šířka zároven!!!!

Mia Markýza
28. 3. 2025 15:25
Odpovědět  standa

No vidíte Staníku. A to je právě ten rozdíl mezi vnímámím sebe sama mezi Rusy a Čechy 🙂 Jděte do hloubky, třeba tam najdete něco pěkného. Jenom tedy nevím, co jste mínil těmi “cenami”, to vážně ne.

Mia Markýza
28. 3. 2025 15:27
Odpovědět  Mia Markýza

Pro vás i všechny ostatní – pokud vám připadám kapánek patetická, je to proto, že k vám promlouvá moje ruská čtvrtina 🙂 Já jen abyste věděli, co máte případně čekat 😎

Pijack
28. 3. 2025 15:52
Odpovědět  Mia Markýza

Vladimir Veliký je borec. Smekám

Vladimir Putin je jedním z nás: jezdí na kole

standa
28. 3. 2025 17:17
Odpovědět  Mia Markýza

Co je to vlastně cena ? Podívejme se na to do hloubky!
Cena zážitku, cena porozumnění, cena zdraví, cena piva a potravin, cena vztahu,cena lásky k druhému, cena pravdy, cena výhry,… v diskuzi, dialogu , cena vítězství atd. ?
Cena pochopení sám sebe?

Mia Markýza
28. 3. 2025 17:49
Odpovědět  standa

No úžasný Staníku 😆 ani nestačím tleskat. Tak to bychom měli drobný výčet charakteristik a teď ještě buďte tak laskav a objasněte nedovzdělané venkovské karkulce, jakou přesně souvislost má cena s Vladem, ruskými versus českými city a vlastenectvím 😂 a která z nich.
Mimochodem – pokud zvažujete výhru v dialogu, nevedete dialog, žejo.

standa
28. 3. 2025 18:27
Odpovědět  Mia Markýza

Píši o tom ,karkulko, přesvědčit druhého v diskuzi- dialogu argumenty , což se někdy nevede a nedostatek argumentů vede k nadávká a urážení!
Cose týče Vlada Vlado-napichovač Stoker píše Upír Drakula se jmenoval po svém otci Drako,Moldávie , Transylvánie údajně sezval všechny chudáky v zemi na svůj hrad na velkou hostinu. Všechny je upálil a prohlásil, že tím snížil chudobu v zemi a ukončil jim trápení.
Ideální příležitost a inspirace pro současnou vládu zejména Pávka , Fialu, Rkušana atd.
Dalším z jeho radikálních činů bylo přivítání tureckého poselstva, které k jeho dvoru s žádostí o tribut vyslal Mohamed ..nějaký?. Kníže jim nařídil smeknout turbany, přestože věděl, že jim to islám nedovoluje. Když odmítli, nařídil jim turbany přibít na hlavu hřeby. V záchvatu vzteku údajně jednou pořezal svou těhotnou milenku natolik, že jí z břicha vyhřezl nedonošený plod. Nedonošený plod si vystavil ve své ložnici.Další příběh vypráví jak násilně týral své sluhy, které potom zabil a sexuálně zneužil. Takto to dělal i s malými dětmi. Vše toto víme ze starých zápisků sluhů, kteří jen o vlásek unikli smrti. Povraždil až 100 000 lidí.

standa
28. 3. 2025 18:35
Odpovědět  standa

Zajímavá inspirace, jak snížit natalitu Evropanů !
Vlado nechal péct děti, které musely jejich matky sníst. A odřezával prsy žen a nutil jejich manžele je sníst. Poté je všechny nabodl na kůl.! Toho Gates , Lejno, Rutte mohou chytit!

Mia Markýza
28. 3. 2025 18:36
Odpovědět  standa

Ano. A ruský Vlad, o němž jsme my s Pijackem vedli řeč, ten hraje ve vašem elaborátku jakou roli? Vy jste mi teda chaotář, člověče…..

zdendulka
28. 3. 2025 16:47
Odpovědět  Mia Markýza

jenže Vlad je i zelí….

Mia Markýza
28. 3. 2025 16:56
Odpovědět  zdendulka

Ten není Vlad, ten je Volod 🙂

Albi
28. 3. 2025 17:51
Odpovědět  Pijack

Vladimír Veliký to zvládne určitě. Ale NÁM ho Bůh jistě neposlal a nepošle. Nezasloužíme si ho. A vůbec není jisté, že popleteolog and cpmp. po volbách zmizí. Úvodník dnešní Kosy – může Fiala vyhrát příští volby? Může!!!…podle vší obvyklé logiky čeká Fialu a jeho soubor neschopných oblud příkladný výprask….
Jenže….
do volby mocně zasáhnou voliči v zahraničí, kteří poprvé zasáhnou do našeho hlasování v masovém měřítku. A jejichž nálady a preference nejsou schopny tuzemské průzkumy nijak zmapovat. S jistotou lze říci o nich jen dvě věci
1- v naprosté většině, osobně odhaduji, že z 90% dají svoje hlasy současné vládě
2- nikdo netuší jak moc jich bude. Odhady se pohybují od 200 do 600 tisíc. Já už svůj typ zde dávno zveřejnil -400 000.
Vše ostatní je zcela otevřené”.

A nová mainstreamová informace:
Nemáme pro koho vyrábět. Ostravská firma dala z měsíce na měsíc výpověď všem zaměstnancům (331 zaměstnanců je bez práce!)https://www.novinky.cz/clanek/domaci-zpravy-moravskoslezsky-kraj-neni-prace-mate-vypoved-oznamila-firma-trem-stovkam-zamestnancu-v-ostrave-40515086#

Albi
28. 3. 2025 17:56
Odpovědět  Albi

Tolik k situaci, ke které se dnes občas píše (pravidelně např. Pavel – Slovan) “Bude ještě legrace”.
Tak to je zatím začátek Já se tedy nijak nesměju, Co ty?

Albi
28. 3. 2025 18:04
Odpovědět  Albi

První příspěvek už není možné opravit. Tak pro zájemce (předpokládám, že se nikdo nebude zajímat, když se jich to osoně netýká, ale i tak) – znovu odkaz “klikací”:

https://www.novinky.cz/clanek/domaci-zpravy-moravskoslezsky-kraj-neni-prace-mate-vypoved-oznamila-firma-trem-stovkam-zamestnancu-v-ostrave-40515086#

Gales
28. 3. 2025 14:43
Odpovědět  Mia Markýza

Amík je vychcanej jako mraky.Vyhodí se ze dveří a vleze oknem.Chtěl dostat válkou suroviny z Ruska,to se mu nepovedlo tak to zkouší přes Ukrajinu jako ,,mírotvorce”.Nejdříve těžbu a potom ochrany těžby a tím nasunutím vojáků a nakonec tlak na Rusko.

Mia Markýza
28. 3. 2025 15:28
Odpovědět  Gales

Však jo 🙂

janle57
28. 3. 2025 10:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Kořeny války na Ukrajině spadají do kompetence takových ruských vlastizrádců
jako byli Gorbačov a hlavně ochlasta Jelcin, kteří mají na svědomí její tzv. “samostatnost”,
UK nikdy nebyla samostatným státem, ropovody ,plynovody, jader. elektrárny tam
vybudovali Rusové, s ohledem na nejúrodnější půdu v Evropě a nerost.suroviny
mají Rusové svaté právo si tohle vzít všechno zpět, takže pevně doufám, že se
zastaví na polských, slovenských a rumunských hranicích a celá zapráskaná EU
i s hotdogy za mořem bude pokorně držet hubu a krok.

Pijack
28. 3. 2025 10:35
Odpovědět  janle57

1000% souhlas. Nějak na to naše protektorátní garnitura zapomněla.

ijn
28. 3. 2025 11:18
Odpovědět  Pijack

referendu o bezvýhradném připojení (zbylé) Ukrajiny k RF musí ukončit SVO

standa
28. 3. 2025 11:18
Odpovědět  Pijack

Jak jinak zacházet s banderovskými vrahy !Ti se ani netají s ideologií Bandery vraha celých statisíců lidí! Podívejte se na foto nahoře a znak nad Zelenským ! Je to znak banderovců, kteří vraždili , upalovali , bestiálně zabíjeli ženy,děti Rusy, židy a o Babím Jaru ani nepíši.
A porovnejte!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9b/Organization_of_Ukrainian_Nationalists-M.svg
Ti se nezměnili! A naši nacisté je podporují včetně Pávka!
Smrt Ukrajině! A těm kteří nacismus podporují!

Ivo
29. 3. 2025 01:22
Odpovědět  standa

Ten odkaz je mrtvý!!!!!

Nazdar
28. 3. 2025 10:38
Odpovědět  janle57

Rusko na Ukradine vybudovalo prumysl a infrastrukturu, ktere ztratilo zradou Gorbyho a Ukrajincu, kteri se trhli ze SSSR svazku. Bylo to nelegalni rozdeleni a Rusove vse ztraili az na atomovky ulozene na Ukradine. Nici ted podniky, ktere vybudoval SSSR, aby je ziskalo zpatky s uzemimi, ktere Rusku historicky patri. Po kolikate uz! Mezi Hitlerem a Zelenskym neni zadny rozdil, meli pomoci zapadu znicit Rusko, aby ziskal jeho suroviny zadarmo.
Cela mizerie na Ukrajine byla cilene vyvolana USA a EU.
S. Lavrov o tom hovori na Aeronetu.

Pavel z Moravy
28. 3. 2025 10:55
Odpovědět  Nazdar

A jeden Nick Anonymka na AE píše v příspěvku opravdu přesně jak to tady bude v následujících letech se současnými mlaďošskými generacemi vypadat. A tady si staroušci dělají starosti a mlaďoušci se chechtají. Jejich vylízané hlavičky nemají absolutně ponětí jak dopadnou. To jsou paradoxy.

Noobody
28. 3. 2025 15:34
Odpovědět  Pavel z Moravy

To: 28. 3. 2025 10:55

Žádné paradoxy, ale normální zákonitost!

Jsem mladej, nic nevím, nic neřeším, chci se bavit, zasmát, ukázat bicáky, odvahu, … prohánět holky. Nebyli jsme jiní, jen už si to mnozí nepamatujeme.
Stejně jako oni jsme tehdy neměli rozum, jen vzdělání a touhy. Teprve množství nezdarů a občasné úspěchy nás formovaly a profilovaly. Čím starší, tím chytřejší, zkušenější, znalejší, obezřetnější, předvídavější => pozvolna přicházela moudrost.

I oni, když se dožijí, k ní zákonitě dospějí. My jsme dělali skopičiny, za které bychom si dnes nejraději nafackovali, nebo se za ně dosud stydíme. I ONI to tak budou jednou mít. Nemějte o ně starost a nepodceňujte je. Za mládí, s ním spojenou bezstarostnost, nezodpovědnost a naivitu nikdo nemůže! To jsou gatě, ze kterých většina bez problémů vyroste. Za čas se z nich stanou stejně nudní, nerudní, “chytří” a pro budoucnost nepoužitelní starci, jako jsme dnes MY. Nelámejme nad nimi hůl, že dělají blbosti a stále ještě nechápou to, co my jasně vnímáme. Ne že by třeba nechtěli, ale oni toho objektivně nejsou schopni!

A tak to v životě chodí podle přísloví “Ze země do země.” Tomu se říká koloběh života.

Mia Markýza
28. 3. 2025 15:42
Odpovědět  Noobody

Já vám to pedpíšu, jo? 🙂

Albi
28. 3. 2025 18:13
Odpovědět  Mia Markýza

I to dnešní vzdělání k ničemu, Markýzo?

Mia Markýza
28. 3. 2025 19:08
Odpovědět  Albi

Já vzdělání nepřikládám ani zdaleka takovou váhu, jak je v kraji zvykem, abych ti pravdu řekla. Život mě naučil, že rozhodně to není to nejdůležitější a na funkci – no na tu už nemá žádný vliv 😊

Albi
28. 3. 2025 20:55
Odpovědět  Mia Markýza

Já tím myslela to vzdělánváí dnešních mladých po x-školských refornách, kdy se pozvolna dostáváme do stavu v carském Rusku – viz výnos Alexandra III. a jeho tzv. “výnos o kuchařčiných dětech”, když ředitelům středních škol bylo doporučeno (přikázáno?) aby nepřijímali ke studiu děti z chudých rodin, které nemají na zaplacení školného Takovým stačí když si na trhu budou umět spočítat peníze.

Jen u nás začali rafinovaněji – upravili obsah vyučování tak, že všem dětem “zjednodušli” učivo, aby se chudinky moc nenamáhaly. Dnes jim stačí zeptat se “chytrého telefonu”, nač se učit zbytečně. Ještě by mohly třeba zapochybovat o green dealu – takhle je to pod kontrolou.
Výsledek už začíná být vidět.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Bety
28. 3. 2025 20:14
Odpovědět  Noobody

Stoprocentní souhlas. Jenže – nikdo nedokáže říct, jak moc je negativní neustálý
vliv počítačových her, mobilů a dalších “výdobytků” technického pokroku na utlumení rozumových schopností. Co za paseku mohl nadělat v tomtéž směru ten covidový sajrajt a další škodliviny, které denně konzumujeme v těch potravinových šuntech ? A našlo by se toho víc.

Noobody
29. 3. 2025 12:17
Odpovědět  Bety

To: 28. 3. 2025 20:14

Jistě máte pravdu – tohle nikdo nejsme schopni predikovat. Pohled do minulosti mne však ujišťuje v mých dedukcích. VŽDY byly nějaké výzvy a nějaké překážky, které mladí zdolávali. Jedno zda hladomory, války, revoluce, nebo jen nepochopení dospělých.

Dnes je pro mladé (podle mne) největší překážkou v sebepoznání a sebezdokonalování právě absence překážek. My jim nejen připravujeme cestu, ale ji válcujeme a mnozí rodiče i pomyslným košťátkem umetají, aby se miláčci ani náhodou neušpinili, natož aby klopýtli, či nedej bože upadli a museli se (dokonce snad i sami) zvednout.

Vnímám, že nepřipravernost a neschopnost mladých, vyrovnat se s neúspěchem a následnou frustrací, vede u jedněch k přemíře agresivity a u druhých k depresím ze sebepodceńování. Receptem na to je snad sport, který může kompenzovat nedostatek kladných i záporných emocí, které jim dnešní školství s absencí hodnocení i výchova bez trestu neposkytuje. Při sportu ve vzájemné soutěži děcka mají fyzickou zátěž, vyplaví endorfíny, naučí se překonat neúspěch i zažijí nefalšované uspokojení a radost z úspěchu. Nehledě na to, že se naučí vzájemné spolupráci, úctě, kamarádství, …

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
PřemekJ
28. 3. 2025 10:41
Odpovědět  janle57

Tak se i stane. Včetně denacifikačního Tribunálu v gesci RF.

Pijack
28. 3. 2025 10:55
Odpovědět  PřemekJ

O Ukrajinu vůbec nejde a ani nikdy nešlo. Jde o Krym a o Rusko. Deep state v USA a londýnské kanceláře si brousí na Rusko zuby už dlouhodobě. Rothschild a Soros se dívají na Rusko jako pedofil na školačku. A dostali hezky do rypáku. Ale s tím tribunálem sto palců nahoru !!!

Nevýznamný
28. 3. 2025 12:25
Odpovědět  janle57

.. Lenin a Chruščov,.. ti UA darovali ruské území,… Gorbačov jen zničil naději světa na lepší svět,… Rusové na západní UA nikdy nevlezou, nenávistné Ukrajince jistě rádi přenechají Polákům.. Jistě, když EU a U. K. budou to moci chtít vyplnit, ale to možná i se zbytkem toho našeho “poloostrov”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
standa
28. 3. 2025 17:58
Odpovědět  Nevýznamný

Lenin? Jak se podílel na předání Ukr. na samostatnost?

Mia Markýza
28. 3. 2025 18:09
Odpovědět  standa

No narýsovali hranice Ukrajiny, jestli jsem správně pochopila. V rámci Sajuzu to bylo jistě fuk, ale už to tak bohužel zůstalo.

Pipa
28. 3. 2025 13:00
Odpovědět  janle57

Myslím, že se mýlíte.Pakliže jste pamětník a prostudujete si navíc dostupné materiály US archivů od r.1990 tak zjistíte, že Gorbačov byl podveden! Byl to naivka, který chtěl věřit tomu, že Rusko a USA mohou být partneři! Netušil ovšem, jaká svoloč ti Američani jsou! A pakliže se nechcete “hrabat v archivech,” poslechněte si na YT příslušná videa Amerického politologa Jeffrey Sachse.
Jsou ovšem v angličtině! Jelzin už tu zkázu té zrady jenom dokonal. A proto tady máme tu válku. Prezident Putin Rusko před tou US/NATO/EU chátrou zachránil!

skeptik
28. 3. 2025 16:38
Odpovědět  Pipa

To je jako tvrdit, že Havel byl podveden když se lísal k USA.
Při své inteligenci oba museli dobře vědět o zločinech USA a čeho všeho jsou schopni.
Řekl bych, že byli naivní a tak posloužili jako užiteční idioti. Byli zaslepení slávou a mýty šířenými amíckou propagandou stejně jako dodnes spousta lidí.

janle57
28. 3. 2025 17:26
Odpovědět  Pipa

To, že byl Gorbačov naivní hlupák ví dnes celé Rusko, spíš než hlupák byl
ovšem koupený za prachy z Popcorlandu, co to ovšem změní na současné
realitě, že dobrovolně s Jelcinem UK ze Sojuzu pustili, to nevěděli, že tam
vše vybudovali od prvního do posledního ze st. rozpočtu? to je jako kdyby
Trump dnes pustil Texas z Unie, protože ten kdysi taky byl Texaskou republikou,
Ukrajina ovšem nikdy samostatná nebyla, o to je ta vlastizrada pikantnější.

zdendulka
28. 3. 2025 16:51
Odpovědět  janle57

ale nebudou držet hubu… budou radostně vřískat, jak jsou mocní a důležití, že drží Rusy v šachu a ti si netroufnou…. známe je ty naše velkohubé uřednické hrdiny….

Ivo
29. 3. 2025 01:21
Odpovědět  janle57

Kamarád ropovod Družba stavěl.

Nazdar
28. 3. 2025 10:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Namirili na nacky Colt a vyzaduji podpis. Ukrajina pod Banderovci se stane nevolnikem USA, ktery bude splacet zbrane a pujcky do Aleluja. To je taky boj proti nackum, vyhladovet je a znicit je. Obyvatelstvo, ktere tazeni na Rusa stale podporuje to zaplati take. A beda, kdyz bude protestovat.

Bety
28. 3. 2025 11:26
Odpovědět  Nazdar

Mají nelegální vládu přinejmenším od roku 2014, teď mají ještě k tomu nelegálního prezidenta na druhou. Jakou cenu z hlediska mezinárodního práva má jakákoli dohoda ?
Jenže USA právo nic neříká, ti mají jen svá “pravidla” a i ty mění kdykoli se jim zachce. Já bych se na jakékoli dluhy poté, co konflikt skončí naprosto vybodla, ať se třeba pose.rou.
Včera jsem viděla video, jak “náboráři” odvedli do ukr. armády chlapa, který vezl kočárek s dítětem.
Kočárek nechali stát na chodníku a s bránícím se chlapem prostě odjeli. Fakt si nemyslím, že kromě čistokrevných nácků někdo na Ukrajině bojuje dobrovolně.

standa
28. 3. 2025 11:59
Odpovědět  Bety

Ovšem , jestli a pokud příští týden podepíšou dohodu a surovinových zdrojích..cit,,:Nová verze dohody o nerostných surovinách mezi Ukrajinou a Spojenými státy, v níž, jak uvádí ZN.UA, chce nyní americká strana kontrolovat nejen těžbu kovů vzácných zemin, ale všech nerostných surovin Ukrajiny a infrastruktury spojené s jejich těžbou, počítá s neomezenou kontrolou USA nad ukrajinskými surovinami a s právem veta Američanů na jejich těžbu Ukrajinou”.
Tak USSA dohodu neporuší, to jsem si jist!
Viděl jsem video , kde ,, náboráři” zastřeli chlapa s kočárkem a před maželkou a dítětem. Cpali ho do nákladního auta! Banderovci , nacisté , Hitlerovci všichni jedna verbež. O Pávkovi a Fijajovi ani nepíši ! Jsou Banderovcům blíže než Pinochet v Čile! Ti dva + by nás také nahnali na stadiony pod bodáky,, spřátelených” armád NATO!
Smrt Ukrajině!

Pijack
28. 3. 2025 13:05
Odpovědět  Bety

Šel bych ještě dál. Ukrajina nabyla “samostatnost” podvodem, čili jen z tohoto úhlu pohledu je její existence neslučitelná s mezinárodním právem a tradicemi Ruské federace. A nic na tom nemění, že ji 1/3 zemí na půdě OSN uznala. To znamená, že 2/3 zemí ji neuznalo. Paradoxem je, že podvedení Rusové ji též tehdy uznali, ale to jim nařídil ožralý idiot Jelcin, který nechtěl přiznat, že tím podvedeným byl právě on.

Noobody
28. 3. 2025 15:42
Odpovědět  Pijack

To: 28. 3. 2025 13:05
Pijacku, v čem ten podvod spočíval? Kdo a kdy ho provedl a koho podvedl? Co jím kdo získal – v čí prospěch byl zrealizován?

Buďte té lásky a hoďte pár údajů na sklo, ať netápu.
Děkuji.

Pijack
28. 3. 2025 17:08
Odpovědět  Noobody

Při rozpadu CCCP – klika Ukrajinských politiků prosadila rozdělení Ukrajiny od Ruska, když využili situace odpadávání jiných států, které CCCP do té doby zahrnoval (Estonsko, Litva, Lotyšsko, Kazachstán atd…) Rusko samo o sobě se také rádo trhlo ze společenství CCCP a tehdejší nové osazenstvo v Kremlu proti Ukrajině nemělo námitky… a také netušili, že jsou Ukrajinci již instruováni globalisty z USA (dnešní fondy Black Rock a Vanguard) Tam to všechno začalo. KOZA ucítil kořist. Pobaltí nechali být, protože tam nerostné bohatství není a jižní státy jako Kazachstán byly zase nepřístupné. Ukrajina se nabízela sama již jako tradiční “nepřítel” Ruska… Takže sliby, korálky, zrcátka a ožralý Jelcin s Gorbačovem = kombinace smrtelná a administrativní hranice Ukrajiny se vytyčili přes noc a nikdo v Kremlu netušil, co mají za lubem. No a spadly do toho tradiční Ruské regiony (Luhansk, Krym, Donbas, Záporoží atd…) V tom byl ten podvod.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
28. 3. 2025 19:40
Odpovědět  Pijack

Pijacku, když se mrkneš na mapu bývalýho CCCP, uvidíš, že Ukrajinské hranice byly nalajnované už za Sajuzu a v těch hranicích se trhla. Čili za to, že do toho spadly ruskojazyčné oblasti, může načalstvo sovětské.

Pijack
29. 3. 2025 07:14
Odpovědět  Mia Markýza

Ano, sovětské, čili Ukrajinské. CCCP ovládali většinou Ukrajinci. Kreml jich byl plný. Vliv Ukrajinců byl v CCCP nejsilnější a právě Rusové jako národ byli upozaděni. O tom se dnes moc nemluví. Takže i ty hranice se zabraným Ruským územím této nadvládě odpovídaly.

Mia Markýza
29. 3. 2025 08:38
Odpovědět  Pijack

No to asi jo, když to bereš tudyhle. Pravdě-podobný, ovšem asi těžko ověřitelný. Mně šlo hlavně o to, že když se jednalo v Bělověži, tak byly hranice jasný (předpokládám) a neřešily se.

Pijack
29. 3. 2025 09:21
Odpovědět  Mia Markýza

K tomu všemu to Rusové silně podcenili. Žili v přesvědčení, že zůstane Ukrajina stále Ruská, tudíž s hranicemi se nenamáhali kalkulovat. To byla historická chyba. Ale což, Vladimir Veliký to dá do pořádku 🙂

Noobody
28. 3. 2025 19:51
Odpovědět  Pijack

To: 28. 3. 2025 17:08

A ha. Tak SSSR se rozpadl na jednotlivé svazové republiky, Rusové za to byli rádi, nikomu v odtržení a vzniku samostatné státnosti nebránili a národy žijící v jednotlivých republikách byli pro. Dokonce na Ukrajině získal Krym statut autonomní republiky s vlastní zákonností a vlastním parlamentem. To je to co píšete doplněno o faktické info.

Pořád ale nevnímám v čem spatřujete onen podvod, kdo a na čí úkor jej spáchal?

Pijack
29. 3. 2025 07:16
Odpovědět  Noobody

Vždyť to z toho celého čouhá jako sláma z bot. Na začátku byl rozpad CCCP a sliby Rusům, kteří na ty sliby o sousedských vztazích skočili, bohužel. Netušili, jaký vliv už v té době měli na Ukrouše globalisté KOZA. Bylo to takové jednání o Rusku za jejich zády – to je ten podvod.

Noobody
29. 3. 2025 12:50
Odpovědět  Pijack

To: 29. 3. 2025 07:16
Mno, budu se chvíli tvářit, že Vám věřím. Jistě víte, co to je analogie a tak si ji dovolím použít:

V r. 1918 se Masarik ve Washingtonu zůčastnil několika večeří a jednání s prezidentem Wilsonem, kde jej seznámil s cíli Mafie a České akce v zahraničí: Získat národní samostatnost a vlastní státnost tím, že z CaK se oddělí území obývané Československým národem s několika tisíci Němců, Maďarů, Poláků a dalšími národnostními menšinami. Masarik Wilsona jasně podvedl, protože žádný Československý národ nikdy neexistoval, z udávaných několika tisíců Němců bylo ve skutečnosti 3,5M a Maďarů přes 0,5M.

Označil byste vznik ČSR za podvod?
Vznik ČSR a její vládou neřešené emancipační snahy Slováků, Němců, Maďarů, Poláků a Rusínů (k naplnění dikce tehdejší ústavy ČSR) totiž vedl ke vzniku iredentistických hnutí v ČSR. Konkrétně ke vzniku Henlainovy Sudetoněmecké strany, Mnichovské dohodě, odtržení Slovenska od ČSR, obsazení ČR a díky předání výzbroje 42 pěších divizí se následně otevřela cesta k rozpoutání 2.SV.

Tak jak to kolego hodnotíte?? Jednali členové naší MAFIE podvodně se záměrem vytvořit podmínky pro rozpoutání války??

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
28. 3. 2025 13:13
Odpovědět  Bety

Předběhla jste mě, Bety! : 🙂

1- Je jakákoliv dohoda se Zelenským platná? Není to totéž, když ji jakýkoliv Amík podepíše v kavárně s jakýmkoliv náhodným Ukrajincem?

2- Budou mít předlužené Spojené státy dostatek peněz na vybudování a provoz plánované těžby (a to neuvažujme, jestli výnosy pokryjí náklady) aby z toho byl ještě významný profit) a taky kdy se ten výnos dostaví”?
Zatím pořád USA nejsou “again great“.

3,- Rusko už souhlasilo? I s tím, že USA mohou těžit na celém území Ukrajiny?

standa
28. 3. 2025 13:31
Odpovědět  Albi

To,, celé” mě skutečně překvapilo! Tedy bud USSA uzná nezávislé republiky, které se podle mezinárodního práva připojily k RF..
nebo neuzná je a bude tvrdit, že je to neustále Ukr. a bude válka .
nebo mu dovolí podle nabídky Putin těžit na území RF tj Doněcka atd.!
Trump chce Ukrajinu rozkrást. Stydím se za to, že jsem Američan, řekl Novinkám generál
Tak si říkám, neučil se Trump v Česku rozkrádat stát? Inspirací je tu hafo!

Albi
28. 3. 2025 14:48
Odpovědět  standa

Ten odkaz jsem četla, právě jsem ho sem chtěla taky dát. Naprosto nelogické, totálně “mimo mísu”, i když má právo vidět věci “proukrajinsky” – ale tohle???
To snad i prezident Biden ve svém nejhorším záchvatu senility mluvil, tedy i myslal realističtěji. Jeho ale omlouvala ta nemoc – senilita. Co omluvá potrhlého generála?

“Ta vstřícnost k Rusům je naprosto směšná a trapná … Ukrajinci nebojují jenom sami za sebe, ale i za nás. Bojují za svobodu, bojují za Českou republiku a bojují taky za NATO. …. Já ale věřím, že Ukrajinci zvítězí. Oni Rusy nesnášejí. Ukrajinský lid je až příliš tvrdý a chytrý na to, aby nechal Putina vyhrát. Může ještě zemřít spousta Ukrajinců? Ano, to se stát může. Oni ale budou bojovat až do konce. Jsem o tom přesvědčen. Zelenskyj je ztělesněním houževnatosti. Jen se na toho chlapa podívejte, co všechno dokázal. Je inspirací pro řadu lidí, lídrů a národů.. .. Trump vyjednává s Rusy a nepřizval k tomu Ukrajince. Co to je za vyjednávání? To je naprosto šílené” atd., atd.
Opravdu šílené!

Bety
28. 3. 2025 18:35
Odpovědět  Albi

Ale! Tak on se stydí za to, že chce Trump Ukrajinu vykrást! Jako kdyby odjakživa nedělali to samé všude, kam se dostanou! Pokrytci jeden jako druhý,
a tento má zřejmě politické ambice, nebo je má někdo z jeho frakce.Jasně, že Ukrajinci bojují za amíky, ale jen blbec si může myslet, že ti troubové bojují za sebe a za to, aby se stali nevolníky!
Bída je, že v honbě za ziskem rozeserou všechno, co se dá a všechno do mrtě využijí, každý z nich.
A do posledního Ukrajince ( a když na to přijde i do posledního Evropana )
je budou tlačit do války, jen když to zvýší jejich moc – prachy pak budou v každém případě následovat !

Helena
28. 3. 2025 17:45
Odpovědět  Bety

Ona není nelegální “vláda” jen na ukradině, je i v Německu, kde nebyla vláda ustavena a už rozkazuje a vládne Merz a také Makronek ve Francii. Stejně tak je nelegální nikým nevolená “vláda” v Sýrii. V Rumunsku není dokonce “vláda” vůbec žádná.

Bety
28. 3. 2025 20:31
Odpovědět  Helena

A co naše Pětikolka? A takové Lejno ?
Pořád nám zacpávají hubu demokracií, ale jak se ukazuje je to jen šikovná idelogie
k manipulaci ať už zjevné, nebo skryté. A řekla bych, že se s tou skrytou už ani moc nenamáhají.

sizok
28. 3. 2025 18:54
Odpovědět  Nazdar

Ukrajinci nic nepodepíší. Žádnou smlouvu. Příčí se jejich podstatě.
Ale na to musí amíci přijít sami.

PřemekJ
28. 3. 2025 10:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Tyto “dohody” jsou pouze cárem papíru připraveným dočasnými zástupci. Skutečná dohoda bude ta mírová, které je již připravena vedením RF a byla konzultována v rámci Triumvirátu a tam také odsouhlasena.

Albi
28. 3. 2025 13:17
Odpovědět  PřemekJ

Ano – až na to, že zatím snad odsouhlasená není a bůhví kdy bude. To zas Trump + drtivá většina našich i západních “abalytiků” předvídá nepředvídatelné. .

standa
28. 3. 2025 13:33
Odpovědět  PřemekJ

To je spíše Trumpvirát

Albi
28. 3. 2025 14:49
Odpovědět  standa

Pěkný výrat! 🙂 🙂 🙂

skeptik
28. 3. 2025 16:45
Odpovědět  PřemekJ

Putin správně chápe, že to jednání o míru je jen jako po zkušenostech, kolikrát už bylo Rusko amíky podvedeno. Hraje s nimi jejich hru ale jde dál za svým cílem.

P9
28. 3. 2025 10:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Larry Johnson: Politický nátlak – Proč zpravodajská komunita nedokáže přesně vyhodnotit bojové ztráty a vojenské schopnosti
https://kispep.wordpress.com/2025/03/28/larry-johnson-politicky-natlak-proc-zpravodajska-komunita-nedokaze-presne-vyhodnotit-bojove-ztraty-a-vojenske-schopnosti/

Sasin
28. 3. 2025 11:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Jj, ať to celý svět vidí a diskutuje o tom jak se chovají západní cizáci na cizích územích a jaké mají představy o rovnosti, čili demokracii. A zase vyleze někdo, že by chtěl demokracii, ale tu lepší. 😀

To je ta jejich představa o svobodě, americkém snu. Že celý svět na ně dře od rána do večera. Ale ani to jim nestačí. Všechny nakradený hodnoty proženou ještě měnovým košem a jakousi komoditní burzou a ještě si na to přilepí zisky a úroky.

Že se s touhle špínou 🐷 ještě vůbec někdo baví.

A kdo stále neví kam to vede, ať se podívá na to, jak si tu demo kracii představují okupanti v Africe, v Jižní Americe. Čtením těchto svodek se k osvobození od kapitalistických fašistů neposuneme, jen to zkazí náladu. Lidi nad hrobem nic nezmění a mladí tupani s tituly o korektnosti v okrádání všech teprve ne. Ti to ani nečtou. Śmudlají mobilní kazatelnu od odlepení do zalepení očních víček. A tu šlehu co si valí do hlavy každý den, to je tedy velevážení šleha. Dobrou noc

Pavel z Moravy
28. 3. 2025 15:13
Odpovědět  Sasin

Píši to tady stále. S kým tady co chcete dělat. A vzhledem k duševní vybavenosti mlaďochů a samozřejmě i části staroušků,
znám jich dost, lidí bez zájmu, apatických a prostého myšlení je situace v dupě. Ale přeji opťoušům, ať se jim ten blažený svět narodí. V tomto buržoazním prostředí se ale načekají. Ale když věří, co už s tím. Na západě ta chudina již věří stovky let a dnes jich tolik nocuje pod krabicí na ulici. Kde je ten blahobyt kapitalistickěho podnikání? Vlezdoprdelkové buržoustů řeknou, že to jsou lemplové ti bezdomovci. Ti umí vše vždy ohodnotit. Jen svůj zkur.vený zlodějský charakter ne. S tou Ukrajinou to je ale síla. Ti jsou opravdu vypatlaní, takhle si ustlat. Je vidět, že ti banderovci mají totálně vypláchnuté mozečky, jak je to s těmi našimi grázly úplně přesně nevím, ale je možné, že za pár roků na tom budeme ještě hůře než ti banderovci. Ale to už je záležitostí mladých mobilistů.

Noobody
28. 3. 2025 16:00
Odpovědět  Sasin

To: 28. 3. 2025 11:40

Nevím čemu se divíte a proč se rozčilujete.
Znáte českou realitu a proč tu máme tolik exekucí?? Ne? Tak já Vám to převyprávím:

Rodina (podnikatel) se dostane do složité finanční situace ze které neví kudy kam a musí ji řešit. Hledá až objeví člověka (společnost), který je schopen/a a za jistých podmínek i ochoten/a půjčit prachy. Z žadatele se stává dlužník, z poskytovatele financí věřitel. Dlužník má povinnost dluh v termínu splatit, ale ptrotože toho není schopen, tak nastupuje vymáhání dluhu soudní cestou, rozsudek, předání exekutorovi a provedení exekuce. Dlužní na tom byl před jednáním s věřitelem bídně, po exekuci je na existenční hraně.

Výše uvedené je trochu nepřesnou alegorií příběhu Ua. Za dlužníka si dosaďte Ukrajinu, za věřitele USA a stejné USA i za soudce a exekutora, protože není na světě moci, která by se chtěla při ochraně zájmů věřitele pustit s USA do křížku. Tak prostě jednoduché to je, milý Sasine.

skeptik
28. 3. 2025 16:51
Odpovědět  Sasin

Například  International Monetary Fund, zkratka IMF je od toho, aby prostřednictvím půjček likvidovala státy, jež zažívají hospodářské potíže.

unor 2022
28. 3. 2025 12:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Takze nejvetsim pitomcem ve slunecni soustave se stal radovy Ukrajinec.

Pipa
28. 3. 2025 12:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Ale vždyť of samého počátku v r.1990 o nic jiného než suroviny a profit nešlo! Pohltili bývalou východní Evropu a chtěli víc !Tak teď tu zruinovanou Ukrajinu, jejíž zničení mají zcela na svědomí okradou oč to jen půjde!Ale to samé platí i o Evropě! S tím Ruskem jim to prostě, zatím, nevyšlo!Ale budou to zkoušet dál! Americká DNA je prostě agresívní ! Je to ksindl, je to mor !

Horňák
28. 3. 2025 18:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdo má dluhy, ten je nevolnik! Co si Alzak myslí, že dluhy bude platit Uršula?

cool
28. 3. 2025 20:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Tržnici mají svůj “tmavomodrý svět …svobod.

Honzas
28. 3. 2025 21:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak dlouho chodil Želinský se Džbánem pro peníze až se ucho utrhlo. Sláva Ukrajině Vivat Zelinský.

Pipa
29. 3. 2025 11:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Takže nám z toho vyplývá, že stát se součástí Ruska byde pro Ukrajinu jediná možnost jak zabránit jejímu rozkradení jak z USA tak EU ! O to přece od počátku šlo !

Noobody
29. 3. 2025 13:36
Odpovědět  Pipa

To: 29. 3. 2025 11:28

Nemyslím. Ua je veliká, bohatá a v případě řízení vlasteneckými politiky měla předpoklady a možnosti stát se solidní ekonomikou se suverénní politikou. Asi by to nebylo hned Švýcarsko, ale za předpokladu vyvažování vlivu EU + USA a RF, kvalitní a proukrajinské práce její rozvědky a tlumení nacionalistických nálad, by to zřejmě bylo možné.

Pravděpodobně ale došlo k tomu, že RF podcenila (?záměrně připustila?) vliv CIA a jejích 5ti miliard na podporu extrémistických nacionalistických organizací a změnu orientace Ua z neutrální na proevropskou = PROTIRUSKOU.

Vzhledem k vyhrocenému antirusismu velké části populace (díky milionům ukrajinských obětí z dob kolektivizace, hladomorů a poválečných čistek způsobených židobolševickým vedením SSSR, které bylo záměrně vydáváno za Moskevské = Ruské) je přiklonění k RF značně nepravděpodobné.

Do kuchyně ruské GRU nevidím, ale dovedu si představit, že o záměrech CIA na Ua věděla a pouze přihlížla s cílem vyvolat po vzoru Sudet v r. 38 národnostní bouře. Ty dovedným manévrováním dovést do OV, kde RF vystoupí na straně OPOLČENCŮ a následující válkou “získá” ruskojazyčné oblasti Ua. Hypotéza! Teorie? Realita??