Krize UKRAJINAnezařazené

Krymský most byl po výbuchu znovu otevřen pro dopravu (VIDEO)


Auta a autobusy se již daly do pohybu a železniční část by měla být znovu otevřena později v sobotu

Silniční provoz na Krymském mostě, který byl dříve v sobotu poškozen výbuchem nákladního automobilu, byl částečně obnoven a později večer se očekává, že se na něm začnou pohybovat vlaky.

“Pohyb vozidel po Krymském mostě byl obnoven. V současné době je provoz otevřen pro osobní automobily a autobusy s plnou kontrolní procedurou,” oznámil na Telegramu šéf Republiky Krym Sergej Aksjonov.

Dodal, že řidičům nákladních automobilů se doporučuje využívat trajektový přechod v Kerči.

Ruské ministerstvo dopravy uvedlo, že na mostě byl obnoven silniční provoz, přičemž pro dopravu je k dispozici jeden jízdní pruh, a to střídavě v obou směrech.

Po prvotním posouzení poškození železnice na mostě ministerstvo uvedlo, že “organizace pohybu prvních vlaků bude zajištěna do 20:00 moskevského času”.

Již dříve v sobotu ruský Vyšetřovací výbor uvedl, že výbuch nákladního automobilu na mostě způsobil vznícení sedmi palivových nádrží vlaku směřujícího na Krym. Předpokládá se, že v důsledku incidentu zemřeli tři lidé.

Všeruský svaz pojistitelů odhadl škody způsobené na mostě na 200-500 milionů rublů (3,2 až 8 milionů dolarů).

Kyjev, přestože nejvyšší představitelé výbuch oslavovali, se k odpovědnosti za něj nepřihlásil. Nicméně estonský ministr zahraničí Urmas Reinsalu poblahopřál “ukrajinským jednotkám speciálních operací, které pravděpodobně stojí za touto operací”.

Od zahájení ruské vojenské operace na Ukrajině koncem února různí ukrajinští představitelé slibovali útok na Krymský most. Kyjev považuje poloostrov za své vlastní území, které bylo nezákonně “anektováno”, a to navzdory skutečnosti, že po převratu na Majdanu v Kyjevě v roce 2014 hlasovala drtivá většina obyvatel regionu pro znovusjednocení s Ruskem.

Translated with DeepL

sdílet na

96 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Aleš
8. 10. 2022 20:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Dobrá zpráva, provoz obnoven.

ijn
8. 10. 2022 20:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Kolektivní Západ respektuje pouze ta referenda, která jsou jim po jejich vůli,…..jiné neuznávají,…proto ani pozorovatele k dohledu nad průběhem referenda neposlali, …..aby nemuseli poznat vůli lidu Donbasu a Ukrajiny o připojení k RF!!!

Lid už v pseudo-demokracii Západu nesmí rozhodovat, jaké zřízení si přeje,….zda lidského “diktátora” v RF, nebo psychicky narušené “vanderovce” na Ukrajině!!!

Dopady z teroru pocítíme letos v zimě velmi citelně, prochladnutí až úmrtí se dostaví častěji než bývalo zvykem,……na konferenci na Hradě nikdo z účastníků neprojevil zájem o mír a příměří k jednání Ukrajiny s RF,……pouze dodávat munici i zbraně, i zbraně těžké ,…. i jaderné?!!?!!

Frankie
9. 10. 2022 11:48
Odpovědět  ijn

Je dobré, že princ raději odletěl. Bavit se s takovými zm.rdy je pod úroveň kdejakého slušného člověka.

Václav
8. 10. 2022 20:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Čekám, co se ještě musí stát, aby se Rus konečně nas…ral a rozflákal ten banderostán.

Albi
8. 10. 2022 21:21
Ohodnotit příspěvek :
     

“Kyjev se k odpovědnosti za něj nepřihlásil”.
Někdo snad čekal, že se přihlásí? Navíc když je Rusko vždycky tak pohotově po ruce a každý už ví, že Rusko je odpovědné za všechny špinavosti našeho světa?

Autor
8. 10. 2022 22:27
Odpovědět  Albi

Ono to není tak jednoduché. V Rusku se postupně aktivizuje Pátá kolona, ta část, která nikam neodešla, ne všichni utekli, v Petrohradu třeba starosta nechtěl promítat nový film o “Wágnerovcích”, teď si nevzpomenu jak se jmenuje. Ten případ s opravnou na Krymu nebyl náhodný, v některých restauracích nechtějí obsluhvat vojáky …
Ten výbuch předpokládá celou řadu souvislostí, a ty mohl znát jen někdo! Ta souhra exploze de facto vedle vlaku s cisternami svědčí o někom, kdo tyto informace mohl získat. A to nebývá snadno získatelná a ověřitelná informace. Že třeba jezdil vlak pravidelně každý týden nebo den v tuto dobu … Prostě všude jsou parchanti, bohužel. Stačí se podívat u nás, kolik je jenom u nás parchantů, co se prodají za třicet stříbrných a zdaleka nejen dnes.

9. 10. 2022 08:27
Odpovědět  Peter

Inu pohoupat , pohoupat…

Gales
9. 10. 2022 10:15
Odpovědět  Peter

Ať chsípnou.

Albi
8. 10. 2022 22:29
Odpovědět  Albi

No vida, je to tady.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-most-znicili-rusove-naznacuje-kyjev-v-rusku-volaji-po-tvrde-pomste-216403#

Jak to že všechny ty prozápadní vlády jsou tak čitelné. Nebo spíš neschopné vymyslet si lepší historku? To snad i “naše” Vrbětice byly téměř mistrovské dílo.

9. 10. 2022 10:01
Odpovědět  Albi

Ona to není jenom pátá kolona, jak píše Peter, ale pátá kolona jako taková, s cílem odstranit Putina, a spekulanti s cílem napastit si kapsy a je fuk na kom – hlavně namastit. Tady je právě vidět vražednost “zákonu trhu” pokud ho nehlídáš s klackem (což se ostatně týká i “demokracie” – promiň, ale já už to slovo nesvedu bez uvozovek jako takové). Tady ti posílám odkazy. Tento se týká ruského “volného trhu”, čili keťasů:
https://www.politnavigator.net/podorozhalo-vsjo-minimum-v-dva-raza-spekulyanty-navarivayutsya-na-amunicii-dlya-svo.html
A tento jak rezonance jelcinovy éry – nepotismu atd., zkrátka všeobsáhlého bordelu v armádě -, tak, dle mého, i ruské páté kolony, která toho všeho obratně využívá:
https://www.politnavigator.net/krymskie-kazaki-vmesto-talantlivykh-komandirov-svo-rukovodyat-generaly-ne-schitayushhiesya-s-poteryami.html

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
9. 10. 2022 10:15

Hříšná myšlenka: Velká část civilního Ruska rozhejčkaně podřimuje a myslí si, že se ho to netýká. Aby se probrala, bude nejspíš zapotřebí odprásknout chrám Vasila Blaženého, když ostřelování Belgorodu, vražda Duginové, ani teroristický útok na Kerčský most k tomu evidentně nestačí.
Hm… Naše šmejdy už neprobere nic – budou dál věřit, že za všechno můžou RuSSáci, jak ukázaly senátní volby. Takže co zbývá? Znáš odpověď? Já jo – ale nevěřím že se naplní. Holt budeme muset čekat.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
me2d44
9. 10. 2022 10:15

Myslím, že Putinův okruh lidí už má zmapováno, kdo z vlastních jde proti vlastním. Jen mimochodem: Stavba Krymského (Kerčského) mostu stála Rusko skoro 228 miliard rublů. Zahájena byla v únoru 2016, v květnu 2018 byla zprovozněna pro automobily, pro vlaky až v prosinci 2019 (pořád rychleji, než 10 let oprav D1 u nás). Vyvoláno to bylo tím, že Ukrajina zamezila dodávky pitné vody na Krym, odpojila ho od elektřiny a kramfleky jí rozhodilo to, že v referendu chtěla většina obyvatel, aby se Krym vrátil Rusku. I na ten Donbas Ukrajina posílá granáty, Rusko humanitární pomoc a vojsko na obranu. I já bych si vybral, co je lepší….

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
me2d44
9. 10. 2022 13:11
Odpovědět  me2d44

Mimochodem: dokonce i stařinky.cz to v posledním článku potvrzují – prý v Moskvě začal zátah na vojenský personál. Nestřílel bych je – pokud se podezření potvrdí, degradovat na “mladšího seržanta” (u nás svobodník) a nasadit do první linie jako střelce – smýt vinu krví!

Albi
9. 10. 2022 13:34
Odpovědět  me2d44

A je jisté, že tam úmyslně nenadělá víc škody než užitku?

Masunta
9. 10. 2022 11:53

Moc dlouhé, trojchybový Žide.

Albi
9. 10. 2022 13:32

Jistě, máš pravdu. Jen si myslím, jestli to nemáme brát pro sebe jako urážku, když si ti západní supervzdělaní a vševědoucí myslí, že jim skočíme na ty prostoduché historky podle jednotné šablony.

9. 10. 2022 17:45
Odpovědět  Albi

Jak kdo. Já to jako urážku, minimálně jako urážku naší inteligence, rozhodně beru. To rybařící masunta je oproti nám ve výhodě. U něj, při jeho absenci inteligence – viz jeho příserek nad tebou 11:53 – není co urazit. Leda sanici. To bych ho ale musel mít na dosah.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Masunta
9. 10. 2022 20:14

… že by už záchvateček ? Bacha na žilku. Už máš roky a … 🙂

9. 10. 2022 17:59
Odpovědět  Albi

V Rusku přituhuje. Žeby žeby? Že by (konečně!) čistky na obzoru?

https://www.politnavigator.net/sabotazh-ehlementarnykh-voennykh-reshenijj-sivkov-i-kalashnikov-o-khode-svo.html

František
13. 10. 2022 14:04

Stalin také provedl čistku v armádě až po tom, co se v boji prozradili zrádci. A pak začal hnát Němce svinským krokem. Putin také dal zrádcům možnost projevit se a provede čistku v armádě. A teď přijde konec Ukrajiny.

ZMann
9. 10. 2022 14:22
Odpovědět  Albi

Přece jen se objevila dobrá zpráva, která je důležitějši než poškozený Kerčský most.
https://href.li/?https://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/ruska-pomsta-putin-sebral-projekt-americkemu-plynarenskemu-gigantu/

janle57
8. 10. 2022 22:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Tohle asi banderovci a jejich EU a US pohůňci vůbec nečekali,
ted´se jenom můžou těšit na adekvátní odpověd´z ruské strany,
nechápu na co Rusové ještě čekají,když se útoky na jejich
majetek stupňují,datový kabel z Evropy do Popcornlandu je stále
funkční.

9. 10. 2022 08:26
Odpovědět  janle57

Přesně,těžko tady zkoupí špína Americká náš majetek, když nebude kabílek 🙂

me2d44
9. 10. 2022 10:30
Odpovědět  Veny232

Když nebude kabílek, tak i my budeme bez internetíku – a Rusové ten svůj teprve vyvíjí. Ale pořád mají čím odpovědět: už i Musk má sevřené půlky, aby Rusy nenapadlo mu sestřelit StarLinky (taky se využívají ke špionáži a navigaci). A pak je nad Kievem taková “loužička” – Kievský rezervoár (asi jako půlka naší republiky, spád do Kieva a blokuje to jedna přehradička – tipuji tak na tři Iskandery – až se Rus nasrdí).

jiří
9. 10. 2022 08:44
Odpovědět  janle57

Něco na ty kabely.
comment image

Markýza
9. 10. 2022 09:18
Odpovědět  jiří

A já zrovna přemítala, kam tohle umístit! :-)))

Albi
9. 10. 2022 13:55
Odpovědět  jiří

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Jarda
9. 10. 2022 20:54
Odpovědět  janle57

Oni Rusové kabílek taky potřebujou, bez internetu by ruská propaganda tak dobře nešlapala. To víte, jsme v 21. století.

Markýza
9. 10. 2022 21:00
Odpovědět  Jarda

Taktak. I Amíci a Angláni, taktéž různí Germáni, hle i Indové a Indonézani! Každý káblík potřebuje, nikdo ho nepřestřihuje. Hiphip hurá!

Vaska
8. 10. 2022 22:42
Ohodnotit příspěvek :
     

byli to vodní drony –
https://avia.pro/sites/default/files/images/1022/novyy_proekt.mp4

Ketz
8. 10. 2022 23:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Je celkem evidentní – už z té dopředu připravené poštovní známky – že Banderostán předpokládal daleko větší zásah. Tohle poškození je relativně malé a bude opravitelné v krátké době měsíce nebo dvou.

Tak jsem zvědav, kdy bude druhý pokus.

A taky jestli se už Rus rozhodne zvednout ze židle a začne něco dělat, třeba agrární Okrajinu ve vzoru brzkého novověku, nebo zda ještě pořád červené čáry nebyly překročeny.

Rapa
9. 10. 2022 04:17
Odpovědět  Ketz

Skoro všechny státy evropy-EU vůbec nehovoří o míru,ale vyjí jen o válce,válku všemožně podporují podle předepsaných not a dokonce už chtějí napadat pomocí atomové bomby v jaderné válce pro evropu.Zcela otevřeně,nahlas,plánují to a přejí si to,včetně našich kreténů,zmagorobvaných politiků,jako třeba ta jeblá blbka černochová,která chce Jaderné krematorium pro evropu,přitom ovcím je to zcela šumafuk,souhlasí se soudným dnem v evropě.Souhlasili s maskami-pyskokryty,pak s jedovou vakcinací,nyní touží po jaderné kremaci.Děkujeme,odejděte nepomáhá.Demonstrace jsou k hownu taky,kreténi si vládnou dál.

Helena
9. 10. 2022 08:02
Odpovědět  Rapa

Černochová je bohužel velmi omezená osoba, která si nedokáže domyslet důsledky svých kroků. Už jen to její vystoupení v žlutém tričku s hanlivým nápisem o Putinovi je na úrovni hloupé puberťačky. A taková sebranka nám vládne.

Pavel z Moravy
9. 10. 2022 09:47
Odpovědět  Helena

Paní Heleno, kdyby dnes v naší kotlině žil V. Hugo, musel by napsat nové Ubožáky. A ti co tu dnes neřídí, ale vyprodávají a drancují naši vlast je přesně důsledek těch 33 popřevratových roků. K takové omezené a kolonizované společnosti dospěla naše vlast po tomto období. Stačí se kouknout kolem sebe a vidíte ten marasmus a bídu ducha. Všem mělo být jasné, že si rok 89 toto šlechticko- buržoazní panstvo ukradne pro sebe. Pro koho by jinak ten převrat dělali? Lid jim vlastně svojí naivitou tuto moc daroval. Nikdy těmto grázlům nešlo o prosperující stát se spokojenými lidmi v tolerantním prostředí. Holt, dítě se také musí spálit samo o kamna než přijde na to, že pálí.

me2d44
9. 10. 2022 10:40
Odpovědět  Rapa

Ano, západ (včetně našich politiků) řve o atomovkách. Psal jsem o “loužičce nad Kievem (najdete na mapách. Ale ti naši magoři si neuvědomují, že dostatečně “malá” loužička, říká se jí Orlík je i kousek nad Prahou – a asi by to na umytí Prahy i stačilo (chudáci lidi) – mám pocit, že ta hráz má výšku přes 70 metrů, asi by nebylo veselo (a ty Iskandery by nemusely mít ani jadernou hlavici)…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Masunta
9. 10. 2022 14:12
Odpovědět  Rapa

Nemecko poskytne Ukrajine ďalšie systémy protivzdušnej obrany IRIS-T a 100 tankov z Grécka a Slovenska.
Oznámila to nemecká ministerka obrany Christina Lambrechtová, informuje CNN.

Jarda
9. 10. 2022 08:50
Odpovědět  Ketz

No jo, ale co může Rusko dělat jiného než doteď? Na větší pozemní akci nemá sílu, letadla nad Ukrajinu neposílá, po tom, co jich bylo hodně sestřeleno, bombardérů i stíhaček, a rakety z dálky docházejí, respektive jsou používány čím dál více ty staré. Jaderné zbraně použít nemohou. Nechtějí Kreml zlikvidovat.

Pavel z Moravy
9. 10. 2022 09:55
Odpovědět  Jarda

Zajímalo by mne, jak to tak víte. Vám dali nakouknout do ruských skladů, že jste takto informován? Kruci, tady je každý generál. Já si zase myslím i když tvrdit to nemohu, že naše kolonie brzy dosáhne úrovně zadluženého Řecka na pokraji bankrotu. Ale třeba se mýlím a škůdci zemští nás vedou ke skvělým zítřkům v totalitním hávu bruselské unie s nevyčerpatelnými možnostmi přetransformování vlastních identit a to i sexuálních. Pěkný den všem těm, kteří ještě vidí, slyší a hlavně myslí.

me2d44
9. 10. 2022 13:38
Odpovědět  Pavel z Moravy

Kolego, a ze západu na Ukrajinu jde snad to nejnovější? Mám pocit, že kdyby Česká republika chtěla zítra ozbrojit aktivní zálohy, tak některým nedá ani spodky na zimu. V Německu je to podobné. A do nové techniky pro Ukrajince v evropských skladech došly náboje. Tank bez nábojů je tak akorát na výstavu – do pole se nehodí. Takže, naše vláda cpe na Ukrajinu zbraně a v případě konfliktu našim aktivním zálohám nedá ani praky (maximálně – jak s těmi deseti svetry – jim doporučí jít ořezat nějaké stromy, aby měli vidlice – ovšem leteckou gumu dostanou jen na příděl a kus kůže na střelivo – to ať si nějak poradí!).

me2d44
9. 10. 2022 13:46
Odpovědět  me2d44

doplněk pro srandisty: Němci ze 130 transportérů Cobra mají pojízdných 30 (kolik jich pošlou na Ukrajinu?), My jsme se zbavili u nás modernizovaných T72 – na Ukrajinu – kam posadíme tankysty, kteří je uměli ovládat? Co když Rusi do Iskanderu, nebo Sarmatu místo jaderné nálože instalují termobarickou (když ji může používat Solncepek, proč ne Iskander?). Srandistů, co spíš věří Googlu a vlastnímu mobilu je spousta. Lidí používajících “selský rozum” se tolik dohledat nedá!

Jarda
9. 10. 2022 17:47
Odpovědět  Pavel z Moravy

Stačí sledovat, co používají. Stále starší a starší techniku. Jinak s tím zadlužováním máte pravdu, Babiš s tím začal, teď to pokračuje. Covid a ruská válka za to mohou jen zčásti. Hodně jsou to mandatorní výdaje.

Jarda
9. 10. 2022 20:56
Odpovědět  Pavel z Moravy

S dluhem máte pravdu, o logistických potížích ruské armády a nedostatku moderních zbraní mluví však už i ruská média. Zejména chybí čipy. Ani Čína jim je nechce dodávat. Bez nich dnes nejde žádná pokročilá technologie, ani zbraňové systémy.

me2d44
9. 10. 2022 13:21
Odpovědět  Jarda

Srandisto! Jako kapitán ve výslužbě vím, že i s malým kašpárkem se dá hrát divadlo. Na škole jako záškodník s pěti lidmi jsem zastavil celý prapor. Rus zatím nechce. Proti milionové armádě poslal – i s dobrovolníky 200 000 lidí, zatím se nenaštval. Až se naštve, tak najednou z ničeho nic Kievský rezervoár vyteče – spláchne půlku Ukrajiny (hlavně její velení) – škoda těch nevinných lidí kolem, ale Ukrajinci na Donbase taky nikoho nešetřili (jen zapomněli na ten “rybníček” nad Kievem – seznam – mapy.cz)

Albi
9. 10. 2022 14:06
Odpovědět  me2d44

A možná už Rus i chce. Jednou jsem to už dávala, tak znovu, gřeba jako voják v tom najdete i nějakou chybu, na kterou autor (autoři) nepřišli. Samozřejmě ten článek není celý.
Alva
https://www.armadnymagazin.sk/2022/10/06/americania-biju-na-poplach-kyjevske-sily-sa-nechali-vylakat-pred-ruskou-ofenzivou/
„Generálny štáb ozbrojených síl Ukrajiny cez údaje z Pentagonu náhle oznámil, že bieloruské vojenské letiská sa narýchlo pripravujú na prijatie veľkého počtu ruských lietadiel. Tento proces naznačuje, že Rusko pripravuje rozsiahlu ofenzívu a teraz sú udalosti, ktoré sa odohrávajú na kontaktnej línii, dočasným príbehom, rušivým manévrom s cieľom pripraviť hlavný úder.
Nie nadarmo sa obrancovia Limanu tak tvrdohlavo a dlho bránili s malými alebo žiadnymi posilami a protiofenzívou už spojeneckých síl. Zoskupenie ozbrojených síl Ukrajiny bolo spojené s najťažšími bojmi, čo prinútilo Zelenského generálov, ktorí verili v úspech, presúvať stále viac záloh týmto smerom. Neočakávaný útok Ruska môže zaskočiť Kyjev,“ vyjadril Vasilec.

Albi
9. 10. 2022 14:07
Odpovědět  Albi

Novinár poznamenal, že generálny štáb ozbrojených síl Ukrajiny dlho veril v bezpečnosť severného smeru. Súdiac podľa správ, ukrajinská rozviedka teraz Bielorusku nevenuje takmer žiadnu pozornosť. Američania sa snažia zabrániť porážke nimi riadeného režimu, ale v Kyjeve varovania amerických tajných služieb jednoducho ignorujú.

Administrátor
P.A.Semi
9. 10. 2022 17:45
Odpovědět  Albi

Tam je také dobré Ukrajinské doznání: “Oslobodzujeme územie, no nie sú na ňom žiadni ľudia.”

A jsou tam zajímavé komentáře, a jak je tam lidi +- bodují… Je vidět, že Armadny Magazín na slovensku čtou celkem rozumní lidé…

πα½

Jarda
9. 10. 2022 17:48
Odpovědět  me2d44

Samozřejmě, že dá. Logistické potíže však mají, zásoby bohaté, ale hlavně zbraní před r. 1990, nezřídka i 1968.

Markýza
9. 10. 2022 21:02
Odpovědět  Jarda

Njn, ty už Amíci nemají, už je zničili na Ukrajině. Tak šupšup do výroby, kovbojové!

Jarda
9. 10. 2022 21:00
Odpovědět  me2d44

No tak, to je mi jasný, že Rusové žádné civilisty šetřit nebudou, nedělají tak už od února. Dneska v noci jich v Záporoží taky hodně zabili. Kdoví, co ještě za poničený Krymský most přijde. Na něj je Putin citlivý. Myslím, že to ale nejspíše nebyl poslední pokus UA nelegální stavbu sundat.

Pijack
9. 10. 2022 08:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Ti Ukrajinci jsou nenapravitelné primitivní ovce. Oni tvrdí, že Krym patří jim a Rusko jim ho ukradlo. Přitom nevědí, že Krym Rusové ukradli Američanům 🙂 V Bílém domě se musí válet smíchy po zemi, když sledují, jak se Ukrouši obětují za blaho Rothschildovy dynastie, které USA už dávno patří. O tom ovšem Ukrouši nemají ani tušení. Jim stačí hodit drobky pod stůl a hybaj provokovat Rusko – my vám budeme fandit a přidáme nějaké zbraně.
No a ten most na Krym? My jsme za posledních 8 nebo 10 let nepostavili ještě ani tu lávku, co spadla radním na hlavu. To je jen malá ukázka, kde se prosperuje a kde padá ekonomika prudce do pekel.

Jarda
9. 10. 2022 08:37
Odpovědět  Pijack

No, pokud by se to vzalo historicky, tak by Krym patřil Tatarům. Ti ho ovládali nejdéle a stále tam žijí. K rusifikaci došlo až mnohem později.

Rapa
9. 10. 2022 09:03
Odpovědět  Jarda

No a komu vlastně patří USA ? Místním,které přistěhovalci povraždili a vraždí dál po světě. A indiánů už moc nezbylo. Znovu se začíná v evropě,už potřetí za použití němců devastací jejich hospodářství a rus stále jen čeká. Vyhodili do luftu auto i s dívkou a nic,pak plynovod a nic,pak zase výbuch na krymském mostě a zase nic..Kolik těch nic a nic ještě bude,než se rus nasere a znovu se obětuje za vlast a za evropu a tento svět. Přitom jsme blízko k celosvětové apokalypse a zase jen kvůli stejným šmejdům ,jejich systému kolonialismu a otrokářství,zlu na Zemi.

Rapa
9. 10. 2022 09:22
Odpovědět  Rapa

Jen kolik nacistů odešlo po II.světové do USA,tam působili dál a působí stále tato forma vrcholu kapitalismu,kterým je drancování a válka . Jejich svoboda a demo.kracie alias svoboda všem fašistům a nacistům,svoboda všem vrahům s využitím ůčetních ,,ž” a ,,Ž”. Znovu,potřetí za 100 let. Jenže ,,Na Onom světě” se nebudou vymlouvat na ž a Ž, že to oni a my nic,my svatí anglosasi.Tam už to na ně nesvedete.

Administrátor
P.A.Semi
9. 10. 2022 09:50
Odpovědět  Rapa

Jenže všechny ty Americké války posledního čtvrt století tam organizují “ž a Ž”, tzv. Neocons, Straussovci , atd
A všechnu Dekadenci, a všechna prolhaná Média…
Svalovat to na Nacisty lze jen v očích Naivních…

Nebo třeba Covid a Vaxxíny…! I Bůh o tom psal doslova “Evil Jewish Vax, Covid Moderna”… Bylo to prý “pure luck“, že na těch vaxxínách dělali už předem…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
9. 10. 2022 14:25
Odpovědět  P.A.Semi

“…na těch vaxxínách dělali už předem…”
A jak se ti neomylní perfektně strefili do problému. 🙂

Administrátor
P.A.Semi
9. 10. 2022 17:08
Odpovědět  Albi

Tou poznámkou o “neomylní, … strefili do problému” si děláte legraci z Židů, nebo ze mě?

Židé si to připravili, naplánovali, prováděli to, ale nepovedlo se jim to tak, jak nás plánovali vyhubit, protože ty vaxxíny měly být ještě horší, než byly…

Také nejsem neomylný… Ale před těmi vaxxínami jsem varoval od prosince 2019 také už předem, že vypustí epidemii a budou nás chtít vyhubit vaxxínami…

A do problému výše (drancování a válka) to přesně zapadá, protože nyní, dokud si ten Covid a Medi-Fašistickou diskriminaci a vydírání a propagandu dobře pamatujeme, si na tom můžete prohlédnout, co všechno Židi ovládají – jejich Média hlásala Vaxxíny a zatajila Ivermectin, jimi zkorumpované Vlády to protlačovaly, přitom spousta odborníků varovala, že to není vyzkoušené…

Zemřely miliony lidí na ty vaxxíny a umírají další a další… Na Západě víc než tady…
Jenže Židé tím plánovali vyhubit miliardy…
Je to Genocida, která se naštěstí nezdařila úplně tak, jak bylo plánováno…

A zbývá z toho ještě vyvodit přiměřené důsledky – třeba Decentralizaci, a zrušit Cenzuru…
Poučení z Krizového Vývoje – aby se to už nemohlo opakovat, protože to budou chtít opakovat…

πα½

Albi
9. 10. 2022 20:56
Odpovědět  P.A.Semi

Ne. Tím jsem myslela ty geniální vědce, jedno jakého původu, kteří nejdřív vymysleli vakcínu a teprve potom stvořili Covid. Protože věřím v “laboratorní” úpravu nějakého chřipkového viru.

A jak píšete „pure luck„, že na těch vaxxínách dělali už předem…”.
Kdyby nevěděli, že na scénu dorazí Covid a byl to třeba nějaký jiný virus a opravdová nemoc, co by potom dělali s covidovou vakcínou.

Albi
9. 10. 2022 21:09
Odpovědět  Albi

Ještě něco k vašemu dalšímu vysvětlovacímu textu:

Mimo to, co píšete o vakcínách jsem četla, že některé vakcíny byly opravdu neškodné (možná jen obyčejný fyziologický roztok) a že lékaři museli vést přesné záznamy o tom, komu byla aplikována jaká šarže. V nějakém videu byl dokonce uveden kód těch skutečně “jedovatých”.
No a to se JIM docela povedlo – všude jsou lidi, kteří byli naočkobvaní a bez následků – teď tím dokazují, že “alternativní” lékaři a vědci jen vyvolávali paniku a co lidí jim to ještě dnes věří.

Administrátor
P.A.Semi
10. 10. 2022 21:10
Odpovědět  Albi

Přesně tak… Myslím, že leckdo dostal jen Placebo, a kromě toho, leccos se zkazilo, když to špatně skladovali…

Což je ale o důvod víc to okamžitě zastavit, protože ty další Boostery budou velmi pravděpodobně horší, když už si to vyzkoušeli…

πα½

Jarda
9. 10. 2022 21:17
Odpovědět  P.A.Semi

Vy máte dobrej nick. Neměl by být spíše A. H. Antisemi?

Administrátor
P.A.Semi
9. 10. 2022 22:11
Odpovědět  Jarda

To chápu, že Pravda se vám Židům nelíbí…

Víte, ale já umím vysvětlit, proč Antisemité jsou především Zločinci mezi Židy… Protože “Semité” jsou od slova שם Shem – Jméno, a Anti-Semité jsou ti, kteří dělají חילל השם Khilul ha Shem, znečišťování jména. A to dělají především ti, kteří pod tím jejich jménem a vlajkou páchají zločiny a různou dekadenci – ti to jméno především znečišťují, ne ti, kteří na to poukazují ve snaze je napravit, anebo i varovat ostatní…
(K tomu z hlediska rasového, Semité jsou Palestinci, zatímco Chazaři Ashkenazi jsou Turkický kmen a Slovanští konvertité… A tedy Antisemité z hlediska rasového jsou především ti, kteří utlačují Palestince…)

A k tomu Covidu a Vaxinační Genocidě, které jsou dílem především Židů – viz pěkné video , které to shrnuje… (aha, to už jsem dával odkaz výše)

I Hospodin o tom psal, že je “Jewish Evil Vax, Covid Moderna” – i Ten je Antisemita? Inu, Pravda je anti-semitská v tom pokřiveném významu, v jakém to slovo chápete…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
9. 10. 2022 22:36
Odpovědět  Jarda

a ovšem – je to dobrý trick… Píšete přesně jako Trol Přemek, ale tohle jste mi napsal, aby to vypadalo, že mě tu vidíte poprvé…

Ale možná to je omyl… Tentokrát to je jen psychologická podobnost…

Staník
9. 10. 2022 12:41
Odpovědět  Rapa

Až 80% nacistú (tím nemyslím řadové členy wehrmachtu) sedělo po II. světové válce ve vládě “demokratického” Německa, jako poradci ministrů, ředitelé kanceláří atd. atd., příklad za všechny Hans Globke (V NDR odsouzen na doživotí ve “zmanipulovaném politickém” procesu) ředitel kancléřského úřadu Adenauera…

Pavel K
9. 10. 2022 09:29
Odpovědět  Rapa

No mám veliké obavy, že se rus nenasere,protože na to nemá. Říkám to velice nerad, ale po přečtení článku od toho píšícího amíka Paula Craiga Robertse mám teď v hlavě spoustu pochybností, jak snámi vyjebali a vše jde podle globalistů a Velkého Resetu. Proto ty vaše otázky a ne jen vaše, už se ptá spousta jiných lidí, že je to divné. Si vezměte jen první příklad co visí ve vzduchu (válka) a oni jsou pořád vysmátí, ŽE SE JIM NIC NEMŮŽE STÁT. DIVNÉ, ŽE?!! Ten článek 7.10.je na TOP-CZ. A my se tu hádáme a ono je to “možná” jen divadlo, podle programu Velkého Resetu. MOŽNÁ, netvrdím že určitě. Vyhledejte si ten článek a můžete si udělat svůj obrázek. Novinářka mrtvá, NIC. Plynovod NIC. Teď most a také NIC. Proto jim tam na UKá neničí infrastrukturu, klidně dodávají plyn, ropu, amíkům uran…. atd. Divné že?

me2d44
9. 10. 2022 11:01
Odpovědět  Pavel K

Rus čeká. Zima na krku a Kiev pro milionovou armádu teprve teď nakupuje zimní uniformy (to, co vydali ze skladů, jejich armáda při “organizovaných úprcích” zahodila – i ty letní uniformy stahují ze zabitých). A bude zima, bude mráz, kam si ptáčka, kam schováš! (pardon, Kiev už mobilizuje i ženy 18-60 let – a ty ho nemají!).
Jen doplním: pro skoro milionovou armádu Kiev nakupuje 200 000 sad zimního prádla (ostatni mohou zmrznout).

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
9. 10. 2022 11:47
Odpovědět  me2d44

Někde jsem četl, že velení přebírá jiný generál, co prý je tvrďas a šetří životy vojáků. Také byl úspěšný v Sýrii. Tak uvidíme.

me2d44
9. 10. 2022 12:07
Odpovědět  Pavel K

Výměna jednoho generála ještě nic neznamená (pokud neudělá čistku ve svém aparátu). Už jsem tu jednou psal: velí jeden, ostatní poslouchají (a pak si mohou stěžovat). A ten jeden musí mít naději, že se o ty ostatní může opřít – a nejde jen o ty na frontě, ale hlavně o ty, co zajišťují týl a dodávky – hlavně tam to Rusům vázne. Být Putinem, všechny týlaře bych vyměnil mobilizovanými a týlaře bych poslal “ochutnat” jak to vypadá v první linii (ale velitel by šel za nimi, aby nekoupil jednu do týla).

Jarda
9. 10. 2022 21:03
Odpovědět  me2d44

Ono na tom Rusové jsou ještě podstatně hůř. Mobilizovaní nedostávají vybavení skoro žádné. Mají tak to, co si vzali z domova.

Staník
9. 10. 2022 12:48
Odpovědět  Pavel K

Rus nemá kam spěchat. Stačí stabilizace a vyčištění zbytků neobsazených oblastí Donbasu, Záporoží, Chersonu. Odrážet útoky Ukrajinců, kteří ví, že nemohou do zimy čekat. Nechat EU, USA a další mopslíky posílat další a další zbraně, až už nebudou mít vůbec žádné a počkat na zimu, až se ekonomika Evropy zhroutí. Potom zničí ukrajince a nebude už nikdo, kdo by Rusy ohrožoval. Není jenom vítězství na bitevním poli. Mimo jiné byl jmenován generál Surovkin velitelem ukrajinské operace. Poté, co pomohl k vítězství třeba v Čečensku nebo v Sýrii. Rusové určitě nic nepodceňují. Jen není teď kam spěchat…

Albi
9. 10. 2022 14:34
Odpovědět  Pavel K

Roberts není žádná Sybila a i kdyby – i mistr tesař se někdy utne.
On např. je názoru:
“Gorbačov také chápal, že nikoli nezbytné byly i represe a útrapy lidí v SSSR, a tak, společně se svými poradci, z nichž jsem některé osobně poznal a diskutoval s nimi, pokusil reformovat sovětský systém. Není žádného sporu o tom, že Gorbačov byl velkým politikem a skutečným vůdcem sovětských lidí…
Prezident Reagan si byl Gorbačovovy významnosti i velikosti plně vědom. A byl si též vědom toho, do jaké míry je tento muž ve snaze ukončit Studenou válku omezen nedůvěřivými členy sovětského politbyra. Reaganův plán, jehož jsem byl spolutvůrcem, spočíval v pokusu vyprostit nejdříve americkou ekonomiku ze stagflace a pak všechen tlak hrozícího závodu ve zbrojení – hvězdných válek – vrhnout na Sovětský svaz…..

Albi
9. 10. 2022 14:37
Odpovědět  Albi

Reagan, a to bez ohledu na odpor CIA a amerického vojensko-bezpečnostního komplexu, uskutečňoval tento plán nikoli s cílem vyhrát Studenou válku, ale jak nám všem do věci zapojeným opakovaně zdůrazňoval, ukončit ji. A nikdo z nás, včetně Reagana, ani vteřinu nepomýšlel na zhroucení Sovětského svazu. Naším cílem bylo zadržet svévolný konflikt, který lidstvu hrozil nukleárním Armageddonem”

Hahaha – no to určitě! Regan, který prý řekl o SSSR: “Je to říše zla. Na něj!”
Tady si to přečti celé.
https://outsidermedia.cz/p-c-roberts-r-i-p-michaile-gorbacove/
Netvrdím, že v mnoha věcech nemívá pravdu, ale platí pro něj (jako v podstatě o každém): “Důvěřuj, ale prověřuj”.

Albi
9. 10. 2022 14:44
Odpovědět  Albi

PS: Souhlasít s tím, že s námi po hadráku zametl samozřejmě nemám nejmenší pochybnosti.
Jen jsem varovala před tím, abychom jakémukoliv Amíkovi nevěřili úplně všechno bez kontroly jen proto, že – třeba i většinou – popisuje události správně.

Administrátor
P.A.Semi
9. 10. 2022 12:39
Odpovědět  Rapa

Píšete: rus stále jen čeká…

Co se týče Ukrajinců, tam není problém jen v Kyjevě… Možná je lepší ta současná Ruská strategie ty běžné nácky postupně semlít v mlýnku na frontě, po stovkách, po tisících… To je ta “denacifikace”… To se nespraví vygumováním Kyjeva…
Je to mnohem humánnější, než je lovit ve městech, takhle stačí počkat, až přitáhnou sami na Frontu na Jatka…
Co se týče Karmy – za to, jak se chovali osm let k rusko-ukrajinskému obyvatelstvu si to bohužel zaslouží, a takhle hluboce zakořeněnou Nenávist, Lež a Zlo nelze zřejmě řešit jinak…? Ostatním národům pro výstrahu – pozor, kdyby vás také chtěli místní vládnoucí Ž zfanatizovat k Zuřivé Nenávisti, protože to vede ke Krutým Koncům

Co se týče Washingtonu – když Ž s Abaddonem ukradli USA svým Vote Fraud, jedna z rad, které měl Hospodin, byla dost možná: Путин, Kill em napsané na čtverci Washingtonu… To bylo ještě před Vax genocide
Letos byl na Slunci zobrazen čtverec W.DC a na něm Drak (Zj20:10), a dvakrát tam bylo jméno Putin nad tímhle čtvercem W.DC s velkou explozí… Jenže to může být mylná interpretace?! Protože také tam bylo na výročí Nagasaki napsané Zlo

Není snadné vyřešit to přiměřeně…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
jiří
9. 10. 2022 09:15
Odpovědět  Jarda

A když půjdeme ještě hlouběji do hi-storie, byl Krym součástí Velké Tartarie.
https://celostnivzdelavani.cz/vyhledavani/nalezene-stranky?hledat=tart%C3%A1rie&oblast=1

me2d44
9. 10. 2022 11:44
Odpovědět  jiří

Díky za odkaz – je na něm o Tartarii doslova halda článků a sem-tam i postoje Putina. Stojí to za studium. Mimochodem – kdesi jsem četl, že runové písmo pochází právě z Tartarie (žádní Germáni), bývalí Východní Němci jsou pogermánštění Slované – podle genetiky (proto Sasko drží palce Putinovi), Slované, kteří přišli z východu nikoho nevybíjeli – buď ho asimilovali, nebo se přizpůsobili a nechali se “ukecat” (pohltit). Ale třeba Lužičtí Srbové si dodnes udrželi jazyk, kulturu i národní hrdost – na rozdíl od naší mládeže!

Markýza
9. 10. 2022 09:20
Odpovědět  Jarda

Pokud to vezmeme historicky, tak si můžeme činit nároky na Zakarpatskou Ukrajinu – a to není až tak dávná historie.

jiří
9. 10. 2022 10:43
Odpovědět  Markýza

To nevím, jestli by to byl dobrý tah. kromě přírody, to není až taková láce.

Markýza
9. 10. 2022 15:12
Odpovědět  jiří

No ale konečně bychom byli regulérně ve válce s Ukrajinou.

Jarda
9. 10. 2022 10:55
Odpovědět  Markýza

Máte pravdu akorát s tou historií se to nesmí přehánět, to bychom pak v Čechách jako Slovani nebyli doma, neb jsme sem taky doputovali 🙂

Staník
9. 10. 2022 12:54
Odpovědět  Jarda

Nedoputovali. Slované tu byli vždycky, viz třeba Etruskové (psali cyrilicí, tak zakázali balkánským slovanským duchovním přístup do míst ve Vatikánu, protože ti si uměli jejich písmo přečíst) apod. To jen Římané začali pojmenovávat národy žijící na hranici jako Germáni, tedy žijící na hranici, nikoli Němec (dnes by to mohli být třeba okrajinci…). No a již opravdoví Germáni cca v 16. století nám tu historii přepsali a nechali Slovany přijít z Pripjaťských bažin, abychom si o sobě moc nemysleli. No a po staletí papouškování o tom již dnes v zásadě nepochybujeme. Mimo jiné,Římané o žádném stěhování národů nepsali a to psali o každé prkotině. Že by si nevšimli?

Masunta
9. 10. 2022 14:02
Odpovědět  Staník

Výborně.

Markýza
9. 10. 2022 15:15
Odpovědět  Staník

Doputovali, cca v pozdní době bronzové, pokud se pamatuju. Ale je to úplně jedno – všichni odněkud někam doputovali. Jediný, kdo si muže říct, že odnikud nepřiputoval, jsou obyvatelé Střední Afriky.

9. 10. 2022 18:58
Odpovědět  Markýza

České a německé učené kebule se u hádaj, zda byl lid lužické kultury slovanské či germánské etnikum. Ale tohle nemohu nechat ležet:
“…pokud se pamatuju.” A co Mrtvý móře, taky ho pamatujete ještě když bylo teprv nemocný? A na co vlastně zemřelo? 🙂

Markýza
9. 10. 2022 21:04

Vy vtipale. Z dějepisu – pokud se pamatuju. Měla jsem za to, že píšu pro inteligenty.

Jarda
9. 10. 2022 20:48
Odpovědět  Staník

Radši to s tou amatérskou historií nepřehánějte. Etruskové fakt Slovani nebyli 🙂

Staník
9. 10. 2022 22:08
Odpovědět  Jarda

Já si nechám svůj názor a vy svůj. Nemám s tím problém.

Markýza
9. 10. 2022 15:13
Odpovědět  Jarda

To by právě nebyl nikdo nikde doma.

me2d44
9. 10. 2022 11:56
Odpovědět  Markýza

S tím bych určitě nepřeháněl: jsou to sice taky Slovani – ale dlouhá léta, či staletí pod maďarským vlivem. Rusínština už toho s původní Ruštinou ani s jinými jazyky moc společného nemá. Když mi na útvar nastoupilo několik východňárů, tak než jsem se naučil aspoň pár slov z Maďarštiny, nedalo se jim rozumět (a Slovensky se jim nechtělo). Takže dělat si historický nárok – nesmysl. Karel IV. byl Lucemburk, měl tam i panství, v Německu vlastnil hrady, pokud se nemýlím, tak vlastnil i polský Gdaňsk – na co všechno máme “nárok”? Tak akorát vychovat své děti, aby ten binec u nás zase daly do cajku!

Markýza
9. 10. 2022 15:15
Odpovědět  me2d44

Zas to neberte tak vážně, nebo budete jak ti Ukrajinci 🙂

Jarda
9. 10. 2022 21:05
Odpovědět  Markýza

Tak tam tehdy Sověti taky udělali referendum.

Albi
9. 10. 2022 14:13
Odpovědět  Pijack

V Bílé chatrči jim do smíchu asi moc není.
Poslední válku na svém území měli občanskou Jih proti Severu, Teď jim reálně hrozí, že se sami definitivně vymažou nejen z mapy, ale přímo ze světa.
Dojde jim konečně, že potom už ty ruské suroviny jim budou definirtivně k ničemu?

Jarda
9. 10. 2022 21:02
Odpovědět  Pijack

Tak na Číňany v mostech nemají. Faktem ale je, že ti nestaví mosty na cizím území a taky pro ně mají zpravidla stavební povolení.

Frankie
9. 10. 2022 11:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Je úplně jedno, co považuji nácci z Kyjeva za vlastní. Od roku 1783 patří Krym Rusku. A pokud nácci žvaní o tom, že se má vše vrátit původním vlastníkům, tak by Krym měl patřit tatarům, kteří ho do roku1783 vlastnili. Takže duševní mrzáci z Kyjeva ani neví, co žvaní. Mimochodem měli by vrátit i ta území, které jim historicky také nikdy nepatřila.

Jarda
9. 10. 2022 21:06
Odpovědět  Frankie

Fakt bych to s tou historií nepřeháněl. Rusku by pak mnoho nezbylo.

Pat
9. 10. 2022 21:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Dnes byla Kremlem ustanovena další červená čára.

“Západní dodávky Kyjevu dalekonosných nebo silnějších zbraní budou pro Rusko červenou čárou”

Ruská diplomacie je pruhovaná jak americká vlajka.
Po tolika červených čarách se Rusové nemohou divit, že po nich šlape kde kdo, a u svých spojenců ztrácí na kreditu.

https://cz.sputniknews.com/20221009/mzv-rf-zapadni-dodavky-kyjevu-dalekonosnych-zbrani-budou-cervenou-carou-pro-rusko-18733325.html