nezařazené

Je kritik Izraele jednoduše antisemita?

Caitlin Johnstoneovou, stejně jako mě, trápí neustálé obviňování z antisemitismu:

„Elon Musk oznámil, že běžné propalestinské fráze jako „od řeky k moři“ a „dekolonizace“ jsou nyní na Twitteru zakázány a povedou k suspendování účtu, přičemž zcela mylně tvrdí, že „nezbytně implikují genocidu“. Tento krok je pravděpodobně pokusem uklidnit klíčové inzerenty, kteří se stáhli z platformy v reakci na tweet, který sám Musk napsal o židovských komunitách, které razí nenávist vůči bílým lidem.

Pokud by se to uskutečnilo, byla by to pravděpodobně největší eskalace online cenzury všech dob, protože by to znamenalo zákaz normálního politického projevu na základě zcela falešného obvinění. „Dekolonizace“ je jen standardní levicový diskurs, a jak The Washington Post vysvětlil několik dní před Muskovým oznámením, „od řeky k moři“ je fráze, která se používá od 60. let jako výzva, ne po genocidě. ale za svobodu a demokracii.

Palestinci zjevně nejsou v apartheidu v Izraeli svobodní. Pokud chcete, aby byli v celém regionu svobodní, není to zjevně volání po genocidě.

Nikdo doopravdy nevěří, že „od řeky k moři“ je voláním po genocidě, jen předstírají, že tomu věří, aby podpořili politickou agendu, stejně jako předstírali, že věří, že Jeremy Corbyn byl tajný nacista, aby prosadili svůj politický program. Opravdu jen lžou.

Mezitím Musk umožňuje, aby platformu používali izraelští představitelé, kteří na platformě běžně vyjadřují explicitně genocidní myšlenky, a pak skutečně udělají to, po čem volají.

Tvrzení, že Izrael není státem apartheidu, není postoj, který by někdo měl brát vážně. Je šílené, jak apologeti Izraele přesvědčili veřejnost, že je to stále otázka k diskusi, když to všechny relevantní mainstreamové instituce považují za vyřešenou věc.

Posledních šest týdnů tvrdě zdiskreditovalo myšlenku, že Izrael je dobrý v propagandě. Americké impérium je dobré v propagandě a jeho média jsou proizraelská, ale samotný Izrael je v propagandě hrozný.

Velký podíl na tom může být právě to, že dobrá propaganda vyžaduje jistou dávku kreativity a rafinovanosti, a čím více jste zapšklý pravicový autoritář, tím méně je pravděpodobné, že budete kreativní a umělecky zaměření. Je těžké si představit, že krajně pravicoví fašisté, kteří jsou v Izraeli nejblíže moci, mají jakoukoli schopnost dostat se k nejlidštějším částem sebe samých natolik, aby se spojili s lidmi a přesvědčili je o věcech tak, jak to dokáže západní liberální propagandista.

Izrael bude měnit domovy palestinského obyvatelstva v trosky a násilně je houfně vysídlovat nelítostnou vojenskou kampaní, ale jeho politici se budou na vás dívat prázdnýma očima a říkat vám, že tito lidé nyní musí být přestěhováni do cizích zemí „z humanitárních důvodů“ a říkat tomu „dobrovolně”.

Pokud si myslíte, že je nechutné, že Izrael vraždí děti po tisících, zastavte se a zamyslete se nad tím, že existují i výrobci zbraní, kteří na tom mají nesmírný zisk.

Liberálové slavili, když Biden vyhrál, a pak dotlačil Ukrajinu do nevyhratelné války a sponzoroval doslova genocidu. Každá část americké imperiální mocenské struktury je nenapravitelně špatná.

Nemluvíme dostatečně o samozřejmém rozporu mezi myšlenkou, že se Hamás skrývá v podzemních bunkrech, a myšlenkou, že Izrael srovnává se zemí všechny budovy v Gaze, protože se v těchto budovách skrývá Hamás.

Obhájci Izraele tvrdí, že každý, kdo kritizuje Izrael, tak činí proto, že je antisemita. Když budou požádáni o důkazy, že obžalovaný je antisemita, ukážou jako svůj důkaz jeho kritiku Izraele. Tomu se říká cyklické uvažování a je to logický omyl.

K tomuto mylnému uvažování dochází i při analýze celkového obrazu.Ti, kdo vytvářejí narativy, jako například Anti-Defamation League, se snaží odvrátit kritiku izraelských zvěrstev v Gaze poukazem na obrovský nárůst antisemitských incidentů od 7. října, ale když se podíváte na skutečná data, která používají k tomu, aby tvrdili, že roste antisemitismus, zjistíte, že jako incidenty antisemitismu zmiňují propalestinské demonstrace (včetně propalestinských demonstrací židovských skupin). Bylo nám řečeno, abychom byli opatrní při kritice Izraele, protože je tu nárůst antisemitismu, a jako důkaz, že je tu nárůst antisemitismu, uvádějí kritiku Izraele. Toto je zacyklené myšlení.

Skutečná nenávist k Židům v západní společnosti určitě existuje, ale je mnohem okrajovější než rasismus vůči imigrantům a lidem jiné barvy pleti. Obvykle neuvidíte průměrného obyvatele Západu hlásícího se k nenávisti k Židům, pokud se neponoříte do docela obskurních a okrajových králičích nor, jako je žvatlání o Protokolech sionských mudrců a popírání holocaustu a podobné nesmysly. Židé prostě nejsou v západní společnosti tolik jiní ve srovnání s jinými menšinami. Takže pokud obhájce Izraele potřebuje překřičet západní kritiku izraelských zvěrstev, která nevychází z nenávisti k Židům, musí se nutně uchýlit k bludnému myšlení.“

https://www.caitlinjohnst.one/p/from-the-river-to-the-sea-is-genocide?publication_id=82124&post_id=139044119&isFreemail=true&r=1rd7rc&utm_source=substack&utm_medium=email

sdílet na

76 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Frank
22. 11. 2023 11:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Ještě pochybuje někdo, že sionisté jsou šmejdi?

Standa
22. 11. 2023 12:24
Odpovědět  Frank

Ne! Židé jsou nepřátelé civilizace! Chtějí vrátit svůj svět násilí , dominace( juž ho mají….zavraždili si Krista atd.který je zakotven v Bibli ,, Svaté”)) a stěžují si.. to, je co musí celé svět vědět podle jejich v podání obdivovat.?Neposkvrněné početí, nevinného strejdy Jasefa …on nic…. zmrtvých vstání…kolébku a oslíka, ovečku a zároven tanky , vraždy, tisíce mrtvých v Gaze…
SION bych do toho netahal.Pogromy měly svůj smysl v podání lidí, kteří chápou!
Ani Satanismus” To mi leze na nervy!

Pijack
22. 11. 2023 15:49
Odpovědět  Jana Kunšteková

Máte recht. ALE je dobré si uvědomit, kam až zajde neomalená provokativní politika států, které o sobě tvrdí, že jsou Bohové a nikdo jiný už nesmí…. NESMÍ (nebo musí držet huby a tak… Dlouholetá imperiální politika Anglosasů už lidstvo natolik vyprovokovala, že násilí se stalo zoufalým odporem. I ve vědomí lidí se stalo násilí jediným rozumným argumentem. A já se nedivím. Bylo by dobré reflektovat skutečnost, že tohle násilí roste úměrně s násilím těch, kteří se nemohou ozvat. Pro ně je tento svět ubíjející. Nesmí mluvit, nesmí klást dotazy, nesmí se vyjadřovat. Co pak? Vaše přání nevidět takové projevy je pochopitelné, ale je to něco jako “dívat se na druhou stranu, když vám hoří dům”.
Přeji hezký den 🙂

Jaris
23. 11. 2023 02:12
Odpovědět  Jana Kunšteková

Bylo zjisteno, ze v teroristickem a nelegalnim Izraeli zije 97% zidochazaru, kteri nemaji kapku semitske krve a jsou jakousi cizackou naplaveninou, ktera obsadila Palestinu. Proto je naprosty nesmysl, aby se tzv. dnesni ‘Izraeleci’ ohaneli falesnym antisemitismem. Palestinci samozrejme Semite jsou narozdil od prolhanych zidaku.

JoFa
22. 11. 2023 18:26
Odpovědět  Pijack

Asi sa musím Kunštekovej zastať v tejto chvíli, pretože citujem vás:” Dlouholetá imperiální politika Anglosasů už lidstvo natolik vyprovokovala, že násilí se stalo zoufalým odporem.”
Definujte násilí? Tu nejde o násilí fyzické, ale psychické! Kunšteková píše o násilí, ale ak odpovieme násiliu násilím, tak v čom sme lepší?
Ja si myslím, že máme možnosti ako to zmeniť aj keď oklieštené, ale tá zmena je v jednote ľudí, nikto to za nich nespraví, len oni sami.

 

Joe Arp
22. 11. 2023 18:56
Odpovědět  Jana Kunšteková

A copak vidíš ráda děvče, pod SVÝMI příspěvky, které píšeš pro koho? Naordinuj nám něco, poraď, nesvěřuj svá přání pouze Ježíškovi! Případně dej komenty formou testu, kde budem zaškrtávat dle tvého přání. Anebo napiš a nestarej se, anebo nepiš, pokud ti zdejší atmosféra nevyhovuje!

JoFa
22. 11. 2023 19:07
Odpovědět  Joe Arp

Túto satanskú atmosféru tu vytváraš? Nemáš meno , ale už si ho tvoríš. Komu ho zveríš?

Joe Arp
22. 11. 2023 19:10
Odpovědět  JoFa

Tak nějak mi bačo , víš co…..

JoFa
22. 11. 2023 19:12
Odpovědět  Joe Arp

Jaasně…Preto som ti aj odpovedal. Ser na ni…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
22. 11. 2023 19:27
Odpovědět  JoFa

Ty mě budeš dirigovat oslíku? Proč se vlastně na mě lepíš, je ti mezi půlkami Boompariho těsno? U mě si životní prostor nerozšíříš. Odpovedať už ne, díky!

JoFa
22. 11. 2023 19:42
Odpovědět  Joe Arp

Nie dirigovať, ale já ti rozkazujem- prestaň! Ak mi chceš rozkazovať, urob niečo lepšie ako ja, dobro je vyššie v mojej matematike.

Jaris
23. 11. 2023 07:55
Odpovědět  Jana Kunšteková

Nasili se nevyhnete. Po dobrem se zasadni veci nikdy nevyresily.Tezko muzete ocekavat od zidaku v Izraeli zadost – ‘prominte vazeni spoluobcane Palestinci, byli byste tak laskavi a uvolnili sva obydli pro nas zidy, jelikoz jsme presvedceni, ze nam to uzemi patri.’ Proste jako ze Svejka veta ‘zabili jste mi strejcka, tak dostanete pres drzku’. Tohle pravidlo platilo od davnych casu az do dnesni doby nevyjimaje.

Pijack
23. 11. 2023 08:56
Odpovědět  Jaris

Bing ho.

Slovan
23. 11. 2023 09:10
Odpovědět  Jaris

Jj, samozřejmě, když někdo má zlé úmysly tak po dobrém ničevo neidě.

katango
24. 11. 2023 10:31
Odpovědět  Slovan

Neprotivlénie zlu nasilijom propagoval L.N.Tolstoj. Umřel opuštěnej v zimě na nějakým nádražíčku, jehož jméno mi vypadlo z paměti.

Boomer
24. 11. 2023 17:38
Odpovědět  katango

.. Astapovo, Lipecká oblast, jižně od Moskvy.

Slovan
24. 11. 2023 19:08
Odpovědět  katango

Paní doktorko vy jste snad Sibyla. Já tedy Tolstoj nejsem, protože jsme málo chodil do školy, i jsem to tuna dnes někde napsal. Já mám taky vidění a umím předpovídat co bude, či co se stane. Si nedělám Renoulta. Ale jednou v 77 možná 78, teď honem nevím, já si složky nedělám, jsem vyrazil na pařbu do okresního města, kde jsem byl pozván na Silvestra. Bylo cca + 15C. Tak jsem si vyrazil jen tak v džístce a v tričku, dlouhý vlas, zkrátka potenciální cíl každého poldy. I dnes mě mají rádi, že jo soudruhu všudepřítomný. Tak ten den, tedy noc asi okolo 23 na mě poslali soudruzi mráz z Kremlu, to jsem nečekal, to tedy ne. Mínus 15 až 20. A já si vyšel jak na Riviéru.Na cestě domů jsem omámen vlezl do vytopeného vagonu ve 4 rano. Samozřejmě jsem usnul, byl jsem po cestě zmrzlej jako sobolí lejno. To překvapení teprve čekalo. Přejel jsem 40km. Město Beroun. V hale kosa jak sviňa a parta cikánů tam brnkala na kytaru kdyby byl Babylon od B a M. Hezky jsem vystřízlivěl a čekal na spoj domů a ten jel za dvě hodina. Tak jsem ty ručičky očima postrkoval. Přijdu do vagonu a ten byl samá jinovatka no a než se to ohřálo tak jsem byl pomalu v rodném městečku.

Slovan
24. 11. 2023 19:14
Odpovědět  Slovan

….no a na cestě z nádraží na mě lidi mávali přes čelo, co že jsem do za debila, že se v takovém mrazu teple neobleču a machruju. Tady vidíte, jak jsem mohl dopadnout jako ten Tolstoj. Ten měl taky určitě pod kůží nějakou tu samohonku. Omlouvám se rád to vyprávím, co všechno jsem prováděl a pokoušel osud. To není zdaleka vše, ale to je nepublikovatelné. Asi mě mají nahoře rádi. Hezký večre přeji. P.K.

Editor
22. 11. 2023 18:50
Odpovědět  Standa

Neposkvrněné početí vymysleli katolíci, ne Židé (tedy Židé vírou, ne rodem. On Ježíš byl Žid, sice pokřtěný, ale rodem Žid)!

JoFa
22. 11. 2023 19:00
Odpovědět  scipio

Nepoškvrnené početí, tak to je výmysel? Jožo v tej dobe bol centrom výsmechu a jeho žena označená za pobehlicu.
Vtedy sa o katolíkoch ani nechumelilo.
Ak to bol výmysel, tak popieraš všetky Ježišove zázraky.

Boomer
22. 11. 2023 19:37
Odpovědět  JoFa

.. inu, současná věda připouští, za poměrně přesně definovaných podmínek, řízenou nebo i spontánní partenogenezi také u lidských samiček. Vzniklé buňky v takovém případě postrádají otcovské geny, čímž by, výhradně pouze nám bezvěrcům(!), bylo možno odůvodnit značnou Ježíšovu výjimečnost.
Oboustranné akceptování této možnosti by mohlo odstranit jeden ze sporných bodů mezi oběma stranami. A čím méně sporných bodů, tím blíže k porozumění…

JoFa
22. 11. 2023 19:56
Odpovědět  Boomer

Ak pripúšťate Ježišovu výnimočnosť, tak nevidím žiadny rozpor. tak teda, je to možné..Ak je Ježiš Boh a Boh je Ježiš, tak je to jednoduchá matematika. Boh môže byť ktokoľvek z nás, iba musí byť schopný takej komunikácie a kto to dokáže? Trúfnite si a vyskúšajte!, myslím, že toto od nás Boh chce.

Boomer
22. 11. 2023 20:27
Odpovědět  JoFa

..pro mě spočívá Ježíšova výjimečnost v jeho mírumilovném chování a pokoře. Což by mohl být vysvětleno právě absencí otcovských genů v jeho DNA. Ovšem já mám DNA klasicky strukturovanou, tudíž bych v sobě těžko hledal vlastnosti potřebné k takové komunikaci…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
22. 11. 2023 21:13
Odpovědět  Boomer

Úplná premena človeka vyžaduje odlúčenie od sveta hmotného, to je aj podstata Kresťanstva, Budhizmu a možno iných véd. Ešte ste túto komunikáciu nikdy neskúsil a už pochybujete, prečo? Máte dom, najdite strom, sadnite popodním a vypočujte si Boží hlas.To sa nevylučuje, to sa zažíva. – jednoducho to vyskúšajte a pýtajte sa-odpovede prídu ak veríte, že to je možné..

Boomer
23. 11. 2023 09:44
Odpovědět  JoFa

..no právě že nevěřím, tudíž jedu životem sám na svoje vlastní triko. Tak mě totiž život hned zkraje vyučil, a starého psa těžko předělávat…

katango
24. 11. 2023 10:33
Odpovědět  JoFa

V případě parthenogeneze se z (na první pohled!) pochopitelných příčin mohou rodit zase jen ženský. Páč pohlavní chromozom Y by se tam vzal, Halík, asi jak?

Boomer
24. 11. 2023 21:34
Odpovědět  katango

..no, to teda děkuji, vzala jste mi pointu, ještě než jsem k ní stačil dospět. Já vím, jste z učitelské rodiny…;o)))

EvaK
23. 11. 2023 23:36
Odpovědět  Boomer

Blbost, jediné, co se podařilo zdokumentovat, byl stav, kdy se nějaké ženě začal její neoplozený oocyt dělit sám od sebe a ve dvojbuněčném stádiu byla jenom jedna buňka oplozena spermií. Takový zárodek se vyvíjel dále, některé buňky skutečně měly jenom jednu sadu chromozómů (byly tedy “bez otce” – např. buňky krve), ale případné defekty zastoupili potomci té oplozené buňky.
Jediné, o čem se v budoucnu u lidí uvažuje, je to, co vyplývá z pokusů na myších – metodou klonování se podařilo vypěstovat linii kmenových buněk geneticky identických s buňkami dárkyně. A tyto buňky byly donuceny k diferenciaci ve spermie (zatím ale nebyly schopny oplození vajíčka).
Partenogeneze je výrazněji rozšířena u živočichů, kteří mají pohlaví určeno pohlavními chromozomy Z a W.
https://vesmir.cz/cz/casopis/archiv-casopisu/2009/cislo-5/vychyleni-z-rovnovahy-ndash-genech-mysli.html
https://vesmir.cz/cz/casopis/archiv-casopisu/2010/cislo-1/zbytecni-tatinkove.html#pozn12

Boomer
24. 11. 2023 07:52
Odpovědět  EvaK

.. máte zastaralé zdroje, život i věda z něho vycházející jdou dál a nečekají, až vy něco milostivě schválíte nebo prohlásíte za blbost.

ijn
22. 11. 2023 20:15
Odpovědět  Frank

je reakce na ž/Ž pořád ještě zajímavá a koho to zakjímá???…..je samotné, aby odhalovali přes AI nepřátele a souvěrce,…..k tomu využijí kdeco a kdekoho, tak si to uvědomme a konejme moudřeji!!!

Gales
22. 11. 2023 12:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Je euro perspektivní? – https://www.youtube.com/watch?v=112wanOSTKo

Putinovec
22. 11. 2023 12:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Lidi , už konečně pochopte , že to co se děje , není náhoda , ale záměr . Vytvořit problém , eskalovat ho , klidně i generačně a na tomto základu ovládat ostatní .
On se Izrael neoctl náhodou v území , obklopen muslimy .
A dále , pochopte , že jde o rozeštvávání semitů . Takhle jde snadno rozeštvat Čechy a Moraváky . Nebo Malorusy a Rusy .
Neskákejte jim na to , že začnete bezhlavě fandit jedné straně . Budete tak ve stejném postavení jako laboratorní myš , poslaná do bludiště .

JoFa
22. 11. 2023 13:19
Odpovědět  Putinovec

Ja to nevnímam ako rozoštvávanie. Ak si jeden národ vytvorí filozofiu vyvoleného, nadradeného národa, ktorý čaká na 2. príchod mesiáša /toho pravého, ktorého už pred vyše 2000 rokmi zabil vo svojej temnote/ ako ospravedlnenie za svoje zlyhanie, tlačí to po generácie do hláv židov a uvrhne celý svet do tohoto ich plánu, tak nepotrebujem Izraelsko-Palestínsky konflikt, aby som si spravil predstavu o tom, že apartheid odsudzujú najviac tí, ktorí ho praktizujú.
So židmi sa mal spravit poriadok už dávno, len nad nimi držal ochranu americký podvodník a klamár-“Vrana k vrane sadá.”

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
anonym
22. 11. 2023 21:22
Odpovědět  JoFa

Zapominate na to, ze islam je ideologie nadrazenosti, taky. Dva nadrazenci se biji. Co s tim?

Boomer
24. 11. 2023 08:35
Odpovědět  anonym

pro: anonym; 22. 11. 2023 21:22

.. nic, kompetice o zdroje, silnější vítězí a získává možnost rozvíjet svoji genetickou linii, jev pozorovatelný kam oko pohlédne. Člověk se pouze domnívá, že se liší od zvířat. Jsme prostě jen nahé opice, které to maskují oblečením…

24. 11. 2023 13:11
Odpovědět  anonym

A z čeho tak usuzuješ? Obehraná obezlička. Spíš se může říct, že my křesťani, vč. nás atheistů, – caucasians, europoidní rasa – si přisvojujeme právo nadřazenosti, chceme každé druhé rasy poučovat, co je správné a co ne, zavádět naši perfektní demokracii, kulturu, atd.

Putinovec
23. 11. 2023 09:44
Odpovědět  JoFa

To je pohled na část probíhajícího procesu . Vybral jste si jedno z družstev , při sledování mače a tomu fandíte . Jenže vše má svoje kořeny a pozadí . A dokud si ty kořeny nedohledáte a nezjistíte si tak , k čemu tento proces má směřovat , tak dál budete fandit té či oné straně , bez možnosti tento proces začít informačně brzdit .

JoFa
24. 11. 2023 08:25
Odpovědět  Putinovec

To ja nepopieram že všetko má svoje korene a pozadie, dokonca práve od toho odvíjam svoj postoj a prečo som si vybral jednu skupinu, no pretože som veriaci a moja viera v Boha sa opiera práve o tú skupinu ktorú kritizujem, dokonca Ježiš bol palestínčan, lebo hovoril aramejsky to som sa nedávno dozvedel od Rostasa v jeho vystúpení.https://zemavek.sk/sledujte-tibor-eliot-rostas-uz-coskoro-nas-caka-temna-buducnost-v-megalagroch-pod-dozorom-armad-v-sluzbe-youtube/

JoFa
22. 11. 2023 13:37
Odpovědět  Putinovec

Viete ja si napr. myslím, že Američania šliapli už do druhého veľkého lajna, pretože Ukrajinu už prehrali a aj keby židia vo vojne dosiahli víťazstvo v Palestíne a vysťahujú palestínčanov do Európy / Nemci sú už dosr.aní že to tak bude a už sa pripravujú, len nem. súd im už zmrazil financie/, tak Amerika a Biden zase nevyhrá, pretože taká antiIzraelská vlna ako tam je teraz sa neočakávala, takže opäť zle a už zostáva len ten Thaiwan a pohnevať si ešte aj Čínu, no a to už bude koniec.

Suyapa
22. 11. 2023 17:39
Odpovědět  JoFa

Hlava v oblakoch, tak nie je vidiet, co je pod nohami…

JoFa
22. 11. 2023 17:59
Odpovědět  Suyapa

Nechajme sa prekvapiť. Podľa mňa už nič nové pod nohami. To je exitus, amíci začnú od nuly- musia začať hľadať pravdu a smer od ktorého sa veľmi odchýlili.

Bety
22. 11. 2023 19:22
Odpovědět  Putinovec

Ano. Já také nevěřím, že se všechno děje tak nějak samo od sebe. A stejně, jako se v jedné populaci pěstuje pocit nadřazenosti – vždyť se podívejte na Ukrajince!, tak se v jiné pěstuje opak. Už léta pozoruji, jak je nám vnucován obraz “zaprděných Čecháčků”, kteří by udělali lépe, kdyby se vykašlali na nějaké národní obrození a zůstali pokorně v Rakousku-Uhersku. Naše dějiny jsou znevažovány všemi možnými způsoby a naše “inteligence” se v tom prý “objektivně” s potěšením rochňá. A jeden z důvodů je to stále častěji zmiňované Trojmoří, plánované už fašistou Pilsudským, kterého se máme stát součástí (- a rozplynout se v něm) a také být součástí pásu, který má definitivně odříznout Rusko od Evropy.
Ostatně nesnášenlivost Ukrajinců není také nová a začalo ji v nich pěstovat právě Rakousko-Uhersko už v druhé plovině devatenáctého století.

Putinovec
23. 11. 2023 09:40
Odpovědět  Bety

Ano , člověk který chce pochopit to co se děje , co probíhá , se musí podívat na kořeny tohoto procesu , což je informační práce na druhé prioritě řízení – historicko faktologická .
Pokud se podívám jak to začalo , tak si mohu udělat představu o tom , k čemu takový proces byl spuštěn a k čemu je směřován .

Pavel z Moravy
23. 11. 2023 10:39
Odpovědět  Bety

Vyjádřila jste to velmi dobře. Ta teze, že jsme měli zůstat součástí Rakouska – Uherska se tady razí již pěkně dlouho. I na tomto webu má své příznivce. Co k tomu říci, národní hrdost je těmto lidem dozajista cizí, ale manipulační schopnosti mají většinou dobré. Není již pamětníků tohoto bývalého vězení národů ze střední a jihovýchodní Evropy, takže se dá velmi snadno s lidmi manipulovat. Je zapotřebí si uvědomit, že příští volby, pokud se budou konat budou již mít spoluúčast ročníků 2004,5,6,7. Nu a manipulátoři s těmito dětmi pracovat umí. O tom není pochyb. Takže chci pouze říci, dělat si velké naděje na změnu k lepšímu, tedy, že tento národ si vybere vlastní cestu, tedy nezávislost, samostatnost a prosperitu není moc od věci. Ale každý má svůj vlastní názor.

Bety
23. 11. 2023 19:04
Odpovědět  Pavel z Moravy

Při zpětném pohledu jsme byli až zoufale naivní, pěkný a lákavý obal západního světa jsme považovali za skutečnost – tedy velká většina z nás. Nevnímali jsme, že to, co je v tom obalu skryto už vůbec lákavé, natož kvalitní není – v malém přesný stav našich dnešních potravin. A já doufám, že i dnešní mládež udržovaná v naivitě dojde postupně k názoru, že to celé je jeden velký podvod.

Vladimír
22. 11. 2023 13:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Příčinou antisemitismu je momentálně sionismus. Mnozí Židé to chápou, ale jsou zjevně v menšině. Už to vypadalo na klid a mír, ale to, co dělají sionisté nyní, si budou Arabové připomínat ještě za 100 let a samozřejmě – takováto akce přivodí dříve či později reakci. Židé by se měli zamyslet nad tím, že už pravděpodobně nejsou jediní, kdo má v regionu jaderné zbraně… Nechtěl bych teď být Židem ani ve světě, ani v Izraeli.

José
22. 11. 2023 13:10
Ohodnotit příspěvek :
     

To se ptali jednoho rabína, co říká na antisemitismus. “Antisemitismus je dobrá věc,” povídá rabín, “ale to bychom ho museli vzít do rukou my, židé.”
Ono vše, co je “anti”, je problematické, neb nic není jen černé, či naopak čistě bílé. V tomto případě antisemitismus, či antijudaismus chcete-li, je naprostá hloupost, je to předsudek, tedy něco podobného jako tvrzení, že židé zabili Anežku Hrůzovou proto, že její krev použili na macesy.
S antisionismem je to trochu jiné. Určitě nebudu popírat nárok Izraele na existenci, co však budu kritizovat je ona nadřazenost, velkopanské a násilné chování, jak se Izrael od dob svého vzniku chová ke svému okolí. Pokud pravověrní Židé tvrdí, že vznik Izrael je chybou, neboť jej má založit až Mesiáš a jsou kvůli tomu označováni za antisionisty, tak ano, tento antisionismus je mi nejbližší.

Suyapa
22. 11. 2023 17:41
Odpovědět  José

Co je to : nebudu popirat narok Izraele…??? Nerozumiem…..

lubkral
22. 11. 2023 14:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Stále mi chybí před každou zprávou v našich sdělovacích prostředcích včetně zpráv od p.Železného slovo izrealští okupanti… Prostě je třeba nazývat věci pravými jmény… Izrealci jsou svým chováním témeř rovnocenni palestinským teroristům, ale hlavně naši politici zlehčují a bagatelizují chování izrealský okupantů… Myslím si, že obě skupiny si tam nemají co vyčítat… Jan u nás (na západě) budeme dělat z jedněch svaté a z druhých lumpy…

Boomer
22. 11. 2023 14:47
Odpovědět  lubkral

..tak nějak to vidím také.
https://1url.cz/dusyK

Pijack
22. 11. 2023 15:40
Odpovědět  lubkral

Kdo je okupant, či agresor, nebo terorista zásadně určuje vládnoucí garnitura. ONI jsou pomazané hlavy a vědí nejlépe, co si máme (musíme) myslet a v koridoru tohoto myšlenkového proudu i diskutovat. Tohle je dokonalá replika normalizačních móresů. Všemu tomu nahrává historicky známá podlost českých politiků. Je katastrofou, že tyhle politiky si hejno voličů volí aniž by se za to stydělo. Dokonce si vzájemně tleskají a močí u toho blahem. Když ti vylízaný politik řekne, že nacizmus je jediná možná obrana proti inflaci, tak tomu musíš věřit. A idioti jako jsou Svěrák, Hřebík, Halík a spolek darmožroutů tomu nejenom věří, ale stávají se hlásnou troubou. Tihle idioti jsou schopni tvrdit, že šaty krále jsou opravdu neviditelné.

Suyapa
22. 11. 2023 17:42
Odpovědět  Pijack

No nemusis verit, ale robis to ! A v tom je prave ten problem…

Suyapa
22. 11. 2023 19:05
Odpovědět  Pijack

To je blbost jak Brno. Pises a nevies o com. Nastuduj si historiu predtym, nez tu mudrujes !!

Radegast
22. 11. 2023 18:38
Odpovědět  lubkral

Eisenkraftové Tě okradli o 10,5 miliardy a takové posloucháš?

zuzana
22. 11. 2023 15:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Ruský zákonodárce navrhuje, aby BRICS vytvořil vlastní alternativní internet, který by zachoval tradiční hodnoty

https://aktax.cz/rusky-zakonodarce-navrhuje-aby-brics-vytvoril-vlastni-alternativni-internet-ktery-by-zachoval-tradicni-hodnoty/

Editor
22. 11. 2023 18:58
Odpovědět  zuzana

No, kde by k tomu vzal přenosová media. Aby se mohla vytvořit alternativa, musela by být založená na jiném protokolu než TCP/IP. Nepochybuji, že by to po sw stránce někdo zvládl. Ale musí to běhat po drátech nebo přes satelity po bezdrátu. Kdo položí vlastní kabely mezi státy, které se hlásí k BRICS nebo vypustí potřebné satelity? Provozovatelé stávajících spojení si konkurenci na vlastní kabely nepustí.

Suyapa
22. 11. 2023 19:06
Odpovědět  scipio

Armada uz urcite nejaky ma . Staci trochu zmenit, nie?!

Editor
22. 11. 2023 19:46
Odpovědět  Suyapa

??? Jak armáda propojí mezi sebou státy BRICS vlastním přenosovým médiem.Rusko, Indie, Čína klidně, ale jak JAR a Brazílii? A která armáda?

Boomer
22. 11. 2023 19:59
Odpovědět  scipio

..bude to muset být armáda, která má ve své struktuře nějaké ty vzdušně-kosmické síly, jináč to nevidím.
Tankisty bych na to nepouštěl…

Pijack
22. 11. 2023 15:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Úplně stejné je to ve vztahu k Rusku. Kdo má Rusko rád, uvědomuje si že je zakotvením Slovan, zná historická fakta, umí porovnat s dementními nacisty v Kyjevě a dokonce mu fandí, protože má na to lidské právo… tak je mu vyhrožováno trestním stíháním a to dokonce nejvyšším státním zástupcem. Tohoto zástupce naimplantoval do funkce Babiš !!! Já jen aby si to obdivovatelé ANO uvědomili. A navíc – “postoj” Stříže následují grázlové a povaleči z kaváren, umělecká povalečská scéna, zapálení a horliví liberálové, jejichž znalosti jsou těžko obhajitelné. Takže kdo se nechal slyšet, že má právo na objektivní pohled na vztah Ruska vs. Ukrajina, ten už je v hledáčku horlivých nevzdělanců z Koudelkova ústavu BIS. Pak jsou zde politici a senátoři. To už samo o sobě je přehlídka trapných postaviček, kteří si asi spočítali, že když se nebudou klanět zájmům USA a Ukrajiny, že jim někdo někde napíše čárku – zcela v duchu myšlení maloměšťáků z časů normalizace. Zašli dokonce tak daleko, že už studují výroky ze zápisků Volodimira Zelenského. To je na po tlamě !!!

Velitel
22. 11. 2023 15:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Tyhle články už nudí. Semita je ten kdo mluví semitským jazykem, největší semitský jazykem je dnes arabština více než 200M mluvčí, dalším je hebrejština s cca 5M mluvčí. Největší kritici Izraele a židů jsou Arabové. Takže ne kdo kritizuje židy není antisemita , ale ten kdo o antisemitismu mluví je zpravidla totální idiot.

Editor
22. 11. 2023 19:04
Odpovědět  Velitel

předpokládáš u lidí znalosti, které nemají. Stačí tady položit tuto otázku: Jak došlo k tomu, že Židé, kteří byli hodně dlouhou dobu víceméně bezprávní, ovládli peněžnictví. Kdo jim to umožnil? Pouhopouhé rozhodnutí k tomu nestačilo. Napovím. Srovnej rozdíl mezi stavbami souvisejícími s katolickou církví a judaismem. Srovnej obydlí někdejší nobility a bohatých Židů a výdaje na ně. Asi tak, od zničení Šalamounova chrámu ostatní víry a s nimi spojené vlády investovaly do honosných staveb ke slávě bóží a Židé šetřili do slamníku.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
22. 11. 2023 19:55
Odpovědět  Velitel

.. holt se jaksi vžila móda žonglovat s náplní pojmů ad hoc. A lid jen zírá…

zuzana
22. 11. 2023 16:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Mise USA při NATO signalizuje, že Zelenskyj musí zasednout k „vyjednávacímu stolu

https://aktax.cz/mise-usa-pri-nato-signalizuje-ze-zelenskyj-musi-zasednout-k-vyjednavacimu-stolu/

Boomer
22. 11. 2023 17:39
Odpovědět  zuzana

..a co mu to bude platné, když na druhé straně stolu budou prázdné židle?

Albi
22. 11. 2023 19:41
Odpovědět  Boomer

100% souhlas.
Taky se divím takovému permanentnímu čekání na Godota.

Boomer
22. 11. 2023 19:52
Odpovědět  Albi

..původně jsem tam toho Godota chtěl “prsknout”, ale někteří zde ho nemají příliš v lásce…;o))))))))

Suyapa
22. 11. 2023 17:44
Odpovědět  zuzana

Konecne !

JoFa
22. 11. 2023 17:50
Odpovědět  Suyapa

Ale asi ste to nepochopil-a, je to ako Boomer komentoval. Víťaz je jasný, stôl je zbytočný. Pravidlá nebudú podľa Ukrajiny ani v najmenšom-to je porazená krajina. Jediné, čo sa od Ukrajiny očakáva je priznať porážku a o ostatné sa Rusi už postarajú.

Suyapa
22. 11. 2023 22:03
Odpovědět  JoFa

Do pozornosti adminovi: tie prispevky nie su v casovom slede, straca ta cela diskusia zmysel. Uz som to tu pisala….

Boomer
23. 11. 2023 09:46
Odpovědět  Suyapa

pro: Suyapa,  22. 11. 2023 22:03

.. zkuste zatím, než to admin pořeší(možná..) toto nouzové opatření.

Radegast
22. 11. 2023 18:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Semité jsou Palestinci, Izraelci jsou Turkité Chazaři z východní Evropy a žádné semitské geny nemají. V roce 1948 vyhnali 900 000 Palestinců z jejich domů.

Takže Izrael je antisemitský stát!!!!!!!!!

JoFa
22. 11. 2023 18:50
Odpovědět  Radegast

“Semiti je zastaraný výraz pre etnickú, kultúrnu alebo rasovú skupinu spojenú s ľuďmi na Blízkom východe, vrátane Arabov, Židov, Akkadov a Feničanov.”

Radegast
22. 11. 2023 19:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Necháte boj na důchodcích (pan Balda) a pár studentech budete dál čumět a stupidně žvanit?