nezařazené

Izrael neútočí, protože byl napaden, útočí, protože má záminku

To píše CAITLIN JOHNSTONOVÁ na svém dnešním Substacku. Dává to smysl:

Hizballáh potvrdil, že izraelský úder, který zabil stovky lidí v obytných budovách v Bejrútu, zabil i vůdce Hizballáhu Hasana Nasralláha.

Je šílené vidět, jak lidé ospravedlňují tak hrozné útoky na základě toho, že byl zabit také politický vůdce, který se jim nelíbí. Jako, to myslíte vážně? To je vaše zdůvodnění?? Že masakr může krýt politickou vraždu?

Bílý dům vydal prohlášení, ve kterém tleskal úderu a nazval ho „mírou spravedlnosti“, protože Hizballáh „byl zodpovědný za zabití stovek Američanů během čtyř desetiletí vlády teroru“.

Ukazuje se, jak malou hodnotu připisuje západní impérium arabským životům, když atentát, který zabil stovky libanonských civilistů, je považován za „spravedlivý“ jakožto odveta za zabití stovek Američanů během čtyř desetiletí

https://x.com/caitoz/status/1839805403795992663❖

A nyní se Izrael údajně připravuje zahájit „omezenou“ pozemní invazi do Libanonu.

Hájit izraelské agrese slovy „Izrael byl napaden! by dávalo větší smysl, kdyby Izrael nebyl zřejmým podněcovatelem a nereagoval na útok mnohem závažnějšími vlastními útoky a nevyužíval jakýkoli útok k ospravedlnění pokračování již existující agendy.

Izrael nezabíjí všechny tyto lidi, protože byl napaden, Izrael zabíjí všechny tyto lidi, protože dostal záminku. Izrael vždy chtěl získat více půdy a odstranit obyvatelstvo, které se mu protiví. Využívá politického momentu, který mu dal 7. říjen, k zavedení agendy, kterou chce zavést po generace. Izrael drtí a drtí a drtí své cíle generaci za generací a čeká, až se dostatečně zradikalizují, aby mu poskytli záminku.

Existuje mnoho spekulací o tom, zda a kdy se Írán více zapojí do současného konfliktu, ale ať nastane jakákoliv účast Íránu v konfliktech na Blízkém východě, bude mít nekonečně větší legitimitu než účast USA.

Dlouho bylo zřejmé, že západní liberálové lžou o tom, kdo jsou a co zastávají, ale bylo zapotřebí demokratů, kteří dohlíželi na genocidní zvěrstva během celého volebního období, aby to plně každému ozřejmili.

Peter Daou, dlouholetý poradce demokratů, napsal nedávno na X: „Vždy jsem byl protivník Trumpa a vždy budu. Ale ukázalo se, že Bidenovo prezidentství je daleko smrtelnější a krvavější než Trumpovo.

Výše uvedené prohlášení Daoua je kvantifikovatelně, nesporně pravdivé a je zničující pro argument, že demokraté by měli být podporováni ve jménu „menšího zla“. Jediný způsob, jak to ignorovat, je myslet si, že pocity a pohodlí amerických liberálů jsou důležitější než cizí životy.

To neznamená, že Trump je dobrý, nebo že není válečný štváč, nebo dokonce, že by byl nutně menší válečný štváč než Biden, kdyby byl znovu zvolen. Znamená to však, že tento způsob myšlení „volte demokraty, aby bylo ohroženo méně lidí“ není založen na faktech nebo důkazech a dává smysl pouze v rámci západního supremacistického světového názoru, který nepovažuje nezápadní životy za rovnocenné se životy západních. Pokud nemáte takový světonázor, je okamžitě jasné, že neexistuje žádný podložený důvod věřit, že volit demokraty vede ke snížení škod na celém světě.

Ve skutečnosti neexistuje žádný způsob, jak zjistit, který prezidentský kandidát by v případě zvolení způsobil více škody, protože oba jsou tak obscénně hrozní a vražední a neexistuje způsob, jak předvídat, jak se jejich hrozná vražednost projeví v politice během doby, kdy jsou v úřadu. Jediné, co můžete udělat, je nakreslit pomyslnou čáru mezi „zahraniční politikou“ a „domácí politikou“ a oddělit je od sebe a pak říci „dobře, tento kandidát mi zpříjemňuje domácí politiku, takže je lepší“ zatímco ignorujete skutečnost, že drtivá většina zločinů amerických prezidentů se odehrává mimo hranice Spojených států.

Skutečné snižování škod by znamenalo ukončení systémů, které vás nutí vybrat si mezi dvěma vražednými válečnými štváči, a znamenalo by to rozbití samotného impéria USA. Cokoli jiného než toto je jen oklamání sebe sama.

Vyšel nový propagandistický film s názvem „We Will Dance Again“ o útoku Hamasu ze 7. října. Nevím, trochu si myslím, že kdyby se moje země zuřivě snažila rozpoutat třetí světovou válku uprostřed aktivní genocidy, nespěchala bych „znovu tančit“.

Rusko oficiálně změnilo svou jadernou doktrínu a snížilo práh pro to, kdy bude povoleno použití jaderných zbraní, v reakci na západní agrese.

Někdy v budoucnu bude heslo „Blafují, překročte červenou čáru“ o krok přes čáru. Pokud budeme pokračovat po této trajektorii, v určitém okamžiku Rusko udělá něco děsivého, aby znovu nastolilo důvěryhodné odstrašení.

Otázka, kterou si musíme položit, zní: stojí to za to?

Odpovězte si každý sám.

https://www.caitlinjohnst.one/p/israel-isnt-attacking-because-it?publication_id=82124&post_id=149548894&isFreemail=true&r=1rd7rc&triedRedirect=true&utm_source=substack&utm_medium=email

sdílet na

206 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Frank
30. 9. 2024 17:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak kdy už dá těm obřezancům konečně někdo o frňácích? Přece není normální, aby ta pakáž beztrestně vraždila na cizích územích.

Jarek
30. 9. 2024 18:21
Odpovědět  Frank

Je třeba si ujasnit , že v případě tohoto umělého státu Izrael na ukradeném území nejde o běžné židy , tedy semity jako takové. Izrael je v první řadě sionistický stát který jde rukum v ruce s fašismem. Sionisté se za židy jen schovávají a vždy když je někde poukázáno ,na jejich zvěrstva, ječí,že jde o antisemitismus. Svět ale není antisemitický , ale odsuzuje to co je spolu s fašizmem na zemi nejhoršího a to je sionismus.

JoFa
30. 9. 2024 18:40
Odpovědět  Jarek

Obávam sa, že sa mýliš. Sionistické hnutie založil žid a má viac prúdov je to Wiki ale postačí https://sk.wikipedia.org/wiki/Sionizmus. Všetky prúdy, ale spája dohromady jedno-sú to židia, takže predstavovať tézu, že Sionisti sú nežidia je smiešne.

Janaz
30. 9. 2024 21:37
Odpovědět  JoFa

Kde píše, že sionisti nie sú židia?

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 11:31
Odpovědět  Janaz

Píše mylně: “Sionisté se za židy jen schovávají” …

Jak ukázal nyní Izrael – skoro všichni židi tam jsou fašistické bestie a skoro všechny tu genocidu v Gaze schvalují, přes 80% …

Problém je v Judaismu, je to falešný rasismus, který nejen že učí, že jsou vyvolení, ale od Talmudu a Maimonidese také učí, že křesťany a materialisty je třeba vyhubit, popravit mečem – až si pomažou svého “molocha mesiáše”…
A také je učí, jak je třeba všechny nežidy podvádět, zrazovat a odírat, ale tak, aby se na to nepřišlo, aby z toho nevznikla vina pro “židy”…

Židé zastánci Judaismu jsou Jidášové všech národů, zrádci, vykořisťovatelé…
On ostatně Jidáš by se měl číst Židáš… Celým jménem Juda Išqariot – “Žid protivenství každého” v doslovném překladu…

Post-biblický judaismus je Synagoga Satanova…

Když se podíváte u nás – oni i tady ten zjevný terorismus obhajují a schvalují, lžou https://zidovskelisty.info/2024/09/25/exploze-pageru-a-vysilacek-hizballahu-byly-v-souladu-s-mezinarodnim-pravem/
To jsem zvědav, kdy i nám začnou vybuchovat židovské baterie v mobilech (nebo židovské atomové bomby na ambasádách?), když to je prý legitimní postup?

πα½

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 11:36
Odpovědět  P.A.Semi

Viz, jaká přikázání má judaismus pro židy podle jejich hlavní autority Maimonidese:

We may not draw up a covenant with idolaters which will establish peace between them [and us] and yet allow them to worship idols, as [Dt 7:2] states: “Do not establish a covenant with them.” Rather, they must renounce their [idol] worship or be slain. It is forbidden to have mercy upon them, as […] states: “Do not be gracious to them.”

Accordingly, if we see an idolater being swept away or drowning in the river, we should not help him. If we see that his life is in danger, we should not save him. It is, however, forbidden to cause one of them to sink or push him into a pit or the like, since he is not waging war against us.

To whom do the above apply? To gentiles. It is a mitzvah, however, to eradicate Jewish traitors, minnim, and apikorsim, and to cause them to descend to the pit of destruction, since they cause difficulty to the Jews and sway the people away from God, {as did Jesus of Nazareth and his students, and Tzadok, Baithos, and their students. May the name of the wicked rot.}

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 11:41
Odpovědět  P.A.Semi


https://web.archive.org/web/20090620004600/http://www.chabad.org/library/article_cdo/aid/912369/jewish/Chapter-Ten.htm

Mishneh Torah, Avodas Zarah, chapter 10 … Maimonides řečený Rambam, hlavní autorita Judaismu…
(a tam také viz třeba kapitolu 5…)

K tomu tu na webu ale zapomněli přeložit, že “mitzvah” je přikázání, že pod min, plurál minim, oni míní křesťany, to se dá ukázat z komentářů Talmudu, a že apikorsim je záměrně zkomolené Epicureans, tedy atomističtí materialisté a blasfemisté urážející Boha, to je také vysvětlené v komentářích k anglickému překladu Talmudu…

Oni jen trpělivě čekají, až nás do té jámy destrukce svrhnou, až přijde ten správný čas… A mezitím nás mají “jen” odírat a podvádět, to se tam píše jinde…

Postbiblický Judaismus je ohromný Hnus… (a je to evidentně ďábelské učení!) A ti židi tím byli bohužel vychováni a zdeformováni…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 12:20
Odpovědět  P.A.Semi

To jako křesťané čekají na Království Nebeské, a materialisté čekají na NWO a AI digikoncentrák, tak Židé čekají na העולם הבא “World to Come” (nadcházející svět, nebo nadcházející věčnost?) , kdy tyhle jejich zákony začnou platit… Až si na to pomažou nějakého Moloch Messiah (král mesiáš)…

Letos na jaře chtěli v Jeruzalémě obětovat Rudou Krávu, to by znamenalo, že už si na to někoho pomazali. A pak to zas potichu zmizelo, tak to asi ještě zase o něco odložili? Čekají na to už skoro dva tisíce let, mohou počkat ještě… a také nemusí… to nezáleží na nás, ale na těch bestiích rabínech v černých kloboukách, Chabád Lubawitch – evidentně satanská sekta (to jsem už vysvětloval jinde, jak “Ch-B-D” a 9-11 je záměrný satanismus proti jejich knize Sefer Jecira)…

πα½

Jaromír
1. 10. 2024 12:14
Odpovědět  P.A.Semi

Stačilo by, keby si tu odrecitoval Hody Tabernackích= Feast of Tabernacles, ako oslavia našu= gójsku porážku pod Zlatym košatym dubom za zlatymi stolmi na zlatych stoličkach pri zlatych misiach toho najlepsieho žrádla ked budu hodovat na Behemotovi pri najlepsich vínach dopestovaných gójmi, a obsluhovat ich budú tie najkrajšie gójky polonahé, ktore budú znásilňovat rovno za tym stolom, a ktorá otehotnie ritualne popravia! A ponechaju žiť pár gójov co im budu stavat paláce a pestovat vinice, po otrockej praci budu v okovachv brlohoch so psami…

Jaromír
1. 10. 2024 12:15
Odpovědět  Jaromír

A potom sa im príde pokloniť sám Boh a uznať,že oni sú väčší ako on!

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 14:27
Odpovědět  Jaromír

Až na to, že anglický překlad Talmud a Chabad Lubawitch jsou jejich vlastní oficiální zdroje, mainstream Judaismus – to nezapřou,

kdežto to, na co tu zřejmě odkazujete vy, se dá označit za pomluvy a výmysly? Nebo třeba i texty nějakého skutečného židovského magora…? Ale kde tohle oni sami dosud zastávají a šíří?

πα½

Jaris
2. 10. 2024 08:41
Odpovědět  Janaz

Sionistte jsou vetsinou zidaci. Sionistou vsak muze byt i nezid. Biden je napriklad sionista, coz o sobe sam rekl.

Jarek
1. 10. 2024 09:17
Odpovědět  JoFa

A kdes vyyčetl u mne,že “sionisté jsou nežidia” ? Ano jsou židé i když často jen částí
původu. Ale výrazně se liší od běžných praktikujících židů a svá zvěrstva uplatňují mnohdy i proti nim , což lzem najít i v historii. Sionismus jde ruku v ruce s nacismem
a sionisté i proti svému národu.Lze to vidět i v současných vládách KoZa.

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 11:49
Odpovědět  Jarek

Ti se liší, že jedni ta zvěrstva páchají již nyní, kdežto ti ostatní trpělivě čekají, až je začnou páchat v budoucnu, až přijde ten “správný” čas…

Problém není v rase – oni už stejně většinou nejsou potomci těch biblických židů, problém je v Judaismu

πα½

standa
1. 10. 2024 12:23
Odpovědět  P.A.Semi

To je názorný příklad( ta zvěrsva!) těch , kteří to páchají již nyní je v Gaze s desítkami tisíc mrtvých civilistů židovský stát Izrael.Nebo těch 20 000 mrtvých dětí byli bojovníci Hizballahu? Nebo popřete , že Izrael není stát na rasovém základě?

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 14:32
Odpovědět  standa

Já se jich nezastávám… Jen jsem psal, že ti jedni ta zvěrstva páchají již nyní, a ti všichni ostatní zatím čekají, že se to bude dělat až někdy potom všude, možná brzy, možná za 100 let, čekají trpělivě a dlouho…

A ovšem Israel je klasický příklad Apartheidu a ICJ to nyní i jasně uznal. Kolikpak myslíte, že je Palestinců v Knesetu? A kolik se účastnilo voleb? Nemají tam volební právo, nemají občanství státu, ve kterém žijí… Stejně jako černoši v apartheidu v JAR do konce 80-tých let…

πα½

Jaromír
1. 10. 2024 12:07
Odpovědět  JoFa

Ty teliatko, polovica USA su sionistický kresťania! Joj však si hlupučke decko! Kazdy tvoj komentar je grc!

Albi
30. 9. 2024 18:49
Odpovědět  Jarek

To není úplně přesné.
Lidé většinou nerozlišují sionismus a semitismus a berou Žida jako Žida. Hlavně tedy dnes. Je to vidět ve zdejších diskuzích.

JoFa
30. 9. 2024 18:58
Odpovědět  Albi

My sa nebavíme o semitizme, tam patria aj Arabi.

Albi
30. 9. 2024 21:21
Odpovědět  JoFa

Ať se bavíte o čem chcete, jakmile padne slovo “Žid”, je jasné, o čem bude následující diskuze.
Semita či sionista obojí jest – Žid! A co ŽID, to je všecnho zlo na Zemi.

Někdy ván to připomenu, jestli se domníváte, že zdejší mnozí diskutující dokážou rozlišit jeden výraz od jiného. A pokud ano, pak ani to je té “židovské” viny nezbaví.

Janaz
30. 9. 2024 21:39
Odpovědět  Albi

Nedristaj! Nie každý žid je sionista a ani všetci sonisti nie sú židia.

Albi
1. 10. 2024 01:01
Odpovědět  Janaz

Nic takového netvrdím. Jen kdykoliv se tu píše o nějaké špinavosti, hned za to může Žid – bez rozlišení!
Zkus pozorněji číst – Žid nebo neesistující a pravděpodobně “nežidovský” Chazar, jedno jest!
Ještě nikdy jsem tu nečetla – “za to mohou sionisté” – ty ano?

Jarek
1. 10. 2024 13:19
Odpovědět  Albi

Problém je zřejmě i v tom , že běžní židé semitém se řídí ve svém konání Tórou , která dokonce vylučuje i existenci samostatného židovského státu.
Kdežto sionističtí židé a chazaři se řídí talmudem , což je větší svinstvo než Adolfův MeinKampf.

Albi
1. 10. 2024 14:05
Odpovědět  Jarek

I to se dá “při dobré vůli” rozporovat.

Jsme všichni křesťané?
A řídíme se všichni Desaterem?
Netvrdí Desatero např. Nezabiješ? Npokradeš?
Dodržujme to?
Proč tedy byly jen v minulém století dvě světové války – mezi křetany!

A čím se současní židé (náboženstvím) liší od křesťanů? Nevedli snad právě křesťané křížové války? Údajne pro osvobození Chrámu, ve skutrečostu pro majetek a moc? Taky podložený tehdejší “věroukou”?

Kde je nějaký podstatný rozdíl?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Dana Škodová
1. 10. 2024 15:03
Odpovědět  Albi

Všichni Američtí prezidenti,Klintonovi,Obama,Winsdoři Anglická šlechta jsou chazaři,kteří se při útěku z Velké Chazárie infiltrovali do nejvyšších pater politiky,zdravotníctví,školství,soudcovství,potravinářství a pod!Tito jsou potomci chazarů a škodí kde mohou!!!

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 14:41
Odpovědět  Jarek

Židů, kteří se řídí Tórou a neuznávají Talmud nebo Maimonidese, je hodně málo, méně než procento… (a těch, co demonstrují proti existenci Izraele, je dohromady pár stovek celosvětově… to není ani promile… ale dostává se jim publicity, aby to vypadalo zajímavě…)

Ve skutečnosti se Židé dělí na Talmudické Judaisty, a na Ateisty (a sem patří i marxisté, trockisté atd), kteří jen prostě drží celosvětově pohromadě se “svými”… (a ovšem talmudisti se chystají pak i na ty své vlastní ateisty, jak mají ve zvyku, jak ukázalo třeba i očkování na covid…)

πα½

Dana Škodová
1. 10. 2024 14:58
Odpovědět  Jarek

Přesně tak,židovští chazaři,nejhorší verbež na tomto světě!!Však Ukrajina a Izrael jedno jest!Mělo to být středisko chazarů!!!
Kdysi existovala Velká Chazárie,na dnešním území Ukrajiny,kde ale Ruský car Sviatoslav chazary vyhnal za únosy a vraždy a rituální oběti malých nemluvňat molochovi jejich bohu!Chazaři při odchodu řekli,že se Rusku pomstí,a to trvá dodnes!

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 14:35
Odpovědět  Albi

Jenže ona jich to většina schvaluje, i ti zdejší… Protože to je celosvětová mafie a drží spolu proti všem, mezi kterými kde žijí…

Čest vyjímkám, ale je jich málo…

πα½

Jarek
1. 10. 2024 09:25
Odpovědět  JoFa

I peršané jsou semité.

Jaris
2. 10. 2024 08:46
Odpovědět  Jarek

Pry nejsou.

Markýza
2. 10. 2024 09:26
Odpovědět  Jaris

Prý jsou.

Jarek
1. 10. 2024 09:24
Odpovědět  Albi

To také není přesné. O antisemitismu ječí hlavně sionisté . Jenže antiseminusmus v podstatě neexistuje , jen odpor ke zvěrstvům sionistů aq ti se snaží budit dojem , že je
to odpor proti celému židovstvu. A hromadu hlupáků jim to žere.

Albi
1. 10. 2024 09:49
Odpovědět  Jarek

Souhlasím – je to asi přesnější definice.

Jaromír
1. 10. 2024 12:33
Odpovědět  Albi

Všetci Indiáni Mezoameriky, tzv.Hadích kultúr su Semiti a aj ich jazyky sú Semitské! Vid Naguatl skupinu od Naga= Kobra had, a dnešný žud tancuje hadi tanec,Nagila-naga! Ich, judo-farizejský pôvod je v Hadích kultúrach Mezoameriky= krajina Nod(54) kam odvandroval ich vrah,Kain…Po apokalypse Mezoamrriky, privandrovali do Východného Stredozemneho mora ako Kanánejci= Hadí lud, lebo Can/ Kan= Had v semitickych jazykoch! Canada je moderní Canaan, Hadia krajina..Ved v ich biblii sa svetu priznali že sú pokolením hada! Sgačí čítať slová svetla a pravdy,Krista, sam ich nazval vretenicami( najzakernejší had) a synmi diabla= stary had a satan,Zjavenia 12:9 a 20:2…A fa,osne meno Hebrew= Prekrociteĺ, doslovne, Atlantiku…Hebrejcina su hadie odtlačky v piesku! Chanes su ” Mayovia”= ďalšie meno co zavadza! Chanes= Hadí lud! A tím boli aj ich chaz@rski chanovia a čagani…Šem reprezentuje nosaté Hadie kmene Ameriky; Cham ci Ham afričanov a Jafet ludi Eurazie, kedže Európa vtedy neexistovala…Zbytocne sa tu dohadujete, moderní Judáhiti pochadzaju cez farizejov a Kanánejcov( vratane Arabov) z Hadej Mezoameriky…Dôkazov je viac ako dosť! A meno žid sa vyvinulo v Džidde, odkiaĺ ich vyhnali…

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 14:42
Odpovědět  Jaromír

to jsou jen samé lži…

Gales
30. 9. 2024 19:12
Odpovědět  Jarek

Slovo sionismus označuje hnutí usilující o znovuustavení samostatné židovské přítomnosti v historické vlasti Židů – Erec Jisrael. Sám výraz pochází z konce 19. století, ale myšlenka návratu na Sion, opětného utvoření židovského státu, vznikla již v období po zničení prvního jeruzalémského chrámu roku 586 před občanským letopočtem. Jak praví 137. žalm: “Při řekách babylónských, tam jsme sedávali a plakali při vzpomínkách na Sion.” Co však Sion označuje? Jaká je jeho historie? Právě o tom pojednává následující příspěvek.
Málokteré označení provází v hebrejštině tolik významů jako právě “Cijon”, překládané do češtiny jako Sion. Toto slovo odvozené od výrazu “cija” – vyprahlé pouště – znamená přeneseně suché místo. Hebrejština však umožňuje i čtení “cajon” a potom slovo Sion označuje skálu, útočiště. V obou případech má etymologie svůj konkrétní význam. Slovo Sion tak odkazuje na judskou poušť, která na východě obklopuje Jeruzalém, a současně připomíná dávnou pevnost Jebusitů na jihovýchodě města. Když král David pevnost dobyl, přejmenoval ji na “Ir David” – “Davidovo město”, jak se o tom můžeme dočíst v biblické Druhé knize Samuelově a První knize královské.

Helena
30. 9. 2024 21:02
Odpovědět  Jarek

Podívejme se z ptačí perspektivy na mapu světa: Ukrajina=Izrael, Zelenský=Netanjahu, obyčejní ukáčka i obyčejní židáčci, nikoho nezajímají, jde jen a jen o území. Kolem těchto území je poklad, který někdo chce! A jak se k pokladu dostat? Pomocí nasazených vrahů k moci, kteří jsou perfektně hlídaní, jinak by je obyč. úkáčka i židáčci dávno roztrhali na kousky, vytvořit kolem pokladu krvavý, válečný chaos. A klidně si IzrMossad kvůli tomu postřílí vlastní židáčky na fesťáku-aby mohli chaos zahájit, stejný vzorec na ukr.:majdan, vraždění vlastních na Donbase. A tak Satanjahu vzal za vděk čímkoli-Gaza, Libanon a okolí.Stejné jako na ukr.-snaha o účast Moldavska, Pobaltí..až se podaří do toho chaosu vtáhnout hlavní aktéry: Rusko, Irán – a tam jsou ty poklady-suroviny. A ten kdo poklad chce, je daleko od válečného chaosu, od té špinavé práce má ten někdo Zelenského a Satanjahu. Ten někdo jim pomocí mééédií a mediálních lží a rozséváním nenávisti, podá “pomocnou ruku” a fakticky tou rukou chňapne po pokladu. Tak jako ten někdo mnoho let bohatne na Irácké ropě a přitom si hoví v bezpečí a hojnosti tam, kde válka nikdy nebyla.

Helena
30. 9. 2024 21:37
Odpovědět  Jarek

A přesně tohle poštěkávání je jejich cílem, je tenhle židáček, nebo není? Ukaž lalůčky. Ve skutečnosti nějací takoví je absolutně nezajímají. Jejich jediná starost je urvat, ukrást, vydrancovat cizíma rukama do vlastní kapsy. Je jim jedno, jestli kvůli tomu chcípne milion lidí nebo dva. Oni jsou v blahobytu a bohatství a bezpečí. A aby jim majetky prosperovaly, potřebují suroviny, plebs bude mít místo surovin grýndýl. A tihle si hoví v USA a Londýně a jejich chuť na poklad nikdy neustane-NIKDY. Proto nemá smysl odvetu směrovat na Satanjahu, Zelenskýho, Makrona, nebo vykradený čechistán. Ti jsou jen poslušní psíčci a jak jejich pasáci zmizí, plebs se o ně postará.
Ale na hlavu té mafie, není jich moc, nechtějí být vidět a nechtějí, aby se o nich mluvilo, se soustřeďuje snaha Ruska a Iránu. Proto se chovají, pro nás, tak nelogicky.

Jaris
2. 10. 2024 08:39
Odpovědět  Jarek

Zrejme jste jeste nikdy nemluvil o teto otazce s obycejnymi zidy. Ja ano.Ti z 99% stoji za krvavym Izraelem.

pepa
30. 9. 2024 18:36
Odpovědět  Frank

Když víte, kam zajít pro moudra přijďte na místní diskusi . Článek je super , a hodí se na každého na této planetě . Věřím , že místí židobijci nám Židům to tady v diskusi pěkně na naloží . Tak nějak politicky . A jinak zákon džungle místních vrahožidú je jednoduchý. ( dnes už to není tak jednoduché na nás plivnout nebo do nás kopat ) ,.-) Jinak po smrti Nasrallaha nikdo v ulicích netančil , tak jako v případě teroristů, když znásilní židovku a pak jí vozí nahou po ulici s rozřezaným přirozením vykloubenýma nohama uřezanými prsy . To si myslím dělají zbabělci, ale to vy nejste. Jste hrdinný bojovníci od klávesnice. ¨https://www.ynetnews.com/article/sy19phjq0#autoplay tohle jsou tvé vzory je tam video . Můžeš u toho onanovat .

JoFa
30. 9. 2024 18:45
Odpovědět  pepa

Môžeme sa tu predbiehať v ohavnostiach páchaných na ľuďoch, ale nehrajme sa na vyvolený národ, dobre? Nič tomu totiž nenasvedčuje.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
pepa
30. 9. 2024 18:50
Odpovědět  JoFa

Nic takového v mém příspěvku není. A co říká kniha není předmětem této diskuse.

JoFa
30. 9. 2024 18:56
Odpovědět  pepa

Tá vaša kniha je predmetom týchto svetových problémov a to si musíte uvedomiť vy, pretože tí ostatní to už dávno vedia.

Pepa
30. 9. 2024 19:30
Odpovědět  JoFa
Boomer
30. 9. 2024 20:12
Odpovědět  Pepa

..no, a teď jste jim předvedl “Todome”. Gratuluji… akorát že se nepoučí a začnou zase.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pepa
30. 9. 2024 21:29
Odpovědět  Boomer

.-)

Vladimír
30. 9. 2024 20:26
Odpovědět  Pepa

Ne, to nejsou lidi. Jak “umělkyně”, tak publikum jsou smutným produktem zrůdného experimentu – liberálního individualismu spáchaného na lidech. V tomto experimentu si postavení své i bližních svých vyhodnoťte sám, máte-li na to odvahu.

Markýza
30. 9. 2024 20:41
Odpovědět  Vladimír

Liberální indivindualismus……člověče, vy si fakt myslíte, že římské koloseum nebo středověký dvůr by se zachovaly jinak? Jako fakt si tohle myslíte?? A co tam bylo liberálně indivinduálního, by mě dost zajímalo.

Boomer
30. 9. 2024 20:58
Odpovědět  Markýza

.. no na někoho se to hodit musí, ne? To Oni, my ne, my jsme jiní…

Markýza
30. 9. 2024 21:08
Odpovědět  Boomer

Pravda. Já na to vždycky nšjak zapomenu 😀

Vladimír
30. 9. 2024 22:18
Odpovědět  Markýza

To si nemyslím. Smutné však je, že zjevně kruté vztahy starověku a středověku byly prostřednictvím něčeho přeneseny do současnosti. To něco je ten liberální individualismus.

Boomer
1. 10. 2024 10:41
Odpovědět  Vladimír

.. kruté vztahy jsou zakódovány v člověčí podstatě a projevují se vždy a v každém období, pokud jim to vnější podmínky dovolí nebo si to přímo vynutí. Co vedlo lidi ke kanibalismu kupříkladu při hladomoru v Povolží(1921-22)? Že by také liberální individualismus?

Vladimír
1. 10. 2024 20:30
Odpovědět  Boomer

Máte samozřejmě pravdu. Liberální pravdu. Ale ono jde jednoduše o střet kultury s mravností. Kultura liberální postupně posunula mravnost blíže své ideologii, takže stoupenci libralizmu mravně selhávají již při slabším impulzu, třeba pod vlivem zvrácení performance “umělkyně” Abramovič, stoupenci kolektivizmu až při hladomoru a to jen někteří.

Boomer
1. 10. 2024 20:44
Odpovědět  Vladimír

.. k pravdě nepřísluší přívlastky, pravda je pravdou sama o sobě.
Máte-li potřebu pravdu sortýrovat, lžete sám sobě.

Dobrou noc…

Vladimír
1. 10. 2024 22:24
Odpovědět  Boomer

Vy jste nepochopil, že termín “liberální pravda” je míněn jako eufemismus pro lež? Jak jste nedůvtipný … ale že jste si náročně zafilozofoval, to se musí nechat.

Boomer
2. 10. 2024 09:00
Odpovědět  Vladimír

..no tak argumentační taktiku ad personam ovládáte, co takhle zkusit ad rem? ;o))))

Markýza
1. 10. 2024 13:36
Odpovědět  Vladimír

Přečtěte si Pána much, nebo Republiku Škid. Hezky je tam ztvárněno, jaká se z dětiček stanou bestiátka, když je nikdo neumravňuje. Jediné, co můžu připsat liberálům je právě ten nedostatek umravňování.

Boomer
1. 10. 2024 16:33
Odpovědět  Markýza

.. kupříkladu socialističtí lampasáci umravňovali vojáky základní služby ostošest, ale jen do tzv. odpoledního rozkazu/nástupu, po jeho skončení upalovali domů, tím skončila tzv. lampasácká vojna toho dne a nastala tzv. vojna mazácká, která trvala až do budíčku dalšího dne.
Tento “systém” nefungoval jen u jednotek, které měly výcvik tak intenzivní, že někteří lampasáci odcházeli domů až po večerce, případně se v dozoru střídali na směny.. což ovšem zase dost často ods*ral jejich osobní život.

Markýza
1. 10. 2024 17:25
Odpovědět  Boomer

Nojo……jenže ono je umravňování a umravňování a mládě, ba i dospělé človo velice snadno pozná, kdy je to tak hezky říkajíc ku prospěchu komunity – a kdy je to buzeruňk.

Boomer
1. 10. 2024 20:55
Odpovědět  Markýza

.. jo, v tom máte pravdu, pokud pro jednoduchost zůstaneme u té vojenské služby, někteří si odnášeli do dalšího života spousty užitečných poznatků, jiní akorát vzpomínky, jací z nich byli kingové, až jim mazácký systém konečně dovolil jebat bažanty…

Markýza
2. 10. 2024 09:25
Odpovědět  Boomer

Ale huš. A jestli mi budete tvrdit, že jste vlastní dítka neumravňoval, nebudu věřit. Vy jen máte šoupnutej význam toho slova a narvanej do kasáren.

Vladimír
1. 10. 2024 20:30
Odpovědět  Markýza

No, vy se k tomu nakonec dopracujete, už jste na stopě …

Boomer
30. 9. 2024 20:54
Odpovědět  Vladimír

..určité segmenty toho experimentu jsou příznačné pro šikanu, která se vyskytovala na vojně a stále se vyskytuje kupříkladu ve školách, neustále ročník za ročníkem generace za generací režim za režimem.
A taky na tomto fóru, existují zde lidé, kteří se nedokáží srovnat s tím, že na jejich jednání/výpady někdo dokáže cíleně nereagovat a tak krouží a krouží, tváří se že jako nic, oni jen tak skoro neadresně…

Tady může být zábavné pozorovat jejich snahy, občas je podpíchnout a zase nereagovat, ale v reálném životě by s nimi mohlo být těžké pořízení.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pepa
30. 9. 2024 21:07
Odpovědět  Boomer

Amen

Albi
30. 9. 2024 21:48
Odpovědět  Boomer

A co teprve jmenovat je v reálném živitě “soudci z lidu”!

Boomer
1. 10. 2024 10:48
Odpovědět  Albi

..to už jsme zažili, měl jsem v rodině právníka, který se proti tomu postavil a za týden už rubal uhlí, ale tehdy opravdu šlo o soudce/ absolventy dvouleté PŠP, nikoli jen přísedící…

Albi
1. 10. 2024 14:32
Odpovědět  Boomer

No právě.
Vypadá to, že mnozí zapomněli – nakonec se to týkalo jiných.
A že tentokrát by mohli přijít na řadu i oni nebo jejich děti, příbuzní – to je daleko za jejich horizontem myšlení.

Vladimír
30. 9. 2024 22:46
Odpovědět  Boomer

Ta duševně vychýlená “umělkyně” Abramovič při příležitosti jiné své umělecké performance sama sebe trýznila žiletkou do krve a v tomto případě jí v pokračování publikum naopak zabránilo. Ale na to Pepa neodkazuje, on odkazuje na případ, kdy složení publika mohlo být reálně ovlivněno právě očekáváním sado-masochistického obsahu představení jednotlivými individui daného publika. A tuto absurdní spolupráci “umělkyně” se svým publikem on zevšeobecňuje na kategorii lidé. Marina Abramovič.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
1. 10. 2024 10:16
Odpovědět  Vladimír

.. ta umělkyně jako umělkyně i její umělecké performance jsou mi šumafuk, její volba, její publikum.

Mě zajímal ten experiment jako experiment, u něhož byly jasně dány výchozí podmínky, a který názorně demonstroval chování lidí v určité situaci…

Vladimír
1. 10. 2024 20:39
Odpovědět  Boomer

Snažím se vám vysvětlit, že nemůžete výsledky experimentu, kdy kooperuje publikum úchylů s duševně narušenou Abramovič, zevšeobecňovat na chování lidí s.l., ale je to s vámi jako s Tatarem.

Boomer
1. 10. 2024 21:02
Odpovědět  Vladimír

..duševně narušená Abramovič byla v rámci experimentu naprosto netečnou živou figurínou, aktivní byli ti ostatní. A neodvázali by se, kdyby místo živého člověka mohli manipulovat pouze s neživým panákem. O lidech toho víte jen málo, akorát mi tu moralizujete, poháněn politickou motivací.

To si strčte za klobouk… a opravdu už dobrou noc.

Vladimír
1. 10. 2024 22:37
Odpovědět  Boomer

Asi jste už opravdu ospalý (pro jistotu napovím, jedná se opět o eufemismus nahrazující výraz nechápavý). Vraťte se k mému původnímu příspěvku, kde vám vysvětluji skrytý princip výběru úchylného publika tou duševně narušenou Abramovič. Pak už je jedno, zda byla jako figurina, či ne.Normálním publikem bylo to, které jí v jiném jejím experimentu v sebepoškozování zabránilo. Abramovič, Abramovič, zvláštní příjmení … Ale s vámi je to fakt jak s Tatarem, Bůmre.

Boomer
2. 10. 2024 09:02
Odpovědět  Vladimír

..kdo neskáče jako vy, je Tatar.. dobrý, to si budu pamatovat…;o))))))

Markýza
2. 10. 2024 09:14
Odpovědět  Vladimír

Tak tedy: je velký rozdíl mezi tím, jak se človo (i opice, když už jsme u toho) zachová v případě, že si ubližuje člen tlupy sám sobě. Tam je třeba tomu logicky zabránit, neboť tlupu oslabuje. Naopak, pokud tlupa uváží, že je pro ni někdo nebezpečný pustí se do něj. Včetně příslušníka stejného druhu, ale jiné tlupy. Až potud snad máme jasno.Jenže pak tu máme agresivní pudy (nutné běžně k přežití) v našem případě soustavně potlačované a mizerně ventilované. To potlačování je tak brutální – zejména ve městech – že každou příležitost, kdy vám to někdo dovolí, nutno využít do mrtě.

Pepa
30. 9. 2024 21:36
Odpovědět  Vladimír

Já tu odvahu mám.

Vladimír
30. 9. 2024 22:02
Odpovědět  Pepa

Tak směle a objektivně do toho

jiří
1. 10. 2024 10:17
Odpovědět  Vladimír

“Umělkyně” je zapletená do pedofilie, mučení a zabíjení dětí.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
30. 9. 2024 22:01
Odpovědět  Pepa

Jeden komentář z diskuze pod článkem:

Jeden večer vzal starý Indián svého vnuka a vyprávěl mu o bitvě, která probíhá v nitru každého člověka.

Řekl mu, „Synku, ta bitva v každém z nás je bitva mezi dvěma vlky. Jeden je zlý. Je to vztek, závist, žárlivost, smutek, sobeckost, hrubost, nenávist, sebelítost, falešnost, namyšlenost a ego.
Ten druhý je hodný. Je to radost, pokoj, láska, naděje, vyrovnanost, skromnost, laskavost, empatie, štědrost, věrnost, soucit a důvěra”.
Vnuk o tom všem přemýšlel a po chvíli se zeptal, „A který vlk vyhraje?”
Ten kterého krmíš”.

Markýza
30. 9. 2024 20:09
Odpovědět  JoFa

Tak hlavně, že není podnětem, to by bylo daleko horší.

Boomer
30. 9. 2024 19:38
Odpovědět  pepa

..víte, věc se dle mého má asi takto.. tenhle článek vychází ze skutečnosti, že informace o dění a jeho příčinách v Pásmu Gaza jsou protichůdné a celkem otevřeně ukazuje směr, kterým má být podle autorky štěkáno a flusáno, tož se štěká a flusá, oproti tomu článek o masakru v rokli Babij Jar je už natolik faktograficky podšprajcován, že se k němu zdejší “židobijná úderka” vyjadřuje velmi obezřetně nebo raději vůbec ne.

Můžou tím sami sobě vystavit horší vysvědčení?

Pepa
30. 9. 2024 19:56
Odpovědět  Boomer

Děkuji všiml jsem si -.)

Vladimír
30. 9. 2024 20:35
Odpovědět  Pepa

No vidíte a já jsem si nevšiml …

Pepa
30. 9. 2024 21:37
Odpovědět  Vladimír

To chce odvahu pane Vladimíre a ono to půjde.

pepa
1. 10. 2024 07:03
Odpovědět  Jana Kunšteková

Víte co je úsměvné, že kritizujete a sami se potácíte na hraně životnosti. Vy tlacháte aby jste přežili, ale jiní bojují. Za 30 let tlachů jste dokázali co ? Republika je rozkradená. Máte další pakt na přijímání všeho smetí ze světa a už vůbec nejste suverénním státem. A víte co ? Už nikdy nebudete. Proč myslíte , že proběhlo najednou očkování v Palestině ? Za chvíli je tu máte bratry . Víte jak byl krásný Libanon než tam vlezli vaši miláčkové s Palestiny ? Takže si tu kritiku nechte pro sebe, protože 30 let jste to tady jen tiše rozkrádala s každou vládou, která přišla. Je neuvěřitelný, že pro přežití Israel udělá cokoliv. A co proto uděláte Vy ? Web , který kopíruje jiné weby, jak příznačné české povaze. Je těžké si přiznat , že národ český je vlastně ňouma (s malým ň ) Vzpomeň- te prosím na starý film o Žižkovy jak žádá Polského knížete o pomoc a co mu tam odpoví . Bratře přijdeme rádi , ale neotočíte se proti nám .-) Tahle věta je hrozivá. A vlastně sedí i na Vás . Kritizujte vše a každého protože máte stejné hodnotové názory jako ten Váš Fiala, který dělá vše dobře pro tuhle republiku, stejně jako Vy!

Albi
1. 10. 2024 10:20
Odpovědět  pepa

Tak to zas pozor a nepřehánějme všehno na druhou stranu.

Po r. 1948 mnoho států pomáhalo Izraeli jak ekonoicky, tak vojensky – tedy logcsky i po ideologické stránce. Včetně SSSR i ČSR (už “komunistické”)!
A Německo Izraeli platilo a platí dodnes!

To bylo ale jednak kvůli holocaustu, ale určitě taky proto, že někde ti lidé žít museli
.
< To ovšem byla ve vzpomínkách “lidstava” ještě válečná situace mnohých “vyhnanců ze své vlasti”, kdy takoví nebyli lidmi absolutně. Mnozí už tehdy “materiálem”. Dnes jsou jím lidé některých národů už prakticky od narození.>

Pár slov k holocausu:
Ještě někdy v r. 2014 se daly najít na netu informace o podstatném podílu – nebo nápadu – tj. plánu a organizaci holocaustu těmi židovskými, sionistickými politiky vč. odkazů na zdroje.
Dnes – příznačně – už nejsou k nalezení. Proč asi, že?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
1. 10. 2024 11:32
Odpovědět  Albi

.. pomoc tehdejší Československa nebyla zadarmo, za dodané zbraně bylo izraelskou stranou vyplaceno 12 198 844 amerických dolarů. Operace Chasida, Balak, Velveta.

Vše skončilo na přelomu let 1949-50.

Albi
1. 10. 2024 14:42
Odpovědět  Boomer

Možná. Nicméně podpora to byla.
A dokonce “komunistická” – proto je dnes “ticho po pěšině”, přestože podporujeme aspoň slovně, když na zbraně už nemáme, Izrael.

Ono to dost dobře nejde – plivat na (neexistující) komunismus a současně mu přizávat stejné sympatie k danému státu.

Boomer
1. 10. 2024 16:14
Odpovědět  Albi

.. podpora Izraele skončila v roce 1949 právě díky komunistům, Stalin totiž v Kremlu otočil kormidlem dějin a bylo dopodporováno…

Vladimír
1. 10. 2024 20:42
Odpovědět  Boomer

Bůh žehnej Stalinovi až na věky …

Pepa
2. 10. 2024 06:38
Odpovědět  Vladimír

Vladimirku vy musíte mít nějakou uchylku ? Stalinova politika si vyžádala podle současného odhadu historiků mezi 3 až 8,7 miliony obětí.

Boomer
2. 10. 2024 09:14
Odpovědět  Pepa

„Smrt jednoho muže je tragédie, smrt milionu je jen pouhá statistika.“

.. tento bonmot je připisován Stalinovi, prý se ho dopustil na Teheránské konferenci 1943(A. V. Antonov-Ovsejenko), jiné zdroje však tvrdí něco jiného, každopádně ke Stalinově politické kariéře to pasuje jako lego do lega a perfektně to vystihuje bolševický pohled na svět.

Markýza
2. 10. 2024 09:29
Odpovědět  Boomer

Jo!! Dík. Tuhle jsem hledala přirovnání, když do sebe něco krásně páslo a nemohla najít to správné – lego do lega je dobrý.

Jaris
2. 10. 2024 09:28
Odpovědět  Pepa

Jenze to neni vina jen Stalina. Ten plnil rozkazy zida Kagana a podepisoval dokumenty poprav. Pak vsak otocil a zacal jit po zidech, jelikoz poznal, co je to za krvavou svoloc. Zidaky do konce sveho zivota nemohl citit.Taky chtel zidaky odstehovat na vychod do Birobidzanu, kde jim vytvoril autonomni stat. Uz byly pristaveny autobusy a vlaky, ale bohuzel Stalin zemrel. Zidi mu to nikdy neodpustili a udelali z nej vyvrhele lidske spolecnosti.
Nicmene ma Stalin nezmerne zasluhy za ukonceni 2.sv.valky a dale se mu povedlo z ruskeho zaostaleho rolnickeho statu vybudovat ekonomicky vyspelou velmoc za par let po valce.

Vladimír
2. 10. 2024 11:38
Odpovědět  Pepa

Pepku, současné odhady neberte v úvahu. Počkejte si tak rok, dva, a ona se ta čísla ještě zvednou. Ale možná také, že se nakonec ustálí na hezkém průměru 6 milionů. Znáte to, ne? Záleží, kdo s těmi čísly pracuje. A nakonec se … dozvíme pravdu.

Boomer
2. 10. 2024 09:05
Odpovědět  Vladimír

..jsa bezvěrcem, nic proti tomu žehnání nemám, hlavně že už je po něm a jako bonus i po Gottwaldovi. Ten rok 1953 byl opravdu výjimečným, dokonce bych řekl, že nad jiné výtečným…

Mike
1. 10. 2024 12:44
Odpovědět  pepa

A kdo asi byli ti, co nechali republiku rozkást, vytunelovat a vyrabovat. Přečti si jejich životopisy, hlavně jejich náboženskou nebo etnickou příslušnost. Jsi stejný manipulátor jako naše a západní média – naházet na někoho špínu, a pak ho diskriminovat za to, že je špinavej.
Mně ale vrtá hlavou jiná věc. Jak je možné, že všechny ty teroristické skupiny, hnutí a jejich odnože se vyskytují výhradně v sousedních státech Izraele. Proč nejsou třeba v Kambodži. To je část světa, kde žijí stovky milionů lidí, takže nějaký boj o každou píď země tam dává daleko větší smysl.

Mee Twoo
1. 10. 2024 18:54
Odpovědět  pepa

cokoliv je dobrý jako ospravedlnění genocidy, kterou zrovna pácháme my, co? tenkrát zabíieli oni nás, tak my teď taky můžeme. češi jsou debilové, no to nám dali dokonalej casus belli. hele, prší – berte sapiky a jdeme na to.

Jaris
2. 10. 2024 09:16
Odpovědět  pepa

Pepa
Opominate skutecnost, ze bez pomoci USA by Izrael byl uz davno v hajzlu.

standa
1. 10. 2024 05:45
Odpovědět  Boomer

Zřejmě vesele souhlasíte s 20 000 mrtvích palestinských dětí a cca 50 000 mrtvích palestinců. S anexí rozsáhlých území Izraelem. Odůvodnujete a obhajujete Babí Jar s tím, že je to pouze propaganda a všechny , kteří tato zvěrsva odsuzují nazýváte naopak “židobijná úderka”! Je mi vás líto.

standa
1. 10. 2024 05:45
Odpovědět  standa

…mrtvých…

standa
1. 10. 2024 06:18
Odpovědět  standa

Zřejmě souhlasíte i s napadením Libanonu ze strany Izrele, bombardováním Bejrůtu-hlavního města-i dnešním prioritním útoku na utečenecký tábor v Libanonu, kam utekly děti a ženy z Gazy .Zprávy ČT1….jistě protižidovská propaganda, že? Genocidu mají židé v krvi -stačí si číst Bibli.

Pepa
1. 10. 2024 06:29
Odpovědět  standa

Ano souhlasím s napadením Libanonu

Albi
1. 10. 2024 10:44
Odpovědět  Pepa

Proč?
Proč takovými výroky tu nenávist k Židům úmyslně podporujete?

Pepa
1. 10. 2024 16:17
Odpovědět  Albi

Víte nemůžete změnit mentalitu lidi co dokázali maximálně okopirovat článek nebo nějaké odstav ce z knih a pojinta jim uniká. A ano souhlasím s tím. Psal jsem to níže Rus se brání i Israel se brání. A pak je jednoduší říct může za to Žid než říct my jsme tak hloupý národ, že nemáme ani svou cestu. A vlastně za to můžou ty druzí Já ne. To Žid!

Bai
1. 10. 2024 17:16
Odpovědět  Pepa

Hnus.

Vladimír
1. 10. 2024 22:39
Odpovědět  Pepa

Já vím.

Boomer
1. 10. 2024 09:54
Odpovědět  standa

.. stát, který si nedokáže udělat pořádek na vlastním území, stát který nedokáže zkrotit lidi žijící na jeho území natolik, aby neútočili z jeho území přes jeho hranice na sousední stát, musí počítat s tím, že sousední stát jednoho dne učiní kroky k ochraně svého území a svých obyvatel…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
standa
1. 10. 2024 10:37
Odpovědět  Boomer

,,Ochrana svého území”? Prdlačku ! Sever Izraele není Izraelský ! Byl násilně obsazen! Právě tak jako Goladské výšiny.

standa
1. 10. 2024 10:43
Odpovědět  standa

Mgenocidy padesát tisíc mrttvých a z toho 20 000 dětí ..čísla OSN. . A nyní v Libanonu?
,,„Máme tu velkou čest psát dějiny, jako jsme to udělali v Gaze… A udělat to i tady v Libanonu… Začali jsme nenápadnými operacemi a dnes (v úterý) zahájíme významnější manévry,“ řekl podle listu Ha’arec velitel elitní jednotky Egoz svým vojákům.”
Takže opět plánovaná genocida. Píši dějiny…chicht…Proto je v OSN návrh na vyloučení tohoto státu z Organizace!

standa
1. 10. 2024 10:56
Odpovědět  standa

Tak znovu. Gaza nebyla stát. Přesto tam židé vyvraždili genocidně
padesát tisíc mrttvých a z toho 20 000 dětí ..čísla OSN.Máme 21 století. . A nyní v Libanonu?
,,„Máme tu velkou čest psát dějiny, jako jsme to udělali v Gaze… A udělat to i tady v Libanonu… Začali jsme nenápadnými operacemi a dnes (v úterý) zahájíme významnější manévry,“ řekl podle listu Ha’arec velitel elitní jednotky Egoz svým vojákům.”
Takže opět plánovaná další genocida. Píši dějiny…chicht…krví nevinných .Proto je v OSN návrh na vyloučení tohoto státu z Organizace!

pepa
1. 10. 2024 09:46
Odpovědět  standa

https://www.denik.cz/ze_sveta/hamas-izrael-rukojmi-svedectvi-zeny-znasilneni.html Já už jen Standíku si přeji, aby bydleli vedle Vás a Vašich dětí. Určitě budete Přáteli .

standa
1. 10. 2024 11:02
Odpovědět  pepa

Jistě!Lepší než židé.A víš , že v Gaze znásilnovali Iz. vojáci masově. A ve věznicích je to u nich obvyklé. Znásilnují i muže! Násině odvedli přes tisích mužů z Gazy a mučí je i el. proudem. Podle informací jich už po mučení zemřelo 57!Kdyby na mě vykoukl soused v jarmulec a řekl ,,dobré ráno sousede” Tak se picnu..vaj..vaj

pepa
1. 10. 2024 11:20
Odpovědět  standa

Standíku přečti si to po sobě vojáci vojáky .A víš koho mučí a vyslýchají např Hasana a jeho dva syny , kteří znásilňovali Židovku nejdříve arabsky tatínek a pak synáčkové. Tak co s takovou pakáží. Standíku můžeš napsat Vládě Israele a vzít si taťku Hasana i se synáčkama domů. Ale vydrž tvůj zvolený politik už Ti přichystal migrační pakt.

standa
1. 10. 2024 17:39
Odpovědět  pepa

Tisíc není Hasan+. Tak neříkej nesmysli! Ostatně ,proč je mučí, jak sám přiznáváš. Potrestat ano, ale mučení? Asi to mají po tisíciletí v krvi. A svědectví jedinné ženy? Mosad už těch lží vymyslel.Ostatně zabili jste nám Krista Ježíše na kříži. Také mučeníčko.

Boomer
1. 10. 2024 18:36
Odpovědět  standa

.. zabili svého člověka/heretika na kříži, tak jako jsme my o něco později zabíjeli/upalovali ty své heretiky. Naši předkové si tesařova syna jen přisvojili jako ikonu…

standa
1. 10. 2024 18:40
Odpovědět  Boomer

Protože zvěstoval mír a lásku. Inu židi.AČeši ? Ti se opět ukázali.
cit,,Česká republika podle serveru Euronews zablokovala společné prohlášení Evropské unie vyzývající k „okamžitému příměří“ mezi Izraelem a Hizballáhem. Sedmadvacítka tak k vyostřujícímu se konfliktu nemohla jednotné prohlášení vydat.”

Boomer
1. 10. 2024 19:29
Odpovědět  standa

..a co zvěstovali ti naši, že museli skončit na plápolajících hranicích?

Evropské unii dlouhé roky nevadilo, že její pomoc/naše peníze pro Palestinu se jako zázrakem mění na zbraně pro Palestince, tak co chce dnes zachraňovat? Vlastní svědomí?!

pepa
1. 10. 2024 07:27
Odpovědět  standa

Standíku dám příklad z reálného světa . Libanon má svou armádu, která nemá prostředky, aby se zbavila vetřelce Hizballáh. Jak se chceš zbavit nádoru aníž bys poškodil okolní tkáň . (dohoda mezi Israelem a Libanonem pozor státem je myslím v tuto chvíli jasná) To samé Palestina . Všechny finanční prostředky, která tam jdou jsou investovány jedním vetřelcem do boje. Proč to neinvestují do svých dětí a žen ? Ne Standíku Já se dívám na věc komplexně a říkám si jestli bych jako obchodník dobrovolně podporoval Hamás.

standa
1. 10. 2024 08:55
Odpovědět  pepa

cit:,,Všechny finanční prostředky, která tam jdou jsou investovány jedním vetřelcem do boje.”Ano,je to Izrael! Jak prohlásil Šedivý v TV ,, akce na Libanon byla připravována několik let ” , Takže nějaký únos byl skutečně pouze záminka k genocidě v Gaze.
V Izraeli potkáš vojáka na každém rohu s dlouhou zbraní, povinná vojenská služba i pro ženy. Všechny poníze jdou do zbrojení a armády.V Negavu mají přez 200 jaderných zbraní, všude základny, zdi , mříže, všude uniformy. Arabové mají omezený přístup ke vzdělání., ke zdrojům, práci…ostatně v autobuse měsí sedět vzadu- v předu je to určeno pro židy! Aparteid , jako v USA byl na černochy.
Ostatně porovnej mapu Izraele z padesátých let s mapou v současnost. Samá anektovaná, dobytá území a Gaaza byla podobná Waršavskému ghetu a nyní ji rozstříleli.Vypadá , jako Lidice a židé se chovají obdobně.

Pepa
1. 10. 2024 09:31
Odpovědět  standa

Standiku ok. Kolik vysokých škol za dobu arabského světa postavili Arabové? Kolik vysokých škol za dobu existence postavili USA ? Kolik Arabů chodu studovat do země bezvercu? A kolik Američanů studuje u Arabů.? A to nedávám příměr s Evropou nebo dokonce východní Evropou. Ten rozdíl je obrovský. Asi mě zasypete důvody,které nikterak nepodložite důkazy. Aby jste mohl mluvit o hranicích musel.by jste něco vědět o Arabském světě. Atd. Pokud se někdo rozšiřuje a lidi tam chodí do práce, dívají se na TV a nemají hlad je to dobrý život. Vy se utapite ve své dokonalosti. Jak všichni dělají vše špatně, ale podstata toho je zabezpečit přežití svého rodu. Ať je to Arab nebo Žid. Čech bohužel ne.

standa
1. 10. 2024 10:34
Odpovědět  Pepa

Když měli Arabové vysoké školy , tak si v Evropě malovali prdele na modro a lezli po stromech.A židé kutili u pyramid.

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 10:45
Odpovědět  standa

To máte poněkud pomatené…
Arabové měli rozmach tak asi někdy mezi lety 700 až 1500 našeho letopočtu, převzali moudrost od řeků a židů, kterou tady zcenzurovali…
Arabové před Mohamedem neuměli moc psát, a jezdili na velbloudech s šavlemi, to ostatně i dlouho potom, až dokud tam Evropané nenašli ropu…

πα½

pepa
1. 10. 2024 11:23
Odpovědět  P.A.Semi

Tomu nepište Standík to ví ,ale napsal hloupost tak teď hledá únik

standa
1. 10. 2024 18:44
Odpovědět  P.A.Semi

Nemáte pravdu.Ažidé na Arabských universitách nemohli studovat. Oni Češi jsou také výlupci. Víte, že židé nemohli od r. 37( nebo ještě dříve) studovat na čs, vysokých školách? Třeba medicínu nebo práva…..

standa
1. 10. 2024 19:33
Odpovědět  standa

A to pěkní výlupci.!!!! 1621 Ferdinant II Korutanský žádal popravu 13 českých pánů a Češi mu jich nadělili 26 a navrh slováka Jeseniuse.

standa
1. 10. 2024 19:18
Odpovědět  P.A.Semi

. Arabové vynikali v matematice, astronomii, zeměpise, filozofii a v lékařství (uskutečňovali i smělé operace). Nejznámějším arabským učencem byl nejspíše Abú Alí al-Husajn ibn Abdulláh ibn Síná, kterého Evropané znali spíše pod pseudonymem Avicenna.
Do Evropy se výsledky arabské vědy dostaly přes Cordóbský chalífát. Arabové obohatili středověkou západní kulturu, jejich umění přinášelo nové motivy a prvky ve stavitelství, svérázné paláce a kostely (mešity s minaretami), s lomenými oblouky a arabeskami na stěnách. Arabští spisovatelé, básníci a kronikáři po sobě zanechali vynikající díla. Arabové uvedli též ve známost indické číslice (1,2,3,4,5,…) (prapůvodem od Fénických devíti znaků pro počty, navíc byla přidána nula) a Pohádky tisíce a jedné noci. Ve velkých městech zakládali vysoké školy, a to daleko dříve nežli v Evropě.

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 20:10
Odpovědět  standa

Jo, i toho Avicenna jsem měl na mysli… narozen cca 980, zemřel 1037…

A kdypak byl ten Cordobsky chalifat ? 929 až 1031, Umajjovci 661-1031, Abbasovci / arabsky chalifat 750-1258 , a v podstatě až do 1517 … (data dle wikipedie)

Takže jsem po paměti psal “700 až 1500” … Protože v tom 7. století to byla spíš jen vojenská tažení…

A také zachovali Aristotela, a ještě nějaké řecké filosofy, které mezitím v Evropě ranní křesťané spálili…

Ostatně i ten Maimonides, nejvyšší autorita Judaismu, to psal arabsky, nebo v hebrejštině psané arabským písmem…

πα½

Boomer
1. 10. 2024 20:19
Odpovědět  P.A.Semi

.. Avicena byl Peršan, tudíž indoevropan, žádný Arab!!!!

Editor
1. 10. 2024 20:53
Odpovědět  P.A.Semi

Toho Avicennu …

Administrátor
P.A.Semi
2. 10. 2024 23:39
Odpovědět  scipio

(já jsem ho chtěl mít v prvním pádu nezkomoleného českou gramatikou… máte pravdu, že správně česky jsem to neměl…)

standa
1. 10. 2024 19:23
Odpovědět  P.A.Semi

Ty a Pepo to máte pomatené.! O Arabských školách jseem napsal doleji.

pepa
1. 10. 2024 11:22
Odpovědět  standa

Když Standíku proč v tom minulém čase. A kdo ty školy vedl a zakládal ,.) Židi.

standa
1. 10. 2024 19:39
Odpovědět  pepa

Ty po sobě neumíš číst? Napsal jssi jasně cit:,,Standiku ok. Kolik vysokých škol za dobu arabského světa postavili Arabové”.? Tak znovu,,za dobu arabského světa ” A nyní se ptáš proč v minulosti?,

Albi
1. 10. 2024 10:47
Odpovědět  Pepa

Ať je to Arab nebo Žid. A co Gazan?

pepa
1. 10. 2024 11:24
Odpovědět  Albi

To je co prosím Gazan plyn nebo co to jako znamená

Albi
1. 10. 2024 13:00
Odpovědět  pepa

Obyvatel Gazy = člověk (Pražan, Berlíňan, Pařížan, Moskvan….).
Stejný jako Žid, Palestinec, Američan, Čech …..

Nezdá se vám to všechno už příiš přehnané? Z obou stran!

Co se alespoň pokusit měřit všechno stejným metrem? I tak dojde k mnoha chybám a omylům – a válkám.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
1. 10. 2024 09:51
Odpovědět  standa

..a jak jste přišel na to, že obhajuji Babí Jar? Si počkám…

standa
1. 10. 2024 10:07
Odpovědět  Boomer

cit:,,oproti tomu článek o masakru v rokli Babij Jar je už natolik faktograficky podšprajcován, že se k němu zdejší “židobijná úderka” vyjadřuje velmi obezřetně nebo raději vůbec ne.Můžou tím sami sobě vystavit horší vysvědčení?” Snad si BOO poznáš vlastní slova?

Boomer
1. 10. 2024 11:11
Odpovědět  standa

..a kde v tom spatřujete obhajobu toho, co se v rokli Babij Jar odehrálo? Chápete vůbec význam toho mého vyjádření, které jste sem zkopíroval?!

standa;, 1. 10. 2024 05:45
Odůvodnujete a obhajujete Babí Jar s tím, že je to pouze propaganda ..

..hergot stando, takhle formuluje myšlenky advokát, nota bene s desítkami let praxe? To se potom nedivím, že se v tom motáte, divné však je, že to hážete na jiné…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
2. 10. 2024 09:34
Odpovědět  standa

Máte fascinující myšlenkové pochody, Staníku…….připomínají mi mou tchyni, která mě obvinila z toho, že lákám mého muže do hospody, a to proto, že nechal na ploše panáka, kterým si měřil víno do guláše. On – ne já.. Jak říkám – fascinující.

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 13:52
Odpovědět  pepa

Až na to, že ta údajná znásilněná židovka byla fotografie nějaké kurdské válečnice… (jestli to byla ten samý případ? oni si jich takhle vymysleli víc…)

Naprostý hoax a lži…

πα½

Pepa
1. 10. 2024 16:29
Odpovědět  P.A.Semi

Tak to je jasný,že je to fake. -) A jaký to denik psal předpokládám, že nějaký antivyrus nebo pokec24 a ty to převzali od UFO nebo Akta X. -.) Tak potom je vše zaručeno. Zase ty židi lžou a jsou to lichvari. A můžou i za vaše pos..R.. životy. Budete se muset zvednout od pc a jít do Libanonu jim to tam ukázat. Pak se vám bude hned dařit. Nebo potom přijdou na řadu Němci, nebo jiný národ.

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 20:23
Odpovědět  Pepa

Konkrétně tady:

Netanyahu Accuses The Entire World of Anti-Semitism – Information Liberation 2023-12-05
https://archive.is/1GPnF

Víte, to je smůla, když ty fotografie někdo dohledá a jsou přes dva roky staré…!
(a takových případů tam bylo víc, že použili staré fotografie a někdo je pak dohledal…)

Ten článek to rozebírá dost do detailů, a s odkazy…
InformationLiberation je kvalitní zdroj informací… (akorát je třeba chápat, že kde to není quote odsazené vpravo, ale názor autora odsazený vlevo, tak to je často velmi silně sarkastické…)

πα½

P9
30. 9. 2024 21:58
Odpovědět  Frank

Caitlin Johnstone: Dobří lidé ze Západu nezačali nenávidět Izrael, ale pravda je tam nakonec zavede

https://kispep.wordpress.com/2024/09/30/caitlin-johnstone-dobri-lide-ze-zapadu-nezacali-nenavidet-izrael-ale-pravda-je-tam-nakonec-zavede/

pepa
1. 10. 2024 20:20
Odpovědět  P9

A zase ten žid je tak zlý. A ten Němec a Arab jsou tak hodní. to jsou žvásty a hodnoty pravého zápaďáka z Čech.-) Co kdyby ten Čech jednou vylezl z pr… Rusáka nebo Američana a začal bojovat za …….teď přemýšlím …….stále České hodnoty.-) , které to jsou .-) prosím nápovědu ? Jooo hokej všichni si dají vlajku na auto . Jak směšné. Nebo si pověsíte vlajky Ukrajiny na VŠ a jiné státní budovy. Tohle je ten suverénní stát ? já vidím jen křiklouny co mají doma bordel a ráno po stolici se nesprchují. Co tam máte dál. Ani ta Praha by bez Židů nestála. .-)

Administrátor
P.A.Semi
2. 10. 2024 01:03
Odpovědět  pepa

Věděl jste, že šesticípou hvězdu a rudou vlajku Židům přidělili v Praze ? Karel IV jim to tu nařídil… o několik století později to pak převzali i Rothschildové v Německu a Marx potažmo žido-bolševici v SSSR, akorát jeden ten cíp dali pryč, aby to nebylo tak nápadné…?

Odsud toho pochází hodně, je tu takové Lůno Evropy…

https://pi-alpha.org/Czechia_cz

A jak jako by “Praha by bez Židů nestála” ? Ti to tu nepostavili…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
1. 10. 2024 09:24
Odpovědět  Frank

Pročistili pásmo od Palestiny a teď začali čistit pásmo Libanonu. Uvidíme co se z toho vyklube.

skeptik
30. 9. 2024 17:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Izrael si může dovolit páchat zvěrstva jen proto, že nad ním drží ochrannou ruku zločinné USA.

Jarek
30. 9. 2024 18:23
Odpovědět  skeptik

Drží ochranou ruku? Izrael USA vydírá a přes Routchildy , Reckefelry a pár dalších rodin i řídí.

Albi
1. 10. 2024 01:27
Odpovědět  Jarek

Ne – Izrael financuje už od konce . sv. Německo.
Přečtěte si
https://www.pokec24.cz/politika/holokaust-byznys-na-popelu-1-cast/
ale dlouho neváhejte. Ze zdroje, na který článek odkazuje, tj. “Myšlenky o čemkoli….” byl už odstaněn – “Omlouváme se, ale hledaná stránka blogu neexistuje“. na Pokecu zatím zlstává, ale jak dlouho???

Ukázka – že nekecám:
V roce 1976 Goldman řekl:
“Bez německých reparací by stát Izrael neměl polovinu své současné infrastruktury: každý vlak v Izraeli je německý, všechny lodě jsou německé, stejně jako elektřina, většina průmyslu… a to nezmiňuji jednotlivé důchody vyplácené těm, kteří přežili… V některých letech částky peněz, které obdržel Izrael z Německa, dokonce překročily celkovou částku financí získaných od mezinárodního židovství – a to dvakrát až třikrát!”

Albi
1. 10. 2024 01:29
Odpovědět  Albi

Židovský historik Walter Lacker tvrdí, že v důsledku západoněmeckého programu reparací:
“…lodě nabité německým průmyslovým zbožím začaly regulérně a pravidelně připlouvat do Haify a stávat se tak důležitým a rozhodujícím faktorem při stavbě země. Dnes (v roce 1965 – autorská poznámka) je izraelská flotila téměř celá “made in Germany”, stejně tak moderní železniční zařízení, velká slévárna oceli u Akko a mnoho dalších podniků. V padesátých a počátcích šedesátých let asi třetina investičního zboží dovezeného do Izraele pocházela z Německa… Kromě toho mnoho Izraelců získalo osobní restituci.”
Walter Laqueur, Commentary, May 1965, p. 29.

Takže – nejdřív hledejte informace, pak tak snadno nenaletíte na výmysly.

Albi
1. 10. 2024 01:59
Odpovědět  Albi

Oprava 1. věty: Izrael financuje už od konce 2,sv. Německo.

Markýza
1. 10. 2024 13:39
Odpovědět  Albi

Kdože to koho? Já jen vím, že Německo velmi hojně financuje Palestince. Z čeho by si stavěli jinak ty vily vilekuly. Co jim zbylo z výroby po Židech, to vzteky rozflákali a spousta jich nikdy nepracovala.

Albi
1. 10. 2024 15:02
Odpovědět  Markýza

Ten odkaz na článek v Pokecu je komplet přebraný článek z “Myšlenek …” a měl i pokračování.
Na “Myšlenkách” jsem už žádnou část nenašla – zřejmě odstraněno a na Pokecu zatím nehledala.

A proč taky? Stejně si to nikdo neotevře, natož aby přečetl. Každého zajímají jen Židé, Chazaři a stačí jim soustavně opakova, co si jednou přečetli, víc než stokrát navzájem potvrdili a od té doby přes to nejede vlak
.
Historikové nohou psát a říkat co chtějí – kdo je poslouchá, když nepotvrzují všechny pomluvy a nepotvrzené doměnky, tak dobře už naučené, že myslet se už nemusí.

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 20:39
Odpovědět  Albi

Za ten odkaz na starý článek dík, to jsem ani netušil, jaké tu jsou poklady…
Ta druhá část je pod tím článkem vpravo dole odkaz na další článek, a předchozí je o Kalergi plánu…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 14:00
Odpovědět  Albi

Nejprve asi jen Německo, a Československo jako hlavní dodavatel zbraní koncem 40-tých let, a tak někdy od 6-denní války v cca 196x ovládli i USA a nyní je financují asi především z USA…? (Tedy informace z roku 1965 jsou již zastaralé…)

πα½

pepa
30. 9. 2024 18:37
Odpovědět  skeptik

Další bojovník .-)

Vladimír
30. 9. 2024 20:41
Odpovědět  pepa

Proč bojovník? Pouze vyjádřil svůj názor, se kterým můžete souhlasit nebo nesouhlasit a polemizovat. A vy však nalepíte nálepku … příznačné.

Boomer
30. 9. 2024 21:02
Odpovědět  Vladimír

.. a nálepku jste proto vylepil i vy.. příznačné.

Vladimír
30. 9. 2024 22:52
Odpovědět  Boomer

A smím se zeptat, jakou nálepku jsem nalepil?

Joe Arp
1. 10. 2024 09:54
Odpovědět  Vladimír

Nesmíš! “K princeznám se nečuchá”!

Boomer
1. 10. 2024 09:58
Odpovědět  Vladimír

..nálepku nalepovače nálepek…

Joe Arp
1. 10. 2024 11:59
Odpovědět  Boomer

No vidíš Suchoprde, jak se umíš kroutit i za cenu demonstrace vlastní omezenosti, nalepovači nalepovačů nalepených nálepek. Já snad prasknu.

Vladimír
1. 10. 2024 20:48
Odpovědět  Boomer

Kdybyste neodpověděl vůbec, bylo by to méně trapné.

Boomer
2. 10. 2024 09:19
Odpovědět  Vladimír

..jo bonmoty, ty vám jdou, argumetace však ne. Okresní VUML nebo dokonce Vokovice?

Pepa
30. 9. 2024 21:15
Odpovědět  Vladimír

Pane Vladimíre. Proč nenazvat někoho bojovníkem, když se účastní jednání s rodinnou Rodschildu a USA a na opak. Závidím, také bych u takového jednání chtěl sedět. A ty záznamy z jednání třeba poslouchat. Nebo číst. Kam na tyhle sr.. ty lidi chodí.

Vladimír
30. 9. 2024 22:54
Odpovědět  Pepa

Manipulujete

pepa
1. 10. 2024 11:25
Odpovědět  Vladimír

V čem ?

Vladimír
1. 10. 2024 20:49
Odpovědět  pepa

V reakci

Markýza
1. 10. 2024 13:40
Odpovědět  Vladimír

Kdepak. Manipulace byste si nevšiml.

Albi
30. 9. 2024 18:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Mimo téma – pro zábavný začátek následujícího týdne – těžko dnes najít lepší fór:
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-putin-se-boji-pouzit-jaderne-zbrane-miluje-styl-sveho-zivota-rekl-zelenskyj-40491058#
Ruský vůdce Vladimir Putin se bojí použít jaderné zbraně. Nechce totiž přijít o svůj styl života, který až moc miluje, prohlásil ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj. Uvedl to v nedělním rozhovoru pro americkou stanici Fox News, jejíž redaktor se prezidenta dotázal, zda ho ruské jaderné výhrůžky znepokojují.

„Nikdo neví, co se mu honí hlavou. Jaderné zbraně může použít kdykoli proti jakékoli zemi. Nebo také ne. (…) Nejsem ale Putin. Díky bohu. On se nechová přiměřeně. Žádný adekvátní člověk nemůže jen tak přijít na Ukrajinu a udělat to, co udělal on,“ uvedl Zelenskyj. „(Putin) miluje svůj život a styl svého života. A proto si myslím, že se bojí použít jaderné zbraně,“ dodal ukrajinský prezident.

To hrdina Zelenský by se je určitě nebál použít, jen kdyby mohl!
Problém je, že “adekvátně” nemůže! 🙂
Jednak ještě nemá povolení a druhak ho nejspíš ještě nepozvali “špičky KoZa” prožít válku v “relativním bezpečím! jejich luxusních podzemních krytů. 🙂

Markýza
30. 9. 2024 20:08
Odpovědět  Albi

Kamandir geroj geroj Zelina on vjso vremja v prijutě -e..

Markýza
1. 10. 2024 20:38
Odpovědět  Albi

Tak já ti řeknu taky parádní fórek – meldoval to Kratochvíl, který má nejspíš pořád kamarády v armádě, tak to bude možná pravda: prý nám Ukrajina nabídla pomoc s úklidem po povodních. S tím, že nám půjčí tu všechnu techniku a vrtulníky a jánevímco, co jsme jim už darovali. Za pouhé dvě miliardy nám to půjčí…psychologicky bych to za pravdivé považovala.

P9
30. 9. 2024 19:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Situace je výbušná…
K situaci na Blízkém a Středním Východě Prof. Dmitrij Jevstafjev 29.09.2024 Nemyslím si, že je nutné dlouze popisovat důsledky…
https://bavorv4.wixsite.com/bavorovy-poznamky/post/situace-je-v%C3%BDbu%C5%A1n%C3%A1

pepa
1. 10. 2024 09:49
Vladimír
1. 10. 2024 20:53
Odpovědět  pepa

Už mi stylem začínáte připomínat vašeho bližního – řeporyjského vepře

Pepa
1. 10. 2024 21:49
Odpovědět  Vladimír

Je mě milejší blb než vy co ukazujete to oni Já nic .

Vladimír
1. 10. 2024 22:45
Odpovědět  Pepa

Já vím, jste stejní …

pepa
1. 10. 2024 11:26
Odpovědět  pepa

Proč mínus. Něco Vás pohoršuje ? U Židů Vám to vadí .

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 14:07
Odpovědět  pepa

Protože to jsou lži a překrucování…

A protože 1200 obětí 7. října (a to ještě z velké části rukou IDF) naprosto neospravedlňuje genocidu statisíců palestinců v pásmu Gazy… (oficiálně “jen” 41000, ale to je prý značně podhodnocené?)

πα½

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 13:49
Odpovědět  pepa

Až na to, že většinu (nebo spíš asi tak polovinu?) těch obětí zavraždila IDF !

Hamas se snažil vzít rukojmí, ale přiletěly helikoptéry IDF a všechna ujíždějící auta rozstříleli – Hanibal directive… (což potvrdil i Haaretz)
Kibuc Beeri rozstříleli z tanků, ne ze samopalů Hamásu…

https://pi-alpha.org/Nova_Festival (můj český překlad článku v The Cradle)

https://electronicintifada.net/content/evidence-israel-killed-its-own-citizens-7-october/41156
https://electronicintifada.net/blogs/ali-abunimah/new-evidence-emerges-israel-killing-its-own-civilians
https://electronicintifada.net/blogs/asa-winstanley/israel-admits-immense-amount-friendly-fire-7-october

https://www.informationliberation.com/?id=64654 … Exposing ‘Hamas Mass Rape’ Hoax

Tohle jsou skutečné zprávy, a ne co zdejší židé papouškují lži izraelských židů – třeba ta mírová aktivistka, co jí údajně usekli hlavu, aby ji pak nedávno našli čerstvě zastřelenou (nejspíš IDF) mezi rukojmími v Gaze, a to i s hlavou…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pepa
1. 10. 2024 16:36
Odpovědět  P.A.Semi

Neexistuje místní žid. Ale jsme židi a umíme se o sebe postarat. Co vy ?

Vladimír
1. 10. 2024 20:57
Odpovědět  Pepa

Umíte kulový, umíte sloužit Velkému bratrovi a dostáváte za to namazáno. Ale on Velký bratr slábne a vy zase budete úpět pro svou nemravnou nenažranost

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pepa
1. 10. 2024 21:43
Odpovědět  Vladimír

Víte Vladimirku pro co budete upet vy ?Pro nic . Vy nemáte už vůbec nic. Vše je rozkradene nic tady už není vaše. Nebojte se o nás my držíme pohromadě na rozdíl od Vás. S půlky udavači a druhá půlka fasisti.

Vladimír
1. 10. 2024 23:06
Odpovědět  Pepa

Pro nic? Pro spásu duše, tu nemáte vy, otroci z bláta a hlíny. Není mi příjemná ta zdrobnělina mého jména. Je to takové úchylně dotěrné. S těmi fašisty nemáte pravdu, s těmi se mnohem více (ve skryté podobě) paktovali bližní vaši. Ale má to vaši logiku, vždyť účel světí prostředky a byznys je byznys, to dá rozum. Chrámový otroku, opakuji, váš pán slábne, asi tvás bude muset obětovat, ale vy to pochopíte, vy to znáte. Byznys je byznys.

Pepa
1. 10. 2024 21:47
Odpovědět  Vladimír

Vladimírku komu slouzite vy ? Rusak, Američan..-,*) opravdu sranda. A až se rozhodnou jedni nebo druzí nebudete mít co jíst..

Vladimír
1. 10. 2024 23:10
Odpovědět  Pepa

Mám odpovídat? Asi už vám dám košem, povídejte si s Bůmrem. Až se vyspí a bude zase ve formě.

Boomer
1. 10. 2024 16:44
Odpovědět  P.A.Semi

..dokud nebudete likvidovat teroristy bez ohledu na životy rukojmí, budou teroristé stále brát rukojmí. Smutný postup, dokonce krutý postup, ale pouze jeho aplikací můžete zastavit odpornou taktiku braní rukojmí, pokud ovšem teroristé nepatří mezi ty naivní lidi, co jsou schopni očekávat jiné výsledky od stále stejného postupu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 20:56
Odpovědět  Boomer

Když fašisté nespravedlivě vězní a mučí tisíce Palestinců, tak je braní rukojmích na výměnu naprosto legitimní obrana… Nejlogičtější postup…

A ovšem ty rukojmí, které se 7.10.2023 podařilo dostat do Gazy, zachránily milion životů v Gaze, protože to Izraelští fašisté nemohli jen-tak srovnat se zemí celé, jak měli v plánu…

Kvůli Gaza Marine, obrovskému nalezišti zemního plynu, ze kterého chtěl Hamás podíl pro Palestinský lid…
https://www.mintpressnews.com/israel-decades-old-plan-to-exploit-gaza-gas-fields/286363/

To je zřejmě hlavní důvod genocidy v Gaze…

πα½

Boomer
2. 10. 2024 09:31
Odpovědět  P.A.Semi

.. nmoó, tak když vám princip braní rukojmí připadá jako legitimní, měl byste zvážit, kdy se přihlásíte jako rukojmí dobrovolně, bude-li vás víc, zřídíme registr podobný tomu americkému porotnímu. A hned jak se zase někde něco semele, nabídneme vás jako dubléry místo těch už odchycených rukojmí, páč braní rukojmí je legitimní a vás navíc bude hřát ten pocit, že jste něco vykonal, jo?

Pavel
1. 10. 2024 10:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Izrael nezabíjí proto, že dostal záminku, ale protože má bianko šek od hegemona a za sebou USA s NATO. Je to součástí plánů elit k udržení hegemonie USA. Stejně jako Ukrajina! Jde o dva teroristické státy pěstované USA jako bojové psí plemena k zastrašení zbytku světa a rozpoutání III.světové války za odepsání US dluhů!

pepa
1. 10. 2024 11:28
Odpovědět  Pavel

Jo tyhle šeky jsou skvělé. Akorát , že Rus se braní kleštím NATO a dělá to dobře a Israel se braní fanatikům a dělá to také dobře.

Jaromír
1. 10. 2024 12:18
Ohodnotit příspěvek :
     

Pokiaľ bude Rusko chazarské, budu si robiť čo chcú! A vyzera to tak že Rusko sa uz nevymaní z ich okov!

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 14:02
Odpovědět  Jaromír

to jsou kecy…

Rusko je především asi křesťanské (pravoslavné)… A proti terorismu Izraele se třeba Lavrov ozývá čím dál víc… Ještě to asi nestačí, ale jsou to kroky lepším směrem…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 13:55
Ohodnotit příspěvek :
     

A ovšem:

Hasan Nasrallah byl magor, který nechal nebohý libanonský lid bosou nohou šťourat do sršního hnízda nejhorší fašistické a teroristické bestie, a přitom v Libanonu nemají protileteckou obranu, tanky atd, jen pár trapných raketek… Bylo to nezodpovědné a doplatili na to…

πα½

Pepa
1. 10. 2024 17:01
Odpovědět  P.A.Semi

Doplatili nato, protože se nechala malinká část zblbnout fanatikama . Stačilo, aby přišli Němci a s poloviny Čechů se stali buď udavaci nebo fašisti. Kolik lidí se rozhodlo bojovat. A vy budete někoho moralizivat. Začnetě u sebe. A doufejte, že se to nebude opakovat.

Boomer
1. 10. 2024 19:35
Odpovědět  Pepa

.. a určitá část těch, co opravdu bojovali, byli ó hrůza Židé!!! To je neodpustitelné… dodnes!

Administrátor
P.A.Semi
1. 10. 2024 20:59
Odpovědět  Pepa

To s tím jednak nemá nic společného, druhak o těch “udavačích” to je prý záměrně nafouknutá protičeská propaganda… Už nevím, kde jsem to četl, dohledávat to nebudu… To nemá se současnou situací nic společného…

πα½

Pepa
1. 10. 2024 21:34
Odpovědět  P.A.Semi

Už začínáte bejt opravdu trapný. Byl to výmysl. -) to je skutečnost pane . Mého dědu mucilo gestapo v Jihlavě pak byl odvezen do Wroclavy kde ho pověsili. Podílel se na odboji roznašel letáky. Udal ho soused Čech. https://www.idnes.cz/xman/styl/protektorat-kolaborace-udavac-okupace-nacismus.A181101_124926_xman-styl_fro. A Vy tady budete vykládat bludy

Administrátor
P.A.Semi
2. 10. 2024 23:51
Odpovědět  Pepa

odpověď viz https://www.pokec24.cz/nezarazene/iran-zahajil-masivni-raketovy-utok-na-izrael-video/#comment-200228

Udavačů tu byla spousta, ale dnes to zase přehánějí, protože zas tak moc, jak se nás snaží pomlouvat, jich tu nebylo…

πα½

Boomer
2. 10. 2024 09:35
Odpovědět  P.A.Semi

..no, v dochovaných archivních materiálech pražské služebny Geheime Staatspolizei je také uložen přípis, jímž se dožadovala dotčená služebna navýšení početních stavů, anžto nestíhala administrovat/řádně zaevidovat, natož řešit příval udání od protektorátního obyvatelstva.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Kelly
1. 10. 2024 21:11
Ohodnotit příspěvek :
     

A už to do nich Iran pere, a do nich.

Pepa
1. 10. 2024 21:27
Odpovědět  Kelly

Iran byla krásná země než tam vlezli fanatici. Dostanou tak na prd. Že se z toho pose… vydrž

Boomer
2. 10. 2024 09:39
Odpovědět  Pepa

.. jo, tady v české kotlině i moravské rovině máme přísloví o užitku třetího, když se perou dva. Předává se po generace, po generace není plně pochopeno…