blognezařazené

Dobrý den dámy a pánové, členové vlády ČR a členové vládních stran.

Píši Vám otevřený dopis k probíhajícím procesům v České republice. Myslím na vaše dobro a rád bych vás vídal i po příštích volbách do poslanecké sněmovny ČR, které jsou v plánu v roce 2025.

Souhlasem (příp. spoluprací) s odstraněním sochy maršála Koněva a přejmenováním Koněvovi ulice v Praze jste dali jasně najevo, že nesouhlasíte s výsledky 2. světové války, že odmítáte výsledky 2. světové války. Že stojíte na straně mocnosti, která bojovala proti SSSR, tj. na straně nacistického Německa. Co když to lidem v ČR dojde?

Jaký byl postoj zástupců nejen nacistického Německa k ČR?:

„Českou pánev a Moravu a východní regiony na hranici Německa osídlíme německými sedláky. Čechy vysídlíme na Sibiř nebo do oblasti Volyně. Přidělíme jim rezervace s novými federativními státy. Češi musí opustit střední Evropu. Dokud tady budou, budou tvořit husitskobolševický agitační blok.“ (Rudolf Lodgmann von Auen)

„Když se tímto způsobem zlikviduje v tomto prostoru asi 70% českého národa, pak význam zbývajících 30%, které se z velké části skládají rasově z podlidí, jejichž asimilace je nežádoucí, poklesne natolik, že je můžeme bez obtíží vystěhovat nebo jinak zneškodnit.“ (Bernhard Adolf)

„Češi jsou rasa prasečích hlav.“ (britský velvyslanec v Německu, Sir Neville Henderson)

Vaše činy jsou již moc okaté. Měli byste trochu zvolnit a procesy více roztáhnout v čase, aby obyvatelům ČR stále nedocházelo, v čí prospěch pracujete a čí zájmy hájíte. Měli byste zahraničním správcům vysvětlit, že „moc tlačí na pilu“. Já chápu, že je potřeba do zahraničí odvádět co nejvíce zdrojů na úkor zdejšího obyvatelstva, ale až toto dojde většímu počtu obyvatel České republiky, tak se také může stát, že po příštích volbách do poslanecké sněmovny ČR, zahraniční správce přijde o značný přísun zdrojů z kolonie česko (tj. bývalé České republiky). Chápu, že stále více států na planetě Zemi opouští mezinárodní platby v dolarech, a tak určité klany v USA potřebují tyto ztráty (zisky, na které byly zvyklí) kompenzovat za jakoukoliv cenu. Skrze vojenskou, hospodářskou a kulturní spolupráci odebírat zdroje z ČR, je jistě výhodné. Nebo, že by byli občané české národnosti tak málo chápaví a nic jim stále nedocházelo?

Státní dluh překonal 3,1 bilionu, každý obyvatel „dluží“ 286 tisíc

https://www.seznamzpravy.cz        

Zvolnění procesů se týká i spolupráce s Lichtenštejny a Sudetoněmeckým ladsmanšaftem, likvidací obranyschopnosti ČR a přehnané vyvádění finančních prostředků mimo hranice ČR nejen za předražené zbraňové systémy, větší péčí o zahraniční obyvatelstvo než o občany české národnosti, propagováním názvu „česko“ (je tam ukryta podstata kolonie) namísto oficiálního názvu Česká republika, omezováním vzdělávacího systému a omezení výchovy profesionálních kádrů, postupné rušení důchodů, až příliš hlasité prosazování LGBT ideologie (i lidé bez větších životních zkušeností a děti v ZŠ jsou dost rozumné na to, aby pochopili, že 2 osoby stejného pohlaví nemohou zplodit potomstvo, což vede k depopulaci – k vylidnění území) atd. Už je toho moc a chtělo by to raději trošku povolit. On platí zákon „akce a reakce“ nejen ve fyzice, ale i v politice. Čím více se bude prosazovat projekt antiRusko ve spolupráci s omezováním životních podmínek obyvatelstva ČR, tím více bude lidí odmítat USA a EU, tím více obyvatel bude hledat útočiště u V. V. Putina a RF, které navíc nabízí životaschopnou koncepci pro přežití národa. Nakonec se může stát, že většina společnosti pochopí, co se děje a bude tzv. fandit RF. Uvědomují si toto vaši zahraniční „kolegové“? Měli byste jim vysvětlit, ať tolik nepospíchají s destruktivními procesy ČR.

Ministerstvo školství (MŠMT) chce snížit nabídku středoškolských oborů ze současných 283 na desítky.

Zdroj: https://www.idnes.cz

https://www.idnes.cz

České školství za evropským průměrem stále více zaostává

https://www.novinky.cz

Česko se otevřelo pracovním přistěhovalcům, na trhu jsou vítaní Filipínci či Indové

https://www.seznamzpravy.cz                                         

Každý desátý člověk v Česku je cizinec, více než polovina pochází z Ukrajiny

https://zpravy.aktualne.cz     

Nevíte, je někde stanoveno, do přibližně kterého roku má počet obyvatelstva české národnosti tvořit cca 50% celkového počtu obyvatelstva ČR a zbytek počtu obyvatelstva (opět cca 50%) mají tvořit příslušníci jiných národností (států)?

Nevíte, je v plánu („přáním“ ze zahraničí) zrušení Benešových dekretů a příp. výplata určitých kompenzací za „zabavené“ nemovitosti?

Lichtenštejnsko chce hledat řešení sporu s ČR i mimosoudně, řekl Pavlovi princ

https://www.ceskenoviny.cz

Stáhneme žaloby, nabízí Lichtenštejnové Česku a poslali podmínky

https://www.seznamzpravy.cz

Raději se ještě jednou vrátím k úvodu, a ještě jednou to zopakuji: „Moc tlačíte na pilu.“ Měli byste trochu zvolnit. Takto hrozí, že v příštích volbách se budete třást o výsledek. Ne o to, abyste se dostali do Vlády ČR, ale o to, abyste se vůbec dostali do poslanecké sněmovny ČR. Myslím na vaše dobro. Ono se také může stát, že nakonec vše začnou chápat i žurnalisté (někteří jsou v chápání procesů trošku pomalí), příslušníci LGBT komunity i naše umělecká elita, učitelé, studenti, vojáci, policisté atd. a otočí se k vám zády. Doufám, že jsou lidé srozuměni a chápou, že v rámci odvádění finančních zdrojů zahraničnímu správci, bude nutné zdražit nejen energie, ale i všechny dostupné produkty a služby, které jsou na využívání energií závislé (i provoz PC a zapnutá žárovka spotřebovávají el. energii). Už jste jim rozumně vysvětlili, kde bude naše republika od 1.1. 2025 brát plyn (cca za 14 měsíců končí přeprava ruského plynu pře Ukrajinu) pro vytápění nejen jejich domů a kanceláří, ale i divadel, sálů, síní, škol, školek, nemocnic, úřadů atd. a jak bude nutné zavírat uhelné elektrárny (nejen skrze emisní povolenky) a už v ČR nebudeme schopni vyrobit potřebné množství el. energie ani pro vlastní spotřebu? Nebo budeme opět brát dražší ruský zkapalněný plyn, přeprodávaný např. přes USA? Pomohlo by zavřít divadla, restaurace, školy a nemocnice? Nebo průmyslové a potravinářské podniky. Ušetříme energie.

Žádné malé zvýšení. Regulovaná část ceny elektřiny má vzrůst o 70 procent

https://www.novinky.cz

Ještě se zeptám. Netušíte prosím, zda jsou jaderné elektrárny Temelín a Dukovany schopny bezproblémově „spalovat“ jaderné palivo vyrobené v USA? Elektrárny jsou navrženy a postaveny tak, aby zpracovávaly palivo vyrobené v RF, nebo v USA?

K problému paliva na JE Temelín

https://www.sujb.cz

ČEZ a jeho problémový Temelín …. s analytiky

https://www.akcie.cz//komentare-a-doporuceni/9680-cez-a-jeho-problemovy-temelin–s-analytiky/                                                                                   (obr. 10)

Co když lidé pochopí, že výše uvedené procesy nejsou omyl, nebo chyba, ale že se jedná o naplánované a řízené procesy. Lidé možná stále ještě nechápou, že volbou prounijních politických subjektů (či prezidentských kandidátů), vyjadřují svůj souhlas či nesouhlas s výše uvedenými procesy. Neúčast ve volbách a tolerance s politickými subjekty prosazujícími výše uvedené procesy je také souhlas. Co ale když toto většinová společnost v ČR pochopí? Co když lidé začnou uvažovat, ve stylu: „Jak to bude vypadat za 50 či 100 let?“ Co potom?

Pavel Tyc

sdílet na

60 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
jirik
2. 11. 2023 21:07
Ohodnotit příspěvek :
     

jak to bylo s rozdělením československa
https://youtu.be/pZZiKm1gjds?feature=shared

další zajímavé informace najdete na http://www.czechaslavakia.cz/ a http://dierzavi.cz/

jsladin
2. 11. 2023 21:50
Odpovědět  jirik

„Češi jsou rasa prasečích hlav.“ Ten hajzlík měl asi pravdu, jelikož jen národ prasečích hlav si zvolí ty největší prasečí hlavy aby jim vládli.

zdendulka
3. 11. 2023 09:01
Odpovědět  jsladin

ty jsi sčítal volební lístky a napovídal panu Rychetskému, nebo co o tom víš, že takhle demagogicky trousíš polopravdy….. ty jsi nepřítel svého národa ?

připravený
3. 11. 2023 09:35
Odpovědět  zdendulka

ano
jsladin je sám prasečí hlava !

Jura S
3. 11. 2023 10:11
Odpovědět  jsladin

Když se dívám na Fialovy fotky z mládí – rezavý rudý rypák, pak musím souhlasit… 🙂

Frank
3. 11. 2023 13:28
Odpovědět  jsladin

Bohužel, je to tak.

Rattus
3. 11. 2023 17:47
Odpovědět  jsladin

Nadávat na svůj národ může jen skutečná prasečí hlava.

Boomer
3. 11. 2023 18:07
Odpovědět  Rattus

.. no, já bych to jako nadávání na vlastní národ nevnímal. Spíš mi to připadá jako smutné konstatování ještě smutnějšího faktu. No kdo ty prasečí hlavy zvolil? Marťani? S úklidem je třeba začít vždy na vlastním dvorečku…

Standa
2. 11. 2023 23:26
Ohodnotit příspěvek :
     

cit:,,„Českou pánev a Moravu a východní regiony na hranici Německa osídlíme německými sedláky. Čechy vysídlíme na Sibiř nebo do oblasti Volyně. Přidělíme jim rezervace s novými federativními státy. Češi musí opustit střední Evropu. Dokud tady budou, budou tvořit husitskobolševický agitační blok.“ (Rudolf Lodgmann von Auen)
—————————————– No, nevím , co se týče toho bloku!
Jistý jsem si ovšem tím, že česká nomeklatůra jistě zastává naprosto jinou ideologii.Tu Rudolf Lodgmann von Auen. I když jsme ,zatím, vydrželi v České kotlině.Ale pokud je neposadíme za katr, tak se jim to může v čase podařit.

Albi
2. 11. 2023 23:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Ono to bude s tím řešením otázek spojených s existencí republiky podobně jako s Covidem.
Dozvíme se o všem až po sezóně.
https://www.extra.cz/zpravy-prymula-o-ockovani-proti-covidu-moc-nepomaha-a-muze-byt-dokonce-nebezpecne-a37a5?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#
Epidemiolog Roman Prymula upozornil na rizika spojená s vakcinací Pfizerem. Na informaci pocházející od americké CNN, že očkování proti covidu vakcínou společnosti Pfizer může znamenat u starších lidí větší riziko mrtvice v kombinaci s očkováním proti chřipce, odpověděl, že „se na toto téma skutečně vedou odborné diskuze“. „Domnívám se, že závěr bude takový, že současné podání vakcíny proti covidu-19 a chřipce už nebude doporučováno,“ uvedl Prymula, který navíc potvrdil, že u nás v Česku aktuálně nedisponujeme alternativou k očkovací látce společnosti Pfizer.
xxxxx
Jak to, že tohle všechno věděli dezinformátoři už minimálně před čtyřmi léty, zatímco dnes se začalo s očkováním čtvrté dávky? A dokonce i dětí?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
3. 11. 2023 09:58
Odpovědět  Albi

Albi, já se tedy takovými týpky jako je tento a jim podobní vůbec nezabývám. Kdo jsou, co prospěšného pro národ dělají? Různí poskoci globálu a škůdci zemští, takovými se nezabývám. Když nemohu nijak jinak projevit svůj odpor k těm kdo nás vedou do katastrofy, tak je nekomentuji. A připomenu – SLEPÁ VÍRA V AUTORITU JE NEJVĚTŠÍM NEPŘÍTELEM PRAVDY. EINSTEIN. A pokud vím, tento týpek byl dáván za příklad génia, který ví vše. Jediné co mne mrzí je, že většina tohoto národa je slepá, nevidí co se děje a v rozumové sféře je na tom hůře než malé miminko po narození. Celkově se dá říci, že naše vládnoucí kamarila je věrným obrazem většiny našeho národa. Bohužel.

Ladislav 💤
3. 11. 2023 06:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Copak copak? Už se nám ten zlodějský a vraždící kapitalismus přejedl? Nechtěli jsme levné nájemní byty, levné a zdravé naše potraviny, nechtěli jsme normy na ně a hlavně klid a mír ve státě. Zlatý socialismus, opravdu zlatý! Proti tomuhle Fyjalovému odpornému hnusu!

3. 11. 2023 08:40
Odpovědět  Ladislav 💤

Ne, nechtěli jsme. Chtěli jsme jezdit každý rok kolem světa, chtěli jsme se oblékat podle Neckermanna a Quelle, chtěli jsme Kadillaky a Chevrolety, (i Mercedes bychom taky brali). Kdo by si zatěžoval mozek s činží a daněmi?

zdendulka
3. 11. 2023 09:03
Odpovědět  primak

teď je každej chytrej…… jak ubohé……..

Ladislav 💤
3. 11. 2023 09:22
Odpovědět  zdendulka

Ale tohle jsme se všichni učili na ZŠ o kapitalismu a naším dědům jsme nevěřili. Ti moc dobře věděli co jsou zač, proto volili ve 48 komunisty, aby se měli lépe! Dnes se na ně povinně plive.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy
3. 11. 2023 10:11
Odpovědět  zdendulka

Zdendulko, vy jste asi ještě mladá a nedovedete si představit jak pohodově jsem si jako dělník za socíku žil i když jsem neměl ty mercedesy a nejezdil do Alp. Ale vše ostatní ke spokojenému klidnému žití rodiny jsem měl. A nikomu jsem přitom netleskal a nikomu se nepodbízel. Prostě jsem jen obyčejně žil.

Boomer
3. 11. 2023 11:41
Odpovědět  Pavel z Moravy

..stejně tak prostě obyčejně žili v té době dělníci v kapitalismu. A když se jim zachtělo, bez nějakých povolení tamních úřadů, jezdili se na nás kouknout, jak si tu žijem.. a potom se vraceli do té kapitalistické hrůzy.

Akési čudné to bolo, no čo povietě, Kefalín, há?

Gales
3. 11. 2023 12:03
Odpovědět  Boomer

A povestě mi Boomer prečo tý ľudia terazky na ten vysněný kapitalizmus tak nadávajů.Ha????

Boomer
3. 11. 2023 13:20
Odpovědět  Gales

.. no, protože tohle naše divné zřízení nemělo a nemá s kapitalismem nic moc společného a díky plíživému postupu neomarxistů v celé Evropě se to se*e i tam, kde socialismus nikdy neměli a žili bez něho klidně a spokojeně. Takhle mi to vysvětlili lidi, co žijí už nějakou generaci v kapitalismu a stejně tak i lidi, co šli ze socialismu do kapitalismu po roce 1968. A jedni ani druzí nejsou žádní pitomci, kteří by se nedokázali nad problémem zamyslet.
Ovšem je možné, že vy jste v kapitalismu prožil baj voko padesát let, v socialismu taky tak a jakožto Metuzalémovo dvojče máte díky svým osobním zkušenostem ve věci jasno…
Há……máte?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
3. 11. 2023 18:08
Odpovědět  Boomer

.. a zase tři opičky, co nepoznaly cizí kraje a cizí zvyky. ;o)))))

Pavel z Moravy
3. 11. 2023 16:27
Odpovědět  Boomer

Jak kteří dělníci si tam pohodově žili. Ale to už jsme probírali mnohokrát. Je zbytečné se o tom stále bavit, neboť situaci dnešního marasmu to nezmění. Je zvláštní, že toto dnešní zřízení nemá s kapitalismem nic společného, jak tvrdíte. Odkud se tedy vzalo, z jakého prostředí vzešlo? Já mám takový pocit, že vzešlo z jejich široširých kapitalistických lánů a pročpak ti ” skvělí” kapitalisté tomu nezabránili a ručku v ruce s nimi tento systém podporují? Nebo, že by tam už před mnoha lety bylo tolik skrytých komoušů, aby jim ten nádherný svět rozebrali? Co potom dělali bratři Dullesové a jejich následovníci aby připustili taková individua k moci. Nebo jim tam straničtí kádři ze SSSR infiltrovali svoje soudruhy. Vždyť komunistická strana USA nikdy nebyla významná. Tak třeba sakra Clintonovci, nepochází oni nakonec všichni z proletářských rodů a nebo se jim zajedl kapitalismus a teď si zkusí upevnit svoji moc přes zelenou pakárnu, LGBT a další sračky. Proč potom ti skuteční kapitalističtí draci s těmito týpky nezatočí, vždyť ten skvěle si žijící proletariát by je musel podpořit. To jsou otázky na které je potřeba odpovědět. Kdo přesně stojí za tím, co za srač.kárnu nám tady vnucují?

Pavel z Moravy
3. 11. 2023 16:44
Odpovědět  Pavel z Moravy

Nebude to nakonec tak, že prostě pro udržení moci, co udržení, ale mnohem větší upevnění se jak kapitalisté tak překabátění komunisté spojí s kterýmikoliv grázly, různými celebritkami, šorošátky, šváby a dalšími týpky a ruku v ručce si připravují svůj vysněný NWO. Toto by potom dávalo logiku. Dávno připravený plán všech tzv. elit jak nedopustit, aby si skutečně lid vládnul ku prospěchu svému, neb nás mají za ty zbytečné vyžírky. Můj, dnes již mrtvý švagr dlouho pracoval jako zámečník v Rakousku, neb bydlel na hranicích a byl tam spokojený, byl dobře placený, měl zdravotní pojištění pro celou rodinu, nu prostě nestěžoval si. Ale stálá práce na slunci a svařování mu přivodila nejprve rakovinu kůže a poté se to rozšířilo a zemřel. Samozřejmě toto se mu ale mohlo stát i doma. Nejsem idiot, abych šmahem odsuzoval vše ze západu, ale to samé platí i o situaci zde za socialismu. Já jsem si žil v pohodě, někteří třeba ne, ale to už je asi tak dané. Někdo je spokojený s tím, někdo s tím. Prostě někdo ty holky a někdo vdolky.

Slovan
3. 11. 2023 18:06
Odpovědět  Pavel z Moravy

👍 👍 👍 👍 👍
Pavle je to jak o těch Házet perly……….
Bojuješ s těmi co mají za úkol to tuna rozmrrdááávatt.
Navzájem se krejí, já už se ptal. Dostal jsem úsměvnou odpověď, kterou jsem si objasnil s kým tu máš-me čest.
Takže je to marný. Teď ještě mají navrch.

Boomer
3. 11. 2023 18:19
Odpovědět  Pavel z Moravy

.. skuteční kapitalisté ze Západu náš kočkopsí systém uvítali s nadšením, protože jim bylo naše rodinné stříbro nabízeno takříkajíc za hubičku. Blbej, kdo levně prodává, ještě blbější, kdo levně nabízené nekoupí!
To zase vím od přátel a příbuzných na Západě v té době už usedlých. V jejich novinách o tom četli, v televizi viděli každou chvíli, jak si u nás někdo z jejich podnikavců namastil kapsu. A ptali se, ptali, divili se: to se nechá váš stát jen tak okrádat?!
Kde jinde by mohl ředitel vytunelované banky mektat, že on nic, on jenom ředitel, on jenom podepisoval. Kde a na čem ti lidi vyrůstali, kde studovali, v jaké partaji seděli, aby udělali kariéru? To přišli do vedení socialistických národních podniků až po sametu? Howno!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
3. 11. 2023 18:45
Odpovědět  Pavel z Moravy

.. jenom našich obrkomančů tam měli spousty od 68 roku. Vzali kramle na Západ, papali kapitalistický chlebíček, ale svoje přesvědčení a způsob myšlení nezměnili, kukaččí vejce. A ta individua v USA se nedrala k moci hned, jenom vychovávali na universitách další a další generace sobě podobných. A počkali si a dočkali se.

Vladimír
3. 11. 2023 18:29
Odpovědět  Boomer

V roce 1969 jsem byl ve Vídni a tam mně na jedné společenské akci řekla nějaká ženská “my jsme rádi, že tam ten socialismus máte”. Mně málem kleplo.Dnes ale vím, že oni nás používali na své kapitalisty jako strašáka.Teď už spadli s lopaty a mají smůlu.

Slovan
3. 11. 2023 19:15
Odpovědět  Vladimír

👍 👍 👍 👍 👍 👍
Však říkám nemá cenu přemlouvat zabeněnce kteří mají v hlavě jen to svoje vidění. Já měl v NSR známé taky v Offenbachu, tak vím co mě říkali, že to není zas tak růžové jak tu jistí propagátoři razí. Je to jen past.

Slovan
3. 11. 2023 19:17
Odpovědět  Slovan

Jó ten debilní argument proč se tam vraceli zpět je totálně pro dementy. To může napsat jen mdlého ducha soudruh.

Boomer
3. 11. 2023 19:41
Odpovědět  Vladimír

..jo, to máte těžké, debilní soudruh těžko dokáže vysvětlit, proč lidi na Západě trpící se po krátké čumendě v socialismu zase vraceli trpět na Západ. Tak to debilně okecá, jak už je u debila zvykem…

Pavel z Moravy
3. 11. 2023 10:05
Odpovědět  primak

Tohle co jste jmenoval já tedy nechtěl a to poslední byla alespoň pro mne a rodinu priorita.

3. 11. 2023 13:43
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ale nezasměješ se?

Pavel z Moravy
3. 11. 2023 17:58
Odpovědět  primak

Proč by ne.

Honza 1966
3. 11. 2023 12:25
Odpovědět  primak

Quelle a Neckermann mi byly ukradený, americká auta mi taky nikdy a ani teď nic neříkala, dostat z osmiválce Hemi dostat půl kobyl, než Porsche z malého boxera, atd. Ale, co mi na socialismu vadilo, bylo: socialisticky pracovat, znamená socialisticky žít. S prací v těžkém průmyslu jsem od vyučení neměl vůbec problém, práce mne bavila a pořád baví (naštěstí na to fyzicky pořád mám). Ale příkazy co můžu číst, co můžu poslouchat, jak mám vypadat, nějak nebyly v souladu s mou mentalitou. Pracovní výsledky tehdy vynikající, chování v nesouladu se socialistickou morálkou, nikdy jsem nic neukradl, nezničil, nikomu jsem neublížil. A to jsem záviděl obyvatelům za plotem, že u nich se takové kraviny vůbec neřešily. Děláš, vyděláváš, platíš státu co máš? Tak OK, oblékej se jak chceš, zpívej si co chceš, piš si co chceš atd. Jen když spácháš trestný čin, tak dostaneš po držce.
Můj možná pro vás zcestný názor:
Svobodná společnost: “vše co není výslovně zakázáno, je povoleno, když to nikomu nezpůsobuje prokazatelnou újmu”
Reálný socialismus: “vše co není výslovně povoleno, je zakázáno, újma neújma”

Honza 1966
3. 11. 2023 12:31
Odpovědět  Honza 1966

O tom co je správné a co ne rozhodujeme my, strana. Jedno jestli NSDAP, VKsB, KSČ, KSSR, to je jedno. Prostě názor jednotný. Lidi mají tisíc různých povah, tisíce priorit. To jim musí “jediná správná ideologie” a že jich už bylo, diktovat, jak mají žít a následně trestat?

3. 11. 2023 13:52
Odpovědět  Honza 1966

No, mohl jsi vyjmenovat těch trochu víc, neznáš je?

Honza 1966
3. 11. 2023 16:10
Odpovědět  primak

Nevím na co se ptáš? Ve svém předcházijících příspěvcích se nikde nezmiňuji o něčem nebo o někom “trochu víc”. Tebe život do 89 bavil?

Pavel z Moravy
3. 11. 2023 17:08
Odpovědět  Honza 1966

Ale jdi, proč v padesátých letech a také později pronásledovali ve státech lidi za jakékoliv jiné názory, které nesouznili s kapitalistickým viděním světa. Asi jsi viděl tedy málo filmů a přečetl málo knih, které o tomto pojednávaly. A doplním Primaka, mně nikdo nic nepřikazoval, co číst, na co se dívat, jak se česat, neb jsem nosil delší vlasy jako my všichni, kam chodit a jezdit na zábavu, s kým se kamarádit a dělat pytloviny a to jsem od tebe podstatně starší. Jestli jsem to správně pochopil, tak v době převratu ti bylo 23 roků, to jsi musel chudáku strašlivě trpět, když jsi se v18 vyučil, pak šel na vojnu a ze 2 roky tě ti hrozní komunisté terorizovali. Já se narodil o 15 roků dříve, tak jsem v tom žil 38 roků, ale takovou hrůzu jako ty jsem fakt neprožil. Ale abych byl spravedlivý, každý to máme asi jiné, prostě pohled na společnost. A jen tak mimochodem, mám doma k 1000 knih, téměř vše koupené za socíku a z toho je tak 80 % knih západních autorů. To je pecka, že. Socialismus a oni prodávali západní autory. Zato dnes váš tzv. liberální sračkomet mi zde nepustí třeba nic z Ruska a přitom kultura Ruska, to jsou klenoty. Takže někdy si můžeme pokecat znovu, od toho je tu Pokec.

Slovan
3. 11. 2023 18:23
Odpovědět  Pavel z Moravy

Vidíš, ale LP od Black Sabbath jsi tu nekoupil nikde.
Pavle knihy a propagace Hard and Heavy je nebe a dudy.
A hlavně nebyly na to valuty.

ModrýKlokan
4. 11. 2023 13:43
Odpovědět  Slovan

Valuty, rifle i banány často chyběly, protože jsme byli pod západním embargem na dovoz i vývoz. Položkový seznam embargovaného zboží řídila nějaká pařížská hospodářská komise.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
3. 11. 2023 17:22
Odpovědět  Honza 1966

Opravdu nechci provokovat, ale dnes je to snad jiné?
Snad jen v tom, že neradí “strana a vláda”, ale premiér a stran několik a všechny vzácně jednotně totéž).

3. 11. 2023 13:51
Odpovědět  Honza 1966

Asi jsi žil někde jinde než já. Nikdo mi nepřikazoval, co mám číst a co můžu poslouchat. Dokonce mi nikdo nenařizoval chodit na ruské filmy, co dneska někdy od některých slyším, čtu. (i když některé byly opravdu hodnotné, jak vidím dnes, a my jsme je propásli.)

A tak jsem toho hodně poznal, daleko víc, než lidi na Západě, kteří si mohli číst a poslouchat co chtěli, ale oni moc nechtěli. (oni chtěli taky toho Neckermana).

A když se s nima dnes bavíš, tak zjistíš, že toho víš o jejich kultuře víc než oni. Oni nestáli ve frontě každý čtvrtek na Václaváku u Knihy, (kde byla za mlada stanice trolejbusu). Ty asi taky ne…

Honza 1966
3. 11. 2023 16:25
Odpovědět  primak

Ne, jsem z Hané, prdel zakopané, nám musel stačit rušený rozhlas.

Albi
3. 11. 2023 16:59
Odpovědět  Honza 1966

No tak zato dnes můžete poslouchat cokoliv v dobré kvalitě, ale zas to není k poslouchání.
Nebo se bavíte nad tzv. kapitalistickou zábvou typu užvaněných seriálů s několikatisícovým pokračováním a všechny se stejným “slovním průjmem” – kdyby neměly každý jiný název, rozdíl byste mezi nimi těžko hledal?

Boomer
3. 11. 2023 18:29
Odpovědět  Albi

.. no, já si za komančů nechal do televize kámošem nainstalovat přijímacího brouka pro západní normu signálu, anténu jsem si dal na balkon v paneláku a hned mě napráskal jeden lampasák od nás z baráku, uliční výbor šílel. A na rakouských TV kanálech mě zajímala publicistika, zprávy, žádné seriály.

Zdeněk
5. 11. 2023 20:01
Odpovědět  Boomer

No, bydlím v okrese Tábor a antény pro příjem rakouské televize, namontované za poplatek televizním servisem, zde byly za socíku skoro na všech domech!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
4. 11. 2023 05:35
Odpovědět  Albi

On je trapně užvaněný i tady.Pochybuji, že tento …..hento…někdy pracoval. Jemu právě vyhovuje , že dnes se pracovat nemusí a , že může být na sociálce!

Pavel z Moravy
3. 11. 2023 10:03
Odpovědět  Ladislav 💤

Ladislave, nejenom proti tomuhle, ale proti celé dnes již téměř 34 leté nalejvárně tzv. kapounského blahobytu.

Eva
3. 11. 2023 09:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Podepisuji !

Putinovec
3. 11. 2023 09:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Zeptám se takto . Je to , co probíhá chybou řízení , nebo očekávaným statistickým kalkulem , který je součástí nadřazeného procesu , vedoucí k přeformàtování světa , Evropy a tím i ČR .
Pokud chápu , z pohledu např. Velké Francouzské revoluce – prohry , že toto přeformátování probíhá rukama obyvatel státu – systému , přesně tak , jak to proběhlo během přeformátování socialistického bloku , tak ta odpověď , zda je to chyba řízení ,či řízeným záměrem ke vzpouře obyvatel , celkem snadno pochopitelná .

Gales
3. 11. 2023 12:05
Odpovědět  Putinovec

Velká neznámá je to co je cílem přeformátovávání lidí?

4. 11. 2023 13:55
Odpovědět  Putinovec

Tohle je spíš jen narovnání podvodu na celém Lidstvu…před sto lety jsme uhli špatně,díky podvodu …

Jura S
3. 11. 2023 10:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Obávám se, že EUhnije a IV. říše nás už tak svázala, že jediným řešením jsou násilné občanské nepokoje za nastolení opravdové demokracie bez Leipcigů, Bruselů, gryndýlů, ekofašos a pejzo bankovních podvodů…

Boomer
3. 11. 2023 11:36
Odpovědět  Jura S

..hm, a vy jako myslíte, že revolucí hnaná masa se dokáže za pochodu shodnout na designu opravdové demokracie?
Zkuste mi vymodelovat plán činnosti revolučních mas, směřující k nastolení opravdové demokracie, pro začátek jen prvních třiceti minut po násilném odstranění vlády. A že nechávám děkovat předem…

Gales
3. 11. 2023 12:08
Odpovědět  Boomer

V Čechách to byl výkup všech banánů a tak tady vznikla banánová republika pod vedením pětidemolice za zachování kapitalismu a ,,demokracie”.

Boomer
3. 11. 2023 13:28
Odpovědět  Gales

.. tak nějak si z vaší odpovědi vyvozuji, že dle vás masa netušila co činí. S tím jsem nucen souhlasit a dovolím si predikovat, že v tomto ohledu je masa velmi konzistentní a i při další příležitosti ke změně to pos*re zase.
Jakožto celoživotní marginál(vlastní volbou..) to na základě dlouholetého sledování chování masy beru jako fait accompli…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ModrýKlokan
4. 11. 2023 13:49
Odpovědět  Boomer

Taky myslím. Nebo spíš to považuju za jistotu. Skutečná evoluce k lepšímu, probíhá jako v přírodě, pomalu, v reakci na aktuální i dlouhodobé okolí. Připravuje se tisíce, spíš desetitisíce budoucích změn různých vazeb. S revolucí to nemá nic společnýho.

Jura S
3. 11. 2023 16:15
Odpovědět  Boomer

Stačí dosadit vládu odborníků, ale OPRAVDOVÝCH odborníků, a že jich v každé profesi je….

Boomer
3. 11. 2023 18:38
Odpovědět  Jura S

.. kdo je vybere, určí, dosadí? Kdo se shodne na tom, který z nich je k čemu vhodný? Jak nahradíte jejich podřízené? Budete na to dohlížet, vyhodnocovat osobně jejich činnost nebo bude zase všelidová diskuse a hlasovačka? Takový ten všelidový kvas odspodu, nepolitická politika? Ku*wa, to už tu jednou bylo!!!!!!!!
Ale měl jste psát o činnosti v prvních třiceti minutách po násilném odstranění vlády. Těch třicet minut je totiž tak akorát čas, než přisviští první zelený anton s ozbrojenými chlápky a havrani vás začnou sbírat do pytlů.

Miro 2
3. 11. 2023 19:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Faktem je, že za více jak posledních 30 let si toho občané této okleštěné republiky nechali líbit neuvěřitelně mnoho nežádoucích změn, které poškodily, škodí národu a škodí rozvoji a suverenitě republiky. Západ nás okradl zatu dobu o biliony korun a ještě náš národ uráží a nazývají nás prasečími hlavami. Děkuje vám zrádci, kteří někteří nás zaprodali Adolfu Hitlerovi marně doufajíc, že se sami vyhnou válce. Nevyhnuli se jí a kdyby Hitler neměl v úmyslu napřed napadnout tehdější SSSR byl by s nima ámen.

4. 11. 2023 13:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Pecka,palec nahoru,jako bych to psal sám…jen jsem čekal že touhle dobou už je budou Vrány dojídat…