Krize UKRAJINA

USA oznámí nákup systému protiraketové obrany země-vzduch středního až dlouhého dosahu pro Ukrajinu

USA plánují již tento týden oznámit, že pro Ukrajinu zakoupily pokročilý systém protiraketové obrany země-vzduch středního a dlouhého dosahu, uvedl pro CNN zdroj obeznámený s tímto oznámením.

Prezident Joe Biden, který se v současné době setkává s vedoucími představiteli skupiny G7 v Německu na summitu zaměřeném především na Ukrajinu, nedávno oznámil, že USA poskytnou Ukrajině “pokročilejší raketové systémy a munici”, protože její válka s Ruskem pokračuje. Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj by měl v pondělí virtuálně oslovit Bidena a další vedoucí představitele zemí G7.

V reakci na žádosti ukrajinských sil bude tento týden pravděpodobně oznámena i další vojenská pomoc, včetně další dělostřelecké munice a protiletadlových radarů. Ukrajinští představitelé požádali o systém protiraketové obrany, známý jako systém NASAMS, vzhledem k tomu, že tyto zbraně mohou zasáhnout cíle vzdálené více než 100 mil, ačkoli ukrajinské síly budou pravděpodobně muset být na tyto systémy vyškoleny, uvedl zdroj.

USA neustále oznamují další bezpečnostní pomoc Ukrajině. Minulý týden Bidenova administrativa oznámila dodatečnou vojenskou pomoc Ukrajině ve výši 450 milionů dolarů, díky níž dostane další čtyři raketové systémy s vícenásobným odpalováním a dělostřeleckou munici pro jiné systémy.

A začátkem tohoto měsíce Bidenova administrativa oznámila, že poskytuje Ukrajině další vojenskou pomoc ve výši 1 miliardy dolarů, přičemž tento balíček zahrnuje dodávky dalších houfnic, munice a systémů pobřežní obrany.

CNN minulý týden uvedla, že americká hodnocení války stále více předpokládají dlouhou a trestající bitvu ve východní části Ukrajiny s vysokými ztrátami na personálu a vybavení na obou stranách.

Američtí představitelé se domnívají, že ruské síly plánují na východě pokračovat v intenzivních útocích, které se vyznačují těžkým dělostřelectvem a raketovými údery, se záměrem časem vyčerpat ukrajinské síly a odhodlání NATO.

Co se týče Ukrajiny, její armáda spaluje munici ze sovětské éry, která se hodí do starších systémů, a západní vlády stojí před těžkým rozhodnutím, zda chtějí nadále zvyšovat pomoc této zemi, k čemuž se Biden již zavázal.

“Budeme i nadále v čele světa v poskytování historické pomoci na podporu boje Ukrajiny za svobodu,” napsal prezident minulý měsíc v článku pro New York Times.
https://cnn.it/3OnPYG4


sdílet na

61 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
janle57
27. 6. 2022 10:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Pokud se takové zbraňové systémy dostanou do rukou banderovské armády lze v brzké
době očekávat raketové útoky na velká ruská města v týlu,jak na to Rusové zareagují
je asi nabíledni,bude to konec Kyjeva,Lvova,Oděsy a dalších měst,tohle naduté gesto
hotdogů odnesou jen obyčejní ukrajinští lidé,jen se sám sebe ptám jak je možné
takové těžké krámy do Ukrajiny dopravovat,aniž by si toho Rusové nevšimli a všechny
železnice a silnice nezničili?

Josef
27. 6. 2022 11:25
Odpovědět  janle57

Mne by spíše zajímala obsluha. Tohle chce dobře vyškolené odborníky. Asi by se jednalo o hodně cenné jazyky.

me2d44
27. 6. 2022 12:39
Odpovědět  Josef

Jednoduchá odpověď: abych zvládl principy sovětského radaru (potřebného k podání informace a zaměření na cíl), tak jsem na vojenských školách strávil 9 let. Po nástupu k útvaru mi řekli: “co jsi se naučil, rychle zapomeň, co mašina, to originál – podle stupně “generální opravy”. Takže jsem se vlastně učil znova…..

skylla
27. 6. 2022 14:47
Odpovědět  Josef

přijedou emeričtízmrdi….

me2d44
27. 6. 2022 12:29
Odpovědět  janle57

No neměnil bych trenky dřív, než třetí den, pokud není nutno. O amerických protiletadlových a protiraketových systémech vím, že umí střílet zpravidla jen v sektoru 30°ve směru, kam je otočena rampa (jak znám ruské systémy, tak už skoro 50 let stará Dvina střílela celokruhově). Poslední verze ještě SOVĚTSKÝCH PLRV prostředků byly schopny odpálit raketu i z přepravníku – a navést ji na cíl. Je snad něco, čím by kovbojové mohli Rusku vyhrožovat???

Pozor
27. 6. 2022 12:29
Odpovědět  janle57

PVO sú rakety zem vzduch a nie na ostreľovanie ruského územia.

me2d44
27. 6. 2022 13:04
Odpovědět  Pozor

Jste na omylu – odpalovací zařízení se tak nazývá proto, že je odpalovací – a nasadit se na něj dá dneska LIBOVOLNÁ raketa – takže z některých se dá střílet i ONYX, nebo KALIBR. Podle doletu, risknete si, že budete v ohrožené oblasti v dosahu? No a pak rakety Kinžál – stílené z letadel. Pobavil jsem se na jedné diskusi příspěvkem, že pro zničení krytu v hloubce 130 metrů musel mít jadernou nálož. Ovšem, od neznalců a popíračů fyziky se to dá očekávat. Prostě, nikdo nepočítá s tím, co udělá něco, co přiletí rychlostí 7Mach – a nemusí to mít ani klasickou nálož. Přeji nám tady na “západě” “vlhké sny”. Myslím, že přijde chvíle, kdy nám bude pořádně horko…

me2d44
27. 6. 2022 13:05
Odpovědět  me2d44

oprava: střílené, význam to nemění.

Pavel K
27. 6. 2022 15:05
Odpovědět  me2d44

No podívejte se tuna den zpět tuším, tak u nějakého článku je odkaz na ten Kinžal, jak dopadl na ten bungr. Celkem slušná pecka.

krtek
27. 6. 2022 16:19
Odpovědět  Pavel K
Pavel K
27. 6. 2022 17:02
Odpovědět  krtek

🤣 🤣 🤣 ☠ 🙋‍♂️

me2d44
27. 6. 2022 17:25
Odpovědět  Pavel K

V žádném případě tam nebyla jaderná hlavice – jenom 7Mach dá dostatečnou kinetickou energii, a pak to dá dobrou šupu – teď to bylo do 130 m. No a kdyby to nestačilo – proč nenahradit “klasickou” munici tou termoblastickou? Dopad na podobné místo, ale vytáhne to plíce i 300 m pod zemí. Lidi, uvědomte si, Rus se musí bránit, ale on na to má! V raketové technice je tak 15 let ve předu – no a amíci si můžou do kosmu létat třeba na koštěti ( jak řekl Rogozin).

Hans
27. 6. 2022 19:46
Odpovědět  me2d44

Termobarická munice z fyzikního principu fuguje pouze v atmosféře v zemi nefunguje.

28. 6. 2022 00:53
Odpovědět  me2d44

Sem slyšel, že už maj ve vývoji nějakou extra trampolínu.

Pavel K
28. 6. 2022 17:40

….a není prý zapotřebí mít švihadla. 🤣🤣🤣🙋‍♂️

Albi
27. 6. 2022 14:57
Odpovědět  janle57

A pokud se dostanou do rukou i jiných než banderovských ……? Budou si umět s nimi poradit, nebo k čemu je použijí?

Všeobecně se přece ví, že většina zbraní dodávaných na Ukrajinu mizí na černém trhu.
A ti “dodavatelé” snad netuší, že vyzbrojují SVÉ nepřátele? Nebo proti komu snad si je “kupci pořizují? Pro parádu, aby ukázali, že “na to mají”? Jako když si pořizují luxustní auta, vily, jachty?

Markýza
27. 6. 2022 15:10
Odpovědět  Albi

Dodavatelé oslepli a mrzí je zřejmě život.

Ladislav
27. 6. 2022 11:09
Ohodnotit příspěvek :
     

Přišel čas zlikvidovat to gengsterské hnízdo usa i brity! Ti parchanti nedají nikdy pokoj!
Svět poděkuje!

me2d44
27. 6. 2022 17:35
Odpovědět  Ladislav

Nepospíchejte, připomenu jen Pjakinovo ” zákon času” ( закон времени). Česky se říká “kdo si počká, ten se dočká – a je na tom víc pravdy, než si dokoliv myslí….

Pavel K
27. 6. 2022 11:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Nóo, vypadá to, že asi brzo vznikne Putinův průliv. 🤦‍♂️🤦‍♂️

me2d44
27. 6. 2022 13:15
Odpovědět  Pavel K

No, pokud máte na mysli ten mezi Mexikem a Kanadou (přímý zásah Yellowstone), tak by to zabolelo i nás – několik let tektonické zimy a bez ruského plynu – no pořídil jsem si termo prádlo, ale nevím, jestli to bude dostatečná ochrana. Jako starý tramp sice umím rozdělat oheň, ale pořád narážím na to, že musí být z čeho…….

Pavel K
27. 6. 2022 14:58
Odpovědět  me2d44

😂 😂
Tak to já vím, že by bylo šedivo i ve dne. Ona by hlavně byla neúroda a hlad.
Ale ono se to nás nemusí vůbec ptát, protože podle vědeckých průzkumů to bouchnutí přesluhuje. Talže kdoví, možná že amíci mají více informací, tedy ne možná ale mají, když to mají za humny a měří ty otřesy. Tak budeme tiše čekat a modlit se. 🙋‍♂️

milan h
27. 6. 2022 17:42
Odpovědět  Pavel K

na Krete to pri vybuchu sopky odnesla cela mistni civilizace Minoicu

milan h
27. 6. 2022 17:44
Odpovědět  milan h

byla to sopka jmenem Thera

me2d44
27. 6. 2022 17:50
Odpovědět  Pavel K

Otázka na okraj: o tom, že v Yellowstone narůstají tlaky se ví už několik desetiletí. Chytrá Amerika má spoustu geologů a vulkanologů – ti druzí nás většinou jen informují, když někde něco “bouchne”. No a co takhle zaměřit výzkum na odstranění, nebo aspoň předejití nebezpečí? On Yellowstone není jen tak “sopka” – je to KALDERA SUPERVULKÁNU – a každým zpožděním výzkumu ohrožuje celý svět – to je ten můj předpovězený průliv mezi Kanadou a Mexikem……

Pavel K
27. 6. 2022 20:49
Odpovědět  me2d44

Ale jako človíčkové s tím stejně nehneme. Takže, tiše čekat a doufat.
Mě napaslo, jestli to třeba nesouvisí s dnešním děním a událostma. Vše souvisí se vším. Nic není náhoda.🙋‍♂️

27. 6. 2022 23:05
Odpovědět  Pavel K

Jakože je matička Gaia superorganismus, v případě nevyváženosti čehokoli schopný autoregulace? Nedá mi nevzpomenout A. C. Clarka, když se jednou vyjádřil, že nejvíc ho irituje, že když vědci po staletích klopotně vyšplhají na Horu poznání a už se chtí rozjásat jací jsou pašáci, přivítají je tam mystikové a jakože to je dost, že už jste sem konečně taky vylezli. Tedy on to řekl jinak, ale ne o moc. Však už to je taky pár desítek let, co jsem to četl.

me2d44
28. 6. 2022 16:08
Odpovědět  Pavel K

No, maličko se zamyslete: vrtáme dneska do neuvěřitelných hloubek. Nestálo by za to tuhle schopnost využít? Třeba uvolnit přetlak v sopkách, teplo využít na výrobu energie a ohřev vody na elektřinu, a pod. (i topení), uvolnit tak přetlak v kaldeře (gejzíry jsou krásné jen tehdy, když neubližují). Navíc by to korespondovalo se západní modlou – green dealem – nad kterou se dneska i v západní Evropě stahují mraky (třeba Německo chce zprovoznit uhelné elektrárny _ z vlastní blbosti – na ruský plyn je embargo). Stíháte pobírat? 43 let jsem učil své podřízene, ale heslo bylo – před nikým se neponižuj, ale nad nikoho se nepovyšuj! (pamatujete, z jaké pohádky to je? připomenu ” hej, ševče…”

Pavel K
28. 6. 2022 17:52
Odpovědět  me2d44

Zdravím pánové, díky za reakci.
Jak bych si nepamatoval, král Miroslav ❤
Ano lidstvo toho asi dost ví, ale furt je to málo.
Co se tyče toho vrtání, já tomu moc nehovím, ale možná by se to dalo využít. Tlaky, to dá rozum, že je třeba upustit, to já dělám taky.🤣 a babča do mě taky vrtá 🤣🙋‍♂️

vlasta
27. 6. 2022 12:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Zdá se že za velkou louží senilní stařec plánuje ukončit nejen těžbu plynu ale i existenci lidstva !

Albi
27. 6. 2022 17:09
Odpovědět  vlasta

Zřejmě podle prosté úvahy: “Nebudu-li zanedlouho na světě já, nemá k tomu důvod ani lidstvo|”.

27. 6. 2022 23:07
Odpovědět  Albi

Má smysl pro solidaritu.

Frenki
27. 6. 2022 14:09
Ohodnotit příspěvek :
     

na tomto příkladu dodávek zbraní pokročilé technologie je zcela zřejmě vidět, že USA vůbec neplánují jednání o ukončení konfliktu. Chtějí bojovat až do posledního Ukrajince. Myslím, že konflikt skončí před Vánoci až budou všude lokdauny, protože je potřeba ovce držet v neustálém, jakémkoli průseru a mezi tím provádět přeformátování světa. Hnusný plán.

skylla
27. 6. 2022 14:46
Ohodnotit příspěvek :
     

lidé by se měli dát dohromady a pověsit ty ku*vy co chtějí furt válčit kolem cest

27. 6. 2022 15:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Z rozhovoru Noama Chomskyho: https://www.youtube.com/watch?v=pYla4M0OU3Y&t=34s
(jak zapsáno na zerohedge.com)

Chomsky nám řekl, že „by mělo být jasné, že (ruská) invaze na Ukrajinu nemá žádné (morální) ospravedlnění“. Přirovnal to k americké invazi do Iráku a viděl v ní příklad „nejvyššího mezinárodního zločinu“. Když je tato morální otázka vyřešena, Chomsky věří, že hlavním „pozadí“ této války, faktorem, který v mainstreamovém mediálním pokrytí chybí, je „expanze NATO“.

“Toto není jen můj názor,” řekl Chomsky, “je to názor každého vysoce postaveného amerického úředníka v diplomatických službách, který je obeznámen s Ruskem a východní Evropou. To sahá až k Georgi Kennanovi a v 90. letech Reaganův velvyslanec Jack Matlock, včetně současného ředitele CIA; ve skutečnosti jen každý, kdo něco ví, varoval Washington, že je bezohledné a provokativní ignorovat velmi jasné a explicitní červené linie Ruska. Tak tomu bylo dříve, než (Vladimir) Putin, to s ním nemá nic společného; (Michail) Gorbačov, všichni řekli totéž. Ukrajina a Gruzie nemohou vstoupit do NATO, to je geostrategické srdce Ruska.“

27. 6. 2022 15:24
Odpovědět  primak

Ačkoli různé americké administrativy uznaly a do jisté míry respektovaly ruské červené linie, administrativa Billa Clintona ne. Podle Chomského “George H. W. Bush… dal Gorbačovovi výslovný slib, že NATO se nebude rozšiřovat mimo východní Německo, naprosto jasně. Můžete si vyhledat dokumenty. Je to velmi jasné. Bush to splnil. Ale když Clintonová přišla začal to porušovat. A uvedl důvody. Vysvětlil, že to musel udělat z vnitropolitických důvodů. Musel získat polský hlas, etnický hlas. Takže pustil takzvané visegrádské země do NATO Rusko to přijalo, nelíbilo se mu to, ale přijalo to.“

27. 6. 2022 15:24
Odpovědět  primak

“Druhý George Bush,” argumentoval Chomsky, “prostě rozrazil dveře dokořán. Ve skutečnosti dokonce pozval Ukrajinu, aby se přidala, navzdory námitkám všech v nejvyšších diplomatických službách, kromě své vlastní malé kliky, Cheneyho, Rumsfelda ( Francie a Německo to ale vetovaly.“

27. 6. 2022 15:25
Odpovědět  primak

“Počínaje rokem 2014, po povstání na Majdanu, Spojené státy začaly otevřeně, ne tajně, směřovat k integraci Ukrajiny do vojenského velení NATO, posílat těžkou výzbroj a připojovat se k vojenským cvičením, vojenskému výcviku a nebylo to tajemství. Pochlubili se tím “ řekl Chomsky.

27. 6. 2022 15:28
Odpovědět  primak

Dokonce i Newsweek nám říká: “Henry Kissinger, Noam Chomsky nalézají vzácné společné východisko o válce na Ukrajině”
https://www.newsweek.com/henry-kissinger-noam-chomsky-find-rare-common-ground-over-ukraine-war-1709733

27. 6. 2022 17:00
Odpovědět  primak

Jak a kdy se vstupovalo do Nata. (Kavan se údajně ptal, jestli je možno taky vystoupit)

natoentry.jpg
27. 6. 2022 17:24
Odpovědět  primak

Mělo tam nahoře být “Ale když Clinton přišel”…

Pat
27. 6. 2022 15:28
27. 6. 2022 15:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Chomsky pokračuje
Krátce po válce “oddělení Spojených států amerických uznalo, že při žádných diskusích s Ruskem nebralo v úvahu ruské bezpečnostní zájmy. Otázku NATO by neprobírali. No, to všechno je provokace. Není to ospravedlnění, ale provokace a je docela zajímavé, že v americkém diskurzu je téměř povinné hovořit o invazi jako o ‘nevyprovokované invazi na Ukrajinu’. Hledejte na Googlu, najdete stovky tisíc hitů.“

Chomsky pokračoval: “Samozřejmě, že to bylo vyprovokováno. Jinak by o tom celou dobu nemluvili jako o nevyprovokované invazi. Cenzura ve Spojených státech nyní dosáhla takové úrovně, která přesahuje cokoliv za mého života. Taková úroveň že vám není dovoleno číst ruské stanovisko. Doslova. Američané nesmějí vědět, co Rusové říkají. Kromě vybraných věcí. Pokud tedy Putin pronese projev k Rusům se všemi druhy výstředních tvrzení o Petru Velikém a tak dále, vidíte to na titulních stránkách. Pokud Rusové udělají nabídku na vyjednávání, nemůžete ji najít. To je potlačeno. Nesmíte vědět, co říkají. Nikdy jsem neviděl úroveň cenzury, jako je tato.”
More about this source textSource text required for additional translation information

27. 6. 2022 15:33
Odpovědět  primak

Pokud jde o jeho názory na možné budoucí scénáře, Chomsky řekl, že “válka skončí, ať už diplomacií, nebo ne. To je jen logika. Pokud má diplomacie smysl, znamená to, že to obě strany mohou tolerovat. Nelíbí se jim to.” , ale dokážou to tolerovat. Nedostanou nic, co chtějí, něco dostanou. To je diplomacie. Pokud diplomacii odmítnete, říkáte: ‚Nechte válka pokračovat se všemi svými hrůzami, se vším zničením Ukrajiny , a nechme to pokračovat, dokud nedostaneme to, co chceme.’“

27. 6. 2022 15:34
Odpovědět  primak

Tím ‘my’ měl Chomsky na mysli Washington, který chce jednoduše “ublížit Rusku tak vážně, že už nikdy nebude schopno podniknout podobné akce. No, co to znamená? Je nemožné toho dosáhnout. Takže to znamená, pokračujme ve válce, dokud nebude Ukrajina zpustošena. To je politika USA.“

Většina z toho není západnímu publiku zřejmá jednoduše proto, že racionální hlasy „nesmí mluvit“ a protože „racionalita není povolena. Toto je úroveň hysterie, kterou jsem nikdy neviděl, dokonce ani během druhé světové války, kterou jsem dost starý na to, aby si to dobře pamatoval.”

27. 6. 2022 15:36
Odpovědět  primak

Zatímco alternativní chápání ničivé války na Ukrajině je nepřípustné, Západ nadále nenabízí žádné seriózní odpovědi ani dosažitelné cíle, takže Ukrajina je zdevastovaná a hlavní příčiny problému jsou na místě. “To je politika USA,” opravdu.

27. 6. 2022 16:38
Odpovědět  primak

Souhlas, je to pakáž. Měl bych dotaz úplně mimo. Nezdá se mi, že byste tyto své příspěvky napsal napřímo, že byste to stihl za těch 13 minut. Z toho mi vychází, že jste si to předpřipravil do wordu a pak teprve hodil sem. Neříkám, třeba jste opravdu tak rychlý, moje expřítelkyně která to mydlí poslepu to také dokáže, ale pokud si to připravujete ve wordu, přes jakou tu ikonku co je dole to sem pak hodíte, že to tady pak nemáte v tom pitomém rámečku co je u Code Blocku? Já, když mám něco delšího, tak si to musím předpřipravit a pak to sem rychle naházet, abych to bylo na sebe navazující, ale ten rámeček zabírá moc místa a to mi leze na nervy. Díky

27. 6. 2022 17:17

V zásadě žádnej MS Word, když tak Open Office, kde se vše dá hned převést do pdf – a Word a Excel to taky umí. Překládám obyčejným https://translate.google.com/ . Ale když ten původní článek otevřu Maxthonem 5, ten tam má nahoře vpravo ikonku A ve čtverečku a ta mi ten stejný překládací box vyvolá. A to co jsem si tam namarkoval, mi přeloží “z” a “do” libovolné řeči. A to si pak pomocí Ctrl-C a Ctrl-V napastuju, kam potřebuji. Ten překlad “z” si to obyčejně samo najde, jaká je to řeč.

Nový Maxthon 6 (oba jsou free), co se objevil nedávno, tu překládací ikonku nemá (nebo se mi ji nepodařilo objevit). A tak si ten starej Maxthon5 držím, vedle jiných prohlížečů.

27. 6. 2022 17:19
Odpovědět  primak

A když se nainstaluje Yandex.com – taky free – ten hned překládá celou stránku. A když se najede myší na odstavec, tak ho ukáže v originále.

me2d44
28. 6. 2022 16:25
Odpovědět  primak

Pro stejné “neumětely” jako já – místo Google translate doporučuji německý DeepL Translate – na rozdíl od Google je mu cizí Šošonština – a v překladu do cca 150 jakyků dodržuje i syntaxi. Funguje pod každým prohlížečem, takže není nutno jej stahovat, nebo instalovat ( i to se dá, ale zdá se mi to zbytečné).

27. 6. 2022 17:27
Odpovědět  primak

Tady ještě 2 dobré odstavce:
Zajímavé je, že současný ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskij “byl zvolen na mírové platformě, aby zavedl to, čemu se říkalo Minská dvojka, jakýsi druh autonomie pro východní region. Pokusil se o to. Byl varován pravicovými milicemi, že kdyby na tom trval, zabili by ho. No, nedostal žádnou podporu od Spojených států. Pokud by ho Spojené státy podpořily, mohl pokračovat, mohli jsme se tomu všemu vyhnout. Spojené státy se zavázaly k integraci Ukrajiny do NATO“.

27. 6. 2022 17:28
Odpovědět  primak

Administrativa Joea Bidena pokračovala v politice rozšiřování NATO. “Těsně před invazí,” řekl Chomsky, “Biden… vytvořil společné prohlášení… vyzývající k rozšíření těchto snah o integraci. To je součást toho, čemu se říkalo ‘rozšířený program’ vedoucí k misi NATO. V listopadu , bylo posunuto vpřed na chartu podepsanou ministrem zahraničí.“

Albi
27. 6. 2022 21:52
Odpovědět  primak

Zajímala by mě skutečná osoba (osoby), které jsou za to všechno zodpovědné, což se asi my nikdy nedozvíme.
Biden to určitě není.

27. 6. 2022 23:37
Odpovědět  Albi

Mě ani ne. V tomhle se ztotožňuji s politrukem Pjakinem. Jinak řečeno myslím, že má s tím globálním prediktorem, jak tomu uskupení říká, pravdu. A ty máš zase pravdu v tom, že se to nedozvíme a proto nedokážeme. Tušíme sice, že za tím finančníci na samém vrcholu, ale je to asi jako s eliminací FFK. Je jasné že v tom měla prsty některá tajná služba USA, ale nikdy se nedozvíme na čí konkrétní povel, když JFK dostal ten dobrý nápad, že čeho je moc toho je příliš a že odteď bude tisknout doláče stát a ne soukromník. Co se týká US klauna, dojdeme tak nanejvýš k Serešovi a Gatesovi a dalším šmejdům a k římskému klubu a k Straussovcům atd. atd., ale i oni jsou pouhou výkonnou složkou.

JEBAL
28. 6. 2022 18:37
Odpovědět  Albi

Skutečná osoba která je zodpovědná??? PÁNOVÉ VŽDYT TO KAŽDÝ VÍME!!!
AMERICKÝ STÁTSE ZRODIL ZE ZLA A ZABÍJENÍ ,DOBYVAČNÝ VÁLKY ,ROZVRATY STÁTU, MÁJÍ VROZENÝ.DĚDÍ SI TO Z GENERACE NA GENERACI!!!

27. 6. 2022 16:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Ah jo…

Jar
27. 6. 2022 17:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Původní starý plán židozednářů byl dovést evropu do takového žalostného stavu spolu s ,,bídou a hladem”, aby svorně všíchni v evropě spolu s vymýváním mozků chtěli a souhlasili použít jaderné zbraně protin rusků ( a opravdu ta banda satanistů takto koná, včetně bruselu i naše fialová pětikolka) Proto rusové už od podzimu dodají armádě 50 kusů jaderných mezikontinent. Sarmatů. Ty nepokoje,bída a rabování jsou plánované dlouhodobě,provádět první provokace mají tajné služby pod vedením CIA,MI6, a jiní…ve všech evropských vazalských státech včetně české republiky. Situace se však rychle mění a kdo ví,jak to dopadne,lidé nejsou tak blbí,jak by potřebovali. Ale pamatovat,že vše je Řízené . Nenechat se za žádnou cenu vyprovokovat k násilí.

JEBAL
27. 6. 2022 19:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Jedno je jisté tady se čeká až anglie, nebo usa, či nato se zapojí do boju proti Rusku,nato V.V.Putin čeká a potom začnou tresty pro největší světové agresory.Rusko nechce aby byla viněna ,že rozpoutal třetísv. vše je už na provokátéry připraveno! Vivat ROSSIA

Frank
27. 6. 2022 23:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Miliony Američanů nemají kde bydlet a co žrát, ale šmejdi se starají o nějaké ukroše a myslí si, že tím něco vyřeší. Američané jen stále dokazují, že jsou to proradné a válkychtivé kurwy, ale nějak nepočítají s tím, že se to může přelít k nim a bude mela. A všichni ti podplacení evropští poskoci by měli stanout před soudy za vlastizradu, včetně toho našeho fialového slizu se čtyřmi tituly. Věřím, že k tomu jednou dojde. A pokud jediná raketa zasáhne Ruskou federaci, tak pánbůh s Ukrajinou.

Pavel K
28. 6. 2022 13:49
Odpovědět  Frank

Franku spousta američanů války taky nechtějí a přejí si žít v míru a pokoji.
To ti šmejdi od bank, co mají obřezané ču*rá*ky* a pár lobistických, zbrojařských šmejdů. Zkrátka jim podobním a stejně se to ještě řídí z Londýna. Jinak souhlas s tebou. 🙋‍♂️

me2d44
28. 6. 2022 13:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Ještě jednou se ozvu: Podle fotek jsem si všiml, že amíci konečně pochopili, že potřebují otočnou rampu. No schladím úsměv jásajících – ta rampa na otočení potřebuje čas. Tenhle systém provozovali sověti na PLRV Dvina, Volchov, S300, které se dodávaly do ČR. No a pak je napadlo, že je bezpečnější, vypálit střelu kolmo nad sebe a navést elektronicky a ejhle, u S400 a dalších systémů to funguje (Na rozdíl od amerického Patriot, který uznává jen 30° sektor ve směru rampy – no zkuste to hebedo do dvou minut otočit….)