Krize UKRAJINA

SMRT ČESKÝCH VOJÁKŮ V KRIVÉM ROGU, JE ODPLATA ZA RUSKÉ DĚTI V BELGORODU!

Zásahy balistickými raketami v Kryvém Rogu pohřbil české vojáky, kteří se podíleli na ostřelování Belgorodu, při kterém zahynuly děti, uvádějí ruské zdroje. Je to dlouho očekávaná pomsta za ostřelování Belgorodštiny ze strany OSU? Co s tím mají společné čeští kádroví vojáci? Co dělali na Ukrajině?

Co je známo o úderu na Krivoj Rog? Krivoj Rog byl 24. prosince zasažen balistikou. Fatální škody byly způsobeny na ubytovně-hotelu/ hostelu, ve kterém byli ubytováni zahraniční vojenští instruktoři, píše na politolog Jurij Barančik.

Jak se upřesňuje, útok se ukázal jako efektivní – ruské ozbrojené síly pohřbily české vojáky, tvrdí zdroje.

„A tohle je odveta za Belgorod! Úder na budovu ubytovny v Krivém Rogu zlikvidoval český kádrový vojenský personál. Tito vojáci působili jako instruktoři a učili ukrajinské vojáky používat systémy Vampire (samohbný obrněný salvový raketomet),“ napsal Barančik na svém kanálu Telegram (27.12.2024).

Telegramový kanál INSIDER-T citoval zdroj z ruské rozvědky, podle kterého mezi zlikvidovanými Čechy byli i důstojníci, „kteří nejen poskytovali výcvik, ale také koordinovali údery na civilní cíle“ – před rokem zabili ruské děti, tvrdí informátoři.

,,Právě tito lidé stáli za údery, které vedly k tragickým civilním obětem v Belgorodu,“ citovala televizní stanice mluvčího. „Už delší dobu sledujeme místo jejich pobytu a jejich pohyb. Úder byl proveden s vysokou přesností, aby se vyloučily cizí oběti,“ dodal.

Telegramový kanál „STORM News“ informoval, že v Krivém Rogu pokračují v odstraňování trosek na území objektu, kde se nacházeli čeští vojáci.

„V Křivém Rogu se po včerejším zásahu balistikou chystají rozebírat sutiny ubytovny-hotelu, kde žili čeští specialisté vysláni jejich ministerstvem obrany. Řekněte do Prahy: jsou to jistí bastardi, kteří učili OSU, jak obsluhovat raketomety Vampír, kterými před rokem zaútočili na centrum klidného Belgorodu,“

– uvádí se v publikaci z 25. prosince

Rusové v Síti pozitivně hodnotili efektivní úder na místo působení českých instruktorů, kteří jednali v zájmu OSU a proti civilnímu obyvatelstvu Ruské federace.

„To je pro vás za Belgorod, vy bastardi! Očekávaná pomsta. Za naše děti poslali zločince k Banderovi!“ Pomsta se podává studená.

Kompetentní práce našich (rozměj ruských vojáků).

Jak ukrajinské ozbrojené síly ostřelovaly Belgorod před rokem?

Mluvíme o tragédii, která se stala před rokem. Dne 30. prosince 2023 ukrajinské ozbrojené síly zasáhly Belgorod dvěma raketami Olcha s kazetovou municí a raketami Vampýr české výroby. Obě rakety a většina střel raketometu byly zachyceny. Belgorod byl zasažen kousky munice.

„Kdyby byl úder přímý, následky by byly „nesrovnatelně vážnější“, uvedlo tehdy ruské ministerstvo obrany. „Prostředky protivzdušné obrany byly zachyceny rakety Olcha a většina raket raketometu Vampire (česká výroba!). Několik raket a kazetových částí ze sestřelených raket Olcha zasáhlo město Belgorod,“ uvedlo vojenské ministerstvo.

Oběťmi ostřelování se stalo 25 lidí včetně dětí. Více než 100 lidí bylo zraněno.

„Dnes v dětské oblastní nemocnici zemřela čtyřletá holčička ve velmi vážném stavu s kombinovanými zraněními hrudníku a vnitřních orgánů,“ napsal 1. ledna 2024 na svém kanálu Telegram gubernátor Belgorodské oblasti Vjačeslav Gladkov.

Vysvětlil, že evakuace dítěte nebyla možná z důvodu silného krvácení a DIC. Podle údajů guvernéra k 1. lednu bylo poškozeno i 457 bytů v 60 bytových domech a 12 soukromých domů. Celková plocha obydlí, které bylo zapotřebí obnovit, byla přibližně 3,7 tisíc metrů čtverečních.

Zároveň bylo poškozeno nejméně sedm sociálních zařízení včetně tří nákupních center. Počet poškozených aut dosáhl 196. Co je ještě známo o úderech OSU na Belgorod?
Ozbrojené síly Ukrajiny se pravidelně snaží zasáhnout Belgorodskou oblast. Takto 7. února 2024 na regionální centrum dvakrát v jeden den mířily tytéž české rakety Vampír. První útok se uskutečnil odpoledne. Sestřeleno bylo 7 raket.

“Okolo 16:30 byl zmařen pokus kyjevského režimu o teroristický útok na objekty na území Ruské federace s použitím vícenásobného raketometného systému RM-70 Vampír,” uvedlo tehdy ministerstvo obrany.

Gladkov upřesnil, že při ostřelování byli zraněni dva lidé, poškozeny byly i bytové domy a auta.

„Ve městě Belgorod byla vyražena okna v bytech ve dvou bytových domech, asi 15 aut bylo poškozeno střepinami. Škody jsou také na území jednoho z průmyslových podniků. V Belgorodském okrese byly zjištěny různé škody ve dvou soukromých domácnostech a na území jednoho podniku,“ řekl gubernátor.

Druhý útok OSU se uskutečnil ve večerních hodinách. Podle ruského ministerstva obrany byly na obloze nad Belgorodskou oblastí kolem 19:50 hodin sestřeleny střely raketometu Vampire.

„Podle předběžných údajů nejsou žádné oběti. V Belgorodu bylo poškozeno zasklení v několika bytech v 1 MCD, vybita byla i okna a pořezané fasády ve dvou soukromých domech a ve třetím soukromém domě byla poškozena hospodářská budova,“ dodal Gladkov.

O den dříve, 6. února, byly v regionu zaznamenány nejméně čtyři další útoky. Pod palbu se dostalo zejména město Šebekino, kde byli zraněni dva lidé: muž dostal šrapněl do horní končetiny, žena pohmožděninu, byli hospitalizováni. Zároveň byly napadeny osady Nová Tavolžanka v okrese Šebekino a Porož v okrese Graivoron.

*

ZDROJ (tento zdroj je v rámci Evropské unie cenzurován/blokován. Asi proto, aby ministryně Černochová z Fialova bandervského gangu ani její komplic generál Řehka nemuseli nic vysvětlovat.)

Jak s oblibou říkají manipulátoři a spindoktoři ze Zpravodajství České televize: “Zprávu nelze ověřit z nezávislých zdrojů.”
https://www.novarepublika.cz/2025/01/smrt-ceskych-vojaku-v-krivem-rogu-je-odplata-za-ruske-deti-v-belgorodu

sdílet na

312 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Ladislav 💤
3. 1. 2025 10:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Tuhle smrt nevinných dětí má na svědomí ta odsácká mrcha Černoška!
Budiž těm zrádným žoldákům země co nejtěžší!

Slovan
3. 1. 2025 10:08
Odpovědět  Ladislav 💤

:-))))))
Láďo, zdaleka ne jen ona.

zuza
3. 1. 2025 10:25
Odpovědět  Ladislav 💤

vinu má aj každý z tých vojakov, všetci mali možnosť voľby. Zvolili si prachy.

Slovan
3. 1. 2025 10:33
Odpovědět  zuza

zuza, tak to rozebereme do detajlu, vinni jsme i my, že trpíme tuto vládu, která skrze nás dělá takové rozhodnutí s takovým dopadem. Kdo je tam vyslal ČR. A kdo je ČR? Nóó?

Pijack
3. 1. 2025 10:41
Odpovědět  Slovan

ČR je jen taková malá, upištěná myška, která chce sežrat medvěda 🙂

Mia Markýza
3. 1. 2025 12:27
Odpovědět  Pijack

Jojo. ale kde sakra, začít, viď? kde začít, kde začít……kam bych se já tak zahryzla…. 😀

Standa
3. 1. 2025 14:42
Odpovědět  Mia Markýza

Vrazi dostali zasloužený trest. Kdy potrestáme ty tady?
Ono by se hodilo až pojedou na lafetách v Praze při smutečním parádemarši v rakvičkách a vdovy včetně jelit budou shromážděny do toho prásknout! Třeba by se podařil parádní úlovek od Řehky, Černochové……….jenerála, který má za vzor nějakého potentáta z jižní Ameriky…………

Mia Markýza
3. 1. 2025 15:34
Odpovědět  Standa

Staníku, prosímvás, to jste nějak na špatné adrese. Já nebudu se šíleným svitem ve voku hnát nikoho ani na kandelábry, ba ani na barikády. Nebudu bubnovat do válek, ani řvát “zabte je”. Je mi líto, ale dovolte, abych o krok poodstoupila.

Standa
3. 1. 2025 17:03
Odpovědět  Mia Markýza

Beru, také názor. Váš a máte na něj právo!Ovšem , kam až ustupovat?
,,Červené linie a opět ústup do předem připravených pozic”?
Vzdát to? Češi byli na barikádách r.1848, 45, a pokud si nechají dál srrá..sejřit na hlavu , kde je hrdost? Co tedy navrhujete…..?V Jelením příkopu už žádný hnůj není.Sudlice pod Novou radnicí došly. Já osobně nikoho věšet nemusím a nechci , ale znáte rozlícený dav , když pohár přeteče.Čekáte na Žižku? I Želivský a kazatelé došli.Kdo to zde žene do světové války?Kořen musí být vytržen!
Už toho bylo za 30 let dost! Nebo si to nemyslíte?

Standa
3. 1. 2025 17:21
Odpovědět  Standa

Marky ..naše slavné prohry
a)Bitva u Lipan
b)Sedláci u Chlumce
c)Bílá hora
d) r. 1989
a vy chcete v tom pokračovat?
Češi jsou bestie , ale nevím jestli se někteří budou smát, až to dopadne špatně pod vedením válečníků Vystrčila, Fialy, Černochové… a operetního jenerála, válečného zločince z Jugošky podobnému jihoamerickému , mejdajlema ozdobenému Pávkovi až , když si Rusko, ( prý nepřátelský stát ) vezme za své, že jsme skutečně nepřátelé! Vy ano?
Budete čekat se skloněnou hlavou? Jste Češka? Ty podávali r. 45 náboje na barikády!

zdendulka
3. 1. 2025 19:31
Odpovědět  Standa

Hochu, ty ses už asi pomátl…. pivní hurá revolucionář…. tsss…. dyť ty se on nich moc nelišíš – taky máš v hlavě…tento… no, tamto 🙂 však víš…. jen ty cíle jsou opačné….

Pavel
3. 1. 2025 19:53
Odpovědět  zdendulka

Ernest Hemingway jako vojenský dopisovatel zažil skutečnou válku a proto napsal tento citát:”Věřím, že všichni ti, kteří těží z války a přispívají k jejímu vzniku, by měli být zastřeleni hned první den občany své země. “ Naprosto souhlasím. Pokud by toto udělali občané Ukrajiny v r.2014 nemuselo by zemřít víc jak milion Ukrajinců a statisíce Rusů. Totéž Izrael. Ne vojáci, ale politici začínají války.Voják jen musí plnit rozkazy politiků!

Standa
4. 1. 2025 09:46
Odpovědět  Pavel

Pozor na Foltýnovou. Takový, co vyzývají k,,zastřelení” musí být po zásluze……za ranního úsvitu!

Pravdomluvny
4. 1. 2025 10:20
Odpovědět  Standa

Jak říkal jistý spisovatel, který napsal Na západní frontě klid…..

Ina
5. 1. 2025 16:04
Odpovědět  Pravdomluvny

Na západní frontě klid napsal Remarque, zastřelení vlády, ženoucí lid do války, doporučoval Hemingway, oba ovšem měli ve svém odporu k válce naprostou pravdu. Taková pravda se ovšem dnes nenosí, naši Bílou nemocí postižení ji snad pokládají téměř za vlastizradu.

Mia Markýza
3. 1. 2025 18:23
Odpovědět  Standa

Poodstoupila jsem od vás a vašich názorů, ať máme jasno.

Standa
3. 1. 2025 19:00
Odpovědět  Mia Markýza

Chápu! Když , ale poodstoupíme všichni, co z nás zbude?Vy jste pro?Pro ,,odstoupení” od problémů?
Nebo od čeho jste vlastně ,,poodstoupila” ? Od jakých názorů? Skončit s s touto současností či minulostí?Radikálněji nebo podvolením?
Nejsem skutečně v souhlasu se současnou skutečností, ale nevím , jak vy!
Nejsem pro to radikální řešení , ale , jak vy píšete, budete se dál podvolovat současné šlechtě….Už nejsem poslancem , ale vím o co jde!. Klidně pište§.

Mia Markýza
3. 1. 2025 19:12
Odpovědět  Standa

Tak ještě jednou a po-ma-lu.
poodstoupila jsem od vás a vašich názorů.
Už dobrý?

zdendulka
3. 1. 2025 19:35
Odpovědět  Standa

Hele, ty hurá hrdino…. vyzýváš tu a máváš svým poslanectvím… kdo teda jsi, že jsi takový zbrklý odvážlivec, co tu hecuje, abysme si hezky naběhli ne smeč ?

Standa
4. 1. 2025 09:43
Odpovědět  zdendulka

Raději nepiš Foltýnová, ty , co tu vyzýváš , aby občané nedělali NIC!
A nestraš ! Asi jsi si vzala vzor s projevu Fialenka!
Prý . podle tebe ,když budou občané něco dělat ,, naběhnou si na smeč”!

Pravdomluvny
4. 1. 2025 10:19
Odpovědět  Standa

Ona je čOUDelková za svobodna…..

Pravdomluvny
3. 1. 2025 20:25
Odpovědět  Standa

Narovnat páteř a nerýt držkou v zemi 🇨🇿
Je minutu po dvanácté, není nač čekat…. máš pravdu 👍

Albi
3. 1. 2025 21:01
Odpovědět  Standa

Když poodstoupíme všichni, co z nás zbude?”
Snad – doufejme, že lidi.
Když nepoodstoupíme, stanou se z nás zrůdy vzor “Bandera a spol.”, jen v opačném gardu.
Přečti si znovu komentář Zdendulky (19:31)..
Když proti válce nevystoupíme, abychom jí zabránili, ale jen následně vraždíme (popravujeme) viníky – i když jsou jimi skutečně, nic se nezmění.Jen si tak nějak uhladíme svědomí a schováme vinu vlastní.
Vzpomeň si na Kryla – a platí to i pro Ukrajince:

“Pomníky stavíte, prosím vás komu?
Jednou za čas se páni ustrnou a přijdou poklečet,
Je to trapas, když s pózou mistrnou se snaží zabrečet …..
Co tady civíte? Zkoušíte vzdechnout, copak si myslíte, že jsem chtěl zdechnout?
https://www.youtube.com/watch?v=JYcDjz3MJ0E

Pravdomluvny
3. 1. 2025 22:22
Odpovědět  Albi

https://www.facebook.com/share/p/9UBqG6RK539avuF2/
S Banderonacistickým teroristou slušně jednat nejde, rozumí jen jednomu…..a pravda s láskou to nejsou!!!!!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
4. 1. 2025 21:41
Odpovědět  Pravdomluvny

Nemám facebook a ani o něj nestojím – takže jste se bohužel namáhal marně.
Příště to zkuste popsat slovy,

Pravdomluvny
5. 1. 2025 11:40
Odpovědět  Albi

Najdi si,co řekl Bismarck o Usranincích…..pokud to ty třetí vlase děda Vševěda nevíš z paměti.

Jaris
4. 1. 2025 07:32
Odpovědět  Albi

Kdyz poodstoupite, nezbude po vas nic nez zapisky v encyklopedii o jakemsi byvalem Ceskoslovensku, ktere si nechalo od kdekoho kalet na hlavu a jeste podekovalo.
Nakonec z kdysi uspesneho statu nezbude nic.S dobyvacnymi valkami nesouhlasim,ale clovek ma povinnost svou vlast branit uz pro dalsi generace.
Standa ma naprostou pravdu a melo by platit oko za oko a zub za zub. Nebo snad nechame kriminalniky a valecne zlocince behat po svete jen tak, abychom sami nebyli kriminalniky ci valecnymi zlocinci a nedejboze jim ublizili?
Opravdu nekdy zasnu nad stupidnimi nazory markyzy, Zdendulky a obcas i Albi. S takovym zelatinovym materialem zadna zmena nenastane.

Markýza
4. 1. 2025 07:45
Odpovědět  Jaris

Jaris. Prokristapána…nepleťte se do věcí, kterým ale lautr nerozumíte. Vaše arogance je fascinující – ale přínosná určitě ne a zábavná už vůbec.

Albi
4. 1. 2025 09:35
Odpovědět  Jaris

Jaris – pravdu si myslíte, že 10 milionů českých civilistů vč. kojenců, nemocných, starých a umírajících (a to jsem neodečetla vládu a její skalní příznivce) “otočí kolo” současného směřování světa tím správným směrem?

Navíc proti anonymním majitekům planety, které nikdo, ani z :vysokých pater politiky” prakticky nezná? Co tak najednou ze všech – třeba jen dnešních příspěvků – vymizeli všichni zde tak oblíbení a všemocní Židé a Chazaři?

To je jen takové okrajová připomínka, jak primitivní je myšlení mnohých a takové rady, které tu dává 99% diskutujících, patří opravdu jen ke kavárenskému stolku. Tam buzde každý z vás hrdinou. Ale žít a dokonce přežít takové rady opravdu nejde.

Ina
5. 1. 2025 18:56
Odpovědět  Albi

Nejsme jako oni, že? Samozřejmě, že popravovat ex post válečné zločince je k ničemu, lepší je nedovolit, aby byl zločin spáchán, ale jak vidíte, mnohé zločiny už spáchány byly. Upálení lidí v Oděse jako by otevřelo vrátka do pekla. Mrtví lidé na obou stranách, děti, ženy, chlapci, lidi, kteří jenom byli v nesprávnou dobu na nesprávném místě. Máme těm, kteří to způsobili, říci “odpusťme si, co jsme si, padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina?” Na ty, co to řídí shora, se nedostaneme, ale na ty ochotné, co jim dělají “převodové páky” se dostat lze. Škoda by jich nebyla.

Slovan
5. 1. 2025 19:37
Odpovědět  Ina

Zlo se muší potrestat. Padni, komu padni. J.P.

Albi
3. 1. 2025 17:10
Odpovědět  Mia Markýza

Díky, Markýzo!

Francin
3. 1. 2025 16:20
Odpovědět  Standa

Přece už sakra víme, že od 13. století ( Přemysl Otakar ) se tzv. vůdci národa nemají žádnou odvahu postavit se do čela vojska. Vždy někam prchnout s rodinami, zlatem a penězi do teplého úkrytu odkud vykřikují různá zrádcovská hesla a podepisují mobilizační plány na rukování čím dál mladších dětí do prvních linií boje. Nikdy bychom takové skrčky neměli trpět v čele národa. Podívejte se kdo všechno z té šlechty je vyjmutý z mobilizací. To my bychom měli položit životy za jejich koryta.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 16:48
Odpovědět  Francin

Žižka, Roháč z Dubé svá vojska nevedli?

Albi
3. 1. 2025 17:30
Odpovědět  Pravdomluvny

A víte, co je ještě obdivuhodnější?
Král Václav II. připojil k Zemím Koruny české rozsáhlá území, získal polskou a uherskou korunu – a to všechno především diplomatickou cestou.

Za jeho panováním nezanechal hory mrtvých, jako “památník své slávy”, bez čehož se zřejmě sláva mocných dnes neobejde.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
3. 1. 2025 20:31
Odpovědět  Albi

V téhle době není na diplomacii čas,s Banderonacistickým xindlem se nevyjednává,ten se musí zničit.
P.S. V Kutné Hoře DOŠLY PRAŽSKÉ GROŠE.

Albi
3. 1. 2025 20:43
Odpovědět  Pravdomluvny

Na vraždění si ho rádi najdeme, že?
Hlavně že nevraždí nás.
Ovšem – ZATÍM.
Co asi budete psát potom, pokud se k psaní ještě dostanete..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
3. 1. 2025 22:24
Odpovědět  Albi

Vraždí nás Banderonacisti!!!!!!

Albi
3. 1. 2025 21:20
Odpovědět  Pravdomluvny

A ve které době bude vhodný čas pro diplomacii?
Je známo, že války začínají tehdy, když selže diplomacie.

S Banderonacistickým xindlem se nevyjednává,ten se musí zničit.”
Ano, souhlas. Ale pořád se ničí jen “obyčejní!”” Ukrajinci – asi stejně vinni jako obyčejní Češi, Moravané, Slezané-
Banderovci jsou přece USA pověřeni velet – nebo myslíte, že nějaký banderovec se někdy byť jen ukázal v první linii?

Pravdomluvny
3. 1. 2025 22:27
Odpovědět  Albi

V ČR jsou obyčejní lidé z Banderonacistánu?!!!!!
Tady je milión regulérních Banderovců 😡
Kde žijete?!!!!
V mlhovině nebo jste Anunnaki?!!!!

Albi
4. 1. 2025 00:40
Odpovědět  Pravdomluvny

Sorry, ale přirovnávala jsem “obyčejné” Čechy, Moravany a Slezany k “obyčejným” Ukrajincům.
A všichni jmenovaní nemají žádnou moc změnit situaci, takže těm Ukrajincům nadáváte zbytečně. Ti mají hlavní úlohu a povinnost chcípnout na frontě na příkaz Západu – a nás se to může výhledově týkat také.
Bude vám dělat radost, když na nás okolní svět bude reagovat stejně? A to, co jsem psala, se týkalo Ukrajinců všech a vůbec ne jen těch žijících u nás.

Přitom vy ani já nepoznáme “na dálku” banderovce, jen pro primitivy Ukrajinec = automaticky banderovec a na to byste neměl přistupovat, pokud vaše komentáře mají mít hodnotu vyšší, než pouhý nenávistný štěk.

Pravdomluvny
4. 1. 2025 01:10
Odpovědět  Albi

Mě zajímají lidé v ČR,ne pijavice z Banderonacistánu,kterých je tu milión.
Banderonacistický ODPAD je tu v 99,9999999%, neučte mě znát ten xindl, který tu nemá co dělat!!!!!

Albi
4. 1. 2025 09:42
Odpovědět  Pravdomluvny

Ale jak můžete soudit, když nechcete znát???

Pravdomluvny
4. 1. 2025 10:22
Odpovědět  Albi

Vy jste viděla nebo dokonce mluvila s některými z rodiny těch žoldáků, když si přijeli s věcma na poslední rozloučení?!!!!?
Tak držte pec!!!!!

Markýza
4. 1. 2025 18:42
Odpovědět  Pravdomluvny

Pokud vy ano,tak se vyjádřete konkrétně a zřetelně. Tyhle výkřiky do tmy do ničeho světlo nevnesou.

Joe Arp
4. 1. 2025 18:57
Odpovědět  Markýza

Takhle se dřímá! Co je to za podfuky?? 🙂

Markýza
4. 1. 2025 19:02
Odpovědět  Joe Arp

Loupežníku jeden čenichavá! 🙂

Pravdomluvny
5. 1. 2025 11:41
Odpovědět  Markýza

Tvoje výkřiky nesou, nesou?!!!

Slovan
4. 1. 2025 10:40
Odpovědět  Albi

V určitých fázích s tebou souhlasím. Ještě bys mohla doladit pojem “obyčejného občana”, bo mám pocit, že s tímto dvouslovím operuješ všelijak, jak se ti to zrovna hodí. Abych tě netrápil, že mi zase jako vždy nerozumíš, rád vysvětlím. Mám pocit že tohle dvousloví používáš, jak ti to pasuje do komentu. Tak mají ti OBČANÉ nějakou moc, nebo nemají? Vždyď přece půjdou k těm volbám, tak to můžou změnit, né?! Dál už psát nemuším, viď. 😊😋🙋‍♂️

Albi
4. 1. 2025 22:33
Odpovědět  Slovan

Mohou, když budou (aspoň věteina) táhnout za jeden provaz. Jednotlivec nebo 10 lidí se snadno zlikviduje.

Co se týká banderovců, přečti si, na co jsem dala odkaz níže – abys nemusel hledat, tady je znovu.
http://leva-net.webnode.cz/products/tabor-smrti-talerhof-aneb-utrpeni-halice/
Je to delší, ale zkus to. Za tou výchovou Rusů na “umělohmotné” Ukrajince stojí velmoci, vč. R-U!

A představ si situaci, že budeě – jako člen vybrané a trochu priviligovanější skupiny celý zbytek života masírován protiruskou nenávistnou ideologií. Ty – podle svých slov “obyčejný zedník”, podle mne obyčejný občan – tedy ne udavač, ne kolaborant – tedy žádný priviligovaný – třeba ministerský podržtaška.
.
A jiné informace nedostaneš – jiné nebue mít nikdo, ale pokud ty se nějak znelíbíš a ukážeš se nevhodným k “převychování”, vrátíš se do skupiiny Rusů, určených k vyhubení.

Administrátor
P.A.Semi
4. 1. 2025 18:27
Odpovědět  Pravdomluvny

Inu, prý “milion banderovců” u nás? Blbost z vás (“Pravdomluvny”) přímo čiší, nejen tímto prolhaným žvástem…

Spousta Ukrajinců u nás, řekl bych, že většina, sem utekla před Zelenským, protože chtějí pokoj a mír, a ten tu (zatím) je…

Tak nejméně třetina z těch “ukrajinců”, co chodí po Praze, mluví rusky a ne ukrajinsky…

πα½

Pravdomluvny
4. 1. 2025 18:35
Odpovědět  P.A.Semi

Ti, že mluví ruský neznamená, že to neJSOU pijavice z Banderonacistánu a Banderonacistán nepodporují.
A že tu není milión Banderonacistů víte jak?!
I kdyby jich tu bylo tisíc,je to moc a NEMAJÍ TADY CO DĚLAT!

Joe Arp
4. 1. 2025 18:42
Odpovědět  Pravdomluvny

Je zajímavé, že přes svou blbost dohlédne až k údajné tvé. Tipuju, taky našel UA utěšitelku, tak chrochtá co musí a má dilema komu kývat.

Pravdomluvny
5. 1. 2025 11:42
Odpovědět  Joe Arp

🎯👍🙋🍀

Slovan
7. 1. 2025 17:17
Odpovědět  Pravdomluvny

Pánové, jste to trefili na komoru. Jen u nás těch podnikatelů + – cca 60 let co chytili druhou mízu je mají doma. Kdyby jste viděli jak je sekýrují a oni jak poslušní čoklíci jen radostí poskakují. To se muší vidět. Celkem zábava. Jóóó, hodně z nich jsou uvědomělí členové ODS.

Standa
5. 1. 2025 06:21
Odpovědět  P.A.Semi

,, Milion” je eufémismus a nadsázka. Nebudeme žabomyšší! Faktem , že je jich moc( mnoho) na to, že je nás deset mio.
Na vašich vesnicích nejsou , ale Praha je přeukrajizovaná.
Pokud vím ,Semi, na Ukr. je ruština zakázaná a není úřední jazyk. ( u nás je už druhý úřední jazyk němčina).
Když na Ukrajině promluvíš ..např. v Kijevě rusky dostaneš přez držku.
Občané z ruskojazyčného jihu sem neutíkali. Jsou to všechno lidé ze západní Ukrajiny..něco, jako wasrpoláci.Zdrhali sem už dávno před Zelím!Zlatá Evropa-země,, neomezených možností” bylo jim tvrzeno.

Administrátor
P.A.Semi
6. 1. 2025 18:46
Odpovědět  Standa

Inu, ti Ukrajinci, co tu jsou, utekli především před Zelenským…
Takže to nejsou “banderonacisti”

To je jako kdybych řekl, že jste všichni fialová fašistická pakáž, protože jich tu takových je nejvíc, tak jste takoví všichni, protože jste také z té fašistické Čechie, největší zmrdi v Evropě a sponzoři teroristů ?! Inu, nejsou tu takoví všichni….

Ohledně “všechno lidé ze západní Ukrajiny” – ne. Jsou tu i z východu, odleckud…

πα½

ovp 68
6. 1. 2025 18:53
Odpovědět  P.A.Semi

.. P.A.Semi, znám jich dost, různých profesí, různého vzdělání, převažuje u nich postoj.. nehodlám padnout pro režim, který mě a moji rodinu nechával “chcípat hlady”…

Slovan
6. 1. 2025 19:06
Odpovědět  P.A.Semi

Hmm, tak to já mám jiné postřehy, tuna ve městě dělají tři ulice sakum prdum, tedy přes místní stavební firmu. Některé znám už i pár let a když najedu na Banderu, cha chááá, jsem nepochopen. A tohle se táhne už min. 10 let zpět. Měli jsme v naší živnostenské partě kluka z UA. Moc dobře pamatuji, když jsem potkal jeho ženu v krámu, a tak ji říkám, mladá paní, co se to proboha u vás děje? Odpověď: zprvu nechápala, že já nechápu, taky že né!! A hned to Rúsi atd atd. Takže ať s tímhle radši všichni pomlčí, protože když ne všichni, tak 80% z nich jsou probanderovci. Hehe, teď jsem si vzpomněl jedna ukrajinka si tu otevřela obchod s pečivem. Už v roce 23 v létě, když měla ještě teprve stánek na náměstí došlo na rusko a to samé, Rusko špatné. Mohu potvrdit, že většina UA je banderovská. Přijeďte ukážu vám je. Zítra je budu mít před barákem.

Administrátor
P.A.Semi
7. 1. 2025 15:49
Odpovědět  Slovan

A ovšem je třeba zvážit, co se tu mohou odvážit říct…

Na druhou stranu, tady i většina zdejších rusů je proti-Putinovských – co by tu jinak dělali?

Tady na Praze 6 chodí docela dost “ukrajinců”, protože místní radši sedí doma u televize a oni radši chodí po ulicích, třetina z nich mluví rusky… Většinou mladé páry, krásní a mírní lidé…
A pracuje tu spousta ukrajinek, v trafikách, v pizzeriích atd…

Nikdy jsem tu neslyšel “sláva ukrajině”, a pamatuji jednou v roce 2022 někdo z terasy, kde se schází, pokřikoval “heil hitler” a byl asi brzy okřiknut… A už se to neopakovalo…

Takže jestli to jsou “banderovci”, tak to velmi dobře skrývají…

πα½

Slovan
7. 1. 2025 16:29
Odpovědět  P.A.Semi

Semi snad dost jasně jsem v tom článku výše napsal, že jsem s nimi hovořil a ba naopak jsem nenarazil že by o Rusku hovořili “s láskou”. Jak jsem nakoupil, tak prodávám. V Praze 6 je na rozdíl od nás daleko větší populace. Je možné, že i zde v mém okolí, jsou tací co mají RF v oblibě. Celkem jste mě teď vyhecovali a udělám průzkum názorů a vezmu to do okresního města.Uvidíme.

Administrátor
P.A.Semi
8. 1. 2025 10:08
Odpovědět  Slovan

Nemají Rusko a Putina v oblibě – to by emigrovali do Ruska…
Ale nemají v oblibě ani Zelenského a Ukrajinu, protože to by tam bojovali…

To já chápu, že ti, co mají černo-bílé vidění světa, by chtěli, aby všichni byli buď hot, nebo čehý, a je těžké jim pochopit, že jsou také třetí cesty…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
8. 1. 2025 10:31
Odpovědět  P.A.Semi

To snad nemyslíš vážně cos mi napsal. Takže něco jako chytrá Horákyně. Pak potom je to ještě horší než jsme čekali, v to případě jsou vychcaní jako mraky, mazaný, vypočítavý a všehoschopní.
Proč to píšu, bo já si to na sobě nedokážu představit. Jó a ten druhý odstavec je taky síla, takže hot, nebo čehý. A ta třetí cesta je podle vás “lepších”, co to nevidí tak černobíle CÓÓ?!! OBOJETNÝ?
Však povídám, od pradávna se tomu u nás říká vychcaný (neví co by chtěl)!!
P.S. Ještě tedy musím dopsat, až tedy skončí boje, jsem zvědav kolik se jich vrátí zpět.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
9. 1. 2025 09:59
Odpovědět  Slovan

A ta třetí cesta” – nemají rádi ani Rusko ani Ukrajinu, a chtějí mít taky klid a pokoj a nemíchat se do boje, který zřejmě považují za nesmyslný a škodlivý z obou stran…

Sice chápu ale nesouhlasím, že spousta “fanoušků” si neumí představit, že tu je někdo, kdo nefandí ani jim ani jejich soupeři…

πα½

Slovan
9. 1. 2025 10:12
Odpovědět  P.A.Semi

A ta třetí cesta” – nemají rádi ani Rusko ani Ukrajinu, a chtějí mít taky klid a pokoj a nemíchat se do boje, který zřejmě považují za nesmyslný a škodlivý z obou stran…

A PROTO, tu u nás provolávají Sláva Ukrajině……atd. k RF!! Hmm.
A už vůbec nebudu zmiňovat jejich chování ve větších městech. U nás na vesnicích je vcelku klid, tady jsou povětšinou rodiny, které pjsou tu za prací. Ale v těch městech je to o něčem jiném.
K té vaší poslední větě. Já si snad udělám čas a zahraji si na novináře, oběhnu několik rodin a pak vám to sem napíšu. Protože mě furt něco podsouváte, že ještě existuje něco mezi. Já říkám , nemožné. Buď a nebo!!

Administrátor
P.A.Semi
10. 1. 2025 17:42
Odpovědět  Slovan

Já jsem tu v Praze “Sláva Ukraini” neslyšel, nebo si to nepamatuju… Vedle Markýza a Ovp (B.) mají podobnou zkušenost…

Chvíli si čtěte zprávy ze sousedního Německa, jak se tam chovají Migranti:
https://necenzurovanapravda.cz/

Namátkou dnešní:
https://necenzurovanapravda.cz/2025/01/nemecko-syran-se-ohanel-replikou-ak-47-a-vyhrozoval-zabitim-ve-vlaku-v-dortmundu-zahy-po-zatceni-byl-propusten/
https://necenzurovanapravda.cz/2025/01/dalsi-pripominka-kauzy-znasilnovacich-gangu-otec-znasilnene-divky-byl-2x-zatcen-za-to-ze-chtel-pomoci-sve-dceri-video/

a uvědomte si, že každý Ukrajinec u nás znamená, že tu nebude místo něj Arab nebo Afričan…
Považuji to za velkou výhru…

πα½

Joe Arp
10. 1. 2025 17:53
Odpovědět  P.A.Semi

Neznamená to spíš seminaristo, že né místo něj, ale vedle něj tu bude ten Arab a ještě Afričan..EU, jak víš nám ukry neuzná! Lidi s tvým pohledem na věc považuji pro náš stát za velkou nevýhru….

Standa
10. 1. 2025 18:01
Odpovědět  P.A.Semi

U mě je výhra, když tady nebude ani jeden.
Ukr. jsou sice kulturně blíže( pijí také vodku , ale několikrát mě v Praze také napadli. Sice zatím verbálně , ale pěsti byly zviženy a chování prasat.Videí je dost.
V Praze si ,, vyskakujou”! V obchodech se chovají , jako nekřtěná prasata, hádají se, řvou, strkají do lidí-resp. odstrkují je….
A pro změnu do centra raději nechodit! To ovládli od Albánců po Afgánce všechny rasy mimo Čechů!
Vezměte si je domů, ven.!Tam jsou klidnější , je to tam jiné, v Praze se shromažduje nejhorší jejich lůza , které na vašich úhorech pšenka nekvete!

Slovan
10. 1. 2025 19:07
Odpovědět  Standa

Díky za podržení názorové lajny, ale radost z toho moc nemám, když Semi píše, kdo sním ještě souhlasí. I když samozřewjmě pro mě nic nového.

Standa
10. 1. 2025 19:59
Odpovědět  Slovan

P.S.?
Co by dělali ve zničené a vykradené zemi, kde většina nobility utekla do USSA do předem připravených vilových ,vlastních komplexů?Z jimi našetřené,, pomoci” Ukr.

Museli by máknout! A za co? Pro koho ?Pro amíky? Black Rock?Monsad ? Tady už mají zázemí a svého premiéra-doposud!
Do Doněcka atd. se jistě vrátí, tam bude rozkvět, jako na Krymu,….

Standa
10. 1. 2025 19:47
Odpovědět  P.A.Semi

Rusko má největší podíl na emigrantech z Ukrajiny!

Administrátor
P.A.Semi
11. 1. 2025 16:19
Odpovědět  Standa

To sice ano, ale nic to nevypovídá o tom, jací Ukrajinci jsou u nás…

Že se s vámi v Praze pohádali, pokud máte názory jako zde, není překvapivé, ale vám by mělo dojít, že to, že to nechali jen ve “verbální rovině” je poněkud příznačné, protože oni si tady rvačku moc dovolit nemohou, poslali by je na Frontu do masomlýnku…

πα½

Slovan
11. 1. 2025 16:38
Odpovědět  P.A.Semi

🤣 🤣 🤣 🤣

Mia Markýza
7. 1. 2025 16:38
Odpovědět  P.A.Semi

Tady u nás (Čelákovice a okolí) dtto. Nevyskakujou, slušný jsou, pracujou,nikdo se nehoupe v sociální síti. Spousta mužských, kterým to z celého srdce schvaluju.

Slovan
7. 1. 2025 17:21
Odpovědět  Mia Markýza

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

Albi
7. 1. 2025 17:34
Odpovědět  P.A.Semi

Včera jsem našla na PL slova Lenky Procházkové (k jinému tématu), která se dobře hodí i tady (upraveno k aktuální situaci – podstatné jsou ty zvýrazněné věty):

“…když čtu diskuse pod články ….. připadá mi, že po likvidaci všech Ukrajinců lační i většina debatérů. To ale bude tím, že lidé …. se chovají jako secvičený chór. Cítí se neohroženě, když z houfu hrozí pěstmi vytipovanému nepříteli. Takzvaný „démon souhlasu“ se táhne evropskými dějinami odpradávna. Příběhy lidí, kteří mu dokázali odolat, navzdory šikaně, sice krok za krokem ovlivňovaly civilizační posun (světlo spálených knih osvítilo svět – tedy starý svět), ale ukazuje se, že současné kolektivní úsilí … směřuje k anticivilizačnímu zvratu”.

Standa
10. 1. 2025 18:04
Odpovědět  Albi

Nějaká transformace cíle, že Albi?
Tento secvičený chor, tak řve většinově na Rusy!!!
Nejste na Seznamu? Podívejte se tam! To asi raději nevnímáte, že? Proti gustu žádný dišputát!

Standa
10. 1. 2025 19:45
Odpovědět  P.A.Semi

Nesouhlasím , že by tu byla v Praze obecně- ne pouze na 6 byla,,většina zdejších rusů je proti-Putinovských” !To je volovina. A) moc jich tady není, b)odjeli do Ruska.
Ti, co zde zůstali a znám to s každodenního styku s kanceláří , jsou podnikatelé a živí je to zde. Peníze syslí nebo posílají Westernem do Ruska.Bankám nevěří- pouze ve spojení v obchodním styku.
A je kontrolní otázka !
PROČ ,,emístní radši sedí doma u televize a oni( ukrajinci) radši chodí po ulicích …(Proč se naši raději drží doma??),… třetina z nich mluví rusky.
To , že,, mluví rusky ” je od tebe trapné. Většina Ukr. mluví rusky! I , když je to tam zakázané.( demokracie , jako vyšitá)
Povídali mi , že mluvit rusky např. v Kijevě znamená dostat přes hubu o těch okolo.

Administrátor
P.A.Semi
12. 1. 2025 17:28
Odpovědět  Standa

Že tu mluví rusky – tedy jsou to východní ukrajinci, tedy ukrajinští rusové…
A že tu za to od nikoho “nedostanou přes hubu” je tím, že češi ten rozdíl nepoznají a považují je za ukrajince, a ukrajinci tu dodržují Mír a Pokoj a neperou se tu kvůli tomu jako třeba v tom Kyjevě…

πα½

Standa
12. 1. 2025 19:36
Odpovědět  P.A.Semi

Vážně máš na mysli, že kdyby Češi rozeznali ruštinu od ukrajinštiny, tak by Rusy mlátili? Reaguji na :,, od nikoho “nedostanou přes hubu” je tím, že češi ten rozdíl nepoznají a považují je za ukrajince,”?

Slovan
12. 1. 2025 19:49
Odpovědět  Standa

Mysli trochu politicky a pozitivně, zase je alespoň sranda. Asi nás má za tuplovaný voli. Nó.

Editor
7. 1. 2025 18:48
Odpovědět  P.A.Semi

Kupodivu souhlasím! A to je co říci …

Jaris
4. 1. 2025 07:45
Odpovědět  Albi

Albi, prosim vas, vzdyt se uz pres deset let tahnou diplomaticke cesty k urovnani vztahu Zapad Ukrajina Rusko. Vysledek 0, slovem nula. Nic podstatne se nevyresilo, valka na Ukrajine pokracuje a mezinarodni napeti roste.Nejakemu diplomatickemu jednani, aby teroristicky Izrael prestal s genocidou v Gaze,se zidaci akorat vysmali a rekli svetu jasne a srozumitelne, at jdou do hajzlu.

Diplomacie je zpusob jak poslat oponenta do prdele takovym zpusobem, ze se oponent zacne tesit na lakavy vylet.

Albi
4. 1. 2025 22:47
Odpovědět  Jaris

Jaris – k diplomatickému jednání musí být vůle na obou stranách. Je-li jen na jedné, znamená to diktát té druhé.
A to se opravdu nedá nazvat diplomacií.

To je nanejvýš taková “Lipavština“, loutkové divadlo pro přiblblé dospělé retardované.diváky – v hlavní roli ministr zahraničí v šaškovské čepici.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris
5. 1. 2025 03:00
Odpovědět  Albi

Samozrejme, ale ta tady neni. Tak co s tim, kdyz zapad chce mermomoci valku zivitelku na ktere se nejvice vydelava. Veskera diplomacie byla jiz vycerpana a je treba pristoupit k raznejsimu reseni nez kecani v prepychovych palacich, kde se politici kralovsky nazerou a nachlastaji a jede se dal bez vyreseni konfliktu.

Standa
5. 1. 2025 06:26
Odpovědět  Jaris

A Evropa jede na dluh, ovšem ,, nahoře” se žere.Politika je lukrativní zaměstnání nehledě na postoje. Proč by jinak politici na své zvolení a kampaně obětovali i bačkůrky vnuků?
Z idealismu?

Ina
5. 1. 2025 18:59
Odpovědět  Pravdomluvny

To ale nebyli vládci země, jen hejtmani vojska.

Fanny
3. 1. 2025 16:21
Odpovědět  Standa

Obávám se,že na žádných lafetách nepojedu,bude to tichá vzpomínka na “hrdiny”co položili život za demokracii,bude to tajný obřad.

katango
3. 1. 2025 17:22
Odpovědět  Fanny

Ono z nich asi moc nezbylo, co by se na ty lafety mohlo položit.

Hrobař
3. 1. 2025 16:49
Odpovědět  Pijack

A co na to náš pan prezident,proto náš (ukrajinský) premiér hlásá že jsme ve válce, kdypak nám oznámí že tam zemřela celá posádka a stát bude platit pozůstalým, vdovám dětem, matkám prachy za jejich podlost že se jim nic nestane.

zdendulka
3. 1. 2025 19:27
Odpovědět  Pijack

NE ? Naše vláda je taková, my ne…..akorát nám dělají ostudu….

Pravdomluvny
3. 1. 2025 11:45
Odpovědět  Slovan

Nikdo je tam jezdit nenutí,kurvy probanderonacistický 👹

Slovan
3. 1. 2025 14:30
Odpovědět  Pravdomluvny

Kámo, tady můžeme do večera špekulovat, jak to bylo, to by mohli ale vědět jejich příbuzní.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
3. 1. 2025 14:43
Odpovědět  Slovan

Jejich vina at padne na jejich děti!

Hrobař
3. 1. 2025 17:11
Odpovědět  Standa

Děti za to nemohou ale jejich rodiče,ty jich vychovali do tvarů bestie….

zdendulka
3. 1. 2025 19:41
Odpovědět  Hrobař

za vším hledej peníze….. ne bestie, ale hloupost a naivita…

Slovan
4. 1. 2025 10:28
Odpovědět  zdendulka

Tady si dovolím souhlasit. Ale POZOR, tu stopu výchovy, bych si ponechal v záloze. Jaké výchozí DNA, takový výsledek.

Standa
3. 1. 2025 19:57
Odpovědět  Hrobař

Souhlas! Ale ty děti, když se jich zeptáš na náměstích , tak z nich teče nenávist.A , rodiče? Ty přece nesmí mladiství a nemusí poslouchat, jak se učí dnes ve školách!A proto mladí udávají i své rodiče a učitele!

Albi
3. 1. 2025 21:37
Odpovědět  Hrobař

To se pletete, Hrobaři – a hodně.
Jak mohli rodiče ty děti vychovat jinak, když sami byli tak vychováváni? Zcela účelově, protirusky – už víc než 100 let a připravované to bylo jistě déle.

Už jsem to sem dávala minimálně 2x, ale NIKDO se neobtěžoval dobrat se začátku celé té nešťastné “ukrajinizace”.
http://leva-net.webnode.cz/products/tabor-smrti-talerhof-aneb-utrpeni-halice/
Je to delší, ale každá výchova v nějaké formě trvá po celý život.
A možná tam i vy uvidíte tu použitou manipulaci a zneužití vlastenectví v praxi! – ke špinavým účelům.

Albi
3. 1. 2025 17:35
Odpovědět  Standa

Ty děti je tam poslaly??? Nebo už jsme dnes až tak moderní , že děti rozhodují o činech svých rodičů?

Mia Markýza
3. 1. 2025 18:24
Odpovědět  Albi

Nojo – a on se ještě diví, že od něj couvám.

Standa
3. 1. 2025 19:51
Odpovědět  Albi

Přečti si Biblí Svatou! Ostatně nedávno jsi tvrdila, že děti ( mladiství) mají stejný rozum , jako ti starší se zkušenostmi!A , že ti starší by vlastně měli mladistvé zdravit , jako první? Ty děti je tam jistě neposlali , ale Bible mluví o odpovědnosti a trestu jasně.Do jistého kolena….právě nevím, ale mohu to napsat! Ano děti , co to je to na náměstích , kteří zvoní klíči a křičí o ,, zločinech komunismu” ty za tento stav nemohou?

Albi
3. 1. 2025 22:45
Odpovědět  Standa

Jsem ateistka, s Biblí na mě nechoď.

Co se týká druhé části – nic takového jsem nenapsala, alespoň ne ve formě, v jaké uvádíš.
Mám za to – a zatím mi nikdo nevysvětlil, v čem dělám chybu – že t dnešní “mladí” nemohou za to, že nezažili “socík” a nemají srovnání, leda z vyprávění rodičů či prarodičů, a “mladší” byli z největší části ještě opečováváni rodiči a učeni školou, stále se reorganizujíc k horšímu, takže asi nemohli nic měnitz a za dnešnoí situaci opravdu nemohou.
Takže jak je – i jejich rodiče – vychovla naše generace, takoví jsou. A naše generace jim do jejich života- v úplně jiné kvalitě a možnostech – nemůže nijak moc zasahovat.
Vždyť ¨jsme si nedokázali ani dupnout na ty “moderní metody”, kdy plácnutí dítěte po zadku, nebo zvýšení hlasu je “týrání” a “autorita” se musí získat jinak. Jak, to, nikdo neřekne (neví).
.
A ani propadátor názoru, že si mladší a mladí za všechno mohou sami a ať si tedy vyžerou, když to chtěli, na tom nic zmenit nemůže.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
4. 1. 2025 11:42
Odpovědět  Albi

Sakra, Albi, já jsem takový ateista , až se bojím Pána Boha. Proto mám sbírku Biblí od Kralické( překlad) po novodobou, Korán(jinak AL Qur án) po Talmud i …to j jedno od Kumránských svitků po Vyprávění světců atd !
Člověk by měl znát svého nepřítele!
Právě jsem četl v Koránu tresty,mimo naše nové právnické sbírky , kterých vychází neurékom, a tresty v muslimském světě ( šarii) jsou prokticky humánní. Asi od slova Humanum!
Ovšem není nad dětský , školský trest ,fyzický přesně formulovaný od Máni Terky!

Pavel z Moravy.
3. 1. 2025 21:37
Odpovědět  Albi

Nechci se zastávat nikoho z vás ale jestli si myslíte, že něco změníte bez odporu nějakými cinklými volbami, tak proboha radši těch debat nechejme. Vládnoucí banda z nás má obrovskou prdel. Ve velmi kvalitním filmu ” Svatý z Fort Washingtonu” jeden z těch chudých amíků, mladík, který nikomu neublížil a je dobrák od kosti je v centru pro bezdomovce kde panuje násilí zavražděn a nakonec pochován kdesi na ostrově do společné jámy v dřevěné bedně pouze s číslem. Pohled na ty navršemé bedny a cynickost té společnosti je otřesný. Jestli tato společnost chce dosáhnout stejné úrovně nelidskosti jako ta amícká, tak s těmi kteří to tady řídí jsme k tomu velice blízko. Jinak ve druhé hlavní roli hraje Morgan Freeman. Film má opravdu co říci, ukazuje tu odpornost této kapícké společnosti. Já nevím jak to tady řešit a co vy přemoudřelé dámy Albi a Markýzo?

Albi
3. 1. 2025 22:50
Odpovědět  Pavel z Moravy.

A co tedy radíš, Pavle?
A čím to, že v Gruzii ty volby fungovaly?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jaris
4. 1. 2025 07:59
Odpovědět  Albi

Ja bych pockala.Osobne si myslim, ze nova vlada Gruzie pojede stejnou notu, jako byvala prezidentka, jinak by nemohla kandidovat. Do roka a do dne se uvidi jak Gruzie s novou vladou bude spokojena.

Slovan
4. 1. 2025 10:19
Odpovědět  Albi

Na rady tu máme tebe, my jsme tu od žvanění. 🤣

Jaris
5. 1. 2025 03:05
Odpovědět  Slovan

Ty hloupe hraabeci rady od Albi ceskemu narodu nepomohou, pokud se nezacne branit alespon jako Madarsko a Slovensko.

Slovan
7. 1. 2025 16:31
Odpovědět  Jaris

👍 👍 👍 👍 👍

Slovan
4. 1. 2025 10:25
Odpovědět  Albi

Tam už jsme od roku 89, kdy o změně chodu státu rozhodovali děti. Miroslav Štěpán to řekl sám. Né že nééé!!

zdendulka
3. 1. 2025 19:40
Odpovědět  Standa

Ty už se dej vyšetřit . chováš se tu jako pomatenec nebo placenej provokatér, pane poslanče…

Standa
3. 1. 2025 19:53
Odpovědět  zdendulka

Napadáte mě osobně. hovoří to o vašem nejen IQ , ale i o tom , že každého, kdo s vámi nesouhlasí byste nechala zavřít.Asi nějaké osobní problémy , že?

Jaris
5. 1. 2025 03:08
Odpovědět  Standa

Stando, vzdyt Markyza, Zdendule,Albi jsou jen tetky z pavlace. nedaji se brat vazne.

Standa
5. 1. 2025 07:46
Odpovědět  Jaris

I ty se snaží seberealizovat!A tady je hooodně velká pavlač.

Standa
5. 1. 2025 07:48
Odpovědět  Standa

Ještě dotaz.Je Mia Markýza totožná s Markýzou?

Markýza
5. 1. 2025 09:14
Odpovědět  Standa

Ano prosím, jsem to já.

Standa
5. 1. 2025 09:31
Odpovědět  Markýza

mňaú, jsi kočka! Miluji číči, říkají mě kočičí táta . Mám ji doma( Micku) a na chalupě je jich neurékom hafo.Hlavně u misek. Nejsi Mia , ale mňaú!
A , sakra , spalil jsem cibulku!

Mia Markýza
5. 1. 2025 09:46
Odpovědět  Standa

Nono, Staníku. Koček jsou různé druhy. A Miau mi může říkat výhradně Joe, jo? A to ještě dostane za ucho.

https://postimg.cc/1fcXxsQY

Standa
5. 1. 2025 10:01
Odpovědět  Mia Markýza

Černý panter asi Baghíra.Má takové upřímné oči!

Mia Markýza
5. 1. 2025 10:07
Odpovědět  Standa

Trefa. 🙂

Slovan
5. 1. 2025 09:43
Odpovědět  Standa

Ale Standóóó????
🤦‍♂️ 🙄 🤦‍♂️ 🙄 🤦‍♂️ 🙄

Standa
5. 1. 2025 10:00
Odpovědět  Slovan

Prostě spálil, nedával jsem pozor!
Mám kočku evropskou( mourka).A na chalupě cca 4- kotata ročně. to jsou ty venkovské. Každé kotě má jinou barvu, asi mají různé tatínky!

Mia Markýza
5. 1. 2025 10:03
Odpovědět  Standa

Taková cibulka, ta se spálí razdva 🙂

Slovan
5. 1. 2025 10:53
Odpovědět  Standa

Stando, nevím jestli jsme si rozuměli, myslel jsem že ta “paní” nejde zaměnit s nikým i s 3 pod kůží.
🤣 🤣 🤣 🙏 🙏 🤦‍♂️ 🤦‍♂️

Mia Markýza
5. 1. 2025 10:26
Odpovědět  Jaris

Tak bacha, čerte tasmánská. Právě jsem se pomocí Standy zrealizovala jako Baghíra.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 14:54
Odpovědět  Slovan

To máš pravdu, zřejmě mají vzor v rodině z dob Protektorátu Böhmen und Mähren

Slovan
3. 1. 2025 17:55
Odpovědět  Pravdomluvny

Hele kámo v mém okolí se to UMPROFOREM jen hemží. Afghanistánem jakbysmet a já nevím čím ještě, když máš otevřené oči vidíš, slyšíš. Dám ti jednoduchou kontrolní otázku. Co myslíš proč tam jdou? 😊

Pravdomluvny
3. 1. 2025 20:35
Odpovědět  Slovan

Ze stejného důvodu jako byli v Jugoslávii, Iráku, Afghánistánu…..
Z hrdosti nad tím, že jsou to nositelé odkazu Husa, Žižky Komenského určitě ne.😆

Slovan
4. 1. 2025 10:16
Odpovědět  Pravdomluvny

Jó 🤣 zapomněl si na Masaříky, B. Němcovou 🤣

Pravdomluvny
4. 1. 2025 10:23
Odpovědět  Slovan

A ty na udavače Havla 😅

Hrobař
3. 1. 2025 16:53
Odpovědět  Slovan

No v ČT to neuvidíme

Slovan
3. 1. 2025 17:48
Odpovědět  Hrobař

Ne. ČT=VLÁDA

Hrobař
3. 1. 2025 16:52
Odpovědět  Pravdomluvny

To víte, prachy jsou prachy, proč chlapy lezli do cizinecké legie

zdendulka
3. 1. 2025 19:39
Odpovědět  Pravdomluvny

Oni tam jeli pro prachy a ne kvůli ideálům. Sami se obrátili v prach a jejich příbuzní možná dostanou ty prachy…. nebo aspoň medailičku na polštářku…..

Mia Markýza
3. 1. 2025 19:46
Odpovědět  zdendulka

Nojo. Vlastně je to tak strašně truchlivá a zbytečná smrt, viď.

Ladislav 💤
3. 1. 2025 11:59
Odpovědět  Slovan

👍👍👍👍👍ano, k tomu mandát NEDOSTALI!
Měli se starat jen o blaho Českého národa!

Pravdomluvny
3. 1. 2025 12:52
Odpovědět  Ladislav 💤

Ty ani neví,co je čest a svědomí!!!!!

All..
3. 1. 2025 12:56
Odpovědět  Slovan

Zde na pokecu ne. Ale jistě i ti Učitelé a Profesoři,co říkají žákům a studentům lži převzaté z prolhané propagandy a ještě jim radili,aby volili ty,co dnes páchají terorismus ( Fialová vláda),TV,Rozhlas aj. Kdyby se fašickonacistická vakcinace Gatese a Fauciho u nás potlačila a říkala se pravda,tolik by si pětidemoliční politici nedovolovali a nebyli by spolupachateli terorismu v konfliktu na banderukrajině.

Slovan
4. 1. 2025 10:17
Odpovědět  All..

….a i zblblí rodiče, ano, ano!!

Tonda
3. 1. 2025 14:02
Odpovědět  Slovan

S tímhle úplně souhlasit nemůžu. Dle mého názoru tahle vláda, nemá s našim národem nic společného. A rozhodně si nemyslím, že jsme vinni my, normální lidé. Není v našich silách, jako jednotlivců to jakkoliv změnit, ani s tím něco udělat. Stojí proti nám zahraniční mašinérie, jejíž prostředky a možnosti dalece přesahují možnosti našeho státu, ne tak nás, jako jednotlivců. Necítím se být zodpovědný za zvěrstva v Bělgorodu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
3. 1. 2025 15:36
Odpovědět  Tonda

To bych neřekla, že nemá nic společného. Podle mě je zhmotněním toho nejhoršího, co v povaze máme – a to je dobře. Je totiž dobře to uvidět, protože jen tak s tím můžete něco udělat.

Slovan
3. 1. 2025 17:31
Odpovědět  Tonda

Áááále kdepááák TONDO, servilita jako prase z Řeporyj. VLÁDA=NÁROD
A těch jednotlivců je tu spousta, jen máme smůlu se domluvit a ONI to ví. Kdyby aspoň ti jednotlivci chodili k volbám, to by byla paráda. Já když si vzpomenu na 89, tak se nedivím, že je to tam kde je!! Tenkrát bylo spousta lidí naladěno a dnes? Dnes se má spousta lidí dobře a ta horší půlka do toho nepůjde, ti se strachují o to “málo” co mají a neradi by skončili na ulici.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
3. 1. 2025 17:50
Odpovědět  Slovan

Ale jmenovče, ta většina je apatická a bohužel moc toho mezi ušima nemá. Přece to zde nebudeme stále opakovat, jako národ jsme v haj.zlu. A že by se ta chudina dělnická měla nějak dobře, tak to tedy prr. To se pozná jak v obchodech vybírají ten nejlevnější šunt. Možná jim přetékají košíky, ale v nich je u mnohých salám a párky bez masa a další sračky.

Slovan
3. 1. 2025 18:05
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Kolego, však píšu i o té HORŠÍ půlce, nebo né. No a jak přesně píšeš i TY že má furt ještě ty plné košíky nekvalitního žrádla ” o které se právě bojí, jak píšu ” výše. Takže ty a JÁ soulad!! 🤣🙋‍♂️

Tonda
3. 1. 2025 17:55
Odpovědět  Slovan

Tahle vláda nemá s našim národem nic společné. Jsou to zrádci do morku kostí, kteří naší zemí a našimi lidmi pohrdají a úkoly svých zahraničních páníčků plní víc, než je nutné… Je zajímavé, že si toho všimnou až v Rusku a z úrovně prezidenta dají vědět, že kroky jednotlivých vlád neberou jako projevu vůle celého národa, nýbrž pouze těch jednotlivců ve vládě. Nicméně tady se najde blbec, který to prostě ví lépe.. Možná by jste měl zvážit změnu svého pseudonymu, takhle děláte svojí egoistickou krátkozrakostí ostudu opravdu širokému okruhu člověků..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
3. 1. 2025 18:08
Odpovědět  Tonda

Ano souhlasím, bylo by dobré vědět, co si o nás Rusové myslí. A že moc dobře ví, kdo to tu rozdmíchává, tak to si piš, že to ví. Ale můj názor, občanstvo nemůže jen čumět a čekat, jak to dopadne. Hezký večer.

Tonda
3. 1. 2025 18:47
Odpovědět  Slovan

Bohužel je dnes plno pitomců, kteří sice neví co dělat, ale pořád odsuzují ostatní za to, že nedělají nic. Netuší vůbec nic, ale mají potřebu pořád říkat ostatním jak to je..

Slovan
3. 1. 2025 18:52
Odpovědět  Tonda

😊 😊
Tak já nevím, ale za mě se říkávalo že když už tedy někdo něco dělá, škodí selému okolí a dokonce i sám sobě, že je pak lepší, se na všechno vys…tt!! 🤣

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
3. 1. 2025 20:16
Odpovědět  Slovan

Právě mě to bylo,, zdendulkou” doporučeno!

Slovan
4. 1. 2025 10:12
Odpovědět  Standa

To je ale potvora jedna nezbedná. Tak se jí napřed zeptej kolik jí je a pak jí to jeď osobně rozmluvit. Ale nad pade bych nešel. Tedy nejel.

Standa
3. 1. 2025 20:15
Odpovědět  Slovan

Když to tu píši,( také dlouho) tak ,nějaká,, zdendulka” mě označí za ,, provokatéra”. Čistě Foltýnovská filcka!
Nemůžeme čumět , to by se jim hodilo! Fickám!Jde o to , aby občanstvo čumělo! A ostatní,, poodstoupili””!
Ale nevím, co o tom Rusové vědí, dnes jsem hovořil s Oleksandrou ( Lenkou) a Jevdokií ( Dusjou) z Lisičanska! Kašmár, pizděc……….informační kanály zavřené, posílám jim zprávy z Čech!

zdendulka
3. 1. 2025 19:26
Odpovědět  Slovan

Ale houby, Slovane…. můžeme řvát a běhat po náměstích a jak reagovala vláda ? No ? “Jen ať si stávkujou a křičí… mají na to právo”. A to bylo vše. Odmítli se o tom dále bavit. Tak o čem to mluvíš ? Už mě to štve – tohle omílané ožvýkané rádpobychytré klišé…. polovina národa je za vládou, polovina proti…. co bys dělal tedy TY ?

Slovan
3. 1. 2025 19:46
Odpovědět  zdendulka

To co píšeš nyní mě, já tu píši už hodně dlouho. A CO bych dělal já, když už mi ne jediná pokládáš takovou otázku, na kterou už jsem odpovídal mockrát, šel bych si načepovat pivánka a řídil to z ůstraní, jak jeden jistej znehybňovač kober. Nic.

Standa
3. 1. 2025 20:06
Odpovědět  Slovan

Vidíš, a když napíši, že je třeba něco dělat tak,, Zdendulka” napíše , že jsem ,, provokatér”. Asi Foltýnova figurka. Právě o to jí jde ! O NIC!

Albi
3. 1. 2025 23:05
Odpovědět  Standa

Ale “pivíčko” opravdu “národu” nepomůže.
🙂 🙂 🙂

Pravdomluvny
4. 1. 2025 01:12
Odpovědět  Albi

Pivovary patřící ČR by téhle zemi rozhodně neublížilo……😄

Albi
4. 1. 2025 10:04
Odpovědět  Pravdomluvny

Pivovary určitě ne, ale chlastáním “Plzniček” se tedy proti banderovcům opravdu bojovat, natož snad vyhriát nedá.
Fakt ne! 🙂

PS: Proti jakémukoliv chlastání opravdu nic nemám, ale pro boj s banderostátem je to asi tak účinné, jako s plácačkou na mouchy lovit mamuty. 🙂

Pravdomluvny
4. 1. 2025 10:24
Odpovědět  Albi

Zase jste nic nepochopila,klasika!

Standa
4. 1. 2025 11:10
Odpovědět  Pravdomluvny

Jde o to, ( s prominutím, albi jde ) , že chlastem se dá proti Banderovcům vyhrát. Jak zde pozoruji Ukrajince , tak jsou pernamentně ožralý. Osvobodil bych zločince, co vyráběli v likérce Draka s metanolem a posílal bych ho po kamionech pro UPA na Ukr.
V zákopech by si říkali,, Pij rychle , už se stmívá”!

Slovan
4. 1. 2025 11:12
Odpovědět  Pravdomluvny

Díky, že už na to nejsem sám.
Jó, znáš ten fór, když má chlap doma takovou příšeru a teď zjistí že mu zanáší. Tak se i rozhodl a přišel dotyčnýmu i poděkovat, že už myslel, že na to do konce života zůstane sám. 🤣🤣🤣

Pravdomluvny
4. 1. 2025 11:59
Odpovědět  Slovan

Vole, máš na svědomí mojí bráníci 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Slovan
4. 1. 2025 10:07
Odpovědět  Standa

Stando, PŘESNĚ. A co já tady píši už dlouho, no cóó?!!
Musíš se za těmito reakcemi zasmát a povznést se. Už nějaký čas tu tukám jako datel a najednou se objeví nick, kterého jsem nikde půl roku neviděl, i déle. A že jich je. Víš ONI určité názorově nejlepší osoby diskutují pod vícero nicky, nevím proč, ale asi skrýt identitu. Proč se kdekdo bojí vystrčit rypec ze své skryté identity nevím, asi se furt něčeho bojí. No a tihle ti tu vyčítají, že jsi malý hrduna atd. Je to úsměvné. Taky si zvykni, že co napíšeš, tak či onak, bude stejně špatně. Není na světě ten, kdo se muší zalíbiti všem. Hele hezkou sobotu, ty králíkárno. 😊🤣😋🙋‍♂️

Albi
4. 1. 2025 23:17
Odpovědět  Slovan

Fakt nevíš? Nekecej!
A proč ses přejmenoval ty?

Pavel
3. 1. 2025 20:15
Odpovědět  zdendulka

No když jsme zavrhli Lenina a socialismus,tak opravdu nám nezbývá než držet hubu a krok! Pokud nejde změnit systém ústavními prostředky,( kdy vládnoucí třídy si napíší zákony pro sebe a volby jsou jen kamufláží) má ta druhá strana jen jednu možnost neústavní-revoluci! Proto ti chytráci zákonem zakázali třídní boj stejně jako zrušili trest smrti,( ne kvůli nám, ale kvůli sobě). Vlastizrada se trestala smrtí a to co dnes páchají je čistá vlastizrada! Změna současného systému u nás není možná ústavní cestou, to je jasné každému kdo má IQ alespoň 90 a ne jen 45( udrží moč a stolici)!Tak tu můžeme mlátit prázdnou slámu furt, čas a podmínky pro revoluci nedozrály a bez ní se tu nic nezmění!!!

jiří
3. 1. 2025 21:22
Odpovědět  Slovan

CZECH REPUBLIC Ltd.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 11:44
Odpovědět  zuza

👍👍👍👍🎯
Zvolili si smrt ☠️

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
delnas
3. 1. 2025 12:54
Odpovědět  Pravdomluvny

Jejich jmena a bydliste by se nedali vypatrat?

Slovan
3. 1. 2025 14:41
Odpovědět  delnas

Určitě někde bydlí, mají soudedy, kteří vědí pro koho pracují a kde. Už je nikdo dlouho neviděl, co tó, a do toho tato zpráva, no a teď se zajisté změní chování rodinných příslušníků a jsme doma. A tihle sousedi to během chvíle roznesou po okolí. To nikdo neudrží.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 14:57
Odpovědět  delnas

Ale dalo by se určitě, ovšem jejich nejbližší to jako ostudu nepovažuji, naopak,jsou na ty probanderonacistický žoldáky hrdý 👹👹👹👹👹

Markýza
4. 1. 2025 07:48
Odpovědět  Pravdomluvny

A mluvil jste se všemi nejbližšími? Já jen jestli jste někoho neopomenul.

Pravdomluvny
4. 1. 2025 09:26
Odpovědět  Markýza

Která máma s tátou nepodporují vlastní děti,vy Šalamoune?!!!!!
Takže není důvod nevěřit, že žoldáky bojující na straně Banderonacistů jejich rodiče i nejbližší odporují a mají je za hrdiny🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Markýza
4. 1. 2025 09:27
Odpovědět  Pravdomluvny

Vždyť to říkám – císař všech zamotávačů 😀

Markýza
4. 1. 2025 09:28
Odpovědět  Markýza

Jen bych ráda dodala, že tam venku, mimo vaši kebuli, je velice, velice pestrý svět 🙂

Pravdomluvny
4. 1. 2025 10:25
Odpovědět  Markýza

Jak říkám
Tvojí Achillovou patou je evidentně hlava…..
Anebo, když máš v hlavě průvan, nezplesniví ti myšlenky 🖕

Markýza
4. 1. 2025 15:29
Odpovědět  Pravdomluvny

Poslyšte, vy Pravďouši – dovolila jsem vám snad, abyste mi tykal? Nedovolila, že. Buďte tak laskav a pokud se chcete počítat mezi ty vaše slušné lidi, zařaďte zpátečku.

Pravdomluvny
4. 1. 2025 18:36
Odpovědět  Markýza

Milostivá,ráčí si políbit 🖕

Albi
4. 1. 2025 23:24
Odpovědět  Pravdomluvny

A kolik rodičů myslíte, že s radoastí a uzlíkem buhet vyprovázejí své syny na jistou smrt?

Tedy – nezlobte se, ale tak zdegeberované myšlení aby jeden pohledal. Je sice chvályhodné, že jste proti naší válkychtivé vládě, ale zs to nepřehánějte až do absurdna.

Jaris
5. 1. 2025 03:19
Odpovědět  Albi

Zasadni vec je ta, ze si o tom jedinec rozhodne sam a dobrovolne. Ty vase buchty neberu. Tihle zoldaci byli naockovani nenavisti vuci RF od svych rodicu.Vidina slusneho vydelku zoldaka vzdy nalaka. Vubec by me neprekvapilo, kdyby nekteri rodice sve synky povzbuzovali slovy-jen jim to nandejte parchantum ruskym i za nas, co jsme tak trpeli po r.68.
Vetsina Cechu, dodnes trpi syndromem krivdy 68.roku a preji Rusku tu nejhorsi pomstu.

Pravdomluvny
5. 1. 2025 11:48
Odpovědět  Albi

Chlubit se žoldákem, vraždícím ve jménu pofidérní demosracií pod vlajkou uSSa snad žádný myslící Čechoslovák NEBUDE!
P.S.
Vím to z vlastní zkušenosti, oči a uši my sloužily tenkrát a slouží mi skvěle doteď.

Tom
3. 1. 2025 16:32
Odpovědět  delnas

…jména a bydliště teď mají na hřbitově. Ale to asi nebyl jejich záměr a kdo jinému já.. …. … .. .. ….

Albi
3. 1. 2025 17:56
Odpovědět  delnas

A k čemu?
Aby klávesnicoví hrdinové mohli osobně přijet plivat na jejich příbuzné?

Standa
3. 1. 2025 15:28
Odpovědět  zuza

To je všechno zajímavé.
Ale položme si základní otázku!
Kdo vychoval, vycvičil a platí tyto nájemné zabijáky, aby zabíjeli cizí děti. Kdo je posílá zabíjet,když je pro ně cizí smrt automatická, jako dýchání?
Není podstata problému někde jinde? U těch , kteří je ,jako assasíny, posílají vraždit určené cíle?
Nemáme je blízko sebe. nehonosí se v TV, při projevech a čechrají si nadutě péra( třeba při novoročních projevech)????.
Není přirozenější vykořenit toto zlo-vytrhnout i s kořeny a tím ozdravit podstatu společnosti?
Máme je zde mezi sebou-na dosah. Bojíme se jich, ale oni se musí bát nás! Mají represivní složky , kterými se obklopili a spoza jejich hradby se nám smějí do obličeje! A my si stěžujeme na ty bezduché lidské automaty, které jsou předem k tomu určené a posílány k zabíjení, jako celoživotní poslání…..
Jako když si stěžuješ na tank, že střílí! Podstata je jinde , blízko a ….i u nás , že si to necháme líbit!

Horňák
3. 1. 2025 11:04
Odpovědět  Ladislav 💤

Tu ODeSáckou mrchu někdo zvolil. Tady mají od dětské krve ruce všichni voliči ODS

Ladislav 💤
3. 1. 2025 11:08
Odpovědět  Horňák

👍👍👍👍👍

luboš
4. 1. 2025 01:00
Odpovědět  Horňák

Zjednodušeně by se to takhle dalo řící.

Pribinove mesto
3. 1. 2025 11:28
Odpovědět  Ladislav 💤

Slováci sa na takomto svinstve nepodielaju! Zasa len české géne R1b, ci nie sú Slovanské R1a…

All..
3. 1. 2025 13:10
Odpovědět  Pribinove mesto

Slovensko je čistější,opět se to ukazuje. U ná je to horší,už i Hitler na to poukazoval,že čechům nelze věřit,že je tu plno kolaborantů a proto ani Hitler si nevážil lidí z čech.Vždy je mezi námi kolaborantů mnohem více,než jinde a zase se to opakuje,bohužel.Naštěstí ale ne všichni a jsou tu potom u nás v ČR zbytečné oběti,díky přemnoženým zrádcům a kolaborantům,co se jen umí přebarvovat a převlíkat rychle kabáty.Tak bylo,tak je i nyní.

ZMann
3. 1. 2025 11:33
Odpovědět  Ladislav 💤

Na každou samici od prasete se uvaří voda i na tento satanistický exkrement, je to jen otázka času.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 11:44
Odpovědět  Ladislav 💤

Jí i ostatní z pětidemoliční Banderonacistické vlastizrady bych rozvěsil na Via Appia ☠️☠️☠️☠️

Slovan
3. 1. 2025 14:52
Odpovědět  josh-xy

josh-xy, mělo by to dopadnout asi takto!!

BASTARDI 3 – Ukázka z filmu – YouTube

Pravdomluvny
3. 1. 2025 14:58
Odpovědět  josh-xy

Vhodit do jam v Babím jaru….i s fotrem!

Mia Markýza
3. 1. 2025 15:37
Odpovědět  Pravdomluvny

Jasně – a předtím upálit!!

Joe Arp
3. 1. 2025 16:24
Odpovědět  Mia Markýza

Ne nepanikař, až poté! On myslel do jaru co má babička u dřezové jámy na nádobí. (teď jsem ho vytáhl z průseru, kaprál čoudelka už vypisoval zavykač) 🙂

Pravdomluvny
3. 1. 2025 16:52
Odpovědět  Joe Arp

Tohle nepíšu poprvé,ale přesto díky 👍🙋

Slovan
3. 1. 2025 17:21
Odpovědět  Pravdomluvny

Buď v klidu, všichni už tu máme složku. Někdo tlustější, někdo slabší, nó. Střízlivíý nás nedostanou.

Joe Arp
3. 1. 2025 17:54
Odpovědět  Slovan

Tak to je mi vás líto, mě vrchní sestra Kateřina Stehlíková, roz. Grýnštajnová uznala za blázna, takže mi hrozí max dva klystýry, zostřené půstem. Ovšem až vás dostane do pazour zvěrolékař Foltýn! 🙂 🙂

Slovan
3. 1. 2025 19:48
Odpovědět  Joe Arp

Já si myslím, že ten klystýr už máš denně. 🤣🤣😋🙄😲

Joe Arp
3. 1. 2025 20:39
Odpovědět  Slovan

Není nad výplach, vlažnou mýdlovou vodu, podávanou s láskou profesorkou pravopisu přímo tam! 🙂 🙂 🙂

Slovan
4. 1. 2025 09:52
Odpovědět  Joe Arp

Tak tohle já mít zatím nemuším, mám pravidelnou a denodenní. Na hmotnosti a struktuře už záleží jen na mě. Ale abych tě nenutil bádat, měl jsem na mysli tykví výplach. 🤣🙄😲

Pravdomluvny
3. 1. 2025 20:39
Odpovědět  Joe Arp

Jestli k nám na stůl nedostaneme dřív Foltýna a Grýnsštajnovou 😆😆😆

Mia Markýza
3. 1. 2025 18:21
Odpovědět  Joe Arp

Zavykač?!? 😀 😀 😀

Joe Arp
3. 1. 2025 19:08
Odpovědět  Mia Markýza

To používají, když se ti stydí tykat.

Mia Markýza
3. 1. 2025 19:14
Odpovědět  Joe Arp

Mně to došlo, jen mě to příšerně rozesmálo! Pusu na čumák.

Joe Arp
3. 1. 2025 20:39
Odpovědět  Mia Markýza

Přísero, dtto! 🙂 🙂

Pravdomluvny
3. 1. 2025 16:51
Odpovědět  Mia Markýza

Stačilo by dát je předtím lidem na Donbasu nebo potomkům těch, kteří přežili Volyň a český Malín……🥳

Markýza
4. 1. 2025 07:51
Odpovědět  Pravdomluvny

Vy jste dokonalej zacyklovač a zauzlovávač. Už tu ty vaše výkřiky do tmy nějakou dobu študuju a jste fakt vynikající exemplář zmotávače, zauzlovávače a šmodrchala! 😀 Věřte zkušené…….já už měla v rukou zamotanech nití……

Pravdomluvny
4. 1. 2025 09:27
Odpovědět  Markýza

Vy jste ovšem jako Mylka zděšená Kachlovka Němcová, pořád o hovně,podporujete jakékoliv pijavice odkudkoliv na úkor vlastních…..jen abychom vypadali v očích zachodních demosráčů dobře 🖕

Markýza
4. 1. 2025 15:30
Odpovědět  Pravdomluvny

Héézkyy…………………a o čemže to bylo? 😎

Pravdomluvny
4. 1. 2025 18:37
Odpovědět  Markýza

Jak říkám, špendlíku!

Markýza
4. 1. 2025 18:45
Odpovědět  Pravdomluvny

Děkuji, knedlíku.

Standa
3. 1. 2025 16:49
Odpovědět  Pravdomluvny

Otec je tu 3 roky a místní si ho prý váží. Matka -banderovka -zdrhla na Ukr. Ten kluk je její výchova.Zavřít ho nemohou,tak mu uložili důtku. Ještě , že mu současná vláda nedala diplom!

Tom
3. 1. 2025 18:47
Odpovědět  Standa

…a tu důtku třídní, nebo ředitelskou?
Já jen abych měl jasno, jak moc nepřméřrené tresty se dávají za klukovské skotačení.

Albi
3. 1. 2025 18:32
Odpovědět  josh-xy

V dnešní analýze MAP je popis jedné bitvy u Pokrovska + video.
https://www.michalapetr.com/map-2182-general-kuzovlev-nasadil-do-boju-u-pokrovska-39-gardovou-brigadu-ta-se-stretla-s-elitni-ukrajinskou-na-zapade-vycvicenou-pechotou-15-minut-brutalni-video-odhaluje-z-bezprostredni-blizkost/
Video by si měla prohlédnout každá matka, babička, či otec nebo dědeček, mladého muže, protože detailně ukazuje, jak je válka krutá, a jak zbytečný byl děsivý konec mladého elitního Ukrajince, neboť ho jeho stupidní velitelé rádiem poslali na úplně zbytečnou a jistou smrt-.
Celé 15 minutové video nasnímala Ukrajincova taktická kamera připevněná na jeho hrudi.
Následoval detailní popis – a ten konec končí slovy:
“Umírající Ukrajinec pronese neskutečně důstojná slova. “Běž, prosím tě, já tady umřu. Ty ne. Byl jsi lepší. Běž. Já se vyhodím granátem. ” A Burjat se vzdálí, a umírající Ukrajinec se vyhodí granátem do vzduchu. Pak už jen pár desítek sekund kape krev z Ukrajincovi hlavy”.

Možná by mohla redakce tu analýzu otisknout jako článek.
Budeme umět být taky tak důstojní jako ten umírající Ukrajinec – aspoň virtuálně, kdy ještě neumíráme skutečně?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
3. 1. 2025 20:51
Odpovědět  Albi

Video by měli povinně vidět všichni Banderovci v ČR….. ať ví,co je čeká, když nevyoadnou zpět do Banderonacistánu

Jaris
4. 1. 2025 08:15
Odpovědět  Pravdomluvny

Zadne video tam neni.

Jarek
3. 1. 2025 17:41
Odpovědět  Ladislav 💤

Nepřekvapuje mně, že ta bezdětná vyšinutá mrcha s tančíkem na klíček mlčí a ten hloupý khaki mozek Řehka kterému jak neustále prokazuje chybí základní vojenské znalosti a neměl by velet ani družstvu kuchařů, mlčí jako ryby o tom co způsobili. Ale divím se pozůstalým těch nešťastníků kteří jak troubové
bydleli v nějakém hotelu a nedocvaklo jim, že místní občané, odboj či ruská rozvědka zcela samozřejmě brzy označí za cíl. To byli opravdu tak naivní a hloupí, že si mysleli, když se dopouští válečných zločinů proti civilnímu obyvatelstvu, že jim to projde? To ty pozůstalé nezajímá kam “zmizeli” jejich blízcí a jaký byl jejich osud? A není snad povinností té praštěné slepice v klimakteriu zařídit aby se ostatky těch, které tam poslala na smrt vrátily domů k jejich blízkýzm.a rodinám a byli řádně pohřbeni. To už to dělají jak ukrajinští “hrdinové”, že padlé nechávají na místě a utečou od všech lidských povinností?

FRANTA
5. 1. 2025 21:38
Odpovědět  Ladislav 💤

Kdy ta “mistrně” na Ministerstvu obrany vyhlásí veřejně kolik českých žoldáků – příslušníků čwaké armády tam bylo a kolik jich tam zařvalo. A ještě jeden dodtaz. Kdy je bude PPPvyznamenávat zachrabrost?

jiriii
3. 1. 2025 10:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Pomsta se podává studená. jen tak dál

Slovan
3. 1. 2025 10:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Nečte se mi to moc hezky, malé děti by umírat neměli zbytečně a za takových okolností. Vlastně vůbec nikdo. No a našim občanům je to asi jedno a naší vládě…? Co na to říci, že tam byli vysláni, pak mušeli počítat s nejhorším. Možná tam šli dobrovolně kvůli prachům, já bych tam nešel. Něco je jiného být vojcl, guma zelená a bránit vlast před napadením a něco jiného jít zabíjet civilisty a bohužel i děti. Možná jestli tam z nich byl někdo slabší povahy a z jistil co provedli, má nyní po starostech a hlava ho už nebolí. Jinak dostali, co si vykoledovali.

Pijack
3. 1. 2025 10:43
Odpovědět  Slovan

To z nás přece dělá teroristickou zemi. Věřitelé si to přejí.

Slovan
3. 1. 2025 17:17
Odpovědět  Pijack

A ty sa ako čuduješ? 😲😲🙄🤦‍♂️

marie
3. 1. 2025 11:07
Odpovědět  Slovan

Naši vojáci zásadně bojují za Prahu v Madridu, v Afganistánu, v Jugoslávii, v Mali /odtamtud je naštěstí vyrazili/, no a teď na zku.vený Ukrajině. Styďte se všichni vrazí malých dětí a nevinných občanů. Doufám, že si tyhle český vládní paka zvolíte na podzim znova. Blbý jste na to dost.

Pijack
3. 1. 2025 11:12
Odpovědět  marie

Správně by měli naši kluci bojovat po boku Ruské armády. Proti globálnímu korporativizmu, tedy novému druhu fašizmu. Nechápu, kam zmizela Česká paměť.

Autor
3. 1. 2025 12:12
Odpovědět  Pijack

Jenže také bojovali po boku interventů po vzniku Sovětského Ruska, a nejen to, když se podíváte do historie, ne zdaleka vždy všichni “naši” bojovali za správnou věc.
Záleží mnohem spíše na tom, kdo má jaké základní hodnoty a cíle, hodnoty. Není to jednoduché to říci, ale i v průběhu SVO se našlo nemálo těch, kteří se nechali v Rusku koupit, zmanipulovat a de facto bojují proti své zemi.
Vlastenci, ti upřímní, poctiví s tzv. tradičními hodnotami se dokáží dohodnout mezi sebou, ať pochází z jakékoliv země. Bohužel mnohem lépe se dohodnou a zorganizují vždy darebáci, zločinci, korupčníci, zrádci svých zemí mezi sebou … EU a vůbec kolektivní Západ je toho zářivým příkladem. Protože ti darebáci, zrádci se dokáží navzájem také mnohem lépe podporovat. I proto jsou tady u “nás” u moci.
Lidé na opačné straně až příliš ctí zákony a nepsané meze, zatímco ti zrádci, zločinci jen tehdy, když je to pro ně na chvíli výhodné … jinak na ně kašlou z vysoka a s rozběhem …

Záleží mnohem více na morálních hodnotách a ne na příslušnosti k nějakému etniku.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
3. 1. 2025 14:31
Odpovědět  Peter 008

Měli tito vojáci nějakou morálku? Jednou v Afganistánu,Iráku, …Sýrii-Golandech,poté Kosovu,nyní na Ukr.
Jde o peníze ! Jsou to žoldáci včetně jejich souhlasících rodin , které by měly být známy a postaveny na veřejný pranýř.
Ovšem celé to svědčí o výchově našich vojáků k vraždění v cizích zemích.
Jejich hanba at padne na jejich děti!U žoldáků nepadají v úvahu Ženevské konvence! Oni zabíjejí cizí děti a tak se je třeba podívat na děti jejich!
A jejich hanba padá na všechny z nás!

Albi
3. 1. 2025 18:44
Odpovědět  Peter 008

Přesně Petere – právě jsem dala výše odkaz na dnešní analýzu MAP – ze kterého “kape” děs, ale naši “spravedliví” možná ńepochopí, možná si myslí, že se do takové situace nikdy nemohou dostat – naivkové.
Tady odkaz znovu:
https://www.michalapetr.com/map-2182-general-kuzovlev-nasadil-do-boju-u-pokrovska-39-gardovou-brigadu-ta-se-stretla-s-elitni-ukrajinskou-na-zapade-vycvicenou-pechotou-15-minut-brutalni-video-odhaluje-z-bezprostredni-blizkost/

All..
3. 1. 2025 13:28
Odpovědět  Pijack

Zradou ODS,TOP 09 a všech ostatních politických stran.Vytvořili si zákony pro sebe a pro svá koryta,zradili voliče,zradili český a slovenský národ. Upravili ještě větší koryta i justici a soudcům a do škol natlačili vygumované mozky bezmozky.Dokud bude v Praze a Brně samý to kolaborant,jak za Bílé hory až poi Hitlera,nebude tu práva a svobody,nebude tu ani jedna jediná naše Banka.Lehko se zrazuje,velmi těžko napravuje.Vůbec jsme se nepoučili z dějin a zase udělali stejné chyby. A už máme i nálepku teroristů vraždící civilisty,včetně dětí. Za tohle Praha zaplatí.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 11:47
Odpovědět  marie

Tihle žoldáci se nestydí.
Je to halda BEZmozků, kteří se nosí jako hovno na vodě po areálu ÚVNky🤮

Slovan
3. 1. 2025 17:15
Odpovědět  marie

Paní marie, je to dva dny co jsem četl na PL p. Štěpánka, že je to ještě horší než si myslíme. Vyhraje Štětináč a jako ocásek poslouží nově zavedená trojkolka. 🤮🤮🤮

Pavel
3. 1. 2025 20:28
Odpovědět  marie

Máte pravdu Maruško, ale těm co volili tato “paka” to nedocvakne a zvolí je znovu!

Mik
3. 1. 2025 15:33
Odpovědět  Slovan

Ale to se mylite. Nikdo bez přesvědčení že chce ukrum pomoct, by tam přece nesel. Ani za prachy. No mladý rozum jde lehce preformatovat.

Slovan
3. 1. 2025 18:49
Odpovědět  Mik

Možná, ale prachy, to je mocná čarodějka. 😊

Albi
3. 1. 2025 18:53
Odpovědět  Mik

Miku,
to píšete ve stylu “Tak by nám přece nelhali” – nikdo o těch klucích nic neví, ale každý tu “trousí moudro” jako ČTV – a nezáleží na tom,že v opačném gardu, podstata je stejná – připouští se jen jednotný názor!

Eva
3. 1. 2025 10:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Škoda každého života, ale …
Karma je zdarma !!!

Administrátor
P.A.Semi
3. 1. 2025 17:03
Odpovědět  Eva

Inu, Karma není Zdarma, ale tvrdě zasloužená dřívějšími činy…

A tihle zmrdi si zasloužili, co dostali, a škoda jich není… Škoda by byla, kdyby se odtamtud vrátili živí a zdraví…

Tedy pokud to není jen “rybářská latina” rusů, když tvrdí, že v Křivém Rohu na jihu Ukrajiny zasypali do trosek zrovna ty šmejdy, co na severu Ukrajiny teroristicky stříleli do civilistů v Belgorodu…

πα½

Eva
3. 1. 2025 18:27
Odpovědět  P.A.Semi

Já už nad Doněckem, Luhanskem a hlavně nad Alejí andělů pláču a truchlím deset let… A proklínám, proklínám…
Od doby kdy většina nadávala Rusku.
Já Rusy a Rusko mám ráda a pořád to hlasitě říkám.
Ale stejně hlasitě říkám, že každého života je škoda.
Pravda, výjimky jsou, jenže na ty lidská spravedlnost nikdy nedosáhne.
A právě proto: Karma je zdarma !!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Horňák
3. 1. 2025 10:37
Ohodnotit příspěvek :
     

Jak mohli zemřít čeští vojáci na Ukrajině? Vždyť ČR, EU a ani NATO tam žádné vojáky nemá.

Ladislav 💤
3. 1. 2025 11:08
Odpovědět  Horňák

👍👍👍👍👍

Unter
3. 1. 2025 14:52
Odpovědět  Horňák

Stalo se to 24. 12., tak budou mít na parte, že jim doma zaskočila rybí kost v krku.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 14:59
Odpovědět  Unter

NEBUDOU,v pitevní zprávě o rybě nepadne ani slovo 😅

Horňák
3. 1. 2025 15:10
Odpovědět  Pravdomluvny

Pitva nebude. Bude se skládat LEGO

Pravdomluvny
3. 1. 2025 16:53
Odpovědět  Horňák

Na pitevně,na soudním.😆

Unter
3. 1. 2025 15:12
Odpovědět  Pravdomluvny

Kdo ví, jestli seženou něco, co by se dalo pitvat.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 16:54
Odpovědět  Unter

Seženou,z pytle vysypou puzzle a bude se skládat 🥳

Mia Markýza
3. 1. 2025 15:39
Odpovědět  Horňák

Jojo. Jako s těma biologickejma laboratořema – jak pravila osobně Viktorka Nulandovic – žádné tam nejsou, ale hlavně proboha nesmějí padnout do rukou Rusům. Pěkná fraška to je, co?

Joe Arp
3. 1. 2025 16:27
Odpovědět  Mia Markýza

Máš to dobře podchycený, ale požor na vyzrazování veřejných tajomstěv něpria tělom. 🙂

Pravdomluvny
3. 1. 2025 16:55
Odpovědět  Joe Arp

Nulandová to prokecla……

Joe Arp
3. 1. 2025 17:00
Odpovědět  Pravdomluvny

Ona dobře ví, že v rajónu NATO si může kecat co chce, protože ta banda vemen dokáže jen kývat!

Standa
3. 1. 2025 17:18
Odpovědět  Joe Arp

Marky něco vyzrazuje tělem?

Joe Arp
3. 1. 2025 17:27
Odpovědět  Standa

Něpriamo. A nemáme jí říkat Marky, nemá to ráda, je to mňa mńau mňam Miou.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mia Markýza
3. 1. 2025 18:18
Odpovědět  Joe Arp

Ty zase potřebuješ po čuni, viď že jo…..mňaumňame.
Každopádně děkuji za zastání.

Mia Markýza
3. 1. 2025 18:19
Odpovědět  Standa

Huš. Vyzrazuju pouze vybraným!

Horňák
3. 1. 2025 10:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Mám litovat čechy co bojují po boku Bandery?

Pravdomluvny
3. 1. 2025 11:49
Odpovědět  Horňák

Jste slabomyslný nebo Banderovec?!!!!Pochybuju!!!!!!!
Pak důvod k lítosti nemáte 🙂🙋

František
3. 1. 2025 12:08
Odpovědět  Pravdomluvny

Jsi tak omezený, že nerozumíš psanému tešxtu??

Pravdomluvny
3. 1. 2025 12:55
Odpovědět  František

To byla nadsázka a nebyla určena tobě,ty nesmysle!!!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Ladislav 💤
3. 1. 2025 12:01
Odpovědět  Horňák

NIKDY!

Pijack
3. 1. 2025 10:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Inu, měli bychom Ruským bohatýrům poděkovat. Snad tu Ukrajinu osvobodí brzo.

Ladislav 💤
3. 1. 2025 11:06
Odpovědět  Pijack

👍👍👍👍👍„To je pro vás za Belgorod, vy bastardi! Očekávaná pomsta. Za naše děti poslali zločince k Banderovi!“ Pomsta se podává studená.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pravdomluvny
3. 1. 2025 11:49
Odpovědět  Pijack

Měli by ji konečně srovnat se zemí, zvlášť Kyjev a Lvov 👹👹👹👹👹

Pijack
3. 1. 2025 12:18
Odpovědět  Pravdomluvny

Lvov bych nechal Polákům, ať jsou zase nějakou dobu zticha 🙂

Mia Markýza
3. 1. 2025 12:28
Odpovědět  Pijack

Jednak a druhak já si myslím, že jestli někdo pořádně těm Ukrajincům dokáže zchladit banderovský hlavy, tak Poláci.

Joe Arp
3. 1. 2025 16:29
Odpovědět  Mia Markýza

A to si fakt myslíš? Řekl bych, jeden za 18 a druhej bez dvou za 16. 🙂 🙂 🙂

Mia Markýza
3. 1. 2025 18:27
Odpovědět  Joe Arp

Do jitý míry jo. ale nezapomínej, co Banderovci Polákům prováděli, vzpomeň si na nedávné bouře v Polsku na tohle téma – Poláci jso poměrně nelítostní, když dojde na křivdy, ne? Já bych to na nich nechala klidně.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 16:56
Odpovědět  Mia Markýza

Rusové to udělají důkladněji ☠️

Horňák
3. 1. 2025 10:41
Ohodnotit příspěvek :
     

Každý čech co bojuje v cizí armádě bez souhlasu prezidenta je terorista! Takže buď PePa podepsal souhlas, nebo rusi jen odstranili teroristy.

Pijack
3. 1. 2025 11:02
Odpovědět  Horňák

A i B jsou správně.

Mik
3. 1. 2025 15:38
Odpovědět  Horňák

Podepsal, divím se že to nevíte.

Frank
3. 1. 2025 11:04
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdo seje vítr, sklízí bouři. Všichni ti, kteří poslali naše vojáky do války zaslouží co nejpřísněji potrestat.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 11:51
Odpovědět  Frank

My máme žoldáky, vojáci od roku 1990 nejsou.

Karel
3. 1. 2025 11:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Takovou informaci české sdělovací prostředky nepřinesly. A Černochová neuronila ani slzičku.

lubkral
3. 1. 2025 11:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Anaše vláda bude tyto vrahy dětí adorovat, tak jako vrahy Mašíny …

Gales
3. 1. 2025 11:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Psovi psí smrt….

Pravdomluvny
3. 1. 2025 11:52
Odpovědět  Gales

Žádnému psovi bych smrt nepřála, podporovatelům uSSa, fašoEU a Banderonacistánu ji přeju s klidným svědomím.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 11:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Smrt probanderonacistických žoldáků z ČR žádnou ztrátou není 👎

Gales
3. 1. 2025 11:48
Odpovědět  Pravdomluvny

Naopak. – Chrání mír.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 20:53
Odpovědět  Gales

Čí mír?!!!! Pětidemoliční Banderonacistické vlastizrady?

katango
4. 1. 2025 11:24
Odpovědět  Pravdomluvny

Smrt PRObanderovců chrání mír. Nebo je to na vás moc složitý?

Pravdomluvny
4. 1. 2025 12:00
Odpovědět  katango

Intelekt je neviditelný pro toho,kdo ho nemá…..a ty seš příklad výstavní.

Markýza
4. 1. 2025 23:02
Odpovědět  katango

Zjevně je.

Pravdomluvny
3. 1. 2025 11:53
Ohodnotit příspěvek :
     

MAP 2182 Generál Kuzovlev nasadil do bojů u Pokrovska 39. gardovou brigádu. Ta se střetla s elitní ukrajinskou na Západě vycvičenou pěchotou! 15 minut brutální video odhaluje z bezprostřední blízkosti další slavné ruské vítězství, dosažené díky nezměrné tuposti ukrajinských komandýrů……
A kdo dočte článek a shlédne video,tomu musí být jasné, že proti Rusku žoldáci z ČR nemají šanci.

Ladislav 💤
3. 1. 2025 12:06
Odpovědět  Pravdomluvny

Na mobilu nejde otevřít je to příliš velké. Škoda, článek jsem četl.
🇷🇺Rusko NIKDO neporazí, ani zákeřňák USA!

Pravdomluvny
3. 1. 2025 12:58
Odpovědět  Ladislav 💤

Ládíku,jukni na počítač nebo máš -li Fuckingbook,tak ti pošlu přímo odkaz na video……je to skutečně “”””výživný “”””

luboš
4. 1. 2025 01:14
Odpovědět  Pravdomluvny

comment image?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=vbgp1mji_7QQ7kNvgGo5hVA&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fprg4-1.fna&_nc_gid=AdZBY3VxAfriiRJZeVUPOwK&oh=00_AYDeIOWZnKI_vZ5P7bs-yPufxttmc19Z2Kzw3gvahKkkgQ&oe=677E65E1

Pijack
3. 1. 2025 12:22
Odpovědět  Pravdomluvny

Ještě by to chtělo poslat na frontu armádu českých počítačových stříleček 🙂 Prý jsme v žebříčku na světě mezi nejlepšími hráči. Taková rota klávesových hrdinů by Zelímu helfla 🙂

Mia Markýza
3. 1. 2025 12:29
Odpovědět  Pijack

😀

Pravdomluvny
3. 1. 2025 12:59
Odpovědět  Pijack

To je cca milión Banderonacistů z ČR a půl miliónu Banderonacistů volící pětidemoliční Banderonacistickou vlastizradu.

PřemekJ
3. 1. 2025 13:08
Ohodnotit příspěvek :
     

A co na to černoška? “Přikázal to řepák!” Jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet. Do klepet a chomoutu s nimi, kteří posílají naše vojáky na jistou smrt za banderonacistický kyjevský režim.

PřemekJ
3. 1. 2025 13:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Je to spravedlivý trest pro ty, kteří pomáhají banderonacismu. Stihne i ty u nás doma, co jsou za bukem.

3. 1. 2025 13:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Čím víc sviní chcípne,tím lépe. 😀

All..
3. 1. 2025 13:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Vesmír je tvůrčí,jinak by dávno neexistoval.Když umírají nevinní,pak po nich vždy jejich vrazi.Vždy na ně přijde řada.Vypadá to,že předpověď Pilmayera se naplní a Praha zanikne,zbydou jen ruiny a hromady kamení. Škoda bude Prahy,ale karma je spravedlivá.

unor 2022
3. 1. 2025 13:47
Ohodnotit příspěvek :
     

Krejci musi pocitat s tim, ze se pichne jehlou.
Sedlak s tim, ze se tu a tam pichne o kosu ci slapne do lejna.
Vojak s tim, ze padne, byt jako hrdina.
Inu .. a zoldak s tim, ze chcipne jako prasivy pes.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
All..
3. 1. 2025 14:15
Ohodnotit příspěvek :
     

Jen pro doplnění informací, před chvilkou opět na Slunci silná erupce třídy X. A budou další a další.Slunce tu energii,co přichází pravidelně každých 12.000 let může buď ,,Přibrzdit” , anebo ,,Zesílit ” ! . Na Zemi je vše živé propojeno se Sluncem a i dotvářeno Sluncem. Těch idiotů je ale na Zemi opět nějak mnoho a Slunce bude dělat jen svůj ůkol.Idioti,co se sami prohlašují opět za jakési ,,boží zástupce” na Zemi ( Klaus Schwab, Fauci,Gattes,EU parlament a jeho vlády) nám vnucují myšlenku,že Slunce je náš nepřítel,CO 2 je náš nepřítel, dokonce i Lesy jsou už našimi nepřáteli i každý kravský prd… Zešíleli docela… Fialoví tajtrlíci samosebou taky…Já miluju les,miluju přírodu a vše živé v ní,miluju i Slunce.Nejsem sám,je nás víc a více,proto věřím,že naše Duše budou ušetřeny a nebudou zatraceny.Čekají na nás už jiné,nové a nádherné planety,kdo bude chtít,odejde jinam.Svobodná vůle nám byla darována a ti,co ji nezradili a nezrazují,žijí dál podle vlastního rozhodnutí.Ví se to,vím to,a nejsem sám..

Standa
3. 1. 2025 14:22
Ohodnotit příspěvek :
     

I jejich rodiny by se měli stydět! Postavit je veřejně na pranýř!
Jsou to rodiny vrahů!

Horňák
3. 1. 2025 14:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Tato zpráva je stará dva týdny, přesto ČT stále mlčí. Proč?

Jura S
3. 1. 2025 18:51
Odpovědět  Horňák

Protože – MĚSÍČNÍ SLOŽENKA !!!

Horňák
3. 1. 2025 14:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Stín zavražděných dětí se nedá odstranit zabitím vrahů. Ruce od krve má každý volič pětikoalice!

Unter
3. 1. 2025 14:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Ani ne do roka a do dne, a už jsou na Božím soudě.

P9
3. 1. 2025 15:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Andrej Martyanov: Skutečný život vs. Filmy

https://kispep.wordpress.com/2025/01/03/andrej-martyanov-skutecny-zivot-vs-filmy/

zuzana
3. 1. 2025 16:55
Ohodnotit příspěvek :
     

Rada EU vs. Komise: Ruce pryč od národního státu!

https://aktax.cz/rada-eu-vs-komise-ruce-pryc-od-narodniho-statu/

Kelly
3. 1. 2025 17:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Ti čeští vojáci, kdyby nevraždili v Rusku, tak by vraždili nás tady. Já jsem demonstroval před Generálním štábem v Praze se Slávkem Popelkou z jara minulého roku a přiběhl na mě jeden poručík a mále jsme si dali do dršťky, on mi začal vyhrožovat, že mi dá do drškly a začal zatínat pěstičky a já mu říkám, a já ti to vrátím a ještě tě vysvleču z té uniformy, tak pak zkrotnul, to na něho platilo, že by se musel začít živit prací, guma jedna vojenská. Považuji české vojáky za idioty.

All..
3. 1. 2025 20:27
Odpovědět  Kelly

Kelly,nevíte co je se Slávkem Popelkou,někde jsem zaslech že je někde v břeclavské věznici

Kelly
4. 1. 2025 02:36
Odpovědět  All..
Editor
5. 1. 2025 00:48
Odpovědět  Kelly

z drštěk se vaří polévka, rozbíjejí se držky!!!

Horňák
4. 1. 2025 09:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Šli vraždit děti, aby vlastním dětem koupili mobilní telefony a milenkámi auta?

Markýza
4. 1. 2025 09:14
Odpovědět  Horňák

Asi jo. Tak už to na tom světě chodí 🙂

josef
4. 1. 2025 11:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Abych se přiznal, neměl jsem duševní sílu dočíst všechny příspěvky. Z těch, co jsem přečetl některé mírně řečeno překvapily. Překvapili i někteří autoři. Můj děda říkal : ” Začalo se oddělovat zrno od plev.” Každý si nakonec vybere kam patří.
A jak píšu. Žoldák je placený vrah. Zajatého žoldáka nezabíjet. Vytvořit mu takové prostředí, aby jeho každodenním přání byla milosrdná smrt. No jestli žoldák chcípne? Nas..t na hrob! Žádný kytky.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
M.Š.
4. 1. 2025 18:07
Ohodnotit příspěvek :
     

Dnes se českomorácký mainstream rozhoupal a na základě informací o zničení čechomoráků na ukradině zveřejnil,že Pávek v loňském roce povolil 107(?) vojákům sloužit v cizí armádě.