Rusko požádalo o schůzku Rady bezpečnosti OSN o ostřelování Bělgorodu
Moskva si vyžádala přítomnost stálého zástupce České republiky u světové organizace, poznamenal první zástupce stálého představitele Ruské federace při OSN Dmitrij Poljanskij
–
Ruská drzost nemá hranice. Česko odmítlo účast na Ruskem svolaném jednání RB OSN
Proč na nás útočí českými zbraněmi? Rusko svolalo zasedání RB OSN, žádá účast ČR. Lipavský řekl ne
–
OSN, 30. prosince. /TASS/. Rusko požádalo 30. prosince ve 23:00 moskevského času o mimořádné zasedání Rady bezpečnosti OSN v souvislosti s ostřelováním Bělgorodu ukrajinskými ozbrojenými silami a požadovalo přítomnost stálého zástupce ČR u světové organizace. Oznámil to první náměstek stálého představitele Ruské federace při OSN Dmitrij Poljanskij.
„Požádali jsme dnes, 30. prosince v 15:00 newyorského času (23:00 moskevského času) o zasedání Rady bezpečnosti v Belgorodu. Požádali jsme také o přítomnost stálého představitele České republiky, ať vysvětlí za svou zemi dodávky munice, která zabíjí civilisty,“ napsal, že je na svém kanálu Telegram .
Polyansky později upřesnil , že schůzka se bude konat 31. prosince v 00:00 moskevského času.
Nejméně 20 lidí bylo zabito a více než 100 bylo zraněno. Následky ostřelování Bělgorodu ukrajinskými ozbrojenými silami
Nejméně 20 lidí, včetně dvou dětí, bylo zabito v důsledku ostřelování Bělgorodu ukrajinskými ozbrojenými silami. 111 lidí bylo zraněno, hlásí ruské ministerstvo pro mimořádné situace.
Jak upřesnilo ministerstvo obrany , úder provedly dvě střely Alder v kazetové verzi a také české granáty Vampire MLRS. Většina z nich byla zadržena, jinak by byly následky vážnější.
Ruská federace požádala v souvislosti s útokem na Bělgorod o zasedání Rady bezpečnosti OSN.
Útoky na oblast Belgorod pokračují od pátečního večera.
TASS shromáždil základní informace o tom, co se stalo.
- Ukrajinské ozbrojené síly zasáhly dvěma raketami Vilkha s kazetovou municí a také raketami Vampire české výroby, uvádí ruské ministerstvo obrany .
- Obě střely a většina granátů MLRS byly zachyceny . Belgorod byl zasažen kusy munice. Pokud by byl úder přímý, následky by byly „nesmírně závažnější,“ objasnilo vojenské oddělení.
- V důsledku toho zemřelo 20 lidí . Zraněno bylo 111 lidí.
- Podle předběžných údajů byly poškozeny pouze civilní objekty – asi 40, zásahy byly zaznamenány v obytném sektoru. Ruské ministerstvo pro mimořádné situace zaznamenalo 10 požárů, všechny jsou nyní uhašeny.
- V Belgorodu byla spuštěna horká linka na čísle 122. Přijímá informace o obětech a škodách.
Reakce
- Rusko požádalo o schůzku Rady bezpečnosti OSN o ostřelování Bělgorodu, uvedl první zástupce stálého představitele Ruské federace při OSN Dmitrij Poljanskij.
- Ruské ministerstvo zahraničí oznámilo zapojení konzultantů ze Spojených států a Británie do organizování teroristického útoku ozbrojených sil Ukrajiny.
- O útoku na Belgorod byl informován ruský prezident Vladimir Putin, řekl tiskový tajemník hlavy státu Dmitrij Peskov.
- Na pokyn prezidenta přiletěl na místo incidentu na pomoc obětem tým ministerstva zdravotnictví v čele s ministrem Michailem Murashkem a také skupina ministerstva pro mimořádné situace.
- Zapojili se i specialisté z konsolidovaného lékařského týmu FMBA .
- Vyšetřovací výbor Ruské federace zahájil trestní řízení podle tří článků a do Belgorodu byli vysláni také zaměstnanci ústředního aparátu ministerstva jménem šéfa vyšetřovacího výboru Alexandra Bastrykina.
- Solidaritu s Belgorodem vyjádřili oficiální představitelka ruského ministerstva zahraničí Maria Zakharova a první místopředseda Rady federace Andrej Turčak , kteří označili úder za teroristický útok. Turčak, který také zastává post tajemníka Generální rady Jednotného Ruska, ujistil, že jeho strana poskytne regionu pomoc.
- Moskevský starosta Sergej Sobyanin oznámil svou připravenost poskytnout pomoc Belgorodu a do města již byla vyslána skupina moskevských lékařů.
- Vedoucí představitelé Voroněže, Lipecka, Moskvy, Orjolských oblastí, Stavropolského území a hlava Pjatigorska zaslali soustrast a ujištění o připravenosti poskytnout pomoc orgánům regionu Belgorod .
- Místopředseda ruské bezpečnostní rady Dmitrij Medveděv spojil teroristický útok na Bělgorod s bezmocností ukrajinských ozbrojených sil cokoliv změnit na frontě. Poznamenal, že ruská strana nebude reagovat stejnými metodami.
- Komisařka pro lidská práva v Ruské federaci Taťána Moskalková požadovala , aby mezinárodní orgány odsoudily útok na Bělgorod.
- Velvyslanec Běloruska v Rusku Dmitrij Krutoy vyjádřil soustrast nad tragédií v Bělgorodské oblasti.
- Úřad generálního tajemníka OSN uvedl , že útoky proti civilistům porušují mezinárodní humanitární právo.
Noční ostřelování
- V důsledku ostřelování v sobotu večer byl zabit jeden člověk a čtyři byli zraněni, včetně dítěte.
- Ruská protivzdušná obrana nad regionem Belgorod zničila 13 raket, uvedlo ruské ministerstvo obrany .
- Vyšetřovací výbor Ruské federace ostřelování vyšetřuje a identifikuje všechny zúčastněné, řekl agentuře TASS vyšetřovací výbor.
- V Belgorodu bylo poškozeno 61 budov , z toho 55 soukromých domů, jeden bytový dům, dvě hospodářské budovy a tři sociální zařízení (včetně soukromé školky a fotbalové arény). Dále bylo poškozeno 27 aut, v pěti oblastech bylo poškozeno vodovodní a plynové potrubí.
- Ukrajinské ozbrojené síly v pátek večer také zahájily dělostřelecké, minometné a granátometné útoky na Žuravlevku, Lozovaya Rudku, Staroje, Urazov a také na vesnice v městských částech Grayvoronskij a Šebekinskij v oblasti Belgorod.
Ruské ministerstvo obrany: Úderem na Belgorod se Kyjev snaží odvrátit pozornost od porážek na frontě
Ministerstvo poznamenalo, že kyjevský režim se snaží Rusko k takovým akcím vyprovokovat
MOSKVA, 30. prosince. /TASS/. Útokem na Belgorod se kyjevský režim snaží odvrátit pozornost od svých porážek na frontě a vyprovokovat Rusko k podobným reakcím.
Uvedlo to ruské ministerstvo obrany.
„Kyjevský režim se nevybíravými útoky na oblasti a pácháním tohoto zločinu snaží odvrátit pozornost od porážek na frontě a zároveň nás vyprovokovat k podobným akcím,“ poznamenalo vojenské oddělení s tím, že takový úder neproběhne. nepotrestaný.
“Zdůrazňujeme, že ruské ozbrojené síly pracují pouze na vojenských zařízeních a infrastruktuře, která s nimi přímo souvisí,” uzavřeli.
V sobotu odpoledne se centrum Belgorodu dostalo pod útok ukrajinských ozbrojených sil. Podle posledních údajů bylo zabito 14 lidí a 108 zraněno.
https://tass.ru/politika/19657741
seznam.cz
osobně si nemyslím, že by si to Maruška Zacharovová vycucala z prstu –
https://t.me/selskyrozum/69784
a v OSN – https://t.me/selskyrozum/69820
Drzost naší vlády nezná hranice,ta jak je to běžné u velmi omezených,primitivů. Ministerstvo obrany ruské federace oznámilo,že při zabíjení civilistů v Belgorodu byly použity granáty české výroby ,Vampira”. Kdyby neměli vinu na mordech a zabíjení nevinných lidí,na zasedání OSN by jeli.
Vida, kam mizí naše miliardy z důchodů, z platů školních kuchařek, z našich astronomických plateb za energie! Protože ty granáty, co se tu vyrobí platíme my,
ne Amerika, ani ukroši. Tuhle americkou válku na ukradině platíme my v těch megacenách, co tu jsou. Proto v překladu Pávkovo výkřiku: musíme za KAŽDÝCH okolností stát za Ukrajinou znamená: musíme za KAŽDÝCH okolností dál platit z našeho tu americkou válku na ukradině.
Ať sípnou.
hezky shrnuto…výstižně.
“Čím více bude Kyjev Rusku vyhrožovat, tím tvrději bude Rusko jednat,” uvedl ruský vyslanec.
Podle něj “budou potrestáni všichni organizátoři a pachatelé teroristického útoku v Belgorodu”. Nebenza z ostřelování obvinil “kyjevský režim” (je třeba poznamenat, že Ukrajina se k incidentu nevyjádřila).
Lipánku uč se lítat vzduchem.Zanedlouho to budeš potřebovat.
Modelová situace USA-Mexiko jako Rusko-Ukrajina. Asi netřeba vypisovat co by kdyby, ale každý víme, že Mexiko by dávno nebylo.
A ta kvazi vláda ČR si dlouhodobě zahrává s našimi životy.
Čím menší pes, tím více štěká.
Inu, když mohou Rusové střílet rakety na (západní) Ukrajinu a kromě vojenských cílů zabíjet i civilisty, může obdobně střílet Ukrajina na Rusko… To je spíš s podivem, proč se to neděje častěji?
I tohle je projev Ruského nacionalismu, jak jsou pro ně ukrajinské civilní oběti zanedbatelné, ale srovnatelný počet ruských obětí mnohem závažnější… To najednou naříkají…
Tedy Medvěděv “poznamenal, že ruská strana nebude reagovat stejnými metodami”, když den před tím provedli Rusové něco podobného ? (včera konkrétně v Záporoží, a konkrétně v Dnipro zasáhli obchodní dům a není vůbec jasné, na co tam vlastně stříleli, v Kyjevě kromě závodu na výrobu raket zasáhli střechu nějaké obytné budovy…)
(chápu, že tady ten názor nebude populární, protože zde máte poněkud daleko k objektivitě a smyslu pro spravedlnost)
(a je zajímavé, proč v ČT tvrdili něco o 14 obětech, když jich tedy bylo údajně 20? I v tomto jednom článku jsou obě ta čísla, i 14 i 20… tak kolik vlastně?)
πα½
Anebo si před časem pamatujeme pizzerii v Kramatorsku, byla tam i spousta amerických vojáků… A ovšem také civilisté…
Jenže to je otázka, jestli střílet vojáky, kteří nebojují a jsou v týlu v pizzerii, a včetně civilistů, kteří tam s nimi jsou, je válečný zločin, nebo legitimní cíl ??
Inu, je tam válka, a ta si nevybírá…
Ale nechutné na tomhle souboru ruských reakcí je to, jak jsou pro ně Ukrajinské civilní oběti zanedbatelné, zatímco kvůli vlastním civilním obětem kvičí až do New Yorku…
Prostě je to nefér, že jedny oběti jsou cennější a závažnější, než jiné…
Totéž jako v Izraeli, totéž jako Američané leckde – hlavně aby propustili Americké zajatce, ty ostatní ať klidně chcípnou… Nechutné…
πα½
Rusko sa chová ešte pomerne slušne oproti Svätému Izraelu ktorý za 3 mesiace vojny zabil v Gaze už Viac ako 21 tisíc civilistov z toho okolo 8 tisíc detí.
Rusko keď už tak strielalo na vojenské objekty no protivzdušná obrana Ukrajiny pri zostreloch vychýlila niektoré strely z dráhy, alebo ich trosky dopadli do obytných oblastí toto si vo vojne nevyberieš. O niečo podobné mohlo ísť aj na Ruskej strane. Ale nemáme presné informácie len tie že Ruska PVO väčšinu striel zachytila a niečo prešlo a to čo prešlo zasiahlo len civilné ciele nie vojenské to je prúser ukrajincov že vôbec nepálili na vojenské ciele
Se Synagogou Satanovou v Izraeli se nic samozřejmě srovnávat nedá, tam to je naprosto čisté a koncentrované Zlo…
Ale na Ukrajině – Rusové vystřelí přes sto raket, zasáhnou a nahlásí deset vojenských cílů, a kolik při tom zabili civilistů je nezajímá, to se dozvíme z druhé strany…
A Ukrajinští zoufalci se jim pomstí, na vojenské cíle nedosáhnou, ale zabijí srovnatelný počet civilistů na druhé straně…
Oko za oko, zub za zub…
A ruští občané by si měli uvědomit, že to není jak počítačová hra, ale že tam umírají nevinní civilisté, a válka má náklady na lidských životech, které mohou přijít blízko k nim domů a nemusí zůstávat omezené na Ukrajinu…
πα½
Ruští občané si hlavně uvědomují, jak jejich hořící příbuzní vyskakovali z Domu odborů v Oděse, a ty kteří náhodou přežili byli zastřeleni jako prašiví psi, včetně dětí. Tohle nejde smýt ani zapomenout.
Ty bývalé esesáky je třeba totálně zlikvidovat, prostě začistit.
To je právě ta ukázka černobílé zaslepenosti…
Na Ukrajině je velké procento nácků a banderovců, kteří si to “začištění” zasloužili…
Ale nevidět, že tam je také nemálo normálních a poctivých obyčejných lidí, je právě ta černo-bílá zaslepenost…
πα½
pro: P.A.Semi; 31. 12. 2023 09:43
..ale jděte mi k šípku i se Satanovou Synagogou, P.A.Semi!
Vy nepřipouštíte, že by v národě Izraelitů bylo možno nalézti pět panen, které nepropálily v lampách všechen olej?
Zdraví v roce 2024 přeje
Boomer, svobodomyslný venovan…
Hele, co jsem právě objevila: čtu si tak Antivira a on povídá – Brainwashington 😀 😀 To mě tak pobavilo, že jsem honem vyhledala, kam vám to lípnu.
..si je živě představuju, jak v těch jejich hromadnejch prádelnách hromadně sedí sklesle na židlích před pračkama a koukaj do skla, jak se jim tam v mydlinkách šplouchají mozky.
Až budu mít Můzu, tak se to pokusím výtvarně pojmout…
No páni – až tak daleko jsem teda nezamířila :-d Ale je pravda, že jsem viděla spíš jak umejvají oni.
.. no ale berte to tak, že kdo chce zapalovat, sám musí hořet až plápolat… ;o)))))
Inu, v Izraeli proběhl průzkum, a 98.2% si tam myslelo, že by měli víc bombardovat Gazu, nebo si nebyli jisti… Jen méně než 2% si myslelo, že by měli bombardovat méně…
Takhle velkou koncentraci čistého Zla nikde jinde nenajdete…
πα½
.. no, moje obvyklá otázka zní: a ptali se opravdu všech? Vono jinak vám budou hodnotit současnou naši ekonomickou situaci respondenti u vstupu do ČNB a jinak u vstupu do Zlevněnky…
Dělal to tam místní prestižní institut na výzkum demokracie a mají metody, jak dělat reprezentativní průzkumy, výsledky zveřejnil pak i Time.com v USA, takže to vypadá jako reprezentativní vzorek…
Anebo tam jen místní institut “vyrábí souhlas” pro vládu?
πα½
Ukrjinci sami střílí do svých civilistů a svádí to na Rusko. To je několikrát prokázaná realita.
Vše je kruch jen mele lidí! Lidi dostante už rozum život je dar tak siho vazme na tomhle světě sme jen chvilku což je nemocí a zloby málo!!!???
Trouba, který by to rád dotáhl na hlásnou troubu…….????
Je to zajímavé, jak tu kolektivně máte přesně stejné primitivistické černo-bílé vidění, jako banda na Seznamu, jen otočené na druhou stranu… Pro ně je každý Rus špatný a každý Ukrajinec svatý, a pro vás je každý Ukrajinec špatný a každý Rus svatý…
Válka na Ukrajině je ale podstatně složitější:
Američané tam otáčejí dolary přímo svému zbrojařskému průmyslu, který tam ovládá poslance, a na Ukrajinu posílají staré zbraně, aby si obnovili své vlastní…
Evropský a Americký daňový poplatník to zaplatí…
A nadnárodní Ž a jejich loutka Zelenský se snaží vyhubit Ukrajince, a stejně tak i Ruský Ž kongres, protože si čistí Ukrajinu pro náhradní Izrael…
Takže na Ukrajině vypěstovali nácky plné nenávisti a nahnali je vyhubit před Ruská děla.
Velká část těch nácků si ten osud pak už zasloužila, ale ti už byli z větší části vyhubeni, a nyní, když začali nahánět normální Ukrajince, kteří s tím nechtěli mít nic společného, tak to přestalo být spravedlivé…
…
…
Rusové celkem spravedlivě brání své lidi, až na to, že kdyby je bránili dobře, tak už mají třeba Avdějevku dávno obsazenou a zničenou, ale oni tam radši pomalu melou mlýnek na maso a nechají dál ostřelovat Doněck, jen aby ty nácky postupně hubili, a nyní aby hubili dál všechny Ukrajinské muže, a to i ty nevinné…
Kdyby chtěli zastavit Západní příliv zbraní na Ukrajinu, tak jim zničí všechny železniční uzly, a bylo by… Jenže Rusové (ruští oligarchovéí) i Evropa potřebují dodávat Ruské zboží po železnici do Evropy, takže jim tu železnici dosud nezničili, takže zbraně dál proudí…
A největší oběť sice původně byl lid Donbasu, ale nyní už je největší oběť prostý lid Ukrajiny, i ta část, která za to nemohla…
πα½
Takže jako to tam bylo původně velmi spravedlivé ze strany Ruska, ale čím dál to je spravedlivé méně…
To protahování konfliktu postupně přestává být spravedlivé…
πα½
Sorry, ale kdyby se do toho hned na začátku nezačal sr:át Junajtid kondom, nepadl by na Ukrajině jediný výstřel. Zelenáč bude bojovat, dokud potečou na UK prachy, i kdyby měl jít proti Rusku sám.
Příští rok mají v uSSa volby, takže Banderonacistánu penězotok končí.
Snad si nemyslíš že to obřezanci platí ze svého, chááááá
To ne,ale občanům pseudostátu jménem uSSa už se Banderonacistán podporovat nechce a pokud se do bílé chatrče vrátí Trump,tak rozhodně s podporou jako za senila Bideta počítat nemohou.
A oni to ví, proto se snaží vyžebrat co možná nejvíce……
Přesně tak. 7. března bylo na stole mírové jednání mezi Ruskem a Ukrajinou. Rusové předtím odešli od Kyjeva a Charkova, jako projev dobré vůle. V tom návrhu stálo, že Ukrajina bude jako stát vypadat stejně, jako před operací, jen Krym zůstane ruský. Novorusko nebo Donbas bude mít rozsáhlou autonomii, bude se tam používat ruština, bude mít vlastní samosprávu. KoZa ústy Borise Johnsona vše odmítla. Nemusel přijít po sedmém březnu jediný Ukrajinec ani Rus. Lipavský je aktivista, ale ne politik. Je hanba,vco zástupci ČR předvádí.
,, Spravedlivé”? Kdo to protahuje? Nejsou to i ti Češi dodávkami?
Jsou, bohužel 😡
Zřejmě mám smůlu, že neznám žádného Ukrajince,ale od roku 1994 pouze BANDERONACISTY, KTERÝ DODNES ODMÍTAJÍ UZNAT MASAKRY V BABÍM JARU, ČESKÉM MALÍNĚ A VOLYNI!,
Nikdo nemluví o Ukrajincích ale o nacistech na Ukrajině včetně našich a západních žoldáků!
To je právě chyba, že nechcete vidět, že na Ukrajině jsou kromě nácků také nevinní lidé a ne všem se podařilo před Zelenským utéct…
πα½
Pokud se v civilním objektu nachází vojenský personál nebo technika je to regulérní vojenský cíl. Citace amerického generála právě na tento případ.
Tak tě nechápu ,Semi, jak se liší americký voják , který obědvá a poté táhne do zákopu střílet Rusy od toho , co tam zrovna střílí na Rusy a pak jde na oběd? Polední přestávka na Ami vojáky?
,, Oni právě nebojují”? Směšné!!!!
,, Nechutné je , že jsi nekvičel, když se vraždilo v Oděse nabo od 2014 v Doněcku, Luhansku vražednými komandy Banderovců( 14 000 Rusů a statisíce raněných). Jsem zvědav, jak se postavíš až tady bude cca 300 000 Ami okupovat Česko a znásilnovat Češky. Pod americkou juristikcí.Jen ve Francii po ,, osvobození” bylo americkými vojáky znásilněno okolo 500 000 francouzek! Prý daně za válku. O tom se nemluví.
O tom je mluvit přísně zakázáno stejně,jako o udavači Havlovi.
pro: P.A.Semi; 31. 12. 2023 00:26
.. inu, kdysi jsem zde uváděl, jak se postupně, válka od války mění poměr ztrát na životech i zdraví vojáků a civilistů, a to v neprospěch civilů. Holt prostě jednoho dne jedné války zákonitě musí s pokračujícím trendem dojít k tomu, že civilové “potáhnou krátkou sirku..”. Jestli to bude tahle, nebo až některá další? Ovšem ten majstrštyk ze 6. a 9. května 1945 zatím nikdo nepřekonal.
No a propaganda furt stejná, ne-li horší, a to na obou stranách…
Kdyby byly pro Rusko civilní oběti zanedbatelné, bylo by po banderstánu během půl roku.
P.S. Co říká tvůj objektivní smysl pro spravedlnost na už desetileté ostřelování civilních obyvatel doněcka bandery a na Alej andělů?
Je to obdobný problém na obou stranách… (mimochodem už se celkem vyrovnali v počtu civilních obětí na obou stranách, a rusové mají obdivuhodný poměr mezi zabitými ukrajinskými vojáky a civilisty, to se jen tak někde nevidělo…)
To samozřejmě před jejich domácím publikem jsou “naše” oběti mnohem závažnější, než oběti “nepřítele”…
Ale nějak nechápu, co chtějí v RB OSN? Aby tam uznali, že Ruské civilní oběti jsou cennější, než Ukrajinské civilní oběti, které jsou jen “collateral damage” (vedlejší škody)?
A jak pak chtějí Rusové povýšenecky poučovat svět o špatnosti “rasismu” a “nacionalismu”, když jsou přesně stejní, když “naši” jsou cenní a závažní a ti druzí podřadní a zanedbatelní ?
πα½
Co chtějí v RB OSN? Asi jde o to, že Ukrajinci zaútočili zcela záměrně kazetovou municí výhradně na civilní objekty. Mimochodem počet mrtvých civilistů ze včerejšího mohutného úderu na Ukrajinu je srovnatelný s útokem na Belgorod. Cíle ruského úderu byly primárně vojenské objekty. Cíl útoku na Belgorod byly výhradně civilisti. A navíc USA poskytuje Ukrajině zbraně s podmínkou, že je nepoužije na cíle v Rusku – tedy neuvažujíce Krym, Donbas a další takové regiony.
Ještě bych to upřesnil. Počet obětí toho mohutného ruského útoku je samozřejmě myšlen počet civilních obětí.
Mluvit mohou cokoliv, skutečnost je taková, že jim přímo udávají cíle souřadnice i munici. Ta prohlášení jsou jen klišé aby se řeklo my jsme jim to nedovolili ale oni nás neposlechli. To samé Britové, myslíte si že by se Ukrajincům povedlo zasáhnou válečné Ruské lodě? Ani náhodou je to práce MI6 a SAS.
V Bělgorodu nejsou žádné vojenské cíle. Je to akt terorismu proti civilnímu obyvatelstvu. Hanba Lipavskému.
Bodejť by ne, když náckové schválně schovávají muničáky a techniku s vojáky do civilních objektů, nejlépe v centru města! Jinak naprostá většina civilních obyvatel je z východní části Ukrajiny což jim vyhovuje a také z části zabitá přímo Ukrajinci. Pokud by Rusko skutečně válčilo, bylo by už minimálně rok po válce, ale i Ukrajině.
Střílet zakázanou kazetovou municí v dopoledních hodinách na centrum města s tržnicí je legální vojenský cíl?! To nejsou vedlejší škody, to je válečný zločin a terorismus!!! Jak “lipánek”,tak Černochová a celá ta banda co podporují dodávky zbraní na Ukrajinu velmi dobře ví, že nebudou použity primárně proti Ruské armádě, ale budou sloužit k odstřelování civilistů ať již na Donbase,Krymu či území RF!Z právního hlediska se jedná o podporu terorismu! Proč nekoná česká policie a justice?! Jinak debatující na “hovinkách”, ukázka toho jak postoupila úspěšná debilizace v české kotlině! A s tímto materiálem chcete něco dělat?! Ten si zaslouží jen jedno, opět si prožít to co naši předkové v protektorátu,ale tentokrát už pro nás Rusové nehnou prstem!
diskuze na hovínkách čtu občas taky – to je teda “chuťovka” tak vypláchlé makovice to snad ani není možné
Je to cílené a zaplacené, i když nevylučuji vypláchnuté lebeně.
To je cíl!!, dnešních vládnoucích protektorů. Definitivně, nenapravitelně nás znepřátelit s Ruskem, vztahy, i obchodní nevratně poškodit a nacpat nás neodvolatelně do chřtánu západních libtardů EU a USA.
No jistě.. – YouTube
V zásadě civilní obyvatelstvo České republiky je legálním cílem ruských ozbrojených sil. K tomu nás přivrdli Lipavský, Černochova, Fiala, Pavek a spol
Opakuji otázku: Co říká tvůj objektivní smysl pro spravedlnost na už desetileté ostřelování civilních obyvatel doněcka bandery a na Alej andělů?
A jinak – na jedné straně nechtěné civilní oběti, jak už to tak ve válce vždy bylo, je a vždy bude, neb to je danost, na druhé straně cílené civilní oběti.
Nechceš se už na tu primitivní manipulaci vys-rat? Jen zbytečně urážíš inteligenci a kritický úsudek diskutujících.
Milo je zbytečné vést debatu s někým kdo nechce vidět! Poměr ztrát civilistů a škody na civilní infrastruktuře dva roky SVO a měsíc a něco Gaza!!! O tom tu nikdo ani nepíp. Jinak oba tyto nacistické režimy, jak Ukrajina, tak Izrael mají stejné vodiče i podporovatele. Můžete mě klidně zablokovat za ten Izrael, ale skutečnost je taková, že ač židé, chovají se k Arabům stejně jako nacisté k nim a k Slovanům!!!
Přesně
uSSa nejdřív vraždí a pak se pátrá po pachateli……Rusko má neskutečnou trpělivost s Banderonacistánem.
Jak říkám, srovnat Banderonacisty jako Řím srovnal Kartágo!
Tak Milane, ono je vlastně dobře, že se tak projevil teď již naplno. Dá se očekávat, že nám za nějaký čas předloží úplnou verzi jak to tam v tom roce 2014 na Ukrajině začalo a kdo byl skutečný viník a my dostaneme ty nejpravdivější informace. Oni ti pravdomluvní křesťané nikdy nelžou.
Jo 🙂
Viz https://pi-alpha.org/ v levém sloupci jsou ty texty česky, v pravém anglicky…
Střechu obytné budovy v Kyjevě zasáhla selhávající raketa protivzdušné obrany. A počet obětí útoku na Belgorod narůstá tím, jak někteří těžce ranění postupně svým zraněním podléhají.
To si nemyslím s tím zásahem v Kyjevě… Z těch pár vteřin videa, co jsem viděl, to tak nevypadá… (nevím jistě)
(něco jiného bylo v Oděse, tam se to ví, že ten obytný dům zasáhla ukrajinská raketa PVO)
πα½
Chápu, že 20 Kč za komentář od Rakušana je pro tebe velká motivace, zkus to ale s těmito žvásty pro ovečky někde na Hovnovinkách, tam ti pšenka ještě jakž takž pokvete, tady jsi všem akorát k smíchu.
Inu, jste fakt trapný, přesně stejný, jak ta banda na hovninkách, jen otočení na druhou stranu.
Ale nesnesete Pravdu, nesnesete ani názor “oko za oko, zub za zub”, a když má někdo opačný názor, než vy, tak je pro vás najatý trol, oni si myslí, že od “putina”, pro vás od “rakušana”…
Tříska a Trám – leckdo na mě vidí především to, co je jeho vlastní chybou…
πα½
Jseš debil, Rusko zasahuje pouze vojenské cíle pokud to zasáhne civilní, je to proto že Ukrajinští náckové se schovávají s vojenskou technikou do civilní zástavby, což je válečný zločin a toto bylo záměrné ostřelování civilního města přímo cv centru a v době kdy je tam nejvíce lidí a navíc zakázanou kazetovou municí. Bere to tvůj mozeček a nebo už jej máš úplně vymytý?
jó už starej Werich říkal – a vy jste tak blbej a nebo jste za ty žvásty placenej
To máte pravdu jen ovšem nějak opomíjíte že od r.2014 bylo na východní Ukrajíně zabito 14000 etnických Rusů stoho mnoho dětí!Tehdy jsem od vám podobných lidí neslyšel žadné odsudky a to včetně naší “demokratické”vlády naopak s obrovskou podporou těchto zločinů! To ovšem bylo vše OK…!Dnes p.Merklová sama přiznala že Minské dohody byla jen finta aby se mohla Ukrajína připravit na válku a dnes sklizíme důsledky této zvrhlosti…!
Víte, jakmile se někdo snaží být Spravedlivý uprostřed, tak oběma extrémním stranám připadá, že podporuje tu druhou stranu…
Že jste ode mě neslyšel přiměřené odsuzování Ukrajinců je vaše chyba, nebo spíš chyba těch, kdo mi nepomohli to dost rozšířit…
viz třeba https://pi-alpha.org/Rekapitulace_Operace_Z
Víte, já docela dost extrémně podporuji Rusko a už dlouhodobě, ale nejsem při tom zaslepený a také jim neváhám vytýkat chyby… Protože nic není černobílé…
A ta chyba je tady v tom, jak oni naprosto přehlížejí ukrajinské ztráty civilistů, a při tom kvičí, když mají nějaké vlastní…
πα½
Na Ukrajině jsou přibližně vyrovnaní se ztrátami civilistů…
14000 civilních obětí na Donbasu od roku 2014, a přibližně 6000 obětí civilistů na Donbasu a dalších ruských územích Ukrajiny od začátku 2022, a přibližně 20000 obětí civilistů na Ukrajině rukou Rusů…
Akorát ztráty vojáků má Ukrajina mnohem větší a ty si zaslouží…
πα½
Dej si mokrej hadr na čelo a nešetři studenou vodou.Rusové,dle ukroušů,vystřelili na ukrajinu 100 raket a několi desítek dronů a zabito bylo jenom 20 ukrajinců.Opravdu z toho,mengele, usuzuješ že se střílelo za účelem zabít co nejvíce civilistů?
Víte, co je to válka?
Stačí si projít II. světovou, kdo a jak se choval, aby vynikly rozdíly.
Nikdo, ani ruské vedení netvrdí, že nejsou oběti mezi civilisty, já dodám, že i mezi “civilisty”.
ALE. Je to stále zdůrazňováno – a celý svět to velmi dobře chápe – nikdy nejsou primární cíle u Rusů civilisté jako takoví. Kdyby tomu opravdu bylo, třeba ta dětská hřiště, jesle, školy, Ukrajina by nejspíše měla sotva třetinu původního stavu …
Logika je sice krásná a potřebná záležitost, ale nesmí se zneužívat. Navíc, pokud kdo věří zprávám “našich médií”, mno nebudu to komentovat.
A co se týče ruského nacionalismu.
Zřejmě to děláme MY podle Vás správně, protože MY jej neprojevujeme – svůj nacionalismus – v žádné podobě, kromě hopsání u “sportu”. Proto jsme MY na tom tak “dobře”, že? Takže správný nacionalismus – dle logiky vašich vyjádření – by byl asi takový – Rusko dává svoje suroviny skoro zadarmo, kupuje od nás všechno, co jinde neprodáme, nechají se rozdělit, začnou chodit nahatí, aby se nebránili covidu.
NIKDY nechtějte NĚCO u jiných, co nechcete u SEBE. Český řečeno, – Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. A my jsme spadli!!
-pokr.
A když už o tom skoro mluvíme, tak kdo to všechno začal? Kdo začal ničit vše v Evropě, všechno a nejen ten prostor, kde jsme žili my? Kdo si platí celou tu anabázi na UKrajině? Kdso po celé Evropě nasazuje svoje lidi posledních mnohem více než 35 let? Jen dříve se jim to tak nedařilo, byli tu ještě schopní a silní politici. Vrchol vidíte i u nás, kdy vládnou naprostí amatéři, odborníci jen na poslouchání páníčka a likvidátoři!!
Tady hledejte toho na koho byste se měl zaměřit. Ten má na svědomí ty mrtvé všude.
Já Rusům přeji jejich nezávislost, o kterou bojuje ta hlavní část národa. Přeji jim vítězství, protože jen to zastaví to, co hrozí nám. Jedině tak se totiž můž stát, že dostaneme byť i malinkou částečku naděje na zlepšení života obyčejného člověka u nás.
Ach, já zapomněl, v naší společnosti už prakticky normální a obyčejní lidé nejsou. Skoro každý si myslí, že jedině ON MÁ SVOU JEDINOU PRAVDU.
Pročtěte si přísloví, je skoro jedno kterého národa, a pečlivě, i jinými příklady, slovy vyjadřují to samé, když už se mnozí nepočítají za “naše”, tam je všechna moudrost věků. A ta platí stále.
To nejdůležitější tam ale není – naučit se pokoře vnitřní, při myšlení, v životě v různých situacích. To neznamená slepě poslouchat “vůdce”, ale chápat, to, co se děje.
Petře, těmto se to nedá vysvětlit, ti si musí tou degenerující anabází projít.
Inu, a u té druhé světové myslíte projít si, kdo se opravdu jak choval, nebo to, jak to dnes vypráví a učí vítězové…?
πα½
Já nechápu tu netečnost ruské armády k takovým útokům. To si chtějí hrát na mučedníky? Jak dlouho by asi trvalo ruským raketám rozmetat důležité části Kyjeva?
Měli to už dávno skoncovat, vyřídit Kyjev a ušetřit spoustu Ukrajinců…
Většinu nácků, kteří byli žhaví do boje s Ruskem, už vyřídili – ti si to zasloužili, a nyní, když se Zelenský a Ž snaží pochytat a vyhubit i zbytek Ukrajinců, kteří do té války nechtěli, by to měli Rusové poněkud rychleji ukončit…
Ono se to nemá vidět černo-bíle – i na té Ukrajině je spousta lidí, kteří s tou válkou nechtěli mít nic společného a nezaslouží si vyhubit, prostě tam nejsou všichni “Banderovci”…
πα½
To,co je v ČR je z 99% Banderosvolč😡🤮
Vy máte fakt blbě zvolenou přezdívku, protože pravdomluvný nejste, jste naivní idiot… (i z jiných komentářů)
Ukrajinci v ČR jsou především ti, kteří utekli před Banderovci a před Zelenským…
A kromě pár excesů na začátku, kdy udělali nějaký bandero-průvod, ale někdo jim velmi rychle vysvětlil, aby s tím přestali, a vskutku s tím přestali, poslední třeba půl roku jsem o ničem takovém v Čechách neslyšel…
πα½
A proto vyřvávali na Letné nazipozdravy Sláva Ukrajině a nad hlavou měli vlajky Pravého sektoru?!!!!!
Povinnost pomocí měla platit POUZE PRO VOLYŇSKÉ ČECHY NA ÚZEMÍ USRANINY,NE PRO BANDERONACISTY Z Kyjeva A OSTATNÍ OBLASTI KDE SE NEBOJUJE……a to je na 80% Ustaniny .
Vy rádoby objektivní…..
Kdy to tam dělali na Letné naposledy? (třeba jsem něco přehlédl…? nebo to je těch “pár excesů na začátku”, které jim pak někdo z jejich zdejších podporovatelů vysvětlil a přestali s tím??)
Poskytnout azyl bychom tu měli všem, odkud se Zelenský snaží naverbovat vojáky… (oni neutíkají ani tak před Ruskem nebo přímo před válkou, ale před verbířema, a před Zelenského nácky, a utíkají odtud především ti mírnější, kteří tam bojovat nechtějí…)
(já jich tu v Praze docela dost vídám a vidím, co je to za lidi…)
πα½
A co stále trvající excesy na Plzeňsku?
Semi ono toho je daleko více kurrwwaa. Přijeď za mnou do Plzně já tě to předvedu. Jen ty mejdánky co tam pořádala fašounská mládež. Nebudu chodit daleko, jedna fyrma u nás předělává ulici. Psal jsem to tunaq, takže se opakuji. Já nemám problém navázat přátelství s nikým jsem družný člověk. Tak jsem tu jednoho odchytil na pokec. Dopadlo to jak jsem očekával, fašoun. Už jen když mě řekl že je od Lvova, tak jsem si řekl á je to v (!). Taky že jo, pracuje jich tu asi šest a pochybuji že ostatní to vidí jinak. Jóó a mluvil jsem i s jinými, výsledek? Rus špatný. Takže ti co tu jsou jsem přesvědčen že většina je jich těchto názorů, které tu nebudou dělat dobrotu. Jsou už tak nastavený.
Semi se projevil a to stačí. Pěkný nový rok přeji tobě a celé rodině.
Von bude nějakej vejškrab z Kozofakulty.Blbej a aktivní.
Vám všem ostatním chlapům vše nejlepší v celém novém roce přeje kámoš z Moravy.
Pavle děkuji, i tobě a tvé rodině vše nej nej do Nového roku. Ale toto přání zasílám všem dobrým lidem na celém světě a samozřejmě zde na Pokecu mnoho štěstí a zlé pryč.
My máme Pavle oba virózu asi od 22. a jsme na suchu si představ já neměl od té doby ani slzu. Pak mě tu jeden napadá jak jsem denně nalitej, to je mi desinformace a vykulenec by to měl řešit. 🤣🤣🙋♂️
.. no ty abys neplakal, že jsi na suchu. Tož dnes za tebe, ty starej vejpitko, připiju Tramínem, pozdní sběr, 2023…
A nečekáte snad, že budou Rusko milovat?
Já jsem psal, že to jsou ti, co tam nechtějí bojovat…
πα½
Nu, vy jste se dnes opravdu ukázal, ozřejmil jste všem kde je vaše místo.
No, kdyby primárně utíkali před Banderovci, tak by asi žádný Bandero průvod nebo Bandera párty vůbec nebyly, ne? Tzn., že pravda je zase někde uprostřed. Část z těch, co se sem nakvelbovali, jsou jasní Banderovci, kteří tady mají v budoucnu ještě splnit nějakou úlohu, a druhá část jsou ti, kteří měli peníze na to, aby z díry jménem Ukrajina mohli zdrhnout a začít život jinde a jen využili příležitosti, čemuž se nelze vzhledem k míře korupce a životní úrovni již na předválečné Ukrajině ani trochu divit.
Jinak s Vámi souhlasim, co se týče hodnocení zdejších diskutujících, ale nic to nemění na tom, že konkrétně Vaši roli na tomto serveru (kromě admin) moc nechápu, a zároveň vlastně příliš nerozumím roli a zařazení tohoto webu jako takového. Číslovka 24 v jeho názvu nicméně něco napovídá o tom, komu vlastně slouží. Obdoba s AC24 nebo cz24 news ne čistě náhodná.
Příznivců západního liberálního kapíku tady moc nenajdete, to je fakt, i když občas se zde nějaký objeví. Ono by to spíše chtělo takové ty objektivní diskutéry, ale většina z těch pravicově orientovaných má pouze svoji jednoznačnou pravdu a přes tu u nich nejede vlak. Oni nejsou absolutně ochotni dát na misku vah plusy a mínusy určitého typu společnosti a potom se s takovými lidmi nedá mluvit. To třeba takový pan Ladislav, který mnohokrát napsal Zlatí komunisté, včera řekl jasně, socík měl spoustu chyb, ale pořád to bylo nejlepší zřízení nebo tak nějak, necituji ho přesně. A to je to co činí člověka velkým, nebát se říci jak to cítím. Jeden admin tady básní o křesťanství, ale aby se skutečně tváří v tvář podíval pravdě do očí a zkonstatoval co negativního jeho vůdčí křesťané způsobili společnosti, to ne. A o tom to je, říkat i to co se nelíbí. Zjišťuji, že pravičák nikdy nepřipustí pochyby o tomto systému, znáte někoho kdo by připustil, že kapitalista vykořisťuje své zaměstnance a byl pravicového ražení. Já tedy ne, podivné.
Buchtíku ,a co třeba ČT24…?
To 24 znamená “čas”, a znamená to “zprávy”, a znamená to “nonstop”…
Moje role? Jeden z diskutujících, co se nabídl, že to opraví, když se to pokazilo, a nyní jsem ready, kdyby zase, a kromě toho dohlížím na zálohování a taky tu “tahám ho*vna z koše”, kam je vyhazuje filtr… (ale je tu za různá sprostá slova přinejmenším časová penalta, než se to tu objeví, a ti lidé si pak dávají větší pozor) A občas si tu vydám svůj článek, když mě jinde pořád cenzurovali…
Víte, a já si toho tady velmi vážím, kvalitní články a živá diskuse…
Ale hlavní Admin tu je někdo jiný a články tu také vydává víc lidí, možná proto je to tu kvalitnější, než když to všechno dělá jeden blogger…
πα½
Chlapče zkus být také pravdomluvný. Kdopak tě uchopil za koule a STISKL?? Chtějí ti zavřít krám, nebo poslali prachy na boj s DEZINFORMACEMI??? My to pochopíme.
Nevidíš tam čirou náhodou, ale jen fakt náhodou něčí myšlení…..on dnes nikdo neví, dneska jsi kočka, zítra jsi pes……🤣🤣
Převčírem kočkopes, tak nějak to Pavle zvonku vyzerá. Oni ti písmáci jsou velmi zranitelní, pochop, odejmeš jim pero a jsou kde??? Lopaty se nechytí, ta je málo filosofická.
Tak ať si do začátku vezmou kávovou lžičku, to je teprve semínko od lopaty. 🤣🤣🤣
Toho špekouna už měl Havran okukovat…jestli už je zralej…
Jsou to zrádci národa….
Tedy válečný zločin.
Je potřeba si uvědomit,kdo to vše začal a začíná. Kdo nejen začal,kdo podporuje neonacismus a fašizmus,kdo loupí,omezuje,krade a vraždí i pod záminkou demokracie a barevných revolucí,komu jde pouze o ovladání a moc nad ostatními.Když se začne ůčinná obrana proti tomuto zlu a vše přeroste ve válku, prostomyslní s ovcemi nehledají podstatu a příčiny a pasou se dokonce na nevinných obětech ! na obou stranách války. Bohužel včetně i naší TV,která všechno to zlo předvádí,ale příčiny a podstatu nikdy neuvádí,jen stačí,kolik filmů odvysílá,kde se morduje a loupí,denně stále dokola a dokola očkuje diváky krví,zlem,demagogií,vše pro prachy,peníze,podlezání.To se potom mudruje o obětech války a svaluje se to tam a onam,jako u přiblblých a zbytečně.Jen kecy.Kdo to začal,kdo to vždy začíná ? Kdo a proč ? Kde je příčina? Dělat a podporovat blázinec pro ty,co se dokonce povyšují na ,,bohy”,zakazují i dýchat,ničí DNA člověka,samí co umí jen prd,kromě touhy vlastnit a ovládat a ,,Začínat války”.
Chtěl bych napsat těm, co tu píší o tom, že když Rusko ostřeluje Ukrajinu, proč by Ukrajina neostřelovala Rusko! Jistě s tím by se dalo souhlasit, kdyby: Rusko primárně míří na vojenské cíle a většina mrtvých civilistů je způsobena zaprvé tím, že Ukrajinci si z civilních budov dělají vojenské sklady, schovávají v nich zbraně atd. a zadruhé Ukrajincům často selhávají rakety protivzdušného systému, nehledě na to, že když postaví protiletadlové, protiraketové systémy doprostřed města, je pravděpodobné, že trosky sestřelených raket dopadnou na budovy s civilisty. Oproti tomu Ukrajinci míří na civilní cíle a výsledek nelze očekávat jiný než mrtvé civilisty. Při předání kazetové munice Ukrajinci slíbili USA, že ji nepoužijí proti civilistům!! A je ostudou naší vlády, že dovolili Ukrajincům k těmto útokům používat námi dodané zbraně!! Lipavský to ví a on by neuměl dodávání zbraní pro tyto útoky obhájit, neuměl by čelit ruským diplomatům a ruským důkazům, tak raději “hrdinsky” odmítne účast. Je to další ostuda naší země na mezinárodním poli. Pokud se naše vláda k něčemu odhodlá, měla by si to umět obhájit! Ale jak chcete obhajovat mrtvé civilisty?
Vladimíre, vždyť ti co zde řídí tuto zemi jsou pouhopouhé loutky a jiní nebudou ani ti další které západní kapitál po těchto do této kolonie nainstaluje. Kristova noho, vždyť je to tak křišťálově čisté, jak by řekl Gross, kdo to tady tu kolonii řídí. Co může taková zemička znamenat v kontextu velmocí. Vůbec nic a nějaký Lipánek, proboha, kdo to je?