Krize UKRAJINA

Rusko je připraveno na konfrontaci s NATO – řekl Putin

Rusko je připraveno na konfrontaci s NATO – Putin
Moskva si nepřeje konflikt s blokem vedeným Západem, ale je připravena na jakýkoli výsledek, říká ruský prezident

Rusko je “vždy připraveno na jakýkoli scénář”, řekl v sobotu novinářům ruský prezident Vladimir Putin, když komentoval možnou přímou konfrontaci mezi ruskou armádou a armádou NATO. Prezident odpovídal na otázku týkající se nedávných téměř srážek ruských a amerických letadel v Sýrii. 

“Nikdo si to nepřeje,” dodal prezident a poukázal na existující linky pro předcházení konfliktům, které umožňují ruským a americkým důstojníkům přímo hovořit o “jakékoli krizové situaci”. To, že tyto linky stále fungují, ukazuje, že žádná strana nemá zájem na konfliktu, dodal. “Pokud ho někdo chce – a my to nejsme -, pak jsme připraveni,” dodal Putin.

Ruská armáda od počátku roku 2023 zaznamenala celkem 23 nebezpečných incidentů, do nichž byla zapojena ruská letadla a letadla koalice vedené USA, uvedl admirál Oleg Gurinov, vedoucí ruského centra pro usmíření v Sýrii. Většina incidentů se odehrála v červenci, dodal. 

V 11 případech ruští piloti zaznamenali, že byli zaměřeni pomocí západních systémů zaměřování letadel. Takové akce ze strany koalice vedené USA vedly k automatickému zapojení palubních obranných systémů, které viděly ruské letouny vypouštět klamné světlice, řekl admirál novinářům.

Moskva rovněž opakovaně varovala Washington a jeho spojence před riziky možného přímého konfliktu mezi Ruskem a NATO, zejména v souvislosti s probíhajícím konfliktem na Ukrajině. Pokračující dodávky zbraní Západu Kyjevu pouze prodlužují nepřátelství a nutí jeho západní podporovatele zapojit se do konfliktu ještě hlouběji, uvedlo Rusko.
foto: Vladimir Putin na summitu Rusko-Afrika v Petrohradě, Rusko, 28. července 2023 © AP / Alexander Ryumin
rt

Translated with DeepL

sdílet na

85 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pavel z Moravy
30. 7. 2023 09:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Kamarádi a kamarádky, tak jsem se dočetl, že i když v roce 2021 nebyl ze strany Ukrajinců zájem o válku, dnes má Zelenský rating 80%. To by podle toho znamenalo, že 80 % lidu tohoto národa, pokud to není zkreslené a nebylo to vynuceno pod pohrůžkou souhlasí s tímto konfliktem. A proto není možné, aby se samotní Ukrajinci postavili proti konfliktu, jako to svého času udělali mladí Američané protestující proti válce ve Vietnamu. Asi poslední generace, která se tehdy postavila na odpor vládě proti nesmyslnému zabíjení. Možná, že někteří z nich sice dnes sedí na řídících místech současné amícké administrativy, ale já zde připomínám lidový odpor proti válce ve Vietnamu. Jak vidno z tohoto ratingu, ukrajinská společnost s tímto vojenským řešením souhlasí a podporuje ho. Proto řeči typu, chudáci Ukrajinci jsou jaksi farizejské. Vždyť oni zelené tričko podporují.

Pavel K
30. 7. 2023 10:12
Odpovědět  Pavel z Moravy

A ty se divíš? Říkám to furt nežerte ty jogurty je v tom hnus, pak ty neškodné 5G, H.A.R.P. , Chemtrails, a.t.d.

Albi
30. 7. 2023 10:17
Odpovědět  Pavel z Moravy

Někdy se v diskuzích objeví ti, kteří se “výzkumů” účastní ne jako jejich tvůrci nebo odpovídající – ale jako “terénní” brigádníci. A ti říkají, že je třeba
1) Vhodně formulovat otázku,
2) vědět, koho se ptát.

K bodu 2): Realizátoři průzkumů mají připraveny seznamy lidí s vhodnými názory k danému tématu, resp. vhodný mix, protože nějaká nízká procenta opačných názorů musí iluzi pravdivosti “průzkumu” podpořit.
A tomu věřím – na rozdíl od mnoha průzkumů.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mike
30. 7. 2023 10:18
Odpovědět  Pavel z Moravy

S tím číslem bych byl opatrnej, protože na Ukrajině je diktatura jak řemen, zrušený opoziční tisk, nepohodlní novináři a politici za katrem, pronásledování, likvidace, zkrátka taková ta demokracie západního střihu – povolený je jen jeden názor, totiž ten vládní, jinak jedeš…Koneckonců v tom žijeme taky, už zase máme politické vězně. Kléma by nás chválil.

Frank
30. 7. 2023 10:21
Odpovědět  Pavel z Moravy

A ten rating dělal? Zaměstnanci ČT?

Skeletor
30. 7. 2023 17:03
Odpovědět  Frank

Ano dělala to ČT v řadách zaměstnanců Seznam.cz

Markýza
30. 7. 2023 10:34
Odpovědět  Pavel z Moravy

Já už to ale taky zaslechla, že ti, co válčit nechtějí, tak zdrhají a ti, co tam zůstávají, podporují Žabáka. Vypadá to, že je to půl na půl.

Albi
30. 7. 2023 10:49
Odpovědět  Markýza

Taky jsou zajímavé, i když nevím, jestli mainstreamem potvrzené, zprávy o tom, že i zahraniční žoldáci zdrhají.
Asi správně vyhodnotili, že sebevětší žold je mrtvému žoldákovi na dvě věci, že.
A pak se divme, že zdrhají i ukrajinbští, vládním příkazem vlastenci, tedy ani náhodou nějak, něčím odměňováni. .

Albi
30. 7. 2023 23:25

Dík – dobrý. 🙂

Pavel z Moravy
30. 7. 2023 11:28
Odpovědět  Markýza

Ale mohou tady vyjít do ulic a proti zelenému tričku a jeho kamarile protestovat tak jako někteří naši Romové, kterých si nakonec začnu vážit více než našich přeformátovanců. Co by těm Ukrajincům asi tak udělali, kdyby tady vyšli do ulic a chtěli ukončení konfliktu? To je seřežou nebo jim nedají dávky? Chápu, že utekli před válkou, ale tam se přece v západní části nebojovalo. Vždyť jestli je to pravda, tak tam jeli na dovolenou navštívit své příbuzné. Moc dobře všichni víme o co jde.

sizok
30. 7. 2023 11:34
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jejich tajná služba operuje i u nás. Kdo se chce nechat zabít?
A průzkumy bych nebral tak vážně. Je to stejné ve všech společnostech.
Kolik z nich je mlčící většina, která si myslí svoje?

Noobody
30. 7. 2023 13:40
Odpovědět  Pavel z Moravy

My té jejich situaci plně nerozumíme, protože nemáme jejich zkušenost s tamním režimem, ani jejich kulturní povědomí.
Když to tak dnes s odstupem hodnotím tak zjišťuji, že kdo i ze západní Ua včas utekl, tak vyhrál. Kdo byl/je blbej a jel domů na prázdniny, tak má s vysokou pravděpobností smůlu, bude jat a zužitkován jako kanonenfutr. Takže co jim zbývá?? A jestli ti naši zastupiči v PS přijmou nějaký zákon o povinném vyhoštění/předání osob odvodu podléhajících, tak jsou v (!) a mlýnku na maso asi neutečou.

Je mi jich líto!

sizok
30. 7. 2023 14:33
Odpovědět  Noobody

To se, myslím, nestane.

Pavel z Moravy
30. 7. 2023 17:21
Odpovědět  sizok

Je jich tady v Evropě hodně. Pořád si myslím a nikdo mi to nevymluví, že mohou do ulic vyrazit a protestovat proti ukrajinskému režimu, pokud jsou proti němu. Vůbec nic jim v tom nebrání. Ba naopak, právě oni by svým odporem proti konfliktu mohli KOZU dotlačit ke změně chování. Slyšel jsem ( nemohu potvrdit), že kupříkladu za ubytování v hotelovém pokoji se jim hradí částka jako za 2 pokojový byt. Já to netvrdím, já to ale slyšel. Majdan a podpora Zelenského to jim šlo, napadat Donbasany a Luhance asi také, i když to samozřejmě nemuseli být tito, ale přihlíželi tomu jak svoje spoluobčany s ruským jazykem pronásledovali a utiskovali. Takže za mne, mohou se projevit a ukázat světu, že jsou proti banderovcům. Je to prosím pouze můj názor.

Noobody
31. 7. 2023 14:37
Odpovědět  Pavel z Moravy

Kdyby tu (nejen u nás, ale i v EU) demonstrovali proti Zelenině, nebo válce, tak s nimi všechny vlády udělají krátký proces. Seberou a předají orgánům Ua, protože VŠECHNY vlády v EU podporují válku a Zelenského.

Ukáčka nejsou blbá, naopak maximálně využívají všeho, co je jim nabídnuto. Blbá by byla, kdyby si svou bezvadnou situaci válečných běženců zbourala jakýmikoli protesty. Oni ví, že nejlépe je anonimní, bezvýrazná a naprosto nezajímavá šeď. Někteří jsou ale fakt hloupí! Místo skromného denního navštěvování barů a pajzlů se u toho ještě fotí, dávají selfí na Instáč, rvou se až vzbuzují odpor okolí, zájem sdělovadel a policie. Tím znevažují svůj status, vzbuzují odpor domácích a provokují snahy revidovat jim příjmy a pomoc.

Miro2
31. 7. 2023 16:59
Odpovědět  Noobody

To by ale znamenalo, že všichni lidé statečného srdce by byli hloupí a to chytří vysokoškolsky vzdělaní (jak se v průzkumech zdůrazňuje, když se jedná o “správný” názor) by museli být sr áči a posergaťové.

30. 7. 2023 15:15
Odpovědět  Noobody

Zalez

ModrýKlokan
30. 7. 2023 13:47
Odpovědět  Markýza

@ Markýza

Podle poslední analýzy CIA, které výjimečně věřím, zůstalo na území UA spravované Kyjevským režimem 21 milionů lidí. Z toho 10,5 milionu důchodců. Takže ono to bude asi tak, jak píší Frank, Albi a Mike.

Zdroj: Gargamel/analytik Michael Svatoš, VPAKG/www.michalapetr.com

sizok
30. 7. 2023 14:36
Odpovědět  ModrýKlokan

Kdyby jich zůstalo 15 milionů, přiznali by to? Ne.
Protože ví, že melou z posledního a udělají všechno,
co amíci řeknou.

Vladimír
30. 7. 2023 11:17
Odpovědět  Pavel z Moravy

Stejné jako před koncem 2. světové války v Německu. Zelenský vládne tvrdou rukou, informace co se dostávají k lidem jsou velice zkreslené nebo nulové. Procitnou až válka skončí a dostanou se k nim pravdivé zprávy. Tak jako Němci, když je nahnali do koncentračních táborů po jejich osvobození aby se podívali co jejich národ činil. Zároveň se i bojí co vlastně bude po válce. Země zničená, rozkradená, zadlužená, bez obyvatelstva. Ukrajina pokud alespoň malá část zůstane už nikdy nebude samostatnou, nezávislou zemí. Nevědí co s tím a myslí si, že prodlužování konfliktů to vyřeší. Zároveň někteří ještě díky propagandě věří, že vyhrávají a Rusko porazí.

Pavel z Moravy
30. 7. 2023 17:42
Odpovědět  Vladimír

V tom všem máte pravdu, ale pořád je tady na západě a ve střední Evropě značný počet Ukrajinců, kteří mohou protestovat proti tomuto konfliktu, když jak se tady tvrdí jsou to lidé, kteří válku nechtějí a svým jasným.postojem by vlastně oni sami dotlačili Kozu k opuštění válečné strategie, kterou pro jejich zemi připravila. Nic více a nic méně neříkám. Je to jako s námi, kdo necinkal v 89, necinkal, kdo cinkal, cinkal, ale asi si málokdo představoval co se z toho cinkání vyvrbí. My všichni ve věku 60 – 80 roků, ať jsme cinkali nebo ne máme děti, které ve své podstatě nyní tuto zemi řídí. Nemusí to být vaše děti, ale zdá se,že v globále se jim to co se zde děje líbí, protože proti tomu nic nedělají. Tito mladí jsou na tahu. My už jsme položili krále na šachovnici. Jenže a to se musí říci bez obalu, oni jsou pohodlní, chtějí si pouze užívat, protože bohužel byli rozmazlení a rozežraní. A jestli si někdo myslí, že kvůli starým rodičům změní svoje chování, tak to je na omylu. Oni si chtějí pouze užívat. Neříkám, že do toho pytle patří všichni, ale je to většina. Kamarád Pavel. K to tady stále opakuje, tak poslouchejme co říká. Říká – jim je to úplně jedno co je a co bude, neb žijí dne

Rattus
31. 7. 2023 15:42
Odpovědět  Pavel z Moravy

V únoru jsem na Letné viděl shromáždění žlutomodrých mladíků.Mimo trojzubců
měli i dva UA prapory s namalovaným hakovým křížem.Naše policie postávala
nečině kolem.Myslím si,že tihle co jsou zde a v jiných zemích fakt proti protestovat
nebudou.Ti si válku nesou sebou kamkoliv přijdou.

Noobody
30. 7. 2023 13:20
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ale vždyť je to všude a vždy stejné!!
Útok z venčí VŽDY národ stmeluje za vůdcem. Tak to bylo, je a bude!!
Za VVP stojí 83% občanů z důvodu, že vnímají nespravedlnost sankcí, cítí vnější ohrožení ze strany USA a NATO a dochází jim, jak se v EU propagandisticky zpracovává a proti RF zneužívá jakýkoli i sebeblbější, nedůvodný a překroucený podnět (novičok-Skrypal, Vrbětice, energetická krize,….).
Za Zelenským stojí 80?% občanů, protože jejich vlast byla napadena. Takhle Ruskou SVO normální Ukrajinec vnímá, protože jejich povědomí o důvodech spočívajících v ukrajinském útlaku a vraždění Rusů na Donbasu je velmi nízké. Žijí ve své informační bublině se zákazem opozičních pol. stran, opozičních sdělovadel a ruskojazyčného přeshraničního vysílání, takže jsou establišmentem zmasírováni v jednotnou podporu Zeleniny. Navíc u každého, který díky OV na Donbasu a SVO pohřbil rodinného příslušníka, kamaráda, známého logicky vzniká averze k RF a tím nutný příklon k národnímu odporu a podpoře vůdce.
Za 2.SV. Letectvo spojenců provádělo kobercové nálety na civilní cíle, vybombardovalo do doby kamenné Kolín/Rýnem, Hamburk, Drážďany, ….., zabilo 600.000 civilistů a přes to =pokračování=

Noobody
30. 7. 2023 13:32
Odpovědět  Noobody

=pokračování=
(nebo právě pro to?) se od AH prostý občan neodklonil, ale naopak k vůdci těsněji přimkl a ještě více jej svou prací podporoval.

Psychologie davu je holt věda a když jí strany konfliktu nezapojí do svých rozhodovacích procesů, tak se nesmí divit, že jejich aktivity nemají kýžený efekt, ale spíše opačný.

Této skutečnosti si byl VVP při počátku SVO velmi dobře vědom a zřejmě pro to byly ztráty na životech Ua civilního obyvatelstva v řádu jednotlivců. Možná, že si tu okolnost uvědomili i v GŠ Ua armády a tak začali využívat civilní obyvatelstvo jako živé štíty a civilní infrastruktůru jako opěrné body a palposty. To sebou logicky nese skokový nárůst ruských zásahů proti civilním objektům a najednou byl průběh SVO zatížen nárůstem obětí civilního obyvatelstva, které se logicky radikalizovalo a orientovalo proti RF.

30. 7. 2023 15:17
Odpovědět  Noobody

(_!_)

sizok
30. 7. 2023 15:24
Odpovědět  Noobody

Raději sem nic nepiš. Jenom ukazuješ, jak jsi hloupý.
Ze zelinou stojí celý západ okrajiny. A víš proč?
Protože právě na západě jsou ti největší náckové a fašisti.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
30. 7. 2023 17:19
Odpovědět  sizok

Nezlobte se, že na Vaši radu nereflektuji, ale slyším na české přísloví:
“Kdo cizí hlavu poslouchá, do vlastní se má vys¨at”. A to bych vlastní hlavě neudělal, na to ji mám moc rád.

Standa
30. 7. 2023 09:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Konfrontace. Prostě válka. RF je daleko slabší.Musel by použít zbraně ,,posledního soudu”.Praha by to dostal také.Škoda památek , chr. Sv.Víta, Hradu. Toho, co tam sedí by mě líto nebylo.

Standa
30. 7. 2023 10:37
Odpovědět  Standa

V saúdskoarabské Džiddě uskuteční zásadní jednání mezi zástupci až 30 západních zemí a zástupci klíčových rozvojových zemí ohledně míru na Ukrajině.
Cílem Spojených států a Evropy je získat rozsáhlou mezinárodní podporu pro mírové řešení ukrajinského konfliktu, přičemž podmínky tohoto míru by si měla stanovit sama Ukrajina. Plánovaná schůzka, na které budou přítomni také zástupci Indie a Brazílie, se uskuteční 5. a 6. srpna.Rusko nebylo pozváno.Účastníci sumitu budou rokovat o seznamu požadavků na Rusko.Poté je předloží Rusku.
Co tím chtějí dokázat ?Ukrajinci jednat nebudou…… prý,, dokud RF nestáhne svá vojska s ,, okupovaných území”.Chicht…
Putin si s tím vytře ………navrhl bych reciprocitu ze strany Ruska:.,, jednání o trvalém míru se bude konat, až Ukrajinci složí zbraně”!

Albi
30. 7. 2023 10:52
Odpovědět  Standa

Hlava Kremlu ale považuje příměří za nereálné kvůli probíhající ukrajinské protiofenzivě. „Proč se s žádostí o zastavení palby obracíte na nás? My nemůžeme palbu zastavit, když na nás útočí,“ prohlásil Putin.
https://www.novinky.cz/clanek/valka-na-ukrajine-mir-s-ukrajinou-nerealne-prohlasil-putin-40439169#

30. 7. 2023 15:18
Odpovědět  Albi

Zkrátka to KoZa na VVP zkouší jak se dá.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
sizok
30. 7. 2023 11:50
Odpovědět  Standa

Svědčí to o naprostému odtržení od reality.
Prázdná gesta.

Noobody
30. 7. 2023 13:53
Odpovědět  sizok

Nemyslím, že jde o prázdné gesto.

Podle mne se jedná o snahu USA o navrácení ztracené reputace po té, co Biden navštívil SAR s prosíkem o navýšení těžby ropy a byl odsud vypoklonkován se vztyčeným prostředníkem. Před tím, na jimi svolaném samitu JAmerických zemí si také uřízli kšandu, když představitelé Mexika a dalších států odmítli účast, protože nebyla pozvaná Venezuela a Kuba. Na víc v závěrečném komuniké nedošlo k jednotnému a jasnému odsouzení VSO RF, čímž se USA v dipolomatickém světě totál ztrapnily.

Amíci si velmi dobře uvědomují, že se jejich dominance hroutí a tak činí kroky, aby se jim jejich impérium úplně nerozpadlo. Jakékoli, jen aby byli alespoň trochu úspěšné a oni úplně neztratili tvář, vliv a hlavně RESPEKT. Nejsem přesvědčen, že budou alespoň z poloviny tak úspěšní, jak by si přáli.

sizok
30. 7. 2023 14:44
Odpovědět  Noobody

Nemyslíš a přitom potvrzuješ můj názor. Ano, jde zde o respekt
a dominanci. O potvrzení, že je RF agresor. Toto prohlášení
budou chtít zanést do výsledného komuniké.

Noobody
30. 7. 2023 17:16
Odpovědět  sizok

Tak to sorry jako, z Vašeho komentu jsem tento názor nevyčetl. Jinak bych se jej na Pokecu zcela jistě nedopustil.

30. 7. 2023 15:19
Odpovědět  Noobody

Nevtírej se, nácku.

Lubkral
30. 7. 2023 09:53
Ohodnotit příspěvek :
     

To není možné! NATO je velmi mírumilovný pakt………..

Albi
30. 7. 2023 10:27
Odpovědět  Lubkral

Ano, je to tak.
Až tak, že by to s tou mírumilovností nemělo tolik přehánět. Každá dobrosrdečnost a ochota pomáhat se časem “přejí” a pak může vypadat jako obtěžování. 🙂

Markýza
30. 7. 2023 10:36
Odpovědět  Albi

No jéje. Nakonec – jak hezky pravila Maruška Z – NATO si konflikt na Ukrajině nepřeje, ono se ho jen účastní.

Albi
30. 7. 2023 10:56
Odpovědět  Markýza

Některá vyjádření nejsou až tak blbá, jak by se mohlo zdát. 🙂
Ale číst a zamyslet se nad nimi by měl hlavně náš vynikající Lipavský!
Člověk se prý má učit celý život, jen Lipavskému to asi nikdo neřekl. 🙂

katango
30. 7. 2023 11:03
Odpovědět  Albi

On nemá čím.

Albi
30. 7. 2023 14:02
Odpovědět  katango

Může si najmout “poradce” s aspoň třetinovým mozkem.
Placený je přece slušně, na chleba a dokonce i s máslem, by mu ještě zbylo. 🙂

katango
31. 7. 2023 10:11
Odpovědět  Albi

Jak se jmenuje ten efekt, jak si blbec myslí, že je chytrej? Lipánek přece poradce nepotřebuje, protože je nejchytřejší!

katango
1. 8. 2023 13:48
Odpovědět  katango

Dunningův!

ModrýKlokan
30. 7. 2023 13:52
Odpovědět  Albi

Lipánek je první prototyp latexové umělé inteligence. Ještě se musí vychytat nějaký mouchy.

Velitel
30. 7. 2023 10:51
Odpovědět  Lubkral

JJ ryze obranný, sice nikdy nikoho nebránil a stihl napadnout Srbsko, Irák, Afganistan, Libyi ,ale jinak čistě obranný pakt stojící na západních hodnotách buzerantech negrech a lhaní.

Standa
30. 7. 2023 11:25
Odpovědět  Velitel

To je hrubě podceněno. Pokud bylo USA členem NATO od r. 1947, tak války USA jsou války NATO.
Najděte google-200 let terorismu USA.

Velitel
30. 7. 2023 12:08
Odpovědět  Standa

Pokud bychom to brali takto byla by válkou NATO válka o Falklandy i když v ni jeli jen Britové nebo dokonce i Turecká invaze na Kypr i když se v ní řezali Turci s Řeky oba z NATO. Tak jsem to vzal tak, že válkou NATO je to v čem vojensky jedou aspoň 3 členové NATO a nemá to krytí OSN, což měla třeba Korejská válka.
Nebo zrcadlově museli bychom sovětskou válku v Afganistanu považovat za válku Varšavské smlouvy i když SSSR neždala nikoho z VS o pomoc a ani agilní soudruzi z domovské strany agentů Pávek, Bureš se neangažovali. Nicméně jakmile agenti Pávek Bureš přestoupili k multikulturním Euro komunistm už se angažují at již v Jugoslavii nebo teď na Ukrajině.

Noobody
30. 7. 2023 14:13
Odpovědět  Velitel

Válka SSSR-Afganistán vlastně taková proxi válka VS byla. Ze všech států tehdejší VS tam speciálové aktivně válčily. Není lepší výcvik, než vlastní boj. A tak jsme se tam učili bojovat. Sice v mundůrech RA a s jejich materiálem, ale to z důvodu unifikace vůbec nevadilo.

ModrýKlokan
30. 7. 2023 14:41
Odpovědět  Noobody

@ noubády

Ty asi nevíš, co je to za volaaký termit “proxy válka”, nicht wahr?

Prosim tě, než začneš něco psát, tak si nejdřív zkus něco přečíst. Ukončené základní vzdělání by ti taky mohlo pomoci.

Noobody
30. 7. 2023 17:20
Odpovědět  ModrýKlokan

Nezlobte se, že na Vaši radu nereflektuji, ale slyším na české přísloví:
“Kdo cizí hlavu poslouchá, do vlastní si má nas¨at”. A to bych vlastní hlavě neudělal, na to ji mám příliš rád.

Rattus
31. 7. 2023 15:55
Odpovědět  Noobody

Říka se opakování je matkou moudrosti.Ale hlava mi nebere proč
píšete téměř doslova totéž co o několik příspěvků výše.Že by jste
tímto vymyslel nějaké nové přísloví?

Noobody
1. 8. 2023 11:55
Odpovědět  Rattus

Když reaguji na dva různé autory stejně “chytrých” nabádání, tak se mi zdá účelné použít ctrl c/v. Stačí?

Rattus
31. 7. 2023 15:51
Odpovědět  Noobody

Doložte nějakým konkrétním důkazem.Nejlépe literatůroua to s odkazem
na kterou.Jinak je to jen vaše fantasie.

Noobody
1. 8. 2023 11:53
Odpovědět  Rattus

Některým událostem je publicita odepřena a tak se musíte spokojit s neověřitelným výkřikem veterána.
Ale jestli by vám jako důkaz stačila jizva po průstřelu nohy, …?

Standa
30. 7. 2023 14:21
Odpovědět  Velitel

Pokud je známo , tak to Ami zpravodajsky pokrývali satelity a pomocným lodstvem!
Francouský Ecocet zničil Argentický křižník…..

katango
1. 8. 2023 09:54
Odpovědět  Velitel

Ano, Kypr jsem použila jako argument při rozhovoru s jedním mlaďochem, který si naivně myslel, že dva státy NATO se nemůžou napadnout.

Se stejným mlaďochem jsme po začátku speciální operace hovořili o výhledech Ruska. Argumentoval třeba – kam Rusové prodaj plyn a ropu, atd atd. Řekla jsem mu kam a taky že jo. A protože jsem vždycky hodně četla, téměř bez výběru, předestřela jsem mu svůj názor na povahu pravého Rusa. No, to se taky potvrdilo.

Na jednu stranu bylo fajn, že si o těch věcech povídal a mým argumentům naslouchal, na druhou stranu mi přišlo smutný, jak chytrej kluk podléhá manipulaci mainstreamu. Tak snad pokud si na to někdy vzpomene, bude mu to třeba k užitku.

Noobody
1. 8. 2023 12:13
Odpovědět  katango

Super, jen tak dál!
Ničemu se nedivte, bylo, je a bude tomu tak i nadále. My jsme v jejich letech byli úplně stejně naivní, neinformovaní, zdeformovaní propagandou školní výuky i tou předkládanou sdělovadly. Dnešní mladí jsou na tom úplně stejně a možná ještě o trochu hůř, protože těch sračkometových kanálů je mnohem více, než za našeho mládí.

My jsme také měli na prvém místě zábavu, sport, zájem o druhé pohlaví a ne školní výuku, politické aktuality, rešerše sdělovadel a hlubokomyslné analýzy a predikce. Oni to to mají stejně, jen ty formy uspokojování se poněkud mění. Místo sexu porno, místo osobních vztahů SMS, místo sportu klávesnice mobilu. Jen ta nechuť k něčemu hodnotně smysluplnému je stejně omezená, jako tehdy. Ale to je také přejde, akorát si myslím, že začnou vnímat realitu a přijmou zodpovědnost (dospějí) o dost později, než bylo běžné za socíku. Ale nad tím bych neplakal, každá generace má jiné podmínky, možnosti a jiné představy a jaké si to udělají, tak jim to bude spoužit, nebo padat na palice.

Vaše edukace je neskutečně potřebná, aby si uvědomili, že svět není jen to, co ukazují v telce, ale je daleko rozmanitější, barevnější a zajímavější. Ať se daří!!

katango
1. 8. 2023 13:49
Odpovědět  Noobody

Děkuji, snažím se.

zuza
30. 7. 2023 13:37
Odpovědět  Lubkral

a výhradne obranný

Albi
30. 7. 2023 14:17
Odpovědět  zuza

Jak jinak!
“Pochod amerických námořníků”
My sloužíme svému národu,
my sloužíme na moři.
A pro lidská páva, svobodu
naše srdce zahoří.
Kdyby každý na svém místě stál,
bojový když zazněl ryk,
s čistým štítem všude bojoval
americký námořník. ….”
https://www.youtube.com/watch?v=Lie4h-tUM4A

Ovšem lidská práva si musíme všichni zasloužit, ta nejsou jen tak pro každého!
Naštěstí naše vláda to dobře ví a dělá všechno pro to, aby se nám lidských práv dostalo aspoň ve III. jakostní kategorii.

Frank
30. 7. 2023 10:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Zatím si Rusko nedovede a nebo nechce poradit z ukrošema. Všude se chválí, jaké mají zbraně a pak vydávají za úspěch dobytí nějaké bezvýznamné vesničky. A mezitím vlaky plné těžkých západních zbraní fičí na frontu a rusáci nereagují. Proč? No protože i Putin je řízen židovským kongresem a dělá jen to, co mu obřezaní dovolí.

Markýza
30. 7. 2023 10:37
Odpovědět  Frank

Prokristapána Franku. Mně by děsně zajímalo jakou ještěrkou jste řízenej prozměnu vy.

Albi
30. 7. 2023 11:02
Odpovědět  Markýza

Zmátlo ho to “dobytí” bezvýznamné vesničky.
To je totiž mainstreamová informace o úspěšné ofenzívě Ukrajiny.
V Kremlu už jistě přidávají bezpečnostní zámky k vratům, kontrolují jejich pevnost a posilují čestné stráže. 🙂

Pavel z Moravy
30. 7. 2023 11:45
Odpovědět  Frank

To máte pořád všichni odkud, tyhle informace? Je jasné, že Rusko je v tom samo a podle toho se musí chovat. Spolehnout se může skutečně tak pouze na Nikaraguu, Kubu, ale ti nemají jak mu pomoci a potom na Írán, KLDR a to je tak vše. Ti ostatní, to jsou jen přicmrndlíci, kteří dokáží ze vzniklé situace těžit, ale také být podrazáci. Nevím co si myslet o Číně, takže tu raději do svého hodnocení nezahrnuji. Je důležité vidět souvislosti, i tak jsme stále na hraně 3.světové války, protože západ bez ní zdechne, to ví každý. A jestli ta válka nebude, tak jen díky Rusku. Vždyť těm vládnoucím zápaďákům je úplně jedno jak my, žebrota dopadneme, jim jde pouze o jejich krčky. To si fakt myslíme, že již nemají kvalitní podzemní bunkry zařízené se vším všudy pro své pikniky? Ti jsou dál než si myslíme. A že neuvidí nějakou dobu slunce, těm je to úplně u zádele. Tak lehce jsou identifikovatelní a průhlední. Zatímco Rusové myslím ještě chtějí obývat matičku Zemi.

katango
1. 8. 2023 09:56
Odpovědět  Pavel z Moravy

No, jednou jim dojde jídlo. V podzemí si nic nevypěstujou, resp. za cenu ohromných energetických nákladů. Případně jim dojde něco jinýho.

A i kdyby ne, poměrně brzy se dostaví ponorka a pak se pozabíjejí ještě sytí a napojení.

sizok
30. 7. 2023 11:53
Odpovědět  Frank

Franku, neměl bys toho V.K. tak žrát. Jinak se pasuješ do role
obyčejného papouška. Tady lidé říkají vlastní názory, nejsme ZOO.

Noobody
30. 7. 2023 14:19
Odpovědět  Frank

Jo, tak nějak to asi je.
Zákulisní loutkovodiči se mezi sebou, přes USA (NATO + Ua) a RF, tahají a vyměňují názory na řízení světa. No a lidi (z jejich pohledu vši a blechy), hluboko pod jejich rozlišovací schopnost a zájem, si to holt odskáčou.

sizok
30. 7. 2023 15:54
Odpovědět  Noobody

Mlčeti zlato.

Noobody
30. 7. 2023 17:22
Odpovědět  sizok

Tak proč nemlčíte?

Rattus
31. 7. 2023 15:58
Odpovědět  Frank

Vlaky zbraní fičí na frontu, další a další a mizí v nenávratnu.Takže Rusko má zbraně dobré,
když tohle vše stíhá likvidovat.

zuzana
30. 7. 2023 10:27
Ohodnotit příspěvek :
     

Tajná služba potvrdila, že několik hodin po Bidenově návštěvě byl v telefonní přihrádce v Západním křídle nalezen kokain

https://aktax.cz/tajna-sluzba-potvrdila-ze-nekolik-hodin-po-bidenove-navsteve-byl-v-telefonni-prihradce-v-zapadnim-kridle-nalezen-kokain/

janle57
30. 7. 2023 10:33
Ohodnotit příspěvek :
     

Vyhlášení pana Putina směrem k bandě zbabělců jménem NATO je víc než jasné,
něco si zkuste a je s Vámi konec,my válku nezačneme,ekonomický kolaps žumpy
jménem USA a její kolonie zvané EU to vyřeší za nás,pokud je ale odporná krysa
zahnaná do kouta,může v předsmrtné křeči ještě na někoho zaútočit a tohle je
přesně to,co se může v blízké budoucnosti stát.

zuzana
30. 7. 2023 10:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Hegemonie vs. Harmonie: Srovnání přístupu USA a Číny k Blízkému východu

https://aktax.cz/hegemonie-vs-harmonie-srovnani-pristupu-usa-a-ciny-k-blizkemu-vychodu/

Jura S
30. 7. 2023 12:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Jediný, osamocený ruský tank vedený Aljošou rozstřílel na kaši 2 NATO tanky a 8 obrněnců :-)) (více na “michalapetr.com)… Parádní ukázka taktiky a rychlého rozhodování, hrál si tam s nima jak kočka s myší, prvně postřílel tanky a zbytek nahnal do minového pole krytý lesíkem, je tam i videjko sic 10 minut, ale stojí fakt za shlédnutí… Aljoša tam jezdí tam a zpátky, v cloně kterou si vytvořil a pálí velmi takticky, né bezhlavě jak protivník, tím pobil tak 60-100 natosoudruhů, ti co nezemřeli se můžou doplazit přes minové pole…

Jaroslav
30. 7. 2023 13:53
Odpovědět  Jura S

Pošli odkaz

Jura S
30. 7. 2023 14:00
Odpovědět  Jaroslav

michalapetr.com

Jaroslav
30. 7. 2023 13:35
Ohodnotit příspěvek :
     

S radostí i ctí si obleču ruskou uniformu.

Jura S
30. 7. 2023 14:46
Odpovědět  Jaroslav

S radostí bych vodjebal tank Michal a raketomet Tomáš, nebo jak se ty dreky jmenovaly, co se na ně “chciválkové” skládali, aby mohli v noci onanovat, že jistě zabil pár lidí…

Aleš
30. 7. 2023 14:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Putin se plete, agresor USA už válku začal, Nord Stream byl utok USA a Rusko.

Vladimír
31. 7. 2023 10:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Do konfliktu přímo s NATO musí jít Rusko od první chvíle jaderně, jen tak má skoro jistou remízu… Leda by se zapojily další státy, třeba Čína.

Noobody
31. 7. 2023 14:45
Odpovědět  Vladimír

Ještě že jste jen “chytrá” hlava v diskusi a ne ten, který má pravomoc něco takového uskutečnit.
Chytráků, kteří každému dobře poradí, ale odpovědnost nenesou, je každá hospoda plná.

Pavel K
31. 7. 2023 15:49
Odpovědět  Noobody

No koukám a Vy jste chytrák z které putyky IV cenové knajpy?
A jakou odpovědnost nesou ti vaši oblíbenci západního střihu, jakou?!!
Kdo nese zodpovědnost za ty mrtví na Ukradině, v Jugošce a na jiných spoutě místech?!! Kdo?? Putin a RF? Vás neosvobodila a i vaší rodinu Rudá armáda?