Krize UKRAJINA

Ruskí hackeri udreli

09 | 10 | 2022 I Milan Laca

Kyjev bez Starlinku oslepol.

Ruskí hackeri paralyzovali ukrajinskú ofenzívu a pripravili Ukrajinu o komunikáciu a spravodajské informácie. Ukrajinský útok na Krymský most mohol byť odpoveďou Kyjeva na najnovšie úspechy ruskej armády – západní experti sú si tým istí. Kyjevu vadilo najmä hacknutie satelitnej komunikácie Starlink a úspešné využitie iránskych dronov.

Brendan McChord: Ukrajina odrezaná od širokopásmovej vojenskej komunikácie

Význam útoku na komunikáciu Starlink nemožno preceňovať, ak vyvolal v Kyjeve takú reakciu. Starlink je hlavný spôsob komunikácie medzi ukrajinským velením a poľnými jednotkami. Pomocou tohto satelitného systému sa vykonáva úprava paľby, pravdepodobne zahŕňa aj americké raketové systémy HIMARS a húfnice M777. Presná konfigurácia vysoko presných zbraní NATO odoslaných na Ukrajinu nie je známa. S najväčšou pravdepodobnosťou sú vybavené špeciálnymi riadiacimi a komunikačnými systémami, ktoré využívajú aj konšteláciu satelitov SpaceX. Tieto satelity umožňujú využívať komunikáciu Starlink, ktorej tisíce sád poslal Elon Musk na jar na Ukrajinu.

Ruský prezident Vladimir Putin v sobotu nariadil prísnejšiu ochranu Kerčského mosta a infraštruktúry dodávajúcej elektrinu a zemný plyn na Krym. Prezidentský dekrét Putin podpísal len niekoľko hodín po výbuchu, ktorý v sobotu ráno poškodil… Čítať ďalej

09 | 10 | 2022 | Diana Zaťková/TASR

Je veľmi dôležitý

Starlink teraz používajú takmer všetky ukrajinské jednotky pozdĺž línie kontaktu, velitelia využívajú satelitnú komunikáciu na situačné overovanie. Starlink je potrebný aj na komunikáciu s dronmi a prijímanie operačných spravodajských informácií, ktoré NATO poskytuje Ukrajincom zo svojej satelitnej sústavy.

Starlink oslepol

Prerušenia fungovania Starlinku sa udialo koncom septembra,  hoci ukrajinské úrady sa neponáhľali s vyhlásením. Kým oficiálny Kyjev ututlal svoju porážku, „slepota“ ukrajinskej armády sa rýchlo stala verejným tajomstvom. Anonymní ukrajinskí generáli a predstavitelia hovorili o odstavení Starlinku v rozhovoroch pre Financial Times, Hlas Ameriky, The Guardian. Kybernetický útok na Starlink viedol ku katastrofálnej strate komunikácie pozdĺž celej kontaktnej línie: v regiónoch DĽR, Záporožie a Cherson, píše odborník na kybernetickú bezpečnosť  Chris Holt na stránkach Engadget. Ukrajinskí vojaci a dôstojníci, ktorí stratili spojenie, začali v panike volať na „horúcu linku“ spoločnosti Elona Muska.

Problém pri ofenzíve

Najhmatateľnejšie problémy boli práve v tých oblastiach, kde sa ozbrojené sily Ukrajiny pokúšali zorganizovať ofenzívu. Najmä satelitné terminály Starlink úplne prestali fungovať v časti Charkovskej oblasti, obsadenej Ukrajincami, odkiaľ sa Ozbrojené sily Ukrajiny pokúšali zorganizovať útok na Luganskú republiku.

Musk žasol

Samotný Elon Musk bol najprv taký šokovaný, čo sa deje, že to odmietol komentovať, s odvolaním sa na to, že dianie na bojisku je utajované.“ Kybernetický útok bol taký silný a účinný, že SpaceX bola neskôr nútená varovať, že na ukrajinskom území je takmer nemožné použiť Starlink na vojenské účely.

07 | 10 | 2022 | Milan Laca

Zdroj hlavnydennik.

sdílet na

116 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
zuza
10. 10. 2022 00:04
Ohodnotit příspěvek :
     

tak boli to ruskí hakeri alebo laserový systém Peresvet alebo systém elektronického boja Tirada, kto vyradil Starlink? Alebo to boli nakoniec Petrov a Boširov?

10. 10. 2022 07:11
Odpovědět  zuza

To je Fuk 🙂 Musk už se učí Ruskou hymnu 🙂

David
10. 10. 2022 08:15
Odpovědět  zuza

Petkov a Boširov jsou Myškin a Čepiga?

Markýza
10. 10. 2022 08:47
Odpovědět  David

Asi. A taky Čuk a Gek. To bylo pořád keců, jak ti ruští hekři ovlivňujou všechno na světě – tak co se diví?

10. 10. 2022 08:47
Odpovědět  David

Taky Čuk a Gek.

Markýza
10. 10. 2022 09:05

Hezky – koukněte na čas :-)))

José
10. 10. 2022 12:07
Odpovědět  Markýza

Tomu se říká rychlá reakce.

Gene
10. 10. 2022 13:04
Odpovědět  José

Jo a kralici z klobouku. O utajene roli Kremilka s Vochmurkou, muzeme jen konspirovat.

10. 10. 2022 13:12
Odpovědět  Markýza

Jojo, jsou to tak věci mezi nebem a zemí.

milan h
10. 10. 2022 12:42

a este Pat a Mat

10. 10. 2022 08:46
Odpovědět  zuza

Tohle byla byla vyšší liga, na to by nestačili. Nejspíš Timur a jeho parta.

Masunta
10. 10. 2022 09:47

9:04 Mrtví jsou po celé zemi, řekl Zelenskyj.
Mrtví a zranění jsou hlášeni z celé Ukrajiny, oznámil prezident Volodymyr Zelenskyj po sérii útoků na ukrajinská města. Svědci z měst včetně Kyjeva a Záporoží, ale také Dnipra nebo západoukrajinského Lvova či Žytomyru hlásili exploze, celou zemí se rozezněly poplašné sirény. „Snaží se nás zničit a smazat z povrchu Země,“ prohlásil podle agentury Reuters Zelenskyj.
Mrtví a zranění jsou hlášeni z celé Ukrajiny, oznámil prezident Volodymyr Zelenskyj po sérii útoků na ukrajinská města. Svědci z měst včetně Kyjeva a Záporoží, ale také Dnipra nebo západoukrajinského Lvova a Žytomyru hlásili exploze, celou zemí se rozezněly poplašné sirény. “Snaží se nás zničit a smazat z povrchu Země,” prohlásil podle agentury Reuters Zelenskyj.
Poznámka: Že by Zelenského opustily výroky o postupném vystřílení všech Rusů ? No když už došel k názoru o snaze Ukrajinu zničit …

José
10. 10. 2022 12:08
Odpovědět  Masunta

Teď už zbývá jediné, totiž to, co chtěla hned po Majdanu Plynová princezna Tymošenková – vymátit rusáky atomovkama…

Pavel
10. 10. 2022 13:50
Odpovědět  José

“Rusáky atomovkama”,a čím vymyté palice s” homimo”?!

Gales
10. 10. 2022 18:03
Odpovědět  José

Spíš by se z toho měl Zelenáč jít pověsit.Nejvyšší čas na odchod.

ijn
10. 10. 2022 00:48
Ohodnotit příspěvek :
     

a zničující válkou bude dosaženo konečně míru,…..kolektivní Západ chce pro novou chazárii území bez lidí? copak oni umí budovat? pouze ničit!!!

Autor
10. 10. 2022 04:08
Odpovědět  ijn

A proto se jim nepodaří zavést NWO. Oni se skutečně chtějí – ale nevědomky – dostat do středověku, do takového, který se nelíbil ani jim …
Jediné umění, které ovládají je, že svoje chaotické činy vydávají za úmysl. Kdyby mysleli, věděli by, že oni to už vlastně měli, ale nedokázali odolat vábení “ještě větší moci” … a nakonec to všechno prohrají. Je jedno jestli teď nebo za sto let.

10. 10. 2022 07:17
Odpovědět  Peter

Tak tak,nakonec se bude bojovat sekerama a v tom jsou Slovani nejlepší 😀

10. 10. 2022 08:48
Odpovědět  Veny232

Nezapomínat na rotační prak!

Masunta
10. 10. 2022 08:54

Nezapomínat na rotační prak.

Albi
10. 10. 2022 14:52
Odpovědět  Veny232

NO – nebyla bych si tím tak jistá. Možná byli, ale po těch staletích a poslední “vědecké” výchově?
Když vidíte, že dnes už by většinou nedokázali ani zatopit v obyčejných kamnech? Umýt se bez navoněného sprchového gelu? Děsit se nemocí, kdyby snědli jablko-padavku bez pečlivého umytí?

Autor
10. 10. 2022 04:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Je možné, aby předem Musk nevěděl na co je “jeho” “Hvězdná linka” používaná?
Tady se ukazuje, jak je “civilizace křehká”. I když v tomto případě je podle mne zničení (jakýmkoli způsobem) v zájmu spravedlnosti, je vidět, že dnešní “lidé” by bez několika maličkostí byli na úrovni středověku. A duševně tam podle mne lidstvo pořád je. Zvláště ta “naše civilizace”.
Tady Rusové čekali na nejlepší okamžik podle sebe, ale jinak bude stačit “obyčejný meteorit” na správném místě a mají vymalováno, ty “(d)E(bi)LITY”.
A znova to ukazuje, že ani zavedení “Nového divného světa” “JIM” nic nemusí zaručit.
Odbočím. Chtějí zavést “míšenou rasu” v Evropě”. No fajn. Ale v současné době územím které zdvihá hlavu, přes obrovský nátlak je z těch, kde se jim to “povedlo”. Jižní (Latinská) Amerika. V první chvíli se jim to může povést, ale pak dojde ke konsolidaci a obrození, byť jiné verze, “nové” národnosti.
Opravdu si myslím, že ti nejbohatší jsou idioti, protože mají svůj svět založený na klamu, vydírání, podvodu, namyšlenosti, na násilí a vraždách (kolik majetků je na tom vytvořeno!) a hlavně touhu po moci.
A mimo jiné i jen proto se mohlo zrodit něco tak zrůdného jako projekt “Ukrajina” (a paradoxně, když se zamyslíte – i Německo (války)).
Obchod musí být v současném světě, ale nesmí být povoleno, aby jakýkoli obchodník, bankéř, podnikatel a další podobní “trhovci” jakýmkoli způsobem zasahovali do politiky nebo dokonce “psali” zákony pro sebe!

10. 10. 2022 07:23
Odpovědět  Peter

Ale to víš že věděl. Žádný Musk totiž “neexistuje”. V tom smyslu uspěšného podnikatele. Musk je jen bílej kůň CIA a CIA je zase soukromá armáda Deep state šmejdů. Však se podívej kdo pracuje v tom jeho Spacex. To jsou všechny bývalí zaměstnanci NASA. A ta jeho technologie , je technologie,kterou navrhli ti lidé už před 40ti lety. Deep State prostě nemohl tak velký černý projekt financovat přes stát a Kongres. A tak ho přesunul do soukromé sféry. Která ovšem s tou vojenskou uzce spolupracuje.
Od začátku je ten jeho systém satelitů stavěn jako zbraň, pro nadvládu nad světem. Všechno co Musk dělá je zločin. I ty jeho autíčka na baterky. Vše je to dopředu naplánované minimálně 50 let.
Ale nečekali že Bůh pošle Gosudara a ten jim do toho hodí Kinžál 😀

Pavel K
10. 10. 2022 08:21
Odpovědět  Veny232

👍 👍 👍 👍

Gales
10. 10. 2022 09:52
Odpovědět  Veny232

Bůh žehnej Gosudarovi.

Albi
10. 10. 2022 14:56
Odpovědět  Veny232

1***

Delnas
10. 10. 2022 15:43
Odpovědět  Veny232

vynikajici rozbor Veny232
a pro nas ostatni…snazme se uvazovat v podobnych dimenzich jako Veny…
Preji hezky den

José
10. 10. 2022 12:05
Odpovědět  Peter

Já si myslím, že on to Ukrajině poskytl především proto, aby to sloužilo pro komunikaci jednotek.

Albi
10. 10. 2022 14:57
Odpovědět  José

Ale to se přece navzájem nevylučuje.

Spike
21. 10. 2022 09:34
Odpovědět  Peter

pointou míšení ras je nekompatibilita genů

v případě zvířat má nevhodné křížení za následek rovnou neplodnost, tedy nemožnost udržet takto nakřížený rod.

v případě lidí jsou sice plodní, ale stejně jako zvířata, trpí celou řadou neduhů, nemocí, a mohou mít sníženou inteligenci, což nemusí platit v první generaci.

jde o to, že když se někde tisíce let izolovaně vyvíjí nějaká populace, tak vzniknou geny, které jsou přímo závislé, na jiné geny, které jsou však na jiném chromozomu.
při křížení vznikne jedinec dvou ras, což samo o sobě může být problém, protože geny mohou být na sebe vzájemně alergické. další problém však vnikne v druhé generaci, ve které budou chybět chromozumy první i druhé sady, tedy první i druhé rasy.
ani jedna rasa uvnitř jedince nebude mít kompletní sadu chromozomů a geny, které nejsou schopny pracovat samostatně, budou mít problém.

čím déle žijí dvě populace izolovaně, tím větší problém nastane při jejich vzájemném křížení.

populace indiánů od evropanů byla izolovaná, protože vzájemně vůbec netušili, že existují.
naproti tomu černoši v africe byly sice známí, ale ke křížení po tisíce let nedocházelo. tímpádem opět izolace.

10. 10. 2022 07:10
Ohodnotit příspěvek :
     

“A nastoupil nový Sekáč, ten už se nezakecá” 🙂 Musk už roztahuje Vladimírovy půlky 🙂 Protože až systém Peresvět s tím jeho šrotem skončí, bude bydlet na chodníku ve stanu s ostatníma demokratama 🙂
Teď ten lůzr utírá slzy a počítá o kolik peněz přišel už jen tím, že je ten jeho šmejd tak zranitelný. Žádná armáda světa o to už teď nestojí 🙂 A Musk pláče a pláče.
Lituju těch co mají Teslu, protože až to praskne, už na ten šrot neseženou náhradní díly. 🙂

10. 10. 2022 07:14
Odpovědět  Veny232

Vlastně kecám,nelituji těch co mají Teslu, ti si to zaslouží 🙂 Putin zasvítí, a tesly budou vyhledávat nejbližší stromy 😀 Na palubce se jen rozsvítí Kamikaze systém on. 😀

zuza
10. 10. 2022 12:47
Odpovědět  Veny232

včera som niekde čítala, že v Kalifornii po záplavách sa vznietili jedna Tesla za druhou.
Lebo že skorodovali batérie a sajrat v nich zreagoval tak, že došlo k samovoľnému vznieteniu…

milan h
10. 10. 2022 13:36
Odpovědět  Veny232

vytecny prispevek enom se zeptam nejsi nahodu na HS su tam taky

Spike
21. 10. 2022 09:54
Odpovědět  Veny232

Ano, to se může stát každému z těch hypermoderních vozů, co jsou přecpané elektronikou a snaží se řídit sami sebe. Čím více má automobil pravomocí, tím hůře.
Neměli bychom cpát do automobilů přehnaně elektroniky a už vůbec ne autonomní systémy. Na tom, kdo ovládne náš vůz, už nezáleží.

V Čech
10. 10. 2022 07:46
Ohodnotit příspěvek :
     

No jo, všecko hezké, ale proč Rusové utíkají? …a nechávají svoje lidi-civilisty na pospas náckům?

Masunta
10. 10. 2022 08:52
Odpovědět  V Čech

Válka berte vše. Ustoupit asi museli.

josef
10. 10. 2022 08:55
Odpovědět  V Čech

Dle vyjádření vojáků a důstojníků Ukrajiny “osvobozují” území bez obyvatel. Proč? A proč Rusové ustupují? Nechtějí zbytečně ubližovat civilům. A ve městech a vesnicích jsou boje složitější a krvavější jak v “poli”.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jarda
10. 10. 2022 10:16
Odpovědět  josef

Tak hodně lidí uteklo před Vagnerovci, Čečenci a spol. Každopádně v osvobozených oblastech dost lidí zůstalo. Ti doplácí na Putinovu válku především.

Gene
10. 10. 2022 13:24
Odpovědět  Jarda

Osle, ti doplaci na krvavy prevrat, financovany zapadem. Pred tim Rosove zavirali oci i kdyz jim kradli plyn a byli ochotni je drzet jako neutralni stat a to se zapadakum nelibilo, potrebovali zakladny bliz k Rusku, pro nasledne vydirani. Staci se podivat do historie, jak chazarsti bankeri vzdy financovali rozpad Ruska. Ovsem to pro osla vaseho typu trochu moc.

Gene
10. 10. 2022 13:17
Odpovědět  josef

Ale, houby kvuli civilistum. Proste nemeli dostatecny pocet vojaku, akci podcenili. Navic tam pracuje pata kolona, kterou zacli pomalu likvidovat. Teprve dnes jim naznacili jak by mohla valka vypadat.
https://www.rt.com/russia/564374-massive-wave-missile-attacks-ukraine/

oldoo
10. 10. 2022 15:13
Odpovědět  josef

Ježíš,jakým civilům,vždyt sám píšeš,že tam nikdo není!

Jarda
10. 10. 2022 10:14
Odpovědět  V Čech

Ustoupit museli, navíc nikoho náckům nenechávají, u Chersonu a v Charkovské oblasti jsou rádi za osvobození od Rusů. To není Donbas.

Administrátor
P.A.Semi
10. 10. 2022 11:32
Odpovědět  Jarda

A proto odtud spousta lidí utekla na tu Ruskou stranu, když se tam fašisti vraceli…

Je to dobrá zpráva, že je tam Rusové nenechali napospas těm bestiím, když ustupovali…

A ústup u Charkova se prozatím zastavil, dost přesně na hranicích Luganské oblasti

πα½

ryba
10. 10. 2022 11:42
Odpovědět  V Čech

Lidé,ti,co jsou jsou na Putinově straně,měli sedm měsíců na přesun(jaké výstižnější slovo použít) do Ruska. Jak dlouho ještě měl Putin čekat?!

Albi
10. 10. 2022 15:03
Odpovědět  V Čech

A proč ukrajinští náckové vraždí své ukrajinské spoluobčany a viní z těch vražd Rusy?
Proč případné sporné vražedné události odmítají řešit mezinárodními vyšetřovacími komisemi?

Spike
21. 10. 2022 10:26
Odpovědět  V Čech

Taktický / strategický ústup je běžnou součástí války. To, že to v médiích překroutí na “Putin je zničený” je věc jiná. Podle médií ruská armáda totálně prohrává už od února, ukrajině již 1000x měla totální vítěžství a rusko mělo již 1000x totálně rozprášenou celou armádu.
Taktický ústup udělal i Napoleon v jeho slavné bitvě, která se odehrála na našem území. To neznamená, že z bitvy utekl, naopak, on tu bitvu vyhrál a rozdržil protivníky, kteří se ocitli v obklíčení.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Bitva_u_Slavkova

ijn
10. 10. 2022 08:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Zámořští stratégové nedovolí loutkám v Kyjevě dokončit vzájemné vyhlazování Slovanů dříve, než dojde ke zhroucení ekonomiky kontinentální Evropy.
Kontinentální Evropa se stala hlavním poraženým ve válce, kterou kolektivní Západ rozpoutal proti Rusku v bývalé Ukrajinské SSR. Svědčí o tom přerušené dodavatelské řetězce, sociální tlak milionů uprchlíků, prudký růst cen dovážených energetických zdrojů (v blízké budoucnosti i cen potravin a kovů) a ztráta partnerství s Ruskem.
Sjednocená Evropa navíc dostala dvojí ránu v nejhorší možnou dobu – během tzv. energetické transformace, která spočívala v kritické závislosti na zemním plynu v důsledku uzavření uhelných a jaderných elektráren, nahrazení uhlí pro výrobu a vytápění stejným zemním plynem a v pokusech kompenzovat inflační peněžní zásobu vydanou během „pandemie“.

Masunta
10. 10. 2022 08:51
Odpovědět  ijn

Přesně.

Jarda
10. 10. 2022 08:54
Odpovědět  ijn

Energetická politika EU v posledních letech naprosto katastrofální, to je pravda. Počátek války si Putin nemohl vybrat lépe. Zelení mu v tom velmi pomohli.

Administrátor
P.A.Semi
10. 10. 2022 11:34
Odpovědět  Jarda

Válku rozpoutala pod vedením Západu Ukrajina 2022-02-17 … To oni si vybrali čas, aby odvedli pozornost lidí od fiaska s Covidem…

Albi
10. 10. 2022 15:14
Odpovědět  P.A.Semi

Myslím, že tak úplně to fiasko nebylo, pokud vůbec.
Byl to vědecký lékařský výzkum na zatím největším vzorku pokusných krílíků.
Protože plándémie jsou podle jejich slov plánované i nadále. Teď máme na pořadu válku, ale každá válka musí někdy skončit, i kdyby to mělo být “jen” celosvětovou únavou a snížením zájmu.
Pak nastoupí nová plándémie, pro kterou se ta válečná pauza využila ke zdokonalení. K jakému nevím, k té partě nepatřím. 🙂

Ale třeba aby vakcíny spolehlivěji zabíjely, aby se zdokonalil systém výběru kdo zemře, komu dovolí přežít a na jak dlouho apod.

Ne, oni to nevzdají. Covid nebyla jen hračka, Covid byl test.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 10. 2022 18:35
Odpovědět  Albi

Však také ne nadarmo byly tři šarže vakcín.

Spike
21. 10. 2022 10:50
Odpovědět  Albi

Trochu to fiasko bylo, protože bylo v plánu zabít násobně více lidí. Ale třeba ještě umře hodně lidí na tu vakcínu, nebot tělesná destrukce z vakcíny se může rozvíjet pozvolna.
Podle mě bylo v plánu, že bude zabíjet dokonce i samotný covid, což se ale nepovedlo.

Helena
10. 10. 2022 10:08
Odpovědět  ijn

To není v nejhorší možnou dobu – to je v přesně plánovanou dobu – to není náhoda!! tzv. energetická transformace/přeloženo: krach Evropy/ by nebyla možná bez války na Ukrajině, bez “házení viny na Putina”, bez vlastního uzavření plynových trubek, Putinovi se do zavření plynu totiž ale vůbec nechce. Právě proto šli do sabotáže a dali pod ty trubky bombičku. Ten plyn potřebují utnout, kdyby čert na koze jezdil. Protože plyn je motor průmyslu, a to se někomu nehodí. To je totiž energetický MEGATUNEL, na tom si zákulisní páníčci energetiky u nás silně namastí kapsy. A kde ti páníčci bydlí? No v Americe a Anglii. Když to domyslíte do konce, vyjde vám, že válku na ukroše nepotřebují Rusové, ale Američané, Anglie a skopčáci.

V Čech
10. 10. 2022 14:16
Odpovědět  Helena

BINGO! Trefila jste to přesně, paní Heleno.

milan h
10. 10. 2022 13:40
Odpovědět  ijn

a na to byla pouzita tzv evropska komise kteou nikdo nevolil a ti nelide tam su proto aby znicili celou Evropy hlavne Lejnova

Spike
21. 10. 2022 10:44
Odpovědět  ijn

Ano, Evropa je v ekonomických hospodářských troskách, což byl přesně cíl Ameriky. To však neznamená, že je na tom Amerika růžově, přestože to nyní tak vypadá, když je velmi silný americký dolar.
Ještě to není moc vidět, ale USA se nyní snaží bojovat s celým světem naráz a právě na to doplatí.
A ani evropští vojáci, přestože součástí NATO, nemusí mít motivaci pomáhat američanům v bezdůvodných bojích proti Číně, když si uvědomí, že Evropa byla hospodářsky zničena na příkaz z USA.

Jarda
10. 10. 2022 08:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Mohl to taky Musk vypnout sám, minulý týden se opakovaně vyjadřoval prorusky. Byl hojně citován v ruských médiích.

Markýza
10. 10. 2022 09:07
Odpovědět  Jarda

Obráceně to má větší logiku, nemyslíte? Vypli = začal se vyjadřovat prorusky.

Gene
10. 10. 2022 13:33
Odpovědět  Jarda

Myslite ze Musk by se dostal na vysluni, neboli do pozice nejbohatsiho cloveka na svete, bez pomoci financni elity? Musk je jen jejich trojsky kun.

Spike
21. 10. 2022 11:00
Odpovědět  Jarda

Jarda je trol. Žádný z jeho příspěvku nemá hlavu ani patu.

Janaz
10. 10. 2022 09:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Čerstvé správy: https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=14&t=5&start=14720
Takže ukronáckovia sa dočkali.

Jarda
10. 10. 2022 09:29
Odpovědět  Janaz

Ano, Kreml reaguje, vypálil spoustu raket na civilní cíle v Záporoží a dnes v Kyjevě. Hodně mrtvých a zraněných, ženy, děti.

Pavel K
10. 10. 2022 10:19
Odpovědět  Jarda

Ale v tom videu nevidím mrtvé, jen nějakou tržnici a lidi v pohodě.
No a když se někde válčí, tak bohužel se toto stává. Ale kdyby se fašouni neskrývali za ty děti, tak by tomu možná nebylo. Víme?!! 🙋‍♂️

Administrátor
P.A.Semi
10. 10. 2022 11:53
Odpovědět  Jarda

Zajímavé z toho fóra:

  • Jedna z raket, které dopadly na Kyjev, dopadla na Volodymyrskou ulici, kde se nachází kancelář SBU. Zelenského kancelář je nedaleko
  • – Všechny rakety podle předběžných zpráv zasáhly vojenské a strategické cíle.

Bohužel když se nacházejí civilisté poblíž vojenských cílů, mají smůlu…
Civilisté tam ale nejsou primárním cílem, narozdíl od čistek, kdy Ukronáckové “loví civilisty jako prasata” na územích, která jim byla přenechána…

πα½

Albi
10. 10. 2022 15:23
Odpovědět  P.A.Semi

To je pro mnohé pod jejich rozlišovaní schopností.

Spike
21. 10. 2022 11:05
Odpovědět  P.A.Semi

Měli hodit bombu na Zelenského kancelář.

zuza
10. 10. 2022 12:59
Odpovědět  Jarda

V každej vojne sú mŕtvi a ranení, aj ženy a deti. A tí ranení a mŕtvi, vrátane detí boli aj v slávnej ATO ukronacistov, napr. na Donbase ich bolo od r. 2014 14 tis. A v Kyjeve aj plebs s vymytými mozgami tomu tlieskal. A oveľa viac tých mŕtvych by bolo, keby ruská armáda bojovala štýlom ako najhrdinskejšia armáda sveta z hnUSAkova. Alebo keby neboli vo februári predbehli ukronacistov.

Gene
10. 10. 2022 13:35
Odpovědět  Jarda

Prozatim jsem cetl ze jich bylo zabito pet, coz je naprosty pakatel oproti odstrelovani ukrama.

milan h
10. 10. 2022 13:47
Odpovědět  Jarda

povez kolik bylo mrtvich pri tzv osvobozovani Rakky doted je to tam videt to byl jiny masakr civilu a takovych prikladu osvobozovani US letadly je vic treba Drazdany Praha Plzen Zlin Bratislava Puchov

PENNYS
10. 10. 2022 09:23
Ohodnotit příspěvek :
     

21:10 Kongres USA předložil návrh zákona, který uznává Ruskou federaci za sponzora terorismu. 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,???????????????????????????????????
NEMYSLÍM SI ŽE BY “NEJVĚTŠÍ SVĚTOVÝ AGRESOR SE DOBROVOLNĚ VZDAL SVÉHO PRVENTS VÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spike
21. 10. 2022 11:10
Odpovědět  PENNYS

nerozumím obrázku.

že si američané odhlasují v parlamentu, že lež je pravda?
je to jejich parlament, takže mají pravomoc si to sami sobě odhlasovat.

Velitel
10. 10. 2022 09:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Nevím zda hackeři, podle méh prostě ruská armda v daných oblastech nasadila prostředky elektronického boje a ruší signál Starlinku.
V každém případě dnes udeřila ruská armáda na Ukrče, od 7 ráno probíhají vysoké desítky startů raket, niči budvy BSU a kritickou energetickou a telekomunkční inrastrukturu, Aktualně je bez elektřiny Žitomir a Lvov., značná část Kyjeva v kterém zničili většinu budov BSU. Utoky se vedou na Lvov, Kyjev, Chmelnické, Žitomir, Ternopil, Vinnici, Dněpropetrovsk, Dnipro,Charkov.

Masunta
10. 10. 2022 09:53
Odpovědět  Velitel

Komandíre, jsi první, který píše o ničení tebou uvedené infrastruktury. Zatím jsem se z těch podělaných takézdrojů dočetl o ničení civilních budou a o pár mrtvých civilistech.

Masunta
10. 10. 2022 10:41
Odpovědět  Masunta

Právě jsem, viděl videa o úderu na Vladimirskij most v centru Kyjeva a tamtéž na tepelnpou elektrárnu… Infrastruktura byla tedy jistě zasažena i v dalších městech, ale duševní naháči budou skloňovat údery na paneláky a uvádět počty mrtvých civilistů. Rusové nebudou plýtvat raketami na ničení paneláků. Ale to je pro někoho vyšší dívčí.

Jarda
10. 10. 2022 09:54
Odpovědět  Velitel

Kdyby útočili na vojenskou infrastrukturu, ale proč střílí do obytných domů? Tam nacisty fakt nenajdou. Jen to nahrává Západu, aby mohl tvrdit, že Rusové jsou nacisti.

Pavel K
10. 10. 2022 10:20
Odpovědět  Jarda

Odpověď výše. 🙏😛🙋‍♂️

Velitel
10. 10. 2022 09:58
Odpovědět  Velitel

Nově rakty dopdaji v Poltavě, Rivně, Ivano-Frankivsku, Konotopu, u Kremenčugu a Kropyvnického a Oděse.
Ukrajinské tpelné elektrny to schytávají jedna po druhé a tak pokud někdo plánujete nakup elektrocentrály, spěchejte, ukrajinský premier Fialenko je od zítřka ve velkém bude posílat na Ukrajinu,

Jarda
10. 10. 2022 10:17
Odpovědět  Velitel

Tak překvapení to není, navzdory nedávnému Putinovu projevu, jak si váží Ukrajinců, jejich kultury i jazyka, je jasné od února, že mu nejde o nic jiného než jejich vyhlazení.

Pavel z Moravy
10. 10. 2022 11:23
Odpovědět  Jarda

Chlapče, ty máš Šorosovu univerzitu Aspen institutu nebo mozek, který neví k čemu slouží? Zkus pohled z různých úhlů. Nenechej se ovládat lidmi, kteří z tebe chtějí stvořit pouze svého poskoka. To je moje rada. Martí o kterém jsi asi neslyšel, přezdívaný spasitel Kuby pronesl, Být vzdělaný je jediný možný způsob jak být volný. Víš v přesném překladu bych to řekl asi takto, zkus používat mozkovnu, neschovávej se za názory těch, kteří chtějí vidět tzv. pravdu pouze z jedné strany a buď sám sebou, potom budeš vzdělaný a volný.

Pavel z Moravy
10. 10. 2022 11:34
Odpovědět  Pavel z Moravy

Jinak bys potom náležel k těm o kterých A.Lincoln řekl- Je lépe mlčet a být považován za hlupáka, než promluvit a odstranit veškeré pochybnosti. Já osobně si myslím, že jsi pouze zmatený, protože to, co zde provádí prozápadní propaganda je gumování mozků normálních lidí.

10. 10. 2022 13:38
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ani ne tak jeho univerzitu, jako bere jeho prachy. Zvláštní je, že si to zde zjevně nikdo neuvědomuje; že si většina myslí, že jen plivu jedovatou slinou. Ani omylem – tenhle šmejd je serešův zmetek/zmetci; zaměstnanec/ci nějaké jeho neziskovky.

milan h
10. 10. 2022 14:08
Odpovědět  Jarda

a tech osm let vrazdeni na Donacku a Luhansku bylo co hovno ze je dobre si ozivit Porosenku projev o techto republikach a o Krymu ktery mimochodem nikdy Ukroruine nepatril poze ho mela v ekonomicke sprave tzn ze z neho drela aj kožu

Spike
21. 10. 2022 11:15
Odpovědět  Jarda

Putin se zaměřuje se výhradně na vojenské cíle. Ukrajince zabíjí Ukrajinci.
Putin nechal Ukrajincům dokonce i elektřinu, což bych já osobně neudělal.

Gene
10. 10. 2022 13:38
Odpovědět  Velitel

Zalezi na tom, kolik dratu zbude.

Pavel z Moravy
10. 10. 2022 10:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Přátelé, trochu z jiného soudku. Několik roků jsem pracoval na tepelném hospodářství, 1GJ tepla až do toho ukradeného převratu stál 27 Kč. V současnosti pokud vím to je někde kolem 600 Kč, ale to je údaj z minulých let, ne nynější. Včera jsem na regionální TV Polar pro MS kraj zaregistroval, že ve městě Vrbno pod Pradědem, nemusím zdůrazňovat, že jde o Jeseníky zvedají cenu tepla pro cirka 700 domácností o 233%. A lidé v této ožebračené, rozkradené, vyplundrované a zaprodané zemi stále drží hubu. Jejich dědové, báby, otcové a matky to zde vše vybudovali a tito škůdci zemští, kteří se na tom nikterak nepodíleli tu hodnotu likvidují a ještě okrádají člověka o vlastní našetřené prostředky. Lidé by těmto zaprodancům měli poslat účty, ať jim to vše zaplatí ze svého, když tito sebestřední a nezralí lidé vedou úmyslně tuto zemi do totálního bankrotu. Kdyby již včera nebo předevčírem řídili tuto vlast normální lidé, bylo by pozdě. Ale asi to tady těm ovcím, pokud nedojde na ně samotné nedojde nikdy.

Pavel K
10. 10. 2022 10:09
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ahoj Pavle. Tak tohle je to co mě docela ničí a deptá. Lidem hrozí obrovské problémy a oni mlčí. Neskutečné!! Nevím co na to říci, protože to nechápu a když se jim snažíš vysvětlit, jak to chodí, tak tě ještě vynadají. Už jsou zřejmě v nějaké letargii. Béééé.

Helena
10. 10. 2022 11:24
Odpovědět  Pavel K

Přesně tak. Jsou v letargii, ochromeni tím, co se tu děje. Nevěří vlastním očím a uším. Neschopni reakce na takový MEGATUNEL. Jejich mozek se vzpírá uvěřit, že za půl roku se ocitnou na ulici obráni o peníze byty, domy, práci a možná i o děti. Ještě nikdy něco takového nezažili. Dnes mi stále zní v uších náš starý děda, když jsme chodili kolem domu s byty a krámkem a výrobnou uzenin a porážkou, jak nám říkal, jak mu to sebrali, jak se tam nadřel. Jak nám o tom vyprávěl. Také tomu nevěřili, že o to přijdou.

Pavel z Moravy
10. 10. 2022 11:56
Odpovědět  Pavel K

Pavle, zdá se, že jsme už dobačovali v této naší nádherné zemi. Vzpomínám na mládí a na to jak jsme si užívali se ženou, synem všelijakých radostí. Vzpomínám na to, co všechno jsme podnikali s kámoši, jak jsme i blbli ale nikdy tak abychom ublížili druhým. Vše je asi pryč, lidé již k sobě neumí najít tu skutečnou nefalšovanou cestu. Tenkrát byl život fajn v tom smyslu, pracoval jsi a pak jsi se bavil. Nač to rozebírat, však jsi to prožil. Já osobně jsem nezažil, že by mi systém vnucoval nějaký způsob života, to skutečně alespoň nám komunisté nedělali, já jsem prakticky o nich ani nevěděl. A nikde kde jsem pracoval nedošlo k tomu, že by nás zotročovali. To bych si nedovolil říci, protože bych sprostě lhal. Já opravdu s klidným svědomím říkám, že děkuji tomu, že jsem mohl strávit necelých 40 roků v to m jak ti, kteří v něm nestrávili ani minutu svého života, svůj kousek bytí. Teď jak kolikrát slyším, se musí svých páníčků dovolovat i když chtějí jít močit. Nu, chtěli to, mají to. Proti gustu žádný dišputát.

10. 10. 2022 14:10
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle, mám tě rád, ale s tou glorifikací komárů obecně mě upřímně se-reš. Že ty a tvé okolí jste měli klid, to buď rád a přeju ti to, ale nepaušalizuj. Není to pravda. Jiní na komáry tvrdě doplatili.
To, že tady sám říkám, že za reálsocialismu bylo lépe, neznamená nic jiného, než že držhubné většině bylo lépe! To, že tady píšu, že pan Skála má můj hlubosklon a že jen díky socíku se něco v této zemi zbudovalo (z čehož se žije dodnes) a že jen díky socíku jsme si mohli zakládat rodiny (včetně mě) a měli jsme před sebou budoucnost, ještě neznamená, že jsem neviděl bezpráví, zlodějny, křivení charakterů a jiná soudružská svinstva. Protože jsem je viděl! Protože existovaly!
A tím nemyslím nějaké disidenty a podobné šmejdy. Tedy šmejdy až na vzácné výjimky. Tím myslím obyčejné lidi, kteří poukázali na nějakou soudružskou zlodějnu, nebo jen řekli blbej vtip a někdo z 1 200 000 – z jednoho milionu dvou set tisíc – práskačů je natřel. Víš za co dostal můj nikdy netrestaný kamarád Franta Vosejpka z Hluboké n/Vlt. rok natvrdo? Že dne 22 srpna 1973 si v Budvarce u pivovaru Budvar objednal pivo u pultu těmito slovy: “Hospodo, roztoč mi rovnou dvě. V tomto státě hanba vystřízlivět.”

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
10. 10. 2022 14:48

Hm… nezotročovali… Zato nám kur vili zdraví – a ve velkém. Buď rád, žes nepracoval, nebo nebydlel, někde poblíž chemičky nebo cementárny. Myslíš, že jsme tzv. “pohřebné” dostávali z laskavosti komárů?
Komáři svou šanci měli – a dokonale si ji sami pos rali. Myslíš, že jinak by došlo k hadráku? Kdyby za komáry lid stál tak, jako Rusko za Putinem, nebo Maďarsko za Orbánem, nikdy by k hadráku nedošlo. Takže proč lidi za komáry nestáli? Právě proto, že si to sami pos rali. Nemluvě už o tom, kdo všechno barevnou revoluci, zvanou sametová, a hlavně s s kým u nás, domlouval, že. Nemůžeme všechno svádět jen na CIA a MI-6 – i naši soudruzi nás dostali tam, kde nyní po krk vězíme. I za vlády komárů se tu děla svinstva a bezpráví. Bez nich by k hadráku nedošlo.
Co mě ale nejvíc vadilo je to, o čem se v souvislosti s reálsocialismem mluví nejméně – masívní poškozování zdraví statisíců obyvatel. Jistě – bylo lépe. Ale nebylo tak, jak býti mohlo a mělo. A to je jejich velký hřích. Za sebe říkám – sociální společnost rozhodně ano, reálsocialismus, jaký u nás byl, rozhodně už ne.
Nic ve zlém. Muselo to ven. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Spike
21. 10. 2022 12:02

Souhlasím. Spoustu lidí si zkurvilo zdraví kvůli komunistům. Ale lidé, kteří měli tehdy to správné povolání, to neviděli a nevidí dodnes.
Asi jako dnes lidé s vysokými platy nevidí bezdomovce. Málokdo je schopen zhodnotit situace objektivně, protože každý jedinec vidí jenom sebe, a pokud má štěstí, tak vidí jen to svoje štěstí.

Já jsem prý špatný, protože nadávám na všechny. Ale právě objektivní člověk musí nadávat na všechny.
Jsou hlupáci, kteří si idealizují komunismus.
Jsou hlupáci, kteří si idealizují Andreje Babiše a jeho vládu.
Jsou hlupáci, kteří si idealizují pětikoalici.

Pavel z Moravy
10. 10. 2022 15:33

Ale to já vím, že byli práskači, vychcánci a grázlové, ale musíme si uvědomit kolik se jich rekrutovalo právě z toho běžného lidu, takže nebýt nich, co by asi tak komunisté na lidi měli. Mohu říci, že tedy naše parta v textilce, tam jsem tehdy v sedmdesátých letech dělal nadávala jako špačci, byli jsme mladí a výbojní. Ale dávám ti za pravdu, že mezi námi asi nebyli podvraťáci a udavači. Tam se makalo, když bylo potřeba jeden zaskočil za druhého, protože jsme museli opravovat stavy tkadlenám a jak znáš ženské ty ti moc lenosti neodpustí. Nu a pak jsme si spolu popili, docela zablbli atd. Takže dávám ti za pravdu. Měl jsem asi kliku, ale nejsem pitomec abych neviděl ty nepravosti, to tedy ne. Tak se měj a užívej důchodu. My jsme asi stejně staří a takoví harcovníci si to myslím navzájem vysvětlí lehce.

Spike
21. 10. 2022 12:09
Odpovědět  Pavel z Moravy

>práskači, vychcánci a grázlové, ale musíme si uvědomit kolik se jich rekrutovalo právě z toho běžného lidu<

No přesně tak. A ti lidé po roce 1989 nezmizeli. A nejenomže nezmizeli, ale je po nich znovu poptávka, třebaže by měl být dnes “skvělý režim”.

Nepotřebujeme vymýšlet nové a nové státní režimy k tomu, aby se nám žilo lépe. My se potřebujeme zbavit té podlé zvrácené psychopatické bezcitné části lidu.
Musíme ji identifikovat, svázat a odvést na druhý konec světa, nebo rovnou utopit, aby k nám nikdy nenašli cestu zpět.

Albi
10. 10. 2022 15:43

Jistěže “bezpráví, zlodějny, křivení charakterů a jiná soudružská svinstva” tehdy byly a nejen v ČSSR, ale proč by měla být právě soudružská?

Dnes jsou taky a v mnohem větší míře, ale co je horšího – jsou legalizovaná, tolerovaná, nestíhaná a netrestaná, pokud ten dotyčný nešlápne na palec někomu bohatšímu, vlivnějšímu, mocnějšímu.
Tehdy se přece jen celá věrchuška “lidu” bála a tak provokovat jako dnes si nedovolila.
(Pozn.: Nepíšu o první polovině 50-tých let, tu asi drtivá většina z nás zná pravděpodobně z vyprávění nebo pozdějiších psaných zpráv, což nemusí být objektivní – jak dnes vidíme i na mnohem mladší historii.)

10. 10. 2022 18:43
Odpovědět  Albi

Protože právě soudruzi. Proto soudružská. A že práskali nesoudruzi? Špatný argument. Protože práskali soudruhům – a na jejich přání a často i pod nátlakem a vydíráním. A nemíchej, prosím, jablka a hrušky – reálsocialismus a dnešní… dobu. Ani kleptokracie se tomu už nedá říkat.
Já mám s Pavlikem problém co se týká doby před hadrákem. Ne současnosti, v tom se shodneme. A co bylo jinde mě nezajímá; reagoval jsem na předhadrákovou situaci u nás, u nás v ČSSR. Já Pavlikovi a vlastně každému přeji, že se nesetkal s tou odvrácenou stranou. To ale neznamená, že neexistovala. Připomíná mi to to blejskání svatozáře Stalinovi. Stalin nic, to všechno Trockij, komáři nic, to všechno… kdo? Jdo od toho. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
10. 10. 2022 19:36

Všem vám hezký večer. 😛😛🍀🍀❤🙋‍♂️

Spike
21. 10. 2022 11:48

Ano, nebyla ideální doba.
Ale lidé, kteří čekali v roce 1989 ideály kapitalismu, se zklamali.

Zde bych poukázal na to, že třetina lidí trvale nechodí k volbám. A to nejsou lidé, kteří na to kašlou, ale lidé, kteří jsou v rozpacích. Nelíbil se jim komunismus, ale zůstali s otevřenou hubou, co se dělo po roce 1989. Proto neví, koho volit.

A pak jsou zabedněnci, kteří si malují všechno na růžovo, nechají se napálit na falešné duely jako Fiala versus Babiš. Ale to nebudu rozpytvávat.

Ke komunismu

  1. přestože nebyl komunismus růžový, tak se toho hodně vybudovalo, elektrárny, přehrady a především hodně bydlení; po roce 1989 se nebuduje nic, jen občas dopravní stavby
  2. kdyby nebylo komunistů, tak lidé nemají kde bydlet
  3. to, že byly za komunistů práskači a neférové tresty nemá nic společného s ideologií komunismu. Ideologie komunismu říká něco o přerozdělování ekonomických zdrojů, nic o vězenství, práskačství, totalitě.
  4. Rokem 1989 Totalita neskončila, ale trvá dodnes.
  5. Těch milion práskačů je zde dodnes. Je zde hromada civilních agentů, stejně jako tehdy.
  6. Žijeme v totalitním policejním státě. No hlavně, že je kapitalismus. A mohu pokračovat
Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Spike
21. 10. 2022 11:33
Odpovědět  Pavel z Moravy

Ve škole jsme se svých páníčků museli dovolovat když jsme chtěli jít močit.
A učitel řekl NE a žák se musel povinně pochcat.
Od rána do večera řvou na žáky a vyrábí si pro to umělé záminky.
Za to by učitelé měli dostat po hubě a ne zvýšit plat.

Jo, ale když jeden žák šikanuje jiného žáka, tak to je v naprostém pořádku, žádného učitele to netrápí. Žák s monoklama si může učiteli stěžovat jak chce, učitele to prostě nezajímá.
A proč by to také učitele mělo zajímat, když se učitel chová jak přes kopírák naprosto stejně, jako největší třídní gauneři?



10. 10. 2022 13:21
Odpovědět  Pavel z Moravy

Přátelé, ale jak si mám vysvětlit senátní volby?! De bi lové snad neplatí účtenky? Fakt mi tu myšlenkovou ubohost 80% mých spoluobčanů rozum nebere.

Masunta
10. 10. 2022 17:40

Už si nevysvětluj.. Poliklinika ti zařídí to koma ?

Spike
21. 10. 2022 11:22
Odpovědět  Pavel z Moravy

Všichni lidé byly učitelstvem ve školách vychováváni tvrdou rukou ke zhrbenosti, no tak jsou všichni lidé zhrbení. Až přestanou žáci chodit do škol, pak nás čeká lepší budoucnost pramenící z nezhrbené generace.

10. 10. 2022 11:03
Ohodnotit příspěvek :
     

Stalo se, čeho jsem se osobně obával. Skončila éra konfliktu vedeného v rukavičkách. Nevím jaký smysl měl teroristický útok na krymský most. Pro ukronacisty je to jistě symbol, jenže stejně tak je to civilní infrastruktura RF. A jediné, čeho Ukrajinci dosáhli, je větší naštvanost Rusů – a to nejen vedení země, ale i civilního obyvatelstva, které nyní ve většině požaduje tvrdou odpověď. Té se jim včera a dnes dostalo a Ukrajincům z toho veselo nebude. Pokud se do této chvíle snažilo vedení RF všemožně vyhnout utrpení civilního obyvatelstva, nyní se situace obrátí. Opravdu si neumím představit, kam až tahle nová forma eskalace může vést. Fakt nevím, zda si “kompetentní” představitelé USA, NATO a EU uvědomují, jak mílovými kroky spějí k přímé konfrontaci s RF a kam to povede? Opravdu si představují, že Rusko neodpoví na tyhle agresivní kroky? Opravdu si myslí, že jejich území a oni sami budou ušetřeni válečných úderů? O jejich zdegenerovanosti a hlouposti jsem si nedělal žádné iluze, ale oni vždy tu laťku posunou ještě dál.

zuza
10. 10. 2022 13:09
Odpovědět  pavelpe

kompetentných predstaviteľov hnUSA, NATO a EU absolútne nezaujímajú nejakí ukrajinci a eskalácia vojny, oni sú presvedčení, že vojna – kľudne aj jadrová sa bude viesť na východe, max v strednej Európe. A keby niečo, tak oni sadnú na lietadlá a pôjdu si užívať narabované prachy niekam do Karibiku.

10. 10. 2022 13:39
Odpovědět  zuza

Tak já rozumím tomu, že naprostí idioti typu Fialy, Hegera, Čaputové, Černochové a dalších mají utkvělou představu, že ruské rakety nelétají (což prohlásil další bezmozek Hilšer na ČT), ale představitelé Německa, Francie, Británie nebo USA mají určitě informace o možnostech ruské armády. A přestože o senilním Bidenovi nebo naprosto hloupé Trussové nemám iluze, předpokládám že zákulisní řízení těchto zemí si musí být vědomo nebezpečí, které je více než reálné.

10. 10. 2022 13:31
Odpovědět  pavelpe

Především se už obecně zapomnělo na Putinovo varování, že cílem se v případě jaderného konfliktu stane především země původu tohoto. Řekl to zcela jasně, jednoznačně a srozumitelně i pro takové kre tény, jakými jsou Pentagram a Londýn natřískány po střechu. Navíc právě tyto kre tény ještě ve svém posledním projevu varoval, že neblufuje. A výsledek? Po plynovodu Kerčský most – který by bez technické pomoci ušáků bandeři poškodit nedokázali.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
me2d44
21. 10. 2022 12:19

Řekl bych, že o jaderném úderu dneska spekulují hlavně na západě. Že prý “preventivní” – no 3 posejdony (Británie, Washington, New York), tsunami 500 metrů – že by to Anglosasům ještě nedošlo? Přiblížení v hloubce až 1000 m (mimodosah torpéd), rychlost pod vodou 100 km/h, umí “spát na dně” a reagovat na povel ( k tomu je ponorka Belgorod přizpůsobena). Takže Amíci – vrtáte se do světa, ale Rusové už umí spláchnout to vaše WC!

Spike
21. 10. 2022 12:20

USA se snaží vytvořit třetí světovou stůj co stůj za každou cenu. Ti, co tahají za nitky, jsou zalezeni v bunkrech, a své rodné USA mají v plánu odepsat, už je omrzelo.

me2d44
21. 10. 2022 12:30
Odpovědět  Spike

Jen konstatuji: i do bunkrů teče, nebo voda na hodně dlouho zatopí vstupy. Při tsunami vysoké 500 m by amíci museli mít bunkr na Santa Heleně, která je ale stále aktivní a před pár lety bouchla. Takže Amíci jen štěkají, dobře vědí, že pokud dodají Ukrajině jaderné zbraně, odpověď trefí jejich území – a při tsunami, ani malé jim rukávky a plovací vesty nebudou nic platné!

Spike
21. 10. 2022 12:15
Odpovědět  pavelpe

Mě to připomíná mou zkušenost, že nejzuřivěji štěkají a vrčí a slintají ti nejmenší psy.

me2d44
21. 10. 2022 13:05
Odpovědět  Spike

Potvrzuji. Už 33 let se věnuji chovu malých kníračů – jenže to je rasa malého psa, s chováním vlčáka. A nejde jen o štěkání, ale i o hlídání, případně útok. A kdo si myslí, že má velkého psa, tak po srážce s naší Kendy okamžitě změnil názor. Složila Labradora (ona 32 cm v kohoutku, on něco kolem 0,5 metru), byl dotěrný – a majitel mi vynadal, že ho musel vykoupat (trefili se – my, co máme ta mrňata, tak to po nich sbíráme, kdo to má na nákupní tašku, ten se tím “nezdržuje”). Mimochodem: nejde u kníračů jen o chování – oni to mají v srdci. Tak teď učím dvě fenečky – a ty se neleknou. Ta starší měla jako nejlepší kamarádku Rotvailerku.

vasco
10. 10. 2022 11:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Za mě Musk morálně úplně skončil. Poskytnout zásadní infrastrukturu genocidním fašistickým vrahům? To fakt ne!

Spike
21. 10. 2022 12:22
Odpovědět  vasco

Elon Musk je totiž sám fašista. V USA je mračno fašistů, jenom to tají.

Paulas
11. 10. 2022 22:34
Ohodnotit příspěvek :
     

nice post

Naposledy upraveno$ s uživatelem$