Krize UKRAJINA

První jména sabotérů, kteří podle Němců vyhodili Nord Stream do povětří, jsou známa.

Moskva, 14. srpna 2024 (HSP/Photo:Screenshot)

Na ruských blozích se objevila jména tří Ukrajinců, které Německo podezřívá z vyhození Nord Streamu do povětří: Kyjevané Volodymyr Žuravlev, Jevgenij a Světlana Uspenští.

Volodymyr Žuravlev, Jevgenij a Světlana Uspenští

Německá média napsala, že hlavním podezřelým je Vladimir Z. (Žuravlev).

Všichni tři prý pracovali ve stejné potápěčské škole. A spolu s nimi byli na jachtě, která plula k místu výbuchu, další dva neznámí muži, aby nastražili výbušniny.

Světlana Žuravlovová novinářům řekla, že je nyní na dovolené v Bulharsku a s výbuchem plynovodu nemá nic společného.

Podle německých médií vydal Berlín na Vladimira zatykač již v červnu, ale Polsko, kde žije, žádost ignorovalo.

Německá vláda dnes uvedla, že vyšetřování sabotáže plynovodu Nord Stream má pro ni „nejvyšší prioritu“.

Německý list Die Zeit částečně potvrdil informace z ruských blogů se jmény tří Ukrajinců podezřelých z podílu na podkopání plynovodu Nord Stream.

Podpora Německa Ukrajině zůstane nezměněna bez ohledu na výsledky vyšetřování podkopávání plynovodů Nord Stream 1 a Nord Stream 2.

Uvedl to zástupce německé vlády Wolfgang Büchner, informuje tisková agentura DPA.

„Jsou to dvě různé věci, které spolu nijak nesouvisejí,“ řekl.

Zdroj : Hlavné Správy

sdílet na

82 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
15. 8. 2024 00:05
Ohodnotit příspěvek :
     

Tomu přeci nemůže nikdo věřit, že to udělal potapěč…jsou tam silné proudy, téměř nulová viditelnost…potrubí má minimálně 2 cm železa a na něm 1cm gumy…možná víc. Viděl jsem jen to co se pokládá na suchu.
A na tom potrubí byla metrová vrstva betonu…dvě trubky pár metrů od sebe.
Ten výbuch je doslova roztrhal…
Už vidím jak tam ty nálože v té nulové viditelnosti instalují potapěči a nesou si ty stakila trhavin v batohu…
Bez špičkového vybavení, by v těch podmínkách to potrubí ani nenašli…
Tohle je práce nějakého batiskafu nebo vojenského dronu mini ponorky.
Prostě něčeho co dokázalo v silném proudu a nulové viditelnosti nainstalovat stovky kilo výbušnin.
Nevěřím,že by to dokázal potapěč s batohem.

Pavel
15. 8. 2024 06:15
Odpovědět  Veny232

4 cm nerezové oceli a na ní 10 cm železobetonová výztuž. Fakt nás mají za takové bez mozky,,že si mohou myslet,že této pohádce budeme věřit! Na to musela být použitá speciální směrová nálož, připevněná přímo na potrubí a ekvivalent min. 300 kg TNT. Jen pár zemí ve světě má týmy hlubinných potápěčů a vybavení k tétp sabotáži.( USA, VB,Skandinávci, Rusko a možná Čína, ale Ukrajinci ani náhodou)!

Bonobo
15. 8. 2024 07:56
Odpovědět  Pavel

Tak na druhou stranu, věříte spoustě jiných pitomostí, tak proč ne téhle? 🙂

Tom
15. 8. 2024 09:48
Odpovědět  Bonobo

Taky v tom jedou Adámek ,Bujnoch a Rousek.

Pravdomluvny
15. 8. 2024 14:24
Odpovědět  Tom

Tak už ne Čuk a Gek?

Olga
15. 8. 2024 10:30
Odpovědět  Bonobo

Bože, Vy jste, ale IDIOT. Bohužel na to se nedá říct nic jiného. To je teda argument. Prostě zaútočit, ať to dává smysl nebo ne.

Gales
15. 8. 2024 10:33
Odpovědět  Bonobo

Pokud těmhle třem udělí Pávek metál,tak jsou to oni.

EvaK
15. 8. 2024 13:27
Odpovědět  Bonobo

4 cm nerezové oceli a na ní 10 cm železobetonová výztuž. Na na tom potrubí byla metrová vrstva betonu…dvě trubky pár metrů od sebe. A tohle hovořili i naši vojáci ve výslužbě hned po tom výbuchu. Ti co jsou ve službě drží hubu, i v Americe.
Tehdy, když ten výbuch byl, zaznamenali v okolí americkou válečnou loď. Je znám rozhovor Bidena, že to potrubí prostě zničí.
Já nevím, ale asi nás mají za blbce, bohužel když to budou durt opakovat, budou tomu lidé věřit.

Nazdar
16. 8. 2024 13:48
Odpovědět  Pavel

US specialiste za pomoci Noru.

Nazdar
16. 8. 2024 13:53
Odpovědět  Nazdar

USA okamzite po sabotazi zametali stopy k nim a nedovolili ani Rusum. stavitelum a provozovatelum NS-2 misto navstivit!
Nemci na jejich uzemi se to stalo jako vazalove USA nesmi sabotaz vysetrovat dodnes!

Petr
19. 8. 2024 21:46
Odpovědět  Pavel

Přesně posano nebyli to amatéři , přesně věděli co dělají i použita výbušnina byla speciální semtex razor a podobní ekvivalent Podle mě bylo použito 30- 60 kg na jednu rouru , v duplexním složení pro účinnost pod vodou… Museli to být profici co měli zkušenosti ze smerovima nalozema, taky se to nedá koupit v OBI nebo Hornbachu. Tyhle věci jsou dost evidovány kvůli vodě byla síla nálože až 300kg aby měli jistotu úspěchu. Tak mi neříkejte kde asi chybí jeto přísně evidovany armády a spol mají jen přístup k těmhle věcem.!!!???

jsladin
15. 8. 2024 10:05
Odpovědět  Veny232

To je stejná hovadina, jako letadla na dvojčata.

stan
15. 8. 2024 10:23
Odpovědět  Veny232

Ano , pohádka pro mentálně postižené. Oni si opravdu myslí, že normálně myslící člověk jim sežere tuhle jejich story. Reknu vám to natvrdo-tuhle šaškárnu má na svědomí USA, ti dali příkaz ke zníčení Nord Streamu. A jestli to provedli britští, američtí nebo jiní special potápěči je naprosto jedno.

Velitel
15. 8. 2024 12:20
Odpovědět  Veny232

A teď realita, trubky jsou z 14mm oceli, žádná guma na nich není a ta vrstva betonu je mezi 5 až 10cm pode úseku plynovodu. Dno Baltu je ploché a písčité, na jednom z míst výbuchu je to v hloubce 32m, proudy, je to otevřené moře, čili asi nic zvláštního. Tohle zvládne i rekreační potápěč. Tim neříkám, že to byli tihle, ale fakt nejde o žádné extrémní potápění, které zvládnou jen Norští šílenci a pak nikdo.

EvaK
15. 8. 2024 13:37
Odpovědět  Velitel

A ty turbíny, které Siemens odvezl do Kanady a na zpátek to nějak nešlo, už nepamatujete? V těch trubkách je tlak, malý není, vzhledem k tomu, že tam pak nesměla žádná lodní doprava. Výbuch zaznamenaly seizmické stanice.
Když tam Rusové chtěli plout, nedostali povolení.

Velitel
15. 8. 2024 14:18
Odpovědět  EvaK

To já nijak nezpochybňuji, jen jsem uváděl různé urban legend o plynovodu na prvou míru. Pokud jde o tlak, tak v ruském Vyborgu se tlakuje na 160 až 220 barů podle přepravaného množství což zajištuje, že na německé straně tlak neklesne pod 100barů.
V okamžiku výbuchu byl tlak na německé straně 105 barů.Jinak průměr trubky je1153mm, ocelové jádro opatřeno betonovou ochrannou vrstvou různé šířky podle úseku plynovodu beton má 40 až 100mm. Většinu trubek dodala ruská OMK, jen cena trubek na NS1 byla 1 miliarda Euro.

15. 8. 2024 14:14
Odpovědět  Velitel

Nesmysl…trubky v moři budou tenčí,než ty co jsem viděl na suchu?
😀
Komu to chceš cpát?

petr
15. 8. 2024 21:34
Odpovědět  Velitel

Blbost, trubka je 40 mm speciální nerezová ocel, plášť 110 mm železobetonu a hloubka 80 m , nevrážejte nám klíny do hlavy. Žádný potápěč neuloží stovky kg výbušnin do 80 m hloubky. Na to musel být podmořský batyskaf

Autor
15. 8. 2024 22:32
Odpovědět  petr

Z wiki:
Podmořská část plynovodu využívá dvě potrubí o průměr 1,153 metru a tloušťce 41, 38 a 26,8 mm s odpovídajícím pracovním tlakem 220, 200 a 170 barů (22, 20 a 17 MPa, resp. 3.200, 2.900 a 2.500 psi) a je chráněna betonovou obálkou. Celková kapacita je 55 bcm ročně (každá roura 27,5 miliard kubických metrů ročně).[7]

https://cs.wikipedia.org/wiki/Nord_Stream (jinak je tam spousta žvástů)

comment image

Velitel
16. 8. 2024 04:59
Odpovědět  petr

Proboha kam na ty kraviny chodíte, takže fakt ne trubky nejsou z nerezu, natož z nějakého speciálního, ať už si pod tím představujete cokoli. Je to běžná konstrukční trubková ocel, Máte vůbec představu co by ta věc stála dělat ji byť jen z klasické A4 nerezové oceli? No já ano, Jak jsem již uvedl, cena trubek na NS1 byla 1 miliard Eur, kdyby se to dělalo z A4 tak jen cena oceli na NS1 by byla přes 5 miliard Euro a spotřebovali by jste na to skoro 6% roční produkce této nerezové oceli.
80m a nikdo nepotopí. Pro vaší informaci průměrná hloubka Baltu je 52m ale většina dna je méně než 50m. Výbuchy byly 3 nejmělčí v 32 m a nejhlubší 71,5m. Nicméně ono je to jedno.
I jako amatér co se nikdy nepotápěl jste za jednu dovolenou o délce 3 týdny svjopen získat kvalifikaci ATD Advanced Trimix Diver a s to se umíte a můžete potápět do hloubek do 100m a kupodivu bez batiskafu. Můj hloubkový rekord s přístrojem 85m bez přístroje 106m, světový rekord v potápění bez přístroje je 214m, ten magor dal i 252 m, ale to mu neuznali protože cestou zpět omdlel. Aprop k položení bomby k trubce nepotřebujete vlastně potápěče vůbec, stači loď a vlečné lano.

Milan
15. 8. 2024 01:16
Ohodnotit příspěvek :
     

Bylo nebylo. Za devatero horami…
MzzČ

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
15. 8. 2024 11:52
Odpovědět  Milan

… a devatero moří – na topole podle skal, zelený mužík zatleskal: 🙂

16. 8. 2024 01:35
Odpovědět  Albi

🙂

Jaris
15. 8. 2024 02:42
Ohodnotit příspěvek :
     

A copak, ze tak najednou? Par let to zniceni Nord streamu nevadilo a teprve ted to jako budou vysetrovat? Byt Ruskem, tak bych kohouty plynu pro blaznivou nekompetentni EU zavrela do te doby, nez by prisla k rozumu.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pipa
15. 8. 2024 17:14
Odpovědět  Jaris

Tak to znamená “na vždy !”

Ladislav 💤
15. 8. 2024 05:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Hihihihihihihi, jak u Vrbětic! Špinavé pazoury usa! Nikdo jiný!

Josef K
15. 8. 2024 06:08
Ohodnotit příspěvek :
     

A ještě tu o Čepigovi a Miškinovi 😊

Horňák
15. 8. 2024 06:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdo opravdu vyhodil potrubí?…….. To si fakt máme myslet, že tito aktivisté vyhodili plynovod?

Joe Arp
15. 8. 2024 08:46
Odpovědět  Horňák

No, pokud to vezmou na sebe (aspoň náznakem), budou oni a jejich rodiny od usateroristy do smrti zajištěni. Stejně je nikdo nevydá, náhlá smrt, nová identita a tra-la-lá Ontario, bych tipoval!

Albi
15. 8. 2024 11:54
Odpovědět  Joe Arp

No ….. jen aby nevypadli z okna.
Okna jsou v poslední době dost nebezpečná.

Joe Arp
15. 8. 2024 13:22
Odpovědět  Albi

Tak pravda, lepší než je někde krmit, zbytečné vepříky.

Pravdomluvny
15. 8. 2024 14:26
Odpovědět  Joe Arp

Zapomeň,na ty se chystá polonium….a prsty v tom bude mít jako obvykle Putin.

Jaroslavem
15. 8. 2024 06:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Tomuhle může věřit pouze trouba. Jako vždycky v tom má prsty ten americký zkurvysyn a nikdo mi to nevymluví. A ta Evropská demobolševická verbež furt hýká,a furt hýká. Myslím si že germáni moc dobře ví jak to bylo a kde to udělal. Bohužel je třeba zachovat si tvář.

Putinovec
15. 8. 2024 06:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Beru to jako začátek procesu , který povede k odhalení skutečných zločinců z London City . A jejich ochotných pomahačů – zločinců , z protektorátních koncentráků , ve které jsou proměněny státy východní a střední Evropy .

Jan
15. 8. 2024 07:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Nedá se nic dělat, musím s pravdou ven. Udělal jsem to já. Ještě před dvaceti lety jsem se docela slušně potápěl. Někdy i do tří metrů. V hračkářství jsem si koupil potápěčské brýle a na jeden nádech jsem zvládl přeplavat i dvakrát 25 metrový bazén. V UNIHOBBY jsem si koupil aku-flexu nadechl se, ponořil do Baltu, přeřezal potrubí a pak se radoval, jak jsme to Rusákovi nandali. Trochu mi kalilo radost zvýšení cen plynu za topení v zimě, ale co bych neudělal pro svobodu a demogracyjy. Ukrajinci a Američané jsou v tom nevinně.

Tom
15. 8. 2024 08:26
Odpovědět  Jan

. .a měl si kánoi nebo vor?

Jan
15. 8. 2024 08:28
Odpovědět  Tom

Dětský nafukovací člun. V hračkářství dnes seženeš všechno. To není jak za komunistů. Dole byla zima, ale měl jsem hrubé ponožky, zimní boty a vlněný svetr.

Joe Arp
15. 8. 2024 08:40
Odpovědět  Jan

Pokud jsi měl dva svetry, tak víme, kam vede stopa.

Slovan
15. 8. 2024 08:50
Odpovědět  Joe Arp

Pchááá, jaké svetry, při muž přes palubu tě to pak táhne pod vodu. Stačí pár plzniček. V létě chladí, v zimě hřeje.

Joe Arp
15. 8. 2024 09:20
Odpovědět  Slovan

Odkud to víš o tý plzničce? Psal jsi, že piješ místní výluhy ze smrkovejch šišek, se závozem. ( pozor: mimo téma)

Slovan
15. 8. 2024 10:19
Odpovědět  Joe Arp

Tak když napíšu místní, tak to nikdo nezná néééé? 🙄🙄🤦‍♂️

Rukikurin
15. 8. 2024 08:41
Odpovědět  Jan

Proč jste neměl svetry DVA?? Jedna velmi divná paní ( jestli to vůbec je) se bude zlobit

Joe Arp
15. 8. 2024 09:26
Odpovědět  Rukikurin

A že nás to popadlo, skoro stejně. Asi na tý český stopě něco bude!

Albi
15. 8. 2024 12:03
Odpovědět  Joe Arp

Nejspíš škodič uhlík.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Juraj
15. 8. 2024 08:36
Odpovědět  Tom

…..ale kde pak kanoe, kde pak vor, to je nápadné plavidlo…….on tam Jan připlaval na nafukovací matraci

Tom
15. 8. 2024 08:51
Odpovědět  Juraj

No ale to musel mít potom i vlek. Tedy další matrací.

Albi
15. 8. 2024 12:04
Odpovědět  Tom

A je problém koupit si dvě matrace?

Tom
15. 8. 2024 08:58
Odpovědět  Jan

…a už poslední dotaz. kolik metrů měl šnorchl?

Markýza
15. 8. 2024 10:40
Odpovědět  Tom

Vy lenochu. Tak jsem vám to vygůglila – 80 metrů.

Tom
15. 8. 2024 11:10
Odpovědět  Markýza

🙂 🙂 🙂

Albi
15. 8. 2024 12:10
Odpovědět  Tom

A na co šnorchl? Stačí se pořádně nadechnout a při práci nelelkovat, kde plave nějaká akvabela nebo zrovna trénuje krásná olympijská plavkyně (plná testosteronu). 🙂

Olga
15. 8. 2024 10:38
Odpovědět  Jan

Pobavil jste, když nám k uvěření podávají takové hovadiny, tak nám nezbývá než si z toho dělat srandu, jinak by nám z toho mohlo přeskočit. To co se děje ve světě to už je opravdu na palici.

Albi
15. 8. 2024 11:56
Odpovědět  Jan

A naplnil jste si před tím alespoň zapalovač?

lubkral
15. 8. 2024 08:01
Ohodnotit příspěvek :
     

To je taková hloupá pohádka pro dospělé….. V přísně střežených vodách NATO by si toho nikdo nevšimnul… To je pro tým profesionálů a né pro žabaře….

Slovan
15. 8. 2024 08:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak já si zase myslím, že ať si němci plácají co chtějí a Gosudar už bude vědět odkud vítr vane, tedy odkud proudy tečou. Při dnešní technice všeho zaměření si to už RF dala dohromady a je jen otázkou kdy se bude vystavovat účet. Se stalo, teď jsou důležitější úkoly a pak se bude účtovat. Na Seznamu zase píší jak UA rusy rozprášili, že neměli ani zbraně, ty mají výdrž v blafání.

Albi
15. 8. 2024 12:12
Odpovědět  Slovan

Myslíš, že Gosudar čekal na informace. A od KoZa? -) -) -)

Markýza
15. 8. 2024 08:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Propána….co ti tři junioři provedli, že se je rozhodli obětovat?

Jan
15. 8. 2024 08:43
Odpovědět  Markýza

Nejdřív dostanou řád za statečnost. A pak jim “náhodou selžou brzdy na autě” aby nemohli nic vykecat.

Markýza
15. 8. 2024 10:37
Odpovědět  Jan

Copak způsob, těch je. Ale co tak strašného provedli? Prohlásili na Instáči, že je Zelina vůl a Alzák k tomu?

Jan
15. 8. 2024 15:53
Odpovědět  Markýza

Třeba jim slíbili že oni a jejich příbuzní nebudou muset na frontu….

Markýza
15. 8. 2024 17:02
Odpovědět  Jan

Tak to je dost pádný důvod……

Dag
15. 8. 2024 10:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Co se přihodilo,že to chtějí svalit na Ukrajince? To čekají,že jim někdo uvěří? Bylo by zajímavé,kdyby nakonec přijali vinu za někoho jiného.Asi se blíží vyúčtování…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
adam
15. 8. 2024 13:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Každému to bylo jasné, že za všechno můžou Ukrajinci v čele s tim jejich židákem…

Joe Arp
15. 8. 2024 13:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak již jste zachytili nejnovější info, světového informbyra, že sabotáž upekli na ožraleckém večírku a přes zákaz kokajnisty a amiteroristů, (všichni o tom věděli) to provedli! Při občasném nahlížení do mejnstrýmkrmelce, co nám zas naservírovali k sežrání, mám pocit, že už taky šňupu.

Jura S
15. 8. 2024 16:17
Odpovědět  Joe Arp

Kuwa, neumíš si na chlasto-šńupacím večírku půjčit vojenskou korvetu, minolovku, křižník? :-))

Joe Arp
15. 8. 2024 22:40
Odpovědět  Jura S

inu, nebyl jsem tam …ó))))))))

Jura S
15. 8. 2024 15:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Bylo tam 4,1 cm vysokopevnostní, né nerezové oceli (ta je křehká). Je to speciální ocel s vysokou elasticitou a průtažností, což je logicky spojeno s extrémní pevností…
Vrstva proti korozi byla cca 2 cm PEHD plast extrémní pevnosti, a zákryt ocelovou, zřejmě nerez sítí vyztužený beton. Tedy konstrukce opravdu velmi komplexně pevná, že by nějaký “batužek” na zádech pitomců z jachty toto prorazil, je logická lež a pitomost…
Bylo to skoto ve 100 metrech, tam se normální potápěč nedostane z kolíbající se jachtičky…
to byl ponor na 10+ hodin z lodě dost velké- 40 m++ (minolovka)se sonary a špičkovým vybavením.
Bomba musela mít určitě 10-15 TUN!!  a spouštět se lodním jeřábem.

Jura S
15. 8. 2024 15:40
Odpovědět  Jura S

Napadá mě i kacířská myšlenka, proč tam cpát potápěče, když se dá spustit PROTIPONORKOVÁ hotová bomba z minolovky a za 5 minut fičím pryč….
Nebo líp si vezmu ponorku, jebnu to tam na zem a fičím :-)))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
15. 8. 2024 18:49
Odpovědět  Jura S

To Jura S 15. 8. 2024 15:40
Žádnou “hotovou protiponorkovou bombu” nelze použít, protože předpokladem zničení plynovodu je, že jej nejprve musíte trefit!!!

Totéž platí o jakékoli ponorce – ta musí potrubí nejprve najít, označit průběh, vytypovat místa pro destrukci a tato zmapovat. Teprve po té se na pevnině rozhodne kde a kdy k destrukci dojde, připraví se nálože s detonátory (jedno zda časově či jinak odpalované) a při následném ponoru se nálože umístí, adjustují a nastává doba čekání a doufání, že vše bylo provedeno perfektně a nic neselže.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
15. 8. 2024 19:08
Odpovědět  Jura S

To Jura S 15. 8. 2024 15:35
O konstrukci trubek plynovodu nevím nic, něco však o výbušínách a trhacích pracech.
Myslím, že svým odhadem 10 – 15 tun trhaviny zatraceně plýtváte materiálem. Pancéřovka RPG 75 proráří pancíř tloušťky 300mm při hmotnosti trhaviny 320 gramů. Aby mohla být dokonale zničena trubka plynovodu odhaduji dostačující hmotnost trhaviny mezi 5 až 15 kg, podle plánu počtu, umístění a spouštění jednotlivých náloží.

Je to stejná logika, jako když převážíte kradený materiál, třeba 4 pytle cementu. Můžete je bezpečně a nepříliš pohodlně převézt v rodinné limuzíně, bezvadně v pikapu, ale taky v malém kontejneru, nebo jako zásilku v obrovském kamionu. Váš odhad bych přirovnal odvozu 4 pytlů kamiónem. Jde to, ale je to zatraceně drahé, nešikovné a široko daleko o tom každý ví!

petr
15. 8. 2024 21:42
Odpovědět  Noobody

No vy jste tedy machr, 15 kg výbušniny vytrhne 50 metrů potrubí a odhodí jej desítky metrů bokem? Pokud jste si tehdy četl zprávy tak chybí nejméně 50 metrů potrubí na každé rouře.

Joe Arp
15. 8. 2024 22:41
Odpovědět  petr

Trefil jsi je to machr Suchoprd ho vyprd.

Noobody
16. 8. 2024 00:45
Odpovědět  petr

To petr 15. 8. 2024 21:42

A kráter je tam jak Macocha, že?
Vy máte nějaké animace stavu po destrukci? Jestli ano, sem s nimi a můžeme se bavit konkrétněji. Já nic takového nemám, ani neviděl a tak jen technicky uvažuji.

Pro stržení baráku potřebujete normálně stovky kg. Když jej chcete “rozemlýt” na prach a položit do svého půdorysu je třeba mnohem více energie a tak použijete jadernou nálož pod základy +sofistikovaně časované řezací a podpůrné exploze na terminálních nosnících v jednotlivých patrech, jako při demolici VTC I, II a VII na Manhatanu 11.9.2001. Průběhy destrukcí WTC jsme mohli opakovaně sledovat ze záznamů, vidět jejich následky, likvidaci, co se při ní dělo a jsou k dispozici další desetitisíce údajů a materiálů. Od výpovědí svědků, chemické rozbory prachu, zdravotní údaje o záchranářích a obyvatelích až po seismické záznamy a jejich výklad. O destrukci NS1 a NS2 jsem nic takového nezachytil, jen videa hladiny “vzduté” unikajícím plynem. Vy ano? Dejte odkazy!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Lubek
15. 8. 2024 16:37
Ohodnotit příspěvek :
     

O čo ide? Nemci chcú lacný plyn, Rusi ho chcú predávať. Keď ide o peniaze, hrdosť ide bokom. Nemalé peniaze. Možno to zničenie plynovodu niekomu niečo splnilo, možno to niekomu nevyšlo, čo ďalej? Potrubie je už asi nepoužiteľné, nie som odborník, ale napriek obrovskému embargu Rusi dokázali aj bez Švajčiarov plynovod dokončiť. Teda dal by sa položiť paralelný, keby sa chcelo. Ono asi sa chce, len teraz sa to ešte nehodí vytiahnuť. Najprv treba na niekoho hodiť zodpovednosť, na niekoho, kto to aj tak nezaplatí inak, než možno náhodnou smrťou. Možno až Zelenský, aby to malo “šmrnc”. Potom to obe strany “zaonačia” a ak udržia ameriku kúsok bokom, urobia nový plynovod. Možno za odblokované Ruské aktíva…

Pipa
15. 8. 2024 17:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Pouze kalí vodu ! Nord Stream vyhovili “do vzduchu” Američani ! Za vším co se týká Ruska hledej jen a pouze CIA !

Markýza
15. 8. 2024 18:22
Odpovědět  Pipa

No je neoddiskutovatelný fakt, že to Slípydžou Scholtzovi slíbil. Na kameru.

petr
15. 8. 2024 21:43
Odpovědět  Pipa

a MI 6 Britů, to je jedna Anglosaská pakáž

Milan
15. 8. 2024 17:34
Ohodnotit příspěvek :
     

Vsadím sud piva že s těma trubkama nic není.

Markýza
15. 8. 2024 20:02
Odpovědět  Milan

No, to je zajímavá myšlénka. Jakože si to Němci nakamuflovali (pamětlivi Slípydžouovy hrozby) a teď si to tam tiše sušej, až zas poteče plyn z Ruska?

Janek
15. 8. 2024 20:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak když si vezmete, žsme polský potapěč se dostal v hranické propasti snad do hloubky 200 metrů, tak limit něco přes 100 metrů je docela možný, viz zde: https://plus.rozhlas.cz/ponor-do-hranicke-propasti-muze-trvat-i-pres-10-hodin-6611577

petr
15. 8. 2024 21:44
Odpovědět  Janek

A táhl na zádech stovky kg výbušniny?

Nazdar
16. 8. 2024 13:47
Ohodnotit příspěvek :
     

K cemu jeste nosatci z USA nezneuziji jejich pucfleky Ukrose?