Krize UKRAJINApolitikavideo

Karel Řehka – Pro ty, co tomu pořád nevěří

sdílet na

85 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
unor 2022
18. 6. 2023 11:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Zapadni soudruh Rehka se hluboce myli. Cesko prozapadni soudruzi uz Cechum sebrali, stejne tak, jako Ukrajincum Ukrajinu. Tak proc za Cesko neCesko umirat? Pokud chteji umirat Ukrajinci, jejich hloupost jako jejich vec. Doufejme, ze cesky clovek takovy hlupak neni.
Az vratite Cesko Cechum pak muzete mluvit o opravnenosti mobilizace, o obrane ceske zeme, o obrane ceskych hodnot.
Do bojovych jednotek za nadnarodni kapital a dluhy muze Rehka povolat cleny vlady, poslanecke snemovny, senatu ci prezidenta. Tam je svymi usty veci zapadu na ukor Ceska oddanych dosti.

Albi
18. 6. 2023 13:46
Odpovědět  unor 2022

Internetové hrdinství bohužel realitu neovlivní.
Až spojenec-ochránce USA zavelí, vrchní velite PePa, náčelník genštábu Řehka poslechne a máte-li vojenský věk, půjdete ať hlupák nebo chytrák.
Jediná šance je, že události naberou na rychlosti směrem, kterým se zdají být nasměrovány.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
18. 6. 2023 15:20
Odpovědět  Albi

👍 👍 👍 👍 🙋‍♂️

sizok
18. 6. 2023 16:46
Odpovědět  Albi

Pěkně řečeno.

Frank1
18. 6. 2023 13:47
Odpovědět  unor 2022

Za zadne Cesko nemusi nikdo umirat, umira se za kolonizatora USA a jeho zajmy. Tohle neni nase valka! Nahnali nas do NATO a EUhnie a tohle je dusledek, volove!

Pavel K
18. 6. 2023 15:34
Odpovědět  Frank1

Přes třicet let jsme jen čuměli, teď budeme zírat. To bude brekotu maminko já nechci. Po včerejší výměně názorů, kde jsem byl nařčen, obviněm a důsledně upozorněn už i z týlu mé nejdražší rodiny, abych těch keců, konspirací nechal, že mě stejně neposlouchají, odkazy nečtou a rovnou mazají. Co mám pak popřát lidem které se snažím alespoň zajistit informačně a oni mi ještě nadávají, co jsem snad za proruského mrzutého dědka a abych toho nechal, že to se mnou rozebírat nebudou. No, co tedy té naší serešovské a odésácké mládeži popřát.? Ani to nechci vyslovit, když nad tím přemýšlím jestli se něco nedejbože přihodí, oni jsou štonc nás z toho obvinit, že za to můžeme my a Rusko.😥🙄🤦‍♂️👎

Autor
18. 6. 2023 16:44
Odpovědět  Pavel K

Bohužel s nimi neuděláte vůbec nic. O něco podobného jsem se pokoušel chvilku i já, ale prostě to nemá nikdy smysl. K poučení je třeba totiž i troška té “jejich” vůle a ochoty se nechat poučit.
Podle mne se zde projevuje u tzv. mladých ryze “americké” (dle místa kde je to nejmarkantnější) oceňování hodnoty všeho, a co nemá cenu, nemá hodnotu. Tohle je asi jeden z hlavních důvodů, proč hodně lidí na Západě mlčí a není ochotno se “nějak” angažovat. A samozřejmě to platí i tady u nás.
Chyba byla tehdy, když začali vychovávat naše potomky ONI. A dotáhli to tam, že mladí obhajují to, co vždy hájila tzv. “starší a zajištěnější”, to je vládu a systém. A bouřit by se chtěli právě ti, kteří by to měli “správně” statisticky dělat sami …
Nic na tom nemění ty různé zvrácenosti, jde o podstatu.
A samozřejmě, vinu vždycky házeli za posledních cca 20 let na ty starší a budou to dělat dál. Tady zase využívají přirozené konflikty v rodinách – děti proti rodičům, jen to zesilují.

Pavel K
18. 6. 2023 17:10
Odpovědět  Peter 008

To jsme to dopracovali co? Já neříkám, že část vinny na tom nemám nechci se vykrucovat, že jsem lecos nemohl udělat lépeji. Už se stalo a vrátit to nejde, ale teď to info máme, tak proč ho odmítají už de-facto dopředu.🙋‍♂️

Pavel
18. 6. 2023 20:44
Odpovědět  Pavel K

Jmenovče nemáš na tom vinu a opravdu s tím my nic neuděláme! Na tom systému vymývání mozků makají desetiletí a je to vyzkoušený a prověřený fungující systém práce s mladými již od předškoláků. My chodili do práce makali, abychom je uživili a zatím za naše daně jim školy, různé neziskpvky a média přeformátovaly mysl! Oni s tebou nebudou diskutovat, neuznají žádný argument budou omýlat jen ty jejich naučené fráze a pokud je zatlačíš do kouta fakty ukončí debatu s tím o tom se nebavme!

Pavel K
18. 6. 2023 21:05
Odpovědět  Pavel

Mám dotaz. Jste jiný nick než jiný Pavel, který tu zbytečně po mě asi třikrát vyjel, jaký jsem kretén? Nyní mě to připadá, že na mě reaguje úplně jiný člověk. Děkuji za odpověď.🙋‍♂️

19. 6. 2023 07:47
Odpovědět  Pavel K

Pokud si vzpomínám, tato situace s Pavly zde už byla za covidfašismu.

Pavel K
19. 6. 2023 09:02

No Milane tento Pavel je v pohodě, ale už jsem si toho všiml vícekráte zpět. No a naposled jsem si udělal prču z té kozaté slečny co sem dal jiří a už jsem to od nějakého taky Pavla schytal, že by si ode mne pes kůrku nevzal. Pozor né že by mě vadila kritika i když je nepříjemná, ale v tomto případě byla zbytečná. Třeba se o ten nick střídá vícero lidí. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🙋‍♂️

19. 6. 2023 14:43
Odpovědět  Pavel K

Je kritika a je dehonestace, nactiutrhání a urážky.
Jo, a jsem opravdovskej Milan. 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
19. 6. 2023 16:03

Ano souhlasím, dehonestace. On tam tvrdit že si honím triko, no v mém věku to už ani nejde. 🤣🤣🙋‍♂️

Pavel z Moravy
18. 6. 2023 19:52
Odpovědět  Peter 008

Petře, vždyť to zde vykládám už skoro rok, že s touto duševně vyprázdněnou generací a nejen mladých nelze nic dělat. Pak se občas dočtu, že nelze házet flintu do žita a musí se bojovat, ale kdo je rozumný a dívá se kolem sebe, tak vidí, že současná realita je jasná. Tyto generace a obzvláště těch mladých musí padnout na hubu. Jedině tak procitnou a to ještě kdo ví jestli. Oni totiž už mozkovnu nepoužívají a bez toho se k žádnému poznání nelze dopracovat. Nezoufejme, to muselo přijít, nic se nedá odrbat, ani odrbaná výchova. Zdravím.

Standa
18. 6. 2023 21:07
Odpovědět  Pavel z Moravy

No , není to úspěch současné propagandy!?????
A , tedy s jakou generací chceme začít?
MY?

František
18. 6. 2023 21:28
Odpovědět  Peter 008

No my starší se už budeme jen dívat, jak ti mladí pomašírují na Rusa. Oni nechápou, že si to vyžerou právě oni až na dno. Jako každá generace si si nedá říct a musí udělat vlastní zkušenost. Je to zvrácenost. Mohli jsme se narodit jen díky Rusku po 2.sv. A nyní se půjdeme za to odvděčit. Neskutečná podlost.

Pavel z Moravy
18. 6. 2023 19:57
Odpovědět  Pavel K

Budou mít bohužel to, co si jejich srdéčko žádá. Já již končím a jakýmkoliv mladým a i zblblým starým nic vysvětlovat nebudu. Už na to opravdu nemám náladu. Chtějí rozvrat a marasmus, budou ho mít. Já už stejně v životě nic moc nečekám, za chvíli půjdu možná do kytek a ještě se v posledním úseku svého života nasírat? Do prd.ele s tím.

Pavel K
18. 6. 2023 20:53
Odpovědět  Pavel z Moravy

Taky jsem babičce dnes řekl, že s tím končím. No a uteklo pár hodin a po státní poliši, sanity, hasiči a houkáního jako při manévrech. Říkám babče a je to tady, teď mi nad barákem a okolo lítala poliš helikoptéra, ale jakou dobu. Babka vyplašená jako sáňky v létě. Tak jí říkám počkej, tak jsem vytočil svoje VIP čísla a bylo mě řečeno bouračka na D5 jeden bradou vzůru. Já mu říkám (zdroji) poškej ale co ta poliš vrtulník nad barákem, který mě tu krouží dobře půl hodiny. Nó prý nahání ostatní pasažéry kterých je asi pět a rozutekli se do okolí. Kontrolní otázka, co to mohlo být za pacienty, když se rozprchli do okolí. Babce to samozřejmě došlo a že bude ode dneška spát s kulometem pod postelí. Říkám jí dobře vám tak.🙋‍♂️

Standa
18. 6. 2023 21:14
Odpovědět  Pavel z Moravy

Houby pújdeš ,, do kytek” přejít do defenzívy! Nejhorší je hlázet vlintu do žita! Musíme předčovat!

Mirek
18. 6. 2023 20:56
Odpovědět  Pavel K

Tak to mám stejnou zkušenost. Bratr s rodinou nechtějí slyšet má varování již od Covidu, že je to svinstvo a že udělali strašnou chybu, že si to nechali vpravit do těla, přičemž bratr po 3 dávce bojoval na JIpce 2 týdny s těžkým zánětem slinivky. Doktoři ho nalakovali, že prý od žlučníku! A s obranou rusů Donbasu je to ještě horší, to jsou agresoři atd , znáte to. Zřejmě jsem přišel o rodinu.

Pavel K
18. 6. 2023 21:08
Odpovědět  Mirek

Pane vypadá to že je nás hodně, ale to není dobře. Tak se taky držte někdo to musí podávat dál. 👍👍🙋‍♂️🙋‍♂️

romanr
19. 6. 2023 12:24
Odpovědět  Mirek

myslim ze Rodina se k Vám Všem nakonec vrátí)) ale musi nejdriv zažít tu extra silnou kognitivni disonanci a tu na 1000% zažije!!))) https://cs.wikipedia.org/wiki/Kognitivn%C3%AD_disonance

ekonom
19. 6. 2023 15:13
Odpovědět  Pavel K

Tenhle boj nesmíte vzdát. Mě to trvalo cca 4 roky. Musel jsem občas bouchnout pěstí do stolu. Nyní již připouštějí, že bych mohl mít pravdu. Minimálně mě vyslechnou a baví se o tom se mnou. Nejhorší bylo přesvědčit zeťáky. U dcer to takový problém nebyl. Ty jsem si ale hlídal od malička. Poprvé jsem buchnul pěstí do stolu za covidu, když uvažovali o tom, že se nechaj bodnout a že by měli bodnout i mé vnuky a vnučky. Na rodinných setkáních jsem sice nucen provádět “školení mužstva”, ale jinak to nešlo. No a sláva. již se ledy hnuly. Když protistrana jim lila kraviny do hlavy 30 let, hned na poprvé mladé přesvědčit nelze. Chce to soustavnost a důslednost. Horší než válka je ale nebezpečí, že vnukům a vnučkám začnou lýt do hlavy buziagendu od ZŠ a školky. Tak to jsem musel nedávno opět bouchnout pěstí do stolu. Kdo jiný by to měl dělat než staršina rodu. Takto fungovala přirozená širší rodina od nepaměti!

Pavel K
19. 6. 2023 16:15
Odpovědět  ekonom

Tak to vám ze srdce závidím a přeji. Já to mám už špatné. Býval jsem jednička a teď už jsem na druhé koleji. A poslechnout, tak holka je tak zpracovaná, že už více věří zeťovi než mě. Představte si ideově kovaného Odesáka. Ten je mazaný všema mastičkama. Ten dělat premiéra, tak budete vzpomínat na Fialu. I důchody by zazdil mi tu před měsícem a půl řekl. On má dobrou výřečnost a je v debatách pohotovější než já a to je moje slabina.🙄🤦‍♂️🤦‍♂️😆🙋‍♂️

Gales
18. 6. 2023 17:34
Odpovědět  Frank1

To máme za trest že jsme nevolili komunisty.

Pavel K
19. 6. 2023 09:04
Odpovědět  Gales

😊 😊 😊 🙋‍♂️

Jaris
19. 6. 2023 03:38
Odpovědět  unor 2022

Unore, vim jak to myslite. Ja si vsak myslim, ze za ukradene Cesko si mohou predevsim sami obcane, kteri volili tyhle lumpy do vlady a bez odporu k tem loupezim prihlizeli. Dale nevidim zadny boj nebo snahu veci zmenit. Cesi jsou zvykli na to, ze za ne tahaji kastany z ohne jini. Rusko to udelalo dvakrat a co z toho melo?Jen ponizovani, nadavky, usmesky a podrazy.
A jak se rika, lid ma takovou vladu, jakpu si zaslouzi.

zuzana
18. 6. 2023 11:58
Ohodnotit příspěvek :
     

Macron stojí v cestě Benu Wallaceovi na post generálního tajemníka NATO

https://aktax.cz/macron-stoji-v-ceste-benu-wallaceovi-na-post-generalniho-tajemnika-nato/

zuza
18. 6. 2023 13:21
Odpovědět  zuzana

logiku to má, aby bol šéf NATO z EÚ keďže EÚ určite financuje akcie NATO viac ako briti, ale v podstate je to jedno. Úlohou predstaviteľa NATO je prečítať, čo mu napíšu v pentagone a fašingtone na papier. Ja so niekde čítala, že požiadajú ožrana štolverka, aby zobral ešte jedno funkčné obdobie.

delnas
18. 6. 2023 12:39
Odpovědět  josh-xy

Ukoncit ?
Je treba zlikvidovat fashistickou svoloc na obou stranach fronty….
To je jeden z cilu SVO…denacifikace, demilitarizace , ziskat dalsi nezbytne zdroje…..
Cozpak nikdo neumi cist mezi radky,,,?

zuza
18. 6. 2023 13:25
Odpovědět  delnas

som presvedčená, že v ruskom generálnom štábe aj v Kremli sú hajzli, ktorí pracujú pre západ, ale tí určite nepôjdu na front. Takže nacistická svoloč stojí len na jednej strane fronty.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
18. 6. 2023 19:50
Odpovědět  zuza

Třeba je to míněno tak, že tuhle svoloč odhalí a pak teprve zlikvidují.

Frank1
18. 6. 2023 13:42
Odpovědět  delnas

Jake zdroje mamlasi? Fasiste na obou stranach fronty? Nenapadlo te nekdy, ze jsi nevzdelane hovado?

18. 6. 2023 16:09
Odpovědět  Frank1

Jenže oni jsou na obou stranách fronty. V banderstátě se zovou Azov, Pravý sektor atd. a v Rusku pátá kolona. Takže bych popřemýšlel, kdo je zde mamlas a nevzdělané hovado.

Pavel z Moravy
18. 6. 2023 13:08
Odpovědět  josh-xy

Josh-xy, proč by ji měli ukončit, když jim zbrojařům z toho tak sype. Ukončeme kapitalismus a vykořisťování národů a lidí. Nebudou ani války a bude dost vody i jídla pro všechny. Kolik je asi na planetě těch šmejdů co nás tady ničí? Ty povolejme k odpovědnosti za to co způsobili a bude klid. To je jako tady, teď budou jednat o stávce, ta už tady měla být aspoň před půlrokem a to nejméně dvoudenní. Však oni by se ti prodejci hambáčů neposr.ali. Načmrdlíkováno mají dost. Však si všichni pamatujeme jak brečeli restauratéři, že skrachují, to samé jako kdysi lékárníci. A zatím jich je čím dál více. Ono když si dáte pro příklad někde třeba kávu expreso a oni po vás chtějí 60, 70 korun a ona má hodnotu 5 korun i s obsluhou, tak na tom jsou výtečně. A ať nekacají, kdyby ne, dávno by zavřeli. Říkat vše na rovinu z očí do očí, ať se to líbí nebo nelíbí. Ale tady k tomu nejsou lidi. A prosím opravte v záhlaví ten výraz comments na komentáře. Díky.

Pavel K
18. 6. 2023 15:37
Odpovědět  Pavel z Moravy

Pavle souhlas, jen bych chtěl povolané požádat aby ukočírovali množení v Asii a v Africe. Mít šest dětí a více je trochu dost né?!! 😅😆🙏🤦‍♂️

Autor
18. 6. 2023 16:47
Odpovědět  Pavel z Moravy

Myslím, že “zbytek světa” se pokouší o reformu systému, přinejmenším o to, aby podnikatelé MĚLI VLAST TAM, KDE VYDĚLÁVAJÍ.

Frank1
18. 6. 2023 14:17
Odpovědět  josh-xy

Tady to ma houby cenu, neco vyzadovat. A venku na ulici z vas udelaji miroveho stvace.

Humanisticka Evropa, kolebka vzdelani a civilizace se promenila v nacisticky koncentrak a skancen LGBT, vyzadujici pokracovani valecneho konfliktu v Evrope. Zadny pips za mir nebo jednani. Neslusne, trestne je to!
V roce 2023 unisono vlady v Evrope vyzaduji pokracovani zabijeni v prumeru 600 vojaku za den a promenu zbrani nesmirnych hodnot, ktere plati obcane z dani ve srot.
Hlava mi nebere, ze lide jsou uz tak otupeni, ze jim to je jedno! Ze stejne nemohou nic delat? To je vymluva tech, co jedou radsi na chatu.
Pred 2. svetovou valkou nebyla jeste Evropa unifikovana jako dnes US doktrinou kolonizatora. Byly zeme proti Hitlerovi, proti zlu. Dnes je zde jedine Madarsko, ktere protestuje!
Rusove tak stoji sami proti celemu zdegenerovanemu kolektivnimu zapadu, ktery na podzim bude mlit z posledniho. A presto zase vyhraji.

Pavel z Moravy
18. 6. 2023 20:07
Odpovědět  Frank1

Franku, no prostě jsou zde přeformátovaní. Mozek jim už neslouží, kdyby ho neměli, bylo by to úplně jedno. A nic s tím nikdo neudělá. Co vše se na přeformátování podílelo se můžeme pouze domýšlet, ale fakt je, že většina jsou již nemyslící ovce, které půjdou tam kam je ovčácký hafan nasměruje. Kdo ví co provedou s námi myslícími. Stačil mi film Zlodějka knih, abych pochopil co může dav udělat. A ti co nemají odvahu něco říci mohou být nejhorší, neb vás budou nenávidět, že nejste takový sr.áč jako oni.

ZMann
18. 6. 2023 17:40
Odpovědět  josh-xy

Není to nic jiného než likvidace Slovanů mezi sebou, což je cíl té anglosaské sebranky.

Gales
18. 6. 2023 12:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Armáda chcípne dřív než civil.Všichni by se měli modlit aby NATO neútočilo.Užitek by z toho měla Amerika a London.

Pan Tau
18. 6. 2023 12:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Asi tak. Sbalit rodinu, to jediné co má hodnotu a jít,..Dříve nebo později tu bude stejně Ukrajina. Proudí sem davem, protože si jsou dobře vědomi, že tam u nich je konečná a tady mají díky této vládě vystaráno. Můžeme si za to sami, když jen leta “už od Klause”, jen přihlížíme, jak nám zem mizí pod noha,..Ne, Západ nám bere, ale my jsme se zaprodali a vše hrstmi rozdáváme a výskáme radostí nad každou zlatkou, které po n8s zlaté pozlátkové tele hodí. Ano, my sami jsme si nechali uzmout vlast vybudovanou v potu a krvi našich předků
Deset zemí, kde je nejlepší začít nový život.
https://forbes.cz/dejte-vypoved-a-odstehujte-se-10-zemi-kde-je-nejlepsi-zacit-novy-zivot/

Pavel z Moravy
18. 6. 2023 13:25
Odpovědět  Pan Tau

Když už jste to načal, tak to dám zde už snad popáté, ač mne to se.re, neboť to nic neřeší. To říkali komunisté, ne já, aby bylo jasno.
Až skončí vám sen o zlatém teleti, krajinou cizí půjdete o žebrácké holi. Téměř se mně chechtali a ťukali na čelo, když jsem to sem tam prohodil. Ale já to občas prohodil, aby se třeba probudili. My staroši, tedy mluvím za sebe a manželku tu již zemřeme, my již nemáme budoucnost. Jako všichni staroši máme zdravotní problémy, tak co bychom kde dělali. A když by tady přišla tyranie a la Pinochet, nebo a la Šváb, vždycky mohu sám odejít na ten druhý břeh, přece se nestanu otrokem ve vlastní zemi. Mladí do 50 let, ti mohou jít, potom je to už prostě složitější. A to půjde celý národ, kdyby to tady ovládli ukroši a další bandy? Není lépe už teď říci dost všem grázlům a začít budovat novou zemi? Já vím, z 80% přeformátovaných to nejde. Tak to potom nemá řešení a starosti nepomohou.

Albi
18. 6. 2023 14:08
Odpovědět  Pavel z Moravy

Přesně tak, Pavle.
Ale dovolím si k tomu přihodit pár vět.

Nezapomínejte vy potenciální emigranti, jak jsme se dívali a pořád ještě díváme na naše “uprchlické hosty”. Myslíte, že na vás tam někde čekají, že vás budou vítat a opečovávat, ochotně se s vámi rozdělí, zadluží, předají kus JEJICH země?
Nebo vám jen bude stačit, když vás budou litovat jako nevinnou a bezbrannou oběť?
Vždycky jsem si myslela, že hlavně CHLAPŮM je proti srsti být litován za změkčilost. Nu – doba se změnila v mnohém, proč ne i v tomhle. Ale ty dřívější řádky platí pro muže i ženy, pro každý věk, pro všechna etnika – je to prostě lidem vrozená vlastnost, chriánit si svůj dům. . Myslete na to, než vykročíte za krysařem.

A ještě něco: Jak daleko od dosahu USA myslíte, že jsou ty “nejlepší země pro život” z odkazu Pana Tau.”?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Mirek
18. 6. 2023 21:50
Odpovědět  Albi

Jde o to že do žádné země najednou nepřijde 500 000 čechů aby se tam usadili, takže obavy starousedlíků nejsou na místě, notabene když oni sami tam tak přišli. Myslím střední a jižní ameriku.

Pavel K
18. 6. 2023 15:46
Odpovědět  Pavel z Moravy

Tak Štěpán to řekl nadčasově, BUDETE OTROCI VE VLASTNÍ ZEMI.
No a tento pán to věděl také, ke konci videa to i říká.

Něžná revoluce (Listopad 1989) – rozhovor s Karlem Krylem – YouTube

zuza
18. 6. 2023 13:47
Odpovědět  Pan Tau

Nejak sa mi nepozdáva ani jedna z nich ( Panama, Kostarika, Mexico, Ekvádor, Malajzia, Kolumbia, Portugalsko, Peru, Thajsko, Španielsko). Mexiko má síce sympaťáka prezidenta, ale je moc blízko hnUSAkova., takže keď buchne Yellowstone, odnesú si to tiež. Rovnako ako Stalinov prieliv.
Okrem toho sú tam prebieha vojna drogových kartelov a mnohokrát si to odnesú nevinní civilisti.
Vlastne v neprospech všetkých štátov Latinskej Ameriky hovorí blízkosť a vplyv hnuUSAkova a teda rizika vojenského prevratu a diktatúry. Perú – pred rokom im tam hnUSAci dosadili za prezidentku svoju kobylu, odporná na prvý pohľad. Malajzia – tam vládne islam a moslimské štáty vo mne nebudia priveľkú dôveru. V neprospech PT a ES hovorí ich členstvo v EÚ a NATO, priveľa čiernej a hnedej náplavy, plusom je, že vybavovanie papierov by bolo jednoduchšie. Tak mi zostáva asi to Thajsko a budem dúfať, že ďalšiu tsunami tam už hnUSAci nepošlú.
Možno by bolo lepšie, keby sme neuvažovali o presťahovaní sa, ale o tom, ako si urobiť poriadok doma, ale to upratovanie bude musieť byť zu grunt

Pan Tau
18. 6. 2023 13:53
Odpovědět  zuza

Na tuto Vaši větu: Možno by bolo lepšie, keby sme neuvažovali o presťahovaní sa, ale o tom, ako si urobiť poriadok doma, ale to upratovanie bude musieť byť zu grunt jsem čekal.
Díky, tak alespoň jeden. Náš života, ale v podstatě je krátký,..A naši potomci, no, nevím…

Rattus
18. 6. 2023 14:21
Odpovědět  zuza

Pokud někam tak na jižní polokouli.Mám např.známého v Argentině a nestěžuje si.
Životní úrovenˇ má zhruba stejnou jako zde.Pozitivum, mnohem jednodušší
zákony,větší svobody při vedení živnosti a mnohem příjemnější lidé.A ty fotky z hor
z Patagonie bych vám přál vidět.

zuza
18. 6. 2023 16:49
Odpovědět  Rattus

za posledných 50 rokov mali aspoň 2x vojenskú diktatúru (odporcov režimu vyhadzovali z lietadiel (je to síce lepšia smrť ako byť umučený ako Čile), 3 x ich priviedli hnUSAci ku krachu…. Ale pre tých, čo majú kus pôdy na vzdialenom vidieku, zdravé ruky a sú ochotní pracovať, je to celkom dobrá destinácia

Pavel z Moravy
18. 6. 2023 16:55
Odpovědět  Rattus

Nu, já nevím, teď jsem někde četl, že je tam 109% inflace a země je opět na pokraji krachu jak po několikáté. Víte, zkuste si přečíst Juana Martína Guevarru, Můj bratr CHE, tam píše co se děje když je krach.

Frank1
18. 6. 2023 13:59
Odpovědět  Pan Tau

Clanek ve forbes je pro naivky. Krasneho pocasi a zeme se nenajite. Musite mit prijem, ubytovani a jeste vic, kdyz mate rodinu.
Drive se utikalo kvuli komousskym lzim a diktatu, zavrene hranici. Dnes kvuli lzim a diktatu americkych psychopatu a jejich lokaju ve vlade.
Pro ty, kdo opravdu o emigraci uvazuji:
Svycarsko neni v NATO ani v EUhnii a potrebuje 250 tisic vyskolenych pracovniku. Nemusi kopirovat silenstvi Zidu, buzerantu a porodni baby z EK a sileneho norskeho srace v NATO.

Frank1
18. 6. 2023 19:40
Odpovědět  primak

Ja se divim, ze se divis.
Ale jo, Svycarsko taky kope za zloducha, protoze musi. Jinak mu zavre banky v USA. V tomhle provazanem svete zavislosti statu a hospodarstvi nemuze skutecna neutralita existovat. Je to chimera radoby neutralnich Svycaru.
Ano i Svycarsko necha mluvit fetaka, neopovazi se ho zakazat. Rusofobie a lzi mainstreamu jsou taky v mediich jako jinde. Svycarsko je kolonie USA jako ostatni se zvlastnim statusem – neni clenem EU a NATO. Protoze ma uzakonene Referendum v ustave a lide by byli proti vstupu a to politici vedi.
Nema ted naklady na valku a usetri. Ted teprve vidi, k cemu clenstvi je a tak muze nechat aspon nacka kecat.

Frank1
18. 6. 2023 19:43
Odpovědět  Frank1

Jsem moc dlouhy, tak pokracuji tady.
Za Hitlera bylo ve Svycarsku hodne nacku. Jejich sefa Guslowa zastrelil atentatnik. Na konci valky, kdyz prisel cas zuctovani s nimi, tak simulovali nervove zachvaty a uklidili se do blazincu aby se vyhnuli hanbe a odsouzeni.
Ovsem jeden velky rozdil oproti tenkrat za 2. svetove zde je. Za valky svycarske radio vysilalo pravidelne relace publicisty von Salise, kde se Evropane dozvedeli pravdu a ne lzivou nackovskou propagandu Goebbelse z Berlina. Takovy nasledovnik von Salise zde dnes chybi, resp. mozna je tady, ale nesmi takove relace delat.
Chapete ten rozdil? Ano, pravdu se dnes z medii, vlastnenych Zidy uz nedozvite!

19. 6. 2023 14:57
Odpovědět  Frank1

Vlastněných židy – malé ž.

19. 6. 2023 17:53
Odpovědět  Frank1

Jak to že chybí? Podívej se na ten odkaz ze Švýcarska. Ten, co to píše je vydavatel léta zaběhlého týdeníku. A jak mu – a jeho straně SVP – za to ostatní “švýcarští podvolení” nadávaj. Dokonce zajel do Ruska a dával reportáže odtamtud. Něco jiného, co v ostatních “neutrálních” médií (i šv. státním rozhlase a TV) lidi slyší.

Jarda
18. 6. 2023 23:32
Odpovědět  primak

Když mluvil před Švýcarským parlamentem,že chce zbraně, tak se tam vyprázdnilo.

19. 6. 2023 17:58
Odpovědět  Jarda

To není pravda. Všichni “podvolení” mu ve stoje tleskali, jenom ta SVP strana se vůbec se nezúčastnila (až na dva). A zbraně mu chtějí lifrovat (business až na druhém místě), i když je to proti šv. zákonům, že válčící straně se to nesmí.
Ale to bylo i za Hitlera, švýcarský Oerlikon byl vždycky nejlepší kulomet v letadlech na obou stranách…

Vladimír
18. 6. 2023 13:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Šmejdi, zase by lidi hnali na jatka! No uvidíme, co se stane, až mi dají do rukou zbraň… Jak jsem zaslechl, Ukrajinci už své oficíry kosí.

Albi
18. 6. 2023 14:10
Odpovědět  Vladimír

A kde je psáno, že oficíři se svými podřízenými nedělají totéž?

Pavel
18. 6. 2023 15:09
Odpovědět  Albi

ale oficírů je málo – ano dostat kvér a ostré vše co má hvězdičku je legitimní cíl at to stojí co to stojí

zuza
18. 6. 2023 16:56
Odpovědět  Albi

samozrejme že áno, inak by už dávno vojna skončila, obyčajní vojaci majú staré pokazené pušky a keď sa chcú vzdať alebo odmietnu ísť do útoku, skosia ich oficieri salvou od chrbta Ale skôr sú to hajzli z Azova a podobných nacistických bánd než oficieri. Keď chlapci v jatočnom veku konečne pochopia, že ich je viac ako tých oficierov a hajzlov a že majú v ruke zbraň, tak vojna skončí. A keď sa to trošku rozbehne v trošku väčšom meradle, tak oficieri a hajzli pochopia, že vojna raz skončí a víťazi ich postavia pred súd. To sa netýka len ukrajinských chlapcov, ale aj tých ostatných, ktorým už pomaličky potichučky generáli dali vypísať povolávací rozkaz

PaVo
20. 6. 2023 10:31
Odpovědět  zuza

zuza

ty jsi chytrá holka, myslí ti to

Frank1
18. 6. 2023 13:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Dekorovany kreten a general si vyslouzil sve frcky uspesnym povalecstvim v kanclu. Kdyz se dozvedel, co NATO pripravuje, podal rezignaci a zesral posledni gate.

Velitel
18. 6. 2023 16:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Tak ještě jednou pro věřící.
když chcete mobilizovat potřebujete:
1.Kasárna, kde mobilizované ubytujete a vycvičíte. To se v ČR budeovalo od dob Marie terezie a za posledních 30 let to bylo zničeno. Namátkou Ústecký kraj, Louny místo kasáren stoji Kaufland, Most misto kasaren je aani nevím co , Bilina, místo kasáren je prázdné skladiště. Bohosudv opět kasárna chybí , Červený ujezd tam byl dokonce sklad jadernych zbraní vše zničeno atd. I kdyby to bylo jen 50.000 lidi ty chtěji denně jist spít pít atd.
2, Uniformy a zbraně každému musít edát unifrmu, musíte pro nějmit osobní zbrň, AČR nic takového nemá, měli jsme uniformy a samopaly pro 250.000 lidi dnes nemáme nic
3. Ldi vám jsou bez těžkých zbraní na nic. ČSLA měla 3960 tanků, tisice BVP, přes 3000 děl, dnes máme 4 slovy čtyři pojízdné tanky a dělo už nejspíš ani jedno. Nebo jinak od roku 1950 do roku +íáí se v ČSSR vyrobilo a ze země vyvezlo přes 35.000 obrněných vozidel (tanky, BVP) byli js me po SSSR a USA třetí největši výrobce obrněné techniky na planetě, ĆSLA za stejnou dobu prošlo přes 8500 tanků a přes 10.000 BVP. DNes nic nemáme a nic neumíme výrobit. Že nám to někdo,

Velitel
18. 6. 2023 16:07
Odpovědět  Velitel

asi USA dodá a kde to vezmou USA poslední nový tank vyrobili v roce 1996 a když chtěli urošům dodat 36 tanků hledali je na šrotištích po celém světe. Apropo jen dnes Rusko ukrošům zničilo 38 tanků.
4. Lidi násilím bojovat nedonutíte a to ani profesionály, ukroši bojuji doma tak aspoň teoreticky mohou mít motivaci, přesto posádky Leopardů. Tedy ty vybrani ne ti mobilizovni nasilim poškozuji tanky, aby nemhli do boje, v boji zdrhají při první příležitosti. U nás by se na nějaky přesun na ukrajinu vybodli jak profesionálové tak ti nasilim mobilizovani, tohle by skončilo ozbrojeným převratem.

Za mě osobně v 89, bych možná s SSSR bojovat šel , dnes s Ruskem ani omylem.
Vite co je největší prdel, v 89 i dnes tmu velí agnet Pavek a ideologicky to jistí agent Bureš.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Milan
18. 6. 2023 17:15
Odpovědět  Velitel

Nezmatkuji. Předpokládám, že minimálně 70% Čechů by směrem na východ útočilo s bílým kapesníkem na bodáku.

Helena
20. 6. 2023 10:58
Odpovědět  Velitel

Nic z toho, co píšete AČR nemá. Ani mít nemusí a ani dle rozkazu pasáků nesmí! Jestli čecháčkové půjdou do zákopů na ukradinu, pojedou ve střežených vlacích v civilu a beze zbraně a bez mobilů! Někde na poli vlak zastaví, čecháčky vykopnou rovnou do zákopu a životnost tohoto materiálu cca 4 hodiny. Už to chápete?

Natalij
18. 6. 2023 16:34
Ohodnotit příspěvek :
     

I když je to výstřih toho nejostřejšího, co Řehka vyřkl na zasedání náčelníků již dne 21.2.2023, nebo jak tomu sejšnu říkaj, tak je dobré to stále připomínat. Prostě oni to myslí vážně. Naše válka to není a jen nás chou do ní zatáhnout. Proč by nás mělo zajímat, že si to USA na Ukrajině od roku 2014 rozdává s Ruskem? Výrazně mnoho hloupých západních Ukrajinců (původně v podstatě Poláků a Litevců – to po celý středověk) se nechalo důsledně přeprogramovat v nenávistníky Rusů. Ostatní tam žijí ve strachu a drží hubu nebo už dávno zdrhli. Ti z východu této země která v této podobě nikdy samostatně neexistovala zdrhli do Ruska, neb východ současné Ukrajiny byl přes tisíc let Ruskem. Ti ze Zakarpatí, co byli přes tisíc let Uherskem – před tím Velkomoravany, zdrhli na Slovensko, do Čech nebo do Maďarska, sem tam někdo do Rumunska – ti z Bukoviny. Ti ze západu Ukrajiny do Polska neb tato území byla 800 let Polsko-litevskou unií, to ale po té co obsadili původní Kyjevskou Rus a jen do cca roku 1790, kdy bylo Polsko rozprášeno (území od Varšavy přes Lvov po cca Kyjev)

Natalij
18. 6. 2023 16:52
Odpovědět  Natalij

Polsko-litevská unie byla toho roku cca 1790 (ne-li dřív, nutno ověřit) rozdělena mezi Císařské Německo, Rakousko-Uhersko (konkrétně obsazeno Rakouskem – Halič a to je Lvov) a Carské Rusko. Až po 1. sv. válce z vůle vítězných mocností Polsko znovu ustanovili. Po 2. světové jako celek posunulo o cca 200 km na západ. Původní Lvov a spol se stali, spolu s bývalým územím Carského Ruska (to je prakticky vše východně od Dněpru) včetně Zakarpatí, které tam připojil až Stalin po 2. světové – Ukrajinkou socialistickou republikou. Pak tam ještě dolepili okolo 1960 za Chrusčova ruský Krym.

Podstatné je, že v rámci komunistického SSSR byla ta Ukrajinská sovětská socialistická republika jen vnitřním správním útvarem. Něčím podobným jako jsou u nás kraje s centrem v Kyjevě, který byl analogií krajského města.

Je udivující, jak si ti z Haliče vůbec dělají nárok na východ. Nikdy jim ta území nepatřila, nikdy se tam Lvovským nářečím (Ukrajinsština je patlanina mezi ruštinou, polštinou a litevštinou) nemluvilo. Těm ze Zakarpatí navíc začínají dělat problémy též. Zákaz maďarštiny, zákaz rumunštiny, zákaz rusínštiny (v podstatě jede o takovou hodně zkomolenou slovenštinu.

Natalij
18. 6. 2023 17:12
Odpovědět  Natalij

Takž pokud roku 2014 USA skrze jimi rozfanatizované západoukrajince začali obsazovat východ své země ve stylu rusky mluvící spoluobčany vyženeme, převychováme nebo zabijeme. Jejich zem (východní Ukrajinu) obsadíme a pak s USA a NATO dál na Rusko. Ať si tam válčí. Rus do toho bouchnul až v únoru 2022, když už to opravdu začalo připomínat genocidu původních obyvatel. Těch, co tam po 1000 let žili. Pod Carem, nebo SSSR a vždy jako Rusové. Až r.1991 se nechtěně ocitli ve státě který nikdy neexistoval. Ti ze západu tohoto umělého slepence je od 2014 dokonce začali vyhánět z domovů.

Co je nám po té jejich válce?!? První vystřelili ti ze západu Ukrajiny a nyní sklízí plody své práce. Řehkův projev je třeba připomínat. Hajzlové nás také již léta štengrují proti Rusům. Dojdou západo-ukrajinci a nastoupí vyšterngrovaní Poláci a Češi? Ani ti Slováci nejsou tak vyštngrované proti Rusům jak my.

Je to Havlovo práce. My jej prokoukli až tak r. 2000. To jsme poslouchali ty jeho “Co by tomu řekli naši přátelé z USA” a že Rusko je genetické zlo. Slováci ho poslali do prdele hned r. 1991 a začali hledat svou národní hrdost.

Natalij
18. 6. 2023 17:18
Odpovědět  Natalij

Odkaz na celý Řehkův projev je zde:

https://www.novinky.cz/clanek/domaci-velitelske-shromazdeni-armady-hodnoti-lonsky-rok-40423509

Když chceš Filalo, Řehko, Pekarko, Černoško, Rakušane a spol válčit. Tak alou do tanku v tank a jeďte střílet po boku Zelí za oligarchy z USA a jejich přátele. Nás do toho netahejte. To je vaše polívčička. Tak si jí sežerte sami!!!

PeterStuyvesant
18. 6. 2023 17:45
zuza
18. 6. 2023 22:59
Odpovědět  PeterStuyvesant

s tou doktrínou by sa mali mladí slniečkári a liberáli dôkladne oboznámiť, najmä s tým, že “s návratem a podporou kontingentu nepočítá! Toto zjištění vyplývá z dokumentů doktríny, která nijak neošetřuje logistiku druhého sledu, tedy potravin, zásob a paliv frontových útvarů, komunikačního zázemí a zdravotního ošetření”

me2d44
18. 6. 2023 18:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Jako kapitán ve výslužbě k tomu dodám jediné: minulé a současné “špičky” nejprve v r.1995 zlikvidovaly PVOS (protivzdušnou obranu státu), pak zrušily vojenskou základní službu, armádu převedly na “poservefinální” expediční korpus USA. A dneska vyhrožují mobilizací? Kolik “mladých od 18 do 60 let má nějaký výcvik? Nás nad 60 se mobilizace nedotkne, i když jsme výcvikem prošli. Ale to byl výcvik k obraně vlasti, ne k tomu, hlídat někomu pr.del!

Standa
18. 6. 2023 21:25
Ohodnotit příspěvek :
     

Vidím , že tu válčí stará generace ( skušená) proti mladým v rodinách.
Neníto naše vina?

Vanja
19. 6. 2023 00:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Tahle česká banda brzy zakusí otřesy a pak vojenský tribunál.

Frank
19. 6. 2023 01:24
Ohodnotit příspěvek :
     

Není to naše válka a kdo chce válčit, může jít do prvních linií. Černoška, Pekari či Milka můžou jít třeba dělat samaritánky a blbec Fiala do polní kuchyně. Jenom duševní mrzák by šel zabíjet lidi, kteří mu nikdy nic špatného neudělali. Ať zkusí rozdat zbraně záložákům a pak se uvidí, jak na tom doopravdy jsme.

katango
19. 6. 2023 09:08
Odpovědět  Frank

Jo. Jako markytánky by je nikdo nechtěl.

Milan Jakeš
19. 6. 2023 23:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Řepka chce kanonenfutr? Když ho to tolik baví, hrát si na vojáčky, tak ať si ho dělá sám, vůl jeden zelenej.