Krize UKRAJINA

Dodávky kazetových bomb jsou aktem “zoufalství” ze strany USA

Dodávky kazetových bomb jsou aktem “zoufalství” ze strany USA – Moskva
Tento eskalační krok je zároveň přiznáním neúspěchu Ukrajiny, uvedl vysoce postavený ruský diplomat
Dodávky kazetových bomb jsou aktem “zoufalství” ze strany USA – Moskva
FOTO © Sputnik / Viktor Antonyuk
Rozhodnutí USA zařadit kazetovou munici do poslední dávky vojenské pomoci Kyjevu je přiznáním neúspěchu a zoufalým pokusem odvrátit porážku, prohlásil v pátek ruský velvyslanec ve Washingtonu Anatolij Antonov.

“Kazetová munice je gestem zoufalství. Takové opatření vypovídá o tom, že si Spojené státy a jejich satelity uvědomují svou bezmoc,” řekl Antonov novinářům.

Dodal: “Nechtějí si přiznat vlastní neúspěchy a selhání pokusů ukrajinské armády o ofenzivu proti ruským regionům. Proto se dopouštějí nových šíleností.”

Washington nadále zvyšuje sázky v konfliktu “s houževnatostí hodnou lepšího využití”, řekl Antonov a současnou úroveň amerických provokací označil za “skutečně mimo mísu, která přibližuje lidstvo k nové světové válce”.

Bílý dům a Pentagon v pátek potvrdily, že USA pošlou na Ukrajinu vylepšenou konvenční munici dvojího určení (DPICM). Jako jeden z důvodů uvedly, že Západu chybí konvenční 155mm dělostřelecká munice.

Pentagon přiznává zklamání z ukrajinské protiofenzívy
Náměstek ministra obrany pro politiku Colin Kahl novinářům v Pentagonu řekl, že rozhodnutí bylo vedeno “naléhavostí okamžiku” a snahou udržet Ukrajince v boji. Dlouho vyhlašovaná kyjevská ofenziva nepřinesla za více než měsíc bojů, v nichž Ukrajina přišla o desítky Západem dodaných tanků a dalších obrněných vozidel a utrpěla více než 10 000 obětí, podle ruského ministerstva obrany žádné nebo jen malé zisky.

Antonov uvedl, že tento krok USA ignoruje obavy spojenců Washingtonu – z nichž většina ratifikovala Úmluvu o kazetové munici – i obavy generálního tajemníka OSN Antonia Guterrese. 

“Zarážející je krutost a cynismus, s jakým Washington přistoupil k otázce předání smrtících zbraní Kyjevu,” řekl velvyslanec. “Administrativa zcela ignorovala argumenty o nehumánnosti takového kroku, které vyslovili odborníci, lidskoprávní aktivisté a zákonodárci, a zavírala oči před civilními oběťmi. Nyní bude vinou Spojených států po mnoho let existovat riziko, že nevinní civilisté budou vyhozeni do povětří nefunkční submunicí.

https://rb.gy/1w292

sdílet na

98 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pavel K
8. 7. 2023 12:52
Ohodnotit příspěvek :
     

Je takový problém, že když ta dodávka překročí UA hranice, Kinžál a prásk.

delnas
8. 7. 2023 13:47
Odpovědět  Pavel K

Jen bych to upresnil zatim s ochuzenym uranem… a pro vystrahu treba jen 3 mista…Kyjev, Rzesow, ….+…
Nestaci…?pokracujeme ” politika mrtveho muze…..
a Bidena hned dalsi den odvezou v cernem plastovem pytli….co nebylo mozno…… bude vyreseno za par hodin….
Podivejte se par mesicu nazpet…Tanky Abrahams, …Leopard… Houfnice 155……Ted se Mluvi o
F 16 etc…nic vam to nerika….?
Na hruby pytel HRUBOU zaplatu….
Jinak je to nudny …jeden den dopredu a druhy zase dozadu…
Uzivejte si slunicka pratele a letni pohody…
Mozna je to naposled….

Pavel K
8. 7. 2023 14:58
Odpovědět  delnas

Tak já plně důvěřuji Gosudarovi, nic jiného mi ani nezbývá. On určitě ví co mají dělat, ale sám jste to napsal že je to už i nudné a jak to vypadá Západ potřebuje tvrdou odpověď. Jestli by se to pak rozjelo, tak se to rozjede!! Jak říká jeden můj kámoš, “o týden dřív, nebo o týden dýl, vždyť je to jedno”. Oni pokoj nedají, teď jsem si pustil u Železného lipánka, ten je natěšený na ukradinu, že mušel včera stopro rozkouřit zeleninu. Pak tam byla ta Detoxonovaná zmije jedovatá a kašpárek z ANO. To by měli poslouchat voliči Babiše jak tento poslanec hýkal blahem a kejval lipánkovi hlavičkou jako oslík v Klatovech. Vcelku humorné to poslouchat.

8. 7. 2023 16:26
Odpovědět  Pavel K

Chlapi, včera jsem zachytil zprávu, že ty kazety z důvodu, že Šmuel má už všechny sklady tak vybrakovaný, že je to to jediné, co mu ještě ve větším množstvím zbývá a čím může banderům “vypomoct”. A že Eurosajuz je na tom stejně.
Ne že by to něco měnilo a byli by proto o fous menší pekla zplozenci, ale na druhou stranu, pokud to tak skutečně je, je to svého druhu pozitivní zpráva (tedy pokud opomineme atomarzenál, kterej jedinej má ještě Šmuel ve větším množství), protože nepochybuju, že to Gosudar a spol. zvládnou.
(Jen tak mimochodem, když se s kazetovkama někdy před týdnem začalo strašit, tak Gosudar pijánko řek, že žádný problém, že Rusko má také velké zásoby kazetovek a pokud je natobandeři použijí, odpoví jim stejnou meducínou. Nemám odněkud, ale z jednoho intervjů na vlastní uši vyslechnutého – tedy až na tu meducínu, on použil, tuším, že recipročně.)
No a až dojdou Šmuelovi kazetovky, tak už zbývá jen buď atomválka, nebo kapitulace. Samosebou obalená do keců o jednání a dokopou do toho pod humánními kydy bandery, aby Šmuel neztratil xicht, ale bude to bezpodmínka. Atomválku tak na 90% vylučuju – kdyby z ní neměli bobky, tak by už dááávno exemplárně vymázli KLDR.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Teuton
8. 7. 2023 16:59

Na ruských serverech se zcela otevřeně píše, že pokud Ukrajina kazetovou munici použije, Rusko zasype ukrajinská města tou samou municí.

Pavel K
8. 7. 2023 17:49
Odpovědět  Teuton

No a to je právě o co tu může jít!! Šmejdům je šuma fuck jestli budou umírat ukrajinci nebo rusi. Nebo né? 🙄 😥 👎
Tak nějak i odpověď pro Milana. 🙋‍♂️

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
delnas
8. 7. 2023 17:57
Odpovědět  Teuton

tak to ma byt/////TIK za TAK a jeste trochu navrch….
Potom si vas zacnou vazit….

Jak to rika V.Pjakin ??? Lepsi osviceny nepritel nez tupe hovadko jako pritel…????

Albi
8. 7. 2023 17:52

Pjakin ze 3. 6. – už jsi viděl/četl?
Pokračování s Prigožinovou vzpourou, ale i několik zajímavostí – okrajově zmínka o Chruščovovi – analogie “převratu”, situace ve Francii – souzvislost se špatným stavem USA a role Lukašenka – není vůbec tak jednoznačně osobou k obdivování, jak se mnohým zdá.
https://pjakin.blogspot.com/2023/07/otazka-odpoved-vv-pjakina-ze-dne_7.html

8. 7. 2023 20:01
Odpovědět  Albi

Před chvílí doviděl. Co se týká Batky – no dyk. Já si to s tím zatčením a ty Baťkovi kecy jak Rusko fuj pamatuju. Dva hadi (ono jich je víc, ale myslím ty už etablovaný) na prsou – Baťka a Recept Osman. Naštěstí je Gosudar špičkový fakír a ví jak hrát, aby tančili jak potřebuje. Na ty další hady ostatně taky dojde až přijde čas.
Hmm… Kuchtík… Zatím si furt myslím co jsem tu už omlel. Názor bych změnil pouze tehdy, pokud by wagner vyšuměl do zapomnění. Pokud ale bude dál fungovat, nevidím důvod ho měnit. A další věc – jakejpak furt dokola Kuchtík sem a Kuchtík tam a Kuchtík to a Kuchtík ono? Velitel Wagnera je, co vím, Utkin.
Taky sranda – na některém ruswebu jsem zachytitl, že prokurvátor či kdo uvolnil zabavené zbraně (bohužel, zda zabavené wagnerům, nebo Kuchtíkovi, jsem toho nevyrozumněl) a že si pro ně má Kuchtík dojet do Petrohradu. A druhý den plno šumu a kydů kolem, jak to tedy je s tím jeho vyhnanstvím a plky samý, ale o tom, že si jel do Petrohradu pro zbraně, které mu stát vrací, ani ťuk.
Politruk zkrátka krom analýz ještě uklízí a zametá. Akorát na dvou místech drobet ujel. Jedno ujetí ti přilepím dolů, abys věděla jak to myslím; sem se to už nevejde.

8. 7. 2023 20:01

Krácená citace politruka:
“…Přestože jeden a ten samý mafián posílal jedny i druhé, jedny, aby sehráli roli záporáků, a potom ty druhé, aby sehráli roli klaďasů. …
Napřed jim zařídili problémy, a potom je těch problémů jako zbavili. Tak proč je Prigožin zelenáč? Protože měl možnost zjistit, jak ho vodí za nos. On měl přímou možnost. Protože s těmi lidmi byl v bezprostředním kontaktu, mohl rozpoznat, kdo mu ty problémy vytváří a kdo je potom řeší.
Jak to všechno funguje, on to viděl, on musel ty vazby vidět. Mohl to proanalyzovat, jenže to neudělal. Stal se hloupým pěšákem, figurou určenou k obětování ve hře velkých korporací. A jmenovitě těch zrádců, kteří se rozhodli provést státní převrat.”

Vypichuji: “….mohl rozpoznat, kdo mu ty problémy vytváří a kdo je potom řeší.”
Co na tom nesedí? Maličkost – Kuchtíkovi problémy nikdo neřešil.
Vytvářel je Gerasimov a možná Šojgu – ale kdo je řešil? NIKDO !!!
Kde je potom ta vazba, kterou musel vidět?! Kde je ten “temný vzadu” s kterým byl Kuchtík ve styku o němž musel vědět? Co tady je kurwa k proanalyzování bez toho tajemného “řešitele”?!
Pokud někdo řešil, pak veřejné mínění a bobky Šojgua a Gerasimova. Tečka.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
8. 7. 2023 21:26

Taky nevím, ale v minulém díle na začátku říká, že všechno zatím říci nemůže, “tak o tom nebudeme mluvit ani tady” – možná později z toho vyplyne nějaká další postava, kterou ještě nikdo nezmínil.
A co se týká “Recepta Osmana”, teď večer na Seznamu
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-cesky-special-veze-z-turecka-vedle-zelenskeho-i-zajatce-z-azovstalu-233728
„Vracíme se z Turecka a vezeme domů naše hrdiny,“ napsal Zelenskyj.
Podle původního ujednání měli zůstat v Turecku až do konce války na Ukrajině.
xxxxx
Je to pěknej hajzlík ten Erdo ale na podrazáka Fialu nejspíš nemá. Nemyslím tím jejich přístuip k Rusku, ale k vlastním občanům.

Pavel K
8. 7. 2023 21:55
Odpovědět  Albi

Ten Erdo je pěknej zmetek, ještě o něm uslyšíme o tom nemám strach. Uvidíte, ten pomýšlí hóóódně vysoko.

9. 7. 2023 12:39
Odpovědět  Albi

Souhlas, nebudem se v tom už patlat. Však vono to časem vyleze. Nebo taky ne. Ale práci odvádí politruk dobrou, to zas jo. Akorát že už kvůli těm jeho vlajkovým záchvatům a zadkůlízání už nečekám až to Yveta nadabuje a jdu radši na titulky – teď chodím na Irenu, že je to u ní, jako u překladatelky, nejdřív – pročež musím dřepět s prstem na myši abych se těmi jeho záchvaty proklikal a tím pádem při tom nemohu nic dělat. Jako třeba vařit či něco kutit a tak.

Jo, mimochodem – pídil jsem jako bl-bec kdy, v jakém období, byla rudá vlajka historickou vlajkou Ruska, jak omílá koldokola Pjakin, že mám mezery a že si je musím doplnit, ale krom toho, že v období SSSR, jsem nic jiného nevyšťoural.

Recept je sice hajzlík, ale vozit somrskřeta vládním speciálem a pak se ještě prsit, že jím převezli “hrdiny” do Banderstánu, to už je zpozdilost. Hádám, že se Osman “hrdinů” rád zbavil.
Přístup k vlastním občanům… Hm… Poslední státohlava která měla přístup k vlastním občanům byl Normalizátor. Byty, podpora rodin, podpora zemědělství, školství, zdravotnictví, Temelín, Dukovany… Ani by se to sem nevešlo.

Pavel
8. 7. 2023 18:59
Odpovědět  Pavel K

Ne!Tento problém musí Rusko řešit již při příletu na letiště při překládce! Jedno jestli je to Polsko,Rumunsko,Slovensko či Česká republika!Protože po vyložení z letadla je munice naložena do civilních kamionů a přepravována na Ukrajinu! Myslíte si, že ten nepřetržitý tok kamionů od nás na Slovensko a zpět je známka nastartovaní naší, či Slovenské ekonomiky ? Houby s octem! Většina nákladu je válečný materiál pro Ukrajinu.Tudíž dle mezinárodního válečného práva legální cíl pro Ruskou armádu! To je jediný možný způsob zabránění dalších lidských ztrát na Rusko-Ukrajinské frontě. Tomu, kdo ještě nepochopil o co jde na Ukrajině doporučuji najít si prohlášení Sőreše z r. 1993,že západ pokud chce oslabit nebo zničit Rusko musí využít východoevropské lidské zdroje a západní materiální zdroje.Tak co ovce,chcete umírat za blaho USA a západu?! Pokud ano, podporujte vládu “pětikolky” a pomoc Ukro-náckům!!!

Pavel K
8. 7. 2023 19:24
Odpovědět  Pavel

Tak mě by to osobně nevadilo, jen když to napálí už v zemích NATO, tak je asi problém.né?!! No a pochybuji že by se nedokázali trefit do kamionu-nů. A hotovo.

zuza
8. 7. 2023 20:49
Odpovědět  Pavel

a preto mali byť všetky železničné a cestné prechody na ukroRuinu už dávno zlikvidované!

katango
9. 7. 2023 10:59
Odpovědět  zuza

Proč? Takhle to Rusům vozej pěkně vcelku a na dostřel ne tak sofistikovaných a tudíž drahých zbraní. Musej to v nějakých velkých skladištích shromáždit než to rozvezou. A taková skladiště Rusové rutinně ničí.

Velitel
8. 7. 2023 20:06
Odpovědět  Pavel K

Ano docela to problém je a kinžálem je to už celkem nesmysl.

  1. Jak zjisite kde a kudy to povezou? USA to doveze nejspíš do Polska a z polska to naloží na neoznačeny civilní kamion, je problém zjisti kdy a kde to vjede na ukrajinu.
  2. Je to cenově celkem nezajímavá munice na kamionu toho bude x tun cena v řádu set tisíc dolarů. Kinžál nebo Kalibr je 10x dražši,
sizok
8. 7. 2023 20:24
Odpovědět  Velitel

Veliteli, máš naprostou pravdu. Přerava, jako u jiného vojenského
materiálu, probíhá zásadně v noci. Kinžal je ni zbytečně drahý.

Pavel K
8. 7. 2023 20:41
Odpovědět  sizok

Né né né, jak píši dole napadl mě z legrace zrovna Kinžál, ale pozor kdyby to bylo ne na kamionu ale třeba na veliké lodi? A co se týče té přepravy, mám znalosti(nejsem fízl) jak kluci třeba z hospodášský sledují přepravu ať je třeba multikárou. Všechno jde.🙋‍♂️

Pavel K
8. 7. 2023 20:34
Odpovědět  Velitel

Velitel zdravím a hezký večer.
Tak samozřejmě MÉ použití slova Kinžál byl nadnesen. Ale neříkejte mi, že nelze zjistit na jaké kamióny to budou nakládat atd. Mají ostříží oko, všude špion vod Čoudelky (sranda). Heleďte já vím jak se pověsit na kamión a jiné dodávky a být za nimi až do místa určení. Pak udat souřadnice a prásk. Vždyť už dnes je to díky vyspělé technice PC hra. Ale ANO jestli je zájem zlikvidovat, ale sem už nevidím. 😊🤦‍♂️🙋‍♂️

sizok
8. 7. 2023 20:37
Odpovědět  Velitel

Přesně tak, veliteli.

Pavel z Moravy
8. 7. 2023 13:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Když si vzpomenu jaké demonstrace probíhaly v samotných USA proti válce ve Vietnamu a to byla takzvaná hipísácká mládež, tak teď je mi o to více smutno co toto je za mladou rozežranou a rozmazlenou generaci. Stav tohoto západního světového společenství se dá komentovat jediným slovem- hnus.

Frank1
8. 7. 2023 13:41
Odpovědět  Pavel z Moravy

Hipisacka mladez jako mlady Kerry a Stoltenberg uz dnes nedemonstruji proti valce. Za dolary valky zazihaji a podporuji. O dnesni mladezi nema cenu diskutovat.

8. 7. 2023 16:29
Odpovědět  Frank1

Vlastně ani o stářeži.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Zdena
8. 7. 2023 17:42
Odpovědět  Frank1

Máte pravdu dnešní mladí jsou tak zblbli až to bolí dovolila jsem si odpočinout na Djerbě a seznámila jsem se tam s dvěma Ruskama úžasné back v mém věku přez 70. Viděla mně s nimi mluvit naše mladá delegátka animatorka a zděšeně se mně zeptala (Vy se bavíte s těma Ruskama?)Tak jsem jí řekla Vám něco udělali mně ne,jemi smutno podotknu vysokoškolačka tak nevím.

Zdena
8. 7. 2023 17:43
Odpovědět  Zdena

Babči

Pavel K
8. 7. 2023 17:53
Odpovědět  Zdena

I kdyby takováhle koza pečená měla čtyři VŠ, tak je stejné degradovaná kráva mdlého rozumu.

zuza
8. 7. 2023 21:00
Odpovědět  Pavel K

tak slečna delegátka asi tú VŠ má alebo ju študuje, asi nejaké gender štúdiá, masmédiká alebo politológiu, keď je tak v obraze. To sú školy, čo sa dajú zvládnuť s IQ barbie.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
8. 7. 2023 21:25
Odpovědět  zuza

😊 😊 😊 😊 🙋‍♂️

Eva
8. 7. 2023 13:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Rusko, vzpamatuj se!
Stalinův průliv! Hned!!!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
8. 7. 2023 15:42
Odpovědět  Eva

A uvědomujete si, že i v USA žijí lidé, kteří US politiku neovlivňují a ani ovlivnit nemohou? A pravděpodobně s ní nesouhlasí, tak jako ny?
A co kdyby se v Rusku začaly masivně ozývat hlasy tzv. prostých Rusů – “Hoďme to na českou kotlinku – a hned! Podporují Zelenského,- dodávjí mu zbraně i peníze, cvičí jeho vojáky,…” – to bychom taky vítali?

Markýza
8. 7. 2023 15:51
Odpovědět  Albi

Podepisuju

8. 7. 2023 16:31
Odpovědět  Markýza

A proto vás mám holky rád. 🙂 🙂

Markýza
8. 7. 2023 16:57

🙂 a my vás taky 🙂

Albi
8. 7. 2023 18:00
Odpovědět  Markýza

Teď zas podepisuji já a snad se nepohádáme 🙂

Výše jsem dala odkaz na nového Pjakina – po svém zvyku trochu rozvláčný s mnoha odbočkami, ale i ty jsou zajímavé.
Tak ještě jednou:
https://pjakin.blogspot.com/2023/07/otazka-odpoved-vv-pjakina-ze-dne_7.html

Markýza
8. 7. 2023 20:10
Odpovědět  Albi

No když já ho nějak už nedokážu strávit, po páté větě naprosto ztrácím pozornost. Neřekneš stručnej výcuc?

8. 7. 2023 20:48
Odpovědět  Markýza

Stručnej? Tak jo. Myslí to s lidmama dobře.

Markýza
9. 7. 2023 09:52

No tak to já taky a nenakecám toho tolik 😎

9. 7. 2023 12:46
Odpovědět  Markýza

Nojo, ale on to myslí dobře komceptuálně.

Markýza
9. 7. 2023 16:33

A já jako ne, nebo co? 🙁

Albi
8. 7. 2023 21:49
Odpovědět  Markýza

Jen tak “z hlavy” to nezvládnu a zkopírovat a trochu “učesat” mi trvá dlouho, protože to formátování je tam otřesné. Na každém řádku pár slov, věty “rouztrhané” po 3 – 5 slovech pokračování na dalším řádku se musí spojovat a ještě k tomu jsou ty řádky od sebe odděleny dalším dalším prázdným, ten zrušit a podobně.

Jeden další zdroj si dal s Pjakinem pauzu (to před čayem objevil Milan) a dodnes ho ještě nevzali zpátky do party.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Markýza
9. 7. 2023 09:51
Odpovědět  Albi

Tak ono je to fuk, až to bude skutečně důležité, nějak se to dozvím.

9. 7. 2023 13:10
Odpovědět  Albi

Já teď chodím rovnou na Irenu – https://vk.com/irenaaneri – že to je u ní nejdřív.
Krom toho se tam sama zapojuje do diskuze – jako např. zde, kde jsem objevil, že nejsem sám, co si myslí co si myslí, což mě povzbudilo. Viz:

“Nejspíš šlo o to, zabránit zrádcům v GŠ umožnit jaderný útok proti Rusku (pouze prolomení obrany při protiofenzívě se mi zdá málo, i když i to se mělo v důsledku stát, navíc v záloze číhala právě čistě náhodou cvičící vojska NATO). Proto bylo prvořadým cílem wagnerovců obsadit štáb v Rostovu. Jak zabráníte zrádcům, kteří se ještě ničeho nedopustili, aby umožnili z titulu svých funkcí takový útok? Tak, že příslušný štáb obsadí “vzbouřenci”. Proto taková sehranost v jednání wagnerovců.”

Věřit mi to nemusíš, ale objevil jsem to včera, když jsem pídil nejnovějšího politruka a pak projížděl diskuzi. Proto povzbudilo. Že nezávislá skoro shoda.

https://ksb-csr.net/threads/pmc-wagner.531/post-13391

Konec patlání.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
8. 7. 2023 20:47
Odpovědět  Albi

Pohádáme, se vsaď že jo. Jo, jsem si vzpomněl. Ta Albi tady na tom, co je podčmárnutá dole, jsi ty? Jen zvědavost.

https://myslenkyocemkoli.blogspot.com/2023/07/v-v-pjakin-k-celemu-prubehu-prubehu-puce.html

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
8. 7. 2023 21:38

Jo – já jsem den předtím ten závěr vytáhla z přepisu a dala do diskuze, druhý den jsem se koukla, jestli nejsou další komentáře a místo toho jsem ho našla jako článek.
Ale nevšimla jsem si, že byl i s podpisem – až teď. 🙂

9. 7. 2023 13:13
Odpovědět  Albi

🙂

8. 7. 2023 20:49
Odpovědět  Markýza

se pýřím. 🙂

Pavel K
8. 7. 2023 17:56

Zase jsem přišel po psu!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️

Eva
8. 7. 2023 16:29
Odpovědět  Albi

Ano, to všechno vím. Vím, že my také všichni nejsme stejní. Ale- zvolili jsme co jsme zvolili. Mladou generaci jsme vychovali jak jsme vychovali.
Za všechno se platí.
V mnoha zemích se lidi bouří. Vlády padají. A u nás?
Nic, nic nic. A prosím, neoperujte Rajchlem.
Smrt nepřeji nikomu.
Ale zajímavé je to, že ve čtrnáctém, když ukři zaútočili, byl klid. Ticho. Jakoby se nic nedělo. Ale dělo.
A za chyby se platí.

sizok
8. 7. 2023 20:34
Odpovědět  Eva

Kdo chtěl vědět, ten věděl. Kdo nechtěl…
Video z před lety : http://www.youtube.com/watch?v=orQMX1J8kY8

Zajimavý je postoj toho blbce redaktora, už tehdy naprosto vygumovaný.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
8. 7. 2023 16:32
Odpovědět  Albi

Jistě že existují…to je také důvod proč ještě existují… :)) A s nimi i zbytek světa…
Protože dobojováno ještě není…ale vítězství je na dohled…
Kdy bude ta menšina…superbohatých Parazitů zašlapána do země…ve prospěch zbytku lidstva… .)
I v USA je to dnes drtivá menšina…co zastává oficiální názory…jen jim to ještě nedošlo všem…
Je to velká země.

Pavel K
8. 7. 2023 17:55
Odpovědět  Albi

Nóóóó, měli by právo a MY bychom mušeli držet Renault. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

delnas
8. 7. 2023 18:02
Odpovědět  Albi

A otom to je….STRACH…ten vecny strach….

Ja mu vyrazim zuby….oops…ale co kdyz on vyrazi zuby i mne…oops a i buran zacne premyslet….

Kazdy touzi zit…ale kdyz to nejde no tak at nezije nikdo….tecka…..

zuza
8. 7. 2023 21:12
Odpovědět  Albi

ale zas od čias hippies neviem o tom, že by nejakí tí nevinní hnUS občania protestovali proti politike svojich vládcov, takže s ňou súhlasia, t.j. so zničením Grenady, rozbitím Juhoslávie, bombardovaním srbských civilov, arabskou jarou a zničením 5 či 6 afrických a ázijských krajín (ktoré majú drzosť, že sedia na zdrojoch americkej ropy), “oslobodením” Afganistanu, vojnou a hladomorom v Jemene, určite mali svoje špinavé paprče aj v situácii v Eritree, Sudáne… A keď sa pýtali sporiadaných emérických občanov pred rokom na ulici, či majú hodiť atómovku na Rusko, tak takmer všetci nadšene súhlasili. A keď ich požiadali, aby ukázali to Rusko na mape, tak ho hľadali niekde v Afrike či v Grónsku.

Jaris
9. 7. 2023 02:20
Odpovědět  Albi

No hlavne ze hnUSAci premysleli stejne utlocitne, kdyz se bombardovaly Jugoslavie, Libye, Syrie, Vietnam, Afghanistan, Japonsko a dalsi nestastne staty, ze?
Eva ma pravdu. USA uz davno mely byt za valecne zlociny potrestany. A vubec, kdyz se kaci les, litaji trisky.

Frank1
8. 7. 2023 13:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Ano, krutost a cynismus ze zoufalstvi jsou to.
Ja bych ty co to schvalili vyhnal do terenu, kde ty miny jsou a dlouhym bicem je tam honil dokola..
Aby si uvedomili co pachaji. Kasetove miny jsou hrozna zbran. Nedavno jeste Psaki rekla, ze jejich pouziti je valecny zlocin. Kdyz jim tece voda do bot tak uz to neni valecny zlocin.
Rusove, vse je dovoleno i vam!
Je treba potrestat Bidena a US kongres, ktery to schvalil.

Jura S
8. 7. 2023 14:57
Odpovědět  Frank1

Dědka Bideta hned jak vyleze někde mimo USA zatknout za válečné zločiny a na místě zastřelit…

Autor
8. 7. 2023 15:17
Odpovědět  Jura S

ON je v Evropě …

zuzana
8. 7. 2023 14:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Moskva odsuzuje kazetovou munici jako „teroristickou metodu“ vedení války

https://aktax.cz/moskva-odsuzuje-kazetovou-munici-jako-teroristickou-metodu-vedeni-valky/

Jura S
8. 7. 2023 15:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Ukrajinské dětičky, nebudou mít nožičky, postará se strejda Sam…

Albi
8. 7. 2023 15:43
Odpovědět  Jura S

Fuj! Děti do toho netahejme, prosím. 🙁

zuza
8. 7. 2023 16:42
Odpovědět  Albi

veď má pravdu, až na to, že sú to ruské detičky… veď aj tie motýlikové (krásne meno pre ohavnú vec) nášľapné malé míny, čo ukronacisti tak radi rozsypávajú nad Donbasom, aj tie v prvom rade zabíjajú a mrzačia deti
V Hirošime zomrelo 145 tis. ľudí a v Nagasaki 75 tis. ľudí len priamo pri výbuchu, takmer výhradne civilistov, koľko z toho bolo detí? V My Lai zabili okolo 500 detí a žien, pred smrťou ich znásilnili, mučili, zohavili… V Iraku ako priamy následok sankcií zomrelo 500 tis detí. A vinník je stále ten istý – ktorému sa vaša i naša vláda a dosť veľká časť obyvateľstva pchá do riti.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel K
8. 7. 2023 18:06
Odpovědět  zuza

zuza je mi zle jen když to po vás čtu. Nedokážu si představit, že by tenhle osud potkal moje vnoučata. Ale rodiče jsou příznivci fialového hnusa a ukrajinských “maminek”…….a dědek se může podělat. 🙋‍♂️🙋‍♂️👍👍

Albi
8. 7. 2023 18:08
Odpovědět  zuza

Právě proto.
Všimla jsem si, že když je těch násilností až příliš a často se o nich mluví, píše, jejich smrt nebo zranění se dopodrobna a dlouze rozebírá, lidé otupí a pak se i na smrt dětí dívají často lhostejně.

Lidi nemůřou žít v trvalém stresu, zrovna tak, jako trvalá radost, nebo zábava, která zevšední a znudí, pak se hledá nějaká vzrušivější a vede to možná až k sadismu.

zuza
8. 7. 2023 18:59
Odpovědět  Albi

áno, to je pravda. Ľudia totálne otupeli a smrť a utrpenie každodenne vídané na obrazovke sa ich nedotkne. Žiaľbohu, moc masmédií je strašná a tie sú v moci satanistov. Kedysi filmári – umelci dokázali urobiť vojnový alebo podobný film tak, že divák nevidel ani kvapku krvi a ani jednu sadistickú scénu. A aj tak sa film dotkol duše človeka. Dnes tečú vo filmoch potoky krvi, ľudí mučia, upaľujú, sťahujú z kože za živa, a diváci na to čumia a vyžívajú sa v tom.

Pavel K
8. 7. 2023 18:01
Odpovědět  Albi

Která mezinožka řasnatá dává Albi mínusáky, však jke to kkurwwa tak jak napsala. Jen Jura to napsal trochu morbidně, já jsem pro každou prču ale asi tento -tu větu bych napsal decentněji. 🙄🙄🙄🙄😢👎👎🙋‍♂️

Aleš
8. 7. 2023 15:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Další válečný zločin USA.
Nastal čas aby se svět domluvil, přestal používat dolar a přestal s USA obchodovat.
Pak už jen čekat. Na konci rozdělení USA do samostatných státu bez armády.
A bude klid.

Pavel K
8. 7. 2023 15:32
Odpovědět  Aleš

….domluvit? Jsou tu dvě kobyly, jedna na Východě a druhá na Západě. Co se asi stane když jedna začne dodělávat? Ano pořádně kopat, ale tuna nejsou kobyly, jsou to bezchakterní zločinci prahnoucí po moci. Ale váš scenář bych lidstvu přál, ale kdoví co si přejí ostatní s kufříkama.

delnas
8. 7. 2023 15:36
Odpovědět  Aleš

Nebude priteli,
podivej se nekolik stoleti nazpet do Historie…
Roli USA prevezme dalsi supervelmoc pomalu se dostaneme tam kde jsme dnes…

ale nazpet ke kazetove munici… neni to tak davno kdy amici pouzivali napalm ci fosfor ve Vietnamu na civilni obeti….
Vsechny staty podepsali zakaz s vyjimkou dvou…/ 2 /
Kdo to byl?……izr.el a usa…..

No a co se stalo? nic… tak jako se nestane nic dneska….
Proc pokracuji ?? je tam vice cilu….. asi proto, ze nebyly splneny cile SVO…
denacifikace mimo jine….

a co dal? ja nevim jak vy, ale ja jdu posekat travu a potom sup na bazen…..

Pavel K
8. 7. 2023 16:25
Odpovědět  delnas

V sobotu takhle už dlouho? Nejlépe v neděli v 13hodin po O. To mám nejraději, když udělám vodorovnou polohu. A jako třešničku na dortu, jeden začne a jelikož je to nakažlivé tak za chvilku vrčí další. No có, když je to třeba žejo!! 😊😊🤣🤣🙏🤦‍♂️🙋‍♂️

Autor
8. 7. 2023 15:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Ano, je to nudné. Cokoliv je proti USA, NATO EU je hnusné a všechno, co udělají oni je naprosto v pořádku. Už se mi ani nechce zvracet. Nejdříve hračky, které ´vybuchovaly dětem v ručkách, pak “zelené lístky” a teď tohle.
Jak je vidět, touha po moci nemá žádné hranice. Všichni teď trošku zapoomínáme, co nám ti samí připravují v těch biologických laboratořích …

8. 7. 2023 15:42
Ohodnotit příspěvek :
     

Nadpis je 100% faktu…
.)
Je na to metoda…
Hou hou houpyhou Vlci už jdou za tebou…
Ta vždycky zabere…
https://www.youtube.com/watch?v=vddb6pQpJQ0&list=RDZ3PYgvZBh7k&index=9&ab_channel=Pawl.DBeats

Markýza
9. 7. 2023 09:54
Odpovědět  Veny232

Na cestu pralesem je vlk nejlepším průvodcem………………………

Burák
8. 7. 2023 15:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Jen si nemyslete! Ta zakázaná munice se použije na území, která případnou Rusku. Takže budou lítat do povětří ruští civilisté, nikoliv Ukrajinci. A v tom je ten rozdíl, proč k tomu přikročili.. Hnus.

8. 7. 2023 16:27
Odpovědět  Burák

Spíš na tu JE v Záporoží…to chtěj ty Americké sv.ně ….

Pijack
8. 7. 2023 17:40
Odpovědět  Burák

Americké svině umí chránit své zájmy i plynem a ohněm – napalm, agent orange… Když jde o jejich demokracii (rozuměj zisk a kořist), tak klidně shodí i jaderné pumy na Nagasaki i Hirošimu. Sami na půdě OSN vykřikují, aby se zakázaly “záludné” munice a přitom je všechny vyrábí jejich zbrojovky. Když vraždili obyvatelstvo v Bělehradě, tak nadopovali piloty bombardérů, aby si shazovaní bomb na nemocnice, školy a sídliště nerozmysleli… co kdyby řadový pilot procitl a udělalo se mu špatně a odmítl vraždit….

zuza
8. 7. 2023 19:09
Odpovědět  Pijack

súhlasím, ale nemyslím si, že je veľa amerických armádnych pilotov, ktorí by mali nejaké problémy s vraždením civilistov. Kurt Vonnegut v jednom románe napísal, že piloti bombardérov s atómovými zbraňami sa cítili ako „samotní bohovia“, mali moc zlikvidovať jedným pohybom ruky státisíce ľudí. Albury, veriaci človek, ktorý zhodil bombu na Nagasaki, prišiel po týždni do mesta a videl svoje dielo. Až do smrti (odišiel k satanovi ako 88ročný) nikdy ani slovom neoľutoval svoj čin. Rovnako ako Tibbets, ktorý zhodil bombu na Hirošimu.

Pavel K
8. 7. 2023 17:44
Odpovědět  Burák

Perfekní úvaha. 👍👍👍

tupý hulvát
8. 7. 2023 16:46
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím,že vinou nevhodné úvodní fotografie nabyli diskutující dojmu,že kazetové pumy rozhazují MINY.Na to je ukrajinci nepotřebují,ty tam rozhazují už rok.Podívejte se na to,co je kazetová puma a nemelte nesmysly o minách.

Autor
8. 7. 2023 17:02
Odpovědět  tupý hulvát

wiki:
Kazetová puma (anglicky cluster bomb) je druh kazetové munice. Skládá se z kontejneru (kazety), který obsahuje určité množství submunice, např. malých bomb.

Odhazovatelná kazetová puma se do určeného prostoru přepraví obvykle pomocí letounu nebo balistické rakety. Např. bitevník Aero L-159 Alca může být vyzbrojen kontejnerovou pumou CBU-87 s 202 kusy submunice typu BLU-97/B. Nad cílem letoun odhodí kontejner, který se otevře v určité výšce nad zemí a tím uvolní submunici. Submunice tvořená např. malými bombami se rozlétne a při dopadu pokryje poměrně velký prostor.Typickým použitím je nasazení proti živé síle, tankům, vzletovým plochám na letištích, pozemním komunikacím a elektrickému vedení. Submunice může obsahovat kovové špony, kuličky, střepiny, napalm, bojový plyn či bílý fosfor.

Problém je v tom, že nemusí vše vybuchnout a pak se to aktivuje podobně jako mina, či “jen náhodně”, či při manipulaci. Největší mocnosti včetně USA, Ruska atd. nepodepsaly konvenci o jejich zákazu.

tupý hulvát
9. 7. 2023 07:28
Odpovědět  Peter 008

Vůbec nechápu,na co mi odpovídáte,vždyť přesně to tvrdím já.S tou wiki,to mi múžete také radit,kudy dojdu doma na záchod.Přesně to jsem si pro potvrzení svých znalostí přečetl a napsal článek o blábolení o MINÁCH.aRGUMENT O nevybuchlé submunici,to je co,pravděpodobnost je totožná s jinou,tedy zanedbatelná.Vy překládáte texty,často vás čtu a nepochopíte text,který je o NESMYSLECH O MINÁCH?

Boomer
9. 7. 2023 08:11
Odpovědět  tupý hulvát

.. v současnosti existují poměrně vyspělé systémy pro tzv. rozptylové kladení minových polí. Používají se specializované vrhače nebo letecké a dělostřelecké/raketové systémy. Má je i naše armáda, nějaké ovšem nedávno odeslala směrem na Východ..
Překlady článků si s odbornými termíny dost často nedokáží poradit, pro některé představuje problém už jen správné přiřazení termínu “zásobník”, zvláště pokud editor nedisponuje dostatečnými znalostmi v oboru. To se týká i Tetky Wiki, tam píše kdekdo kdeco..

Markýza
9. 7. 2023 09:56
Odpovědět  Boomer

Já se o tomhle někde dočetla, že to Rusové mají a dělají a prý že už do těch min montujou nějaký čipy (asi z praček) aby je mohli ve velkém odpalovat na dálku, až nebudou potřeba. Nevíte o tom něco?

katango
9. 7. 2023 11:04
Odpovědět  Markýza

Taky jsem to četla.

Boomer
9. 7. 2023 14:04
Odpovědět  Markýza

.. takové opatření za současné technologické úrovně munice nepředstavuje problém, kupříkladu protitankové miny jsou opatřeny detonátorem s volitelným režimem, včetně časové autodestrukce.
Máte čipovanou vaši psí dámu? V takovém případě nosí vaše psice transpondér bez vlastního zdroje energie s neopakovatelným kódem, s životností cca.25 let, který je iniciován elektromagnetickým impulsem čtecího zařízení. Vybavení detonátoru miny obdobným, poněkud sofistikovanějším zařízením s dalšími funkcemi by nemělo představovat problém. Jak jde o zabíjení, prachy nehrají roli. Válka vždy přináší zdánlivě skokové zlepšení technologií, ve skutečnosti ony novátorské technologie většinou už nějaký čas existují, ale dřímají a čekají na svůj okamžik slávy.

Markýza
9. 7. 2023 16:37
Odpovědět  Boomer

Jo vlkovou mám čipovanou, ono se to dneska musí. Ten váš stafík snad není? No tak teda budu doufat, že mi ji nikdo neodpálí. 😎 Hele a proč to teda nedávají i do těch kazetových a motýlových a já nevím jakých min, aby se to dalo likvidovat?

Boomer
9. 7. 2023 16:50
Odpovědět  Markýza

.. příliš náročné, motýlci se likvidují plošně, reagují na tlak, přijede nějaká ta Božena 5, vycepuje průchod a hurá na ně na vorvaně!

Boomer
9. 7. 2023 16:56
Odpovědět  Boomer

.. můj “Bambusák” je čipovaný od mlada, vozil jsem ho sebou za hranice, v Rakousích jsou na tyhle pejsky takňák vysazení, poserové, prý psí bojoví zabijáci! To ho neviděli při gaučingu.. neviňátko učiněné.

tupý hulvát
9. 7. 2023 12:09
Odpovědět  Boomer

T O SNAD NENÍ MOŽNÉ,vždyť o tom,že miny rozhazují ukrajinci už rok píši už ve svém prvním komentu, který je tady kritizován!Proč mi to píšete?Já jsem jen tvrdil,že kazetové pumy nerozhazují žádné miny.
To opravdu nemá cenu polemizovat s lidmi,kteří nečtou na co reagují.

Boomer
9. 7. 2023 13:48
Odpovědět  tupý hulvát

.. možná to bude tím, že reaguji výhradně na váš koment 9. 7. 2023 07:28, a vaše dřívější vyjádření v tomto směru jsem nečetl. Víte, já už jsem vetchý penzista, ledacos nestíhám a leccos mě ani nezaujme natolik, abych tomu věnoval hlubší pozornost. Vaší laskavé pozornosti možná uniklo, že moje vyjádření se týká výhradně technické stránky věci a nedělám si iluze, že by snad kazetovou munici používala pouze jedna strana. Některé snímky zničené techniky o tom vypovídají velmi jasně..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pijack
8. 7. 2023 17:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Vyberte si: “Ruská raketa zasáhla obytnou budovu ve Lvově, nejméně čtyři lidé zemřeli”. Ve skutečnosti v důsledku útoku na vojenskou akademii ve Lvově byla zasažena kasárna, kde se nacházelo asi 800 ukrajinských vojáků a žoldáků ze západních výcvikových středisek. Na území akademie se také nacházela západní obrněná vozidla.

Kdo lže, ten i krade. U nás se krade hodně, hlavně na ČT.

Slova k zapamatování: Prý Ruská armáda měla na Ukrajině ztratit už polovinu své bojeschopnosti, včetně až 2500 tanků, říká vlivný admirál a náčelník britských ozbrojených sil Sir Tony Radakin. Rázně odmítl domněnky, že ukrajinská protiofenzíva postupuje pomalu a připojil se k predikcím, že hlavní protiútok Kyjeva teprve přijde. – – – ti propagandisté jsou panečku srandisté 🙂 🙂 🙂


Frank1
8. 7. 2023 18:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Ze zoufalstvi budou zabijet jeste vic Rusu? Koleduji si o ztrestani. Tech co rozhodli, zakazane zbrane poslat nackum!

Vladimír
8. 7. 2023 18:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Dodělávající kobyla nejvíc kope, to se ví už dávno. Rusové zatím kazetovou munici nepoužívali, i když ji ve skladech určitě mají. Teď se to asi změní, a banderovcům se to líbit nebude.

Pijack
8. 7. 2023 18:29
Odpovědět  Vladimír

No jo… ve třicátých letech minulého století se na nás valil nacizmus ze západu… Dnes se na nás valí stejný nacizmus z východu, rozuměj z Ukrajiny. Obojí je stejné. Vlády ostatních zemí se přizpůsobovaly… až se přizpůsobily.

katango
9. 7. 2023 11:05
Odpovědět  Vladimír

Ano, mají. Zacharová to potvrdila.

Frank1
8. 7. 2023 20:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Banky v Australii nevydavaji lidem penize:
https://cz24.news/banky-v-australii-odmietaju-vydavat-klientom-hotovost-prve-vysledky-vojny-proti-hotovosti-vyhlasenej-wef/

Jako pri ockovani tak i pri hotovosti je Australie pro globalisty zkusebnim uzemim. Jak budou lide reagovat a nechaji si to libit? WEF ma sve zastupce vsude ve vladach, kde prosazuji zruseni hotovosti a jeji nahrazeni digitalni menou. Vase vklady, resp. aktiva u banky jsou pod kontrolou banky.
Odstraneni hotovosti povede k nasemu zotroceni, protoze banky nad vami dostanou plnou kontrolu. Nedaji vam vase digitalni penize, kdyz nebudete plnit ruzna narizeni globalistu a vlady..

Karel
8. 7. 2023 20:36
Ohodnotit příspěvek :
     

Největší terorista světa USA ce bojí, že ztratí vůdčí roli ve svět a chce si to vylepšit ještě zuřivějšími činy. Americká sběř je schopna kvůli tomu zničit svět.