historiepolitika

Velký učedník

Díky Maovi Čína převzala ze Sovětského svazu jen to nejlepší a dokázala se vyhnout tragickým chybám.

9. září uplyne 46 let od smrti Mao Ce-tunga (1893-1976) – zakladatele Čínské komunistické strany (ČKS) a Čínské lidové republiky – “jedinečné osobnosti, která zachránila Čínu před neexistencí”.

Argentinský prezident generál Juan Domingo Peron řekl následující slova: 

“Čína vždy půjde dopředu, ale nikdy nezmění svou barvu.” 

Mao byl přesvědčen o nedotknutelnosti čínského socialismu podle obrazu Stalina. To, co bylo v SSSR svrženo společně s osobou, která vše vytvořila, Čínu posílilo a upevnilo.

Mnoho odborníků se důvodně domnívá, že Čína využila to nejlepší ze stalinského SSSR a dokázala se vyhnout tragickým chybám, které podkopaly a zničily Sovětský svaz a KSSS. 

Navíc, v nastoleném kurzu pod vedením Maa, Peking neumožnil Moskvě, aby nakonec i v Číně potlačila Stalina a jeho odkaz hodila do bláta. 

“Tato politika ukázala nejen slušnost Maa vůči Stalinovi, kterého vůdce ČLR navzdory obtížným vztahům nazýval svým učitelem, ale i úspěšnou obranu Číny, politickou a ideologickou integritu učení Marxe-Engelse-Lenina-Stalina” – řekl Chin Pen, předseda Komunistické strany Malajsie (od roku 1948 do roku 2013).

“Dokonce ani v letech své největší moci – 60. a 70. letech, Mao nedovolil oddělit čínský socialismus od čtyř klasiků marxismu …”

V Sovětském svazu byla “rudá kniha” ČKS – slavná kniha citací Maa (1966) – sofistikovaně falšována.  Protože v ní byl více než jednou zmíněn Stalin, hanobený “reinkarnovanými revizionisty Kremlu”, jako vůdce čínského a světového komunistického hnutí.

Mao v rozhovorech s chruščovci vyzdvihl následující vzorec: Stalin má pravdu v 70 procentech, mýlí se ve 30 a trval na tom, ať se v SSSR zastaví hysterie kolem “kultu osobnosti”. Ale to bylo odmítnuto. 

A právě takový vzorec v ČLR oficiálně charakterizuje politiku Mao Ce-tunga. Bez urážek “Velkého kormidelníka” a zvláště bez hanobení jeho sarkofágu.

Mao, pamatující nejen radu Stalina (1950) – “více se učit na chybách SSSR, než na jeho úspěších”, ale také odstranění sovětského vůdce jeho vlastními “učedníky”, zahájil celočínskou komunistickou čistku, od vrcholu dolu a nazval ji Velkou proletářskou kulturní revolucí (VPKR, 1966-1969).

Začala Maovým sloganem:

“Lidé jako Chruščov spí i v naší straně. Jejich množství se stává hrozbou.”

Tragické excesy tohoto období byly objektivně posouzeny v dokumentech ústředního výboru ČKS po roce 1978, tj. se začátkem reforem. Ale na rozdíl od scénáře Chruščov-Brežněv, aniž by se připisovala chybná rozhodnutí výhradně Maovi a navíc bez diskreditace období jeho vlády.

Navíc se značný počet analytiků domnívá, že VPKR zabránila legalizaci “páté kolony” v zemi a straně, stejně jako degeneraci řídících struktur ČLR. 

“Pokud chceme, aby došlo ke stejnému přerodu a následnému kolapsu, ke kterému došlo v SSSR a v KSSS krátce po Stalinově smrti, pak musíme opakovat antistalinistickou politiku Chruščova a jeho následníků. Ale nejsme zrádci jako Chruščovci,” – řekl Hua Guo-feng (1921-2008), předseda Ústředního výboru ČKS a vlády ČLR (1976-1980/81) na zasedání čínského politbyra v červenci 1979.

Tyto strategické teze, čínské vedení, i přes známé strmé otáčky ve svém složení, následuje dodnes.

Ano, sovětsko-čínské vztahy v období Mao Ce-tunga mutovaly od věčného přátelství až po vojenské střety s četnými oběťmi… Obě strany jsou za to odpovědné. 

V každém případě, požadavky Mao Ce-tunga na územní nároky proti SSSR v polovině šedesátých let, stejně jako selhání operace KGB k odstranění čínského vůdce („Plán 571“, 1970-71), vedly ke krvavým střetům na hranicích. I v těchto situacích však strany nezrušily dvoustrannou dohodu o vzájemné pomoci, uzavřenou v roce 1950, navrženou na 30 let. 

Dodržování tohoto dokumentu i po roce 1969 bylo velmi dráždivé pro Západ, zvláště pro USA.

Mao Ce-tung sám vícekrát uznal zvěrstva spáchaná podle jeho pokynů. 

Ale ve vedení Čínské lidové republiky jasně chápou rozdíl mezi skutečnou korekcí předchozích chyb a úmyslnou diskreditací dějin státu a vládnoucí strany. 

Jak tudíž nevzpomenout na to, jak se předpověď Maa adresovaná Chruščovovi v roce 1962, splnila: 

“Začali jste se Stalinem a skončíte kolapsem KSSS i SSSR.” 

Mezitím začal Mao (1974-1976) start testování trhu s přitažlivostí zahraničních investic do řízení ekonomiky Čínské lidové republiky – v oblastech nedaleko od Tchajwanské úžiny, vedle tehdejšího britského Hongkongu a portugalského Macaa. To byl začátek následných celočínských tržních reforem, které následovaly od roku 1980. 

Je pozoruhodné, že část jejich ideologického základu je stále podle posledního díla Stalina – “Ekonomické problémy socialismu v SSSR.” 

Stojí za zmínku, že stalinský princip autonomie (1922), který byl Leninem kritizován, je jádrem administrativního systému Číny, který vytvořil Mao. Vnitrostátní regiony Číny mají status autonomních regionů, nikoliv však unijních republik. To brání odstředivým a zejména separatistickým trendům.

A stalinistický projekt (1950–53) mezinárodní protidolarové integrace se dočkal, jak zdůraznil Lidový deník (1. listopadu 1977), ideologického a praktického rozvoje v Mao Ce-tungově “Teorii tří světů” (1973), která zajišťuje politické a ekonomické integrace skutečně socialistických a postkoloniálních zemí («Друзья золотого рубля» – “Přátelé zlatého rublu”, «ВПК» №13, 2017). Tento kurz je stále realizován v Pekingu.

Mezitím stále pracují zahraniční komunistické strany, které se přeorientovaly na ČLR po protistalinistických sjezdech KSSS (XX. a XXII.). Mao Ce-tung nepovolil pojmenovat města na jeho počest, dávat mu různé řády a vyznamenání, udělovat hodnost maršála, atd.

Takže poučení se z chyb SSSR je Číně dnes jen prospěšné …


Alexej Čičkin, kandidát ekonomických věd

Pro Pokec24 přeložila Janinna.


https://vpk-news.ru/articles/47296

sdílet na

85 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
trtal
9. 9. 2022 01:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Mao ma oficialne na svedomi zivoty milionu Cinanu…Je ale taktez znamo, ze to byl zednar vysokeho stupne a podlehal tak predevsim Vatikanu, Londynu a nadnarodnimu rizeni celkove..

otazkou muze byt nakolik ma drivejsi represe v Cine na svedomi Mao i s komanci a nakolik se ridil pokyny Zapadu…
Mao je v Cine uctivany podobne jako Stalin v Rusku…
U Rusu to chapu a samozrejme vecna slava batuskovi Stalinovi…u Cinanu je to vic nez sporne…

Samozrejme raketovy vzestup cinske ekonomiky a jeji dnesni obrovska sila by nebyla mozna bez povoleni, financovani, direkci a celkovych planu nadnarodniho rizeni…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
anonym
9. 9. 2022 02:22
Odpovědět  trtal

Cinsti trollove jsou vsude. Nedavno mi jeden tvrdil, ze na Tiananmenu nikoho nezabili, ze si to vymyslel zapad. Drzi jak stenice.

skeptik
9. 9. 2022 08:29
Odpovědět  anonym
trtal
9. 9. 2022 09:49
Odpovědět  skeptik

nepokoje mohly byt, ale jak zname nekonecne podvody, manipulace a lzi zabijackeho Zapadu, tezko verit ….

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
skeptik
9. 9. 2022 12:46
Odpovědět  anonym

Pak se máme divit, že se svět řítí do záhuby, když jsou lidi přesvědčení o svých “pravdách” na 110% a jejich rozhodnutí se odvíjí od těchto “pravd”.

9. 9. 2022 03:17
Odpovědět  trtal

Jasná zpráva.
Byl míšencem vzniklého ze spojení Anunnaki s Replitiánkou, krom svobodných zednářů byl ještě členem Triády, Ordo Templi Orientis, Zlatého úsvitu a Opus Dei, a důvěrníkem Globálního prediktora.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Lev Prch
9. 9. 2022 06:24

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏👏👏👍🙋

trtal
9. 9. 2022 09:54

o co mene vis, o to vice toho tady nablijes..
kdyz nevis, drz tlamu hnupe….

9. 9. 2022 15:50
Odpovědět  trtal

Dutohlave, známo že byl Mao zednář, poskok Vatikánu atd.?! Komu známo?!
Důvěryhodný zdroj a odkaz na něj – nebo sklapni. hlupče.

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 13:19

Milane, tak jak jsem zjistil, kritika pana administrátora Semi mu nevoní. Skutečně mne teď na..ali. 2 podobné příspěvky čekají na schválení. Stačilo pouze říci, že nám je po duchovnu Číny prd, že se máme starat o své duchovno. Bylo to sice obšírnější, ale nějak tak. Nevím co nám je po tom, co zavádějí v Číně. Nám nic zatím neprovádí.

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 13:24

Administrátor P.A.Semi se skutečně projevil. Už vím, kdo to na pokecu maže.

9. 9. 2022 15:58
Odpovědět  Pavel z Moravy

Co ti vymázl? A jsi si jistý, že to byl Semi? Já zjistil, že to maže ještě někdo jiný, jenže Semi mi nevěří, že je pokec hacknutý nějakou trollí serešfarmou, a tvrdí, že to je nějaká občasná chyba systému. Nemyslím, že by to byl Semi. Má sice některé dost svojské názory, ale nemyslím si, že by se snižoval k podpásovkám.

Administrátor
P.A.Semi
9. 9. 2022 20:52

Včera jsem mazal trola Emila, a to včetně odpovědí…

Dnes byl smazaný Pavel z Moravy automatem, obnovil jsem to…
Problém je v tom, že v black-listu je tu slovo ho-vno, a už jsem také narazil na to, že nelze napsat ani Duch-ovno v kuse…

Částečně se vám v zastoupení vedení tohoto podniku omlouvám za nepříjemnost, ale zkuste přemýšlet, proč je “ho-vno” v black-listu…

πα½

Masunta
17. 9. 2022 21:46
Odpovědět  P.A.Semi

Neměl by mít počítač naprogramování na vymazání příspěvku, je-li v něm sousloví Lech-Prch, a Zahrada z Čech ? Také PENNYS třeba. Pčítač by se stal humanitárním odplevelovačem.

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 14:55

Milane, to jsi jim perfektně zrekapituloval, aby měli teď o čem přemýšlet. Starají se o Čínu a nevidí co se děje na vlastním dvorečku. Teď by ještě mohli začít o Pinochetovi a jeho fašistické klice. Na to si ale asi vzpomenout nechtějí.

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 08:44
Odpovědět  trtal

A vy jste ty zednářské doklady viděl na vlastní oči, nebo jste byl přítomen zasvěcení?

trtal
9. 9. 2022 09:51
Odpovědět  Pavel z Moravy

tvoju pichu sem take nevidel…

Lev Prchala
9. 9. 2022 11:31
Odpovědět  trtal

No tk,tady není Seznam pane kolego.Stačí Masunta,Vy se mu podobat nemusíte.

Masunta
17. 9. 2022 21:59
Odpovědět  Lev Prchala

Masunta – bezkonkurenčně VIP nick. Je nás více. Masunta zo Spiše, Masunta junior, Masunta děda, Nasunta nejosvícenější, Masunta anti Jerry, Masunta z Ontária, Masunta – druhá asistentka třetího náměstka Masunty nejosvícenějšího, Masunta tetička, Masunta tiskový mluvčí, Masunta – velitel bezpečnostní služby, Masunta o 2,64 levelu na psychoušema, Masunta pro sběr informací, Masunta typař, Massunta. Máme zástupce v Komisi pro potírání škodičů ve Výboru pro řízení stavu lidstva v OSN.

9. 9. 2022 15:53
Odpovědět  trtal

Začínáš smrdět blbostí trtkale. Vrať se raději odkud jsi vylezl.

Lev Prch
9. 9. 2022 17:53

Hele kluci neblbněte 😛

9. 9. 2022 19:22
Odpovědět  Lev Prch

Na hrubý pytel hrubá záplata. Mohl rovněž použít ironii, volil nadávky. Má co chtěl.

Lev Prch
9. 9. 2022 19:24

Hrubý pytel jma jiný nick, začíná n M….

9. 9. 2022 19:37
Odpovědět  Lev Prch

Oba, když s nimi nesouhlasíš. Nafoukaný intelektuál M roztřásající tu opakovaně cizí peří, že vlastního má poskrovnu, navíc zkouší kyberšikanu.

Gene
9. 9. 2022 19:33

Trtal odpovedel spravne. Na blbou otazku, blba odpoved. A vy by jste nas mohl informovat jak Mao a Lenin vyj-bali se srujci revoluci. Rad si poslechnu. A nebo ze by jste jen obycejne placal?

9. 9. 2022 21:42
Odpovědět  Gene

Na jakou otázku? Já se ho snad na něco ptal? Ale jsem rád, že mi dle vás odpověděl správně – i když neodpověděl, na nic jsem se ho neptal. Na vaše přání stran vyj-ebání s anglosionisty (ne s revolucí!) zareaguji tudíž v jeho intecích, když je akceptujete: “Když nevíš, drž tlamu hňupe.”

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gene
10. 9. 2022 00:06

No, kdyz uz jste u toho slovickareni, tak teda odpovedel na vas komentar. Ovsem od vas jsem tu precetl spoustu komentaru a vsechny mely nulovou hodnotu. Co se tyce vasi odpovedi, pocitam ze tim hnupem pocitate sebe. At vas ctu jak ctu, tak nic nad cim by se mohl clovek zamyslet.

10. 9. 2022 05:03
Odpovědět  Gene

Ha! ha! ha!

Albi
9. 9. 2022 10:43
Odpovědět  trtal

Trtale a ostatní – tohle si přečtěte a možná budete o Stalinovi smýšlet poněkud jinak a nedáte na báchorky. Aspoň zčásti pochopíte, proč je v Rusku uctíván a přestanete se té ústě posmívat.
http://leva-net.webnode.cz/products/posledni-uder-stalina/
A není to žádná bitva, žádný boj, jak by název naznačoval. Navíc pochopíte obecně, jak to s národem dobře smýšlející “vůdci” mají složité.
To samozřejmě nesmaže ruské (a asi i čínské) čistky a gulagy, ale co naše krvelačná demokracie? Ta nemá na “rukou” krev? A nevolá po ní ještě dnes? A co volá – hystericky řve, sice jen po ruské, ale krev je krev ať je kohokoliv a bestii se jí zachtělo.

Albi
9. 9. 2022 10:52
Odpovědět  Albi

V roce 1948, když se Evropa ještě zotavovala z následků války, vyšel 20. října v SSSR z iniciativy Stalina dekret Rady ministrů SSSR a ÚV KSSS “O plánu výsadby lesů k ochraně polí, zavedení osevních postupů k zúrodnění půdy, výstavbě rybníků a vodojemů k zajištění vysokých výnosů plodin ve stepi a lesostepních oblastech evropské části SSSR“. V tisku tento dokument dostal název “Stalinský plán k přetváření přírody”. ……atd.

A teď pozor!
Avšak v březnu 1953 Stalin zemřel a plnění projektu bylo… zastaveno!!
Kniha o Plánu se urychleně stahovala a Rada ministrů SSSR hned 29. dubna 1953 speciálním dokumentem přikázala zastavit práce na vytvoření lesních zón, jejich další plánování a pěstování sazenic byly zrušeny.
Mnohé lesní porosty byly vykáceny, několik tisíc rybníků a vodojemů, které byly určeny k chovu ryb, byly opuštěny a zpustly, 570 stanic na ochranu lesa vytvořených po roce 1949 bylo do roku 1955 zlikvidováno.
To vše z příkazu nového vůdce země – Nikity Chruščova. ……. atd.

trtal
9. 9. 2022 13:59
Odpovědět  Albi

9. 9. 2022 16:07
Odpovědět  trtal

Jo. Je vidět, že tak před deseti lety.

Albi
9. 9. 2022 17:43
Odpovědět  trtal

Možná jste přečetl hodně, možná jen z jednoho “ideového” zdroje a možná jste byl zaujatý.
Já bych to před Listopadem taky považovala za komunistickou propagandu.
Jenže dnes můžeme srovnávat. ..

Např. Putin v podstatě navázal na Stalina a je rovněž v jistých kruzích za krvavého vraha a taky jím tak jako Stalin zůstane navždy.

Administrátor
P.A.Semi
9. 9. 2022 21:38
Odpovědět  Albi

Stalin kromě mnoha jiného především zachránil Rusko a Svět před Trockisty…
Obrátil (alespoň částečně) “internacionální” vývoz “revoluce” na národní záležitost SSSR…

Připisují mu vraždy, které ve skutečnosti páchala Židovská NKVD a Židovské vedení Gulagů, které Stalin neměl dost síly na začátku, jak zastavit nebo zmírnit, ale mezi lety 1936-38 udělal čistku (Great Purge), kdy velkou část těch Židovských vrahounů nechal odpravit, takže ho nemohli zradit Hitlerovi, jak plánovali, takže SSSR mohl porazit Hitlera…
A těch cca půl milionu Židů, které odpravil Stalin už před válkou, ale vyplynulo to na povrch až v roce 1953, pak jaksi zapomněli odečíst z těch 6 milionů, které dávají na vrub Hitlerovi, protože to číslo 6 milionů je “posvátné” a neměnné nehledě na fakta…

A ovšem ti největší vrazi v SSSR se pak rozhodli všechnu svou vinu nabalit na Stalina a spolu s ním ji “spálit”, a jsou dodnes největší nenávistní kritikové Stalina, ovšem za zločiny, které spáchali jejich soukmenovci…

Viz Solzhenitsyn, a viz dobová literatura na http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com , třeba Rakovského protokoly, a Křížová Cesta Ruska z roku 1922 od Theodor von Winberg…

πα½

9. 9. 2022 16:05
Odpovědět  Albi

Díky za odkaz.

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 15:03
Odpovědět  Albi

U těchto trolů není krev jako krev. Tak třeba krev prolitá Pinochetem, to jim určitě nevadí. Ona jim vlastně asi ani nevadí ta krev, kterou za 2. světové války prolili všichni ti, kteří osvobozovali Evropu od nacistů. Tito lidé jsou nesmírně průhlední a čitelní.

Albi
9. 9. 2022 17:44
Odpovědět  Pavel z Moravy

Je to tak!

9. 9. 2022 02:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Světem západu, stejně jako světem východu, obchází přízrak… Přízrak glorifikace.
A pohaněná pravda se krčí v koutě.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gene
9. 9. 2022 05:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Malo kdo vi ze roce 1911 Mao začal střední školu v Changsha (Yali School).
Malo kdo vi ze roce 1911 Mao začal střední školu v Changsha (Yali School).
V roce 1903 založila Yale Divinity School po celé Číně řadu škol a nemocnic, které byly souhrnně známé jako „Yale v Číně.“ Od té doby se ukázalo, že „Yale v Číně“ byla zpravodajská síť, jejímž účelem bylo zničit republikánské hnutí Sun Yat-sen jménem anglo-amerického establishmentu. Anglo-americký „establishment“ Sun nenáviděl, protože chtěl rozvíjet Čínu. Na druhou stranu milovali čínské komunisty, protože měli v úmyslu udržet Čínu vzadu a byli oddáni výrobě drog. Jedním z nejdůležitějších studentů ‚Yale v Číně‘ byl Mao Ce-tung.

Gene
9. 9. 2022 05:51
Odpovědět  Gene

Kris Millegan napsal v roce 2006:
Co není široké veřejnosti známo, je spojení, které měla Yaleova univerzita s Mao Ce Tungem, „velkým kormidelníkem“ Číny, který převedl čínský národ přes příslovečnou řeku Styx do pekla lidských práv, kterým v současnosti je, s orgány a kolagen sklízený za účelem prodeje od politických vězňů a všechny druhy zla páchané bez možnosti postihu pro desítky a miliony obětí. Ve skutečnosti Mao a jeho „Malá červená kniha“ jsou dlouhodobě zodpovědní za více úmrtí a utrpení než kdokoli jiný v historii. Mao je také „Yalie“.
Za Maem stala stejna sorta lidi jak za Velkou Ruskou Revoluci. Cina na svou roli svetoveho hegemona byla pripravovana desitky let a financovane to bylo bankovni elitou.

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 08:41
Odpovědět  Gene

Neznám žádného Kris Millegana, ale cokoliv co vypustí západní mluvkové do světa je většinou lež, formovaná tak, aby vyhovovala všem západním kurátorům a podpořila jejich sen o světovládě. Je zajímavé, že se s tak dojemnou péčí nestarají o svoji vlastní historii a její demenci. Já tedy jim většinově ani nevěřím, že mají díru do zadnice.

Gene
9. 9. 2022 10:47
Odpovědět  Pavel z Moravy

Mate aspon trochu poneti co se dnes v Cine deje? Zajimal jste se nekdy na vliv zapadnich bank na cinsky ekonomicky zazrak? Na to kdo to vlastne Mao byl? A nebo jen tak placate, proto ze doufate ze vam, nam Cina pomuze? Zajimal jste se o cinsky systém sociálních kreditů? Tady mate clanek jak to tam chodi.
https://necenzurovanapravda.cz/2022/09/cinane-bez-testu-pcr-spi-na-ulici-byl-jim-zamitnut-vstup-do-jejich-domu-videa/
A tady mate kdo je Millegan, pise prave o svinstvech americanu.
https://educationforum.ipbhost.com/topic/16889-kris-millegan-biography/

9. 9. 2022 16:13
Odpovědět  Gene

A stejně jako s tou “sortou lidí” vydrbal Lenin v Rusku , tak s ní vydrbal Mao v Číně. A prsty měli anglosionisti v Číně už před opiovýmin válkami.

Gene
9. 9. 2022 16:52

Muzete upresnit neco o tom vydrbani?

9. 9. 2022 19:44
Odpovědět  Gene

Položení základních kamenů ke zbudování světové velmoci. Bez nich by neměl Stalin na čem stavět. Koblížek Kukuruza je už jiná kapitola.

Gene
9. 9. 2022 20:06

Jakych kamenu? Rusko melo jedno velke stesti, ze k moci se dostal Stalin a ne puvodne urceny Bronstein, zvany Trocki. A i presto musel spolupracovat s puvodnimi strujci te revoluce. I tak ho potom zavrazdili. Ale my se bavili o Maovi, takze konktetne o nem. Musim uznat ze ironizovani vam jde, ale horsi to je se znalosti daneho problemu.

9. 9. 2022 21:58
Odpovědět  Gene

Jo aha. Ona začala revoluce v Rusku nástupem Stalina. Tak to je pro mě novum.
Co se týká Maa odcházím z debaty. Už jednou jsem odmítl mlátit tu s vámi prázdnou slámu a trávit zbůhdarma čas poměřováním pinďourů. Klidně si myslete, že odcházím proto, že o tom howno vím a že proto nemám argumenty. To je váš problém – ne můj. Mě je to fuk.

Gene
10. 9. 2022 00:18

Clovece vy jste snad jeste tupejsi nez jsem si myslel. Nejste schopny ani obhajovat co jste napsal. Ja se vas ptal jak s nima vydrbal? Pry postavenim zakladnich kamenu. Bavili jsme se o Leninovi a Maovi. Kodo zacal revoluci, kdo ji finacoval o tom nemate ani poneti. Jste jak Fiala, take vysilate nic nerikajici signaly.

10. 9. 2022 05:07
Odpovědět  Gene

(_!_)

Administrátor
P.A.Semi
10. 9. 2022 02:35

Revoluce v SSSR jistě nezačala se Stalinem, ale její úvodní fáze se Stalinem postupně skončila… Dnes už se málo mluví o tom, jaký příšerný teror tam ve 20-tých letech spáchali Židovští bolševici – Trockisté, proti Ruskému lidu…
Dnes by se chtěli Rusku posmívat, že jsou primitivní opilci, ale to jaksi zapomínají zmínit, že jim ve 20-tých letech cíleně vyhubili velkou část Inteligence a Duchovních, a Rusko se z toho teprve postupně začalo vzpamatovávat…

A Trockisté měli v plánu tuto “Revoluci” vyvážet Internacionálně, což právě Stalin zastavil a obrátil ji víc jako národní záležitost v SSSR. Potomci Trockistů, kteří utekli na Západ, se pak o dvě generace později vynořili jako neo-konzervativci v USA a terorizují celý svět. Narozdíl od Leninovy doktríny o začátku od nejslabšího článku na zničení Kapitalismu zřejmě dospěli k závěru, že si radši osedlají nejsilnější článek a s ním budou postupně terorizovat a loupit v celém světě…

πα½

José
9. 9. 2022 06:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Že zrovna zde budete velebit Maa, toho bych se ani ve snu nenadál. Je ze stejného pytle jako Hitler, Stalin Pol Pot, dynastie Kimů…

trtal
9. 9. 2022 09:52
Odpovědět  José

co vis o Stalinovi hnupe?

Gene
9. 9. 2022 16:50
Odpovědět  trtal

Je videt ze o nem vi houby, jen papouskuje oficialni retoriku.

Lev Prchala
9. 9. 2022 11:32
Odpovědět  José

Douč se dějiny a pak mluv.Teď mlč a budeš tady Einsteina,Blbsteine!

José
9. 9. 2022 12:49
Odpovědět  Lev Prchala

Právě že jsem se poučil.

Lev Prchala
9. 9. 2022 13:57
Odpovědět  José

Povídej,přeháněj,já si to rád poslechnu.

trtal
9. 9. 2022 14:01
Odpovědět  José

Masunta
9. 9. 2022 15:49
Odpovědět  Lev Prchala

Sprostosti prosím častěji. Pro zlepšení tvého image.

Lev Prch
9. 9. 2022 16:38
Odpovědět  Masunta

Nebude umět mluvit kdo se nenaučí mlčet!!!!! Takže k mé osobě mlč stejně, jako já k tvojí,Mardochu 👎

jiří
9. 9. 2022 07:42
Ohodnotit příspěvek :
     

comment image

Lev Prchala
9. 9. 2022 08:07
Odpovědět  jiří

Tuché!

Frankie
9. 9. 2022 08:43
Ohodnotit příspěvek :
     

Čína jde dopředu a celý slavný západ do řiti a my s ním.

janle57
9. 9. 2022 10:10
Ohodnotit příspěvek :
     

Mám za to,že si dnešní čínské vedení uvědomuje,kdo Mao byl a co přinesl obyčejným
lidem,pokud současné vedení zajistí místním hospodářskou prosperitu a životní
úroveň lepší než je v současném Západě,mohou si hotdogové vytrubovat jako
kafemlejnek kecy o porušování lidských práv v Číně do nekonečna,místní lidé jsou
vlastenci a nikoho pro své uživení nepotřebují,obzvlášt zahnívající žumpy jako je EU
a Popcornland zvaný Amerika.

Administrátor
P.A.Semi
9. 9. 2022 11:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Mao, nejhorší vrah dějin, nejen že on a jeho lidé zavraždili desítky milionů Číňanů, ale v Kulturní Revoluci zavraždili i samotného Ducha Čínského Národa, zbyla jen bezduchá konzumní troska…
(A ovšem málo se ví, že na to měl Židovské poradce a některé ministry, dodnes (nebo donedávna) tam jsou čestnými občany…)

A jsou navěky mementem, že Národ, který zničí své Duch-ovno, je odsouzen k velmi dlouhodobému období Duchovního Temna, Konzumu a mělkosti, kýčovitosti a ztrátě vlastní kreativity… A k Totalitě vlády nevolených byrokratů, k příšerné porobě dělnického Lidu… (Social Score & Digital ID, Lockdowns, Falun Gong, Uigurs & Taiwan, etc…)

πα½

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 13:03
Odpovědět  P.A.Semi

Nu, a tady u nás duchovno ještě nacházíte? Proč se sakra všichni staráte o duchovno Číny a duchovno ve vlastní zemi je vám u pr..le. Nebo ho tady někde vidíte? Co tak třeba Spolu do pekla s Amíky, to je tedy také pro některé Spolu blahodárné duchovno. Zameťme si před vlastním prahem, je nás tu 10 milionů a všichni mají tendenci poučovat národy mnohonásobně větší. Jestli tam mají sociální kredity a jiné debiloviny, jejich věc, my jim jejich zemi nezměníme. Starejme se o sebe, ať nejsme otroci my. Oni nás zatím ničím neohrožují, nebo ano. Já jsem zatím nezaznamenal, že by nám Číňané říkali jak máme žít. Zatím nám to vnucuje pouze duhová Evropa a jejich sloužící.

Administrátor
P.A.Semi
9. 9. 2022 21:00
Odpovědět  Pavel z Moravy

Víte, já na to upozorňuji dlouhodobě… Národ, který odvrhne Duch-ovno, postupně putuje “do Číny”, která to svoje Duch-ovno vybagrovala rychle, ale když my jsme ho tu v Čechách zavrhli sice pomalu, ale téměř stejně důsledně, dojdeme tam také – a viz čum-mobily a digi-hráče, kam to vede mladou generaci…

A ovšem – Číňani nás tím svým Social Credit Score ohrožují, protože tuhle ďábelskou cestu prošlapou, a pak se to bude o to snáze implementovat i u nás, a už s tím chtějí i u nás začínat… Takže je velmi potřeba poukazovat na to, jaké neblahé dopady to má v Číně (třeba že Disident si pak nekoupí ani lístek na vlak a brzy ani jídlo…!), abychom měli odstrašující příklad, kam my jít nechceme…

(poznámka – duch-ovno je tu nutné psát někde s pomlčkou, protože “ho-vno” je tu v black-listu…)

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gene
9. 9. 2022 21:16
Odpovědět  P.A.Semi

Presne tak, nastupem Maa byli lide formovani a upravovani na to co s nima delaji ted. Ovsem diky ekonomickemu vzestupu a predesle bide, si v celku ten rezim pochvaluji. S Cinany delam a dokonce i v zahranici se boji mluvit o tom co se v Cine deje. Znamy promluvil as po par tydnech spolecne prace a casu straveneho spolu. Je to tam na nase zvyklosti pro nas nepredstavitelne. Ovsem vzapeti poznamenal ze se porad maji lepe nez kdysi, Zdokonaluji sve buzerovaci programy a overuji je v praxi. Nepotrva dlouho a vsechno to zlo se aplikovat na nas. Ono to vlastne uz to overene aplikuji. Je dobre s Cinou obchodovat a ne provokovat, ale jeste lepsi je drzet si ji od tela.

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 13:11
Odpovědět  P.A.Semi

Takže můj příspěvek vám nevoní a čeká na schválení? Co tak hrozného jsem vám napsal. To, že se máme starat o naše vyčpělé duchovno, které s příchodem Spolu spadlo ve stupínku hodnot na nulu? To vám vadí, když vám řeknu, že nám je prd po tom jaké mají Číňané duchovno? Jestli mají již sociální kredity, digitální ID, ať si s tím poradí sami. Pokud ale vím, tak nás zatím Číňané neohrožují. Na to tu máme jiné kádry, Spolu s jidáši z EU.

trtal
9. 9. 2022 14:02
Odpovědět  P.A.Semi

 Mao měl Židovské poradce nebo pany?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gene
9. 9. 2022 17:09
Odpovědět  trtal

Trtal, dobre vite ze mel. Sidney Rittenberg, Rewi Alley, Sidney Shapiro, , měl na starosti čínský propagandistický orgán. Israel Epstein, byl Maovým ministrem pro dotace (finance). Virginius Frank Coe, židovský agent v Číně. Z wikipedie: Černá listina…Coe hledal práci v zahraničí, nakonec našel…Čínskou lidovou republiku, kde se připojil k okruhu krajanů spolupracujících s vládou. V roce 1962 se k němu v kruhu připojil Solomon Adler. Coe se účastnil Maova Velkého skoku vpřed, plánu na rychlou industrializaci a modernizaci Číny. Jeho práce zahrnují články ospravedlňující kampaň
Virginius Frank Coe, židovský agent v Číně. Z wikipedie: Černá listina…Coe hledal práci v zahraničí, nakonec našel…Čínskou lidovou republiku, kde se připojil k okruhu krajanů spolupracujících s vládou. V roce 1962 se k němu v kruhu připojil Solomon Adler. Coe se účastnil Maova Velkého skoku vpřed, plánu na rychlou industrializaci a modernizaci Číny. Jeho práce zahrnují články ospravedlňující kampaň Rectification.

Rectification. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Frank_Coe_(government_official)

Administrátor
P.A.Semi
9. 9. 2022 21:03
Odpovědět  Gene

Detailnější odpověď, než jsem měl já, asi jsme na tom dělali zároveň, mě chvíli trvalo, než jsem ten obrázek s informacemi našel v archivu…
A děkuji za upřesnění, že tam měl i Židovského ministra a ne jen členy politbyra…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
9. 9. 2022 17:19
Odpovědět  trtal

https://archive.4plebs.org/pol/thread/195480798/#q195487608
(a viz ještě i o 4 posty dál…)

https://forward.com/schmooze/159051/a-jew-in-maos-china/

(a možná jsem to popletl, nebyli “ministři”, byli “členové politbyra”… četl jsem to před skoro 4 roky…)

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Masunta
9. 9. 2022 15:57
Odpovědět  P.A.Semi

Kapitalismus celkově usmrtil přes miliardu lidí. USA ročně zabijí kolem jednoho miliónu lidí. Čingischán zabíjel kam přišel, ale počet mrtvých z hlavy neznám.

Administrátor
P.A.Semi
9. 9. 2022 17:07
Odpovědět  Masunta

Kapitalismus neměl miliardu obětí, ale cca 230 milionů, druhý je Komunismus s cca 150 miliony, třetí je Očkování se 120 Miliony…
U obětí Očkování je potřeba započítat 100M obětí Španělské “chřipky”, která byla bakteriální zápal plic jako následek očkování proti meningitidě, a je tam potřeba započítat 20M obětí AIDS, který vyšlechtili při tvorbě vaxxíny proti žloutence…

A ovšem je třeba podotknout, že:
Život je ta nejsmrtelnější Nemoc, protože všichni na něj Zemřou…

πα½

9. 9. 2022 22:05
Odpovědět  P.A.Semi

A co Vatikán od Nicejského koncilu podnes? To nic?

Pavel z Moravy
9. 9. 2022 15:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Pane administrátore, to jsem tedy nečekal, že slušný příspěvek, který se tak dokonale neshoduje s vaším názorem, napsaný velice slušně budete cenzurovat. Kdyby jeden, ale dva? Pokec je už asi jen pro někoho. Sprostí troldové vám asi nevadí, ale myšlenky, to už je jiné kafe.

Lev Prch
9. 9. 2022 16:40
Odpovědět  Pavel z Moravy

Mě se to taky několikrát stalo.Drahnou dobu čekal můj komentář na schválení a výsledek…..💩💩💩💩👎

Autor
9. 9. 2022 20:54
Ohodnotit příspěvek :
     

Kdyby Mao udělal jenom jednu věc, kterou udělal, stal by se tak jako tak nesmrtelným. On totiž po staletí dokázal vykořenit následky používání opia v čínské společnost. Ano, to byl stále následek Opiových válek.
A kecy o zednářích, to už se ani nedá číst. Všichni jsou tak propojeni, že jim stačí lusknout prsty a všechno je hotovo! Zamyslete se jednou konečně nad tím, proč se jim nedaří zavést NWO, chcete-li Nový divný svět. Tajných organizací mohou mít kolik chtějí, ale nefunguje to tak, jak si přejí. Kde je teda nějaké to zednářské, či jaké “bratrstvo”? Nejdřív by totiž udělali ten “svět” a pak by se mezi sebou porafali a poprali o moc. Už v klidu. Uvažujte o tom, proč se to nedaří a zjistíte, že místo abychom se spojili a odeslali je do zapomění, tak jim – i díky takovým teoriím – skáčete páni “konspirátoři” na špek!
Třeba že rok 1917 v Rusku byl zednářským plánem, no a co? Jasně a zřetelně se jim to nepovedlo, tak jak chtěli! Rozumnější lidé se jim na to – vytento. A využili to naprosto k opačnému cíli. To, že jim – jako zednářům – hráli mnozí politici a většinou z nevědomosti do ouška a podporovali zničení alternativy, to už je jiný příběh.
Pochopte to, kdyby to bylo podle takových konspirátorů, už by bylo dávno po všem. nebylo by třeba hrát žádné divadlo! Například by nebyla ta situace s Ukrajinou. Čína by ležela u nohou Ameriky, Evropa by si pískala po dalším tučném obědě …
Nepochází náhodou zastánci “zednářské teorie” původně z Aeronetu?

Autor
9. 9. 2022 21:06
Odpovědět  Peter

A dodatek. Naše tolerantní a civilizovaná společnost, do které jsme se nahrnuli – většina – s nadšením, má na svěědomí mnohem více obětí a ten každým dnem roste! Jen kolik jich měl na svědomí sám Churchill, kolik například současníci Ivana Hrozného, který měl popravit .- po soudu – cca 4-5 tisíc lidí. A ti současníci ve stejnou dobu v Anglii bez soudů pověsili přes 80 000 lidí jen de facto za to, že byli chudí a které sami navíc ožebračili, nebo ve Francii zrovna v tom období – Bartolomějská noc … Celý subkontinent Severní, Střední a Jižní Ameriky má de facto jiné obyvatelstvo svým původem, než míval před příchodem Evropanů … Kdo vraždil v Africe miliony lidí, jen proto, že chtěli žít ne jako otroci a ne v kolonii? Mao? Stalin? Ne, slušní a civilizovaní Evropané.
Než tady někdo bude vydávat soudní rozsudky o právu a morálce, měl by se sám pořádně ohlédnout za tím, co je za ním a jeho názory!
Právě proto svět ve své podstatě nepodpořil euroatlantickou “civilizaci”, která jen zabíjela, okrádala, loupila, v případě Ukrajiny. Mají nás, my jsme v tom taky, za ubohé zloděje a nemorální pokrytce. A konec konců dnes už i za hlupáky.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gene
9. 9. 2022 21:22
Odpovědět  Peter

Peter, mate pravdu. Vetsina historiku je poplatna systemu a pokud se chce clovek neceho solidnejsiho dopatrat je to narocne a zabijak casu. Navic mame stale min nezavislych zdroju.

9. 9. 2022 22:19
Odpovědět  Peter

Souhlas!

Administrátor
P.A.Semi
10. 9. 2022 02:54
Odpovědět  Peter

“Zednáři” jsou zřejmě jen krycí pohádka, aby se nemuselo říkat, že za to mohou Židé. Tedy aby to měli na koho svádět…
A daří se jim to ovládnutí světa jen částečně proto, že jich zase tak moc není a není snadné nás všechny zmanipulovat tak, jak by si přáli…
(Tedy “zednáři” a zejména “globální prediktor” jsou jenom pohádky na odvedení pozornosti…)

A ovšem – rozdíl mezi Mao nebo Žido-bolševiky v Rusku, a mezi Evropany nebo Američany je v tom, že Mao vraždil vlastní lidi… Bolševici – pokud je lze považovat za Ruské obyvatele, také vraždili obyvatelstvo, které tam bylo domácí…

Amerindiány vyhubily především neštovice, prý alespoň z 90%… Evropané tam často přicházeli do poloprázdného území…

A k té Africe – kde tam Evropani vraždili “miliony” lidí ? V nedávné době tam byla nejhorší Rwandská genocida, kterou ale dělali černoši proti černochům, a pachatelé ji pak svedli na oběti a zakázali o tom pochybovat…
Naopak tam Evropané přinesli Zdravotnictví a aspoň nějakou Civilizaci, aby se Afričané tolik nevraždili navzájem…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
10. 9. 2022 04:01
Odpovědět  P.A.Semi

A proč zrovna Židé?
Protože Talmudický Judaismus jakožto nejzvrácenější a falešný Rasismus a Supremacismus je učí, že oni prý jsou ti “vyvolení”, a my všichni ostatní jsme prý “goyim”, podřadní “subhumans”, kteří tu jsme jen proto, abychom jim sloužili, a abychom se dali vykořisťovat, protože stejně všechen náš majetek patří Židům – což se v tom Talmudu někde prý píše…
Všichni z nich (stoupenci Judaismu) tuhle vyvolenost učí, leckteří z nich tomu věří, a někteří se podle toho pak i chovají – ne všichni, ale dost… A také proto, že jsou všude sjednocení proti všem roztříštěným “podřadným” národům, mezi nimiž dosud žijí…

Většina velkých Mafií byla a je Židovských, a to prý včetně ovládání Japonské Yakuza…

A ovšem také se v tom Talmudu píše, že až si nyní brzy vyberou a pomažou toho svého Moloch Messiah (Krále Mesiáše), tak nás pak mají vyhubit, křesťany především a materialisty hned potom, ale především naše děti – podle jejich podvodu, kdy překroutili význam některých vět v tom Talmudu… A s Covidovými vaxxínami s tím už zřejmě začali…?
Viz některé citace z knihy Sanhedrin a k tomu vysvětlení, kde udělali Soudruzi Rabíni chybu:
http://pialpha.cz/Talmud_plan

πα½

David
9. 9. 2022 22:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím, že ne všechno je potřeba přejímat. Tento článek tu ani nemusel být. Je zbytečný, možná i škodlivý, kazí jinak dobrý profil tohoto webu.

Gene
9. 9. 2022 22:44
Odpovědět  David

Proc by mel byt zbytecny? Je dobre vedet co ho ceka, a tak trochu jak to je s Cinou, ze ktere se stava svetovy hegemon. Jedine co tu je, tak to je ten vas komentar. Co vas vede ktomu urcovat co je zbytecne a co ne. Ja naopak jsem za clanek rad.