blogzdraví

Zkouším to pochopit, nejde to….

24. 02 2025

www.inadhled.live   Nedělní setkání českých příznivců Bandery a občanů Ukrajiny bránících svou zemi z našeho území stálo údajně 33 milionů korun. Na organizaci se podílelo více subjektů, přičemž nejznámějšími byly politické neziskovky Člověk v tísni a Milion chvilek pro demokracii. Obě dvě dlouhodobě spolufinancovala nedávno zrušená americká agentura USAID, ale dle všeho nebyla jedinou organizací, která do nich sypala dostatek financí. Pravdou je, že štědrým dárcem býval vždy i Soros. A samozřejmě i EU a náš stát.

  Je vcelku ve finále jedno, kdo svolal Ukrajince a jejich fanatické příznivce na pražské náměstí. Důležité je spíše to, jak málo lidem dochází, za čím stojí, komu drží palce a přejí štěstí. Abychom to zkrátili. Ukrajinu ve válce proti Rusku, kterou vyprovokoval Západ stvořením Majdanu, podporou nacisticky smýšlejících předáků Pravého prostoru a Pluku Azov, přehlížením následků agrese vůči východoukrajinským oblastem obývaným převážně k Rusku se jazykově i historicky hlásícímu obyvatelstvu a snahou vtáhnout Ukrajinu do NATO, podporovali jak Spojené státy vedené loutkou Bidenem, tak i většina států NATO a EU. Nejhlasitějšími odpůrci Ruska se staly mimo amerických Demokratů bývalé sovětské pobaltské enklávy včetně Polska, dále Česká republika, Velká Británie, Francie, s lehkým odstupem Německo, především jeho západní část. A samozřejmě Evropská komise v čele s potomkem nacistických předků Leyenovou.

  Proč to říkáme? Ptáme se, co nám přinesla Ukrajina a krize kolem ní dobrého, když se tolik občanů ČR včetně politiků obléklo do žlutomodrých barev a naopak plivou na Rusko? K této myšlence mne dovedla reakce jedné české farmářky na mou malou poznámku pod článkem uveřejněným na Seznamu. Pravdou je, že těch mých pár slov týkajících se obdivovatelů Bandery a spojených s dotazem, není li propagace nacismu trestná, nebylo pro účastníky srazu na „Staromáku“ úplně lichotivých. Dostal jsem za to co proto s tím, že jsem de facto hloupý, nechápavý, atd…. Jenže podporovat Zelenského znamená být nadšen z EU, politiky Petra Fialy a všeho, co nám liberálové doporučují.

  Když o tom tak přemýšlím, co to takové podnikavé farmářce přináší. Pokud si dobře pamatuji, EU chce v rámci Green Dealu snížit chovy skotu (který dotyčná pěstuje), omezit zemědělsky obdělávanou půdu (tu obhospodařuje), snížit spotřebu masa (dodává ho na trh včetně sušeného), navíc ekonomický poradce Fialy Křeček doporučuje volné pozemky zastavět budovami (prý se vyplatí pronájmy). K tomu místo levné a dostupné ruské ropy budou její traktory jezdit na drahou jinou (údajně), ovšem cenově vyšponovanou ještě obchodem s emisními povolenkami (jak vznikly a kdo na nich zbohatnul, to se ani neptejte). Také hnojiva vyráběná procesem potřebujícím plyn, který samozřejmě už z Ruska brát nesmíme (ten dostupný smrdí úplně stejně, jen stojí 3x více), jí zdraží produkci hospodářských plodin. Upřímně řečeno, paní je buď úplná stračena (což při podnikatelském duchu vylučujeme), nebo je prostě fanatičkou neschopnou si uvědomit, že škodí sama sobě.

  Podobně zmanipulovaných šílenců topících se v nenávisti k Rusku tu máme mnoho. Co udělal Putin našim hercům, podnikatelům, novinářům i lidem z ulice, že jsou vůči němu tak agresivní? Do nedávna jsme v našich trubkách ruský plyn, případně ropu a jinde další komodity klidně akceptovali, co více, byli jsme za ně vděčni. Jistě, Rusové jsou specifický národ, v Karlových Varech o tom věděli své, ale v podstatě rozhodně nebyli horší než jsou Ukrajinci. A už vůbec ne, než jsou na Západu imigranti z Afriky a Blízkého Východu. Možná někdo vzpomíná na příkoří z dob socialismu, někteří mají v hlavě zafixován rok 1968, jen jaksi zapomínají na skutečnou skladbu okupačních vojsk. Ale dobrá, dá se to chápat. Jenže…

  Proč všichni ti proukrajinští umělci v klidu za socialismu pobírali komediantské platy a nyní tak horlivě bojují proti tehdejším chlebodárcům? Jak je možné, že tu je tak málo inteligentních lidí schopných vnímat vývoj? Rusko za Putina není to za Jelcina, a už vůbec ne sovětský svaz za Brežněva. Proč lidé chválící a obdivující komunistického elitního rozvědčíka Petra Pavla vyzdvihují jeho schopnost transformace na rusobijce, ale ignorují možnost změny, kdy se ze zaostalého Sovětského svazu a zpočátku i Ruské federace stal bohatý a moderní stát schopný konkurovat v mnohém vyspělým světovým ekonomikám? A to díky pevnému vedení Vladimírem Putinem? Jak mohou ti samí lidé akceptovat americké výboje po půlce světa a nenávidět Rusy za pomoc poskytnutou 8 let trýzněným krajanům v zemi, kterou Ukrajincům darovali?

  Upřímně řečeno, snažím se to pochopit, ale nelze to. I kdybych Rusko nenáviděl (osvobození od nacistů jsem nezažil a jistě bylo pro naše předky úlevou, ale rok 1968 jen jako malý kluk naslouchající tátovi, později jsem s tím socialismem měl pár střetů), po mnoha letech přeci musím vnímat progres Ruské federace a hnůj, kterým se stala Evropská unie a Demokraty vedené Spojené státy. Ne, neobdivuji žádné politiky, osobně se mne i citově dotýká sebedestrukce Evropy, ale upřímně si myslím, že momentálně je Rusko tou jedinou zemí schopnou udržet jistou rovnováhu, dávat určitou naději k návratu zdravého rozumu. A v podstatě bych nyní dokázal pochopit, kdyby to byli Rusové společně s Američany, kdo vyženou tlupu kolem Zelenského z Ukrajiny, vrátí Ukrajincům část jejich země a naučí je si vážit možnosti začít znovu. A že po nich chce někdo úhradu nákladů za válku? Vždyť jich 2/3 stejně rozkradli. To už si musí s nacisty a defraudanty doma vyřídit sami. Možná mne za to budete chtít rozčtvrtit, ale já to vnímám takto.

Jindřich Kulhavý

sdílet na

209 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pijack
25. 2. 2025 11:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Pane Kulhavý, nenamáhejte se a zbytečně neplýtvejte potenciálem. Tohle se prostě pochopit nedá. Byla by to jen ztráta času. Blbce, který sedí na větvi, kterou si pod sebou podřezává, taky nikdo nepochopí.

Pijack
25. 2. 2025 12:48
Odpovědět  Pijack

Já zase nepochopím, v čem bylo to “mimořádné” včerejší akademické mektání našeho profesůrka onuce číslo jedna tak mimořádné 🙂 Nevíte to někdo? 🙂

Spam Janka
25. 2. 2025 13:10
Odpovědět  Pijack

verejne povedal, ze si bude treba viac utiahnut opasky….oni sice hovoria, ze zarezu Green deal, ale realita bude, ze tam uz je mnoho zmluv podpisanych, takze to utlmovanie, ak vobec, bude postupne. No a maju dovod na 3%HDP…..ved ten opity muzik, ktory nevie dobyt UA za 3 roky, hned po uzavreti mieru, sa pohne na zapad a dobyje nas za pol roka:-(

Pijack
25. 2. 2025 13:22
Odpovědět  Spam Janka

Takže to nebolo mimoriadné, ale tradičně hlůpé a prázdné ako vypitá flaša, že ano? Já som sa pýtal, v čom to mimoriadné bolo… Tochto chuja Fialu všeci znajů a nikto na jeho blekotanie nepozriel nic mimoriadného 🙂

Jarek
25. 2. 2025 13:45
Odpovědět  Spam Janka

No on ten mužik vede opotřebávací, konvenční válku proto, že šetří civilní obyvatelstvo ukrajiny, což jsou z velké části rusové a rusky mluvící,lidé kteři nemají s banderovskou sebrankou nic společného. A činí tak i za cenu bohužel ztrát, které má sice v poměru k ukrobandám a jejich “hrdinů” malé,ale je mu jich na rozdíl od banderbandy mnohem více líto. Pokud ho ovšem doženou k tomu, že bude muset opravdu bojovat při ohrožení ruska a použije zbraně, které vzhledem právě k těm civilistům nechtěl použít, vezme to hodně rychlý konec i s celým západem, který proti němu tu válku vede. Nikdy nepochopím, že se najdou pitomci, kteří si mohou myslet , že rusko jako největší vojenskou mocnost světa porazí. A to pomíjím sílu a schopnosti jeho spojenců kteří stojí za bukem. Ostatně už to pochopili i v té říši zla v USA.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jarek
25. 2. 2025 13:35
Odpovědět  Pijack

Tys nic neslyšel o plácání veslem do vody. Nachvíli vylezl z úkrytu, kam zalezl po
změně postoje USA, protože ví, kolik si on a jeho parta nadělali vroubků u rusa a
a dal “předášku” nesmyslů, akademik.Jenže ty jeho, kydy už by mu nežrali ani studentíci v aule.

Mia Markýza
25. 2. 2025 13:43
Odpovědět  Pijack

Ale vždyť je to jasný. Pořád jsou lidi, kteří se neumějí vypořádat s vlastními čerty ve vlastních hlavách a tak potřebují čerta venku, viditelného, aby se měli do čeho strefovat. No a když to není ausgerechnet Žid, tak to holt bude Putin. Shodou okolností.

Pijack
25. 2. 2025 14:02
Odpovědět  Mia Markýza

Včera jsem si udělal svou první zmrzlinu a pak mražený čokoládový krém. Mňam mňam mňam 🙂

Mia Markýza
25. 2. 2025 14:13
Odpovědět  Pijack

Vymámils od Katango značku stroječku, jo? Tiše ti závidím a přeju dobrou chuť!

Pijack
25. 2. 2025 15:03
Odpovědět  Mia Markýza
anonym
25. 2. 2025 18:53
Odpovědět  Pijack

Ale safra! Mnam? Ja porad vzpominam na nanukove dorty, jak byly za meho detstvi. Dokaze to?

Tupý hulvát
25. 2. 2025 19:44
Odpovědět  anonym

Jsou pořád,chutnají mi a 600 g za 20 až30 kč mi přijde jako nejlevnější na trhu.Dáváme si s dcerou napůl před obchodem v autě a pozorujeme cvrkot jako policajti s koblihami.

Mia Markýza
25. 2. 2025 19:51
Odpovědět  anonym

Takový ty dvoubarevný? U nás v Tesku je občas mívávají. Tohle mně na sociku dost fasinuje: kulový bylo, na všechno fronty (i když ne paušálně, samozřejmě) ale cukrárny…..ty prosperovaly, i když maso nebylo. Teda minimálně si to pamatuju od roku dejme tomu 58, když už jsem byla dost velká na to, abych loudila indiánky 🙂 Zářivou korunou a dědictvím tohto zvyku je Světozor – kdysi špička, i dnes špička.

anonym
25. 2. 2025 21:26
Odpovědět  Mia Markýza

Dosud si na ty cukrarny vzpominam… a to jsem zase cokoladu porad nemusela. Treba ty kastany! Nebo tresne v griotce v cokolade! To svinstvo, co ted prodavaji, no eklhaft. Umele ochuceny na coko zbarveny papundekl. Schvalne, udelejste si experiment. Kupte si ty tresne v cokolade, a nechejte je na polici nekoli mesicu, az ten alkohol a ty umele pochutiny vyprchaji. Pak to zkuste snist. Otevrou se vam oci, to zarucuju.

Uz i moje oblibene rumove pralinky znicili. Diky, Nestle! Pamatujete ledovky? I ty bych brala.

Mia Markýza
25. 2. 2025 21:33
Odpovědět  anonym

Ledovky….nevzpomínám si. Zato si pamatuju, jak se objevily první konakové špičky Ale to už jsem tuším byla poměrně velká. Némlich takové dělají ve Starý Boleslavi. A indiány jaký tam mají!
Zato dorty jako takové, ty dnes umějí cukráři mnohem lepší a pestřejší, alespoň v cukrárnách tady u nás.
Ale ty višně v čokošce, jojo, ty jsem si připomněla.

Bety
26. 2. 2025 20:45
Odpovědět  Mia Markýza

Když jsem poprvé zkusila dort v Německu – pravda vypadal krásně – tížil mě v žaludku jak cihla. A ty dnešní jsou stejného druhu, načinčané a se šlehačkou nacpanou chemií. Ovšem mladší generace už nemůže srovnávat.

ovp 68
26. 2. 2025 21:15
Odpovědět  Bety

.. na venkově pořád pečeme po staru. Vejce, ořechy, cukr, máslo, mouka, vanilka, stroh rum(když zbyde..), šlehačka a čokoláda.
V Olomouci na Horním náměstí je cukrárna, mají to bosňáci a pečou a zmrzlinují tam jejich ženské, to je nebe, co dovedou vytvořit.. dokonce i kafe epes rádes.

Mia Markýza
26. 2. 2025 21:25
Odpovědět  Bety

My tu máme naopak skvělé cukrárny – máslo je máslo, šlehačka je šlehačka. Škoda, že vám nemůžu poslat, cukráři v tomhle kraji jsou vynikající.

slovan
27. 2. 2025 08:26
Odpovědět  Bety

👍 👍 👍 👍 👍
Ale hlavně byly Bety ty dorty ideově správné, kapitalistické. Jak už nám říkali komunisti JE TO KAPITALISTICKÉ TŘPYTIVÉ POZLÁTKO. 😲😋

milan
26. 2. 2025 09:11
Odpovědět  Mia Markýza

nic nebylo ale vseci meli vsecko aspon co sem znal

Mia Markýza
26. 2. 2025 10:26
Odpovědět  milan

Knihy ne. To vadilo mně 🙂 A nedostatek ovoce a zeleniny.

ovp 68
26. 2. 2025 21:02
Odpovědět  Mia Markýza

.. už zase ty banány?!!!! Vy si koledujte… ;o)))))

“Všeci měli všecko”, všecko o čem jim komunisti dovolili vědět, že to existuje, akorát si to dost často museli vystát ve frontách nebo sehnat pod pultem. Já měl kámošku v knihkupectví, hergot to mě stálo peněz, tahle známost! Pětikilo měsíčně nejmíň…

Mia Markýza
26. 2. 2025 21:30
Odpovědět  ovp 68

Banány? Ty mně fakt nebraly 🙂 Jezdívala jsem k tetě do Blavy a chodívaly jsme na Centrálne trhovisko, které se tam nějak udrželo přes celý socik a já odjížděla namlsaná a v Praze mě zas místní zelináři pěkně vyhladověli. To až někdy v osmdesátkách začlo být. Měla jsem kamaráda (dej mu pámbu nebe) který vždycky vedoucoval v nějakém zelovocu, a ten, páč to byl podnikavec, se domluvil s místňákama, kteří mu odprodávali přebytky ze zahrad a sadů, takže u něj se teda stály fronty. Na švestky a jabka, meruňky a broskve. Jenže zas byl pořád jednou nohou v kriminále, neb páchal protistátnostě.

ovp 68
26. 2. 2025 23:06
Odpovědět  Mia Markýza

.. njo, Blava, tam se mi odženil kamarád z Hané, tož jsem čas od času nabalil do tašky basu našeho piva a hurá k němu na víkend. Na Centrálnom nákup(..nakládané feferonky!!), a potom do Smíchovského dvora, byla to budova konírny z dob Mařky Terezky a v každé haluzně jiné pivo na čepu a jídlo eňo ňuňo.
Ještě jsem měl rád jednu restauraci hned vedle prodejny ÚĽUV na nábřeží Dunaje, tam zase dělali pohádkové meruňkové knedlíky z tvarohového těsta(buchty parené..) nebo bobaľky s makom.
Boli časy boli, ale sa minuli…

Mia Markýza
27. 2. 2025 07:29
Odpovědět  ovp 68

ÚĽUV si vzpomínám. Ovšem do hospod my nechodili – teta vařila tak božsky, že to nikoho ani nenapadlo 🙂 A ještě to dokázala naservírovat! “Zlatíčka! Dnes sa mi podarila fan-tas-tická ucha! Kúpila som čerstvé ryby od pána XY” 😀

Mia Markýza
25. 2. 2025 18:55
Odpovědět  Pijack

Proboha, vono to má kompresor, jo? 😀 😀 No hlavně, že ti to očividně nezabere celou kuchyni.

katango
25. 2. 2025 21:40
Odpovědět  Mia Markýza

Ten můj zmrzlinovač se taky nejen točí, resp.tedy točí se míchadlo v nádobě, ale taky mrazí. Z čehož usuzuji, že má taky kompresor. Není to přehnaně velké. A je krása moci si udělat zmrzlinu, jakou chci, a z dobrých surovin.

ovp 68
26. 2. 2025 09:21
Odpovědět  katango

.. tyhle typy mají vlastní chladicí systém s kompresorem, na stejném principu jako u mražáků, jen o dost menší. Poznáte to na vyšší ceně, ale zase míchací nádobu nemusíte předem namražovat 24 hodin ve velkém mražáku, nebo celý přístroj strčit do chladničky a skrz těsnění dveří vést napájecí kabel k zásuvce. Navíc to odpadní teplo z chlazení a míchání zmrzlinové směsi musí zase zpracovat chladicí sytém velké chladničky.

Pijackův výběr chválím, DOMO je solidní firma(Belgie..) zaměřená na kvalitní domácí spotřebiče, dělají hodně částí z nerezu, i když se obávám, že i tohle už montují v Číně – (made in P.R.C.). Já mám od stejného výrobce kombíka zmrzlina/jogurt ..

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
26. 2. 2025 10:22
Odpovědět  ovp 68

Jakou značku má ten můj, nevím, v zimě odpočívá na skříni. Je to pohoda, když mrazí sám.

Dřív se taky používala kombinace ledu a nějaké soli do nádoby, ve které stál stroječek na ruční pohon s klikou.

ovp 68
26. 2. 2025 10:42
Odpovědět  katango

.. no právě kvůli té zimní pauze jsem si pořídil kombíka, aby v zimě a taky v létě, v mezipauzách nezahálel a dělal jogurt…

ovp 68
26. 2. 2025 21:03
Odpovědět  ovp 68

..zas jeden mínus fí*us, co zmrzlinu i jogurty kupuje v hytlermarketu… ;o)))))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
25. 2. 2025 21:41
Odpovědět  Pijack

Blahopřeju. Malý krok pro lidstvo, ale velký pro Pijacka!

ovp 68
26. 2. 2025 09:27
Odpovědět  katango

..tahle slavná Armstrongova věta prý původně zněla jinak: A teď už ho můžete pani Millerová vzít do huby!
On byl původně námořní pilot a to byli vždycky trochu dost sprosťáci…

Pijack
26. 2. 2025 09:29
Odpovědět  katango

🙂 🙂 🙂

Jaris
26. 2. 2025 05:46
Odpovědět  Pijack

pijack
a neco ke clanku by nebylo? Tady je zase mimo tema zmrzlinove nablito, coz snizuje uroven tohoto webu.Des…

Mia Markýza
26. 2. 2025 07:42
Odpovědět  Jaris

Zato to ovšem těší a baví jeho přispěvatele, Jaris 🙂

Pijack
26. 2. 2025 09:30
Odpovědět  Jaris

Myslím, že k dnešnímu tématu jsem již napsal dost.

anonym
25. 2. 2025 19:08
Odpovědět  Mia Markýza

mám pocit, že jsme se ocitli ve velké epistemologické krizi… něco jako když přišlo křesťanství do Říma, nebo když katolíci pochopili, že se jim protestanty nepodaří udupat a spálit na hranici.

Lidi pořád chcou černobílou realitu, a nechají se chytit každým hochštaplerem, co jim ji nabízí. Kunštekovci to tady taky furt tlačíkdyž se Israel chová jako čert, tak se musím 100% postavit za ty anděly v Gaze, žejo. Atp.

Kdysi byl Západ pozitivní, a Sověti negativní (více méně). A spousta lidí v tom holt žije dál. A ty lži padnou i na , budou honem honem hledat, jak prekabátit, místo aby si uvědomili, že je tím černobílým myšlením manipulujou psychopatické jelita.

Mia Markýza
25. 2. 2025 19:52
Odpovědět  anonym

Ve větší, ale to už bych brousila do vod astrologie 🙂 Na to, jaká je to darda, to zvládáme vlastně na jedničku.

Standa
26. 2. 2025 07:37
Odpovědět  Mia Markýza

No, ta farmářka to zvládá jistě! A zvládá to bravůrně! A má kompresor ( dojičku) na odsávávání mléka také! Jenže ho někdy zapojí obráceně! Nafouknuté krávy se vznášejí u stropu , jako holubičky! A protože je ,, hloupá” , tak , jak by řekl Strosmajer se vznáší u stropu také , jako holubička ,a snadno je pochytá!
Jo,kdyby blbost nadnášela…..tak nám politici odlétnou!

Tupý hulvát
25. 2. 2025 19:58
Odpovědět  anonym

“Kdysi byl Západ pozitivní, a Sověti negativní”
BYL, nebo jste tomu VĚŘIL( více méně)

Standa
26. 2. 2025 07:27
Odpovědět  anonym

Na ty,, jelita” pozor! Není jasné who is who! Česky Húú is Húú! Jestli jsou ,, jelita” ti ,kdo tu porpagandu organizují, nebo jsou,, jelita” ti, kteří jim to žerou

Helena
25. 2. 2025 17:05
Odpovědět  Pijack

Opět při pohledu na celek shora, tomu rozumět lze. Je to opět anglosaský manuál. Jen jsme ho vždy viděli z dálky a netýkal se nás. Dnes se nalézáme v ústředním zájmu USA a Londýna, a to jako zázemí pro jejich zájmy v Rusku. USALondon je na mizině a sakra rychle potřebuje Ruské suroviny, nestačí, aby kapaly z ukradiny, je třeba řádného lijáku z Ruska. Anglosasové na to ovšem nemají prachy. Tudíž si svůj rozvrat sami zaplatíme, dosazené vlády se staly NÁJEMNÝMI VRAHY svých zaměstnavatelů, občanů. S rozvratem začali: Díl 1. Seznam: Jestli zdravotnictvím nezatřese Ludvík, tak už nic…důvod nájemných vrahů u moci k rozprodání nemocnic a zav. placené péče..ovčané si budou brát hypotéku na zlomenou nohu svého dítětě a ne na bydlení, na další nemoc dítěte nezbyde, nechají ho chcípnout. Díl 2. Bydlení možné už jen v nájmu, tj. zajištěný příjem anglosasů, budou to vlastníci všech obytných budov. Díl 3. Co se nevyvlastní hypotékami na zdr. péči, to vyvlastní grýndýldaně, dosavadní vlastníci budou vypráskáni ze svých domů jen ve spoďárech. Díl 4. Ovčan raději než takový život, půjde s velkou radostí do ukrzákopu anglosasům dobýt ruské zdroje.
Trumpem se nic nemění, umí se šklebit a hrát

Autor
25. 2. 2025 20:32
Odpovědět  Pijack

Ono je to jednoduché, jen si musíme otevřít oči. Vždyť co se říkalo a říká? Že umění je duší národa, že povznáší a kdeco dalšího, jen si vzpomeňme. Jaksi se zapomínalo dodávat, že tohle dokáže zdaleka ne vše, co kdo pokládá za umění, ale jen to Umění, které osloví lidi, dá jim pocity a smysly, které se jinak těžko vyjadřují.
Když je někdo malířem, hercem, zpěvákem, tak to neznamená že je umělcem, který lidem něco přináší, kromě “zabitého, ztraceného” času. Dnes jsou třeba televize stále větší, mají stále dokonalejší – technicky – obraz, ale vůbec to neznamená větší nebo vůbec nějaký zážitek, který by měl smysl.
Ale ono se to o tom umění tvrdilo jako že to platí obecně a tak se za umělce prohlašovali a prohlašují i ti co – pardon – vystaví pozlacené hovno na podstavci a tvrdí, že to je ono, že to má svůj smysl. Ale nejhorší bylo, že se vytvořila atmosféra – postupně – že je to pravda, a výsledek?
Nebo si vezměme co je to třeba dobrý herec, je to někdo, kdo prostě se umí dokonale přetvařovat. Když to využije k Umění je to skvělé, ale ono to tak zhusta prostě není.
U nás začala klesat kvalita filmů od cca poloviny 80tých let, hádejte proč?!

Jaris
26. 2. 2025 05:57
Odpovědět  Peter 008

Dnes je vetsina ‘umjelcu’ pejzateho puvodu, proto slo umeni po sametovce do haje. Ono i za socializmu jich bylo jako much – Bohdalka, Ruzek, Prachar,Hrusinsky, Kemr, Werich, Abrham, Safrankova a zastupy dalsich. Da se rici, co herec, to zid.Jenze ti alespon neco umeli narozdil od tech dnesnich trapnych sereblit jako Zilkove rodina, Dejdar atd.

katango
26. 2. 2025 10:24
Odpovědět  Peter 008

Kdyby aspoň pozlacené.

ovp 68
26. 2. 2025 21:19
Odpovědět  katango

.. to už by byl kýč a pan profesor Knížák by se zlobil…

Pijack
25. 2. 2025 11:21
Ohodnotit příspěvek :
     

Ještě jsem se zahloubal do cvrčko salám byznysu zkoumaného na Mendelově univerzitě a dovolil si amatérským výpočtem ověřit tvrzení “vědce” z Brna, který zjevně dostal granty na výzkum pojídání hmyzu a hodně by zklamal, kdyby řekl, že to je blbost. Z průměrné krávy je po roce cca 300kg kvalitního masa. Průměrný cvrček domácí má 1g a dospělé velikosti dosáhne po dvou měsících. Abyste měli stejnou váhu cvrčků, potřebujete jich tedy 300 000. Podle ChatuGPT4o se při chovu vejde cca 4000 cvrčků do jednoho metru krychlového. K produkci 300 kil cvrččího salámu tedy potřebujete 75m3. Vzhledem k tomu, že cvrček roste 6x rychleji než kráva, tak rozpočteno na rok se jedná o 12,5m3. Klimatizovaného, vytápěného prostoru, kde musí být 27 stupňů. Jenže to má ještě jeden háček. Cvrček je tvořen z většiny vodou. A tak když se usuší, tak ztratí cca 70% své hmotnosti. Takže abyste měli 300 kilo cvrčků, potřebujete jich nikoliv 300 000 ale milion. To už je 250 metrů krychlových. To je třeba voliéra o rozměru 10x10x2,5m.To je prosím prostor potřebný k nahrazení JEDNÉ krávy. A opakuji vytápěný a klimatizovaný prostor se stabilní teplotou 27 stupňů.

Pijack
25. 2. 2025 11:22
Odpovědět  Pijack

Kravín pro volně ustájených 200 krav zabere plochu cca 2000m2 a když jsem v jednom naposled byl, měl rozbitá okna a klimoška tam fakt nebyla, řekl bych, že ani topení. Vytápějí si to ty krávy samy. Na stejnou plochu by se tedy vešlo pouze 20 voliér na cvrčky. Když to vynásobím rychlostí růstu 6. Tak na stejnou plochu se vejde 120 ekvivalentů krav za rok. Takže plocha plocha potřebná pro cvrčky je větší, než plocha pro chov krav. Hovězí maso přitom obsahuje více bílkovin a kráva kromě nechutného prášku dává také mléko, sýr, tvaroh, kůži, hnojivo a další produkty. Cvrček cvrká. A potřebuje vytápění, klimošku a odvlhčovač vzduchu. No a co se týče energetické náročnosti zpracování. Krávu potřebujete mít po porážce v chlaďáku, cvrčka musíte sušit. Jenže když si pak chcete udělat steak, je to otázka minut a tedy i málo energie. Cvrčky musíte nakonec smažit DESÍTKY minut. Což je samozřejmě to ošklivé CO2.Je to takový sranda výpočet důvěřující ChatuGPT4o jako zdroji o prostoru pro chov cvrčků, ale NIKDE jsem žádná lepší data nenašel a žádný ze cvrčko salámistů je nikde neuvádí, když básní o tom, jak je to ekologičtější a lepší.

Pijack
25. 2. 2025 11:22
Odpovědět  Pijack

A celý ten výpočet je potvrzen realitou a sice tím, že kilo hovězího začíná na 200 korunách. Zatímco 200 korun stojí 100 gramů cvrčků!!!!!!! Abyste se tedy nažrali stejně ze cvrčků jako z hovězího, musíte vysolit 10x víc peněz. A tím bych ty žvásty o tom, jak je to spása lidstva a ekologický zdroj bílkovin ukončil.

Bety
25. 2. 2025 12:11
Odpovědět  Pijack

Asi neumí počítat, protože těm rádobyekologům čísla nesedí nikde.
Anebo, jako možná ta zmíněná farmářka, počítají s dotacemi, které jim – a bez otravné práce – nahradí ztráty. Ale i tady jsou s počty na štíru, neboť dotace časem nebude platit z čeho. Inu lidská blbost je věčná, ale sázet na to u dotací?

Pijack
25. 2. 2025 12:31
Odpovědět  Bety

Vznikl u nás (v celé EU) nový “podnikatelský” segment ekonomiky. Je v něm zaměstnáno cirka 12% “odborníků” na pracovním trhu. Jmenuje se “čerpání dotací a grantů”. Tohle se brzo rozsype. Teda musí se to rozsypat.

Jura S
25. 2. 2025 13:30
Odpovědět  Pijack

Zlaté “štětky na E55”, tohle je “kurvárna” co nemá obdoby a lítaj kolem toho flundry v kravatách…

Jaroslav
26. 2. 2025 09:08
Odpovědět  Jura S

Ty štětky na E55 si své příjmy musí odpracovat, často s odpornými klienty. U mne jsou na příčce výše, než ony kurvy z oblasti dotací, mnozí politici (neli většina), případně někteří taky umělci-aktivisti. Jsem však přesvědčen, že ve většině jsou umělci dříči a své příjmy si musí zasloužit. Všichni také víme, kdo je umělec a kdo napomáhá vraždění na Ukr dodávkami dronu a sbírkami na Semtex, napomáhá barevné revoluci na Slovensku (zdr nechápu proč?) a pod. Pozn. Na vývoz výbušnin je potřeba licence, čili český stát je také spoluviník

Administrátor
P.A.Semi
26. 2. 2025 10:23
Odpovědět  Jaroslav

Můj táta říkával, že »prostitutka je povolání, zatímco kurva je vlastnost«…

πα½

katango
26. 2. 2025 15:11
Odpovědět  P.A.Semi

Známý český psychiatr profesor Vondráček říkal, že prostituce je povolání, kurva je povaha.

skeptik
25. 2. 2025 17:28
Odpovědět  Pijack

Se nedivte, že těm “podnikatelům” a úředníkům rozdělujícím granty a dotace na “projekty” se tento způsob socialistického kapitalismu velmi líbí.
To se nám to hoduje když nám to stát platí.

Jaroslav
26. 2. 2025 09:16
Odpovědět  skeptik

Ono v devadesátých se za vyřízení půjčky dávalo ca 10%, dnes se z dotací ale také “pomoci” Ukrajině dostává do kapes různých úrovní (až po Kongres..) více, možná i přes 50 %. To teď odhaluje Musk se svým DOGE (něco jako odbor pro kontrolu efektivnosti vlády). Co Musk odhaluje je někdy lepší jako groteska. Zaujalo mne i odhalení, že USA mají největší dlouhověkost na světě. Např i když OSN uvádí, že na světě je ca milion lidí přes 100 let, v USA jsou jich desítky milionů, dokonce tam žijí i 200 až 300 letí…

Jana
25. 2. 2025 18:52
Odpovědět  Pijack

Tak jste mi vysvětlil vše , co jsem potřebovala vědět ! Díky , jste borec !

Jaris
26. 2. 2025 06:01
Odpovědět  Pijack

Prijde doba, kdy si lidi v panelacich budou v kuchynske lince pestovat kraliky a slepice.

katango
26. 2. 2025 10:25
Odpovědět  Jaris

A z oken budou čouhat kouřící roury od kamen.

Lubos
25. 2. 2025 14:31
Odpovědět  Pijack

Hodně dobrýýý. Dobré argumenty a odhalil jste ty blbce do naha. Gratulace od srdce.

miro
25. 2. 2025 11:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Dneska si vzpomínáme vítězný únor kdy pracující lid schodil okovy vykořisťování kapitalistů.

Pijack
25. 2. 2025 11:32
Odpovědět  miro

Povaleči z kaváren – do polí a továren !!

Ina
25. 2. 2025 13:03
Odpovědět  Pijack

Tam by jenom naškodili. Já bych navrhovala poslat je spíš východním směrem, protože toho Rusa přece chtějí porazit na hlavu… Tak ať to předvedou v praxi.

Pijack
25. 2. 2025 13:41
Odpovědět  Ina

To aby s nimi jela mobilní prádelna, protože by při prvním výstřelu měli všichni pokakané spodní prádlo 🙂

katango
25. 2. 2025 21:45
Odpovědět  Pijack

Nechaj to uschnout a pak to vydrolej.

Jaroslav
26. 2. 2025 09:20
Odpovědět  Pijack

Proto jsme měli maskáče v kanadách, aby ty bobky nepadali na bojiště.

Pipa
25. 2. 2025 13:18
Odpovědět  miro

….a nebo shodil okovy? I ta čeština už dostává pěkně zabrat.

Mia Markýza
25. 2. 2025 15:20
Odpovědět  Pipa

Jestli to lid vzal hlavou dolů po schodech, tak schodil 😎

Jaroslav
26. 2. 2025 09:29
Odpovědět  Pipa

Třeba měl na ZDŠ jiný mateřský jazyk, než češtinu. Také s tím pořád zápasím a na některá slova si musím dávat pozor. Tohle je naše diskuse a více záleží na obsahu, I když gramatika taky něco vypovídá. Mezi námi, zkuste si poslechnout reportéry ČT a případné experty tamtéž. Nedostatky v gramatice, kombinované s použitím slov mrzáčků vzniklých komolením cizích slov, I když čeština má ekvivalent…

Gales
25. 2. 2025 18:03
Odpovědět  miro

Bejvávalo. Dneska zas slaví kapitalisté návrat. Ale do švestek. Potom se uvidí.

Gales
25. 2. 2025 11:43
Pijack
25. 2. 2025 11:44
Ohodnotit příspěvek :
     

ČT opět dezinformuje, že VS OSN přijalo rezoluci o územní celistvosti Ukrajiny, kde označuje Rusko jako agresora…ale o ukončení konfliktu tam nepadlo ani slovo… pro rezoluci hlasovalo 93 států ze 193 členů OSN a prošlo to těsnou většinou (z toho 30 těch pidistátů, o kterých slyšíme tak jednou za pár let a asi 15 států se vůbec nezúčastnilo zasedání)… pro tuto rezoluci nehlasovala Indie a spousta velkých států…a má jenom deklaratorní účinek.

Jenže následovalo mnohem důležitější hlasování- Rady bezpečnosti OSN (15 členů) o deklaraci, která se už ale ani slůvkem nezmiňuje o územní celistvosti Ukrajiny a o Rusku jako agresorovi, ale výhradně o potřebě tento konflikt ukončit!! A výsledek byl 10:0 pro přijetí, 5 členů se zdrželo (mezi nimi Dánsko, Francie… ani ty neměly koule hlasovat proti). Pro hlasovala třeba i Jižní Korea – asi jí už přestalo bavit hledat severokorejce v Kurské oblasti :.-)

A tato rezoluce Rady bezpečnosti má ale (na rozdíl od té první) poměrně velkou váhu, protože na jejím základě se dají po členských zemích OSN i vymáhat kroky nezbytné pro dosažení toho, co bylo deklarací přijato.

Jaroslav
26. 2. 2025 09:31
Odpovědět  Pijack

Mám dojem, že proti hlasovali i USA. Pokud se pletu, opravte mne

ovp 68
26. 2. 2025 09:47
Odpovědět  Jaroslav

..pletete se jen v tom, že ve skutečnosti proti hlasovaly i USA. Ty USA(Spojené státy americké) hlasovaly… podobně jako ty bobky z maskáčů nepadaly… ;o)

skeptik
25. 2. 2025 11:59
Ohodnotit příspěvek :
     

Je třeba rozlišovat mezi invazi a okupaci, a neříkat invazi ze srpna 68 okupace.
A neříkat okupaci tomu, že zde byla jedna sovětská vojenská základna.

Pijack
25. 2. 2025 12:34
Odpovědět  skeptik

A v té jediné sovětské vojenské základně byli lokalizováni převážně Ukrajinští vojáci ze západního okruhu. Tedy ti, co to k nám měli nejblíž – malorusové, dnešní banderovci.

slovan
25. 2. 2025 13:07
Odpovědět  Pijack

Pijacku byl jsem v 84 na cvičení 🤣 v Kostelci nad Orlicí, dodnes nezapomenu na toho chudáka regulovčíka u jedné z tamnějších hospod, kam jsme my vyrazili popít trochu moku. Když jsme ho míjeli hezky zasalutoval a srazil holínky. My koukali jak blázni. Proč to vše ale píši, no připadal mi chudák, že je od mongolských hranic. Fakt mi ho tenkrát bylo líto. Hele ten se na té křižovatce ani nepohnul, jen z nohy na nohu. A pak ty individuální příznivci chtějí porazit Ruský lid. To byla morálka!!

Tupý hulvát
25. 2. 2025 20:20
Odpovědět  slovan

Věřím a znám to.Oni ti Ukrajinci byli na začátku, ano, byli nejblíž, ale s časem se sem dostávali i z ostatních oblastí.Jejich morálka, vycvičenost i fyzická kondice byla s naší armádou nesrovnatelná.Velitel se klidně při přesunu rozhodl, že přeplaví s vozidly rybník a jelo se z chodu.U nás nemožné.

ovp 68
26. 2. 2025 09:52
Odpovědět  Tupý hulvát

.. jako záklaďák jsem vysoko hodnotil fyzičku sovětských specnazáků, ti kluci měli výdrž neskutečnou…

Noobody
26. 2. 2025 10:39
Odpovědět  Tupý hulvát

To: 25. 2. 2025 20:20

Logicky nemožné, protože u nás byla a je úplně jiná kultůra. Naprosto jiný pohled na lidská práva, postavení velitele (není neomezený vládce a despota) i na ochranu majetku (nelze dělat co koho napadne jen pro to, že je velitel). Tady platily a platí zákony a odpovědnost, kterou lze vymáhat. To v armádě SSSR byla pouhá nereálná iluze!!

ovp 68
25. 2. 2025 12:52
Odpovědět  skeptik

.. hm, jedna sovětská vojenská základna ? A kam vám vysublimovaly další sovětské vojenské útvary rozmístěné po celé ČSSR/ČSFR?
Vlastní odsun byl zahájen v únoru 1990 a skončil v létě 1991.
V první etapě, od 26. února do 31. května 1990, mělo být z území ČSFR odsunuto 26 tisíc osob, 30 odpalovacích zařízení, 540 tanků, 480 bojových vozidel pěchoty, 350 děl, 19 letadel, 48 vrtulníků a 8 bezpilotních prostředků z lokalit: Bruntál(31.tanková divize), Krnov, Frenštát pod Radhoštěm, Libavá, Vysoké Mýto, Šumperk, Klášterec nad Orlicí, Česká Třebová, Olomouc, Červená Voda, Hvězdov, Turnov, Hradčany a Milovic.
V druhé etapě od 1. června 1990 do 31. prosince 1990 bylo zahrnuto celkem 18 300 vojáků s příslušnou vojenskou technikou. Jednalo se o 15. tankovou divizi z Milovic, 211. dělostřeleckou brigádu z Jeseníků, 5. protiletadlovou brigádu z Kuřivod, letecký pluk z Hradčan a 30. motostřeleckou divizi ze Zvolenu
Třetí etapa od 1. ledna 1991 do 30. června 1991 zahrnovala už pouze zbývající osoby a vojenskou techniku.
Pro přepravu byla využívaná především železnice, 825 vlaků s 20 265 železničními vozy, po silnici 1709 vozidel v 27 kolonách, 15 přeletů.

I vy jeden počtáři! ;o))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ovp 68
25. 2. 2025 13:14
Odpovědět  ovp 68

.. a jen tak pro pobavení: člověk je s rozumem v koncích v okamžiku, kdy začne lhát i sám sobě. Ty neokupanty i s jejich technikou prostě nezapřete, ještě pořád žije příliš mnoho lidí, kteří je často potkávali, měli je prakticky za humny…

Standa
25. 2. 2025 13:39
Odpovědět  ovp 68

Jo,Boo, máš pravdu. Dnes se v Praze nehneš ani na ulicích, obchodech, úřadech bez všudepřítomné Ukrajinsko-ruštiny! Okupují všechno! Před 89 jsem je v ulicích neviděl( ani ty v uniformách) a dnes se bojíš, aby tě nenapadli za češtinu! Potkáváš je VŠUDE! Dnes!
Pouze vodka a cibule. Tady v okolí na Z.H. se nehneš, aby do tebe nestrkali, neřvali na tebe a ti malý ukr. mužíci jsou všude. A jejich ženské?Rovnou na začátek froty, řvou, hádají se přez uličku, ulici a když jim něco řekneš jsou to fůrie schopné tě napadnout.
Ale tvou náklonost k nim ti neberu, proti gustu gustu žádný dišputát!

ovp 68
25. 2. 2025 14:55
Odpovědět  Standa

.. no, v Praze jste je tak moc vidět nemohli, možná tak v Dejvicích na Kulaťáku. Ale třeba v Olomouci je člověk potkával denně, při příjezdu vlaku od Prostějova měli sídliště po pravé straně kolejí za Novými Sady, hned za přejezdem na Holické po levé straně první kasárna, další sídliště a kasárna na Černé cestě kousek od kostela sv.Gorazda, u nich měli taky vlastní sámošku s jejich i naším zbožím, u pokladen sčoty, další kasárna v centru byla Žižkova, ta jim musela uvolnit naše armáda, v budově Slovanského gymnázia měli vlastní školu, po městě jim sloužila jejich vlastní autobusová doprava(zelené autobusy s černou značkou) nedaleko v centru velitelství(dnes pedagogická fakulta..) no a třeba za Fakultní nemocnicí byla obrkasárna. V obchodech nakupovali po tuctech, oblečení, krabice s botami, bez ohledu na velikost a cenu, potom jim to vojáčci na nádraží nakládali do vyhrazených lůžkových vagonů rychlíku Dukla.

A svoji mylnou představu o mojí náchylnosti k někomu si narvěte do svojí vlastní duté palice, Sorbonečku. Vás za vaši češtinu žádný cizinec nenapadne, anžto blábolíte ještě hůř než oni. Jak obvykle víte ho*no, a proto melete mimo mísu o ukrajinsko ruštině…

Pijack
25. 2. 2025 15:08
Odpovědět  ovp 68

Já jsem s těma vojclama kšeftoval. Rozložili si tábor na Veveří v parku za rohlíkem. Jednomu jsem dal Sparty a on mi dal za něj kousek pásu do kulometu (20 patronů). Pořád ho mám ještě doma… Nuž, okupanty si představuji jinak. Okupanty z nich udělali naši bolševici. Komouši zasraní…

slovan
25. 2. 2025 17:07
Odpovědět  Pijack

Bolševici? Já bych řekl že stejný kurwwyy co se vylezly po 89. A nebýt čachrů Západu po II WW, tak by nevznikla VS a studená válka. Takže je velmi úsměvné ten pláč tehdejších prozápaďáků. To že jim a jejich rodinám zachránila krk Rudá armáda před fašismem, tak na to nevděčná, nenažraná, chantivá českoslovenká svoloč brzo zapomněla!! Tomu se říká vděčnost. Tfujtajbl.

Jaris
26. 2. 2025 06:08
Odpovědět  slovan

Nezapomnela, ale zaprela, coz je jeste horsi.

slovan
26. 2. 2025 08:45
Odpovědět  Jaris

ANO, PRAVDA!!

ovp 68
26. 2. 2025 10:07
Odpovědět  Jaris

.. pro místní milovníky socialismu musí být nesmírně potěšující, že jejich milovanou vlajku hrdě vztyčujete i jako emigrantka až v daleké Tasmánii… ;o))))))
Jen vám vy pitomci pořád uniká, že Rudá armáda nám zachránila krky před nacionálním socialismem německým. Fašisté byli na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku, Itálii a Španělsku, Bulharsko se poměrně rozumně drželo stranou bojů.

Joó, takhle to dopadá, když historii přepisují hlupáci…

slovan
27. 2. 2025 08:49
Odpovědět  ovp 68

Jseš nemocen, víš to vůbec? A ještě ke všemu blouzníš. Fakt bys s tím měl něco dělat. Jestli se takhle vyjadřuješ ve svém okolí chtěl bych vidět reakce lidí ve tvém okolí. Ty jsi exemplář. :-))))))

Standa
25. 2. 2025 15:34
Odpovědět  ovp 68

No, odpovím jasně a doufám , že chápeš.Asi ne. Tehdy je tu živili Sověti.A oni nakupovali v československých obchodech, jak si stěžuješ!
Stěžuješ si , že jich tu bylo cca 55 000.
Dnes je jich tu 600 000…všude! Živíme je My!
Nespočítáno, kolik je jich ve voj.Újezdech V PLNÉ ZBROJI.! Taj.dům.mob. Kolik je tu dnes zahraničních instruktorů, poradců, vojáků, zbraně , které počítáš nahře jsou uloženy ve Vyškově a všude po státu ve voj. skladech pro NATO!..Taj. dův. mob!
Tehdy nás skutečně chránili spolu s ČSA, měli jsme za hranicemi útočnou alianci.Ukrajinská ruština je slyšet všude, blbe. Až se naučíš pracovat , tak se ozvi, ale jsi už ztracený/é, hovado! Co universita třetího věku?Raději tu nepiš a nezesměšnuj se!
A líbí se mi, pitomečku, že sjíždíš do původních keců BOOMERA . Klidně se opět přejmenuj ,ale podle oslovin , které píšeš,se to pozná okamžitě!
Pozn. Nechybí to Pepa ?

slovan
25. 2. 2025 16:58
Odpovědět  Standa

Stando, ten si to stejně přebere k obrazu svému. No a na závěr to obrátí stejně proti tobě. Tož to nevidíte? Že vás to baví furt se s ním hádat. 🤦‍♂️🙄🤦‍♂️

ovp 68
25. 2. 2025 18:04
Odpovědět  Standa

..jioó tak sovětští okupanti nás chránili spolu s ČSA(Československé státní aerolinie..)? Ty vaše taj.dům.mob., nebo taj.dův.mob., musí být opravdu taj.dův, když se k nim dokázal dostat troglodyt vašeho typu. Holt pod mostem u krabicového se člověk dozví nejvíc. Vy už jste tu natelil pitomostí do alelujá, aniž jste jedinou z nich dokázal obhájit.. to je tajný, to vám sice nikdo nepotvrdí ani nevyvrátí, ale já to vím, mně můžete a musíte věřit, já jsem totiž Standa!
;o)))))))

slovan
26. 2. 2025 08:52
Odpovědět  Standa

Vidíš, ještě budu reagovat na tvůj příspěvek z vedle. Tady ho sám rozebíráš, bo to nejde vydržet a můžu ti říci na sto procent a ON to tu několikrát napsal, že to dělá schválně. Tak zkus zapřemýšlet proč. 😊

Jaroslav
26. 2. 2025 09:45
Odpovědět  Standa

Někdy koncem 90. let jsem potkal kanaďana, bývalého vojáka sloužícího kdesi za hranicemi u Aše. Ten prohlašoval “stejně bychom vás byli porazili” Řekl jsem mu ať se uklidní, že studená válka již skončila. To jenom potvrzuje, že Skupina Sovětských vojsk nám přispěla k bezpečnosti a díky ní jsme neskončili jako Ukr. Ti uvěřili západu a neměli přátele, kteří by jim pomohli vystřízlivět. Výsledek je smutný a je na škodu nejen samotné Ukr, ale vede k destrukci Evropy (sebe destrukci)

Jaroslav
26. 2. 2025 09:35
Odpovědět  Standa

Taky si v Lidlu zařídili prodej “sála”, a zakázali název “Ruská zmrzlina “

katango
26. 2. 2025 10:30
Odpovědět  Jaroslav

Jednu dobu jsem kupovala “Ruskou zmrzlinu” čistě z protestu. Ale chutná mi, tak jsem ji protestně snědla.

V jednom eshopu s ruskými i ukrajinskými potravinami jsem jednou koupila opravdu pravou ruskou zmrzlinu a byla to lahůdka neskutečná. On ten eshop po Praze rozváží, takže je takovej nákup uskutečnitelnej. Má tu i kamenný prodejny.

Mia Markýza
26. 2. 2025 15:03
Odpovědět  katango

Kolobok? Ale kamčatskýho kraba nemají, mizerové.

katango
26. 2. 2025 15:14
Odpovědět  Mia Markýza

Ano, ten.

Kamčatskýho kraba měli, ale konzerva stála nekřesťanský prachy.

Mia Markýza
26. 2. 2025 21:40
Odpovědět  katango

To stojí pořád a všude. Tuhle jsem ji dostala darem a když jsem si vygůglila, za kolik je peněz, pravila jsem dárci procítěně, že jest magor 😀 Stonásobek částky, co stávávala za mého dětství, abych našla na tom sociku taky něco dobrého. Máma toho měla ve sklepě zásoby a když nebylo co jíst, dělala krabí salát.
Mimochodem – v Koloboku mají šampon z březového dehtu.

Tupý hulvát
25. 2. 2025 20:32
Odpovědět  ovp 68

Když ty chudáčku zase netušíš, co znamená slovo OKUPACE.

ovp 68
26. 2. 2025 10:11
Odpovědět  Tupý hulvát

.. i ty můj nechtěný nepodarku, jak ty můžeš určit co já tuším nebo netuším? Máš málo problémů sám se sebou?

skeptik
25. 2. 2025 13:26
Odpovědět  ovp 68

Je třeba mít dostatečné IQ na rozlišení vojenské základny a vojenského útvaru.
Očividně to není jen tak.

Standa
25. 2. 2025 14:02
Odpovědět  skeptik

IQ je vzácná věc ve vymytém mozku ! I Pávkovi ho vymývali tak dlouho, že mu v leběni zůstalo dost místa na kolotoče o 360 stupnů !A , tak se nediv některým( většině na Senamu) a i tady.
Asi si tu někdo myslí, že v Česku není nyní stejně poradců a vojáků ,, spřátelených zemí” , jako před r.89!
No , musí souhlasit s režimem, není ani nesmí být antisystémový. To by dostal v putice na vesnici přez držku!

ovp 68
25. 2. 2025 15:10
Odpovědět  Standa

.. Stando, na vás je spoleh, jak začnete něco vysvětlovat, člověk si může být jist, že to bude hovadina po obsahové i formální stránce. A pak se durdíte, že vám málokdo věří tu největší.. že máte dvě vysoké školy.
Putika… ;o))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
25. 2. 2025 15:37
Odpovědět  ovp 68

Děkuji za pochvalu. Když mě uráží nevzdělaný blb , vím že mám pravdu.
Prostě nechápeš souvislosti, to ti nikdo nemůže vyčítat!
Když blb pochopí , že je blb, už blb není!

ovp 68
25. 2. 2025 17:54
Odpovědět  Standa

..hm, jak vážně asi mohu brát mínění člověka, který dokáže napsat “putika” nebo “konspicient” ?

ovp 68
25. 2. 2025 15:04
Odpovědět  skeptik

.. k tomu, aby člověk lhal a nepůsobil přitom dojmem blbce, je potřeba mít dostatečné IQ, aby se dokázal orientovat v obecně známých pojmech. Což zjevně nezvládáte.

Vojenská základna je místo, pozemek, budovy, zařízení určené pro potřeby ozbrojených sil a spravované vojenským personálem, který zde zpravidla žije a pracuje mimo vnější provoz. 

Objekty kasáren pro potřeby ozbrojených sil mají většinou stejnou pravidelnou strukturu. Do kasáren se obvykle umisťuje personál k výkonu služby nebo pro výcvik. Kasárna často tvoří rozsáhlé oplocené a střežené komplexy obytných budov, skladišť a výcvikových prostor.

Standa
25. 2. 2025 15:38
Odpovědět  ovp 68

Nebyl jsi superarbitrován pro blbost?

ovp 68
25. 2. 2025 15:45
Odpovědět  Standa

..no, Stando, já mám za sebou základní vojenskou službu, tudíž jsem superarbitrován být nemohl/nebyl.
Ale vy sám jste kdysi uvedl, že jste nevoják, tudíž co z toho plyne..?

Já se vám fakt divím.. tolikrát čumákem do vlastní zdi a furt si nedáte pokoj… ;o))))

Noobody
26. 2. 2025 10:52
Odpovědět  ovp 68

Einstein: Jen hlupák opakuje stále dokola to samé v naivním očekávání, že změní výsledek.

Standa
26. 2. 2025 16:04
Odpovědět  Noobody

Zůčastnil jsem se ,, obrany soc. vlasti” , což bylo na VŠ. Nicméně pak jsem jezdil a kontroloval ( krátkou dobu, několik let ) s VP .Tam modrá nevadila!
Jako civil!

skeptik
25. 2. 2025 17:16
Odpovědět  ovp 68

Kdejaký jouda obviňuje kdekoho ze lhaní, protože jeho nedostatečné IQ není s to rozlišit lež od názoru nebo omylu.
Ale zpět k okupaci. Jestliže v ČSSR byla sovětská vojska se souhlasem vlády, tak jaxi to nebyla žádná okupace.
Ono totiž nestačí, že si někdo přeje tomu říkat okupace, že. Každá opravdová okupace musí splňovat její parametry, že.
Jako například okupace Afghánistánu, Sýrie, Libye, Iráku…

ovp 68
25. 2. 2025 17:51
Odpovědět  skeptik

.. no tak už se račte probrat a vyjasnit sobě i jiným, proč to dle vás nebyla okupace. Původně dle vás jen kvůli jedné základně, což vám asi jako okupace připadalo málo a teď zase máte za argument(směroplatný..) souhlas tehdejší vlády. No a ještě asi někde vzadu ve vaší poloprázdné lebce leží ten slavný dopis 99 pragováků, to by taky mohlo posloužit k legalizaci něčeho podobného, co nám v r.1939 provedli nacionální socialisté němečtí, političtí souputníci a současně i rivalové soudruhů socialistů internacionálních/sovětských. V obou případech vstupu cizí armády na naše území se samozřejmě vyskytovaly osoby, které na tom neviděly nic špatného a s cizí mocí ochotně spolupracovaly. Takovým se u nás doma říkalo, říká a bude říkat “KOLABORANTI”, a to bez ohledu, na co se pitomě vymlouvali a vymlouvat budou, dokud nevymřou. Pak po nich zbude už jen ta pachuť ostudy…

ovp 68
25. 2. 2025 18:37
Odpovědět  ovp 68

.. tak to už máme dva kolaboranty, kdo bude další? A netlačte se, jo? ;o)))))

Vladislav
25. 2. 2025 20:15
Odpovědět  ovp 68

No a zase, nemáte v příbuzenstvu nějakého Urválka? Máte jeho styl.

ovp 68
26. 2. 2025 09:00
Odpovědět  Vladislav

.. jo, jednoho právníka v naší rodině, s titulem JUDr., ještě z předkomunistické éry, poslali v padesátých letech komunisti do dolů a potom k traťovce, krumpáčoval až do důchodu.
Takže s Urválkem u mě nepochodíte, podle vás odhaduji, že ve vaší rodině jste mohli mít tak leda nějakého Kojzara nebo Biľaka…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
slovan
27. 2. 2025 08:53
Odpovědět  Vladislav

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
BINGO!!

Vladislav
25. 2. 2025 20:13
Odpovědět  ovp 68

Vy mi to budete asi pěkná šovinistická rodinka, pěkní ptáčkové. Když nevíte přesně jak to tenkrát bylo, tak raději pomlčte osobo!!
Takové soudy od klávesnice mám rád.

ovp 68
26. 2. 2025 09:02
Odpovědět  Vladislav

.. no, a vy jistě patříte právě mezi ty kolaboranty, když ještě dnes máte tu drzost lhát jak Rudé právo…

slovan
25. 2. 2025 18:22
Odpovědět  skeptik

skeptiku, moc hezky popsáno. Tady je přesně vidět, když dojde na akorát, jak se honem začne oddělovat zrno od plev. A ty plevy škodí v našem státě ve službách cizích mocností, páníčků, doposud. Teď se začal točit vítr a oni chůďátka jsou štouf. 😊😊😊

ovp 68
26. 2. 2025 10:17
Odpovědět  skeptik

.. skeptiku, jak tak sleduji vaše příspěvky, stále víc mi vrtá hlavou, proč jste si vybral nickname “skeptik”? Vy byste měl vystupovat pod nickem “optimista”, protože jenom skutečný a bezbřehý optimista může doufat, že by jeho/vaše zmatenosti a zjevné hovadiny mohl brát inteligentní člověk vážně… ;o))))

skeptik
26. 2. 2025 10:43
Odpovědět  ovp 68

Protože takoví zaslepenci a vymytí mozci jako ty nás dovedli až k tomu, co nám vládne.
Nickname skeptik jsem začal používat už za katastrofální Topolánkové vlády, protože mi došlo, že ČR není s takovým volebním potencionálem pomoci.
A nemýlil jsem se.

ovp 68
26. 2. 2025 12:06
Odpovědět  skeptik

.. inu, co jste si vy komunisti vypěstovali, to nám vládlo i po listopadu 1989 a vládne dodnes. Vymyté mozky vám zůstaly po VUMLu…

skeptik
26. 2. 2025 13:05
Odpovědět  ovp 68

Bohužel nám už vládne to, co vyrostlo po sametovém puči a co je vychováno podle západních “hodnot”. Podle toho to v ČR vypadá.

slovan
26. 2. 2025 13:44
Odpovědět  skeptik

No né úplně, ten bůga nad tebou má částečně pravdu, ale už nedodává (jako vždy napůl a dle, jak se mu to v diskuzi hodí), že to jsou vycvičený opičky kapitalistickou propagandou, která tu vzkvétalaod 68 do 89 velmi bujně. To už vincek nepřizná. Jen u nás v západních a jižních Čechách ovlivňovalo mysl sledovanost imperilialistické televize Rakouské či NSR. Kde východnímu bloku jela propaganda 24 denně a ani poledne tam nedrželi, takže 25 hodin denně.
Takže příznivci ksapitalistických pořádků, udělejte si v těch soudruzích pořádek. A každý pozorný čtenář ví o jaké to lidi jde, taqkže vypisovat je nemusím. A to je veliká PRAVDA.

slovan
27. 2. 2025 08:56
Odpovědět  skeptik

A teď si dej do souvislosti, že ten Topol může být jeho soused, bo je to zrovna z těch zeměpisných souřadnit taky. Pak se tomu tady div!! 🤣🙄🤦‍♂️

Pijack
25. 2. 2025 13:29
Odpovědět  ovp 68

Správně říkáš, že to byly sovětské základny. Tedy nikoliv Ruské. Tak fatální rozdíl a dnes ho skoro nikdo neumí rozlišovat. Sovětské nebyli NIKDY jen Ruské. Rusové dopláceli na CCCP stejně jako my cajzli 🙂 Tohle bych s chutí té smradlavé Krávě Němcové omlátil o držku. Tak dlouho bych jí do držky kopal, až by to konečně pochopila. Knedla jedna zfanatizovaná…

slovan
25. 2. 2025 13:40
Odpovědět  Pijack

Jak to myslíš s těmi caizli?

Pijack
25. 2. 2025 14:04
Odpovědět  slovan

Ti co to nepochopili, to dá přece rozum 🙂

slovan
25. 2. 2025 14:57
Odpovědět  Pijack

Jó OK, ale hlavně ten (TI) z toho okolí Brna a Moravy na ty taky nezapomínej, je jich hafo. Víš mě ta nacionalistická písnička furt špatně zní v uších, nemám to rád. Nebudu to rozebírat, bo už jsem se o tom zmiňoval tuna.

Standa
25. 2. 2025 13:40
Odpovědět  Pijack

,,Knedla jedna zfanatizovaná…” , ale dobře placená!

Bety
25. 2. 2025 21:43
Odpovědět  Pijack

Ten rok 68 už mi pěkně leze krkem. Jak psal jeden náš vystěhovalec do Kanady, tehdy se tam sázeli, jak dlouho sověti ty naše provokace ještě vydrží – teď na to koukám tak, že nám to dalo 20 let normálního života víceméně bez starostí, bez drog, pornografie, děvek (Mařenky vyjdou lacino, říkali Němci), masivního tunelování, starostí o práci,
placení hypoték všeho druhu, arogantních zaměstnavatelů atd., atd. Takhle podle všeho měl dopadnout i ten socialismus s lidskou tváří. Už jen podle toho, jak byl Západ
z těch inovací nadšený a jak to halasně podporoval.
Teď provokujeme jako utržení ze řetězu, ale myslím, že si to vyžereme až do dna.
Ono co je moc, to je moc a přestože nás neustále Ruskem straší, byli by Rusové blázni, kdyby se jakkoli o tuhle žumpu zajímali.

Albi
25. 2. 2025 23:56
Odpovědět  Bety

1+++++

anonym
26. 2. 2025 00:22
Odpovědět  Bety

Ja si spis myslim, ze kdyby se byl ten komunismus reformoval, bylo by Ceskoslovensko obstalo, a neslo by do zmen v roce 89 uplne naivne, jak se pak stalo. Tenkrat jeste Zapad nebyl tak zkorumpovany.
No, uz se to nedovime.

Pijack
26. 2. 2025 09:40
Odpovědět  Bety

1++++++++++ + :-):-):-) moje slova.

Gales
25. 2. 2025 14:09
Odpovědět  ovp 68

Škoda že s sebou neodvezli všechny disidenty,prognostiky a ostatní privatizační svoloč. Jak by bez nich bylo v Čechách krásně.

Vladislav
25. 2. 2025 20:17
Odpovědět  Gales

Pane nadělalo se spousta chyb. Blbá doba.

Tupý hulvát
25. 2. 2025 20:30
Odpovědět  ovp 68

Samozřejmě máte pravdu, takpak by se do jedné základny chudáci vešlli, že?

Jaroslav
26. 2. 2025 09:51
Odpovědět  ovp 68

Ovp 68 má pravdu v tom že těch základen bylo více a můj odhad je na vrcholu ca 100 tisíc vojáků (1 armáda). Jsem mu vděčný za připomenutí rozsahu sovětské pomoci ČSLA při zajištění míru na naší teritorií. Já bych mu za to mínusy nedával

slovan
26. 2. 2025 17:30
Odpovědět  Jaroslav

Jaroslave, kdopak znás byl štastný, že tu byli sověti? Kdo? Jenže takhle jsme remcali před 89, bo jsme hovvnoo věděli jak to bylo a že to nebylo pro nic za nic snad už nyní víme. Na mínusy chuj.

Noobody
26. 2. 2025 10:31
Odpovědět  skeptik

To: 25. 2. 2025 11:59

Asi vůbec netušíte o čem tak zasvěceně melete blbosti!

Doufám, že nejen pro Vás dávám link na stránky s info o reálném průběhu obsazení ČSSR 21.8.68 a následném rozmístění a počtech techniky i vojsk Střední skupiny vojsk SSSR v ČSSR: https://1url.cz/H1n14

Za 2.SV jsme měli svou vládu, fungovala naše justice, policie a celá státní správa. Podle bilaterální smlouvy mezi III.Říší a Českou republikou jsme byli pod ochranou III.Říše (Protektorát B und M), která nám zajišťovala “bezpečnost”, ačkoli zde neměla rozmístěna skoro žádná vojska. Ta byla soustředěna v několika výcvikových prostorech v počtu desítek tisíc vojáků. Přes to se tento stav do dnes nazývá okupací.

Je jistý rozdíl mezi stavem za 2.SV a za socíku.
Hitler Čechům apriori nevěřil a tak je vyloučil z možnosti bojovat po boku vojsk III.Říše proti jejím nepřátelům. Na rozdíl od VŠECH ostatních příslušníků okupovaných zemí!!!
Brežněv a jeho nástupci věděli, že občané ČSSR jsou již natolik zastrašení a zpacifikovaní řáděním komunistů, jejich soudnictvím, StB a dokonale zblblí bolševickou propagandou, že neměli sebemenší obavu z VOJENSKÉ SPOLUPRÁCE a tak naši armádu ani neodzbrojili.

Gales
26. 2. 2025 10:55
Odpovědět  Noobody

Si tak blbej nebo navedenej. Áda použil občany ČSSR jako otroky pro výrobu zbraní a logistiky pro válečné akce.

Noobody
26. 2. 2025 13:19
Odpovědět  Gales

To: 26. 2. 2025 10:55

Děkuji za přečtení a velmi pečlivou analýzu obsahové úplnosti mého textu. Přes to jedno nechápu: Proč ty zjitřené emoce a výrazivo z repertoáru obecního hňupa, či pasáčka vepřů?!??

Ale abych Vás uspokojil doplním zásadní rozdíl mezi Protektorátem a socíkem v době normalizace:
Okupanti za protektorátu nosili mundůry v barvě polní šedi a za normalizace gymnasťorky v barvě khaky.

Já Vám věřím, že tento “kompletní” výčet rozdílů jistě doplníte nějakou další perlou, dokládající velikost Vašeho ducha. 😜

slovan
26. 2. 2025 13:50
Odpovědět  Noobody

Však vy si tu vystačíte stím vašíííím!! …..prDUCHEM 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Noobody
26. 2. 2025 14:30
Odpovědět  slovan

To: 26. 2. 2025 13:50
I Vám děkuji za přečtení a slušně formulovanou reakci. 👍

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
slovan
26. 2. 2025 17:24
Odpovědět  Noobody

A jéje, no tak jó.
Nemáte zač rádo se stalo, co já bych pro vás neudělal a slušný to já jsem “skoro” furt. Já se omlouvám že jsem byl strohý, ale však to tu píši, ae to je váš deficit!! Samozřejmě že mám svoje oblíbence, kteří jsou mi k srdci bližší. Ti kteří mi nadávají, peskují a dělají ještě většího vola než někdy jsem, ti jsou TABU. A nejde na každého reagovat pomalu duplomovou prací, bo není čas.👍😊😲🙄😋

ovp 68
26. 2. 2025 10:57
Odpovědět  Noobody

.. proti sovětské invazi se postavili příslušníci 7. výsadkového pluku zvláštního určení v Holešově, kasárna nevydali, a jejich činnost pobíhala podle nacvičených standardů, do města obsazeného sov. silami infiltrovali vlastní ozbrojené průzkumníky v civilu, monitorovali činnost protivníka a z kasáren vyvedli kompletně vyzbrojenou skupinu, která zaujala bojová postavení v okolí města. Dokonce pracovali na přípravě osvobození nejvyšších čsl. státních představitelů, než dostali ověřenou informaci, že soudruzi už jsou v Moskvě a pera mají v ruce.

Kolaboranti a zrádci jim to v roce 1969 spočítali i s úroky, útvar byl rozpuštěn, tradice odsouzena k zapomnění, a nové jednotky tohoto typu byly znovu pracně formovány až na začátku osmdesátých let.
P.S.
.. za Protektorátu existovalo tzv. vládní vojsko, ovšem to bylo nasazeno až v létě r.1944 v Itálii, v podřízenosti velitelství SS v oblastech nasazení. Zúčastnilo se i bojů proti partyzánům, 15 zraněných, 10 mrtvých, asi 800 zběhlo hned, část prchla do Švýcarska, další skupinka zběhla později, zbytek byl odzbrojen a převelen na pomocné práce, budování opevnění.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
26. 2. 2025 13:04
Odpovědět  ovp 68

To: 26. 2. 2025 10:57
Díky za rozšíření info.
Ti kdo chtějí vědět si dohledají, nebo dávno znají, pro ty ostatní je takhle rozšířená informace zkratkou k doplnění znalostí. Bohužel nevěřím v příliš dlouhé trvání, neb ukotvení pravdy v hlavách není oblíbenou činností většiny zdejších “diskutérů”.

K Holešovským hloubkařům jen to, že jejich bojové chování bylo bohužel příliš ojedinělé. Dnes vzbuzuje sympatie a hrdé vzpomínky, ale tehdy nemělo na průběh událostí pražádný vliv. Stejně jako hrdinná obrana Czajankových kasáren před vojsky Wehrmachtu v Místku 14.3.1939.
Síly změny byly příliš koordinované a mohutné na to, aby je izolované a osamocené síly odporu mohly zastavit, či dokonce donutit k ústupu a zastavení agrese.

ovp 68
26. 2. 2025 19:31
Odpovědět  Noobody

.. holešovští i czajankovští prostě jen udělali k čemu byli cvičeni a za co byli živeni.. otevřeli trezory na štábu, vytáhli a rozpečetili obálky s rozkazy pro konkrétní situaci. A ty potom plnili. To je základ funkční armády!
Takové obálky ležely ve štábním trezoru každé jednotky, jenže klíče k nim měli opravdoví vojáci a chlapi jen v těch uvedených případech. A zrádci a zbabělci na všech postech to prostě neunesli…

Ladislav 💤
25. 2. 2025 12:45
Ohodnotit příspěvek :
     

👍👍👍👍👍Pane Kulhavý, bravo a 100% souhlas.

JoFa
25. 2. 2025 13:11
Ohodnotit příspěvek :
     

Dnes dal VK jeden asi z jeho najlepších článkov vôbec https://cz24.news/jeffrey-sachs-v-zasadnim-vybusnem-projevu-v-europarlamentu-rozkryl-americky-system-pax-americana-a-jeho-zlociny-usa-eu-vsechno-ridi-izrael/ , ktorý sa opiera o fakty bez tých jeho výmyslov a podstrčených koncov, bravúrny Sachsov rozhovor a myšlienky, opisujúce možné aj ušlé. Keď to dočítate do konca pochopíte v podstate všetko, celú tú židovinu okolo Ukrajiny a dokonca popisuje podobne situáciu ako Svatoš okolo ťažby nerastných surovín Amerikou na Ruskom území, čo je naprosto nepredstaviteľné, ale skutočné. https://www.michalapetr.com/map-2230-dve-mapy-ukazuji-konecny-osud-ukrajiny-aneb-proc-putin-slibil-trumpovi-ruske-dodavky-levnych-surovin-macron-vcera-dokonale-pobavil-trumpa-svymi-naivnimi-predstavami-o-konci-valky-na-ukraji/

JoFa
25. 2. 2025 13:19
Odpovědět  JoFa

Všetko smeruje k spolupráci US a Ruska a tvrdím k ďalšiemu svetovému problému. Putin navrhuje zníženie výdavkov na zbrojenie /článok Svatouše/ Jak u Ruska tak aj US a Číny. Veľmi naivné pootom čo predviedol, toto Čína neurobí ani omylom, práveže ešte viac zbrojiť začne, je to nebezpečné spojenectvo, ktoré určite vyhodnotí Čína po svojom a na záver ešte niečo pre Rusov /nežidov-slovanských gojim/ citát od Kissingera v článku VK: “Opakoval jsem jim slavné přísloví Henryho Kissingera, že být nepřítelem Spojených států je nebezpečné, ale být přítelem je smrtelné. “

JoFa
25. 2. 2025 15:45
Odpovědět  JoFa

Ešte pridám jednu perličku. Dnes na správach slovenských, hlásili, že Alzák sa nechal počuť, že vyhlási voľby na Ukrajine až po skončení vojny na Ukrajine.
Prosím vás, pochybuje ešte niekto, že je to celé židovská hra? Ak áno, ako môže Alzák vyhlásiť voľby ak bude Ukrajina porazená? Tzn. že Ukrajina nebude porazená, ale rozdelená a Alzák vyhlási voľby na tej zbytkovej časti, takže je to už dopredu dané -logicky!!
Je to hnus, čo sa tu deje, vojna, kde nie je víťaz a ani porazený, je fraška s milon300000 tisíc obeťami a tento židovský hňup je za to zodpovedný a on chce ešte niečo vyhlasovať?
Veď on je ten, kto odvisne a na koho to všetko hodia, už mu idú po krku za spreneveru ukropomoci a budú pokračovať. Prefetovaný Alzák, je úplne mimo obraz. Briti používajú toto hov.no aby sa vyhrážali US a Rusku? Nepríde vám to smiešne? Čo tu chcú ešte satanglobalbrit vyhrať? Ani zmanipulované voľby v Nemecku im nepomôžu!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
25. 2. 2025 15:56
Odpovědět  JoFa

K voľbám v Nemecku ešte, Sahra sa bude súdiť o voľbách a ich manipulovaní= môže , ale je to zbytočné. Vo Francúzsku 2 týždne počas nemeckých volieb zrovna štrajkoval pošťák Pat / aká náhoda!/ a to znamená, že korešpondenčné hlasy prišli, ale neprišli, alebo neprišli, ale prišli, v oboch prípadoch bolo korešpondenčne odvolené a Sahra je mimo lebo zavadzia. Pozdravuje briský Deepstate…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
25. 2. 2025 16:25
Odpovědět  JoFa

A čo bude s židoVatikánom, zaujímavý článok tu: https://www.armadnymagazin.sk/2025/02/25/papez-konci-stane-sa-hlavou-vatikanu-trumpov-clovek/
Podľa prorodstiev židoNostra má byť posledný pápež Petrus romanus, tak že by Pietro Parolin?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
26. 2. 2025 11:36
Odpovědět  JoFa

Já akorát doufám, že nebudou tak woke, aby tam zvolili toho černošského kardinála, o kterém se také před časem hovořilo…

A je škoda, že jsem nestihl docílit včas odvolání Františka, dokud ještě žil Benedikt XVI, aby při kanonizaci Jana Husa byli zase tři žijící papežové, jako v době, kdy ďábelský koncil hašteřící se o politickou moc v době tří papežů odsoudil jednoho z předních světců, mistra Jana Husa…

πα½

Standa
26. 2. 2025 16:41
Odpovědět  P.A.Semi

Je to docela možné! Církev si chce naklonit Afriku i latino!
Schizma asi nehrozí!

JoFa
25. 2. 2025 17:49
Odpovědět  JoFa

Semi, nemohol by si mi prezradiť, či tie mínusy čo mi pribúdajú aj na odkaz čo sem dám bez komentára, dáva Janaz, alebo iný hňup, ktorý to ani neprečíta? Príde omínusuje moje vstupy a ide do prdele… Mňa tie mínusy od ľudí netrápia, ale ak príde hov.no mainstreamu alebo Smerohlasu a rozdá mínusy a nič nepovie a keď povie tak len hov..no, tak ma to mrzí. Rád by som sa tomu retardovi venoval aj viac a argumetačne vysvetlil situáciu…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
26. 2. 2025 10:41
Odpovědět  JoFa

Nevím, někdo, kdo tu nekomentuje (ale je ze Slovenska), tu rozdával mínusy v intervalu cca 5 vteřin, tedy ani nestihl přečíst obsah a jen scrolloval a mínusoval… Nebo něco i plusoval…

Někdo vás nemá rád… Ignorujte to…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ovp 68
26. 2. 2025 11:30
Odpovědět  P.A.Semi

..tož co takhle ty plusy a mínusy rovnou zrušit, jak jsem vám navrhoval už dříve? Většina těch mínusářů stejně nic nenapíše, u plusařů asi taky tak, ale mnozí to s tím bodováním považují za jakousi soutěž v oblíbenosti místo diskuse…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
26. 2. 2025 11:47
Odpovědět  ovp 68

To rozhodně ne… Ani takové zlé a trapné zrušení mínusů a nechání jen plusů, jako svého času zavedla Youtube a další, když se na Bidena snášelo příliš mnoho mínusů…

πα½

ovp 68
26. 2. 2025 12:09
Odpovědět  P.A.Semi

..já psal o zrušení obojího, plus i mínus. To není součást diskuse, ale pouze jakési anonymní hodnocení zpoza rohu, ze kterého mají někteří vánoce…

slovan
26. 2. 2025 13:58
Odpovědět  ovp 68

Tvl tebe ty mínusy hlodajííí. Rajská to hudba pro můj slech. Tak si zajdi na vršek kam posíláš druhé, tam máš plusů habaděl. 🤣🤣🤣🤣
P.S. Každý nemá chuť a čas na každého reagovat příspěvkem, proto dobrá volba. Jestli se nemýlím jsi tu jediný komu to vadí. 🙄😲🤦‍♂️

ovp 68
26. 2. 2025 19:39
Odpovědět  slovan

.. lopato, kdyby mě mínusy hlodaly, psal bych v touze zalíbit se stejné sra*ky jako píšeš ty a tobě podobní, kteří se tu navzájem plácáte po ramenou jak jste dobří, ač byste se spíš měli plácat po svých dutých hlavách, jenže to dunění by bylo slyšet až afrických pralesech.
V okamžiku, kdy mě pochválí někdo z tvého stáda, jdu do sebe a přemýšlím, co jsem udělal špatně… ;o)))))

80:20.. to je základní problém našeho světa.

Standa
26. 2. 2025 16:39
Odpovědět  ovp 68

Leze ti na nervy, že si o tobě tady spousta diskutérů myslí , že jsi ,, tuplovanej”, že jo?

ovp 68
26. 2. 2025 19:44
Odpovědět  Standa

.. no jako tuplovanej, a ještě k tomu vysokoškolák, se zde prezentujete vy, Stando. Zkuste po vzoru JoFa uspořádat hlasování, kolik lidí vám to věří, a hlasovat můžete i vy sám pro sebe, ten jeden hlas navíc nic moc nezmění.
Tak do toho, směle… ;o)))))

Noobody
26. 2. 2025 11:15
Odpovědět  JoFa

To: 25. 2. 2025 17:49

Povzneste se nad lidskou blbost. Dávno před námi poznali, že se s ní bojovat nedá a je třeba ji přijmout jako fakt. Mrzí to, ale život jde dál. Nemyslím, že je produktivní a moudré stavět svůj pohled na svět právě na “názoru” (úblitku) nějakého idiota.

Neřešte jej a buďte v pohodě. Admin Vám stejně nic neřekne a na víc jste zde předvedl svou slabinu – ješitnost. Zásadní CHYBA!!

ovp 68
26. 2. 2025 11:36
Odpovědět  JoFa

.. buďte na svoje získané mínusy hrdý, berte je jako znamení, že kdosi není schopen s vámi o věci vést diskusi na úrovni argumentů, za účelem nějakého racionálního rozhodnutí, a je si vědom svojí nedostatečnosti a tak mu zbývá jen anonymní výkřik zlosti do světlíku, možná taky plivne na monitor, ale to už vy nepoznáte… ;o))))

slovan
26. 2. 2025 14:14
Odpovědět  ovp 68

Viz výše……….
Ale zatupluji to pro sichr. Nevím jestli se ti tuna ostatní bojí, asi ju, a nebo se nechtějí hádat, ale jak říkám, někdo tu diskuzi proletí, odfajfkuje a letí třeba do práce. Já jako dříve narozený mám toho času dost a když mám zrovna 💩 co na práci, tak tu dřepákuji u PC a trumfuji se tu s tebou, kdo znas dvou napíše větší ♦ inu. Nojo ale já se alespoň narovinu přiznám, že mám kulové na práci. Ale jsi to TY co tu píšeš o svých zálibách a činnostech a přitom si tu skoro celý dny. Tak někde něco nehraje. A nepiš mi prosím, že píšeš “od někud” z mobilu. Prosím. 😊🙋‍♂️

ovp 68
26. 2. 2025 18:41
Odpovědět  slovan

.. no, já jsem za dnešek stihnul: nachystat dříví na topení na další týden, připravit skleník na výsadby, procházku se psem spojenou s kontrolou lesa + označením stromů na kácení příští týden a umýt wapkou jedno auto(s trojcípou hvězdou..). Holt nesmíš být lemra vyžraná, prochlastaná a tím pádem nepohyblivá, a notabene ještě tak blbá, že si nedokáže zorganizovat den.
No, a teď si piju dnešní poslední lungo a posílám tě do pr*ele, než si pro tebe přijedou havrani. ;o))))))

slovan
26. 2. 2025 19:07
Odpovědět  ovp 68

Nadčlověk, štíhlej, nádhernej, dokonalej. Ty znáš moc, kdo zná víc. Škoda jen že stojíš stranou. Jó a co kozinec, ten už je opravený? :-)))))))

ovp 68
26. 2. 2025 19:51
Odpovědět  slovan

.. kozinec měl Emanuel, trumpeto, a i ten ho uváděl jen jako příklad, že i krádež nicotného majetku stále zůstává krádeží majetku, tedy zločinem. Což ovšem pro vás kolektivisty je nepochopitelné, kradli vaši otcové a vy jste v tom pokračovali, máte to za normu, celoživotní generační nuly, které se cítily dobře v socialismu.
Ve středověku by vám postupně uřezali uši, uťali ruku a nakonec vás zhoupli na šibenici, jakožto nenapravitelné zloděje, odpad společnosti, plevel bez užitku.
A stranou musím stát v zájmu vlastního sebevědomí, pocitu lidství, anžto v houfu s vámi bych se zeblil hned ráno před zrcadlem…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jura S
25. 2. 2025 13:21
Ohodnotit příspěvek :
     

“KULKULÁTOR” MI SELHÁVÁ…
Na nedělní párty bylo tak 3000 “jedinců” a náklady 33 MÍČŮ ??
= NÁKLADY na 1 kus návštěvníka 11 000 Kč ???
Dopr.dele, to tam servírovali kaviár v kýblech a vybrané kořaly a každý chlap měl zadara hostesku z E55 ???

ZASRANÍ PRAŽÁCI- swině to jsou, dělají megaraut a ostraváky nepozvou ! SMRT PRAGOCENTRISMU !!! Chceme takovou chlastanici i v Ostravě !!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
25. 2. 2025 13:53
Odpovědět  Jura S

Možná , že započítali i nás cca deset, kteří jsme tam byli a měli píštalky a odznaky RF. ! několikrát nás upozornovali, že nás odvedou( Krakovská je blízko), ale neodvážili se.Máme průkazy A.K.! Bylo tam více protestujících i z Moravy . Tam mají nacistů také plné zuby. Pouze Brnáci seděli na Cejlu a žádný tam nebyl!A ty kecáš, zvával jsem tu na neděli mnohokrát a ty nic a nyní brečíš( na špatném hrobě).
Prostě jsi líný a bojíš se ozvat. Konečně nedělní husa … to je pošušnáníčko, že?

Jura S
25. 2. 2025 14:24
Odpovědět  Standa

To se to říká, musel bych PENDOLINEM českého bordel CD přes STUDÉNKU !! 🙂
To je hazard se smrtí, mám to za rohem , 2 x se to tu vyflákalo… pak ty ceny !! 1000 loulí FYLAJOVÝCH !!! a to je do Práglu vlakem… pak mě tam bude kasírovat “M-krtek”… S manželkou je to vejlet za 2500 !!!
A to “řízky sebou” !!! 🙂
Co je to průkaz “A.K” ?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Standa
25. 2. 2025 15:46
Odpovědět  Jura S

Advokátní komora.
Na demonstraci v Praze , kde bylo cca 100 000 lidí bylo i hodně Moráváků -odevšat.
Tam Pávek nebyl!
Na Staromáku nás bylo cca 40 000 lidí! většinou Pražáků. Na Malostranském nám cca 30 000 lidí. Tam Pávek nebyl!
U Min . zemědělství , kam přijely vaše traktory po tazích z ČR jste asi také nebyli!Pávek také ne.A byli to vaši lidé
A , kde byl Pávek? Víme, že nyní řečnil před cca 3 000 komunitou z ciziny! Hanba republiky a občanů.

ovp 68
26. 2. 2025 12:00
Odpovědět  Standa

.. jo, v jedné ruce jste mával identifikačním průkazem České advokátní komory a v druhé ruce jste držel zatím nevyplněné Smlouvy o poskytování právních služeb a policajti vás obloukem obcházeli, anžto jste přece Standa, známá osobnost české advokacie. Špičkový advokát, co dokáže napsat třeba: odevšat, konspicient, putika.. a mnohé další perly.

„Každý člověk dělá chyby, ale jen hlupák u nich zůstává.“ © Cicero

Standa
26. 2. 2025 16:32
Odpovědět  ovp 68

Čím více píšeš, tím více ze sebe děláš idiota! Legitimovali nás tajní !A bylo nutné se prokázat.
Ostatně ,ty uniformované známe ! Máme na Václ. kancelář v Lucerně a potkáváme je.
Raději nepiš , at ze sebe neděláš ještě většího trotla, trolle!

ovp 68
26. 2. 2025 18:50
Odpovědět  Standa

.. jo, to je smutné Stando, když zrovinka vás legitimují tajní, ten blbej pocit že už nic neznamenáte, že už vás nikdo nezná, nikdo nepozdraví “Čest soudruhu”, že všichni kolegové od StB už jsou v důchodu s výsluhou a jen vy blbnete na náměstí v trapné iluzi, že “spolu s proletarijatem otočite kolem dějin kupředu zpatky ni krok, tak jako už dřive sudruh Stalin v SSSSSR!!!”

Tak ať se daří, Stando!!!! ;o))))))))

Administrátor
P.A.Semi
26. 2. 2025 15:16
Odpovědět  Standa

Jestli se vás vešlo 40000 na Staromák, tak přibližně stejně tam bylo v neděli ukrofilů, to náměstí bylo plné, jak je vidět na fotkách v článcích…

Na Malostranské náměstí se 30000 lidí nevejde ani náhodou… Maximálně tak čtvrtina, spíš méně… (byl jsem na Malostranském náměstí, jak tu v Praze jezdily traktory, a bylo tam asi 3 – 5000 lidí, můj odhad…)

πα½

Standa
26. 2. 2025 16:36
Odpovědět  P.A.Semi

Nemáš pravdu.Stálo se od Mostecké po Klárov.Část poslouchala i v Karmelitské, Nerudovce.. Dobré ozvučení! Až na nějaké přiblblé bubeníky , co tam rušili!
( organizátoři dohodli průjezd tramvají č. 22 atd.)

ovp 68
26. 2. 2025 21:26
Odpovědět  Standa

.. jo, Stando, takhle má argumentovat komunista.. žádný důkazní materiál, fotky nebo videa, ale prostě jen napřímo “Nemáš pravdu”. Pravdu má výhradně světový proletariát, i kdyby to hovadina byla.. jo, a ještě Marx, Engels a Lenin a v neposledni řadě tež ten sudruh Stalin!!! Enem ti možu otočiť kolem dějin…

Administrátor
P.A.Semi
28. 2. 2025 11:40
Odpovědět  Standa

Já jsem tam (na Malostranském náměstí 19.2.2024) byl a fotil… (ale na zemi a nemám fotky shora, aby to šlo spočítat) Odhadem 3 – 5000 lidí, ne víc, možná spíš méně než 3000…
To náměstí bylo polo-prázdné…
V Mostecké byli jako vždy spíš turisté…

Tohle je podle vás 30 000 lidí?
comment image
(když z adresy toho obrázku vyndáte _600px, bude ve větším rozlišení…)

πα½

Eva
25. 2. 2025 14:19
Ohodnotit příspěvek :
     

Pane Kulhavý, děkuji !!!
Já to tak napsat neumím, mluvíte mi nejen z duše, mluvíte mi z celého srdce. 👋👋👋

Lubos
25. 2. 2025 15:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Pokud zrekapituluji svůj život tak nabývám dojmu, že tolik idiocie za komančů tak jako je dnes běžné u těch ukropohůnků snad ani nebylo. Bláboly komoušů byly většině národa směšné i když slabší jedinci si něco občas v duchu KSČ a SSSR odmanifestovali. Nesnaží se tito lidé svoji tehdejší neodvahu přetavit do dnešní organizované nenávisti vůči Rusku a V.Putinovi.? Není u nich V.Putin zlosynem ptroto, že těmto uřvaným zbabělcům vlastně on i pojelcinovské Rusko nikdy neublížili?Jde u těchto zmatených lidí o léčbu bývalých selhání současnou angažovaností a servilitou?

JoFa
25. 2. 2025 16:52
Odpovědět  Lubos

Dobré zamyslenie, z môjho pohľadu ide o psychopatiu, ale MUDr. Koukolík už dávno pravil, že svět je plný psychopatú…

unor 2022
25. 2. 2025 15:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Lide jsou vetsinove hloupi. A to dost.
Vic za tim hledat netreba.

P9
25. 2. 2025 16:45
Ohodnotit příspěvek :
     

Jonathan Turley: Americký Rónin – Jak vytlačení „dezinformační experti“ hledají nové příležitosti v Evropě a na akademické půdě
https://kispep.wordpress.com/2025/02/25/9196/

marie
25. 2. 2025 16:51
Ohodnotit příspěvek :
     

To vnímáte naprosto správmě. Jako já. Ještě jsem tu zažila zbytky banderovců po 45. roce. V lidech vzbuzovali hrůzu, nakonec je zahnali, postříleli a byl klid. Nemám k vašemu článku co dodat. Souhlasím ouplně se vším. Děkuji a líbí se mně vlastně všechny články od Vás. Jdou rovnou k jádru věci.Ti kteří to zažili na vlastní kůži to potvrzují.

zdendulka
25. 2. 2025 17:00
Ohodnotit příspěvek :
     

Já jen žasnu, jak se rozvířily kalné vody EU, co všechno vyplavává na povrch… tolik hnusu, hlouposti, nezodpovědnosti, zaslepenosti a válečného fanatismu spolu se supími slety nad drancovanou Ukrajinou…. ach Bože….

Mia Markýza
25. 2. 2025 19:24
Odpovědět  zdendulka

Ale však jen ať vyplavávají. Líp, než kdyby to bylo schovaný.

JoFa
25. 2. 2025 18:32
Ohodnotit příspěvek :
     

Skúšam pochopiť, že niekto chce do potravín pridávať UV múčku z múčnych červov. Otázka, akú logiku má takéto počínanie, ak množstvo ľudí ma problémy s kôrovcami a teda chitínom, aký zdravotný význam má pridávanie týchto hov.ien do potravín? Ako je možné, že SR sa nebráni týmto sr.ačkám v potravinách?
Zaujímavá diskusia s globalhnojovými červami na SR tu: https://www.hlavnespravy.sk/mucne-cervy-v-potravinach-ceny-potravin-kriza-v-koalicii-ale-aj-podozriva-mimovladka-minister-takac-pre-hs-prezradil-viac/3840444

zuzana
25. 2. 2025 18:57
Ohodnotit příspěvek :
     

Zástupce ředitele FBI: Vydírací nahrávky Jeffreyho Epsteina se stále používají k ovládání politiků

https://aktax.cz/vydiraci-nahravky-jeffreyho-epsteina-se-stale-pouzivaji-k-ovladani-politiku/

Václav
25. 2. 2025 19:13
Ohodnotit příspěvek :
     

Vaše příspěvky zde a pohled na dění ve Světě a v ČR se opravdu hezky čtou. Hezky v tom, že naprosto s vámi sdílím názory a také nechápu proč jsou lidé jako ovce. Horší ale je, že tady už moc vývoj optimisticky nevypadá. Jestli se lidí nějakým zázrakem neprobudí, tahle politická mafie náš národ zničí úplně. I to vypadá, že je to jejím úkolem. A ještě dobře si za to nechají platit.

Tupý hulvát
25. 2. 2025 19:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Náhradu za válku? Za válku, kterou američtí zmetci připravili, zorganizovali, materiálně a finančně zajistili a ROZPOUTALI, tedy náklady za JEJICH válku????To by měli Ukrajinci platit americkou válku???Jistě se na tom všem podíleli, ale myslím, že jejich vklad jsou jejich mrtví vojáci, zničená země, to stačí.Ty náklady může americký ksindl vymáhat na matkách amerických vojáků, kteří NEŠLI do války, kterou jejich země rozpoutala!!.

Vladislav
25. 2. 2025 20:19
Odpovědět  Tupý hulvát

O tom kdo to bude platit je už rozhodnuto. Fiala to tuším dnes i říkal. Přeberte si to.

Tupý hulvát
26. 2. 2025 07:08
Odpovědět  Vladislav

On už to nikdo nebude číst, ALE JÁ SI MÁM PŘEBRAT CO ŽVANÍ TEN HAJZL??

zuzana
25. 2. 2025 19:53
Ohodnotit příspěvek :
     

USA hlasují v OSN s Ruskem proti Západní Evropě

https://aktax.cz/usa-hlasuji-v-osn-s-ruskem-proti-zapadni-evrope/

Burák
25. 2. 2025 20:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Pokud někdo podniká, neznamená to, že je automaticky chytrý člověk s dostatečným IQ. V tom zase nesouhlasím s autorem, který asi hlavně nechce dotyčnou Stračenu urazit. Zrovna u farmářů bych velkou inteligenci moc nehledal. Sám znám několik a je to síla slyšet jejich názory.
Předně je zmíněná paní absolutně pod vlivem režimních médií, kde viděla tu a tam pár mrtvých děti, tu nějakou nemocnici, samozřejmě dětskou a máme tu rázem fanatika první třídy, který sám podporuje, to co odsuzuje 😁 Že si tací nedají raději s politikou pauzu a nevyrábí raději mléko. Tam budou prospěšnější. Chápání historie a na ní navázané politiky není pro každého. Jinak jako vždy napsáno dobře.

slovan
26. 2. 2025 17:06
Odpovědět  Burák

Jestli mohu, von je taky každý chytrý trochu jinak, jsou tam Výkyvy v Odbornosti. Já znám i velice IQ lidi a je lepší jít od nich pryč, bo to nejde.

kakt
26. 2. 2025 09:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Spousta lidí páchá sebevraždy a taky nevíme proč.

Standa
26. 2. 2025 16:47
Odpovědět  kakt

Někdy je pozdě se ptát!

slovan
26. 2. 2025 17:02
Odpovědět  Standa

No když už to provedou, tak to nestihneš. V mém okolí to začíná být nějak populární. V pondělí zas jeden, však jsem ti to i v pondělí navečer psal. Mám tam kamaráda, hasiče a bohužel taky k tomu jezdí.

Bozena K
26. 2. 2025 13:48
Ohodnotit příspěvek :
     

pěkně jste to popsal a vystihl…tohle taky nechápu…myslím, že je to taková společenská hypnoza… nebo jakýsi modní trend patřit do nějaké skupiny či bubliny….vytvořili si sektu těch správných, inteligentních, pravdomluvních a jedině správných, a kdo by nechtěl patřit k takové skupiny…navíc, ty co mezi nich patřit nechtějí, poněvač mají jiný názor, jsou ostrakizováni, vyloučeni, označeni různými hanlivými přívlastky, mnohdy vyloučeni z práce nebo společnosti…takže si každý rozmyslí, jestli patřit do skupiny vyvolených nebo vyloučených…a v tom to je

katango
26. 2. 2025 15:22
Odpovědět  Bozena K

Jo. Např. já jsem nevzdělaná doktorka z vesnice jménem Praha a ještě k tomu chudá (nebudu specifikovat) a nezaměstnaná – to jediný je pravda, neb již jsem ve starobním důchodu. Jsem hrdá dezolátka, xenofobka, rasistka, fašistka, nacistka a vůbec svině.