blog

Zemřel francouzský herec Alain Delon.

Jaroslav Štefec fb

Zemřel francouzský herec Alain Delon. V jeho osobě odešel jeden z posledních představitelů období, kdy francouzská kinematografie něco znamenala a francouzské filmy plnily jak kina, tak jejich pokladny.

Alain Delon byl bonviván, bouřlivák, milovník života, krásných žen a neodolatelný idol dívčích srdcí. Byl ale také zapřisáhlým odpůrcem neoliberalismu a všech jeho projevů, osobní přítel a podporovatel francouzského politika Jean-Maria Le Pen, který se nebál veřejně prohlásit, že ho vlastní smrt nebude mrzet. „Život mi už nic moc nepřináší. Všechno jsem poznal a viděl. Především ale nenávidím tuto dobu, je mi z ní na zvracení. Lidé jsou falešní a vše se točí kolem peněz. Takový svět opustím bez jakékoli lítosti,“ řekl v roce 2018 v rozhovoru pro týdeník Paris Match.

Odešel další člověk, jehož dílo mě provázelo celým životem a přinášelo mi nejen radost a potěšení, ale i podněty k zamyšlení. O téměř půl století přežil brilantního kolegu Jeana Gabina, vedle něhož se objevil v nezapomenutelném filmu Dva muži ve městě, a o tři roky svého celoživotního přítele Jean-Paula Belmonda, který nás opustil v roce 2021.

Alain Delon se dnes připojil ke svým mnoha přátelům a kolegům v hereckém nebi. Určitě si mají o čem povídat. Čest jeho památce a díky za všechny krásné role ve filmech, které stále miluji.

sdílet na

98 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
jmm
18. 8. 2024 18:55
Ohodnotit příspěvek :
     

To byla krásná filmová doba ! A teď už jenom ten “za*ranej” naleštěnej “holyvod”….

Honzas
18. 8. 2024 22:18
Odpovědět  jmm

Jo přesně Hollywood s jeho negr ski mi komediemi. Vše co bylo natočeno před rokem 2010 je jakžtak ke koukání, zbytek je negroidní brak

Autor
18. 8. 2024 23:52
Odpovědět  Honzas

MOžná nebudete tak souhlasit, ale myslím si, že ta cesta k braku začala už dříve, tak kolem konce 80. let. Vždyť do té doby vznikla i na Západě i opravdu skvělá díla a od té dopby jejich početa začal rapidně klesat. Ostatně u nás v druhé polovině 80. let také začal být opravdu kvalitní film čím dál tím vzácnější. Jako by předělem byla “Perestrojka” …
Ostatně tou dobou už i ve Francii přestávali točit filmy na které se dalo dívat. Jako by tenkrát odešel včas jiný francouzský skvělý herec, sice ne idol žen a ne rozhodně krasavec – Luis de Funes.
Ve Francii ty skvělé filmy tenkrát točila clkem úzká skupinka lidí a když pak přestávali pracovat, začala i klesat úroveň těch nejlepších francouzských filmů.
Každý herec, ať jakkoliv kvalitní, musí mít také štěstí na role, režiséry, scénáristy. A to Delon měl.

delnas
19. 8. 2024 02:02
Odpovědět  Peter 008

Jednou vetou…francouzska kinematografie skoncila ….. kdy byla vetsina FR. film corporaci koupena Holy-udem

Jaris
19. 8. 2024 03:40
Odpovědět  Peter 008

Upadek filmove tvorby zacal, kdyz se se objevil ‘novy zanr’ tzv. akcni filmy. V Holyudu zacali prevazovat herci podobni nafouklym gorilam jako zakrslik Stalone a ten blb Svancnegr. Naivni scenar, kdy divak hned na zacatku vedel, ze ten hrdina, ktery mel svaly na pazich vetsi nez na stehnech proste bez debaty musi vyhrat.
No holyudske herky zase prevzaly roli prostitutek, pardon, feministek, po kterych se chlapi mohou zblaznit. Proste pokrivena doba, pokrivena moralka,pokriveny sex a nasili, zesmesneny moralni hodnoty. Holyud(jak trefne) je samozrejme v rukou uchylnych zidaku, kteri tyto hnusarny siri po celem svete.

orinoko
19. 8. 2024 07:50
Odpovědět  Jaris

A nejde jen o film. Bigbít to samé, až na světlé výjimky starcu a středních. Dnešní hit…otřesný bubblegum, obzvlášť ten český. Vidět to můžeme na dětech, kdy se učí staré flaky typu Paranoid a Rock ‘n’ Roll , a triskaji to mladé holky. Nějaký současný sajrat duc duc je nezajímá. Jepici život současné pisnove tvorby je vymluvny.
Zajímavé je současné ruské blues anebo tahle holka:

https://youtu.be/MJo1r7d5xQk?si=dreJHPkhqSvcPumd

https://youtu.be/9P6jHTTp2E8?si=yPPkkoxhA-jY_FZM

A zajimavost:
https://youtu.be/C056vtZdQKc?si=RD_qTfVxcyQ54VFc

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
19. 8. 2024 14:59
Odpovědět  orinoko

Zkusím napsat svůj názor, jelikož jsem příznivec jakékoliv dobré muziky. Když jsem se o muziku začal zajímat (poslouchat) uteklo padesát let. Vždycky jsem ladil i když kolikrát blbě rádio Luxemburg a tam jsem hltal když něco rockového hrálo. Znám spousty anglosaských a severských kapel. Dnes je neúrekom takových chlapeckých a dívčích uskupení až je to hrůza. Je toho plný JůTube. Mám strašně rád coververze a kolikrát se mi to líbí více od dané kapely než originál. Ale dnes je technika o které se mohlo kapelám z 70,80 a 90 jen zdát. ALE, dnes mají techniku, ale nemají nápad. Vše je to dost najedno 💩. Tenkrát jsem už podle vokálu poznal kdo to hraje, nebo podle stylu a dnes? dnes je to guláš včeho chuť. Až na pár vyjímek. Tak to já vnímám. Už to není vono i když je to technicky zvukově Á1. 🙋‍♂️

orinoko
19. 8. 2024 15:17
Odpovědět  Slovan

Přesně, kamarád Michal Němeček, Pumpa, tvrdil, ze bigbít skončil prakticky na konci sedmdesátých let m.s. Ale to je věc názoru. Ano, technika, ale i technická úroveň muzikantů je vyšší než kdysi. – D. Weckl. Chybí nápady. Řekněme, že tonove i jinak , že bigbít je limitován, ale lze míchat žánry, aranžmá, přístup. A ano, mizí geniove s rukopisem. Dneska je zvuk na jedno brdo. Jako všechno v kapitalismu: Všeho je zbytečný nadbytek, především pak sajrajtu.
Tahle váží jak pytel cementu, ale hraje jak chlap. Ovšem není už nejmladší. Za klip můžu na její koncerty v USA se slevou. Potvrzení v emailu.
https://youtu.be/5rn15z8yNmg?si=LEQ7v_0dqMtPBeVv

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Slovan
19. 8. 2024 16:06
Odpovědět  orinoko

Tak to bychom si asi spolu pokecali. Mám doma spoustu muziky na všech možných zvukových nosičích. Mám rád jakýkolic žánr, mám to nastavené tak, že mě to muší vzít tak jak se říká u srdíčka. Nebo třeba co jsem poslouchal v mládí už tolik neposlouchám, ale rád se k tomu vracím. Taky jsem od toho podvodu v 89 do cca2016 sjezdil spoustu koncertů. Nyní už nechodím, už jsem z pohodlněl, trochu finance a zdraví. Sedět někde 100m od kapely a vidět postavičky, to si můžu pustit video.
Jinak tu dámu znám, celkem dobrá. Ale nejsem odborník, abych mohl posuzovat. Když vidím na YT ty děcka jak válí kytary, nebo bicí, tak si říkám bude konec světa. Neskutečné.
Ještě, tu Orianthi myslím obělával Sambora žejo. 🙋‍♂️

orinoko
19. 8. 2024 17:31
Odpovědět  Slovan

Jo, dával jí velkou školu života. Za mnohé v kytaře vděčí jemu. Byl mezi nimi velký věkový rozdíl.

Slovan
19. 8. 2024 18:59
Odpovědět  orinoko

Tak to byl a taky hezky žárlil, na některým videu je to celkem i vidět. Připadalo mě to legrační a říkal jsem si máš to dědku zapotřebí?? 😊

František
23. 8. 2024 12:18
Odpovědět  Slovan

Sugar Baby Love?

Slovan
23. 8. 2024 12:35
Odpovědět  František

😊 😊
já bych taky…..

Jaris
20. 8. 2024 03:08
Odpovědět  orinoko

Tak ja se vsem vresticim skupinam dlouhovlasych primitivu (mnozi jsou uz vekem plesati) odjakziva vyhybam. S hudbou to nema co spolecneho. Je to takovy levny ‘McDonald’, co kazi vkus hlavne u mladeze. Cim vetsi rachanda bicich a el. kytar, tim vic privadi do extaze tupy dav. Tyhle sumari mohou soutezit s africkymi kmeny bubnujici a tancici kolem ohnicku, co se ‘umelecke hodnoty’ tyce.
Mam rada popularni hudbu a za socializmu jsme meli uzasne a zname zpevaky a tanecni orchestry. Na tech jsem krome klasicke hudby vyrustala. Kdyz se poprve vyrojily vrestici skupiny neupravenych sumaru, bylo to pro mne, jako kdyz mi misto lahodneho napoje nekdo podal pelynkovy odvar.

Markýza
19. 8. 2024 10:08
Odpovědět  Jaris

Úpadek světa začíná, když zažíváme vlastní úpadek. Mládí se náhle zdá tak růžové, tak zářivé, že se s ním nemůže rovnat nic, co vidíme dnes. Je to tak, co svět světem stojí a bude tak navždy. Jinými slovy nebojte se, lidi. I na dnešní zkaženou a nemorální mládež dojde. Stačí, aby se dožila zhruba šedesátky 🙂
Mimochodem, já si to dobře pamatuju, co jsem musela poslouchat jako adolescent – stejné nářky, stejná hořkost.
Abych ale citovala klasika – mějte se hezky a něco pro to dělejte. Nikdo jiný to za vás neudělá.

orinoko
19. 8. 2024 10:42
Odpovědět  Markýza

To je pravda, jenže tehdy nebyla tak zvýšená teplota civilizační senkrovny, humor byl humor a nikoliv škleb, zhmotnela tma na ulici byl exot nikoli pravidlo, a kdejaka Pocahontas se netvarila pohorsene, když zjistila, že její kromanonstina je tu úplně cizí jazyk. … Ve Španělsku neexistuje: Něco chceš? Tak mluv španělsky.

Markýza
19. 8. 2024 13:32
Odpovědět  orinoko

Nebyla, to s vámi souhlasím. Mění se precesní rok, takže zvýšená teplota senkrůvny se dala očekávat. Tady jde o to, co se z toho vyvine (a to nikdo neví, proto to ani nezkoušejme předpovídat) a jestli a jak tím proplujeme. Abych vám pravdu řekla, očekávala jsem to horší a taky delší. Jde to pekelně rychle.
Vy žijete ve Spanělsku?

orinoko
19. 8. 2024 16:10
Odpovědět  Markýza

Ne, ani po tom netouzim. Mám to zprostredkovane od někoho, kdo tam žije a podniká – česky původ. Jinak víkend v Praze a dost zarážející. Ani nevím, jestli je to turistický Babylon. U recepce v hotelu dvě gypsove hlavy, ropuchu na moule. Cinani z Tchaj-wanu.
I 1/3 klasické hospody U Bohouše obsazená cizinci. U Riegrova sadu, pomezí Vinohrad a Žižkova. Jinde tenké hezké holky s neuveritelnymi tlustochy, jak to dělají bůh sud. Kroužky v nose a tetovací tapety. Udes.

Markýza
19. 8. 2024 18:58
Odpovědět  orinoko

Já už tam nejezdím, ačkoliv jsem křtěna Vltavou a Prahu mám ráda. Ale příliš mnoho otravností….lidí, bilbordů, blikání…..Tuhle jsem tam byla v dívadle, oblečena do krásných letních šatiček – ale květovaných, pestrých. A připadala jsem si tam jako zaběhnutý kolibřík mezi havranama. Taky jsem vzbuzovala pozornost. Šatama! To se mi naposledy stalo, když jsem měla mini těsně pod zadek a ještě to tehdy nebylo mejnstrým.

orinoko
19. 8. 2024 22:34
Odpovědět  Markýza

Tak já v kratasech zapadl, ale v Anglické jsem potkal bandu chlapů snad v zapasnickem pyžamu či co to bylo. Napadlo mě, jestli se nezapomněli po minulém hot týdnu. Mladé holky speciální zarezavacky na tělo, nevím, surikatu jsem připomínal asi jen já.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
katango
20. 8. 2024 10:27
Odpovědět  Markýza

Já chodím v jednobarevných šatech živých barev a občas divokých barevných kombinacích a taky mám podobný pocit. Nicméně vyšší věk má, resp. měl by mít jednu výhodu. Totiž že se na mínění ostatních můžete zvysoka vyvíteco. Sama sobě se líbím, barvy či jejich kombinace mi chutnají (téměř doslova), tak si trhněte.

Markýza
20. 8. 2024 12:04
Odpovědět  katango

Ale to já jsem se na ně, nebojte. Nakonec – se zasněným výrazem mě obletoval číšník u Černé matky a nakonec poznamenal, jak jsem prý hezká….no, v mém věku si takovou poznámku vylisuju do herbáře 😀
Jen mně to přišlo strašně smutný a ošklivý. Nojo, jenže my vyrůstaly za časů hipís……jim to asi připadá elegoš. Moje milovaná patnáctiletá vnučka tuhle strašlivě trpěla, že si musela vzít růžový tričko a já povídám a kde máš teda to růžový? No tady! Barva pudrové tvářenky a už trpěla.

Boomer
19. 8. 2024 15:56
Odpovědět  orinoko

..jo, Španělé to dělají dobře. Podobně se k věci stavěl třeba Jiří Kodet.
O víkendu jsem byl ve vesnici nedaleko Znojma německy hovořící starší paní dotázán na cestu ku Brnu. Tož jsem jí svojí líbeznou němčinou mile odvětil, že i já jsem v té vsi cizí a když něco mezi cizími chci, snažím se mluvit jazykem toho kraje. Škaredila se dost, tož dostala na cestu milý úsměv a ještě poslední informaci.. Direkt hinter der Nase. ;o))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
orinoko
19. 8. 2024 16:13
Odpovědět  Boomer

Němce trefil málem slak, když jsem mu na dotaz po správném směru odpověděl anglicky. A to jsem makal v Rakousku. Nějak jsem němčinu v tu chvíli zapomněl.

Boomer
19. 8. 2024 16:20
Odpovědět  orinoko

.. a to zase já ne.. jak vy k my, tak my k vy!!!

standa
19. 8. 2024 16:30
Odpovědět  Boomer

Asi takto : Dịrị ịnyịnya ibu gị laa, Nazi.

Jaris
20. 8. 2024 03:27
Odpovědět  Markýza

Markyza

Upadek sveta je zretelny vice nez jindy, a to ve vsem a vsude. Ne, nejsem nijak zatrpkla, ale narozdil od dnesni generace mohu posoudit , jak se zilo kdysi a jak se zije dnes. Technologie nici vztahy mezi lidmi, kteri vice komunikuji s chytrofounem nez se svymi blizkymi. Uroven vzdelani rapidne klesla. Moralka a tradicni hodnoty jsou zesmesnovany.
Me nikdo v mladi nekaral, ani nerikal ‘to za nasich mladych let bylo dest deka salamu nakyho salamu’. Nikdo mi nepredhazoval zadne starecke litanie.

Markýza
20. 8. 2024 18:23
Odpovědět  Jaris

Jaris. To jste nám neřekla, že na této zemi strašíte už od doby bronzové! Poněvadž jinak byste nemohla takový nesmysl vypustit tak suverénně z klávesnice – leda jste u toho pokaždé svítila.
Ano, doba je zřejmě skutečně nejdivočejší za posledních 26 000 let. Možná to bylo i před těmito léty, to ale nevíme, mamuti nám nenechali žádná svědectví. To ale neznamená, že je horší. Divoký = špatný možná pro vás, evoluce a mamička příroda by s vámi nesouhlasily.

cool
19. 8. 2024 11:06
Odpovědět  Jaris

Ve filmových ateliérech práglu by mohli být nadčasoví a točit o džizvě a tom druhém lhaní, sakra jsem to věděl že jo, dosaďte si. Co se učí od dětství a mohli by skopčit relikvijníka s nutelou v ruce + pařlament, klec na Volného z plexi tam určitě archivují teď na opičí kňahně což je genitální opar. 🙂 A učit filmovou tvorbu pro vesmír, gogoti se zoo komorníků..
https://pravyprostor.net/co-je-podstatou-cenzury/#comments

stan
19. 8. 2024 07:44
Odpovědět  jmm

Souhlasím s tebou, já vyrůstal na italských a francouzkých filmech 60-80 let.Krásná doba výborných herců a hereček….Delon, Belmondo, Funes, Marais,P.Richard, Jean Reno,G.Depardieu,Sordi,Vilagiio(pan účetní Fantozzi),Mastroianni,Franco Nero……Sofia Loren,Ornella Muti,Claudia Cardinal, B.Bardotová,Catherine Denevue.,ale hlavně doba skvělých filmů, komedií ,kterým se nic nevyrovná.Hollywood je jen slabý odvárek, kde se občas něco zajímavého objeví, ale to by se musel člověk prokoukat tunou debilních filmů a na to nemám čas a ani náladu. Alaine, odpočívej v pokoji, sám víš ,že poslední roky života pro tebe byli utrpením, sám už jsi neměl chuť žít dál. Bohužel dnešní doba ti dává za pravdu….

Nazdar
19. 8. 2024 10:32
Odpovědět  stan

Zazil jsem to take. Vzpominam na Jean Maraise i Gerarda Philipa, Jeana Gabina v Bidnicich. Nezapomenutelny Jean Valjean.I dobu italskeho neorealismu ve filmu. Nezapomenutelne filmy i jejich hudba. Umelecka dila! Ta vyjadrovala myslenky, zobrazovala zivot a osudy lidi uzasnym zpusobem.
Cesky film? Jedine stare ceske filmy s nezapomenutelnymi herci, velikany.

František
23. 8. 2024 12:42
Odpovědět  Nazdar

Jeden starý americký mám rád – “Tenkrát na Západě”.

Bety
19. 8. 2024 22:14
Odpovědět  jmm

Američanům evropský styl kinematografie neseděl… Je to poznat na tom, jak všechny evropské kasovní trháky předělávali. Ty jejich remaky, to byl z mého hlediska propadák za propadákem.
Např. Tři muži a nemluvně, Muž s černou botou a další. A co bylo zajímavé – třeba že Gérard Philippe byl komunista a jak se zdá, na popularitě u Francouzů mu to neubralo. No ale byla to podstatně jiná doba, teď jsem dobrý francouzský film neviděla už věky.

Gales
18. 8. 2024 19:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Už v roce 2018 uznával tuto dobu jako omyl lidstva. To horší na nás teprve čeká anebo nečeká.Záleží na nás.

Gales
19. 8. 2024 10:03
Odpovědět  Gales

Ty roky do svého skonu musel duševně trpět. Určitě ho dorazila ceremonie na OH. Ale zas si neužije této ,,vymoženosti”.

Gales
19. 8. 2024 10:05
Odpovědět  Gales

Jakmile kolektivní Západ prohraje válku s Ruskem, začne v západních zemích teror proti obyvatelstvu v rámci nové politiky pandemismu

Nikdy to nebylo vysvětleno, jak se mohly tyto izolované osoby nakazit. Jediná možnost nákazy byla ze vzduchu. Prostě odněkud to přiletělo, nebo někdo to vysypal ze shora? Jiná možnost než aerobní šíření ani neexistovala. Když mohou beztrestně rozprašovat z letadel chemtrails na modifikaci počasí, kdo těm zmetkům zabrání, aby nerozprašovali i něco jiného? Zkuste se zamyslet. Doba inkubace až 17 dní je dostatečnou dobou na to, aby někdo roznesl opičí virus po Evropě, třeba skupinka migrantů z prostoru Sahelu, tomu se prostě nedá vyhnout, pokud to budou zapadčiky ve spolupráci s globálním direktorem/prediktorem chtít realizovat.

comment image
Příznaky opičích neštovic

Pokud je tento plán na rozvinutí nové pandemie již odsouhlasen Komisí 300, pokud tedy proběhly již dohody o tom, kdo bude z nové pandemie profitovat, kdo z kolektivního Západu, kdo z globalizovaného Jihu, které osoby budou odstraněny jako pomocí viru, vytipované skupiny, a pokud krach válečného úsilí Západu na Ukrajině bude opravdu kriti

Nazdar
19. 8. 2024 10:41
Odpovědět  Gales

Je to druh pasoveho oparu. Virove onemocneni. Da se vylecit rychle jako vsechna patogenni onemocneni, plisne parazite, pomoci Frekvencni terapie. Ja se jeji pomoci vylecil z COVIDu za 2 dny.
Odkaz na vynalezce FT : Dr. R.R. Rife, Dr. H. Clarkova a jejich prace a knihy jsou na internetu i v cestine. Seznam frekvenci terapie CAFL je na:
https://www.cafl.cz/cafl
Soucasna medicina odmita prozkoumat ucinky FT, protoze by spitaly i doktori prisli na mizinu. Lide by se lecili doma sami. Jako bylinkama. Zarucene neskodne a ucinne.

Gales
19. 8. 2024 13:27
Odpovědět  Nazdar

Používám žlutou vodu. CDC chloritan sodný.

František
23. 8. 2024 12:44
Odpovědět  Gales

Já hnědou – Rum.

orinoko
19. 8. 2024 16:14
Odpovědět  Nazdar

Pásový opar? Na to jsou antibiotika. Anebo prevence.

Nazdar
19. 8. 2024 21:07
Odpovědět  orinoko

Antibiotika na viry nepusobi.

orinoko
19. 8. 2024 22:44
Odpovědět  Nazdar

Já jsem měl po steroidech a kortikoidech oslabenou imunitu, došel mi herpesin, už jsem to nezobal, a pokoušel se o me pásový opar. Poprvé v životě. Naběhl jsem na pohotovost, potvrzeno a myslím, že jsem dostal antibiotika. Nic mě kolem ucha nebolelo, a poté v Brně zase dryjaky. Musel bych se kouknout do papírů.

Viking
18. 8. 2024 19:54
Ohodnotit příspěvek :
     

S ním odešla krásná doba. Už jsme v prasácké době anglosaské sračky.

Jaris
19. 8. 2024 03:41
Odpovědět  Viking

Vicemene zidoemericke sracky, a to se vsim vsudy.

Nazdar
19. 8. 2024 10:43
Odpovědět  Jaris

Ano, vskeri producenti musi byt nosatci. Jine mezi sebe nepusti. Totez reziseri ci herci. Prosadili se tam z Cechu jedine zid H.Haas a zid M. Forman.

Tom
18. 8. 2024 20:29
Ohodnotit příspěvek :
     

Poprvé jsem Delona viděl ve filmu Černý tulipán jako děcko školou povinné a možná právě proto tento film stále považuju za jeden z jeho nejlepších. Byl to CHlap nejen na plátně, ale i v civilním životě. Mluvil tak, jak to cítil, né jak by měl.

20. 8. 2024 18:31
Odpovědět  Tom

Právě jsem dokoukal Černýho tulipána, co dávali dnes výjimečně na fr. kanále. Jako dítko školou povinné jsem ho zmeškal – aniž bych o něm věděl (jó Fanfan Tulipán to bylo jiný kafe). Jestli bych se na něm před více než 60 lety nenudil jako dneska?

Jak někdo zde píše, furt stejnej ksicht, já dodám, alfa samce. (takovej Jack Nicholson dokázal zahrát celou škálu charakterů, od fráji a samce a zločínce až po prdlavého dědka)

Stejnej chlap jako v civilním životě, tolik nešťastnejch nadělal, nejen ženskejch a nejen svejch dětí.

Ještě začátkem tohoto roku se s ním soudí syn Anthony a ten dále také s nevlastní sestrou a bratrem.
Před měsícem děti nechali násilně odstranit z jeho chátrajícího chateau (kde umřel) japonskou herečku, milenku (66), co se o něj léta starala – namísto nich.

20. 8. 2024 18:54
Odpovědět  primak

Ještě si přisadím: Mireille Darc, co se mi vždycky líbila, blondýna, u nás byla s Dlouhánem a v mnoha dalších. S Delonem byla 15 let – co po tu dobu s ní on dalších měl mraky, starala se mu o jeho děti, i dočasně kvůli nim přestala točit, sama děti mít nemohla. Když byla těžce nemocná, tak ji Chlap opustil. Charakter ženská, viděl jsem s ní pár rozhovorů, zemřela asi před 6 roky.

Iberiusto
18. 8. 2024 20:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Alain DELON, Jean GABIN, Jean-Paul BELMONDO, Lino VENTURA byli chlapy jak v reálném životě, ale rovněž dokázali autenticky ztvárnit chlapy na filmové plátně. Oni byli představiteli doby skutečných civilizačních hodnot, kde muži byli ochránci těchto hodnot. Nelze se divit slovům DELONA, který se vyjádřil, že je mu na zvracení z této doby, která pošlapává hodnoty co naši prapředkové po generace považovali za to, zač má cenu položit i životy. Hodnoty rodiny a po generace jasná TABU, ale i chyby, které z Evropy udělala dvě strašná válčiště, které vždy. končily s nadějí, že bude líp. Dnes nám psychopatické zrůdy vnucují LGBT agendu- popírající rodinu, vnucují Mengelesovské metody vyšlechťování nové evropské rasy pomocí nadržených, kterým byl umožněn volný vstup do Evropy, následně poskytnutá privilegia, bezpracný život na účet hostitelů, jejichž zákony noví dobyvatelé deklarují, že nemíní dodržovat.
Evropa padne, nebo projde očistou díky chlapům jako byly ikony franc. filmu, které jsem vzpomenul na počátku.
Modleme se, aby elitářské liberální zrůdy co dnes lidi v Evropě poučují podobnými radami jako Marie Antonie, neskončili jako ona. Tradice se vracejí, a lidé nezapomínají….

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ANTIUKRAJINEC
19. 8. 2024 07:10
Odpovědět  Iberiusto

Z té staré gardy zbývají už jen Richard a Depardieu,kterých si taky nesmírně vážím-ostatně Depardieu má podobný názory jako Delon👍

19. 8. 2024 07:24
Odpovědět  ANTIUKRAJINEC

Ale jestli Depardieu by chtěl jít bojovat po boku Zelenského proti Rusům jako Delon?
https://www.yahoo.com/entertainment/zelenskyy-awards-order-merit-alain-174337925.html

19. 8. 2024 10:44
Odpovědět  primak

Ti kteří dávaj mínusy: Byli(y) by tak laskaví a sdělili(y) nám ty důvody těch mínusů?
Dávaj ten mínus tomu odkazu? Nebo (pa)čemu tedy?

Tady maj možnost ten rozhovor Zelenského s Delonem si poslechnout – české titulky se daj nastavit. Já jsem to před 2 lety na chvíli ve fr. TV sledoval, ale brzo přepnul na něco jiného, zoufalost…
https://www.youtube.com/watch?v=b1jkC4u7z_M

Iberiusto
19. 8. 2024 13:58
Odpovědět  primak

Děkuji za ten odkaz.
Pod videem jsou celkem trefné komentáře, tento charakterizuje postoj francouzů:
Rozhovor ke zvracení. Západní Francie? To mluví za vše: Rusofobie, čistá a prostoduchá. Věčný mccarthismus…

orinoko
19. 8. 2024 16:16
Odpovědět  primak

Toho si nevsimej. Mnohdy je to osobní. Třeba Bivoj foltyn.

Nazdar
19. 8. 2024 21:33
Odpovědět  primak

Diky za info. Nikdo neni dokonaly, nebo takovy, jak bychom ho chteli videt. Kazdy z nas tapal a videl veci jinak.

Nazdar
19. 8. 2024 10:46
Odpovědět  primak

Jako ja byli a jsou i jini zblbi, protoze nehledaji pravdu. Nemaji cas, nebo nevedi kde. Jsou uz stari. Omlovam ho. Uz jenom jeho zavet ho ocistuje:
comment image

19. 8. 2024 14:55
Odpovědět  Nazdar

Můj dotaz na link zmizel. Dá to sem někdo, odkud je to získáno a v barvách a v češtině vyvedeno?

20. 8. 2024 00:23
Odpovědět  Nazdar

Pokud je to autentické, tak díky.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
ANTIUKRAJINEC
19. 8. 2024 13:36
Odpovědět  primak

S tím Depardieuem jsem to myslel jinak-i v našem mainstreamu bylo,že odešel do Ruska,protože ve Francii nechtěl platit daně-jenže on to řekl v tom smyslu,že pokud by jeho daně šli pro normální francouze,nic by proti tomu neměl,ale že ze svých daní odmítá platit imigrantský barevný vyžírky.To je věc,která se v médiích radši moc nerozmazává,tato jeho slova

Tomas
21. 8. 2024 03:36
Odpovědět  ANTIUKRAJINEC

Na druhou stranu, Francie vysává (a začala s tím před dlouhou dobou) značnou část Afriky. Rozbořili tam spoustu věcí (stačí si vzpomenout jen tak na Lybii). A najednou se jim nelíbí, že se lidi odtamtud snaží dostat do té sladké Francie. Já bych řekl: Jak kdo s čím zachází, tak taky schází! Tak ať teď platí a nestěžujou si.

Janaz
19. 8. 2024 13:55
Odpovědět  primak

Preboha, ty nám tu podsuvas ukronackovske klamstva ako pravdu????

19. 8. 2024 14:59
Odpovědět  Janaz

Já nikomu nepodsouvám ukronácovské klamstvo. Jenom dávám informaci, jak se Delon nedávno stavěl k ukrajinsko-ruském konfliktu. A to se mi nelíbilo, ať už je herec jakýkoliv.

EvaK
21. 8. 2024 18:57
Odpovědět  primak

Takových lidí bylo a teď se k tomu prostě nevyjadřují. Jsou ticho, bo ví, že meistrým žvaní kraviny.

19. 8. 2024 15:21
Odpovědět  Janaz

Nic mu nepodsouvá; člověk Delon byl takovej.
V sedmdesátkách zase v jednom intervjů odpověděl na otázku, jaký sen by si ještě rád splnil, že by si rád po boku ušáků zabojoval ve Vietnamu proti komunistům. Proč si tehdy svůj sen nesplní, nerozvedl – kdyby chtěl, se svými možnostmi mohl, řekl bych. Tak starej ještě nebyl. Proto to mám tak, že Čest a sláva velkému Herci Delonovi a tiché zapomnění člověku Alainovi.

Janaz
19. 8. 2024 14:03
Odpovědět  primak

Video je z roku 2022, koľko ľudí odvtedy zistilo, že naleteli? Vieš, čo si myslel vlani, či tohto roku?

19. 8. 2024 14:54
Odpovědět  Janaz

Video je z 23/09/2022, méně než 2 roky, preboha, tenkrát lidi ještě nalítávali? A ty taky?Žádný z pořádných herců (jo, ještě Sean Penn, ten taky) se takto neangažoval. Ten rozhovor byl dlouho předem propagandisticky připravován.

orinoko
19. 8. 2024 16:19
Odpovědět  primak

A Paul McCartney a David Gilmour.

Slovan
20. 8. 2024 08:12
Odpovědět  orinoko

Jednou jsem někde četl cca 2 roky, že basák od floydů tak sluníčkařil až mi spadla čelist.

20. 8. 2024 10:58
Odpovědět  Iberiusto

Rady Marie Antonie, historický podvod, co lidi pořád papouškujou, už jsem to tady dokládal. Podobně jako Chruščevova bota v OSN…

Slovan
18. 8. 2024 20:40
Ohodnotit příspěvek :
     

Asi můj nejoblíbenější francouzký herec. Musíme tam všichni, věk už na to měl.
A jestli tuze trpěl kam kráčí svět a jeho Francie, tak teď už ho hlava nebolí. Alaine, Fanfáne, odpočívej v pokoji. 👍

Nazdar
19. 8. 2024 10:50
Odpovědět  Slovan

Fanfan tulipan byl G. Philip. Je uz dlouho po smrti. Uzasny herec na divadle i ve filmu. Muj idol. Staci jen videt ‘Krasky noci’. Nebo epizodovy film ‘Villa Borghese’, ‘Cerveny a cerny’…
Jsem presvedcen, ze muj obdiv neni dan mym starim.

Nazdar
19. 8. 2024 11:05
Odpovědět  Nazdar

Delon hral v rolich detektivu, podvodniku, gangsteru a jinych drsnaku. Nejak mi to k jeho zjevu nepatrilo a ty drsne filmy jsem ani nemel rad.
Opravdovy a lidsky herec jak je presvedcive hrali i v rolich byli pro mne J. Gabin a G. Philip.

cool
19. 8. 2024 11:47
Odpovědět  Nazdar

🙂 Máme frantomase bajonetizéra brutopýrace multinicka analfabeta autistu češťyň slabikáře gramatika & hejkal kejhal vřískal hrůz zrůd sebeprojekce seberealizace nestvůr odstavců šlak, naděláte.

Slovan
19. 8. 2024 11:30
Odpovědět  Nazdar

Jó, se mi to s těmi tulipány pomotalo, jsem to debil, ale já jsme si to pak trochu říkal, jestli jsem to nespletl. Ano Delonovo filmů jsem viděl spoustu. Jinak frantíci měli spoustu dobrých herců.

n.a.
19. 8. 2024 03:05
Ohodnotit příspěvek :
     

S tím “nebem” (byť i metaforicky) opatrněji.

Tento dokonalý život, toto společenství života a lásky s Nejsvětější Trojicí, s Pannou Marií, s anděly a všemi blaženými se nazývá „nebe“.
Nebe je konečným cílem a uskutečněním nejhlubších tužeb člověka, stav svrchovaného a konečného štěstí.

/Katechismus Katolické Církve čl. 1024/

Nazdar
19. 8. 2024 10:58
Odpovědět  n.a.

Prislusnik katolicke cirkve neni nikdy svrchovany. Naopak, sveruje sva nejhlubsi tajemstvi a hrichy v dobre vire pri zpovedi (dnes smireni s Bohem) nejakemu mozna pedofilnimu flandakovi v duvere, ze nebudou jim zneuzita.
Az poznate, ze vira a katolicky katechismus s radenim Jezuitu a Dominikanu pri pronasledovani a vrazdach deti a vericich jsou dve veci, ktere se vylucuji, pak teprve jste na dobre ceste ve vire.

20. 8. 2024 00:26
Odpovědět  n.a.

Konečné nekonečné štěstí? Něco jako nekonečný rauš? Brrr…

katango
20. 8. 2024 10:32

Nekonečně šťasten může být buď těžce mentálně retardovaný, a to ještě ne každý, nebo člověk trpící hypománií nebo mánií (ale zase ne každý). Případně člověk s mozkovým nádorem.

Markýza
20. 8. 2024 18:25
Odpovědět  katango

A ví to? To přeci nemůže vědět, že je šťasten, když je to furt.

Markýza
20. 8. 2024 18:25

Taky brr. Asi jako “zábava bez konce”, co? To mi taky vstane drdol.

21. 8. 2024 16:03
Odpovědět  Markýza

Kvůli tomu jsem se coby smrádě děsně chytil s tátou, když jsem mu řekl, že si neumím představit věčné alejujah po boku Páně a cože v tom mám vidět za štěstí.

Nazdar
19. 8. 2024 10:26
Ohodnotit příspěvek :
     

A. Delon mel odvahu rici co ostatni ne.
Tady mate, co rekl o tom, co prozivame:
IMG-20210420-WA0002.jpg

19. 8. 2024 10:45
Odpovědět  Nazdar

link?

standa
19. 8. 2024 13:56
Odpovědět  Nazdar

Nyní hrají s kartou fašistické Ukrajiny. Žena která napsala na Face …denaficinace ” Česka je nutná !!!dostala 8 měsíců podmínku. Za , co??? Za pravdu? Fašisti zde vládnou. Ukr. zde vládnou,..americké služby zde vládnou, NATO zde vládne spolu se šíleným jenerálem na Hradě,Fijajový debil ve Sněmovně ( s Marokánkou potetovanou až na 3.14 ča,ča, ča . Hnus , zmar, chucpe, kašmar,…a kandelábry prázdně.!!! Jak dlouho??? A občané , co nemají , co do huby volící Stan, ODS, KDÚ, Piráty spí po lavičkách u Hlaváku( pokud n.TOP , co má cca 3% má předsedkyni Padlamentu.Je mi špatně!
SMRT UKRADINĚ!

orinoko
19. 8. 2024 16:25
Odpovědět  standa

Sherwood je poměrně OK. Spíše přístřešky pod magistralou a žel. naspy. To Brno!! … Zvonarka, okolí Vankovky, směr podchod pod nádražím a před nádražím, to je Bronx.

https://youtu.be/uosvEu4YQ9k?si=VAkdqKj152zixGrW

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Jura S
19. 8. 2024 13:26
Ohodnotit příspěvek :
     

Odešel MUŽ !! Pravý muž… a jeho slova do kamene tesat….. ale už je nikdo nebude, krom nás “starochů” číst…
I my se bohužel musíme smířit s tím, že západoevropská civilizace umírá, umírá Delonův svět, kde muži obdivovali krásné ženy, starali se o ně… Kde bylo přátelství mezi muži “na smrt” …a vyřčená slova měla váhu…
Půjdeme za chvíli za tebou Alane, a po nás bude už morální Armagedon…
Čest tvé památce !!!

standa
19. 8. 2024 16:37
Odpovědět  Jura S

Upřímně řečeno…já se za ním nechystám. Zatím…nejdříve musíme tady udělat pořádek. Denacifikace je nutná a schody se myjí od zhora…
Nejdříve u voleb a poté na náměstích.Tentokrát to nebude sametové….

Jura S
19. 8. 2024 17:03
Odpovědět  standa

“SCHODY” jsem se naučil mýt na vojně, samozřejmě pořádek musí být, jinak by jsme tu lítali jak nějaká čuňata…
Samozřejmě se jede shora a pokud jste ve službě se zbraní, postupuje se že s každým schodem si samopal Vz58 posunu vedle sebe a pistoli mám v otevřeném pouzdru, co kdyby někdo přišel “špinit schody” že…

standa
19. 8. 2024 17:33
Odpovědět  Jura S

Hlavně nemýt schody z horního schodu hlavou dolů! Bum-bác zaručen!

19. 8. 2024 17:22
Odpovědět  Jura S

“Delonův svět, kde muži obdivovali krásné ženy, starali se o ně”? Tak to zrovna na něj neplatí. Třeba krásná Romy Schneider, při ní udělal dítě své první budoucí ženě Natalii vdané s někým jiným… Jak vidím dnes v jedněch fr. novinách:
“Velký svůdce francouzské kinematografie: ženy, které Alain Delon miloval a opustil”

Nazdar
19. 8. 2024 21:18
Odpovědět  primak

Jo, Romy Schneider z rozchodu byla spatna. Jinak normalka. Kdyz jste takovy hezoun a k tomu jeste popularni herec, tak vam zenske lezou samy do postele. A kazda se blahove domniva, ze si ho udrzi. Je jako motyl. Jen si vas precte a leti dal. Alaine, aspon jsi si uzil. Tvoje zavet dokazuje, ze jsi vedel a rozumel tomu co prozivame. Takovych je malo a prokazal jsi velkou odvahu i mimo platno. Vim, kolik ustrku a urazek jsi za to sklidil!

Nazdar
19. 8. 2024 21:27
Odpovědět  Jura S

Starali se o ne tak jednu noc a leteli dal. Kavaliri, jaci ve skutecnosti jsou. Presto je zeny neprestaly milovat.

19. 8. 2024 15:17
Ohodnotit příspěvek :
     

Není to nic neobvyklého, že si myslíme, že známí a oblíbení herci mají stejný charakter ve svém soukromém životě. Je mnoho příkladů, že pravý opak jest pravdou, jen se to moc neventiluje. na př. SteveMcQueen, Maurice Chevalier (mojí maminky oblíbenec) a mnoho jiných. I když výjimky potvrzují pravidlo.

Proto také o záporné role se moc herců neboxuje, př. Alan Arkin ve “Čekej do tmy” s Audrey Hepburnovou, u nás dávno hodně promítaný.

19. 8. 2024 15:52
Odpovědět  primak

A když je někdo zbožňovaná Legenda, tak se jeho záporné stránky tak nějak zapomenou. Někde čtu, že jeden problém teď pro Delona byl, že mu umřela žena. Ale s tou ženou byl jen asi 4 roky před více než 50 lety, její a jeho syn Antony o ní před smrtí udělal film. A toho syna Delon zažaloval, že márketuje perfume pod jménem A.Delon, to že nejde, že se to mlátí s jeho perfumem Alain Delon.

Málokterý slavný herec měl tolik případů s milenkami a neuznanými dětmi. Příběh s manželkou premiéra Pompidou, což mělo být kompro s fotografiemi, to rozházelo přátelství Pompidou-de Gaule, neb Delon byl přítel de Gaulla, velká aféra, měl v tom mít prsty Delonův bodyguard jugoš, byl zastřelen. A mnoho jiných případů.

Nazdar
19. 8. 2024 21:23
Odpovědět  primak

Ja vedel, ze Alain je zapleten i v podsveti i v politickych hratkach. Asi si chtel vse zkusit jako Belmondo. Nebyli konkurenti, ale kamosi. Pili zivot plnymi dousky a uzivali si ho.

Tomas
21. 8. 2024 03:20
Odpovědět  primak

No jasně, hloupí lidi vidí herce jako hrdiny ve filmech, co ztvárnili. A nelze předpokládat, že na alternativě budou čtenáři nějak chytřejší. Přitom herci jsou jen věšáci na aktuální roli. Nic víc, nic míň. Takhle, taky se mi líbílo Marečku, podejte mi pero, ale je mi jasné, že Svěrák je debil.

Takže každý si může najít, co jak Delon podporoval nácky, jak chtěl jít vraždit civily na Donbas, jen kdyby byl “o 50 let mladší”. Ale spoustě lidem se líbil ve filmu a baby z něho vlhly. To vyruší cokoliv. Jenom doufám, že je to pravda o vařící vodě a sviních…

Frank
19. 8. 2024 22:12
Ohodnotit příspěvek :
     

Skvělý herec a skvělé filmy. To se už dlouho nevidí a jak to tak vypadá bude to tak i pokračovat. A na ty americké sračky s uřvanými negry určené pro primitivy se opravdu dívat nedá.

katango
20. 8. 2024 10:34
Odpovědět  Frank

V každém novějším americkém filmu, případně seriálu, MUSÍ být alespoň jeden ušlechtilý černoch a alespoň jeden bílý záporák.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$