blog

Západ se proměnil v totalitní sektu 

Jak se nevyplácí neznat skutečnou historii, zvláště té „nejdemokratičtější země světa“. Pak by se nikdo nemohl divit, jak že se to vlastně tam v té Americe vlastně chovají „najednou tak šíleně“. Oni taková byli vždy a právě historie očištěná od mýtů Západu to potvrzuje jednoznačně.   Peter 008

Dmitrij Orechov

Současný euroatlantickýZápad se proměnil v obrovskou kvazináboženskou sektu, která sní o rozdrcení svých vnitřních odpůrců a poté o podřízení celého světa pod sebe. Hovořit s jeho představiteli o tom, že jiné země a civilizace mohou mít své vlastní hodnoty a zájmy, je jako mluvit o kráse starého moskevského kostela s příznivci Hare Krišny nebo svědky Jehovovými*. 

Sledujete-li jakýkoli rozhovor, který poskytl ministr zahraničí Lavrov nebo prezident Putin zahraničním médiím, tak vždy je to stejné. Zástupce západních médií klade otázku, která je záměrně provokativní a výsměšná. V reakci na to je poklidná prezentace našeho postoje s uvedením některých známých faktů s vysvětlením, které by mělo být srozumitelné pro školáka, s odkazem ani ne na naše, ale na západní hodnoty. Ale podívejme se na toho, kdo otázku položil. On neposlouchá! Ve tváři má pohrdání, oči má skelné, ironicky přikyvuje a veškerá jeho síla zjevně směřuje pouze k tomu, aby ukázal světu každým svalem své tváře: nepochyboval, neohnul se, nezapochyboval a nenechal se zmást „diktátorem“ nebo jeho kumpány. Tento přístup, v němž je možnost dialogu zjevně tabu, nutí k zamyšlení. Ostatně takové skleněné oči, demonstrativní chování a rituální gesta najdeme v totalitních sektách. 

To vše ve skutečnosti již předpověděl Herbert Marcuse a další filozofové Frankfurtské školy. Ještě v šedesátých letech dvacátého století prohlásili, že západní společnost se zvrhává v monolitický totalitní systém, v mechanismus, kde je individuálnímu člověku přisuzována role malého šroubku nebo ozubeného kola. A analogie se sektou je zde velmi vhodná: sektáři jsou jen  lidi-šroubky, neschopní samostatné akce (ani samostatného myšlení – pozn.překl.). 

O něčem podobném nyní hovoří Noam Chomsky, který Spojené státy dlouhodobě nazývá totalitní zemí, v níž se „výroba souhlasu“ systematicky provádí. Chomsky věří, že velká část americké populace „praktikuje alternativní realitu, postrádající faktické základy“ a lpí na ní „s náboženskou houževnatostí“. Podle něj je „přístup k informacím ve Spojených státech omezený“, „ve společnosti je implantována dominantní rétorika“ a „odpůrci se okamžitě stávají vyvrženci“. Chomsky přímo říká, že Spojené státy se staly „hlavní teroristickou silou“ na planetě, ačkoli stále „pějí ódy na nádheru svého demokratického systému“. 

Metoda „výroby souhlasu“ má v Americe svou vlastní historii. Během První světové války byla ve Spojených státech provedena rozsáhlá operace s cílem přepojit vědomí obyvatelstva pomocí demonstrativního bití odpůrců. Když všechny země světa, včetně sovětského Ruska, stále požadovaly „věrnost v činech“, v Americe již začaly dosahovat „věrnosti v myšlenkách“. Nespokojili se s tradičními metodami státního nátlaku a začali vytvářet univerzální mechanismy kontroly nad masami, postavené na metodách manipulace. 

Byly to právě tyto společnosti za prezidenta Woodrowa Wilsona, které vedly Johna Goldberga k prohlášení, že „moderní totalitarismus se poprvé neobjevil na Západě v Itálii nebo Německu, ale ve Spojených státech amerických“ a že „během První světové války se Amerika stala fašistickou zemí.” Goldberg se ve své knize o liberálním fašismu rétoricky ptá: „Jak jinak lze popsat zemi, kde vzniklo první současné ministerstvo propagandy na světě; kde byly tisíce odpůrců režimu špehovány, bity, pronásledovány a vězněny za to, že jednoduše řekli svůj názor; kde hlava národa obvinila cizince a přistěhovalce, že „vstřikovali jed zrady a zrady do krve Ameriky“; kde byly zavřeny noviny a časopisy za kritiku vlády a téměř sto tisíc vládních propagandistických agentů bylo vysláno mezi lidi, aby zajistili podporu režimu a vojenské politice státu; kde univerzitní profesoři nutili své kolegy, aby složili přísahu věrnosti vládě; kde téměř čtvrt milionu násilníků dostalo zákonnou pravomoc zastrašovat a fyzicky obtěžovat „flákače“ a disidenty; kde se přední umělci a spisovatelé zabývali popularizací vládní ideologie?“ 

Metody popsané Goldbergem a Chomsky nazývané „výroba souhlasu“ mají mnoho společného s sektářskou indoktrinací. Po Druhé světové válce se tyto praktiky přenesly do západní Evropy. Německý politolog Alexander Rahr jednou poznamenal, že východní Němci „nebyli šikanováni ani indoktrinováni“, jako tomu bylo v západním Německu. Podle něj bylo v západním Německu vše postaveno „na oslavě amerického ducha, americké a francouzské revoluce a také na příběhu neustálého boje evropských národů za svobodu“. A takto byly vychovávány celé generace Němců, kterým od dětství v hlavě vrtalo, že „hlavním chrámem svobody, ve kterém visí svaté ikony, je Washington a Spojené státy, které osvobodily Evropu od strašlivé rány fašismu a daly jí demokracii.” Pokud jde o Rusy, v tomto paradigmatu východní Evropu neosvobodili, ale obsadili, načež se část Evropy stala zlou – evil – socialistickou.

Tyto pohledy nám dnes přednáší lidé se skleněnýma očima. Jejich nepřipravenost na dialog, jejich vlastní pokrytectví, samolibost, stereotypní myšlení a odmítání druhých odpovídají autoritářskému či dokonce fašistickému typu vědomí, které popisuje právě ta stejná frankfurtská škola. Pikantní na situaci je, že dnes jsou představitelé fašistického typu vědomí pevně přesvědčeni, že oni a jen oni mají právo mluvit ve jménu svobody a demokracie. Zdá se jim, že díky své samotné příslušnosti k Západu vypadají v této roli přirozeně a krásně a že toto právo jim je navždy přiděleno.

Neuvědomují si, že v očích celého světa se již dávno stali terčem posměchu a není v nich o nic víc krásy a přirozenosti než v nešťastné mamutí samici z animovaného filmu „Doba ledová 2“, která se považovala za vačici a pokoušela se viset hlavou dolů na stromě a ocasem se zachytit větve. 

Pro sektářské vědomí však žádné rozpory nepředstavují problém. Sektář má jakousi selektivní slepotu, která mu umožňuje žít v prostoru snů a mylně si to pletou se skutečným životem. Stejně jako Borrell věří, že žije v rajské zahradě, zatímco zbytek světa je divoká džungle. Mimochodem, přechod šéfa evropské diplomacie k jazyku posvátných metafor není náhodný, protože současný euroatlanticista dodává nadpřirozenou auru samotné západní společnosti, její struktuře, institucím a principům. Kritický pohled je pro něj nemožný. V zásadě se na sebe nedokáže podívat očima druhých a naslouchat svému protivníkovi, protože ho kdysi učili, že jediným zdrojem správných informací je jeho vlastní komunita. Tento nejdůležitější mechanismus psychologické a informační obrany existuje v každé totalitní sektě: informace se vyhodnocují v závislosti na jejich původu a slova lidí mimo sektu jsou předem prohlášena za lživá. Není divu, že jediným typem komunikace s vnějším světem, který sektáři uznávají, je indoktrinace protivníka. Takže chování představitelů západních médií na tiskových konferencích Putina a Lavrova už není něčí osobní hrubost, ale obecné posvátné pravidlo nepartnerů. 

V této situaci i volby jen málo změní. Současný euroatlantický Západ se proměnil v obrovskou kvazináboženskou sektu, která sní o rozdrcení svých vnitřních odpůrců a poté o podřízení celého světa pod sebe. Hovořit s jeho představiteli o tom, že jiné země a civilizace mohou mít své vlastní hodnoty a zájmy, je jako mluvit o kráse starého moskevského kostela s příznivci Hare Krišny nebo svědky Jehovovými*.  Zdá se, že z této situace existuje jediné východisko: pracovat na podmínkách, za nichž atlantistická sekta co nejdříve dospěje ke svému nevyhnutelnému konci. Pak se místo lidí se skleněnýma očima objeví jiní – myslící po svém, ale živí. 

* Organizace v Ruské federaci zlikvidovány nebo je jejich činnost zakázána

https://vz.ru/opinions/2024/7/23/1276804.html

Překlad Peter 008

sdílet na

31 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Tupý hulvát
27. 7. 2024 08:39
Ohodnotit příspěvek :
     

Ano, byli takoví vždy, jediné co je zastaví je strach. Je třeba jim ho nahnat, tedy všechny ty bláboly o míru jsou buď od hlupáků, nebo syčáků, kteří si chtějí jen odpočinout a začít znovu. Ještě se bojí málo a mají kudy vozit zbraně na UK.

Gales
27. 7. 2024 09:49
Ohodnotit příspěvek :
     

Západ se změnil v mafii snažící se ukrást svět. Ať sípnou.

Ladislav 💤
27. 7. 2024 09:51
Odpovědět  Gales

👍👍👍

Jaris
30. 7. 2024 03:40
Odpovědět  Gales

Snazit se muzou do te doby nez si jej koupi Cina sakumprask. Zapad krome delat dluhy nic jineho neumi.

Ladislav 💤
27. 7. 2024 09:51
Ohodnotit příspěvek :
     

Západ se proměnil na hnědou nacistickou sektu!

cool
27. 7. 2024 10:22
Ohodnotit příspěvek :
     

…toho chlapce neznám
comment image

Pavel z Moravy.
27. 7. 2024 12:08
Ohodnotit příspěvek :
     

Myslím, že ten článek je skutečně velice hodnotný a ukazuje přesný stav toho v čem zde žijeme. A potěšil mne ještě i jinak. Myslím, že by si ho měli důkladně přečíst 2 naši spolubesedníci z webu, kteří jsou tak oddanými nepřáteli socíku. Ono jim to možná trochu pootevře oči budou li samozřejmě chtít. Tohle asi ve svých brožurách a wiki nenajdou. Sice tuším co mi mohou odpovědět, ale napovídat nebudu. Doslova se těším na jejich zdůvodnění z jaké příčiny to co tady probíhá vzniklo. Tak pánové s anglickými přezdívkami, pochlapte se a okomentujte tento článek.
.

Velitel
27. 7. 2024 18:16
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Nechci vám kazit iluze, ale tady jde stále o budování socialismu a komunismu.Rád bych vám připomněl, že celá idea komunismu není žádný výmysl z SSSR nebo Ruska, ten soudruh Marx byl Německý žid, tedy žid on jeho otec rabín konveroval k Luteránství protože to více neslo, ale geny nekonvertují.
Podstatou komunismu není žádné společné vlastnictví výrobních prostředků, to je jen taková nevýznamná nadstavbička, podstatou je, jak už z názvu vyplývá , že komuna rozhoduje o jednotlivci.
Komuna rozhodla, že budete povinně od generálního tajemníka Andreje Babiše nakupovat MEŘO, komuna rozhodla že, zasloužilým členům strany a příznivcům komuny bidete přispívat na slunce v duši tedy v fotovoltaických panelech, již brzy budete komuně přispívat i za to, že topíte.
Ta stejná komuna vám již brzy dá možnost uhořet v autě na baterky, bo jiné vám zakáže. Na nic z toho si ti kdo zakládali KSČ (Klemet, Tonda Zápotocký atd, netroufli , bylo to na ně moc radikální, netroufl si na to ani Gustik nebo Milouš, až mladí soudruzi jako Bureš, Pávek za podpory nových soudruhu Marxů z Frankfurtské školy a vzali od základů.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Velitel
27. 7. 2024 18:24
Odpovědět  Velitel

Nejvyšší sovět z zaostalé Mosky přestěhovali do pokrokového Brusele, heslo eletrifikace + sověty = komunismus nahradili heslem auto na baterky + evropská hodnoty = řád založený na pravidlech . A jak vidíte v ČR 70% volič co stabilně volí 5 demolice a ANOFert je spokojeno a volí nové multikulturní komunisty a podprují EU

Pavel z Moravy.
27. 7. 2024 20:16
Odpovědět  Velitel

Musím se přiznat, že já jsem se nikdy marxistickými příručkami neprobíral. Přečetl jsem si manifest. Komunismus tady nebyl a společné vlastnictví výrobních prostředků nikomu újmu ze soukromých osob nepřivodilo. A velmi pochybuji o tom, že by komunisté za socialismu uvažovali o tom o čem píšete. Myslím, že ti, kteří toto plánují náleží do staré gardy feudálů a kapitalistů, kterým je již málo to co z lidí vycucli a tento způsob zotročení si naplánovali již velmi a velmi dávno. Takže z toho vašeho výcucu by vyplynulo, že bankéři, velcí a zazobaní průmyslníci ze západu vlastně nebyli kapitalisté ale socialisté. Toť opravdu přitažené za vlasy. Tito lidé bytostně táhnou k soukromému vlastnictví, takže se teď vlastně rozhodli, že si to naše soukromé vlastnictví přivlastní. To ale nijak neodporuje tomu, že jsou to bytostní kapitalisté. Nu, já jim již dlouho přispívat nebudu, ale pokud si lid přeje žít v zotročení, má to mít. Já jedinec s tím nic neudělám. Jak si mladí ustelou, tak si lehnou, jak duševně vyzrají či ne, tak budou vyzrálí. Abych vám pravdu řekl, od jisté doby je mi to u prd.ele.

Noobody
28. 7. 2024 12:14
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To Pavel z Moravy 27. 7. 2024 20:16

“… společné vlastnictví výrobních prostředků nikomu újmu ze soukromých osob nepřivodilo.” ?!?!?!?!!!!!!

Si tu diktaturu DT sakra idealizujete!!!! Vy si asi nedovedete představit utrpení lidí, kterým byl “znárodněn” majetek, byli z něj vyhnáni a mnohdy za jeho vlastnictví byli ze společnosti nejen morálně vyloučeni, ale i fyzicky perzekuováni. Jako jedno z mála pohadrákových opatření havlistů pozitivně hodnotím restituce, kdy byly majetky vraceny jejich původním vlastníkům a došlo k morální i faktické satisfakci. Že s křížkem po funuse a s nenávratnými škodami je bohužel smutnou pravdou!

Mik
28. 7. 2024 17:21
Odpovědět  Noobody

Myslím že společně vlastnictví, nebo komunismus, když už chcete, začíná už v rodině. Kdyby tomu bylo jinak, platili by jste si mezi sebou za každou službu. Také si všichni v rodině berou(po dohodě) že společného co potřebují. Takže pokud to tak odsuzujete,měl byste tedy odsoudit také samotnou funkci rodiny jako něco špatného.

Noobody
28. 7. 2024 17:58
Odpovědět  Mik

To Mik 28. 7. 2024 17:21
Kdybyste si pořádně přečetl uvozující větu, na kterou se váže další polemika, /“… společné vlastnictví výrobních prostředků nikomu újmu ze soukromých osob nepřivodilo.”/ tak byste snad váš koment ani nepustil do světa.

Gales
27. 7. 2024 19:39
Odpovědět  Velitel
Velitel
27. 7. 2024 20:13
Odpovědět  Gales

Citací jednoho vytrženého odstavce odkudkoliv nikdy nevystihnete podstatu. Společné vlastnictví výrobních prostředků to je teze Marxe, protože jednak kapitál je dílo politické ekonomie a psal ho v polovině 19. století tedy viděl, že dobře se mají ti kdo drží ony výrobní prostředky, myšlenka komunismu je ale podstatně starší.Výrobním prostředkem je třeba lopata a ujištuji vás, není žádný zájem na společném vlastnictví lopaty.Podttou kominsmu je prostě je fakt že komuna je duležitější moudřejš a lepší než jednolivec to je podstaou idelního komunismu, podstatou reálného komunismu je pak rozdělení do říd a ne nejsou to primárně třídy dělní pracující inteligence a nedej bože kapitalisti, Pode frankfurtské školy je to libovolná třída a pojetí EU komunismu je idální třídou pro tento boj LGBT, moc jich není více než 100 pohlaví se asi nevymysl= a tak je idení za ně bojovat, dělniků bylo hodně a ty svině chtěli třeba hajzlpapír bzen je řádově némě.

Gales
28. 7. 2024 11:13
Odpovědět  Velitel

Ano, společné vlastnictví výrobních prostředků je jedním z klíčových konceptů Karla Marxe. Marx ve svém díle “Kapitál” analyzoval, jak vlastnictví výrobních prostředků ovlivňuje společenské vztahy a ekonomické strukturyMyšlenka komunismu je však starší než Marxovy teorie a má kořeny v různých historických obdobích a kulturách.
Výrobní prostředky mohou být různé, od jednoduchých nástrojů jako lopata až po složité stroje a továrny. Marxova teorie se zaměřuje na to, jak vlastnictví těchto prostředků ovlivňuje mocenské vztahy ve společnosti.
Podstatou ideálního komunismu je, představa, že komunita je důležitější a moudřejší než jednotlivec. Reálný komunismus, jak byl praktikován v různých historických obdobích, často vedl k rozdělení společnosti do různých tříd Ale protože je člověk nedokonalej tak je mu každá teorie na kulový..

Noobody
28. 7. 2024 01:54
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To Pavel z Moravy. 27. 7. 2024 12:08
Jsem moc rád, že lidí vidících svět bez růžových (ideologických) brýlí není ani na Pokecu úplně málo. “Velitel” napsal část toho, co bych napsal i já za použití mých argumentů. Tím mne potěšil, neb vnímám, že má edukační činnost nese ovoce. Proto přidám jen pár postřehů k článku.

Dmitrije Orechova neznám, nikdy jsem o něm neslyšel, ani od něj asi nic jiného nečetl. Tento článek mi však evokuje rčení: “Zloděj křičí chyťte zloděje!” Proč??
Ve které zemi poprvé stát monopolizoval a uzákonil manipulaci s vědomím občanů? V SSSR!! Jak?? Ihned po VŘSR obsazením informačních kanálů (dálnopisů, pošt, tel. ústředen) a vydavatelství novin bolševickými kádry, Po upevnění moci zákazem nebolševickcých tiskovin, zřízením tiskového odboru ÚV KSSS s jednotným řízením všech infotoků. (Celoplošná totální cenzůra!!)

Od dob SSSR uplynulo víc jak 30 let. Z někdejší bašty komunismu se stal celkem demokratický i když autoritářsky vedený stát a lidé si zřejmě svobodně vydechli. Pomocí privatizace získali globalisté za hubičku do rukou vyvolených nesmírné majetky. Někdejší ideologie M-L byla odložena, neb hegemon – DT – ztratil revoluční potenciál.

./.

Noobody
28. 7. 2024 08:47
Odpovědět  Noobody

./.
Dělníci se v rozvinutých zemích mají dobře a netouží bojovat proti svým “vykořisťovatelům” – zaměstnavatelům. Ani komunistické hnutí není dosti agresivní a místo internacionálního vývozu revoluce se pod vedením SSSR stalo propagátorem mírové koexistence s budováním národního socialismu dle vzoru AH. I s tím si zákulisní loutkovodiči poradili dosazením ilumináta Gorbačova s jeho “perestrojkou” dle jejich not.
Ale cíl globalistů – ovládnout celý Svět – dosud není naplněn a proto bolševické internacionalizace (globalizace) musí být dosaženo novými prostředky. Tím je ideologie NEOMARXISMU Frankfurtské školy, která nahradila v roli hegemona permanentní revoluce někdejší DT novým subjektem – věčně neuspokojenými všemožnými menšinami. Ve třicátých letech 20.stol se Frankfurtská sociologická škola přesunula z Německa do USA, kde svými ideemi veleúspěšně indoktrinovala vysokoškolskou mládež, která se následně uplatnila ve sdělovadlech, školství, kultuře, politice a neomarxistické idee šířila v populaci. Čili hybné síly permanentní revoluce vedoucí svět ke globalizaci se přemístili z Východu na Západ a jejich vůdčí silou se z někdejšího SSSR staly USA.
./.

Pavel z Moravy.
28. 7. 2024 09:39
Odpovědět  Noobody

Během první světové války vzniká ve státech společnost s prvním současným min. propagandy na světě, kde byly tisíce odpůrců špehovány, bity, pronásledovány a vězněny za to, že řekli svůj názor. Myslím, že to tedy Goldberg asi řekl přesně. A toto se tedy prosím dělo v tzv. vyspělé kapitalistické zemi. Z jakého materiálu jsou tedy ukováni současní zdegenerovanci je docela jasné. Proto vy a další, kteří stále melete o zločinech socíku, neb komunismus zde nebyl si špičkově protiřečíte. Chcete vidět pouze to co vám vyhovuje. Západní svět byl dávno a dávno prohnilý, když se tady socík začal teprve budovat. Co takhle připomenout 50 léta ve státech a pronásledování odpůrců toho tzv. blahodárného kapíku, ve kterém tolik lidí živořilo a strádalo. A nejen v těchto letech, ale ti prostí a manuálně pracující i v letech 60 a 70. Podmínky v jakých někteří tito pracující žili se blížily době středověku. Oni si o tom kapitalisté natočili i filmy ze skutečnosti. Jen je chtít vidět a číst také knihy, které toto osvětlují. Já jsem již nějaké články od Orechova četl, přiznám se, že Goldberga ač je známý jsem nečetl, nemám od něho nic v knihovně. Což mne mrzí, ale jsou i jiní, kteří ten svět kapitalismu

Pavel z Moravy.
28. 7. 2024 09:52
Odpovědět  Pavel z Moravy.

popsali dokonale a bez příkras. A o to právě jde. Kapitalismus zlikvidoval nekonečně větší množství lidí ve válkách, které vedl, při otrocké práci, kterou lidé museli vykonávat pro své panstvo a při pronásledování těch, kteří mu odporovali než nějaký socialismus, obzvláště jestli je myšlen socialismus u nás. Až budete mít chuť a čas, přečtěte si knihu amerického novináře Johna Reeda- Deset dní, které otřásly světem o revolučních dnech v Rusku. On toho dění byl účasten. Ta složitost situace ve které se Rusko nacházelo se zasahováním zahraničních západních sil do průběhu revoluce je daná. Tam se již nedalo jednat v rukavičkách. Když na mne někdo vytáhne nůž, perem se neubráním. Ale to vy moc dobře víte, o tom nepochybuji.

Noobody
28. 7. 2024 14:24
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To Pavel z Moravy. 28. 7. 2024 09:52
Víte, šermovat pseudoargumenty typu více, mnohem více, nekonečně větší množství, … je těžce unfair, neb jsou reálně neuchopitelné. Proto je používá propaganda a lidé na ni skáčou, neb si každý může představit co chce. Buďme konkrétní a hovořme v číslech, o srovnatelných zemích v jednom období, jinak je to o merde. Tyhle báchorky bez ověřitelných argumentů nám předkládali celý socík a je smutné, že i 35 let svobody a 20 let možností pohodlně vyhledávat info na internetu, množství lidí nevyužilo k seznámení s relevantními info.

Johna Reada a jeho knihu jsem nečetl, ale Vám doporučiji se seznámit s recenzemi na ni: https://1url.cz/Y1NTC
Mezi námi je asi takový rozdíl, jako mezi nejstaršími a nejnovějšími recenzemi. Já jsem si o VŘSR přečetl mnoho děl, nikoli beletrii a reportáž, ale historické studie fundovaných kapacit z Ruska, USA, Ně, Fr, PL i tuzemské a udělal jsem si nějaký obraz – bohužel v zásadním rozporu s tím, co nám bolševik vtloukal při hodinách dějepravy a dalších spol. vědních předmětů do hlav. Pravda byla bolševikům natolik nepříjemná, že si ji mohli dovolit jen pro výklad starověku a středověku.

Noobody
28. 7. 2024 13:53
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To Pavel z Moravy. 28. 7. 2024 09:39
Předně bych se zaměřil na válečné právo. V době války jsou ve všech válčících zemích ZÁKONEM omezována občanská práva, země se brání špionáži, sabotážím a vnitřní politické dedstabilizaci všemi zákonnými prostředky a vše je činěno pro vítězství. Kde, jak a kým byla zákonnost znežívána???? Nemelete a nepapouškujete náhodou kraviny?!?!
Rozdíl mezi demokracií a socíkem je především v tom, že demokracie ochraňuje individuální práva zatím co socík práva kolektivní. V dem. se jedinec může svých práv cestou NEZÁVISLÝCH soudů domoci, v soc. nezávislé soudy NEEXISTUJÍ a jedinec je hříčkou v rukách politických zájmů (viz procesy se Slánským, Horákovou, Píkou, …)

“Co takhle připomenout 50 léta ve státech a pronásledování odpůrců toho tzv. blahodárného kapíku, ve kterém tolik lidí živořilo a strádalo.” Bezvadný nápad – proveďme srovnání. Najděte si argumenty a fakta o počtech popravených za protistátní činnost v USA mezi lety 45 až 50 (cca 310M obyvatel) a já zde předložím údaje o tomtéž v SSSR se 150M obyvatel. Logicky by to mělo být SSSR : USA = 1:2. Já se obávám, že když se do tohoto experimentu pustíme, tak výsledný poměr bude min 20:1.

Noobody
28. 7. 2024 11:58
Odpovědět  Noobody

./.
Prostě svět je v pohybu a zkostnatělé myšlení, že nositelem socialistických ideí jsou komunisté, je zcestné. Byli a jsou to bolševici – dříve komunisté, dnes liberalisté/libtardi. Dříve jejich nositelem byl SSSR a země socialistického bloku, dnes jsou to USA a EU.
To co vytýká autor s.Orechov dnešním USA je typickým projevem antidemokratického totalitarismu. Dříve prezentovaný SSSR dnes zeměmi KoZa. Je však třeba zdůraznit, že bolševizmus jako idea globalizace vznikl před cca 250 lety v hlavách moudrých rabínů a jedná se o bytostně židovský konstrukt. Pro porozumění je třeba leccos načíst a jako základní literaturu bych doporučil “Protokoly sionských mudrců” a další literaturu o vlivu sionistů na formování světa soustředěnou třeba zde: https://1url.cz/S1NTW

Věřím, že jsem Vám Pavle z Moravy zamotal hlavu a budete mít spoustu námitek a výhrad. Nemám problém je s Vámi probrat a prodiskutovat. Téma je na několik polic knih, proto si nedělám čáku na zevrubné objasnění a promiňte jistou zkratkovitost. Věřím, že chytrým stačí naznačit směr a sami vyvinou úsilí k nalezení pravdy. Polopatizmus patří do školy, nikoli sem.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
28. 7. 2024 16:00
Odpovědět  Noobody

Prosím, netahejte sem protokoly sionských mudrců, něco málo z nich jsem četl, ale to ještě nikdo tenkrát nevěděl jak se společnost bude vyvíjet. Zkoušet je napasovat na socialismus není to nejlepší řešení. Každý máme prostě jiný úhel pohledu hodnocení světových dějin i současnosti. Někdo raději Pinocheta a Mašíny, jiný raději Svobody a jim podobné. Někdo vyzdvihuje krutou tyranii, kterou prováděli jezuité, klér a západní šlechta při kolonizaci mimoevropských zemí, krutosti v L.A, protože jim přinesla bohatství, slávu a moc a jiní hovoří o obrovském vyvražďování původního obyvatelstva a jsou zhnuseni tím, co jejich lidé provedli. A tito zločinci tu genocidu skutečně prováděli, ale mluví o tom, že to bylo nutné a dodají vždy své báchorky proč. Takto se chovají typicky Američané. Takže vy názor, já názor. Nemůžeme se prostě shodnou, protože jsme každý jiný a vyrůstali jsme asi v odlišném prostředí. A tudíž je úhel pohledu každého z nás jiný.

Pavel z Moravy.
28. 7. 2024 16:08
Odpovědět  Pavel z Moravy.

A jinak recenze, to je taková zvláštní kapitola sama pro sebe. Záleží totiž na tom, kdo ji provádí. Víte jak to myslím, takže rozebírat to je kontraproduktivní. Ono třeba taková recenze na Londonovu knihu Železná pata bude jiná z pohledu socialistických kritiků a jiná z pohledu kapitalistických kritiků. Nezávislý kritik může zhodnotit obsahovou stránku a určit zda děj odpovídá skutečnosti dané doby či ne. Ostatní jsou pouze buď antipatie k autorovi či naopak jeho podpora.

Noobody
28. 7. 2024 16:33
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To Pavel z Moravy. 28. 7. 2024 16:08
Tak tady se shodneme asi absolutně a bez výhrad.
A teď se zamyslete nad tím co je to PRAVDA. Je to objektivní kategorie, jak ji hodontí MLF, nebo ryze subjektivní, jak ji hodnotím já a možná i další?

To byl jen takový filozofický šťouchaneček a snad i téma k zamyšlení, ale jistě jen řečnická otázka na kterou si odpověď nenárokuji.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Noobody
28. 7. 2024 16:52
Odpovědět  Pavel z Moravy.

To Pavel z Moravy. 28. 7. 2024 16:00
“…to ještě nikdo tenkrát nevěděl jak se společnost bude vyvíjet.”

Ale to je právě to nejdůležitější – ta jejich metodologie!!

“Protokoly …” dávají návody, jakými metodami se v jednotlivých oblastech lidského bytí Židé zmocní nadvlády nad Góji. Tedy de facto se jedná o manuál pro budoucí postup proti všem ostatním národům. Teprve přečtení a ohlédnutí (srovnání) s tím, jak se lidské společenství vyvíjelo, může dát jasnou odpověď na otázku, zda se podařilo cílů v nich stanovených dosáhnout, či nikoli a tedy, zda jsou (byly) návodem k podvratné činnosti vyvoleného národa vůči Gójům. Zda se jedná o materiál, dle kterého bylo postupováno, nebo o zlovolný podvrh a protižidovský pomlouivačný komplot, jak o nich Židé unisono prohlašovali.

Na to, že byly zadrženy i s kurýrem při přepravě z 1.Světového Židovského Kongresu v Basileji r.1897 jsou neustále velice aktuální a jimi doporučovaná opatření jsou více než nadčasová.

Gales
28. 7. 2024 16:53
Odpovědět  Noobody

Musíme si uvědomit, že tzv. demokracie jako systém slouží jen židovské moci k rafinovanému ovládání celých národů. Ve skutečnosti jde o skrytou diktaturu. Ve všech tzv. demokratických zemích (i jinde) jsou všechny politické strany bez výjimky a bez ohledu na název i program buď přímo založeny nebo infiltrovány, ale v každém případě řízeny zednáři z pověření svých židovských příkazců. Úloha tzv. křesťanských stran pak spočívá pouze v podchycení masy křesťanských voličů s cílem ukolébat je klamným bezpečím křesťanské “ochrany” a přitom nenápadně nabírat kurz, výhodný pro Satanovu synagogu. Nežádoucí strany nebo hnutí nejsou do parlamentu vpuštěny…………. Komunistům se ve vstupu do parlamentu brání. Tak proč když se dle tebe řídí židovskou naukou. Proč po odtržení se od židobank v 53 roce začala ekonomika stoupat? Dle tebe jsou to překabátění židé.

Noobody
28. 7. 2024 23:14
Odpovědět  Gales

To Gales 28. 7. 2024 16:53
Děkuji za objevení Ameriky.
To, že demokracie je židovský výmysl na ovládnutí společenských a státních systémů z vnějšku píši přes 10 let – dříve na PP. Ale jsem rád, že jste se k tomuto poznání také dopracoval a snad se o něj dělíte alespoň se svým okolím.

Komunistům se do parlamentu nebrání, jen nemají dostatečnou voličskou podporu. Staří umírají a mladí se nehrnou, čímž se voličská základna hroutí a přelézt 5ti %ní klauzuli se jim nedaří. Nic tajemného ani zvláštního! Emisaři Satanovy synagogy jsou zastoupeni ve všech pol. stranách, tak že žádná změna nemá vliv na kontinuální prosazování jejich zájmů.

O jakém odtržení od židobank píšete? O tom slyším prvně, neb bankovní sektor byl znárodněn Benešem jako prvý. Poučte mne prosím – děkuiji.

Dle mne to nejsou překabátění židé, ale líbivou ideou zmanipulovaní lidé, kteří ochotně a z neznalosti slouží jako nástroj k prosazení jejich cílů – globalizace cestou internacionalizace.

JoFa
27. 7. 2024 12:53
Ohodnotit příspěvek :
     

Tento článok by si zaslúžil viac komentov, je to pekné priblíženie a popis satanistov západu a ich myslenia a v podstate vznikol zo židovskej nadradenosti a výnimočnosti vyvoleného národa a zásadného nepochopenia Kristovej definície vyvolenosti židov.
Amík miluje svoju vlasť ale pritom ju devastuje.
Amík je symbol demokracie a pritom praktizuje nadnárodnú korporatívnu totalitu
Amík vo svete prezentuje svoj postoj k spravodlivosti a bezpečnosti a pritom destabilizuje celý svet svojím arogantným mocenským správaním a zasahovaním do súkromia iných štátov
Mohol by som o týchto hovädách pokračovať, ale kľudne k nim pridajte aj Britániu, Francúzsko, Španielsko. Portugalsko, Vatikán , Izrael a ďalších.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
cool
28. 7. 2024 09:59
Odpovědět  JoFa

Mimikry ale dělají dobře, protože naformátovaní odpadem směrnic v inkluzkách obětí se k popukání smíchy businessmanů špinavých hejblů chovají sebevražedně ze zdebilizací.