blogvideo

Seberou nám zbraně? Motiv útočníka? Co ten jeho Telegram? Selhala policie?

Martin Koller přináší další otázky k masakru na filozofické fakultě, které nejsou zodpovězeny. Je tento incident operací pod falešnou vlajkou? Budou nás chtít odzbrojit? V Americe je takových incidentů desítky, proč je tu snaha napojit motiv na Rusko? Jde o další nestoudnosti ministra vnitra Víta Rakušana a jeho pohůnků?

sdílet na

97 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Administrátor
P.A.Semi
23. 12. 2023 22:07
Ohodnotit příspěvek :
     

A k tomu ještě další kvalitní článek z AE News:
http://www.infokuryr.cz/n/2023/12/23/nova-fakta-odhaluji-ze-utocnik-david-kozak-nakoupil-na-jare-arzenal-7-zbrani/

K tomu, co tam citují O.Soukupa (toho znám a vážím si ho), že ten deník je prý moc dobrou ruštinou a psal to rus? Jenže dole pod tím je totéž česky, a nepřekládal to stroj… (je tam “píšu takové cringe“, to se nepoužívá a strojový překlad do češtiny by to přeložil českým slovem) Takže ten příliš kvalitní ruský text je nejspíš strojový překlad Telegramu z původní češtiny…

A jak píší, zřejmě z toho někdo vymazal odkaz na Manifest…
A ještě poznámka, že když ho Polská ambasáda vyznamenala za práci o historii Polska, tak evidentně nebyl “rusofilní”…
Spíš by mě zajímalo, co dalšího předtím psal, pro lepší pochopení souvislostí…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
23. 12. 2023 22:10
Odpovědět  P.A.Semi

A k tomu, že ho prý policisté zastřelili po odhození jedné zbraně z mnoha? To se není čemu divit, oni nemohli vědět, že nemá další, když naopak věděli, že jich měl sedm…
(A ovšem jestli byl zastřelen tak, že bylo těžké ho několik hodin identifikovat (což na začátku tvrdili v ČT), jestli to je skutečně on, tak to byl zřejmě zásah zblízka a urval mu obličej??)

πα½

Boomer
23. 12. 2023 22:22
Odpovědět  P.A.Semi

..taktická brokovnice je ideální pro zásahy na krátkou vzdálenost, hromadná střela(shluk broků..) po cca. deseti metrech velmi rychle ztrácí na průbojnosti, tudíž klesá i riziko/intenzita kolaterálních efektů. Na pár metrů díra na prostrčení ruky, dál “jenom” cedník…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
23. 12. 2023 22:12
Odpovědět  P.A.Semi

A ještě poznámka – zajímal by mě seznam obětí

V Sandy Hook byl seznam obětí, i po 9/11 je seznam obětí, i Breivikovy oběti jsou známé, i v Doněcku je Alej Andělů a pamětní desky se jmény, tak by měly být i tady, třeba tam budou jednou na bronzové plaketě…??

πα½

x-13
23. 12. 2023 22:20
Odpovědět  P.A.Semi

Rusové iniciovali v OSN vyšetřování masakru v Bučí, kdy žádali jmenný seznam obětí. Ten dodnes není znám, nebyl Ukrajinou dodán. Samozřejmě naprosto jiná věc, jiná situace, ale je řeč o jmenném seznamu obětí…

Pijack
24. 12. 2023 09:08
Odpovědět  P.A.Semi

No to dá rozum. Když někdo něco tají, je jasné, že zveřejnění není v jeho zájmu. Otázka je proč to tají. PROČ, nikoliv obsah.

Jaris
23. 12. 2023 22:50
Ohodnotit příspěvek :
     

Tahle katastrofa mi pripomina pripad, ktery se odehral na Tasmanii (Australie) pred vice nez dvaceti lety v Port Arthur. Tam strelec, tvrdy profik, strilel naprosto presne po turistech. Udajne byl strelcem dvacetilety Martyn Bryant, jehoz psychycky opozdeny vyvoj se rovnal dvanactiletemu klukovi. Existuji teorie, ze M.B. je nevinen a ze cely ten tyatr byl zincenovan jako ‘false flag’ z duvodu odzbrojit verejnost od nebezpecnych zbrani. Dnes je povinne zaregistrovat kazdeho, kdo strelnou zbran vlastni. Automaticke a semiautomaticke zbrane jsou tvrde zakazany. Tehdy byla povinnost tyto zbrane odevzdat. Vlada tehdy vyplacela i nejaky ten peniz za dobrovolne odevzdani jakekoliv zbrane. Byly hromadne zniceny i pusky historicke hodnoty. Dnes je treba mit zbrojni pas i na vzduchovku! Byli vsak i takovi, kteri zakoupili plasticke potrubi a sve zbrane tak uschovali. Tenkrat byly trubky nedostatecne zbozi.
M.B. dostal dozivoti na samotce. Pokud je nevinny, je to strasne. Seznam obeti,myslim si, take neni znam.

ijn
24. 12. 2023 00:04
Odpovědět  Jaris

vládní hyeny se odhalují a destrukci společnosti pod jejich vedením nelze zabránit, covid19=tunel na stát přes vakcinaci a lockdown, zatahování do války odzbrojení AČR, hyperinflace + ENERGIE,…..LZE NALÉZT ZA posledních 30 LET VĚTŠÍ (fialové) ZRŮDY U MOCI

ModrýKlokan
24. 12. 2023 01:28
Ohodnotit příspěvek :
     

Patologická semeniště nenávisti, násilí a vražd, filosofické fakulty, je neprodleně nutné tvrdě regulovat a zbavit státních dotací na žáka.

Filosofické fakulty prokazatelně ohrožují bezpečnost státu a obyvatel.

Všichni studenti Filosofických fakult musí povinně každoročně procházet přísnými psychologickými testy.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
24. 12. 2023 07:03
Ohodnotit příspěvek :
     

K návrhu nového zákona o školách:
§1 A kdo nebude umět zatlouct hřebík rovně do tvrdého dřeva, nebude moci od příštího roku nejen začít studovat, ale každý rok bude dělat na to nové zkoušky!
§2 Všichni – studenti, profesoři, asistenti i absoloventi – budou muset každý rok povinně nejméně čtvrt roku pracovat tam, kde se používají vidle, kladívko, lopata, krumpáč nebo nohy.
§3 Pokud začnou mít chuť výše uvedení přílišně poučovat “zbytek” společnosti, budou všichni okamžitě převeleni mezi pěší poštovní doručovatele s minimální dávkou nejméně 25 km denně, nejméně vždy na dva měsíce.
§4 Každý, kdo bude chtít nastoupit studium humanitárních věd musí povinně podepsat chartu prohlášení o tom, že absolutně nesouhlasí s politikou “zeleného údělu”, je pro mnohopočetné rodiny, odmítá LGBT (i to +), dále nesnáší k jídlu brouky a miluje vepřové, což poslední musí prokázat tím, že veřejně před kýmkoliv skonzumuje nejméně půl kila prokazatelně vepřového masa tepelně upraveného, či 250 gramů syrového. Atestát platí vždy na maximálně dva měsíce a bez něho nelze humanitáře vpouštět na pracoviště (i do TV), či na přednášky, ani ke zkouškám.
Nových 64 § …

Autor
24. 12. 2023 07:14
Odpovědět  Peter 008

§5 Všichni studenti humanitárních věd musí mít povinně nejméně jedno technické vzdělání v podobě buď jedné VŠ technického směru, nebo střední odborné technické vzdělání, či čtyřleté učňovské vyučení, nebo 5 let výrobní praxe rukama a nohama.
§6 Každý humanitárius musí každoročně prokázat, že dokonale chápe matematickou logiku a ovládá matematiku zcela bez chyb na alespoň úrovni absoloventa střední odborné matematické školy.
§7 Kdo souhlasí s teorií relativity Einsteina, bude okamžitě převeden mezi kopáče příkopů, dřevorubce, pracovníky kamenolomu, nebo do podobné vysilující profese, aby se naučil vážit si pravdy i ve vědě.
§8 Pokud absolovent VŠ, Univerzit a podobných zařízení bud chtít vstoupit do politiky, musí prokázat, že má lidi rád a mezi jiným i tím, že se navždy vzdá všeho svého majetku a bude bydlet tam, kam ho pošlou voliči. Každý politik bude muset – nezávisle na vzdělání – muset prokázat, že nemá žádné jiné příjmy než dotace na svačinu a oběd pro celou svou širokou rodinu. Každý člen jeho rodiny do 5. kolena bude zbaven všeho majetku a nesmí ani po dobu 29 let po skončení mandátu vykonávat jinou práci než ze které se dělají mozoly a nesmí mít nic.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
24. 12. 2023 07:17
Odpovědět  Peter 008

A to by bylo, aby je nepřešly různé blbosti!
MOžná to vypadá jako cynismus, ale je třeba si uvědomit, co vše bylo kdy dovoleno páchat za blbosti jménem akademické “svobody”. K odpovědnosti za své činy se TAM nikdy neučilo, naopak v podstatě celý “zbytek společnosti” jakoby byl dlužen téměř všem absoloventům. A hlavně profesorům, akademikům, asistentům atd.
Čest a sláva výjimkám!!

P.S. O drogách ani nemluvím. Ty by měly být znamením, že takový člověk NAVŽDY ztratí jakoukoli možnost pracovat v oboru, kde by se mohlo i jen vyžadovat VŠ vzdělání, natož studovat.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
24. 12. 2023 11:04
Odpovědět  Peter 008

Ještě že tady Společnost neřídí maniaci a debilové s takovýmihle “zákoníky”…

Diktaturu Proletariátu už jsme tu jednou měli, a kam to vedlo a dosud vede (jak kazí zas další a další generaci) vidíme…

πα½

24. 12. 2023 13:58
Odpovědět  P.A.Semi

Tož to drobet rozveď, kam to vedlo a ještě vede a jak tu další generaci ta diktatura proletariátu kazí a hlavně co má se současným děním “diktatura proletariátu” společného.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 11:32

Vy to nevidíte, jak je ta mladá generace bezduchá, jak jsou otroky svých digitálů, jak hltají různé pop-stars a různé drogy…? Jak “Morálka” je pro ně spíš sprosté slovo? Jak “Svědomí” a “Soucit” už prakticky neznají?

To jsou důsledky Ateistické Výchovy…
Minule jsem to tu rozváděl podrobněji, ještě to asi uspořádám do samostatného článku…

πα½

Pavel z Moravy.
25. 12. 2023 13:15
Odpovědět  P.A.Semi

A co s těmito jevy zdegenerovaného kapitalisticko liberálního systému má společný socialismus? Já ani v 89 nepotkával takové degeny a úchyláky jako dnes. Jó, kapitalismus se tady vyřádil dokonale. Ještě jednou to zde připomenu, přečtěte si důkladně co třeba plánovali bratři Dullesové pro naše země a to těsně po válce. A doufám, že těmto zvráceným amíkům nepřipisujete příslušnost k socíku nebo proletariáru. To byste neobhájil ani u těch největších omezenců a kapitalistických snílků. Ti moc dobře vědí co jsou kapitalisté zač a ve spojení s klérem se jim proto tak dobře daří ohlupovat ty masy. Ono, vy jste to měli stejné i s feudály. Ruku v ruce jste pracovali na zotročení lidu. A co tak sami důsledně dodržovat desatero. Ani byste potom nemuseli dávat rozhřešení, poněvadž by nebylo za co. Já bych s tím desaterem neměl problém, ale jak se zdá, vaše vládnoucí buržoazní třída, zase dobře podpořená církevní římskokatolickou ideologií to o sobě říci nemůže. Tak se starejte o své ovečky, my zase o svou jak říkáte diktaturu proletariátu. A za socíku já nevím, že by v mém blízkém okolí někoho pronásledovali za to, že chodil do kostela. A mohu vám říci, že to opravdu vím.

Boomer
25. 12. 2023 16:07
Odpovědět  Pavel z Moravy.

.. jo, takže nikoho soudruzi nepronásledovali? Tak proč v kádrových posudcích figurovala věta.. není dosud vyrovnán s náboženskou otázkou. A mohu vám říct, že to opravdu vím.

Já socialistické přicmrndávače vašeho typu potkával celý život…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Pavel z Moravy.
25. 12. 2023 16:38
Odpovědět  Boomer

Já jsem svůj příspěvek adresoval Semimu. My dva jsme se dohodli, že si nebudeme znepříjemňovat život. Pokud to komentujete všeobecně, vše je v pohodě, každý z nás má svoje zkušenosti. Ale mně osobně to fakt říkat nemusíte. Já se na vás se svým názorem neobracel.

Boomer
25. 12. 2023 16:47
Odpovědět  Pavel z Moravy.

..no a já zase ten svůj konkrétně vám. Vy paušalizujete, já píšu přímo, adresně…

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 18:10
Odpovědět  Boomer

Inu, děkuji za tu nahrávku a svědectví s kádrovými posudky… (Tohle mě minulo, v roce 89 mi bylo 16…)

πα½

Boomer
25. 12. 2023 20:10
Odpovědět  P.A.Semi

.. no to buďte rád, někdy to bylo dost otravné, furt těm “nevyrovnaným” něco předhazovali, jako by byli prašiví psi. Starší sourozenci byli dokonce biřmováni, ale já k tomu neinklinoval a máma to vzala jako moji svobodnou volbu a neřešila. On si pan děkan postěžoval hned po mojí první/a poslední průzkumné hodině náboženství, že se moc ptám a nedám se odbýt ledačím.. a prý ta pokora, ta pokora, té se hochovi nedostává…

Akorát že to samý se z mojí strany dělo i ve vztahu k Jiskrám a Pionýru a tak jsem byl totálně mimo kolektiv a táhne se to se mnou dodnes… ;o)))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 16:17
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Co s těmi jevy, jež popisuji, má společného Ateistická výchova té generace?
Naprosto všechno…

πα½

EvaK
25. 12. 2023 15:34
Odpovědět  P.A.Semi

Vy jste místo purpury na plotně pálil mariánku? Takovou nenávist mezi lidmi jako je dnes, tu byla leda v 50.letech, jenže ty byly krátce po 2.světové válce, kde spousta lidí přišla o blízké, známé. Těch 300 000 mrtvých tu prostě bylo.

Počkejte s těmi kravinami až naše generace odejde, nebo se fakt už nas*reme a vemem klacek do ruky.
Vánoce nevánoce, lhát se nemá.

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 16:23
Odpovědět  EvaK

Pravda neodejde jen tak a nezmizí jen proto, že je vám nepříjemná…

Někde si zjistěte, co to je a jak funguje Konceptuální moc, nebo řízení…
To se projevuje sice pomalu a postupně, ale zato hodně dlouho…

Vidíte jen současný stav, ale neptáte se dost, jak k tomu došlo, a kam to povede…
Vidíte-li zkaženou celou generaci lidí, tak se ptejte, kdo ji vychoval a jak…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 16:51
Odpovědět  P.A.Semi

A ještě to vysvětlím: Socialisté tu zničili Náboženství a jediné, co místo toho dali na udržování Morálky, byl Policejní Bič a tyranie…

A pak byl “převrat” 89 a ten Policejní Bič jsme dali pryč, i Kádrové Posudky atd…
Režim tu padl především kvůli Závisti, jak tu občané záviděli Zápaďákům kazeťáky a videa a auta a plné obchody… Na to především se těšili, když tu cinkali klíči… (Tedy ztráta morálních hodnot a pouze touha po Konzumu tu zbyla…)

Za Klause se tu “zhasnulo” a ti mazanější z té generace, kterou tu “vychoval” Socialismus, to tu velmi rychle rozkradli… (A leckteří další jim to už jen závidí, že si nestihli nakrást také…)

A ta další generace, už bez morálního apelu ze strany Náboženství a bez Policejního Biče se tu totálně zvrhla, jsou plní Lži a Nenávisti a Perverzí, a otroci různých Marností…

Je třeba se na to umět podívat takhle z perspektivy více generací, co k tomu vedlo a proč…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 16:58
Odpovědět  P.A.Semi

Na Západě to bylo podobné – tam Hippies a “Liberalismus” odlákal mládež od Křesťanství, rozbili všechny Morální imperativy, a výsledek po jedné až dvou generacích vidíme dnes…
I tam vládne Lež a rusofobní Nenávist, Perverze tam jsou ještě horší, a otroci Marností jsou také…

A opět je potřeba se na to umět podívat z perspektivy několika generací, abyste pochopili, proč je ta současná generace takhle zkažená…

πα½

Putinovec
25. 12. 2023 21:16
Odpovědět  P.A.Semi

A co to bylo a je náboženství ?
Ideologie k ovládání mas . Každý musí postupovat podle vynuceného manuálu a kdo jde proti , ten je zlikvidován .
Vy se často oháníte křesťanstvím . A která ta odnož této všežravé ideologie je ta pravá Božská ?
Všechny do jedné vřeští svoje moudra o tom , že jen jejich výklad víry – ideologie je ten pravý a jen Oni přijdou do nebe – ráje . A pro tento ideologický bluf , všem ostatním dělají ze života peklo .
Nevím jaké máte znalosti o historii křesťanského fašismu .
V kostce je to likvidace lidí i národů , tmářství a vygumování přirozeného selského rozumu , pomocí teroru a mučení .
Ideologické náboženství , to je Temné období lidstva , které dělá z lidských bytostí zvířata .

Lékořice
3. 1. 2024 20:43
Odpovědět  P.A.Semi

Nemyslím si, źe je zkažená celá generace mladých lidí. Myslím si, že je tato generace zmanipulovaná. Příliš dlouho se jí vtloukalo do hlav, jak ji čeká růžová budoucnost a jak bylo v minulém režimu všechno špatné. Tohle jsou následky. Neumí ani nejsou ochotni seriózním způsobem vyhodnotit informace.

Pavel z Moravy.
24. 12. 2023 14:36
Odpovědět  P.A.Semi

Jo, do kostela ke zpovědi, 3 × zdrávas, 3 × otčenáš, trochu hřímaní z kazatelny dnes už v duchu liberálů a společnost bude jako nová. Ještě ji vysvětit, že ten mravní úpadek vy katolíci máte na koho svést, ještě, že tady máte ty komunisty a bývalé socialistické zřízení. Ale vaše staletá oblbovačka, kterou rozdával klér na počkání dobrovolným i nedobrovolným způsobem je asi dle vás v pořádku. Prosím vás, vyse.rte se na socialismus a hodnoťte raději tento zdegenerovaný buržoazní systém na kterém se právě vždy podílela i církev. Asi ne přímo ti lidé, kteří se tam v těch kostelích modlili a byli poslušní, ale všichni ti mocní klerici, kteří je zneužili. Až odstraníte tu třísku z vašeho oka, potom ji můžete začít odstraňovat z očí toho proletariáru, který vám tak vadil, neb vám vždy viděl do karet.

24. 12. 2023 19:59
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Ale dělala chyby “diktaura proletariátu”, dělala, ne že ne. Dala například zadara vzdělání různým ejlentům, kteří se ted honosí vzděláním, ale jinak mají intelekt sádrového trpajzlíka a mentalitu a rozhled cowboye – česky hošana od krav. Zato dokážou nádherně dštít síru a ohen, ohýbat fakta, a jeduflusat na ty, díky nimž se stali zdělanci. Jen si vem takového Halíka, nebo Pitharta, nebo zrovna tady toho fanatického skrytého klerofašistu, co si tu hraje na demokrata a vlastence.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 11:37

Fanatičtí ateisté jste spíš vy…

Někde si najděte, co to znamená Fanatismus, a zkuste se zamyslet, pokud vám to pýcha dovolí, jak se to vztahuje na vás …

Wiki: Fanatismus (z lat. fanaticus, posedlý, od fanum, posvátné místo) je slepá vášnivá zaujatost, nekompromisní a krajně jednostranný postoj nebo jednání člověka, který nějaké téma, myšlenku nebo věc pokládá za tak cennou, případně tak ohroženou, že námitky či odpor proti ní vyvolávají jeho zuřivost. Fanatik se vyznačuje neschopností kritického odstupu, intolerancí, nepoučitelností a jistou omezeností.

Přesně takhle reagujete anti-křesťansky, a žádné racionální argumenty nepomáhají…

πα½

25. 12. 2023 14:08
Odpovědět  P.A.Semi

Netřeba mi zamyšlení. Stačí mi vzpomenout si naši výměnu názorů před cca půlrokem kvůli masuntovi, kdy jsi se dokonale odkopal.

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 16:25

Vy jste si mě odkopal sám, to je jen váš problém…

“Netřeba mi zamyšlení” mi připadá typické, víte, i to je jeden z těch příznaků Fanatismu…

πα½

Jaris
26. 12. 2023 00:10
Odpovědět  P.A.Semi

Ateismus je jen dalsi forma nabozenstvi, coz si ateiste neuvedomuji. Ja zadne nabozenstvi neuznavam, protoze kazde nabozenstvi usiluje o moc a kontrolu nad lidmi, casto az do extremu. Ruzna falesna nabozenstvi nemaji nic spolecneho s Bibli, ktere si velmi vazim. Ze existuje Buh (Bible uvadi jeho jmeno Jehova; napr.Zalm 83:18), ktery tuto Zemi stvoril i s zivotem na ni, nemam nejmensich pochyb.

Administrátor
P.A.Semi
26. 12. 2023 01:16
Odpovědět  Jaris

Já jsem měl v překladu původně vždy Jehova a Hospodin v závorce.
https://pi-alpha.org/DL006

Pak jsem to ale v online verzi https://bible.pi-alpha.org/b?Gn1 přehodil, mimo jiné i protože když jsem se citoval, tak jsem to také tak uváděl… (a protože pro některé to je jak rudý hadr na býka a nejsou schopni se skrz to podívat dál…)
Jehova je jméno, znamenající nejspíš Jsoucnost, a Hospodin je titul…

Víte, kdyby nebyla Církev, a kdyby ty texty pečlivě neopisovali, tak se to dodnes nedochovalo – z těch (skoro) původních papyrů jsou fragmenty velikosti krabičky od sirek…

Když tu vídám křesťany – má to smysl, co ta Církev pro Lid dělá, a dnes už to není o ovládání… Církvi prospělo, že ztratila světskou moc…
Ale má smysl pořádat slavnosti, v liturgii lidi nechat zpívat a vstřebávat hudbu, protože jinak mají hlad po kultuře a ukájejí ho různě, většinou dost bídně… Rituály jsou prospěšné…

Víte, kdyby si Hospodin nepřál Církev, tak by tu už nebyla, nějak by to zařídil… Tomu věřím…

πα½

Jaris
27. 12. 2023 07:42
Odpovědět  P.A.Semi

Preklad jmena Jehova znamena ‘Zpusobim, ze se tak stane’.
Problemem katolicke cirkve je, ze toto jmeno z Pisem Svatych zrusili a nahradili slovem PAN a jinymi tituly. Vyjmutim jmena Jehova z Bibli, ktere se ve starych textech vyskytovalo vice nez 7000x zpusobil zmatek, kdo je vlastne Buh a kdo je Jezis Kristus. Toho katolicka cirkev pasovala na misto Boha Jehovy, pricemz Jezis nikdy neusiloval o misto sveho Otce.Naopak zduraznoval, ze vse co dela, je podle vule Otce. Bez pomoci Boha Jehovy, by Jezis nebyl vzkrisen.
Pravdou je, ze za nadvlady katolicke cirkve kvetlo umeni. Nadherne stavby katedral a kostelu, malirstvi, socharstvi, hudba, zazily neobvykly rozkvet. Cirkev na druhe strane potlacovala vedu, technicky vyvoj, astronomii atd.
Na Karlove moste je kriz s Jezisem a pod nim je napis v hebrejstine JEHOVA.

Administrátor
P.A.Semi
26. 12. 2023 01:25
Odpovědět  Jaris

Víte, je zajímavé, proč jsou Čechy ateistické, zatímco Slováci, Maďaři i Poláci, kteří také měli podobný Socialismus, jsou dnes už zase více-méně křesťanské země… Podobně jako i Rusko…

Protože u nás jsme měli Utrakvisty (husity), ale Habsburkové to tu vyklučili dost násilně, a místo toho nám importovali zpátky Katolictví, ale jakmile jejich Totalita padla 1918, tak to Lid zavrhl spolu s tou Rakouskou totalitou, a měli jsme tu za první republiky CČSH (Církev Československá Husitská)… Jenže to byl dům postavený na písku, bez dlouhé tradice, a nepřežila “bouři” 40 let Socialismu, zatímco okolo to Katolíci, kteří tam měli tradici, přečkali a obnovili se mnohem rychleji…

Takže to, že jsou dnes Čechy ateistické, je vina Habsburků, že nám sebrali po Bílé Hoře naši Církev…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
26. 12. 2023 01:45
Odpovědět  Jaris

A ještě – Žalm 83 https://bible.pi-alpha.org/b?Ps83:18
je zajímavé, že v KJV to zrovna tady přeložili JEHOVAH, ale Kralická Bible i ČEP (Český Ekumenický Překlad) tam také mají Hospodin, i Adventisté (Bible Překlad 21. století) to tak mají, a řecká Septuaginta tam měla κυριος Kyrios (Pán, tedy také titul a ne jméno)

Což je dost protimluv, když se tam vysloveně píše: který máš jméno …, tak aspoň tady mohli jako KJV nechat původní jméno a nenahrazovat to titulem jako jinde, kde se vysloveně o jménu nepíše…

Vy máte nějaký Český překlad, který má v Ž83:18 jméno Jehova ?

V původní hebrejské verzi se píše יהוה Jehova všude, kde máme v překladu Hospodin, ale četli místo toho Adonaj (tedy titul Hospodin)…

Číslování veršů tu mírně nesouhlasí, u nás to je 83:19, a ve Vulgátě to bylo 82:19, jsou ty verše někde jinde zalomené a jeden žalm ve Vulgátě chyběl… (Ony ty texty původně nebyly číslované, navíc třeba i mezeru mezi slovy vynalezli až někdy po třetím století AD…)

πα½

Jaris
27. 12. 2023 08:01
Odpovědět  P.A.Semi

Ne, nemam cesky preklad Bible. Mam NWT of Holy Scriptures, King James starsi vydani, Braunovu Bibli z poloviny 19.stoleti a vsechny maji v zalmu 83 jmeno Jehova ajsou v anglictine Novejsi vytisky, ktere take mam, tak tam uz se jmeno Boha Jehova nevyskytuje a je nahrazeno tituly.
Pro zajimavost – J.S.Bach slozil kantatu ‘My Frend is Jehovah’.
Ve Stresovicich je kostel,ktery na vezi ma slova z Bible ‘Hledejte Jehovu, dokud je ho mozne nalezt'(moje parafraze).
Vetsinou jmeno Boha najdete v protestantskych kostelech, ale jsou vyjimky, ze jmeno Jehova najdete i v katolickych kostelech, treba ve Francii.

katango
25. 12. 2023 12:39
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Domnívám se, že mladým, a to nejen dámám, ale i pánům, by velice prospěla praxe v domácích činnostech. Aby se naučili, že se nic samo neudělá, že žvanění se nenají; když si sami neuklidí, nebudou mít pořádek a že ne každý, kdo žvaní o tom, jak se má vařit, skuteřně uvaří. Že když nevyperou, budou chodit ve špinavým. Že nebudou-li vědět, co budou zítra a pozítří potřebovat a neopatří-li si to, nebudou to mít, až to budou potřebovat.

Samozřejmě bez použití jakékoli dovážkové či úklidové firmy.

Pavel z Moravy.
25. 12. 2023 13:35
Odpovědět  katango

Máte naprostou pravdu. To by jim ale zlatíčkům nesměli rodiče tak podstrojovat a vše za ně dělat, aby se zlatíčka náhodou nenamohla. Já sloužil od 70 na ZVS a bylo to fakt tvrdé. Začala normalizace, tak si asi dovedete představit jak se lampasáci předháněli v tom jak udělat na své nadřízené co nejlepší dojem. Někdo by to nazval buzerace, někdo tvrdý výcvik. Určitá zbytečná buzerace tam byla, ale byla tam mezi námi kluky i legrace, pomáhali jsme si a když jsme odcházeli nikdo si nevzpomněl jak tvrdé to bylo v přijímači. Asi z nás nevyrostli úplně ideální chlapi, to je nereálné, ale takoví už chlapi lépe připravení do života, kteří se ihned při jakýchkoliv problémech nesloží. A je zajímavé, že s odstupem času to většina kluků tu ZVS hodnotila jako dobrou školu do života. Nedělám reklamu vojenské službě, ale asi by mi spousta chlapů dala za pravdu. Někdy to bolelo, ale alespoň již nejsme bolestínci. Ta dnešní děcka by z takového výcviku byla asi na prášky a my to v pohodě přežili. Tak se mějte a přeji pěkné svátky.

Boomer
25. 12. 2023 16:52
Odpovědět  katango

.. jo, tuhle praxi jim v současných podmínkách musí zařídit rodina, ve které jsou vychováváni. Pár mamánků znám z generace mého potomstva a když přijdou k nám na návštěvu, dostávají to ode mne sežrat naplno. Zvláštní je, že přijdou zase… ;o))))

Joe Arp
24. 12. 2023 15:52
Odpovědět  P.A.Semi

Přijde mi, že jsi konečně dostal kvalitní, neředěný matroš bulíku! Diktatura, která nastupuje, ti samozřejmě matroš ráda dodá, ale až se probereš z rauše, to bude pecka!! Že dikt. proletariátu kazí další a další generaci LTBG je fakt nezodpovědné. Kdyby tu kdysi nebyli mohl ses už v MŠ dozvědět, že si můžeš vybrat pohlaví. Neboj to doženeš!!

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 11:39
Odpovědět  Joe Arp

I tohle je důsledek ateistické výchovy…

25. 12. 2023 14:11
Odpovědět  P.A.Semi

Čehož jsou dokladem Halík a antikrist na papežském stolci.

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 17:28

Inu, všude se najdou Zrádci…

Pak je otázka, jak se který systém umí se Zrádci vypořádat, nebo je aspoň přetrpět…

To Křesťanství má ohromnou setrvačnost ze své dvoutisícileté historie, a ani Zrádce na nejvyšším místě to nevykolejí dost, jako třeba Zrádce na nejvyšším postu – Gorbačov, ten Socialismus dokázal dost rozložit a zničit… I to byl Dům na Písku…
https://www.fondsk.ru/news/2022/08/31/gorbachev.-vmesto-nekrologa-57074.html

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 17:39
Odpovědět  P.A.Semi

Tady se tradují takové Pohádky, jako že SSSR zkrachovalo, protože ho “uzbrojil” Reagan, nebo že “vykrváceli” na Afghánské válce, ale ve skutečnosti (pokud si to fondsk.ru nevymysleli?) to prostě Gorbačev a jeho dva ministři financí ukradli a prodali Švýcarským bankéřům “za hubičku”, za pár mizerných miliard…

Jenže i Rusko má tisíciletou setrvačnost, a o necelou generaci později se z toho vzpamatovalo – především díky tomu, jak tam Putin obnovil Křesťanství, a jaká generace tam z toho vzešla a vzchází vidíme, pokud nejste líní se podívat…

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Kolonada
24. 12. 2023 16:31
Odpovědět  P.A.Semi

A bohužel zde máme zpátky vzdálenou minulost, včetně úchylných maniaků, demagogů, úchylů, jíž a jež se podařilo vyhodit dveřmi ven, ale takoví P.A. & spol. jste vše a všechny pustili oknem zpět… Teprve nyní je zřejmé, o jaké deprivanty, mentálně-morální mrzáky, úchyly, gaunery, skutečné devianty jde. Vrána k vráně sedá, a P.A. si rovné svojí volbou našel.
Sic chápu, že jeho cílem tady je provokace ( rozhodně nejde o případ tzv.kritického hlasu ), nicméně stejně mi to nedá se nezeptat: proč tedy místní angažovanost …

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 11:42
Odpovědět  Kolonada

Mým cílem není “Provokace”, ale “Výuka“… A jsem velmi trpělivý…

Víte, my křesťané máme za sebou dvou-tisíciletou historii, dům na skále, a to se jen tak nějakou bouří dočasného ateismu nesmete…

πα½

katango
25. 12. 2023 12:40
Odpovědět  P.A.Semi

Taky se říká, že sup je velmi trpělivý pták.

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 17:00
Odpovědět  katango

Možná tu jako Sup větřím, že z Ateismu bude brzy Mršina, a těším se na Kořist? Myslím, že ne tak docela, já se aktivně snažím tomu napomoct…

πα½

EvaK
25. 12. 2023 15:42
Odpovědět  P.A.Semi

Mezi křesťanem a satanem je rozdíl.

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 16:29
Odpovědět  EvaK

Inu, to je… Ale nějak nechápu, jakou to má souvislost s výše napsaným, a co z toho jako vyvozujete ?

(tak nějak mi to připadá jako ukázka té zbytečné “provokace” ? )

πα½

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Boomer
25. 12. 2023 15:53
Odpovědět  P.A.Semi

pro: P.A.Semi;  25. 12. 2023 11:42

.. jenže těžko můžete edukovat někoho, kdo je už z principu zaujatý proti myšlenkovému základu, ze kterého vycházíte. To neberte jako výtku z mojí strany, ale jako prosté konstatování místní reality.
Jestli budete i nadále takto “provokovat”, ocitnete se brzy ve stejné pozici se mnou. Když totiž něco napíše Boomer, je pro některé “diskutující” nutno stát proti, i kdyby jenom tvrdil, že je dnes První svátek vánoční.. však vono se něco najde, aby bylo proč flusnout…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 16:28
Odpovědět  Boomer

Víte, já si vážím kvalitních oponentů, nebo aspoň nějakých…

Kdyby se mnou všichni souhlasili, neměl bych jim co vysvětlovat…

πα½

Boomer
25. 12. 2023 16:56
Odpovědět  P.A.Semi

.. inu, já prostě nemám tu potřebnou křesťanskou pokoru…

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 18:15
Odpovědět  Boomer

Já nevím, jestli jí mám dost, ale snažím se…

Boomer
25. 12. 2023 19:51
Odpovědět  P.A.Semi

..tak dobře tedy, až se ocitnete na stejné platformě se mnou, uděláme to takhle.. vy budete ten hodnej a já budu ten zlej, jo? To bude nářez…

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 20:53
Odpovědět  Boomer

To je otázka, co myslíte pod pojmem “Platforma”…?

Pro mě je “platforma” třeba tahle diskuse na pokec24.cz, tady jsme na stejné platformě…
Nevím, já to tu neplánuji předem, reaguji na podněty…

(a ovšem moje texty budou číst Historici… Pochybujte o tom… a k tomu musím zdůraznit, že vzhledem k Roli, kterou mám nebo si myslím, že mám, to rozhodně nehodlám podtrhnout nebo spíš škrtnout nějakým “terorismem” na protlačení nějakého “manifestu”… víte, já jsem jiná Liga…)

πα½

Boomer
25. 12. 2023 21:13
Odpovědět  P.A.Semi

.. platforma bude taková, že vám neuznají nakonec ani váš nick, páč je budete svými příspěvky s*át jako je s*ru já. A možná vás někdo obviní, že jste já nebo já že jsem vy a k nám ještě Emanuel, jedna osoba píšící pod více nicky, něco jako trojjedinost Boha, to se stává v okamžiku, kdy mají nejméně dva diskutující stejný postoj i argumenty k něčemu, což ti někteří místní kašpárkové nechápou a tudíž odmítají z principu…
O nějaké IP adrese nemají šajna.

Nevím co to slovo znamená, ale uráží mě to!!!!”

P.S.
A čím víc je jeden slušnej, tím víc jsou oprsklejší…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Putinovec
25. 12. 2023 21:25
Odpovědět  P.A.Semi

Ona ta výuka má své pojmenování . Masakr nevěřících a to jakýmkoliv způsobem .
Váš způsob náboženského fanatismu , připomíná tohoto “příliš svatého” rozdavače křesťanství , kterého zdárně zastupujete , svojí milou “láskou k bližnímu” . To představuje skutečnou tvář fanatického zbožňování ideologie .
Jindřich František Boblig z Edelstadtu .

Gales
24. 12. 2023 19:43
Odpovědět  P.A.Semi

Nejsi ty jeden z těch kteří utekli před ,,diktaturou proletariátu” na západ a teď žebráš aby ti stát zvýšil důchod protože si,jako chronický netáhlo nikde nedělal a proto od nikoho jiného nedostáváš důchod?

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 11:46
Odpovědět  Gales

Na důchod jsem bohužel ještě příliš mladý, je mi “teprve” 50…
Mám přes 30 let praxe jako programátor, dělal jsem na dvou ze tří nejlepších zdravotních ambulantních software v Čechách, na jednom dost a na tom druhém jen velmi okrajově, občas až dosud…

πα½

Pavel z Moravy.
25. 12. 2023 13:54
Odpovědět  P.A.Semi

Za těch 16 roků života v socíku jste ho tedy musel poznat” dokonale”. Kdyby mi toto řekl můj syn o socíku, ve kterém strávil stejný počet roků a v pohodě v něm vegetil, aniž by mu něco chybělo, tak bych se fakt musel nas.rat. Ale oni o té době negativně mluví i jiní podstatně mladší, takže se tomu ani moc nedivím. Kdybyste měli takový zájem o to co s vámi dělá tato banda současných grázlů, bylo by to alespoň k něčemu dobré. Ale to vy ne, hrabete se v minulosti, kterou jste ani pořádně nezažili, ledaže byste tedy byli tak geniální děti, že byste ty režimy i ve svém raném věku dokázali tak dobře rozklíčovat. Když si na bývalý režim stěžuje někdo kdo v něm žil dejme tomu 30 roků a více, tak to potom mohu přijmout, nežilo se mu v něm dobře a já mu to popírat nebudu. Ale když jsou to prakticky děcka školou povinná, to je k smíchu. Třeba se vymlouvat na to, že se muselo jít do průvodu na 1. Máje. Vždyť ten svátek navíc vzniknul z určitého důvodu u amíků. A já i při vší úctě si nemohu vzpomenout jak by nám na základní škole ubližovali. To je trapné.

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 18:23
Odpovědět  Pavel z Moravy.

Já jako dítě jsem se tu neměl špatně, zejména když jsem ani nevěděl, co mi vlastně chybí…
(Ostatně, já tehdy s družstvem vyhrál okresní kolo Soutěže o zemi, kde zítra již znamená včera, mimo jiné proto, že jsem vypracovával kontrolní řešení mimo jiné i té otázky, kterou jsem si pak vylosoval… A ovšem naučil jsem se při tom ve Studovně zpracovávat materiály, dohledávat, atd… Na okresním kole matematické olympiády jsem byl asi druhý (už nevím jistě), pak v Praze na krajském kole chemické olympiády asi čtvrtý…)

To až později mi došlo, s ohledem na další studium Historie a Souvislostí, co a proč se děje a jak ty procesy trvají i několik generací, než to postupně vyklíčí, co ta která Ideologie konceptuálně zaseje…

πα½

Boomer
25. 12. 2023 19:59
Odpovědět  P.A.Semi

.. jůůů, já byl z okresního kola matematické olympiády vyloučen hned po první hodině, když jsem pro řešení příkladu použil postup, který jsem měl podle jednoho soudruha učitele znát až na střední škole: co nám to tady ten drzoun z venkovské měšťanky předvádí? Co si o sobě myslí?! Hádejte, kam jsem ho poslal.. no a on mě potom poslal ven z budovy a zpátky “do toho mého zapadákova”..

Matematiku nás totiž učil kovanej matfyzák ing.G….., Č.I.D.(částečný invalidní důchodce) na srdíčko. No, chechtal se až zmodral…

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Milan
25. 12. 2023 00:03
Odpovědět  P.A.Semi

Ale máš pravdu, byla to hrůza hrůzoucí, ta diktatura proletariátu a kam to vedlo. Třeba zrovna tady, až z toho běhá mráz po zádech; hotovej děs:
https://www.youtube.com/watch?v=qYljCSFqlUs
Neměl bys tam něco srovnatelnýho, stejně děsivýho, z dnešní doby? Neměl, viď. Tož mi nezbývá, než se vyděsit sám. Třeba zrovna tady:
https://www.czso.cz/csu/czso/aktualniinformace
MzzČ

Slovan
25. 12. 2023 11:00
Odpovědět  Milan

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Za zajíce pomeranče. 🤦‍♂️
Ta výroba mačet, tak tuhle mám doma. Po strýcovi. Super kvalita.

25. 12. 2023 14:13
Odpovědět  Slovan

Je to sranda, já ji mám v autě. Po sobě. Zakoupena za 50 kčs.

Autor
25. 12. 2023 01:47
Odpovědět  P.A.Semi

Kam to vedlo? Stačí si dát – podle jednoho francouzského filosofa, teď si na jméno nevzpomenu – vedle sebe na papír, co bylo a co je.
Např. ekonomika, školství, zabezpečení sociální, atd. atd. co vás napadne. A pak porovnat, ale poctivě aspoň pro vás. Je mi fuk, co si tam napíšete, ale pro vás by to mělo být přínosné. Poctivě.
Ten systém toho Francouze je ovšem na něco jiného, ale lze použít také naplno. to si totiž rozdělíte “papír” na čtyři části, jeden sloupec bude třeba minulost, druhý přítomnost. Nahoře budete mít plusy, dole mínusy. Hodí se to i třeba na volby a já to lidem doporučuji, když se hlavně dříve ptali, koho volit. Pak si sečtete plusy a mínusy a vyhodnotíte – třeba zvýrazněním, co je opravdu důležité a pak se můžete rozhodnout.
Ale jedno, nebo vlastně dvoje řeknu hned. Za prvé cca 50% lidí, co získalo za léta od r. 1948 vysokoškolské vzdělání, by ho za podmínek První republiky nemělo a nemělo by ho ani na Západě, kde museli aspoň trochu konkurovat náporu SSSR.
Za druhé, ti co nadšeně privatizovali v r. 1989, hanebném roce naší republiky, by už ten majetek většinou za podmínek První republiky – a nebo německé okupace – dávno nemělo. Tečka.

Autor
25. 12. 2023 01:56
Odpovědět  Peter 008

A jestli si myslíte, že nechápu, že se to nemůže v é podobě vrátit, tak jste na omylu. Ale jedno vím, že právě soukromé podnikání a především v podobě velkých firem je to, co ničí společnosti. Viz nadnárodní korporace. Na druhé straně za určitých podmínek a předpokladů lze sloučením menších celků dosáhnout obrovských výhod, ale to pak musí stát minimálně tvrdě regulovat. Jinak všichni se vrhnou třeba jako nedávno na – řepku do dieslových motorů.
Hlavním problémem, který málokdo bere na věšdomí, že totiž člověk MUSÍ být společenským tvorem, jinak nemá šanci přežít vůči přírodě a nebude se lidstvo rozvíjet. N adruhou stranu je potíž v tom, že každý vidí svět pouze svým zrakem, mozkem a není schopen se vcítit do myslí a citů a pocitů ostsatních. Tomu může vzdorovat jen a pouze skutečná láska (to není ten jen sex, jak si mnoho lidí myslí).
Pokud by nebyl Darwin, stejně by někdo přišel s tím, že se minimálně podobáme opicím, lidoopům. Shlédněte nějaké pořady o tom, jak se v opičích tlupách bojuje o moc a jak se vítězi pochlebuje. Tady je náš prototyp. Současný, a pokud tohle nepřekonáme, zůstaneme celkově stále dole. Pak ceníme jen sílu. Ne schopnosti.

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 11:58
Odpovědět  Peter 008

Nadnárodní korporace jsou problém… To jsme se totiž vrátili k de-facto Monarchii, k Monopolům, a k Bolševismu… To nemá s Kapitalismem a Demokracií už skoro nic společného…

Ono je to politické spektrum kulaté, a dnes se potkali s krajní levicí na druhém konci, akorát tehdy vládli nikým nevolení Soudruzi, a dnes vládnou nikým nevolení a prakticky neznámí majitelé Korporací…

Internacionální Komunismus se potkal s Nadnárodním Globalismem, a prostor pro Národní Demokracii se prakticky vytratil…

πα½

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 13:43
Odpovědět  Peter 008

Já nemám problém s Darwinem, že nás tu Bůh trpělivě vypěstoval od myší přes prasata a opice až k člověku… Kniha Genesis není Historie, je plná Podobenství a Archetypů, tak jako i Ježíš mluvil především v Podobenstvích…

Jenže jsou tu některé věci – třeba komorové oko savců, které se prý nemohly vyvinout postupně… To nám Někdo “nahrál” do genofondu už hotové někdy u myší… (a takových věcí je prý více, co se nemohly vyvinout postupně)

A ovšem – vědci před Pasteurem tvrdili, že Život prý vzniká z neživého Bláta samovolně, třeba různí červi a mouchy, a když jim dokázal, že ne, tak to jen posunuli o oktávu dál do minulosti, že prý Život vznikl z neživého “Bláta” kdysi hodně dávno, velmi krátce poté, co sem asteroidy přinesly vodu… Jenže je to stejný nesmysl… Kdyby to bylo možné, vznikly by tu mezitím další a další formy Života, ale to se pak už neopakovalo, postupně se to tu dál vyvíjelo z toho, co sem bylo kdysi Zaseto… Kdyby bylo možné, aby živé buňky vznikly samovolně, tak by postupně za ty miliardy let vznikaly další a další typy, ale jsou tu v zásadě jen dva typy: prokariotické a eukariotické, které ty prokariotické obsahují jako mitochondrie…

πα½

katango
25. 12. 2023 18:45
Odpovědět  P.A.Semi

Oko stejné konstrukce mají i chobotnice. Sice primitivnější, ale mají.

Boomer
25. 12. 2023 20:25
Odpovědět  katango

.. a taky žraloci, ty já mám v obzvláštní oblibě, nejvíc jim závidím neomezenou regeneraci zubů. Jo, holt jsou na světě dýl a měli dost času na vychytávky

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 20:59
Odpovědět  katango

Jestli “stejné” nevím, ale ono to nevylučuje, že to takhle bylo “nahráno” i do chobotnic… (a ovšem chobotnice i níže žraloci jsou vodní a tam není oko plné vody takový problém)

Někde jsem to četl, že se to nemůže vyvinout postupně, protože to v mezi-stupních není funkční k ničemu…
(a k tomu rovnou přiznám, že moje znalosti Biologie jsou dost žalostné)

πα½

Boomer
25. 12. 2023 21:26
Odpovědět  P.A.Semi

.. no my jsme, respektive kterýsi náš předchozí vývojový článek, údajně kdysi zcela nepromyšleně vypochodovali z vody.
A pak jsme se kvůli žralokům už báli vrátit zpět, tedy to ovšem jen podle mého…

Markýza
25. 12. 2023 19:51
Odpovědět  P.A.Semi

S komorovým okem ssavců by vám možná pomohl de Chardin a jeho teorie skoků ve vývoji – mně osobně se moc líbí. Říká se tomu taky “teorie sté opice”:

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 21:01
Odpovědět  Markýza

Neznám, ale připadá mi, že ty “skoky ve vývoji” jsou právě známka externích inteligentních zásahů…

Vidíme Zahradu, a logicky z toho vyplývá i Zahradník, který se o ni občas stará, ačkoliv většinou to pak roste samo…

πα½

Boomer
25. 12. 2023 21:29
Odpovědět  P.A.Semi

.. no to se ale de Chardinovi koukněte na zoubky. Takový jakýsi náboženský heretik, co se šťastnou shodou okolností(díky svým rodičům..) tak nějak minul s inkvizicí…

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 11:54
Odpovědět  Peter 008

Ne, pane… Nelze srovnávat, co a jak bylo, ale kam to pak postupně vede… Ne ekonomicky, ale lidsky a duchovně, protože to je mnohem důležitější, než nějaký blahobyt…

Víte, po roce 1989 tu republiku nechaly rozkrást ty generace, které tu v tom vyrostly… To byl také jeden z důsledků té výchovy… Jakmile nad nimi zmizel policejní “bič”, tak se jali ukrást a zlikvidovat, co se dá…

Protože to “proletáři všech zemí spojte se” atd je falešná morální náhražka, která nefunguje, když s tím zároveň není tuhá policejní šikana a strach z “Režimu”…

πα½

Boomer
25. 12. 2023 21:40
Odpovědět  P.A.Semi

.. jo tak s tím kradením po listopadu máte svatou pravdu. U nás v malém okresním městě tehdy otevřel už před vánoci první soukromý obchod soudruh z ONV, nakoupil na Mexikoplatzu ve Vídni friťáky, videa, mikrovlnky, prodával to za ceny, nad kterýma jsem kroutil hlavou a byly veselé vánoce. A za tu jeho dobrotu a laskavost byl kooptován do vlády k soudruhům Korčákovi, Pithartovi & spol, a že jim to bylo málo, ještě taky zvolen do ČNR za KSČM.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
25. 12. 2023 02:08
Odpovědět  P.A.Semi

Ještě jedna poznámka. Pokud chcete jen to, aby se to vrátilo – co já vím – třeba na stav roku 2010, nebo podle vašeho výběru, pak si uvědomte jednu prostou věc. Ti, co dělali kovid, co dělají LGBT, ti co dělají “zelený svět”, co propagují ekoenergii, by jen malinko poodstoupili a budou tu ZASE zpátky během krátké doby. Pak musíte aspoň chtít, aby byli zbaveni moci ti, co je podporují a to je z drtivé většiny svět finančníků. kapitalistických, anglosaských.
A ještě jedna věc. Pak bychom i my museli podporovat to, z čeho ten systém žil a ještě žije – kolonialismus v jakékoli podobě! Ale vždyť i my jsme kolonie … ktrá žila na účet levných energií z Ruska a levné výroby z Číny …

Takže co si vyberete, možná ovlivní to, co se stane s námi, ale svět mimo anglosaskou “civilizaci” chce aspoň něco jiného, spravedlivějšího a to především bez kolonialismu.
Dál tedy můžete se rozčilovat na i komunisty, ale změna, která se ani vás, ani mne nebude ptát – nastane. Jen záleží na tom, v jakém postavení k ní přistoupíme.

Tak, co si vyberete? (to je jen řečnická otázka, jinak je mi to jedno)

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Autor
25. 12. 2023 02:19
Odpovědět  Peter 008

A když už jsem se rozjel, pak vám připomenu, že neexistuje společnost a NIKDY neexistovala bez diktatury, jak ji tady nadnášíte neustále. Protože NIKDY NIKDE nesouhlasilo všech 100% obyvatel s tou formou systému, nebo jednotlivci, kteří zrovna vládli … Dokonce ani oslavovaný král a císař Karel IV. neměl zcela jistě 100% podporu. Ani doma.
A kdyby se dalo na názory lidí, všude by zavládla naprostá anarchie (ne politický směr anarchistů!).
To je čistá logika věcí obyčejných … Copak to dnes není diktatura? Nebo proč třeba tady lidé nesouhlasí s politikou vlády, zvláště dnes?
Nebo je to, jak se říká v Rusku, “to je něco jiného”?

Pavel z Moravy.
25. 12. 2023 10:25
Odpovědět  Peter 008

Ti na východě si vyberou svoji cestu, tedy vzájemnou spolupráci, občas se trochu pokoušou a poškádlí, ale to už k životu různých národů patří, ale budou vědět, že jedině ve vzájemné spolupráci a sounáležitosti se dá rozvíjet společnost, která bude prospěšná všem a odstraní absolutní chudobu. Nějak takto se o to pokouší V.V.Putin. Četl jsem teď nedávno, že mu dělá starost to, že i přes všechno ekonomické zlepšení lidu, je tam stále určité % lidí žijících v bídě. A asi se nevymlouvá, že zdědil rozvrácenou zemi. Zdejší pazouři po 89 rozkradli, rozprodali a rozdali celý náš státní majetek a 34 roků své ovce oblbují a slibují jim jak bude lépe a jaký zde bude ráj. Neskutečné pokrytectví a neskutečná tupost národa, který jim na ty žvásty stále skáče i přesto, že vidí jak se zde určití jednotlivci obohacují na úkor všech. Musíme si přiznat, že s tímto občanstvem v naší zemi jsme dojeli. A dojel i celý západ. Je to asi přirozená součást rozpadu jednotlivých společností. Tato skončila.

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 12:12
Odpovědět  Peter 008

Diktatura není o tom, že méně než 100% lidí souhlasí…
To je Demokracie, že se to tu dělá podle místní většiny… (V nadnárodních celcích není Demokracie možná, to vám jen bulíkují nesmysly…)

Víte, v Polsku v 18. století měli všichni šlechtici v sejmu právo veta. V důsledku se nebyli schopni na ničem dohodnout, ani na obraně vlasti, takže si je Rakousko, Rusko a Prusko rozkrájeli a Polsko tehdy (dočasně) zaniklo…

Nelze se řídit Konsensem všech… To fungovalo ve Slovanských komunistických vesnicích, a první velká říše, co šla kolem, je smetla…

πα½

ModrýKlokan
25. 12. 2023 11:41
Odpovědět  Peter 008

Dneska seš ve formě. Skvěle jsi to rozebral. Absolutně souhlasím s Tvými myšlenkami. Dekolonizace. Deprivatizace. Skutečný komunitní sociální život, ne ta falešná náhražka dnešního pseudokapitalismu a pseudoindividualismu. Je těžký o tom mluvit a ještě těžší realizovat. Vládnoucí zločinci mají dobrou metodiku, ukradení jazyka, převracení pojmů. Asi poctivě studovali Orwella.

Pavel
27. 12. 2023 00:44
Odpovědět  ModrýKlokan

Tady se jich seslo vopravdu hodne a snazi se diskutovat tim, co jim pouckovi akademici a media dohromady a skolach nacpavali do hlav ,aby jim zakazali myslet.
Vysledky nad ocekavani..

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 12:06
Odpovědět  Peter 008

Proč 2010? (Mně by možná nejspíš vyhovovalo 1436 … Ale nevstoupíš dvakrát do téže řeky… Mým úkolem je připravovat nový svět, ale odlišně od toho, o co se snaží Ž nebo NWO…)

Jak píšete “ti co dělali kovid, lgbt, zelený svět”… To je generace, kterou jste vychovali špatně, tyhle chyby se nám pak budou vracet ještě několik generací…

πα½

Slovan
24. 12. 2023 07:35
Ohodnotit příspěvek :
     

Vše pěkně smrdí a zapadává do sebe. Na Slovensku kde se vzal tu vzal vyhrožovatel, že napodobí střelce v Čechách. Kdo není úplný idiot, tak tam ten rukopis muší vidět. Ti jsou tak zhuleni, že nejsou schopni inovace. Můj názor, cíl odzbrojit lidi. Koneckonců čas běží jako bláznivý, uvidíme.

JoFa
24. 12. 2023 08:31
Ohodnotit příspěvek :
     

Som zásadne proti medializovaniu takéhoto obludného činu, komunisti vedeli čo robia, keď sa takéto veci v tlači neobjavovali alebo len pár riadkov v čiernej kronike.
Je to len návod pre ďalších psychopatov, koniec koncov sa tento inšpiroval v Rusku 14 či 16 ročným /neviem presne/ dievčaťom. Chorá spoločnosť robí choré veci.

Aleš
24. 12. 2023 08:44
Ohodnotit příspěvek :
     

Demisi tlupy SPOLU a vyhození organizačních složek Policie. To není jen selhání, to je katastrofa.

Frank
24. 12. 2023 09:17
Ohodnotit příspěvek :
     

To bude zase keců všech těch “odborníků.

Pavel z Moravy.
24. 12. 2023 14:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Na http://www.conematevedet.cz si můžete přečíst starší článek slovenského autora s názvem – Pre koho se stal 17. november 1989 úspechom. Zbohatlíkům to číst nedoporučuji, neb by se jim mohlo udělat z tohoto kvalitního rozboru zle. Já jsem považován za obdivovatele socíku, ale zde to říkají jiní jaký mají náhled na to co se stalo, zde konkrétně na Slovensku. Je tu popsána skutečně nepříjemná pravda, těm kteří tak horují za kapitalismus. Asi tak nějak ve smyslu, vzchopte se, řekněte občanům celou pravdu. Tak do toho loupežníci, řekněte lidem o co vám přesně tím převratem šlo. A pozor, ať se vám z těch lží nezatočí hlava. Na tento sváteční den je to čtení jak dělané, když se tak vyznává ta láska k bližním.

Jaro Jaroslav
24. 12. 2023 17:20
Ohodnotit příspěvek :
     

Je tu vek Sata-juga= satana, prichádza tvrdý teror a aj chaos, a Fialové hovna chcú mať všetko pod kontrolou, tak idú odzbrojiť národ a obviniť z prílišnej rusolasky! Všem hezký Svátky!

Administrátor
P.A.Semi
25. 12. 2023 21:25
Odpovědět  Jaro Jaroslav

Ještě minule jste to “Sata-juga” “prorokoval” až napřesrok 2025, a najednou už je tady ?

Ale varování je to dobré, protože Covid byl jen předehra, to budou chtít opakovat, a nechtějí tu mít problémy s povstáním, což by ale měli mít “problémy” větší než malé, až to zkusí znovu, a měli by se jich obávat, aby byli méně despotičtí…

Když se Občané bojí Vlády, tak to je Tyranie, ale když se Vláda bojí Občanů, tak to přináší Svobodu
(a je asi jedno, jestli to řekl Thomas Jefferson, nebo někdo po něm, nebo jestli Jefferson řekl něco velmi podobného a pak se to takhle přetavilo…)
https://www.monticello.org/research-education/thomas-jefferson-encyclopedia/when-government-fears-people-there-liberty-spurious-quotation/

πα½