blogKrizepolitika

Sahra Wagenknechtová – kadidátka na německou kancléřku

Sahra Wagenknechtová – kadidátka na německou kancléřku – ostře kritizuje současnou německou vládu, EU, Trumpa a krvavou stopu americké politiky

Na konferencii Sahra Wagenknecht Alliancia (BSW) v Bonne predniesla Sahra Wagenknechtová ohnivú kritiku ukrajinskej vojny, amerických sankcií, politiky NATO a vojenských výdavkov Nemecka. Pred februárovými federálnymi voľbami Wagenknecht obvinil USA zo zneužívania európskych sankcií na ekonomický zisk a odsúdil „šialenstvo“ nebezpečných pretekov v zbrojení. Zahájila tiež ostré útoky na nemeckých politických lídrov, vyzvala na mierové rozhovory a zastavenie vojenskej pomoci Ukrajine. Smeruje Nemecko k zásadnému posunu vo svojej zahraničnej politike? Sledujte teraz celý príbeh!”

sdílet na

Souhlas
Upozornit na
114 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře
Pijack
24. 1. 2025 18:02
Ohodnotit příspěvek :
     

Omluva josh-xy za mou nepřesnou reakci v minulém článku. Abych pravdu řekl, nevím kde má Sahra Wagenknechtová kořeny… to srovnání se Zelenými, kteří to dotáhli v Evropě až do prdeIe stále varuje 🙂 Nuž co, možná se už Němčouři probouzí a třeba to akceptovat… asi tím, že si pořád ještě pamatují na világoš od Rusů za 2 ww. Jen škoda, že těch Němců nepochcípalo taky 60 milionů jako Slovanů. Už by tady nebyli a byl by klid. Ani Ukrajinci by si dnes tak nevyskakovali 🙂

ijn
24. 1. 2025 18:48
Odpovědět  Pijack

BSW má kořeny Persie

Pijack
24. 1. 2025 19:01
Odpovědět  ijn

Dík.

Viking
24. 1. 2025 20:14
Odpovědět  ijn

Proto je velmi inteligentní.

Duda
25. 1. 2025 08:15
Odpovědět  Viking

Já už ji sleduji delší dobu a paní je skvělá.

pája
26. 1. 2025 18:56
Odpovědět  Duda

Mně se Sára tacosloužíuvozu líbí moc. Rozhodně víc než třeba makrela.🙂

Autor
24. 1. 2025 22:46
Odpovědět  Pijack

Zelení byli a jsou prací takových zařízení jako sorosovské pekárny idiotů. Proč asi se jim nevedlo ani u nás. Jejich nástupci tady u nás jsou i Piráti.
Sahra je velice inteligentní a schopná, má odvahu a to je to důležité. Ostatně i my tu máme něco podobného, ale dokážeme si to přiznat a nebo zase se bude strašit levičáctvím a tak podobně, co “pane maccartheristo” a tak podobně podobní?
No a co se týče Němců, podívejte se jen u nás … máme jako my národ dnes čisté svědomí, nebo vládní strany nepodporují neonacismus? Řeknete, že to je něco jiného? To byla ukázková operace po zneužití poraženého nepřítele s cílem nakonec jej definitivně dorazit. Dnes jsou Němci stále ještě likvidováni jako společnost znova a vůbec ne za ty zločiny, ale proto, že by překáželi dominjanci jak “Velké Británie”, tak i USA.
Podívejte se, co se stalo u nás za manipulace a lidi tomu naprosto upřímně věří a nepřesvědčíte je jinak, než až si nabijí pořádně rypáky a splasknout jim bachory.
Ti co manipulovali mají na svědomí – a právě pouze oni – miliony zničených životních osudů i miliony mrtvých. Stejně jako je to dnes. To není omluva jakéhokoliv zločinu manipulovaných.

ijn
24. 1. 2025 23:22
Odpovědět  Peter 008

Vážně se musím do diskuze přidat jasným sdělením, před otevřením hranic by Pakulu OST WEST f§oru 1988 a tam byla presentace mnoha echt Bayern firem vemi upřímných Helmutů ke spolupráci připravených Němkyně nerodily a Helmuti chtěli expandovat do 3. světa, jejich výrobky byly žádané s mimořádnými finančními garancemi,….až později jsem se dověděl, že export Helmutům garantoval český reparační fondem, který nebyl čerpán,… důvod nečerpání sám jsem byl svědkem jednání r.1990 na dalším OST WEST fóru ve Furt im Wald (Brod nad Lesy) HDGenscher J.Dienstbier až vy se rozdělíte ČSFR = ČR +SK a my SRN+NDR sjednotíme doplatíme, za života JD jsem několikrát osobně dotazoval kdy zaplatí první miliardy Kčs bude na rozvoj energetiky ETE1234, doporučil mi zajdi za Knížetem + Havel=oba prolomili B.Dekrety a mě s reparacemi vyhnali, ani po 20 letech se nenašel politik, který by do Berlína vznesl požadavek Helmuti plaťte nebo dejte 14 bloků jaderek podíl v Škodě Auto + T-mobile,….+++ a budou mírotvorné reparace odrazovat válečné šílence,…….NESTALO SE TAK,…. A TAK MÁME VÁLKU, KLAUSI, ZEMANE, PAVLE, TO SNAD CHHCETE

jmm
24. 1. 2025 18:06
Ohodnotit příspěvek :
     

Beru….

Pijack
24. 1. 2025 19:01
Ohodnotit příspěvek :
     

Víte, proč vznikají války?

Uvedu malý příklad – kráva Jourová prohlásila – Po Muskovi z pozice eurokomisařky jsem chtěla, aby se nepletli do politiky… Ale Jourová se do politiky plést mohla. A tady je ten důvod – když blbky a blbci dělají politiku. Chytrý, osvícený a vzdělaný politik nikdy války nepotřebuje, protože si vystačí s uměním diplomacie, obchodu a prosperity… Války způsobují převážně jen blbci, kteří chtějí získat moc a vliv, protože je jinak získat neumí. A ta blbka se tím ještě chvástá.

ijn
24. 1. 2025 23:25
Odpovědět  Pijack

ZLODĚJKA ZAKRYLA ZLODĚJNU JEŠTĚ VĚTŠÍ LUMPÁRNOU A NAKONEC SVEDLA I POLICAJTA???!!!

Jarek
25. 1. 2025 15:49
Odpovědět  Pijack

A co má co dělat v politice kriminálnice ?

Gales
24. 1. 2025 19:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Tady se občas řeší gramatika. A takhle píší na Seznamu. – Desetitisíce Slováků vyšly opět do ulic 

Mia Markýza
24. 1. 2025 19:35
Odpovědět  Gales

A?

Ivan
24. 1. 2025 20:04
Odpovědět  Mia Markýza

Je jich pár tisíc a hlavní slovo má náš úžasný Bohuš ,,,, Polívka . Asi se taky zblázníl, buď z chlastu, nebo dostal prachy na chlast,,,

Mia Markýza
24. 1. 2025 21:22
Odpovědět  Ivan

To jo, já myslela, že Gales řeší – dle textu – gramatiku.

ovp 68
24. 1. 2025 21:27
Odpovědět  Mia Markýza

.. no, a já si zase myslím, že vaše první úvaha byla správná… ;o))))

Mia Markýza
24. 1. 2025 21:54
Odpovědět  ovp 68

Jednopísmenná úvaha musí být zcela unikátní.

Tupý hulvát
25. 1. 2025 09:20
Odpovědět  Mia Markýza

On asi myslel úvahu tomu písmenu předcházející.

Mia Markýza
25. 1. 2025 09:28
Odpovědět  Tupý hulvát

No napadlo mě to, ale jsem z toho trochu laň – já tam přeci žádnou úvahu nepronesla.

Duda
25. 1. 2025 08:12
Odpovědět  Mia Markýza

Myslet znamená h*ov*no vědět, víme?!

Mia Markýza
25. 1. 2025 08:27
Odpovědět  Duda

Óó! Toť vskutku myšlénka dne. Hov.nověditelka, pardon.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Gales
25. 1. 2025 10:00
Odpovědět  Mia Markýza

Slováků vyšl-y

Joob
25. 1. 2025 10:24
Odpovědět  Gales

Desetitisíce vyšly…..ta čeština :-)))

Mia Markýza
25. 1. 2025 13:11
Odpovědět  Joob

Vyšly ovšem gramaticky správně – a můj koment bylo to A? Tisíce vážně nevyšli.

ovp 68
25. 1. 2025 13:19
Odpovědět  Mia Markýza

..A? je většinou používáno jako zkratka “A co má být?” Takže opravdu ty desetitisíce vyšly. Basta fidli…

Mia Markýza
25. 1. 2025 14:17
Odpovědět  ovp 68

No sláva – takže jsme se pochopili správně. Ano, přesně ta zkratka to byla 😀

Joe Arp
25. 1. 2025 15:34
Odpovědět  Mia Markýza

Blik, to je šikula. Asi použil vymontované zapalování z moto Dněpr na němž brázdí své vybrečené brázdy. 🙂 🙂

Mia Markýza
25. 1. 2025 15:43
Odpovědět  Joe Arp

Nekecej a pádluj, jo?

Joe Arp
25. 1. 2025 15:51
Odpovědět  Mia Markýza

Už jsem provedl 3 ukázkové eskymáky, sroulo! 🙂 🙂

Mia Markýza
25. 1. 2025 16:12
Odpovědět  Joe Arp

Super. Já si všimla, žes málem zůstal ve válci 😛 Ale jseš dobrej.

Joe Arp
25. 1. 2025 16:43
Odpovědět  Mia Markýza

Inuité válec neradi, jejich pověra tvrdí, že tam číhá lidožravý tuleň, takže eskymačí raděj na voleji, preferují Paramo Kolín. 🙂 🙂

Jarek
25. 1. 2025 16:00
Odpovědět  Joob

Tys nedávala pozor v češtině? ” Desetitisíce vyšly” je správně. Ale ty jsi asi myslel “slováci vyšli” , že?

25. 1. 2025 16:12
Odpovědět  Jarek

Kde na světě maj takovou řeč, která zkoumá, kdo je živý a kdo je neživý. V tomto případě živí Slováci vyšli, ale byli(y) jich tisíce, ti()y byli(y) asi neživí(ý), takže tisíce vyšly. (jak asi neživé tisíce pochodovali(y)?

Gales
25. 1. 2025 18:19
Odpovědět  Joob

Viem viem. Len skůšám vašu bdělosť.

ovp 68
25. 1. 2025 18:28
Odpovědět  Gales

..ej anciáša vášho, vy skôr skúšate našu trpezlivosť, lebo slovenčina čosi také ako “ů” nepozná!

Gales
25. 1. 2025 19:23
Odpovědět  ovp 68

Terazky ho používal.Místo ,,kvokání”

Editor
24. 1. 2025 23:16
Odpovědět  Ivan

ten má dávno těžkou vypitózu!

Jarek
25. 1. 2025 15:54
Odpovědět  Ivan

Oboje je pravda, jen bych přidal ubožák a křivák, který za talíř guláše zradí i vlastní matku.

Gales
25. 1. 2025 19:34
Odpovědět  Ivan

comment image

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Editor
24. 1. 2025 22:52
Odpovědět  Gales

Gottseidank jsme na Pokecu a ne na Seznamu. Tady řešíme zdejší gramatiku v příspěvcích a nikoliv v publikovaných textech, tam to řeším beze slov.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joob
25. 1. 2025 10:21
Odpovědět  Gales

vyšly je v pořádku

Jarek
25. 1. 2025 15:52
Odpovědět  Gales

Pokud se točíslo podělí 10-ti, pak je to zpravodajská informace. Jenže seznam raděj šíří majstramové bláboly.

Autor
24. 1. 2025 19:22
Ohodnotit příspěvek :
     

Sahru sleduju 20 let. Je to nejelpší politik, kterého znám. Záměrně píšu politik, protože to zahrnuje ženy i muže. Je finančně nezávislá, a neuhne. když uhne strana, které je členkou, vystoupí a založí si svou. Je to velká inspirace pro levičáky tradičního střihu.

Pavel
24. 1. 2025 20:05
Odpovědět  Jana Kunšteková

V Nemecku tu stranu chteji zakazat pred volbma.
Fasisti cenzury u nas ,komunisti z Leyno Bruselu, Dostal, Vidlak a jejich metar Nula ,
bezohledne nici zakerne bez varovani ,moje prispevky a tak se chystaji ,litterate ,na vladu u nas..
Plati korporaci za pouziti cenzurnich programu,to jim nestaci a este osobne na vse dohlizeji..
Abyste vedeli co muzete cekat..
A co ne.

25. 1. 2025 16:20
Odpovědět  Pavel

Zakázat chtěj AfD, ne BSW…

katango
24. 1. 2025 23:13
Odpovědět  Jana Kunšteková

Není to manželka Oskara Lafontaina?

Autor
25. 1. 2025 00:09
Odpovědět  katango

Jejím druhým manželem je od 22. prosince 2014 Oskar Lafontaine, politik strany Die Linke.

Autor
25. 1. 2025 00:05
Odpovědět  Jana Kunšteková

Troufnu si poopravit – ne levičáky, levičácké politiky, ale té skutečné LEVICOVÉ politiky, bez těch liberálních přívlastků (ve smyslu, že právě opni zaměňovali pojmy ve svůj prospěch pro lepší ovládání lidmi a hlavně mladými, kteří jsou vždy svolní k rebelii a revoluci,. protestu.. Troufám si říci, že na vládní pozici by totiž byla s největší pravděpodobností STÁTOTVORNÁ A NE KOSMOPOLITNÍ JAKO TROCKISTÉ. (v negativním smyslu, ještě jinak – ne globalistická)
Přeloženo – pro lidi a realistická, pragmatická v zájmu společnosti.

Rukikurin
25. 1. 2025 10:02
Odpovědět  Jana Kunšteková

Sahra wagenknecht je nekompromisní jako politička a v Bundestagu si vlezdoprdelníky “namaže na chleba”, ale vadí mi že se nedokáže shodnout s dalšími stranami, aby vytvořili početnější sílu.
Takhle to je drobení a parcelování tak, aby každý dostal nějaké hlasy voličů, které potom propadnou. Asi neví nic o prutech Svatoplukových nebo o heslu ” V jednotě je síla”.
Často píši, že pokud se bude používat ve vztahu k vlasti výraz “vládnout” a ne “spravovat” tak je to špatně. Zrovna tak jako místo politiků by zemi měli spravovat odborníci. Ale to je pořád “mlácení prázdné slámy”, nic z toho nevzniká, max. Příspěvek “vypadne”.
Přeji pěkný den

25. 1. 2025 16:18
Odpovědět  Jana Kunšteková

Akorát si měla vymyslet jiné jméno pro tu svou stranu. Není to moc hezké, mít své jméno na jméně partaje, kde to maj?

A teď u Majschbergové se hádaj s Weidelovou o Hitlera, byl vlevo nebo vpravo? Měla to Alici nechat, co si ona nadrobila. A pak si musí nechat slyšet, že je (byla) Stalinistka. Co to vlastně je?

JoFa
24. 1. 2025 19:38
Ohodnotit příspěvek :
     

Je príjemné vidieť, keď sa krása snúbi s rozumom.

JoFa
24. 1. 2025 19:45
Odpovědět  JoFa
JoFa
24. 1. 2025 19:52
Odpovědět  JoFa
Viking
24. 1. 2025 20:12
Ohodnotit příspěvek :
     

První žena, která by mi nevadila v politice.

ovp 68
24. 1. 2025 21:20
Odpovědět  Viking

.. další žena, která by mi nevadila v posteli…

Mia Markýza
24. 1. 2025 21:52
Odpovědět  ovp 68

Jen jestli by to bylo obapolné 😉

JoFa
25. 1. 2025 10:26
Odpovědět  Mia Markýza

+++

ovp 68
25. 1. 2025 11:25
Odpovědět  Mia Markýza

.. no nějak/někde to začít musí, prvním krokem budiž odhodlání na jedné straně a potom se uvidí…

„Odvážit se znamená ztratit na chvíli půdu pod nohama. Neodvážit se znamená ztratit sám sebe.“ © Kierkegaard

JoFa
25. 1. 2025 15:32
Odpovědět  ovp 68

Filozoficky vám to ide… Ja som skromnejší a neodvážit se, znamená triezvo odhadnúť svoje možnosti. Triezvo, znamená rozumne, ale ak sa zamilujete, tak je to v prde.li a nastúpi Kierkegaard.

ovp 68
25. 1. 2025 16:39
Odpovědět  JoFa

.. každý máme svoje zkušenosti, já byl občas i překvapen, a to velmi příjemně, odezvou na moje odvážlivosti. A na slušnou odvážlivost můžete dostat i odmítavou odpověď a kupodivu taky slušnou, která neurazí.
No, a za slušnou odvážlivost nepovažuji hvízdání, plácání po sedínce, omacávání ve výtahu a podobné “chlapsky hospodské projevy”…

martina
24. 1. 2025 21:14
Ohodnotit příspěvek :
     

Oni nemají ani naději cokoliv změnit, kdokoliv v německu kdo by měl tu schopnost a vůli by byl okamžitě zlikvidován (za potlesku téměř celého národa).

Možná začít literárně od základu (od Grundgesetz) to by byla hysterie na levici a pravici.

martina
24. 1. 2025 21:19
Odpovědět  martina

Němci nemají ústavu, to co je považováno za ústavu bylo sepsáno v květnu 1945 vítěznými mocnostmi a tedy ve vztahu vítězové x poražený a v tomto mindsetu operují dodnes, jejich prosperita nebo naprostá chudoba, jejich existence a nebo likvidace ani není v jejich rukou.

To by měl každý německy politik který to myslí se “svým” národem upřímně uvést jako první, cokoliv mimoto je mimořádně podezřelé.

Tady (asi nejen) na severozápadě Čech se navíc po roce 1989 dopouštěli strašných zvěrstev, nemám k tomu národu žádné sympatie.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Editor
24. 1. 2025 23:12
Odpovědět  martina

Grundgesetz (zkratka GG, řidčeji také GrundG) neboli základní zákon je obdobou ústavy ve Spolkové republice Německo a platí ve všech šestnácti německých spolkových zemích. Velký důraz je v tomto dokumentu kladen na lidská práva, která jsou zakotvena v článcích 1 až 20, články 1 a 20 jsou nezměnitelné. Základní zákon byl schválen 8. května 1949 v Bonnu při vzniku SRN ze 3 západních okupačních zón. 12. května 1949 byl podepsán západními okupačními mocnostmi a 23. května1949 nabyl účinnosti. Zpočátku platil jen v Západním Německu složeném z americké, britské a francouzské okupační zóny. Sjednocením Německa 3. října1990 se jeho působnost rozšířila na území bývalé NDR. Znát letopočty má svůj význam, pak není člověk za debila!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
martina
24. 1. 2025 23:23
Odpovědět  scipio

nerozumím pointě, speciálně v kontextu

The term “constitution” (Verfassung) was avoided as the drafters regarded the Grundgesetz as an interim arrangement for a provisional West German state, expecting that an eventual reunified Germany would adopt a proper constitution…

bože vy jste šmoula.

Standa
25. 1. 2025 07:00
Odpovědět  martina

Nám je jasná pointa. Ta vaše ,,nejasnost ” spočívá v nepochopení slova ,, debil”. Kdyby někdo byl ,,debil “a uvědomoval si to, už by nebyl ,, debil”! Vy si to neuvědomujete? Zřejmě!!
A o šmoulínce a o jejím IQ se tu dá s úspěchem pochybovat!

martina
25. 1. 2025 10:15
Odpovědět  Standa

Po revoluci 1989 když se mnohdy nová sorta lidí dostala k moci vypadalo to nějak takhle, všechny svině náhle ztratili zábrany.

Je dobré si to znovu prožít, tak si to užij dokud můžeš, šmoulo.

25. 1. 2025 16:34
Odpovědět  martina

Ale to nemohlo být tak špatné, když k sepsání československo-německé smlouvy pomáhal Václavovi náš bývalý krajan Zoglmann (https://cs.wikipedia.org/wiki/Siegfried_Zoglmann)

martina
24. 1. 2025 23:44
Odpovědět  scipio

ona je to navíc opsaná (lit. okopírovaná) česká wikipedie, bože to je zoufalství,

myslím že jste vcelku dokonale za debila

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Editor
24. 1. 2025 23:50
Odpovědět  martina

jde o ta data. Na rozdíl od vás jsem si všiml, že se jedná o zákon z května 1949 z doby vzniku SRN jako samostatného státu po prvních poválečných volbách, kdežto vy tvrdíte, že je to z května 1945, tedy ještě před Postupimskou dohodou. Je úplně jedno, že je to z Wikipedie, jde o to, že jste se ráčila seknout o pouhé 4 roky. Tolik ke šmoulovství a debilitě. Cituji z vašeho původního příspěvku : ” to co je považováno za ústavu bylo sepsáno v květnu 1945 vítěznými mocnostmi a tedy ve vztahu vítězové x poražený a v tomto mindsetu operují dodnes” konec citátu. Znovu opakuji pamatovat si letopočty má svůj význam, pak není jeden za debila!

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
martina
24. 1. 2025 23:55
Odpovědět  scipio

dobře udělala jsem chybu v datumu, zvítězil jste.

formálně však na mém příspěvku není nic chybného, Němci skutečně nemají (řádnou) ústavu a nemají kontrolu nad svým osudem o kterém rozhodují externí mocnosti.

Standa
25. 1. 2025 07:21
Odpovědět  martina

Doporučuji Vám udělat si zkoušku z češtiny pro cizince ( kvůli občanství) a datům! Šmoulinko!!. Zřejmě by jste neprošla na české občanství! Z těch 300 úloh dostanete při zkoušce 40 náhodných! Boduje se. Plést si data a hájit to formalismem je trapné!

https://cestina-pro-cizince.cz/obcanstvi/databanka-uloh/

Editor
25. 1. 2025 07:52
Odpovědět  Standa

Když už jsme se ocitli u češtiny, česky se říká a píše “zřejmě byste”. Výraz “zřejmě by jste” není čeština, je to inkluzivština. Napíše to absolvent inkluze tehdy, kdy chce být za vzdělance!

martina
25. 1. 2025 10:05
Odpovědět  scipio

mentalita nikoliv nepodobná příznivci organizací typu antifa, tak to dopadá když začne mít lůza náhodou navrch.

bože to je hnus, vy jste opravdu debil a šmoula.

Editor
25. 1. 2025 12:15
Odpovědět  martina

na rozdíl nedebilů a neidiotů umím přečíst letopočty a umím časovat zcela základní sloveso být ve všech jeho tvarech. A věřte, s antifou a podobnými jinými opravdu nesouhlasím.

martina
25. 1. 2025 12:21
Odpovědět  scipio

jak píši zvítězil jsi, máš radost.

možná s antifou nesouhlasíš, máš však stejný mindset.

Editor
25. 1. 2025 12:58
Odpovědět  martina

česky to nejde? Nebo máš potřebu ukazovat, že znáš pár výrazů z jiného jazyka a jejich používání ti přijde vědecké?

martina
25. 1. 2025 13:06
Odpovědět  scipio

jak jsem uvedla, češtinu fakt nezvládám v době kdy jsme gramatiku probírali jsem začala mít problémy s pohlavní identitou a logicky s autoritama a nakonec vlastně se všema (tedy krom cikánských prostitutek se kterými jsem se identifikovala), což vesměs vedlo k ťežkému záškoláctví (desítky a později stovky neomluvených hodin), njn tak alespoň máte v něčem navrch.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Joe Arp
25. 1. 2025 17:30
Odpovědět  martina

Nechci ti radit, ale možná bys měla odskákat do náruče nějaké neziskofky, která žije z problémů tvé mozkové kapacity!

Slovan
25. 1. 2025 19:18
Odpovědět  Joe Arp

🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 Neskutečně se bavím jak se tuna navzájem doplńují. Jak to říká ten Kennedy, a už to ani neskrývají.

Joe Arp
25. 1. 2025 19:23
Odpovědět  Slovan

Tak tady rozvine debatu kde kdo, proto sem chodím a boty nechávám v předsíni, pro jistotu! 🙂 🙂

Slovan
25. 1. 2025 20:29
Odpovědět  Joe Arp

Ale jó, ale mě to hádání už nebaví.
Hele zdar, ve tři auštyng a směr Týniště.

martina
25. 1. 2025 23:02
Odpovědět  Joe Arp

Neziskovky? ty opravdu nemusím, jsou to vesměs šmejdi parazitující na lidském neštěstí.

Tupý hulvát
25. 1. 2025 09:36
Odpovědět  martina

Napsala jste SEPSÁNA, KDOVÍ JESTLI TO TAK NEBYLO.

Editor
25. 1. 2025 13:04
Odpovědět  Tupý hulvát

nebylo to, ona celá situace v Německu 1949 okolo prvních poválečných voleb byla poměrně složitá, údajně měl Stalin nabízet sjednocení s tím, že se Německo zaváže nevstoupit do NATO a až po odmítnutí Adenauerem k takovému závazku se v obou částech narychlo řešila vzniklá situace. Doklady o tom mají být v archivu kancléřství v Bonnu. Pokud by byl Grundgesetz sepsán v květnu 1945 v Berlíně, zcela nutně by se projevil vliv a požadavky SSSR.

martina
25. 1. 2025 13:15
Odpovědět  scipio

ty vážně máš mindset typického příznivce antifi, donekonečna bude poukazova na jednu podělanou chybu.

Albi
25. 1. 2025 15:57
Odpovědět  scipio

Omlouvám se, že vstupuji do diskuze, ale ohledně té němeccké Ústavy – neˇUstavy – nemohl by sepsání nové bránit Kancléřský akt? Tedy pokud se už transformoval z dezinformace na relitu, jak už to deziformsvce tak mají ve zvyku. 🙂
Protože Německo pod amerikou (nebo americko – britskou?) správou si nemůže sepsat a odhlasovat co chce.
To – tedy údajně – ještě nemůže ani Rusko, protože pořád (opět údajně) má pořád Ústavu vnucenou z předchozích let.

Podrobnosti neznám, je to jen dotaz.

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Editor
25. 1. 2025 18:55
Odpovědět  Albi

Až tak daleko jsem to neprostudovával, jenom mě zarazilo datum květen 1945. kdy došlo jenom k těm dvěma kapitulacím a následná jednání na nejvyšší úrovni byla až v Postupimi v červenci. Grundgesetz je skutečně záležitost až vzniku SRN jako státu, do té doby to byly jenom jednotlivé sektory pod různými správami podle okupačních jednotek. Asi by bylo třeba to přečíst a zamyslet se, jestli to je ústava nebo není podle obsahu. Kde je psáno, že se to musí ausgerechnet jmenovat Ústava a že to nemůže být z nějakého důvodu na počátku oktrojované.

martina
25. 1. 2025 00:24
Odpovědět  scipio

dobře pane učiteli, ten paleček dolů jsem si zasloužila.

Standa
25. 1. 2025 07:20
Odpovědět  martina

Doporučuji Vám udělat si zkoušku z češtiny pro cizince ( kvůli občanství) a datům! Šmoulinko!!. Zřejmě by jste neprošla na české občanství! Z těch 300 úloh dostanete při zkoušce 40 náhodných! Boduje se. Plést si data a hájit to formalismem je trapné!

https://cestina-pro-cizince.cz/obcanstvi/databanka-uloh/

martina
25. 1. 2025 10:09
Odpovědět  Standa

to víš má čeština je příšerná, do školy jsem příliš nechodila, měla jsem tunu jiných problémů.

25. 1. 2025 16:39
Odpovědět  martina

Ale to je přece na českých diskuzích velmi nutné, psát vytříbenou češtinou. Jinak – v případě, že někteří jedinci nesouhlasí a nemají po ruce zrovna nějaký pádný argument o dané věci – tak se s výhodou použije argument češtiny (i/y), případně i “argument” ad hominem…

ovp 68
25. 1. 2025 17:02
Odpovědět  primak

.. no, za nevytříbenou češtinu bych zas tak moc nepovažoval neznalosti na úrovni prvního stupně základní školy, ty považuji za projev lenosti a primitivismu, neochoty či neschopnosti poznat své chyby a zapracovat na nich. A právě argumentace ad hominem bývá nejčastější reakcí těch neználků…

Albi
25. 1. 2025 18:44
Odpovědět  ovp 68

A nejen těch, že? I když česky znají dobře 🙂

Slovan
25. 1. 2025 19:21
Odpovědět  Albi

Ty znáš moc, kdo zná víc? 😊

ovp 68
26. 1. 2025 21:18
Odpovědět  Albi

pro: Albi;  25. 1. 2025 18:44

..jo, jo, takovým chybí ta křesťanská pokora k nastavení druhé tváře. A tak na jednu ránu odpoví dvěma i více, což ovšem má oporu i v zákonu, od doby kdy okresní soud v Kroměříži usoudil, že obrana musí svojí intenzitou nutně převyšovat intenzitu útoku, jináč by neměla smyslu.
Vývoj nelze zadržet… ;o)))))

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Albi
26. 1. 2025 21:29
Odpovědět  ovp 68

🙂

martina
25. 1. 2025 22:54
Odpovědět  ovp 68

čeština mě nikdy nezajímala, ale tvému argumentu rozumím, ačkoliv necítím absolutně žádnou potřebu se českou gramatiku doučit, nikdy jsem ji nepotřebovala a kvůli diskuzím na webových stránkách tak činit nehodlám.

martina
25. 1. 2025 22:49
Odpovědět  primak

máte pravdu, s tím je ale nutno počítat, zkrátka přiťápnutá lůza hledá jakoukoliv cestu jak si vybít své frustrace a jakmile ji najde nechá to dotyčného sežrat, zde je to navíc na úrovni Adminů a Editorů.

Je to v celku legrace, tedy zatím, kdy je jejich vliv omezen na tuto stránku, až se dostanou k moci vygenerují svého Foltýna a Stříže.

25. 1. 2025 16:25
Odpovědět  martina

Ale my neříkáme “Němčouři”. Němci nám tak toho moc neudělali, jako “Rusáci, že…

martina
25. 1. 2025 10:23
Ohodnotit příspěvek :
     

Umím si představit jak to nyní vypadá v USA když jedny svině vystřídali druhý, lůza ztratila zábrany a začíná vyřizování účtu, patetický šmoula (Editor) Scipio a jeho neméně patetická galerka například Standa, nyní čekám kdy dorazí pobožný magor který rozumí zvířatům.

zoufalství, inu jsem ráda že si to člověk může prožít “nanečisto”

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
JoFa
25. 1. 2025 11:06
Odpovědět  martina

Vaša ješitnost vás zahubí… Začnite písať pre seba, nenechajte sa rozhodiť a nepočítajte s tým, že všetci vás budú velebiť, inak tu dlho nevydržíte a narobíte si zbytočne veľa nepriateľov.
Stačí malá chybička a niekto sa jej chytí, ja som si to tu prežil a načo bojovať za takú drobnosť, je lepšie vyhrať väčšiu vojnu, no nie?

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
martina
25. 1. 2025 11:14
Odpovědět  JoFa

ja mám jen nepřátele, jsem na to vcelku zvyklá a nelituji toho, většina lidí jsou beztak vesměs jen potkani a krysy bez cti a integrity.

každopádně děkuji za dobře míněnou radu.

svou válku jsem prohrála už dávno vlastně dříve než jsem se stihla narodit, každopádně je to celé zajímavá zkušenost

JoFa
25. 1. 2025 11:53
Odpovědět  martina

“Kto miluje svoj život, stratí ho, a kto svoj život nenávidí na tomto svete, zachráni si ho pre večný život.” Ján 12
Nenávisť ale nesmiete šíriť, to je podmienka vypovedaných slov. Život je utrpením a poučením ako ste napísala a len ten kto ho dokáže odsúdiť a snažiť sa napriek tomu nešíriť nenávisť a konať dobré, bude odmenený.
Pre niekoho je to nepredstaviteľné.

martina
25. 1. 2025 11:55
Odpovědět  JoFa

jsem celý život ve válce sama se sebou a s biblickým bohem, ale rozumím myslíte to dobře.

martina
25. 1. 2025 11:22
Odpovědět  JoFa

nyní čtu ty reakce na domělé hajlování ElonaMuska, to se nám najednou narodilo přehršel malých scipiu, bože ten ksindl je všude stejnej, jak má chvilku lůza výhodu je to vždy stejné.

Albi
25. 1. 2025 16:04
Odpovědět  martina

Jen dotaz, abych se zorientiovala.
Jaká je vaše definice “lůzy”? Každý má totiž jinou a pak často dochází k nedorozumění.
Urážet není třeba nikoho, pokut to není jen tzv. přátelské “popichování”,.

Joe Arp
25. 1. 2025 16:59
Odpovědět  Albi

To je sekernice, co, čumíme jaký já jsem beránek prófo!? 🙂 🙂

Albi
25. 1. 2025 18:48
Odpovědět  Joe Arp

Tak tak, přímo ukázkový. A ta moje chyba je překlep – bohužel už nejde opravit, všimla jsem si jí pozdě. 🙂

Slovan
25. 1. 2025 19:24
Odpovědět  Albi

Jen neříkej, žes myslela zrovna na něco nemravného? 😊

Editor
25. 1. 2025 18:48
Odpovědět  Joe Arp

No, ty na to máš alespoň znalosti a koule. Jinak je to nebinární …

Joe Arp
25. 1. 2025 19:18
Odpovědět  scipio

Netrap se tím občas sem zabloudí něco v rauši. Možná posila pijátstva do voleb, tam se henté-oné- onó- unó- ondénó shromažďujó!! 🙂

Naposledy upraveno$ s uživatelem$
Editor
25. 1. 2025 19:45
Odpovědět  Joe Arp

Joe, fakt se tím netrápím, 😛 Ridi, Pagliaccio …

martina
25. 1. 2025 22:55
Odpovědět  Albi

lůza? přečti si Nietzscheho, třeba Genealogii morálky, to je základ